Vytvor vlastný Martyr Remix!

Včera večer sa objavila správa na dM.com o možnosti remixovania nového singla, ktorý mimochodom ešte ani oficiálne nevyšiel!

Môžeme si skúsiť premixovať prvú slohu skladby v špeciálnom programe (U-MYX). Samozrejme každý asi pracuje na tom, ako získať pásma von z programu a použiť nejaký lepší softvér pre mix. Kto to myslí vážne môže si kúpiť skladbu so všetkými pásmami na stránkach U-MYX. Prajeme veľa úspechu novým remixerom! Zdroj: [url=http://www.depechemode.com/news/index.html#092906_martyr_more]dM.com[/url] Remix balík: [url=http://www.u-myx.com/clips/depechemode/]U-MYX.com[/url]

Názory Devotees (46)

bunco

 1    30. september 2006 o 10:36

moze niekto nasamplovat ten separatne samotny lead spev a tie pomocne vokale ?


plz .)

MAIKI101

 2    1. október 2006 o 08:48

hmmm - pokial si nekupi samotnu skalbu so vsetkymi linkami a stopami samostatne - je to prakticky nemozne .....

Roman

 3    1. október 2006 o 13:52

Zasa budu na nete stovky, tisicky nepocuvatelnych mixov ako to bolo s Dream On ci I Feel Loved.

MAIKI101

 4    1. október 2006 o 20:24

...... asi tak nejak !!!

depešmod

 5    1. október 2006 o 22:28

Neni na original hlas Daveho a Martina, zlate ruky Andyho a mojho najobľubenejšieho klavesaka Alana, ak niekto stvorí niečo aby sa podobal na nich je dosť slabé!!! To je iba môj názor.  Milujem DM!!! Milujem hudbu a aj ich ako osobnosti.

Monghi

 6    2. október 2006 o 07:15

podla mna mal tento song zostat tam, kde bol doteraz a objavit sa na neskorsom remastri PTA, ako bonusova skladba… myslim, ze remixy su pocuvatelnejsie ako samotny original…

MAIKI101

 7    2. október 2006 o 08:09

........ no - to nebolo zle ......???

MAIKI101

 8    2. október 2006 o 08:13

.... ale ten remastrovany PTA - dufam , ze najskor tak za 25 rokov ....

Oáza

 9    2. október 2006 o 09:27

pro Bunco:dostat z toho jednotlivý stopy je úplně jednoduchý,jestli trochu děláš do muziky,tak tě to musí napadnout !

Ringo

 10    2. október 2006 o 13:42

neni nad original. Cim vice tu skladbu posloucham, tim je lepsi. Na co remixy?

kinn

 11    2. október 2006 o 16:07

ringo ty si uplne tupy ked sa pytas taku sprostu otazku. este stastie ze vydavatelstvo rovnako ako management to vidia inak.

bunco

 12    2. október 2006 o 19:25

edwood smile sak mna to napadlo, jasne ze to pojde, len tu nemam na to sotfware ... ako beriem ze to nie je vyhovorka ale prislo na moju neinformovanost a neviem aky soft by zvladol spravit zaznam z online prehravania zo zvukovky ... na sb karte to ide polahky, ale ja tu tu zvukovku nemam ...

co sa tyka toho kusku co tam je /dlhsie som si este nemal moznost vypocut/, tak sa to javi na jednu dalsiu vykamanu chutovku od dm .... tesim na full release

Ringo

 13    3. október 2006 o 07:12

kinn: mysli si co chces, ja proste nejem naklonen amaterkemu przneni pisni v podobe dnesnich remixu

MAIKI101

 14    3. október 2006 o 07:37

pravda pravda !

imi1

 15    3. október 2006 o 10:57

kinn: ukludni sa a neurazaj tu ludi

kinn

 16    3. október 2006 o 12:00

ringo: jasne to su amateri najvacsieho zrna. sice su technicky aj hudobne zdatnejsi ako posledni 2ja dm producenti ale nevadi smile Medzi producentom a remixerom nie je z hudobneho pohladu velky rozdiel, kedze producent spravi tzv “original mix”, akurat pre cely album.  Nenapadlo ta niekedy, ze okrem hardcore “milujem cokolovek od dm a vsetko ostatne je odpad” fanusikov ako ty su tu aj bezni ludia, ktori pridu na dm koncert napriklad preto lebo pocuju remix v klube? A takych ludi je viac ako by si veril. Podcenovat klubovu scenu sa neoplaca, to vsetci dobre vedia.
imi1: stfu

Ringo

 17    3. október 2006 o 12:14

KINN: klidne si to vsechno cos napsal mysli. Ja si nemyslim ani jedine z toho. Tvorit hudbu a posouvat jen hejbatkama u jednotlivych melodickych linek, v tom ja vidim sakra rozdil.

Ringo

 18    3. október 2006 o 12:15

KINN: proto DJe dela kde kdo, kdokoliv se to rozhodne delat. Zatimco producenta DM asi jen tak nekdo delat nemuze.

kinn

 19    3. október 2006 o 12:28

ringo: ty jeden hudobny expert ;P Skus sa naucit pracovat v programoch ako napr. cubase, pro tools, reaktor, reason, nuendo, atd, .. a potom rozpravaj o tom “posouvani hejbatek”. Dj ked hra = performance, porovnaj s tym co robi andy/martin na podiu (klepu do syntakov pripadne martin brnka na gitare). Dj ked tvori (alebo remixuje) = producent, porovnaj s tvorivou a producentskou pracou v studiu. Rozlisuj.
A keby si sa zapocuval do remixov zistil by si ze ti hnusni amateri co prznia najuzasnejsie dm skladby (kazda nova je ta najuzasnejsia ze? smile) tam davaju aj vlastne melodicke linky ! Akato drzost.
A co sa tyka toho kto robi producenta dm, to asi naozaj nemoze robit hocikto. Ale mojim osobnym nazorom (a nielen mojim) je, ze volba poslednych 2 stala za prd v porovnani s tym co sa tvorilo predtym.

Ringo

 20    3. október 2006 o 14:19

KINN: se mi zda ze dost pletes dve veci. Jedna vec je tvorba hudby a druha vec je ryze technickeho razu. Kdyz ty programy mit budu a naucim se je, coz s jistou zrucnosti urcite neni az takovy problem, tak si muzu mixovat jak budu chtit, dam do eteru co bude tak nejak znit dobre a muzu se tim chlubit. Ja spise ocenuji tu tvurci praci, vytvorit melodii, slozit text, odzpivat jej, skloubit toto celkove do pisne. Tohle je pro me umeni. Technicke doladovani a zaobleni do nejakeho kabatku je proste technickou zalezitosti. Pokud clovek toto dela jako producent v kapele, jako treba to delaval Wilder nebo Flood, je k tomu treba mit i jakysi hudebni vkus a cit. ale poslechnu-li so praci DJs, co vychrli radu remixu a jsou toho schopni z prvnich par zverejnenych tonu pisne, tak sorry, ale tohle umi fakt kazdy, kdo si precte manual k tebou zminenym programum. Vlozit do DM pisne vrrrrrrrrrrr v ruznych vlnach a vlozit do toho tuc, tuc, tuctuctuc, tuc, tuc, tuc tuc tuc, popripade vlozit zrychleny zpevakuv vokal - no, jako rytmicky na vytrepani mozku z hlavy super, ale umelecky naprosto plytky vyblitek.

Ringo

 21    3. október 2006 o 14:22

KINN: a sorry, ale kdyz si poslechnu podle nekterych tady genialni mixy Precious, tak se o nejakych vlastnych melodickych linkach vubec neda snad ani hovorit. Teda pokud melodicka linka pro tebe neni jakykoliv prodlouzeny pazvuk, ktery ti vyloudim na compu i v kdejakem primitivnim freeware mixaznim pultiku.

kinn

 22    3. október 2006 o 14:34

Samozrejme ze ked remixuje dj skladbu musi v nej zachovat aj originalne sample/spev/text , atd, inak by to nebol remix ze?. Dovolit si zhadzovat ich pracu na uroven amaterskej tvorby s argumentami “coz s jistou zrucnosti urcite neni az takovy problem” (viditelne ani netusis ako prebieha tvorivy a technicky proces spracovania zvuku na profesionalnej urovni s mnou menovanym audiosoftwarom) je pre mna minimalne ukazka slusne povedane netolerantnej nevedomosti. Je jasne ze niektore mixy su humus a ine lepsie, ale preco ich vsetky hadzat do jedneho vreca jedovatymi recami o tom ako su zbytocne? Existuje klubova scena ktora DM zboznuje a preto sa remixuju vo velkom. Vadi ti to ?
Aj autorsky zakon pozna velku upravu diela, kde sa potom delia tantiemy aj medzi upravovatela a nie iba originalnych autorov.

A co sa tyka remixov Precious, som zvedavy ako by si v dakom primitivnom softiku spravil reconstruction Sashovho mixu s jeho “pazvukmi” (ze PTA ako album ma 10x tolko pazvukov a Exciter 50x je druha vec). Preved svoje jalove reci o tom ake je to jednoduche do realu a skus to.

Ringo

 23    3. október 2006 o 17:13

KINN: mozna jeto technicky narocnejsi prace, ale potom ti DJs s tim umi zachazet na podprumerne urovni, protoze to co ja slysim v drtive vetsine mixu je jednoduchost az primitivnost, kterou absolutne nemam duvod poslouchat. Prirovnavat Sashovy nejake zvuky mixy k PTA je nesmysl a i k docela jednoduse minimalisticky udelanemu Exciteru rovnez.

Ringo

 24    3. október 2006 o 17:14

KINN: a konec teto nesmyslne hadky, zrejme zajmove patris k nejakym klubovym ucastnikum ci dokonce tvurcum, takze se proste nemame sanci shodnout.

kinn

 25    3. október 2006 o 17:50

Skus sa hlavne vyhnut tvojim nenavistnym komentarom k tejto teme. Su proste ludia ktori povazuju klubovu hudbu a prejav za vyssie umenie ako ty, tak to toleruj a nekomentuj veci len z principu ze ich nemas rad.

marek2

 26    4. október 2006 o 14:01

kinn, ringo: ja myslim ze pravda sa nachadza niekde uprostred ... remixy rozhodne nie su zbytocne ale je ich prebytok ... a hoci nie som profik tak vcelku viem o com hovorim (teda co sa tyka tvorby DM a remixov ich skladieb) lebo v poslednom case davam dohromady svoju zbierku remixov DM a niekedy je to vazne o hubu ... mnohe remixy aj od renomovanych DJs su fakt nepocuvatelne tuc tuc a mam ich LEN kvoli kompletnosti zbierky a ze je to proste od DM ... no a tieto “remix contests” su total hruza - hoci aj tam sa OBCAS najdu naozaj perly (osobne si myslim ze Butcher Bros remix z I Feel Loved je uplne famozny a asi aj lepsi nez original mix) ... problemom je proste nadprodukcia ... a v ramci nej casto pokrivkavajuca kvalita ...

Dangerous

 27    4. október 2006 o 16:30

I když nové (po roce 97) remixy DM neposlouchám a přijdou mi naprosto na jedno brdo, jsou vesměs pro skupinu pozitivní..Jedna z velmi průkopnických věcí u DM byla právě ta, že se nebáli dát své písně k přepracování jiným interpretům. “Nebýt Depeche Mode, celá móda mixů a remixů nemusela vůbec vzniknout”
Berme remixy jako bonus, který si může a taky nemusíme koupit, je to jen na nás.

kinn

 28    4. október 2006 o 16:48

marek2> staci JEDEN jediny dobry remix ktory vyjde z takehoto contestu a uz to ma zmysel. O tom to totiz je..

imi1

 29    5. október 2006 o 14:52

kinn: asi si tu vsetkych presvedcil, ze si iba ubohy arogantny kokotik. To mas za to “stfu”.

marek2

 30    5. október 2006 o 14:54

kinn to je sice pravda ale preco potom preboha vydaju ako OFICIALNE promo asi 30 verzii z ktorych tak desatina je naozaj dobra ... jasne ze chapem propagacne dovody v kluboch ale aj tak mi to mnozstvo (navyse hodne podobnych) remixov lezie na nervy ...

kinn

 31    5. október 2006 o 15:03

imi1: takato vulgarne primitivna reakcia si ani nezasluzi komentar. Bud sa zapojis do konstruktivnej debaty alebo si reci o tom ze sa mam ukludnit nechaj pre seba a najblizsie dostanes horsie ako len stfu.

imi1

 32    5. október 2006 o 15:05

marek2: proma sa vydavaju hlavne pre DJov na mixovanie setov .... myslim ze je to lepsie akokby to vsetko vydavali na regularnych vydaniach ... aj ked ani americke CD Precious nie je velmi pocuvatelne.

ale som celkom zvedavy na remix Troy Pierce, ktory je kamos mojho znameho Marca Houlea, ktory je tiez namakany techno producer a remixer z projektu Run Stop Restore.

imi1

 33    5. október 2006 o 15:08

kinn: vulgarne sa tu vyjadrujes a nazyvas tu ludi TUPYMI a to mi velmi vadi. Preto som ti napisal aby si sa ukludnil… Je smutne ze to ani nevnimas. A potom sa este aj vyhrazas ... pozri sa radsej do zrkadla. Uvidis tam toho A.K.

kinn

 34    5. október 2006 o 15:08

marek2> v conteste sa +- rata s tym ze vacsina bude odpad, totiz na to aby si mal jeden remix dobry musis mat velke mnozstvo priemernych az zlych aby si mal s cim porovnavat. To ze na oficialnych singloch DM su casto zle mixy je bohuzial pravda a v ociach ludi ako ringo potom zhadzuju celu elektronicku tanecnu scenu. No casto su rozne mixy naviazane na rozne elektronicke tanecne styly a preto sa ti napriklad nemusi pacit remix v zanri dnb , no je velke mnozstvo ludi co maju radi dramac aj dm a pre nich je to urcene. Neznamena to ze sa ma zhadzovat a zhovadovat vsetko, je to jednoducho urcene pre ine publikum. Ja sa snazim byt tolerantny k hudobnym zanrom a neodsudzujem len na zaklade nejakeho subjektivneho hodnotenia po vypocuti si polovicky remixu.

Gabriel

 35    5. október 2006 o 15:09

imi: neviem trosku pochopit sposob, akym komunikujes. V diskusii si nevyjadril absolutne ziaden postoj k teme a pod. Ak sa dvaja hadaju a fakt nemas co povedat k problematike, tak radsej ostan ticho. Od Kinna si si vysluzil to poslanie niekam prave za tento pristup v tejto diskusii. Neviem co si cakal, asi mas neuveritelnu schopnost zapliect sa do debaty, v ktorej defacto nediskutujes. Takze sa tu vsetci pekne ukludnite (kringo, kinn) a ak niekto s niekym o niecom diskuskutuje a nemas co konstruktivne napisat (imi), tak proste nic nepis. Ak sa rad hadas a hasteris, tak toto nie je dobre miesto. Z vlastnej skusenosti cokolvek ty napises, osobne ignorujem, pretoze mam s tebou dost zle skusenosti, nakolko neutocis na nazor ale na osobu, ktora nazor napisala. Kinn bol slovne tvrdy na zaciatku k Ringovi, ale nie vulgarny, tak ako si to previedol ty a este raz tu od Teba nieco take budem citat, tak ti dam bez vsetkeho ban.

kinn

 36    5. október 2006 o 15:12

imi1> kto ti dava moralne pravo ma komentovat bez toho aby si sa zapojil do diskusie? A mas pocit ze slovo tupy je vulgarizmus? Najdes ho aj v slovniku.  Narozdiel od tvojho kokotika.

imi1

 37    5. október 2006 o 15:19

Gabriel: ja som debatu cital, a ked ti nevadi ze tu niekto niekoho nazyva TUPYM, tak uz fakt neviem aku mas uroven. Mne to vadi a to som aj napisal. KLudne mi daj BAN, budem sa mat cim chvalit.
Mne je uplne jedno ci ma ignorujes alebo nie. Ja svoje pocity a nazory pisem uprimne a snazim sa nikoho neurazat. Nemozem zato, ze som citlivy na to, ak sem niekto pise z nadradenej pozicie, ako niekedy aj TY.

Mimochodom s Kinnom v mnohom suhlasim s jeho “odbornymi” nazormi na temu.

imi1

 38    5. október 2006 o 15:21

kinn: ten kokotik bola reakcia na “STFU” = SHUT THE FUCK UP, ktore rozhodne tiez nenajdes v slovniku a je to vulgarne.
Ty si ma urazil najskor. Sorry.

Gabriel

 39    5. október 2006 o 15:33

imi: ak si nevazis, ze tu mozes chodit a napises mi veci ako “KLudne mi daj BAN”, ver, ze to aj urobim ak este raz na niekoho OSOBNE zautocis. Nechapes zakladnu vec. Napadaj nazor, nie cloveka, ktory to pise. Napisal som ti to uz x-krat a stale to nevies pochopit. Ak by si mal na webe diskusiu, pochopil by si mozno, preco ma ludia ako ty nutia spravat sa tak, ako sa spravam. Ja som tento web nepostavil na to, aby sem uboziaci ako ty chodili a pisali na ludi, ktori tento web spravuju urazlive veci. Takze skludni hormon, stiahni chvost a diskutuj k teme, a ak nie, tak chod tam, kde ta poslal kinn.

kinn

 40    5. október 2006 o 15:40

to je ako hadat sa o tom kto ma vacsieho kolika. Ako sa hovori, hlupaka nepresvedcis iba sam sebe uskodis. Eof.

imi1

 41    5. október 2006 o 15:41

Gabriel: TY si minimalne taky isty UBOZIAK ako JA.
Otvor oci v prvom rade. Ja neutocim na osobu ale na sposob jednania. Tymto si krasne ukazal verejnosti uroven tvojho jednania - presne to co mi vadi. Proti takymto sposobom sa budem vzdy ozyvat. O hormonoch chvostoch a pod. sa rozpravaj so tvojimi blizkymi a nie so mnou.

Gabriel

 42    5. október 2006 o 15:42

imi, mas pravdu, mozes, u seba doma, tak ako ja.

imi1

 43    5. október 2006 o 15:45

kinn: mam opat podobny nazor ako ty. wink

Fakt tieto remixove sutaze maju zmysel. Je iste pre mnohych zaujimave hrat sa s originalnym multitrack nahravkami ih oblubenej a respektovanej skupiny.

Gabriel

 44    5. október 2006 o 15:56

imi: mlady muz, sup sup, chod sa realizovat so svojimi vulgarizmami a urazlivymi hlaskami na svoj web. Enjoy

Ringo

 45    6. október 2006 o 07:05

GABRIEL: nechci tu rozvirit nejake vasne a dalsi flame, nicmene prvni kdo tu rozjel agresivni urazlivy vystup urazejici osobu byl kinn. Jak jinak lze pochopit, kdyz nekdo rekne : “jestli si myslis toto, jsi naozaj tupy”. Tohle neni napadeni myslenky, ale rovnez osoby. Nacez imi1 jen slusne upozornil, ze by kinn nemusel urazet lidi a ponechat diskusi v slusnem ramci. Chapu tvou snahu o slusnou diskusi bez zbytecnych mimotematickych vsuvek, ale kdyby se me kinnova urazka citelne dotkla, coz se stat klidne mohlo, ver ze by se tato diskuse, na spousteci mechanismus flame v podobe hlasky “jsi tupy”, zvrhla v serii urazek a osobnich napadani. Chapu ze imi1 pokracovanim v naslednych urazkach na kinna prestrelil a zvrhnul tematicky diskusi jinam, ale podle me by jsi rovnez mel pochopit, ze pokud nezavisle bez zasahu cetl tuto diskusi a sledoval jednotlive nazory, moho jej nahle slovni napadeni na nekoho dohnat alespon k tomu, aby hodil upozornujici komentar, ze by toho dotycny mohl nechat. Cimz tak trochu suploval tvou roli.

kinn

 46    6. október 2006 o 13:28

Ringo: povelovy prikaz “ukludni sa” beries ako slusne upozornenie? Moja prva reakcia bola arogantna, no rovnako arogantna bola ta jeho na mna a to este bez dovodu kedze nema co suplovat ulohu administratora. Asi si pomylil web. Je to skoda, kedze podla jeho slov su nase nazory na tematiku pribuzne a ja si svoju neprimeranu reakciu na teba priznavam.

Diskutovať môžu iba zaregistrovaní a prihlásení užívatelia.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa