Depeche Mode v rock’n'rollovej Sieni slávy!!! - ceremónia zrušená

Podarilo sa! Depeche Mode sa spolu s Nine Inch Nails, T-Rex, The Doobie Brothers, The Notorious B.I.G. a Whitney Houston ocitli medzi nominantami "Class Of 2020" tohtoročného udeľovania cien rock´n´rollovej Siene slávy (Hall Of Fame). Gratulujeme!

Nemalý podiel na tomto úspechu majú samozrejme fanúšikovia skupiny, ktorý k úspechu dopomohli hlasovaním. A čo bude odmenou? Nuž, môžete si byť istí, že sa kapela odovzdávania zúčastní a ako býva zvykom, prítomní ocenení sa na pódiu predstavia malým hudobným setom :) Žeby aj s Alanom? Nominácia sa totiž vzťahuje aj na neho.

Slávnostná ceremónia sa v tomto roku uskutoční 2.mája v americkom Clevelande, v Public Auditorium. Po prvýkrát v histórii bude naživo vysielaná celá udalosť, nielen príchod účinkujúcich, prostredníctvom HBO. 

Depeche Mode: "Sme neuveriteľne poctení zaradením medzi tohtoročných nominantov Siene slávy, ako aj tým, že môžeme stáť medzi tými, ktorí sa v tomto roku pripoja k oceneným. Veľká vďaka patrí tým, ktorí za tie roky podporovali ako nás, tak aj našu hudbu, a umožnili nám tento úspech."

Update: Podľa amerického Billboardu budú do Siene slávy, ako Depeche Mode, uvedení všetci bývalí, ako aj súčasní členovia Depeche Mode: Vince Clarke, Martin Gore, Andy Fletcher, Dave Gahan a Alan Wilder.

Update2: Podľa informácie z Erasure Information Service je Vince potešený uvedením Depeche Mode do siene slávy, no zároveň je podľa neho nepravdepodobné, že sa osobne zúčastní ceremónie v Clevelande.

Update3: Dave Gahan poskytol rozhovor pre rádio BBC6 Music, v relácii Shauna Keavenyho (od 1:44:20), v ktorom potvrdil, že Depeche Mode vystúpia na ceremónii HOF, v Clevelande, s malým setom, niečo na spôsob The Cure v minulom roku. Zároveň uviedol, že nateraz nemajú Depeche Mode žiadne plány a pripomenul, že v tomto roku sa bude venovať spolupráci s Richom Machinom a dočkáme sa ďalšieho albumu projektu Dave Gahan & Soulsavers. V tomto smere sa nateraz nebráni ani spoločným vystúpeniam v budúcnosti.

Update4: V dôsledku vyhlásenej globálnej pandémie spôsobenej koronavírusom (Covid-19) sa organizátori rozhodli ceremóniu presunúť na zatiaľ neurčený termín.

Update5: Nový termín ceremónie je stanovený na 7.novembra 2020. Miesto konania zostáva nezmenené.

Update6: Pokiaľ ste sa tešili na možné vystúpenie Depeche Mode v jednej z pôvodných zostáv, tak máme smutnú správu. Celá ceremónia uvedenia Depeche Mode, Nine Inch Nails a ďalších, do Siene slávy, bola pre pandémiu spôsobenú koronavírusom Covid-19 úplne zrušená. Namiesto nej budu 7.novembra odvysielané na HBO medailóny všetkých ocenených umelcov v rámci "Class Of 2020". Viac informácii na rockhall.com.

Update7: Program súvisiaci s ocenenými bude obohatený komentármi rôznych špeciálnych hostí a celé to otvorí Dave Grohl z Foo Fighters, Viac na Warner Media.

Názory Devotees (80)

Monghi

 1    15. január 2020 o 16:47

bude dalsie reunion s Alanom? Uvedeny bude aj on smile

tomy

 2    15. január 2020 o 18:58

...aj Vince Clarke, veď bez neho by neboli DM DM, nie? Škoda, držal som palce (aj) praotcom elektroniky, bez ktorých by DM neboli DM: KRAFTWERK. Kiež by to pre Depeche Mode niečo znamenalo, hlavne po obsahovej stránke, skôr ich to teší po tej spoločenskej, myslím si, ale nechcem predbiehať... A mimochodom, čo by niečo aj spolu zahrali? A čo tí dvaja koncertní muzikanti? Aj tí prídu na pódium, veď pokiaľ viem, tak na poslednom albume boli spoluautori jednej piesne s DG + turné, takže z morálneho hľadiska asi aj áno, nehovoriac o tom, že DM stále spĺňajú maximálny počet členov, ktorí by mohli byť prítomní na oficiálnej časti…

ViolateYou

 3    15. január 2020 o 20:13

Joj toto je uzasna sprava!!! gratulujem Depeche Mode!!! po 40tich rokoch na scene je to velke ocenenie ich prace. Martin + Dave + Alan + Fletch + Vince, velke dakujeme za vsetko!! Konecne sa dostalo DM uznania aj co sa rock’n'roll Hall of Fame tyka a dostali sa tam, kde mali byt uz davnejsie!! Robili fantasticke albumy v 80s, mimoriadne v 90s a velmi vitalne a svieze v 00s a tento fakt ze vydali taku velku hromadu jedinecnej a melodickej hudby s takym dosahom na hudobnikov a fanusikov sa uz nedalo ignorovat ani v tych kruhoch kde rozhoduju o clenoch siene slavy.
Takze teraz nacvicit nejaky set a hlavne vystupit vsetci pekne pokope a je uplne jedno co zahraju a kolko budu hrat.

ps gratulacia aj ostatnym uvedenym, z tychto si to myslim, zasluzia vsetci. A velke gratulujem mojej druhej/tretej najoblubenejsej skupine vsetych cias Nine inch nails!!!! Minuly rok fantasticke skupiny Cure + Radiohead a teraz toto.. super!!

Andy

 4    15. január 2020 o 20:31

... no a potom nastane Reunion tour 2021/22 kde sa Alan pobije z Vinckom a Matkom a koniec DM ako takeho a mozno aj Erasure smile A Vincko bude dalej vydavat s Orbital a Gorem dajake instrumentalne minimalisticke technotracky smile

Jarik

 5    15. január 2020 o 20:49

zahraju PJ alebo ETS, a ci tam bude wilder? osobne si mylsim ze ano max bude na podiu ked ak vyhraju inak silno pochybujem ze by aj hral

Monghi

 6    15. január 2020 o 21:13

@tomy: podmienka uvedenia do Siene slavy je aktivna ucast hudobnika aspon na jednom albume, dokonca autorska ... cize Alan urcite, Vince, to neviem, ale ti dvaja najomni hudobnici urcite nie, ved oni nie su uvadzani ani ako oficialni clenovia kapely. Ocenenie nemaju preco dostat. To, ci DM vystupia, to je na nich, ci sa nechaju ukecat, potom s nimi mozno vystupia aj ti dvaja najomni, ci pripadne Alan alebo Vince, to je na kapele. Pripad z minuleho roku. Radiohead sa sice nakoniec na prevzatie ceny dostavili, ale nevystupili. Cure nechceli prist, prisli, nechceli hrat, ale nechali sa nakoniec ukecat a Robo si vydupal ocenenie takmer vsetkych, teda okrem Matthiue Hartleyho, Andyho Andersona a Phila Thornalyho ... ale inak boli uvedeni do Siene slavy 10 clenovia The Cure.

Ono, v pripade tejto ceremonie sa konaju akcie cely tyzden a ak nominovani, resp. oceneni chcu, maju moznost odohrat aj specialny koncert. Ale to nie kazdy vyuzije a myslim, ze DM na toto nezvolia. Zname to bude tak 2 mesiace pred samotnou akciou.

Takze, fans mozu hadat ... zacastnia sa DM? Pride aj Alan? Pripadne Vince? A ak, vystupia? A ak uz aj vystupia, v akej zostave? Ma sancu reunion alebo bude aktualna zostava? Najblizsie tyzdne ukazu ..

Monghi

 7    15. január 2020 o 22:14

a kuriozitka ... v pripade Nine Inch Nails bude uvedeny do Siene slavy iba Trent Reznor ... ako uviedol v aktualnom rozhovore, bol by rad, keby bola nominovana cela kapela, ale on o tom nerozhoduje ....

tomy

 8    16. január 2020 o 09:29

Hm, zažiť tak na pódiu dm , recoil a nin, to by bol svet krásny, ale aj dnes je svet o čosi krajší... A podľa mňa tam budú aj Christian i Peter, veď sa podieľali ako spoluautori na piesni POISON HEART, takže na jednom albume áno… smile

Monghi

 9    16. január 2020 o 10:00

ak tam bude Gordeno a Eigner, tak len ako doprovodni muzikanti na podiu, teda, ze v pripade budu DM vystupovat. A mozno budu mat tu cest s nimi sediet za jednym stolom v hladisku, ako pozvani hostia. Rozhodne vsak nebudu stat na podiu pri preberani ocenenia. A bol by obrovsky pruser, keby tam nestal Alan, pretoze ten sa postaral o to, ze su tam, kde su. Vince sa svojho casu vyjadroval, pred par rokmi, ze ak by DM boli uvedeni do Siene slavy, ze tam rozhodne nebude mat co robit. On len kapelu zalozil, ale nema podiel na tom, kam to dotiahli ... a vraj nema ani vhodny oblek na taku slavnost smile

tomy

 10    16. január 2020 o 11:16

Ale DM prerazili už prvým albumom a pod tým je, okrem dvoch trackov, podpísaný Vince Clarke, takže aj on spĺňa podmienky uvedenie do siene slávy, pretože jeden album DM napísal on. A boli to veci aj v TOP TEN, čo sa ráta, nie? Nehovoriac o tom, že “Nemám dosť!” hrávajú stále… Aj Alan aj Vince patria na stage!

Monghi

 11    16. január 2020 o 12:36

@tomy: a uz je potvrdene, ze uvedení do Siene slavy budu Vince, Martin, Dave, Andy a Alan ... pre fanusikov to bude pamatna udalost!!! Osobne mam z toho velku radost. Jedine, co ma mrzi, ze Kraftwerk sa tam (zatial) nedostali. Mali tam byt uz davno ... bez nich by DM, ani NIN mozno nikdy nevznikli ...

jozefst

 12    16. január 2020 o 13:28

Uvedenie DM do rockenrollovej siene slávy je potešujúcou správou. Ak tam budú na jednom mieste všetci piati členovia DM, ktorí sú alebo boli v kapele, tak to bude jeden z historických okamžikov v kariére DM, tak ako ich spoločné vysúpenie s Alanom po rokoch, čo DM opustil. Vince aj Alan majú v histórii DM nezastupiteľné miesto. Vince je továreň na hity a Alan bol v DM “strojovňou”, alebo neironicky napísané “robotníkom kapely”, ktorý v nej tvrdo makal, “zatiaľ čo si ostatní už užívali dovolenky”, podieľal sa na ich zvuku a aj nejakými skladbami, aj keď ich bolo ako šafránu. Ale to aj Daniel Miller, keďže je v kreditoch podpísaný pod skladbou Black day. DM v histórii pop music zanechali prínos či už po hudebnej stránke, ale aj ich prístupom k inovovaniu a posúvaniu hudby vpored. Len škoda, že Kraftwerk v sieni slávy nie je.

tomy

 13    16. január 2020 o 14:58

@monghi: áno, pod tvoj posledný príspevok sa rád podpíšem. Tak isto súhlasím s príspevkom od jozefst…

Tomba

 14    16. január 2020 o 21:15

Napadá mě slavný výrok Woody Allena v jeho klasice Annie Hall: “Nikdy bych nechtěl patřit do klubu, který by mě chtěl za člena.”

Jarik

 15    16. január 2020 o 23:32

Vinco nejde grin

’Here is what Vince said in an interview several years ago on the subject:

(here’s the full interview:  https://vanyaland.com/2018/07/16/vince-clarke-erasure-world-beyond/)

At some point down the line, if and when the Rock and Roll Hall of Fame decides to induct Depeche Mode, do you go to the ceremony?

VC: No.

Really?

VC: No. Depeche Mode, they’ve had an amazing career and they’ve worked incredibly hard to get where they are at the moment. Theo deserve all of the credit. All I did was started the band — you know what I’m saying? I wouldn’t go. Apart from that, I don’t have a nice suit [laughs].’

(Seth @ HOME)

Michaela 146

 16    17. január 2020 o 00:01

Gratulace! Sním či bdím, sen se stal skutečností - rok 2020 magický rok a pro nás fanoušky něco nadpozemsky nádherného…prosím ještě jedno společné album s Alanem a pak můžu s klidem umřít grin

@tomy: Však i já se podepisuji, jelikož jsem Kraftwerk zažila live, neopakovatelný zážitek. Matadoři elektronické hudby, pionýři experimentů, kteří ovlivnili generace hudebníků a svou profesuru hravě obhájili - mnozí se tak od nich mají stále co učit, zbožňuji ten zvuk synťáků ♫♫♫ Byla jsem velmi nadšená, nejen hudební, ale i vizuální složkou vůbec, člověk byl úplně v jiné dimenzi, to snad ani nebyl koncert, ale určitý druh umění smile

Tomasito

 17    17. január 2020 o 16:02

Ocenenie je super - su tam kam patria.

Ja by som ale tento akt urcite radsej vymenil za buducu spolupracu s Alanom aspon na jednom albume.
Bodaj by sa tam na podiu nieco v nich zlomilo (ak tam budu stat vedla seba)...

Na to live vystupenie ani neviem ci sa tesim - kedze ide o uvedenie do rock´n´rollovej Siene slávy - mam obavy, ze to Dave bude jemne povedane “prehanat” so svojimi vyrazovymi prostriedkami - a neviem ci po tom bazim, ale to je len taka malickost.

Monghi

 18    17. január 2020 o 19:23

tak Vince sa ceremónie nezúčastní ... aspoň podľa vyjadrenia zverejnenom cez Erasure Information Service ...

Andy

 19    17. január 2020 o 19:44

@tomasito#17 myslim ze to je sen kazdeho DM cloveka aby sa Alan vratil k DM a urobilo by sa aspon jedno poriadne DM album po dlhej dobe a myslim si ze ked sa aj tak stane, tak to bude ” labutia piesen ” od DM, cize uplne posledne album, neviem preco ale vzdy som si myslel ze to tak bude.

Inak ak sa dobre pamatam, Dave nema absolutne ziaden problem aby sa Alan vratil,pokial sa dobre pamatam jedine oni dvaja spolu dobre vychadzali, problem zrejme bude v Martinovy a Fletchovy, dokonca to bol Davidov napad zavolat Alana na Somebody a on to vlastne len oznamil kapele ... opat ak sa dobre pamatam, ked Alan odisiel tak Fletch sa vyjadroval o Alanovi v nie najlepsom smere….

Andy

 20    17. január 2020 o 19:48

Monghi: nedivim sa tomu ze Vince nepride, vzdy sa vyjadroval ze taketo ceremonie nema rad, dokocna ani koncertovanie, ale bolo by zaujimave vidiet cely 5tku pokope smile

tomy

 21    17. január 2020 o 19:50

PEKNE GESTO OD VINCEHO… MOZNO AJ ALAN ODMIETNE, KTO VIE, CI DM A VSETKO OKOLO TOHO NEPOKLADA ZA UZAVRETU KAPITOLU. ALEBO SA MU KONECNE DOSTANE PATRICNEHO UZNANIA? MOZNO SAM MAESTRO GORE POVIE NA JEHO ADRESU PAR TEPLYCH SLOV… OZAJ, KTO ICH BUDE UVADZAT DO SIENE? VINCE CLARKE?  TO BY BOL GOL!

Monghi

 22    18. január 2020 o 09:24

@tomy: budme trochu realisti smile Vince Clarke bude uvedeny do Siene slavy, ci sa osobne zucastni alebo nie. Cenu mu poslu kurierom. Cize ani v najsialenejsich predstavach sa nestane, ze by im Vince odovzdal tuto cenu smile Tych kandidatov, kto by ich mohol uviest je mnozstvo, ale este nejaky cas to bude hadankou ... pred samotnou ceremoniou to bude vsetko zname.

tomy

 23    18. január 2020 o 17:06

@Monghi: Hm, jasné, že nie… Bol to pokus o vtip. Ideme tipovať, kto im bude odovzdávať cenu. Ja si myslím, že to bude Richard Blade z L.A. Tí, ktorí máte FCB, tak skúste sledovať jeho profil, či tam náhodou nedá nejaké “news about DM”...

bob3

 24    19. január 2020 o 14:52

Mohli by využít možnost a zahrát s Wilderem například Never Let Me Down…

DM-80

 25    20. január 2020 o 08:23

Gratulujem! Mali tam byť už dávno.

Chápem Vinca, necíti veľký podiel na úspechu kapely. Napriek tomu si ale ocenenie zaslúži. Vyprodukoval debutový album Speak and spell, je to údajne on kto stojí za tým, že DM majú takého skvelého vokalistu, no a netreba si myslím zabúdať ani na obdobie ešte Composition of sound, kedy s Martinom a Andym kládli úplné základy budúcej značky Depeche Mode. Čo sa týka Alana, určite by tam mal stáť. Netreba predsa zdôrazňovať jeho prínos v rokoch 82-94.

Monghi

 26    25. január 2020 o 08:44

rozhovor s Davidom pre BBC6 Music (od 1:44:20) - https://www.bbc.co.uk/sounds/play/m000dh35
DM v Clevelande vystupia s kratkym setom ...

Andy

 27    25. január 2020 o 22:39

tak fajn vystupia, no som strasne zvedavy s cim a dufam ze tam nebudu mat doprovod Gordeno a Eigner ale urobi to Alan… inak ak tam budu vsetci 4, tak bude zaujimave ak budu hrat nieco s post SOFAD obdobia a Alan to bude musiet hrat, co bude strasne zaujimave, pretoze to mozno Alan prerobi ... a DUFAM, strasne DUFAM ze budu hrat In your Room albumovu verziu a Alan bude busit du bubnov a strasne dufam ze zahraju Alanovu I Want you now, kurnik no vyzera to na dost dobry ” reunion ” ... dufam ze hodia rec a Alan bude robit nieco aspon producentske v buducnosti pre DM .. no vazne som na to vystupenie viac zvedavy ako na albumy DM po urcitej dobe ..

Jarik

 28    25. január 2020 o 22:55

urcite nie, snivaj dalej, daju personal a enjoy + i feel you

Andy

 29    25. január 2020 o 23:06

Jarik: no ma to byt set, cize dufam ze to nebudu 2 trapne obohrate pesnicky, ale vraj to ma byt nieco ako hral The cure, tak snad aspon dajakych 4-7 veci daju ... len dufam ze ten skriekajuco-krcovo-grymasovy ujo bude normalny a bude zaber aj na Alana .. smile

Michaela 146

 30    26. január 2020 o 20:12

@Monghi [#26]: Touto zprávou si mi prozářil dny, věřím v lepší zítřky…věřím v Somebody, právě tuhle skladbu má Alan stále v rukávu, záleží kolik budou mít času, aby si to mohli dopředu nazkoušet…

Michaela 146

 31    26. január 2020 o 20:38

Stejně jako Andy, moc bych si přála slyšet live Alanovu I Want you now, pro mě osudové album MFTM, které mi změnilo od základu život a možná v tom měla prsty i tahle nadpozemsky úžasná věc, která mě k Depeche Mode přikovala…
Nádherná romantická balada,krásně se při ní sní a nejenom to…
https://www.youtube.com/watch?v=B__UaVrbz7E

Jarik

 32    26. január 2020 o 21:30

nebudu urcite hrat dake synth veci ale Dm rokove skladby a tych az tolko nie je

Andy

 33    26. január 2020 o 23:01

Jarik: ktora DM rockova skladba okrem One Cares, co nie je rockova skladba bez klavesov? nejak si neviem vzpomenut ...

ivan

 34    27. január 2020 o 08:28

Nie nie. Dajú iba enjoy a personal…

Monghi

 35    27. január 2020 o 13:03

@ivan: ale tak, budme trochu optimisti smile v minulom roku odohrali Def Leppard 5 skladieb, The Cure takisto 5, Roxy Music dokonca 6 skladieb ... neviem preco by sa DM mali obmedzit len na dve skladby, ked uz budu schopni sa dat dokopy a postavit po 2 rokoch na podium. Ja to tipujem na 5 kuskov, z toho, ako uvadzas, ETS a PJ ... budu to skor skladby, ktore americke publikum velmi dobre pozna, ziadne akoze rarity alebo podobne. Ucelom tej ceremonie je zabava, takze to budu hity ... a vobec by som nebol prekvapeny, keby odznela “Heroes” od Bowieho.

tomy

 36    27. január 2020 o 14:26

Heroes začnú a skončia to s Goodbye. A medzitým dajú People are People (lebo v USA to bol prvý veľký hit), potom Personal Jesus + ETS (Alan najprv bicie, potom klávesy), následne Goodbye s Gordenom a Eignerom (Alan v zákulisí) a prídavok Somebody - iba Martin a Alan… Posledná poklona pred publikom a DM ukončia svoju kariéru. Symbolicky. Záver bude patriť dvom géniom, ktorí si k sebe roky nevedeli nájsť cestu… smile

Michaela 146

 37    27. január 2020 o 21:43

Pane tomy, pěkně jste to poskládal, takový malý příjemný setlist. Poslední poklona, raději ne. Prosím ještě poslední album s Alanem. Co bych dala za tvůj návrat?

Jarik

 38    27. január 2020 o 22:54

Andy [#33]:
Jarik: ktora DM rockova skladba okrem One Cares, co nie je rockova skladba bez klavesov? nejak si neviem vzpomenut ...

Vymenuj rockove skladby DM bude to rychlesie

Monghi

 39    27. január 2020 o 23:05

a vôbec ... môj tip na persónu, ktorá uvedie Depeche Mode do Siene slávy: Billy Corgan zo Smashing Pumpkins!!! A stavím sa o fľašu skvelého Moravského muškátu smile Kto ide do stávky so mnou? :D

tomy

 40    28. január 2020 o 12:50

Hm, tak to je dobrý tip. Veď sa s nimi ako ich fanúšik ocitol na jednom pódiu v r. 1998. Jemu by sa patrilo a zaslúži si túto poctu. Ale môj tip je stále ten Richard B. z LA.

DM-80

 41    28. január 2020 o 13:21

Ak by to malo byť tých cca 5 skladieb, tak tipujem - Personal Jesus, Enjoy the silence, Walking in my shoes, Everything counts, Never let me down again. Ale pokojne sa tam môže objaviť aj Barrel of a gun alebo Precious, ktoré veľmi radi hrajú a samozrejme sú to tiež preslávené veci. Uvidíme.

tomy: People are people, tak to by Martin radšej asi odišiel z pódia. ????????????

DM-80

 42    28. január 2020 o 13:23

Namiesto tých otáznikov mali byť smajlíky, neviem čo sa zblbol systém. smile

ViolateYou

 43    28. január 2020 o 22:08

Billy Corgan je celkom realny (uz uvadzal Pink Floyd ale to bola otrasna rec), no moj tip je Brandon Flowers smile..  este mi napadli ze by to teoreticky mohol byt Liam Gallagher alebo Brian Molko..  ja by som si zelal T. Reznora, ktovie, kto uvedie ich (NIN), tam myslim Billy Corgan na 100% nehrozi smile

ViolateYou

 44    28. január 2020 o 22:13

no este by to mohol byt aj Neil Tennant alebo Gary Numan raspberry myslim ze obaja prechovavaju velky respekt k DM a su aj dost vyznamni v brandzi…

Georgo

 45    28. január 2020 o 22:13

Ryba len na víne to asi nebude.
Poriadne to tam okorenia.
I feel you
In your room
A pain that im yoused to
Walking in my shoes
Personal jesus
Nebudem prekvapený ak by vyzahrali Enjoy

ViolateYou

 46    28. január 2020 o 22:15

zahraju: I Feel You, Personal Jesus, Stripped, Enjoy, NLMDA :D

Georgo

 47    28. január 2020 o 22:15

Georgo [#45]:
Ryba len na víne to asi nebude.
Poriadne to tam okorenia.
I feel you
In your room
A pain that im yoused to
Walking in my shoes
Personal jesus
Nebudem prekvapený ak by ne
zahrali Enjoy

ViolateYou

 48    28. január 2020 o 22:25

Este na margo tych “induction speech” tak videl som asi iba 4 ( ked uvadzali pink floyd, talkin heads, radiohead a cure) a reznor mal pri Cure najlepsiu rec dal si sakramentsky zalezat, profik po vsetkych strankach, ma velmi prijemne vystupovanie a rozprava inteligentne… preto by som ho dopral DM no to uz nie je mozne

Andy

 49    28. január 2020 o 22:27

... mozno im cenu bude davat Flood smile inak ja to vidim tak, pretoze sa vsetci stretnu po rokoch a dobra sa zas prefackuju a vynadaju si, tak Martin nabehne s gitarkou kde bude spievat Here is the House, potom pride na radu Black Day a to sa uz prida aj Dave na ustnej harmonike, potom vsetci 4 Condemnation kde Martin bude za klavirom, Dave samozrejme spievat a Fletch s Alanom budu ” hmkat, tlieskat a dupkat ” aby Alan zas nevycital Andymy ze nic nerobi a nezasluzi si tie peniaze, ale Andy ako trenovany tlieskac presvedci Alana o svojich kvalitach no a pojdu prec smile

ViolateYou

 50    28. január 2020 o 22:31

@Andy [#49]: haha a pridavok da iba martin solo “if you want” a bude pritom pozerat na alana????

Andy

 51    28. január 2020 o 23:04

ViolateYou: ???????????? skor by som to videl na Somebody bez akehokolvek nastroju, to je pre Martina a Alana extremne intimna zalezitost ????????????????

ViolateYou

 52    28. január 2020 o 23:15

Budme realisti????.. zahrane bude whats your name (Vince), shouldnt have done that (Martin), Two minute warning (Alan), Hole to Feed (Dave) a best of DM DJ Set (Andy) ☺

Andy

 53    4. február 2020 o 19:29

mimochodom zazrel uz niekto dajake vyjadrenie od Alana ? DM sa uz celkom vyjadril, Vince sa tiez nechal pocut a to co povedal bolo fakt dost dobre, ale Alan stale nic ?

Jarik

 54    5. február 2020 o 09:53

osobne si myslim ze Alan tam nepride, len da dake diplomaticke vyjadrenie ze je rad a gratuluje bla bla, the game over..

suspy

 55    5. február 2020 o 18:09

Osobne si myslím, že je dosť dôležité kto,čo a ako pozvú bývalých členov. Vincko aj Charles majú svoje egá a Martin ( ako pozývateľ) tiež.
Možno Monghi vie ako pozývali bývalých členov The Cure.
Nie sú členmi 38 resp. 25 rokov a to už je dosť nato aby dali ruky preč.
Dave musí popracovať na Alanovi a Martin na Vinckovi, aj keď ten už je (zatiaľ) rozhodnutý neprísť.
A tiež si myslím, že na živé vystúpenie prídu rocker “Austria” a “ten druhý”

Michaela 146

 56    5. február 2020 o 21:49

...Náhle se zatmělo, nebe proťal blesk, a když se opět rozednilo, všichni vykřikli zděšením a jen v němém úžasu nevěřícně kroutí hlavou “Návrat ztraceného syna Wildera do DM” v tu chvíli by se spustila lavina komentářů!!!
Téměř před deseti lety se sen stal skutečností  Somebody v Royal Abert Hall, věřím, že Alan splní nejednomu fanouškovi prožít krásný, ale reálný sen smile

tomy

 57    6. február 2020 o 07:21

Áno, Alan sa počas telefonického rozhovoru s Martinom, ktorý trval niekoľko hodín a často bol prerušený dlhými pauzami, kedy obaja vzlykali a plakali, nakoniec nechal prehovoriť a zahrá so skupinou pod podmienkou, že budú pokračovať tam, kde spolu skončili, takže nebude tam ani Peter Hečko či bubeník z programu “Ein Kessel Buntes”.. Krátky setlist zostaví po dohode s Martinom Alan a ten bude:
1) Higher Love (devotional) - skupina bude na pódiu podobne zahalená a opradená tajomstvom ako v r. 1993, aby tým zvýšila napätie, či je tam s nimi Alan alebo nie…
2) In Your Room - opäť “devotional”, Alan sadne za bicie a ukáže tomu rakúskemu blonďákovi, ako sa to hrá... Záverečné “backing vocals” bude mať na starosti iba Martin a Dave si namiesto skoku medzi ľudí, odskočí na “malú potrebu”, lebo vek…
3) Alan na svojej povale nakoniec našiel piesne, ktoré mal pripravené na “devotional tour” a ktoré neboli doteraz zverejnené, takže postupne zahrajú “Nothing” (devotional version) a nasl.
4) Leave in Silence (devotional version), následne kapela spolu s Alanom dá poslednú “mávačku”, publikom bude šalieť a žiadať si aspoň jeden prídavok
dlhá pauza počas ktorej Martin prehovára Alana, aby išiel spolu s ním na pódium a strihnú si “I WANT YOU NOW”, Martin sa ešte krátko medzi štyrmi očami vyznáva k Alanovi, že vždy túžil potom, aby mu Alan vyznal sympatie, hlavne v období, kedy si nebol Martin istý so svojou orientáciou, nato sa Alan rozplače a vyzná sa Martinovi, že nikdy nebral odvahu, aby Martinovi povedal, že ho chce, t.j. iba v jeho kapele, hlavne po r. skončení Exotic turné čakal, že DM budú tvoriť iba oni dvaja, t.j. Dave bude smažiť v L.A. a Andy “pariť” v Londýne, ale oni dvaja to potiahnú ako skutoční umelci…
5) Alan s Martinom na pódiu a začína vesmírne divadlo “I WANT YOU NOW - live verzia z r. 1994 - dámy hádžu na pódium drahé čierne spodné prádlo, muži drahé kožené topánky, nik nevie, čo má robiť... Na záver Martin pobozká na hlavu Alana, pokloní sa pred ním a ja? Ja som sa zobudil a mal som polúciu… smile

Andy

 58    6. február 2020 o 07:56

Tomy: tak to bol iny sen, to chce oskara smile smile smile smile

Michaela 146

 59    6. február 2020 o 22:49

....Budu držet palce snům, které jsou tak krásné, že můžou trvat věčnost, ale čas pádí, čas letí, těžko ta léta vrátíš zpět
A tak i Husákovy děti dospěly do Kristových let, kéž by…Přála bych si, aby sen nezůstal jen snem!

tomy

 60    7. február 2020 o 10:04

Raz jedna múdra bytosť napísala, že sa nemáme vzdať svojich snov a ja si túto konkrétnu vetu veľmi dobre pamätám… smile

I BELIEVE I CAN FLY

I used to think that I could not go on
And life was nothing but an awful song
But now I know the meaning of true love
I’m leaning on the everlasting arms

If I can see it, then I can do it
If I just believe it, there’s nothing to it

I believe I can fly
I believe I can touch the sky
I think about it every night and day
Spread my wings and fly away
I believe I can soar
I see me running through that open door
I believe I can fly
I believe I can fly
I believe I can fly

See I was on the verge of breaking down
Sometimes silence can seem so loud
There are miracles in life I must achieve
But first I know it starts inside of me, oh

If I can see it, then I can do it
If I just believe it, there’s nothing to it

I believe I can fly
I believe I can touch the sky
I think about it every night and day
Spread my wings and fly away
I believe I can soar
I see me running through that open door
I believe I can fly
I believe I can fly
I believe I can fly

Hey, cuz I believe in me, oh

If I can see it, then I can be it
If I just believe it, there’s nothing to it

I believe I can fly
I believe I can touch the sky
I think about it every night and day
Spread my wings and fly away
I believe I can soar
I see me running through that open door
I believe I can fly
I believe I can fly
I believe I can fly

Hey, if I just spread my wings
I can fly
I can fly
I can fly, hey
If I just spread my wings
I can fly
Fly-eye-eye

Tomasito

 61    7. február 2020 o 12:12

@tomy - ty si “blazon”...wink
verime…

Dusan

 62    8. február 2020 o 16:56

Riadne snívate… hranie s Alanom absolútne nehrozí a nie som si istý, či tam vôbec príde. Tipujem, že nie. V tom 2010 tam bol charitatívny kontext… oni ho pozvali… teraz mu nikto z kapely nezavolá... nie, Alan tam nepríde. Inak budú určite hrať s tými dvoma nájomníkmi… veď, ak by to tak nebolo, tak by museli niečo na aranžmá zmeniť a to sa im nechce… bude to spomienka na posledné turné grin

radoo

 63    9. február 2020 o 18:49

teraz mu nikto z kapely nezavolá... ,to ano,urobi to zrejme kesler,no a ci alan pride sa uvidi.

Peteman

 64    9. marec 2020 o 16:44

Snád´ sa to do tej doby preženie. Aby nakoniec celú akciu nezrušili.

outsider

 65    11. marec 2020 o 11:26

Dobre sa píšu tieto konšpiračné teórie, ale keď sa príde na lámanie chleba tam sa ukáže aký je kto človek. Týmto fantasmagóriam by sa nezasvätený človek len smial.

Hammersmith Odeon

 66    18. marec 2020 o 23:38

Asi nam nie je sudene vidiet hrat Alana opat s DM. Koronavirus nam prekazi este aj tuto (mozno) poslednu moznost vidiet tych pravych DEPECHE MODE v akcii.
…I think that God´s got a sick sense of humor…

tomy

 67    19. marec 2020 o 06:21

Presne tak… Ten Najvyšší (tam hore) zrátal Martinovi všetky jeho provokačné texty, image a pod., resp. i ostatným v skupine iné poklesky a prehrešenia a povedal si, že títo, keď sa dajú opäť dokopy, no Sodoma a Gomora… :(

Michaela 146

 68    29. marec 2020 o 10:38

Projel jsem celý svět, ale jedině v New Yorku se cítím doma…..Dave Gahan…ách Dave, pěkně prosím, smutně koukám…okamžitě se přestěhuj na své letní sídlo na Long Islandu ...tam vám i s rodinou bude lépe. Držte se!

tomy

 69    30. marec 2020 o 07:11

Hm, Dave ten prežil už všeličo, takže toto ho hádam nezloží. Ale dobrý nápad s tým presťahovaním. Hádam tam naberie inšpiráciu na napísanie niečoho drsnejšieho, temnejšieho pre kamarátov zo Soulsavers - v týchto dňoch dobrý názov skupiny…
Skôr sa obávam, že celkové uvedenie do akejsi siene slávy stráca tento rok (po tom všetkom smutnom dianí) význam, aj keby sme tú pliagu porazili. Ja osobne by som neprišiel, aj keby bolo všetko (naoko) v poriadku.

Analogrunner

 70    6. máj 2020 o 22:27

“sarcasm on”
A mozno im tu cenu odovzda Florian Schneider.
“sarcasm off”

Andy

 71    8. júl 2020 o 22:21

... kurnajz, tak ono sa to cele vraj zrusilo, kurnajz ...

radoo

 72    9. júl 2020 o 17:30

snad presunuli,nie?

Andy

 73    9. júl 2020 o 18:45

ako fakt ma to dost nastvalo, bola tam fakt sanca vidiet ich znova po kope, mozno aj nieco zahrat.. uvidime ako sa k tomu vyjadri same DM, mozno urobia dajake mini vystupenie… inak to ticho okolo WIldera ma celkom stve…

Michaela 146

 74    9. júl 2020 o 19:35

@radoo: Původně ano, na 7. listopadu, dle posledních zpráv je zrušen! Zpráva od monghiho, mě vůbec nepotěšila. Sen se rozplynul, rozpadl se na miliony částeček, miliony malinkatých sklíček z rozbitého křišťálového lustru…Těšila jsem se, že se členové opět setkají s Alanem. Máme takové hezké české spojení “slovo dalo slovo”- a právě přesně podle tohoto rčení se s Alanem domluví na další spolupráci na novém albu. Stále čekám, na to poslední album s Alanem, abych mohla s klidem umřít. Alane, nebýt tvého odchodu v roce 1995…nikdy by se nám parta nerozpadla…v té době jsem se stáhla do ústraní, abych se přece jen v roce 2009 mezi fanoušky vrátila smile
https://www.youtube.com/watch?v=3QKMFBiA1oA

Michaela 146

 75    9. júl 2020 o 19:59

Ještě doplním, že mi je to vážně líto…nejen kvůli Alanovi. Konečně se dočkali a…nějaký zákeřný a plíživý virus, nám to celé překazí!

Monghi

 76    10. júl 2020 o 09:46

na HOF ceremoniu cakal takmer cely goth svet, je jedno, ci slo o hard core dm alebo nie. V okamihu, ako sa ohlasila nominacia DM, resp. ich uvedenie, vsade sa s nadsenim diskutovalo, ze povodna, neprekonatelna stvorka by sa mohla zist ... je to asi osud. Niektore sny asi maju zostat nesplnene, pretoze vdaka takym snom zijeme ... smile

tomy

 77    10. júl 2020 o 14:12

VŠETKO JE TAK, AKO MÁ BYŤ, NIE TAK, AKO CHCEME.

ViolateYou

 78    10. júl 2020 o 17:25

To nemohli ked tak presunut na dalsi rok? To su dementi. Tie kapely a ich fanusikovia by si zasluzili ceremoniu ked aj bud.rok.. proste by jeden rocnik neuviedli novych.. fakt dementne rozhodnutie

Peteman

 79    11. júl 2020 o 15:50

A Boh sa tam hore škodoradostne rehoce:(...To máte zato. A Tomy má pravdu. Čo môžeme dopredu vedieť čo nám prinesie šťastie a čo nešťastie? Ako v tej starej čínskej poviedke. ,Ty máš ale nešťastie.´´ ..Šťastie? Nešťastie? Ktože ho vie?´´

Gabriel

 80    22. október 2020 o 09:02

Do aktuality bola pridana uputavka na vysielanie ceremonie, ktora bude vysielana na HBO max 7. novembra.

Diskutovať môžu iba zaregistrovaní a prihlásení užívatelia.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa