co tam furt pchaju A Pain That I´m Used To,je to absolutne nezvladnuta skladba v jednej tonine a zrychlenom tempe.bud nech zahraju albumovu verziu,alebo ju zrusit.a Where´s The Revolution mi uz cacina liezt na nervy,a to este ani nezacalo turne best of.a som velmi zvedavy ci sa vyhrali aspon s podiom,lebo mam pocit ze tono na to tiez uz pekne serie a flaka to.
kobino38
5
27. apríl 2017 o 14:14
Ach jo, čo povedať. Jednoducho Depeche Mode žije už len zo svojho slávneho pôsobenia v 80. a začiatkoch 90. rokov. Pre mňa zatiaľ jediné turné, ktoré malo “gule” a atmosféru ostáva 101-ka. Aj keď som ju naživo nevidel (len na VHS-ke), ale je to tak. Čo sa týka setlistu, nacvičená šablóna a absolútny nezáujem o fanúšikov, o ich túžby a priania. Keď som sa tak rozhliadol po rôznych fórach (Nemecko, Anglicko, USA, ...), tak fanúšikovia sú jednoducho už nespokojní. Najčastejšie sa spomína People Are People, a taktiež aj Broken, Useless či Scum; samozrejme rôzne hitovky, hlavne z prvých 3 albumov. Taktiež mnohým nesedí Pain…, Barrel of a Gun, ale aj Never Let, Enjoy, Personal či Heroes. Nič sa nedá robiť, Depešáci vedia, čo fanúšikovia chcú počuť, ale sú príliš lenivý a zahľadení do svojej filozofie. Pre nich to je teraz biznis, neverím im ani slovo, čo sa týka turné. Zbytočne sa pletú do politiky, ale nakoniec sú oni tí populisti. Čudujem sa, že im to nelezie na nervy hrať každý 2. deň furt to isté, v tom istom poradí. Ja by som zošaľou.
radoo
6
27. apríl 2017 o 14:28
posleme na nich roberta s bicom,ktory im bude menit setlist pocas koncertu.a mozno o 4 roky zvladnu dm aj trilogy.
fcst101dm
7
27. apríl 2017 o 17:49
Dobre to bude. Cicim to v koscach.
Su tu sami antifans
kobino38
8
27. apríl 2017 o 18:37
@fcst101dm: ani by som nepovedal, že anti, ale skôr znechutení. Tí čo idú raz za život na koncert tak im to je jedno, ale tí čo boli v 2006, 2009, 2013 a 2014, tak sú určite nespokojní a ja s nimi. Človek tam cíti tú napísanú šablónu. Býva pár zmien, ale to je veľmi málo. Chce to ucelenú myšlienku. Ale v prvom rade ide o to, že by mali robiť setlist podľa fanúšikov a nie podľa seba. Samozrejme, budú nejaké prekvapenia aj teraz, napr. tam albumová verzia Home, In Your Room, potom Corrupt a Wrong, ale chcelo by to nejakú vypalovačku napr. ako Pleasure…, Ice Machine, Tora!... al. Rush by ma veľmi potešil. Necháme sa prekvapiť, ale nedávam tomu veľkú nádej. A z nového albumu by som chcel aspoň 7 piesní. Necháme sa prekvapiť.
bob3
9
27. apríl 2017 o 19:07
Setlist je opravdu dlouhodobé negativum, podle mě se dostali do bodu, kdy s tím možná měli problém, proto nastolili určitý formát výběru aby vyloučili konflikty.
Bohužel tam není jeden člověk který by určoval co se bude hrát, jako u The Cure, tam Robert sepíše před koncertem seznam a šmytec, navíc jej furt mění, takže pokud se člověk dostane na dva koncerty turné, měl by mít jistotu že uslyší zase trochu něco jiného..
Jediné řešení je nechat fanoušky vybrat alespoň polovinu setlistu, nebo co já vím třetinu když je to pro ně tak důležité, nebo to nechat někomu komu věří a nechat i sebe samé překvapit, když si to představím, mohlo by je to i bavit..když už dali na čas do rukou fans stránky FB, což teda není žádný velký vodvaz..
kobino38
10
27. apríl 2017 o 19:23
Najlepšia by bola anketa. Dať na výber nejakých 35 skladieb a vybrať nejakých 15 a k tomu 6 piesní by bolo z nového albumu a vybavené. Keby mi dajú dôveru, tak by som im s radosťou napísal setlist na turné.
kobino38
11
27. apríl 2017 o 19:31
Veru som veľakrát rozmýšľal nad tým, ako rád by som počul Enjoy Devotional verzia, ale miesto toho by som prijal Get the Balance Right - Combination Mix alebo Blasphemous Rumours, Useless je tutovka a u Martina The Things You Said, jasná vec, ale aj World Full of Nothing alebo Any Second Now, ale aj Compulsion priamo od Goreho by nezaškodila.
bob3
12
27. apríl 2017 o 19:47
Každý nad tím přemýšlí..a všichni po tom volají, je fakt zvláštní že se to k DM nedostalo, možná ano. Překonali komplikovanější situace, ale rozumím že nechtějí dát v šanc svůj osud někomu jinému..co my víme, třeba by to fakt nakonec nefungovalo, i když se mi tomu nechce vůbec věřit, podle mě by to přitáhlo na koncerty ještě více lidí..k těm co chodí stabilně na koncerty..to je sázka na jistotu..
Monghi
13
27. apríl 2017 o 20:01
ale, co to ako poznate DM? Ved aj u nich je jeden clovek, ktory setlistu “velí” Predsa Dave Gahan… uz to v rozhovoroch nepriamo priznali, ze aj ked si zostavia setlist, posledne slovo ma Dave, pretoze on je ten, kto povie, ci tu alebo onu skladbu bude spievat alebo nie. Martin si vybera svoje skladby, Fletch ma podla vsetkeho narok len na jednu (tentoraz WIMS) a ostatne su veci, o ktorych su slepo presvedceni, ze bez nich koncert DM byt nemoze, A trochu maju aj pravdu, pretoze keby nezahrali ETS alebo NLMDA, tak sa polovica fans na koncerte po…
Toto si takisto dovolia napr. Rolling Stones alebo aj spominani Cure. Robo nema problem ocakavane veci jednoducho nezahrat Cure vsak maju tu vyhodu, ze hraju 3 hodiny a za ten cas uspokoja vazne kazdeho ... k tomu maju pre turne nacvicenych stovku skladieb a 3-4 alternativy setlistu
Riesenie k akej - takej spokojnosti je uplne jednoduche: ist iba na jeden koncert turne a paradne si to uzit! Takze, uz len 3 tyzdne a s vynikajucou “Going Backwards” to postupne odtančíme k určite vydarenemu finale
fcst101dm
14
27. apríl 2017 o 20:04
Kobino38- kolko show navstivis toto letne Tour ked si taky fans? Alebo este nemas ani kupenu vstupenku ako vacsina co tu pisu? Si znechuteny a nespokojny? Nerozumiem ti
kobino38
15
27. apríl 2017 o 20:09
@fcst101dm: Ja som hovoril o koncertoch na Slovensku, listok mam kupeny a planujem ist aj na zimnu cast. znechuteny som z toho, ze kazde 4 roky pocujem skoro to iste, tu istu setlistovu sablonu, ale urcite nebudem trucovat a na koncert pojdem tak ci tak. Je to moj osobny nazor na ich setlist a viem, ze maju na viac. A nemusis mi rozumiet, hlavne, ze sam sebe rozumiem. :D
fcst101dm
16
27. apríl 2017 o 20:59
Tu je diskusia o The Cure?
Vsade sami Robert. Kde to som, navedte ma.
Ozaj chlapi, kto ide do prvej rady od BA az po Kiev? Chcem vas spoznat osobne
cvengo
17
27. apríl 2017 o 22:02
a co bolo na tejto vynimocnej show to THANK YOU?
Monghi
18
27. apríl 2017 o 22:15
@cvengo: ze bola zadara pre vylosovanych “fans”? to nestaci? fans som dal do uvodzoviek preto, ze losovali zo zoznamu ludi z predpredaja ... tam mohol byt ktokolvek
Lojzo
19
27. apríl 2017 o 22:41
Tomy presne no to myslim cele tie roky! Rozmyslam stale nad tym ze Gahanov hlas uz nie je to co byval a preto uz nedokaze a nechce spievat vacsinu skladieb ktore by fans radi poculi a mozno sa mylim, neviem…. Snazim sa to pochopit tak ako aj vsetci ostatni tu na dm.sk ale nejako sa nam nedari… Taka BOAG mne nikdy dobre neznela v usiach ako live verzia, studiovka to je ina pecka a to iste plati aj o IFY. Ja to potom vnimam tak ze aj to ze ich nehraju nazivo ktovie ako dobre resp.tie live verzie su plytke a lacne sa napokon znechutia aj fanusikom a logicky ziadaju ine skladby v setlistoch. Skladbu TTYS by som aj ja rad pocul ale nie hranu iba na gitare, lebo prave ta elektronika jej dodava taky zamat a dobre sa pocuva…
Lojzo
20
27. apríl 2017 o 22:50
A ked uz tu niektori pisu/snivaju co by chceli pocut tak pridam aj ja, chcel by som pocut nazivo prave ETS video verziu v novych aranzmanoch bez tej priblblej medzihry a Gordenovych pazvukov… Mam pocit ze prave tato skladba bola za ostatne roky najviac domrvena.
bob3
21
28. apríl 2017 o 00:18
Nemyslím to zle, ale ten výrok Alana už není aktuální, dnes skupiny vydělávají hlavně na turné, nahrávka je jen bonus a pozvánka na koncert. DM to bohužel neuznávají..koncerty by mohly být opravdu bohaté na skladby z celého období..
dvestotri
22
28. apríl 2017 o 07:10
Moj nazor je taky, ze keby sa aj uskutocnila nejaka anketa, kde by mohli fans vybrat skladby, tak by sa playlist moc nezmenil oproti tomu co hravaju
Koncerty vypredavaju fans, co si bez klasik nevedia koncert predstavit. Kolko ludi z 30000 davu pozna skladby ako Get Right With Me, Rush ...??? Idu sa vytancovat na ETS a PJ. Povedzme si pravdu, ze anketa by to mohla este zhorsit
Nas fanatikov a fajnsmekrov, co by radi poculi dake raritky je strasne strasne malo. Zmestili by sme sa do MMC a mozno aj to by bolo poloprazdne.
Monghi
23
28. apríl 2017 o 07:29
@dvestotri: presne, vcera som to vravel Tomymu ... Metallica urobila 3 roky dozadu “Request tour”, kedy si pre kazdy koncert vystavali fanusikovia setlist sami hlasovanim na webe ... no co myslite, co sa hralo? Tak isto by to dopadlo aj u DM ... ak by fans dostali moznost vybrat 3 skladby, tak 2 by boli hitovice, co zahraju vzdy a jedna skutocna rarita, ktora by ale v konecnom sucte bodov neziskala tolko, aby sa do setlistu zmestila. Takze, ono by sa ukazalo, ze DM hraju jednoducho to, co chce vacsina fans aj pocut Ina sranda by bola, keby si v hlasovani mohli fans vybrat iba jednu jedinu skladbu
cvengo
24
28. apríl 2017 o 08:18
@monghi:
Myslim, ze ano. Pretoze mam pochybnosti o tom losovani (vid napriklad, ze na podobny koncert v NY sa dostal aj moderator z d-m.com a to tam bolo 40 ludi). A aj keby to bolo fakt korektne losovanie, tak ten pocet je zarazajuci. Obdarovat 120 fanusikov pri ich fanusikovskej zakladni, navyse hranim pesniciek, ktore uz odohrali 5-6 za posledny mesiac mi moc ako thank you nepripada. A uz vobec nie, ked to nestreamovali do sveta. Dokonca aj Barrassi mal zakazane fotit.
Co keby to zahrali niekde v parku na volnom priestranstve?
Apropo Metallica, suhlasim, ze by to viac menej dopadlo podobne. Preto by to malo byt upravene, ze kapela ma pripraveny pravidelny setlist a fanusikovia rozhodnu o jednej dvoch skladbach mimo setlistu, ktore by kapela zaradila do programu pre dany koncert. Nevravim, ze by sa tam dostali nejake brutalne rarity, ale nejakym skladbam co uz dlhsie nehrali, by sa to mohlo podarit.
oberkorn
25
28. apríl 2017 o 08:34
Ahojte. Ja sa ku setlistu vyjadrovať nebudem, pretože sa úprimné priznávam, že sa na nich opäť teším ako malé dieťa. Chcel by som sa spýtať, či sú tu fanúšikovia, ktorí idú do Štokholmu? Poprípade aj na nejaké iné koncerty mimo Bratislavy alebo Prahy.
berco
26
28. apríl 2017 o 09:50
Rolling Stone (Colombia) - Andy Fletcher, de Depeche Mode, habla para Colombia
Roztlieskavač, obstávač kade tade a hlavne skvelý muzikant Fletcher v najnovšom rozhovore pre Kolumbijský RS, tu objasnil otázku…. aj keď kapelu opustilo niekoľko členov,tak najhoršie to bolo pri Vinceovi,lebo bol hlavný skladateľ...ale Martin to zvládol (veď chvala bohu) a na margo Alana Wildera iba toto : “Nezmenilo sa nič...naozaj nič.Traja pôvodný členovia zostali a podarilo sa nám urobiť niekoľko skvelých albumov aj bez nich
no pokial sa nemylim tak Fletch sa nikdy o Wilderovi nevyjadroval nejak pozitivne, vzdy sa distancoval alebo ho dokonca aj zhadzoval, oni dvaja myslim nemali k sebe nejak moc blizko… ale inak ano, vacsia hrozba bola ked odisiel Vincko, lebo bol textar.. lenze aj perfektn text moze byt bez dobrej hudby uplne na nic, kdez to instrumentalkou sa da vyjadrit dost ))
kobino38
28
28. apríl 2017 o 10:36
Fletch ma čoraz viac udivuje. Mal by si trochu vstúpiť do svedomia a vydať zo seba väčšiu snahu. Keď ho vidím postávať, šaškovať, banány a jablká jesť, ako je dobre, že sa zdravo stravuje, síce cigaretou to zabije, ale počas koncertu? Aj Christian Eigner pár krát zahral na klávesoch, čo si pamätám Waiting for the Night v 2009 a When the Body Speaks v 2013. Fletch je pre mňa nadbytočný na pódiu. Škoda, že kapela nebola v zložení Dave, Martin, Alan a Vince. Nesmejte sa mi, ale prečo vlastne Vince opustil kapelu???
Lojzo
29
28. apríl 2017 o 11:48
Neboj nesmejeme
Za cele tie roky sa vsade pise ze nezvladal ten “raketovy” nastup a uspech po S&S, ja som tomu za tie roky nikdy nejako nemohol uverit ved nasledne pokracoval v projekte Yazoo a potom raketovy nastup s Erasure, takze aj ja by som NAOZAJ rad vedel preco odisiel…
Co sa tyka Fletcha, to uz nema zmysel to nejako dalej rozoberat, urcite ma nejaku ulohu v kapele ale na podiu kazi dojem z vystupenia prave preto ze je tam ako keby len do poctu… Ja chapem ze vacsinu zvukov a sluciek maju pustenych z kompu resp. syntaku ci co to je ale ak by chcel naozaj hrat tak kludne moze aj jednoduche party, ale ze to jemu nie je trapne ze tam stoji ako taky tlk kazdy druhy vecer, kokos mna by z toho asi slahlo
Monghi
30
28. apríl 2017 o 12:23
@Lojzo: zasa sa netvarme, ze ked sa Gore postavi za syntak, ze sa ide potrhat od prace Tiez tam casto trapne postava. Staci ho sledovat trebars na Live In Berlin. Detto Gordeno toho tiez nema vela ... Ja stale tvrdim, ze mat dvoch klavesakov v dnesnom DM je trapas. Na to, co hraju by v pohode stacilo mat na podiu klavesy, bicie, gitaru a spevaka ... hold, Andy uz neodmyslitelne ku kapele patri a v niektorych piesnach inak fakt hra, staci si pozriet posledne warm-up vystupenia. Na Devotional turne toho hral vcelku dost, ale odvtedy technika velmi pokrocila a DM uz davno nie su o klasickych syntakoch, ako v 1980tych rokoch.
dvestotri
31
28. apríl 2017 o 12:36
Uplne by stacilo, aby DM boli na podiu iba traja. Bicie tiez nepotrebuju zive. Ale zrejme chcu vyzerat ako klasicka kapela.
Lojzo
32
28. apríl 2017 o 12:51
Jasne Monghi, suhlasim ze DM uz nie su klasicka syntakova kapela, ja som sa len vzil do role Fletcha, ze aj ked neviem hrat tak dobre ako napr. Alan tak si tam dam nejake jednoduche party a nieco zahram aspon mi cas zbehne :D
Ale v zasade mame vsetci pravdu ze nazivo chcu vyzerat ako rockova kapela a hrat na velkom podiu ale mne sa aj tak vzdy pacili skor studio session, tam bolo pekne vidiet ten minimalizmus… Depesaci su uz stari a im ta technika pomaha nebyt zatazeni hrou ne nejaky syntak, ved uz aj gore hra viac na gitare ako na syntaku ako si sam pisal… Mozno sa dozijeme este ze bude krutit gombikmi, ktovie
PS: Aj ked Gore tam niekedy tiez postava, neposobi na mna az tak rusivo ako Fletch, neviem cim to bude, naozaj
Lojzo
33
28. apríl 2017 o 12:57
A teraz ked hraju tie promo koncerty v malom tak zasa Gahan tam robi tie svoje grimasy :( Ja asi radsej dalej ostanem len pri pocuvani studiovych veci
Andy
34
28. apríl 2017 o 13:51
Lojzo inak hej, dost ma stve ta Gahanova ” afektovanost ” .... strasne sa predvadza, najhorsie na tom je, ze to vyzera byt nacvicene a okopirovane od roznych inych ludi, vratane Jagera ako je mi jasne ze neexistuje univerzalnost prejavu alebo pohybov, ale sakra niekedy ma to fakt vie vytocit niekedy mi to pripada ako ked sa vratim o dajakych 20 rokov do zadu na rozne DM party kde kazdy bol strasny depesak a robil presne tie iste pohyby )) nuz. vela nas bolo mladych ))))
Monghi
35
28. apríl 2017 o 14:08
heh… Vieden 2006, “A Question Of Time”, z prvych radov sme na Gahana mavali s Cvengom s nejakym vytlacenym “transparentom” a Gahan nas normalne pohladom a gestom poslal do p-cka na to sa nezabuda Preste sme ho v jeho podiovom vykone rusili :D
tak to si odkial vytiahol tuto perlu? kokso to uz je desat rokov. vtedy som mal tych plagatov viac. To bol jeden z mojich najlepsich koncertov, co sa tyka zabavy.
Lojzo
36
28. apríl 2017 o 14:19
@Monghi tvoj pripsevok jednoznacne vyhrava, uz davno som sa tak nezasmial, ty rebel jeden! Aj takej hviezde ako je Gahan slapes po krku, ani na tvoj prispevok sa neda zabudnut
Lojzo
37
28. apríl 2017 o 14:21
@Andy sak to ze aj som na starych party videl takych co sa predvadzali jeden pred druhym kto vie lepsie napodobit Gahana, kokos niekedy som mal pocit ze som toho trochu viac popil lebo zrazu som videl 2-3 Gahanov na parkete/podiu (Kosice - Saca)
A ja som si naivne myslel ze po One Night in Paris DVD uz to byt horsie nemoze (inak tento zaznam koncertu sme volali “One Man Show”) to co tam Gahan predvadza za grimasy tak to je volaco…
kobino38
38
28. apríl 2017 o 14:42
@Lojzo: je dosť možné, že si pred vystúpením niečo šľahne na podporu. :D Však oči má väčšie ak sova, ale záznam z Paríža to hej, tam sa mi vôbec nezdal byť čistý. Mal by sa viac sústrediť na spevácky výkon, ako na svoje kroky. Ja len dúfam, že koncert bude zážitok, ten posledný vo mne nechal menej zážitkov. Po pozretí 101 VHS-ky som mal viac emócii v sebe a to nebol kompletný záznam.
Monghi
39
28. apríl 2017 o 14:44
nuz, kamera robi s clovekom divy. S Gahanom neskutocne
radoo
40
28. apríl 2017 o 15:39
ono to uz zacalo violatorom tour,neviem ako sa vola ten kolotocovy tanec co skakal na mieste,nastastie to predvadzal len tam.ale v 93 sa mi pacil,tam to valil spontanne,vsak vieme preco.v live hamburg staticky cely koncert,stacilo urobit otocku a obecenstvo bolo vo vytrzeni,zato teraz si hovorim,uz stoj konecne chvilu.
berco
41
28. apríl 2017 o 15:52
Doma sme depešáci dvaja….a ako aj tu všeličo čítam,tak aj doma máme s priateľkou na terajšie obdobia rozdielne názory.Ja som srdciar do 1997 a priateĺka po súčastnosť.Vekový rozdiel to nie je…som iba o 3 roky v predbehu Ja som sa dal ovplyvniť Everything Counts a ona začala Strangelove….ale aj napriek rozdielnosti názorov na súčastný DM ju Milujem a spoločne sme si od prvopočutia obľúbili Broken….a čakáme či nám ju zahrajú :( A keď nie tak si pustím Devotional a budem vspomínať,že môj aj jej….to bol vlastne náš úplne prvý koncert,kde sme sa mimochodom ani nestretli
radoo
42
28. apríl 2017 o 16:04
to je to,mladsie rocniky tazko pochopia tych,co s nimi vyrastali a maju na to rozdielny pohlad.ja s nimi bojujem od roku 1983,to som este ani kazetak nemal,a vtedy zohnat platnu u nas od nich bolo nemozne.az o rok som vyzobronil z tuzexu mono kazetak sharp za 420 bonov.kurňa,to bola doba.
berco
43
28. apríl 2017 o 16:18
Aj ja som od 83 s nimi….až k MFTM som dostal dvojča AIWA za 830 bonov (bon/5,50 Kčs)....všetko bolo tak ťažko zohnatelné a iné....až ma chytá nostalgia….dnes máš aj vinyl ripnutý hneď na fóre….fajn ale čo z toho….všetky tie zimomriavky sú už dávno už len pri chorobe…..a ešte pri počúvaní origoš starého Depeche Mode….
radoo
44
28. apríl 2017 o 16:28
tento som mal,len bol mono.
Monghi
45
28. apríl 2017 o 16:29
no jo, august 1986, ja 12-rocny sopliak, a v momente, ako bratranec pustil z obrovskych reprakov vtedy novy album, Black celebration, som prestal dychat
berco
46
28. apríl 2017 o 16:38
Ja tento….ešte ho mám a funguje
Tento sa ponahrával kaziet….Made in Japan ešte poctivý
Gabriel
47
28. apríl 2017 o 17:11
@berco: presne toto som mal. Hral perfektne!
berco
48
28. apríl 2017 o 17:16
@Gabriel : aj za mňa obrovská spokojnosť....Tuším iba raz v ňom hral susedov Helloween….potom už len dipeš moud
radoo
49
28. apríl 2017 o 17:26
a v87- 88 som presiel na tento.
radoo
50
28. apríl 2017 o 17:33
a nasi bali tento gramec s radiom,na nom moje prve lp od DM singlovku 81-85 som pocuval.
Tak koncert pre 125 ľudí? No paráda, tešim sa s nimi, musel to byť mega zažitok. ...prechladnutí sú? Ach jaaaj…verím, že všetci budú ok…a my tiež Pekné kazeťáky môj je na chate a stále funguje ....tiež zavislosť od 87 a to som pri prvom stretnutí počula až 2 albumy ...točili sme tú kazetu dokola a dokola, do odpadnutia Black celebration a z druhej strany Music for the Masses Setlist neriešim, ale ak by Martin zaspieval Question of Lust, padám do kolien ...už len pár dní ...a bude to tu.
Lojzo
52
28. apríl 2017 o 18:12
Ja som na tom tak ako Monghi od leta 1986, prvu kazetu co som tocil dookola bola tiez vyberovka the singles 81-85 a chvilu na to uz black celebration. Ja mam doma tiez este dvojkazetak Sanyo co mal aj zrychlene nahravanie…. To bola parada za kratku dobu nahratych 5 kaziet…. Inak my sme mali doma take vankuse vyrobene rucne z molitanu vyzerali ako tie pulpity co pouzivaju teraz kraftwerk na koncertoch a nutil som dvoch kamosov ze su to syntaky a museli so mnou hrat na tych vankosoch celu vyberovku singlov…. Krasne casy….
Lojzo
53
28. apríl 2017 o 18:18
@JuniorPainkiller(44) presne si to napisal tento tta koncert bol v tomto super. Naozaj viac spievat a menej sa hybat…. A zaspieval by cokolvek….
berco
54
28. apríl 2017 o 18:45
Inak som náramne zvedavý,ako to Dave vydrží...už teraz je kosť a koža….počas Delty bol aspoň začiatkom turné tak akurát,ale teraz? Inak ja po operáciách a iných zdravotných veciach sa už teraz neviem hýbať tak ako David ))))))))))))
Andy
55
28. apríl 2017 o 20:03
inak este k tym parties.. pamatam sa na obdobie SOFAD a hlavne ked vysiel IYR, tak samozrejme kazdy vystrihany, sidovka, martenzky alebo ekvivalent, dievcata krasne podstrihnute, namalovane, oblecene no radost pozriet a zrazu chalan v manchestrakoch, vytahanom svetri, dlhe brckave mastne vlasy, dajake burzove tenisky na nohach, ale chalan mal na krku priviazanu ZIAROVKU na spagate, no ten chalan to vytrel uplne vsetkym, on bol jednoducho borec… sakra uz neviem kde to bolo, ale bol fakt ze borec
Lojzo
56
28. apríl 2017 o 20:07
Na niektorych foto vyzera ok inde kost a koza, drzim mu palce nech sa mu to turne vydari, on je asi taky typek co si nevie predstavit ze by sa hybal na podiu tak normalne a neskusal tie svoje excentricke tanecky mam pri nich pocit ze uz nema taku istotu v tych pohyboch… Neviem mozno prehanam, ja len ze sa da koncertovat aj bez akrobacie. Ked pozeram koncerty duran duran ten spevak toho vela nenatancuje a zabava fans fici o 106….
berco
57
28. apríl 2017 o 20:16
Inak priatelia…...Dnes už doma 2x12” Maxáč“Where´s The Revolution”....inak totálny odpad za mňa….Where’s The Revolution (Simian Mobile Disco remix/Dub) a Where’s The Revolution (Ewan Pearson Kompromat dub)....ostatné dovidenia,dokonca aj dva tracky od Ewana je odpad….velké sklamanie
mala technicka otazka…vie sa uz,kedy nastupuju chlapci do stokholmu skusat show pre turne?
Gabriel
59
28. apríl 2017 o 21:03
@giggs11: kedze je koncert presne o tyzden, tak sa da predpokladat, ze su uz na ceste…
fcst101dm
60
28. apríl 2017 o 22:38
29@oberkorn :
Jasne ze sa ide BA, Budapest, Praha, Kyjev
Asi sme tu jediny co sa tak tesime
pedro242
61
28. apríl 2017 o 22:46
nie ste jediný, tak isto sa teším. a idem Bratislava, Budapešť, Praha, Kiev a možno Ljubljana.
A aby dakto posielal A.F. kade ľachsie že kazí dojem na pódiu tak to je silná káva už na mňa.
fcst101dm
62
28. apríl 2017 o 22:49
pedro242:
Neries to aj mne tu s nich stupa tlak. Sami fetak je to tu
Ogrik
63
29. apríl 2017 o 11:53
“sami fetak” Zaujimava terminologia. Kde si pocul, od Magiana?
devotional94
64
1. máj 2017 o 21:24
Nuž nech uz Fletch v kapele robi ( no neviem čo ) je clenom kapely a to sa mu nechať , jeho retorika k Alanovi nikdy aspon co si ja pametam nebola dobra a vlastne ani si nepametam ze by ho niekde v nejakom clanku za nieco pochvalil , ale to je Fletch ... No a este sa vyjadrim k playlistom a pripadnym zmenam v live , no neviem ci je mozne cakat nejake starsie veci ked Dave sa trapi uz z 15 rocnymi skladbami teda ako ktorými , ja som tiez snival ze DM zahra Leave In Silence v nejakej nadupanej verzii podobnej Hamburgu 84 ale v novom šate , bol som osobne sklamany z Martinovho pocinu , potom prisiel sok z But not tonight ... no a tak dnes sa uz tesim aspon z tych malých zmien ktore DM spravia na svojich koncertoch a ostatne neriesim . Ja osobne zastavam nazor ze mozno by DM aj vedeli zahrat stare skladby v novom šate , ale zial si uz roky myslia ze ludia chcu pocut hlavne ich hity a takmer nic ine , no a mozno preto uz nehraju skladby ako Something To Do , Thing You Said , Lie To Me , no mnohe ine , ktoré by verím mnohý chceli pocuť . Ale to uz mozeme iba ak snivat .
Pridávať komentáre môžu iba zaregistrovaní a prihlásení depešáci.
Názory Devotees (64)
Mocho
1 20. apríl 2017 o 18:04
Stane sa tak 26.apríla “2016” v Hollywoode
Gabriel
2 20. apríl 2017 o 19:00
Dik, opravene.
Monghi
3 27. apríl 2017 o 09:54
rovnaky setlist ako v Glasgowe ... dalo sa cakat
radoo
4 27. apríl 2017 o 12:34
co tam furt pchaju A Pain That I´m Used To,je to absolutne nezvladnuta skladba v jednej tonine a zrychlenom tempe.bud nech zahraju albumovu verziu,alebo ju zrusit.a Where´s The Revolution mi uz cacina liezt na nervy,a to este ani nezacalo turne best of.a som velmi zvedavy ci sa vyhrali aspon s podiom,lebo mam pocit ze tono na to tiez uz pekne serie a flaka to.
kobino38
5 27. apríl 2017 o 14:14
Ach jo, čo povedať. Jednoducho Depeche Mode žije už len zo svojho slávneho pôsobenia v 80. a začiatkoch 90. rokov. Pre mňa zatiaľ jediné turné, ktoré malo “gule” a atmosféru ostáva 101-ka. Aj keď som ju naživo nevidel (len na VHS-ke), ale je to tak. Čo sa týka setlistu, nacvičená šablóna a absolútny nezáujem o fanúšikov, o ich túžby a priania. Keď som sa tak rozhliadol po rôznych fórach (Nemecko, Anglicko, USA, ...), tak fanúšikovia sú jednoducho už nespokojní. Najčastejšie sa spomína People Are People, a taktiež aj Broken, Useless či Scum; samozrejme rôzne hitovky, hlavne z prvých 3 albumov. Taktiež mnohým nesedí Pain…, Barrel of a Gun, ale aj Never Let, Enjoy, Personal či Heroes. Nič sa nedá robiť, Depešáci vedia, čo fanúšikovia chcú počuť, ale sú príliš lenivý a zahľadení do svojej filozofie. Pre nich to je teraz biznis, neverím im ani slovo, čo sa týka turné. Zbytočne sa pletú do politiky, ale nakoniec sú oni tí populisti. Čudujem sa, že im to nelezie na nervy hrať každý 2. deň furt to isté, v tom istom poradí. Ja by som zošaľou.
radoo
6 27. apríl 2017 o 14:28
posleme na nich roberta s bicom,ktory im bude menit setlist pocas koncertu.a mozno o 4 roky zvladnu dm aj trilogy.
fcst101dm
7 27. apríl 2017 o 17:49
Dobre to bude. Cicim to v koscach.
Su tu sami antifans
kobino38
8 27. apríl 2017 o 18:37
@fcst101dm: ani by som nepovedal, že anti, ale skôr znechutení. Tí čo idú raz za život na koncert tak im to je jedno, ale tí čo boli v 2006, 2009, 2013 a 2014, tak sú určite nespokojní a ja s nimi. Človek tam cíti tú napísanú šablónu. Býva pár zmien, ale to je veľmi málo. Chce to ucelenú myšlienku. Ale v prvom rade ide o to, že by mali robiť setlist podľa fanúšikov a nie podľa seba. Samozrejme, budú nejaké prekvapenia aj teraz, napr. tam albumová verzia Home, In Your Room, potom Corrupt a Wrong, ale chcelo by to nejakú vypalovačku napr. ako Pleasure…, Ice Machine, Tora!... al. Rush by ma veľmi potešil. Necháme sa prekvapiť, ale nedávam tomu veľkú nádej. A z nového albumu by som chcel aspoň 7 piesní.
Necháme sa prekvapiť. 
bob3
9 27. apríl 2017 o 19:07
Setlist je opravdu dlouhodobé negativum, podle mě se dostali do bodu, kdy s tím možná měli problém, proto nastolili určitý formát výběru aby vyloučili konflikty.
Bohužel tam není jeden člověk který by určoval co se bude hrát, jako u The Cure, tam Robert sepíše před koncertem seznam a šmytec, navíc jej furt mění, takže pokud se člověk dostane na dva koncerty turné, měl by mít jistotu že uslyší zase trochu něco jiného..
Jediné řešení je nechat fanoušky vybrat alespoň polovinu setlistu, nebo co já vím třetinu když je to pro ně tak důležité, nebo to nechat někomu komu věří a nechat i sebe samé překvapit, když si to představím, mohlo by je to i bavit..když už dali na čas do rukou fans stránky FB, což teda není žádný velký vodvaz..
kobino38
10 27. apríl 2017 o 19:23
Najlepšia by bola anketa. Dať na výber nejakých 35 skladieb a vybrať nejakých 15 a k tomu 6 piesní by bolo z nového albumu a vybavené. Keby mi dajú dôveru, tak by som im s radosťou napísal setlist na turné.
kobino38
11 27. apríl 2017 o 19:31
Veru som veľakrát rozmýšľal nad tým, ako rád by som počul Enjoy Devotional verzia, ale miesto toho by som prijal Get the Balance Right - Combination Mix alebo Blasphemous Rumours, Useless je tutovka a u Martina The Things You Said, jasná vec, ale aj World Full of Nothing alebo Any Second Now, ale aj Compulsion priamo od Goreho by nezaškodila.
bob3
12 27. apríl 2017 o 19:47
Každý nad tím přemýšlí..a všichni po tom volají, je fakt zvláštní že se to k DM nedostalo, možná ano. Překonali komplikovanější situace, ale rozumím že nechtějí dát v šanc svůj osud někomu jinému..co my víme, třeba by to fakt nakonec nefungovalo, i když se mi tomu nechce vůbec věřit, podle mě by to přitáhlo na koncerty ještě více lidí..k těm co chodí stabilně na koncerty..to je sázka na jistotu..
Monghi
13 27. apríl 2017 o 20:01
ale, co to ako poznate DM?
Ved aj u nich je jeden clovek, ktory setlistu “velí”
Predsa Dave Gahan… uz to v rozhovoroch nepriamo priznali, ze aj ked si zostavia setlist, posledne slovo ma Dave, pretoze on je ten, kto povie, ci tu alebo onu skladbu bude spievat alebo nie. Martin si vybera svoje skladby, Fletch ma podla vsetkeho narok len na jednu (tentoraz WIMS) a ostatne su veci, o ktorych su slepo presvedceni, ze bez nich koncert DM byt nemoze, A trochu maju aj pravdu, pretoze keby nezahrali ETS alebo NLMDA, tak sa polovica fans na koncerte po… 
Toto si takisto dovolia napr. Rolling Stones alebo aj spominani Cure. Robo nema problem ocakavane veci jednoducho nezahrat
Cure vsak maju tu vyhodu, ze hraju 3 hodiny a za ten cas uspokoja vazne kazdeho ... k tomu maju pre turne nacvicenych stovku skladieb a 3-4 alternativy setlistu 
Riesenie k akej - takej spokojnosti je uplne jednoduche: ist iba na jeden koncert turne a paradne si to uzit! Takze, uz len 3 tyzdne a s vynikajucou “Going Backwards” to postupne odtančíme k určite vydarenemu finale
fcst101dm
14 27. apríl 2017 o 20:04
Kobino38- kolko show navstivis toto letne Tour ked si taky fans? Alebo este nemas ani kupenu vstupenku ako vacsina co tu pisu? Si znechuteny a nespokojny? Nerozumiem ti
kobino38
15 27. apríl 2017 o 20:09
@fcst101dm: Ja som hovoril o koncertoch na Slovensku, listok mam kupeny a planujem ist aj na zimnu cast. znechuteny som z toho, ze kazde 4 roky pocujem skoro to iste, tu istu setlistovu sablonu, ale urcite nebudem trucovat a na koncert pojdem tak ci tak. Je to moj osobny nazor na ich setlist a viem, ze maju na viac. A nemusis mi rozumiet, hlavne, ze sam sebe rozumiem. :D
fcst101dm
16 27. apríl 2017 o 20:59
Tu je diskusia o The Cure?
Vsade sami Robert. Kde to som, navedte ma.
Ozaj chlapi, kto ide do prvej rady od BA az po Kiev? Chcem vas spoznat osobne
cvengo
17 27. apríl 2017 o 22:02
a co bolo na tejto vynimocnej show to THANK YOU?
Monghi
18 27. apríl 2017 o 22:15
@cvengo: ze bola zadara pre vylosovanych “fans”? to nestaci?
fans som dal do uvodzoviek preto, ze losovali zo zoznamu ludi z predpredaja ... tam mohol byt ktokolvek
Lojzo
19 27. apríl 2017 o 22:41
Tomy presne no to myslim cele tie roky! Rozmyslam stale nad tym ze Gahanov hlas uz nie je to co byval a preto uz nedokaze a nechce spievat vacsinu skladieb ktore by fans radi poculi a mozno sa mylim, neviem…. Snazim sa to pochopit tak ako aj vsetci ostatni tu na dm.sk ale nejako sa nam nedari… Taka BOAG mne nikdy dobre neznela v usiach ako live verzia, studiovka to je ina pecka a to iste plati aj o IFY. Ja to potom vnimam tak ze aj to ze ich nehraju nazivo ktovie ako dobre resp.tie live verzie su plytke a lacne sa napokon znechutia aj fanusikom a logicky ziadaju ine skladby v setlistoch. Skladbu TTYS by som aj ja rad pocul ale nie hranu iba na gitare, lebo prave ta elektronika jej dodava taky zamat a dobre sa pocuva…
Lojzo
20 27. apríl 2017 o 22:50
A ked uz tu niektori pisu/snivaju co by chceli pocut tak pridam aj ja, chcel by som pocut nazivo prave ETS video verziu v novych aranzmanoch bez tej priblblej medzihry a Gordenovych pazvukov… Mam pocit ze prave tato skladba bola za ostatne roky najviac domrvena.
bob3
21 28. apríl 2017 o 00:18
Nemyslím to zle, ale ten výrok Alana už není aktuální, dnes skupiny vydělávají hlavně na turné, nahrávka je jen bonus a pozvánka na koncert. DM to bohužel neuznávají..koncerty by mohly být opravdu bohaté na skladby z celého období..
dvestotri
22 28. apríl 2017 o 07:10
Moj nazor je taky, ze keby sa aj uskutocnila nejaka anketa, kde by mohli fans vybrat skladby, tak by sa playlist moc nezmenil oproti tomu co hravaju

Koncerty vypredavaju fans, co si bez klasik nevedia koncert predstavit. Kolko ludi z 30000 davu pozna skladby ako Get Right With Me, Rush ...??? Idu sa vytancovat na ETS a PJ. Povedzme si pravdu, ze anketa by to mohla este zhorsit
Nas fanatikov a fajnsmekrov, co by radi poculi dake raritky je strasne strasne malo. Zmestili by sme sa do MMC a mozno aj to by bolo poloprazdne.
Monghi
23 28. apríl 2017 o 07:29
@dvestotri: presne, vcera som to vravel Tomymu ... Metallica urobila 3 roky dozadu “Request tour”, kedy si pre kazdy koncert vystavali fanusikovia setlist sami hlasovanim na webe ... no co myslite, co sa hralo? Tak isto by to dopadlo aj u DM ... ak by fans dostali moznost vybrat 3 skladby, tak 2 by boli hitovice, co zahraju vzdy a jedna skutocna rarita, ktora by ale v konecnom sucte bodov neziskala tolko, aby sa do setlistu zmestila. Takze, ono by sa ukazalo, ze DM hraju jednoducho to, co chce vacsina fans aj pocut
Ina sranda by bola, keby si v hlasovani mohli fans vybrat iba jednu jedinu skladbu 
cvengo
24 28. apríl 2017 o 08:18
@monghi:
Myslim, ze ano. Pretoze mam pochybnosti o tom losovani (vid napriklad, ze na podobny koncert v NY sa dostal aj moderator z d-m.com a to tam bolo 40 ludi). A aj keby to bolo fakt korektne losovanie, tak ten pocet je zarazajuci. Obdarovat 120 fanusikov pri ich fanusikovskej zakladni, navyse hranim pesniciek, ktore uz odohrali 5-6 za posledny mesiac mi moc ako thank you nepripada. A uz vobec nie, ked to nestreamovali do sveta. Dokonca aj Barrassi mal zakazane fotit.
Co keby to zahrali niekde v parku na volnom priestranstve?
Apropo Metallica, suhlasim, ze by to viac menej dopadlo podobne. Preto by to malo byt upravene, ze kapela ma pripraveny pravidelny setlist a fanusikovia rozhodnu o jednej dvoch skladbach mimo setlistu, ktore by kapela zaradila do programu pre dany koncert. Nevravim, ze by sa tam dostali nejake brutalne rarity, ale nejakym skladbam co uz dlhsie nehrali, by sa to mohlo podarit.
oberkorn
25 28. apríl 2017 o 08:34
Ahojte. Ja sa ku setlistu vyjadrovať nebudem, pretože sa úprimné priznávam, že sa na nich opäť teším ako malé dieťa. Chcel by som sa spýtať, či sú tu fanúšikovia, ktorí idú do Štokholmu? Poprípade aj na nejaké iné koncerty mimo Bratislavy alebo Prahy.
berco
26 28. apríl 2017 o 09:50
Rolling Stone (Colombia) - Andy Fletcher, de Depeche Mode, habla para Colombia
Roztlieskavač, obstávač kade tade a hlavne skvelý muzikant Fletcher v najnovšom rozhovore pre Kolumbijský RS, tu objasnil otázku…. aj keď kapelu opustilo niekoľko členov,tak najhoršie to bolo pri Vinceovi,lebo bol hlavný skladateľ...ale Martin to zvládol (veď chvala bohu) a na margo Alana Wildera iba toto : “Nezmenilo sa nič...naozaj nič.Traja pôvodný členovia zostali a podarilo sa nám urobiť niekoľko skvelých albumov aj bez nich
http://www.rollingstone.com.co/principales/blog/exclusiva-andy-fletcher-de-depeche-mode-habla-para-colombia
Andy
27 28. apríl 2017 o 10:25
no pokial sa nemylim tak Fletch sa nikdy o Wilderovi nevyjadroval nejak pozitivne, vzdy sa distancoval alebo ho dokonca aj zhadzoval, oni dvaja myslim nemali k sebe nejak moc blizko… ale inak ano, vacsia hrozba bola ked odisiel Vincko, lebo bol textar.. lenze aj perfektn text moze byt bez dobrej hudby uplne na nic, kdez to instrumentalkou sa da vyjadrit dost
))
kobino38
28 28. apríl 2017 o 10:36
Fletch ma čoraz viac udivuje. Mal by si trochu vstúpiť do svedomia a vydať zo seba väčšiu snahu. Keď ho vidím postávať, šaškovať, banány a jablká jesť, ako je dobre, že sa zdravo stravuje, síce cigaretou to zabije, ale počas koncertu? Aj Christian Eigner pár krát zahral na klávesoch, čo si pamätám Waiting for the Night v 2009 a When the Body Speaks v 2013. Fletch je pre mňa nadbytočný na pódiu. Škoda, že kapela nebola v zložení Dave, Martin, Alan a Vince. Nesmejte sa mi, ale prečo vlastne Vince opustil kapelu???
Lojzo
29 28. apríl 2017 o 11:48
Neboj nesmejeme

Za cele tie roky sa vsade pise ze nezvladal ten “raketovy” nastup a uspech po S&S, ja som tomu za tie roky nikdy nejako nemohol uverit ved nasledne pokracoval v projekte Yazoo a potom raketovy nastup s Erasure, takze aj ja by som NAOZAJ rad vedel preco odisiel…
Co sa tyka Fletcha, to uz nema zmysel to nejako dalej rozoberat, urcite ma nejaku ulohu v kapele ale na podiu kazi dojem z vystupenia prave preto ze je tam ako keby len do poctu… Ja chapem ze vacsinu zvukov a sluciek maju pustenych z kompu resp. syntaku ci co to je ale ak by chcel naozaj hrat tak kludne moze aj jednoduche party, ale ze to jemu nie je trapne ze tam stoji ako taky tlk kazdy druhy vecer, kokos mna by z toho asi slahlo
Monghi
30 28. apríl 2017 o 12:23
@Lojzo: zasa sa netvarme, ze ked sa Gore postavi za syntak, ze sa ide potrhat od prace
Tiez tam casto trapne postava. Staci ho sledovat trebars na Live In Berlin. Detto Gordeno toho tiez nema vela ... Ja stale tvrdim, ze mat dvoch klavesakov v dnesnom DM je trapas. Na to, co hraju by v pohode stacilo mat na podiu klavesy, bicie, gitaru a spevaka ... hold, Andy uz neodmyslitelne ku kapele patri a v niektorych piesnach inak fakt hra, staci si pozriet posledne warm-up vystupenia. Na Devotional turne toho hral vcelku dost, ale odvtedy technika velmi pokrocila a DM uz davno nie su o klasickych syntakoch, ako v 1980tych rokoch.
dvestotri
31 28. apríl 2017 o 12:36
Uplne by stacilo, aby DM boli na podiu iba traja. Bicie tiez nepotrebuju zive. Ale zrejme chcu vyzerat ako klasicka kapela.
Lojzo
32 28. apríl 2017 o 12:51
Jasne Monghi, suhlasim ze DM uz nie su klasicka syntakova kapela, ja som sa len vzil do role Fletcha, ze aj ked neviem hrat tak dobre ako napr. Alan tak si tam dam nejake jednoduche party a nieco zahram aspon mi cas zbehne :D
Ale v zasade mame vsetci pravdu ze nazivo chcu vyzerat ako rockova kapela a hrat na velkom podiu ale mne sa aj tak vzdy pacili skor studio session, tam bolo pekne vidiet ten minimalizmus… Depesaci su uz stari a im ta technika pomaha nebyt zatazeni hrou ne nejaky syntak, ved uz aj gore hra viac na gitare ako na syntaku ako si sam pisal… Mozno sa dozijeme este ze bude krutit gombikmi, ktovie
PS: Aj ked Gore tam niekedy tiez postava, neposobi na mna az tak rusivo ako Fletch, neviem cim to bude, naozaj
Lojzo
33 28. apríl 2017 o 12:57
A teraz ked hraju tie promo koncerty v malom tak zasa Gahan tam robi tie svoje grimasy :( Ja asi radsej dalej ostanem len pri pocuvani studiovych veci
Andy
34 28. apríl 2017 o 13:51
Lojzo inak hej, dost ma stve ta Gahanova ” afektovanost ” .... strasne sa predvadza, najhorsie na tom je, ze to vyzera byt nacvicene a okopirovane od roznych inych ludi, vratane Jagera
ako je mi jasne ze neexistuje univerzalnost prejavu alebo pohybov, ale sakra niekedy ma to fakt vie vytocit
niekedy mi to pripada ako ked sa vratim o dajakych 20 rokov do zadu na rozne DM party kde kazdy bol strasny depesak a robil presne tie iste pohyby
)) nuz. vela nas bolo mladych
))))
Monghi
35 28. apríl 2017 o 14:08
heh… Vieden 2006, “A Question Of Time”, z prvych radov sme na Gahana mavali s Cvengom s nejakym vytlacenym “transparentom” a Gahan nas normalne pohladom a gestom poslal do p-cka
na to sa nezabuda
Preste sme ho v jeho podiovom vykone rusili :D
tak to si odkial vytiahol tuto perlu? kokso to uz je desat rokov. vtedy som mal tych plagatov viac. To bol jeden z mojich najlepsich koncertov, co sa tyka zabavy.
Lojzo
36 28. apríl 2017 o 14:19
@Monghi tvoj pripsevok jednoznacne vyhrava, uz davno som sa tak nezasmial, ty rebel jeden! Aj takej hviezde ako je Gahan slapes po krku, ani na tvoj prispevok sa neda zabudnut
Lojzo
37 28. apríl 2017 o 14:21
@Andy sak to ze aj som na starych party videl takych co sa predvadzali jeden pred druhym kto vie lepsie napodobit Gahana, kokos niekedy som mal pocit ze som toho trochu viac popil lebo zrazu som videl 2-3 Gahanov na parkete/podiu (Kosice - Saca)
A ja som si naivne myslel ze po One Night in Paris DVD uz to byt horsie nemoze (inak tento zaznam koncertu sme volali “One Man Show”) to co tam Gahan predvadza za grimasy tak to je volaco…
kobino38
38 28. apríl 2017 o 14:42
@Lojzo: je dosť možné, že si pred vystúpením niečo šľahne na podporu. :D Však oči má väčšie ak sova, ale záznam z Paríža to hej, tam sa mi vôbec nezdal byť čistý. Mal by sa viac sústrediť na spevácky výkon, ako na svoje kroky. Ja len dúfam, že koncert bude zážitok, ten posledný vo mne nechal menej zážitkov. Po pozretí 101 VHS-ky som mal viac emócii v sebe a to nebol kompletný záznam.
Monghi
39 28. apríl 2017 o 14:44
nuz, kamera robi s clovekom divy. S Gahanom neskutocne
radoo
40 28. apríl 2017 o 15:39
ono to uz zacalo violatorom tour,neviem ako sa vola ten kolotocovy tanec co skakal na mieste,nastastie to predvadzal len tam.ale v 93 sa mi pacil,tam to valil spontanne,vsak vieme preco.v live hamburg staticky cely koncert,stacilo urobit otocku a obecenstvo bolo vo vytrzeni,zato teraz si hovorim,uz stoj konecne chvilu.
berco
41 28. apríl 2017 o 15:52
Doma sme depešáci dvaja….a ako aj tu všeličo čítam,tak aj doma máme s priateľkou na terajšie obdobia rozdielne názory.Ja som srdciar do 1997 a priateĺka po súčastnosť.Vekový rozdiel to nie je…som iba o 3 roky v predbehu
Ja som sa dal ovplyvniť Everything Counts a ona začala Strangelove….ale aj napriek rozdielnosti názorov na súčastný DM ju Milujem a spoločne sme si od prvopočutia obľúbili Broken….a čakáme či nám ju zahrajú :( A keď nie tak si pustím Devotional a budem vspomínať,že môj aj jej….to bol vlastne náš úplne prvý koncert,kde sme sa mimochodom ani nestretli 
radoo
42 28. apríl 2017 o 16:04
to je to,mladsie rocniky tazko pochopia tych,co s nimi vyrastali a maju na to rozdielny pohlad.ja s nimi bojujem od roku 1983,to som este ani kazetak nemal,a vtedy zohnat platnu u nas od nich bolo nemozne.az o rok som vyzobronil z tuzexu mono kazetak sharp za 420 bonov.kurňa,to bola doba.
berco
43 28. apríl 2017 o 16:18
Aj ja som od 83 s nimi….až k MFTM som dostal dvojča AIWA za 830 bonov (bon/5,50 Kčs)....všetko bolo tak ťažko zohnatelné a iné....až ma chytá nostalgia….dnes máš aj vinyl ripnutý hneď na fóre….fajn ale čo z toho….všetky tie zimomriavky sú už dávno už len pri chorobe…..a ešte pri počúvaní origoš starého Depeche Mode….
radoo
44 28. apríl 2017 o 16:28
tento som mal,len bol mono.

Monghi
45 28. apríl 2017 o 16:29
no jo, august 1986, ja 12-rocny sopliak, a v momente, ako bratranec pustil z obrovskych reprakov vtedy novy album, Black celebration, som prestal dychat
berco
46 28. apríl 2017 o 16:38
Ja tento….ešte ho mám a funguje
Tento sa ponahrával kaziet….Made in Japan ešte poctivý
Gabriel
47 28. apríl 2017 o 17:11
@berco: presne toto som mal. Hral perfektne!
berco
48 28. apríl 2017 o 17:16
@Gabriel : aj za mňa obrovská spokojnosť....Tuším iba raz v ňom hral susedov Helloween….potom už len dipeš moud
radoo
49 28. apríl 2017 o 17:26
a v87- 88 som presiel na tento.

radoo
50 28. apríl 2017 o 17:33
a nasi bali tento gramec s radiom,na nom moje prve lp od DM singlovku 81-85 som pocuval.
https://www.bazar.sk/foto/predam-stolove-stereo-gramoradio-moderato-1037a/21311713/#3324808916
Night
51 28. apríl 2017 o 17:33
Tak koncert pre 125 ľudí? No paráda, tešim sa s nimi, musel to byť mega zažitok. ...prechladnutí sú? Ach jaaaj…verím, že všetci budú ok…a my tiež
Pekné kazeťáky
môj je na chate a stále funguje
....tiež zavislosť od 87
a to som pri prvom stretnutí počula až 2 albumy
...točili sme tú kazetu dokola a dokola, do odpadnutia
Black celebration a z druhej strany Music for the Masses
Setlist neriešim, ale ak by Martin zaspieval Question of Lust, padám do kolien
...už len pár dní ...a bude to tu.
Lojzo
52 28. apríl 2017 o 18:12
Ja som na tom tak ako Monghi od leta 1986, prvu kazetu co som tocil dookola bola tiez vyberovka the singles 81-85 a chvilu na to uz black celebration. Ja mam doma tiez este dvojkazetak Sanyo co mal aj zrychlene nahravanie…. To bola parada za kratku dobu nahratych 5 kaziet…. Inak my sme mali doma take vankuse vyrobene rucne z molitanu vyzerali ako tie pulpity co pouzivaju teraz kraftwerk na koncertoch a nutil som dvoch kamosov ze su to syntaky a museli so mnou hrat na tych vankosoch celu vyberovku singlov…. Krasne casy….
Lojzo
53 28. apríl 2017 o 18:18
@JuniorPainkiller(44) presne si to napisal tento tta koncert bol v tomto super. Naozaj viac spievat a menej sa hybat…. A zaspieval by cokolvek….
berco
54 28. apríl 2017 o 18:45
Inak som náramne zvedavý,ako to Dave vydrží...už teraz je kosť a koža….počas Delty bol aspoň začiatkom turné tak akurát,ale teraz? Inak ja po operáciách a iných zdravotných veciach sa už teraz neviem hýbať tak ako David
))))))))))))
Andy
55 28. apríl 2017 o 20:03
inak este k tym parties.. pamatam sa na obdobie SOFAD a hlavne ked vysiel IYR, tak samozrejme kazdy vystrihany, sidovka, martenzky alebo ekvivalent, dievcata krasne podstrihnute, namalovane, oblecene no radost pozriet a zrazu chalan v manchestrakoch, vytahanom svetri, dlhe brckave mastne vlasy, dajake burzove tenisky na nohach, ale chalan mal na krku priviazanu ZIAROVKU na spagate, no ten chalan to vytrel uplne vsetkym, on bol jednoducho borec… sakra uz neviem kde to bolo, ale bol fakt ze borec
Lojzo
56 28. apríl 2017 o 20:07
Na niektorych foto vyzera ok inde kost a koza, drzim mu palce nech sa mu to turne vydari, on je asi taky typek co si nevie predstavit ze by sa hybal na podiu tak normalne a neskusal tie svoje excentricke tanecky mam pri nich pocit ze uz nema taku istotu v tych pohyboch… Neviem mozno prehanam, ja len ze sa da koncertovat aj bez akrobacie. Ked pozeram koncerty duran duran ten spevak toho vela nenatancuje a zabava fans fici o 106….
berco
57 28. apríl 2017 o 20:16
Inak priatelia…...Dnes už doma 2x12” Maxáč“Where´s The Revolution”....inak totálny odpad za mňa….Where’s The Revolution (Simian Mobile Disco remix/Dub) a Where’s The Revolution (Ewan Pearson Kompromat dub)....ostatné dovidenia,dokonca aj dva tracky od Ewana je odpad….velké sklamanie
http://www.juno.co.uk/miniflashplayer/SF647896-01-02-02.mp3
http://www.juno.co.uk/miniflashplayer/SF647896-01-04-02.mp3
giggs11
58 28. apríl 2017 o 20:33
mala technicka otazka…vie sa uz,kedy nastupuju chlapci do stokholmu skusat show pre turne?
Gabriel
59 28. apríl 2017 o 21:03
@giggs11: kedze je koncert presne o tyzden, tak sa da predpokladat, ze su uz na ceste…
fcst101dm
60 28. apríl 2017 o 22:38
29@oberkorn :
Jasne ze sa ide BA, Budapest, Praha, Kyjev
Asi sme tu jediny co sa tak tesime
pedro242
61 28. apríl 2017 o 22:46
nie ste jediný, tak isto sa teším. a idem Bratislava, Budapešť, Praha, Kiev a možno Ljubljana.
A aby dakto posielal A.F. kade ľachsie že kazí dojem na pódiu tak to je silná káva už na mňa.
fcst101dm
62 28. apríl 2017 o 22:49
pedro242:
Neries to aj mne tu s nich stupa tlak. Sami fetak je to tu
Ogrik
63 29. apríl 2017 o 11:53
“sami fetak” Zaujimava terminologia. Kde si pocul, od Magiana?
devotional94
64 1. máj 2017 o 21:24
Nuž nech uz Fletch v kapele robi ( no neviem čo ) je clenom kapely a to sa mu nechať , jeho retorika k Alanovi nikdy aspon co si ja pametam nebola dobra a vlastne ani si nepametam ze by ho niekde v nejakom clanku za nieco pochvalil , ale to je Fletch ... No a este sa vyjadrim k playlistom a pripadnym zmenam v live , no neviem ci je mozne cakat nejake starsie veci ked Dave sa trapi uz z 15 rocnymi skladbami teda ako ktorými , ja som tiez snival ze DM zahra Leave In Silence v nejakej nadupanej verzii podobnej Hamburgu 84 ale v novom šate , bol som osobne sklamany z Martinovho pocinu , potom prisiel sok z But not tonight ... no a tak dnes sa uz tesim aspon z tych malých zmien ktore DM spravia na svojich koncertoch a ostatne neriesim . Ja osobne zastavam nazor ze mozno by DM aj vedeli zahrat stare skladby v novom šate , ale zial si uz roky myslia ze ludia chcu pocut hlavne ich hity a takmer nic ine , no a mozno preto uz nehraju skladby ako Something To Do , Thing You Said , Lie To Me , no mnohe ine , ktoré by verím mnohý chceli pocuť . Ale to uz mozeme iba ak snivat .