Dosiahli sme významný cieľ

Dosiahli sme významný cieľ

S Jonathanom Kesslerom o partnertve Depeche Mode a Hublot.

Aký má vlastne vaše partnerstvo s Hublot význam? Ako k tomu spojeniu vlastne došlo? Depeche Mode vždy hľadali nové cesty, ako predstaviť ich hudbu novým fanúšikom a novým trhom, no a vďaka šanci stretnúť sa s Hublot tímom v Prahe na začiatku turné vzniklo jedno nádherné priateľstvo. Hoci kapela sa nikdy nezdráhala novým alebo zložitým partnerstvám, tak spolupráca s Hublot dostala prioritu, hoci toto partnerstvo nikdy neprekročí rámec sveta médii a zábavy. Výpovedná hodnota partnerstva rockovej kapely a luxusnej značky nie je až tak zreteľná, lenže Depeche Mode sú fanúšikmi tejto značky odjakživa, no a v kombinácii s prirodzenou túžbou podporiť Teenage Cancer Trust to prinieslo so sebou priateľstvo, na ktoré sme veľmi hrdí. Depeche Mode sú tak v podstate prvou rockovou kapelou, ktorá vstúpila do sveta luxusu. Aká časť tohto vstupu sa podieľa na túžbe získať peniaze pre charitu a akú časť možno pripísať prirodzenej túžbe Depeche Mode naďalej sa vyvíjať a inovovať? Depeche Mode sa tešia dlhej a úspešnej kariére, takže ich meno je automaticky atakované aj niečím z iného, než hudobného sveta - bez ohľadu na to, či je ten ktorý projekt založený na luxuse alebo charite - v tomto smere sa musia inovovať. A hoci je to veľmi dôležitá podmienka, nie je to postavené na motivácii samotnej. Od nášho prvého stretnutia s Hublot až po aukciu s hodinkami a charitatívny koncert skupiny v Royal Albert Hall sa motivačný faktor každého z nás pretransformoval v túžbu uskutočniť skutočne významný charitatívny čin. Ono, to spojenie Depeche Mode a Hublot môže byť samozrejme v prvom rade zárobkovým činom, ale skutočným cieľom je podporiť Teenage Cancer Trust a hlavne vyzdvihnúť význam tejto neuveriteľnej záležitosti. Nakoniec to bolo šťastné rozhodnutie, spolupracovať s Hublot. Sú s Depeche Mode prepojení viacerými smermi, no v podstate musí byť zaručené, že toto spojenectvo je postavené na vzájomnom rešpekte. Chodí na vaše koncerte veľa fanúšikov značky Hublot? Vzájomný rešpekt je absolútne kľúčový. Ako som spomenul, už pred vstupom do tohto partnerstva boli Depeche Mode fanúšikmi tejto značky a mnoho členov tímu Hublot sú skutočnými fanúšikmi Depeche Mode. Vďaka tomu je toto partnerstvo absolútne prirodzené, čo každá strana chápe a berie vždy na zreteľ ohľaduplnosť a priority strany druhej. Bez pochýb to partnerstvo posilnilo a malo pozitívny dopad na spoločný projekt. Samozrejme to môže pritiahnuť milovníkov značky Hublot na koncerty Depeche Mode a fanúšikov kapely k Hublot výrobkom, ale skutočnou krásou tohto partnerstva je práve vytváranie synergie - Hublot a Depeche Mode urobili spolu pre Teenage Cancer viac, než ktokoľvek iný osamote. Myslím, že sa vyjadrím za obe strany ak poviem, že sme si celý ten proces krásne spoločne užili a ďalšie možnosti spolupráce len a len uvítame. Nakoniec, toto partnerstvo s Hublot reprezentuje nový spôsob, akým si ľudia kupujú hudbu. Tešíme sa zo spojenia s iTunes, no stále tomu chýbalo "niečo výnimočné". Uvedomovali ste si vlastne, že toto priateľstvo vyprodukuje tak harmonické partnerstvo, nielen v návrhu boxov a hodiniek, ale aj tímovú prácu medzi Vami a skupinou? Už od prvého stretnutia s tímom Hublot sa všetci úplne do projektu vložili a zároveň sa stavali k tomuto partnerstvu so všetkou vážnosťou. A hoci samotní Depeche Mode zohrávali v brainstormingu veľmi významnú úlohu, ako aj pri schvaľovaní dizajnu, skúsenosti a znalosti dizajnérov firmy Hublot nám umožnili zaktualizovať naše spoločné vízie a premeniť ich na skutočnosť. Hublot zamestnáva brilantný tím dizajnérov, marketingových odborníkov a manažérov a pre nás to bola radosť byť súčasťou procesu vzniku produktu. A ako som sa zmienil, z toho prirodzeného rešpektu vychádzala aj akási harmónia: Hublot plne rešpektoval predstavy kapely pokiaľ išlo o boxy, aby to boli vyložene fanúšikovsky, zberateľsky orientované produkty a samotné hodinky aby prezentovali dlhoročné pôsobenie kapely v hudobnom biznise. Nakoniec, tím remeselníkov Hublot bol schopný vyrobiť výrobky, ktoré nielen odrážali Depeche Mode v pravdivom a stoickom svetle, no zároveň symbolizovali hublotovskú oddanosť luxusu, elegancii a jednoduchosti. Samotný výsledok nie je iba jednoduchý značkový produkt, ale aj premyslená spolupráca, ktorá podľa mňa istotne pritiahne k sebe ako fanúšikov Depeche Mode, tak aj Hublot. Ako manažér Depeche Mode sa teším faktu, že meno kapely je spájané s týmito hodinkami a oceňujem, že projekt samotný opäť posunul hranice nášho výnimočného vzťahu s fanúšikmi. No najviac som hrdý na to, čo toto spojenectvo znamenalo pre Teenage Cancer Trust, ako pre samotnú stránku financií, tak aj pre zviditeľnenie odkazu TCT. Boli sme schopní dať tomuto všetkému zreteľný a pozitívny význam a týmto spojenectvom dosiahli významný cieľ. zdroj: Revolution, Mexiko

Názory Devotees (3)

tomy

 1    22. jún 2010 o 15:32

tak HUBLOT i DM sú významné svetové značky , takže pre oboch je to veľmi prestížna záležitosť .
A pokiaľ viem, tak ak aj časomiera na aktuálnych MS vo futbale nesie názov HUBLOT.
A pre DM je dobré, že sa verejne angažujú v takýchto projektoch.
Klobúk dolu - ďalší dôkaz o tom, že kapela je skutočne kultová .

kačena

 2    22. jún 2010 o 17:30

Pre dobrú vec takéto aktivity schvaľujem a súbežný zisk pre obe “značky” nezávidím. Škoda len,že nepatrím k dobrodincom,ktorí mohli zo svojho rozpočtu prispieť a teraz vlastnia niektoré z tých hodiniek :( ...

tomy

 3    23. jún 2010 o 11:14

no to sa ešte narobím aj ja, aby som si mohol dovoliť taký luxus smile Možno , keď budem mať 101 smile

Depeche Mode FanShop

Diskutovať môžu iba zaregistrovaní a prihlásení užívatelia.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa