Nové album Depeche Mode - malé zpoždění aktualizace 3.3.

Promusicae, magazín informující o novinkách v hudbě, vydávaný členy Mezinárodní federace hudebního průmyslu (IFPI) ve Španělsku, informuje v novém čísle, že album skupiny Depeche Mode vyjde v tomto roce 25.11.

Samozřejmě ještě to nemusí znamenat, že se tak definitivně stane, ale vypadá to, jako dobré znamení. AKTUALIZOVÁNO Mašinerie kolem Depeche Mode se opět rozbíhá. Skupina se sešla před nedávnem, tento měsíc, a Martin Gore, Andy Fletcher a Dave Gahan se rozhodli že se společně vrátí do studia 1.3.2008!!! Martin Gore má již napsaných 16 skladeb a několik z nich už má i ve fázi předprodukce, tedy ne už jen jako prostá dema, na předprodukci spolupracuje s Sie Medway-Smith (producent, pracoval např.s Client, Erasure) ve svém domácím studiu v Santa Barbara. Dave rovněž píše, ale bližší informace nejsou známé. EMI ve Španělsku prozradilo, že MUTE doufá ve vydání alba do konce fiskálního roku, tedy do Vánoc. Předběžné datum 25.11.2008 se objevilo ve vydání magazínu Promusicae, který vlastní IFPI. Zdroje blízké skupině, očekávají, že turné bude oznámeno, začátkem podzimu 2008 a že lístky půjdou do prodeje v září nebo v říjnu (september nebo oktober) a turné začne začátkem roku 2009. Aktualizace 3.3. 2008 Zahájení nahrávání nového alba, tedy nástup do studia, bude trochu opožděn. Nic nezvyklého v táboře DM. Současně z jednoho nebo více důvodů by vše mělo být v nejbližší době připraveno, Zpoždění je z podobné příčiny jako před nástupem do studia k nahrávání alba PTA..dobrou zprávou je, že se nikdo nerozvádí. (I když pokud si uvědomíme jaký byl Precious radiový hit, tak je to možná škoda). Zpoždění by mělo být řádově ve dnech. Současně bylo zrušeno vystoupení DJ Andy Fletchera v Istanbulu minulý pátek 29.2 k vzhledem k "pracovnímu vytížení" David Gahan má napsáno ještě více písní než Martin Gore. Kola mašiny Depeche Mode, teď skutečně jedou naplno, aby netrpělivě očekávané nahrávání následníka Playing The Angel, mohlo začít. V nejbližších dnech by měl být znám přesný termín, zůstaňte naladěni

Názory Devotees (142)

TinaGahan

 1    24. január 2008 o 09:53

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa to je radost!!!

strangeMLG

 2    24. január 2008 o 10:14

To je naprosta sprostost. Aj keby Gahan nesiel na turne, tak by to v tom case nestihli. Minimalne pol roka budu v studiu a dalsieho pol roka bude trvat pokial to vydaju… Pocitam maj 2009

Dangerous

 3    24. január 2008 o 10:39

strange mlg: no Playing The Angel natáčeli 3 měsíce, a v červnu už bylo připravené k vydání, jen se čekalo až naskočí zabukované kalendářové datum smile

Gahan natáčel Hourglass měsíc, to je podobný případ…
Doba od éry Black Celebration přece jen pokročila smile

Palo-

 4    24. január 2008 o 11:39

No ja len dufam , ze si tuto informaciu precitali aj chalani s DM,pretoze teraz uz jednoducho musia nastupit do studia a zacat nahravat !!! Ved akoby to vyzeralo keby si precitali datum vydania ich dalsieho albumu a nakoniec by to nebola pravda,to sa predsa nerobi !!!

Dangerous

 5    24. január 2008 o 11:49

to Palo: “No ja len dufam , ze si tuto informaciu precitali aj chalani s DM”

to je správná poznámka smile)

macadm

 6    24. január 2008 o 13:52

tak takéto znamenia by sme nemali prehliadať a hlavne tieto dobré!!!!

Ringo

 7    24. január 2008 o 14:47

mam tuseni, ze to bude uplne jine album nez PTA a o to vice jsem zvedavy:-)

Dangerous

 8    24. január 2008 o 15:22

Martin Gore, podle zatím nepotvrzených zpráv spolupracuje s producentem “Sie” Medway-Smithem (produkoval poslední album Erasure, a pracoval pro Client) na předprodukci písní, které Martin Gore napsal pro nové album Depeche Mode.
“Sie” Medway-Smith je členem týmu Garetha Jonese.

edd

 9    24. január 2008 o 15:40

vsetko je ok,ale sa mi zda,ze nie je mozne vediet tak skoro datum vydania.ale pevne dufam,ze to tento rok este vydaju.a velmi si prajem,aby to bolo zase nieco ine ako pta…mozno zvukovo zlozitejsie?

devotional101

 10    24. január 2008 o 17:14

tesim sa strasneeeeeeeee

Strider

 11    24. január 2008 o 17:43

TOP sprava dnesneho dna!!! Tesim sa, super.

suspy

 12    24. január 2008 o 21:54

Nie je iste ze vyjde a ani oficialny datum nemoze byt este jasny. Ale je to zabavne, tak sa pridavam:-))
Ringo: Mna hned napadlo, ze ten album bude podobny PTA, ze by prvykrat v historii? Ktorym smerom by sa este mohli vydat, mozno Erasure:-))
Hlavna vec: DM to vali dalej

Beladona

 13    25. január 2008 o 08:21

Byla by to paráda smile Ale těžko by si troufli říct datum vydání, když ještě nezačali natáčet.

Marten

 14    25. január 2008 o 10:18

No ja myslim, ze je to realne… dle vseho Martin pracuje na novych skladbach uz docela dlouho a dokonce si (dle info od dangerousa) prizval i manika na predprodukci (to neudelal ani u PTA tusim) - znamena to, ze samotne nataceni nemusi zabrat tolik casu… Je dost pravdepodobne, ze na skladbach pro DM pracuje i Dave se svym teamem (rovnez vc. predprodukce)... Ono je to celkem i logicke, protoze zadna kapela (ani vehlasni DM) si uz dneska nemuze dovolit vysedavat ve studiu buhvi jak dlouho, jit tam v podstate jen s nastrelem atp., protoze ceny jsou dnes silene a doba prodejum zrovna extra nepreje (nelegalni kopie, internet atp.)... Prodejnost desek je uplne jinde nez bejvala a tak se musi zmenit i pristup k nahravani… Gahanova solovka je toho prikladem… I kdyz DM produkce bude zcela jiste mnohem vetsi, tak samotna doba nahravani urcite nepresahne tu z min. desky (alespon si to myslim) - proste a jednoduse, ja teto informaci verim :o) ... Navic i sam Fletch rikal, ze do studia maji jit zhruba na konci unora. Takze to by tak nejak odpovidalo - No a turne - zacatek roku 09… jsem optimista :o)

Dangerous

 15    25. január 2008 o 10:39

to Marten: naprostý souhlas…samozřejmě je lepší se příliš netěšit a potom být příjemně překvapený, ale myslím, že vše vypadá slibně, tak se aspoň trochu těšit můžeme a také debatovat o tom jakým směrem se DM uberou tentokrát…

Osobně bych bral mnohovrstvou elektroniku typu Walking In My Shoes, Rush, Higher Love,  Barrel of A Gun

kraco

 16    25. január 2008 o 10:54

No presne v ocakavani takychto sprav navstevujem tuto stranku, bez vetra sa ani listok nepohne, takze verim ze zhruba o rok budeme vsetci ficat na novom DM.

Marten

 17    25. január 2008 o 10:57

to Dnangerous: hm, tak to jsi se trefil naprosto presne - ten vyber skladeb nema chybu :o).... Bylo by super, kdyby to slo timto smerem. Kazdopadne o elektroniku asi nebude nouze - tusim, ze Fletch prohlasil, ze nova Martinova dema jsou hodne elektronicka - no predprodukce to muze zmenit a samozrejme nasledne nahravani a produkce… Docela jsem zvedavej jakeho producenta zvoli pro samotne nahravani, to by nam mohlo dosti napovedet… Take bude zajimave sledovat, zda se samotneho nahravani zucastni ocividne velky Daveuv kamos Christian E. a Andrew P. :o) ... No rekl bych, ze tato deska by mohla byt v jistem smyslu prelomova, protoze soutezivost mezi Martinem a Daveem dosahne asi vrcholu a to by mohlo bejt velmi GOOD… no nechme se prekvapit, hlavne at to vsechno klapne a my si zase muzem zaskotacit na nejakem tom stadionku :o) .... i kdyz uz bych mohl mit rozum :o)

Ringo

 18    25. január 2008 o 11:30

ja bych byl i pro nejake to kovove trubkoidni zarinceni, jako na SGR nebo CTA. Neco ve stylu Work Hard:-)

Monghi

 19    25. január 2008 o 13:18

no, uvidime… ten isty server ohlasuje novy album Cure na 3.6.2007 ... ale na tie terminy by som sa vobec nespoliehal. Podla mna ma novy album DM sancu az v roku 2009… bodaj by som sa mylil smile

Dangerous

 20    25. január 2008 o 13:33

to Monghi: tak termín, stále odkládaného nového alba Cure, bylo to druhé co jsem na tom listu zkontroloval, a zdá se mi i reálný, no uvidíme…btw. asi před deseti dny vyšel v deníku MF Dnes přehled slavných skupin a interpretů, kteří letos vydají desky, a i tam figurovali Depeche Mode s dovětkem, že album vydají koncem roku.

(offtopic, prý má Smih napsaných 33 skladeb smile

Ringo

 21    25. január 2008 o 13:38

Dangerous: ale zase pravda je ta, ze DM terminy jakz takz dodrzuji a kdyz neco reknou, tak to neni jen tak do vetru.

Dangerous

 22    25. január 2008 o 13:51

to Ringo: také si myslím, jak už jsem psal, projekt Depeche Mode je obrovská mašinerie, je třeba naplánovat po albu turné, zamluvit spolupracovníky, dojednat místa, atd , atd, takže pokud opravdu začnou turné počátkem roku 2009 v Izraeli, měli by mít album do konce tohoto roku vydané...aby pak nedopadli jako Robert and co. kteří dělají vlastně promotion tour k dosud nevydanému albu…

Ringo

 23    25. január 2008 o 14:59

Dangerous: The Cure kalkuluji ale dobre. Na stadionech si vyzkousi zda je lidi porad jeste registruji a v jake mire, udelaji poradnou reklamu a pak vydaji album, ktere si vsichni pobezi koupit s tim ze “je, to je CD te supr kapely na ktere jsme byli pred pul rokem na to mvynikajicim koncerte”. Samozrejme clovek, ktery tu kapelu zna a fandi ji, si to album koupi tak ci tak. Ja uz mam v prasatku pripravene korunky:-)

Dangerous

 24    25. január 2008 o 15:11

to Ringo: jojo, možná máš recht…no tak snad nás 21.2. Robbie Smith neuspí smile))

Ringo

 25    25. január 2008 o 17:31

Dangerous: Jdes na koncert? Ja bohuzel nemuzu:-((

suspy

 26    25. január 2008 o 19:46

S tym koncertovanim Cure pred vydanim albumu to mozno nie je az taky dobry napad. Minuly tyzden som si kupil listok na koncert v Zurichu bez problemov na najlepsie miesta na sedenie a este ich je spusta(zobrazuje sa pocet listkov). Nebudem poznat tie nove skladby,zatial co pri DM si vychutnavam vsetky.
Sorry za odbocenie, ale na cure.sk ma nechcu a ja sa nemam kde podelit o radost, ze prvykrat v zivote uvidim moju skupinu c.2 nazivo.

Ringo

 27    25. január 2008 o 21:25

SUSPY: jee, pro me je taky The Cure No. 2 v hudbe, hned po DM. Koukam ze to mame asi stejne:-) Proc te nechteji na Thecure.sk???

Monghi

 28    26. január 2008 o 10:31

tak update je skutocne povzbudivy!!! uz len drzat palce, nech to naozaj vyjde. Myslim, ze zalubenost Goreho je len prospesna.

prosim, cure.sk sa venujte niekde inde, na mieste na tom urcenom, toto su stranky venovane depeche mode..

vivat depeche mode! vivat kvalitne hudobne produkcie! rok 2008 bude na ne rozhodne velmi bohaty!

devotional101

 29    26. január 2008 o 10:44

bude to peckaaaaa

Gabriel

 30    26. január 2008 o 10:44

Skvele! Pripomenulo mi to spravu:
http://www.depechemode.sk/spravy/zapis/depeche-svet-sa-zacina-opat-toci-17-12-005/

Palo-

 31    26. január 2008 o 11:25

Tak ze stara dobra klasika: Ako postupovat
1. Stiahnut singel este pred vydanim
2. Kupit original singel
3.Stiahnut album
4.Za asi 2 mesiace kupit original album aj s dvd so zvukom DTS
5.Kupit listky na koncert do Prahy
6.Kupit listky na koncert do Bratislavy
7.Kupit Live DVD,dufam ze uz bude aj Blu-ray. Samozrejme zvuk DTS. To vsetko samozrejme natocene Antonom Corbijinom a nie ziadnym sledrianom ako minuly koncert.
Takto nejako by som si to predstavoval.

vanitas

 32    26. január 2008 o 11:33

Výborná správa, takže depešácky kolos sa dáva do pohybu:D
A povzbudivý je hlavne počet skladieb. S takým množstvom sa do nahrávacieho procesu hádam ešte nikdy nevstupovalo, a to nevieme, koľko ich prinesie Dave.

TinaGahan

 33    26. január 2008 o 11:35

nadherna sprava…. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Gabriel

 34    26. január 2008 o 12:35

Palo-: zabudul si este jednu cinnost: Kazdodenne sledovanie dm.sk koli novinkam :D

... a album urcite pred vydanim neunikne…

Palo-

 35    26. január 2008 o 13:27

To Caleydon :Ked neunikne album pred vydanim,mne to vadit nebude,ale ako to mozes vediet?? Ja myslim ze zasa nejako unikne. Mozno to nebudu 2 mesiace alebo mesiac ale asi unikne.

giggs11

 36    26. január 2008 o 13:56

kuurna,vynikajuca sprava,uz iba zohnat niekoho,kto postrazi moje 2 male deti pocas koncertu:-)

Gabriel

 37    26. január 2008 o 13:58

palo-: teraz to uz maju velmi dobre osetrene. Bude to rovnake ako pri PTA. Album sa verejne objavi na sieti iba tyzden pred vydanim - teda az ked bude prebiehat lisovanie albumu. EMI po novom riesi proma formou zabezpecovaneho streamu z ich serverov (je to lacne lebo nemusia lisovat ziadne nosice, o 99.9% tym znizili riziko skopirovania, maju 100% kontrolu nad tym, odkial nahravka unikne, vedia nahravku identifikovat watermarkom a oznacit zodpovednu osobu - a samozrejme potrestat). Novinari pridu do EMI a nechaju ich vypocut si z pc album 2-3 krat. Oni potom napisu recenzie. Fyzicke promo albumu nebude existovat a teda ho ani nikto neskopiruje a nedostane sa k ludim, ktori ho zavesia na net.

Urcitym sposobom tomu tak bolo aj pri Hourglass. Regulerny CD rip sa objavil az den pred datumom oficialneho vydania. O uniku Hourglass nieco viem. Mozno niektori dodnes funguju v pc na verzii nahravky, ktora sa na nete objavila mesiac pred vydanim. Tu len pripomeniem, ze to nie je CD rip albumu a postrada CD kvalitu a obsahuje zvukovy watermark.

A ako taketo vieci viem? Povedzme, ze keby som ja neurobil chybu, Hourglass by na nete nebol mesiac pred vydanim. Bol z toho inak celkom slusny vietor. Ale ja takuto chybu uz neurobim.

Gabriel

 38    26. január 2008 o 14:10

Ale nakoniec uvidime, ja osobne vsak tipujem, ze album neujde smile

Ringo

 39    26. január 2008 o 15:11

Zari rijen, to je za chvilinku. lidi, kdo mate pristup k listkum pod podium??? Potrebuval bych 4. Uz se zacinam citit blbe, nejlepsi skupina na svete a ja na to koukam odnekad z tribuny:-((

Palo-

 40    26. január 2008 o 15:20

POZOR, FAKE DNA!!!
1. Wilder sa vracia spät k DM !
2.Album sa bude volat Playing the violator
3.Nasleduje zoznam skladieb,bude ich dvanast,8 od Gorea a 4 od Davea:

World in my room
In your home
Personal condemnation
It doesnt matter three
I feel silence
A question of stripped
Waiting for the Jesus
Policy of clean
Behind the precious
Never let me in your shoes
Its no useless
John the photographic

+ bonus track Enjoy the silence 2
M.Gore -  Gitara
D.Gahan - Syntaky
Alan Wilder - Bicie
Spev - Andrew Fletcher

Proste som rad ,ze sa to znovu rozjelo tak sa trochu bavim smile

Zenzucht

 41    26. január 2008 o 21:15

Palo- To je kruté :D Opravdu jsem se zasmál :D

2strange2

 42    26. január 2008 o 22:31

Ku koncertu DM v BA - chalani z kapely sa mozno dost divili, ze v krajine, kde sa ich najnovsieho albumu dovtedy predalo cca 5000ks dojde na koncert podporujuci tu istu dosku ludi 6x viac…
Takze - Slovensko isto vedie alebo je na poprednych prieckach /mozno nas tromfli len Bulhari a Rumuni/ v statisitke nepomeru divaci na Touring the Angel: pocet kusov predynch PTA albumov…:-0
Viem, USA som tym neobjavil, ale…preco nie…

zazy2603

 43    27. január 2008 o 16:04

2strange2 odkial mas take info o tych predanych kusoch? Mne sa to nezda…a ze v Bulharsku a Rumunsku ani jeden predany…tiez sa mi to nezda…..

Romik

 44    27. január 2008 o 18:49

Hm 25.11. -album na vianocny trh…dobry komercny tah.nebudem sa vediet rozhodnut medzi vianocnymi koledami od Kaju Gotta a DM…

Gabriel

 45    27. január 2008 o 19:45

Romik: myslim ze je to totalna hlupost ale aj keby tomu tak bolo, tak co na tom?

Romik

 46    27. január 2008 o 20:40

Pre zaryteho fan,mozna hlupost,pre zbytok sveta realita.

2strange2

 47    27. január 2008 o 21:35

Pre ZAZY:Nuz, esne pred koncertom DM v BA sa o tom pisalo, ze PTA-cko sa blizi k hranici 5000ks predanych v SK.
No ak tomu Rumunsku a Bulharsku - nic proti tym krajinam, ale
pocet nelagalnych kopii CD nosicov je tam dooost velky a koncert
DM tam/pockat - boli aj v RUM?, BLH ano, ale…/je priam splnenym zazrakom.

To je ako ked som kedysi na tleetexte Primy nasiel zvest, ze PTA je numero uno v CZ….ale nadsenie opadlo, ked som postrejol, ze len koniec-koncom zosadilo Michala Davida…nuz, aj Golias obcas porazi Davida.

Jarik

 48    28. január 2008 o 00:23

Kua romik ty si to ale fuck vazne trafil : lol:

vocal

 49    28. január 2008 o 07:54

to čo tu píšete ...(myslím hlavne tie bludu a výmysli..)
mne osobne je jedno, či album unikne alebo neunikne na net skôr. AJ TAK MUSÍM MAŤ ORIGINÁL !!!!!!!!!!!!!!!
bez toho by som asi nevydržal. Takže ak stanovia dátum vydania poviem vám všetkým kedy ho budem mať .... grin))))))))))))

Ringo

 50    28. január 2008 o 08:22

VOCAL: tak album v originale je snad naprostou samozrejmosti.

Dangerous

 51    28. január 2008 o 09:21

trošku k topicu: Martin Gore spolupracuje se Sie-Medway Smithem na předprodukci, ale hlavní jejich společná činnost je, aby si Martin osvojil nové softwarové aplikace pro syntezátory. Což je velmi zajímavá informace, trochu z toho plyne, že Martin nejen, že nemá problémy se psaním, ale dokonce se sám zajímá o to jak písní rozvíjet, zřejmě si uvědomuje, že od dob co není k dispozici studiový robot Wilder jsou Depeche Mode odkázání po zvukové stránce na znalostech a vkusu producenta.

Ben Hillier (producent alba Plaing The Angel) právě dokončuje album pro Natalii Imbruglii, a oproti prvním předpokladům by mohl být dostupný pro produkci nového alba Depeche Mode.

Dostupný by mohl být i Flood, ale ten stále ještě nepřestal brát prášky na uklidnění po SOFAD, takže je nepravděpodobné, že by šel do dalšího studiového dobrudružství s DM.

A také je tu ještě varianta, že by se Depeche Mode na své album skutečně vrhli odpovědně, vstřebali potřebné informace a osvojili si moderní postupy práce ve studiu a produkovali album sami. Za pomoci zvukového inženýra..

Beladona

 52    28. január 2008 o 10:00

Nádhera! Jedna zpráva lepší než druhá. Ježiš já se těším smile

Monghi

 53    28. január 2008 o 10:02

to dangerous: Flooda by som takto nehodnotil… vobec to nie je pravda. v roku 2001 depesakom jasne ukazal, ako sa ma urobit poriadna skladba, ked az po tom, co sa pohral s “Freelove” dostala ta piesen riadne “gule”... DM su vsak o niecom inom, su to progresivni ludia a radi prijimaju nove vyzvy… Flood je pre nich minulost, dokonca je citelny aj odklon od Corbijna, ktory je sice stale ich dvorny fotograf/reziser, ale priestor dostavaju v tomto smere aj novi ludia… a to je len dobre…

Dangerous

 54    28. január 2008 o 10:09

to Monghi: ale vůbec nic proti Floodovi, naopak, přesně jak píšeš, na Freelove ukázal jak z unylé skladby udělat fajn nahrávku.
Ale něco jiného je udělat remix a něco jiného je být zavřený tři měsíce ve studiu a to ještě bez Wildera, za to s Fletchem, před kterým žádný kabel není v bezpečí smile

Monghi

 55    28. január 2008 o 10:57

to jo… suhlas smile

Ringo

 56    28. január 2008 o 11:36

doufam ze Dave zase ve studiu predvede nejake kosuky s kamerou:-)

Dangerous

 57    28. január 2008 o 13:33

btw. co to vlastně chystá Recoil na 25.2.? nechce učinit nějaké šokující prohlášení?? ?:))

Marten

 58    28. január 2008 o 14:02

to dangerous: rozepis trosku tvuj posledni post…, neslysel jsem nic :o)

Dangerous

 59    28. január 2008 o 14:11

to Marten: také zatím nevím víc, každopádně něco se 25. února kolem Alana Wildera bude dít…tak žertuji jestli třeba nepřijde s prohlášení:

“Opouštím projekt Recoil, přestože posledních pár desek plně využilo mého potencálu, a vracím se k Depeche Mode” samozřejmě vtip smile

Marten

 60    28. január 2008 o 14:18

to dangerous: jooooo to by bylo neco… :o) Obávám se ale, ze to prohlaseni nebude tak sokujici - kez bych se pletl… Na Alanovi se mi libi, ze premejsli o kazdem zvuku a na jeho kompozicich je to znat. Ale jinak osobne se mi libi i DM era po Alanovi - nejsem z tech, kteri ho povazuji za nenahraditelneho…

Dangerous

 61    28. január 2008 o 14:42

to Marten: ano je to už 100x omílané téma, ale Alan Wilder by Depeche Mode slušel, také ho nepovažuji za nenahraditelného, ale i když tam byla určitá nevraživost mezi ním a tandemem Fletcher/Gore, tak je jisté, že Alan zná způsob a strukturu Goreových skladeb jako nikdo jiný, a vždy na nich pracoval, tak jako by to byly jeho vlastní skladby….. V posledních 2 letech Gore velmi oceňuje přínos Alana (viz třeba dokumenty k Remasters, obzvlášť na příštím článku k dokumentu k Some Great Reward to bude patrné), takže pokud by se Alan měl vrátit k Depeche, tak je k tomu výjimečně dobrá příležitost…

Marten

 62    28. január 2008 o 14:51

to dangerous: jj mas naprostou pravdu! Je pravda, ze Gorac touto neprimou cestou po Alanovi posilhava - je otazka, jestli by to byl pro Alana dostatecny impuls pro zacatek nove spoluprace s DM - nevim, nevim… Myslim, ze by to muselo bejt mnohem silnejsi a primejsi… Na druhou stranu si nemyslim, ze by se jeste nekdy vratil do DM (myslim jako clen - to uz asi nelze), ale mohl by treba prijmout nabidku na produkci noveho alba, resp. by mohl byt soucasti produkce… no nevim no - jsou to takove sny :o)

Beladona

 63    28. január 2008 o 14:51

Nechci kazit nadšení... Ale v rozhovoru pro R1 Alan říkal, že chce zase hned pustit do další desky Recoil :-(

Marten

 64    28. január 2008 o 14:59

to Beladona: jj znam ten rozhovor… Ale produkce by mu zase tollik casu nevzala - rekneme 3-5 mesicu :o)  neber nam sny! :o)

Dangerous

 65    28. január 2008 o 15:01

to Beladona: já vím, také říkám, že jen žertuji a trochu fabuluji smile

Martin a Dave si poraději i bez Alana, a on zase bez nich, ale kdyby to dali dohromady, třeba jen na rok, tak by to byla hudební událost tisíciletí smile))

Beladona

 66    28. január 2008 o 15:08

No ale zase kdyby měl Alan na výběr: natáčet desku s nejlepším textařem současnosti a nejcharizmatičtějším zpěvákem a nebo s nějakým chudákem jako Joe…. wink

Dangerous

 67    28. január 2008 o 15:12

to Beladona: Naprosto výstižně řečeno!!!
Osobně bych velkou část alba SubHuman (vyjma Allelujah a Intruders)
nazval házení zvuků do popelnice…

chmelko

 68    28. január 2008 o 15:23

25.11:
Ja Alan Charles Wilder by som rad uviedol všetky spokulacie ohladom mojho navratu k DM, dal som slovo, že sa do DM nikdy nevrátim a to aj dodržím!!!!
preto som prijal ponuku (ktorá sa neodmieta) a budem executive producer pre nove album DM s názvom- the bigest event of the 3rd millenium:-)))

Radbuza

 69    28. január 2008 o 15:31

2. nebo 3.2.2008 vám přinesu dva články a jeden z nich bude mírně šokující....  Doufám….

Radbuza

vanitas

 70    28. január 2008 o 15:34

Nenapínaj… wink

Dangerous

 71    28. január 2008 o 15:37

to Radbuza: hlavně neříkej, že se vrací Vincek, to by byl konec smile))

Marten

 72    28. január 2008 o 16:00

to jsou same tajnosti, kdo to ma vydrzet - to je o nervy smile

chmelko

 73    28. január 2008 o 16:06

Radbuza:aspon malinkaty náznak:-)

Dangerous

 74    28. január 2008 o 16:08

Ale jaké tajnosti, vžyť je to evidentní, 25.11. 08 nebudou slavit svátek jen všechny Kateřiny, ale také všichni příznivci Depeche Mode a myslím, že to bude skvělá deska, jak napsal Monghi, Goreovi evidentně nová přítelkyně svědčí, takovou nálož skladeb, ještě před vstupem do studia neměl. Teď jde o to dát jim zajímavý zvukový kabát, to se jim může povést i bez Wildera, díky novým technologiím a software tu šanci mají.

Radbuza

 75    28. január 2008 o 16:26

No,vzhledem k tomu,že jsem slyšel minulou desku Erasure,hmm,hmm….  Nic extra….  Ale spíš než producentům nezajímavost skladeb přisuzuju Vinckovi…  Andymu to stále zpívá dobře….  grin)

No,ty články jsou Playing the Angel v mých očích s odstupem času a druhý Alan s Depeche Mode - skutečnost či zbožné přání?....  grin)

Ale,nemám rád jen takové náznaky,raději to přinesu na talíři…. grin)

Zenzucht

 76    28. január 2008 o 17:39

Myslím si, že 25.2. půjdou ven nějaké informace ohledně nového alba Recoil, nebo půjde o ruský singl Prey. Ale kdo ví... 25.2 + 1.3.? :D

Gabriel

 77    28. január 2008 o 18:31

Zenzucht: v tom druhom pripade mas pravdu, avsak datum bude omnoho skorsi.

Marten

 78    28. január 2008 o 19:32

tak uz nechte tech zahadnejch komentaru a pokud nekdo neco vi, tak ven s tim… smile

Roman

 79    28. január 2008 o 22:02

Vzhladom nato ze tento datum, 25 februar 2008 svieti aj na depmod tak ma napadlo ci aj Recoil resp. Alanova solova tvorba nebude zahrnuta na tychto strankach. Nic viac.

Romik

 80    28. január 2008 o 23:11

Tak uz je to vonku.DM budu predskokani Yazoo…

Dangerous

 81    29. január 2008 o 11:47

Btw. Sie Medway-Smith pracoval už i pro Depeche, podílel se jako zvukový inženýr na remixu skladby Home

Depeche Mode - HOME The Noodles & The Damage Done Remix
  Remix & additional production by - Skylab. Drums - Shino.
  Engineered by - Sie Medway-Smith. Recorded and mixed at - Milo
  Studios, London 1997.

Monghi

 82    29. január 2008 o 14:40

a myslim, ze take uvazovanie by nebolo na skodu, nie je nic lepsie pre kapelu, ak v nej vznikne tvoriva sutaz smile historia to uz neraz ukazala.

Zenzucht

 83    29. január 2008 o 15:07

Hurá elektronika…. ano, mám ji rád, ale budu raději, když se DM posunou od praskání a škvrčení, které je/bylo teď zrovna v módě k něčemu novému, i kdyby to znamenalo návrat zpět (já například v poslední době ujíždím na Some Great Reward). Některé věci z Hourglass měly mnohdy ještě větší ,,gule” při studio sessions než na konci, plné elektroniky…

Dangerous

 84    29. január 2008 o 15:24

Vždy je možné se posunout dál, základ jsou kvalitně napsané písně, což je u Goreho normální, potom využít všech možností, které elektronika nabízí, bez popření samotné nálady písní (což se Ghanovi na Hourglas ne tak úplně podařilo u všech písní, proto některé zněly lépe při studo sessions

Jinak koluje šeptanda, že by údajně měl být poměr písní Gore vs. Gahan 60:40, což by mi přišlo jako velmi nešťastné řešení.. Depeche Mode jsou hlavně o Goreových skladbách a Gahanově zpěvu, ne naopak…

chmelko

 85    29. január 2008 o 16:49

neverím tomu, hlavne ked sa povráva, že už ma gore 16 demo hotových…

Dangerous

 86    29. január 2008 o 16:53

to chmelko: ale znáš Gahana, pro toho není problém napsat 16 písní za den smile)

kikaDM

 87    29. január 2008 o 17:55

Tak na toto vážne nemám komentár!!!Supeeeer

Ringo

 88    29. január 2008 o 19:30

60:40, to vubec nebude na skodu, pokud album bude napraskano 15. opravdovymi peckami a Gorac prinese standardnich 9 spickovych songu:-)

chmelko

 89    29. január 2008 o 20:11

pomer neprekočí 50:50, alebo v prospech Davea, taka saw something, Davea napadla az na konci playing the angel session, inak podla mna by to bol 100&#xza;ručene DM song…ak bude mat v rukave par dalsích takých kuskov, Martin a hlasovanie čo tam pojde to bude sakra tažke:-)

Roman

 90    29. január 2008 o 22:00

Doteraz takmer vsetko co sa prinieslo do studia, to aj skoncilo na albumoch resp. singloch. Kedze uz teraz ma Gore 16 skladieb na ktorych sa aj pracuje a s prispenim Gahana ich bude este viac, to bude po prvy raz v historii DM co budu mat tolko nevydanych skladieb. Zeby uz zaroven chystali special k 30 vyrociu?

Ringo

 91    29. január 2008 o 22:34

Dvojalbum by z produkce DM byl velmi zajimavym pocinem. Sice mam vetsinou z dvojalbumu spise smisene pocity, ale mohlo by to byt zajimave. Ale snad by to nedopadlo jako White album od The beatles ktere me vubec neoslovilo a sami The Beatles priznali, ze byli uz znacne odcizeni, rozhadani a bylo to spise nekoncepcni dvojalbum dvou solistu Lennona a Mc Cartneyho.

Beladona

 92    30. január 2008 o 08:00

Bylo by bezva, kdyby se nedohadovali o poměru a vybrali ty skutečně nejlepší songy smile

Marten

 93    30. január 2008 o 11:22

to Ringo: u dvojalba to vzdy zavani urcitou nadprodukci na ukor kvality, ale nemusi to samo vzdy platit (Pink Floyd - The Wall, Smashing Pum… - na nazev si nevzpomenu), ale radeji bych se priklonil k variante treba 13 - 14 skladeb… Gorac 9, zbytek Gahan a vybrat samozrejme to nej od obou autoru… No uvidime, snad se dockame opravdu uz letos smile

macadm

 94    30. január 2008 o 15:51

mne by úplne stačilo keby na novom albume bolo len 10-11 piesní, z toho 7 od Goreho a zvyšné od Gahana.Hlavne nech sú všetky počúvatelné.Viac skladieb je už podľa mňa mnoho na jeden album.

kodl

 95    30. január 2008 o 16:51

Osobne jsem max. pro 12 - 13 pisni, album jako celek by melo mit takove vnitrni napeti ale i harmonii, je-li vic pisni, je pak bud moc roztristene a nebo se zase opakuji nektere motivy. Hlavne jde ale o kvalitu, vzdyt na Violatorovi stacilo jen 9 songu….ale kazdy nadprumerny. A pak tu mame jeste rezervu pro singly….Jen doufam, ze DM zustanou svi a zase nas necim prekvapi!  Rozlozeni MG:DG, 70:30.

Giancarlo

 96    30. január 2008 o 19:26

no uvidime…len dufam,ze uroven ostane min. taka dobra ako na playing the angel…

stardustmg

 97    30. január 2008 o 20:14

no len aby to tak bolo.keď to bude pravda tak ma u mna pivo Adrian Celaydon a Krto

Dangerous

 99    31. január 2008 o 12:30

to Substance242: to asi ne, ale pokud se vrátí Wilder mohl by být předkapelou DM Oceán smile))

giggs11

 100    5. február 2008 o 23:33

ak by vysiel album v oktobri,ratam,ze sa bude koncertovat v mesiacoch januar-maj,takze na slovensku asi koncert nebude,bo halu nemame.no nic,hor sa budapest,vieden,praha

devotional101

 101    10. február 2008 o 12:46

joj hej ...ved touring the angel ako dlho bol…

Dangerous

 102    11. február 2008 o 09:30

Team Davida Gahana (Eigner, Phillpot, Gahan) finišuje s přípravou skladeb na 1. nahrávací session

Dangerous

 103    12. február 2008 o 11:31

to Substance242: souhlas, už sem to psal několikrát, pokud se Gahan cítí na to psát skladby pro nejlepší skupinu světa, měl by to zvládnout sám a ne mít k tomu námezdní dělníky ze svého sólového projektu. Je jasné, že všechny skladby, které se ukáží být kandidáty na nové albu DM projdou nasazením jednotného kabátku, ale myslím, že je pro DM ponižující, aby polovina autorů na jejich albu nebyla členem skupiny….

Dangerous

 104    13. február 2008 o 10:36

Na podpisové akci v Londýně k filmu Control, Anton Corbijn na otázku od fanouška zda mu byla nabídnuta spolupráce na grafice k připravovaným novým albům Depeche Mode a U2 odpověděl:
“not at this time”

Dangerous

 105    18. február 2008 o 14:57

Členové DM stále komponují nové skladby a stále platí, že by měli vzít studio útokem v březnu (marci), takže do konce února nelze očekávat v tomto směru žádné novinky.

Ringo

 106    19. február 2008 o 14:38

DANGEROUS: mozna mas pravdu ze neni uplne fajn ze na album DM komponuji jini lide nez clenove DM. Otazkou je nakolik komponuji, nebo jestli je to v podstate jen forma predprodukce, na kterou si i Gorac pozval nekoho jineho nez cleny DM a dotyka se me to podobnym zpusobem.

Dangerous

 107    19. február 2008 o 15:05

no Martin je skladatel, a téměř vždy, až na pár skladeb s Wilderem a jednu s Wilderem a Miller, je jediným autorem svých písní...

Monghi

 108    4. marec 2008 o 11:05

dufam, ze uz nepojde o ziaden navrat ku “starym korenom”... chcelo by to progres… trosku fantazie, experimentu… sucasnym kralom elektroniky je Trent Reznor z NIN, jeho aktualne obrie dielo “Ghosts I-IV” prekonava vsetko… ak by sa DM vybrali podobnym smerom v elektronike, bola by to supa!!! Hoci je jasne ze styl DM musi byt vzdy poznatelny wink, je to predsa znacka, ktora predava smile

ale… na koncerty DM sa ide!!! smile

Dangerous

 109    4. marec 2008 o 11:20

to monghi: souhlas, naprosto, chce to vážně progres a Ghosts I-IV, je paráda, myslím, že dnes jsou možnosti neomezené, a i za velmi krátký časový úsek lze připravit hodně propracované, mnohovrstvé a těžké elektronické dílo…jenže u DM bude moc záležet na producentovi…a musím říct, že si myslím, že by to měli zkusit bez něj, udělat to tak jak to sami cítěji a tak, aby to kontinuálně navazovalo na jejich předchozí tvorbu…a přesto, aby to byo úplně nové... jasně, musejí mít zvukového inženýra, programátory, ale na co producenta?

Monghi

 110    4. marec 2008 o 11:58

to dangerous: presne: uz davno su v pozicii, kedy si mozu s kludom dovolit zariskovat. Su machri co sa tyka melodii a tie su vzdy klucove, backgroud skladieb, to je priestor na ich vyblaznenie… Gorac ma perfektne zmapovanu sucasnu scenu, aj co sa tyka technologii… nemal by sa “bat”... verim tomu, ze tento chystany album bude opat technologickym “razicom a valcom”... to bolo predsa pre DM vzdy tak typicke…

Beladona

 111    4. marec 2008 o 12:50

Takže se zase hádají o poměr autorství? grin

Prosím pěkně rachot ala NIN ne, radši něco více atmosférického.

Dangerous

 112    4. marec 2008 o 13:39

nové album bude mít producenta, a jeho jméno by mělo být známo během několika dnů...že by Trent Reznor? (žert smile

PIKO DM

 113    4. marec 2008 o 21:10

So good luck DM!!! tešime sa!!!

radevicz

 114    4. marec 2008 o 22:58

Dangerous: tak to by byla silena kombinace. Anebo jeste kdyby se tak dali dohromady Trent a Alan..mnam..

Ringo

 115    5. marec 2008 o 07:09

sakra, vypada to na brzky koncert, budu muset popremylset komu dam na den ci dva na starost rocni dite, to bude asi kapku problem:-)

Beladona

 116    5. marec 2008 o 07:53

dangerous: ještě že mají toho Fletche, který by jim podobné výstřelky zatrhnul smile

Dangerous

 117    5. marec 2008 o 08:59

Beladona: přesně tak, a jestli budou Fletche zase zlobit tak bude nadále schválně zakopávat o kabely ve studiu, takhle se musí na tu nezřízenou dvojici G&G;:)

Beladona

 118    5. marec 2008 o 09:52

dangerous: kdyby chudákovi Fletchovi neschovávali brýle, nemusel by zakopávat smile

Dangerous

 119    5. marec 2008 o 10:02

to máš pravdu, přitom Fletch vlastně s Clarkem dal dohromady první formaci Composition of Sound až pak nabrali Goráče, takže nebýt Fletche žádní DM nemuseli dneska být, takže trochu více úcty pánové smile

Beladona

 120    5. marec 2008 o 10:17

Ale jestli Martin vážně přestal pít, tak Fletch ještě k tomu, že houby dělá, bude poslední zlobivý pijan mezi abstinenty smile

Dangerous

 121    5. marec 2008 o 10:32

takže Fletcher bude vlastně jediný pravověrný rocker mezi dvěma čajíčky smile

Beladona

 122    5. marec 2008 o 10:45

No rocker… pořád vypadá spíš jako pojišťovák smile

Dangerous

 123    5. marec 2008 o 10:56

to Beladona: znáš Fletche, je tak spořivý, že nejspíš toho pojištováka nikdy nepřestal dělat smile

Beladona

 124    5. marec 2008 o 11:09

dangerous: tak škudlil je, ale že by byl zas tak pracovitý? wink

Dangerous

 125    5. marec 2008 o 11:11

to Beladona: pracovitý? od exkluzivního alba Toast Hawaii z roku 1983 toho až na pár DJ vystoupení moc nenapracoval, takže si myslím, že za tou přepážkou v pojištovně pořád sedí stále smile

Beladona

 126    5. marec 2008 o 11:17

dangerous: no právě. To by musel být placený od hodiny, aby se mu vyplatilo tam sedět smile

Ringo

 127    5. marec 2008 o 13:07

Zase oprasim svou oblibenou otazku, bude tu mit nekdo pristup k listkum pod podium? Potreboval bych 5 kusu.

Dangerous

 128    5. marec 2008 o 13:41

to Ringo: ano nevíš jak mám tuhle Tvojí  otázku rád, ale ještě nespěchej, ještě nejsou ani ve studiu, ani neseději v Německu na fotbalovém stadionu a nevyhlašují nové Depeche Mode Tour 2008/2009, takže nevíme kde bude případný koncert a kdo bude distribuovat lístky…ale myslím, že hned jak to bude jasné, tak si bude možné objednat lístky přes DMFriends…

Ringo

 129    5. marec 2008 o 14:50

Dangerous: myslis ze sezenu pod DMfriends pod podium?, tam to vzdycky maji uz rezervovane pro cleny nejakeho ofiko fanklubu. Az to bude ve stavu ktery popisujes, tak bude na shaneni nejake dobre duse ktera mi listky zakoupi a posle docela pozde.

Dangerous

 130    5. marec 2008 o 15:17

to Ringo: já myslím, že DM Friends je schopné ty lístky zajistit, i když si myslím, že když si o ně napíšeš dnes, tak si nebudou myslet, že jsi zcela při smyslech….i když co vím, můžeš zkusit napsat zda-li si je můžeš rezervovat…......já osobně doufám, že koncert bude v jiné hale než v Sazce či o2 Areně, preferuji starou Sportovku, obzvlášť po čerstvém zážitku z koncertu The Cure, kdy nejen zvuk byl mnohem lepší, ale kdy publikum si bylo tak nějak blíž....ale pokud to nebude v “Sazce” tak lístky nejspíš nepůjdou přes Sazka terminály jako posledně, takže těžko dnes slibovat, že Ti někdo vezme 5 lístků, taky může být oncert pouze v Brně, s tím, že lístky se budou prodávat přímo na stadionu…

Ringo

 131    5. marec 2008 o 19:47

Dangerous: myslim ze na 99% to bude v Sazce.

Dangerous

 132    6. marec 2008 o 14:05

to Ringo: kouknul sem na Tvoje předchozí příspěvky ohledně koncertu DM v “budoucnosti” (btw. předtím si chtěl 4 lístky smile ale ty v jednom postu píšeš, že nemáš šanci se v den vypuknutí prodeje, dostat se v 5:00 ráno do Sazka Areny alias O2 Areny. Pokud skutečně bude koncert znovu v této hale, tak prodej bude podobně jako předtím přes Sazka terminály, po celé ČR, takže stačí, když si přivstaneš a dojdeš na nějaký terminál Sazky u Vás, místní sázkaři ti určitě poradí, pokud si dobře pamtauji, tak v roce 2006 byly lístky pod podium vyprodány kolem 9:30-10:00, takže šance je veliká, jen to nechce zaspat den prodeje…a nebo si jej můžeš objednat přes DM friends….

Ringo

 133    6. marec 2008 o 17:16

Dangerous: sance je opravdu miziva, protoze od 5:00 maji otevreno asi jen v Sazka Arene, u nas az od 9:00. Cekal jsem tam prvni na otevreni, v 9:00 a pod podium bylo vsechno fuc, a co vic, dokonce jse mnevychytal uz ani neco vice v predu na sezeni, byl jsem nekde az uprostred. Listku uz chci 5, zalibilo se to par lidem navic kteri chteji jet ted se mnou:-)

2strange2

 134    6. marec 2008 o 19:46

Ok, uz aby to tu bolo a DM ukazali napr. Duran Duranu, ze kto je tu king aj po rokoch….grin. Nic proti Duranom, ale pri DM mi kazdy pripada aspon o hlavu nizsi.

Radbuza

 135    6. marec 2008 o 19:51

Děcka,
já chci s váma až bude turné jet na DM…..  grin))
Mrzí mě,že jsem nebyl na Playing the Angel… :-(

Beladona

 136    7. marec 2008 o 07:51

Pardon za offtopic, ale je to zajímavá zpráva:
Anton Corbijn se osobně zúčastní premiéry Control v Praze 11.3.

hide what you have to hide

 137    7. marec 2008 o 08:13

to ringo :

v případě koncertu v Sazce, budou lístky prodávány na on-line terminálech od 3.00am tzn. v našem případě v Havířově např. benzínka Aral u Nemocnice.
V den tačátku prodeje se spuští terminály ve tři ráno, proto jsou tak brzy vyprodány lístky pod podium apod.
Kupoval jsem takto lístky. Jestli chceš pak spojíme síly a 100% budeš mít lístky…

takže je to tedy hustě brzy, ale Aral v Havířově nás zachrání...tam je on-line Sazky..

měj se ty kotelníku

Ringo

 138    7. marec 2008 o 08:45

HIDE: sakra to zni nadejne, parada, tu Aralku mam 10 min. od domu:-)

hide what you have to hide

 139    7. marec 2008 o 12:48

no jasný..a je po problému
já udělám to samý

jsem se začal těšit na něco co ještě není ani vyhlášený

jsme fakt magoři smile

Ringo

 140    7. marec 2008 o 12:53

HIDE: ja se na to tesim uz od samotneho skonceni PTA, vsak sjem tehdy rikal, ze dalsi turne bude co nevidet, tak jsem se zacal shanet kde koupit listky:-)) No a uz je to tu, to to uteklo:-)))

Radbuza

 141    7. marec 2008 o 21:22

Hide: prostě blázni…  grin))

Dangerous

 142    12. marec 2008 o 11:50

Webmaster dm.com změnil poměrně výrazně rétoriku a označil zdroj, který píše o vydání nového alba Depeche Mode 25.11.2008, za seriozmí a spolehlivý, jedním dechem, ale dodává, že je to jen plán vydavatelství, který nemusí být přesně dodržen..


Myslím, že jsme velmi blízko oficiálnímu oznámení o nástupu Depeche Mode do studia .. smile

Diskutovať môžu iba zaregistrovaní a prihlásení užívatelia.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa