Top Of The Pops 8.9.2005

Tak ako bolo už dlhšie avizované, Depeche Mode sa včera krátko objavili v nemeckom Kolíne nad Rýnom a pre reláciu Top of the Pops nakrútili dve skladby, Precious a Pain That I'm Used To , ktoré budú v uvedenom poradí vydané ako single k nadchádzajúcemu albumu Playing The Angel.

Po krátkom uvážení som sa rozhodol, že to zaradím len medzi správy, lebo si to viac pozornosti nezaslúži. Po dvoch prísnych kontrólach (ktoré definitívne prečesali každé vrecko) zaujalo 150 ''šťastlivcov" s pozvánkami na meno priestor okolo pódia. Po úvodnom šaškovaní moderátora, ktorý sa snažil nabudiť atmosféru, zaujali za búrlivého skandovania a potlesku obecenstva, Andy, Christian, Martin a Dave svoje miesta. Dave sa síce sem tam pousmial, ba medzi skladbami aj podišiel k fanúšikom a podal si s nimi ruky, ale celkovo pôsobil chladne a odmerane, Martin sa tváril neskutočne znudene a Fletch si neodpustil zopár pre neho tak typických figúr. Obe skladby zazneli z playbacku, Martin ich absolvoval s gitarou, po Precious, ktorá odznela ako prvá, Dave zhodil sako, Fletch si prezliekol čiernu košeľu za inú čiernu košeľu, priamo na pódiu a Martin sa vyzliekol do trička a nasadil si okuliare. Počas skladby Precious bola na zadnej projekcii premietaná grafika z klipu Precious, ale bez členov kapely, počas Pain That I'm Used To zase operený panáčik, ktorého mal Christian zobrazeného aj na bicích. Evidentne sa organizátori pokúšali presvedčiť kapelu, aby vystúpili ešte raz, no neúspešne. Ku komike celej situácie prispieva aj fakt, že fanúšikovia boli vytlačení asi do vzdialenosti 50 metrov od čiernych limuzín pristavených pre kapelu, ktorá sa hneď večer presunula do Milána. Celé mi to pripadalo veľmi arogantné, ak kapelu nebavia TV vystúpenia a robia ich len z povinnosti, v poriadku, ale ich vzťah ku fanúšikom, k tým, ktorí ich 25 rokov živia a trpezlivo akceptujú všetky ich rozmary, by mal vyzerať ináč. Pre nich by to bolo možno desaťminútové zdržanie, kým by rozdali zopár podpisov, ale pre fanúšikov, by to bolo ocenenie ich dlhotrvajúcej vernosti. Aby som nebol taký skeptický, skladba Pain That I'm Used To Be ma oslovila hneď po prvom počutí. Samozrejme počul som ju len raz a snažil som sa koncentrovať na všetko naraz, ale myslím, že posledná DM skladba, ktorej stačilo jediné vypočutie, aby si ma hneď dostala, bol Insight (mimo Precious). Ide o skladbu rýchleho tempa s výraznou gitarou, zvukovo mi pripomínala Dead of Night a Halo. Jednoznačne veľmi vhodná na živé vystúpenie. [b]Flecke[/b] Ja by som ešte dodal na margo tej akcie asi toľko. Celková organizácia bola v sklze. Kapela prišla na rad asi o hodinu neskôr ako pôvodne mala. Predošlé natáčanie sa asi pretiahlo tak proste DM museli čakať. To si myslím bola prvá vec prečo boli takí podráždení. Ako Dave prišiel na scénu tak bolo badať malý úsmev. Potlesk neutíchal ani po par minútach a keď fans nechceli stíchnuť tak jednoducho pustili precious s projekciou ako vyžšie spomína cvengo. Nezabudnem na jednu nemku ktorá po tom ako jej Dave podal ruku začala kričať na Martina a ten sa len zarehotal a podišiel k nej aby jej tú ruku podal. Potom prišiel na rad druhý singel ktorého názov sme dovtedy len špekulovali. Hned som stíchol pretože som si uvedomil čo to hrá a snažil sa zapamätať nejak melódiu. Po prvom počutí ma tá skladba nadchla ale na to aby si to človek určitým spôsobom "vstrebal" je to málo. Jediné čo mi utkvelo v pamäti je koniec refrénu a ako Dave zostal chvilku stáť po tom čo odznela skladba a sledoval reakcie ľudí. Celkovo o tej skladbe si môžete prečítat v rôznych recenziach od novinárov. Je to agresívnejšia, rýchlejšia a temná skladba. Nedovolím si ju s nijakou skladbou porovnávať. Ale jeden sampel použitý v tej skladbe mi vzdialene pripomína The Dead Of Night. Každopádne sa máme na čo tešit. Týmto ďakujem ľudom ktorí mi umožnili sa zúčastniť tohoto natáčania. Videl som Depeche Mode a bol som tak blízko asi ako nikdy predtým. Aj keď som absolvoval 6 hod vo vlaku a potom cca 7 hod v aute (aj s prestávkami) tak môžem povedať, že to stálo za to. Riešiť celkovú náladu DM nebudem nakoľko ako som spomenul vyžšie organizácia bola v sklze a aj naplánovaná cesta do Milána mohla spôsobiť momentálne rozpoloženie a rýchle zbalenie kapely. Skladba Precious bude v relácii Top of the Pops vysielaná 1.10.2005. A ja ešte doplním ,že DepecheMode.sk vám samozrejme tento záznam z RTL vysielania prinesie na download.

Názory Devotees (82)

cvengo

 1    9. september 2005 o 09:01

takze uplne bude stcit, ked si to pozriete v tv

Shine

 2    9. september 2005 o 09:16

joj tak to mi je ľúto, že ste sklamaní... :(
Flecke mi volal pred cestou z BA, viem si predstaviť jaký je teraz nasratý.
Asi nemali svoj deň...

Trošku podozrivo na mňa pôsobí, že sa Pain That I´m Used To sa páči na prvýkrát. (Aj keď u mňa - OWILM a WIMS sú doteraz absolútnou špičkou…)

Ringo

 3    9. september 2005 o 09:30

hmm, ten Monghiho anglicky text co jsem tu nekde cetl vyznel uplne jinak. Nadseni kapely, vzbuzeni mladistveho dojmu, Dave si uziva zpev…....asi zalezi na nalade a okolnostech. Treba je nekde neco nasralo, jsou to taky jen lidi, ne?

kasty

 4    9. september 2005 o 09:32

Tak to je ozaj zaujímavé prirovnanie Pain That I’m Used To Be prirovnať ku Dead of Night a Halo kedy ide podľa mňa o dve diametrálne odlišné skladby, ale som rád že to bude pecka a pekný narez. Darmo dm to tento rok rozvalcujú.
Správanie dm ma vôbec neprekvapuje a som rád že pôsobia tak chladne a odmerane. Už nech sa to všetko prevalí. Ešte nikdy pred vydaním albumu dm to takto negradovalo.

Shine

 5    9. september 2005 o 09:50

ringo - určite uznáš, že o celkovom dojme rozhoduje mnoho faktorov. Napr. aktuálna nálada, splnenie očakávaní, únava, cestovanie,... A to sú len niektoré, čo ma teraz napadli. Preto sa v pohode môžu vyskytnúť odlišné názory (dojmy).

Shine

 6    9. september 2005 o 09:50

ježiš sory, ja som pako. šak si to napísal aj ty. (robím 5 vecí naraz… asi si DMsite nechám až na doma)

Jurgen

 7    9. september 2005 o 09:57

Offtopic   Precious v hitparádě Radia1 na 2. místě,tak hlasujte at příště vyhraje. :D :D

Marten

 8    9. september 2005 o 09:58

Tech okolnosti proc ten dojem byl jaky byl muze byt opravdu hodne…tezke rict….ono kazdy den nekde propagovat sve nove album, porad odpovidat na ty same otazky /mnohdy asi i pekne stupidni otazky/ atd…je trosku na palici! Urcite to neni sranda a musi to lizt pekne na mozek! Navic si myslim, ze DM si zrovna nikdy moc nelibovali v playback vystoupenich v TV!!! Spise se tomu branili….asi to berou jen jakou splnenou “promo povinnost” - nic vic nic min

cvengo

 9    9. september 2005 o 10:07

kasty, preco sa ti paci ten odmerany pristup?

Beladona

 10    9. september 2005 o 10:16

Mne by spis vadilo, kdyby s falesnym usmevem celebrit rozdavali blahosklone autogramy. Mam rada ty jejich otravene obliceje smile

Marten

 11    9. september 2005 o 10:32

Souhlas Baledona…mrknete obcas na dnesni MTV, jak se tam ty dnesni hvezdy predvadej - kameru za prdeli i na zachode - kdo je na to zvedavej - to uz neni o hudbe, ale jde o neskutecne vtiravej prostredek, jak bejt co nejvice na ocich… Nevim, ale jsem rad, ze DM jsou v tomto ohledu jaci jsou - tak trosku nepristupni….Pomaha to totiz kolem nich vytvaret takovou tu zvlastni magickou atmosferu, pro kterou je mame vsichni radi. I kdyz cvengo ten podpis bych ti samozrejme pral!!!!! Ale jak uz jsem psal nize, je jen tezke rici v jakem byli rozpolozeni kdyz kolem fanousku prochazeli… Maj ted hodne narocnej program - rozhovory, nataceni, tour….. myslim, ze maji pravo na to vybrat si nejakou tu slabsi chvilku!

Robbie

 12    9. september 2005 o 10:54

Zdar, naprosto souhlasim se cvengem. Vcera jsem mel take to stesti zucastnit se TOTP a neni to o tom, ze by nekdo z nas prahnul o autogram DM. Spis je to o tom, ze lidi se tam tahnou z celyho Nemecka a to nemluvim o nas z Cech a Slovenska. Vytvari tam atmosferu, delaji vlastne “krovi” a DM to nestoji ani za p**** Thank you. Nemyslim, ze je to splnena Promo povinnost, jak tu nekdo pise. Je to video, ktery bude v hitparade. Myslim, ze mimo fanousku byl prekvapeny i cely realizacni team. Ale Gahanovo gesto bylo vice mene jasne a i pres premlouvani televize RTL, bylo jasne receno “That’s it”. Ale pres to vsechno jsem rad, ze jsem tam byl. Zdravim cvenga a myslim, ze jsme tam meli zustat. Stejne jsme dorazili az ted wink

Dangerous

 13    9. september 2005 o 10:55

souhlas Beladona grin
DM odměření a ne falešní jako jiní!
DM4EVER!

Dangerous

 14    9. september 2005 o 10:59

to Robbie: A co “Pain That I´m Used To” ?

Robbie

 15    9. september 2005 o 11:10

dangerous> opet musim souhlasit se cvengem…fakt neco mezi Dead OF Night (efekty a nastroje) a Halo (zpev a melodie)....Tezko rict, v podstate si to uz moc nepamatuju. Ale libilo se mi to na prvni poslech, melo to stavu. Je to takova popova skladba s tvrdym zvukem.

Marten

 16    9. september 2005 o 11:20

to Robie - zjevne jsi nepochopil co jsem se v tom prispevku snazil napsat…. “That’s it”. Jinak k tem fans z Nemecka - cetl jsem nejake komentare k danemu tematu na nemeckejch strankach a tam jsou nadseni /uz jen ze je videli, ze si s nekym podali ruku atp…/... Nevim co jsi cekal, ale je /DM/ celkem chapu - musej ted bejt pod silenym tlakem atd….nebudu se opakovat…

Robbie

 17    9. september 2005 o 11:28

Marten: Nerikam, ze lidi z toho nemuzou bejt nadseni. Kazdymu se libi neco jinyho. Pokud bych bydlel v Koline a odpoledne si odskocil se podivat na dve pisnicky, pak bych mel na celou saradu asi jinej pohled. Jak uz jsem zminil, nelituju toho ze jsem tam byl. Ale rozhodne se nechci zastavat. DM. Bohuzel jejich pristup je standardni, jako vzdy. A to jen konstatuji. Zkratka zadne zasadni prekvapeni a zmena chovani k fanouskum. Vlastne nas to nemelo ani prekvapit…A to fakt nemyslim zle.

Ringo

 18    9. september 2005 o 11:30

MARTEN: presne tak. Myslim ze chtit po Davovi po kazde desetiminutove chvilce sluvko Thank You - no nevim, myslim ze dikem je od DM to ze to tam predvedli, dikem fanousku za to co predvedli je to, ze tam byli. Co chcete vice? Myslim ze Dave na koncertech dekuje az prilis, dalo by se rici temer po kazde skladbe. Znam skupiny ktere toto sluvko nepronesou za cely koncert. A jinak myslim ze si DM nechavaji podpisove akce a oslavne ody az na dobu po vydani alba. Az zjisti, zda slavi albem uspech nebo ne.

Ringo

 19    9. september 2005 o 11:32

ROBBIE: myslim ze pristup DM k fanouskum je naprosto pohodovy. Nejak porad nechapu, co kdo ocekava od 10 minutoveho nahravani.

Marten

 20    9. september 2005 o 12:02

Robbie ja chapu, ze jsi se tam vlacel hodne dlouhou cestu a ze to vsechno probehlo hrozne rychle a jsi z toho trochu zklamany, ale pochybuju o tom ze DM meli nejake informace o tom ze jsou tam fans i z jinejch koutu Evropy nez z Nemecka…to je jedna vec a pak opravdu si myslim, ze tohle obdobi pred vydanim novinky a zapocatim tour je pro ne hodne narocne - cestovani po celem svete, rozhovory porad o tom samem, tiskovky, vystoupeni v radiich, TV, nataceni poradu jako je prave TOTP, pripravy na tour….. Musej toho mit plne kecky… Asi si oddechnou az to bude v rijnu venku a budou se moci soustredit na samotne tour - pak si urcite prijdes na sve i ty!!!

Marten

 21    9. september 2005 o 12:10

Ringo: souhlas a jinak myslim, ze to co se nyni deje kolem DM je neco, co jeste nikdy nebylo! Tour pro Evropu je prakticky vyprodane - to asi necekali ani nejvetsi optimisti - jejich popularita je nyni extremni!!! Takhle rychle se listky snad nikdy a nikomu neprodavaly - cetl jsem ze kdyz zacal prodej listku v Dansku /hala pro 55000 fans/ byly listky na stani /pod podiem i dale/ vyprodany behem necelejch dvou hodin, coz se tam snad ani nikomu jinemu nepovedlo! Myslim, ze jsou nyni mega uspesni - o albu vubec nepochybuji….

Marten

 22    9. september 2005 o 12:15

Jinak trosku offtopic: kdo jeste nema listek do Prahy - spechej!!!!! Je tam uz jen posledni kousek!!!!!

cvengo

 23    9. september 2005 o 12:33

ringo, to nie je o tom, ci hovori thank you, to proste bolo treba vidiet, ja som mal pocit, ze tam z nich sala uplna lahostajnost a nezaujem okolo toho, co sa tam deje
zjavne hypoteticky poviem, ze asi by sa im nepacilo, keby mali rovnaky postoj fans k ich tvorbe a koncertom
co je na tom, ci prisiel fanusik z mongolska alebo zo susednej ulice, je to fanusik, ktoreho si treba vazit
mna nestve, ze nemam autogram, ze sa nedali odfotit, ale mna stve, ze sa spravali ako keby sme tam ani neboli
som rad, ze som ich videl, je to skvely pocit, vidiet vsetkych troch zsa pokope na podiu, hlavne po tych problemoch v 2003, ale ocakaval som iny pristup

Gabriel

 24    9. september 2005 o 12:54

Marten: toto je totalne offtopic. Prosim dodrzuj cistotu diskusii. Okrem Teba to tu denne cita dalsich 1400 ludi, tak im daj sancu citat v pohode diskusie bez toho, aby museli citat aj hlasky, ktore s TOTP ABSOLUTNE nesuvisia.
Prosim, precitaj si detialne pravidla diskutovania, inak udem nuteni pristupit ku krokom, ktotre su tam spomenute.

Je tak tazke najst clanky o koncerte v prahe?
depechemode.sk/sprava_diskusia.php?id=1177_0_2_12_C_M
depechemode.sk/sprava_diskusia.php?id=1171_0_2_12_C_M
depechemode.sk/sprava_diskusia.php?id=1164_0_2_12_C_M

Ringo

 25    9. september 2005 o 13:23

MARTEN: s tou popularitou je to zvlastni. Hodne lidi je uz tolikrat v kdejakem jejich obdobi uz zatracovalo a pomalu pohrbivalo a oni najednou prisli s necim novym a vyprodali stadiony. Je to jedna z nejzvlastnejsich kapel, ktera dokaze recyklovat fanousky a jeste tvorit nove. Myslim ze z velke miry je to proto, ze delaji mezi alby cim dal vetsi odstupy a spousta lidi at starych ci mladych se opet hladove vrha v obdobich sucha na jejich stare nahravky, ty si pekne oposlouchaji a nez si je oposlouchaji, uz je tu DM s novym albem. Navic spousta mladych lidi kteri se dnes dovi o nejakych Depeche Mode si ze zvedavosti sezenou starsi alba a kdyz zjisti ze je to naprosta pecka, jedou po DM jak po uzenem. Myslim ze skupina timto nikdy neupadne v zapomeni. Po albumu Exciter bych spise cekal chladnejsi pristup fanousku, ale tady asi hodne udelal mozna i unik Precious (paradoxne) a hlasky o tom, ze Exciter se nebude opakovat, vcetne ujisteni kapely.

Ringo

 26    9. september 2005 o 13:26

CVENGO: ale o tom presne mluvim. Podivej se na faktory. Kapela ted ma jednu cestu za druhou. 10 minut nahravani. Saskovani na Playback. Dave je zivy zpevak a myslim ze uz to ze musi saskovat s tim, ze jen otevira pusu naprazdno ho musi otravit. Pak se rychle sbalit a jit o misto dal. Pochybuji ze zbude prostor na nadsene rozdavani autogramu, odpovidani na otazky ap od. Na tohle jsou jine konference. Propagace novych singlu je proste propagace. Zahraji, ukazi se a jedou dal. Navic hodne veci je v rukou realizacniho teamu. Pokud dostanou echo rychle rychle, jedem dal, tezko muze Dave s usmevem vesele rici, dame si to jeste jednou.

cvengo

 27    9. september 2005 o 14:10

neoficialne sa sukalo, ze to bol dave, ktory povedal, ze uz stacilo

cvengo

 28    9. september 2005 o 14:11

a inac, stretnut dnes davea uz nie je take jednduche, na meet and greet sa dostavaju vyvoleni, na aftershow party a do backstage nechodi, toto bola pre mnohych z fanusikov mozno posledna sanca, co ho takto mohli vidiet

Dangerous

 29    9. september 2005 o 14:18

Cvengo, první část tvého předposledního příspěvku je trochu offtopic grin tak pozor grin)

jankadM

 30    9. september 2005 o 15:23

toten andy je strasny haluzar, koselu si prezliekat rovno na podiu! ale zato tie pozy by som si rada omrkla! :D

aries

 31    9. september 2005 o 19:25

premyslam ci v tom spravani su urcite prvky ktore boli naplanovane a mali nieco naznacit…myslim si ze je lepsie ked su mierne odmerani ako keby mali rozdavat trapne umele usmevy… to prezliekanie kosele na podiu - jednu ciernu za druhu ciernu…to urcite nebolo pre to ze by to nestihal v satni…ze by chceli naznacit ze toto bude nove ale stale depeche?

Flecke

 32    9. september 2005 o 23:07

K live uprave. Mozno nemaju nachystany LIVE version na precious. Ale to tiez neobhajuje WHY nedal aspon vocals live. Eigner to tych bubnov svacal smile.

jankadM

 33    10. september 2005 o 15:19

je pravda, ze depesaci su najvernejsi fanusici, ale aj najkritickejsi! vam sa nikdy nestalo, ze ste mali na prd den a mozno ste nechtiac niekomu ublizili?  to ,samozrejme, zase nikoho nenapadlo! mna by tiez nebavilo vkuse sa rehotat a odpovedat na tie iste blbe otazky novinarov! :cool:

Monghi

 34    10. september 2005 o 20:34

Flecke: v TOTP sa vacsinou spieva na full playback…

joshua

 35    11. september 2005 o 14:39

dnes mali depesaci vystupenie s novym singlom na uk:cd. novy singel je super! velmi “skromne” vystupenie, ale super a potesi :D + o 7 vecer to bude tops of the pops v londyne. raspberry

Monghi

 36    11. september 2005 o 18:20

na DM ma v poslednych rokoch zaraza jedna vec… normalne ich stretnutia s fans otravuju… samozrejme, dotieravost by stvala aj mna, ale ked clovek vidi aj zabery z m&g za posledne roky, tak vsade z nich citit peknu znechutenost a otravenost… keby “nemuseli”, tak podla mna ani nekoncertuju… vsak tu ich “radost” z hrania vzdy citit aj z playlistov… ak sa takto silia len kvoli fans, tak by to vsetko radsej robit ani nemali… nuz co, DM su proste studiova kapela…

Roman

 37    11. september 2005 o 19:13

Haha, studiova kapela. Aj v studiu za nich makaju iny. :D

Roman

 38    11. september 2005 o 19:15

...ini… samozrejme.
Joshua dik oznam.Budem sledovat, len skoda ze to nemam ako nahrat.

IvanV

 39    11. september 2005 o 21:57

Dnes na CD:UK vystupovali DM s Precious. Skladba byla opět hrána na playback (jak jinak, když to je v tv). Všichni členové skupiny byli opět v černém (i Christian). Moderátorka pořadu také kromě jiného vzpomenula na spolupráci Martina na jedné písni s Gwen Stefani pro její sólové album.

Roman

 40    11. september 2005 o 22:27

Boli aj v TOTP. Takisto vsetci styria celi v ciernom. Martin a Andy kamenne tvare a Dave sa takmer cely cas usmieval.
Nevidel som CD UK ale predpokladam ze to bol ten isty klip.

Flecke

 41    12. september 2005 o 00:04

Ivan: CDUK bolo natacane este pred TOTP.

Roman

 42    12. september 2005 o 00:23

Tak som sa mylil, boli to dve rozne vystupenia. Tu je dokaz . Poponahlajte sa, nebude to tam vecne. Su to vlastne TV premiery.http://www.dmpire.com/board/thread.php?id=9715&start=21

Ringo

 43    12. september 2005 o 07:43

MONGHI: studiova kapela???? To snad ne. I Corbijn o teto kapele kdysi prohlasil - je to nejlepsi koncertni kapela. A ma pravdu. Kdyz koukam na kterekoliv jine kapely (tedy vyjimaje Rammsteinu a jejjich originalni ohnive show) , jejich koncerty me jaksi tak nenadchnou, nebavi me se na to moc koukat, ale na DM koncerty je na co koukat a jsou zabavne. Casto vidavam lidi, u kterych poznam ze poslouchaji depes treba jen tim, jak tanci. Coz pak naplno dokazou kdyz na nejake party zahraji Personal jesus nebo Its No Good. Davovy pohyby maji nekteri docela zmaknute, ale malokdo zvlada to co jsem videl na videjku z Violation tour, zejmena v intermezzu mezi Behind The Wheel a Rout 66.

Monghi

 44    12. september 2005 o 10:57

ringo: ano… tak teraz je to na zamyslenie… je sa na co pozerat… otazka znie, kvoli comu niektore kapely robia take mamutie projekcie? Aby tomu vsetkemu pridali na atmosfere alebo zaplatali medzery vo svojej produkcii? Odpoved dm fans je jasna… a to, ze teba nenadchnu ine kapely ako DM, myslim koncertne, to je individualny pohlad… mna dokazu nakopnut aj niektore praobycajne hip-hopove projekty… jeden mixpult s gramcami a dvaja blazni, co kecaju do mikrofonu… ale ked dokazu vyhecovat publikum, tak su proste dobri… show je vzdy o tom, ako urobit ludom radost… o nicom inom… ked to kapela dokaze, tak je proste skvela… a preto ma aj kazda kapela svoje publikum… zober si len dedov z Rolling Stones…. potrebovali za svojej kariery mamutie projekcie, filmy na pozadi a podobne? no ani nie… a pozri, co dokazu, ludia kvoli ich koncertom jazdia po celej Europe… takze vsetko je otazka individualneho pristupu, pre mna Depeche Mode jednoducho nikdy nebudu skutocna “live” kapela, pretoze jednoducho koncerty len odohraju… netesia sa z toho, neexperimentuju priamo na podiu, aj ked maju bicie a gitaru… ale uz milionty krat to napisem, je to moj pohlad, moj osobny nazor a nikomu ho nevnucujem:)

chmelko

 45    12. september 2005 o 11:11

Monghi:úplne s tebou súhlasím, to experimentovanie, čo by len náznak mi u nich ako jedna s mála vecí vadí. Alan to ospravedlnoval, že sú závislí na svetlach, projekcii…, ale zoberte si Bona a spol, nenapadá ma megalomanskejšia kapela, ale Bono, (aj ked nie stale sa mu to podarí) robí každú show originálnou-mení texty, vsúva slová...u DM mi to stále chýbalo.

Ringo

 46    12. september 2005 o 11:58

MONGHI, CHMELKO: coze???? Nesouhlasim ani s jedinym sluvkem ktere jste ted oba napsali. Koncerty jen odehraji…netesi se z toho. Kdyby to jen odehrali, tak tam Dave stoji jako tvrdolin jako ted na tech prezencnich akcich k Precious. Ze neexperimentuji…ehmm, proto je asi kazda druha pisen na koncertech trochu mixnuta a odlisna od te studiove, ze? Ne, nemate pravdu, DM je jedna z nejlepsich live skupin a kdyz jsem mel nahodou pusteny doma nejaky jejich koncert, tak i navstevy ktere tuto skupinu vubec neposlouchaji se se zaujetim divaly a kdyz jsem to jako vypinal aby nas to nerusilo pri konverzaci, tak rikali co blbnes nech to tam, co to je? To je dost dobre… A nebylo to o projekcich, bylo to o tom co tam predvadi Dave. Ty vase dva posledni posty fakt nechapu. Obzvlaste po te, co vim, ze jste asi razovali po nejednom turne DM. Fakt nechapu…

Monghi

 47    12. september 2005 o 12:17

ringo: hmm… si schopny niekedy akceptovat fakt, ze to, co si napisal je vec individualneho pohladu?

chmelko

 48    12. september 2005 o 12:34

Ringo: Fakt som rád, že si tak zapalený, ale pripomínaš mi mna na strednej škole-bol som schopný sa pobit, ked som počul nejakú kritiku na DM. Máš pravdu, že ich live zvuk je super, aspon v minulosti bol ochotný Alan sediet týždne v štúdiu aby to oživil. Nevravím, že Hamburg,101, devotional, ONIP sú bez nápadov, sú to oficialne live videa, ktoré mám neskutočne rád. Ale schválne ak budeš mat čas pozri si ich budúci rok v Prahe, Budapešti, Viedni, Bratislave…a napíš kolko zmien si počas jednotlivých koncertov postriehol….

Monghi

 49    12. september 2005 o 12:45

chmelko…. trefné!

Ringo

 50    12. september 2005 o 12:46

MONGHI: ano jsem. to ze je DM nejlepsi koncertni kapela je muj nazor. To ze patri mezi nejlepsi koncertni kapely je fakt. Z toho cos napsal mi ale pripada, ze jsi nikdy nevidel Dava live. Koncerty DM jsou fenomenalni, spousta skupin napodobuje cernou muziku DM vcetne vizaze, image a Davovych pohybu. Rici ze to tam kapela jen z nudy odzpivava a neuziva si to…no teda promin, ale to mluvis uplne o jine skupine.

Ringo

 51    12. september 2005 o 12:50

CHMELKO: ale me nejde o zmeny pisni a textu, me jde o to aby kapela projevovala na podiu zivot a to delaji a kolikrat az v maximalni mire, ze si u jinych kapel co vidim zivaky rikam, ze to je oproti DM sakra bez pohybu. A zmeny v pisnich - no, dycky to mixnou necim aby do toho mohli parit. Enjoy, Never Let me Down Again, do nekterych pisni pridaji jine zvuky, protoze jsou treba odehrane zivymi bubny, ktere pred tim pisen nemela. Ale pokud ti jde o to aby pomenili melodie, texty a nevim co jeste, tak o to mi vubec nejde, to bych ani nechtel. Jdu si snad poslechnou na DM jejich pisne a ne nejake ja nevim co. Pokud tu nekoho nadchne hip-hop, kde muze zpevak odzvatlat kde co, tak prosim, at si uziva tuhle kreativitu. to me je zase hip-hop naprosto odporny a protivny, jsem rad ze Dave nerepuje a nemeni texty podle novych udalosti ve svete:-)

Ringo

 52    12. september 2005 o 12:54

CHMELKO: jestli znas muj nazor na album Exciter, musis prece vedet ze az tak nekriticky nejsem. Me jen vadi, ze tu nekdo charakterizuje DM tak, jaci vubec nejsou. Ale at si kdo chce co chce rika, uz jen to ze tu vetzsina osazenstva prahne po kdejakem videu z zivaku svedci o tom, ze je na co se koukat.

Monghi

 53    12. september 2005 o 13:04

ringo… a vidis, jednoducho z tvojho vyjadrenia citit, ze to vsetko stoji a pada na jedinej osobe… na Gahanovi, ktory vsetkych strhne svojimi kreaciami, lenze to kazdeho zaujimat nemusi, a nakoniec, nie je nesmrtelny, takze tych “uzasnych” veci bude stale pomenej… vies, co su pre mna najkrajsie zazitky a podla coho ja hodnotim skvely koncert? ked do neho da cela kapela uplne vsetko, totalne, vyzmyka zo seba to najlepsie, co len moze… keby bol Gore vacsi hudobnik, tak s tou gitarou caruje, viac ju pouziva, medzi skladbami by si brnkal svoje oblubene melodie, mozno by sa na niektoru ludia chytili a zaspievali si s nim, a nemusela by to byt len skladba DM, Fletch by na klavesoch bol viac spontanny a nevyzeralo by to cele ako vopred nahrate a sou by nebola tak prilis do detailu naslapana… Gahanove solo koncerty, hoci album bol dost o nicom, boli omnoho zivsie ako DM, ale vdaka komu, vdaka celej kapele vratane jeho, pretoze sa z toho absolutne tesili a chceli ludom ukazat, co vedia… pozri si niekedy koncerty RS, U2, Cavea, New Order, Cure… ano, DM su super, ja ich mam rad ako osobnosti, ale ako hudobnikov ich nevelebim, ale mam rad, svojim sposobom su zaujimavi, aj nazivo, ale zazil som milionkrat lepsie koncerty ako DM… no a co? smile nic…. tak to vidim ja, ty ich mas za najlepsich, co je fajn, chmelko z toho vyrastol… a ja, kedze som “free” a otvoreny vsetkym hudobnym stylom sa rovnako zasantim na Maxa Cavaleru, Die Fantastische Vier, NIN, Mansona… proste na vsetko, co znie skvele a na ludi, ktori mi dokazu, ze su skveli hudobnici a na podiu ich nic neprekvapi a hlavne, dokazu byt spontanni a neriadit sa len tym, co maju nacvicene…

chmelko

 54    12. september 2005 o 13:11

Ringo:smeruješ to zase úple inam.Monghi ti povedal svoj názor na kreativitu počas turne. Ja netvrdím, že sa tie piesne nezmenili oproti albumovej verzii, aj enjoy the silence, NLMDA majú s každým turné iné vsuvky, ale bol si na 2 koncertoch s jednej šnúry?Ak ano, tak pochopíš, čo sa ti tu snažíme vysvetlit….
P.S:malinko ma mrzi na tebe tvoja neznašanlivost k úplne všetkému, s čím nesúhlasiš-nemáš rád:černoši, soul, RAP….

Ringo

 55    12. september 2005 o 13:14

MONGHI: ne, je videt ze jses spise uchvacen jinymi proudy ktere beres jako vzor. Ja nechapu co chces po DM, protoze pro me dycky byli DM - Dave ktery zpiva a dela show, Martin, ktery sklada a dela cele to pozadi, ktere Dave vygraduje. Takze neocekavam od Martina nic jineho, nez ze bude opatrne vybrnkavat do pisne co tam patri, popripade bude u syntaku neco smazit. Fletch je pro me maskot a jako takoveho ho u DM beru. Alan uz tam neni, ale prave on byl velmi kreativni a pisne mixoval. Treba u Master and Servant v Hamburgu 1984 zacal hrat takove intermezzo ktere vubec k pisni nepatrilo. Takze taky to delali, ted uz jsou zase trochu jinde a delaji to trochu jinak. Ale kritizovat je ze se nechovaji jako U2, jako Cure - nevim, ja jsem tomu jen rad ze takovi nejsou. Treba me osobne U2 dycky nudili, nemusim je. Takze tezko pochopim, ze je beres jako vzor z ktereho si DM maji vzit priklad. Ja doufam ze si nebudou brat priklad z nikoho ktere jsi jmenoval. DM jako kapela to dycky tahli na podiu - ale dle sebe, jsou proste jini. Takze me treba nadchne, ze tam Martin stoji s zeleznou tyckou a efektne s ni triskne do zeleza. Ma to sve kouzlo, atmosferu, ktera tobe nic nerika, protoze pro tebe U2 a The Cure rulez. Koukas na DM povrchnim zpusobem (narozdil ode me, pritom jsem tu byl ja z tohodle narcen) jako proste na kapelu, kterou si rad poslechnes, ale nejak moc ti to zily netrha. A mozna porto ti prijdou jejich koncerty nezajimave.

chmelko

 56    12. september 2005 o 13:16

Monghi:dík, že si mi pripomenul Live monsters….Ringo, ak si bol na oboch koncertoch-v Prahe a Bratislave, tak pochopíš, že to boli úplne dva odlišné koncerty-tomu hovorím kreativita počas turne, aj ked je pravda, že sa jednalo o dva rozdielné legs….

Ringo

 57    12. september 2005 o 13:17

CHMELKO: to neni nesnasenlivost, to je jen spise “ceho je moc, toho je prilis”. Pokud vydaji k Exciter albu 4 videoklipy a 3 z toho jsou postavene na cernosskem obyvatelstvu, tak se jen ptam, proc? Nic vic, nic min. To jen aby tu ze me nekdo nezacal delat rasistu. Co se tyce jinych hudebnich zanru - soul - nektere jeho formy zkousnu. Rap - absolutne nesnasim, pro me proste to vykecavani neni poslechovou hudbou. Proste jen vykecavani d nejakeho rytmu. A to proste zvladne kdejaky bezdak ohrivajici se u barelu. Staci jen umet na neco nadavat.

Ringo

 58    12. september 2005 o 13:20

CHMELKO: ja znam DM a Dava na zivo bohuzel jen zprostredkovane, z videi, bootleg materialu a pod. Ale myslim ze jsem toho videl dostatek, abych mohl zhodnotit, jestli jsou ci nejsou DM vystupovani znudene, nekreativni, nezajimave, videl jsem spoustu neoficialnich materialu. Ano, nekdy si to vice uziji, nekdy mene, jako kazda jina kapela. treba zdejsi videa z Brusselu 93 jsou docela jine kafe oproti oficialnimu Devotional vystoupeni. Jinac nedostali nahodou DM jakousi cenu za kreativitu?

Monghi

 59    12. september 2005 o 13:31

ringo… neviem, kto tu hovoril o vzoroch, ja som uviedol priklad, to mozem aj ja povedat o tebe, ze pred sebou vidis len DM ako najlepsiu podiovu kapelu a nic lepsie nie je a nie si schopny akceptovat… a vidis, nic take netvrdim… ono, sanca je, ze ked ich uvidis vazne nazivo, budes to brat inak… ale ver mi, ze raz pride doba, kedy z tej “nazhavenosti” k DM polavis a zistis, ze na svete je neskutocne mnozstvo fantastickych kapiel, ktore vedia dat svetu skvelu muziku a DM budes brat ako jednu z nich a budes s laskou spominat na casy, kedy si na nich nedal ani len dopustit… Gahan raz prehlasil, ze treba pocuvat vsetko… a ja by som este doplnil, ze treba toho pocut a vidiet co najviac, pretoze este stale je tu kopec fantastickych veci, pre ktore sa oplati zostat

Dangerous

 60    12. september 2005 o 13:45

to Ringo: z povrchního pohledu jsem Tě nařknul já a ne Monghi nebo Chmelko
to Monghi. nejlepší pódiová kapela může být kterákoliv z horní dolní, která do toho dá všechno, ale přijde na ní 5,5 lidí,
DM a The Cure mají kouzlo které nemají ani U2 a to, že stačí k úspěchu u svých fanoušků, že na tom pódiu prostě jsou. Jen si vzpomeň na koncert Cure z 90, 3,5 hodiny prostál Smith téměř nehybně u mikrofonu a přesto se nikdo nenudil!

Ringo

 61    12. september 2005 o 13:53

MONGHI: ja jsem prave vyrostl z jinych kapel a u DM jsem objevil coby tu skutecnou kapelu, ktera mi ukazala co je to hudba, co je to koncertni vystoupeni, co je to kult, co je to charisma, co je to styl. Vsechny kapely co jsem poslouchal pred tim byly budto dobre a nebo spatne. Nektere jsem povazoval za nejlepsi, ale presto mi DM ukazalo neco vic. Proto se uz asi nestano to co popisujes, ze by nejak muz zajem o DM opadl, mysli mze nemam uz vek na zapal do jine kapely, nove smery me vubec netahnou, psise mi to pripada jako upadek, takze se drzim osvedcenych kapel z 80. let a zacatku 90. let. Jedine co me takoveho jineho jeste oslovilo po DM byli Rammsteini, to je asi pro me kapela c. 2. A to diky kreativite, rytmu a neskutecne naslapanych koncertu. Ale porad nedosahli na muj osobni zebricek na prvni stupen a neumim si predstavit, ktere skupine by se to mohlo podarit. Znam jich spoustu a kdyby se to nektere podarit melo, uz by se tak stalo.

Ringo

 62    12. september 2005 o 13:54

DANGEROUS: jo, byls to ty. Jinak fajn zes napsal cos napsal, v podstate neco podobneho se mi hnalo hlavou jako argument, ale nejak jsem jej neumel stylizovat.

Ringo

 63    12. september 2005 o 13:57

A az je uvidim na zivo - no, myslim ze budu emocemi tak rozklepan, ze to nemuze ve me nechat spatny dojem. I kdyby tam Dave fakt jen stal a zpival. Jinak ze zkusenosti z koncertu Rammsteinu mam takovy jeden postreh. Kdyz je tam clovek nazivo, zazije bomba zvuk, skvelou atmosferu, nicmene pokud nestoji uplne vepredu, vidi to co se deje na podiu tak mozna z poloviny. az detailni video ukaze, co tam skupina dopravdy delala.

Monghi

 64    12. september 2005 o 14:01

to dangerous: ved si len napisal, co som povedal. Najlepsia koncertna kapela moze byt aj ta, ktora je zo susednej dediny, cvici po veceroch v kulturaku, ale ked vybehnu na podiu, daju zo seba vsetko, pobavia ludi, ktori sa spolu s nimi uvolnia… preto do nekonecna pisem… vsetky nazory su tuna zalozene na individualnom pohlade na vec!!!

mna len zarazila ringova veta, ze nechape, ako mozeme vobec cokolvek kriticke povedat na DM… pravda je vsak taka, ze keby nebola kritika, tak sa veci nikdy nebudu dat urobit este lepsie:) a to je vsetko… :D

Ringo

 65    12. september 2005 o 14:11

MONGHI: to jsdi me sakra spatne pochopil. Ja nerikam ze nemuzes kritizovat a ze nechapu kdo kritizuje. Ja jsem nepochopil jen, jak muzes prirknout k DM takove privlastky, ktere ocividne - a je pro to neskutecne mnozstvi dolozenych nahravek a kdekdo po nich prahne - nejsou pravdive. Znudene, nezajimave, nekreativni, kapela se nudi, nehodla pobavit divaky. Ja jako nevim, ale vsiml sis ze temer na kazdem koncerte fanousci presne vedi, ktera gesta maji rukama u ktere pisne delat, protoze jsou tak zazite, a neni to nicim jinym nez Davovou show, ktery ty divaky pobavil a vyhecoval natolik, ze si ty gesta pamatuji. U Enjou se tleska, u Never Let Me down mava rukama, ja jsem treba u maloktere kapely, respektive u zadne, nevidel takovou velkou komunikativnost s publikem jako prave u Dava, ktery neustale na publikum pokrikuje, naznacuje gesta ktera maji delat, dokazi odzpivat veskere texty….nevim jestli je to dukazem znudenosti kapely a publika

Ringo

 66    12. september 2005 o 14:14

sorry za ty preklepy - Enjoy a pod.

Ringo

 67    12. september 2005 o 14:15

MONGHI: mozna jsi vychytal nejaky nepovedeny koncert, i to se stava. Delat z toho pravidlo neni uplne objektivni.

Dangerous

 68    12. september 2005 o 14:27

to mongi, to ringo: ano můj příspěvek měl spojit vaše názory, jste oba velcí fanoušci a někdo se na věci kouká s větším nadhledem, někdo podhledem, je to prakticky jedno, buď jsou DM nej kapelou i na pódiu a jejich fanouškům to může bejt jedno anebo nejsou a zase jim to může bý jedno. Buď bereš nebo nech ležet.

signatura:
PTA bude nejlepší album v historii Depeche Mode!

Monghi

 69    12. september 2005 o 14:35

heh… to, co maju NLMDA DM (cize tradicne mavanie fanusikov), taketo tradicne gesta maju fanusikovia vacsiny kapiel, to mi ver… a zasa k tym nepravdivym veciam, ktore som pripisoval, to je zasa len nepravdive pre teba… a zasa len vec individualneho nazoru. Ok… nechajme to cele tak:) Len by sme sa vrteli dookola ako pes za chvostom. treba sa tesit z toho, co mame radi:)

Ringo

 70    12. september 2005 o 14:36

DANGEROUS: no nejlepsi to nevim, ale urcite bude nejlepsi v poslednich 11 letech. Pokud predci Ultra, budu jen rad.

Ringo

 71    12. september 2005 o 14:38

MONGHI: samozrejme, maji tyto gesta, u kapel ktere je pobavi

chmelko

 72    12. september 2005 o 14:47

Ringo:už to nechaj tak, podrž si svoj názor-tak je to správne,ale myslím, že nás časom pochopíš...

Ringo

 73    12. september 2005 o 14:48

MONGHI: ale ok, nechme toho, ja jsem cistokrevny DM fan a vse ostatni je az na dalsim miste (jasne ze mam plno hudby, ktera me uvadi do deliria (Dead Can Dance, Mike Oldfield, De/Vision, Rammstein), ale proste jednicka je jen jedna a to jsou pro me DM. Ty mas sirsi obzory, poslouchas vse a tak je DM jen jedna z kapel ktere poslouchas, nic vic nic min. Takze nema smysl, abysme se tu pretahovali o slovicka a o to co kdo dela na podiu lepe.

Ringo

 74    12. september 2005 o 14:50

CHMELKO: jen tak pro zajimavost, jestli to neni tajne, jaky jsi rocnik? Jedine co mozna pochopim, ze moje nadsenectvi celkove pro hudbu ochabne pribyvajicim vekem a nebudu uz fanatickym fanouskem a obdivovatelem, ale jen posluchacem hudby, ale zebricek uz asi nejspise nezmenim. Ja jsem treba rocnik 78.

chmelko

 75    12. september 2005 o 15:00

No vidíš, ja som ešte o dva roky mladší, takže vekom to nieje.Nebudeš mi verit, ale DM je pre mna skupinou číslo 1 od 1988, ano mal som 8 rokov, ale bráškovia zúrivo zhanali všetko, čo sa len vzdialene približovalo k DM. Čo mi utkvelo v pamati, že mi do kotučaku napíchli slúchatka a pustili some great reward, aby som ich už neotravoval. Vždy som zaspal pri somebody-prečo asi? :D
Poriadne som precitol až pri odchode Alana, kedy som pochopil, že mojí bohovia, ktorí ma sprevádzali celé detstvo sú len ludia zo svojími obrovskými +, ako aj nejakými - ...

Dangerous

 76    12. september 2005 o 15:10

to Ringo: Víš, co nevíš?


signatura:
PTA bude nejlepší album v historii Depeche Mode!

Ringo

 77    13. september 2005 o 07:20

CHMELKO:  prvne co jsem slysel od DM byl Personal Jesus v roce 1990. Za komance byla pro me hudba defakto tabu, nemel jsem se k ni jak dostat. Prvni cele album ktere jsem pak v roce 1990 sehnal byla osuntela polska kazeta se Some Grerat Reward. Jelikoz vsak me moznosti ve shaneni jakekoliv hudby byly velmi omezene, pravy fanatik se ze me stal az docela pozde, nekdy v roce 96, kdy jsem vydelal na brigade prvni prachy a koupil vsechny alba.

Ringo

 78    13. september 2005 o 07:21

DANGEROUS: co nevim?

Dangerous

 79    13. september 2005 o 08:32

to Ringo: Nemůžeš přece vědět to, co nevíš, tak se nech překvapit grin)


signatura:
PTA bude nejlepší album v historii Depeche Mode!

Ringo

 80    13. september 2005 o 09:21

DANGEROUS: ted jsem si asi 5x poslechl skladbu Pain, byt je to hodne prervavano fanousky, je slyset dost na to, abych si opravdu zacal myslet to co pises pod signaturou.

Par postrehu: ano, je tam podobny sampl jako u Dead of Night, nicmene je uhlazenejsi, neni tak surovy a dava pisni tvrdy, presto zvukomalebny charakter. Dulezite na tom je, ze ten zvuk tam nevrci porad ale jen dodava takovy gradujici prvek. Dokonce jsem tam zaslechl prvky Enjoy the silence, jen na chvilicku, obcas tam podobne velmi prijemne drnkne kytara. Rytmus - ano, tadle pisen je velmi, velmi rytmicka, presne tak jak mam od DM rad a presne tak jak od nich ocekavam. Zpev - jestli je nekdo schopen napsat, ze kapela z cleny ve veku pomalu 45 let a pusobici 25 let, je za zenitem, tak naprosto nevi co mluvi. Davuv hlas bych charakterizoval jako dokonaly. Co se tyce melodicke linky zpevu - parada, parada, dokonale, rytmicke, nalehave. Porad mi to zni v usich a verim ze po par poslesich bude muj mozek valcit s tim, kterou melodii si budu v hlave prehravat, jestli Precious nebo Pain…Kazdopadne mohu s jistotou rici, ze pisen Pain je schopna konkurovat cemukoliv na albu Ultra. Navic dokazuje, ze DM umi stale prijit s necim novym a zajimavym.

Dangerous

 81    13. september 2005 o 09:56

to Ringo: Už víš trochu víc grin


PTA bude nejlepší album v historii Depeche Mode!

dodger

 82    17. september 2005 o 12:20

Viem len jedno,ze A PAIN THAT I’M USED TO je ciste dovidenia.Pocuvam DM 16 rokov a na nieco taketo som od vydania SOFAD cakal.Oplatilo sa.

After Party, Roxy, Praha

Diskutovať môžu iba zaregistrovaní a prihlásení užívatelia.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa