Pro shot Santiago 94!!! Darček od nás.

Najrockovejšie, najdivokejšie a najničivejšie Exotic - Summer turné ostane pre mnohých fanúšikov navždy tak mysteriózne ako bájna Altantída. Je síce všeobecne známe, že kamery MTV boli prítomné na niektorých vystúpeniach a dá sa predpokladať, že videoprojekcie premietané po bokoch pódia, ležia zaprášené niekde v MUTE, ale oficiálna nahrávka neexistuje. Tento fakt vyznieva o to trpkejšie, že okrem vystúpení v juhoafrickom Johannesburghu alebo americkom Biloxi, sú dostupné amatérske nahrávky viac trápením ako potešením. Preto Vám depechemode.sk prináša exkluzívnu profesionálnu nahrávku z koncertu v chilskom Santiagu.

Tento fakt vyznieva o to trpkejšie, že okrem vystúpení v juhoafrickom Johannesburghu alebo americkom Biloxi, sú dostupné amatérske nahrávky viac trápením ako potešením. Preto Vám depechemode.sk prináša exkluzívnu profesionálnu nahrávku z koncertu v chilskom Santiagu.


Aby som predišiel sklamaniu, skôr než sa horlivo vrhnete na link, chcem podotknúť, že sa jedná len o jednokamerový záber zo zadnej časti Complejo Estadio Nacional. Napriek tomu, je to jednoznačne najlepší a najcelistvejší záber zo spomínaného turné, výrazne vylepšený Fleckem po zvukovej aj vizuálnej stránke. Momentálne nedokážem odpovedať na otázku, či existuje aj viac ako ponúkané dve úvodné skladby.


Download
Takže hor sa do Santiaga - Súbor už nie je dostupný (bol nahradený YouTube videom)


Samotná nahrávka pochádza priamo z Chile, vďaka patrí Alejandrovi, ale aj Mildovi, ktorý sa podielal na ďalšej distribúcii.


Názory Devotees (67)

saDaM

 1    15. apríl 2005 o 00:20

Potesilo :eek:  smile  . Diiik


Monghi

 2    15. apríl 2005 o 07:55

excelento!!!! a pridam aj ja cosi, mam prichystane 3 rozhovory s Davidom z obdobia 1994-1995:) Takze budeme mat na dm.sk nostalgicke obdobie:)


cvengo

 3    15. apríl 2005 o 08:14

no v plane su aj dalsie casti, uvidime, ako sa nam bude chciet


chmelko

 4    15. apríl 2005 o 09:32

Paráda, fakt dík. Škoda, že to nieje celé a,že tam s nás aspoň niekto nebol :evil:
Tak sa robí show…. smile


tomy

 5    15. apríl 2005 o 10:06

ach moje milované Chile, chlapci ďakujem. Pre mňa jeden z naj koncertov. Pamätám sa ako som to prvý krát počul ako audio záznam. Málokedy mávam pri DM zimomriavky,ale vtedy som pri prvých 2-3 odpalovákoch onemel.


chmelko

 6    15. apríl 2005 o 10:44

Neviete čo tam dave hovorí medzi skladbami?
Počujem tam nejaké chile, ale príjde mi to ako velmi skomolené :confused:


Ado

 7    15. apríl 2005 o 10:44

Teším sa na full show, ale aj na Tvoje preklady monghi.
Kvalita je lepšia než Biloxi, ostrejšie zábery, dobrá praca chalani. Ďakujem


Flecke

 8    15. apríl 2005 o 10:47

Ado asi si to zle precital. Toto je vsetko co mame. Jedna sa o klasicky pro shot zo zadu kde sa nataca par skladieb a je to neskutocne stiastie ze su komplet. Lebo vacsinou sa nahravaju len casti pesniciek.


cvengo

 9    15. apríl 2005 o 10:58

alebo sa nahravaju cele, ale vysielaju iba casti raspberry


Flecke

 10    15. apríl 2005 o 11:15

Alebo wink


Milda

 11    15. apríl 2005 o 11:17

A nebo se nahravaji casti, ktere se pak smazou, protoze jsou na drahych paskach…  :D


Flecke

 12    15. apríl 2005 o 11:20

Jezis to ani nespominaj este teraz ma picha pri srdci.


Monghi

 13    15. apríl 2005 o 15:48

heh…. MTV by mohlo pustit von zabery z Laguna Hills… tie su fakticky uzasne!!!! Gahan tam bol vtedy v maximalnej forme, fans vo vytrzeni..


Flecke

 14    15. apríl 2005 o 15:54

To mas recht monghi. btw pustime ten dokument aj s titulkami konecne. Treba to uz vsetko porobit a nie len vsetko odkladat.


Milda

 15    15. apríl 2005 o 15:59

Flecke, neprovokuj monghiho…  wink  :D


Flecke

 16    15. apríl 2005 o 16:02

:D hehe to by som si v zivote nedovolil wink


Monghi

 17    15. apríl 2005 o 16:30

heh… poslite originalny text:), prelozim to za par minut (podla rozsahu samozrejme), co si odtial pamatam, tak to je Gahanov komentar na The Primal Scream… “I don´t wanna lose your love…” smile))


Flecke

 18    15. apríl 2005 o 16:36

Milda mi to nedavno poslal a zaplesalo mi srdce ked som videl JailBird 94. Mat tak live nahravku tak som naj happy clovek na svete.


dvestotri

 19    15. apríl 2005 o 16:40

paráda :eek:


Milda

 20    15. apríl 2005 o 16:48

Monghi - poslal jsem to Fleckemu komplet- vc. tveho clanku a titulku od Cvenga… :eek:


Flecke

 21    15. apríl 2005 o 16:53

Cvengen slubil ze prepracuje titulky takze sme schopni to zbuchat.


Monghi

 22    15. apríl 2005 o 16:59

Milda, nejako si ozil:)


cvengo

 23    15. apríl 2005 o 19:41

no ved to monghi, problem nie je to prelozit, problem je porozumiet, co ten nafetovany chlapik hovori


saDaM

 24    15. apríl 2005 o 22:59

Cvengo - Nato aby si ho porozumel sa musis vcitit do jeho koze. Cvengo fetni si!  :D


cvengo

 25    16. apríl 2005 o 12:59

kua tak som nerozumel ani mojej mame, takze radsej natriezvo


joshua

 26    16. apríl 2005 o 18:32

uvod RUSH je super!!! santiago ...


imi1

 27    17. apríl 2005 o 00:18

Zaujimave. Este som nevidel zabery z tejto casti Tour.
To je Bamonte namiesto Fletch vsak?


Flecke

 28    17. apríl 2005 o 00:22

Ano presne ako vravis. 26.3.1994 coz je 2 noc na Hawaii bola Fletchova posledna noc kedy hral s kapelou.


imi1

 29    17. apríl 2005 o 00:40

Skoda, ze ta zostava nepokracovala dalej.
wink


Monghi

 30    17. apríl 2005 o 01:16

imi1: jo Bamonte, ktory po turne kapelu opustil a nasledoval svojho mladsieho brachu a za kratky cas ho nasledovala Gahanova prva zena, ktora je dodnes jeho manzelkou:)


imi1

 31    17. apríl 2005 o 01:21

to som nevedel

Joanna ci ako sa vola


imi1

 32    17. apríl 2005 o 01:22

viem, ze Bamonte bol s nimi vlastne od zaciatku (aj okolo nahravania v studiach)


Flecke

 33    17. apríl 2005 o 02:06

Tomu sa hovori klise monghi :D


saDaM

 34    17. apríl 2005 o 02:09

...alebo pod lampou je najvacsia tma :D


Monghi

 35    17. apríl 2005 o 11:27

heh… jo, Bamontovci s depesakmi vyrastali, len s DM zostal len Daryl a Perry dlhe roky pracoval v stabe The Cure, kym sa z neho nestal pravoplatny clen skupiny a Daryl je od roku 1995 oficialnym tour manazerom The Cure a na ich poslednych 3 albumoch sa motal aj okolo produkcie:)

byt Gahanovym prvorodenym synom, to je iny dar od Boha, hoci si teda asi vytrpel dost…


imi1

 36    17. apríl 2005 o 15:44

takze v 95tom opustil DM okrem Alana aj Daryl, ktory je

na Violatore uvedeny ako Engineer


Monghi

 37    17. apríl 2005 o 18:27

neviem, ci to Daryl neurobil pred Alanom, kedze sa udajne uz v lete tulal s The Cure po Europe v ramci ich The Team Tour 1995


cvengo

 38    17. apríl 2005 o 21:52

mongh, hadam si nemyslis, ze jack gahan pocuva take sasoviny ako the cure


Monghi

 39    17. apríl 2005 o 22:26

myslim, ze pocuva presne to, co vacsina pubertiakov z Londyna:D ... a DM to rozhodne nebudu:)))


saDaM

 40    18. apríl 2005 o 09:07

Ak chce Jack vreckove, tak DM a hlavne GAHANA pocuvat musi! Goreho nemoze - za to ma extra priplatok :D


Flecke

 41    18. apríl 2005 o 09:18

Jack ma rad U2!!! Gahan to povedal niekde v priebehu 2003 tour.


depeshak

 42    19. apríl 2005 o 15:52

Božeeeeeeeee. Hroznéééé. Gahan sa správa ako chodiaca mŕtvola, teda aj ňou bol. depeche Mode sa vážne vtedy hrala na rockovú kapelu. A tie jeho pohyby, určite mal v sebe svoju dennú dávku…


Flecke

 43    19. apríl 2005 o 16:13

Hrozne? Ja by som povedal ze genialne. Teraz neberiem do uvahy drogy.


kinn

 44    19. apríl 2005 o 22:25

totalne trosky.


imi1

 45    19. apríl 2005 o 23:29

Kinn a depeshak - chlapci vidim, ze vy ste z tej mladsej generacie.

Dovolim si tvrdit, ze drogy (hlavne E) mali velku zasluhu na genialite albumov Violator a SOFAD.
Preco ma Gahan o 1000% lepsi hlas na Deviotional ako na ONIP?
Zeby prefajcenost? Nemyslim si.
Tie trosky vyprodukovali genialne veci. 

Aj ja si myslim, ze tie zabery su genialne, tak ako aj Devotional je genialny.

Aj ONIP je dobry, ale mam z toho zmiesane pocity, tak ako aj z Exciter.


Flecke

 46    19. apríl 2005 o 23:33

ONIP je zle natoceny. Neni tam ta dynamika. Stacilo 2 pohyblive kamery a mohlo to byt cele inak.

Ako ano tam boli trosky ,ale skvela show.


imi1

 47    20. apríl 2005 o 02:15

Gahan na ONIP reve (aj na solo tour to iste)
a na Devotional spieval

nie kvoli natacaniu


Monghi

 48    20. apríl 2005 o 06:06

ONIP presne vystihol to, co sa odohravalo na podiu pocas Exciter tour… nic! Takze k tomu netreba asi nic dodat…. Exotic & Summer tour… to je pravy rock&roll;... hoci si vsetci pod tym slovom vybavite rockove gitary, treba za tym hladat zivotny styl, ktory sa svojou energiou odrazal aj z podia smerom k publiku. Co myslite, ako vznikli najlepsie diela The Rolling Stones, Queen, Led Zeppelin, The Cure a takisto aj DM… pod vsetkymi su podpisane aj drogy:)


Beladona

 49    20. apríl 2005 o 08:10

Gahan byl v te dobe taky nejvic strhujici a uchvacujici, protoze se vymykal rozumove kontrole, ktera brzdi pudovou energii. Na druhou stranu na 101 zpiva taky skvele.


bod

 50    20. apríl 2005 o 11:24

mne sa na tomto zazname nepaci gahanov vohoz. vyzera ako kopia klasisckych rockovych maniciek z rokov sestdesiatych (strasne sa to podoba na zaznamy led zeppelin a the doors) a mne by sa pacil skor image ala 101. na tom vsak VOBEC NEZALEZI. daveove pohyby su tiez take divne ala deti kvetin grin. inak show je to strhujuca, energia sa zo zaznamu uplne vali. naozaj to ma atmosferu rockoveho koncertu. a spev je tiez lepsi ako na ONIP a Paper Monsters…SUPER. raspberry


kinn

 51    20. apríl 2005 o 12:34

imi: je to jednoduche, absolutny upadok oproti Devotionalu ‘93, po vsetkych strankach (hudobnej aj vizualnej). Gahan nadrogovany (silne pochybujem o e)  spieva absolutne falosne a cele to vyzera na sposob ‘nech je to uz preboha za nami’. DM nie je rock&rolll; band a toto sa hadam ani rockenrolom neda nazvat .. (prilis vela Wilderovej zvukovej dokonalosti).


tomy

 52    20. apríl 2005 o 14:09

no beladona nám poskytla psychoanalitický obraz Daveho konania myslím, ze nieco na tom bude. I ked sa DM po case priznali, ze aj pocas 101 turné sa vyskytli nejaké psychotropné látky na after party, zstále pôsobili ako dobre vychovaní chlapci a pri Davidovi bolo jasne pocas live vidiet, ze nie je taký zivocisny akoby si zelal a ked mal obcas aj také tendencie, tak sa dalo z jeho ocí jasne vycítat veta typu - Hlboko sa Vám osprevedlnujem, to som nechcel ... prepác mami uz to viac neurobím.
Preto patria SOFAD a EXOTIC turne k tomu najprirodzenejsiemu v DM story.


kinn

 53    20. apríl 2005 o 19:03

Monghi: Keby si drogy trochu poznal, vedel by si, ze sa pod ich vplyvom da len maloco vytvorit. To nie je zivotny styl, to je trapenie. Okrem toho, je nezmysel tvrdit (toto opat pre imiho) , ze drogy mali akykolvek podiel na hudobnej stranke SOFAD a Violator, ci uz studiovej , alebo koncertnej (myslim ze tu kazdy dobre vie, akym sposobom boli oba albumy tvorene).. A Gahan bol uz v 94om hlasovo rovnaka hroza , akou ostal dodnes(na koncertoch). Vtedy si vlastne definitivne dokurvil hlas, bohuzial. Ako hlavny problem ich konzumacie by som ale videl fakt, ze to vsetko rozhodne miesali s mnozstvom alkoholu, co drogam vobec ale vobec neprispieva (http://www.drugscouts.de pre tych co chcu vediet viac). Nemyslim si, ze by ktokolvek z DM chcel vratit tieto casy spat, no uznavam ze europsky leg Devotionalu (a zaciatok americkeho) boli ich najlepsie koncertne predstavenia v historii.


Flecke

 54    20. apríl 2005 o 19:35

Jo v tomto s kinnom suhlasim. Ono ked si pozriete videa 93/94 ked mal dave viacej chlastu v sebe ako drog boli lepsie. Biloxi94 a Cologne93 jasne priklady wink


imi1

 55    20. apríl 2005 o 20:58

cely Violator bol urobeny pod vplyvom Ecstasy

pozrite si napriklad zaznam z festivalu San Remo 90
—Enjoy The Silence z pasky -  tam su tak chlapci tak odpaleny, ze az ...

kinn: alkohol, trava, ecstasy a aj kokain mali vzdy velky vyznam ci uz v rockovej alebo elektronickej hudbe

jeden velky priklad: White Album od Beatles

 


kinn

 56    20. apríl 2005 o 22:21

imi: hodne vplyv drog precenujes, mozno keby si mal osobne skusenosti, tvoj pohlad by sa trochu zmenil smile To, ze niekto je ‘vyficany’ (keby sa mali z tebou menovanych drog odpalit, skoncili by este ovela skor) na podiu a na afterparty neznamena, ze to plati aj v studiu resp. v kreativnom prostredi. Precitaj si este raz Alanove odpovede na tuto temu (tvorba). A este nieco .. extaza sa oblubenosti zacala tesit ovela neskor potom, ako sa Beatles rozpadli. Pokial by si chcel viac spoznat drogovu kulturu (hlavne v USA) v tomto obdobi,skus film/knihu Fear&Loathing; in Las Vegas.


imi1

 57    20. apríl 2005 o 22:39

kinn: ja o drogovej kulture viem dost ...  smile

vymenoval som viac druhov drog.

Beatles boli hlavne na trave a hasis a tieto drogy poznam velmi dobre a robim aj hudbu - elektronicku.


Monghi

 58    21. apríl 2005 o 07:39

kinn: pozri… nikto sa tu s tebou nechce skriepit, ja som drogy ani nikdy neokusil a ani tak robit nemienim. Ale citam hodne biografie kapiel, a odtial cerpam info… zober si takeho JImma Morrisona ... akoze vsetky svoje basne a texty napisal v triezvom stave, hej? Vezmi si Keitha Richardsa z RS, ten bol vo svojej najvacsej tvorivej slave triezvy mozno len vo chvili, ked si siel dat do Svajciarska prefiltrovat krv… mne osobne je jedno, ci DM ficali na drogach…. ale jednoznacne bola energia na poslednych tours Depeche Mode absolutne nulova, nemalo to smrnc, cista umelina, uhladene podium, vystupovanie…  Summer tour bude pre mna do konca zivota najlepsie turne Dm po vsetkych strankach, vsetko po tom bol cisty humos… ale ak sa to paci ostatnym, tak to je ok


kinn

 59    21. apríl 2005 o 11:04

Monghi: Mal by si vediet, nakolko su rozne biografie aj pravdive (vid hrba nezmyslov o DM v knihach).
Imi: thc ludstvo pozna dlhsie ako etylalkohol, len tolko k tomu [nepokladam to za drogu, toboz nie rovnocennu s amfetaminmi a vobec, vsetkymi svinstvami].  Ked uz tu menujete vsetkych heroinovych zavislakov, patrilo by sa skor pozriet do jazzovej sceny, ktora tu je ovela dlhsie ako RS alebo Beatles.


Beladona

 60    21. apríl 2005 o 14:42

Myslim, ze nejde jednoznacne posoudit vliv drog na umeleckou tvorbu. Na kazdeho to pusobi jinak a to jeste neprimo, jen umocnuje a potlacuje to, co uz v cloveku je. Ani nejde rict, jestli by byli DM bez drog horsi nebo lepsi.


Monghi

 61    21. apríl 2005 o 14:53

tu ide vlastne len o prezentaciu nazorov na Gahanovo vystupovanie v danom obdobi… pre mna bol prave vtedy najzaujimavejsi. Oblecenie na Summer tour… parada! Vystupovanie… excelentne! Vykon skupiny - v zivote nebude lepsi! ... a nik mi to nevezme. Tak ako ja nebudem vyvraciat vase nazory:)


Milda

 62    21. apríl 2005 o 15:20

amen :o


kinn

 63    21. apríl 2005 o 16:51

Monghi: OK , ja mam zase radsej prirodzenost a nemyslim si ze Gahan bol pod vplyvom drog na podiu prirodzeny. Podla mna bol vsetko, len toto jedno nie .. [


imi1

 64    21. apríl 2005 o 20:54

Nevadi. Hlavne, ze to Gahan prezil. Mozno bude zase dobry album. Gore sa vraj rozviedol, mozno bude mat viac inspiracie. grin
Za poslednych 10 rokov mal problem napisat 30 skladieb. alebo kolko ich vlastne bolo.
Som zvedavy ake skladby prinesie Dave.

Suhlasim Monghi. Mame na DM podobny nazor (a ako citam aj na ine zalezitosti).

 


grapher

 65    22. apríl 2005 o 08:56

“tu ide vlastne len o prezentaciu nazorov na Gahanovo vystupovanie v danom obdobi… pre mna bol prave vtedy najzaujimavejsi. Oblecenie na Summer tour… parada! Vystupovanie… excelentne! Vykon skupiny - v zivote nebude lepsi! ... a nik mi to nevezme. “
Monghi, do bodky s tebou suhlasim.


depeshak

 66    5. máj 2005 o 00:04

Musím ešte reagovať.
Zbožnujem Devotional ani nie kvoli spevu, ale kvoli tej show. Projekcia, svetelné efekty ( Rush), Wilderova zvuková takmer-dokonalosť. Krásne to vidieť a počuť na DVD.

Čo som ja videl na tomto videozázname ?
Vrieskajúcu škvrnu v tvare Gahana, ktorá sa pohybovala v rytme nejasného zvuku.

Priznávam, uchvátila ma atmosféra prvých sekúnd, keď Gahan tancuje na intro. Nič viac.

Apropo: Ja a môj vek. Nezaraďujem sa medzi vyznávačov Exciter-a, skôr mi je bližšie obdobie 87-98.


jankadM

 67    23. máj 2005 o 16:36

MILUJEM DEPECHE MODE, MOLUJEEEEM!!!!!!!!!!!


Diskutovať môžu iba zaregistrovaní a prihlásení užívatelia.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa