Markus Schulz: Precious Bootleg Remix

Pre fanúšikov tanečnej elektronickej hudby máme opäť jednu zaujímavosť do zbierky mixov. Nám už dobre známy a populárny producent a dj z Miami, Markus Schulz, vo svojej poslednej relácii Global Dj Broadcast ako prvý track zahral neznámy mix skladby Precious, ktorý bol neskôr identifikovaný ako "Markus Schulz Bootleg Remix". Markus remixoval Depeche Mode v minulosti už viackrát (vždy neoficiálne), jeho manželka Heather Schulz je podľa jej vlastných slov veľký depešácky fanúšik.

Markus patrí v súčasnosti medzi najvýznamnejších djov a producentov v žánri progressive trance a jeho typický "coldharbour sound" (ktorý na tomto remixe bohužial nepoužil) ovplyvňuje v posledných rokoch výrazne dianie a tvorbu na tomto hudobnom poli. Precious (Markus Schulz Bootleg Remix)[/b] (Mp3, 11.2MB) - Súbor už nie je dostupný

Názory Devotees (33)

Flecke

 1    24. október 2005 o 18:29

To je ono!  smile

Ado

 2    24. október 2005 o 19:00

To je ako telepatia,kinn,keď sme sa na party bavili o Markusovi smile a on nás potešil takouto maškrtou. Zbožňujem aj jeho vinylové Coldharbour Selections,tam sa dajú nájť pjenkné vecičky.

Monghi

 3    25. október 2005 o 07:26

hmmmm… tak ak by niekto raz zorganizoval DM “dance” party s remixami v style trance, house… tak tam by som sa siel pozriet smile

Ringo

 4    25. október 2005 o 09:25

No, prestavam se divit, ze se par jedincum PTA nelibi, kdyz je bere takovyhle lacinny tuc tuc styl. Ten zrychleny zpev, to je neco strasneho. A tuc tuc ve stylu ktery jsem slysel uz snad 100x.

Ado

 5    25. október 2005 o 10:03

Monghi,to chce remix floor jednoznačne,ale to je zrejme len sci-fi,teraz sa robia party For The Masses.Ale pamätám sa,že raz bola taká fajnšmekerská party alebo len listening session v Adamskom,že?
Ringo,som veľmi rád,že Depeche Mode mixujú práve takíto ľudia,veď to ich udržiava na vlne záujmu u mladej generácie.

Ringo

 6    25. október 2005 o 10:06

ADO: no to teda pekne dekuji:-))) Pokud toudle cestou, tak at si radsi mladi poslouchaji ty sve sracky na dance parties a nemrvi pekne pisnicky. Fakt mi chcete rict ze tendle mix se vam libi? V cem?,

Ringo

 7    25. október 2005 o 10:16

Ja snesu remixy, libi se mi treba remixy, v kterych je vyzdvizena nejaka melodicka linka dane pisnicky, tak jako tomu byvalo drive (treba mam rad Never Let Me Down Again - ten mix ktery pouzivaji v intermezzu tedle pisne na koncertech). Mam rad remixy, ktere se zabyvaji tou pisni samotnou, jejimi zvuky a pod.  Ale nesnasim DJ mixy, ktere vemou z pisne sloku, zrychli ji a oprede to pak ruznym tuc tuc balastem a technoparties zvuky.Tohle fakt nemusim.

kinn

 8    25. október 2005 o 12:19

ringo ak to nemas rad, netahaj to, nepocuvaj to a hlavne tu o tom nepis vylevy. Elektronicka hudba je urcena inteligentnejsiemu publiku.

Ringo

 9    25. október 2005 o 12:54

KINN: kdyz nevis a nechapes o cem mluvim, tak to radsi nekomentuj. Elektronicka hudba neni o tuc tuc, to bys mel vedet

kinn

 10    25. október 2005 o 13:10

Ringo ze ty sa rad hadas s ludmi? Uz si to paradne predviedol s monghim, chces sa teraz hadat so mnou? Tu ide o tanecnu elektronicku hudbu a je to v sprave jasne napisane. Viditelne sa v tejto oblasti absolutne nevyznas, tak preco do toho rypes? Radsej sa laskavo pozri na hlavne remixy DM&Gahana; za posledne 4 roky, to si fakt myslis ze mixy ktore objednava reprise su sracky? A “tuc-tuc” hlavne remixy najdes na kazdom singli. Tanecna hudba patri k DM, ci sa ti to paci alebo nie, tak tu laskavo nepis svoje sracky, tato sprava je urcena fanusikom tanecnej hudby a nie ludom ako ty.

Ringo

 11    25. október 2005 o 13:37

KINN: DM neni tanecni hudba, mimochodem I feel Loved bylo dost kvuli tanecnimu nadechu odsuzovano. Jsme na strankach DM, tak nevim proc bych se nemohl vyjadrit k nejakemu mixu DM pisnicky. To spise ty se jdi zavrit do nejakeho klubu a nech si hlavu vymest nejakym monotonnim tuc tuc narezem ktery ti tam namixuje kdejaky DJ. Kdyz tohle povazujes za vrchol muziky, budiz. Tanecni hudba nema nic spolecneho s inteligenci jak tu pises. Je to hlavne o bezmyslenkovitem rytmu, urceno k tomu, aby se lide do toho rytmu nevazane pohybovali, a zachlastali. S premyslenim to nema nic spolecneho.

Ringo

 12    25. október 2005 o 13:38

KINN: jinak jsi fantasticky demagog. Klasicka hlaska dle ktere “nelibi=nevyznat se”.

kinn

 13    25. október 2005 o 14:19

Ach jaj, a ze kto je tu demagog smile Ty si proste hadavy hlupak a nic viac. Samozrejme ze sa do tanecnej hudby nevyznas (” Je to hlavne o bezmyslenkovitem rytmu, urceno k tomu, aby se lide do toho rytmu nevazane pohybovali, a zachlastali”). To o IFL kde si prosim ta zobral? Neodpovedal si ani na otazku ohladom remixov, ktore si objednava reprise. Co myslis, co vedie vydavatelstvo k tomuto kroku? Chod vzdychat nad PTA a plakat nad tym aka je zla tanecna hudba niekam inam, tieto stranky hasterivych navstevnikov ako ty nepotrebuju ani nechcu.

Ringo

 14    25. október 2005 o 14:51

KINN: jen mi potvrzujes parodicnost tohoto webu

Ado

 15    25. október 2005 o 15:32

Dobre som pocul resp. cital, ze tanecna hudba nema nic spolocneho s inteligenciou???Ringo,to neymslis vazne!Akoze tym,ze rad pocuvam sucasnu elektrocnicku tanecnu hudbu nie som inteligentny?A ona sa da v pohode pocuvat aj mimo tuc tuc party, o ktorych pises.Vidim,ze si s mixami DM skoncil v roku 87,kamosko,ale to bolo pred 18 rokmi a sucasna hudobna,nielen tanecna scena je uz niekde paradne daleko:-)
Tak preco sem chodis,ked je to parodicky web?

getrewt

 16    25. október 2005 o 18:41

suhlasim s Ringom s tym, ze my, depesaci sme boli zvyknuti na remixy, ktore sa ‘hrali’ s original harmoniami, zvukmi, melodiami. nastup tanecnych remixov tento trend zastavil (tusim to zacal underworld mix barrel of a gun), takze maxace uz nie su pre klasickych depesakov moc zaujimave (cest vynimkam). tanecne mixy neodsudzujem (aj ked sa neviem stotoznit s mixami, kde z originalu zostane naozaj len 10 sekundovy vokalovy part a ostatny zvukovy background nema s originalom spolocne ani 2 po sebe iduce akordy, ale budiz…). co sa mi nepaci je sposob, akym tu kinn ‘argumentuje’ - nadavky do hlupakov a zhadzovanie nazorov niekoho ineho… a potom sa tu bavme o nejakej inteligencii. sorry….

kinn

 17    25. október 2005 o 18:54

myer: Ty nevidis tu schvalnu provokaciu v jeho prispevkoch? Chod si nalistovat debatu s monghim a mozno ti to zapne. Taktiez jeho osocovanie tohto webu, myslis ze o navstevnikov, ktori napadaju priamo nas tvorcov,  stojime? My tento web robime vo volnom case a informujeme obcas aj o veciach, ktore na inych dm strankach nenajdes. Ja viem diskutovat na urovni, ale vyprosim si , aby nejaky zakomplexovany hasterivec prispieval pod nasu snahu prispevkami a’la “parodicnost tohto webu”. A co sa tyka toho, ze tie remixy nie su podobne k originalu, to je zamer a nie chyba. Je to dokaz toho ze dj/producent na tom zapracoval a dodal skladbe vlastny pohlad a hudobne myslienky.

getrewt

 18    25. október 2005 o 20:56

kinn: uznavam, tu ostatnu ringovu vymenu nazorov s monghim som necital a aspon na zaklade tejto dnesnej debaty beriem, ze to, ze ringo provokuje je pravda.. a tiez by ma to dost vytacalo, keby niekto akymkolvek sposobom zpochybnoval vyznam mojej prace. ale co mi vadi (a to mi prosim nemaj za zle, ale trochu sa ma to dotklo) pri citani tejto diskusie a hlavne, z jedinej nasej, uz starsej vymeny nazorov na temu zvuku albumu som zacal nadobudat dojem (v tvojom slovniku - zaplo mi), ze vo svojich reakciach byvas rad arogantny (v tej diskusii so mnou absolutne bez priciny). kvoli tomu ta moja dnesna reakcia na teba.

ohladne tvorby mixov - mam na to svoj nazor,, to ze ty mas ten svoj, beriem. tanecne mixy v style insertnuteho original vokal partu v uplne cudzej kompozicii akceptujem a samozrejme len v pripade,  ze su skutocne zaujimave, originalne a uvedeny vokal part tam nie je dopasovany naozaj samoucelne. po vypocuti vacsiny mixov z poslednych 3 albumov musim povedat, ze som asi staromodny, mne jednoducho viac vyhovuju struktury starsich mixov (hlavne z 1990). a to pocuvam sucasnu elektroniku (ale nie tanecnu, mozno kvoli tomu ten moj skepticky odstup…)

kinn

 19    26. október 2005 o 11:47

myer: aroganciu obcas priznavam, no je ucelova. Nezapajam sa zbytocne do diskusii, ktorym nerozumiem , no pokial ide o mne blizku vec, ocakavam argumentacnu debatu na urovni s potrebnou hlbkou znalosti danej problematiky. Ohladom mixovania chapem , ze tento tanecny zaner ti vela nehovori,  od dob “extended” mixov sa hudobny vyvoj posunul daleko dopredu a skutocne remixovanie prislo az niekedy v obdobi zaciatku 90. rokov. Za pioniera tohto obdobia pokladam I Feel You (Helmet At The Helm mix), ak sa spravne pamatam,  uzasna uprava plna energie, ktora predbehla dobu. Neskor sa oficialne mixovanie dm veci stalo prestizou prvej kategorie a vydalo by aj na samostatny clanok .. poslednou perlickou bol sashov spooky mix so skvelou odozvou publika, tak ako ado napisal, na tanecnych parties ludia znovuobjavuju depeche mode,zahranie ich remixu vzdy znamena plny parket a priznam sa, neviem sa dockat dalsich singlov hlavne kvoli tomu kto a ako ich oficialne zremixuje.

Ringo

 20    26. október 2005 o 14:01

ADO: no, vzhledem k tvemu prispevku si to asi fakt zacnu myslet. Umis cist? KINN napsal - elektronicka hudba je pro inteligentni lidi. Faktem je ze se prepsal a misto elektronicka mel napsat tanecni, tak to totiz myslel, to je jedna vec. Druha je ta, ze spojitost mezi hudbou a inteligenci a nejakymi znalostmi tady pouziva KINN, nikoliv ja.

Ringo

 21    26. október 2005 o 14:12

KINN: vis proc pouzivam parodicnost? Protoze kdyz si prectu co pisi tvurrci a jak reaguji na chvalu noveho alba DM, tak mam pocit ze je to banda kritiku, kteri se nevim proc zabyvaji jeste tvorbou webu o skupine, kterou uz opustili. Druha vec je jejich neskutecna zainteresovanost v mixy, to je asi snad jedine, co je zajima v souvislosti z DM zajima a misto aby vyzdvihli kvalitu noveho alba DM, ktere kvalitni je, tak se tu zaobiraji prazdnymi mixy nejakych DJ, a misto aby chvalili original tvorbu DM, vyzdvihuji tu kvality nejakych DJs. Znalosti a neznalosti v tematice nerozebirej. to ze se mi to fakt nelibi a povazuji to za primitivni (ted to klidne reknu na plnou hubu - omilani rytmickych samplu porad dokola s tim, ze tam obcas vecpu vokalni vystup nejake zname skupiny - to povazuji za primitivni a vubec me to netesi. Spise mi prijde k placi, ze lide uz nedokazi vstrebat kvalitni originalni hudbu a potrebuji k tomu nejake DJe, kteri to nejak pomrvi, aby to vstrebal mozek kde koho). Jestli ti prijdou fajn mixy DM, ktere se skladaji z klasicke tuc tuc odrhovacky (neznalost mi nepodsouvej, slysel jsem toho mnoho a na par jinych samplu se tento styl mixovani od sebe lisi minimalne). Ja mam rad original DM samply z danych pisnicek, ktere jsou zdurazneny a muzu si je vychutnat. Ne nejake monotonni duneni a mrveni vokalu zrychlovanim. Za mix DM povazuji to, kdyz nekdo veme jejich pisnicku, napr. vytahne kovovy sound People are people a zmixuje ho do nejake rytmicke formy. To je mix DM. Nikoliv ze vyjmu z pisne vokalni pasaz I cant understand a necham ji zrychlene po sobe omilat donekonecna a do toho pridam nejaky tem drumbass monotonni efekt.. Lacinne, jednoduche, primitivni. tod muj nazor, pane arogantni. Jsem alergicky na pismeka D a J. Nejspise proto, ze to dela kde kdo, kdo se dostane k te technice, pak uz to jde samo. Tam prsknes zvuk, tam prsknes zvuk a uz to fici. Myslim ze jiny efekt nez si u toho vybusit hlavu pri party to nema a ani se o nic jineho nesnazi. Pripadne mi uchylne to poslouchat dokonce doma.

Ringo

 22    26. október 2005 o 14:15

Vubec me ani nezaskocilo, ze se DJingu venuje i Andy Fletcher, ktery neni a nikdy nebyl muzikant.

Ado

 23    26. október 2005 o 14:28

Ringo,tak potom si posťahuj tie desiatky unofficial mixov Precious,ktoré sa povaľujú na webe,tam máš tie základné zvuky dostatočne zvýraznené,poobmieňané,mixy sú extendnuté,ale to je asi tak všetko,ale teba to zrejme uspokojí.Keď dá niekto do toho trochu rytmu,nápadu atď,tak to už je u teba “tuc tuc odrhovačka”...Nepopieram,že sa mi páči viac Sashov mix,ako tento Markusov,ale ako napísal kinn-mixovať DM,to je veľká pocta a aj títo pre teba takí ničotní DJ do toho dávajú svoju dušu.Zaujímalo by ma,ktorý mix DM skladby sa tebe páčil naposledy?

kinn

 24    26. október 2005 o 15:16

Budem sa opakovat .. ale budiz. Ringo, ak to nemas rad, ak takou hudbou pohrdas, prosim. Netahaj ju, nekomentuj ju, neponizuj tu dj-ske a producentske umenie (ktoreho umelecku i casovu narocnost si samozrejme ani predstavit nevies). Nic nie je jednoduchsie, ako prerobit skladbu na zaklade povodnych a nie vlastnych samplov, ale ked mas rad taketo jednoduchosti, je to tvoja vec, kazdy ma svoje chute. Pokial si dopredu zaujaty uz voci forme a nie voci obsahu, zdrz sa urazlivych komentarov. Je tu skupina ludi, ktorym sa taketo umenie paci a na tvoje jedovate negativne prispevky nie su zvedavi (vratane mna).

Dangerous

 25    26. október 2005 o 16:01

myslím, že pokud není Ringo vulgární,a to není, může slovně “hanobit” mixy a remixy a DJ´s, stejně jako někdo jiný PTA grin

Dle mne se zv ětšiny novějších remixů (od 93, ať ofic. nebo neofic. vytrácí kouzlo Depeche Mode (čest výjimkám viz remixy z období Exciter nebo Useless)

kinn

 26    26. október 2005 o 16:07

dangerous: Tu ale nejde o samotny mix ale o princip, ak niekto vyhlasi ze nema rad vobec DJov, je jasne ze akykolvek ich produkt sa mu nebude pacit tiez. Ja keby som nemal rad Depeche Mode, nebudem sem chodit davat negativne prispevky, ringo ale chodi rypat. Okrem toho, nikto sa o PTA nevyjadroval v takom primitivne negativnom zmysle, ako sa ringo vyjadruje o tanecnej hudbe celkovo (“tuc-tuc”).

Ringo

 27    27. október 2005 o 06:49

KINN: pokud tomu rikas umeni, ok, tvuj nazor, nech si ho. Pokud tomu rikas pocta - remixovat DM, ok, byla by to pocta v pripade, ze by to s DM melo neco spolecneho krom nazvu pisne. Jeste jsi mi nerekl v cem vidis ten kouzelny napad, v tom mixu tady na Precious. Ja to schvalne poslouchal tak asi 5x a podle me je to naprosto prazdna brecka bez nejakeho zvlastniho napadu a invence. Tohle uz jsem slysel nescetnekrat. To ze nemam rad DJ neni proto, ze je to DJ, ale proto, co delaji. To je trochu rozdil nez mi tu podsouvas ty. Nechodim nikde schvalne vyryvat, jen jsem se pozastavil nad tim, ze tu vychvalujete takove veci, tolik odlisne od DM, v podstate neco, co s nima ma spolecneho velmi malo. Jejich hudba je uplne o necem jinem. To ze se na jejich singly derou DJove me vubec netesi, jestli tohle povazujes za pokrok, tak si to uzij. Ja nad tim jen nevericne kroutim hlavou. Kdyz mixovat DM, tak mixovat DM a ne delat z toho material pro technoparty s nazvem pisne od DM, aby si to vubec nekdo poslechl.

Monghi

 28    27. október 2005 o 07:33

Vasa diskusia sa ubera uplne zlym smerom… ale to je vas problem. Myslim, ze by sme sa mohli zhodnut na jednom nazore. Depeche Mode nie su mechom prasteni, maju perfektne zmapovanu scenu, vedia, na com dnes fici mladez a preto nepodsuvaju svoje single DJ-om z rozmaru. Uvediem priklad: mam kolegu, ktori je fanatik to toho “tuc tuc” stylu, ako to ringo nazval… podsunul som mu spomenuty mix od Sashu, ako aj tento aktualny, ktoremu sa venuje tato sprava. Co myslis ringo, co nasledovalo potom? Chalan dobehol za mnou, ze ci nemam original, pozical som mu cd a na druhy den sa PTA ozyvalo z jeho kancelarie cely den. Takze, ono to ma svoj efekt, Depeche Mode vedia presne co robia a ty, spolu s ostatnymi, ktorym sa takato praca nepozdava, mas vzdy moznost: “ber alebo nechaj tak!” Je kazdemu jasne, ze aktualnost takehoto mixu je skutocne kratkodoba, jeho pouzitelnost este kratsia, ale efekt, ktory vyvola, moze mat dlhodoby ucinok… takze nejde o vyhodene peniaze, pomoze to ako DJ-ovi, tak aj samotnej skupine.

A to je vsetko…

Dangerous

 29    27. október 2005 o 09:13

Ano, monghi, to je přesné, “ber nebo nech ležet” nic mezi tím, když se to někomu nelíbí ať si poslouchá co chce….......

Dangerous

 30    27. október 2005 o 09:19

“Nejotevřenější skupina—nejuzavřenější fans” grin

Ringo

 31    27. október 2005 o 11:24

MONGHI: no, to mas pravdu. Jedine co zamrzi je to, ze se lide dostavaji k hudbe DM touto cestou a ne primo. Ale budiz.

kinn

 32    27. október 2005 o 18:50

edit: povodne som sem napisal dlhsi prispevok, ale uvedomil som si ze nema vyznam uz cokolvek vysvetlovat. Ringo, odteraz mam na teba nastavene ignore a pokial tvoje prispevky presiahnu uroven vecnej diskusie a budu napadat ci uz web alebo jeho tvorcov, jednoducho ich zmazem. Howgh.

Ringo

 33    31. október 2005 o 08:06

kinn: maz si co chces

Diskutovať môžu iba zaregistrovaní a prihlásení užívatelia.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa