Anton Corbijn: Depeche Mode nevydajú oficiálny koncertný film
Gabriel
30
Dnes mal Anton Corbijn v kolínskej pobočke kníhkupectva Taschen podpisovú akciu, na ktorej si mohli záujemcovia nechať podpísať knihu. Jeden z fanúšikov mal tú odvahu sa Antona opýtať na koncertný film Depeche Mode z Memento Mori World Tour.


Názory Devotees (57)
Dave & Mart
1 8. apríl 2024 o 21:15
Takže k dispozícii bude len akýsi dokument z Mexika, pravdepodobne len na Netflixe (tak to bolo avizované). Vtedy sa nehovorilo o plnohodnotnom koncertnom zázname. Zaujímalo by ma, čo sa potom natáčalo v Madride? Trošku horká pilulka.
MilanBanáš101
2 8. apríl 2024 o 21:17
S Bryanom Do sa nejaký čas poznáme a toto nie je len nejaký fanúšik, ten má s kapelou precestovaný celý svet, neraz ako VIP. V stredu sme sa na moment stretli na chodbách Lanxess, takže táto informácia je na 101% pravdivá.
Doplňte si ale podstatne
Záznam bude ale nie Directed by Anton Corbijn ale Directed by Devotees.
Bolo vybratých niekoľko fans ktorí točia v 4k na svoje mobily, následne sa materiál pošle na spracovanie. Takto ušetrili a ešte k tomu pekná myšlienka že od fans pre fans.
Toto live keď bude hotové tak vyjde oficiálne na YouTube kanále Depeche Mode.
Či som spokojný? No neviem. Som klasik. Ale môže to byť zaujímavé
Dave & Mart
3 8. apríl 2024 o 21:20
@MilanBanáš101 [#2]:
Otázkou je potom ale kvalita zvukového záznamu a mixu. Obrazový záznam sa dá spraviť, ale zvuk?
In Your Memory
4 8. apríl 2024 o 21:24
Toto je neuveritelne. WTF??? Zarobit korunky a vysrat sa na fanusikov. Nezdokumentovat nazivo take skvele turne, tak to chce naozaj gule.
Andy
5 8. apríl 2024 o 21:29
... bolo vybratych niekolko fans ktori tocia v 4k na svoje mobily… cize predsa len The Blair Witch project z ‘99 bol k niecomu dobry
takze DM setria peniaze? no kto by to bol o nich povedal:)
Gabriel
6 8. apríl 2024 o 21:36
@Andy [#5]: Nevydavanie fyzickych singlov je tiez z dovodu setrenia. Grabing hands…
Dave & Mart
7 8. apríl 2024 o 21:43
Nuž, čo sa dá robiť. Je to sklamanie, ale život ide ďalej. Nádherné pocity a zážitky (hlavne z Bratislavy) zostanú, aj to rozčarovanie zo setlistu po prvom koncerte v Sacramente.
peto
8 8. apríl 2024 o 21:44
Zato mi stačili len Letnany a The end k takemu pristupu ku fanušikom,no proste fuj,väčšiu pičovinu som jak živ nepočul,oni su davno finančne za vodou a idu šetriť,to môžu hovoriť svojim nasťročnym fanušikom…...ani mi už netreba see you next time dovi dopo do penzie tak…...
Gabriel
9 8. apríl 2024 o 21:49
Depeche Economic Mode
Dave & Mart
10 8. apríl 2024 o 21:51
@peto [#8]:
Rád by som vedel koho to bolo rozhodnutie. Či opäť nie Ke$$ler. Snáď najšetrnejší manažér na svete.
BTW
11 8. apríl 2024 o 21:51
čo k tomu dodať .. vlastne mne by stačilo keby vydali live verzie z MM albumu a vydali spolu so singlom MCIM,WT,GA,MFS,BWD to vydávanie singlov sa mi zdá byt tiež že to nemá hlavu ani pätu asi tu sa odzrkadluje že tu neni Fletsch .. neviem či to nemal on na práci ..
peto
12 8. apríl 2024 o 21:58
OK.Emocie bokom,mam pocit,že po tomto turne nam ešte budu dosť dlhovať včetne Devotional HD,nejake tie bonusy z Memento Mori,že vraj,one night in Paris HD,ale chcel by som asi vela nie?Nevadi,aj tak už dosť toho vydali…....
In Your Memory
13 8. apríl 2024 o 22:00
Tak Ke$$lera financne vycical rozvod, tak setri, len na nespravnom mieste. Toto budem dlho oplakavat. Ale ze sa najdu korunky na nejake boxy reedici, tak to by som fakt necakal. Skoda to aj komentovat a zaobertat sa tym.
BTW
14 8. apríl 2024 o 22:00
ALE !!!! tým pádom že je to možno ich posledné tour tak to nenahrať je rovnaká blbosť ako keď nenahrali Violator Tour a teraz ich to mrzí .. a nás najviac,dúfam v ešte jeden album a tour ale nahovoriť Dave-a na to by bol tvrdí oriešok no a vekovo by boli po 5tich rokoch už veľmi blízko k 70ke pre mňa je už nadprirodzené čo robí Dave teraz na pódiu takže tipoval by som 70% žiadne turné 30% bude ale keď by nebolo žiadne tak si myslím že MM by bola pekná bodka nakoniec.
a nenahrať posledné turné to je také tipické dm
:(
In Your Memory
15 8. apríl 2024 o 22:06
Praveze toho vydali malo, prvych 20 rokovv nevydali dokopy nic, na to, ze nahravali albumy kazdy rok. Tych live zaznamov je v archive neurekom, dokonca sa vie aj o Black Celebration tour videu, ale aj Paris 90 boli udajne nahrate ako audio koncerty vsetky 3 atd… Lenze takymto pristupom, zrejme potiahnutym Kesslerovym stylom, sa toho nikdy nedozijeme.
titi14
16 8. apríl 2024 o 22:50
Tak toto je riadna hanba. Chovajú sa jak nejaká druhotriedna kapela.
Andy
17 8. apríl 2024 o 22:53
@In Your Memory [#15]:
teraz neviem konkretne o ktory koncert slo, ale cital som historku ze jeden z tych koncertov mal byt oficialne vydany, uz to bolo normalne v studiu na strihu a remaster, ale bolo to ukradnute z Wilderovho stola, neviem presne co je na tom pravdy ale nieco na tom bude… myslim ze to bola 86, nepamatam sa uz ...
jozefst
18 8. apríl 2024 o 22:57
Ich poslednú politiku vydávania singlov a tohto posledného vyjadrenia Antona, že nevydajú koncertný filma nechápem. Ale ok, časy sa menia. To bola slasť, single s kvalitnými B-stranami so skladbami, ktoré neboli vydané na albume.
Rajny
19 8. apríl 2024 o 23:02
Maju pravdu. Predaj nosicov je mizerny. Vsetko na youtube, tidal, spotify a pod
MilanBanáš101
20 9. apríl 2024 o 04:41
Ono treba hľadať aj pozitíva. Pôjde to na YouTube, voľne dostupné....
Dnešná kvalita nahrávok je iná liga a postačuje. Len kto dodá niečo naviac? ( ale to podľa mňa ani Anton nevedel )
Rozhovory s kapelou, ľuďmi okolo nich, retrospektívny pohľad na DM a live dianie, Rozhovory s fans, niečo zaujímavé o meste a štadióne - aréne atď atď - to sú veci ktoré by zabrali chvíľu a zaujali snáď každého. A aj toto sa dá spraviť za minimum peňazí keď človek chce a má naozaj chuť a kreatívnu víziu. To ale musí byť naozaj fanúšik tejto kapely, ktorá tak kreatívna už bohužiaľ nie je
cvengo
21 9. apríl 2024 o 09:36
Tomu argumentu nerozumiem: naplanovanie a produkcia su financne narocne.
Mali kopec koncertov, kde hrali dva razy na tom istom mieste. Vyberiem jedno, objednam kameramanov a ide sa. Myslim, ze Praha so svojou depesackou historiou a fanusikovskou zakladnou by bola skvelou volbou. Popritom mohli Martina a Davea zobrat na prechadzku na miesta, kde boli uz v 88 a natocit ich na nejaky lepsi mobil.
Ani s tou produkciou my to nie je jasne. Nie som sice odbornik, ale povedal by som, ze dnes pristup k softwareu a hardwaeru nemoze byt problem. A ak to Anton nechce urobit za rozumne peniaze, nech daju sancu niekomu inemu.
Kubec
22 9. apríl 2024 o 09:46
Vsetko, co sa deje okolo fungovania DM a najma politiky vydavania od albumu MM, je velmi podivne (uz som sa k tomu viac raz na tychto strankach vyjadril). Nie som ekonom, ale uviest ako dovod nenahratia a nevydania profesionalneho komercneho tour zaznamu, ze je to prilis financne nakladne, je snad zly vtip. Ako to moze byt prilis nakladne = neurobit to? Ved naklady by sa urcite vratili predajom, nie? To by si nikto original nekupil? To by pri fanusikovskej zakladni DM (vernej a zahrnajucej mnzstvo fans) nebolo komercne zaujimave? To snad nie! Potom nechapem, preco robili toto mega-turne, vsak aj to muselo byt financne velmi narocne?! Preco vydali album MM, ved to muselo byt financne narocne. A preco vobec viac ako 40 rokov nieco nahravali, komponovali a pod., ved to vsetko muselo byt financne velmi narocne?! Zasnem a som zhnuseny, pokial je toto pravda!
Poznamka 1: Pozor, odpoved nebola, ze vydaju live len na youtube alebo ako nejaky download, pretoze predaj nosicov je mizerny. Odpoved bola, ze nevydaju ZIADNY oficialny koncetrny film.
Poznamka 2: Neviem, preco je slovo oficialny v uvodzovkach. Ma to znamenat, ze vydaju “neoficialny” koncertny film? Na to sa mozme viete co… Takych je na nete po krk.
Gabriel
23 9. apríl 2024 o 11:24
@cvengo: myslim, ze Anton je v tom celom nevinne. Jeho oslovi label, ked chcu nieco urobit. Ci sa ma nieco realizovat, tam Anton nehra ulohu, je len exekutor.
Planovanie a produkcia (ted prirpava, prenajom techniky, natacanie, ludia, spracovanie materialu, vydanie, distribucia, predaj, promo atd.) - prenajom kompletnej natacacej techniky a ludi, ktori juvedia obsluhovat, moze by casovo narocna poziadavka. Dalsim subeznym faktorom je lokacia - je idealne mat produkcnu spolocnost v mieste natacania, rovnako aj prenajom potrebnej techniky.
Jednoducho si povedali, ze len nedavno vydali Spirits in the Forest a predaje nosica a vstupenmiek do kina to nezaplatitli. Takze je to aj ekonomicky krok.
Ja len dufam, a to mne osobne bude uplne stacit, ze vydaju aspon audio nahravku z niektoreho koncertu. Nech mexicky reziser vyda dokument a Sony audio z koncertu na digitalne platformy.
Gabriel
24 9. apríl 2024 o 12:03
@Kubec: ver tomu, ze pocas turne predaju nasobne viac triciek s niekolko stovak vyssou marzou, ako DVD/BR. A naklady na vyrobu su neporovnatelne. Ak by koncerty neboly povahy osobnej ucasti, mnoho ludi by za to nedali peniaze. A to je aj pripad nosicov. Streamovacie platformy a digitalne downloady valcujucu trh s fyzickymi digitalnymi nosicmi.
Ale treba sa na to pozerat z 2 pohladov - 1. ekonomicky a 2. umelecky. A mna mrzi, ze pre realizaciu video live release sa na to v Sony s kapelou pozreli v poradi, v akom som to napisal.
Papyx74
25 9. apríl 2024 o 12:05
pri vete , že je to finančne náročné som sa teda pekne nasmial….neurobiť pri možno poslednom turné koncertný film + live , to je pre fanúšikov studená sprcha a nevďačnosť.....
cabik
26 9. apríl 2024 o 15:25
Treba si priznat, DM nerobia hudbu a koncerty uz dlhu dobu pre fanusikove modre oci, ale pre prachy. Cim su starsi tym su lenivejsi a nechcu si ukrajovat zo svojho kolaca. Definitivny dochodok je mozno tu, alebo sa nebezpecne priblizil.
Samozrejme, ze by si fanusik zasluzil (pri cenach listkov) kvalitny Live zaznam z tohto turne alebo nieco navyse. Zvlast preto, ze DM boli kvoli Covidu o 2 roky oddychnutejsi. Na druhej strane chudaci o 2 roky dlhsie ,,chudobneli”...
Kubec
27 9. apríl 2024 o 15:41
ad cabik: mozno v niecich ociach budem zly, ale podla mna po vydani albumu Ultra uz robili (a ich vydavatelia) veci najma pre prachy, - tak, ako pises. Teda vlastne od odchodu Alana Wildera. Ultra bol este bez debaty skvely album a la klasicky DM. Podla mna sa vyhecovali k vykonu, aby ukazali, ze aj bez AW nieco dokazu. A vysledok vynikajuci! Potom prisli vyslovene slabe albumy (prvy Exciter bol vrchol slabosti) az po Spirit, ktory bol podla mna po dlhom case vynikajuci po hudobnej stranke (aj ked s niektorymi tzv. “politickymi posolstvami” nie uplne suhlasim, ale to je pre mna druhorade; pre mna to bol ich najucelenejsi album, i ked najlepsie skladby, ake vydali, by som hladal inde), no a potom velmi vydareny posledny album Memento Mori (aj ked zase niektorymi fanusikmi podla mna velmi precenovany, akoby tu predtym nic ine nebolo - vacsina skladieb na nom pre mna znie ako demo-verzie).
A pocas podvod-Covidu, ze chudobneli? Kto vie? Vravi sa, ze na vydavani sa vela zarobit neda, vraj zisk zhrabnu vydavatelstke spolocnosti a ze sa vraj zaraba na koncertoch. Mozno, beriem. V kazdom pripade ale mali rozbehnute reedicie siglov k predchadzajucim albumom, a to k tym najuspesnejsim: BC, MFTM, Violator, SOFAD. Snad na tom zarobili?! Alebo to zhrabli len vydavatelia? Nedali si za vydanie zaplatit?
painkiller jr
28 9. apríl 2024 o 17:56
Ja osobne by som oficiálny záznam aj oželel, ak by hoc aj na YouTube niekto zavesil rozumne zostrihaný záznam s malými zvukovými úpravami. Na jeden taký som aj narazil od Foamy a bola to pecka. Len žiaľ som si stihol vypočuť len raz a YT, zrejme kvôli právam, to stiahol. Narazil niekto na to?
Radbuza
29 9. apríl 2024 o 21:04
Jen jsem si přečetl nadpis a naštval jsem se. Tak Memento Mori je skvělé album, dost často ho poslouchám. Obal alba se mi taktez velmi líbí, motiv křídel super. Těšil jsem se na koncert a ten byl naprosto skvělý. Snad až na pána, kterého jsem před koncertem zahledl v bezvědomí u vchodu do sálu a museli ho snad resuscitovat. A pak, když se těším, až si to poslechnu a uvidím Antonův záznam, tak dostanu brutálně studenou sprchu !!! To jako při možná posledním turné a při turné, kde vystupovali bez Fletche jenom ve dvou se mám dozvědět, že z toho nebude záznam od Antona ? To není řadové turné, to je turné, kdy jsme vlastně nevěděli, zda bude nějaká deska a turné, když nás Fletch opustil. Jsem doopravdy zklamaný a na,raný !!!! Ach jo !!!
ode
30 10. apríl 2024 o 12:08
Trošku dám z iného matrixu….
.....mne by sa rátalo, keby vydali MM bonus disc, na ktorom by boli 4 nové skladby a aspoň 4-5 live verzií z tour…...
....ale keďže depeche economic mode pracuje na plné obrátky, môžem to tu len tak akurát napísať...
)))
tommy
31 10. apríl 2024 o 12:20
Hm, mne to rozhodnutie príde ako logická a normálna voľba, zvlášť po tom čudnom Berlíne 2018. Prečo by mali vydávať z každého turné oficiálny záznam, keď dve tretiny piesní bolo x-krát vydaných, či už ako súčasť koncertu alebo nejakej kompilácie. U mňa si týmto rozhodnutím získali sympatie. Turné má byť magické a zapísané v pamäti toho-ktorého fanúšika, resp. bežného návštevníka. To má svoje čaro. Nehovoriac o tom, že keď fanúšikovia dokázali “prežiť” nevydanie “World Violation Tour”, tak už všetko ...
PS: A neviem ako Vy, ale ja si takéto veci púšťam tak raz za rok, ak vôbec… V podstate odkedy sme prestali s M. praktizovať večery pri víne, tak vôbec… :(
peto
32 10. apríl 2024 o 19:25
Nakoniec si myslim,že niečo na 100% vyjde,je ina doba,pretechnizovaná,už dnes niekto hodil na youtube audio nahravku z kolina 8.4.2024 keby som nevedel,tak poviem,že je to original vydanie.Len tak dalej Devotes…..
bob3
33 10. apríl 2024 o 22:51
Kazdy projekt by mel koncit v zelenych cislech, rozumim ze nechteji delat a financovat neco, co nevydela, tour book ve velkem nedava smysl, koncertni videa taky ne, kdyz je kazdy koncert jeste ten den na youtube. Anton a dalsi tim samozrejme prichazeji o zakazky.
Ma to i pozitivni stranku, tim ze zbytecne neutraci DM rika, ze nekonci a berou veci zodpovedne.
blackhound
34 11. apríl 2024 o 18:06
To je za ty tisíce svítících displejů v hledišti na každém koncertě. Když si to natáčíte sami a je toho plný internet, tak co my se s tím budeme srát
Chápu frustraci fans z absence živáku z WVT, kdy jiná možnost než profi záznam nebyla, ale dnes tomu nevydání naprosto rozumím. Kolik lidí reálně koupilo Berlín 2018? Jsou někde dostupná nějaká čísla? Vsadil bych, že na tom prodělali kalhoty, takže už na to kašlou.
radoo
35 11. apríl 2024 o 19:14
posledne 3 zaznamy koncertov su takmer identicke.ci uz skladbami alebo odflaknutym podiom. netuzim po dalsom, zase takmer rovnakom.
blackhound
36 11. apríl 2024 o 22:21
@radoo [#35]:
Nesouhlasím. Delta Machine Tour mělo podle mě nejlepší vizuál postwilderovských dob. O to víc mě mrzí, že to vyšlo v rozlišení z minulého století...
radoo
37 12. apríl 2024 o 18:49
ano delta vycnievala,to rozlisenie mas pravdu,a tusim to vyslo aj v mono zvuku, co bola hanba nevidana.zle som sa vyjadril,na haly je to ok, myslel som podium na mamutie stadiony.
peto
38 12. apríl 2024 o 19:22
Radoo:Mono zvuk bol sice roku 2013 vydanie berlina,ale samotny koncert v HD rozlišeni bol už vo zvuku stereo.To mono bolo hlavne na CD,čo je však pravda hanba.Ja si myslim,že DOKUMENT z Mexika bude velmi dobry,aj ked bude na netflixe,to je jedno,stiahne sa to a bude sa to sledovať,aspon dufam…..
radoo
39 12. apríl 2024 o 20:16
ano oprava.bol to berlin,ale to mono bolo to na dvd v rezime stereo.2.disc bol ok.
RM70
40 14. apríl 2024 o 13:38
Tak ak nebude oficiálny koncertný film, je k dispozícii aspoň podľa mňa celkom vydarený záznam “Depeche Mode live Barcelona Primavera Sound 2023”, dostupný na Youtube. Na tomto zázname je dobre počuť všetky nástroje, vokály, aj s chybičkami, publikum počuť menej.
peto
41 14. apríl 2024 o 22:07
RM70:Tak z barcelony neni isto vydareny zaznam,kamerovať videoprojekciu to je otras a vôbec to bol total šit,malo pesničky,nech si to niekam strči kto to točil,.....a to je to iste,jak niekto zarval,že koncertny zaznam ma byť zo 4k mobiloch,to už je total debilita,lebo mobily nikdy,ale nikdy nenahradia original kamery a to o zvuku sa baviť vôbec nemusime….proste AMATERIZMUS a lenivosť.....
blackhound
42 14. apríl 2024 o 22:52
@peto [#41]:
Nikdo to netočil, jen pustili do vysílání signál z pódiových obrazovek. Pořadatel fesťáku evidentně neměl práva k pořízení klasického přenosu, což je škoda, ale s tím nemají DM nic společného…
Jinak ten nápad s vydáním záznamu z telefonů je podle mě hoax. Zkrátka padlo rozhodnutí živák nevydávat (a tudíž ani nepořizovat záznam) z toho důvodu, že se to finančně nikomu nevyplatí, což je celkem pochopitelné.
Než začnou lítat oblíbené argumenty typu: hrozná doba, všechno je jen o penězích, pro fans se nic neudělá atd., tak se zamysleme nad tím, jestli bychom sami chodili do práce několik měsíců bez výplaty kvůli tomu, abychom někomu udělali radost. Asi ne, žejo…
RM70
43 15. apríl 2024 o 09:41
@peto [#41]: Či je tento netradičný záznam vydarený, alebo nie /sú rôzne názory/, myslím, že každý kto má rád hudbu a DM si na ňom určite niečo zaujímavé nájde.
peto
44 15. apríl 2024 o 10:20
RM70:V podstate maš aj pravdu…..
MilanBanáš101
45 16. apríl 2024 o 05:26
O tom že aj fanúšik dokáže spraviť kus poctivej roboty svedčí toto. Už to mám pripravené na piatok večer, vynikajúca robota, odporúčam každému pozrieť.
Síce to nie je oficiálne ale k dokonalosti tomu chýba už len naozaj málo.
https://youtu.be/hFsNl6Wgsyg?si=z9oZSIHXL2JxXkmu
peto
46 16. apríl 2024 o 07:22
MilanBanaš101:No ano,vydel som to,maš pravdu,chyba k dokonalosti len malo,ale zaujimalo by ma,či tie Multi camery su
všade,či len v určitych halach štadionoch….Alebo to je praca čisto len fanušika…..
MilanBanáš101
47 16. apríl 2024 o 10:54
@peto [#46]:
Multicam sa robí tak, že zostriháš rôzne videa do jedného. Je s tým nenormálne veľa práce najmä pri takto dlhom videu..preto klobúk dole pred ním ako to spravil.
Rovnakým spôsobom som ja zostrihal trailer na tento jeho počin :
https://vm.tiktok.com/ZGeHJDTMt/
Adam
48 16. apríl 2024 o 11:06
Takýto koncept záznamu koncertu použili Beastie Boys v roku 2006 na Awesome; I F***in’ Shot That!.
BTW
49 16. apríl 2024 o 12:16
Chcelo by to už nový článok :D
MilanBanáš101
50 16. apríl 2024 o 21:47
@Adam [#48]:
Aj Sex Pistols majú niečo podobné, svojim spôsobom je to vydarené , ale nie pre fajnšmekera ako som ja
MilanBanáš101
51 16. apríl 2024 o 21:50
@BTW [#49]:
Napísal som recenziu o koncerte v Kolíne nad Rýnom, poslal som ju ale páni Gabo a Monghi asi toho majú veľa podobne ako ja alebo sa rozhodli to nepublikovať neviem, sám sa nechám prekvapiť...
bob3
52 16. apríl 2024 o 22:59
https://www.youtube.com/watch?v=GWlOfVk4UDs
Monghi
53 17. apríl 2024 o 06:56
@MilanBanáš101: a ako si mi tu recenziu poslal? V sukromnych spravach akosi nic nevidim ...
tommy
54 17. apríl 2024 o 08:18
Tak trochu mimo témy : Aj Brian Eno vydáva (o sebe) dokument s jednoduchým názvom: “Eno”. Ako inak, bude priekopnícky - zapojil do procesu aj (často diskutovanú) umelú inteligenciu… Možno tým ukázal cestu aj iným umelcom, napr. DM, ktorí boli vždy inovatívni a nadčasoví... Nehovoriac o tom, že ak by sa DM podujali vydať aspoň jeden album, tak Briana nemajú v kreditoch ako producenta albumu… Viem, je príliš skoro…
Adam
55 17. apríl 2024 o 10:34
@MilanBanáš101 [#50]:
K Sex Pistols aj k Beastie Boys sa takýto “street” vizuál celkom hodí. Pre DM nie.
MilanBanáš101
56 17. apríl 2024 o 12:14
@Monghi [#53]:
Napísal som ti práve teraz správu
Resp e-mail som poslal na .(Pre zobrazenie tejto e-mailovej adresy musíte mať zapnutý JavaScript)
pepe17
57 17. máj 2024 o 20:43
Tak to Corbijn vyvalil naplno: Prachy, prachy prachy a prachy. The grabbing hands, grab all they can….
Na druhej stane, ak to ma byt taky grc, ako film zo Spirit tour, tak radsej nech nerobi nic. Tento chlap mi dlhodobo neskutocne zerie nervy.
Depeche Mode su moja srdcovka, hudba super, interakcia s publikom pocas koncertov super, ale tie Corbijnove infantilnosti mi takmer vzdy pokazia dojem.
Btw. bol som teraz na genialnom koncerte J. M. Jarra, to bolo nieco z uplne ineho sudka ako Corbijnove chujoviny.
Asi by som p. Corbijn zobral nech sa pozrie, ako vyzera grandiozna show.