Koncert v Chicagu zrušený

Oficiálne stránky skupiny potrvdili zrušenie včerajšieho koncertu Depeche Mode v Chicagu (11/05/2006). Po predčasne ukončenom koncerte v Kansas City, konštatoval lekár Davidovi diagnózu: Laryngitída. Po tomto verdikte sa David rozhodol šetriť svoj hlas a následne manažment skupiny koncert zrušil. Náhradný termín zatiaľ stanovený nie je. Termín nasledujúceho koncertu - Jones Beach, 13/05/2006 - zostáva nezmenený.

Názory Devotees (46)

Ringo

 1    12. máj 2006 o 06:47

co to je Laryngitida?


vocal

 2    12. máj 2006 o 06:55

Zápal hrtana


dvestotri

 3    12. máj 2006 o 06:56

juuuj to je neprijemne.
Snad sa do BA vylieci;-)


Ringo

 4    12. máj 2006 o 07:11

tak co to bylo za kecy ze zkolaboval, ze mel zazivaci potize a ze jej odvezla sanitka?


chmelko

 5    12. máj 2006 o 08:02

presne, zápal hrtana a žaludočne problémy?....
vážne by som si rád čím skor ten záznam vypočul


Lili-Ana

 6    12. máj 2006 o 09:12

Do BA určite vyliečí.
Nechcem nikoho naľakať, ale ked som mala zápal priedušiek, bola som chorá celé leto…Ale to je iná choroba, hoci podobná.A veľmi nepríjemná hmmm


Ringo

 7    12. máj 2006 o 09:17

liliana - u zpevaku je to neco jako u sportovcu. Oni si vymknou kotnik a jsou schopni to dat do poradku za 20 minut, zatimco normalni clovek s tim kulha i mesic:-)


chmelko

 8    12. máj 2006 o 09:20

tiež normálny človek nemá k dispozicii taku starostlivost ako sportovci, speváci, politici…


Ringo

 9    12. máj 2006 o 09:51

ja si myslim ,ze kdyby Dava durazne lekari neupozornili ze ma fakt odpocivat, tak ten koncert v Chicagu odzpiva


Lili-Ana

 10    12. máj 2006 o 09:57

Ja si to nemyslím.Nie je taký nezodpovedný.


Ogrik

 11    12. máj 2006 o 10:37

to je jedno. proste ho boli hrdlo.


imi1

 12    12. máj 2006 o 10:37

DEPECHE MODE FORCED TO CANCEL TONIGHT’S CHICAGO SHOW AND ENDED LAST NIGHT’S KANSAS CITY SHOW EARLIER THAN EXPECTED DUE TO SINGER DAVE GAHAN’S LARYNGITIS

BAND OFFER SINCERE APOLOGIES TO FANS AND THANK THEM FOR THEIR LONGTIME SUPPORT

DEPECHE MODE has to unfortunately cancel tonight’s (Thursday, May 11) performance at the Allstate Arena in Chicago as lead singer DAVE GAHAN has laryngitis. After seeing a doctor in Chicago this morning, he was advised to cancel the show and rest his voice. At this time, a make-up show is not planned due to the band’s scheduling but management is looking into it. Tickets for Chicago will be refunded at point of purchase.

Meanwhile, the group had to regrettably end their show last night (May 10) at the Starlight Amphitheatre in Kansas City, MO earlier than expected. Coming off three concerts in Mexico, GAHAN’s voice was challenged throughout the concert by the unusually cold temperatures at the venue.

An hour into the concert - after the segment where MARTIN GORE sings a few songs - GAHAN was unable to return as he lost his voice, leaving GORE to continue on lead vocals for another 25 minutes or so.

DEPECHE MODE offer their sincerest apologies to their fans in Kansas City and Chicago and want to thank them for their longtime and dedicated support.

DEPECHE MODE’s next scheduled show will take place Saturday, May 13 at Jones Beach Amphitheatre in Wantagh, NY.


karen

 13    12. máj 2006 o 10:42

Jeden den zaludocne problemy, druhy den laryngitida… Zaujimave, divne… Kazdopadne, nech ti je cokolvek, chudatko moje, daj sa co najskor dokopy!


chmelko

 14    12. máj 2006 o 10:50

ani zmienka o žaludočných problemoch, takže sa nám asi klasický nachladil a stratil hlas,ale zase na druhu stranu už v tých končinách taká zima nieje, či ano?
btw.na Prahu a -22´c to určite nemá grin


Dangerous

 15    12. máj 2006 o 10:58

nejhorší je právě přechod z teplého Mexica do studeného Kansas City, to naplánoval nějak ...


helenvader

 16    12. máj 2006 o 11:03

chudatenko. okrem toho ze je hnus byt chory, urcite nie je trikrat nadseny z toho ze sa koncert zrusil. : ( snad sa nam do juna vyzdravie…


Lili-Ana

 17    12. máj 2006 o 11:05

Pravda, že v Mexiku nie je až tak zima, ale neviem, kde presne bol ten koncert.Lebo sú tam 2-3000 m vysoké vrchy, aj mestá sú v takomto výšku, takže v noci už môže byť zima.
A v Prahe bol krytý štadioń, nie?


imi1

 18    12. máj 2006 o 11:12

v Mexiku je teraz velmi teplo a velka vlhkost vzduchu ...


imi1

 19    12. máj 2006 o 11:15

jst::::  to mas odkial?


chmelko

 20    12. máj 2006 o 11:18

liliana: jasne, že Praha nebola na letnej, to už by sme tu neboli ani jeden z nás lol


Lili-Ana

 21    12. máj 2006 o 11:21

imi1: nechcem sa hádať, ale napr.Monterrey, kde mali koncert, nazývajú aj ako ,,mesto hôr” a má nadmorskú výšku nejakých 2700 m, ak sa nemýlim.
Ináč aj v Sahare je 50 stupňov C, ale v noci aj okolo nuly, aj menej.Ja neviem, či je to tak, ja len hovorím, že môže sa stať, že v noci už bola zima. Mexická klíma urobí svoje, ak nie si zvyknutý na takú klímu.


Lilian

 22    12. máj 2006 o 11:22

viete, čo je na tom najlepšie - jeden deň ho ” zvozíte ” , že za to - žaludočné problémy môže oslava narodenín a alkohol a na ďalší deň - chúďa Dave. Myslím si, že nie je treba robiť predčasné závery…a hlavne človeka treba brať takého aký je aj s jeho minulosťou…


Lili-Ana

 23    12. máj 2006 o 11:23

chmelko: a prečo nie? vydržať  hodinu v -22 st.(ak nezostaneš do konca) nie je až taká veľká tragédia. Vlastná skúsenosť hmmm


Lili-Ana

 24    12. máj 2006 o 11:24

Ak by teraz mal žalúdočné problémy, tak iste kvôli alkoholu :-D


chmelko

 25    12. máj 2006 o 11:26

liliana:no neviem, pomrzli by sme tam všetci ako Di Caprio s Winslet.
:-D


Lili-Ana

 26    12. máj 2006 o 11:30

Iste nie.Ak vydíš naživo DM, len sedíš, alebo čo?Treba sa pohybovať grin


chmelko

 27    12. máj 2006 o 11:41

liliana:ale tak min. 2-3 hod (aspon nutná doba-predkapela, čakanie na koncert) pri -22 je aspon v mojom prípade jasný koniec (a to nepočítam doping každých 10 min.jeden frtan :-D


chmelko

 28    12. máj 2006 o 11:41

jst:žeby Poliaci vedeli niečo viac než my?;-)


Lili-Ana

 29    12. máj 2006 o 11:46

chmelko: však netreba čakať tak dlho…A načo predkapela?! Ideš okolo 9-ej, kedy začínajú, a hotovo.Preto je dobré, ak sediaci lístok máš.Niekde blízko v podiu, a prvom rade, ale na tribúne, a vidíš všetko, neskáču ti pred nosom…


Lili-Ana

 30    12. máj 2006 o 11:46

A je tá kapel aspoň dobrá? Vôbec ich nepoznám…Akú hudbu hrajú?


chmelko

 31    12. máj 2006 o 11:51

liliana:toto tu radšej nerozširuj ohladom sisters of mercy, mala by si to dohnat-super muzička;-)


Lili-Ana

 32    12. máj 2006 o 11:53

jst: drahý, teraz je reč o zime.Ale jedno. Ak by zorganizovali koncert pod holým nebom v zime(okolo 0 a menej st.), iste by som nečakala na nich hodiny.


Lili-Ana

 33    12. máj 2006 o 11:54

chmelko: a mohol by si odpovedať na moju otázku? grin Prečo by som nerozširovala ak nepoznám, bože, je to vina? To je stránka o DM, nie? 8-)


Ado

 34    12. máj 2006 o 11:54

Tu je oficiálna agentúrna správa: (SITA/AP) - Skupina Depeche Mode zrušila pripravovaný koncert v Chicagu, pretože spevák Dave Gahan má laryngitídu. Zápal hrtana sa prejavuje bolesťou v krku, suchým kašľom, zachrípnutím, ale môže viesť aj k strate hlasu. Lekár, ktorý speváka vyšetril, mu odporučil, aby nepresiľoval svoje hlasivky a doprial si prestávku. Gahanove problémy s hlasom sa prejavili už na stredajšom koncerte v Kansas City. Aj keď skupina najskôr ohlásila, že koncert musia skrátiť z technických dôvodov, pravou príčinou bol Gahanov zápal. Návštevníci koncertu sa vyjadrili, že spevák vyzeral zoslabnutý a unavený. Miláčik publika sa dokonca pomýlil pri interpretácii skladby Stripped. Napokon sa mikrofónu chopil autor väčšiny textov Martin Gore a odspieval dve pesničky. Na koncert do Kansas City sa prišlo na Depeche Mode pozrieť 5 500 fanúšikov. Asi v polovici koncertu sa na pódiu zjavil tour-manažér skupiny, ktorý oznámil, že skupina nemôže odohrať koncert dokonca, pretože prišla o hlas číslo jeden. Gore ešte odspieval tri ďalšie piesne a koncert sa tak po päťdesiatich minútach skončil.
Gahanovu laryngitídu údajne spôsobili zmeny podnebia. Pred príchodom do Kansas City totiž hrali v Mexiku, kde boli teploty podstatne vyššie. Informácie potvrdil hovorca skupiny Mitch Schneider a zároveň prisľúbil, že manažment sa pokúsi zrušený koncert v Chicagu nahradiť.


Dangerous

 35    12. máj 2006 o 11:58

to jst: máš pravdu!!!

to Gabriel: není už na čase se k tomu vyjádřit!!!!!!

http://www.the-sisters-of-mercy.com/news/livenews.htm


Lili-Ana

 36    12. máj 2006 o 12:01

Ja som počula aj niečo také, že v štadione bola nezvyčajne zima hmmm (V Mexiku)
Ako čítam tie znaky choroby, presne to som cítila aj ja, kedy som mala zápal priedušiek…Strašná choroba, bolo mi veľmi zle.Ináč ani vzduch som nedostala príliš veľa, dfam, že Dave ale vie dýchať
grin


Lili-Ana

 37    12. máj 2006 o 12:04

jst: čo pochopím po koncerte?
Ak vidíš ma naživo, aj ty pochopíš ma.Nie som príliš vysoká, takže pre mňa je lepšie, ak mám sediaci lístok, lebo neskáču pred nosom, a aspoň vidím niečo.Alebo garantuješ mi prvý rad? :-D


Lili-Ana

 38    12. máj 2006 o 12:11

Co čakáš odo mňa tak skoro ráno? :-D
Už mi napadlo, že niekde som počula o tej kapele, iba ich skladby nepoznám.


Lili-Ana

 39    12. máj 2006 o 12:22

Taká bulvárna otázka:)


imi1

 40    12. máj 2006 o 12:25

Sisters Of Mercy chcem vidiet naisto
som ich velky fanusik

este nemam listok, ale onedlho budem mat
tongue laugh

tak to bude noc


chmelko

 41    12. máj 2006 o 12:58

Liliana: píšeš tu, že by si vydržala open air koncert v podmienkách ake boli v Prahe a hned dodáš, že ako si bola dlho chorá...
garantujem ti, že keby si presedela celý ten koncert na sedačke, tak ta po nom budu dávat dole pomocou autogenu…

Vieš, mi sa tu tešíme na dané koncerty velmi dlho a preto (aspon ja odmietam) príst na koncert na 21 hodinu a hned ako skončí posledný song utekat domov, to fakt nieje pre mna.

čo sa týka sisters of mercy, tak som to myslel samozrejme v dobrom, s tým, že ked už je potvrdená ako predkapela, mala by si si ich vypočut, lebo ak máš DM vážne ráda, toto ti bude musiet byt min.sympatické...


alanaw

 42    12. máj 2006 o 14:02

liliana: koncert si treba užiť se vším všudy ( aj pred aj po ) a ver, že toto bude ďabelské už len kvôli tomu, že je to first time na Slovensku….bola som na koncerte aj v 1993 na štadióne aj v 1998 v hale, ale sedieť rozhodne nebudeš - iní Ti to nedovolia a tá atmosféra už vôbec nie…..a okrem toho štadión je lepší ako hala aj pri Tvojej nízkej výške…


Lili-Ana

 43    12. máj 2006 o 18:49

chmelko: moja choroba nemala nič spoločné s počasím. Bola som chorá v lete, vlastne mala som alergickú nádchu, ale v živote predtým som nemala, a asi preto dlho nevedeli, že čo mám.Takže ma nevedeli s čím ošetrovať. Mala som dlhý suchý kašeľ a preto u mňa sa vyvynul aj zápal priedušiek spolu s astmou. Ja som iba písala to, že je podobná choroba, akú má teraz Dave.Nepísala som to v súvislosti s koncertom.
Ináč ja som už nie raz stála hodinu v -10 a viac stupňovej zime, takže aj koncert by som vydržila.
Lutujem, že podľa teba je nenormálne, že nie som veľká fanatička a nepadnem na kolená, ak uvidím DM, ako robíš podľa všetkého ty.Ja zbožňujem hudbu DM, a som zvedavá, že ako hrajú naživo, lebo to som ešte nezažila. Nie som zvedavá na to, že ako vyzerajú, ved to viem…Ale to neviem, že ako hrajú naživo(videla som zábery koncertov, ale to predsa nie je ono).


Lili-Ana

 44    12. máj 2006 o 18:50

alanaw: však ja som ani nepovedala, že aj ked mám sedací lístok, budem sedieť:) A ja si užijem aj pred aj po.


Olga Shevokas

 45    12. máj 2006 o 23:18

to everyone
koncert bude uzasny. Videla som ich dvakrat. Teraz som tiez mala ist, no ale sa to v Chicagu zrusilo.
Je to super pocit na koncerte. Vyblaznite sa


nissan

 46    15. máj 2006 o 14:38

keď som bol malý, tiež som prekonal tú istú chorobu, akú diagnostikovali Davidovi. No ale u mňa tá doba liečenia bola o dosť dlhšia a spojená s návštevou H.


Pridávať komentáre môžu iba zaregistrovaní a prihlásení depešáci.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa