koncert Depeche Mode v Bratislave

Videl som Depeche Mode!

Trošku retrospektívne a možno aj v očakávaní opakovaného zážitku možno už na budúci rok vám prinášame čitateľskú recenziu bratislavského koncertu Depeche Mode, ktorú autor Lukáš Kočišek uverejnil na portáli Birdz.sk. Tí, ktorí ju ešte nečítali, majú možnosť tak urobiť práve teraz a zaspomínať ma úžasné pocity...

Bol som tam. Videl som ich. Ešte stále sa mi chveje klávesnica v rukách, keď si na to čo i len pomyslím. Ak poviem, že to bol môj najväčší životný zážitok (hneď po pôrode a prvom orgazme, orgazmus spomínam iba preto, aby som si zvýšil čítanosť:)), nebudem vôbec preháňať. Depeche Mode (DM – nemýliť si s rovnomennou drogériou!) boli v Bratislave! V meste, v ktorom bola donedávana najlukratívnejším zahraničným koncertným artiklom Helenka Vondráčková so svojimi silikónovými kozami a stareckým korytnačím krkom. Presne sem prišla jedna z najväčších hudobných legiend, aké naša matička Zem nesie na svojich bedrách. Aj keď sa priznám, že neviem, kde ich presne má.

Tešil som sa vyše pol roka, bol som medzi prvými šialencami, ktorí prešľapovali pred predajňou s lístkami, ktoré sa mimochodom začali predávať už v decembri, čo bolo obzvlášť kruté. Dlhých vyše šesť mesiacov som sa musel pozerať, ako ma z vitríny provokujú členovia kapely vytlačení na vstupenke, pripomínajúc mi, ako dlho ešte budem musieť čakať. Nervy v koncoch som mal, keď Dave Gahan nedospieval zo záhadných príčin koncert v americkom Kansas City a následne bolo odvolané vystúpenie v Chicagu. Napokon sa z rôznych zmätočných informácií potvrdila tá, že Dave mal laryngitídu. Tá našťastie pominula a ja som sa dočkal. Symbolický deň D, alebo ešte lepšie deň DM nastal v nedeľu 11. júna 2006.

Viem, že dnes už je trápne natiahnuť sa celý do čierneho v súvislosti s koncertom DM, ale keď to má byť prvýkrát, tak som si povedal, že si to užijem poriadne a so všetkým, čo k tomu patrí. A tak sa aj stalo. Čierne som nemal iba nechty, lebo to by bolo údajne príliš homosexuálne, ako mi kamarát vysvetlil.
A ani myšlienky som nemal čierne. Bol som totiž v totálnej orgastickej extáze z toho faktu, že uvidím naživo celú kapelu. Menšiu predohru som absolvoval už v roku 2003, kedy k nám v rámci turné na podporu svojho sólového albumu Paper Monsters dorazil líder kapely Dave Gahan. Na záver fantastického koncertu sľúbil, že sa ešte určite vráti. Som rád, že to nebola iba fráza.

Máloktorá kapela ovplyvnila toľko generácií ľudí, ako práve Depeche Mode. Bolo fascinujúce sledovať, že aj po 25 rokoch aktívneho fungovania stále oslovujú mladých ľudí a získavajú si nových fanúšikov. A veruže ich bolo medzi tými 34-tisíckami ľudí na štadióne bratislavského Interu, kde sa open-air koncert uskutočnil, neúrekom. Slogan „pain and suffering in various countries“ sa ukázal ako viac než pravdivý nástupom predkapely, britského post punkového zoskupenia Sisters of Mercy. Neuveriteľne fádne a jednotvárne gothic-rockové odrhovačky postavené väčšinou na dvoch akordoch, navyše sprevádzané neidentifikovateľným a odpudivým „spevom“ Andrewa Eldritscha mňa i moje okolie dokonale otrávili. Ľudia pod pódiom si aspoň krátili čas triafaním sa do speváka obrovskými propagačnými Motorola balónmi. Ale o to viac sme sa tešili na čierny klinec programu. Neskutočne dlhé vystúpenie druhej predkapely (prvú z nich, českých Sunshine, som nemal možnosť zhliadnuť) sa skončilo poďakovaním speváka za našu trpezlivosť, čím vystihol situáciu najlepšie, ako len mohol.

Po technických prípravách a vypočutí si Martinovho DJ-ského setu, ktorý nám po Sisters of Mercy pripomínal priam nebeské tóny to konečne prišlo. Niečo po 21:00, takmer po úplnom zotmení sa na obrazovkách objavilo „hello“ a ozvalo sa Intro. Moje vzrušenie nabralo netušené rozmery (áno všimol som si ten dvojzmysel). Zrazu som videl Martina Gora, potom Andyho Fletchera a napokon aj starého známeho z Incheby Davea Gahana. Štadiónom zahučala typická siréna z úvodu skladby A Pain That I’m Used To a začali sa dve najkrajšie hodiny môjho doterajšieho života.

Bol to neopísateľný zážitok počuť všetky tie texty a melódie, ktoré tak milujem a ktoré som už nespočetne veľakrát prehnal svojimi ušnými bubienkami. Vidieť to nadšenie v publiku a energiu, ktorú si s výborne naladenou kapelou navzájom vymieňalo. Niečo úžasné. Môžem jedine vyzdvihnúť prenádhernú vizuálnu show, ktorou vystúpenie obohatil dvorný fotograf skupiny Anton Corbijn. Ten sa naposledy po dlhšej dobe ujal aj réžie klipu k piesni Suffer Well, ktorý je neuveriteľne silný, ale to už opäť odbáčam. Videli sme do posledného možného detailu dokonale odvedenú show na asi najprofesionálnejšie zorganizovanom koncerte, aký kedy na Slovensku bol. Rovnako som si užíval novinkové pesničky z albumu Playing The Angel ako rádiový hit Precious prearanžovaný do zaujímavého pomalšieho tempa, účet Davea Gahana so svojou temnou minulosťou Suffer Well (jeden z troch textov, ktorými prvý raz v histórii kapely prispel na album), nádherne atmosférickú Nothing’s Impossible či hlasovo náročnú John The Revelator.

Jedným z vrcholov večera bolo pre mňa Martinovo nádherné a precítené odspievanie skladby Home, v ktorej sa zračí neprehliadnuteľná genialita jej autora a večné pátranie sprevádzané temnom a utrpením po ťažko dosiahnuteľnej a pritom tak prostej veci – láske. V tej chvíli ju bolo cítiť všade navôkol. Vrcholom večera však bola každá skladba čo odznela. Atmosféru akú navodili piesne Walking In My Shoes, Stripped, Personal Jesus či azda najznámejšia Enjoy The Silence sa nedá ani opísať. Prídavok v podobe krehkej Martinovej balady Leave In Silence, pesničky Photographic, prvého textu Martina Gorea pre DM vôbec a samozrejme nesmela chýbať povinná „mávačka“ vo forme Never Let Me Down Again. Vidieť dav vyše 34-tisíc ľudí ako svorne máva rukami z jednej strany na druhú na úplne vypredanom štadióne bol zážitok, na ktorý sa nezabúda. A treba zdôrazniť, že väčšina ľudí sem prišla preto, lebo pre nich DM niečo znamená a nejako ich táto hudba ovplyvnila. Ja sa k nim hrdo zaraďujem. Je to o niečom inom, ako keď sem jeden ružový mobilný operátor dotiahol na dunajské nábrežie ružového Eltona, ako atrakciu miesto skrachovaných kolotočov.

Jedinú výhradu, ktorú môžem vzniesť je tá, že to celé trvalo veľmi krátko. Minimálne jeden prídavok by som ešte pri vedomí zniesol. Ale dobrého veľa nie je a pri hudbe to platí dvojnásobne. V hlave mi stále rezonujú Martinove efektné gitarové sóla a jeho roztomilo hanblivé prebehnutie sa po pódiu medzi divákov. Andy Fletcher, ktorý tradične viac tlieskal a mával rukami, než hral, ale to k tomu všetkému neoddeliteľne patrí. Rovnako ako do pol pása vyzlečený Gahan dávajúci na obdiv svoje potetované telo.

Môžem iba poďakovať organizátorom za bezchybne zvládnutú prípravu a realizáciu, Depeche Mode za to, že sa unúvali aspoň na šesť hodín zaskočiť do hrdej krajinky podtatranskej a tak trochu pateticky aj energiám okolo mňa, ktoré umožnili, že som sa tejto pre mňa významnej chvíle v zdraví dožil a že som ju na počudovanie aj prežil. Ďakujem za pozornosť, gratulujem ak ste sa dočítali až sem, idem si liečiť hlasivky...

Playlist koncertu:
· Intro
· A Pain That I'm Used To
· A Question Of Time
· Suffer Well
· Precious
· Walking In My Shoes
· Stripped
· Home
· It Doesn't Matter Two
· In Your Room
· Nothing's Impossible
· John The Revelator
· I Feel You
· Behind The Wheel
· World In My Eyes
· Personal Jesus
· Enjoy The Silence

Prídavok:
· Leave In Silence
· Photographic
· Never Let Me Down Again

Autor: Lukáš Kočišek

Názory Devotees (111)

chmelko

 1    23. december 2007 o 12:50

Photographic ale napísal Clarke, nie Gore..

12Ronny12

 2    23. december 2007 o 16:36

presne photographic napisal Clarke…bola prva co nahrali to povedal Martin pocas koncertu

suspy

 3    24. december 2007 o 12:21

Dobre vidim, je tam 11.jula. Nebol ten koncert 11. juna. Den po mojej svadbe. Dufam, ze sa nemylim:))))

stanislav misnik

 4    24. december 2007 o 15:11

koncert d.m.je pre mna vzdy sviatkom ale chybala mi hudba pred koncertom vokoli stadiona tak ako je to v prahe a aj publikum mohlo lepsie spolupracovat.v jednom momente to pripominul aj dave.

Ringo

 5    28. december 2007 o 00:23

MAREC: vubec ti nezavidim:-)

Gabriel

 6    28. december 2007 o 13:15

suspy: dik. opravene. clanok bol so suhlasom autor prevzaty a nebol oproti originalu nijako korigovany.

Flat

 7    30. december 2007 o 13:39

to marec

Neubližuje nám to, čo sa nám deje, ale naša odozva na to, čo sa nám deje.

Inymi slovami, to, ze vidis veci tak ako ich vidis neznamena, ze take v skutocnosti aj su. Ten tvoj mnohokrat negativny pohlad na sucasnych DM je iba tvojou odozvou. Bohuzial negativnou. Ver, ze za to nemozu DM, ale len ty sam.

Ringo

 8    2. január 2008 o 22:28

MAREC: zacina mi te byt tak trochu lito:-)

hide what you have to hide

 9    3. január 2008 o 09:32

to marec : není to úplně tak, naopak např. velmi známý český muzikant mi vysvětloval, které postupy a nové technologie použili tam a tam, prostě vývoj jde dopředu, DM má každé album jiné, no a nám už taky není 14 a nejsme už tak zaslepení vším kolem DM…a koukáme na ně zase úplně jinak a velmi kriticky

a já si Marec myslím, že to hrozně moc řešíš....lidé zapomínají na základní podstatu, líbí x nelíbí...už se Ti to prostě nelíbí, to opravdu není Wilderem, je to věkem kamaráde

Radbuza

 10    4. január 2008 o 09:20

Marec,
něco na tvých slovech je….
Ano,musím ti dát za pravdu,že už to není taková ta depešácká deprese a nádhera s dvou navzájem se doplňujících melodií....
Například album Exciter tím hodně trpí,to je podle mě album náčrtků...

Album Ultra je krásné a považuji ho za skvost,ale řekl bych,že mu chybí větší rychlost….

Playing The Angel - tohle album se mi líbí,ale nekteré skladby by potřebovaly ještě upravit,přidat nějakou linku a naopak některý podkres vypustit… Tohle album je výborné,ale spíš by to chtělo více melodičnosti než systém NIN - bum prásk….

Jinak Playing The Angel chválím - dobrý,ale na dalším albu by to chtělo nějaký posun někam….

Pokud Dave mluví pravdu a vše vyjde,nové album bude stejně hluboké a jestli se na nakonec opravdu povede přesvědčit Ellise na produkci,mohlo by to být i super…  Škoda,že s Alanem nejsou v kontaktu…

Ringo

 11    4. január 2008 o 11:32

MAREC, RADBUZA: a co vam tam konkretne chybi. Jste si jisti ze to tam chybi nebo to tam proste neni, protoze to tam byt nema? Ja nevim. Muzu souhlasit s tim, ze posledni alba DM zneji povetsinou kapku jednoduseji nez komplikovany rinkot treba na SGR nebo MFTM. Ale neinklinoval k te jednoduchosti uz sam Wilder v dobe SOFAD, kdy opustili ryzi elektronicky charakter a sli do tech kytar a bicich?

Co treba chybi po zvukove strance JTR? Kdyz se zaposloucham, slysim tam nekolik melodickych linek a perfektni zvuky. Naslapana elektronika jak za dob SGR.

Radbuza

 12    4. január 2008 o 14:20

Ringo,
ty jsi známý nekritický fanoušek DM a Marec je zase příliš kritický...

Popravdě řečeno,JTR je super,ale chybí v něm ještě takové větší zvukové obohacení - jakoby ještě jedna plocha té písně...

Dokážu se hodně vcítit do písní a jde to vylepšit!!!

Precious - vynikající tak,jak je,ale hlasově to Dave trochu jakoby nemelodikuje….  Už tu bylo řečeno a není žádným tajemstvím,že Precious je alternativou k Enjoy the Silence…..

No,chci udělat retro - recenzi Playing the Angel po letech,takže si to nechám do tohoto článku,ale věř,že ty skladby vylepšit jdou….

PTA je výborný album k návratům ke klasice a osciluje mezi SGR,Violatorem a SOFADEM….

Ale více v nadcházející retro - recenzi….

grin

hide what you have to hide

 13    4. január 2008 o 14:24

rovněž prosím o informaci co znamená ,,ultra by mělo být rychlejší,,.....proč by mělo přátelé ??

co to znamená ?

kde vůbec berete tu jistotu, že by to jako Wilder zrychlil, nebo ?

co chybí skladbě Suffer Well ? Mě tam absolutně nic nechybí, PRO MNE geniální skladba…..

nelíbí se mi ale např. Damaged people…..tam tedy Wilder chybí ??

Co s tím Wilderem pořád máte, tomu opravdu nerozumím.
Poslouchám DM od roku 90 a také mi chybí, ale není tam a oni jdou dále a já jsem šťastný....nemá cenu pořád dokola tady brečet. Tak to proboha neposlouchejte, když to nestojí za to. Nevím co pořád někdo řeší, že něco chybí a něco navíc a Wilder by to neudělal a toto by udělal…

Přátelé, je jim k padesátce, buďme rádi, že šlapou dále…

pořád dokola toto.

hide what you have to hide

 14    4. január 2008 o 14:27

to radbuza :
tady se musím ringa zastat….on a nekritický fanoušek ??

To není pravda, tak jako on, umí vyjádřit názor málokdo.

Čtu jeho komentáře už dlouho a vždy má jeho koncept podstatu, nikoli ovšem fanaticky…

prostě se mu DM líbí a já mu rozumím, proto se k němu přidávám, neboť mám někdy pocit, že jsem na antiDM stránkách

Já beru kritiku, o to nejde, ale jde o to, že stále dokola tady někdo hrozně profesionálně hodnotí Wildera a co kdyby, kdyby apod.

To je už fakt ohraná píseň.

Ringo

 15    4. január 2008 o 17:19

ano, je to vsechno o kdyby a to ze nove Wilderovo album budfe genialni, perfekcionisticke a zvukova masterprice vedi vsichni jeste pred tim, nez vyda Wilder jeden jediny ton a zvuk:-) Pak vydaji neco DM a Wilderovci se tesi, jak zase budou moci psat - chybi tam toto a toto, protoze Wilder by to udelal lip. Ale uz po xte se ptam, jak to vite???

Radbuza

 16    4. január 2008 o 18:43

hide what you have to hide,
a všiml sis,že jsem o Wilderovi neřekl ani slovo? grin))

Pozor!! Jsem možná jeden z mála,který si poslechl album Subhuman od Wildera a to album se mi prostě nelíbí a to jsem zkousnul od něho všechno,až dosud…

Schválně si zkuste zrychlit asi nejlepší skladbu na albu Exciter - Freelove,upravenou singlovou verzi od Flooda o ještě nějaké ty bpm navíc!!! Takhle to mělo znít….  A bylo by to naprosto krásné....

Právě u alba Exciter mě nejvíc štve,že je takové minimalistické - dostat jej do rukou člověk,který si s tím více pohraje,výsledek by byl vynikající, takhle jsou to jen trochu poupravená dema,což mě mrzí,protože Exciter má velmi slušný potenciál!!!

Ringo

 17    4. január 2008 o 18:49

RADBUZA: S tim Exciterem souhlas, na druhou stranu to album sklamalo jen nas pravoverne fandy, protozesvetova kritika to album ocenila naopak jako progresivni experimentalni kousek. Poslechni si cokoliv z te doby a zjistis, ze takto minimalisticky znelo snad vse co tehdy vyslo, a Exciter z toho vseho byl na spici. Pochopitelne pro pravoverne fandy DM to bylo zklamani, protoze cekali vice.

Radbuza

 18    4. január 2008 o 18:59

Ringo,
vzpomínám si na recenze,které se rozplývaly nad tím,jak jsou teď přístupní všem a že už nejsou tak depresivní....

Moc negativních recenzí jsem opravdu nečetl a to jsem zkupoval všechny časáky,kde o nich byla byť jen jediná věta….

Snad jen Mladá fronta a Score - které jsem si jen půjčil, to album zkritizovaly,no možná ještě někde - ne,DM a pozitivní to nešlo k sobě...  grin)))

Ringo

 19    5. január 2008 o 11:49

Radbuza - ale takovehle etapy v kariere ma uplne kazda z legendarnich kapel. At uz jde o DM, The Cure, Duran Duran, R.E.M., U2, vsechny obcas vydaji album, ktere fandove neskousnou, ale verejna kritika, ktera k temto kapelam pristupuje odtazite proto, ze ty kapely maji urcity svuj styl, ktery nesedne kazdemu - proste neni to klasicky pop pro kazdy den, to obvykle oceni jako konecne otevreni se kapely sirsimu spektru posluchacu:-)

Katka6557

 20    5. január 2008 o 14:55

áno, DM sú iní...lepší, horší? Maximálne subjektívny postoj… Mne osobne sa PTA páči. Je pravda, že už dávno skončila éra synthpop-ových tónov a tým aj éra, v ktorj boli DM výnimoční,ktorá ich preslávila alebo skôr oni preslávili ju. No prirodzený vývin nikto nedokáže zastaviť a keby sa mu DM bránili, prevalcoval by ich… Nám nezostáva nič iné len pustiť si Enjoy the silence a tešiť sa na nový album…

Ringo

 21    5. január 2008 o 19:26

KATKA: navic kdyby DM porad razili stejnou lajnu (ted nemyslim tu kokainovou:-), tak by se nam prejedli, zprotivili a po 10. Violatoru bysme nemeli radi ani Violator samotny a to prece nikdo nechceme.

Zenzucht

 22    5. január 2008 o 21:16

Mě to tady někdy připadá jako na písečku, na kterém se dětičky mlátí kyblíky po hlavách o to, které ho má pěknější...

edd

 23    6. január 2008 o 13:55

Ja len tak naokraj.ja som sa naozaj stretol s dm.na fotke som ten prvy zprava.

Katka6557

 24    6. január 2008 o 14:28

RINGO: presne tak…v rozmanitosti je krása smile  A na margo Violator-u…u mňa sa najkomerčnejší nespája s najlepším. Je to good album, no nie môj n.1. ...ale to je už iná téma.

macadm

 25    6. január 2008 o 17:48

tak po prečítaní tejto recenzie som sa znova vrátila k tomu magickému dátumu 11. 6.a znova mi behá mráz po chrbte a čítala som to hádam tak ,že som ani nedýchala.Naozaj aj pre mňa po dvoch pôrodoch najsilnejší zážitok.

suspy

 26    6. január 2008 o 18:05

Pardon, ale k tomu Wilderovi len tolko:
Mozno to nie je v tom, ci by to spravil lepsie a inak. Pri spoznani DM to boli styria imidzovi chalani, ktori robili skvelu hudbu. Vsetci vieme, kto mal aku ulohu v skupine. Ak by to bol Fletch, co robi tu namakanu hudbu, tak po Wilderovi ani pes nestekne.Ta poctivost v studiu clenov kapely a ten pocit ,ze je to len DM mi tu chyba. Robi im natom x inych ludi, ktori si to robia takmer po svojom.
PS: netvrdim, ze ich posledne 3 albumy sa mi nepacia:)Skor sa ale klaniam na stranu Radbuzy a Marca

Ringo

 27    6. január 2008 o 20:51

MAREC: porad s tim allelujah. Ja si nemuzu pomoct, ale ja to tam absolutne neslysim. Par monotonne se opakujicich zvuku. Zacinat tak PTA, tak je to asi prvni album, co si od DM nekoupim:-)

Radbuza

 28    6. január 2008 o 21:21

Tak já jsem ten Subhuman už smazal,ale asi si znovu stáhnu skladbu allelujah a porovnám to….

Chybí mi tam taková ta osudovost,ta celková chmura…..

Radbuza

 29    6. január 2008 o 22:11

Chci přispět dvěma články do FanWebu,ale netuším,jak to udělat!! Kdysi jsem se tam v pohodě dostal,ale teď mě to nepustí...

Dělám něco špatně? Jak přispět nějakým článkem do FanWebu?

Beladona

 30    7. január 2008 o 08:48

Radbuza: taky mně to před časem nešlo. Myslím, že Gabo někde psal, že je prozatím nefunkční.

Dangerous

 31    7. január 2008 o 09:47

to Radbuza: pošli ty články Caleydonovi smile

Ringo

 32    7. január 2008 o 14:39

MAREC: no ale ja si logicky radsi poslechnu melodie, nez zvuk bez melodie. Dobrych zvuku mohu slyset na ulici denne stovky a urcite si je nebudu nahravat a doma poslouchat, pokud je teda nekdo nezabali do genialni melodie:-)

chmelko

 33    7. január 2008 o 15:16

ale s kadial mate, že allelujah nema melodiu…nema skratka melodiu,ktora sa vám jednoducho vryje do pamati ako enjoy the silence a pod..wilderova hudba ma skratka atmosferu, hlbku a dokáže vás svojimi hrátkami lahko dostat do sveta kde on chce aby ste boli..

martin ma zase ohromný cit pre jemnu myšlienku a chytlavu melodiu, na PTA sa im podarilo vratit týmto piesnam atmosferu,ale osobne tiež tam mam ten pocit, že prišli do studia a povedali si..urobme to tak, ako to fungovalo najlepšie v minulosti..

wildera budeme zbytočne oplakavat,ale ak niekto mate konečne zaujem pochopit čo sa stalo..puste si najprv dokument k a broken frame a hned na to pustte dvd z ultra packetu…až vtedy sa mi krasne rozsvietilo čo sa tam stalo..a prečo už skratka ultra nemohla byt s wilderom aj ked to v podstate všetci štyria to chceli, vratane alana..

Dangerous

 34    7. január 2008 o 16:06

souhlas s chmelkem, Allelujah od Recoil má melodii a je to naprosto skvělá skladba, která se neoposlouchá, pro mně jedna z nejlepších písní, které existují...škoda, že je od Recoil jediná..

hide what you have to hide

 35    7. január 2008 o 16:42

to chmelko :
prosím moc, napiš mi, co jsi vypozoroval, fakt jsem si ničeho nevšiml…pozor, nesmí to vyznít ironicky, myslím to vážně a moc prosím o informaci, děkuji

chmelko

 36    7. január 2008 o 21:09

je to asi len moj osobny pocit, ale ak si na a broken frame vypocujes davea a daryla ako hovoria ako sa spravali k Alanovi..ako k obyčajnemu hračovi na klavesy,ktorého si len prenajali ako pianistu do baru..(nechapem, prečo si Vinceho party potom nepredotčili na pasku)
sranda, že ako čumeli ked vedel lavou hrat niečo uplne ine ako pravou:-)))to boli tažkí pankáči na syntakoch:-)) a Alan tak na sebe makal aby ich presvedčil a potom ked ti aj Dave prizná, že sa ho potom normalne začali bat, aby im neprerastol cez hlavu mi prijde na demokraticku kapelu akou sa označovali dost o ničom…Alan to fakt žral, hodiny sedel v studiu, je to kliše, ale tak to bolo..bez neho by nikdy neboli albumy tak perfekcionalisticke ake boli a to mi verte, aj producenti uz mali dost ale on makal..¨

a potom po sofad, alan sa fakt vyčerpal, už bolo tradiciou že nestihali dokončit albumy a všetko bolo naplanovane a zostaval dorabat backing tapes..
a uvedomil si a povedal to aj Danielovi, že sposobom, ktorý nahravaju album už skratka nedokaže pracovat a tiež dobre vie, že oni jeho sposoby neprijmu, vedel že musi odist,,,
Mart aj Fletch ho prehovarali, že vobec nemusi robit rozhodnutie teraz, pretoze sa do roka aj tak nič nenahraje..ak by bool alibista, zostal by ešte po tento čas, ale on už bol na 100&#xro;zhodnuty,,,


to som len tak zhrnul, treba skusit čítat medzi riadkami..možno sa mýlim, ale moj nazor je, že sa sposobom aký nahraval totalne vyčerpal

Ringo

 37    8. január 2008 o 07:06

Chmelko: ano, tez jsem toho nazoru ze se Alan jiz vycerpal

chmelko

 38    8. január 2008 o 08:10

Ringo:myslel som to tak, že sa Alan vyčerpal hlavne po psychickej stranke a to sposobom, ako boli albumy DM nahravane….
verim tomu, že mu ani nevadilo, že ostatni to tak nežeru, pretože mohol skušat nove postupy…skor si myslím, že sa Mart s Fletchom obavali toho, že chce prebrat pozicii vodca..čo podla mna vobec nebola pravda…Alan skratka potrebuje pri nahravani slobodu a ak citi, že tato skladba sa ma poberat uplne inou cestou ako začal, nebojí sa do toho ist a cele to prekopat..čo narozdiel od marta (velmi si ho cenim) velmi možne nieje, pretože sa mu hned ukáže, o kolko bude musiet viac makat a už by to mohlo byt hotove..

Alan je podla mna zvukový mag, sám potvrdil, že mu vobec nejde o melodicku malebnost songu, ale o to, aby vytvoril dielo s ktorým bude fakt spokojný...tak nejako podla mna tvorili všetci geniovia dob minulych…

hide what you have to hide

 39    8. január 2008 o 08:31

to chmelko :
děkuji moc, plodný příspěvek.

zaposlouchám se

to co píšeš se opravdu v podstatě zračí i z Alanových rozhovorů...něco na tom silného bude

děkuji

Ringo

 40    8. január 2008 o 09:24

CHMELKO: ale jiste, je to maga taky me jeho odchod mrzi, koho taky ne. Ale rozhodne se neztotoznuji s Marecovym ubekavanim, ktere spise apriori odsuzuje kazde dalsi album a predem je kazde dukazem o tom, jak tam Alan chybi. Podle me to neni pravda. Ja bych treba na Ultra absenci Alana nepoznal, jednoduse proto, ze to album je tak genialni, ze mi ani nedava prostor vubec premyslet o tom zda tam neco perfekcionostickeho Alanovskeho chybi. Stejne tak PTA, ktere je sice po 8. pisni trochu plytke, ale 8 dobrych songu je standardni pracicka DM, chybou je ze jich chteli mit na albu 12. To ze to za ne nekdo odmaka vsechno ve studiu byla pravda podle me jen v pripade wxciteru. Na PTa byli vsichni do toho plne zainteresovani a producent se dobre postaral o to aby slapali jako tym. Tvrdim a vzdy tvrdit budu, ze u APTIUT, JTR, Suffer Well, Sinner In Me a Nothings Impossible Alanova absence absolutne znat neni. Uz jen proto, ze spoustu tech zvuku je v zaklade polozena v 80. letech samotnym Alanem.

Ringo

 41    8. január 2008 o 09:31

MAREC: hele, vis co je zajimave, ze vsechny kapely ktere se staly legendarni a jejich nejlepsi dila spadaji do 80. let maji ubekavajici fandy, kteri od 90. let tvrdi ze to neni ono, ze tam se flakaji, tam uz nejsou perfekcionisticti, tam jsou podbizivi, tam se vykradaji… DM neni treba rozpitvavat, ale podobny osud potkal treba v 97 R.E.M., kdy je opustil bubenik a jake bylo pozdvizeni, udelali podle me perfektni album UP a ja vsude jen slysel ubekavani, jak to je moc elektronicke, jak to je o nicem. To same The Cure - od te doby co jsou jini oproti Disintegration, tak jsou automaticky spatni, moc popovi a pod. U2 - dodnes nepochopim proc je jejich album Pop tolik odsuzovane, me prijde v pohode, byt se mi od nich nejvoce libi prvni tri punkem riznute alba, tak v Popu citim posun nekam jinam a porad je zajimave to poslouchat. Tragickym nestestim je podle me ale jejich navrat ke korenum v 2000 a 2004, kdy vydali snad nejhorsi a nejnudnejsi snusku rockovych aranzi bez energie a napadu a zneji spise jako me odporny Bon Jovi nebo Aerosmiths. Pres to ze zustali ve stejne sestave, tak udelali vbylozene ucelove alba, ktere je mely prodavat, protoze nejaci troubove pasovali U2 do nejlepsi kapely na svete, takze logicky museli neco nahrat. DM ma podle me jeden obrovsky plus. Stale se nekam posouvaji a experimentuji, je zajimave je poslouchat. Porad se chovaji jakoby byli novacky, kteri zkouseji vydat neco noveho. Nejdou do toho s jistotou jako U2, kteri z pozice “nejlepsi kapely na svete” jdsou udelat nejlepsi album pod sluncem, protoze to proste maji v popisu prace.

insight

 42    8. január 2008 o 09:49

Ultra je bez Wildera a vobec to nepoznat. Je dospela, nadcasova a neopocuva sa.

chmelko

 43    8. január 2008 o 10:19

netrebalo vela a ultra by bola vydaná ako gore solo, takže je robena aj bez Gahana…

Ringo

 44    8. január 2008 o 10:21

INSIGHT: presne, mohli by neco podobneho zkusit na naslednem albu. Ale k tomu by potrebovali zase nejaky poradny psychicky rozklad a nic takoveho jim samozrejme nepreji:-)

Ringo

 45    8. január 2008 o 10:22

Chmelko: Ale Gahan predstavil na Ultra spoustu novych zajimavych hlasovych poloh, byt byly dany jeho hlasovou indispozici. Ale o to vice vystihuje naladu tech pisni. Bez Gahanova utrpeni by to album nebylo.

chmelko

 46    8. január 2008 o 10:30

tento album by vyšiel možno aj v presnom poradí, ale ako solo goreho..
fakt sa o tom uvažoval samotný Mart

Ringo

 47    8. január 2008 o 10:38

Chmelko: on o tom uvazoval, ale ja jsem rad ze to odzpival nakonec Dave. MArtin zpiva taky dobre, ale moc jemne, chybi mu udernost, proto od nej snesu max. tak dve pisne na albu:-)

Beladona

 48    8. január 2008 o 10:39

Bez úžasných vokálů Davea by Ultra nemělo tu tajemnou atmosféru.

chmelko

 49    8. január 2008 o 10:49

presne, len som chcel uplne na začiatku podotknut, že Ultra bola čisto dielo goreho z jeho týmom a Daveovym spevom..

u PTA to už naštastie neplati

Ringo

 50    8. január 2008 o 10:52

at to vezmu z ktere strany chci, tak DM jako jedini vychazeji v tom novodobem boji legend o existenci jako jedini vitezove. Nerikam ze semo tamo jine legendy nevydaji taky neco pekneho (treba Duran Duran me ted velmi mile prekvapili, i kdyz Timberlaka nemam rad a Timbalanda uz vubec), ale vetsinou jde u vetsiny kapel o recyklaci a nudu nebo krecovitou snahu. U DM to zatim nastesti neni.

Beladona

 51    8. január 2008 o 10:59

Ringo: přesně tak. Jediní DM se dál vyvíjejí tvoří něco, co dokáže příjemně překvapit.

Ostatní moje oblíbené legendy ještě tak potěší, když vydají desku podobnou těm nejlepším starým.
Zase na druhou stranu konzervativci nemusejí fňukat, že už to není ono grin)

Ringo

 52    8. január 2008 o 11:06

Beladona: jj, ale nesmi to s tim navratem prehnat, a taky to nesmi prehnat s nasilnym prechodem na nove trendy. Treba posledni Duran Duran super, posledni Pet Shop Boys super, posledni New Order spica, ale posledni R.E.M. a posledni U2 katastrofa.

Dangerous

 53    8. január 2008 o 11:17

to chmelko: Ultra nebylo dílem Gorea a jeho týmu, tým byl Tima Simenona, a hlavní problém byl, že Dave už ani nebyl schopen zpívat, dodnes je věcným důkazem po slabikách poskládaná Sister of Night, v ní je všechny ta bolest během nahrávání Ultra…Daveova neschopnost byla v otázce Martina Gorea Daveovi zda-li to album má nahrát jako UltraCounterfeit smile

chmelko

 54    8. január 2008 o 11:25

ano, ved prave toto píšem..dave chvalabohu dokazal album odspievat a preto to je DM, inak by ich naspieval Gore..

Ringo

 55    8. január 2008 o 11:27

DM vzdycky byla kapela dvou muzu - DaveMartin grin

Ringo

 56    8. január 2008 o 11:28

Respektive Dave a Martin, to male “a” tam dela Andy:-)

chmelko

 57    8. január 2008 o 11:53

Ringo:teraz si fakt myslím, že zamerne vynechavaš Alana..ale to je na každom ako si to prebere..

Ringo

 58    8. január 2008 o 12:07

Chmelko: ja to nebral nejak jako co si jako myslim, ja to beru fakticky. Alana vzali jako klavesistu a kdyz je opoustel, tak si rekli najmeme jineho:-) Jeho vliv na kapelu nijak nebagatelizuji, diky nemu ta kapela ziskala zvuk. Ted je jen na kapele, zda se toho zvuku, na ktery ma copyright i ted bez Alana bude drzet a nebo bude zkouset neco jineho. Jak ukazala zkusenost s Exciterem, lepsi bylo se toho zvuku drzet, coz uznal i Martin, kdyz po Exciteru rekl - vzdy jsem si myslel ze pisnicka ktera je dobra nepotrebuje ke sve krase dobre zvuky. Minuly cas naznacil, ze tuhle myslenku konecne opustil. Proste zjistil ze ten zvuk potrebuji, ze byl jednim z klicu, ktere proslavil DM v 80. letech po prijeti Alana.

Ringo

 59    8. január 2008 o 12:16

jako abych nebyl osocen ze Alana nemam rad - doma mam plakat DM, na kterem jsou vsichni 4 a to zamerne, nevystrihnul jsem jej:-) Stale DM povazuji tak trochu za ctverici:-)

Beladona

 60    8. január 2008 o 12:50

Tak to já mám doma plakát z TTA jednom ve třech, odešel zrádce jeden, tak co s ním grin))
Zato do roku 1990 byl Alan hlavním cílem mého zájmu wink

Ringo

 61    8. január 2008 o 12:54

Beladona: ja si v praze na koncerte koupil plakat a kdyz jsem si mel vybrat mezi motivy Violator, SOFAD a TTA, vybral jsem si Violator:-)

Dangerous

 62    8. január 2008 o 12:58

Tak nejde ani tak o to zda-li my máme rádi Alana či ne, hlavní fakt je že Alan nemá rád Depeche Mode, navíc nikdo ho z Depeche Mode nevyhazoval, vždy byl sice trochu odstrčený a působil “normálněji” než ostatní, ale pro fanoušky skupiny byl jedním z hlavních hrdinů, jeho problém, že odešel….navíc když odcházel tak za sebou spálil mosty, takže návrat je vyloučen, zbytečná diskuze…

Beladona

 63    8. január 2008 o 13:03

dangerous: no právě. Když Alan nemá rád Depeche, tak my za trest nemáme rádi Alana grin))

Ringo

 64    8. január 2008 o 13:25

Alan nemuze nemit rad Depeche Mode, dyt z nich dodnes zije.

Beladona

 65    8. január 2008 o 13:33

Ringo: za jeho diplomatickými vyjádřeními je jasně cítit: “Mám jich všech po krk do konce života.”

Ringo

 66    8. január 2008 o 13:40

Beladona: tak ja naopak po letech ruznych zvesti zacinam mit pocit, ze na povrch prosakuje trochu neco jineho. Porad to byly dohady o tom ze se nedohodl s Martinem a nesnesl Fletchera. Ale nekolik malo Alanovych vyjadreni spise poukazuje na to, ze duvod byl trochu jinde, ze kapela prestala fungovat a to hlavne diky jeho nejvetsimu kamaradovi v kapele - Davovi, ktery se utopil v drogach a jeho jedini kamaradi byli jakasi dealerska skupina ktrera Davovi radila na kazdem kroku. Docela vymluvna byla situace kdy Alan docela se sdesenim nasel v Davove skrince nadobicko a sel s tim za Martinem a Fletchem ze jako “co s timto problemem ted jako budou delat”.

Takove ty zvesti jako ze se citil nedocenen a proto odesel jsem nikdy nejak nechapal, dyt SOFAD odedrel, mel na nem lvi podil a vsichni to vedeli, vsichni to ocenili a v bookletu SOFAD je nejvice fotek prave s Alanem.

chmelko

 67    8. január 2008 o 13:48

tažko povedat…ale zaujimava uvaha..
ale prekvapilo by ma to, keby to tak bolo, pretože jeho benevolencia k drogam je všeobecne známa..
skor si myslim, že týmto stratil asi jedineho spojenca a zostal sam..
flooda, millera nejde počítat..

Dangerous

 68    8. január 2008 o 13:48

to Beladona: přesně tak smile)

Ringo

 69    8. január 2008 o 13:53

Chmelko: benevolence sice jo, ale tvrda zavislost uz je trochu o necem jinem. Jak uz nekdo nosi sebou nadobicko a jehly, je to konecna a on to dobre vedel. Drogy jim nebyly cizi nikomu, pres to se bavili o Davovi ve smyslu - “Alan jednou v Davovych vecech nasel jeho spinave tajemstvi, o kterem jsme uz delsi dobu meli podezreni”. Podlem e se Dave odcizil kapele a vsechno venoval drogam. DM uz pro nej neznamenalo kapelu v ktere zpival, ale prostredek skrz nej se snadno dostal na party a k drogam. Turne byly jedna velka parba. V tomto smyslu by se dalo uvazovat, ze Dave tehdy vlastne kapelu opustil jako prvni. Sice ne fyzicky, ale dusevne urcite. Alan jej nasledoval, zrejme ve vire, ze se kapela nenavratne rozpada.

chmelko

 70    8. január 2008 o 14:02

zvláštne je, že Martin bude do konca života tvrdit, že sa domeval, že dave na tvrdých drogach nefrčí, čo mi prijde extremne naivne, ale ked viem v akých stavoch sa nachadzali ostatní...ale uprimne neverím tomu

Alan, sa zase Xkrat ohradil proti tvrdeniu, že nepremýšlal, žeby kapelu svojim odchodom rozbíjal a že si bol vedomy, že ked kapela prežila Vinceho, prežije aj jeho..
rozhodol sa skratka že v tom obchode pokračovat nechcel..aj ked manager opušta firmu, určite nemyslí na to, že ju položí..

Ringo

 71    8. január 2008 o 14:10

Chmelko: vsak on si byl vedom toho ze ji nerozbiji. On vedel, ze byla v tu chvili rozbita. Vsak s kym mel problem dat Martin do kupy Ultra. S Wilderem? Nikoliv. Hlavne s Davem.

Ringo

 72    8. január 2008 o 14:14

Ale kazdopadne, kdyby se stalo ze na pristim koncerte DM uvidim za klavesami misto Gordena Alana Wildera, tak asi omdlim jak nactileta fanynka:-)

Beladona

 73    8. január 2008 o 14:21

Ringo: jo, kdyby se vrátil místo toho opičáka, tak mu všechno odpustím grin

Ringo

 74    8. január 2008 o 14:24

Beladona: ja jsem mu tak trochu odpustil diky tomu skvelemu rozhovoru (o tom boybandu).

Beladona

 75    8. január 2008 o 14:29

Ringo: ale tak jo, když i ty, tak já mu taky odpouštím grin Třeba za tu skvělou party v Retru.

chmelko

 76    8. január 2008 o 14:36

štve ma fakt jedna vec..že každý komplet žije iný život, kto je max. v kontakte je Mart a Fletch
aj ked ma Alan na myspace kamoša Gahana.,ak by to bol ten Gahan čo si myslíme a začali by sa pomaly bavit..verte tomu, že u 30 výročia kapely bude stat Alan na mieste kde stat ma:-)

Beladona

 77    8. január 2008 o 14:48

chmelko: a když ne, tak při 50. výročí. To už budou senilní a zapomenou, co proti sobě vlastně měli grin

Ringo

 78    8. január 2008 o 14:53

Chmelko: tak ony vsechny ty kapely co tu jsou 25 let dospely a kazdy clen zije svuj zivot. Doby kdy spolu pubertalne pomalu i bydleli a chodili spolu jak parta jsou davno pryc. To snad ani nejde aby se tak chovali porad. Ale faktem je ze to jsou vzdycky ty nejlepsi leta kapel.

chmelko

 79    8. január 2008 o 15:24

jasne, to beriem…ale zavolat si, napisat maila, popriat k sviatku a pod..
u nich tiež nefunguje:-(
skratak su v kontakte čisto kvoli DM, ničomu inemu
ak by sa to zmenilo, bud si isty, že dave by Alana minimalne na jeho solo zlomil:-)

Beladona

 80    8. január 2008 o 15:30

Taky je otázkou, jestli to někdy fungovalo. Docela mě nedávno překvapila informace, že na 1. svatbě Davea ještě v Basildonu byl jenom Fletch :-(

Btw. to jsem netušila, že chlapi si navzájem přejí k svátku grin)

2strange2

 81    8. január 2008 o 16:02

Ringovi: Ono je to ako s hokejistami - ako mladí sa snažia, majú talent, ale po 20 rokoch to už sú “len” skúsenosti pri usadlom spôsobe života.
S DM to preto ide zákonite dole z kopca zotrvačnosťou. Avšak ak na vrchl kopca či vrcholu vyliezli niekedy okolo roku 1990, tak iste pôjdu ešte pár rokov miernym svahom 8). Vždy lepšie ako keď vám niekto pomôže vyštverať sa na stŕmy štít a potom z neho máte razom padnúť do priepasti smetisak dejín. Viď tzv. “pop hviezdičky”.

Radbuza

 82    8. január 2008 o 20:20

Hergot,tady se to rozjelo!!! Krucifix,že teď nemám zrovna čas na napsání těch článků....

Mám v úmyslu dokončit dva články - Playing the Angel s odstupem času a druhý článek Alan znovu v (s) DM ? - Je to možné či nikoliv? ..... 

Tahle diskuze má grády,líbí se mi….  grin

alanaw

 83    9. január 2008 o 07:48

je všeobecne známe, že každý z nich žije svojím životom a stretnú sa len v určitom bode a to je nahrávanie DM, nakoniec i pri nahrávaní myslím klipu I feeled loved, Dave na otázku, kde je Mato odpovedal spôsobom a kto je to vlastne Mato, z čoho mám pocit, že aj po neviem koľkom prezretí tohto spotu to nebolo o recesii, skôr už bol v tom čase dosť “naštvaný”, že značka DM je len Mato, ale v konečnom dôsledku potvrdili ( pri PTA ), že DM vedia robiť spolu a len tak je to najlpšie…no a pokiaľ ide o Alana - každý z nich je už niekde inde, ale vždy bude ich súčasťou minimálne ako bolo už povedané za tie tantiémy ( biznis ), alebo za jeho prínos, tak ako povedal chmelko - vyčerpalo ho to a potreboval ísť ďalej….

Ringo

 84    9. január 2008 o 08:23

alanaw - behem turne jsou spolu temer rok v kuse. Kdo z nas stravi spolu s kamarady behem 5 let tolik casu co oni behem 5 let, z nichz jeden rok delaji album a pak jsou na turne?

alanaw

 85    9. január 2008 o 08:52

no práve, veď to je to, že každý z nich potrebuje svoj svet, aby sa na chvíľu dostal do “normálu” a odpútal sa od toho DM kolotoča….

Ringo

 86    9. január 2008 o 18:42

MAREC: tak zase ale DM jeste neklesli na uroven U2 aby vydavali album jen proto aby naskudlili dalsi prachy. Za jejich hudbou nastesti tahle motivace citit neni.

Ringo

 87    9. január 2008 o 22:02

ciste poteseni z prace s naslednym vydelkem nepovazuji za rozpor. Kdyz prace bavi a neni z donuceni, tak proc ne?

Ringo

 88    10. január 2008 o 06:54

MAREC: pokud vim, tak to zpivaji na koncertech, nedavaji to na albumy znovu a znovu a v tom je sakra rozdil. To ze to hraji na koncertech znamena, ze to delaji pro fanousky, protoze at by tam zahrali cokoliv, tak listky si ucastnici koncertu uz tak jako tak koupili. Takze predstava ze za to, ze zahraji Everything Counts, tak jim tam do klobouku na podiu nasypou lide vice penez, je dosti mylna.

insight

 89    10. január 2008 o 08:48

Marec, ale ty vyslovene hladas len to zle, ved sa na dm vykasli a nepocuvaj ich, divim sa, ze sem stale prispevas a citas clanky.


Ja si naopak myslim, ze ked raz za styri roky vyjdu na turne a odspievaju everything counts a ludia saleju, tak to musi byt prijemne pripomenut si tie zazitky a pocity, ked boli mladi a vsetko sa v podstate opakuje, len sa na to uz inak pozeraju.
Fletch k dM patri, ci chces, ci nechces, ak by ho nechceli, vykopnu ho- asi tam nejaku poziciu ma, ja ho beriem.
Odchod Wildera- jeho vec, ak to tak citil, v poriadku, vtedy to asi bolo nevyhnutne.

hide what you have to hide

 90    10. január 2008 o 11:13

to marec :
já už jsem to jednou psal a udělal sis ze mě srandu…s tím věkem..však víš..

já se Ti divím, ty Tvé příspěvky (zejména ty poslední) to už je ovšem oprvadu projev zoufalství...dobře Wildera tedy beru, bez nich jsou teda DM v háji, ale co to tady pleteš o těch penězích…kámo to čpí čoveče už, nech toho, na tom jsou v tom případě úplně všichni stejně.....Rolinama počínaje a DM konče…

Proč ty vlastně nejsi na stránkách kapely, která se Ti líbí ??

Vždyť Tvé poslední příspěvky jsou nad míru o ......

Nezlob se, ale psát :

Ringo, spievat Everything Counts 1300-krat nemoze predsa tesit nikoho. To sa robi len pre prachy.

Jak to víš ??? Ty jsi umělec ?? Víš kulové o pocitech na podiu, tak prosím drž se Wildera, ale o tomto fakt mlč, je to o ničem

Ringo

 91    10. január 2008 o 13:03

Hide: Marec se tady pasoval do nejakeho skladatele a hudebnika, ktery tomu musi rozumet. A mozna ho stve, ze on z toho zadne ty prachy nema. Na miste je tedy otazka, jaky je vlastne skladatel a do jake miry tomu opravdu rozumi. Nic ve zlem Marec, trochu si z tebe musim uz i vystrelit:-)

Ringo

 92    10. január 2008 o 13:58

MAREC: tak zkus trochu pozitivne, to je na relaxaci mozna lepsi nez se utapet v kritice a hledani hnid:-)

hide what you have to hide

 93    10. január 2008 o 14:27

kluci přesně tak…má práce je mezinárodní obchod a řeším kopec věcí denně....toto je opravdu legrace…ale Marec kurňa neštvi mě už smile)

Drž se Wilda a řekni nám prosím co vidíš jako hudební skladatel a podiový profík pozitivního a progresivního na písni people are people..rád se nechám poučit

podle mne totiž people are people napsal Gore jen pro peníze, to je tutovka, myslel jen na peníze potvora jedna :(

Ringo

 94    10. január 2008 o 14:30

Hide: me spise celkem prekvapila informace, ze Construction Time Again byla Goracova prace i po zvukove strance, protoze to je totiz album, kde je citit nejsilnejsi progres a prechod k industrialu od Speak and Spell a A Broken Frame a vzdy jsem se domnival, ze jej tam prinesl Wilder a tim DM prikoval ke kovovemu soundu a dal mu tim zvuk, ktery jej proslavil po celem svete. Ale on to byl nakonec Gorac:-)

hide what you have to hide

 95    10. január 2008 o 14:46

ringo :
přesně tak!!! to je nám překvapivá informace ..ano přesně..

dobrý příspěvek

marec : prosím neguj to..nebo naopak uznej to

chmelko

 96    10. január 2008 o 15:30

pozor, pozor, CTA je urobený celý na PC ktorý sa vola Synclavier a metodou samplingu (narozdiel od dvoch predchadzajucich albumov), ktorý proniesol/kupil pre mute Miller, takže ak už niekomu mame prisudzovat zvuk albumu tak prave jemu..
drviva vačšina zvukov bola použita až počas nahravania v studiu/priemyselnej zone v Londýne až počas natáčania construction time again

Gabriel

 97    10. január 2008 o 15:46

Vam uz tu teda poriadne praska v bedniach, aj ked sa tvarite, ze nie. Ked niekto napise elaborat na temu, ktora “ho netrapi”, tak je to s nim este horsie…

chmelko

 98    10. január 2008 o 15:52

aspon tu nieje Gabo mrtvo:-)

Beladona

 99    10. január 2008 o 15:54

Nikdo tu netvrdí, že mu nepraská v bedně wink

Gabriel

 100    10. január 2008 o 16:01

Ja viem, konstatujem len, ze extremy pritahuju :D

Ringo

 101    10. január 2008 o 16:09

konstatovani k drtive vetsine alb DM zni - Gorac prinesl do studia jiz temer hotove materialy, ktere jsme jen trochu doladily. Takze o jake lenosti Goracove a Wilderove drine, ktery “kompletne udelal” DM alba zatimco zbytek kapely si valel sunky, je tu vlastne rec?:-)

hide what you have to hide

 102    10. január 2008 o 16:12

jojo přátelé, mě například z práce opravdu hrabe a díky mému dítěti, manželce a např. těmto stránkám jsem opravdu spokojený člověk..ťukám….je to krásné, že tyto stránky žijí a stále jsou lidé, kteří diskutují....já bych hrozně chtěl někdy setkání nás všech bláznů tady…čili Marec, Ringo, Chmelko, tedy mě, snad Monghi….prostě takové naše setkání a jsem si témeř jist, že bychom si super pokecali…ačkoli na těchto stránkách se někdy žereme…

ukončím cimrmanovsky….zkrátka žereme se, ale tady na severní točně ....

mějte se všichni, dnes končím (ne v práci, ale tady)

sí jů

hide what you have to hide

 103    10. január 2008 o 16:15

poslední věc….jedu na Cure a mám 2 místa v autě.....jedu trasu Havířov- Brno - Praha

kdo chce tam, nebo zpět mohu vzít

Ringo

 104    10. január 2008 o 16:31

Hide: tak tos me ted namichnul, ja na Cure nemuzu a jsem z Havirova:-((((

chmelko

 105    10. január 2008 o 20:51

Ringo:tak to robiš teda sakra chybu!!..
budeme pod podiom,...tam kde sa patri:-)

Ringo

 106    10. január 2008 o 21:17

Chmelko: jo, nasire.te me vsichni:-) Nejedu jen ze solidarity s manzelkou, protoze ta musi byt doma s malym a nemohla by jet se mnou. Takze The Cure asi nikdy live neuvidim:-( Jedine az na pristim turne, jestli teda jeste budou fungovat, kdyz jim potahne na 60:-((

hide what you have to hide

 107    11. január 2008 o 10:09

ringošku, chlape co blbneš ??
já mám také dítě!! To přece žena pochopí a přežije jeden den bez Tebe ne ??

pojeď čeče, cestu máš zadarmo!!!

jen lupen a jedeme vole, neštvi mě smile

hide what you have to hide

 108    11. január 2008 o 10:10

to chmelko :

se těším jako dítě...konečně je uvidím, mě to vždy uteklo

ahoj pod podiem

Radbuza

 109    11. január 2008 o 23:03

Chlapi,tak co vám závidím,že máte manželku a malé dítě...

Ringo

 110    12. január 2008 o 00:37

Hide: ono jde o to ze by chtela jet se mnou, dodnes mam na taliri ze jsem ji nevzal na Rammsteiny. Ve snu me nenapadlo ze by tuhle kapelu chtela videt a ono jo:-)

Takze ted na koncerty zasadne s zenou:-) Navic na ty The cure nemam listek.

Ringo

 111    12. január 2008 o 00:39

Radbuza: neboj, taky to jednou prijde:-)

Diskutovať môžu iba zaregistrovaní a prihlásení užívatelia.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa