Skladby zo Sounds Of The Universe unikajú na internet

Priania a kroky Depeche Mode a nahrávacej spoločnosti k zabráneniu, aby album unikol medzi ľudí pred dátumom vydania sa zrejme nenaplnia. Momentálne začali internetom kolovať dve rozpracované skladby z regulérneho albumu - Come Back a Hole to Feed.

Je zrejme iba otázkou niekoľkých dní, kým sa album Sounds Of The Universe objaví celý. V diskusiách prosím nezverejňovať žiadne odkazy na oficiálny materiál.

Názory Devotees (177)

Gabriel

 1    1. marec 2009 o 16:10

A veru, tento styl hudby nemusim. Mozno casom v skladbach objavim nieco co ma chyti, ale ta pomalost… ach jo

kinn

 2    1. marec 2009 o 16:22

U mna to len potvrdilo moj nazor, ze Ben Hillier proste nie je pre DM dostatocne dobry a kreativny alebo sa mozno boji trochu viac experimentovat. Hole To Feed je inak velmi pekny track, ale bez energie.

Gabriel

 3    1. marec 2009 o 16:30

Pre mna su tie skladby dost monotonne a pomale :(

Zenzucht

 4    1. marec 2009 o 16:34

Tohle mě opravdu mrzí... Člověk pracuje na něčem z čeho má radost aby mu ji nakonec nějaká individua, která se snaží aspoň na chvíli blýsknout mezi fanoušky, zkazila… Ach jo

Lidi jsou svině.

vanitas

 5    1. marec 2009 o 16:35

Akosi nesedia časy s tými, čo mali byť na albume:

Come Back 5:15
Hole To Feed 3:59

Gabriel

 6    1. marec 2009 o 16:35

Da sa predpokladat, ze ten kto to vesia na net ma cely album.

Gabriel

 7    1. marec 2009 o 16:36

@vanitas: kedze jasne pocut, ze tie skladby su skutcne originaly, tak potom ta minutaz co je na wiki bola zla.

Zenzucht

 8    1. marec 2009 o 16:38

@Gabriel: Ví se o koho jde? Přišlo to z facebooku?

Gabriel

 9    1. marec 2009 o 16:39

@Zenzucht: neviem, prislo mi to, teda linky, od kamarata privatnymi kanalmi.

kinn

 10    1. marec 2009 o 16:40

Zenzucht myslis cloveka ktory tie skladby dal von ? Tak ktovie, mozno to bola sama kapela resp. ludia okolo nich, pretoze to aspon podla mena tracku a ID tagov vyzera, ze maju cely album .. a myslim, ze je pravdepodobnost hraniciaca s istotou ze cely album bude vonku daleko skor ako toho 21. aprila, tomu sa nijak neda zabranit, to EMI urcite velmi dobre vie. Rovnako ako vie, ze to nijak neovplyvni predaj.

strider

 11    1. marec 2009 o 16:45

Kiezby sa EMI rozhodlo neplanovane vydat album o cosi skor… To cakanie ma nici!

Zenzucht

 12    1. marec 2009 o 16:47

Myslíte, že jsou předobjednávky tak optimistické, že se to popravdu rozhodli pustit?

Gabriel

 13    1. marec 2009 o 17:00

Aha, obe skladby su od Gahana, takze ma ich styl a pomalost neprekvapuje.

Zenzucht

 14    1. marec 2009 o 17:05

Styl Paper Monsters nebo Hourglass?

TinaGahan

 15    1. marec 2009 o 17:11

omg, ked come back je ich new pesnicka tak diky pekne… uspavanka na dobru noc. Uz len ten nazov vravi o vsetkom. 

hole to feed sa mi viac paci, ale tiez nic moc.  Nic to, pockam si na dalsie skladby wink

kinn

 16    1. marec 2009 o 17:17

Zenzucht: Hourglass

DEPO

 17    1. marec 2009 o 17:17

ved Martin vyhlasil ze HOLE TO FEED je najlepsia skladba na albume a vy hovorite ze je sracka,nechapem,nepocul som to,dajte tip,kde by som to mohol pocut,dik

Zenzucht

 18    1. marec 2009 o 17:18

Ještě že tak…

12Ronny12

 19    1. marec 2009 o 17:19

veru mohli by ste poradit aj mne niekto lebo googlu sa akosi moc nechce :-(

apaja

 20    1. marec 2009 o 17:20

Tak ještě jsem to neslyšel, ale Hourglass se mně líbí jen na album DM bych čekal enegičtější songy no jak čtu ty diskuse tak je víc lidí sklamaných a to mě mrzí no snad nebude celé album takové...

Gabriel

 21    1. marec 2009 o 17:24

@12Ronny12: google to nenajde.

Monghi

 22    1. marec 2009 o 17:24

ja neviem, som nejaky divny? mne to pride vcelku ok, dokonca Come Back mi pride velmi zaujimavo ponata… Hole To Feed tiez, az na ten text… obe skladby vsak definitivne ukazali celkovy zvuk albumu. Posudzovat ich nejak detailnejsie nema vyznam, pretoze v kompaktnom celku vyzneju diametralne inak, ako takto, v podstate vystrihnute… To co tu odznelo, ze Hillier nebol dobry vyber pre producenta, to som vravel uz pri PTA smile Ale ako som napisal, mne tie skladby vcelku sedia smile

ma.rek

 23    1. marec 2009 o 17:26

jezisi ako ste to nasli??? ... ja googlim ako blbec a nic ...

Flat

 24    1. marec 2009 o 17:29

to marec: mne to zneje ako B-cka z Hourgalss, aj ked aj tie niektore boli lepsie.

to ma.rek: to nemusis ani googlit.

12Ronny12

 25    1. marec 2009 o 17:29

ma.rek ja ties uz dlho hladam a stale nic

Zenzucht

 26    1. marec 2009 o 17:43

Come Back: kombinace čehosi z Paper Monsters ( :-D ) a znělky k Nip/Tuck

Šnečí tempo, ale mohla by uspokojit vrstviče.

Depy101

 27    1. marec 2009 o 17:50

takovy dalsi 2 bonusovy skladby k Hourglass,takze trochu monotonni,ale atmosku co mame radi,ta tam je..

Monghi

 28    1. marec 2009 o 17:51

proste, na SOTU totalne prepukla Goreho zaluba v style “minimal” v kombinacii s vasnou v rannych elektronickych hudobnych hrackach smile Ale vytvoril z toho prijemnu muzicku na pocuvanie. O to viac ma zaujima, ako to dokazu pretransformovat do live podoby. Jedna z tych dvoch skladieb bude urcite v koncertom playliste.

kinn

 29    1. marec 2009 o 18:03

Monghi minimal ? To hadam nemyslis vazne smile

Zenzucht

 30    1. marec 2009 o 18:07

Hole to Feed: Moc se mi nelíbí, hudebně jako Insoluble (která se mi líbí více)... Působí dojmem, že nevěděli jakou cestou s ní jít… Ale nejvíce asi řekne poslech celého alba od začátku do konce…

kikINkaDM

 31    1. marec 2009 o 18:27

mne sa obe pacia velmi, je to taka echt DM muzika ktora nie je lahko stravitelna a nenalepi sa na vas na prve pocutie, Hole to feed je taka zvlastna citit ze je to skladba gahanova ale ten kvazi refrenik taky rozplizly sa mi velmi paci smile no aspon u moem tocit dokolecka tri skladby nie len wrong smile

Marten

 32    1. marec 2009 o 18:32

no nic nevydrzim - jdu hledat… smile

Radbuza

 33    1. marec 2009 o 18:34

Jediné,co mě zaráží,že to všichni už posloucháte a já to nemůžu najít…. :-(

Připadám si tak trochu jako blbec…

apaja

 34    1. marec 2009 o 18:37

Tak já to také nemam je nás víc…

SUBhuman

 35    1. marec 2009 o 18:39

ja uz som to nasiel…Come back je uplne AWESSOME!!! Hole to feed ..neviem zatial povedat.

Zero202

 36    1. marec 2009 o 18:42

to Substance242: Aj ja sa obavam podobneho pocitu v aprili smile

DEPO

 37    1. marec 2009 o 18:50

som z toho sklamany,to uz nie je DEPECHE(podla mna).bodujem od 1 do 10 co som zatial pocul(1=sracka,10=super):
Hole To Feed = 1. (a to je Martinova najoblubenejsia skladba :-()
Wrong = 8.
Fragile Tension = 2.
Come Back = 1.
Spacewalker = 1.

hmmm…....
podla Vas?

12Ronny12

 38    1. marec 2009 o 18:53

DEPO: spacewalker? nebol to fake?

SUBhuman

 39    1. marec 2009 o 18:54

to DEPO
ty si uz podla mna neni depesak ked taketo nieco napises….

Depy101

 40    1. marec 2009 o 18:54

Spacewalker jeste na netu nebyl.jen fake a to je fakt shit.jeste nam zbyva 13skladeb.verim ze jako celek bude znit album skvele.

Zenzucht

 41    1. marec 2009 o 18:56

Vzhledem k tomu, že se rozchází popis z oficiálních stránek a písně jsou velmi podobné Gahanově předchozí tvorbě, jedna se možná opět o rozpracované verze, v tomto připadě pre-production Gahan/Eigner/Phillpot dema.

Někdo v tom má pěkný nepořádek…

DEPO

 42    1. marec 2009 o 18:56

spacewalker=instrumental bez spevu

DEPO

 43    1. marec 2009 o 18:58

to bol moj prvy dojem,pocuvam ich dookola a uz mozno by som ich aj ohodnotil = 2

Radbuza

 44    1. marec 2009 o 18:59

Gabo,a tyto uniklé songy jsou rozpracované dema?  Nebo už finální podoba?

SUBhuman

 45    1. marec 2009 o 19:01

je mozne ze je to pre production. Ale ak by to boli len dema tak ...nechapem aku hustotu na nas pani chystaju !!!

Depy101

 46    1. marec 2009 o 19:11

To mi je jasny ,uz davno ze Space je instrumentalka,ale to co bylo na netu je fake,to muzu udelat na svym syntaku a dat na net jako Space.Comeback,Hole to feed vidim uz jako final mix.Jinak zatim vede progresivni Wrong…

Marten

 47    1. marec 2009 o 19:13

no je zajimave, ze v preview k SOTU se tyto skladby zminuji - u hole to feed se psalo, ze jde o rychlou a pulsujici skladbu atp. - dle teto stazene verze mi to moc rychle neprijde…

Zenzucht

 48    1. marec 2009 o 19:17

Těch dem nakonec bude snad ještě více :-D

Radbuza

 49    1. marec 2009 o 19:21

Rád bych připomenul….

Filter-Mag - První dojmy ze “Sounds”
Britský hudební magazín Filter-Mag, přináší na svých stránkách ve velmi krátkém článku první dojmy z nového alba Depeche Mode a vyzdvihuje skladby napsané Gahanem: “Come Back”, “Miles Away / The Truth Is” a Goreovu “In Chains”.

  První dojmy:
Brusný otvírák alba “In Chains”, okamžitě zabírá pokrouceným kolotočem strojové hudby a dává jistotu, že Gahan, Gore a Fletcher jsou zpět a předkládají toho na stůl velmi mnoho.

- chytlavé synthezátorové linky by mohly být dlouho ztracenou obdobou John Carpenterova brilantního námětu Halloweenu,  přes bušící dlouhé ostny skladby “Come Back”, až přes záhadné, hypnotické spirály, tak mocné, že by skladba mohla být přesným zvukem ze středu Mode vesmíru. Následuje povedená instrumentálka v podobě hvězdného “Spacewalker”. Klikatá instrumentace “Miles Away / The Truth Is” dokazuje, že Sounds je dotažená deska.

Klíčové skladby:

  “Come Back”, “In Chains”, “Miles Away / The Truth Is”


  Shrnutí:

  Dave Gahanův hlas je fascinující jako vždy a Martinovo skladatelství je stále v plné formě.
Sounds of the Universe nepochybně má zmučenou duši, a to slouží jako spolehlivý důkaz, že Depeche Mode neplánují odchod na odpočinek.


Come back tak,jak jsem ho slyšel mě rozhodně jako klíčová skladba nepříjde,ale třeba to,co uniklo jsou jen rozpracované verze…  Hmmmm…...

vanitas

 50    1. marec 2009 o 19:41

Hole to Feed

We are here
We can love
We share something
I’m sure
That you mean no old to me (???)
When you get
What you need
It’s no way of knowing
What you get
Is another hole to feed

Your name was the one that was always chosen
Your words and the kindness that set me free
Words can leave you broken inside
You’ll have to decide
I’m hanging onto my pride

We are here
We can love
We share something
I’m sure
That you mean no old to me (???)
The shame as a hole that has kept us frozen
You open my eyes to the world I could believe

This world has left me broken inside
I’ll have to decide
I’m hanging onto my pride
Words can leave you broken inside
You’ll have to decide
I’m hanging onto my pride

kikINkaDM

 51    1. marec 2009 o 19:53

toto We are here je bohovske smile to mi bude behat po rozume dobre do noci smile We are here smile

Monghi

 52    1. marec 2009 o 19:59

to rabduza: nezabudaj, ze recenzia je vzdy subjektivnym pohladom autora. Pokial on poklada “Come Back” za klucovu skladbu, neznamena, ze ju budes vnimat tak isto smile Recenziam tych, ktori album uz poculi, by som prikladal absolutne nulovy vyznam.

chmelko

 53    1. marec 2009 o 20:01

z hole to feed mam zatial velmi zmiešane dojmy, uvidime čo zajtra..,

apaja

 54    1. marec 2009 o 20:06

Tak velké sklamání ...asi jsme byli moc natěšení. Přijde mně že tohle není už styl DM jaký byl dosud a je to UTAHANÝ JAKO KOTĚ...

chmelko

 55    1. marec 2009 o 20:10

tak pravdopodobne sa jedna o 2 najpomalšie skladby, nezabudajte, že vyberame z albumu len rozinky a nejeme ho cely (kto nevydržal sa samozrejme vystavuje riziku nepochopenie celeho albumu a nasledneho sklamania)

come back beriem..

DEPO

 56    1. marec 2009 o 20:10

dufajme ze to nie su konecne verzie

chmelko

 57    1. marec 2009 o 20:10

depo:dám krk, že su…

Ester

 58    1. marec 2009 o 20:14

A tiez sa mi to moc nelubi :/

trentt

 59    1. marec 2009 o 20:28

...hole to feed by som si vedel prestaviť inak,miestami sa zdá,že ide znieť nejak,dynamicky,aaaa zase nie….atypické,hourglass smelling…a náhodou come nack má príjemnú atmosféru celkom,tá ide do ucha,nevtieravo…

trentt

 60    1. marec 2009 o 20:28

skoro som napísal come neck smile))) to bude tým vekom

chmelko

 61    1. marec 2009 o 20:32

po 3 vypočutí, konečne na poriadnej aparature menim nazor, zvukovo sa mi pačia viac a viac…na depeche posluch book nieje fakt dobre používat

Ester

 62    1. marec 2009 o 20:32

chmelko:
Nejde ani tak o to ze by to bolo pomale, pride mi to proste chaoticke, malo melodicke. U Depesakov sa mi parkrat uz stalo, ze niektore skladby som na prvykrat celkom nepochopila ale vedela som proste, ze si ich este pustim. Tu ten pocit nejak nemam. Melodia ma nechytila (absolutne vlastne netusim, aka tam je ustredna melodia a co je refren, hlavne u Hole to feed).
Ja neberiem albumy ani tak ako nejaky celkok, ako sa skor zvyknem na jednotlive skladby pozerat ako na samostatneho zivota schopne diela, pretoze som na hudbu dost narocna a rada si vyberam. U DM sa mi takto paci 80 percent ich tvorby, pretoze vzdy ponuknu nieco nove a takmer vzdy je to dokonale. U tychto skladieb ti ale viem hned povedat, ze do tohoto vyberu patrit nebudu. Bohuzial :(
Nieco depesmodacke im chyba. Mozno zly producent, mozno su to fakt len nejake mixy…

Ester

 63    1. marec 2009 o 20:34

vyskusam este dat na sluchatka… Mozno zmenim nazor tiez

chmelko

 64    1. marec 2009 o 20:35

Ester:osobne som kopu skladieb ,ktore som odpisal pochopil až v určitych suvislostach…palicu by som nad nimi určite nelamal..

jedna sa o 100% dokončene songy, na suprave by som to poznal, presne ako napriklad u prveho leaku tension..

Flexible

 65    1. marec 2009 o 20:52

to chmelko: tak to idem hned pustit cez repraky /este ze mi zazvonil mobil/, ale z toho zaciatku hole to feed na n-booku/taky Gahan z Hourglass, keby aspon Paper…/?  no, uvidime?

SUBhuman

 66    1. marec 2009 o 20:54

Spieva tam Gahan, zlozil to Gore, pracovali na tom spolu ako skupina v studiu…ale nie je to dost depesacke :D co je to s vami ludia. Just cant get enough ????

Ester

 67    1. marec 2009 o 20:57

Chmelko, ja som si to pustila do tych sluchatiek a musim uznat, ze Come Back je nakoniec celkom fajn vecicka. Aj ked trochu plytka… Ale Hole To Feed stale nejak nemozem stale… Tak snad mas pravdu a v suvislosti s albumom to nakoniec do usi dostanem tiez :/

Ester

 68    1. marec 2009 o 20:58

SUBhuman :D paradox, co?

Ester

 69    1. marec 2009 o 21:01

Inak co sa tyka tej pomalosti, album Ultra bol moj najoblubenejsi prave kvoli tym pomalym skladbam ako Insight, Love Thieves, atd smile takze tak

SUBhuman

 70    1. marec 2009 o 21:05

myslim ze ked vydaju album za 10 rokov ak sa dozijeme , tak tu vsetci budu pisat komentare v zneni ” keby tak urobili skladby ako hole to feed, alebo come back, to by bol mazec” a podobne. :D

jozef

 71    1. marec 2009 o 21:06

Počkám si až na ten apríl. Čítam, že tie skladby zniejú ako z Hourglass. Na videách zo štúdia hľadajú nové zvuky, aspoň sa možno tak tvária ťahajú nás za nos. Snáď neskončia u nejakých istôt a ich hudbu nezačnem už iba zbierať. Vždy sa vyznačovali novátorstvom, na Construction time again totálne zmenili zvuk, aranžovanie, atmosféru. Samozrejme prvoradé boly melódie. Potom tak urobili na Violatore a Songs of faith and devotion. Myslím si, že väčšinou nenávidený Exciter bude mať v diskografii ešte slovo. Bol iný ako Ultra a posúval ich vpred, aj keď tam nebolo to, čoby mnohí chceli, ale bol iný. Martinov druhý sólový album bol tiež po aranžérskej stránke progresívny a iný a ďalej. Asi tak by sa vyvíjali, keby ich neprodukoval Hiller na ďalšom albume, ktorý by asi natočili skôr. Ale aj Playing the angel bol tiež o niečom inom a taktiež B-čka boli super. Snáď ma tentokrát s celým albumom nevydesia a nesklamú ako so zvukom Precious. Wrong inak v pohode, retro dnes letí, no snáď sa opäť pozrú za obzor.

SUBhuman

 72    1. marec 2009 o 21:06

este som zabudol…CHYBA TAM ALAN !!! JE TO “SHIT” :D :D :D

Ringo

 73    1. marec 2009 o 21:07

Ja si tentokrate nebudu nic stahovat. Jedine co jsem si zatim poslechl byl Wrong. Na dalsi skladby si pockam az salbumem, protoze Depeche Mode albumy byly dycky jeden celek a vystrizeni jakekoliv skladby pusobi presne to co tu popisujete. da se vam to plytke, malo hutne….defakt ovystrizene z kontextu. Apresne tak to je, vystrizene z kontextu, protoze nevite co zni pred a za temit oskladbami, jaky prostor vlastne ty sladby zaujimaji na albu. Kdyby byl rok 1990 a net v dnesni podobe a nekdo by hodil na net dve skladby - Sweetest Perfection nebo Blue Dress, tak bys se asi taky zhrozil. Kdyz si to clovek poslechne na albu v danem celku, taky ty pisne jsou paradni a perfektne tam sednou.

Jinak nekteri tu rikateze je to Hourglassovske. Jestli ano, tak maximalni spokojenost, protoze s Hourglassem jsem byl maximalne spokojen a doufal jsem, ze dalsi album DM se mi bude libit minimalne stejnym zpusobem jako HG. Takze tak.

Emulator

 74    1. marec 2009 o 21:09

inak album Ultra fakt super, suhlasim. kazda skladba tam mala v sebe cosi zaujimave. tie zvuky sa mi v jednotlivych skladbach naozaj lubia.

Ringo

 75    1. marec 2009 o 21:10

JOSEF: no ja si myslim ze DM je proste uplne jina hudba nez si mnozi nakonec po tech letech jejich poslouchani vubec uvedomuji. Sakra no a co ze tam neni refren a neni poznat co je ustredni melodii. Kdy tomu tak vlastn od dob SGR u DM bylo? Clovek proste hledal, hledal refren, hledal melodii. U Wolrd In My Eyes jsem si kdysi z prvu rikal - co je to za pomatenou skladbu, dyt to nema refren. Dnes uz to zcela chapu. DM prostenerazi kazdou pisen stylem: sloka, refren, sloka, refren, refren. a to je na nich to co je dela stale jedinecnymi, v podstate undergroundovymi. Jejich pisne maji neco vyjadrit, neco rict ane rinest nam libive odrhovacky ktere pochopime na prvni poslech.

0_0

 76    1. marec 2009 o 21:11

Comeback se mi libi vic nez Hole to Feed , to mi prijde naprosto tuctovy , nezajimavy . celkove mne to prijde takovy ,, Exciterovsky ,, :(

Ester

 77    1. marec 2009 o 21:11

Ringo: No vidis, mne sa to ako HG vobec nezda smile))

SUBhuman

 78    1. marec 2009 o 21:15

ukamenujte ma ale mne sa HOURGLASS PACI smile Stale som si vravel ze ak by sa spojili prvy counterfeith 2 a Hourglass bolo by to skvele nove album… a dostavam presne to co som chcel ..ja som spokojny

t242

 79    1. marec 2009 o 21:18

Peknej večír! Tak se mi to konečně podařilo stáhnout -  a není to tak zlý, jak se tady strašilo! Mně se to kupodivu celkem líbí! Je fakt, že je to zase plný těch Hillerových “šumů” a “brčení” - evidentně se mu tyhle zvuky moc liběj a tak je cpe do všeho, čímž mně celkem sere. Ale takovej už je asi současnej DM sound… (obecne mi totiž příjde, že prodecenti na “powilderovských” deskách až příliš určují zvuk skupiny, na onu Alanovu temnou kovovou hymnost,která tehdejsí zvuk Dm dělala, se ale ještě navázat nikou nepodařilo )
Ale jak jsem řekl, nezní to zle, těším s na další grin

SUBhuman

 80    1. marec 2009 o 21:22

ved vravim..neni tam Alan :D nikdy to nebude dost dobre ...ale to srandujem. Zabudnite uz na Alana. On uz nie je v skupine. Mohol by radsej produkovat buduci solovy gahanov album ak sa chce vytiahnut. Ale myslim ze by ani to nenaplnilo vase ocakavania hudobne.

0_0

 81    1. marec 2009 o 21:24

mne se taky Hourglass libi smile ale tohle mi prijde zatim horsi nez Hourglass , ale chcet to naposlouchat, ten COmeback uz mi leze pod kuzi

ago

 82    1. marec 2009 o 21:26

albumy DM prechádzajú celým mojím životom… počul som ich už tolko krát, že každá skladba mi pripomína nejakú príhodu, nejaké obdobie, či už dobré alebo zlé... spomínam na časy ak sme sa tešili zLP Black Celebration, ked ho dostali v Opuse… alebo keď sme prvý krát počuli 101ku a závideli sme “amíkom” že aké majú šťastie že tam mohli byť... alebo ako sme zohnali x-tú kópi Violatora…a potm niekto doniesol 12tu kópiu a už bolo rozpoznať aj nejaké to “vrstvenie”...
a nie všetky skladby sa nám páčili… boli sme mladý a páčili sa nám hitovky ako Never…potom sme boli zaľúbený a začali sa nám páčiť pomalšie veci..ako sopláci… ale vážili sme si každý tón každú nahrávku, postupne sme objavovali aj iťažšie skladby z albumov..a nikto nič neriešil, lebo to boli Martin, Dave, Alan a Andy… a teraz? ste nespokojní? internet pokazil to čaro okamžiku vydania platne… teraz si pomyslíte, no jasne “DM fanatik”... mám muziky napočúvanej, že niektorí to objavujú až po rokoch… ale pra mňa to budú stále Depeche Mode… aj keby hrali “na hrebeni” tak ich budem počúvať... a budem spomínať na to, ako ludia bláznili v tejto diskusii… a po rokoch si budem hovoriť na nové skladby (teda ak vydajú nejaký ďaľší album v čo verím…), že keby tá nová skladba bola aspoň tak dobrá ako Come Back… howgh

Blanche

 83    1. marec 2009 o 21:27

Môj názor na Hole to feed?...po prvom počutí- Nič!..po druhom počutí-Aha!Ten song má niečo do seba!...menšia pauza a náhodne zhliadnutie našich ,,talentov eurovízie,,..následný únik do môjho královstva…a prekvapivo mám tú melódiu v hlave..vyžaduje si to po tretie:Song má dosť silnú elektronicku melódiu, Gahanov hlas znie čisto, text je nádherný, je to trošku melancholicky vláčne. Na singel to nie je, ale zremixované by som si to dokázala predstaviť. Inak tiež si myslím, zabudnutý song z Exciteru!..dobré, ale tiež mi tam chýba viac spevavého a rozbehnutého refrénu!

t242

 84    1. marec 2009 o 21:31

SUBhuman: souhlas, Alan je pryč, nedá se nic dělat.To je už proste ten zatraceně težkej život, no. grin. Kažkodopádně spojení Goreho melancholické melodičnosti a Alanovy instrumentální zručnosti+ jeho hudební cítení - bylo jedinečny!!!
PS: produkce Gahanovy sólovky Wilderem by bylo dost zajímavý, myslím grin

Flexible

 85    1. marec 2009 o 21:42

tak nam zacala startovat ta vesmirna lod, zvuky naozaj ako z vesmiru. na druhe vypocutie lepsie ako na prve /asi strasne chceme/. obe skladby mi ale pridu dost rovnako pomale a velmi podobne aranzovane. na prve pocutie sa mi asi viac pozdavala CB ale teraz je to asi naopak, aj ked obe sa tahaju jak “sopel z nosa”. po HTF mi isel Wrong /tak by to malo byt na albume/ a pekne to nadvazuje, takze na albume tie veci naozaj mozno vyzneju skvele. skoda, tak ako tu uz niekto napisal, ze pri HTF citi, ze to chceli aj rozbehnut a nejako radsej ubrali, fakt to tam pri nastupoch /we are here/do refrenov ci coho citit a je to skoda, ta skladba ma podla mna bohovsky potencial. zatial su ale tie skladby, ktore doteraz vybehli, az na tieto dve, dost pestre…

Je fakt, že je to zase plný těch Hillerových “šumů” a “brčení” - evidentně se mu tyhle zvuky moc liběj a tak je cpe do všeho, čímž mně celkem sere

tak nejak to citim aj ja a ako pisal uz Monghi, myslim, ze Ben bol zla volba uz pri PTA! Aj tak sa tesim na cele dielko, uvidime ako budu zniet skladby so singlovym potencialom. :o)

SUBhuman

 86    1. marec 2009 o 21:46

to t242. Alan sa podla mna boji vstupit este raz do vody zvanej depeche mode. Citi ze by mozno nedokazal prekonat ani sam seba. Ved ani v oblasti recoil nedokazal prekonat genialitu Unsound methods. Len dokazal zopakovat tu istu schemu. Alan by DM tlacil takisot do nejakej neprirodzenej pozicie ci uz gospelovej alebo blues alebo Hip hop. To by sa vam pacilo???? Alebo este experimentalnejsej nez by ste dokazali stravit. Alan uz nepride! DM su tu a paci sa mi ako zneju !!! Bodka

Blanche

 87    1. marec 2009 o 22:03

No!...v porovnaní s trip-hop skladbou Come Back, sa mi zdá Hole to Feed rýchly. Come Back je zaujímavý song tiež, ale pripomína mi skôr pieseň k filmu..poznáte to klišé, keď sa dvaja miľujú, niečo sa stane, prechádzajú sa ulicami, zhrýza ich svedomie, ľútosť, smútok, pocit viny a všetko chcú vrátiť späť...to Come back sa k tomu nádherne hodí...inak skvelý song..už teraz môj obľúbený:))))

Zana

 88    1. marec 2009 o 22:12

Prave som si na sluchatka napocuvala tu zmienovane songy a velmi sa mi paci Come Back… No Hole to Feed si budem este musiet napocuvat.Zatial mi az tak ,,nereze,,

dmf

 89    1. marec 2009 o 22:14

No co stím…  to se dalo čekat ...

m-a-s

 90    1. marec 2009 o 22:21

mě hole to feed zni jako slabsi becko hourglass. nebavi me to poslouchat, hudebne nezajimave.
come back je lepsi.
nicmene doufam, ze to jsou predprodukce / backvokal Gahana../,  jinak bych se citil svoji nej kapelou byt osizen. to co cekam od fenomenalnich DEPECHE MODE tam proste není.
a to jsem SKALNI FANOUSEK jiz 20 let.

Ringo

 91    1. marec 2009 o 22:23

Podle me precenujete vliv Hilliera stejne jako ten alanuv. Vetsinu veci prinese do studia uz Gorac, vcetne soundu, takze stale se jedna o DM sound. Hillier je spise podle me technik, ktery jim to pomuze poskladat, doladi se atmosfera a podobne. Stejne tento vliv mel Wilder, ktery mozna umel na tehdejsi dobu davat zvuky do zajimavych perspektiv. To uz je dnes objevene a proto mozna nekterym ten sound neprijde tak revolucni a proto ta nesppokojenost. Ale musi byt sakra pokazde revoluce abyste byli spokojeni? Ja ji nepotrebuji. A s tim Wilderem jak tu byl probiran souhlasim a tvrdim to uz davno. Kdyby Wilder v DM zustal, nebo se tedkom po letech vratil, tak DM nejsou DM, posunul by je totiz do extremni polohy svych podivnych del, ktere chape jen docela uzka vrstva lidi a vetsina fandu DM by DM opustila. to ze se tomu tak nedeje je jen dukazem, ze DM jsou porad DM, Wilder neWilder.

Zenzucht

 92    1. marec 2009 o 22:30

Peter²ovi, administrátorovi fóra HOME, bylo řečeno:

“THE TWO SONGS THAT HAVE LEAKED ARE PRETTY F’ING FAR FROM THE FINAL VERSIONS!!!!”

“Dvě písně, které utekly, jsou pěkně !!!!! vzdáleny konečným verzím!!!!”

Jinak, všimněte si pasáže 3:07-3:40, tohle se mi na album moc nehodí :-D

Monghi

 93    1. marec 2009 o 22:30

vzdy je to o tom, ze fanusikovia su asi tak rok-dva pozadu v chapani progresie samotnej kapely smile Ak by vam DM ponukli presne to, co od nich cakate, tak by vas zacali velmi rychlo priserne nudit… sledujte tu niektori vlastne prispevky… najskor to oznacite za priserne a po par hodinach intenzivneho pocuvania to uz vidite inak… a verim tomu, ze v obdobi startu turne budete mozno aj tieto dve skladby vyzdvihovat do nebies smile Vzdy je to o tom, ze ak chcete zaujat, musite prist s niecim, co tu este nebolo alebo aspon urobit veci inak, ako ostatni cakaju… SOTU ma zrejme presne tuto tendenciu smile

jozef

 94    1. marec 2009 o 22:36

“Vzdy je to o tom, ze ak chcete zaujat, musite prist s niecim, co tu este nebolo alebo aspon urobit veci inak, ako ostatni cakaju… SOTU ma zrejme presne tuto tendenciu” Monghi, tak v to dúfam. Želám si, aby sa z DM nestala tretia liga a mali stále čo povedať.

profile

 95    1. marec 2009 o 22:37

mě to přijde jako zetko bee gees

mustang

 96    1. marec 2009 o 22:46

Čerstvo stiahnuté a práve to “drvím”.Na prvé vypočutie u mňa viac boduje Come back. Hole to feed zatiaľ nezanechala bohviejaký dojem.Zajtra to hodím do mp3 prehrávača a uvidíme jak to bude znieť “zblízka” cez slúchatka.

Ester

 97    1. marec 2009 o 22:46

Zenzucht: a kto to povedal?

adrian

 98    1. marec 2009 o 22:50

album bude nadherny, ja sklanam moju opitu gebulu ...

Zenzucht

 99    1. marec 2009 o 22:52

Nevím kdo mu to řekl, ale jeho bych bral vážně wink

dmf

 100    1. marec 2009 o 22:53

Ano ... zvukově /mastering/to je trochu jine ,ale to je jedno přece.

Roman

 101    1. marec 2009 o 22:58

Tak mne sa to zapacilo hned, hlavne Come Back taky sladacik v style I’m you. Hole to feed znie naozaj ako z Hourglassu. Ale obe maju potencial u mna bodovat.

FletchOfOL

 102    1. marec 2009 o 23:12

Pěkný pozdní večer přeji!!! Tak z prvních reakcí na dvě nové skladby jsem byl docela vylekanej, pak se k mě dostaly (dík t242 grin ) a nebylo to na první poslech tak hrozný!!!  Hodně písní DM mě na první poslech nevzalo, až časem na více poslechů vystoupí ta dokonalost, preciznost a melancholická krása (viz třeba např. Sweetest Perfection, jak už tady někdo psal). A jako většině tady se mi více zatím líbí Come Back, pokud je to finální verze tak jsem spokojen, ta píseň, zpěv i hudba mě dostává čím dál více!!! S Hole to Feed je to trochu složitější, tam mám pocit že měla byt rychlejší, potenciál na to má. Trochu mi tam vadí ten šum.No možná to není konečná albová verze a budeme mile překvapeni, každopádně až to hodím do sluchátek tak to bude zase o něčem jiným.

radevicz

 103    1. marec 2009 o 23:20

Zenzucht: Dobry postrech s tou pasazi..

Ester

 104    1. marec 2009 o 23:33

Ja som si to myslela! Odteraz nestiahnem nic a budem cakat co sami oficialne vydaju.
Mam dojem, ze tu niekto niekoho pekne vodi za nos. Vobec by som sa nedivila, ak by to robili schvalne…

chmelko

 105    1. marec 2009 o 23:36

Ester:ak to nieje fakt final, tak kto ma asi taku databanku v tak dobrej kvalite, no testovaní sme teda poriadne grin

Zenzucht

 106    1. marec 2009 o 23:37

You people think too much :-D

milllis

 107    1. marec 2009 o 23:55

... no, tak som si to vypočul aj ja. Budem tvrdý.
Z piesí, ktoré sme mali možnosť počuť sa mi jednoznačne páči “Wrong” a páči sa mi aj ten mix a tým pádom beriem aj pieseň “Oh well”. Skladby “Fagille Tension”,
“Hole To Feed” a “Come Back” sú slabé. Sú slabé z viacerých pohľadov. Mne je jasné, že ide o nedokončené piesne, ale ten potenciál tam nie je. Vokály sú “natiahnuté”, nezachráni to ani ten výrazný dellay a hall. Sú to tzv. piesne nasilu… Navyše DM sa nimi neposúvajú nikam. Benov ušušťaný synth., melancholické vyťukávačky z PTA, absencia silného hudobného nápadu a Daveho “utrápené” vokály.
p.s.: Dúfam, že to nevyznieva ako silná kritika pre Daveho spev.
Nádherne odspieval nedepešácku pieseň “Nostagia”, tak prečo kurňa kŕmi svojich verných fanúšikov na radovom albume DM s týmto?

rastina123

 108    2. marec 2009 o 00:38

I am totally confused now….......

Ogrik

 109    2. marec 2009 o 00:39

z tych dvoch beriem jednoznacne hole to feed. citim z toho trochu black celebration alebo MFTM….je to trochu nevyrazne, to je pravda. ale z come back zatial necitim nic.
BTW ad: “nedokoncene verzie” : takisto to bolo s exciterom, ked unikol, mnohi dufali, ze je to “demo”, alebo rough mix, ake bolo vytriezvenie, ked si cd kupili a bol to “same shit” smile
hole to feed spolu s wrong sklada takmer cely exciter hravo do vrecka. hravo.

rastina123

 110    2. marec 2009 o 05:44

To som ostal uplne poteseny ked niekto zahlasil ze toto tu nie su konecne verzie…..
Este stale nestracam nadej….nechapem tu pomalost…

rastina123

 111    2. marec 2009 o 05:47

a preco by to bolo v takej kvalite ak to nie je finalna verzia….viac ako 10 MB na 1 pesnicku…velmi zaujimave.
Anyway….Kde je Ultra, Songs a Violator??????????????? Please.

Dangerous

 112    2. marec 2009 o 06:05

Hra na kočku a na myš. Je jisté, že se nejedná o albové verze. Rozdíl ve verzích na albu a v tom co je na netu bude podstatně větší než v masteringu. Pravděpodobně se jedná o Gahan/Eigner/Phillpot pre-production, btw.nikomu tam nevadí absence Goreových backing vocals? Přestože v tiskovém prohlášení se Gahan vyjádřil: Come Back, the dirtiest and rowdiest rocker on the album. “I wanted to take it away from being a straight ballad,” says Dave, “with a feel beneath it that was kind of My Bloody Valentine or Jesus and Mary Chain. A big lush sound with this droning wall of noise underneath. Martin did some fantastic backing vocals for that.”

Rozdělanost Hole to Feed jak správně zachytil Zehnzuch je také více než nápadná.

HOLE TO FEED: Another of the singer’s dirty confessionals, Hole To Feed marries modern electronics to a floor-shaking, bone-rattling Bo Diddley beat. The lyric, a blend of rock-star swagger and tender yearning, is vintage Dave Gahan.

Nejspíš se nejedná o leak ale o úmyslný leak, podobně jako u Fragile Tension smile Btw. chudák Hillier dostal co proto, za něco na co nejspíš ani nešáhl, ještě že neumí po slovensky nebo česky grin)

Gabriel

 113    2. marec 2009 o 06:31

Vypocul som si skladby poriadne na sluchadla az teraz. Hudobne sa naozaj jedna o zakladny hudobny motiv zlozeny z jednej linky + nejake minimal zvuky. Su to zrejme verzie, ktore Gahan priniesol do studia a vznikli zrejme pre-produkciou Gahan+Phillpott+Eigner.

Spravu vyssie som skorigoval.

Neyslim si ze ide o umyselny unik, aj ked nejake uniky zo studia by som predpokladal najmenej. Az tolko ludi k nim pristup mat nemohlo. Takze je to velmi zvlastne.

Ringo

 114    2. marec 2009 o 06:42

Cha cha, dobre vam tak, jste si to stahli, zkazili si dojem….ja jsem v klidu a tesim se na novy vynikajici album DM:-)  Zbytecnych 6 stranek komentaru o tom jaka je to bida, Hilliera jste malem ukrizovali a jak rika Dangerous, za neco, za co nemuze. Myslim ze nekde nize jsem tu psal, ze precenujete prilis jeho vliv. V tomto pripade jste jej odsoudili dokonce za neco, za co nemuze vubec. Nejsrandovnejsi jsou takove ty radoby “nad veci” komentare o tom, jak jsou DM uz pomalu druhou ci treti ligou:-D

Gabriel

 115    2. marec 2009 o 06:48

@Ringo: dostanes po zobaku ak sa mienis ludom vysmievat a byt “nad nimi”. Ludia v drvivej vacsine hodnotili samotnu skladbu ktoru poculi, iba malo vrtakov siahlo slovom na Hilliera. A nakoniec, nevies, ci su to verzie, ktore nejako nedoplnal aj Hillier. Takze pbrzdi chlapce s takymto typom komentarov a nevyvolavaj zasa flame.

Ringo

 116    2. marec 2009 o 07:45

GABRIEL: tak to sorry jestli to tak vyznelo, ja se smeji tem komentarum, ne vysmivam lidem. O Hillierovi se tu psalo docela dost - jaka to byla spatna volba pro DM a pod. Podle me je tam daleko mene podnetu k flame nez nektere hlasky tady ktere primo osocuji nektere jedince slovy typu - “vubec tomu nerozumis, nic jineho jsem od tebe ani necekal” a pod. Ale jestli se ti ten post co jsem napsal zda az tak provokativni, klidne ho smazni, nebudu nic namitat;-)

Dangerous

 117    2. marec 2009 o 08:08

Jéé, už zase tenhle “odborník” marec smile))
Nechápu Gaba, že už tě za tyhle úmyslné provokace nevyoutoval :(

Ringo

 118    2. marec 2009 o 08:35

Gahanuv skladatelsky prinos pro DM je jednoznacne +. Dokopal Gorace k dalsimu albumu DM, myslim ze Gorac tak trochu Gahanovi i zavidel vynikajici Hourglass a rekl si, tak to ne, prece nebude sedet se zalozenyma rukama, dyt Dave poskladal za posledni leta vice pisni nez Martin. 3 PTA, 10 Hourglass…a mame tu pres 10 novych songu pro album DM a nejvetsi hromadu songu jakou nemeli DM pro album k dispozici nikdy. To by bylo samozrejme kapku malo pro oceneni Gahanova skladatelstvi, to hlavni je, ze ty Gahanovy pisne jsou fakt vynikajici. Vsechny 3 na PTA patrily k tomu nejlepsimu a na Hourglasse bylo minimalne 5 tutovych pecek s potencialem na single (pro me je tam tutovych pecek vsech 10, protoze to album jako celek je jedno z mala tech, ktere muzu opravdu cele od prvni do posledni pisne).

dvestotri

 119    2. marec 2009 o 08:52

Ak by mal takto vyzerat novy album DM, tak som spokojny na 200 percent.

Paloq2

 120    2. marec 2009 o 09:00

Nič som si nesťahoval ani si nič sťahovať nebudem. Na všetkých vidím ako nový album precenujú a čakajú od neho,že to bude to najlepšie čo svet može počuť. NIE proste to bude další album od mojej oblúbenej skupiny,další depeche mode na ktorý sa teším,ale normálne a triezvo. Aj keby sa objavil na internete samotný gahan na stiahnutie že ho budem mať doma tak si ho sťahovať nebudem. Je úplná prvda že fanúšikovia dm su najvernejší,ale zárovem brutálne najkritickejši. Fuj už je mi tu z tej kritiky uplne zle ako sa tu stále na to kidá. Chodte si pustiť vynikájúci detský album speak and spell to sa vám určite bude páčiť.

Monghi

 121    2. marec 2009 o 09:00

pre kapelu je skladatelska “rivalita” viac nez prinosom, pokial sa samozrejme vedia vzdy dohodnut na kompromise… dufam, ze sa nikdy DM nestane v tomto smere to, co The Beatles smile

tonot

 122    2. marec 2009 o 09:02

Myslím, že podľa jednej, alebo dvoch hviezd nikto nezistí ako funguje celý vesmír. Je to niekedy sranda, čo sa tu niekedy píše. Pokiaľ nebudem počuť celý album, nemá význam to tu rozmazávať.

Ringo

 123    2. marec 2009 o 09:08

Monghi: myslis treba White dvojalbum? Polovina Lennon, polovina McCartney, kazdy vsak defakto sam?:-) Tohle album The Beatles jinak povazuji za nejmene povedene. Ale uz jsem The Beatles neposlouchal snad 13 let a kdo vi jestli si od nich jeste nekdy neco pustim:-)

Dangerous

 124    2. marec 2009 o 09:11

wow, skvělé, že je tady ještě spousta lidí, kteří přemýšlejí! Posledních pár komentářů mne velmi potěšilo!
Protože hodnotit celé album, aniž by ho slyšel, může snad jedině ten, kdo stále nosí pleny. Trpělivost a střílivost, friends smile

molon

 125    2. marec 2009 o 09:14

dangerous, ty starý profík, pousmej sa a ide sa ďalej, zaspomínaj, aký vietor som tu urobil ja k PTA, všetko je vec názoru…

...z toho čo som počul z nového albumu, som rád, že DM opäť siahli po starých “strojčekoch” čo sa týka zvuku, ale opäť nič nevymysleli, to čo počujem - som od nich už počul…počkáme na album.

=:o(

Ringo

 126    2. marec 2009 o 09:18

no nevim, ja jsem od DM nikdy pred tim Wrong neslysel.

Beladona

 127    2. marec 2009 o 09:22

Po těch komentářích tady jsem normálně měla strach si to pustit, i když jsem to měla stažené. Teď jsem našla odvahu a… uf, je to dobré smile Hole to feed je dokonce nádherné smile

Monghi

 128    2. marec 2009 o 09:24

to Ringo: tak nejak, McCartney a Lennon sa uz proste nevedeli dohodnut a kazdy mal o fungovani kapely uplne inu predstavu, co logicky viedlo k jej koncu. Snad taketo krizy maju DM uz davno za sebou, ved uz funguju v porovnani s The Beatles omnoho dlhsie, hoci Gahan zacina prispievat len na druhy album. Ale tak, uz maju dost rokov na nejake konflikty smile

ja osobne (ako som uz neraz napisal), som s tymto zverejnenym matrosom strasne spokojny a este viac som sa dnes rano potesil, ked Gahan v rozhovore priznal inspiraciu Kraftwerkom a Bowiem, co je od zaciatku velmi citit… bude to vydareny album.

insight

 129    2. marec 2009 o 09:40

No ja som rozhodnuty vydrzat, pretoze pocity, ked som pocuval nove cd az po oficialnom vyjdeni sa nedaju opisat. Wrong som sice pocul a paci sa mi, ale nebudem spekupovat a necham si vojst do usi az finalnu verziu albumu, lebo taketo veci sposobuju sarapatu…

insight

 130    2. marec 2009 o 09:40

...spekulovat…

Ringo

 131    2. marec 2009 o 09:41

MONGHI: “...bude to vydareny album…” je fajn to slyset (cist) a zejmena od tebe. Super:-)

Ringo

 132    2. marec 2009 o 09:42

Insight: ja se tentokrate take rozhodnul vydrzet. Jakakoliv pisen je jen vytrzenim z kontextu a nema pro me vypovidajici hodnotu o tom jake album bude. To je pomalu jako soudit album dle poslechnute intermeezzo insrumentalky:-)

Ringo

 133    2. marec 2009 o 09:43

*upresnim - jakakoliv samostatne stazena pisen

hide what you have to hide

 134    2. marec 2009 o 09:46

to Ringo : také nic nestahuji a z té kritiky tady mi je smutno, opravdu smutno

souhlasím s Tebou co se týče rozumných lidí ,,nad věcí,, Napsal si to tvrdě, ale pravdivě.

nepochopím jak lidé v našem věku mohou tak rychle něco odsoudit, tomu nerozumím

Ringo

 135    2. marec 2009 o 09:54

hide what you have to hide - hlavne je smutne, jak si lide dokazi kazit radost a prestavaji si veci uzivat. Proste za kazdou cenu hledaji hnidy. To musi byt hodne smutny zivot.

molon

 136    2. marec 2009 o 10:11

ringo, opäť sa budeme “chytať” za slovíčka ??? ...to čo počujem som už počul - myslím “hudobné zloženie, zvuky, noty, prechody a pod.” oni tento štýl hrajú a skladajú svojsky, je tam jasný rukopis DM a preto už nové nič nevymyslia, vždy to budú DM, obaja vieme, že to dotiahli tak ďaleko, že dlho, dlho potrvá ak niekto prekoná “nastavenú latku” ktorú DM nastavili….ak ju vôbec niekto prekoná...

Ringo

 137    2. marec 2009 o 10:24

molon - no vidis, a presne pro to co jsi napsal jsem dalek toho abych DM kritizoval. Maji svuj sound, svuj styl prace a tak to ma byt. Sam rikas ze to zrejme nikdo neprekona, oni sami sebe taky uz neprekonaji, tak proc je do takove pozice nejak tlacit? Jsou tam kde jsou a me to vyhovuje.

smartodm

 138    2. marec 2009 o 10:46

LOL. Diskusia na paradu. Je to svata pravda, ze volakedy som ani netusil ako bude nejaky novy album vyzerat. Isiel som do obchodu a kupil som ho. Uvediem taky maly priklad. Mal vyjst prvy album Shalom, cize bocak Petra Muka a samozrejme, ze boli do toho vsetci sfanatizovani. V ten den, ako album dostali som si kupil LPcku. Ked som si to doma pustil bohvieako sa mi to nepacilo, ale postupne som si to oblubil. Islo v prvom rade o to, ze to bol styl hudby, ktory sa mi pacil, a nikdy som nelutoval, ze som dal za to peniaze. Dodnes to nepokladam za dobry album, ale ten pocit, ked som si ho volakedy pustal, sa neda opisat nicim.

A tak som si teda tieto dM leaky nestiahol a ani nestiahnem. Ak sa jedna o dema, ktore sa dokonca niekomu pacia, tak je to SUPEEER. Nikdy by som netvrdil, ML Gore nosi do studia uz kvazi hotove veci, lebo to tak pravdepodobne nie je. Pocul som dema z rokov 80-tych a to boli tak smiesne skladby, ze to snad ani nemoze byt pravda, ze z nich vznikli take albumy ako CTA, SGR prip. BC. Takze finalne verzie budu zrejme dost odlisne od tychto releasov, ktore medzi nami koluju. Ja sa tesim.

Dangerous

 139    2. marec 2009 o 10:52

to marec: to sis mne spletl, já sem na osmičku nereagoval, pročisti si paměť. Ale mohl bys zavěs na net nějakou tvojí music, co říkáš, když tady děláš taková ramena, ať víme jaký si level smile

Beladona

 140    2. marec 2009 o 11:07

marec: chápání hudby se přece nedělí na levely. Každý má jiné cítění a rezonuje v něm něco jiného. To, že znáš hudební postupy přece neznamená, že máš lepší hudební vkus.

Dangerous

 141    2. marec 2009 o 11:09

to marec: och, jaká škoda, těšil sem se na velkou produkci, originální bicí, vrstvení, nápady a inspirace nejen pro Depeche Mode. ale pro celé příští generace dobrých hudebníků! Život není spravedlivý smile

Dangerous

 142    2. marec 2009 o 11:13

Vyjádření Petera, zda-li se nemohlo jednat o úmyslný leak:

People always wonder that when these things happen, and it never is.

Precious wasn’t supposed to end up on that site in a rough cut.
Fragile Tension wasn’t supposed to leak in some poor, rough mix state.
And these versions of these tracks - whatever they are (cause they AIN’T off the record) - weren’t supposed to be heard by ANYONE.*

This isn’t some part of some guerilla marketing strategy. I would imagine it’s giving people at Mute, EMI and within the band’s ranks themselves quite a bit of headache these things.

Peter


* the Come Back demo is supposed to go on the SOTU box.

molon

 143    2. marec 2009 o 11:17

Come Back - je krásne elektrizujúci song - nádhera, jemné vyťukávanie ala ABF a silná elektrická linka - vhodná na zimomriavky a husaciu kožu…

Marten

 144    2. marec 2009 o 11:25

Z jedne nemecke novinarske review…

Jetzt folgt mein persönlicher Favorit. “Hole To Feed” geht mit treibendem Bass-Beat voran und erinnert entfernt an “Personal Jesus”. Gute Guitarre, schöner zweistimmiger Gesang mit Martin und ein hitverdächtiger Hook.

Z toho plyne, ze verze kolujici netem je velmi, ale velmi vzdalena te co se nachazi na netu - nic z toho co tam recenzent pise v kolujici verzi totiz neni smile

Marten

 145    2. marec 2009 o 11:26

tam melo byt…. co se nachazi na albu… smile sorry

Marten

 146    2. marec 2009 o 11:30

link na celou preview:

http://muenki.wordpress.com/2009/02/21/depeche-mode-sounds-of-the-universe/

bohuzel jen pro nemcinare - ja rozumim jen necemu…

dole je odkaz i na interview

SUBhuman

 147    2. marec 2009 o 11:48

tak ja som vravel vcera ze ak su toto iba dema ( a pacia sa mi teda dost, citim tam potencial najme v Hole to feed) tak si naozaj neviem predstavit jake bombasticke musia byt hotove skladby. Pre mna je jedno ci som si nieco stiahol, aj tak si kupujem deluxe ediciu. Nevedel som sa dockat. Myslim ze v DM sa nemusia bat financnej straty vzniknutej z uniku skladieb. Peace.

chmelko

 148    2. marec 2009 o 11:53

tak ak su toto dema, tak čo nás teda čaka, pretože su to skladby ktore sa daju pochopit aj v takom stave v akom su

chmelko

 149    2. marec 2009 o 11:59

marec:ale teraz vážne…čo to robíš sa hudbu, ked nemáš ani jedine promo v digi podobe, ktoru možeš zavesit na net? Potom sa nediv ,že si neprerazil, ked to zatial nikto nemal šancu počut, alebo vidiet? ale ja verím,že je i ked som ju nevidel grin

Marten

 150    2. marec 2009 o 12:03

to marec: opozice je dulezita - o tom zadna… Je i vitana! Co je ale dulezite?Oponuj, kritizuj, pis sve nazory at jsou jakekoli, ale ne stylem, ktery jsi (alespon zpocatku) pouzival - ze ten kdo ma nazor jinej (cili ten komu se to libi) je zaslepenej, hluchej, sezere vsechno atp. - ty jsi totiz nekritizoval hudbu jako takovou, ty jsi kritizoval ty, kterejm se to libi…

print_image

 151    2. marec 2009 o 12:16

v Hole to feed je vyborna podla mna temna atmosféra smile Come back sa mi paci trosku menej ale neje zla smile Dufam ze z tých trinastich trekov su tieto 2. tie najpomalšie raspberry

Flexible

 152    2. marec 2009 o 12:26

este je veeelmi dlha doba do 20. resp. 21. aprila, tak nas nedockavcov nejako musia “pozabavat”, aby sme mali o com tocit… grin

Marten

 153    2. marec 2009 o 12:47

to Flexible: ja jsem uplne vyrizenej - to cekani je proste priserny! Same ochutnavky, sama nejistota, co to vlastne poslouchame ... Takhle napjatej jsem opravdu jeste nikdy nebyl - prisernej pocit smile

Night

 154    2. marec 2009 o 12:57

Teším sa na nový album! Piesne sa mi páčia. Možno na albume budú i také, ktoré nebudem často počúvať, ale nevadí. DM aspoň mne priniesli za tie roky už toľko krásnej hudby, že všetko ďalšie beriem ako bonus….
Som šťastná, že tu sú, že prinášajú nové veci…..
Súhlasím s názorom, že hudba DM je “ťažko stráviteľná” pre náhodného poslucháča. Aj mne osobne trvá nejaký čas, kým sa mi určité skladby začnú páčiť. Priznám sa, že posledný album som vedome “ignorovala” asi 3/4 roka. Dnes patrí k mojím najobľúbenejším.
Všetko chce čas. Každý z nás je iný, každý hudbu vnímame ináč. Dôležitý je fakt, že si máme z čoho vybrať a že teraz sa môžeme tešiť na nové veci….pekný deň všetkým. grin

giggs11

 155    2. marec 2009 o 13:09

no ked mam porovnat wrong a tieto 2 skladby,tak iba dufam,ze to budu dema,lebo take,ake sa daju teraz vypocut by som ich nezaradil ani na c strany singlov,nie to este b…

ivan

 156    2. marec 2009 o 13:26

no tak mne sa to uz v hlave asi uplne prehadzalo, lebo mne obidve skladby pridu lepsie ako wrong grin
omg

mustang

 157    2. marec 2009 o 13:28

Come back je skvelá.Čím viac ju počúvam tým sa mi viac páči.Kľudne môže byť v takejto podobe aj na albume! Naopak z Hole to Feed mám pocit jako keby to bol zas nejaký uletený remix,o to viac ma teší, že je to len pracovná verzia.

jozef

 158    2. marec 2009 o 13:40

Chcem sa opýtať na to prečiarknutie v ” z regulérneho albumu” a “Je zrejmé iba otázkou niekoľkých dní, kým sa album Sounds Of The Universe objaví celý”

Notik

 159    2. marec 2009 o 13:42

su to velmi kvalitne piesne , plné , fascinujuce !! ,neskutocna atmosfera kusok po kusku ,citit ich v kostiach fakt toto je DM ako celok , jedna dusa !!! album ako celok bude mimoriadne uspesni , neskutocne precitene proste nadhera , myslim ze najkvalitnejsie album!!!! , kazdy si to vysvetli inak

Dangerous

 160    2. marec 2009 o 13:45

to jozef:

původní předpoklad byl, že utíkají finálové verze z alba a tak se dalo čekat, že za chvíli bude venku celý. Posléze se ukázalo, že Come back a Hole to Feed rozhodně nejsou albové verze písní, které jsou na albu Sounds of the Universe, proto autor článku svůj předpoklad přeškrtl. Z alba Sounds of the Universe do těch to chvil ilegálně neunikla ani jedna skladba, Fragile Tension byl rough mix a Hole to Feed a Come Back pravděpodobně, pre-production verze, vytvořené Eignerem,Gahanem/Phillpotem

jozef

 161    2. marec 2009 o 13:50

to Dangerous: Vďaka za info a pohotovosť!!!

Ringo

 162    2. marec 2009 o 15:21

jinak to jasani nad inspiraci kraftwerkem - ta inspirace funguje prece uz od A Broke Frame, ne? Akorat ted mozna trochu viditelneji tim, ze si DM koupili takove ty male hracky co vydavaji ruzne zvuky a jsou tak temi hrackami viditelne obklopeni.

Radbuza

 163    2. marec 2009 o 15:34

Dangerous,
děkuji ti za pro mě velmi důležité info…  Ještě jednou děkuju…

tomy

 164    2. marec 2009 o 15:48

tak sa mi zdá, že Dave si chce svojou usilovnosťou získať nového kámoša menom Martin Gore smile

Radbuza

 165    2. marec 2009 o 15:55

Tak jsem tu psal půlhodinový trachtát,abych pak zjistil,že stránku nelze zobrazit a můj rozsáhlý článek je v per-Deli…  Tak nic,no…  grin

the_maxx

 166    2. marec 2009 o 16:19

he ...mne s najviac na tychto “unikoch”  strasne paci ze dM maju povacsine takych fanusikov ako ma hadam malokto a ze sa vobec nemusia bat zleho ci slabeho predaja. ....asi preto ze ich diela maju v dnesnom svete hodnotu a to si povedzme ma dnes z hudobnej sceny uz len malo interpretov :(((((...

molon

 167    2. marec 2009 o 17:54

to ringo: ...kúpili ??? ...sám Martin v niakom rozhovore povedal, že má v “archíve” z každého obdobia natáčania novej LP odložených pár kúskov synt - klávesov…
...v niektorom článku, tu písaného, sám Martin hovorí, že načrel do svojho “archívu” synt a oprášil prach z nich na pripravovanom cd…takže smelo vpred so starými zvukmi !!! ...hey hou, let´s go…

Ringo

 168    2. marec 2009 o 18:38

v jednom rozhovoru psali, ze je Gore uplne posedly nakupy z eBaye a ze pomalu kazdy den rozbalovali nejaky novy balik co prisel do studia, v nemz se skryvala nejaka dalsi hracka. Myslim ze to rikal Fletch. asi byl tim rozbalovacem baliku:-)

apaja

 169    2. marec 2009 o 18:50

I kdyby to nebyly finálové verze tak v základu se lišit nebudou ...

Marten

 170    2. marec 2009 o 19:09

apaja: co je to zaklad? pokud je to text, tak mas zcela jiste pravdu smile, ale jinak… napr. hole to feed ma byt dle vseho rychla, svizna vec pohanena ostrymi beaty (ve verzi co ted koluje tomu tak rozhodne neni), maji v ni bejt kytary (net verze - zadne kytary), ve skladbe je Dave doprovazen Martinem (net verze -zadne doprovodne vokaly) atp.  - dle vseho to vypada, ze tato verze je opravdu vemi vzdalena te konecne, tedy te co uslysime na albu…

Nevim kdo za temito uniky skutecne stoji, ale dobre plni svuj ucel - nervozita stoupa a hrnec zvedavosti pomalu pretejka smile

apaja

 171    2. marec 2009 o 19:20

Marten : no víš jak… moc rád bych aby to bylo více energické a rychlejší, ale bojim se že se to tolik nezmění no musíme si ještě počkat, ale faktem je, že at to dopadne jakkoli DM jsou fakt nejvíc a vždycky budou ...aspon pro mě

molon

 172    3. marec 2009 o 08:55

...áno aj ebay pomohol, ale nebuď na toho Andy-ho taký zlý, veď aj on je radový člen DM…

=:o)

SUBhuman

 173    3. marec 2009 o 21:07

nejak sa to tu ukludnilo

Zenzucht

 174    3. marec 2009 o 21:19

Klid před bouří... Tedy dalším “fake” leakem :-D

Roman

 175    3. marec 2009 o 23:17

Najnovsi leak je asi Spacewalker. Tento uz snad nie je fake. Oznaceny ako demoverzia, dlzka 1.53 Moze niekto potvrdit?

ivan

 176    4. marec 2009 o 10:21

roman:
tiež mi to nepride ako fake, ale to sa zatial možme len domnievať, pokial to nepotvrdi niekto zasvätený

somebody

 177    6. marec 2009 o 09:24

ja len pevne dufam ze to fakt nie su finalne verzie…