Exkluzívny rozhovor s Alanom Wilderom, ktorý nedávno poskytol svojim mexickým fanúšikom. Bohužiaľ odkrýva nepríjemnú skutočnosť, ktorá súvisí s existenciou samotného projektu Recoil.
no nic alan,nezostava ti nic ine iba spolupraca s dm:-))
tommy
2
4. december 2011 o 21:46
nechcem byť skeptik, tak sa radšej držím komentára ...:( Ale vďaka za článok,vždy to zahreje.
Roman
3
4. december 2011 o 23:56
Zaujimal by ma aj nazor druhej strany - Mute na Recoil. Viem ze Recoil nie je ziaden financny trhak ale ked VCMG moze,...
Skoda ze nevysvetlil aj co sa stalo s mixom I Want You Now.
vocal
4
5. december 2011 o 09:14
Veľká škoda, že nikto v DM nevidí a nepočuje (alebo nechce vidieť a počuť?) ... Osobne si myslím, že on žiadať znovu o člensto v kapele nebude, ale kapela by si mohla všimnúť, že by stačilo len málo aby mu pomohli ... Alan vyslal do éteru (či už cez net, alebo aj cez rozhovory v médiách) viac signálov o pomoc, avšak zostali bez odozvy kapely ... viac k tomu asi nemám čo povedať (teda napísať)
Efka Gore
5
5. december 2011 o 10:26
:-l divné... Recoil je predsa chuťovka…♥
kinn
6
5. december 2011 o 12:39
Alan sa dostal do financnej suchoty, to sa dalo cakat .. teraz len prekonat svoju hrdost a ponuknut sa DM, ktori by (z komercneho hladiska) boli velmi hlupi, ak by alana ako producenta odmietli.
chmelko
7
5. december 2011 o 17:34
obdivujem Alanovu uprimnost, držím palce, nech sa začne darit a dufam, že neskončí niekde v hudbe pre reklamy..
molon
8
6. december 2011 o 09:32
..dve veci, Alan si uvedomuje, že Recoil nie je hudba pre masssssy a že skladba In Chains je “biednejšia-poslabšia”...žeby sa im sám núkal???...alebo je to realita???...že tvorba D.M. ich posledných albumov je poslabšia a biednejšia….
milllis
9
6. december 2011 o 13:25
to molon:
Moj nazor k skladbe “In Chains”: Odhliadnuc od toho, ze by tej skladbe svedcal este nejaky silny refren /pretoze ta skladba je autorsky celkom fajn kusok/, myslim, ze je produkcne nezvladnuta / tak ako vacsina SOTU /. Mam na mysly nepomer > autorsky song-vokaly vs. produkcia. A aj odhliadnuc od toho, ze Mart sa nostalgicky bavil s masinkami. Skladba “In Chains” posobi, ze len chce byt niecim, cim ale nie je. Velmi dietne bicie, zvuky a aj cely master posobi velmi plocho.
Nechcem teraz Alana chvalit a vyzdvihovat, ale ak si len predstavim na SOTU alanovu verziu plus napriklad bare verziu “Come back” namiesto tej albumovej, tak takto / ako spomenute dve / by mal vyzerat album DM sucasnosti. Podla mna. :-]
2strange2
10
6. december 2011 o 14:34
Wilderovsky mix “inchainsu” nie je zly a povodnej forme nastavuje zrkadlo. No niektore repasovane zvuky by som radsej ozelel.
imi1
11
7. december 2011 o 08:42
Ten nadpis zavadza v style Novy Cas. V rozhovore Alan spomina, ze Mute nejavi zaujem konkretne o vydanie ziveho zaznamu “Strange Hour”. Recoil hrali aj na nedavnej akcii Mute v Londyne.
Monghi
12
7. december 2011 o 11:53
to imi: lenze pokial ide o financovanie pripadneho dalsieho albumu Recoil, tak Mute o to nejavia zaujem takisto ... a problemy s Mute mal Alan uz pri albume “subHuman”, nehovoriac o problemoch, s ktorymi Alan zapasil pri kompilacii “Selected”... takze ten nazov mi pride vcelku vystizny…
sinner
13
7. december 2011 o 16:16
monghi: s akymi problemami od Mute zapasil Alan pri Seleced a pri subHuman?
Monghi
14
7. december 2011 o 19:13
to sinner: v prvom rade kampan! mrkni niektore rozhovory s Alanom z obdobia “Selected”... otvorene tam hovori o tom, ze oba posledne projekty nemali absolutne ziadnu kampan organizovanu Mute, co malo znacny dopad na predaj… kampan ohladne tychto albumov bola organizovana Alanovym timom a fanusikmi. Dalsi problem mal Alan s presviedcanim ohladne deluxe edicii “Selected”, tam Mute do toho isli na poslednu chvilu a pritom sa to predavalo dost dobre… “deluxe” subHuman… s ambientnou verziou albumu… to takmer ani nik nevedel, ze to vobec vyslo… opat len vdaka kampani fanusikov… je to dost zvlastne… po “Liquid” albume sa Mute k projektu Recoil akosi velmi nemaju…
Dusan
15
7. december 2011 o 21:05
to Monghi: aká ambientná verzia subHuman? Ja deluxe nemám, ale niečo takéto tam je?
Podla mna je Subhuman ambient lepsia ako albumova verzia.
imi1
18
8. december 2011 o 09:24
Monghi: suvisi to skor s dobou. Postrehli ste nejaku velku kampan ohladne vydania posledneho albumu Erasure? Ja vobec. Zisky z predavania hudby uz nie su take aby mohli vydavatelstva investovat do mohutnych reklam. Aj preto bol Alan nuteny opat vystupit na podia so Selected. To bola najlepsia reklama pre cielovu skupinu ludi. Ad financovanie nahravania albumu: v sucasnosti si to kazdy umelec vacsinou financuje sam aspon na urovni znacky ako Mute. Ale toto si este overim a dam vediet.
Monghi
19
8. december 2011 o 09:36
ja sa inak vobec cudujem, ze sa dnes kapely vobec zatazuju zmluvami s nahravacimi spolocnostami… Alan uz mal davno kracat v stopach Trenta Reznora… a Depeche Mode mali byt v tomto priekopnici uz od cias Ultra… su ale proste lenivi a viacmenej sa im to casom aj pekne vypomsti… U2 to cele pochopili vdaka manazerovi uz v polovici 80-tych rokov, Robert Smith pred 10-timi rokmi… vsetko, co nahras, ma byt tvoje! a nema tym nik okrem teba a kapely disponovat… v dnesnej dobe internetu a outsourcingu su velke labeli uplne zbytocne a vlastne ziju len vdaka lenivosti umelcov… ale to je len moja teoria, no nemyslim si, ze by sa hudobny biznis riadil inymi pravidlami, ako ktorykolvek iny biznis…
milllis
20
8. december 2011 o 16:41
to monghi: Myslím, že máš pravdu. A zabehnutejších a teda aj “bohatších” kapiel sa to týka o to viac. A hlavne v dnešných časoch internetu a pod. Asi to bude tá lenivosť a pohodlnosť. (inak i SOTU videoklipy sa tých spomenutých vlastností týkajú )
Pridávať komentáre môžu iba zaregistrovaní a prihlásení depešáci.
Názory Devotees (20)
giggs11
1 4. december 2011 o 20:22
no nic alan,nezostava ti nic ine iba spolupraca s dm:-))
tommy
2 4. december 2011 o 21:46
nechcem byť skeptik, tak sa radšej držím komentára ...:( Ale vďaka za článok,vždy to zahreje.
Roman
3 4. december 2011 o 23:56
Zaujimal by ma aj nazor druhej strany - Mute na Recoil. Viem ze Recoil nie je ziaden financny trhak ale ked VCMG moze,...
Skoda ze nevysvetlil aj co sa stalo s mixom I Want You Now.
vocal
4 5. december 2011 o 09:14
Veľká škoda, že nikto v DM nevidí a nepočuje (alebo nechce vidieť a počuť?) ... Osobne si myslím, že on žiadať znovu o člensto v kapele nebude, ale kapela by si mohla všimnúť, že by stačilo len málo aby mu pomohli ... Alan vyslal do éteru (či už cez net, alebo aj cez rozhovory v médiách) viac signálov o pomoc, avšak zostali bez odozvy kapely ... viac k tomu asi nemám čo povedať (teda napísať)
Efka Gore
5 5. december 2011 o 10:26
:-l divné... Recoil je predsa chuťovka…♥
kinn
6 5. december 2011 o 12:39
Alan sa dostal do financnej suchoty, to sa dalo cakat .. teraz len prekonat svoju hrdost a ponuknut sa DM, ktori by (z komercneho hladiska) boli velmi hlupi, ak by alana ako producenta odmietli.
chmelko
7 5. december 2011 o 17:34
obdivujem Alanovu uprimnost, držím palce, nech sa začne darit a dufam, že neskončí niekde v hudbe pre reklamy..
molon
8 6. december 2011 o 09:32
..dve veci, Alan si uvedomuje, že Recoil nie je hudba pre masssssy a že skladba In Chains je “biednejšia-poslabšia”...žeby sa im sám núkal???...alebo je to realita???...že tvorba D.M. ich posledných albumov je poslabšia a biednejšia….
milllis
9 6. december 2011 o 13:25
to molon:
Moj nazor k skladbe “In Chains”: Odhliadnuc od toho, ze by tej skladbe svedcal este nejaky silny refren /pretoze ta skladba je autorsky celkom fajn kusok/, myslim, ze je produkcne nezvladnuta / tak ako vacsina SOTU /. Mam na mysly nepomer > autorsky song-vokaly vs. produkcia. A aj odhliadnuc od toho, ze Mart sa nostalgicky bavil s masinkami. Skladba “In Chains” posobi, ze len chce byt niecim, cim ale nie je. Velmi dietne bicie, zvuky a aj cely master posobi velmi plocho.
Nechcem teraz Alana chvalit a vyzdvihovat, ale ak si len predstavim na SOTU alanovu verziu plus napriklad bare verziu “Come back” namiesto tej albumovej, tak takto / ako spomenute dve / by mal vyzerat album DM sucasnosti. Podla mna. :-]
2strange2
10 6. december 2011 o 14:34
Wilderovsky mix “inchainsu” nie je zly a povodnej forme nastavuje zrkadlo. No niektore repasovane zvuky by som radsej ozelel.
imi1
11 7. december 2011 o 08:42
Ten nadpis zavadza v style Novy Cas. V rozhovore Alan spomina, ze Mute nejavi zaujem konkretne o vydanie ziveho zaznamu “Strange Hour”. Recoil hrali aj na nedavnej akcii Mute v Londyne.
Monghi
12 7. december 2011 o 11:53
to imi: lenze pokial ide o financovanie pripadneho dalsieho albumu Recoil, tak Mute o to nejavia zaujem takisto ... a problemy s Mute mal Alan uz pri albume “subHuman”, nehovoriac o problemoch, s ktorymi Alan zapasil pri kompilacii “Selected”... takze ten nazov mi pride vcelku vystizny…
sinner
13 7. december 2011 o 16:16
monghi: s akymi problemami od Mute zapasil Alan pri Seleced a pri subHuman?
Monghi
14 7. december 2011 o 19:13
to sinner: v prvom rade kampan! mrkni niektore rozhovory s Alanom z obdobia “Selected”... otvorene tam hovori o tom, ze oba posledne projekty nemali absolutne ziadnu kampan organizovanu Mute, co malo znacny dopad na predaj… kampan ohladne tychto albumov bola organizovana Alanovym timom a fanusikmi. Dalsi problem mal Alan s presviedcanim ohladne deluxe edicii “Selected”, tam Mute do toho isli na poslednu chvilu a pritom sa to predavalo dost dobre… “deluxe” subHuman… s ambientnou verziou albumu… to takmer ani nik nevedel, ze to vobec vyslo… opat len vdaka kampani fanusikov… je to dost zvlastne… po “Liquid” albume sa Mute k projektu Recoil akosi velmi nemaju…
Dusan
15 7. december 2011 o 21:05
to Monghi: aká ambientná verzia subHuman? Ja deluxe nemám, ale niečo takéto tam je?
Andy
16 7. december 2011 o 22:00
Dusan: http://www.discogs.com/Recoil-subHuman/release/2099174 vynikajuci pack, mam ho doma osobne.
Roman
17 7. december 2011 o 23:13
Podla mna je Subhuman ambient lepsia ako albumova verzia.
imi1
18 8. december 2011 o 09:24
Monghi: suvisi to skor s dobou. Postrehli ste nejaku velku kampan ohladne vydania posledneho albumu Erasure? Ja vobec. Zisky z predavania hudby uz nie su take aby mohli vydavatelstva investovat do mohutnych reklam. Aj preto bol Alan nuteny opat vystupit na podia so Selected. To bola najlepsia reklama pre cielovu skupinu ludi. Ad financovanie nahravania albumu: v sucasnosti si to kazdy umelec vacsinou financuje sam aspon na urovni znacky ako Mute. Ale toto si este overim a dam vediet.
Monghi
19 8. december 2011 o 09:36
ja sa inak vobec cudujem, ze sa dnes kapely vobec zatazuju zmluvami s nahravacimi spolocnostami… Alan uz mal davno kracat v stopach Trenta Reznora… a Depeche Mode mali byt v tomto priekopnici uz od cias Ultra… su ale proste lenivi a viacmenej sa im to casom aj pekne vypomsti… U2 to cele pochopili vdaka manazerovi uz v polovici 80-tych rokov, Robert Smith pred 10-timi rokmi… vsetko, co nahras, ma byt tvoje! a nema tym nik okrem teba a kapely disponovat… v dnesnej dobe internetu a outsourcingu su velke labeli uplne zbytocne a vlastne ziju len vdaka lenivosti umelcov… ale to je len moja teoria, no nemyslim si, ze by sa hudobny biznis riadil inymi pravidlami, ako ktorykolvek iny biznis…
milllis
20 8. december 2011 o 16:41
to monghi: Myslím, že máš pravdu. A zabehnutejších a teda aj “bohatších” kapiel sa to týka o to viac. A hlavne v dnešných časoch internetu a pod. Asi to bude tá lenivosť a pohodlnosť. (inak i SOTU videoklipy sa tých spomenutých vlastností týkajú
)