Parížsky Fashion Week 2024 aj s Dave Gahanom a jeho dcérou
Monghi
29
Depeche Mode si aktuálne vychutnávajú Paríž a David s dcérou Stella Rose si nenechali újsť príležitosť zájsť na akciu spojenú s tohtoročným Fashion Week-om. A kohože tam nestretol ...


Názory Devotees (32)
BTW
1 4. marec 2024 o 08:07
Chudák Dave vyzerá veľmi zostarnuto… ale kondičku má dobrú .. viď.koncerty .
Monghi
2 4. marec 2024 o 08:26
@btw: hmm ... po tom, cim presiel a k tomu vek ... a zasa, je to len o tom, do akej polohy sam seba stylizuje ... mozno zmena ucesu by tiez dokazala urobit svoje
To ako vyzera mu viacmenej vyhovuje ...
samueldm
3 4. marec 2024 o 09:27
@Monghi [#2]: súhlasím, podľa mňa aj z toho čo som videl naživo vyzera dosť dobre, ale veľa urobí ten imidž
EverythingCounts
4 4. marec 2024 o 13:02
Podla mna je to vzdy velky frajer s velkou charizmou, no tie pozy ktore dava pri fotkach mu vobec nesedia.
Skoda no, ale zrejme sa takto chce prezentovat.
Milan
5 4. marec 2024 o 15:14
Ano, v tvári je strhaný, ale výkon na podiu stale skvelý. Tak ako píšete, možno sám seba chce štylizovať do tohto imidžu, každopádne účes ktorý nosí, všetko začesané dozadu, skôr pridáva roky a nie uberá.
Ešte tam pózoval aj so svojou dcerou Stellou.
Jaman77
6 4. marec 2024 o 16:03
Inak vyzera ak je viac ostrihany nakratko zaciatok tour je toho jasnym dokazom.Skoda tej hlupej pozy a niekedy prehnaneho afektu ale inak je to charizmaticky typek
Slovan
7 4. marec 2024 o 17:59
Co stale tych parohacov ukazuje??? Je mimo alebo nieco symbolicky naznacuje?
Kto vie, nech mi odpovie. Dakujem.
Andy
8 4. marec 2024 o 18:09
no ty boha, Dave a Bobby - Toxic Twins ( Perry - Tyler ) Vraj Bobby moze byt Gahanovi vdacny za zivot da sa povedat, ked Bobby videl aku mal Gahan spotrebu drog a alkoholu tak Bobby sa zlakol a prestal fetovat po skonceni turne, Bobby jednoducho nestihal ... a to trapne Gahanove vystupenie s harmonikou, och joj… ” POOZER ” to je !
fakt by s tym mohol prestat a ukazat aj normalnu pozu kde nie je ” BOH ” ....
Slovan
9 4. marec 2024 o 18:19
Lezu mi tie jeho satanisticke symboly na nervy. Upne mu na stare kolena preplo. Aj tie tri sestky akoze pocta Andymu. Haaa Haaa
Dave & Mart
10 5. marec 2024 o 17:46
Toto je presne tá póza, tá tvár Davea Gahana, ktorá sa mi absolútne nepáči. Dávam si ale otázku. Prečo by sa dobrovoľne opäť utiekal k zlému? Už pár ráz sa z démonického stavu dostal; stálo ho to takmer život. Neviem, nechápem to. Ak sú to len v jeho ponímaní prázdne gestá, aby si nasadil masku, tak je to jeho vec. Ak nie, je to jeho problém.
Stella Rose je už ale iný oriešok v tomto smere. Tam to asi nebude len o imidži. Fotiť sa s vlastným rodičom temer polonahá, ak som si dobre všimol odkrytý hrudník, ... no neviem, neviem.
ItsSoGood
11 7. marec 2024 o 10:50
Vas sa tu zislo popletenych krestankov ???????????????? nech si ukazuje co chce a pokial viem tak ukazuje rock n roll ???????? sup do kostola sa za neho pomodlit vy satanisti
Slovan
12 7. marec 2024 o 12:00
Myslim, ze sam si popletený.
Slovan
13 7. marec 2024 o 12:01
Odkedy je DM rock and roll? Máš medzery v ponímaní, počúvaj DM a vzdelaj sa. Ty rock and roll….
ItsSoGood
14 7. marec 2024 o 21:39
@Slovan [#13]: ak Dm neni alternativny rock a pesnicky ako WIMS alebo IFY nie su rock tak potom su čo? Ľudovky? Clean alebo PJ je čo ? FOLK? Ty v prvom rade opusti tvoju bublinu a uvedom si ze chlapci z DM okrem toho ze su neveriaci nemaju potrebu naplnat to co od nich ocakavas ty a mozu si robit a ukazovat absolutne co chcu. Uz som cital vsetko mozne ale aby niekto sa pohorsoval nad rock n roll lebo v tom vidi satanizmus som este necital, ty si sa musel zaseknut v stredoveku človeče.
Gabriel
15 7. marec 2024 o 22:27
@ItsSoGood [#14]: v prvom rade nemozes ani len tusit, preco gesto Mano Cornuta ukazuje, hlavne ked pozuje. Mozno mu to pride cool, mozno chce byt za drsneho, nik z nas ale nevie a od koho to odkukal. Ludia a fans ale vyjadruju vysledny pocit z takehoto gesta pri pozovani, pretoze to vyzera celkom komicky. Rovnako, ako keby ukazoval z prstov srdiecko. Je pritom uplne jedno co to znamena, hlavne ze to nie je vulgarne v anglosaskej kulture typu vztyceneho prostrednika. Je mozne, ze Dave si nestudoval, ake to ma rozlicne vyznamy.
Ake by bolo ale cool, keby ukazoval oci z World In My Eyes.
Podrobne preto tu:
https://www.intu.sk/blog/mano-cornuta
Skratene:
Gesto, pri ktorom je vztýčený ukazovák a malíček, pričom gesto pripomína rohy. Nazýva sa aj ako rohy diabla. V pohanstve je to symbol sily, ochrany a požehnania. Kresťania ho môžu vnímať ako urážlivé gesto. Okrem toho je spojené s komunitou heavymetalových hudobných fanúšikov.
Slovan
16 8. marec 2024 o 07:20
Gabriel dakujem.
Nechcelo sa mi to tu rozpisovat. Ale snad si aj ten pan ci chlapec rozsiril svoje progresivne obzory. Depeche zacinali ako synthi pop kapela. Cista elektronika. Pamatam si, ako sme boli zhrozeni na strednej skole ked sme poculi Pleasure little treasure. Gitara v DM! Nemozne! Neskutocne! Ale postupne sa udomacnila. A az do tohto turne si rovnako nepamatam, ze by Gahan niekde pri kazdom foteni pouzival tento okultny symbol. Az teraz. Ono sa tymto aj dava na znamost svojim spolubratom kam patri. Ale to chce hlbsie skumanie a nie opisovat nejaky rock and roll. No vidno ako sa da iba svojim nazorom pichnut do osieho hniezda…
ItsSoGood
17 8. marec 2024 o 14:41
@Slovan [#16]: It aint that deep. Iba pre zaujímavosť kto sú tí bratia ktorým sa dáva na známosť?
cabik
18 8. marec 2024 o 18:02
@ItsSoGood [#17]: kamo ty sa spamataj s tvojim Rock and Rollom. Si smiesny. DM odjakziva bola, je a zostane elektronicka skupina. Oni sami sa ako elektronicka kapela definuju. Fabulujes tu s vlastnymi pocitmi.
To, ze zopar pesniciek pojali gitarovo, znamena ze vynimka potvrdzuje pravidlo. Viem, ze v dnesnej dobe sa stavia na hlavu vsetko, ale cakal som, ze toto je snad jasne kazdemu…
cabik
19 8. marec 2024 o 18:12
... a este dodam, ze chlapci z DM si samozrejme mozu robit a hovorit co chcu, ale to iste mozeme aj my fanusikovia.
Mozeme ich podrobit kritike ako sa nam zachce, pretoze tam kde su a ako sa maju, vdacia z velkej casti aj nam fanusikom, ktori sme za tie desatrocia do nich liali svoje peniaze…
Takze ano Mr. Gahan je s tymi gestami a pozami v jeho veku pekne trapny. A Stella Rose je samozrejme vo funkcii dcera slavneho otca.
Milan
20 8. marec 2024 o 18:46
Pridám jeden koment, nepriamo súvisiaci s tým čo píšete. Tu ide o gesto, symbol, ktorý sa podľa toho čo píšete dá vysvetliť rôzne. A tak je to asi aj správne.
Existuje svastika, zaoberajúca sa znakmi a poukazujúca aj na to, že symbol ohavných zločinov počas 2.sv.vojny (zámerne nebudem menovať) mal v minulosti aj iný význam, napr. náboženský, dekoratívny, neskôr sa stal pre západnú kultúru symbolom zverstva počas 2.sv.vojny.
A tak je to možno aj s Davidovým gestom, rôzne významové vysvetlenia, ako píše Gabriel. A v akom kontexte to David robí, to asi vie len on sám. Toť moja úvaha
Andy
21 8. marec 2024 o 23:38
... no v zivote by ma nenapadlo ze tu bude uplne zbytocna hadka o tom, aky zaner alebo do akeho zanru DM patri
Pokial viem, tam DM sa inspiruju a hraju rozny hudobny styl, akustika, rock, country, blues, gospel… aj napriek tomu ze DM zacalo ako synthi-pop… ak sa sa nemylim, tak například SOFAD je radeny ako Alternative Rock… NESTOJIM NA ZIADNEJ STRANE, len mi je fakt divne hovorit o DM ciste o Synthi-pop kapelke…
Gabriel
22 9. marec 2024 o 09:56
Tak pre mna sa kruh uzavrel…
Slovan
23 9. marec 2024 o 13:00
Ale musime vsetci uznat, ze albumom MM potesili srdcia navratom k elektronickemu zvuku, ktory ich po cele roky zaradoval tam kam patria a vzdy patrit budu.
Jaman77
24 9. marec 2024 o 18:51
Mna potesilo zial uz len duo DM urcite.Album MM ma bavi pocuvat neustale a to uz bude takmer rok od jeho vydania co sa o albumoch po singles 86-98 povedat neda.
cabik
25 9. marec 2024 o 20:31
@Andy [#21]: je uplne jedno ako o nich hovoris a kam ich radis ty, ja alebo alebo niekto z hudobnej brandze, podstatne je kam sa radia oni sami. A od nich som pocul: sme elektronicka skupina…
cabik
26 9. marec 2024 o 20:31
.
Andy
27 9. marec 2024 o 22:08
no, DM povedali toho za ich existenciu dost, cize jasne, suhlasim aj s tym ze od dm bolo povedane ze su elektronicka kapelka… ale co to znamena? ze pouzivaju syntetizator? ved KAZDY pouziva syntetizator alebo pocitac, dokonca aj rockove kapelky atd, alebo taky Radiohead alebo U2 a to su rockove alebo alternativne rockove kapelky.. Co taka Bjork? to je uz EBM? alebo folk ked urobila album ciste pomocou hlasu? napriklad o SOFAD sa nikto inak nevyjadroval ako o rockovom albume, dokonca aj na tlacovke to bolo od nich myslim povedane, Gahan chcel zniet viac ako Janne’s Addiction, Wilder chcel Gospel, atd, atd… len poukazujem na to, ze hadka o hudobny zaner DM je TOTALNA A ZBYTOCNA BLBOST a tym ze DM rad meni zaner a styl je praveze perfektna…. Zober si ERASURE, Vincko hra v podstate to iste…
cabik
28 10. marec 2024 o 13:31
@Andy [#27]: ja k tomu uz len tolko. Treba rozlisovat ake nastroje kapela pouziva pri nahravani hudby, pri jej reprodukovani na koncertoch a akym stylom ich hudba vyznieva. Toto vsetko dokopy definuje hudobny styl skupiny.
Pri DM jednoznacne ci uz pri nastrojoch alebo vyzneni hudby prevazuje akcent na elektroniku, ktora je osviezena zabrdanim do inych hudobnych zanrov…
A ako ceresnicka: https://m.youtube.com/watch?si=ZV2M0MceAZgegFki&t=18m18s&v=qkIVLb-jvag&feature=youtu.be&t=18m18s
Andy
29 10. marec 2024 o 14:12
@Cabik [#28] cize podla toho ci pises, je DM Rockova kapela.. od 93 maju ZIVE BICIE na KAZDOM koncerte, na KAZDOM KONCERTE je GITARA A KLAVESY… na porovnanie napriklad Radiohead ma na koncertoch to iste, Bon Jovi to iste, Aerosmith to iste.. a kopec Techno DJ alebo Rave/Techno skupin su Elektronicke, lebo pouzivaju len pocitac a syntetizator, zober si take The Prodigy, Liam ja na koncertech obklopeny klavesami
to ze posles link o tom ze Gahan VTIPNE zareaguje na otázku ohladne Unppluged vystupenia neznamena v podstate nic a ked to pocuvas dalej tak Gahan povedal ze vyskusaju, ale to stale neznamena hadat sa o blbosti kde DM patria a aky zaner hraju, neviem preco ti to tak strasne vadi, ide o melodiu/hudbu a ci uz je rockova, synti-popova, elekktronicka, je to UPLNE JEDNO a nestoji to za hadku a napadanie druhych ludi, nie sme deti na pieskovisku ktore sa hadaju o formicky…. JE TO UPLNE JEDNO, zivot bude takty isty…
cabik
30 10. marec 2024 o 14:41
@Andy [#29]: Beries to moc vazne. Ja sa s nikym nehadam ani nikoho nenapadam. Ja len tvrdim, ze DM je v zasade elektronicka skupina, hlavne preto, ze sa tak oni sami definuju (a nielen v tej jednej ukazke samozrejme).
Tolko z mojej strany k teme.
irevelant
31 10. marec 2024 o 14:54
DM su alternativa uz 30 rokov, to je vsetko.
Andy
32 10. marec 2024 o 16:01
@cabik [#30]:
vobec to neberiem vazne, ja len odpovedam na Tvoje uvahy, je mi uplne jedno ci DM sa radia ako Elektronicka/folkova/romanticka/techno… kapela, ja len pisem ze mi je fakt divne sa vobec zapodievat s tym ze aky zaner hraju… len ty nejak nedokazes prijat to, ze nie su len elektronicka kapela, ale na tom nezalezi…
co sa tyka napadania, precitaj si po sebe co si pisal #18… nazyvat niekoho smiesnym len preto ze nepovazuje DM za elektronicku kapelku… tym padom som smiesny aj ja, mozno aj nieco horsie ..