Niečo sa predsa len deje…

Nasledujúce informácie pochádzajú zo zdrojov blízkych Depeche Mode: Martin je v týchto dňoch v Londýne a kompletizuje približne polovicu chystaného materiálu pre album, nakoľko David chce tiež prispieť svojimi textami. Skupina a jej technický personál si v kalendároch "zabookovali" mesiace október a november, ktoré by mali stráviť v štúdiu a kde by Martin mal, ako je to už u neho zvykom, napísať ďalšie skladby. Nový album by mohol svetlo sveta uzrieť najskôr na budúci rok, v lete. Zdroj: Empty World 3

Názory Devotees (39)

bibi69

 1    26. júl 2004 o 23:21

smile  smile  smile Konečne sa to začína hýbať

martin

 2    27. júl 2004 o 03:46

zima 2005 ?! :eek:

kkk333

 3    27. júl 2004 o 06:45

No uvidíme

stephene

 4    27. júl 2004 o 07:37

jaro 2006 ?!

Vrtta

 5    27. júl 2004 o 10:46

kéž by bylo aspoň tak skvělé jako ULTRA! raspberry

stephene

 6    27. júl 2004 o 10:51

nebo ještě lepší než VIOLATOR smile

stephene

 7    27. júl 2004 o 12:44

je bohužel smutné, že žádné jiné DM-sites informaci o studiových aktivitách DM neuváději…..

amigo

 8    27. júl 2004 o 14:48

stephene ... neviem ako inde, ale na EW3 zverejnujeme vsetky novinky pokial s tym nas zdroj nema problem

monghi

 9    27. júl 2004 o 14:49

stephene ... pretoze to nie je oficialna sprava, ale v najznamejsich forach ju najdes. Problem je, ze ani oficialna stranka nikdy nic nepovie, tak ako aj pri albume Exciter, zacala chrlit spravy, az ked bol album skoro hotovy…

Borunn

 10    27. júl 2004 o 16:38

Jestli je to pravda tak můžeme děkovat bohu, že jsme se toho dočkali.

Flecke

 11    27. júl 2004 o 19:42

Len sa netesme predcase. Ja uz som pocul taketo informacie (aj ked toto je z lepsieho zdroja).

Mna skor zaujima to info o devotional DVD. To uz je dalsi clovek co hovori ze to bude “nice package” ale stale to info nemozem ziskat. smile

- Sorry za offtopic ale niektori mozno vedia o com hovorim.

stephene

 12    28. júl 2004 o 08:35

amigo a monghi….....díky za upřesnění

co říkáte na to, že DAVE by také chtěl přispět na nové album?

Halmik

 13    28. júl 2004 o 09:59

Ja teda nechci Dava podcenovat, ale myslim si ze skladani pisni by mel prenechat Martinovi, ten ma na to vetsi talent.
Ale ja jim do toho bohuzel nemuzu moc kecat, hlavne at vubec nejake nove album doopravdy vyjde.

stephene

 14    28. júl 2004 o 10:21

halmiku…mám stejný názor, album Davea je skvělý, ale DEPECHE MODE to jsou Goreho písně a Davea zpěv

Halmik

 15    28. júl 2004 o 13:19

Jenomze Dave si mysli asi neco jineho, zrejme ze se Martinovi dokaze vyrovnat, kdyby se radsi drzel svyho bozskyho nenahraditelnyho hlasu bylo by to mnohem lepsi. No dokazete si predstavit, ze by novy album obsahovalo obdobny pisnicky jako Paper Monsters? To uz prece nema s DM nic spolecnyho, je to trochu odlisna tvorba. No nic nechame se prekvapit.

amigo

 16    28. júl 2004 o 13:41

... Martin ma momentalne dost problemov sam so sebou (co ale moze nakoniec kvalite len prispiet) ... momentalne je to Dave kto tlaci na Martina aby dodal este nejake songy ... v kazdom pripade je na Martinovy ake songy pojdu na album a myslim, ze Martin by urcite Davidovy s nejakym tym textom aj pomohol ... nemyslim, zeby Martin nechal prejst na album nieco podpriemerne (= drviva vacsina Paper Monsters)

Jozef

 17    28. júl 2004 o 17:04

Uz by sa mohli rozhybat. Myslim si ze novym materialom ma nesklamu.

Gabriel

 18    28. júl 2004 o 18:20

Jozef: precitaj si prvu vetu amiga… Martin ma osobne problemy a myslim ze DM a pisanie skladieb momentalne nie su naplnou jeho dnesnych dni.

Yahu

 19    28. júl 2004 o 19:44

Hlavne nech to pride a ma to kvalitny zvuk. Na Freelove, Halo, In your room ma zaujal zvuk a nie texty, tie su len aby to nebolo inštrumental. A co sa tyka PM tak teraz o nho ani nezakopnem. Mne by sa pozdavalo niečo na štyl Exciter alebo Ultra.

amigo

 20    28. júl 2004 o 20:01

Yahu ... nieco na styl Exciter by som bral vsetkymi desiatimi, ale nemyslim, ze to bude velmi podobny album ... aspon doteraz tie albumy boli jeden od druheho dost odlisne (nepocitam prve 4) ...

Kalfi

 21    28. júl 2004 o 22:13

Konečně, určitě to bude stát za to, chtělo by to nějakou pecku jako byl Violator wink

stephene

 22    29. júl 2004 o 07:13

amigo…mohl bys prosím upřesnit problémy, které má Martin sám se sebou?

Halmik

 23    29. júl 2004 o 07:28

to by me taky teda zajimalo co je s tim Martasem.  question

Dusan

 24    29. júl 2004 o 08:07

To ze by mal prispiet Dave je podla mna super. Pretoze to tu este nebolo a je dost mozne, ze z takejto pozicie, moze vzniknut nieco zaujimave. Priatelia ja zase nezakopnem o Exciter a hlavne zvuk Freelove. Vobec si to nepustim. Dufam, ze to budu normalne, priamociarejsie a k rokovejšiemu zvuku ladene piesne. Nie bublinky, praskoty a podobne paznuky…

stephene

 25    29. júl 2004 o 09:17

A to já doufám, že i na bublinky dojde. Ale určitě by to chtělo více dynamičnosti. Jak Exciter tak Davea Paper Monster obsahují spousty ploužáčků.....

marsela

 26    29. júl 2004 o 22:16

S tim Davem, ze by mel taky prispet to je fakt super!!!!!!!!!!!!!A co teda nejaky koncert, bude????Byl by to muj prvni, vsechny pred tim jsem prosvihla….  raspberry

marsela

 27    29. júl 2004 o 22:20

Kalfi, Violator je uplne super to mas pravdu!!Halmiku mozna, ze Dave nema moc dobrou hlavu na skladby ale hlas ma uplne bozi, je to proste KOCOUR :D A co se deje s tim Martinem snad to neohrozi to nove co tvori v Londyne??marsela

marsela

 28    29. júl 2004 o 22:38

Decka je nevim jak se mam dostat do diskuze?Uz to tady zkousim pul hodky. Jsem uplne blba….. :(

Halmik

 29    30. júl 2004 o 07:26

ja taky nikdy netvrdila ze by Dave nemel dobry hlas, ten je naprosto uzasny a nikdy ho nikdo nenahradi. Uz bych si ho nejradsi poslechla na zivo, ale to si jeste pockame.

Monghi

 30    30. júl 2004 o 07:55

Martinove problemy? No, za vsetkymi problemami hladajte zenu ... a tak je to aj v tomto pripade…  hold, v kazdom vztahu sa dostavi obdobie krizy ..na niekoho taketo stavy posobia tvorivo, vid Smith, ktory o tom dokaze zlozit cely album ... ak by to tak vplyvalo na Martina,...

Paper Monster je o nicom, az na jednu skladbu… “I Need You”, clovek by ani neveril, ze ju napisal Gahan…

stephene

 31    30. júl 2004 o 08:26

PM není zas tak úplně o ničem, je to příjemné vyplnění pauzy mezi alby DM (když zapomene, že je její hlavní příčinou)

Monghi

 32    2. august 2004 o 14:11

mimochodom, s Davidovymi skladbami to nemusi byt az take zle, pretoze, a to sprava neobsahuje, udajne pracuje na napadoch s Christianom Eignerom a hlavne s Andrew Phillpottom, ktory ma na svedomi Counterfeit2 ... to zasa neznie uplne beznadejne, co poviete?

monghi

 33    3. august 2004 o 13:54

Dne 31.10.2000 17:01 Monghi napsal(a):
Jo…mozno to bola rozlucka, teda pre mna urcite.Premna to bol absolutny vrchol a koniec DM,
bohuzial Ultra je pre mna odflaknuta praca, bez napadov, bez snahy, zlatanina, ktora mala dokazat, ze DM su este stale tu.Ak mal niekedy skutocne zaniknut DM, tak to bolo prave pocas Exotic a Summer tour.jediny, kto si zachovaval chladnu hlavu bol Alan, vsetci ostatni prepadli osudu.Dave drogam, Martin alkoholu, Andy to psychicky nezvladol a odisiel domov.Vsimnite si Alana na videozaznamoch z koncertov, odviedol len svoju pracu a kaslal na vsetko okolo.Skutocni Depeche Mode su pochovani na zlozenych podiach v severnej Amerike.Uz sa nikdy nevratia.Alan urobil dobre, ze odisiel, jeho talent by bol navzdy skoncil, keby zostal, a ostatni by tazili iba z jeho napadov.Gore nema supera, a tym DM stratili hybnu silu. Vsetci ti, co sa pohybuju momentalne okolo Dm, mam na mysli management iba tuneluju DM.
Hoci som sklany fanusik uz 14 rokov, je to kruta pravda, aspon pre mna.In your room bol vrchol DM, hoci Alan zephyr mix tejto skladby nenavidi, asi vie preco.

monghi

 34    3. august 2004 o 23:03

hmm… ten kto toto vytiahol mohol napisat aspon iny nick… inak… hej, co je tam napisane, za tym si stale stojim. Skutocni DM zomreli na podiach Exotic a Summer tour 1994… In Your room je vrcholom ich tvorby… ak by pokracovali v takom zvuku (myslim tym Zephir mix), dotiahli by to este paradne daleko… bohuzial…

Jára da Cimrman jr.

 35    4. august 2004 o 12:50

Je mi líto monghi, kdyby umřeli tak by chyběl nejlepší song historie DM a to Barrel of a Gun. Můžeš o tom polemizovat, můžeš s tím nesouhlasit, ale to je to jediné co s tím můžeš dělat.

P.S. musím pochválit slovenské stránky, jsou opravdu dobré

monghi

 36    4. august 2004 o 13:26

diskusie su predsa o tom, ze si v nich kazdy moze vyslovit svoj nazor, ci nie? Ja nazory druhych respektujem a vzdy dodavam, ze kazdemu “podla jeho chuti!” smile

Jára da Cimrman

 37    4. august 2004 o 14:00

nechtěl jsem se tě nijak dotknout, jen jsem chtěl slyšet Tvůj názor na Barrel, ale i třeba na Useless nebo Dream on a The Dead of Night ..........................

amigo

 38    4. august 2004 o 20:55

monghi .. chcel by som vediet co myslis tym ‘tunelovanim’ DM ... dostavaju stale rovnake peniaze, a stale ich dostavaju tak ako maju .. v tychto veciach sa DM takmer vobec nezmenilo (ak neratam to, ze po odchode Alana si zalozili (logicky) novu spolocnost) ... k ostatnym veciam co si tu popisal sa nemam chut ani vyjadrovat .. v kazdom pripade s tebou nesuhlasim :D

monghi

 39    4. august 2004 o 21:48

ze by som urazil ortodoxakov? Hmm… v prvom rade by som skutocne velmi rad vedel, kto mal tolko casu a hrabal sa v 4! roky starych prispevkoch na dm.cz… min. by si zasluzil uznanie smile A teraz k tomu tunelovaniu (normalne si ma Amigo donutil sa v myslienkach vratit o 4 roky dozadu, kedy sa mi zilo fakt skvele)... pokial ma pamat neklame, v tej dobe som mal velmi silny pocit, ze nahravanie, vydavanie singlov, koncertovanie DM sa akosi nedeje s ich skutocnymi planmi a predstavami, a trochu ma v tom utvrdil jeden rozhovor s Goracom z r. 2001, ktory som dnes prekladal. Proste som mal pocit, ze sa vsetko urobilo len kvoli peknemu baliku penazi, z ktoreho sa skupine neuslo az tak vela… napokon, podla mna je Exciter “ziadna diera do sveta” a to sa uz opakujem. Takze, bol to len pocit… teraz si pripadam, akoby som bol na sude:) A este cosi… a to sa fakt nechcem s nikym hadat, ale nehnevaj sa, napisal si “k ostatnym veciam co si tu popisal sa nemam chut ani vyjadrovat” ... hmmm ... prepac, ale neberies to vsetko nejak osobne? Fakt si v diskusnych prispevkoch poslednych sprav zacinam pripadat ako na diskusnych forach SME.sk, kde sa idu ludia pomaly online pozabijat a zacinaju si dokonca vulgarne nadavat. Asi tolko, dufam, ze som sa nikoho nijak nedotkol. Sorry, pre mna Depeche Mode boli, su a vzdy budu len sprijemnenim vsedneho dna, tak ako vsetko, co sa mi z hudobnej sceny paci… nikdy nebudu moj zivot, bohuzial, na chleba mi nezarobia smile

A teda este raz… typek, ktory si dal tu namahu a pastol sem moj 4 roky stary prispevok ma moje uznanie, aj ked na druhej strane je ubohe, ze pouzil moj nick.

Diskutovať môžu iba zaregistrovaní a prihlásení užívatelia.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa