Martin Gore pre Prima TV - prepis rozhovoru

Pri poslednej návšteve Depeche Mode v Prahe, 23. januára 2006, sa tvorcom relácie T-music televízie Prima naskytla možnosť natočiť krátky rozhovor s Martinom Gorem. Podarilo sa a výsledok ste mali možnosť vidieť 4.februára v spomenutej relácií. depechemode.sk vám prináša jeho prepis.

Pozn. Nech mi naši českí priatelia odpustia všetky gramatické chyby, ak sa v texte nachádzajú. Český pravopis neovládam dokonale a prekladať text do slovenčiny mi prišlo trochu hlúpe.

Vzpomínáš si na váš první koncert v Československu, v roce 1988? Víte, že jste tím u nás odstartovali kulturní sametovou revoluci?
Jasně, že si vzpomínám, bylo to velmi zvláštní, protože během koncertu bylo úplně narváno, ale potom najednom všichni zmizeli, nebyli ani na ulicích, ani v hotelu, prostě nikde. Hodně zvláštní zkušenost.

Jaký je rozdíl medzi Depeche Mode v roce 1988 a v roce 2006?
Zažíváme teď o hodně víc legrace, víc si užíváme každý koncert, kterej děláme. Vzpomínám si na dobu, kdy jsem nebyl v náladě vlést na podium, ale teď hrajeme už 34-ou šou. Začínali sme v Americe a každý vystoupení si pořádně užíváme.

Je úžasný, že jste asi jediná kapela na světe, ktorá vytvářela a vytváří módní styl. Pořád se lidi na koncertě oblékají do černý, nebo se to změnilo?
Ne, publikum pořád hlavně nosí černou, já například nosil velmi zvláštní černý boa, a čím déle hrajeme, tím víc lidí ho v publiku má.

A co politika? Máte velkej vlyv na lidi. Nenapadla vás někdy možnost zdělit lidem nějakou politickou ideu?
Nikdy jsem se necejtil bejt oprávněnej mluvit jako nějaký vůdčí hlas lidu. Muzika a politika jsou pro mně dvě úplne rozdílny věci.

V kapele jsou tři různý individuality, velký osobnosti, jak vám to funguje při tvoření muziky. Všiml jsem si, že na tom aktuálním albu, "Playing The Angel", neskladáš muziku jenom ty a Andy, ale už i Dave Gahan. Tak jak to vlastne je?
Nemáme rozdělený kdo jakou písničku přímo udělal, protože pracujeme jako celek. Jen producent hrál velkou roli ve výběru skladeb.

Takže ani jeden z vás nemá poslední slovo, právo veta?
Ani ne, myslím, že máme obecně dost podobný vkus a kdyby se tam náhodou vyskytli nějaký drobný nesrovnalosti, tak to určite nebude mít vlyv na výsledku alba. Nikdo přece nepozná, jestli je v tomhle místě zvuk víc vytaženej, nebo ne.

Asi nejčastejší otázkou je, že nová deska už není tak taneční, jako ta předchozí, "Exciter". Je mnohem klidnejší, přesto mně zajímá vaše taneční éra. Proč jste se vydali tou cestou tanečné muziky?
Myslím, že to tak nějak vyplynulo. Záleží jen na vás, čím se necháte ovlyvnit. Já jsem poslední dobou hodně dj-oval a poslech underground dance music mně určite hodně ovlyvnil. Myslím psaní a tempo hudby na naší desce.

Zdroj: TV Prima

Názory Devotees (80)

Ema

 1    4. február 2006 o 13:04

Dekuju moc,ze jsi to vubec zverejnil grin jsem v praci a sanci se na to kouknout v tv nemam..DIKY


nissan

 2    4. február 2006 o 14:18

tiež som pozeral Primu a tak mám pocit, že kde len pozrieš, všade Depeš, samý Depeš,kde len ideš, hrajú Depeš,samý Depeš. Ach mať tak opäť 15.


jankadM

 3    4. február 2006 o 15:13

nestaci 17? :cool:


Strider

 4    4. február 2006 o 17:48

Ak by mal Martin este aj cierne okuliare tak by z neho bol vidiet pomaly uz len nos:-)
Inak fajn rozhovor.


jankadM

 5    4. február 2006 o 18:07

sak jaky zlatucky, peknucky bol, jujujuuuuuj!!!


jankadM

 6    4. február 2006 o 18:08

inac, na ktorej party bol martin po koncerte???


Turbocat

 7    4. február 2006 o 18:43

Radost FX, nesleduješ bulvár ? smile


majkudlo

 8    4. február 2006 o 21:40

dobre si take precitat…...........................dj gorac hehe :confused:


majkudlo

 9    4. február 2006 o 21:42

CIERNE VECI…........moda ktora nevyhinie :D


Romik

 10    4. február 2006 o 22:07

Najviac ma potesilo,ked Boucek zahlasil,ze akrem Martina a Andyho uz sklada piesne aj David.Tak Andy je skutocne dvorny skladatel DM…A Exiter bol podla pana Boucka vyborny tanecny album…Gratulujem.


TomCZ

 11    5. február 2006 o 09:17

Koukám,že už to tu padlo musím se přidat EXCITER taneční album???
Pan Bouček je velkej znalec hudby :confused:
Při EXCITERU jsem se opravdu tanečně vyřádil vyloženě diskofilní album :eek:


Monghi

 12    5. február 2006 o 10:33

myslite si, ze by vas “underground dance music” totalne zlakala na parket? Skuste vnimat pojem “dance”, co je v preklade “tanec, tanecny” v trochu sirsich suvislostiach… pustite si nejaky Goreho dj-set… aj to je tanecna hudba (vela z tych prvkov najdete aj na albume “Exciter”), kolki z vas si vedia predstavit, ze na tu hudbu tancujete? smile “dance music”, to nie su len “tuc-tuc” produkty, ktorymi vam masiruju usi komercne radia smile


nissan

 13    5. február 2006 o 10:45

konečne im to niekto vysvetlil, presne som čakal, kedy sa nejaký fan nad tým pozastaví.
monghi musíš im to prepáčiť, oni teda my proste nežijeme v Londýne , respektíve na miestach, kde sa tanečná hudba vytvára. U nás proste traduje predstava ešte z rokov budovateľských, kedy frčali na parketoch Modern Talking a diskotéky končili o 21hod.
Uričte si aj ty pamätáš tých DJ, veď jeden z nich sedí aj v parlamente a je môj menovec.


Monghi

 14    5. február 2006 o 11:01

nissan (tomy)... ha, pockaj, ako ma este sfuknu “typci”  ktori tvrdia, ze DM nikdy neboli ovplyvneni “tanecnou” alias “dance” a dj-skou scenou:) Myslim, ze ani po precitani poslednej Goreho odpovede to nebudu schopni uznat ...


ivicz

 15    5. február 2006 o 12:28

Ema a vsetci co ste to nemohli vidiet: Niektory den v tyzdni to budu opakovat az po polnoci, ak sa Vam to nechce priamo sledovat, nahrajte si to na video - samotny rozhovor je skutocne kratky trva cca. 3 minuty.


majkudlo

 16    5. február 2006 o 12:44

..........neriesim raspberry


TomCZ

 17    5. február 2006 o 13:15

Netvrdím,že se na EXCITERA nedá zatrsat,ale taneční album?No to snad né  :D
A PTA,že je oproti EXCITERU klidnější album?
No tak to nevim :o


Romik

 18    5. február 2006 o 13:37

Ano exciter je tanecni,PTA klidny a Sofad je heavy matalovy zaklad.Ja uz som pocul tanecny remix na Metalicu.Asi je to v sirsich suv islostiach tanecna ,mozno aj zabavova kapela.ale faktom je,ze bouckove otazky niekto pripravoval a boucek o DM vie uplny prd….A ze Martin odpovedal?Asi si myslel,ze Boucek rozumie tomu co sa pytal…


TomCZ

 19    5. február 2006 o 13:53

EXCITER taneční??????
Zřejmě mám nějakou pirátskou kopii,co jste mi to prodali? :D
Nemůžu souhlasit s tím,že EXCITER JE TANEČNÍ ALBUM,to opravdu né smile
Jo takový Speak and spell prosím,ale EXCITER?To je vyloženě potemnělé album pro “převážně” sentimentální poslech.


Romik

 20    5. február 2006 o 14:57

to nissan,prepac,ze mi tupci z dediny co mame podrazky osupane od miestnych diskotek uz senilnieme a nedokazeme pochopit tvojho genia a pohlad na vec….


Romik

 21    5. február 2006 o 15:08

to monghi, ja netvrdim,ze DM neovlivnuje DJ , tanecna scena a naopak..V tom mas iste pravdu.Ale ta posledna otazka bola mimo misu a Martin odpovedal velmi obecne a z vyrazu jeho tvare mi pripadalo,ze odpoveda len,aby nieco povedal.Po tolkych rozhovoroch a tupych otazkach je uz asi zvyknuty na vsetko…Kazdopadne kto o albume Exciter ako takom bude tvrdit,ze je tanecny tak mi pride hodne divny.Ale chapem,ze sa z neho tanecny album urobit da.Houk. wink


Monghi

 22    5. február 2006 o 16:49

Romik: prepac priatelu, je pravda, ze nie je tanecny v pravom slova zmysle, ale je skutocne tanecnou scenou silne ovplyvneny, ale nechap prosim zmysel slova “tanecny” ako odnoze stylov house a techno, ved to Gore sam naznacuje vyrazom underground dance music... skus sa pohrabat archivom clankov a rozhovorov z obdobia 2000 - 2002 na tychto strankach… ako som tu spomenul… Goreho DJ sety su takisto “tanecne” a nemaju k stylu Exciter daleko. Pamatas si na hudbu pred koncertom v Prahe 2001 co znela z reprakov? Bol to prave Goreho dj-sky set… a prvky z neho najdes na celom Exciter albume…

...ad otazky Boucka… ja pochybujem, ze ich chystal on sam a dokonca aj preklad Goreho odpovedi je trochu divny… ale preco sa vsetci branite oznaceniu “dance” pri DM… ved sa taha celou historiou skupiny… vyuzivaju tanecne prvky a to na kazdom albume…


Monghi

 23    5. február 2006 o 16:54

a este cosi… DM su tanecni, su rockovi, su psychadelicki, su gothicki, su industrialni, su elektronicki, su alternativni… a v tom su predsa jedinecni, nie? Dakazali spojit takmer vsetky mozne prvky do jedneho uzasneho a kompaktneho celku wink


Romik

 24    5. február 2006 o 17:44

to Monghi ja osobne sa oznaceniu dance nebranim.A je mi uplne fuk kam kto DM radi.Nech aj do klasiky,...Na kazdej DM party,alebo diskoteke sa na DM tancuje :D .Martin,Andy sa DJ vani asi nasli.Parada.Nech sa chalani bavia.Ale aj tak budem tvrdit,ze albumy DM su vo svojej podstate netanecne…To uz skor budem tvrdit,ze niektore veci z PTA by sa uzivili ako EBM…


Monghi

 25    5. február 2006 o 18:13

ale ved samozrejme:) byt niecim ovplyvneny predsa neznamena, ze vysledny produkt sa musi zdroju ovplyvnenia podobat… smile ja som sa len snazil naznacit, aby ludia nebrali tanecnu hudbu len ako “house, techno, ci diskotekovu produkciu”... trip-hop, abstract beats… to su predsa Goreho oblubene tanecne styly, sam to v nejednom rozhovore priznal, rad ju vo svojich setoch mixuje a albumy od “Ultra” su nimi riadne napachnute… a hoci sa tieto styly radia do kategorie “electronic dance music”, tancovat sa na ne v podstate ani neda:), je to skor hudba na pocuvanie…


Romik

 26    5. február 2006 o 18:37

OK.A trochu ineho.Nezdrzal sa niekto do 30.teho v Prahe v Abatone na Die Krups??


Rejpal

 27    5. február 2006 o 18:51

Vyborny rozhovor. Nechci “rejpat”, ale to 2x VLYV a 1x OVLYVNIT tam trochu bije do oci.


Dangerous

 28    6. február 2006 o 07:10

Všiml jsem si, že na tom aktuálním albu, “Playing The Angel”, neskladáš muziku jenom ty a Andy, ale už i Dave Gahan.

Ano, Ano konečně to vylezlo na povrch, třeba taková In your Room nebo Useless, to jsou skladby z pera Andyho smile


Ringo

 29    6. február 2006 o 08:07

PTA je presny opak Exciteru - rychlejsi, divocejsi, hlucnejsi. Exyciter byl tichy, minomalisticky, pomaly. To je proste fakt. Kdyz si jej nekdo chce nazvat tanecni, tak prosim. Ja si jen pamatuji, ze se spousta fans a organizatoru DM party pozastavovalo nad tim, ze Exciter sice jako docela dobry, ale co s tim púroboha budem delat na parketu?

Monghi nam sice dela tady prednasky o teorii tanecni hudby, ale tanecni je od slova tanec. DJove mixuji presne v tech minimalistickych mezich na jakych je postaven Exciter, to mas recht. Ale tanecni by to bylo az po te, co by ten Exciterovsky set zaobalili tuc tuc rytmem ve stylu ruznych mixu treba Dream On a pod. Exciter muze byt zakladem pro tanecni hudbu, pokud do ni dame pak rytmus. Bez ni je Exciter fakt jen zakladem pro nejaky DJ set, nic vice. Nechapu jak nekdo muze rici slovo “tanecni” jen proto, ze par zvuku z toho slysel v repertoaru nejakeho DJe. To je prece blbost.


Ringo

 30    6. február 2006 o 08:09

MONGHI 05.02.2006
18:13 : Ja slysim v PTA co se rytmu tyce spise odkazy 80. let, pekne zaobaleny do moderniho soundu. Od kterych DJu a ktere tanecni hudby si tenkrat Gorac vzal vzor?


Monghi

 31    6. február 2006 o 09:11

Ringo… jednoducho si priznaj, ze proste neprijmes ziaden iny nazor na produkciu DM, ako ten svoj a mas to vyriesene smile


Dangerous

 32    6. február 2006 o 09:30

Monghi: jednoduše si přiznej, že prostě nepřijmeš žádný  jiný názor na produkci DM, jenom ten tvůj a máš to vyřešené :D


Monghi

 33    6. február 2006 o 09:33

toto som presne cakal dangerous :D Ale predsalen, odpoved na Ringovu otazku:

Album (PTA) má v sebe čosi chytlavé. Boli ste tentokrát tanečne naladení?
” Myslím, že všetky takéto záležitosti sa vyvíjajú akosi podvedome. Posledné roky som robil viacmenej dj-a a samozrejme počúval obrovské množstvo tanečnej hudby. Začal som s tým v kamošovom bare, takisto Fletch dj-oval veľmi často, dokonca s tým precestoval svet.”

Aký druh hudby si najradšej mixoval? Nejaký obľúbený štýl?
“Trochu tvrdého techna a minimal house. Neviem presne, aký to má názov - dnes existuje strašne veľa tanečných štýlov a každý z nich má svoj špecifický názov. Mám rád produkciu Jamesa T. Cottona…”

http://www.depechemode.sk/clanok.php?id=1431_0_1_0_M


Ringo

 34    6. február 2006 o 09:33

MONGHI: grin) Me se jen proste zda, ze se tu prilis teoretizuje ve snaze dokazat neprokazatelne:-) At uz je to z kterekoliv strany sporu.


Monghi

 35    6. február 2006 o 09:36

ringo: o tom su predsa vzdy diskusie, v ktorych kazdy zastava urcity nazor:)


Ringo

 36    6. február 2006 o 09:37

MONGHI 06.02.2006
9:33:

Jenze si uvedom jednu vec. Tanecnejsi rytmus meli DM uz davno pred tim, nez Gorac cichnul k DJingu a vubec v dobach, kdy nejake DJstvi dnesni podoby neexistovalo. Takze z toho DJingu si vzal jedno. V podstate navrat k rychlejsimu tempu, to co jsme na DM meli radi uz davno pred tim. Proste si z toho vzal dnesni naladu posluchacu - chteji rytmus, chteji rychlejsi veci. Na to nepotreboval DJ zkusenost, stacilo kdyby vice sledoval produkci DM parties a dosel by k te same inspiraci.


Ringo

 37    6. február 2006 o 10:01

Gorac je borec. Diky mu za vetu, ktera je podle me tim, co dela Depeche Mode v mych ocich jeste vice nez U2. :“Nikdy jsem se necejtil bejt oprávněnej mluvit jako nějaký vůdčí hlas lidu. Muzika a politika jsou pro mně dvě úplne rozdílny věci.”


Presne tak to citim take, protoze vim, jak dokaze kapela vehementnim politickym postojem zhnusit svou produkci. U2 jsem na chut takto nejen diky jejich hudbe neprisel nikdy a R.E.M. mi je posledni dobou svou angazovanosti protivne tak, ze si uz nejsem schopen od nich pustit ani alba, ktere ser mi kdysi hodne moc libily.


Dangerous

 38    6. február 2006 o 10:13

to monghi
“o tom su predsa vzdy diskusie, v ktorych kazdy zastava urcity nazor”
myslím, že právě zde ti opravdu všichni rozumíme, ty prostě takovéto diskuse miluješ a máš do nich co říct, protože si rozumný, chytrý mladý muž, takže Enjoy smile


Dangerous

 39    6. február 2006 o 10:42

Nevíte někdo, proč nejde stáhnout těch 5 dalších songů z Prahy???


Monghi

 40    6. február 2006 o 11:04

dangerous: a to viac si cenim superov, ktori maju tiez co povedat a vedia o com hovoria;)


Marten

 41    6. február 2006 o 11:44

Ja myslim, ze Gore mluvil /v nekolika rozhovorech/ o tempu posledniho alba - ze je o neco rychlejsi nez posledni /minimalne/ dva, a ze je to take zpusobeno tim, ze se venuje DJ´ingu a posloucha hodne tanecni hudby…. Jinak myslim, ze DM trendy vzdy spise udavali a ovlivnovali tak spoustu interpretu - deje se tak v podstate dodnes a ovlivnuji urcite i tanecni scenu….. Pokud jde o DJ prvky pouzite u PTA, tak se da rici, ze nejvyraznejsi moment je ve skladbe SIM - praskajici deska, ale jinak…..


Dangerous

 42    6. február 2006 o 12:34

to monghi: no to já určitě nejsem, já už nemám co říct ani sám sobě smile


Ringo

 43    6. február 2006 o 13:15

SUBSTANCE242: musim rici, ze po vydani skveleho PTA jsem take ziskal k Exciteru takovy jakysi tolerant¨nejsi pristup. Da se brat jako proste jina nahravka DM. Je to hodne tim, ze to bylo tehdy posledni album a cekalo se od toho proste neco velkeho. A ono prislo jenom takove nic moc. Ale ted uz v pohode, toleruji to album a najdu si na nem par zajimavych pisni stejne jako na A Broken Frame, ktere bych asi dnes taky neskousl kdyby vyslo, zatimco coby postarsi album jej beru a posloucham uplne v pohode.


Romik

 44    6. február 2006 o 13:58

To substance242 vobec nerozumiem jazyku Tvojho kmena 6chanelovy zvuk 5.1 kanalov .To funguje v Jurskom parku,ale co to ma aky vplyv na kvalitu zvuku DM?Pocul si uz DM skutocne v kvalitnom rezime stereo?


Ringo

 45    6. február 2006 o 14:23

ROMIK: mozna mel na mysli 6 repraku. Jenze pokud je to jen stereo album a ne 5:1 format, tak je to jedno, akorat to uslysi z vice stran, ale zvuk bude totozny. Mozna cistsi, pokud si koupil lepsi aparaturu, jestli tomu spravne rozumim.


Depesak101

 46    6. február 2006 o 19:55

kto mi poradi? ako sa mozem dostat k DVD Praha 2006?


Dangerous

 47    7. február 2006 o 07:00

oh, tady si někdo hrál:)
Moc hezký a povedený design stránek, bravo Gabo!


Ringo

 48    7. február 2006 o 07:45

SUBSTANCE242: ano, 5.1 verzi PTA mam doma, tak nedelej mistra sveta. Exciter v 5.1 formatu bohuzel neni, takze tady nejak stejne jako Romik moc nechapu, nad cim se rozplyvas snad krom toho, ze sis koupil lepsi aparaturu nez jsi mel a mas lepsi zvuk.


Ringo

 49    7. február 2006 o 07:46

Dangerous: ad novy design - ten stary byl prehlednejsi, ale budiz, clovek si zvykne. Ale v diskusi bych byl pro, aby autor postu byl uveden nad svym postem, a ne pod.


Dangerous

 50    7. február 2006 o 07:59

No je to jako v komiksu, od Tebe vede bublinka i s tvým výrokem, a přehlednější se stane za pár dní tohle, až to líný lidský mozek zpracuje smile

Ještě jednou perfektní Gabo, moc se mi to líbí!


chmelko

 51    7. február 2006 o 08:30

No tak Gabo, prekvapil si ma, nový design zaujímavy, ale budem asi potrebovat čas si na to zvyknut:-)


Ringo

 52    7. február 2006 o 09:07

To Substance: o co ti jde?


Romik

 53    7. február 2006 o 09:18

To substance242 nechcem sa zastavat Ringa,ale Ty si hlavne precitaj co pises.To su dost nepochopitelne zmatky.


cvengo

 54    7. február 2006 o 11:04

no ako nic proti ale preboha, kto s nim robil ten royhovor? ye exciter je tanecny album?


cwapa

 55    7. február 2006 o 12:32

Ten rozhovor s nim dělal Libor Bouček..já jsem nadával,když jsem slyšel na co se ho ptá a co říká za blbosti..asi toho o DM moc neví...


chmelko

 56    7. február 2006 o 13:40

Hlavne, že Martin všade vyhlasuje, že PTA je ovela rýchlejší ako Exciter a on sa ho spýta, prečo PTA už nieje tak tanečný...
ešte jedná vec, či mu nevadí, že okrem neho a Fletcha začal skladat aj Dave, hned by som sa ho spýtal, ktoré veci od Fletcha má na mysli :eek:


Ringo

 57    7. február 2006 o 13:44

ja si nejsem uplne jisty, jestli Martin vubec pochopil, na co se ho ptaji a jestli mnohe veci spise nechapal v opacnem vyznamu. Ja bych teda asi ten dotaz na srovnani Exciteru a PTA rozhodne pochopil opacne, jako ze PTA je rychlejsi a ptaji se jej na to proc.


chmelko

 58    7. február 2006 o 13:57

Tak to aj mart nakoniec vysvetlil, takže zase neviem čí ho pochopil Bouček:-)
Skušal som, či nevysielali dualne, aby som to počul bez prekladu, ale smola…


Ringo

 59    7. február 2006 o 13:58

Mimochodem http://www.miradas2.tve.es


naaarez, videoklip Suffer Well. Uz jste na to koukali?


Ringo

 60    7. február 2006 o 14:05

Skoda ze uz nevim jak se pres novy design dostat do Free webu, jestli to jeste jde, takze napisi svuj posteh z klipu:

Myslim ze tohleto je teprve opravdova zpoved Dava a je tam videt, jak se z pohodoveho chlapika meni postupne v dlouhovlasou kreaturu, kterou se stal v roce 93.

Podle me nejlepsi klip DM od Enjoy The Silence. Takhle to ma vypadat a ted si teprve uvedomuji, jake jsou klipy bez Antona nicky. Anton je v tomto fakticky ctvrtym clenem DM.


chmelko

 61    7. február 2006 o 14:06

Ringo pozri o článok nižšie, tam sa už o tom vrelo diskutuje, fakt si nejako zmatený s toho nového designu:-)


Dangerous

 62    7. február 2006 o 14:07

teda Ringo - koukni sem

http://www.depechemode.sk/sprava_diskusia.php?id=1663_0_2_0_C


Ringo

 63    7. február 2006 o 14:08

Jeste by me zajimalo, jestli to na konci klipu je jeho soucasna zena


Ringo

 64    7. február 2006 o 14:11

aha, tak sorry, fanweb uz fakci a teprve ted od rana se mi stranka zobrazila korektne a prehledne, takze koukam ze Suffer Well uz je ve zpravickach.


Dangerous

 65    7. február 2006 o 14:14

ringo: je to jeho Jennifer


Gonerg85

 66    7. február 2006 o 20:49

No BPM Excitera neni ani z daleka take nadupane ako PTA ... xlapec, sa asi naucil nazvy albumov pred rozhovorom wink


Dangerous

 67    9. február 2006 o 11:01

Naprosto nesmyslný rozhovor. Ten Bouček je fakt mimo a Mart ví, že je zbytečný někoho opravovat nebo mu něco vyvracet.

to Gabriel: můj tisící příspěvek, neměl bych dostat pod jméno něco jako UltraDevotee smile)) lol


Radens

 68    10. február 2006 o 08:38

Dangerous: Nejlepsi by bylo, kdyby si Martina pozval Marek Eben ‘‘na plovarnu’‘, pak bych si byl jistej, ze rozhovor bude mit uroven, predevsim co se otazek tyce wink Takhle.. skoda mluvit grin


Dangerous

 69    10. február 2006 o 08:59

to Radens: ano to je přesně ono, aby rozhovor měl úroveň a byl zajímavý i pro fajnšmejkry, musí ho dělat profesionál a to Marek Eben je, to všechna čest.


chmelko

 70    10. február 2006 o 09:31

zaujímalo by ma či sa vobec o to plovárna pokušala….


Radens

 71    10. február 2006 o 09:36

Ja myslim, ze na to tu meli prilis kratkou zastavku. Ale slysel jsem, ze na plovarnu pozvani jeste nikdo neodmitl, tak snad nekdo z DM nebyl prvni grin


chmelko

 72    10. február 2006 o 09:40

Radens, vidíš máš pravdu, na taký rozhovor treba prípravu…
Bouček sa tiež pripravoval:učil sa celý večer mená členov kapely :-D


Dangerous

 73    10. február 2006 o 09:49

Třeba až někdo z členů vykoná soukromou návštěvu…


Btw.docela mě zarazila Boučkova angličtina, někde jsem četl jak skvěle umí anglicky a německy, ale tohle bylo dost slabé a ty otázky opravdu nelze komentovat…


Radens

 74    10. február 2006 o 09:54

Dér ár trý big indiviďuals in da bend…  :-D Taky jsem si vsiml wink


Rammstein

 75    10. február 2006 o 13:01

Tak neviem ci ste uz toto videli , ale oplati sa - fakt sranda http://www.depeche-mode.it/seeyou.wmv    lol


Ringo

 76    10. február 2006 o 13:19

RAMMSTEIN: ty jo, tak uz docela chapu, proc na Videos 1981 - 85 chybely komplet videa z A Broken Frame:-)))


Rammstein

 77    10. február 2006 o 15:56

To Ringo : mas pravdu - rezisera by som nakopal do ..........  grin


aries

 78    12. február 2006 o 21:13

no depeche mode na margo tych videi povedali ze to brali ak dost z recesie ale na videu to vraj az tak nevidno….


Zero202

 79    13. február 2006 o 13:58

je to aj na download:

http://www.depechemode.cz/


Lilian

 80    14. február 2006 o 12:44

To Rammstein: Super, fakt máš skvelé zdroje…Chlapci sú tam ” chutní “.


Diskutovať môžu iba zaregistrovaní a prihlásení užívatelia.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa