Dave: Kto sa stará o posraté DM?

Dave opäť otvára dvere k vnútorným vzťahom v Depeche Mode dokorán a spôsobom, aký asi nikto neočakáva. V rozhovore pre magazín "Groove" opäť padali silné slová na adresu skupiny a tvorbu jej hudby. Krutá realita jeho slov dáva skutočne otázniky nad tým, aký bude ďalší album Depeche Mode, alebo kroky jej členov.

Vyjadrenia Dave Gahana z roku 2003.

Časť z rozhovoru - odpoveď na otázku: Budeš sa cítiť rozdielne, ak budeš na pódiu s inými ľuďmi ako z DM ?

Dave ­ Myslíte bez Martina? pretože on je jediný, kto na pódiu hraje naživo od vtedy čo odišiel Alan. Fletch nehraje nič. Reportérom sa nezdá realita, že DM tvorím už len ja s Martinom a že to trvá už dosť dlho. V skupine ktorá je na turné sa vymieňa strašne veľa ľudí, obzvlášť po Alanovom odchode. Potrebujeme ľudí, ktorí vedia hrať a Fletch nehrá, iba tam postáva a máva rukami. Hádam si myslí, že zabáva publikum, ale ja som z toho už unavený. Chcem spolupracovať s ľuďmi, ktorí vydajú na pódiu toľko energie ako ja. To je presne to, čo očakávam od ľudí, ktorí sú so mnou na pódiu. Vždy mi bude chýbať Martin. Zahrám pár jeho skladieb, pretože som ich spieval strašne dlho predtým.

DM budú stále existovať, pretože sme vytvorili strašne veľa hudby ktorá tu ostane naveky. Verím, že toho v budúcnosti mnoho vytvoríme, ale chcem sa dostať k bodu, kde budú vkladané nové myšlienky a ktoré už teraz prichádzajú od iných ľudí, iných hudobníkov. Tak ako keby bol Alan stále v skupine. Skutočne ho postrádame. Exciter sa javí ako martinov album, ale s mojím hlasom. Nemôžem už urobiť ďalší DM album, ak nebudem môcť naň nič napísať. Nechcem ísť späť. Urobil som album a som na neho strašne pyšný. Kto sa stará o posraté DM? Som unavený z rozprávania o DM.

Download magazínu Groove v pdf formáte
Stránky magazínu Groove.st

Obálka časopisu "Groove"

Názory Devotees (72)

Gabriel

 1    14. máj 2003 o 00:26

Dave predvadza nieco neskutocne, stupa mu to do hlavy. Heslo: “Its No Good” - brzdiiiiiiii


Tuty

 2    14. máj 2003 o 00:34

dave si tusim nasiel novy fet..


palino

 3    14. máj 2003 o 00:53

.....hmmm “Urobil som album a som na neho strašne pyšný”- no neviem neviem Davide, že by si sa zrovna týmto albumom mal pýšiť, tak to by som bol opatrnejší.

To že Fletch nehrá a iba tam postáva a “akože” zabáva publikum, tak to je starý známy fakt.Ovšem jeho miesto v skupine má úplne iný význam ako tvorba resp. hranie hudby.

Každopádne každým dňom Mr.Gahan akosi “pritvrďuje” aspoň čo sa týka jeho výrokov, čo je si myslím dosť nepriaznivý jav :o excaim


Gabriel

 4    14. máj 2003 o 01:35

Nech to nevyznie zle, ale toto je po prvy krat co sa mi zatajil dych, ked som nieco cital o DM. Ak si vsak vsimnete, tak podal brutalny vykon ako odpoved na tu nevinnu otazku


monghi

 5    14. máj 2003 o 07:19

Ak si mysli, ze tymi neskutocne bezduchymi textami o uplne stupidnych veciach, ktore tu uz boli a ktore bohuzial nemaju absolutnu davku “tajomna”, ako to dokaze Martin, niekoho zaujme ....hold ... zda sa, ze cesta k definitivnemu koncu DM je otvorena dokoran. Esteze DM nie su jedini, ktori dokazu robit genialnu muziku.
Go to hell Dave!!! ..aj tak som ta bral vzdy ako poondiateho nafukanca ...zda sa, ze si sa nezmenil.


grapher

 6    14. máj 2003 o 08:49

Hmmm, dovody preco odisiel Alan su zname. Myslim, ze to iste citi aj Dave. Teraz nejde o kvalitu hudobnikov a ich potencial, ale o princip. Vcelku verim, ze nevinne vyzerajuci Gore moze by t arogantna svina. Nikoho sa nechcem zastavat, ale naozaj by ma zaujimalo, preco Martin nepripustil, aby bol ako spoluator uvadzany aj Alan.


Detlef

 7    14. máj 2003 o 09:56

no do puce asi us nevie co ma od rozkose robit


ganja

 8    14. máj 2003 o 10:21

Hm,ako vidim..v celom Dmsite to momentalne vrie a buble.Sama nepriazniva reakcia a zaujatost voci Daveovi…Ale pravdupovediac…klamala by som,keby som povedala,ze mna to nedozralo.
Asi tu informaciu potrebujem este vstrebat.Zatial je to bez emocii.Asi som si este nepripustila,co som prave precitala.


Milda

 9    14. máj 2003 o 10:45

to ganja- ctes mi myslenky…
ad gahan- nemuzu se ubranit pocitu, ze jde o reklamni tah…


Tuty

 10    14. máj 2003 o 10:51

“Kto sa stará o posraté DM?”

-len ludia co si kupia PM a pridu na koncert


Milda

 11    14. máj 2003 o 10:59

2tuty: davam ti 10 bodu :cool:


cvengo

 12    14. máj 2003 o 11:08

to grapher: alan sa martinovi ponukol ze sa bude spolupodielat na textoch, ale martin to odmietol, povedal, ze to inak nedokaze robit
mne sa tie davevove slova nezdaju, to su moc odvazne slova, v okamihu, ked este nie je album ani v predaji ani v hitparadach


ciperka

 13    14. máj 2003 o 11:11

Hm…Tuty-zatrpknuta ironia…ale chapem to…vsak Milda


ganja

 14    14. máj 2003 o 11:11

Hm…Tuty-zatrpknuta ironia…ale chapem to…vsak Milda


Gabriel

 15    14. máj 2003 o 11:40

no nemyslim ze je to nejaka “kacica”, pretoze toto je normalny - nebulvarny casopis. Vid martinov rozhovor pred par tyzdnami v rovnakom periodiku


monghi

 16    14. máj 2003 o 11:41

cvengo: to bude len preto, ze Dave je zasa zaslepeny, uz zasa sa mu v NY ludia strkaju dozadku ...pretoze tam je to u celebrit bezne. DM sa stratia, to mi verte ...staci aby sa Fletch riadne nastval, a kapelu uz neda dokopy ani Muller. Ked zili v UK, drzali sa pri zemi, lebo ich kritika a fans vedeli vzdy uzemnit. Lenze v poondiatej Amerike z nich urobili bohov ... a tam sa nekonci na zemi ...ale v liecebnych ustavoch.  Dave si tym svojim sh*tom, co natocil neskutocne veri ...ja sa skutocne tesim na analyzu predaja PM ...


Robbie

 17    14. máj 2003 o 11:55

no to je slusny, musim rict ze Dave je dost odvaznej…Nevim jestli rikat pravdu takhle na verejnosti se vyplaci, aby mu to pak nebylo lito. To ze Fletch nic nedela, vime vsichni, ale DM si bez Fletche nedokazu predstavit. Zkratka tam ten “maskot” patri. Placa rukama, no a co? Uz to k nim patri a je to tak. Obavam se, ze kdyz DM skonci, tak skonci i Dave s jeho PM. Je ted z toho nejakej zblblej, je divnej. Buhvi jak to tam vzdycky mezi nima bylo….


grapher

 18    14. máj 2003 o 12:51

2cvengo: myslel som alanovu pracu na aranzmanoch. martinove dema nestoja za nic.


Roman

 19    14. máj 2003 o 15:12

Gahan je asi znovu na drogach.Je opojeny z triumfu ze vydava svoj album.Jednu smrt uz prezil, tu druhu nemusi.


ganja

 20    14. máj 2003 o 15:19

Zvlastne,teraz som pozerala oblubenost solovych projektov Davea a Goreho.
PM-cca68%
Counterfeit-32%
To,co si fans zvolili ako oblubenejsi album je teraz sh*t…Nechcem nikoho kritizovat a ani obranovat Davea.Len poukazujem na ludsku prirodzenost.
Na druhu stranu,Dave keca az nechutne sebavedomo.To je fakt.Mam nanho tazke srdce.Asi vela nerozmyslal,skor nez to povedal.“posrate DM”

 


monghi

 21    14. máj 2003 o 15:41

ganja, musis brat do uvahy, ze pre depesakov je David ako prsten z Lord of the Rings ... proste “milacik” ..co tam po Goracovi a ostatnych ... David ich na koncertoch pobavil, David ich rozhybal ... smile)... charizma cloveka dokaze dokonale zahladit kopec jeho nedostatkov, takze z PM ci chces alebo nechces bude kopec ludi uplne “out” smile)


kinn

 22    14. máj 2003 o 17:45

Cvengo: Prezrad mi , kedy sa Alan v minulosti ponukol s niecim Martinovi? smile
Nehovoriac o tych textoch, to ak nahodou povedal, bolo urcite myslene ako vtip (hoci ja o nicom neviem).


kinn

 23    14. máj 2003 o 17:53

Monghi: Sice nadavas na Davea a jeho PM, ale pocul si promo k DSF? Vyborne tanecne elektronicke mixy, takze to zanevretie na elektroniku urcite nehrozi, aj ked promo dava dokopy vydavatelstvo.


Monghi

 24    14. máj 2003 o 21:01

kinn ...mal som tu cest ... a co tym chces naznacit? Remixy su len na to, aby..bud zachranili slaby singel alebo zvysili predajnost .. tak ktora z tychto dvoch mozosti ti viac vyhovuje? O Barrel of o gun sa hovorilo, ze singel zachranili Underworld ...co bude kritika pisat, ze DSF zachranil JunkieXL? Jeho remixy su prave z tych promo veci najslabsie.


kinn

 25    14. máj 2003 o 23:36

Monghi: Hm, su to promo mixy, normalne v predaji nebudu, takze neviem co to tu trepes o tom ze to ma zachranit slaby singel. Mixy su dobre a nikdy som nepocul ze by Barrel of a Gun zachranovali Underworld.  Nikdy som ich mix ani v ziadnom sete nepocul.


kinn

 26    14. máj 2003 o 23:46

Monghi: Inak ma udivuje tvoja mierna posadnutost Gorom, ktory je sice ‘songwriter’, ale vyslovene ‘demotyp’ (staci si vypocut demace zo starsich veci), keby si bol tak posadnuty Alanom tak pochopim. Counterfeit2 je zvukovo obcas prilis podobny Exciteru = grc. To, kde Alan dokazal elektroniku pouzivat rozumne a prirodzene, Martin pouziva neznesitelne zvuky (za vsetko Dead of Night a uvod albumoveho Freelove, ved preco asi museli pouzit Floodov mix).  Dave to konecne zistil a aj keby naozaj tie slova povedal .. rozhodne by mal sakramentsku pravdu a ja mu drzim palce s jeho dielom.  Jo, a tieto Junkieho mixy su podstatne lepsie ako underworldacky ‘hard&soft; mix’, ktory som nikdy v ziadnom sete nepocul.  Z obdobia Ultry porovnavajme radsej s Oakieho mixom pre It’s no good…


monghi

 27    15. máj 2003 o 07:13

to kinn : hehe:))))... co dodat, zrejme si fakt skuseny a s perfektnym prehladom tanecnej sceny. Tak fajn, ohradim sa aj ja ... kde citit moju posadnutost Gorom? smile). Skus sa spytat niekoho, kto ma pozna, a ten ti v pohode povie, ze mne su DM vo svojej podstate ukradnuti, hudobne sa totiz pohybujem niekde inde. Ale DM su zaujimavi, to sa musi uznat. K Underworld. Medzi nami… a kolkoze si mal rokov na konci roku 1996, kedy sa v predsilvestrovskom DJ veceri londynskeho Radia1 (vtedy sa dalo chytit cez satelit) po prvkykrat objavil v eteri Barrel of a gun prave v remixe Underworld? Este svet nepocul singlovu verziu, ked londynske kluby ficali na Underworld mixoch a kritika ich velebila do nebies, a verejne sa UK DJ´s vyjadrovali, spolu aj s kritikou, ze nebyt Underworld , tak je z toho singla totalny prepadak ... je jedno, ze fans singel zboznuju. Cele moje vyjadrenie na Gahana je zalozene len na tom, ze prilis ociernuje kapelu, vdaka ktorej mozno este stale zije ... to je on, kto ju skoro znicil, aj on ma prsty v tom, ze Fletch okusil pred 10 rokmi psychiatriu, aj on hnal pocas SOFAD kapelu k sportovym vykonom (150 koncertov), co Goraca skoro stalo zivot ... nebyt Fletcha, nie je Ultra ... on jediny ich dal dokopy ... takze tak smile


kinn

 28    15. máj 2003 o 08:03

Monghi: Pokial su ti DM ukradnuti, nerozumiem co tu vobec robis. Add kritika, kazdy hudobnik ti povie, ze kritici su len ludia s nenaplnenymi hudobnymi ambiciami. Napriek tomu ze sa hrali na Radio1, moj nazor na to ze tie mixy su slabe to nezmeni, nezabudaj ze vtedy prichadzali DM opat k zivotu a cokolvek nove od nich sa viac ci menej velebilo.  A co sa tyka Davea .. bol to prave Gore a Fletch so svojim pristupom, ktori vystvali Alana, nosnu silu celej zvukovej znacky DM.  A ze sa im to vratilo bumerangom v podobe grcaveho Exciteru, nuz, potom radsej ziadne DM ako zle.  A myslim si, ze pokial by Dave bol so sucasnou Martinovou produkciou spokojny, vobec by taketo solove pokusy nerobil…


monghi

 29    15. máj 2003 o 08:55

o.k kinn ... mas svoju pravdu, ja tiez smile) ...ak chces pokracovat v diskusii, mozme, ale cez U2U messages ... nebudeme zatazovat ostatnych nasimi “osobnymi problemami”. Prosim aj ostatnych, aby na nase prispevky nereagovali. Akejkolvek diskusii o DM som pristupny aj cez mail smile. Diskutujem totiz velmi rad smile


kinn

 30    15. máj 2003 o 09:02

Ved ostatni mozu tiez diskutovat. Preco potom za zatvorenymi dverami ... a nemyslim si ze by sa tu niekto na nase diskusie stazoval, nech si ich len pekne aj ostatni precitaju, ja sa nemam za co hanbit raspberry.Koniec koncov, ide predsa o DM a nie offtopic kecy.


cvengo

 31    15. máj 2003 o 09:24

to kinn> na death of night mi nesiahaj, o tej ponuke alana martinovi ti napisem zajtra, presne to overim aby som tu neblabolil
davam ti za pravdu, alan ocenoval davevov pristup pri nahravani, ako jediny prichadzal s napadmi, fletch s martinom hrali biliard a citali noviny a na zaver si to iba vypoculi a povedali ano nie.


cvengo

 32    15. máj 2003 o 09:27

a co sa tyka tych singlov, myslim ze su ludia ktori si singel kupia tak ci tak, lebo je to depeche a je im jedno ci tie mixy su dobre alebo nie, a potom su ti ostatni, aj depesaci, co si ich nekupuju, lebo su jednak drahe a vystacia si s albumom


Milda

 33    15. máj 2003 o 09:33

to kinn- jak pise cvengo: na death of night nam nesahej wink
(jinak exciter nemusim)
to cvengo- s prodejm singlu to vidim stejne, jak jsi napsal


kinn

 34    15. máj 2003 o 12:26

Chlapci, tak poprve je to “Dead of Night” (nie Death) a na tu ponuku Alana som sakra zvedavy, pretoze pokial viem, spolupodielal sa na hudobnej produckii ale na Martinove texty si nikto nedovolil siahnut a Alan je hudobnik, nie textar smile A pokial mas na mysli obdobie pred r. 85 (Fools a pod.), Alan priznal, ze dnes sa za tie skladby skor hanbi .. vtedy ked sa pridal k DM , mohol takuto ponuku vyslovit ale je len dobre ze Martin odmietol.


Milda

 35    15. máj 2003 o 12:59

ad death vs. dead - sorry, nechtelůo se mi to opisovat, tak jsem to zkopiroval od cvenga… pochopitelne mas pravdu- je to DEAD :confused:


mr-dee

 36    15. máj 2003 o 14:04

Novy album PM mam cim dalej tym viacej rad. Myslim, ze dokonale aranzma tomu da vsak az koncert.
Davidove kriticke slova nadobudaju konecne triezvy, uprimny a realisticky pohlad na stroj, ktory uz nefunguje, a nie je viac ucelne ho udrziavat umelo pri zivote. Raz sa aj tak daju opat dokopy a zahraju spolu turne. Momentalne zrejme u nich prevlada potreba vyjadrenia seba sameho prostrednictvom solovych projektov, kde su sami panmi nad myslienkami, ktore su povedat. Drzim Davidovi palce, tak ako aj ostatnym, nech ich naplna praca, ktoru momentalne robia, bez ohladu na komerncy uspech. Ten uz myslim nepotrebuju.


panther

 37    15. máj 2003 o 14:33

myslim ze davov vyrok: kto sa stara o posrate DM vela ludi zobralo v zlom vyzname. dave je podla mna skutocne rad a mozno aj hrdy ze po 20 rokoch posobenia v DM ako spevak, skutocne SAM (bez goreho) vydal novy album. a ludia ktorym poskytuje rozhovory sa vkuse vracaju k DM o ktorych on teraz nema chut rozpravat. takze sa asi nastval na nejakeho dotieraveho redaktora a vysledkom bol uz spominany vyrok.


mr-dee

 38    15. máj 2003 o 14:52

panther: presne tak, suhlasim s tebou ...


Dušan

 39    15. máj 2003 o 15:00

Priatelia, necital som cely rozhovor z casopisu, ale len tuto ukazku na dmsite a musim uprimne povedat, ze nijak zvlast ma neznepokojil. To ale neznamena, ze nie je zaujimavy. Ba prave naopak, mam dokonca dobry pocit, pretoze vidim, ze v DM je clen, ktoreho pohlad na ich sucasnu tvorbu je velmi podobny s mojim a verim, ze mnoho dalsich fans. Jednoducho primitivne bublanie a skripanie ako predviedli na poslednom albume… ako typicky priklad uvediem zaciatok Free Love a zivy bubenik na tejto skladbe (myslim to pipnutie resp cinknutie) ktoreho zvuk je tupy a vlastne ho ani nepocut, ale pritom ide roztrhnut reprak sa jednoducho neda pocuvat a ide to po zvukovej stranke uplne do primitivnych zvukov. Nepocul som sice Davidov album, ale Martinov ano a tam podla mna pouzil podobne postupy. Preto nepovazujem takuto burku nazorov za skodlivu, lebo ak by to malo naozaj takto pokracovat, tak to len poskodi kvalite, ktoru DM znacka pedstavuje…  Je teda podla mna pozitivne, ak Dave o svojich pocitoch a nazoroch na tvorbu kapely otvorene hovori a verim, ze tak urobil aj v minulosti pred zatvorenymi dverami pre media, ale nepomohlo to… takze v tomto momente nevaha to povedat aj nahlas aby to poculi vsetci, vratane Alana… Cize pozeram sa na to pozitivne, lebo z hladiska mojho hudobneho vkusu mi to vyhovuje. Bud nastane radikalnejsi obrat v tvorbe, hlavne po hudobnej stranke, alebo nech sa rozpadnu… nevadi, lebo potom vzdy prichadza vytriezvenie, uvedomenie si veci (paci sa mi nazor o naliati si cisteho vina a mozno casom aj spolocny navrat… a kludne aj v trojici, ale miesto vytlieskavaca Fletcha s tvorcom Alanom…. moje zbozne zelanie…) Nehovorim ale, ze Martinov album je zly, paci sa mi, hlavne niektore vplyvy 50-tokov, je to zaujimave a plne by som to akceptoval, keby sa takato zvukova nalada objavila len na tomto solovom albume, ale je bohuzial este v horsej forme aj na DM platni. Na druhej strane musim povedat, ze Davidove vyhlasenia o zasranom DM sa mi nepacia, nevazi slova a urcite to prameni z jeho nervozity a trochu mozno aj z jeho momentalnej zahladenosti do sameho seba.


Gabriel

 40    15. máj 2003 o 15:09

Dušan, suhlasim, mas velku pravdu, ja pocuvam z Excitera IBA vydarenejsie remixy. Album treba hodnotit z pohladu otazky “kolko krat si si ho za posledne mesiace vypocul” ? U mna je to zhruba rok, co som exciter pocul a ani mi nechyba. Ak by mali DM vydat zvukovo podobny album, tak to budem znasat velmi tazko. Skutocne som nikdy, necakal, ze verejne niekto z DM prizna “chyba nam Alan” a apon skryto naznaci nieco v duchu “Exciter nie to prave orechove po ktoreho stope by sme mali ist dalej”


Dušan

 41    15. máj 2003 o 15:34

Gabo, pochopil si ma na 100%. Presne tak som to myslel. A co sa tyka tvojho nazoru, ze prinos, kvalitu a hodnotu albumu pre kazdeho znas možno zmerat podla toho ako casto Ta prilaka vlozit ho do CD prehravaca, tak to uplne zodpoveda aj u mna, lebo Exciter som nepocuval ani neviem kedy, lebo akonahle mam chut si nieco od DM pustit, tak vyberam podla pocitu, co mi ktory album v danej chvili prinesie a jednoducho platne bez Alana (hlavne Exciter) zaostavaju za ostatnymi jednoducho je malo takych chvil, kedy ma posledny album DM presvedci, ze moju dusu osviezi viac ako ine


Milda

 42    15. máj 2003 o 15:38

Gabo, Dusan: sdilim vas nazor o Exciteru a plne souhlasim s Dusanem- pokud maji DM skoncit, OK -zamacknu slzu, ale nez dalsi exciter… to snad radeji nic. Jediny prinos Exciteru vidim v tom, ze s nim “nutne muselo” prijit tour.


kinn

 43    15. máj 2003 o 16:07

Hm , vidim ze nie som sam wink Btw, vyraz ‘fucking’ je velmi vseobecny a vobec nemusi byt brany tak negativne, ako to bolo prelozene.


Gabriel

 44    15. máj 2003 o 16:43

Kinn, original clanok je v danstine ci v com, a vyraz “fucking” pouzil autor prekladu do anglictiny, takze zamyslat sa nad prekladom tohoto slova do slovenciny nema v tomto propade ziadne opodstatnenie raspberry


dvestotri

 45    15. máj 2003 o 17:09

Nechapem preco Dave tak vybehol na Andyho. Aj ked vlastne ma pravdu, ale da sa to povedat aj inteligentnejsie, alebo taktne mlcat.
:evil:  :evil:  :evil:


rastik

 46    15. máj 2003 o 20:40

Preco na ANDYHO no tak sa pozri na 101 alebo ine video - koncerty. Uvidis ze Fletcher tam poskakuje ako PAJO. Wildera je skoda! Tie zvuky…hmm…to bol DM!!!! Chvalabohu DAVE! mas moje sympatie


Roman

 47    15. máj 2003 o 23:07

Dave este tvrdi ze dalsi DM album(ak) uz aj s jeho textami a jeho podielom na tvorbe. Myslite si (poniektori),  ze konecne nejaky triezvy pohlad na sucasne DM?


kinn

 48    15. máj 2003 o 23:58

Gabo: A prave pri takychto prekladoch potom vznikaju misinterpretacie .. okrem toho, dave to urcite povedal v anglictine, takze vobec to nemuselo tak zniet.


Gabriel

 49    16. máj 2003 o 00:46

Kinn skus mi poskytnut iny vyznam vo vete “Who’s care about ****** DM?” Mozes doplnit za **** co len chces.


kinn

 50    16. máj 2003 o 01:05

Gabo: Ide o preklad DaveENG->magDK->d-mforumENG->gaboSK smile


cvengo

 51    16. máj 2003 o 10:36

to kinn: sorry moja anglictina nie je prave najlepsia
to kinn: este ta trochu potrapim, lebo dnes som mal cas akurat na hajzli a nevedel som to nalistovat, ale coskoro to uverejnim


cvengo

 52    16. máj 2003 o 10:45

a este nieco, na fore u amiga sa objavila tiez pekna blbost o tom preco je fletch este v kapele, udajne v lastni fotky na ktorych mart a dave robia nejake nepristojnosti a hrozi ich uverejnenim, dobre som sa pobavil


kinn

 53    16. máj 2003 o 12:23

Cvengo: Som zvedavy, ale ak je to <85 tak je ten fakt silne irelevantny.


dvestotri

 54    16. máj 2003 o 15:44

Ja nehovorim ze Dave nema pravdu. Len sa mohol trochu inak vyjadrit


Bibi

 55    16. máj 2003 o 22:06

DM je DM, Dave je Dave, Martin Je Martin, Andy je Andy, Alana nik nenahadí. Komu sa páči tomu sa páči, komu nie tomu nie. Rozchod DM ......, zatiľ nik nereagoval na tieto .......... výroky (myslím, keby to bolo také zlé, už by to bolo potvrdené aj od iných zainteresovaných)


dusiatko

 56    21. máj 2003 o 18:52

Neviem čo sa hašteríte aj tak to nemá zmysel smile ale ak sa môžem pridať, tak Gahanov album mi pripadá sympatickejší ako Martinov. Už len kvôli tomu, že Dave si to odpracoval - zložil si to, proste to vychádza z neho. Martin len siahol po tom čo sa mu páčilo. Nevravím však, že urobil zle.. Mám doma oba albumy a podľa mňa sa dajú počúvať.. aj keď sa musím priznať, že mám radšej Gahanov hlas, pôsobí na mňa upokojujúco.. Martin má tiež celkom zaujímavé využitie hlasových možností.. len niekedy to radšej prepnem, mi pripadá občas, že je tam moc škrekotu smile) nič v zlom, len osobný pocit.  A to, že Dave je hrdý na svoje dielo ešte pred vydaním albumu a vlastne predtým ako si ho väčšina fanúšikov vypočuje, dokazuje len to, že je rád, že má niečo svoje, a že z toho má dobrý pocit, to je všetko.


gahan

 57    30. jún 2003 o 16:27

to je uplna sprostos dave by take nic nepovedal on ma andyho rad ved my to hovoril poznal som sa s nim v londyne v 86 neverte tomu


cernacik

 58    13. júl 2003 o 02:25

Ani podla mna by nieco v takom zmysle ako je to prelozene z Daveovych ust nevyslo.  question


Rado

 59    23. august 2003 o 13:18

Ono je to v podstatemožné a to z toho dôvodu,že Dave je psychicky dosť na tom zle.Bol som
v r.2000 na vianoce v Londone a mal som možnosť sa stretnúť s pánom Lindenbergom
na akcií pre prezentaciu počtačového programu pre hudobníkov a nahr.štúdia a v tedy panovala v DM ponorková choroba ,Dave sa každú minútu nervózne obšmietal a dostával absťaky z drogovej liečby.Nie som nejakým veľkým FAN DM,ale keď som videl Daveho je to troska,čo nevie čo skôr.


Rado

 60    23. august 2003 o 13:25

Pozrite nikdy nikto z kapely DM neprerazí sám
tak ako keď sú spolu a ostáva zachovaný pomer tvorby a realizácie skutočného hudobného diela a kompozície.Proste Dave neexistuje bez Martinových textov a hudby a naopak Martin neexistuje bez Daveho kovového hlasu.Je to už tak a verte mi že sa stále k sebe budu vracať,lebo jeden bez druháho nemôže byť. :D


tornskin

 61    24. október 2003 o 16:34

Wilder RoX!!! od jeho odchodu to neni ono, je to sice pekne a melodicke ale Alan bol M@CheR!!!  excaim


olivetti

 62    27. október 2003 o 14:22

Mzslim si,že rozpad DM by bola velká tragedia pre nas všetkych,nech už dave myslel tie slova ako chcel .Mna osobne jeho album až tak nenadchyna aj ked kvality su nesporne, k Andymu… všimnite si ho napr. na koncerte v Paríži…....ako by mi Dave tie slova vytrhol z ust…...bohužial je to pravda.Alan sa podľa mna este raz vrati.Uvidime…......


k

 63    12. november 2003 o 06:55

myslím že DM sa rozpadli odchodom ALANA WILDERA


mastin

 64    4. december 2003 o 19:46

dave niekedy hovorí slová ktoré ho potom mrzia…..  neverím novinárom


Efka

 65    27. apríl 2004 o 12:06

:evil:  :evil:  :evil: Dave to urcite takto nechcel povedat…Dobre,Andy mozno nehra,ale je pevna sucast dM!!!!!!!!!!! :D Daveov album ma nijak moc neoslovil…Ale Martov… :D Mart Je Mart smile)))


Miro Ciko Ziak

 66    28. jún 2004 o 14:30

Konecne sa Dave hecol a vyjadril sa…. Tiez to tak vidim. Martin je zapraskany diktatorsky typ. Ak bol v DM v minulosti nejaky problem… vietor vial zo strany Goreho…


Miro Ciko Ziak

 67    28. jún 2004 o 14:31

Co sa tyka Andyho… Saso pocmarany….


marcel

 68    9. august 2004 o 23:41

vždycky mě serou všechny ty zákulisní kecy okolo jakéhokoliv umění, které někdo tvoří. DM je kapela kterou někdo založil, něco vytvořil a tím to končí. Je na každým, jestli tuto tvorbu přijme nebo ne. Proto respektujte všechno co pochází od tvůrců  této hudby, protože to je jejich tvorba, jejich prezentace, jejich nošení kůže na trh. A pokud DM ukončí svou tvorbu, může to znít jakkoliv nemile až smutně, je to zase o svobodné vůli jejich tvůrců a každý správný a vyspělý fanoušek by toto rozhodnutí měl respektovat. Prosím neserte se do vnitřních, osobních záležitostí jednotlivých členů kapely, protože o tom víte tolik kolik o principu jadernýho reaktoru:)). Buďte moudří a chovejte se tak, aby mohli být jednoitlivý členové kapely na Vás, věrné fandy pyšní!
Viva DM!!! smile


michelle

 69    13. december 2004 o 19:57

kolko viete vy o clenoch dm,ked ich mnohy takto vinite?co viete o alovi,davevovi,martinovi alebo o andym??? question  excaim                  niektory sa tvarite,ze o depesi viete vsetko,pritom podla tohto nerozumiete ani stipke toho,co dm predstavuje…                                        suhlasim s MARCELom.thanks                                                           :(


michelle

 70    13. december 2004 o 20:01

PS:poklona tym ludom,kt na konci svojich komentarov pridaju to carovne slovko “myslim si”.nazory moze mat predsa kazdy…


MarekD

 71    29. január 2005 o 23:35

o depeche sa staraju hlavne mi fanuskovia   y zzceleho sveta ale ak dm skoncia vsak hlavne tu a vnas nieco ostane :cool:


Soultrain

 72    16. február 2005 o 21:11

Myslim si ze dnesny poszoj kapelnikov DM nijako neovplyvnuje moj zaujem o tento kult. Exciter bol dobry. ale uz som pocul aj lepsiu vecicku v style DM a nevidali ju prave oni…. Ale i tak, skoda by bola takej super skupiny. wink


Diskutovať môžu iba zaregistrovaní a prihlásení užívatelia.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa