Depeche Mode -  Sounds of the Universe - story

Tento článek je věnován novému albu Depeche Mode, postupně budou přidávány aktualizované informace.

Celá aktualita je dostupná iba členom webu.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa

Názory Devotees (161)

jozefst

 1    19. máj 2008 o 18:34

Už len čakáme na nejaké fotečky zo štúdia, ako to bolo posledne a predposledne. A aj Fletchova kamera sa môže pocvičiť. A taktiež sa tešíme na nejaké Daveho video vtípky, ako tomu bolo pri Presýpačkách. Dúfam, že novou platňou sa nezačnú radiť medzi kapely typu Iron maiden a Status Quo, ktoré sú už inventárom, ale sa budú pekne držať medzi legendami!!! Tešíme sa už teraz na novú platňu, ktorá nám pomôže žiť v black celebration svete!!!!


Dangerous

 2    20. máj 2008 o 15:13

to jozef: myslím, že se již brzy objeví video ze studia včetně oficiálního oznámení na depechemode.com, nejprve sem sice žertoval, že dm.com vydá oficiální prohlášení, že jsou Depeche ve studiu týden po vydání nového alba, ale teď se zdá, že se čeká, až pánové zkompletují aspoň jeden song a Fletch celému světu prostřednictvím youtube kanálu oznámí: “Jsme Depeche Mode, tady Fletch, máme song a bude to největší hit vůbec” smile)


jozefst

 3    21. máj 2008 o 19:22

Myslím, že ono to príde. Veď to sledujem od excitera. Vtedy som bol internetový pionier. Dave inač dobre zabával pri práci na svojom albume.


minio

 4    23. máj 2008 o 13:22

Myslíte, že nový album prídu predstaviť v koncertnej podobe aj do Blavy…?


Dangerous

 5    23. máj 2008 o 13:47

to minio: po báječném zážitku z roku 2006, myslím, že o tom není pochyb…32 000 lidí, skvělý Dave a k tomu úplně happy Mart při Home,  to byla přímo fantazie…


Lojzo

 6    23. máj 2008 o 14:31

Nooo ja som v tomto skeptik, neviem sice podla akeho kluca sa vyberali miesta koncertneho turne TTA ale samozrejme bol by som rad keby ten kluc pouzili aj pri planovani turne k novemu albumu…


minio

 7    23. máj 2008 o 21:57

Bohužiaľ sa tiež stotožňujem s tvojím názorom… práve preto som dal takú otázku do pléna…


minio

 8    23. máj 2008 o 22:00

Sorry, zabudol som… “s tArGeToM” sa stotožňujem, aby bolo jasné... :D


wildemar

 9    25. máj 2008 o 09:40

Viete, že nemajú radi koncerty na štadionoch,tak sa nečudujte,keď ich v SR neuvidíme zo 5 rokov…

ale mám chuť na nejaký štadiónik tongue laugh


Dangerous

 10    26. máj 2008 o 08:13

upraveno: První nahrávací session potrvá 4 týdny tzn. že by měli mít Depeche Mode koncem příštího týdne první část nahrávání za sebou.
(Jen připomenu, že během první nahrávací session v roce 2005 připravili nahrubo 11 skladeb)


Dangerous

 11    26. máj 2008 o 09:35

to wildemar, myslím, že už dávno neplatí, že DM nemají rádi stadiony (tahle informace běhala o DM na počátku 90. let: “z velkých stadionů už je nadšený jen Dave Gahan”)

to kolik absolvovali v roce 2006 festivalů a udělali vlastně extra letní stadionovou šňůru, hovoří za mnohem více než jakákoliv spekulace…


Dangerous

 12    30. máj 2008 o 09:03

po 4 týdnech 1. nahrávací session skončila, Depeche si berou měsíční přestávku a pravděpodobně se sejdou k příští části nahrávání přímo v Big Apple.


Beladona

 13    30. máj 2008 o 12:59

to tomu moc nedali smile


kamil d.m

 14    1. jún 2008 o 08:19

Hmm The Cure Taky bych se podíval grin


Dangerous

 15    2. jún 2008 o 10:39

Koncertu The Cure v SB se skutečně zúčastnil nejen Mart, ale i Dave a Ben Hillier, dá se říct, že tím uzavřeli Depeche první část nahrávání (ehm, Hillier měl sebou vícestopý magnetofon smile


Dangerous

 16    2. jún 2008 o 11:06

Webmaster dm.com, návštěvu dm na koncertě Cure komentoval tím, že část lidí pracující pro Cure během tour, zároveň pracuje také na koncertech Depeche Mode smile


Gabriel

 17    9. jún 2008 o 09:43

Presiakaju informacie, ze prvy singel by mal vyjst 12.1.2009, tak uvidime.


macadm

 18    4. júl 2008 o 18:44

mňa hlavne teší, že sa konečne niečo deje, takže s malým Daveinkom sme plný očakávania


vocal

 19    14. júl 2008 o 08:39

ochutnávka zo štúdia nebude .... aspoň niečo maličké a kratučké ....


Efka Gore

 20    14. júl 2008 o 09:06

Pravda…aspoň kúúúúsoček smile)


2strange2

 21    20. júl 2008 o 22:19

Yazoo?Yazoo! What´s the SITUATION? Vinco oprasil stare syntaky?
To je fakt blbe, ked uz i Yazoo su na scene zas a DM nie….sakris,i Duran Duran ci REM a i The Cure su na tom teraz lepsie…takze cakajme pekne na odpoved DM….grin. Len nech zas nespievaju plytko o bolesti ako minule, na PTA to pekne zaobalili, zozral som im to, ale druhykrat uz nie…Takisto i Exciter- Ultra bola “zotavovna” po pade…ale chalani su evidentne stastlivi, takze o com chcu spievat?
Ma sa s kym Gorac rozviest? Gahan na nieco stazovat Atd. grin grin grin


blueICH

 22    20. júl 2008 o 22:28

na zlepsenie nalady: v tychto dnoch-hodinach bol podpisany priestor na koncert DM v BA v roku 2009 grin


Gabriel

 23    21. júl 2008 o 14:35

blueICH: bohuzial tuto konkretnu informaciu musim vyvratit. Organizator ziadnu zmluvu zo ziadnym stadionom ci krytou halou nepodpisoval (a ani sa nechysta). Momenalne je totiz mimo republiky niekolko tyzdnov. Su to zatial iba sumy medzi fans na skraslenie leta smile

V pripade, ze budu podrobnosti o snahach zorganizavat koncert DM v BA 2009, budu zverejnene na dm.sk priamo od organizatora pripadneho koncertu.


blueICH

 24    21. júl 2008 o 15:05

Treba verit a ja verim ze ich tu v roku 2009 spolu uvidime.


Dangerous

 25    4. august 2008 o 10:18

druhá nahrávací session ještě o trochu kratší, ale DM nemají ještě hotovo, a natáčení bude brzy pokračovat.


Beladona

 26    4. august 2008 o 10:41

Začíná to být napínavé smile


Dangerous

 27    12. august 2008 o 15:35

trochu o módě:

How about DM back in studio in London next week for the last session, in the middle of the session they take a break of a couple of days shooting a new video in rough Essex.
After a month they fly to germany to make a pressrelease abouth the new album and tour.


Gabriel

 28    12. august 2008 o 15:53

Ja snad zacnem verit, ze oni ten album vydaju koncom jesene…

Inak si myslim, ze maju novy osobny rekord v rychlosti nahravania. Co z toho vylezie som zvedavy.


giggs11

 29    12. august 2008 o 22:07

gabo,ak bude album na jesen,preco potom singel iba niekedy v januari??


Gabriel

 30    13. august 2008 o 01:20

giggs11: je to len moja konspiracna uvaha. DM vzdy stacilo vydat singel 2 tyzdne pred albumom. A vobec by som sa necudoval, ak vsetky famy o jarnom termine boli vyplodom manazmentu aby zmiatli cely system. Osobne velmi neverim, ze ked dokoncia dosku v septembri, natocia klip v auguste (post produkcia moze trvat mesiac) - teda uz maju skladbu na singel + mam info kto robi remixy (embargo na tuto info bolo do oktobra), rovnako tak od promotera viem, ze info o tourdates bude vypustene okolo datumu 8.10. (dovtedy nesmu uvadzat ziadne terminy verejnosti ani robit promo na koncerty), dnes sa objavilo info, ze v oktobri sa DM objavia v nemecku koli press konferencii a zrejmeho ohlasenia albumu a turne… no a teraz otazka. Preco to vsetko maju nacasovane teraz, ked mienia vydat dosku az o tristvrte roka neskor? Podla mna je to viac nez cudne. Neviem toto je tvrdy biznis o velke prachy a neverim, ze v oktobri budu mat hotovo vratane naplanovaneho turne a povedia: “OK, mame dosku, mame turne a vsetko to uvidite a budete pocut v marci 2009”. Celkom tomu neverim.


Gabriel

 31    13. august 2008 o 01:25

A moj uplny haluzny tip z celeho tohoto je, ze singel vydaju 20.10. a dosku 3.11. :D


Dangerous

 32    13. august 2008 o 08:50

to Gabriel: tak na tohle máme podobný názor…nejlepší jak zabránit nějakému nechtěnému leaku, je dělat že se nic neděje, žádné trapné videa ze studia, žádné velká prohlášení, prostě nepoutat na sebe pozornost… Nejhorší je říct, máme desku hotovou za tři měsíce vyjde, to jsem nikdy nepochopil, ideální je říct, “máme desku hotovou za týden je na pultech.”


giggs11

 33    13. august 2008 o 09:32

kurna,ze 20.10…akurat na moje narodky:-))


Gabriel

 34    13. august 2008 o 10:59

Dangerous: no ja som rozhodne zvedavy na tuto jesen - podla mna to pride ako velka voda. Navyse cakat po dokonceni albumu 5-6 mesiacov na vydanie brutalne zvysuje moznost jeho uniku. Celkom by som pochopil, ak maximalne skratia cas medzi finalnym dokoncenim albumu a okamzitym vydanim. Takze ak bude doska domixovana v septembri (co vyplyva z ich planov) takze idealne bude, ak by ju vydali v oktobri.


Efka Gore

 35    13. august 2008 o 11:01

jooo…to su logicke úvahy..a verim, ze to tak aj budeee!! :D


Gabriel

 36    13. august 2008 o 16:23

Okrem toho nie je zvlastne, ze na oficialnej stranke nie je ani slovkom zmieka, ze kapela nahrava album. Sila! Manazment DM asi fakt hra na fans zakopovu vojnu. Zrazu ale pride rana a prask :D


Efka Gore

 37    14. august 2008 o 09:17

....tak takú ránu prijmem kedykolvek :DDD lem čo najskôr grin


Dangerous

 38    26. august 2008 o 12:51

Parta dovolenkářů, zvaná Depeche Mode, by příští týden měla začít v Londýně zfinišováním nové desky.


Emulator

 39    27. august 2008 o 16:27

To sa mi zda alebo Fletch hraje na tej foto na gitare?


Dangerous

 40    27. august 2008 o 16:31

Fletch je baskytarista už od dob Composition of Sound, až když zahodili struny a vrhly se na syntetické zvuky tak se z něj stal klávesista par excellence smile


macadm

 41    30. august 2008 o 17:48

tak už sa nám to pomaličky blíži, a nebolo to ani také dlhé čakanie!


Emulator

 42    31. august 2008 o 18:31

no, v podstate vo februari tu mame novy singel a to uz neni velmi daleko. Este ze tu mame NEW ALBUM STORY, inak by sa to cakanie zdalo dlhsie.


Dangerous

 43    5. september 2008 o 08:59

Nové album nebude patřit ktěm nejrychleji natočeným a vydaným, podle nových informací je zamýšleno jej vydat až téměř rok po začátku nahrávání tedy:

březen/duben - marec/april 2009


vocal

 44    5. september 2008 o 10:48

nepotrebujeme (a myslím tým asi väčšnu fanúšikov) rýchlo urobený album…
nech si len sedia v štúdiu koľko chcú, hlavne že niečo robia ... a bude to aspoň lepšie prepracované


Hach

 45    6. september 2008 o 02:29

Myslím, že je jedno jak dlouho nahrávají album. Chlapi vypadají spokojeně, pohodově a tak doufám že se to podepíše i na novém albu.
Zase na druhou stranu je jasný, že ty NEJ CD vznikali za krutých podmínek depresí a rozepří mezi členy DM, tak jsem móóc zvědav co z nich nakonec vyleze.


Dangerous

 46    9. september 2008 o 08:11

Depeche Mode jsou zpět ve studiu. Na zatím nespecifikovaném místě pokračují v nahrávání, jedná se již o 3. session. A nebude to session poslední. Skupina bude nahrávat až do prosince/dezembra 2008


Beladona

 47    9. september 2008 o 10:49

Ach jo, nějak se to táhne. Jen doufám, že se snaží udělat supr desku a nemají zas nějaké problémy.


Dangerous

 48    9. september 2008 o 10:57

to Beladona: Podle mne se snažejí o něco výjimečného, evidentně jedou podle svého jasného plánu


Beladona

 49    9. september 2008 o 11:21

dangerous: Doufejme. Nakonec všechny jejich nejlepší desky vznikly při složitém a dlouhém nahrávání.
Jen mě zaráží to zlověstné ticho okolo.


Dangerous

 50    9. september 2008 o 11:28

to Beladona: je ticho vždycky zlověstné? Asi jo.


Beladona

 51    9. september 2008 o 12:38

dangerous: asi jak kdy, někdy je ticho výrazem pohody. Oni spíš vždycky využívali tohle období k vytvoření atmosféry očekávání. Ale třeba připravují takovou bombu, že k tomu není třeba nic dodávat smile


Dangerous

 52    9. september 2008 o 12:45

to Beladona: na takhle tajemné si ještě nikdy nehráli, dokonce už je snaha tajit i místo 3.nahrávací části, fanoušci začínají žertovat, že se album nahrává v Area 51…no i to je u současných DM možné...ale myslím, že důvodů snahy vše tajit je několik, jedním z nich je určitě nechtěný leak… stačí připomenout, jak se před několika dny dostaly na net nahrávky z nového alba U2, když si Bono při jejich přehrávání zapomněl zavřít okno smile Předpokládám však, že těch důvod je mnohem víc, Depeche Mode totiž tají úplně všechno, i to že se chystají na turné...apod.


Beladona

 53    9. september 2008 o 13:06

dangerous: to by jim bylo podobné, u Las Vegas smile
Beru to pozitivně, protože největší reklamu před vydáním dělali u Exiteru. Jakoby si sami nebyli jistí.


Radbuza

 54    9. september 2008 o 15:32

Napadla mě jedna opět hříšná myšlenka,třeba nahrávají u Alana doma v jeho studiu…....  grin


Dangerous

 55    9. september 2008 o 15:34

to Radbuza: čekal sem kdo to odhalí smile)


Dangerous

 56    15. september 2008 o 09:06

3. session probíhá v Kalifornii


Dangerous

 57    19. september 2008 o 15:41

Album vyjde u Mute Records


print_image

 58    20. september 2008 o 22:38

typicky depresivní elektro track, pomalejší, s excelentním Davem na vokálu, s velmi hutnou, zkreslenou elektronikou, vše celkem melodické, ale neslyšel tam žádnou kytaru.

Tak tato “spravicka” ma teraz pekne potesila až na : žádnou kytaru. ? no to by mohli zmenit :D


Gabriel

 59    4. október 2008 o 12:08

Som naozaj zvedavy, co z toho maxi pobytu v studiu vylezie co do kvantity a kvality. Zrejme to nebude obycajne CD s 10-timi skladbami.


Dangerous

 60    10. október 2008 o 14:45

Mix - Tony Hoffer (jako na Hourglass)


Lady Nuit

 61    11. október 2008 o 14:33

Na moje narodky to vyjde, no super .)


2strange2

 62    11. október 2008 o 16:13

Aj ja by som mal v podobnom case oslavovat narodky, ale keby DM dali darcek v podobe toho noveho albumu este skor, nebol by som proti “predcasnym narodkam” hmmm


Dangerous

 63    13. október 2008 o 08:47

Depeche Mode v rozhovorech uvádějí, že mají nahráno 13 skladeb a dalších 5-6 ještě chtějí nahrát, prozatímní  jejich rekord je z období Violator a to 15 skladeb.


Beladona

 64    13. október 2008 o 15:10

A nejsou nějaké rumours, kdy vyjde první singl? Mohl by být dříve, když už mají tolik hotových písniček.


Dangerous

 65    13. október 2008 o 15:18

to Beladona: “Vánoční” singl Depeche Mode nevydají, o tom sem přesvědčen, singl bych čekal únor či březen.
Písniček mají nahraných dost, ale ještě je čeká další nahrávání. Třeba ještě natoče lepší skladbu než zatím připravili, a tu budou chtít dát na singl smile


Beladona

 66    14. október 2008 o 08:42

dangerous: no jo, na tom něco je. Tak aspoň v lednu, pěkně prosím smile


Dangerous

 67    20. október 2008 o 09:04

Martin pro nedělní FAZ:

“V této chvíli jde ve skupině vše jako po másle”
“Nahráli jsme 2 Daveovi skladby, které skvěle zapadnou na album”
“13 skladeb je od Martina”
“Martin napsal instrumentální část skladby, ktrá se Daveovi tak líbila, že pro ni napsal text. Ale Martin zatím neví, jestli to dají na album”
“Martin přestal pít před 2 lety, předtím měl každý den záchvaty úzkosti”
“Ve studiu mají vlastní fotbalovou ligu se 3 týmy. Martin je s programátorem, Andy s engineerem, a Dave s Benem
“nová deska bude mít silnou spirituální dimenzi, podobně jako dřívější desky”
“Martin neví, zda by mohl nazvat nové  skladby šťastné, ale určitě je v nich naděje”
“Martin doufá, že budou nahrávat desky tak dlouho, dokud se jim bude líbit, hudba, kterou dělají”


Dangerous

 68    21. október 2008 o 16:01

Dnes začala 4.část nahrávání nového alba Depeche Mode


jozefst

 69    21. október 2008 o 19:30

Dúfam, že opäť bude dosť neinštrumentálnych béčiek (kvalitných ako vždy) ako u Anjela. U Ultry to bolo mizerné a taktiež u Excitera. Radčej menej piesní na albume a dobrých, ako veľa a vatových. No verím, že aj keď ich tam bude na DM pomery viacej, budú dobré. Po štyroch rokoch snáď nezložia nejaký priemer. Nový grafický design vyzerá dosť originálne. Taká zmena.


Emulator

 70    22. október 2008 o 14:38

Sakra to je skvely pocit!! Depeche mode u znovu späť!!! to je skvele, uz nejaku dobu si to uživam s vedomim ze DM je opäť späť. Myslim , ze ich novy album bude fakt pecka, pretože nalada v skupine je dobra, a Dave ma za sebou valmi kvalitnu solovku. Pri kazdej sprave o DM, sa pociti radosti a ocakavcania zväčšujú!No, neviem sa dočkať!!!


12Ronny12

 71    10. november 2008 o 18:51

a pozeram ze Martin ma novy Fender Stratocaster parada raspberry


milllis

 72    10. november 2008 o 21:15

... no super - 22 piesní. To som potešený. Človeku sa logicky núka
myšlienka na dvojalbum, ale model, ktorý výborne fungovel na
anjeli (okrem albumových vecí boli nahrané výborné kúsky ako
Martyr,Free, Newborn…) sa mi pozdáva.

K tomu názvu. Ja navrhujem takú “nezávislú” tipovačku.

Môj tip: “We are the Universe”

Skúste niečo iné...


Zenzucht

 73    10. november 2008 o 21:33

Se slovy speciální edice se sběratelům z této stránky musela blahem zavrtět peněženka :D :D :D

S takovým množstvím béček je o promo CD postaráno, možná dojde i na XL promo :-o


Tomba

 74    10. november 2008 o 22:05

Můj tip na název nové desky je “Music For The Universe” a jinak bych při počtu připravených skladeb nebyl ani proti instrumentálním béčkům, protože rozhodně nepovažuju kousky z období 97/8 (především Painkiller a Headstar) za mizerné, jak zde bylo zmíněno, ale naopak za jedny z jejich nejlepších.


kamil d.m

 75    10. november 2008 o 22:51

Mám nějaký pocit,že to bude absolutní bomba album.


2strange2

 76    10. november 2008 o 23:28

K tej “casovanej” DM bombe- uz by sa aj patrilo spravit nieco…vrcholne, ako VLTR ci SFD. Ultra, Exciter a PTA boli dobre- prvy nezabudnutelnym, druhy rozladenym, ale dusu ale aspon si z neho mohol posluchac poskladat viac sam. PTA bol nadupanejsi, ale este to nebolo ono, vela veci bolo akoby “na objednavku”/po relativnom sklamani z Exciteru/. Takze tetno album by mohol byt kvintesenciou toho, co DM dokazali /alebo este nedokazali/ od odchodu Alana W.. Tesim sa jak Maxipesk Fik na zmensenie sa :-0.


2strange2

 77    10. november 2008 o 23:30

Mozno to bude mat nazov len “The Universe”.


2strange2

 78    10. november 2008 o 23:45

Zas to asi s tym ocakavanim netreba prehanat, DM nie su nijakym papezom, ktory by utajoval nejake tajne proroctvo, ci tym, co maju odkryt Pandorinu skrinku. Ja sa tesim najma preto, ze Gorac vraj pred casom studoval nove syntakove technologie, takze sa snad konecne dockame odpovede skutocnych majstrov popu na nove trendy, tak prehnite samymi vzdychmi od Tralalanda ci Timbalanda ci jak sa vola…
Technologia pokrocila, DM -hlavne Gore sa syntakov trochu stitia, ak berieme v uvahu ich previazanost v 80.rokoch /DM-synthpop/. Urcite by zas mohli dat viac priestoru tymto masinkam, lebo si myslim, ze sa s nimi stale daju robit zaujimave veci.Narazam hlavne na intenzivnejsie klavesove party, ich suzvuk- prave pre to snad boli DM tak zaujimavy aj v syntakovych 80.rokoch. Oni radsej na monosyntakoch malovali akusi zvukovu mozaiku, nez aby najprv namiesali nejaku farbu a z nej zvukovu machulu.Ok, hovorim to teraz od lesa, ale z hudby 80. rokov mi v pamati utkvelo vela peknych melodi, ale tie boli castokrat vysledkom nejakeho dobreho samplu preskvareneho cez masinu. A vlastne taky jeden jediny zvuk bol zas nosnou linkou celej skladby. U DM islo vskutku o kedykolvek rozmontovatelne skladacky.
Ked si pustam takmer stvrtstorocia stare intro k vtedajsiemu turne- Oberkorn a nadviazanie nan v My Secret Gardene- vtedy vzdy davam klobuk dolu pred zvukovym inzinierstvom DM.Zvuky do seba jemne narazaju, asi ako hadzane kamienky o vodu a ako posluchacovi sa mi nedostane ziadny prevareny a povrchny hudobny jednohubkovy sandwich, popovych pseudo hviezd typu Spagna ci Nu Shoozz…:jednim slovom hudba DM je chutna a hodna svedomiteho gurmana, len na je stravenie je obcas treba viac chodov….to aby sa okusili vsetky jej chuti.


Beladona

 79    11. november 2008 o 08:44

Škoda že se drží tradice a nedají na desku víc písniček než 12.


kodl

 80    11. november 2008 o 08:52

...The Message To The Universe…


kodl

 81    11. november 2008 o 08:54

...The Sound Of The Universe:)


Dangerous

 82    11. november 2008 o 08:57

to Beladona: Kéž by těch 12 bylo pravda, navíc dvanácté album zaslouží 12 skladeb podobně jako 11. zasloužilo jedenáct, ne? smile


Jsem si jistý že album bude velmi sevřené, jedinečné a že skladby budou tvořit jeden příběh, tak jako na Black Celebration! Pls, jen ne žádné hity, nedávat Precious vedle Sinner in me…apodobně


Beladona

 83    11. november 2008 o 09:30

dangerous: to zní nádherně, když to čtu, srdíčko se mi tetelí blahem smile

Myslím, že jejich desky mají tak zvláštní názvy, že se to moc nedá uhodnout.


Dangerous

 84    11. november 2008 o 13:19

co se týká názvu, myslím, že Universe se tam neobjeví, ale bude to něco co s tím souvisí...


Beladona

 85    11. november 2008 o 13:26

Depeche Mode - The biggest star in the universe grin


Dangerous

 86    11. november 2008 o 13:48

to Beladona: čekal bych spíš něco jako:

Depeche Mode - Beyond the Event Horizon


jozefst

 87    11. november 2008 o 22:55

Analógový zvuk, ktorý nebude znieť ako retro, to znie nádejne. Na tej fotke vyzerajú skoro ako z roku 1989. Akurát tá fendera z fotky sa imidžovo k DM nehodí. Klasická gibsonovská hruška je predsa čosi iné. Inak rockeri sa nahnevajú, ale DM dokážu z gitár vylúdiť ti najneuveriteľnejšie zvuky ako napr. v I feel you, Barrel of the gun, Sinner in me, Usseles a v martinovom coveri od Leonarda Cohena Coming back to you. To na margo, keď som už tie gitary spomenul.


vanitas

 88    12. november 2008 o 11:28

A čo takto názov The strongest men in the universe :D


Dangerous

 89    13. november 2008 o 16:52

Jen pro připomenutí, v roce 2005 Depeche Mode 3 měsíce před vydáním Playing the angel udělali první neveřejnou prezentaci pro zvané...

http://www.depechemode.sk/magazin/aktualita/predstavenie-noveho-albumu/


Jakub73

 90    14. november 2008 o 06:55

teda vy máte téma..rozebírat půl roku před vydáním alba jeho název? K čemu vám to je, to by mne zajímalo nejvíce. Co tím sledujete?

Mám přímý kontakt na člena jejich technical support crew ve studiu…můžu vás ubezpečit, že písní je dost. Celkové číslo se pohybuje blízko č, 22. , přesně jsem je nepočítal. Ale min. 3 skladby z těch 22 jsou instrumentálky. Slyšel jsem 2 písně, které zpívá Martin a jsou úžasné! Jinak Martin nazpívá ještě 2 věci sólově a výrazně podporuje Gahanovy vokály. Má to takový hutný zvuk, velkou sílu. Deska se mi zdála být o trochu svižnější než minulá alba, což mi udělalo radost. Rozdělení práce ve studiu: Dave je tam pořád, je nadšený z natáčení, stejně jako Martin, který kzaru z krku nesundá ani když sedí u kompu. Má velkou sbírku analogovejch yn
´táků a používá je při nahrávání. Fletch - nevím, zda ten na něco hraje. Párkrát ve studiu byl, něco říkal, ale mluvil rychle a rozčileně, že jsem nerozuměl. Stejně si ho málokdo všimnul. Mám pár názvů skladeb, dokonce i celého alba, ale dal jsem slib, že se budu chovat férově. Nepiště mi prosím o názvy. Každopádně se album nebude jmenovat ani s jedním vámi navrhovaným názvů a důvody jsou


Jakub73

 91    14. november 2008 o 08:15

důvody:
The strongest men in the universe - nepůvodní, už použitý slogan v kariéře DM.
We are the Universe - příliš egocentrické, příliš podobné projektu We Are The World…The biggest star in the universe - hm, to dalo málo práce, zdá se mi to nedotažené a vhodné pro boyband 13-iletých chlapečků.
The Message To The Universe - Vzkaz vesmíru - název zamítnut samotnou NASA..zní to neuvěřitelně, ale je to tak. Vzkaz vesmíru je projekt na kontaktáž (slovo používané tehdejší mládežníkem Milanem Kunderou) neznámých civilizací a v budoucí celosvětové digitální ústředně (angl. zkratky CML) by jména stejně nazvaných avšak zcela odlišných projektů mohl způsobit “bordel” za miliony dolarů..amerických! Chápete, kam až sahají chapadla CIA!
Pokud by nějaký slovenský či český fanoušek na název alba přišel, pak by to znamenalo, že Martin Gore neumí překvapit, že je banální, předvídatelný a vyčerpaný.


Dangerous

 92    14. november 2008 o 08:28

to Jakub73: jasně,  ale to vše není v kompetenci CIA ale o něco větší Národní bezpečnostní agentury


Dangerous

 93    14. november 2008 o 08:35

to Jakub73: ad člen technical support crew ve studiu, no je vidět, že si rád přečte infomace na depešáckých webech jako je depechemode.sk grin


Dangerous

 94    14. november 2008 o 08:52

4. nahrávací session v Santa Barbara skončila 13.11.


Gabriel

 95    14. november 2008 o 09:37

@Jakub73: z toho co pises mam zvlastne pocity. Pride mi az na neuverenie, ze 11.11. zatipuje uzivatel kodl nazov albumu “The Message To The Universe” a o tri dni neskor pises, ze tento nazov zamietla NASA a pod. Chapem to v dvoch rovinach. Bud je to nazov, s ktorym kapela pracovala a bol zamietnuty z hora a teda uzivatel kodl sa svojim tipom trafil do myslienok kapely. Alebo uzivatel kodl to tu napisal, ty si to povedal crew, kapela sa na to spytala NASA a oni to zamietli. Je aj nejake tretie vysvetlenie? Sem s nim (lepsie asi na sukromne odkazy, nakolko obsah tvojich prispevkov je myslim si na viac, ako len do prispevkov v bezvyznamnych diskusiach).

G.


kodl

 96    14. november 2008 o 10:11

Gabriel : Tak ted fakt nevim, jak bych se mel citit, byla-li by platna verze 2, to by me fakt tesilo a byl bych pocten!

No trochu jsem se zamyslel a prislo mi to trefne k vyjadrenim Martina, ze je nazev trochu arogantni. Me to ovsem k DM sedi, pro me jsou kapelou ve stredu vesmiru, apropo, co takhle The Centre Of The Universe smile


kodl

 97    14. november 2008 o 10:16

To Jakub73 : Jedna poznamka, asi bych to tak nebanalizoval, a Martina tak necharakterizoval, byl-li by uhodnut nazev alba, ono, kdyz uz se uverejnil nazev Tour, neni zas tak slozite spekulovat o nazvu alba….kdyby tomu tak nebylo, vubec bych se neodvazil pokouset se nazev uhodnout!


kodl

 98    14. november 2008 o 11:37

Pardon, myslel jsem, ze bych Martina tak nebagatelizoval nebo nemytizoval…..Me staci, kdyz nas uchvati svymi skladatelskymi schopnostmi, studnice napadu je pro me ochromna!


jeanmichel

 99    14. november 2008 o 15:16

Depache mode-Aspect of the Universe,je pripravený na mixovanie v štúdiu v N.Y.
V albume sa bude nachádzať viac analogových zvukov.Nie retro,ale v novodobom
ponímaní.Dúfam to bude zasa kus archeologickej práce pre nás pri objavovaní
nových zvukov na albume.Thanks.


jcenka

 100    15. november 2008 o 20:26

Milí riešitelia záhady : názov albumu. Mám pocit, akoby som čítala nejaký bulvárny plátok….kto s kým, ako, aké to bolo, kto to vie najlepšie…..Ako v Martinkovi Klingáčovi: ak uhádneš moje meno, nechcem Ťa ......DM robí umenie a chvalobu aké!, ktoré v tomto svete pohladí naše duše, ten pocit, eufória, šťastný úsmev…..Teším sa na tie chvíle v júni a momentálne ma vôbec netrápi názov albumu, ale aby v zdraví robili, to čo robia! Thanks DM.


Gabriel

 101    16. november 2008 o 00:12

@jcenka: zdravy nazor. Ale treba dbat aj na to, ze kazdy sme iny a divat sa z vysky na to o com sa bavia ini nie je ten najlepsi postoj, aj ked aj ja sa niekedy musim strazit wink Ak sa chce niekto bavit o nazve albumu a nikomu tym neublizuje, tak nech si diskutuje a ak to niekoho nezaujima, nech to necita wink


milllis

 102    16. november 2008 o 01:57

to jcenka:
jasne, zda sa to byt trosku zcesty (akonahle to naberie vacsie “rozmery” v
ramci tohto pokecu), ALE musime si tu vsetci uvedomit, ze sme
sucastou niecoho, co ma pre fans velky vyznam, nieco, co je teraz! a nie co bolo.
Pozrime sa na tie vsetky veci z nadhladu, uzivajme si a prezivajme tie veci detailne
a vychutnavajme si udalosti, ktore raz budu fans na takychto podobnych forach
rozoberat v duchu: “To boli vzrusujuce “DM” casy, v tom 2008!”


jcenka

 103    16. november 2008 o 20:13

Thanks- milllis and Gabriel za reakciu, bolo to na odľahčenie . Veľmi sa teším zo všetkého , čo sa deje okolo DM, som ako na ihlách….Len mi išlo o to ako aj Martin reagoval na new grafiku DM, usmial sa, resp. smial sa ako to vie len on, že niektorí ľudia veľa rozmýšľajú o niektorých veciach. Už sa teším na tie rezonancie v mojom tele v Blave.


print_image

 104    18. november 2008 o 11:47

ze NASA LOL ....


Dangerous

 105    21. november 2008 o 14:25

takže probíhá pátá session, “newyorský mix” by měl trvat asi 3 týdny, takže za několik málo dní, budeme moci říct, Depeche Mode už dokončili novou desku smile


Dangerous

 106    9. december 2008 o 09:12

Prosakují informace z blízkosti skupiny, že nové album Depeche Mode by mělo být dokončeno dne 18.12.2008 a že název alba obsahuje část: “of the Universe”.


joshua

 107    9. december 2008 o 12:50

“Explosion of the Universe” a je to…


dvd18

 108    9. december 2008 o 14:57

...minuly tyzden som pozeral klip k halo a tak ma napadlo, ci by to nemohlo byt nejak spojene s tym, co bolo napisane na platne v tom klipe: “The strongest man in the universe”? ...v kazdom pripade “of the universe” moze byt hocico ...people/sounds/mirror/master a tak dalej ...bude lepsie, ked to radsej nechame tak, aj tak to pravdepodobne nikto dopredu neuhadne smile


Flexible

 109    9. december 2008 o 15:40

ja sa zasa tesim na nove veci… nazov mi je naozaj u prdeli
nazvy albumov DM boli az na Black celebration vzdy odlisne od nazvov skladieb na nich a boli tak trochu uletene:-)
citim teraz z chalanov silnu kreativitu a chut ako keby mali niekde po dvadsiatke a chceli urobit dieru do sveta a mozno aj do toho vesmiru a aj vedeli ako na to:-)))
juj ci sa tesim:-)))


radevicz

 110    9. december 2008 o 17:32

The Band nebo The Album of The Universe


Rajny

 111    9. december 2008 o 21:02

Hole of the universe. Stavte sa. Mám to z tajného zdroja blízkeho Darylovi B.


Zenzucht

 112    9. december 2008 o 22:36

Asi začnu trpět méněcenností, že taky nemám nějaký zdroj blízký kapele. Poslední dobou se s těmi zdroji tady roztrhl pytel :D


chmelko

 113    9. december 2008 o 23:31

Zenzucht: grin


ja mam tiež znamu…je to kucharka v studiu a hovorila,že sa s dievčatami stavili,že to bude

music of the universe


lol


Dangerous

 114    12. december 2008 o 13:54

SKUPINA DEPECHE MODE právě dnes tráví svůj poslední den ve studiu, nové album je hotovo…...............................


Marten

 115    12. december 2008 o 14:14

To je zvlastni pocit cist zpravu “album je dokonceno” a vedet, ze se bude muset cekat jeste tak strasne dlouho… Jsem zvedavej, zda dojde opet k uniku na net, nebo zda si to uz opravdu pohlidaji. Kazdopadne pokud preci jen unikne, budu miti velike dilema, jestli poslechnout v predstihu ci nikoli. Kazdopadne uz at je duben, nebo alespon unor smile


kraco

 116    12. december 2008 o 15:05

Ked unikne na net na sto percent nevydrzim ho nevypocut. Takze v podstate uz cakam len na to kedy a ako bude unikat. Nemyslim si totiz ze sa jedna o unik v pravom zmysle slova. Som presvedceny ze sa to deje cielene. Hlavne nech to uz je.


Dangerous

 117    12. december 2008 o 15:09

v dnešní době je vlastně i samotné vydání alba leak… kdo to chce mít není nucen ničím si to album kupovat, a zájem to album mít co nejdřív mají podle mne jen fanoušci a ti si to album při regulérním vydání stejně koupí a někteří i několik různých vydání atd… atd…


Marten

 118    12. december 2008 o 15:24

Jo je to urcite tak, kdyz unikne zcela jiste nevydrzim (se znam…) a je jasne, ze az vyjde oficialne, tak si kopupim original - ve specialni edici, pokud nejaka bude smile U tech uniku je akorat problem, ze kvalita je vetsinou nic moc a cloveka ten poslech pak ani moc netesi…


Dangerous

 119    12. december 2008 o 15:31

to Marten: speciální edice je dnes standard, takže jistě bude… smile


Marten

 120    12. december 2008 o 15:35

to dangerous: bylo by zajimave, kdyby bylo soucasti specialni edice nejake bonusove CD - male EP rekneme o 3 skladbach + nejaky ten remix, ktere se pak ale neobjevi jako B-strany singlu + samo nejake to video z nataceni atp. No nechme se prekvapit s cim prijdou.


Dangerous

 121    12. december 2008 o 15:58

natáčení začalo 5.5. a končí o 7 měsíců a 7 dní později, tedy 12.12. myslím, že je to až magické složení čísel smile


Dangerous

 122    12. december 2008 o 15:59

ale kdy jindy zakončit natáčení 12. alba… smile


Marten

 123    12. december 2008 o 16:20

to jsou zajimave postrehy Dangerous! smile


Marten

 124    12. december 2008 o 16:21

Snad bude magicke i samotne album smile


jeanmichel

 125    12. december 2008 o 22:51

Na ktoré album sa ešte takto nedočkavo čakalo?
Asi na S.O.F.A.D.


Zenzucht

 126    12. december 2008 o 23:34

Velká očekávání musela být od Násilníka. Potom co DM dobyli USA, po 101, si mnoho lidí kladlo otázku, zda-li Gore dokáže napsat ještě lepší písně...

Výsledkem bylo další dokonalé album.

To se podle mě později na všech podepsalo… Vydávat jedno album výjimečnější než druhé a podvědomě vědět, že příště to musí být ještě větší nářez…

Jen je škoda, že kvůli 101 nevydali žádný živý materiál během Violator éry.

Amen


jozefst

 127    14. december 2008 o 12:32

A ono to malo pokracovanie. Po Nasilnikovi SOFADko. To bolo super obdobie. Velke posuny. Z tohto cerpaju dodnes. Chcelo by to opat taketo cosi. Taky sucasny Construction time again, tan ich tiez odrazil do inych vod.


Robin

 128    15. december 2008 o 16:07

Podme uz rozbit ten inter…


jeanmichel

 129    15. december 2008 o 19:01

SOFADko dokázalo,že Depeche može normálne existovať aj z GITARAMI,
a bude mať svôj kovový nádych stále.To bol silný album.Walking…


Robin

 130    18. december 2008 o 17:25

Zeby nieco ako Work Hard..??:)))


joshua

 131    19. december 2008 o 13:31

“Explode of the Universe” ...


kamil d.m

 132    20. december 2008 o 08:17

Fantazie,samé příjemné zprávičky.Štastné  Vánoce všem fanouškům d.m a lidem co připravují tento web. grin


12Ronny12

 133    3. január 2009 o 16:18

Depeche Mode natočili první video k nové desce.
Natáčení probíhalo jen pár dní před Vánocemi v New Yorku a režie se ujal Patrick Daughters.


12Ronny12

 134    3. január 2009 o 16:19

Podrobnosti klipu k písni “Wrong” se zatím přísně tají. Premiéru by nové video Depeche Mode (MySpace.com) mělo mít koncem ledna či počátkem února, ve stejné době by měl mít první singl premiéru i v rádiích.


Dangerous

 135    26. január 2009 o 08:39

Zdroj blízký skupině informuje, že Depeche Mode by se měli sejít 3.2. aby zahájili mediální kampaň (rozhovory apod.) k novému albu Sounds of The Universe


Dangerous

 136    26. január 2009 o 09:16

podle dánských novin Urban se Wrong objeví v rádiích už dnes..


Gabriel

 137    26. január 2009 o 09:35

Aj ked sa d-m.hu vzdy tvari seriozne, ma na rovasi uz par nezmyselnych informacii z minulosti. Tu zasa prehlasuju, ze 20.2. budu robit premieru Singla Wrong (klip, remixy atd.) http://depeche-mode.hu/hdmfc/klubinfo/klubinfo.html


zvonjak

 138    26. január 2009 o 13:53

tiez som to dnes cital v tych novinach Urban.


Dangerous

 139    26. január 2009 o 14:21

ale je to zřejmě nesmysl, Depeche Mode jsou rozhodnuti tentokrát přijít s velmi cílenou a silnou kampaní, takže bych Wrong v rádiích čekal skutečně až příští měsíc.


giggs11

 140    26. január 2009 o 16:05

no uvidime,akoby by povedal stewie wonder:-))


jeanmichel

 141    26. január 2009 o 21:55

Ako dajú do rádií nový singel bude to DM valcovať všade bez debaty.
Už sa na to teším.Zasa vzniknú diskusie,ošial, články ,fotopostery v
časopisoch a bude sa Depeš pretriasať všade.Hlavne v BA 22.6.2009!


Roman

 142    26. január 2009 o 22:12

Peter Rauhofer vraj uz hral Wrong v nejakom NY klube.


Gabriel

 143    26. január 2009 o 22:15

Ja mam zasa opacny dojem. Bude to skor taka ta DM klasika. Objavi sa to v hitparadach iba pretoze je to “Depeche”, fans to tam chvilu podrzia a pojde sa dalej. Bezni radiovi ludia to nespracuju. To je len moj postoj, co ocakavam. Vsimli ste si inak, ze este nikde nezaznelo od clenov, ze to bude skvely album, Violator II. a pod.? Pravdou ale je, ze este tych rozhovorov na temu albumu vela nebolo, tak som zvedavy, co zacne vychadzat dalsi mesiac… 3.2. udajne zacina promo.


giggs11

 144    26. január 2009 o 22:43

mozeme iba dufat,ze to bude skvely album…


Monghi

 145    26. január 2009 o 23:21

ja len dufam, ze to analogove sialenstvo Gorac vkusne do niecoho zabali… mam totiz rad DM s absolutne plnym a hutnym zvukom…


Radbuza

 146    27. január 2009 o 13:58

Gabo,
a všiml jsi si ty,že Martin řekl,že to bude “album důležité jako Violator” ?...  grin


profile

 147    27. január 2009 o 14:23

@Radbuza
... a Gahan kdysi povídal, že Freelove má silný potenciál a bude to druhý ETS.


Radbuza

 148    27. január 2009 o 14:39

profile,
no já mám skladbu Freelove velmi rád a dokonce ji miluju,ale pouze Flood mix….
A to,že ta skladba má silný potenciál je pravda a kdyby Exciter nebyl jenom sbírka demo verzí,mohla by to být opravdu nová ETS…  Jenže i na Exciter tour ji hráli jako albovou verzi,takže nechytačka….

No jo,a jsme opět u těch “zatracených” aranží.... grin)

Takže úspěch nových věcí záleží opět na tom, jak kvalitní písně a v jakých aranžích budou…. 

A opět se bojím různých pískotů,vrzotů...  grin))

The Colonel? What is it? ...  grin))


Dangerous

 149    27. január 2009 o 14:52

Ad Freelove, správně ji za novou ETS označil Fletch, podle mého názoru je tak unylá, že by ji ani nezachránili ani elektro teroristi Front 242


Beladona

 150    27. január 2009 o 15:04

Ale unylá, je něžná wink


profile

 151    27. január 2009 o 15:53

@Dangerous
http://www.depechemode.sk/media/video/video-freelove/


Dangerous

 152    27. január 2009 o 16:08

to profile: jo máš recht, ale myslím, že prvním kdo ji srovnal s Enjoy byl Fletch poté co ji slyšel od Martina ještě před natáčením alba..


profile

 153    27. január 2009 o 16:42

@Dangerous
...to jsou pocity Fletche po poslechu dema ETS.


Zenzucht

 154    27. január 2009 o 17:08

Nemohu se dočkat, až uvidím hrát Fletche grin


jeanmichel

 155    27. január 2009 o 21:00

to Radbuza:Myslím,že ten piskot a podobné zvuky priam patria ako sol
k albumu Sounds of the Universe.či?


Radbuza

 156    27. január 2009 o 21:05

jeanmichel,
jo,jo,už to tak asi bude,ale DOUFÁM!!!!!, že album bude mít tentokrát hutnější hudbu,pestrou škálu zvuků,ne jen jednoduchá basová linka….. 

DOUFÁM A VĚŘÍM A SNAD NE MARNĚ!!!

PTA mám rád,ale u DM jsem vždycky miloval tu pestrou škálu uchu lahodících zvuků a povícero melodií....  grin)


jeanmichel

 157    28. január 2009 o 11:35

to Radbuza:Myslíš prečo Mart kupoval skoro všetky analogové mašinky z eBay-u?
Je priam posadnutý povedal Fletch.A práve on ich inšpiroval k takémuto projektu.


Dangerous

 158    29. január 2009 o 08:50

to profile: ano, přesně tak, první tedy ten příměr použil Mr. Fletch.


jeanmichel

 159    30. január 2009 o 13:23

Tiež by som prijal nejaké klavírne skladby na singli ako B-éčko.Typu Moonlight sonata.


Dangerous

 160    13. marec 2009 o 13:21

opravdu zvláštní názvy skladeb na LP Sounds na amazon:
1. Ruin
2. Broken Glass
3. Earphones
4. Hey There
5. Public Square
6. Easier To Leave

http://www.amazon.de/Sounds-Universe-US-Vinyl-LP/dp/B001U0O8H0/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=music&qid=1236189605&sr=8-3


Dangerous

 161    14. apríl 2009 o 09:03

přidány texty…


Pridávať komentáre môžu iba zaregistrovaní a prihlásení depešáci.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa