Tretím “spirit” singlom bude “Cover Me” - aktualizované

Autorská skladba Davida Gahana, "Cover Me", bude v poradí tretím singlom zo stále aktuálneho albumu Depeche Mode, "Spirit". Vinyl s remixami singla vyjde 6.októbra 2017.

Vinyl s remixami singla, zatiaľ bez tracklistu a s termínom vydania 6.október 2017, ohlásil aj nemecký Amazon.

update: tracklist vinylovej edície

Vinyl 1
1. Cover Me (Ellen Allien Remix)
2. Cover Me (I Hate Models Cold Lights Remix)
3. Cover Me (Nicole Moudaber Remix)
4. So Much Love (Kalli Remix)

Vinyl 2
1. Cover Me (Erol Alkan V1.2)
2. Cover Me (Texas Gentlemen Remix)
3. Cover Me (Warpaint Steez Remix)
4. Cover Me (Josh T. Pearson Choose Hellth Remix)

Názory Devotees (87)

tomassi

 1    18. august 2017 o 09:46

pevne verim v pretrvavajucu marketingovu lenivost
a v ponechanie koncertnej projekcie ako videoklipu

molon

 2    18. august 2017 o 19:16

dávno som nič nenapísal…super skladba v “desiatich” sračkových remixoch, nad ktorými sa budete “roztápať”...smutné =:o(
zlatý “desať minutový” master and servat - pre mladšie ročníky tzv. agro mix =:o)))))

Andy

 3    18. august 2017 o 21:03

Molon myslim ze si sa dost zmylil, ten Agro mix nebol nahodou Never Let Me Down Again ? teda ako nie som Expert, ale….

Inak tesim sa ze bude 3 singel ( dufam ze aj bude aj 4 ) Cover Me..

jozefst

 4    18. august 2017 o 21:32

Už sa teším na nejakú tú nealbumovú skladbu, ktorú opäť vydajú na singli, tak ako na predošlých dvoch. Veď Pain z prvého singla k albumu Spirit je pecka a I want to speak plus bowieho Heroes zatiaľ z posledného nemá chybu. OK, koniec sarkazmu. Nechápem tie vyjadrenia kapely o tom, ako nahrali dosť skladieb z ktorých sa niektoré nedostali na album a single sú zatiaľ v tomto hluché. Hlavne že na albume Kurta Uenalu výjde davidová skladba, ktorá súvisí s nahrávaním albumu Delta machine. Asi som zo starej školy, ktorý tomu nerozumie. Singel s a-stranou, spievanou b-stranou plus nejká inštrumentálka a kopou remixov. S tými som zatiaľ u DM spokojný. Ja neviem, troška je to smutné u kapely, ktorá svoju silu dokazovala na b-stranách singlov, miestach, kde iné kapely dávali odpad na doplnenie.

molon

 5    19. august 2017 o 08:25

Andy..to je jedno ktorá je to skladba…všetky z rannej tvorby mali +- 10 min. a každý jeden bol a JE stále fantastický a počúvateľný...tieto tac tac mixy remixy a im podobné “sračky” len dehonestujú krásu skladby v originále…

piko56

 6    19. august 2017 o 08:29

A klip nech zrobia jak idem ja nakupovať do supermarketu a potom na pivo…...Asi taka je kvalita klipov DM v poslednej dobe….alebo nie je vôbec….

Michaela 146

 7    19. august 2017 o 09:50

Mám radost, jelikož tahle skladba patří k mým oblíbeným společně se So Much Love tvoří duo, které mám nejraději z alba Spirit ♫
S Cover Me by se dal namíchat lahodný koktejl, plný syntetických a elektronických zvuků ♫ Myslím, že s touto skladbou by se dalo skvěle pracovat, jen to musí uchopit ti správní lidé, kteří tomu věnují dostatek času, více tu hudbu pochopit, znát tvorbu DM atd.
Žijeme v uspěchané době, technika nám neulehčila život a zdá se, že spíše naopak smile

Andy

 8    19. august 2017 o 09:53

molon: tak s tym plne suhlasim… a takmer kazdy singel mal B sem tam aj C stranu… vacsinou fakt perfektne instrumentalky alebo dalsie skladby ... Inak co sa dlzky tyka tak najviac ma prekvapil Enjoy The Silence The Quad:Final mix..

angel

 9    19. august 2017 o 12:10

Jozefst, tie skladby , čo si o nich počul, kde by som si ich mohol vypočuť????

Andy

 10    19. august 2017 o 12:13

Angel: nikde.. neexistuju.. teda hej, niekde na papiery, mozno su aj nahrane, ale v podstate neexistuju..

jozefst

 11    19. august 2017 o 13:14

angel, tie skladby som si vymyslel a bola to irónia. Narážal som na to, že voľakedy mali DM single b-strany, kde boli nejaké nealbumové skladby. Pri poslednom albume na oboch singloch nič také nevyšlo. Na singlové skladby od DM, ktoré vyšli ako b-strany som sa vždy tešil a ich prvé vypočutie malo svoje čaro.

Michaela 146

 12    19. august 2017 o 15:19

Vážně škoda, zatím se žádných překvapení asi nedočkáme!
Depeche Mode byli vždy jedineční v tom jaké klenoty se dostaly na b-strany, vždy si dávali záležet, na tom jak jejich béčka znějí, směrodatný ukazatel hudební kvality. Dalo by se poskládat celé jedno kompaktní album a stal by se z toho hudební klenot všech klenotů♫

angel

 13    19. august 2017 o 15:42

No však práve, bol som z toho zmätený, že ich nepoznám. Na cover me mix isto nebude robiť Soulsavers, lebo ten song je ich na albume Spirit.

Andy

 14    19. august 2017 o 16:45

Angel teda absolutne mi hlava nebere co si napisal?:))))

angel

 15    19. august 2017 o 19:23

Andy, myslel som to tak, že Spirit je viac Soulsavers ako DM, aspoň pre mňa, úplne slabučký album!!!Jeden song je DM a to WTR.

Get Right With Me

 16    19. august 2017 o 21:52

Spirit neni viac soulsavers jedine Worst crime a Poison heart má blízko k ním. A čo taký Going backwards, Cover me, You move , So much love , No more. Sak to je sama elektronika. No lepšie to už nebude to najlepšie majú za sebou. Veď pusti si mixy posledných dvoch singlov tie ti hádam ulahodia.

angel

 17    20. august 2017 o 06:48

Get Right With Me, tie mixy som počul raz a stačilo. Mne Spirit absolútne nereže, nemám ho za potrebu počúvať, lebo sa to nedá! Hlavne, že na Delte, kde je song Soft Raw/touch nerve, ste tu skladbu kritizovali, so much love, čo je kópia(bitie po kovovej trúbke), je to “super” skladba. Cover me, začiatok, čistý soulsavers, aj ten speváckz prejav Gahana, to už nie je DM, ale Soulsavers.

Paloq2

 18    20. august 2017 o 10:39

Spirit je najlepsi album od cias SOFAD a Ultra

NODLISAB1973

 19    20. august 2017 o 18:08

Paloq2.Hovoríš mi z duše.Ta platna mi vždy uzasne prefrci.Konecne sa to da počúvať ako súvislý celok.Sofad a Ultra natom boli tiež tak.Preto sa knim vraciam najcastejsie.

Ogrik

 20    20. august 2017 o 18:09

Paloq: suhlas.
Oproti Delte ma ucelenu atmosferu, skvely zvuk a menej utahanych momentov.

angel

 21    20. august 2017 o 20:29

Zvuk má “neskutočný”, kde sa na Spirit hrabe Violator, alebo MFTM. a tá atmosféra, presne ako pri počúvaní Soulsavers.

Ogrik

 22    20. august 2017 o 20:37

Nikde som nepovedal, ze je to porovnatelne s klasikami. Atmosferu to ma nahodou velmi podarenu, nuz ale kazdy to vnima inak, ked cakas v roku 2017 druhy Violator, tak akosi realita v tejto veci asi ide mimo teba.
Soulsavers je nieco uplne ine, skoda, ze to tolko ludi nedokaze rozlisit.

Gabriel

 23    20. august 2017 o 21:16

Spirit aj Delta Machine su pre mna vynikajuce albumy. A kedze mam rad remixy, vzdy sa na ne tesim a dokonca aj skladby, ktore ma neoslovili, ma niekedy dokazali remixom vtiahmut do prijemnej atmosfery. Porovnavat sucasnu produkciu s tou z pred 30-tich rokov je nezmyselne, rovnako ako ocakavat, ze vsetky vydane remixy sa mi budu pacit - plati na uplne celu karieru DM ci inych interpretov.

Clovek nemoze pre seba urobit viac tym, ze sa prestane zaoberat vecami (plati to aj na ludi), ktore mu nevyhovuju, nepacia sa mu, alebo mu vadia, ci nesuhlasia s tym, aka je realita. Ak su to veci, ktore ma v rukach zmenit, nech sa o to mimimalne pokusi. V opacnom pripade, nech sa zaobera vecami a ludmi, ktore mu radost prinasaju a vsetko ostatne je dobre ponechat svojmu osudu a nezaoberat sa tym.

Chapem, ze tu nie je takmer nikto, koho DM chytili za srdce v poslenych 20 rokoch a vsetci tu prezivaju od dob starych DM. Ak ale chcete, aby vas v diskusiach bral niekto vazne, nemozete sucasnu produkciu DM neustale znasilnovat 80-tymi rokmi. Nemozte predsa z tychto diskusii urobit doslova vyplakavanie po hudbe, ktora napisala historiu a aj ked su to stale DM, nemaju dnes uz nic spolocne s tym, co tvorili v minulosti.

Majte prosim pred tym, co DM tvoria respekt, aj ked uz nehraju podla vasho gusta. Ak sa vam sucasni DM nepacia, jednoducho sa nimi nezaoberajte, ignorujte ich a uz vobec netravte cas tym, ze na nich budete nadavat tak, ako to tu niektori predvadzaju. Hudba je pocitova zalzitost a ak sa vam raz nepaci, neurobite lepsie, iba ze si pustite hudbu, ktoru bezpodmienecne milujete. Ved nenavidiet nejaku hudbu je ta najlupejsia vec, aka sa vam moze stat.

Andy

 24    21. august 2017 o 00:18

ja osobne si myslim ze Spirit je fajn nehladiac na to ci je to DM 1 alebo DM 2.. ma slusne skladby, je urobeny ako celok, nie je tam az tak rusivych elementov a naozaj ma tesi ze Cover Me bude dalsi singel, ale dufam ze to bude poriadny singel aj s B stranou…

a ze The Worst Crime znie ako Soulsavers ? ale prosim vas, DM uz urobilo tolko podobnych balad ( napriklad z tych novsich Slow… )  ktore zneju ovela horsie nez The Worst Crime a vobec, ak by Gahan nespieval v Soulsavers, k comu by zopar vas tu skladbu prirovnalo? asi k nicomu, ak sa nemylim…

angel

 25    21. august 2017 o 17:05

Andy, tam ide hlavne o ten zvuk v tých skladbách. Slow je super, ale TWC,čistý Soulsavers. Máš pravdu, keby Gahan nespieval v Soulsavers, v živote by TWC taký zvuk nemala.

Andy

 26    21. august 2017 o 17:58

Angel: tak je jasne ze nove veci od DM sa tazko vyrovnaju starym veciam od DM, to sa tu uz preberalo x tisic krat a je to pravda a vsetci co pozname DM ten dovod vedia… ale ako na pocutie spirit az tak zly nie je a ten nadych Cleanu v Cover Me je dost pocutelny, mozno aj preto sa tesim ze to bude singel a ze bude mat dobre mixy..

angel

 27    21. august 2017 o 19:10

Ako mne sa páči nová tvorba DM, len ten Spirit mi nesadol. Skladby majú nenormálny potenciál, ale tam, kde čakám, že bude krásna melódia na synth, tak je tam soulsaverská gitara. Keby bolo viac takých momentov ako v skladbe Scum v 1,52 min, to je super prekvapujúci a nádherný moment. Škoda, veľká škoda!!!!

Get Right With Me

 28    21. august 2017 o 19:42

Ako vieš že by TWC taký zvuk nemal a si si vedomý že to je Goreho skladba. A keď pri spirite nemáš atmosféru tak si pusti album kde ta atmosféra je. Načo to siliť. Každý sme iný. Ja sa tiež netrapim počúvaním takého SOTU alebo Delty keď sa pri nich neskutočne nudim… bohužiaľ. Tak si pustím taký Violator, ktorý máš hádam rad alebo Ultra a je to. No po Devotion je Spirit další album čo sa ti nepáči. To máš len dva ja ich mám viac

angel

 29    21. august 2017 o 20:38

Pravdaaaaa!!!!! Aj ty si pusť album, ktorý nemáš rád a je to!!!!

Michaela 146

 30    21. august 2017 o 21:37

“Máme rádi všechny barvy hlavně, že jsou černý”
“Od dob co znám depeš, preferuji veteš” Od dob co znám depeš v mém šatníku převládá černá....Od té doby jsem se těšila na každý koncert a každou desku DM. Žádná z jejich desek mě vyloženě nezklamala. Možná ano Exciter, ale je to můj boj! Některý jsou prostě lepší, některý horší, ale všechny jsou kvalitní wink
Láska je věčná, hm je vůbec vděčná grin Láska běží, umírá, znovu se rodí, povznáší, snižuje, pozvedá nebo ničí... tohle je taky láska, ale jinačí láska k DM “Nezlob se na růži, že má trny; raduj se, že tak trnitý keř má růže” @}->—–

jozefst

 31    21. august 2017 o 22:28

Čo sa týka hudby, tak všetko čo DM vydali je dobré, každý jeden album.

The Revelator

 32    21. august 2017 o 22:55

Sice to se singlem vůbec nesouvisí, ale pro mě je Spirit super album. Nesrovnávám “novou” a “starou” tvorbu DM. To by nemělo až tak smysl. Spíš to porovnávám se současnou světovou hudební produkcí… vedle těch rapových “sraček” a stále dokola propagovaných hitů jako je Despacito nebo Shape Of You od zrzka, je každé DM album absolutní klenot – můj názor

Michaela 146

 33    22. august 2017 o 18:58

@jozefst: Palec nahoru!

angel

 34    22. august 2017 o 19:09

Jasne, každý album má niečo do seba, len som chcel povedať, aby Gahan, keď robí album so Soulsavers, tak nech urobí s nimi aj sto, mne je to jedno, ale prosím, nech nemieša Soulsavers do albumov DM, lebo to je potom celé zlé.

22°halo

 35    22. august 2017 o 21:55

Tak tento názor, angel zdieľam s Tebou. Tentokrát sa mi to javí tak, akoby chcel Dave pretvárať DM. Soulsavers je nižšia trieda.

grapher

 36    23. august 2017 o 09:48

to angel, 22´halo: mate pravdu, Gahanov vplyv v DM stale rastie a mam dojem, ze za svoju domovsku kapelu povazuje uz skor Soulsavers ako DM. Kam az to jedneho dna cele prerastie? smile

berco

 37    25. august 2017 o 19:34

Poďme sa radšej baviť o singloch “Precious"Suffer Well”...to sú posledné dobré single pre mňa a potom dlho dlho nič....

Ogrik

 38    26. august 2017 o 20:28

Akurat, ze na Precious singli nenajdes jediny dobry remix. Vsetky okrem mozno jedneho nudneho ambientneho, boli tuc tuc disko sracky.

Ogrik

 39    26. august 2017 o 20:40

TWC nema so zvukom a naladou Soulsavers nic spolocne. Ide o dost temnu a napatu skladbu, pricom Soulsavers je naozaj nuda a melodicky takisto nic moc.

angel

 40    26. august 2017 o 21:13

Ogrik, to je tvoj názor, môj už vieš.

Andy

 41    27. august 2017 o 00:26

na youtube je uz zopar zaujimavych, ale urcite fan made remixov a niektore su fakt zaujimave.smile

berco

 42    28. august 2017 o 12:04

Ano Precious nemal dobrých remixérov tiež, no aspoň originál bol depechovský...... posledným dobrým maxáčom CD/LCD a XLCD bol IYR bezpochýb….a zas sme v inej ére DM, chtiac nechtiac

angel

 43    28. august 2017 o 15:04

Presne tak berco, precious je bomba, pravý depešácky song, jednoduchá, chytľavá melódia, ktorú si človek kedykoľvek spieva. Prial by som si taký album s takými songami. Tie experimenty DM sa im nejak nedaria.

kobino38

 44    29. august 2017 o 14:56

mohli tam pridať aj koncertné intro smile

molon

 45    29. august 2017 o 15:38

Gabriel - odvážna myšlienka, že sa tešíš na remixy “každej jednej” skladby…sorry salco mal tac tac tac, načo sú nám holé ženy tac tac…či ako to bolo….
....ale hey starého psa novým móresom nenaučíš....ja až do smrti ostanem verný prvým 4 albumom ktoré pokladám za základy d.m…..It’s Called a Heart,  flexible, Shake The Disease, now this is fun a “sto” ďalších z tejto synth doby - to sú u mňa “depešmód”....ale každému sa páči niečo iné od d.m. a preto buďme radi že sú...aj keď skoro všetci “pi….me” nato čo nahrali v posledných rokoch….

Gabriel

 46    29. august 2017 o 15:54

@molon: ale no taaaak, presne o tom som pisal. Neznasilnujme sucasnu tvorbu a remixy DM 80/90-tymi rokmi. Dnes sa pod remixom mysli trance styl a poslednych 15 rokov vobec nie je prekvapenim, ze tento styl prevlada aj v remixoch DM. Mne nie je trance proti srsti a napriklad remixy Precious su pre mna jedny z najlepsich z PTA.

jozefst

 47    29. august 2017 o 16:46

Čo sa týka remixov DM, tak tie si držia veľmi dobrú úroveň. Dnes sa remixuje jednoducho inak ako v osemdesiatich, kde stačilo pridať intro, predĺžiť stred skladby, pridať zopár efektov a to všetko pri zachovaní pôvodných aranžmánov skladby. Na maxáči k Cover me sa nachádza remix So much love a asi to singel tým pádom nebude, keďže nebudú dávať na maxi singel skladbu, ktorú by plánovali ako ďalší singel, ale ktovie. So much love by bol dobrý singel. Som ešte zvedavý na videoklip. Možno to bude po experimente s 360 videom ku Going backwards iba koncertná projekcia.

kuklac

 48    29. august 2017 o 19:54

oficial mix https://www.youtube.com/watch?v=5MO0wGagFDY

The Revelator

 49    29. august 2017 o 20:27

Nejsem člověk, který by měl s novodobými remixy od DM velký problém, ale vidím to tak, že si je max. stáhnu ve FLACu, hezky si to otaguji, uložím na harddisk do své kolekce a poslechnu 1× za rok. Už od toho nic nečekám. Singly byly pro mě vždy důležité jen kvůli b-sides (nebo skladbám, které normálně nebyly na albu a tak), ty dnes nejsou a dobrá polovina remixů na těch singlech je mi na nic. Necítím žádné vzrušení ani nedočkavost… kouzlo se vytratilo.

Jarik

 50    29. august 2017 o 20:48

presne tak, tak ako sa wilder nikdy k dm nevrati, tak ziadny b singel nebude, ani poriadna inštrumentalka ani daka starina v playliste, a o remixoch to plati to co wilderovi. dobre uz bolo

Andy

 51    29. august 2017 o 21:53

ono problem v novych DM mixoch je mozno ta doba, respektive hudba ktora teraz leti… a hlavne ludia, ktore tie mixy robia.. nejak som si vsimol ze su to vacsinou dajaka mlada ” techno-dj-tuctuc ” krv.. len teraz otazkou je, ze preco to tak je… ci sa DM pokusa prerazit na ” dancefloor ” alebo sa mlada ” techno-dj-tuctuc ” krv prerazit vdaka menu DM? tazko povedat.. ono ano, aj v 90 rokov robily mixy ” komercne kapelky. dokonca aj KLF, urobil mix, a myslim tym MIX a Orbitov Walking in my Shoes? no parada!!! ” ale malo to take to caro, ved v podstate aj ta hudobna scena bola ina… inak vedel by som si celkom predstaviť navrat Kevorkiana, Flooda, Ena, Garbage alebo mozno aj Portishead?

Rajny

 52    29. august 2017 o 22:27

Ked sme pri dobrych remixoch tak mixace Suffer Well sa celkom vydarili.
Spirit je ako duch: ako prisiel, tak sa rozplynul. Uz ani neviem, ze ho vydali.

dvestotri

 53    30. august 2017 o 07:14

Ja mam radost z toho, ze na nete je kopa remixov od fans a niektore su fakt skvele. Treba sa len pohrabat v YT.

molon

 54    30. august 2017 o 09:17

ale jedna z posledných “b” strán u mňa totálna šupa z odcudzovaného albumu Exciter je - cover Dirt…to je špica a takto má b strana singlu vyzerať!!!!!!!! ....nie 25 remixov v štýle tac tac tac…

Matthew

 55    30. august 2017 o 21:44

Mohli urobiť CD singel Cover me, kde by dali skladbu č. 2 “Heroes” (kľudne aj live) a potom ešte jednu novú a zo 3 remixy. Vinyl: 4 piesne, prvé tri platia. Nechápem, prečo nie? Kebyže áno, PLNILO by to POKLADNICU, účty a podobne! Možno by daný singel bol aj v CHARTS! Iste by si ho kúpilo veľa fanúšikov do mesiaca po vydaní. Na 100% by to nebolo stratové! NECHÁPEM! Heroes existuje! Áno, Bowie, platili by autorské práva/tantiemy niekomu…ale singel by si asi kúpili aj fanúškovia D. Bowieho, nielen DM!!! Už aj tak iste kúpili práva na ten cover a zaplatili…

jozefst

 56    30. august 2017 o 22:21

Ešte k tým singlom. Asi cca koncom 90-tich rokov, no to si nepamätám presne som si za 20 sk kúpil 7” singel od Erasure - Ship of fools / When I needed you, čo bola pecková b-strana, ktorá vyšla ako bonus vo verzii melancholic mix na albume Innocent. Oproti originálu takmer žiaden veľký rozdiel, len časť skladby v remixe je v úvode zrýchlená. Proste lahôdka. No a takéto veci boli u DM bežné. Dnes by bodlo napr. ako píše Matthew 7” Cover me / Heroes. No ale čo už, asi starnem a súčasnej vydavateľskej politike už nerozumiem. A dúfam, že na ďalšom albume Kurta Uenalu sa objavia dve skladby, ktoré boli písané pre DM album Spirit.

Andy

 57    30. august 2017 o 22:53

Matthew: nemyslim, ze by sa DM mal obavat ” nepredajnosti ” ich tvorby, pretoze exituje este stale velke mnostvo ludi, respektive ” fans ” co si kupi vsetko co ma znacku ” Depeche Mode ” aj keby to bolo cokolvek a tym myslim cokolvek smile to len je zopar ” lahodkarov ” ( mna vratane ) ktory ocakavaju pri kazdom singly B stranu aspon v podobe fakt dobrej instrumentalky a kvalitne, nie tuc-tuc remixy…

Inak Heroes som vazne ocakaval ako B-Stranu, vazne som sa na to tesil… ale snad 4 singel..

Lojzo

 58    31. august 2017 o 07:56

Ked uz tu tolko spominate coververziu Heroes tak davam do pozornosti pre porovnanie tiez verziu od OMD, ktora verzia je lepsia necham na Vas wink

https://www.youtube.com/watch?v=F1goRljotAo

A tiez suhlasim s chalanmi tu ze Heroes mohla byt ako bonus na niektorom singli…

molon

 59    31. august 2017 o 08:45

OMD je tak isto srdcovka, ale sorry tak ako d.m. ani omd nezvládli tento cover….naopak ak to niekto zvládol a práve to vychádza na posmrtnom albume v nasledujúcich dňoch, tak jednoznačne: https://youtu.be/J06yQb4lbPk

The Revelator

 60    1. september 2017 o 09:21

@Andy: 4. singl nejspíš nebude, jediná skladba, který by jím mohla být je So Much Love, ale když už je její remix na singlu Cover Me, jen těžko to bude singl. hmmm

Gabriel

 61    1. september 2017 o 10:35

4. single mozno ani nebude, podobne ako nebol ani z Delta Machine.

Andy

 62    1. september 2017 o 11:07

No toho sa najviac obavam, ze 4 singel nebude… sakra.. ved napriklad violator ich mal takmer 5:(

Gabriel

 63    1. september 2017 o 11:17

Ak by 4. singel vyuzili na promo zivej video nahravky, bolo by to super.

jozefst

 64    1. september 2017 o 11:51

Motörhead ma s Heroes prekvapili a prerobili ju dobre.

jozefst

 65    1. september 2017 o 20:29

Ešte k singlovej debate. 4 single, tak to bol klasický štandart.

jozefst

 66    1. september 2017 o 22:23

Pokračujem ohľadom singlov. Zaujímavé je, že s pomaly agresívnoavantgardým singlom Barrel of a gun DM obsadili 4 miesto v UK charts a singel Precious bol posledným, ktorým obsadili aspoň 4 miesto v UK charts a potom už nedosiahli nejaké lepšie umiestnenie a pritom každý ich nasledujúci singel je pre UK chart prijateľný. Ale asi tá generácia, čo kupovala single počas ich najväčšej slávy ma iné starosti, ako kupovať nejaké single. DM je mimochodom jedna z mála skupín, ktpré v UK chart nemali žiadnu jednotku. Už taká pecka ako Enjoy the silence skončila na 6-tom mieste. Ešte People are peolple bolo na 4 mieste, Everthyng counts na 6-tom. No ale čo už. Na druhej strane cenou útechy môže byť to, že keby dnes The Beatles vydali ich jednotku Can´t buy me love v Uk a USA, tak by dnes skončila niekde na konci hitparády.

Andy

 67    2. september 2017 o 00:15

Jozefst; jo, 4 single bol standart po dlhu dobu… inak UK nikdy nemalo DM rad, ono sa o tom aj Miller vela krat verejne vyjadroval, ze DM je UK jeden z najvacsim prinosom hudobneho priemyslu co sa tykalo doby a zanru a vela ludi na to jednoducho kasle, co je dost nepochopitelne…  ale inak hej, ono hudba poslednych 20 rokov sa strasne zmenila, uz nie je moc miesto pre DM, Kraftwerk, Portishead, Radiohead… ta hudba je moc komplikovana pre dnesnych Teenagerov a tuto hudbu oceni len starsia generacia, ktoru tu hudbu pozna.. ved staci si pozriet internet a vypocut si hitparadu ,jedna blbost za druhou, trochu to sem-tam zachranuje CHVRCHES…. ved len pred nedavnom sa zrutil svet ked Taylor Swift vidala novy singel a ona v tej pesnicke povedala ze ” stara taylor nemoze zdvihnut telefon, pretoze je mrtva “... kokos a teraz sa decka zabijaju:))))) ako pozeral som jedno video na youtube kde ” decka ” aka ” fans ” reaguju na jej novy singel, ty boha to bola komedia jak hovado:)))))))

Inak strasnou ironiou toho vsetkeho je, ze luda odsudzvali ( a este aj odsudzuju )  DM a podobne kapelky ze je to umela kapelka bez citu vdaka syntakom a pocitacom… teraz takmer KAZDA pesnicka v radiu je samy pocitac a syntetizator a ludia su dajako spokojny, tiez to nechapem smile)))

jozefst

 68    2. september 2017 o 08:43

Andy, keď si už spomenul Daniela Millera a Taylor Swift, tak tá jej najnovšia minimalistická skladba Look what you made me do mi evokuje millerov projekt The Normal a Warm leatherette. No, Daniel bol dosť nadčasový. Tuším som si to aj po sebe po uvedení novinky Swift aj pustil. Mimochodom veľa popových, hip-hopových, alebo r’n'b skladieb je v dosť podobnom elektrominimalistickom duchu. Keď Daniel Miller vydal skladbu Warm leatherette, v čase jej vydania to musela byť asi ťažká nepočúvateľná vec, no a dnes je to už štandard. Proste vizionári to nemajú ľahké, ale na druhej strane sú dosť v predu.

Andy

 69    2. september 2017 o 13:14

jozefst: Tak Swift ma sa sebou strasnu tovaren ktora jej robi hity na zaklade jej predoslych rozpadnutych vztahov:))))) ale co uz, no je to ex-country dievcatko co od razu ma x milionove klipy s x perfektnymi celebritamy atd, atd smile)) ako som uz davnejsie pisal, je pekne mat vzor a nasledovat ho, ale treba mat aj svoj zivot mozog a nie sa zabijat pretoze sa Take That, alebo One Direction rozpadol:))))))) to iste plati aj o nabozenstvach…

aaaa tak Warm Leatherette bola fajn vec:) strasne vela ludi ju prerobilo, FLA, Laibach, NIN, Wilder/Recoil, Duran Duran…

In Your Memory

 70    3. september 2017 o 09:09

@molon; Cover verzie sa hodnotia tazko, nakolko sa jedna len o prevedenie inou kapelou. Tam sa da len povedat, paci sa alebo nepaci sa. Len nechapem, co DM a OMD nezvladli na skladbe Heroes. Praveze DM to zvladli bravurne, citlivo… Martinova gitara so skvelym klavesovym podmazom. A OMD tiez, uplne v pohode. Motorhead veru nie. Vsak to sa neda ani pocuvat…

Co sa tyka singlov z albumu Spirit, nemam ziadne vyhrady voci ktorejkolvek skladbe, kedze album je skvely ako celok. Remixy nebudem hodnotit, tie patria ludom ktori im rozumeju. Starsie, za Alanovej ery vsak mali svoje caro.

Pri singloch by som skor privital videoklipy. Where`s the Revolution ma milo prekvapil. Skoda, ze Going Backwards nema normalny klip a Cover Me dufam, ze bude mat.

Lojzo

 71    3. september 2017 o 19:42

In Your Memory [#70]:
Praveze DM to zvladli bravurne, citlivo… Martinova gitara so skvelym klavesovym podmazom. A OMD tiez, uplne v pohode. Motorhead veru nie. Vsak to sa neda ani pocuvat…

Uplne suhlasim! chlapik to odspieval iba tak jednoducho ziadne emocie v hlase… Cele zle smile

tonot

 72    4. september 2017 o 19:42

Ľudia, stále sa tu len na všetko sťažujete. Poňatie ich remixov úplne chápem, i keď ich tiež nemusím. Oni už nepotrebujú presviedčať nás (strednú generáciu). Potrebujú novú kúpnu silu a to sú mladí ľudia, čo o nich nič nevedia. A že to už nie sú žiadne “extended” remixy? Priznajte sa, kto z vás nosí bokombrady, alebo zvonové nohavice zo sedemdesiatok? Nikto? Ale veď vtedy to letelo a páčilo sa to každému…
A k tým b-stranám: doba je už taká, že ako singel je už myslený jednoskladbový download, opakujem: jednoskladbový. No a že nahrali 20 skladieb? Aj Robo Smith z Cure sa priznal, že idú do štúdia, nahrajú 30 skladieb a z toho sú 3-4 použiteľné. Netreba hneď očakávať ETS2 až ETS21… Jedine, že by mali odloženú jednu alebo dve skladby, tak, ako to urobili z Martyr, že ju nezaradili na album, ale dali na Best of. Začínam rozmýšľať, že keby bol Cover Me posledný singel zo Spiritu, tak ich majú 20 od Singles 86-98, čo už by bolo vhodné akurát na 2CD. Žeby teda nejaké to SIngles 01-19 (ale netreba to brať vážne)?

berco

 73    4. september 2017 o 22:38

@molon [#54]: Dirt
Written-By – Dave Alexander, Iggy Pop, Ron Ashton*, Scott Ashton* nie je dielom DM…Davidko tam niečo zamumlal a bolo….žiadne terno na rozdiel od Route 66 , ale Dirt sa páčiť môže…..

berco

 74    4. september 2017 o 22:49

@tonot [#72]:  Bokombrady a zvonové gate nadčasové nie sú, ale Maxáče jednej veľkej kapely určite áno.Singel môže byť viactrackový, ak si to kapela tak určí....ale dnes to už nefunguje, dať niečo nad rámec….škoda.

angel

 75    5. september 2017 o 12:51

To je moc!!!!!

molon

 76    5. september 2017 o 12:51

benco ďakujem za upozornenie, ale ak by si si prečítal môj príspevok poriadne, tak zistíš že som tam zadal slovíčko “cover” čiže, asi viem že to nenapísal gore…žeby??? ...navyše panku sa venujem už dáke to desaťročie a iggy pop je TOP!!! =:o))))

berco

 77    5. september 2017 o 14:39

@molon [#76]: sorry prehliadol som ospravedlňujem sa.Inak som Berco…ani benco ani granko… smile))))))))

Andy

 78    5. september 2017 o 19:13

berco : a okrem ineho Route 66 je cover a z casti aj John the Revelator ... i ked sa to az tak moc nepovazuje za cover.. benco, granko smile)))))))))))))))

molon

 79    6. september 2017 o 11:13

kakao fpohode…panksnotdéd =:o)

jozefst

 80    6. september 2017 o 21:33

Keď sme už pri tom, chcete aby DM zneli ako nový U2? : https://www.youtube.com/watch?time_continue=151&v=PbGSiJ9iat8 . Typ veľkokapely, ktorá vydáva novinky v štýle, toto ste už od nás milión krát počuli. No neviem. Ak by DM vydali niečo ako piaty krát prevarený Enjoy the silence, alebo Never let me down again, tak by DM ultras veľmi potešili, ale mňa nie. A možno by to bolo aj s Alanom. Zlatý Exciter. Preto som rád, že DM idú svojou cestou a stále sa rozvíjajú. Teda zatiaľ.

Andy

 81    7. september 2017 o 14:10

Jozeftst: U2 ma nikdy nejak nebralo, ako jasne, zopar ich veci je fakt ze dobre a hlavne Floodom produkovane albumy mali z mojho pohladu fakt ze dobry zvuk a dost sa tam hralo s elektronikou, take MOFO kludne mohol vydat DM, ale mozno je to ta Bonova strasna iniciativa pchat prsty do politiky a to sa mi nepaci, ale ako som napisal, U2 ma zopar fakt dobrych veci ktore ma prekvapia a drzia ma….

inak vydat znova pokracovanie ze ETS,NLMDA, alebo Violator 2,3,4.. by bola fakt blbost, dokonca ani nemam rad ziadne prirovnavania albumov alebo piesni, fakt mi to lezie na nervy ked aj napriklad Gahan vravi o Condemnation 2, ETS2, atd, atd.. je to strasne od veci a fakt ma stvu taketo prirovnania, i ked v poslednych albumoch su niektore skladby az napadne podobne… VZDY ma potesi ked DM vyda nieco nove, to je jasne a na vsetko si spravim svoj nazor, len tu skor ide o to, ze tym ( vacsinu skladieb ) nieco chyba ( teraz nemam na mysli Alana ) a neviem co to je.. ci dynamika, ci ” temnota ” alebo vyber zvukov, atmosfera… neviem, nieco tak chyba… keby som napriklad v zivote nepocul SOFAD a teraz by mi ho niekto dal a povedal ze je to novy album od DM tak by som bol z neho totalne vypalkovany a veril by som tomu ze je to natocene teraz….

jozefst

 82    8. september 2017 o 01:38

Ešte k tým U2. Achtung baby, Zoropa, Pop, geniálne albumy, tá kapela šla hore, no potom sa chceli vracať ku koreňom a v tom aj zostali a od albumu All that you can’t leave behind ich už prestávam sledovať. Na tomto albume sú dobré skladby, ale The Beatles toto urobili na Let it be a im sa návrat ku koreňom vydaril. Po tom však nahrali Abby road, moderný poprockový album pre prelom šesťdesiatich a sedemdesiatich rokov, takže v tom návrate ku koreňom nezotrvali. Na Abby road ešte stihli pred rozpadom použiť novinku vtedajšej doby syntenzátor Moog, na ktorom DM smažili svoju prvotinu. David Bowie bol v tomto nadčasový umelec. Vedel dokonca do umenia pretaviť svoju smrť, vedomý si toho, že svoje dni má zrátené a aj jeho album Black star tak vyšiel iba dva dni pred jeho smrťou. DM majú preto pekného idola, vizionára. To čo stváral napríklad na albume Low nemá chybu. Svoj predošlý príspevok som napísal po tom, ako som si vypočul novinku od U2 a bol som sklamaný. Niekto tuším v recenzí na ich nejaký album napísal v zmysle, že to je najlepšie demo v porovnaní s ich nejakým ikonickým albumom a pridal k tomu nejaký prtiklad, to si už nepamatám. Aj The Cure nahrávali progresívnu hudbu s nejako sa v posledných albumoch strácajú. No ale čo už. Som však rád, že DM si držia svoju laťku kvality.

angel

 83    8. september 2017 o 07:32

DM experimentujú, ale na poslednom albume im to moc nevyšlo, nehovorím o tom, že je tam nenormálny vplyv Soulsavers a to je celé zlé. Ja by som bol za, keby vydáli album s pesničkami ako je precious, proste jednoduchá, melodická skladba, ktorú si človek furt pospevuje.

Gabriel

 84    13. september 2017 o 05:35

tomassi [#1]:
pevne verim v pretrvavajucu marketingovu lenivost
a v ponechanie koncertnej projekcie ako videoklipu

100% zasah v predpovedi :D
https://www.facebook.com/depechemode/videos/10156714907525329/

 

Gabriel

 85    13. september 2017 o 08:13

Videoklip by mal byt vonku dnes.

Gabriel

 86    13. september 2017 o 15:34

Video (ak ste v zahranici)
http://www.npr.org/event/music/550407454/watch-depeche-mode-s-celestial-elegy-to-dying-love

Gabriel

 87    13. september 2017 o 16:43

https://www.youtube.com/watch?v=H8t5M9_Tvzk

After Party, Roxy, Praha

Diskutovať môžu iba zaregistrovaní a prihlásení užívatelia.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa