Alan Wilder dnes v Bratislave po druhý krát!

Alan Wilder (Recoil) dnes zavíta opäť do Bratislavy na event venovaný premietaniu jeho filmu "A Strange Hour in Budapest", ktorý vznikol v roku 2010 počas posledného vystúpenia turné Recoil.

Zavítajte dnes večer do Majestic Music Clubu, Karpatská 2 v Bratislave. Okrem prítomnosti Alana na premietaní, bude po jeho skončení venovať čas diskusii, kde môžete položiť Vaše zvedavé otázky a potom počas afterparty získať foto či jeho podpis. Predpredaj vstupeniek: ticketportal.sk Nezabudnite, ak ste boli na premietaní v Budapešti, lístok na bratislavské premietanie môžete získať za polovičnú cenu. Obrázok

Názory Devotees (30)

Roman

 1    30. september 2012 o 13:58

Pocul som ze na premietani sa predava BluRay ‘Tour Edition’ ASHIB. Nasiel by sa niekto kto by mi to mohol kupit? Potom by sme sa dohodli ako poslat peniaze.

tomy

 2    30. september 2012 o 14:24

Alan na tej promo fotke vypadá ako David Duchovny alias agent Mulder z Aktov X smile

smidak101

 3    30. september 2012 o 18:36

Jak píšeš.Ještě bych tam foukl fotku Martina ze Suffer Well videa a máme duo k sňatku.

dvestotri

 4    1. október 2012 o 07:10

Aj ked bolo malo ludi, tak mne sa velmi pacilo. A hlavne podat si ruku s Alanom + foto + podpis, ktorý mam uz zaramovaný ... je fakt zazitok na cely zivot.
grin

radoo

 5    2. október 2012 o 12:31

aj mna by zaujimalo ako to cele prebiehalo,nakolko som sa nemohol tejto akcie zucastnit.

dvestotri

 6    2. október 2012 o 12:53

Krieger Naghavi asi 60 ludi. Teda aspon mne sa tak zdalo.

radoo

 7    2. október 2012 o 12:58

fuha,predpovedal som slabu ucast,ale ze az taku malu,tak to nie.

Gabriel

 8    2. október 2012 o 14:39

radoo, co chces od organizatorov tohoto typu? PR sprava na 5 riadkov kde nie je egocentricky napisane ani len mesto, v ktorom sa akcia kona, ziadny odkaz na predpredaj, plagat bolo treba hladat cez google…

Kazdopadne, tak ako dopadol organizator tento krat je len odraz toho, ako sa on zachoval k dm.sk ked sme mu robili propagaciu pri prvej Alanovej navsteve. Vtedy nedokazal naplnit ani jednu podmienku, proti ktorej tu mal reklamu bezplatne. Totalne neseriozny pristup ale chvalabohu s kretenmi mam moznost jednat iba obcas a druhu sancu tu uz nedostavaju. Bol som vtedy smutny zo sposobu takehoto jednania ale nechal som to tak. Teraz ho to dobehlo a je len hanbou ze takyto ludia vobec akcie robia a umelci im na to dokazu naletiet. Alan bol aspon diplomat a nazval akciu komornou. Blbec by si myslel ze je to poklona, trosku triezvejsi clovek vie, co tym myslel.

radoo

 9    2. október 2012 o 15:14

dakujem za objasnenie.

dvestotri

 10    2. október 2012 o 15:24

presne tak
Alan je diplomat. Ked aj bol trocha sklamany, tak to na sebe nedal vobec poznat. Naopak po akcii v bare bol ku kazdemu velmi srdecny.

sinner

 11    3. október 2012 o 22:32

podla mna je to velka hanba pre depechemode.sk nepropagovat, ze pride (ex)clen Depeche Mode do Bratislavy (resp na Slovensko), a hlavne tvrdit ze “lebo organizator nas nepoziadal”, tak co je to potom za FAN page?

je sice mile mat SUKROMNE dobry pocit, ze nejaky organizator padol na hubu, ale jedinym OFICIALNYM dosledkom je to, ze Alan sem uz asi nepride imho (resp dost by som sa mu cudoval ked by sa chcel znova pozerat na 50clenny hlucik ludi namiesto davu fanusikov).

Gabriel

 12    3. október 2012 o 23:38

Mas pravdu, je to vina jedine tohoto servera, ze tam prislo 60 ludi.
Dik za uznanie, ze tento server ma taky vyznam a vplyv, ze sa ho neoplati ignorovat a bez neho to nejde ani ked sem pride sam exclen DM wink

re-milllis

 13    3. október 2012 o 23:41

aach, kam to ten chlapík len dotiahol… macher nad machrov a tohoto sa v profesionálnej sfére dožil… výpredaje, aukcie, trápne “video-vernisáže” nejakého
BR…, celé zle!

ivan

 14    4. október 2012 o 07:25

tiež mam pocit že zaver jeho kariery je dosť smutný ...

bel canto

 15    4. október 2012 o 08:11

Za to sa podakujte Goremu, ktory nie je schopny do oci povedat bezne veci ako vacsina ludi. Schlastanemu Goremu, ktory si tak zvykol ze Alan trci do noci v studiu a maka, zatial co autor piesne opat niekde chlasce na party. Zdrogovanemu Gahanovi, ktory mal cele DM na haku a furt rebeloval, chlastal, drogoval a stale dokola - kto by s nim existoval ? Nakoniec sikovnemu Fletcherovi, ktory Alananovi pomahal na koncertoch tlieskanim do rytmu, bez neho by to fakt neslo ... A na koniec si tito traja experti povedali, ze na Ultru ho nezavolaju, sak naco. Nejaky Wilder im za to nestoji .....

chmelko

 16    4. október 2012 o 09:18

chlapci, vy ste tam boli, že tvrdíte, ako bolo to premietanie trápne? až pri pozeraní toho filmu (film to skutočne je-nie ako obyč live potrhane záznamy z Barcelony 09 atd) som si ten strange hour vychutnal uplne naplno, recoil je skrátka filmová hudba plná emocii a ak sa kvalita posudzuje podla predajnosti a davov, tak to s pánom bohom celý hudobný priemysel…

inak vinit dm.sk, ktorý absolutne nemal s organizáciou tejto akcie nič spoločné je tak ubohe, ako vinit suseda, že mi na narodinovu party nikto neprišiel

Rasputin

 17    4. október 2012 o 10:04

kdo je fanoušek tak se k němu informace že přijede Alan dostane jenom nechápu že na tak velký město dojde pár lidí

radoo

 18    4. október 2012 o 10:32

mozno re-millis trafil klinec po hlavicke.tieto video-vermisaze ludia proste nezeru.alan stavil na osobnu uacst,ale kto chcel sa snim stretnut,tak uz to urobil pocas turne.

Gabriel

 19    4. október 2012 o 11:23

Problemov je niekolko:

- maximalna ucast - mesto, kde pride na klasicku DM party 350-400 ludi vratane cezpolnych a tych, ktori jazdia na kazdu party aj z ciech, nemozno cakat ze zrazu pride viac ludi.
- Recoil nie su Depeche Mode. Nie je to taky magnet pre ludi, vacsine pojem Recoil nic nehovori, mozno registruju Alana ale iba v spojitosti s DM, s Recoil hudbou uz nie.
- Alan bol v BA uz druhy krat. Nemyslite si, ked tu boli DM po druhy krat, nepredanych ostalo okolo 8.000 listokov v porovnani s prvym koncertom. Je to cela stvrtina. Su to ludia, ktori tam prisli lebo nikdy ziadny DM koncert nezazili. Ak je totiz nieco po prvy krat, je to velmi sinly argument, aby ludia prisli. A oni pridu. Druhy krat je to uz akcia pre tych, ktori premeskali prvy krat a pre vernych.
- Otazka sa u Alana poklada uz takto: “Kto este nema fotku, podpisy a nerozpraval sa s Alanom o pocasi?” Je ich totiz menej ako tych, ktori toto vsetko uz dosiahli. Alan sa stal verejnou osobou, stracajuc tym caro nedosiahnutelneho, pocit vynimocnosti mat fotku, podpis sa pomynul, ked to ma uz tolko ludi. Alan sam seba v tomto smere v priebehu poslednych rokov devalvoval.
- ak organizator neakceptoval konkurencne prostredie (konanie akcii v BP a Prahe) a bezhlavo chcel mat Alana vo svojom klube. Ak je totiz uplne totozna akcia v Budapesti aj Prahe den po dni po sebe, vela cezpolnych ktori o akciu skutocne stali, malo listok kupeny prave tam. Bratislavsky termi bol oznameny mesiac pred akciou a tie spominane akcie sa promovali dobre tri mesiace. S tym mal BA organizator pocitat, ak chcel robit akciu pomyslat a urobit akciu, kde by napr. prvych 50 listkov dal za polovicnu, alebo inak znizenu cenu, aby ludi motivoval si listok hned kupit.
- ak organizator totalne nezvladne promo a nevylepi po BA ani jeden plagat (nerozposlal ho ani v PR sprave), s mediami od ktorych chce pomoc jedna stylom “My sme neziskova ogranizacia a robime to z lasky k hudbe” (to bola usmevna citacia konkretne od tohoto organizatora), nemoze cakat, ze informacia zacne sirit ak ma velmi malo casu.
- ak organizator silnym mediam, ktore citaju ludia ale v podstate maju nejakeho Alana na haku, trosku osobu Alana nestilyzuje do polohy, aby bol pre tieto media zaujimavy, nepozve ich aby si urobili “exkluzivne” rozhovory a tym zabezpeci aby akciu promovali, ako chce, aby ludia prisli?
- ak Ty (myslene vseobecne) a Tvoj sused ste oddani depesaci a zboznujete Alana, nemyslite si ze tomu tak je na celom Slovensku. Je skutocne iba hrstka ludi, ktori ocenia ALan v BA 2, 3, 4 krat. Ucast v BA ukazala, ze fanusikovsky potencial Alana v BA nie je dostatocny. Egocentricky si mozete mysliet nieco ine, ale ucast ukazala iba holu pravdu, aky je opakovany zaujem o exclena DM na slovensku.

Aspektov je daleko viac, ale nebudem uz mudrovat… Su to len moje osobne postrehy

chmelko

 20    4. október 2012 o 12:11

je pravda, že poriadat tu jednu a istu akciu 3 dni po sebe v tom malom trojuholníku aký je (BP,PHA,BA) je velká odvaha, hlavne ked BA bola skutočne dodana nasledne, sám premýšlam, aké finančné nároky alan mal, niečo by odtajnit mohol dmf ak má záujem, podla mna sa ale určite viac v Prahe ako 150tis na vstupnom nevybralo.
podla mna boli alanove naroky skutočné minimalne, ked si to majestic vobec trufol organizovat a zaplatil ho vlastne zo svojho

pre vás alan stráca auru jedinečnosti, božstva a pod, podla mna ale ani on snad nepočítal, že by na tej propagacii niečo výrazne trhol, skor si myslím, že sa nudí a chceli si spravit pekný výlet s rodinou po europe, ja som mu ale za to vdačný, pozriet si tento film v krásnom kine bola skutočná lahodka

mks

 21    4. október 2012 o 14:03

BC: ale no tak… to snad ani nemůžeš myslet vážně. Alan se sám rozhodl odejít z DM. V oficiálním faxu, který rozeslal ostatním psal něco o poměrech v kapele atp. Pravděpodobně počítal s tím, že pro DM to bude konečná. Byl to krok, který kdyby DM neustáli, tak mu tady budete všichni nadávat do ubožáků atd. DM to zkusili jinak, ustáli to a jsou tu pořád. Buďte proboha rádi.

Alan není žádný bůh, ani ten pan SPRÁVNÝ! On mohl stát za rozpadem DM a musel si toho /vzhledem ke své roli v kapele/ být vědom. Pokud měl problém s ostatníma, měl přijít a vše jim říci - ne posílat fax!

Je to jedno. Některé reakce fans jsou mírně řečeno trochu zvláštní a pro mě až nečekané. Pokud už má někdo k DM /Goremu, gahanovi, Fl…/ takovou averzi, tak proboha proč tu kapelu stále sleduje.

Mně jsou tyhle zákulisní neshody šumák. Za nejdůležitější považuju fakt, že tu stále jsou, rozumí si a dělají hudbu, která je /pro moje uši/ skvělá a mně stojí zato dále je sledovat, poslouchat…

chmelko

 22    4. október 2012 o 14:20

mks: len opravím detail, jedinému komu alan poslal fax bol Dave, pretože nebola cesta ako sa spojit, ostatným to povedal z oči do očí priamo v mute kancelárii na harrow road v Londýne

inak dnes máte uverejnený pekný članok s alanom, tak si to prečítajte

mks

 23    4. október 2012 o 14:37

Chmelko: Díky! Máš pravdu samozřejmě... Nicméně to nic nemění na tom, že mohl být méně radikální a zkusit s tím něco dělat. Ne jen suše oznámi končím. Pokud mi na něčem opravdu záleží, tak se to přeci pokusím řešit…

bel canto

 24    5. október 2012 o 12:07

To MKS, preco sa na to pozeras tak cierno bielo. Ja mam Goreho za absolutneho skladatelskeho genia a pred jeho vecami smekam klobuk vratane posledneho albumu DM. Takisto pred fantastickym hlasom Gahana. To ale neznamena na druhej strane, ze svojim chlastanim a drogovanim Wildera vystvali z kapely. Nic nie je cierne a biele. Mam averziu voci drogam a obdivujem hudbu, preco by som tu kapelu nesledoval ?

mks

 25    5. október 2012 o 13:41

BC: v pohodě hele… nemám růžové brýle! Jasně, že vztahy byly napjaté, Gore chlastal jak Dán, Gahan byl mimo… Nicméně AW to mohl řešit i jinak, ne takto razantně. Nikdy jsem neslyšel, že by se o to snažil. byl to nůž vražený do zad a úplně klidně to mohl být konec. Gore o tom dokonce s odstupem času mluvil.

radoo

 26    5. október 2012 o 14:57

som rad ze mart nepije,ale cim bol viacej nadraty tym lepsie skladal.

re-milllis

 27    5. október 2012 o 18:34

radoo: hmm.., volačo hovoríš... grin

radoo

 28    5. október 2012 o 19:14

to len na odlahcenie toho co pisal msk,ze mart chlastal ako dan.no a jeho najlepsie songy vznikli prave vtedy.

molon

 29    5. október 2012 o 19:37

...hmhmhm????? len žasnem, že Praha, Hungarkamión a hneď k paštekárom?????? tak sa nedivte, že do predmestia wiedne prišlo len pár ľudí......slovensko nie je len BA!!!!!!

bel canto

 30    7. október 2012 o 19:33

To MKS. Gore o tom hovoril to je pravda, stale si myslim ze nam k problematike odchodu Alana z DM vsetci zainteresovani dali len zlahka pricuchnut. Tiez som o tom nikde necital ze by sa Alan snazil vyjednavat ale to neznamena ze sa tak nestalo. Sam poznam ze som s niekym na niecom robil a po skonceni zakazky som bol presvedceny o tom, ze uz nikdy. Pritom proti nemu nic nemam a doteraz sa v pohode stretavame, slo cisto o profesionalne dovody. A napr. Andy pisal ze Alan “ho nikdy nemal rad” a ze “je divny”, tak to je este iny level .... Nic netrva vecne ale ako som uz pisal davnejsie, nech sa rozpadne REM, U2, PSB, to mi je jedno ale moje cislo 1. - DM, tak to ma stve stale. Navyse ked zretelne pocujem ze tym trpi samotna hudba.