Mute Records opětovně vydá dvě klasická Recoil alba

Hudební vydavatelství Mute Records se rozhodlo znovu vydat některá starší alba, mezi nimi i dvě desky projektu Recoil.

Tedy projektu [i]bývalého[/i] ([i]pokud považujeme čas za důležitý[/i]) člena Depeche Mode Alana Wildera. Nového vylisování se dočkají [b]Bloodline[/b], původně vydané v roce 1991 a [b]Hydrology[/b], původně vydáno v roce 1988. CD Hydrology bude samozřejmě obsahovat i [b]1+2[/b] z roku 1986, podobně jako při předchozím vydání na CD. Alan Wilder, který Depeche Mode opustil v roce 1995 v současné době pracuje na novém albu projektu Recoil. Následovník alba Liquid, z roku 2000, by měl být vydán v tomto roce. zdroj: side-line

Názory Devotees (41)

DESIgNMAN

 1    11. január 2007 o 17:39

Paradaaaaaaaa. reciolisti kaman..

macadm

 2    11. január 2007 o 18:48

od Alana som este nic nepocula,tak to musim asi rychlo napravit co? hmmm

little29

 3    12. január 2007 o 11:39

macadm tak to velmi ryxlo naprav… vsetko uzasne veci, len to treba pocuvat viac krat, na prvy a druhy mozno tazko poxopitelne.. ale dalej si to potom uz len uzivas.. Alana je vecna skoda mimo dm.

macadm

 4    12. január 2007 o 12:15

Je ho sice skoda,ale ked si to zoberes z druhej stranky ma teraz vacsiu moznost realizovat sa a moze to na plno vyuzit. ked bol este s DM mal aj kopec inej roboty okolo skupiny a iste nemal tolko casu na svoje veci a samorealizaciu.Ale neodmietla by som myslienku,keby sem tam sDM koncertoval grin  grin  grin “ak ich este znesie vedla seba”

Zero202

 5    12. január 2007 o 14:37

no ja praveze tiez neviem prist nejake na recoil.. vooobec mi to nesedi, ale nemam proti tomu nic grin
Alana uznavam, ale jeho solovku moc nepocuvam..

TinQa

 6    12. január 2007 o 14:57

rychlo rychlo.. alan the best!

STUPLU

 7    12. január 2007 o 15:15

No… Mám všetky jeho doterajšie veci ( SNÁĎ!!!!! ) a považujem ich za veeeeľmi veľmi podarené veci, sú plné prekvapivých momentov, krásnych zvukov, temných zákutí..... Presne to čo mám rád:) Odporúčam vypočuť tým, ktorý ešte nemali dočinenia…. DO TOHO!!!

eriscok

 8    12. január 2007 o 16:38

A okrem inych skladieb na albumoch aj kusky ako New York Nights a Don´t look Back z maxi singla Strange Hours absolutne nemaju chybu. Su to teda poriadne pecky. Odporucam si to zohnat.

Radbuza

 9    12. január 2007 o 17:43

Ach, zase moje rány musí krvácet?

Palo-

 10    12. január 2007 o 18:30

Chcel by som lepsie porozumiet tomu vyrazu,ze budu znovu vylisovane. Mam tomu rozumiet tak ze ich nebudu nijako zvukovo remastrovat len ich proste vytlacia na novo s povodnym zvukom? Bolo by super keby to upravili. Bud by vylepsily klasicku stereo nahravku a este lepsie keby to zremastrovaly ako vsetky cd od depeche mode a dali to do DTS zvuku. Nebola by to pecka??!! Pripada mi to maximalne logicke. Ja by som bol strasne za to aby to tak dopadlo.  tongue laugh

Radbuza

 11    14. január 2007 o 00:34

NIKDY,NIKDY,NIKDY,NIKDY,NIKDY,NIKDY,NIKDY,NIKDY, NIKDY,NIKDY,NIKDY nepochopím, proč když něco kdysi šlapalo a je jasné, že pokud by se to dalo znovu dohromady, bylo by to opět nepřekonatelné - nestane se tak a to jen kvůli tomu, že se nejsou schopni domluvit a vyříkat si vše mezi sebou, odpustit si….  Uf, tohle prostě nepochopím - každý si raději patlá na svém hnízdečku…..  Už z lidského hlediska - je to opravdu tak těžké vyříkat si mezi sebou minulost??? A zkusit třeba jen místo producenta?

Stejně jako Abba. začali mezi nimi nějaké spory, později se věnovat rodinám, ale proč je pro někoho tak těžké se domluvit a vyříkat si různé věci? PROČ,PROČ,PROČ,PROČ,PROČ,PROČ,PROČ, PROČ,PROČ,PROČ,PROČ,PROČ, PROČ,PROČ,PROČ ????????????

Tohle nikdy nepochopím!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Proč se lidi nedokážou domluvit a vyříkat si mezi sebou věci a mít před sebou i pokoru nebo navázat na kamarádství!!!!!

Nepochopím,nikdy nepochopím!!!!!!

U Abby,kdyby se dali dohromady,tak asi by to nebylo ono - protože jejich producent zemřel…..

Lidi, odpouštějte si, mějte v sobě pokoru a respektujte se navzájem a když si něco uděláte mezi sebou najdětě i cestu zpět!!!!!!!

macadm

 12    14. január 2007 o 12:33

Pre mnohych ludi je to nepochopitelne preco nevedia medzi sebou vychadzat a neznesu sa. tiez som z ludmi vychadzala len dobre, aspon som sa snazila,ale po case som zistila kolko ludi tolko chuti a tolko nazorov a niektorym jednoducho nevyhovies. Ja sa drzim tohto hesla a respektujem ho.A tak isto je to aj v pripade Alana a DM,treba to respektovat a nic za tim nehladat a nesnazit sa tomu porozumiet, lebo vzdy to bude len PRECO?PRECO? a PRECO? ale ziadna odpoved ktora by uspokojila!

depešmod

 13    14. január 2007 o 23:41

vždy ked skupina vystupi na koncerte na začiatku každy tam tajne dufa že uvidi Alana ako bije po klavesoch alebo do niečoho ineho. Ked pozeram koncert DM 101 vždy mi moje Depešacke srdce krvaca , ake by to bolo keby boli štyria . veľmi veľka škoda že to nevieme ale musime dufať že raz na koncerte vyjde zo zakulisia… to by asi bol riadny ošiaľ. Keby tak teraz prišla sprava, Depeche Mode su zase vo štvorici. budem sa modliť.

Radbuza

 14    15. január 2007 o 00:36

Andy31, úplně jsi vhrkl slzy do očí.......  Teď , co píšu, tak přitom brečím a chvilkama nevidím na klávesnici, celé se mi to jaksi mlží......
Já už nějakou dobu se snažím posílat prosby na příslušné E-maily, aby se obě strany usmířily a vyříkaly si to…...
Na Vánoce jsem dostal DVD Depeche Mode - The Best of Volume No.1 (kdybych ho nedostal,koupil bych si ho - musím mít vše originál, DM forever) a kromě 18 hitů a 23 videoklipů je tam i 30 minutový dokument, kde se i objevuje Alan a komentuje…...
Je tak těžké třeba jenom oslovit Alana,aby produkoval jejich album? Proč je to tak těžké? Proč je to nemožné? Nemusí být přece součástí skupiny,pokud by nechtěl…..
Moc se omlouvám, pláču zase jak malé dítě, ale DM, to je kupa vzpomínek, zážitků,emocí a poslouchání té nejatmosféričtější hudby ........

A až někdy umřu, chci, aby mi hráli na poslední cestu Enjoy the Silence…..

alanaw

 15    15. január 2007 o 06:37

milujem Alana ale na druhej strane sa snažím porozumieť jeho rozhodnutiu a rešpektovať to, bolo a je ťažké zvyknúť si na skutočnosť, že už s DM nie je, ale vždy je iskierka nádeje, že sa to zmení - treaba však k tomu obe strany….... takže možno príde raz čas a povedia si, čo sa vlastne stalo a možno nie…ale nakoniec ostane aj tak súčasťou DM a je to krásne….

chmelko

 16    15. január 2007 o 09:30

po úspechu PTA pre mna definitivne zhasla aj ta posledná iskierka nádeje..

Beladona

 17    15. január 2007 o 14:25

Zabijte mě, ale podle mě je správně, že dávají přednost pohodě ve skupině před zvukovou dokonalostí. A kromě toho, co fungovalo kdysi, nemusí fungovat dneska.

macadm

 18    16. január 2007 o 13:00

Beladona: spravne moja rec!!!!;-)

Dangerous

 19    16. január 2007 o 15:43

souhlas s Beladonou, ale nejde ani tak o pohodu, ale o rovnováhu, ta kapela má teď 2 jasné protipóly Gahana a Gorea..Mám otázku co by dělal Alan? Vymyslel nějáký zvuk, který ještě nikdo předtím nevymyslel? Nebo by zase zrychlil nějáký song do disco rytmu…? Nebo by zase hrál druhořadého bubeníka jako jsme se na vlastní oči mohli přesvědčit v roce 93…já fakt nevím, čím by DM pomohl… to už mi přijde spíš logičtější varianta pozvednout Eignera na oficiálního člena Depeche Mode, protože jeho výkon na podiu i ve studiu má významný, resp. velmi významný vliv na tvář Depeche Mode jak je známe dnes…

macadm

 20    16. január 2007 o 16:09

Nahodou ,Alan sa za bicimi na podiu aspon zviditelnil aj ked len v tom roku.Bicie tam dali omnoho lepsiu atmosferu a som rada ze su tam aj teraz. Jednoducho tam patria a bez nich to uz nieje ono, moj osobny nezor.ale priradovat Eignera ako oficialneho clena,tak nad tym by som este nerozmyslala hmmm

Dangerous

 21    16. január 2007 o 16:58

to macadm: no on Eigner hraje u skupiny Depeche Mode již 10 let od roku 1997.. a na posledním albu je spoluautorem 3 songů...takže pro to ta připomínka smile

Strider

 22    16. január 2007 o 17:19

No mne sa Hydro a Bloodline nikdy velmi nepacili. Je to moc prekombinovane a miestami nudne… Uplne naj top vec je podla mna Unsound Methods! To je uplna dokonalost!
Co sa tyka Eignera tak jeho vplyv nie je velky, kapela ho pouziva len ako hraca, nieco ako ‘zivy bici automat’.Omnoho vacsi vplyv na vyslednej praci ma v poslednej dobe David.Jeho vplyv je dovolim si povedat vyrazny oproti minulosti.

chmelko

 23    17. január 2007 o 08:22

depeche už zostanu až do konca trio…myslím, že si nad tým vela zakládaju..
ak by sa to nahodou Eignerovi podarilo…čo by robil Gordeno? ved už neraz vyhlásil, že je s Martom jedná duša, jedno telo:-) to by Fletch nemal nechat len tak:-))))

Dangerous

 24    17. január 2007 o 08:23

taková malá poznámka, news které jsem vkládám jsou buď z anglicky psaných stránek, je tedy nutné je přeložit a nebo z českých, ale i k těm doplňuji další související informace, proto je pro mne obrovským překvapením, že tyto mnou psané články se úplně ve stejném znění objevily na depechemode.cz, myslím že by u nich mělo být připsáno “převzato z depechemode.sk” protože takhle mi to od českých stránek přijde silně nefér..
dangerous

chmelko

 25    17. január 2007 o 08:35

dangi:toto bude neverending story…pamatas kolko krat sa to tu riešilo..

Dangerous

 26    17. január 2007 o 08:41

to chmelko: jo, máš pravdu chlape, ale to že je něco nemožné napravit ještě neznamená, že je zbytečné na to poukázat…

macadm

 27    17. január 2007 o 10:17

dangerous: to ze Eigner pomaha uz skupine 10 rokou to som nevedela. niektore veci mi unikaju,lebo vzdy sa sustredim len na to najhlavnejsie. takze som rada ze aj menej podstatne veci sa objavia na tychto strankach.to vsak nemeni môj nazor na Eignera. myslím si ,ze ako traja clenovia skupiny si vystačia a tiež že Dave spravil omnoho viac pre tento album ako po iné roky :cool:

chmelko

 28    17. január 2007 o 10:34

macadm:aj menejpodstatné veci!? tu najdes uplne vsetko!!!:-)

Dangerous

 29    17. január 2007 o 10:37

to chmelko: všechno??? Ještě mnohem víc!!!! smile))

macadm

 30    17. január 2007 o 18:40

Mate pravdu , najdem tu naozaj vsetko,ale este sa len učim surfofať na týchto stránkach.sedela by som tu aj od rána do večera je tu toho spústa. dakujem ,že exzistujete. Len teraz sa cítim ako plnohodnotná depesácka. Ako som mohla fungovať bez internetu doteraz nechápem :-D

deepspace101

 31    19. január 2007 o 11:49

Podle mého názoru Alanův podíl na posledních třech depešáckých albech citelně chybí. Jistě, i tak se jedná o výtečná LP, ale postrádám tu úžasnou zvukovou sofistikovanost a novátorství, které do jejich muziky vnášel právě on. Mimochodem, během svého působení v kapele se na většině písní podílel do značné míry i po tvůrčí stránce, ale Martin nikdy tento jeho přínos neuznal (narozdíl od Davea). A rozhodně bych Alana nepovažovala za druhořadého bubeníka. Vzhledem k tomu, že pořádně se začal učit hrát na bicí až teprve během přípravy na Devotional Tour, považuju jeho tehdejší výkon za vskutku obdivuhodný a jen dokazující jeho nesporné hudební nadání.
S Alanovým odchodem z DM se nikdy nesmířím a taktéž si nikdy nepřestanu přát, aby se vrátil. Myslím, že to není ani tak otázka vzájemných vztahů, po těch letech se již jistě otupily hrany případných konfliktů a neshod, ale spíš Alanova touha dělat si věci po svém a nemuset se podřizovat mínění ostatních. A taky ješitnost na obou frontách - i kdyby se všichni čtyři chtěli vrátit k původní sestavě, nikdo z nich by asi nedokázal spolknout hrdost a toho druhého oslovit jako první.
Co se týče Alanova sólového projektu, Recoil miluju, vůbec mi nepřipadá nějak obtížně poslouchatelný, nadchl mě od první minuty. Některé skladby se mi zdají i lehce komerční, čímž ovšem nechci říct, že by byly špatné. Vlastním celou diskografii na originálních nosičích a pevně věřím tomu, že Alanovo nové album, které (snad) vyjde tento rok, bude stejně fantastické jako ta předchozí.

Radbuza

 32    21. január 2007 o 10:46

darkworld,
pravidelně posílám maily na obě strany…. 
Už jsem tu k tomu psal, že ikdyž je nové album PTA vynikající, prostě s Alanem by tvořili zase tu nepřekonatelnost….

deepspace101

 33    21. január 2007 o 16:48

to Radbuza: tak doufám, že tvá snaha nebude marná. Ale obávám se, že dokud Alan bude pořád tvrdit, že svého rozhodnutí nikdy nelitoval a jak je teď nadmíru spokojený, a dokud bude zbylá depešácká trojka stále dávat najevo, jak lehce se bez Alana obejdou, je asi veškerá snaha marná... Dave sice kdysi prohlásil, že mu Alan v kapele chybí, ale to je tak všechno… No, nezbývá než věřit - zázraky se občas dějí grin
Když jsem teď nedávno koukala na ten filmeček na bestofku a viděla, jak se Alan vyjadřuje k depešáckým písničkám, měla jsem na chvíli pocit, že je všechno zase ve starých dobrých kolejích. Ale pak se začalo probírat Ultra, Alan samozřejmě zmizel a mě z toho vystřízlivění úplně píchlo u srdce. Ach jo…

Radbuza

 34    21. január 2007 o 17:46

to darkwood,
taky mám doma tu Bestofku a taky jsem se na to koukal…..
Alan teď  mixoval zvuk na 5.1 provedení a byl jsem překvapený, že se vyjadřoval vůbec k těm věcem…..  Ale viděl jsem tam i Vince Clarka…..
No, člověk pořád věří......

deepspace101

 35    22. január 2007 o 08:45

to Radbuza: On sám ten nový zvuk nemixoval, ale podílel se na tom. Taky jsem byla překvapená, že za DM ještě definitivně nezabouchl dveře. Že by to byl konečně krok správným směrem? wink

aries

 36    24. január 2007 o 22:29

dangerous: tak isto sa podiela na live zvuku, teda je ho uprave z album verzie do live

all: alan odisiel pretoze sa necitil doceneny /zo strany goreho/ a ze sa mu zhnusilo koncertovanie pocas devotional tour a tych dalsich. okrem toho vsetci do neho dost pindali s detailami pocas nahravania SOFAD, a ked sa tomu venoval tak vacsina kapely sa niekde rozbijala, nie vzdy ale casto. poskytol dost malo rozhovorov ale v kazdom sa ho pytali na jeho odchod a vzdy povedal nieco diplomaticke v zmysle “Don’t look back”. preco si nevazite rovnovahu ktora je v kapele teraz? preco sa netesite ze Recoil bude mat tento rok novy labum? Preco si myslite ze to co fungovalo v rokoch 80ych a 90ych bude fungovat presne take super o 15 rokov neskor? alan bol 6 rokov ticho, ani neviete aky ma pohlad na zvuk teraz ale uz ho tlacite spat, to je fuk co tam bude robit hlavne nech tam je? nerobte z clenov dM figurky ktore mozu fans stavat do formacie ktora je pre nich najlepsia, dajte im slobodu a budte radi ze sa este neskomercnili a ze su sami sebou…

Gabriel

 37    25. január 2007 o 01:02

Ak sa dobre pamatam, fakt, ze ma byt remaster DM albumov pod alanovym dohladom bol sice velky booom, ale nakoniec sa v tichosti tato sprava ukazala ako fama. Pri remastrovani albumov predsa nebol pritomny ziaden z clenov kapely. Vsetko obstal jeden clovek rychlostou prace par hodin/album.

deepspace101

 38    25. január 2007 o 08:16

Netvrdila bych, že se Alanovi koncertování zhnusilo - on sám tvrdil, že si Devotional tour docela užil a taky že mýtus, který si lidé na tohle turné nabalili, je silně přehnaný. Pro odchod z kapely měl spoustu důvodů a všechny je zná právě jen on. A nevím, proč by se nemohl vrátit. Jistě by to nebylo poprvé v historii, co se něco takového stalo.

Depešácká alba sice Alan osobně neremasteroval, ale byl u tohoto procesu přítomen - radil, připomínkoval a také poskytoval jakousi “zpětnou vazbu” (tedy že nabízel jiný úhel pohledu) apod.

deepspace101

 39    25. január 2007 o 08:25

A mimochodem, já se nového Recoilu už nemůžu dočkat.

aries

 40    25. január 2007 o 15:47

darkworld - to s tym koncertovanim netvrdim ja, to povedal alan

a stotoznujem sa s nazorom, ze pokial sa dM bude tvarit ze je im takto fajn /co mozno aj je/ a alan bude spokojny s doterajsim stavom, tak asi tazko sa spoja. okrem ineho, ako alan starne tak urcite pre neho bude pohodlnejsie hrat sa v studiu ako robit vycerpavajuce dM tour a to je pravda. trosku sa opusta ale to je jeho vec.

deepspace101

 41    26. január 2007 o 00:46

to aries: zdá se, že v Alanově názoru na koncertování se naše zdroje rozcházejí grin Tak kdo ví, jak to vlastně je…

A k tomu věku - Alan zase není o tolik starší, takže to samé by se dalo vztáhnout i na Davea, Martina a Fletche.
Jinak, je mi jasné, že DM i Alan jdou už svou vlastní cestou a to, jestli se ještě někdy dají dohromady jako kapela, záleží pouze na nich samotných. Ale kdyby se Alan na nějaké budoucí depešácké desce podílel aspoň jako producent, bylo by to jen ku prospěchu věci a ani by se snad nenarušila ta “rovnováha”, o které tady někteří lidé psali.

Placebo, Bratislava

Diskutovať môžu iba zaregistrovaní a prihlásení užívatelia.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa