Prvý mix Precious v rádiu

6. august: Včera v podvečerných hodinách odohral Pete Tong v relácii Essential Selection mix nadchádzajúceho singla Precious od DJa Sashu ( Viac o DJ Sasha). Mix v jednoznačne tanečnom duchu si môžete vypočuť na stránkach rádia BBC Radio1. Spomínaný mix bol odohratý približne po dve a trištvrte hodiny trvania relácie. Na vypočutie potrebujete Real Player.

PS: Rada pre takých laikov ako ja, keď spustíte reláciu, kliknite desaťkrát na tlačítko "Posun o 15 minút" a potom dvakrát na tlačítko "Posun o 5 minút" a ešte trochu počkajte. Mix začína na 3:44:30. 9. august: Remix si môžete stiahnuť vo formáte mp3 (mp3 verzia je urobená z originálneho rádio vysielania, nie z web streamu) [b][url=subory/audio/Precious_DJ_Sasha_on_BBC_Radio_1s_Essential_Selection.zip]Depeche Mode - Precious (DJ Sasha on BBC Radio 1's Essential Selection)[/url][/b] (mp3, 10.1MB) Za nahrávku ďakujeme Kinn-ovi

Názory Devotees (110)

cvengo

 1    6. august 2005 o 10:56

tak toto ja nemusim

sellHell

 2    6. august 2005 o 12:10

Preco? Mne sa to zda vcelku super mix. Sice to nie je nic depeche, ale…. :D

peterj

 3    6. august 2005 o 12:34

Sasha, dole klobuk…paradny mix…Thank’s

cvengo

 4    6. august 2005 o 12:37

ja jednoducho na taketo tanecne veci nie som, bum bum bum bum bum

monghi

 5    6. august 2005 o 13:05

len aby ste vedeli… vcera par minut pred polnocou sa vyplatilo pocuvat cez net ine radio.. Radio France… davali priamy prenos z finale prveho festivaloveho vecera v Benicassim… asi ani nemusim pisat, kto bol hlavna hviezda prveho vecer… jo, Robert, Simon, Jason a Porl:)) ...a ze to bol koncert!!! A aby radosti nebolo malo, na buduci rok v aprili vyjde novy album The Cure a za nim regulerne celosvetove turne… heh… na ozajstnu kvalitu sa niekedy vobec nemusi cakat dlho:D ... no dobre, rypol som si, uz som ticho:D

monghi

 6    6. august 2005 o 13:35

k teme: DJ Sasha je v niecom fakt vynimocny. Jeho remixy maju atmosferu… a v pripade DM skutocne nic neskazil. Kedze sa mi klubova tanecna scena velmi paci, musim uznat, ze tento remix ma nieco do seba:) Aj ked sa pohral len s refrenom, prave tato cast ma krajsiu atmosferu ako v originalnej verzii. Ale, to je tak v remixoch vzdy, ved od toho prave su, no nie?:) Aj promo remixy “Dream On” sa pocuvali lepsie ako samotny original.

cvengo

 7    6. august 2005 o 13:52

co to tu pises za offtopic, mogh?  :D

Gabriel

 8    6. august 2005 o 15:21

Samozrejme, cely set si mozete stiahnut prislusnymi programami na adrese rtsp://rmv8.bbc.net.uk/radio1/essmix.ra

Gabriel

 9    6. august 2005 o 15:25

btw, mix zacina 3:46.. ale zachvilku vam ho tu hodim v mp3 smile

cvengo

 10    6. august 2005 o 15:45

gabo, ale ten mix uz ide a on do toho keca, ci nie?
aj tak je to na nic, pocuvat to nebudem

Gabriel

 11    6. august 2005 o 17:54

cvengo: no jasne, ty si v poslednej dobe nejaky vymakane dobry raspberry

monghi

 12    6. august 2005 o 18:04

hmm… stahoval som to z tej linky cez nettransport a to, co mam ma len 2:15 hod a myslim, ze prave v tej casti Precious nie je:) nevadi, pocuva sa to aj tak dobre:)

Gabriel

 13    6. august 2005 o 18:29

sorry monghi, sekol som sa, mas pravdu, aj ja som to stiahol a je to ina relacia, ale uz som nasie spravny link
rtsp://rmv8.bbc.net.uk/radio1/essselection.ra

Uz z toho tracku robim mptri….

Gabriel

 14    6. august 2005 o 18:48

OK, hodil som vam to v mp3 smile

cvengo

 15    6. august 2005 o 19:21

to ten obed a pivko s tebou, som sa tak akosi pozviechal smile

Monghi

 16    6. august 2005 o 21:01

jooj, ci je to stavnatucke a sladucke… taketo kalerabiky na horuce sobotne noci ma monghi strasne rad:D ... keby som tak original dokazal tak dlho pocuvat ako tento remix:)

Flecke

 17    6. august 2005 o 23:45

Monghi: Ty si v poslednom case jak permanentne na nejakej latke alebo ta chytila laska raspberry. To co ty produkujes za prispevky tak to je sila :D.

JAs

 18    7. august 2005 o 00:17

:(  :(  :(  Noo vypocul som si to,ale od originalu aj ked to je remix to ma velmi daleko :blush:  ako tu niekto pise vsak nato su remixi,ale tento keby tam nebol refren ani neviem ze to je DM a to som vyznavacom remixov a maxi verzii raspberry ako priklad uvadzam napr tieto—link http://www.algonet.se/~zyron/mixes.html

Monghi

 19    7. august 2005 o 00:25

to Flecke… heh chlape… ja som proste v pohode a nehanbim sa za to, ze sa mi paci hudba vsetkych stylov, proste moje usi absorbuju stale vacsie a vacsie mnozstvo hudby, ktora sa mi paci a nie som orientovany jednostranne:)) ...a to sme sa na tychto strankach nebavili o “slovenskych ludovkach”... tie priam zboznujem…a najviac z regionov Terchova a Detva :D

cvengo

 20    7. august 2005 o 00:33

ako ti ide lunetic, mongh? videl som ten tvoj web o nich

Monghi

 21    7. august 2005 o 00:47

sakra, ten este funguje?  wink

Roman

 22    7. august 2005 o 01:08

Sorry za offtopic :D , Znamena to teda ze Precious je uz oficialne vonku?

Kalfi

 23    7. august 2005 o 01:38

Poslechl jsem si jako první mix a pak jsem si stáhnul originál, myslím si, že je to docela povedená věc jsem zvědavej na živou verzi v Praze.

Flecke

 24    7. august 2005 o 02:50

Mongh: Nemyslel som to ako nejake vycitanie. Naopak som bol len v nemom uzase smile.

dvestotri

 25    7. august 2005 o 11:21

Uplne v pohode remix.

Maiden79

 26    7. august 2005 o 13:01

No fuj, toto vydavat za remix len aby nieco bolo. Spev je do toho surovo vlozeny. Ako keby som pocul dve skladby ktore si nesedia

Flecke

 27    7. august 2005 o 13:19

Maiden: Vitaj v modernom svete raspberry.

cvengo

 28    7. august 2005 o 13:34

ja by som len chcel vediet komu z kapely sa hentake grcky pacia

Palo

 29    7. august 2005 o 13:45

Proste je to tanecny mix a na original to samozrejme nema!!Proste Depeche Mode a nie nejake podivne mixi.

Gabriel

 30    7. august 2005 o 15:10

No vidim, ze mnoho ludi tu nadava a ani netusi na co. Prosim uvedomte si, ze toto nie je REMIX, ale skladba zaradena do DJ setu! Remix, sa vytvara v studiu a DJ set sa mixuje a tvori live. Povaha takychto setov je vysostne tanecna, takze ak neviete nic o rave, ci trance kulture, tak ju neodsudzujte a nenadavajte na nu. Respektujte hudbu a ak sa vam nejaka hudba nepaci, tak ju jednoducho nepocuvajte, ale neosocujte ju.

cvengo

 31    7. august 2005 o 15:32

OK, opravujem sa, ten DJ set je otrasny :D

Monghi

 32    7. august 2005 o 16:09

Gabriel, diky, ze si to vysvetlil za mna… ludkovia, skuste sa raz zucastnit “vinylovej” party, aka byva na Radio1 kazdy tyzden… aj na Slovensku mate tolko moznosti… a potom uvidite… remix DJ-a Sashu mozno vyjde aj oficialne, ale nebude presne v takej podobe, aky ho mozete pocut z tejto show:) Jednoducho ide o spontannu vec, co sa prave DJ-ovi pacilo, to zmixoval a pustil z gramcov do reprakov:)

Ultra

 33    7. august 2005 o 19:00

No comment…

bod

 34    7. august 2005 o 20:00

musim povedat ze sa mi tento kusok velmi pozdava. mohol byt urobeny este trochu surovejsie a sviznejsie… kritici: tento mix proste patri k zanru ktory sa najlepsie papa v preplnenom klube kde je telo na telo, svet sa s vami toci a mate uz za sebou riadny zahul raspberry uznavam ze na pocuvanie doma za kompom so sluchadlami na usiach je to tak trochu dost nuda…

Flecke

 35    7. august 2005 o 20:46

Ten mix je este cajicek. Pockam si na trance mixes. Toto je presne ako sa tu spominalo tanecny mix na disko a na nocne akcie. Ale pustil som si to cca 20x po sebe do loopu (nie som chory) a je to fajn. Ale ze by som siel do kolien smile to ne.

JAs

 36    7. august 2005 o 23:50

ULTRA :D co si tam supol ked si zablokovany? Je to mozne? Sak je demokracia…
ROMAN :eek:  :eek:  :eek: kde zijes ??? question  question  question
MAIDEN 79 excaim  Uplne suhlasim :D
GABRIEL :confused: nerozculuj sa je to v poho… :D :D :D

JAs

 37    8. august 2005 o 00:48

Pre vsetkych na ukludnenie posielam tento link… :D :D :D

LINK REMOVED - Do Not Deeplink!!!!

excaim  :idea:  excaim dufam ze moze byt :D :D :D

Gabriel

 38    8. august 2005 o 09:31

JAs: ja sa nerozculujem a nebud ironicky.
Demokracia je vsetko, co neporusuje pravidla a zakony. Ten prispevok ich porusoval a Ultra je notoricky lamer, ktory kazdou svojou navstevou urobi na tomto webe nejaku blbost.

dmf

 39    8. august 2005 o 10:00

jo jo to je humorne co se doctu ve vsech diskuzich vzdy ...
jiz jsem mel tu cest poslechnout si cele album a jsem rad ze budu moci zase poslouchat DM -TESIM SE MOC -

to je to hlavni ne… :o :D

Gabriel

 40    8. august 2005 o 10:17

dmf: no jasne, niekto sa tu uz musel pochvalit :D… tesime sa s Tebou wink

JAs

 41    8. august 2005 o 12:18

GABRIEL,preco sa sem nemozu davat nijake linky ani starsie ani ine ked to mazete question  question  question  Ved to niesu novinky smile pravidla treba dodrziavat mas pravdu,ale nejaky link na pobavenie starsieho datumu,nieje nic zle,nie wink  wink  wink

dangerous

 42    8. august 2005 o 12:23

to dmf:
A tvůj pocit z nového alba? napiš nějáký komentář.
Názory fanoušků mi přijdou mnohem zajímavější než kritiků.........

chmelko

 43    8. august 2005 o 12:31

to dmf: úprimne závidim, ak to bola final version-celý album, po fiasku s exciter som nečakal, že sa to k niekomu dostane, iba ak nemáš job, že strkáš prázdne CD v EMI do vypalovačiek .grin
Stále ešte odolávam, nepočul som ani len notu, ale už sa nám to obyčajným smrtelníkom kráti wink

dangerous

 44    8. august 2005 o 13:13

to chmelko: copak? čekáš dopad meteoritu:-)))

Gabriel

 45    8. august 2005 o 13:21

chmelko: dmf pocul promo album u svojho nadriadeneho v EMI smile
Thats all there is

chmelko

 46    8. august 2005 o 13:44

to dangerous: Ak do vtedy nezomriem, tak to bude rána jak…  :D
Štastný to človek ten dmf raspberry

Marten

 47    8. august 2005 o 13:58

dmf by tedy mohl prozradit trosku vice - pokud tu moznost tedy mel… Mame se na co tesit? :o)

Flecke

 48    8. august 2005 o 14:31

dmf nechces prispiet nejakou tou fan recenziou? wink

Gabčo

 49    8. august 2005 o 15:00

je to super pohodovy remix.

Gabčo

 50    8. august 2005 o 15:03

keby ich chcelo byt aj viac ... bolo by fain

dmf

 51    8. august 2005 o 15:03

no popravdě je to dost hrozný, ale pořád jsou to depeche mode!

chmelko

 52    8. august 2005 o 15:09

dmf: To ani nehovor :D
Ako zamestanenec EMI to musíš propagovat, aby si to kúpilo čím viac ludí :D
Ale vážne, ku ktorému albumu to má najbližšie?Aby sme sa mali čas psychický pripravit :eek:

dmf

 53    8. august 2005 o 15:15

trochu music, trochu black celebration ale nejvic a broken frame a some great reward, v nekterych pasazich violator a ultra a treba john the relavator dost sofad, myslim ze jedna zni jako z exciteru a ta posledni jako ze speak nebo construction

joshua

 54    8. august 2005 o 15:21

novy singel mal byt vonku uz v auguste, je to “letny” singel! uvideme ... :D

dmf

 55    8. august 2005 o 15:24

druhy singl bude the darkest star - je to zimni singl :o

dmf

 56    8. august 2005 o 15:26

ta prvni pracovnim nazvem “pain” zni jako NIN, ale to uz se povidalo

chmelko

 57    8. august 2005 o 15:29

Takže taký miš-maš celou tvorbou…
Dúfam, že to bude mat svojú atmosféru, ULTRA je celkom OK, ale prišla mi strašne pozliepaná a to mi velmi vadilo

Monghi

 58    8. august 2005 o 15:44

to dmf: :D to sa ti podarilo… tak tvojim opisom si, aspon pre mna, ten album odpisal:) no uvidime… sa tesim na moment, kedy budem pisat pre tieto stranky vlastnu recenziu:)

Faith

 59    8. august 2005 o 16:01

Prave som kecal s chalanom z Budapesti, ktory v EMI tiez mohol pocut uz novy album. je to velky fanda dM od roku 1984. Mal som na neho len 2 otázky:
1. páci sa mu novy album
2. ktorý album sa mu pacil najviac doposial

Odpovede:
1. nie
2. SOFAD

Z toho mi vyplíva, ze sa ten album nebude pacit velmi, ani mne, totiz moj fav album je tiez SOFAD. Exciter bol slaby aj na nejake Demo!

V precious cimtim dM feeling, ale strasne tam chyba Alan… a jeho experimentalna muzikalnost!

chmelko

 60    8. august 2005 o 16:18

to Faith: Ty mi ale dávaš, moj naj je tiež SOFAD, už dvaja ktorí niesu velmi s noveho albumu nadšení....
Takže predsa len exciter2 :evil:
Ale stále verím, že to bude OK

RINGO

 61    8. august 2005 o 16:35

DMF, FAITH: nastesti vam neverim ani jednomu:-) Mimochodem ¨me nejoblibenejsi album od DM je vzdy prave to co mi hraje v drivu:-) Akorat u Excitera si dycky rikam ze to ci ono album je lepsi. Ale kazdopadne naprosta bezchybna spicka jsou alba od Some Great Rewards az po Ultra, vsech 6.

Palo

 62    8. august 2005 o 17:00

Vsetko je to blbost.Album bude super!!A to som ho nepocul.

Gabriel

 63    8. august 2005 o 17:02

Ze sa vam chce kazit si takto radost z cakania na novy album a robit si dopredu predsudky. Ved predsa nazor niekoho na nieco nikdy neda odpoved na to, ako sa to bude pacit vam.

Pri “recenzii” je treba pisat o skladbe fakty, ako napr. “instrumentalne bohata skladba”, “vyrazny refren”, “tvrda gitarova linka” a pod. a nie vlastne pocity a hladat prirovnania, na co sa to podoba. Toto moj nazor o tom, co mne povie viac o niecom, co som zatial este nepocul.

RINGO

 64    8. august 2005 o 18:28

GABRIEL: jojo, navic slyset hodnoceni od skeptickych skarohlidu, kteri to beztak ani poradne taky neslyseli a uz vi dopredu jak je to spatne. Navic zacinam byt silne alergicky na vety typu “je z toho citit DM feeling, ale hrozne tam chyba Alan”. Tohle uz mi leze krkem. Sakra Alan byl sice dobrym clenem DM, ale k certu uz s touto tematikou, DM slapou i bez nej a jsou to porad nefalsovani DM, takze tam rozhodne vzdy bude DMfeeling. Veskera hudba DM prece neni Alanova tvorba. Slozil tam vsehovsudy par pisni a jinak fungoval jako pomocnik pri produkci pisni, jako kterykoliv jiny ktery s DM spolupracuje ci bude spolupracovat. Jde preci jen o to, jakeho vyberou. Budeme becet casem “Floode vrat se”, hrozne mi v DM chybis? Ach jo. Hudbu a texty vzdy delal ML Gore, to je DM! Jake prvky si tam pak z kapely kdo prosadil byla druha vec. Z R.E.M. taky odesel bubenik a nikdo nebecel, ze UP bylo s elektronickymi bubny, naopak to prineslo do tvorby R.E.M. zajimavy prvek.

Marten

 65    8. august 2005 o 18:42

nevsimej si toho RINGO - pockej si na vysledek a uvidis…. Nevim jaka je pravda ohledne kamarada Faitha z Madarska - mozna slysel, mozna ne…neresim to,  ale to co napsal dmf me trosku rozesmalo - “neco mezi speak and…..az po ULTRA atd…- tady to zcela vazne vypada, ze slysel pekny prd a chce bejt jenom dulezitej. Vyjmenuje prakticky celou tvorbu DM a rekne, ze je to neco jako…. Sorry “dmf”,ale to co jsi napsal ve mne navozuje pocit, ze jsi opravdu slysel velky “H”!

Monghi

 66    8. august 2005 o 18:58

Gabriel: a tu by som s tebou nesuhlasil, recenzie su totiz vzdy o vlastnych pocitoch recenzenta, a spravidla by ju mali vzdy pisat taki ludia, ktori su v biografii a diskografii danej kapely “ako doma”. Z dobrej recenzie musi clovek vycitit, ci kapela zaznamenala nejaky posun alebo nie, propadne, ci je vobec niekedy nejaka nadej na zlepsenie… tymto samozrejme nechcem povedat, ze sa mi niekedy podarilo napisat dobru recenziu, to je vzdy na citateloch :D

to Ultra: wink

imi1

 67    8. august 2005 o 21:09

dmf:  srdecna vdaka za velmi zaujimavu, ale zato kratku “recenziu”

:D

imi1

 68    8. august 2005 o 21:28

RINGO:
Ak mas usi, tak jasne mozes pocut kto chyba na poslednych dvoch albumoch DM.
Bud si isty bude to pocut aj na Playing The Angel.

DM nie je iba Gore.  Vrcholom DM bola era, ked bol clenom skupiny aj Alan Wilder.
Staci porovnat Devotional a ONIP.
Devotional programoval a produkoval v celosti Alan Wilder a to dvakrat, pretoze prva verzia sa zmazala kvoli nejakej poruche 2 tyzdne pred zaciatkom turne. 

Odchodom Alana DM stratili obrovsky potencial energie a hudobneho vkusu.

Precious je dobra synthpopova skladba, ale hlbka tam chyba.
Mne ta skladba zvukovo pripomina Speak & Spell a A Broken Frame v rytme 21. storocia.
Mne osobne tento zvuk a aj rytmus vyhovuje viac ako Exciter.

Ale ako pocuvam nazory dmf a inych co poculi PTA, tak vyznieva to dost zvukovo pestre a nevyrovnane.

joshua

 69    8. august 2005 o 21:29

len aby to nebolo v stile ako napr. But Not Tonight ...  :eek:

RINGO

 70    8. august 2005 o 22:01

IMI1: usi mam, proto taky posloucham DM:-) Ale vazne - na Ultra pozna to, ze jeden clen kapely odesel opravdu jen ten, ktery to doopravdy vi. A nerikej ze ne. Ultra nema zvukove chybu, stejne tak naslednujici singl Only when i loose Myself a jeste dle me dokonalejsi a uchvatnejsi B-strana - Surrender. V tomhle stylu jsem taky ocekaval nove album, ale nestalo se. Exciter je nedodelany a proto se taky nakrasne nabizi porad predhazovat, ze to je odchodem Alana. Jestli to je opravdu ten duvod pozname po takovych dalsich 2 - 3 albech. Soudit po jednom ne uplne dodelanem a dokonalem albu ve smyslu, jak jsme od DM zvykli je trochu brzo. To je muj nazor a za nim si stojim. A vubec, kdyz vemu zvukove jak je delany Paper Monsters - velmi zajimava deska ktera dle me Exciter predci po vsech smerech. A delal to Alan? Nedelal. Dokonce ani Gore. Takze nedelejme z Alana celou dokonalost kapely DM. Jednak to neni pravda a jednak je to neferove vuci ostatnim clenum kapely.

RINGO

 71    8. august 2005 o 22:04

MARTEN: pohoda, ja si toho nevsimam, jak rikam, neverim jim a pockam si na vysledek. Dneska je totiz docela modnim trendem dopredu poplivat a zkritizovat neco, na co s nadsenim cekaji fanousci. Nekteri se citi byt in vlezt nekam kde se na neco nekdo tesi a rici jim na plnou hubu, ze to bude hrozna sracka.

Flecke

 72    8. august 2005 o 23:08

Marten: dmf je clovek ktory dost dlho stoji za DM komunitou v cechach ked este tento web ani nebezal a s radostou som prichadzal na dm.cz fora. Ked ti povie ze to pocul tak to pocul a ver tomu. Mozme byt radi ze nam sem nieco napisal ako sa mu to pacilo. Nemusel nam nic povedat a poslat nas do teplych krajin. Tak pro priste pane - vaz slova.

joshua

 73    8. august 2005 o 23:11

preve pocuvam novy singel… stary dobry DM ...ziadne I Feel you atd…  I LOVE IT!!!!!!! wink  wink GAHANOV HLAS? ...

joshua

 74    8. august 2005 o 23:14

ak si to chcete vypocut tu je link:

————————-*Link Removed*————————-

Reason: Porusenie Pravidla diskusie c.5.

“5. Je zakázané vkladať do príspevkov URL odkazy na stránky, kde sa nachádzajú oficiálne vydané umelecké diela inteprétov, či už pred, alebo po dátume ich oficiálneho vydania (diela chránené copyright-om ).”

- kliknite na - “der link” potom na “click here”

Roman

 75    8. august 2005 o 23:22

Kolko ludi, tolko nazorov. Je vela DM fans ktori zacali pocuvat DM pri Exciteri, a ten zasa ja velmi nemusim. Preto ked niekto povie ze novy album je hrozny neznamena ze sa nebude pacit ani mne. A mozno to iba dmf myslel ironicky.
JAs, co si myslel svojou poznamkou? Po otvoreni tychto stranok som tu nasiel dl mixu skladby, ktoremu sa admini, a nielen tychto stranok, tolko branili. Okrem toho bola tato skladba verejne hrana v radiach.
Ak niecomu nerozumies, tak sa najprv opytaj, predtym ako vypustis blby koment.

Marten

 76    8. august 2005 o 23:44

Flecke: vazit slova????? Nemel je spise vazit dmf? No nevim…. Zas tak moc jsem toho nerekl! Pokud vyrkl tak kriticky vyrok na nove album, mohl uvest aspon nejake duvody toho tvrzeni - bylo by to fer a dalo by se tomu aspon trosku rikat nazor /pripadne fan recenze/. Misto toho pouze vyjmenoval vsechna alba a suse rekl ze je to dost hrozny! Kdyby aspon rekl nelibi se mi to z toho a toho duvodu,  Gahan zpiva spatne, prilis kytar…...vzal bych to a rekl bych si ze kazdej ma nejakej vkus a ze si pockam az to uslysim, ale to co napsal je vuci tem co to nemaji moznost slyset takove nefer! No nic to je jedno…

Flecke

 77    9. august 2005 o 00:00

To ze niekto napisal ze je album hrozny neznamena ze sa ti nebdue pacit. Vies ako sa hovori kolko ludi tolko chuti. Ani SOFAD ked vysiel tak ho vsetci nemali radi. Vacsina chcela elektroniku a druha tvrdsie veci. Tak je to aj dnes. Len pribudla 3 skupina ktora ma rada progress a nove veci. Jednoducho si urobim nazor az ked to budem pocut. A vidim ze to tu uz zacina byt dost vrele jak ludia cakaju na new album.

Radbuza

 78    9. august 2005 o 00:05

Mě náladu nikdo nezkazí.Vždy si udělám vlastní názor a úsudek.A navíc to už bude brzo,kdy si ten názor udělám!
Četl jsem si třeba první příspěvky na singl Precious a taky nebyly zrovna pozitivní,některé sice ano,ale taky dost ne.Pak jsem začal pozorovat,jak se ten Precious začal hoooodně líbit….
Takže lidi,nekažte očekávací náladu a hodnotte raději,až to album bude venku…

Roman

 79    9. august 2005 o 00:55

Presne. Niektora muzika sa zapaci na prve pocutie. Ale ked niekto nieco ocakava, tak po prvom pocuti zisti akurat ze to nie je ono. Preto by som si z nazorov po jednom vypocuti nic nerobil.

dangerous

 80    9. august 2005 o 06:58

Přátelé, velmi se omlouvám, ale to hodnocení pod dmf hlavičkou jsem napsal já :-(

Vím, že si řeknete to je parchant, ale chtěl jsem vyprovokovat dmf aby něco napsal o novém albu a vás všechny k nějákým komentářům….sorry.

Já stejně věřím, že nové album bude skvělé a s tím sofad, ĺíbí se někomu skladby č.3,5,7, dle mého velmi slabé!!!

Monghi

 81    9. august 2005 o 07:00

to all: jedno, co som na dm komunite z duse neznasal, ked som do nej pred viac ako 10 rokmi nazrel, a vadi mi to doteraz, je fakt, ze niektorych ludi tu urcita skupina stavia na uroven “polobohov” a pritom ti ludia absolutne nic neznamenaju… no ich spravanie sa “prazdnym” uznanim inych rapidne zmenilo… viac to komentovat nebudem… ale musel som to zo seba dostat von… myslite si o tom co chcete.

Monghi

 82    9. august 2005 o 07:12

a este k tomu, k comu sa priznal dangerous: technicka chyba tychto stranok. Ako napad pre Admina: co tak zakazat diskusiu pre “hostov” tohto webu? Pripadne kazdy “neautorizovany” user by mal zakazanu moznost nicku a bol by automaticky oznaceny ako guest+porad.cislo? V php nie som tak zdatny, ak je to nemozne, tak ok.

dangerous

 83    9. august 2005 o 07:24

monghi, monghi zbytečné řešení, stačí když to dá Gabo do pravidel diskuze grin))

monghi

 84    9. august 2005 o 07:40

akekolvek pravidlo je v podstate len vyzvou k jeho poruseniu… ale nakoniec, ja nie som admin tychto stranok:)

Ringo

 85    9. august 2005 o 07:41

DANGEROUS: no, meli jsme s MARTENEM pravdu jak tak koukam. Tvuj vyplod pod DMF byla proste kravina a mnozu to poznali. Nekteri ne a poklonili se bozskemu dmf:-) Jinac skladba 3 - Condemnation - ne vylozene DM styl, ale vyborna, Dave to navic zpiva naprosto skvele. 5 - Judas. Martinova typicka pomala skladba. Neni slaba, je vyborna, jeji problem pro me spociva v tom, ze me bavi vice udernejsi songy. 7 - Get Right with me - no, neni to zadna pecka, ale takova pohodovka. Nevim proc, ale me to hrozne pripomina The Beatles a Johna Lenona z jejich zaverecne ery, kdy mel John dlouhe vlasy a neskutecne hrozny plnovous:-)

Ringo

 86    9. august 2005 o 07:43

ja bych nezakazal diskusi hostum, jen bych asi udelal registraci, kde by zaregistrovani meli vysostne pravo na svuj nick a nikdo jiny by jej nemohl pouzit. Obcas jsem se tu taky pristihl, ze misto sveho nicku omylem pisu do Meno nick toho, koho chci oslovit.

dangerous

 87    9. august 2005 o 07:52

No vidíš Ringo, tak přece nebudeš věřit někomu (a ty si nevěřil) kdo vybere celou diskografii DM aby popsal nové album, máš svůj názor a to je O.K.Mně se condemnation, judas a get right with me vůbec nelíbí, ale tak je to s PTA, skladby které se líběj těm co ho zaručeně slyšeli, se nemusí líbit nám a obráceně. Přesto škoda, že dmf nenapsal svůj názor.

dangerous

 88    9. august 2005 o 07:59

Takže ještě jednou, pod hlavičkou dmf jsem hodnocení napsal já, PTA se neslyšel, a ani nevím jestli ho chci slyšet, potom co jsem si tady od dmf přečetl grin)

cvengo

 89    9. august 2005 o 08:12

podla mna si na novom albume kazdy najde nieco, co ho oslovi a kazdy sa pojde pozriet na turne
uz je len otazka kolko percent z toho albumu sa bude jednotlivym individualitam pacit
stale sa cudujem, ze sa dokazete bavit, miestami to prerasta az do hadky, o veci, ktoru ste este nik nepoculi, to si ani neviem predstavit, co sa tu strhne ked to bude von

joshua

 90    9. august 2005 o 08:54

aj keby dm predali s novemu albumu iba “1” kopiu, ja si ho kupim!!!! moze, to byt ako speak and spell alebo aj horsie, ale pre mna to bude super ALBUM! smile DM is DM smile

Ringo

 91    9. august 2005 o 09:13

Dangerous - no, po tom mem uletu co jsem tu priznavam nedavno predvedl s tim, ze na eMule je nove album (proste jsem naletel) uz neverim zadnym popisum noveho alba od nejakych individui, kteri tvrdi ze uz to slyseli:-) Jak vis ze DMF to slysel?

Ringo

 92    9. august 2005 o 09:16

Joshua - hele, nahodou Speak and Spell bylo fajn srandovni album plne vypalovacek. Boy say go,  Ice Machine, Tora Tora Tora, Whats Your Name….posloucham toto album hrozne rad. A treba mojemu brachovi se toto album libi uplne nejvic z DM tvorby a byl by rad, kdyby delali takovedle pisne. A to je mu 18 a k DM pricichl teprve nedavno, posloucha jinak Mansona a podobne ulitle veci ktere ja vubec nemusim:-)

chmelko

 93    9. august 2005 o 09:25

dangerous:Ty si mi ale dal, už som si hovoril, že to asi nevyzerá dobre s novým albumom. Ale aspon si nás otestoval, ako každý reagujeme ináč beťár jeden :D :D :D

Gabriel

 94    9. august 2005 o 09:58

Monghi: ok, je to nastavene, aby komentare mohli pridavat iba zaregistrovani a prihlaseni uzivatelia tohoto webu.

Ringo: dost ma mrzi ten incident, ktory sme mali ohladne udajneho uniku PTA co neurobilo medzi nami dobru naladu. Preto sa Ti chcem dodatocne osprvedlnit, pretoze z Tvojich prispevkov vidim, ze maju vysoku nazorovu hodnotu a predovsetkym hlavu a patu spojenu s chutou diskutovat… a to si ja dokazem vazit! Dik

Marten

 95    9. august 2005 o 10:27

to dangerous: velmi ocenuju, ze jsi se dokazal priznat!!!! Jinak sam se timto omlouvam skutecnemu DMF za mensi vypad… Promin DMF….

Ringo

 96    9. august 2005 o 11:23

GABRIEL: taktez se omlouvam, byla to moje chyba. Mozna me bezmezne ocekavani noveho alba zatemnilo mou mysl a nedokazal jsem racionalne pouvazovat nad tim, co se ve skutecnosti pod takovymi podezrelymi odkazy muze skryvat ve skutecnosti.

Ringo

 97    9. august 2005 o 11:24

jinac musim tu byt pod Ringo1, Nick Ringo byl uz bloknuty.

joshua

 98    9. august 2005 o 11:51

naozaj nechapem preco sa nemozu davat “stranky” na dm.sk, ktore uz maju novy singel od DM, napr. nemecka spolocnost musikwelt, ktora distributuje CD uz ma na svojej stranke novy singel od DM. je to nelegalne? wink

Gabriel

 99    9. august 2005 o 12:48

Ringo1: nie, nebol si bloknuty, iba ze nick Ringo pouziva uz niekto iny, konkretne jeden holandan je pod tymto nickom zaregistrovany. Nick si zaregistroval pred vyse 2 rokmi, ale nepouziva ho. Ak by si o toto konto mal zaujem, tak mi daj vediet.

Gabriel

 100    9. august 2005 o 12:55

joshua:
v pravidlach sa nezakazuje linkovanie nicoho, co obsahuje spojitost s DM OKREM stranok, ktore obsahuju downloadovatelne oficialne subory! Ak sa predsa jedna o online shop a oni maju napr. novy album ci singel v ponuke, predsa to nikoho neposkodzuje. Ani dm.sk, ani intepreta.

Takze:
1 - do diskusii sa nelinkuju priamo ziadne subory (oficial, neoficialne nahravky, mixy, obrazky, flash animcie) proste ziadne subory okrem HTML stranok!
2 - ak linkujes HTML subory - teda odkaz na www stranku, dbaj na to, aby na stranke boli iba subory, ktore nie su oficialne. Takze ak je niekde nejaky remix, mozes nalinkovat WWW stranku a nie priamy odkaz na subor.

Ringo

 101    9. august 2005 o 13:51

GABRIEL: jojo, psalo to ze tento nick uz nekdo ma. No, pokud mohu moc poprosit a bylo by to v tve moci, slo by mi zmenit Ringo1 na Ringo? grin

Ringo

 102    9. august 2005 o 13:51

GABRIEL: aaaha, vidim ze uz je to zmeneny, diky moc.

rolo2

 103    9. august 2005 o 14:03

no poviem vam jak tak kukám na ten klip tak je spraveny asi tak na 40 percent ...su to z 60 percent sscenárové zábery podla mna…robene texnologiu komp digital kamera resp viac kamier sakra nespomenem si ako sa to vola ten system ale je to paradne drahé....pozadie je black a ešte sú tam čierno biele skyce pravde podobne animovaného pozadia….podla mna to uniklo z grafického štúdia kde to dorábali….ale vyzerá to aj tak dobre…..strasne mi to pripomina Free Love :D

cvengo

 104    9. august 2005 o 14:08

a takisto nema zmysel ziadat linky na dane veci

Gabriel

 105    9. august 2005 o 14:12

OK, takze tu mate mp3 v radio kvalite. Enjoy.

rolo2

 106    9. august 2005 o 14:47

a videl som už dve cd valať sa na nete plne remixov ale asi len doma robene….. smile

rolo2

 107    9. august 2005 o 14:52

a ospravedlnujem sa .....zabudol som poďakovať GABO…...WAHAHHAH thx ya .. raspberry

Dangerous

 108    10. august 2005 o 07:03

Good morning everybody!

Na ofic. stránkách je potvrzen obal pro Precious!

Dangerous

 109    10. august 2005 o 07:06

Jo samozřejmě dangeroux = dangerous.
V Japonsku to album vyjde 13.10. ty se ale maj grin)

cvengo

 110    10. august 2005 o 10:56

to znamena, ze ak by sa im podarilo predist leaku, tak to budeme mat 13.10

After Party, Roxy, Praha

Diskutovať môžu iba zaregistrovaní a prihlásení užívatelia.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa