Nová skladba Depeche Mode!!

Tlačová konferencia v Paríži začala premietaním krátkeho videa so zábermi z natáčania, ktoré sprevádzala úplne nová skladba z pripravovaného albumu. Tak si ju vychutnajte spolu s nami a podeľte sa o vaše pocity z nej.


"The Angel of Love
" (názov skladby je len domienka)

The Angel of Love was upon me and
Lord I felt so small
The legs beneath me weakened
I began to crawl
Confused and contented I slithered around
Reveal is beyond me
I was lost, I was found

The Angel of Love was upon me and
Lord I felt so weak
I felt my tongue move in my mouth and
I began to speak
A strange kind of language I don’t understand
A babbling fountain
I couldn’t have planned

Oh leave me here forever more
I’ve found the peace I’ve been searching for

The Angel of Love was upon me and
Lord I felt so high
I swear I could have reached up
Placed my hands upon the sky
A radiant rainbow was following me around
With elevated senses
I can see and taste sound

The Angel of Love was upon me and
Lord I felt so clean
Like a preacher on Sunday
My heart was serene
I waded into the water
I was bathed I was drowned
like the sinners before me
I knelt down on the ground

Oh leave me here forever more
I’ve found the peace I’ve been searching for
Oh let me sleep forever more
I’ve found the peace I’ve been searching for

Názory Devotees (140)

vanitas

 1    23. október 2012 o 16:38

Osobne vyjadrujem veľkú spokojnosť...pri každom novom materiály od DM sa obavám straty dynamiky, posunu skladieb do sentimentálnej podoby a spomaľovaniu tempa…ale táto skladba má pre mňa tú správnu dravosť, ťažký zvuk a Davevovskú štipku arogancie, to všetko pokope som už dááávno nepočul. Skladbou určite vykrádajú samých seba…ale povedzme si narovinu…nie je to na škodu;)

martinpk

 2    23. október 2012 o 16:38

Výborne. Už sa teším na album.

Rasputin

 3    23. október 2012 o 16:54

normální skladba na albu to asi nebude singel ne

kikinkadm

 4    23. október 2012 o 17:16

aj ja si myslim ze toto nebude singel a mozno ani nebude na albume, kludne to moze byt nieco ako bonus u SOTU, stale tam citim velky vplyv produkcie hiliera…

Notik

 5    23. október 2012 o 17:26

mne sa trochu zda ze davemu sa otvaraju ,,šufliky,,  , skesste si pustit toto a potom personal jesus , prboha kde nechali tu jednoduchost

Radbuza

 6    23. október 2012 o 17:28

Dobře se to poslouchá a jak už je zmíněno kikINkaDM, cítím tam produkci Hiliera, ale takovou částečně změněnou…. 

Bude více ukázek nebo to je prozatím vše?

re-milllis

 7    23. október 2012 o 18:00

... noo, dobré dobré. Mám rád tento elektro-rock a trooošku bych to okorenil akustickými bicími… ale dobré.

A to som teda nečakal, že sa u DM dočkám 3/4 taktu grin

Notik

 8    23. október 2012 o 18:09

je to urcite zo SOTU a novinka este len pride…

Notik

 9    23. október 2012 o 18:15

ja neviem , otrasne zvuky ako na SOTU , na starych chrapinach

Flexible

 10    23. október 2012 o 18:34

Presne ako Dave avizoval, surovy elektro blues, tesil som sa na to a zatial sa mi to velmi paci ale nechapem tu stale nejakych jedincov, ktori to tu zaplnaju svojimi neustalymi sklamaniami uz od albumu SOFAD, naco este vobec DM sledujete, Vam sa DM uz asi nicim nezavdaci!!!

Notik

 11    23. október 2012 o 18:38

Nie je to tak , ale ak je tato ukazka ozaj z noveho albumu tak je to urcite SOTU 2, neberte to zle ale tie opakujuce sa zvuky….

Notik

 12    23. október 2012 o 18:40

zvuky ako z ,,jezebel,,

Monghi

 13    23. október 2012 o 18:45

odkedy zacal Dave spominat surovost v co najvacsom meradle, tak som zacal opat citit ducha albumu SOFAD… a zrazu dnes.. je tu smile Mne sa to paci, nie je to absolutna dokonalost, z coho by som sa potentoval (mam uz svoje roky a malo co ma dokaze ohromit), ale je to prijemne, ma to spravne “gule” a hlavne, da sa na tom este stavat… potencial tam je, ci uz to bude singel alebo nie smile Ako sa vravi u nasich susedov, “U MNĚ DOBRÝ!” smile

chmelko

 14    23. október 2012 o 18:46

tak na poriadnych sluchátkach to je výlet do rája, kua konečne našlapany song po rokoch!

molon

 15    23. október 2012 o 18:48

hm, hm, hm…..?!?!?!?! no nechám si názor pre seba, ale určite si zapamätám niektoré výroky a neskôr ich pripomeniem…...
...snáď len pár slovami…........nič nové, toto všetko tu už bolo a v ďaleko lepšom prevedení........

cabik

 16    23. október 2012 o 19:23

Recyklát recyklovaného recyklátu. Sorry, ale “U MNĚ ZLÝ!” Je to už len zotrvačnosť. Posledný dobrý album - rok 93. DM napriek tomu milujem…

Mocho

 17    23. október 2012 o 19:31

Kazdopadne sa mi paci zvuk a akoby bluesovy nadych skladby je super. Davov vyzrety hlas, ktory prezradza co vsetko si prezil a aky je zivot v skutocnosti, naozaj blues grin

jakub zahalka

 18    23. október 2012 o 19:31

Nechápu převládájící negativitu v komentářích…. jasně ten Hiller je tam slyšet pořád, ale oproti věcem ze SOTU v tom cítím tu syrovou energii, díky které mě to fakt baví....
Osobně si myslím že ale nejde o finální produkt ale jen “bare” version…jako například come back ze SOTU….

Vilem

 19    23. október 2012 o 19:43

Ahoj fans DM.
Niesom ziaden velky znalec ani kritik hudby,vzdy sa to tu delilo na tych co ich mali radi len do urciteho obdobia,predtym,potom…
Jednoducho som len rad ze nieco robia…vyrastal som na nich a sprevadzaju ma celym zivotom,nie zo sentimentu,ale vzdy si najdem kopec pekneho v ich tvorbe .Paci sa mi ze su…ze mne osobne pomahaju aj v tych najtazsich zivotnych okamihoch.neda sa to vysvetlit,ale aj toto nove dielko sa mi velmi paci…aj klip je dokonca fajn…no som rad ze sa to roztocilo,ze zacina to mrazenie ,ze je to tu opat…nech si vravi kto co chce su to naozaj pani muzikanti…

edko

 20    23. október 2012 o 20:09

u mna sa da. dobre, chytlave, konecne trochu viac basoveho zvuku, ale bohuzial, vykradli sa neskutocne…este mi trosku vadi pomaly refren, bez beatu, skoda, mohlo sa to vygradovat. ako celok spoko. dufam, ze sa potesim nabuduce o trosku viac smile

Paloq2

 21    23. október 2012 o 20:40

Nechapem,oni si len tak dovolili pustit uplne novu skladbu,to som z toho sokovany ze to urobyli.Normalne ma s tym trochu nastvali.Nikde nic a zrazu len tak uplne cela nova skladba a este k tomu aj v dobrej kvalite.Proste sok smile

Remotivator

 22    23. október 2012 o 20:49

Vitana zmena po SOTU! U mna dobre…

Night

 23    23. október 2012 o 21:02

Tlačová konferencia plná pohody a radosti z toho čo nás čaká
(Martinov smiech mi už fakt chýbal)....nová pieseň fajn s klipom, v ktorom sú naši hlavní hrdinovia smile (konečne), termín na koncert smile čo ešte viac si želať? pekný večer môže začať smile  smile  smile

Night

 24    23. október 2012 o 21:04

Monghi:  ďakujem za lyrics smile

Fido

 25    23. október 2012 o 21:12

Mne sa paci melodia ta je perfektna. Ale ten hudobny doprovod to je pre mna osobne humus. Ja osobne som sklamany.
Skoda

Flecke

 26    23. október 2012 o 21:17

me like snad nebude jedina wink

Flexible

 27    23. október 2012 o 21:56

Je to perfektnéééé!!!

Flexible

 28    23. október 2012 o 22:00

...to by som si povedal, keby som to pocul niekde v radiu a zacal by som patrat, kto to je a bol by som urcite dost namotaný na nejaký pre mna dovtedy neznamy Depeš Mód!

exit music

 29    23. október 2012 o 22:05

je to zaujímavá skladba, konečne sa DM posunuli do inej hudobnej úrovne, pieseň má (pre dm) novú - komplikovanejšiu štruktúru, nová rytmika, silnejší Davidov vokál (konečne neznie tak monotónne) a text - jasný posun k blues. Alebo návrat? Čo dodať na záver - konečne mi to nič nepripomína z ich predošlej tvorby, ani iného interpreta, nie je to ľahko čitateľné, chytľavé, je to inovatívne a niečo mi hovorí, že to bude len b strana nejakého singla smile  PS. A vôbec nemám chuť si to zajtra pustiť.

edko

 30    23. október 2012 o 22:18

tomy, suhlas. ako b-strana singla je to super. urcite by si nedovolili pol roka pred vydanim albumu pustit von singel…eate si pockajme na nieco ine, odporucam

dvestotri

 31    23. október 2012 o 22:32

nie je to skladba na jedno pocutie a to je skvele
Pokial bude takyto album, tak sa mame na co tesit. Mam rad skladby v ktorych aj po rokoch najdem nove veci, ktore som pred tym neregistroval.

Roman

 32    23. október 2012 o 22:40

Hehe, potesili. Hoci je tam silno citit obdobie SOTU. Len dufam ze dalsie skladby nebudu tohto pokracovanim.

Dusan

 33    23. október 2012 o 22:50

Hm… prvé sekundy som zostal v nepríjemnom šoku, či počujem dobre, či som niečo nestlačil omylom, opäť SOPU s analógovými zvukmi, potom skvelý Daveov vokál, ktorý sa mi zdá byť v novej polohe… no a opäť také divné prskanie, našťastie s podmazom, ktorý znie celkom dobre… a opäť nejaké prskanie z úst… no a čo bicie… sú tam? ... no niečo rytmus udáva, ale s bicími to nemá nič spoločné, trochu sa to zlepšilo v rýchlych pasážach ale bieda, viem že to takto má byť, ale je to len rytmus !!! Suma sumárum: zaujala ma štruktúra skladby i keď neviem, či mi tá spomalená pasáž nebude neskôr vadiť, hlas výborný, taký drsnejší feeling, zaujímavá basová linka, ktorá znie aj trochu kovovo, ide asi z gitary, ale celkovo asi sklamanie. HillerSotu2. Neviem… je to v niečom zaujímavé, som rád, že nie tak agresívne v tých pazvukoch, teším sa, že sú späť, aj na koncerty, ale… radšej si pustím božskú walking in my shoes.

kuklac

 34    23. október 2012 o 22:57

paci sa mi to.na vyplnenie cakania je to dobra vec ktora potesi-album bude urc pecka, ale pre urc ludi urc nie lebo budu zase rozoberat alana co je uz na hlavu padnute v kazdej teme clovek ani necita+nadavky na SOTU-uz je to trapne chore

Dusan

 35    23. október 2012 o 23:14

... ale nie, radšej si pustím nový album dead can dance grin

kraken

 36    23. október 2012 o 23:25

Je to super !!!!!!! Ja počúvam DEPECHE MODE od roku 1984 a narodil som sa v roku 1972, takže asi som fanúšik, komentáre a hudobné kritiky od umelcov čo nikdy nič nezložili ma nezaujímajú, ja mám znovu s čoho žiť, čerpať energiu, veľmi mi to chýbalo, a že nič moc a komentáre podobné, ak počúvate DEPECHE MODE, zaobstarajte si aj lepšiu aparatúru na počúvanie a poriadne pridajte gule a potom zistíte ak ste ozaj fanúšik že práve toto nám chýbalo. Neplatí pre zarytých ako som ja, nech už je nový album, tešme sa, tešme sa koncerty, na CD, na DVD, na nich, je to špica, a užime si to, a nepíšte bludy, pozrite si tú úbohú scénu čo nám média ponúkajú a buďme radi že sme nejaká komunita ktorá v dnešnej dobe počúva hudbu a nie odpad čo produkujú komerčné rádiá a televízie, ešte raz, je to špica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Flecke

 37    23. október 2012 o 23:30

“zaobstarajte si aj lepšiu aparatúru na počúvanie a poriadne pridajte gule a potom zistíte “

myslim ze na to utube video ti je lepsia aparatura na 2 veci.
Ale ano rozumieme tesime sa a dokonca aj pocet vykricnikov kvantifikuje tvoju radost.

jozefst

 38    23. október 2012 o 23:46

Otvorene priznám, že keby vydali blbosť, tak som medzi prvými, tkroý napíše že je tomu tak, tak ako je to u ich niektorých posledných videoklipov, ako napríklad Hole to feed, kde asi chceli šokovať za každú cenu v rámci “umeleckej” slobody, ale tie nie sú o hudbe, všakže. Tak ako rozvíjali sound od Construction time again po Music for the masses, tak teraz rozvíjajú analógový zvuk od Plaing the angels po tento album. Na základe jednej skladby sa to však určiť nedá. Mimochodom Dave spieva ako utrhnutý z reťaze. Tu sa prekonal ako na Free, kde taktiež hučal. Ale tuná je to o život, pomaly mi to evokuje Nicka Cavea. Hudba Depeche mode je o živote takom aký je, či už fajn, alebo krížový. Tak sa teším a už teraz ma svrbia uši ohľadom nového albumu. No a tunása sa opät objavia rôzne reakcie ohľadom absenice hutných bicích a podobne, ale tekéto problémy už riešili napríklad fanúšikovia Metaliky, keď kapela vzdala album St. Anger a jednalo sa napríklad o plechové bicie.

kraken

 39    23. október 2012 o 23:57

Pre Fleckeho : toto sú názory a kritiky ťudí čo som spomínal, toto si písal ty : Ten album je dobry a ako som uz napisal troska v niektorych momentoch mi tam vadia tie stare analogy. Myslim si ze DM by mohli prejst na nieco viac modernejsie ako staru klasiku a pleasovat fans z 80s ;p ,.................................asi im robíš poradcu grin,
O aparatúre, každá lepšia vie dokonalejšie zreprodukovať aj horší zvuk, ak sa viznáš tak by si to mal vedieť, B&W 683 Black Ash, B&W ASW 608 UK/EC, B&W DS 8 S  
B&W DS 8 Sa zosiľ. grin

jozefst

 40    24. október 2012 o 00:35

K analógom by mohli pridať aj tie všeliake svetielkujúce Korg touch kocky. Veď v osemdesiatich s Emulátormi takto boli In. Ale na druhej strane buďme radi, že nepoužívajú softwarové napodobneniny analógov. Možnože raz sa prichytia pri tom, ako používajú flopydisky strkajúc ich do Emulátorov.

luban

 41    24. október 2012 o 00:47

žiaľ, tadiaľto cesta nevedie :(

jozefst

 42    24. október 2012 o 00:48

Pardón za tie moje preklepy, nejako sa mi vždy prsty motajú. Hlavne, že som tu upozorňoval na chyby iných.

rupp

 43    24. október 2012 o 03:00

Je to dobré, dokonca si to viem predstaviť ako prvý track na novom albume.

radoo

 44    24. október 2012 o 09:32

dobré to je.zase mi tam ale prekazaju zbytocne hilierove pazvuky a chrapoty,ktore posobia v niektorych pasazach az rusivo,hlavne na zaciatku skladby.

mks

 45    24. október 2012 o 09:37

Dovedu si představit, že kdby existovala internetová diskuse jako tato v době vydání alba SOFAD, nadávalo by ještě mnohem více… No a jaké to je album s odstupem času. V nějaké diskusi jsem se dokonce dočetl názor, že fanoušek se vrátil k DM, protože AHA skončila /či něco takového/, ale že je současnou tvorbou rozčarován a nedává to. Nějak tak. No po tomto příspěvku jsem si říkal… díky bohu, že se současní DM těmto fanouškům nelíbí, protože v opačném případě by to znamenalo, že kluci už v do této doby nepatří. A to by byla veliká škoda. Stará alba mám rád /AHA nikoli aby bylo jasno grin /, ale pokud by současná tvorba zněla jako BC nebo MFTM nebo Violator, tak už bych to nedával. Prostě by mě nezajímali. To jak zní nový song je prostě geniální. Některým to dojde časem, někteří se s tím nesmíři, někteří budou nadšeni. Co je ale naprosto skvělé, jak jinak to zase zní. Jasně, že jsou tam prvky produkce posledních dvou alb, přesto je to nové a pro mě to naprosto pohltilo. Vokál Davea - no to už je jen třešnička na dortu. Takhle zní padesátiletý zkušený bard, který dává do zpěvu vše. Prostě pro mě je to borec. Zpěv je uhrančivý, arogantní, trochu slizký - v současné hudbě něco takového příliš není. Budu se trochu opakovat, kdyby dnes Gahan zněl jako v osmdesátých letech, tak to bude nudné a už to nic nepřinese. Tohle je prostě paráda. Za mě mají hoši palec nahoru a doufám, že celá deska bude takto silná. Tak to vnímám já.

mks

 46    24. október 2012 o 09:39

Jinak prosím omluvte překlepy a chybky. Píšu v práci, tak musím rychle… grin

Flexible

 47    24. október 2012 o 09:54

to jozef: presne si to v prispevku 39. vystihol este aj ta podobnost v speve s Free mi hned pri prvom pocuti napadla. Urcite ako tu uz viaceri pisali, je tam cosi prskania aj zo SOTU a akokeby to nadvazovalo na tento moj oblubeny album, ale jedine ak tak na uzasnu a nedocenenu skladbu Corrupt, a to je v poriadku, pretoze vzdy je nieco nove, ak to nevznikne na zelenej luke, len pokracovanim niecoho predchadzajuceho ale v tomto pripade tam je posun obrovsky. 
to mks: absolutny suhlas, mame asi podobne naroky na vyvoj kapely a mozno ako sa zda v tom to aj podobny vkus, s tym rozdielom, ze ja mam A-HA moc rad a hlavne v poslednej dobe ich dost pocuvam, to bol vymakany pop s genialne vyskladanymi skladbami a perfektym spevakom.

Monghi

 48    24. október 2012 o 10:03

to mks: chlape, to si napisal trefne!!! suhlasim…

mks

 49    24. október 2012 o 10:09

Flexible: já proti A-HA nic nemám… Já takovýto druh muziky moc nemusím. Obecně pop příliš neposlouchám. DM sice jsou tak trochu pop, ale takový anti… grin

mks

 50    24. október 2012 o 10:12

Monghi: díky… Myslím, že celkově na tom /jak tě znám s diskusí/ budeme v názoru na DM /možná i hudbu obecně/ dost podobně.

the_maxx

 51    24. október 2012 o 14:37

zimomriavky ....... ako vzdy..no keby sa dalo este by som to trochu posypal Alanom a bolo by to dokonaleee smile
paci sa mi to ..opat radost na tomto svete wink

olivetti

 52    24. október 2012 o 15:11

Pre mna 0 bodov, ukňučaný Daveho hlas, žiaden refrén, anologi, Hiller, elektroblues - vsetko zle. Je to proste doSOTUhovadené. Tie posledné fotky niečo naznačovali ale….Nevravím, že to nie je posun, ale nie tam kde ich chcem vidieť ja, ale to je len moj problem. Myslim že viac by im sedel moderný elektro album alebo naopak jazz acoustic a pravdu povediac nieco take som aj čakal. Pri všetkej nostalgii, úcte, lasky a rešpektu k DM dúfam že album bude vyzerať úplne inak.

vanitas

 53    24. október 2012 o 16:15

Z viacerých komentárov je evidentné, že časť komunity žije v permanentnej nostalgii a od doby, keď vyšiel ten ich “vrchol” depešáckej tvorby žiaden progres neuznávajú. Pritom, ak chce akákoľvek kapela prežiť, nesmie prešľapovať na mieste. Netvrdím, že dnes viem objektívne zhodnotiť kvalitu novej skladby, lebo človek je nadšený z objavovania nového a plný sentimentu zo starého. Hoc nemožno poprieť producentský rukopis, ktorý zo skladby robí logické pokračovanie začatej línie…nie každé pokračovanie musí byť zákonite zlé. V každom prípade podľa mňa má skladba drive, aký som už od 50nikov, nečakal a nie je jej v podstate čo vytknúť. Spája klasické depešácke prvky v duchu súčasných kompozičných trendov. Každý si v nej môže nájsť to, prečo DM miluje, alebo prečo práve nenávidí;)

Monghi

 54    24. október 2012 o 17:05

no a co smile aj tak sa z nich na koncertoch ako vzdy potentujete a vobec vam nebude vadit, ze to bude zasa ako cez kopirak… rovnaky setlist, rovnake pohyby, usmevy, repliky… smile ja byt v kapele, tak vyrazim z koncertneho setlistu vsetky tie otrepane kusy s NLMDA, ETS a PJ na cele a urobim to cele v duchu tejto novej skladby… pekne nasurovo, hlucne, temne… :D

mks

 55    24. október 2012 o 17:35

mluvíš mi z duše Monghi… Snad jen čtveřici PJ, NLMDA, ETS a WIMS bych tam dal - zamávat si je super grin

Paloq2

 56    24. október 2012 o 18:20

Mne sa skladba paci,je to proste nove.Neviem ci to pocuvate len na nejakych pocitacovych reprakoch,ale prave teraz som to dopocuval na normalnych repro a skladba je dobre basova,co mne na SOTU chybalo,skratka su tie basy tak lepsie skorigovane a presnejsie.

radoo

 57    24. október 2012 o 18:24

spravne,a prave preto si pockam na novy album a setlist,a az potom sa rozhodnem ci navstivym inter po 3.krat.

kikinkadm

 58    24. október 2012 o 18:46

ja som isal hned na zaciatku, ono skladba je fajn mne sa pacil aj SOTU, len som podotkol ze je tam velmi citit produkciu hiliera , pustite si album SOTU a na zaver za corrupt si pustte tuto novu normalne vam tam bude pasovat smile

2strange2

 59    24. október 2012 o 18:51

Miestami to pripomina druhy Bottle Living, inokedy kustik Wrong, potom zas Fee, PJesus atd az po Martyr. Sranda to je, no trosku v surovom stave.Hlavne samotny uvod- jedna z prednosti klasickych DM- mohol byt originalnejsi. Jedno sa vsak tejto vecicke neda upriet- chalani su vcelku pri chuti.Isto nam dali teraz navnadnu, o nejakom becku k singlu byt rec nemoze

Rajny

 60    24. október 2012 o 21:15

Tieto kontrasty:

Oh leave me here forever more
I’ve found the peace I’ve been searching for
Oh let me sleep forever more
I’ve found the peace I’ve been searching for

moc nemusím ale sem-tam môžem. Skladba super, paráda, paráda.

Rita

 61    24. október 2012 o 21:39

V piesni je typický DM sound,ktorý už dlhú dobu sprevádza piesne DM. Mne sa páči miestami surový zvýraznený hlas Davida, miestami v piesni zjemnený hlas. David majstrovsky vie pracovať s hlasom, vie vyjadriť náladu a precítiť melódiu piesne. Spevák s unikátnym hlasom. Teším sa na koncert v Blave!

Dusan

 62    24. október 2012 o 22:01

Znova som si to pustil. Ak niekto tvrdí, že to znie inak a novo, tak tam asi silou mocou niečo hľadá a asi nezažil pocit, aký mali určite mnohí z nás po prvom vypočutí všetkých albumov od BC po Ultru. To bol vždy šok a totálna novinka. Toto je jednoducho opáčko Sotu. A už ma fakt prestáva baviť tá ich záľuba v tých pazvukoch, chrapotoch a škrípaniach. Ja neviem, kto to tam furt presadzuje, ale predpokladám Hiller s Martinom. Asi pri analógoch je to nevyhnutné, aby to neznelo ako popík.. neviem. Mňa to ale jednoducho rušilo, ruší a bude rušiť...  škoda, mohlo to byť veľmi dobré, ale toto vždy u mňa skladbu od DM zosunulo hodne dole. A páni a dámy, nie je to vôbec o nostalgii a neuznaní posunu, nechcem ich mať o 20 rokov naspäť, naopak a uznávam posun a zmenu po „vrchole“, ale pazvukový smer, ktorým sa uberajú od Excitera nie je pre moje uši. Ale to je samozrejme len moja osobná vec.

To Monghi: nie zlý nápad na ten setlist grin

Lojzo

 63    24. október 2012 o 23:08

Chcel som napisat presne to co Dusan, ale teraz uz nemusim :p a priklanam sa k tomu ze to vobec nie je o nostalgii ale o tom ze ten odklon na ktory sme boli za tie roky u DM zvyknuty tu nie je taky vyrazny ako pri inych albumoch/skladbach z minulosti. A plny suhlas s tym ze “kavu tam v studiu miesa” Gorac s Hilierom, Gahan dava do toho akurat svoj hlas ktory znie celkom fajn na studiovych veciach, na koncertoch je uplne o inom…

marcel

 64    25. október 2012 o 02:57

Tak nevím, po poslechu mě nějak samočině napadlo, že to mám s DM tak, že dělím na PŘED a PO. Období PŘED skončilo s odřenýma ušima Ultrem a bohužel i tato ochutnávka mě jaksi sama našeptává, že se na tom nic nezmění.
Píši to však přesto, že se na novou desku strašně těším, pořídím si ji v té nedeluxnější verzi včetně všech singlů, DVD a všeho co bude vydáno.
Prostě mám už jen jaksi pocit, že vše bylo řečeno. I to slovo “Angel” znějící Gahanovým hlasem je jaksi furt dokola.
Každopádně se však těším na ten několikaměsíční maratón “novosti” pocitů a emocí z poslechu nového alba, ale trochu mě současně děsí představa, že po přesycení poslechu bude deska odpočívat ve skříni jako její starší sourozenci jménem Ultra, PTA a SOTU:(.
Jinak píseň samotná nezní špatně, žádný šok ani euforie se však nedostavili jako dříve v případě PJ, IFY, BOTG a kupodivu i Wrong. Píseň zní hutně a trochu mě připadá, že byla snaha vyprodukovat něco příliš depešácky depešáckýho, ale bez toho aniž by si to tvůrci předem uvědomovali. Kapela mě prostě posledních pár let připomíná spíš továrnu na výrobky značky DM:).
Co mě však vadí nejvíc je ten marketing posledních let. Vím, doba je těžká a pro hudební průmysl to platí dvojnásob, ale po několika letech oficiálně vystoupit na tiskovce a skoro jako první věc oznámit místo a čas koncertování bez toho, aniž by někdo předem věděl jakou novou tvorbou se prezentuji, mě přijde minimálně příliš vykalkulované a osobně s tím mám problém. Možná i z toho důvodu se posledních koncertů nezůčastňuji, nějak mě to prostě odrazuje:(.
Navzdory všemu vyřčenému jsem však pevně přesvědčen, že nová deska bude očekávatelně kvalitní, protože to je právě to oč tu v posledních letech běží. Hudba samotná již překvapit nemusí, kvalita počinu s níž byla vyrobena je však nesporná a právě za tu poctivost, které je v dnešním světě jako šafránu, DM právem nadále miluji, uznávám, respektuji a podporuji!:)

ivan

 65    25. október 2012 o 07:19

u mna ak by bol toto prvý singel (čo samozrejme nebude, inak by to nedali von), tak v tomto miléniu No.1. len pre uplnosť:
2. precious
3. dream on
4. wrong

dvestotri

 66    25. október 2012 o 07:31

Uz dlho nemali takuto silnu skladbu. Ale nemyslim, ze by dali takto von 1.singel. Toto bude mozno jeho b-strana.

radoo

 67    25. október 2012 o 08:41

mozno je v tom gore nevinne lebo pokial sa neobjavil hiller,tak dovtedy ziadne pazvuky, chrapoty plus dalsie rusive momenty neboli.doslova mi to kazi pozitok z posluchu.ta skladba ma naboj,inovaciu,ale je to zbytocne presytene na ukor prednych zvukov a dynamiky.

santer

 68    25. október 2012 o 09:19

Je to ako Nick Cave ala 80/90-te roky smile)) Dave spieva dobre,myslim, ze stale lepsie, len ta zvukova stranka skladby sa moc nelisi od poslednych dvoch albumov.Osobne by som uvital konecne nejake cistejsie zvuky a nie mis-mas kadecoho…Refren bola kedysi najsilnejsia cast skladieb od DM, ale od Exciteru az na par vynimiek tie refreny za vela nestoja- clovek pocas piesne caka, ze teraz to pride….a ono to neprislo:( A teraz naozaj nechcem delit DM na obdobia,ale ruku na srdce-je to tak.Uvidime, aky bude zvysok albumu a len cas ukaze, ci sa stane niecim vynimocnym,alebo zapadne len ako dalsi kusok do depesackej zbierky.Nech uz to dopadne akokolvek, som velmi rad, ze DM este vobec existuju a raz za tie 4 roky nam nieco ponuknu,pretoze su dlhe roky sucastou mojho zivota a nechcem si ani predstavit dobu, ked svoju hudobnu drahu ukoncia….

exit music

 69    25. október 2012 o 09:26

to dušan - niekde v tvojom predošlom príspevku som čítal, že si z nového albumu Dead Can Dance dosť unesený? Máš recht, ja ako veľký fan DCD musím s tebou súhlasiť a po tom, čo som ich teraz videl naživo v Budapešti, tak sa neviem z toho dostať smile A cítim, že tak trochu chceš porovnať nový album DCD a novú skladbu DM… To sa vážne nedá! Ja sám by som si v DM želal kopu nových prvkov vrátane toho, čo robia DCD na turné, t.j. že zahrajú kompletný nový album, to je teda propagácia a v prídavkoch vôbec nehrajú až tak veľké hity… Dokonca z naj albumu (1987) nezahrali vôbec nič, ale cez to všetko, to bola show, že “sánka dolu” smile
V hudbe a hlavne pri DM je to o niečom inom - treba sa tešiť, že i keď svojim korytnačím tempom, ale predsa len sa DM asi posunuli niekam inam a to je fakt dobré... Pravdu povediac, mňa už unavuje čítať tie porovnávania, čo bolo a čo teraz nie je, alebo hľadať nejaké podobnosti s už vydanými vecami… Načo? Možno pôjdem proti sebe, ale (aj pod vplyvom DCD) v DM , ako aj v hudbe ako takej treba hľadať len to krásne, čo človeka zaujme, nabudí, naštartuje, osloví, preberie, precitne a neviem čo ešte krásne s ním urobí... Ak to má byť o tom, že hľadáme nedostatky, chyby a pod., tak sa potom radšej venujme niečomu inému alebo hľadajme v hudbe niekoho iného, kto nás osloví... Veď je toľko krásnej a kvalitnej hudby, že až... Keď človek cíti, že DM už preňho nie sú to pravé orechové, tak nech sa s tým zmieri, nech si pamätá len to dobré, púšťa len to dobré a pohoda smile My ostatní ideme ďalej!!! Obrazne povedané : “psy štekajú, ale karavána ide ďalej” smile .

Flexible

 70    25. október 2012 o 09:37

Tomy uz len treba dodat to Amen! Krasne si to napisal!!!

Ringo

 71    25. október 2012 o 10:26

Skladba vypada na experiment. Mozna nebude ani hlavnim trackem na albu. Privital bych vetsi uhlazenost a mensi agresivitu Davova zpevu. Kouzlo jeho hlasu tkvi jinde nez to preemotivovane tlacit na silu. Chybi mi v tom prirozenost, abych nebyl zpatecnicky, stacilo by mi, kdyby se pevecky drzel toho, co predvedl v pisnich Ghost a Light. Ukazka zni, jak kdyby ji nazpival prakticky live.

bel canto

 72    25. október 2012 o 10:34

Jojo presne ako povedal David, moc sa s tym v studiu neparali. Podla toho to aj vyzera, produkcne to neprinasa nic nove, je to smutne… Jeho farba spevu mi v tejto pozicii nereze, moc tlaci na pilu, ale berem to tak, ze tak to chceli. Inak posun od SOTU ziaden, ale kurna, sak ked tam sedi Hilier tak co ? Hilierovske smutne, priemerne obdobie ...

yamaha

 73    25. október 2012 o 10:59

dvestori a ringo: Aj na tlačovke k predošlému albumu pustili krátke ukážky Wrong a Peace a ako sa neskôr ukázalo, boli to single a finálne verzie, aj keď sme sa mnohí vtedy utešovali, že sú to len demá:-(  Myslím si, že toto je finálna podoba skladby a zrejme bude aj na albume…Bojím sa toho, ako bude vyzerať Daveho spev tejto skladby počas koncertu, lebo už teraz dosť tlačí na pílu a počas live vystúpení Dave takéto výšky už moc nevládze spievať a potom je to také moc ukričané viď. Wrong na poslednom turné.

bel canto

 74    25. október 2012 o 11:50

Po X-vypocutiach citujem Alana - DM potrebuju silneho producenta.
Okrem vyraznych bicych a base, ktoru asi vedel urobit len Alan uz netvoria ani medzihry a zvukove vrtvy a klenby medzi slohami, refrenom, to vsetko co ich piesne obsahovali naviac oproti spevu. Velmi vela sa v ich poslednych veciach spieva a malo hra. Toto povazujem za hlavnu charakteristiku DM2 - malo sa HRÁ.

yamaha

 75    25. október 2012 o 12:31

bel canto: áno, silný súhlas, vo všeobecnosti je v posledných DM albumoch skutočne málo hranej melodiky. Ak by som si pustil ich súčasné  skladby bez spevu, bol by to iba rytmus a kopec zvukov a prskaní.

Ringo

 76    25. október 2012 o 12:40

Bel canto a Yamaha: jo, tohle tvrdim uz od Exciteru:-) Ale je to moderni trend a je treba se s tim asi smirit. Porad to prevysuje mainstreamovou prodiukci o mile, takze muzeme byt na DM porad hrdi. Hudba se od 80. a prvni poloviny 90. let strasne zmenila. Podle me k horsimu. I kdyz nove alba mych oblibenych interpretu si stale psolechnu velmi rad. Netocim je ale tak casto, jako otacim ty stare alba z 80. a pocatku 90. let. ale co se mi hodne libi v hudbe po roce rekneme 2000 jsou treba Mesh a De/Vision, ti me vzdycky dostanou, ale je to spise alternativa, fandove do hudby, kteri delaji hubu coby fandove DM nebo NIN Takze az na vyjimky nekopiruji moc soucasne trendy prskavych zvuku doprovazenych beaty.

mks

 77    25. október 2012 o 13:01

Já z toho cítím čistou radost a nadšení! Song má drive a jde z něj skvělá energie. Dave je skvělej. Za mě je to super a opět mě přesvědčili, že se i nadále vyplatí věnovat jim pozornost. Nepotřebuji nic porovnávat a vzpomínat na klávesové /melodické/ “vyťukávky”, nepotřebuji se ohlížet. Doba se posunula a ač si rád pouštím staré placky (a opravdu klobouk dolu před Alanem, který svého času věnoval hodně usílí při tvorbě zvuku), tak děkuju klukům, že se nepokoušejí dělat věci jako dřív. Jde to novou cestou a z toho mám radost. Snad takové bude celé album. Jestli někdo tvrdí, že takto znělo SOTU, tak jsem buď hluchej já, nebo je problém jinde. Vím, co se asi stane… grin

grapher

 78    25. október 2012 o 13:44

Ak si odmyslím Daveov hlas, tak mi to znie ako Ladytron alebo Client. Bohužiaľ, priemerná skladba po všetkých stránkach snáď okrem vokálov, track ako vyšitý zo SOTU.

bel canto

 79    25. október 2012 o 13:47

MKS - tato nova piesen nenaznacuje ziadnu novu cestu, takmer nulovu kreativitu. Ta skladba nepriniesla nic nove, nic svetoborne co by kapela tohto formatu mala vytvorit. Oni su najlepsi, z ich novych skladieb by sme mali sediet na zadku a utekat na stadiony. Tato nova vec je hlboko pod ich uroven.

Lojzo

 80    25. október 2012 o 15:07

to grapher: dalsi presny opis, co povedat asi len to ze mame nejake tie naroky a chalani uz nemaju taku silu robit veci s kazdou novou platnou inaksie, trend v hudbe a zvlast popovej. Mne to pripomina vyvoj Madony, spev ostava hudba sa kazdym albumom meni/nemeni podla momentalnych trendov.

dvestotri

 81    25. október 2012 o 15:36

niekde v diskusiach som cital, ze DM by mali pri komponovani hudby pocuvat aj svojich fanusikov. Pevne dufam, ze tak nikdy nespravia. Je to absolutny nezmysel. Pamatam, ze ked vysiel SOFAD, tak vela mojich kamosov prestalo pocuvat DM. Proste boli zvyknuty na iny zvuk a prejav. Pokial bude novy album taky ako tato nova skladba, tak tiez si myslim, ze DM stratia vela fanusikov. Proste nie kazdy znesie zmenu. Ja som nou nadseny. grin
A to nie len u DM.
...aj taky Laibach ma vzdy vedia milo prekvapkat.
grin

bel canto

 82    25. október 2012 o 15:58

Ja tiez viem ocenit progress ak citim ze sa bud uroven zlepsuje alebo udrzuje, co v tomto pripade podla mna neplati. Podla Gahana ano, ked je spokojny s III.ligou Hourglass, tak tam nie je o com.
V podstate pocuvam veci obsahujuce v prvom rade kvalitnu melodiu a napad, preto by som NIN, Laibach a podobne veci nezvladol. Ti ludia nedokazu vytvorit melodiu v pravom zmysle slova, jednoducho na to nemaju. Velmi im pomohla technologia a pocitace, bez nich by boli strateni. Gore nie, aj s gitarou je skvostny.

Ringo

 83    25. október 2012 o 16:47

Bel Canto: uff, tak ja jsem sice kriticky az hruza, ale Hourglass bych jako III. ligu rozhodne neoznacil, podle me je to vyborne album, ktere klidne mohlo byt albumem DM. Jiste, jnejake hluche misto by se tam dalo najit, ale to slo jeste doladit.
Taky ocenuji v prvni rade dobrou melodii, ale taky zvk a hlasovy projev. Leibach neni muj salek caje, ale po delsi dobe odmitani jsm se sveho casu propracoval k tomu, ze me NIN nadchli a podle me slapli v elektronice DM dost na paty nekterymi napady. Trent Reznor melodii urcite umi, chce to jen neodpadnout pod prvnim dojmem kravalu a zaposlocuhat se nekolikrat za sebou a ty zvuky postupne odlisovat. Samozrejme nektere veci jsou ulet a dost se tam rve, ale i v tom se po case da najit kouzlo, ale je to pro me spise alternativa, stale preferuji vyborny Gahanuv vokal. Jinak jestli neznas, zkus Stabing Westwards, The Darkes Days. To povazuji za luxusni poslech.

bel canto

 84    25. október 2012 o 17:39

Ringo diky vyskusam. S tou III.ligou to je len moj nazor, nic viac. Ja zasa pocuvam uhladenejsie veci : Jose Padilla, Bent, Royksopp, Air a Bel Canto samozrejme, ale skusim okostovat Reznorovu filozofiu ... Inak dufam ze toto nebude prvy album DM kde si poviem, ze toto uz pocuvat nebudem, to sa mi este nestalo, mozno pri prvom albume, ten nepocuvam ...

Ringo

 85    25. október 2012 o 19:22

bel canto: tak ja od DM posloucham i to prvni album, na svou dobu bylo hodne silne:-)

Jinak me se u DM jeste nestalo, ze tohle uz neposloucham a asi se to ani nestane. Pravda,vynechavam Exciter, ale neni to v kategorii “nechci uz nikdy slyset”. Ja mam veskrze rad zjimave i neprvoplanove veci, ktere nemaji v planu chytit udernosti a hitovosti, to bych asi jinak neposlouchal OMD, Oldfielda nebo Dead Can Dance a nebo bych asi tak neujizdel na totalni podivnosti s nazvem Spice Crackers, kterou udelali Camouflage. Ja jsem hodne poslouchal i Davuv Soulsavers, byt jsem si u nekterych pisni rikal ,ze do techto vod by se Dave fakt poustet nemel, ale proste bylo to zajimave, chtelo se to jen oprostit od toho, z od Dava vzdy a vsude budu ocekavat DM zpev a DM sound.

Jastrab

 86    25. október 2012 o 20:05

Jáj, mne sa strašne čudne číta o tých pazvukoch. Nie su to práve tie pazvuky čo tvoria hudobný profil DM, Gahanov šporťák, rynčanie skla a podobne? Nech si hrajú čo chcú a ako chcú, kritici ich radi nemajú, doma bum neurobia a v Bratislave bude zase zápcha.

Paloq2

 87    25. október 2012 o 20:16

Presne kvoli tomutu vypustili DM takto predcasne uplne novu pesnicku,aby vedeli aky ohlas to vo svete spravi.Strasne je ake negativne nazory tu bohuzial prevladaju.Viem si predstavit aky shit pesnicku by ste spravili vy,ty negativisti co tu furt kydate.
dvestotri to uz napisal,to by dopadlo keby DM robili hudbu podla fanusikov.Proste nikdy sa nezavdacia vsetkym fanusikom to je jasne.
PS: Nejako nebadam na pesnicku ziadny nazor Gabriela,ako je to mozne?

2strange2

 88    25. október 2012 o 20:26

Dojmy po asi 30 vypocutiach-uvod piesne do asi 10. s. mi pripada akoby islo o ranne zahrievanie aparatury v studiu pred nahravanim. Ak by som bol tinedzer, ktory potrebuje prvotny vnem, ktory ohromi, tak si poviem, ze nic extra. A ani ako dlhrocneho depesaka ma neopiju rozkom toho uvodu.
V dalsom rade nastupi tvrdy Daveov vokal, trochu sileny, miestami akoby este dospievaval Presence of God. Slova ako Lord, Angel su trochu prehnane, osuchane-ak ratam ich synonyma a podobne vyznamove slovicka v textoch DM vobec.
Dave sa zahryzne o steaku, ktory si sam pripravil, jeho vokal je totiz hlavnym nastrojom piesne., hoci aj elektro-basova linka reze do ziveho a Martinove mixovane kvazikvilenie predstavuju, spolu s vydychom v rozmedzi 1.16-1.48 asi najhmatatelnejsie momenty skladby. Nasledny nasup trochu straca grady mozno priskoro a piesen sa nijako extrovne s posluchacom neluci. Vrtaky a pazvuky su miestami celkom ok, no tusim uz nie sme v roku 2009.
No napriek vsetkemu vyssie uvedenemu sa nemozem zbavit dojmu, ze po vsetkych tych rokoch pred, pocas a po vrchole DM, so Strangelovom, People Are People, s EnTheSilencom si PerJesusom som mozno nasiel aj ja
dalsi PIECE I’ve been searching for pre tu dlhu mozaiku s nazvom DM

Ringo

 89    25. október 2012 o 20:36

Jastrab: uz jsem to nekde psal, evim jestli tu nebo na CZ strankach, me se libilo, kdyz delali pazvuky z realnych zvuku, zelezna trubka o zeleznou trubku a pod. Co mi kapku vadi na tech novych zvucich je usi trhajici skripot, umele vytvoreny zvuk a jeste k tomu pazvuk hranicici misty s neprijemnosti. To je ten rozdil oproti tomu, kdyz do pisne zakomponovali nastartovani auta, zvuk houkajiciho vlaku, nebo kdyz bubnove beaty vymenili za udery do plechu. A kdyz uz teda ty zvuky delaji nejak umele (neznam tu technologii jak k nim dospeji), proc to musi proboha skripat, jak kdyz jedes nozem o sklo?

bel canto

 90    25. október 2012 o 20:50

Presne to som chcel napisat na Jastraba. Hudobny profil DM tvorili realne sample a tieto umele Hilierovciny mi uz lezu na nervy. Hudobny profil DM bola extremna cistota, vo Violatore az laboratorna, dnes je to spinave, vyprskane, fuj. Robili tvrde bicie a basu, dnes je to cele makke. Nepiste ze su dnes su take trendy, DM sa nikdy nepodriadovali trendom. Zda sa ze tvrde bicie s basou pretlacal len Alan, Hilier tvrdy DM uplne zmakol .... Paloq2 - jaku pesnicku by som urobil ja ? Clovece, co to mas za optiku ? Ja mam svoju robotu a v nej sa znazim byt dobry a drzat si urcity level. DM maju svoj job a tiez sa tam snazia byt dobri, takze co tu porovnavas ? Lenze je tu jeden dolezity bod - DM je svetova elektronicka jednotka - a taketo mostrum by malo bud robit single ze z nich sadneme na zadok alebo sa na to vykaslat. Myslis ze Federer bude hrat tenis ked bude v druhej desiatke ? Nie, zabali to, bud hra na spici alebo vobec. Stastim pre mna je ze DM este hraju a nestastim, ze su druhej desiatke ...

giggs11

 91    25. október 2012 o 21:14

bel canto,nic vo zlom,ale neskutocne si protirecis…vobec nik nevie,teda okrem dm,ze co je toto za skladbu a uz odsuvas svetovu elektronicku jednotku do druhej dvadsiatky…uplne suhlasim s dvestotri,ze by bola totalna hlupost,keby dm pri komponovani pocuvali svojich fanusikov…

kikinkadm

 92    25. október 2012 o 21:20

a co ak je to len dokonceny song z obdobia sotu ktory nevydali ani na SOTU ani na bonuse? to by som bral a na nove si pockame smile ja to budem pocuvat tak ci tak pretoze ich mam roky rad ale co je fakt ozaj tam nie je posun do inych vod, stale je to v postsotu miestami . inak paci sa mi ten nastup od 1:40 priblizne

bel canto

 93    25. október 2012 o 21:34

Spominam si na jednu vec. Ako uplne prvu vec com som v 97 pocul na radiu RagTime bol Underworld remix Barrel .... Spustili to s velkou slavou a hovorili sme si ze toto je novy DM ? Ty vole, co toto je ? Potom vysla Ultra a vydychli sme si, bol to len Underworld ulet ... Mozno ze toto je ten pripad, ktovie.

jozefst

 94    25. október 2012 o 21:35

Čo sa týka názorov, že sa od Playing the angel opakujú, tak keď si vedľa seba postavím Construction time again, Some great reward, Black celebration a Music for the masses, tak tieto albumy svojím hutným samplovaným zvukom do seba tak isto zapadajú, no nie sú rovnaké a hudobne sa kdesi posúvajú. Túto líniu narušil až Violator a nakoniec ju ukončil Songs of faith and devotion. Tentokrát pravdepodobne rozvíjajú svojú analógovú líniu týmto smerom, ktorú časom možno naruší čosi opäť nové. Nová skladba mi surovosťou evokuje Johnnyho Casha a jeho God´s gonna cut you down, dokonca aj čiernobielym videom a asi aj textom s duchovným pozadím. Voľakedy zvuky tvorili búcahním o plech, štartovaním auta a ich následným nahratím a spracovaním pomocou počítača, aby ich previedli do syntenzátora, dnes ich vytvárajú cez rôzne filtre točením gombíkov. Skladba mi príde oveľa lepšia ako napríklad posledný počin Ultravox Brilliant, u ktorých má človek, že sa naozaj opakujú, aj keď tie skladby neodsudzujem. To, že sa tu opäť diskutuje značí, že DM nezapadli prachom a to je dobré!

Dusan

 95    25. október 2012 o 21:38

to Tomy: Na mojich veľmi veľkých obľúbencov dead can dance v Budapešti som bol aj ja a na taký koncert nikdy v živote nezabudnem. Za všetko: slza mi vypadla asi päť krát, na all in good time som sa už vlastne rozplakal od emócií a zimomriavky nerátam.
Určite neporovnávam a robím presne to čo si napísal. Exciter, PTA a SOTU nepočúvam, sú na poličke a nič... ani na názvy pesničiek si neviem poriadne spomenúť. Napriek tomu s DM žijem ďalej, pretože vyprodukovali albumy, ktoré sú moje životné veci a vyvolávajú na koncertoch podobné pocity ako DCD v Budapešti. To ich obdobie PRED tak milujem, že ich stále sledujem a som na nich zvedavý, som jednoducho stále ich veľký fanúšik. Aj tlačovku som si pozrel celú a keby som nebol v práci, tak ju pozriem v priamom prenose. Plne rešpektujem to čo robia, cítim, že je to úprimná tvorba, stále. Tá skladba je podľa mňa výborná, silná, tak ako je napr. Free Love, ale zvukmi je pre mňa pokazená. Ale to všetko nevylučuje, že niečo na nej kritizujem a bohužiaľ sa to nesie celou ich tvorbou od excitera. Preto je na poličke…. Ale teším sa na album, tak ako pri SOTU si nalejem pohár vínka, dám na uši koss porta pro a pozorne vypočujem nový album. Teším sa na to. Nenechajte sa ale vy ostatní vyrušovať mojou kritikou, len sa delím o moje pocity z novej skladby, tak ako nás Monghi vyzýva v tomto článku.

to bel canto, yamaha: recht o tej produkcii. A zaujímavá myšlienka vypočuť si veci na platniach od exciteru bez hlasu. Asi zvukovo pre mňa hodne zlé.

re-milllis

 96    25. október 2012 o 22:19

... hmmm , silná debata… podla môjho ucha chýbajú nahrávkam DM ( i tejto ) trochu “teplých” zvukov a dobrý refrén… teda to, čo niekedy túto kapelu zdobilo.

Ringo

 97    25. október 2012 o 22:39

Bel canto: tak do druhe desitky bych DM nezaradil, v ramci dnesni hudebni tvorby jsou stal na spicce. Treba na allmusic.com nespadlo zadne DM album od CTA pod 4 hvezdicky, zatimco jinym kapelam davaji novou tvorbu poradne sezrat, nekolik alb Duran Dura v rade maji jen dve hvezdy,stejne tak OMD, The cure a jin hvezdy 80. let. DM nezapadaji do trendu, ale vzdy jsou ceneni za to, ze se vymykaji a nikdy to vymknuti se nebyl z hlediska hudebni kritiky odpad, spise naopak. A to rikam pres to, co si myslim o Exciteru a pres to, znovou pisen vnimam veskrze kriticky. al pres to sjem si ji e zajmem uz asi 10x prehral a urcite si ji poslechnu znova. Pocitam s tim, ze DM budou budto experimentovat, hudebni kritika to bude chvalit, fanousky drazdit a nebo DM udelaji jednou tezce retro album a budou zatraceni za sebevykradacstvi. Nevim ktera varianta je lepsi:-)

jozefst

 98    25. október 2012 o 23:18

Ringo, čo sa týka tej varianty, tak tá s tým experimentovaním a dráždením fanúšikov je lepšia, ako keby mali nahrať to čo už nahrali.

kevin.kevin

 99    26. október 2012 o 01:15

Ahojte, obycajne tu komenty len citam.. ale po par vypocutiach tejto veci a precitaniach vasich nazorov mi nedalo.. zaregistroval som sa a pisem. Ta vec je nudna, fadna a produkcne velmi slaba. Je mozne, ze to s novym albumom nema nic spolocne, je mozne ze je to nejaky B singel.. Teda bodaj by tak bolo.. Lebo takuto uroven album jednoducho mat nemoze. Hilierova produkcia a jeho bicie linky v podobe akychsi stereotypnych tss-tssatok mi velmi vadia.. Ako tu vecsina z vas pise, po Alanovom odchode je zvuk DM uplne onicom. A malinko odbocim - ale aj koncertna produkcia.. Kde su krasne casy Devotional, ked sa Alan s koncertnymi verziami vyhral. To je uzasne pocuvat.. World in my eyes, Walking, Fly on the.., I want you now, Behind.., Something to do a pod… Uz teraz sa “tesim” ako si Enjoy the silence alebo Walking v Bratislave vypocujem zasa v rovnakej verzii ako za poslednych 10 rokov..
Na albik sa velmi tesim.. tiez na turne.. Uz je to vsak len taka prijemna zotrvacnost DM fenomenu, ktory tu bol v 90 rokoch.

2strange2

 100    26. október 2012 o 07:25

Skoro vsetci kritici sa tu utesuju ty, ze toto je len nejake Becko. Nuz, ja mam taky velmi silny pocit, ze to tak vobec nie je. Podla mna to tam niekto nahodou pustil po nahravani u Gahana v kupelni. Ale vazne- tento kusok je napriek istej surovosti v priprave a trosku presolenom texte dalsim chodom od DM. Mozno tazsie stravitelny, no ja som vcelku napapany a este stale nie prejedeny. Mnam.

dvestotri

 101    26. október 2012 o 07:42

... mozno nastava dalsia prirodzena selekcia, alebo obmena fanusikov tak, ako pri SOFAD grin

Monghi

 102    26. október 2012 o 07:45

vsetkym by som rad pripomenul jednu dost podstatnu vec. Posudzujete surovy material, hoc uz s nalezitou strukturou. Nezabudajte na fakt, ze o par dni sa vsetky nahrate veci posuvaju FLOOD-ovi a sami dobre viete, co tento pan dokaze smile Spomente si na Freelove smile

Ja neviem, preco ste na DM taki narocni. Ak by uz pri SOTU ohlasili, ze koncia, tak by to vacsina nerozchodila. Pridu s niecim novym, neviete to rozchodit takisto… su to umelci a umelci maju vlastne videnie veci smile Ber alebo nechaj tak…

Mna na DM stve v podstate len jedine! Ze si vzdy nechaju kecat do prace od niekoho ineho… hlavne od Millera smile A potom od Kesslera na turne, co v setliste nechat a co nie. A hlavne ma stve, ze si postavili naveky tri koncertne piliere, z ktorych si fans urobili svatinu… ETS, PJ a NLMDA… ak by nieco z toho nezahrali, tak by polovica fans asi zinfarktovala smile Skoda, ze sa nevedia viac postavit na hlavu a urobit koncerty trochu inak…

nic to… pre mna novy song konecne po rokoch pecka a tesim sa na finalnu podobu albumu!

insight

 103    26. október 2012 o 08:04

Ja som slubil, ze nebudem nic pisat pred a dokonca ani tesne po vydani albumu, uz som sa popalil na SOTU, ktore som hned po vydani velebil a teraz lezi prachom zapadnute. Chcem, aby bol novy album pecka a aby som bol na neho pysny, “aha, toto je novy depesmod”.
Nepocul som este ani tuto skladbu, ale slova angel a lord mi nevestia nic dobre smile
Uz su zname terminy turne pred vydanim albumu, to mi pride fakt ze divne.

Ringo

 104    26. október 2012 o 08:12

Monghi: diky ze jsi to tak pozitivne naladil, trochu jsem to potreboval. Mas samozrejme pravdu.

teda az na jednu vec, kdyby na koncerte nebyl PJ, ETS a NLMDA, nerozdychal bych to:-) Pro me je to proste neco jako ritual, bez ktereho by koncert DM nebyl koncertem DM. Proste neco, co je tzavedene a clovek dela na kazde aprty a tesi se na ty momenty:-)

Dangerous

 105    26. október 2012 o 08:35

to insight: ale no tak, tak pěkná slova…“Where angels sing” I feel you…
“But the Lord himself would blush” Walking…
smile

Poslouchejme hudbu bez předsudků...jinak na ní vždy uslyšíme něco špatného…
Když si někdo řekne, hm, je to bez Alana, tak to nemůže být hudebně dobré...
Hm, je to s Hillierem, tak to musí být špatné...tak si to rozhodně neužije…
A i když ta písnička potřebuje doladit, tak to doladění dostal do ruky ten nejpovolanější, Mr. Mark Ellis aka Flood, který písně z nového alba DM bude mixovat příští měsíc. Držme palce.

Flexible

 106    26. október 2012 o 10:08

...a tak aspon budeme moct pocut, co dokaze to finalne mixovanie, boli tu pri zverejneni info, ze to bude Mark Elis ala Flood, dlhe “odborne” mudrovania od, ze to uz s tym nic podstatne ten clovek neurobi az po euforiu, ze Flood bude zachrancom Hillierovej “sabotaze”... :D

kevin.kevin

 107    26. október 2012 o 15:50

Monghi, byt na nieco narocny je velmi relativny pojem.. Mozem byt aj nenarocny a jednoduchy - a nebude sa mi to pacit.. Je to vec vkusu, postoja, osobnosti kazdeho z nas - fanusikov. Skratka bavime sa tu ci sa nam to paci, nepaci, paci viac, nepaci viac.. Vyhranovat realitu do “ber alebo nechaj tak” sa mi zda dost insitne. Ziadne umenie nemozeme brat “ber alebo nechaj tak”.. To by tu bolo len dobre a zle umenie a nikto by o nicom nediskutoval..

kikinkadm

 108    26. október 2012 o 17:47

kevin kevin nesuhlsim ze DM bol fenomen v 90 rokoch, skor vidim ze prave ti fans ktori zrali DM v 90 tych rokoch su najviac citlivy na nepritomnost wildera je to tak proste ja pocuvam DM od 84 teda vacsiu cast 80 rokov kde vysli ozajstne pecky ako BC alebo MFTM, pre mna bol vyvoj DM v rokoch 90 tych hlavne sofad sklamanim pretoze mi nerezal ten styl teraz z odstupom rokov milujem preve zo sofadu par veci ale album ako celok mi nesedi, WIMS, IYR, Rush, Higher love su veci ktore mozem tocit dookola , stale je to vec vkusu
ked vezmem do uvahy info ze flood este len bude mixovat novy album tak mi stale tato piesen pasuje ako nevydany nejaky B singel zo SOTU proste mi tam velmi zapada, a sotu mam celkom rad, ktovie mozno prave koli prvym reakciam zverejnili tuto nahravku aby mohli vybrat co dat floodovi zmixovat smile uvidime tesim sa

Ringo

 109    26. október 2012 o 19:18

kdyz u SOTU DM zverejnili na tiskovce ukazku Wrong, zahral jen kratky uryvek. Ted DM pred tiskovkou hodili klip doprovazeny pisni. Faktem je, zenikdo nevi, zda ta pisen ma jiny ukol nez prezentaci prave tohoto videa a prace DM ve studiu. Ta pisen muze byt klidne hricka, neco na rozepivani, zahrivaci kolo. Vubec nemusim mit pravdu, ale porad mma pocit,ze taskladba mozna vlastne na albu ani nebude, pokud ano, tak jen jako bonus track jako Oh Well. Mozna je to jeden z vtipku DM, kdy budou s usmevem koukat na tyhle diskuse, dohady, fanousci si zbesile budou tu pisen davat do MP3 a poslouchat do zemdleni nez vyjde prvni singl. A pravdepodobne ten singl nebude tato pisen:-)

2strange2

 110    26. október 2012 o 19:50

Ringo, ja mam pocit, ze v to velmi chces verit. Ale co ked to tak nie je? Stavime sa? grin Snad sa -nadnesene povedane- nehanbis za tento kusok od DM? DM dali do tejto veci dost znacny kusok svojho ja, no miestami to fakt vyzera ako polotovar bez dochutenia

Ringo

 111    26. október 2012 o 20:07

2strange2: nestydim se za tuto pisen, ale bohuzel zaroven nemam pocit,ze ta pisen muze necim zaujmout krome toho, ze je od DM. Proste to tak na rovinu musim napsat. Jako je tozajimavy poslech, ale prijde mi to proste jako Sulsavers ten styl. Soulsavers jsem poslouchal hodne, ale ne proto, ze by me posadilo na zadek, ale prosteproto, ze se to zajimave poslouchalo. Ale jako nic sokujiciho, to je ten problem. Navic ja u toho songu postradam melodii, je to takova odrikavacka. A kdyz uz odrikavacka, tak by to melo mit grady, minimalne aspon jako Sweetest Condition nebo uplne nejlepe Stories of Old:-)
Muzeme se virtualne vsadit, protoze ja tomu fakt chci hodne verit jak pises a verim proste, ze to tak je:-) A pokud uz to fakt ma byt na albu, tak to je jen demo, ktere dodela teprve Flood a doda tam zvukove linky v nekolika vrstvach, ktere mu predhodil na notach Martin, jak si je vybrnkal na kytare:-)

2strange2

 112    26. október 2012 o 20:32

Ringo-aj ja mam v sebe dusicku, ze to bude este lepsie, hoc som skor skepticky. Holt, DM standard je privysoko aj pre samotnych chalanov.Z tejto skladby srsi energia, ale aj sebaironia. Chceme od nich asi prilis, enjoy the silence 2 ci 3, ak ratam Precious a spol sa uz asi konat nebude

grapher

 113    26. október 2012 o 20:35

Dnes som si po veľmi dlhej dobe pustil Construction Time Again. Tá vecička má skoro 30 rokov, ale zasa ma doslova posadila na zadok, neskutočné zvuky. Toto je to, čo mne osobne na postwilderovských doskách chýba. Je mi šumafuk, kto album produkuje, hoci aj Vašo Patejdl, bez problémov by som zvládol aj moderný štýl, ale nech kurňa album produkuje človek, ktorý vie o čom DM je a prečo sa z nich stali hviezdy a nech to ďalej zdokonaluje. Hilier je isto odborník a kápo, ale na mňa to pôsobí ako keby Peter Lipa produkoval Rammstein.

Liba

 114    26. október 2012 o 21:45

Celé zle, nepáči sa mi to ani trochu, to už nie je DM. Prečo si proste nezavolajú späť Wildera? Koniec DM nastal po jeho odchode, len im trom to ešte nedošlo…
Tieto ich sci-fiction pazvuky jednoducho neznášam. Ak predsa len pôjdem na koncert, tak kvôli starým hitom a Gahanovi….toť vsjo.

Fido

 115    26. október 2012 o 21:45

Mne je divne ze skupina skoncila nahravanie noveho albumu a este nepoculi finalne verzie ktoré nahrali? Tak kto robil ten album? Hillier a Flood? Co do pekla robili v studiu, ked novy album bude zniet nakoniec uplne inac ako to urobili oni. Mne to tak pride ze ziadna skupina nie je. Je iba textar a spevak. Tod vsio. A to som miloval DM nadovsetko. Som sklamany.

Liba

 116    26. október 2012 o 21:54

....a roztlieskavač Fletch….

jozefst

 117    26. október 2012 o 22:07

Čo sa týka Construction time again, tak tu by som rád vedel, ako toto vtedy zapôsobilo na vtedajších fanúšikov po elektro popovom Speak and spell a jeho temnejšom následovníkovi A broken frame. Vtedy použitím samplovacej technológie svoj zvuk výrazne zmenili. A práve toto bolo u nich geniálne. Takýto skok v takomto krátkom časovom období neurobili ani The Beatles, ktorý sa od prvého albumu k experimentálnemu Seržantovi prepracovávali dlhšie a Revolver, ktorý znie troška odlišne a na ktorom si dovolili skladbu Tomorrow never knows, čo je vlastne predchodkyňa samplingu vyšiel až po viacerých albumoch. Ďalším výrazným skokom v kariére DM bol SOFAD, tu už im to trvalo dlhšie, než k takémuto čosi dospeli, toto je vlastne ich Seržant. Vtom období sa mohli aj uberať tanečnejšími aranžmánmi, ako napríklad u Sea of sin a Happiest girl. Aj keď tieto skladby majú označenie remix, v “originálnych” verziách nevyšli a toto boli údajne ich pôvodné verzie. Ale myslím, že je dobré, že sa uberali cestou, akú predviedli na SOFAD-e. Ktovie však, či sa ešte takýchto skokov u DM dožijeme, keďže nasledujúci album vyzerá skôr ako rozvíjanie ich analógového obdobia, tak ako tomu bolo u ich samplovacieho obdobia medzi rokmi 84 a 87.

radoo

 118    26. október 2012 o 22:57

ja naopak mam pocit,ze album je uz komplet hotovy a flooda si prizvali len na dokoncenie celej fazy nahravania do ktorej zial vyraznejsie nezasiahne.bodaj by som sa mylil, aby vyfiltroval odtial je rozne pazvuky,ktorych sme si na sotu uzili azaz.

2strange2

 119    26. október 2012 o 23:04

Ta piesen je uz takto proste super, hoc nedopecena, sebavykradanim uplacana, no je v nej 100x viac energie a nadsenia ci znakov tvorivosti nez v sucasnych apriorne komercnych breckach. Uz teraz je sucastou historie DM, hoc asi nie ako prave najvystavnejsi kusok. Po 50 vypocuti som rad, ze som sa tohto mohol byt svedkom, ze DM su to a teraz. Aj ja som cakal viac a cakam, no tuto piesen beriem. DM pocuvam pre ich pracu so zvukom, hlasom Gahana a pre x inych dovodov. Je to aj o hladani, pri ktorom sa clovek nie vzdy dostane prave tam, kde chcel.  Reci o tom, ako na albume budu jedny z naj trackov historie DM sa teraz mnohym vidia ako dlh, rysuje sa tu maly velky podfuk na depesakov, ktori uz prehltli vselico. Akoby nejaky tolkienovsky Cervivec ovladal DM a pripustil take excesy, akym boli videa k SOTU, kde sa DM dokopy raz mihli. Video k Wrongu bolo nedotiahnute, hoc myslienka bola dobra. Aj pred vydanim tohto singlu som cital cosi o tom, ze poslednych 30s tejto piesne je super extra a ze to nema obdobu. Tusim to povedal Brat ci ktory to znamy spolupracovnik DM. No a ja som teda z tych poslednych sekund vyvaleny nebol. Flinstonovci, hotdogy a skoroporno v Hole to Feed….reklama na stravovacie zariadenia 4.cenovej skupiny v militaristicky zacinajucom Peace….nedotiahnuta kolaz k Fragile Tension….male zastupenie SOTU na setliste koncertov….nema zmysel pokracovat vo vypocte “hriechov” ci preslapov z toho obdobia. Tato nova piesen nie je precin, prehresok voci DM kultu, no neopkavatelna perla taktiez nie.
Kedysi by ma vobec nenapadlo, ze Gahan bude spievat takto, ze aj par zaujimavych zvukov ako v tejto novej vecicke sa u DM objavi. A som rad, hoc to cele znie skor cvicne, improvizovane.

V tejto negativnej vlne diskusie musim dat -hoc trochu obviazany- palec hore!

radoo

 120    26. október 2012 o 23:27

vynechal si este jeden hriech-DVD SOTU.je to jediny nosic od DM,ktory nevlastnim,lebo za tento nepodarok som proste odmietol zaplatit.

Ringo

 121    27. október 2012 o 00:02

Fido, kokam ze nejsem sam, kdo premysli nad tim, jakou roli hral Hilier u tretiho alba DM, sam jsem podobny dotaz polozil na dm.cz. Co tam vlastne Hillier delal, jestli jako kamose do party, nebo jestli mel opazvucit Martinovy texty a hudbu k tomu bude teprve delad Flood? Ja v toho Flooda teda doufam. Jako ne ze udela hudbu k Martinovym textum, protoze hudba DM vzdycky vychazela z melodii, ktere Martin nabrnkal na svych demech do zpevu svych pisni, takze predpokladam ze flood melodie ma. Jen jim da zvuk a doufam ze ten pravy Depesacky. Jo, zni to blbe, proc to nedela kapela, ale producent. Ale kdo vi, jestli u jinych kapel to je jinak. Druha vec je, ze iluze, ze ten bozsky Violator a SOFAD zplichtil sam Martin, Dave a Alan a bylo to ciste jejich dilko je taky klamna. Oni vlastne pracovali takhle vzdy - slozeni textu, melodie, Dave nazpival vokaly a pak sup sup Martine, Dave za dvere, ted tady Flood z alanem dodelaji k tomu hudbu, aby to znelo. Jedinou utechou v tomto je, zeu toho asistoval alespon jeden pravoplatny clen DM a to byl Alan, takze se mohlo rici jo, tohle udelala ta nase milovana ctverice. Ted je jen na ne trochu vice videt, takze mohou byt nekteri zarazeni, ze Martin s Davem uz dvere do studia zabouchli a ono se jako s tim albem jeste neco ma dit, v rukou Flooda. No proste tam nebude jen asistovat Alan, jinak uplne stejnystyl prace jako kdysi:-) Akorat se Dave a Martin neodeberou na nejakou nekonecnou party a vytrznosti ve meste, ale jdou za svymi rodinami. To bude jediny rozdil:-)

Ringo

 122    27. október 2012 o 00:06

radoo, holt One Night in Paris je jen jeden. Jenom skoda, ze tam Dave nezpiva tak kvalitne, jako na Touring The Angel, popripade na SOTU. Pravda, po rozmlsani se na ONIP jsenm nadaval na rezisera Touring The angel za roztresene zabery, pauzovane zabery a pod. Ale po shlednuti DVD TOTU jsem si rikal, zlate DVD Touring the Angel. Ne ze by to byla spatna show ze strany DM, ale to, jake volil reziser zabery, tomu se rika tezce se netrefit do teto kapely:-) Ale ja si to koupil, kazdy live zaznam na DVD od DM musim mit a jeto pro me prijemna vzpominka na minule turne. Faktem je, ze zatimco Hamburg, Devotional a Paris jsem videl snad 50X, tak Touring The angel asi jen 10x, Tour of the Universe jsem videl jen jednou.

2strange2

 123    27. október 2012 o 00:17

Radoovi- DM mi pripadaju teraz trochu ako macka vo vreci- na koncert sa chysta pomaly kazdy druhy sused, lebo to je proste in, aj Jojka to predsa davala a isto zaznie Enjoy the silence, hehe. Takto mi to pripada akoby boli DM pojazdny cirkus s osuchanym repertoarom a pr novymi cislami. Nevieme, o kolko sa posunuli od minula,vysledok albumu je neisty a max. vieme, ze sa teraz nedavno hrali so zvukom, hudbou atd. a vysledkom je tato skladba, o ktorej tu stale basnime ci ju hanime. Pri SOTU mnohych navnadili kratke ukazky, tentokrat mnohych ocividne odradzaju a odzbrojuju niektore pasaze “tejto skladby” X. Mna mozno pohyna k pocuvaniu tejto piesne X prave ten pocit, akoby bola z minulych albumov a ja som bol stale uviaznuty v nedavnej minulosti. A to asi nie je celkom dobre. Suhlasim s nazormi ludi, ktori sa citia sklamani, zvlast v situacii, ked sa toho tolko naslubovalo. DM uz od Exciteru aj PTA premarnilo vela potencialnych hitov. Ani Wilder by nemusel byt zarukou spasy ich tvorby, remix inak vobec nie zlych In chains urobil transplantaciou pasaze z I want it now.

A este k tym hriechom - ja som svojho casu tuna kritizoval to nepodarene mikado z   priecelia albumu, Uz vtedy som citil tu polotovarovost. Mozno je to aj mojou povahou, ze si v hlave pri pocuvani tie chybajuce ingrediencie doplnam.
Ak neratam etericku Enjoy teh Silence,tak osobne povazujem za vrchol depesackej tvorby azda WalkingIMShoes, predtym Policy of truth alebo Strangelove. Ked som kedysi pocul prvykrat Infrared od Placebo, pomyslel som si, ze takto by znel DM dnes, keby isiel v slapajach napr toho strejndzlovu, no asi by to uz nebolo ono. Je to akysi kvintesencialny mostik medzi Just Canom a Enjoyom, ktory prepaja vsetok ten postupny prerod cez jednotlive albumy.

smidak101

 124    27. október 2012 o 01:13

Dejte to do pořádnejch sluchátek a myslím, že je to dobrý.

smidak101

 125    27. október 2012 o 01:16

Toto bude velkej hit od DM.

Daniel79

 126    27. október 2012 o 09:00

Ringo 27.10.2012 o 0:02: Flood bude prece delat mastering nebo ne?

mks

 127    27. október 2012 o 09:43

Ringo: Gore cca 6 měsíců komponoval nové skladby (jak dlouho Dave nevím). Dalších cca 140 nahrávacích dní na skladbách pracovali - vytvořili basove linky, obohatili skladby ruznymi nápady, proste vytvořili celé skladby… Pravděpodobně už nějaký čas Flood mixuje písně - dle toho, která byla dříve nahrána a celé by to měl mít hotové do konce listopadu. Tato mixaz nespočívá v tvorbě nové hudby, ale ve vytvoření finalniho znění, soundu chceš-li. Něco potlaci, něco naopak zvýrazní atd. Rozhodně nebude měnit struktury, linky atd. Jinými slovy, album je nahrano a teď se bude “čistit” a zvukově brousit. To není tvorba nové hudby! grin

Ringo

 128    27. október 2012 o 09:49

ale vzdyd jo, vsak jsem psal ze to bude vychazet vsechno z Martinem danych melodii k pisnim.

mks

 129    27. október 2012 o 09:59

Ringo: album je nahrané... Nic z ničeho vychazet nebude. Je to hotové, komplet hudba. Na demo nahrávkách Martina a Davea pracovalo x lidí a členové DM těch zmíněných 140 dnu. Album je nahrano, hudba, melodie zvuky….. vše je hotové. Teď už jen mix. Tam se nic nemění, jen se vytváří finální sound, ve smyslu znění nahrávky. Pak ještě mastering. Celý proces má skončit do konce listopadu. Je fakt, ze některé zvuky může výrazně potlačit nebo jim dat jiné vyznění, toť vše.

mks

 130    27. október 2012 o 10:08

Mimochodem, skladba je skvělá... Ale to už jsem psal. grin

santer

 131    27. október 2012 o 11:57

Myslim, ze skladba je obycajny priemer,keby to neboli DM a pocul by som to v radiu, asi by ma to nijak zvlast nezaujalo…A to,ze cast z nas caka od DM konecne nejaku pecku a nie len priemer,to je normalne a DM su si sami na “vine” - pretoze si sami nasadili latku dost vysoko,vedeli robit famozne songy, tak sa teraz necudujte,ze je cast z nas kriticka….Vzdy sa tesim z novych veci,ale zial,chyba mi to nadsenie,euforia a chut pustat si tie songy znova a znova….

2strange2

 132    27. október 2012 o 12:09

Santerovi-ja si tuto piesen stale pustam dokola, hoc jej chvilku trva, kym asi po 50s zacne a ja si ju vsimnem, rovnako tak aj koniec akoby vysumel do prazdna. Ale cinitiel znovuspustitelnosti, replayabilty factor je pri tomto kusku vysoky. Taky Walking si pustam len v istych obdobiach a hodinach, toto je dobre aj na rano a vecer. Ale uznavam, az taka dobra stuka ako Walking toto nove “onuo” zas nie je.

jozefst

 133    27. október 2012 o 17:30

Flood bude tentokrát iba zvukový inžinier. Nie producent ako pri Violatorovi a SOFAD-e. Vtedy pomohol skupine vniesť do tvorby vtedy málo používané a pre skupinu netipické prvky ako pretlačenie gitarového zvuku. Podobnú prácu odviedol napríklad u Nitzer ebb na ich Ebbhead, Erasure na Loveboat pri U2 na Zoorope a albume Pop. U U2 zas vniesol do ich tvorby viacej elektorniky. Aspoň si myslím, že sa vyznačuje aj týmto a má na zmene aranžmánov kapiel svoj nemalý podiel. Čítam tu viacej negatívnych komentárov, ale na druhej strane DM mohli niekde skĺznuť, točiť sa dookola, stať sa paródio samých seba, nahrať nejaké odvary, ale zatiaľ tak neučinili. Kapela sa už stala legendou a má zatiaľ stále potenciál a čo povedať.

smidak101

 134    27. október 2012 o 22:10

Depeche Mode jsou zpět…..

Hugi

 135    28. október 2012 o 09:12

Treba vypocut viackrat. a chytite sa,ci?podla mna pokracovanie SOTU ako vysite!a tie popicovky zvuky 80ś sú velmo dobréééé. good!

Roman

 136    28. október 2012 o 14:10

Podla mna toto je len nejaky rough mix ci ako to nazvat. Pamatate ked takto pred SOTU vypustili Come Back ci Fragile Tension? Hlavne Come Back bola uplne ina na fnalnom albume. Dokonca aj demo na CD3 bolo bohatsie na zvuky ako tato navnadova verzia.

Beladona

 137    28. október 2012 o 17:26

Přemýšlím, proč mě ten song nebere, když nevím, co mu vytknout… Chybí mi tam atmosféra a tajemství, jakoby moc tlačili na pilu.

insight

 138    1. november 2012 o 14:49

pustil som ten song este 3 x, snad to nebude na novom cd, je to ciste SOTU, len take nasilnejsie, prskavky a spol. opat vitazia.. ach
PTA a SOTU lezia v zasuvke, nic ma nelaka ich pustit opat
aj v tejto skladbe je zasa taka hlucha pasaz, typicka Martinova, prskavkova, vatova, to nemoze nikoho chytit
cakam ze ma nejake skaldby chytia za gule a budem mat opat na tele zimomriavky
naposledy som to mal chvilu pri SOTU, ale opadlo to rychlo, nebol to dobry album a peace ma zabilo uplne, to je nenormalna sracka

insight

 139    1. november 2012 o 14:51

znasilnene SOTU opat s prskavkami :(
preslapovanie na mieste, opat Hilier, vatove pe rskavkovpasaze Martina
to je vyjadrenie k tejto jednej skladbe

ach jaj :((

kemal

 140    2. november 2012 o 17:15

skuste si vypocut toto, Goreho inspiracia pri skladani tejto novinky http://leteckaposta.cz/565818880

Diskutovať môžu iba zaregistrovaní a prihlásení užívatelia.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa