New York, 14/04/2023

Finále prvej časti svetového "Memento Mori" turné, v slávnej Madison Square Garden, kde sa depešáckemu publiku, po prvýkrát, predstavila aj Stella Rose Gahanová

Celá aktualita je dostupná iba členom webu.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa

Názory Devotees (53)

adrian

 1    15. apríl 2023 o 05:43

comdemmation…


tommy

 2    15. apríl 2023 o 06:00

Ale nie ako duet s dcérou? Klasicky - s Martinom, nie?


Milan

 3    15. apríl 2023 o 07:00

S Martinom…


Milan B

 4    15. apríl 2023 o 11:54

Narozdiel od veľa ľudí mne show mladej Gahanky sadla smile imidž zjavne inšpirovaný Nancy Spungen a Courtney Love, psychedelický alternatívny rock. Na FB kolujú foto ako Dave plus celá kapela a Anton sledovali jej koncert priamo pod pódiom. 
Setlist v Európe verím že sa bude meniť,  viacero veci tomu nasvedčuje
Zaujímavosť-  vo VIP skybox bola celá grupa fanúšikov zo Slovenska.  V hľadisku boli DMK pokope.


BTW

 5    15. apríl 2023 o 12:46

zdravím,ako trochu mimo témy príspevku ale nevie niekto kedy budu vydané remixy na Ghost Again ked vobec budu a je to jediný singel ?
Taktiež 12Singles boxy neako sa zastavila prevádzka SOTU má víjsť tento rok nevie niekto kedy ?


Liba

 6    15. apríl 2023 o 22:12

no ako sledujem tieto videá z turné, tak ma chytá smútok, už sú fakt starí, už sú to také posledné záchvevy posledného turné. Nič netrvá večne a tak znie aj posledný album - depresívne a zle. Na koncert v BA sa teším Good bay.


BTW

 7    15. apríl 2023 o 22:24

Nemyslím si že by bol album zlý samozrejme neidem porovnávať s čiernimy perlamy z 80-90rokov ale čakal som horšie .. s albumom som celkom spokojný ich výkon na pódiu značne ovplyvňuje ich vek podľa mňa do toho určite dajú všetko s čim niesom spokojný tak to je tracklist


Dave & Mart

 8    15. apríl 2023 o 23:28

REKAPITULÁCIA:

Doterajší priebeh je sklamaním. Veril som, že veci sa aspoň málo zmenia, ale ostalo pri starom. Pódium je jednoznačne malé a absolútne bez nápadu či kreativity. Veľký LED-panel je klasikou, ktorý je mimochodom neustále zapnutý. Corbijnove projekcie sú absolútne nevkusné, okrem Everything Counts a Speak to Me. Pri Ghosts Again by som vypol obrazovku, tá projekcia pieseň spomaľuje, radšej by som sa zameral na svetelnú show. Okrem iného by Ghost Again pristalo nejaké intro. No a setlist je jednoducho horor, Global Spirit Tour 2.0 som rozhodne nečakal, ale stalo sa. Na mňa pôsobí úplne chaoticky, piesne sú zle zoradené, nadväzovanie piesní viazne. Ani raz sa mi nestalo, že by ma nejaká časť koncertu dostala do varu. Z tohoto hľadiska je to horšie ako zlé. Ako fanúšik som rád, že chalani koncertujú, ale to nie je všetko, to nestačí. Toto turné postráda kvalitu a detaily, snáď len svetelný park a ozvučenie sú na lepšej úrovni. Na mňa to všetko pôsobí tak lacno a povrchne, taký Revival-level. Jednoducho nikto si s ničím nedal veľkú námahu a to je na zamyslenie. Žiaľ som z toho všetkého rozčarovaný. Nejde mi do hlavy, že oni sa nenudia pri spievaní toho istého turné čo turné. A aby som nezabudol, Kesslera by som okamžite vyrazil, mizerný manažér, ale že mizerný.

Zo setu by som určite vyhodil:
It’s No Good, In Your Room, Precious, I Feel You, Pain That I’m Used To, Stripped, John the Revelator, Just Can’t Get Enough, Personal Jesus a vďaka Gordenovi by som asi uvažoval aj na Enjoy the Silence.

Čo by som v sete určite očákaval:
Blasphemous Rumours, Fly on the Windscreen, Sun and Rainfall, Nothing, Rush, People Are People (Martin by si už konečne mohol vstúpiť do svedomia), Suffer Well, Death’s Door a Never Turn Your Back. ... nič hrozné, nič nereálne.

Z Memento Mori:
My Cosmos Is Mine, Wagging Tongue, Ghosts Again, My Favourite Stranger, Soul with Me, People Are Good, Never Let Me Go a Speak to Me (možno ešte Before We Drown).

Čo sa týka výrazných zmien, som skeptický. Pokašľali to, času bolo dosť. Ani neviem prečo to rieším, ale veľmi sa hnevám. Naše názory sú aj tak prázdnymi odkazmi do vesmíru, nikto o ne nezakopne. Ale cez les ťažko vidieť stromy. Každopádne to takto vnímam a je to len môj nepodstatný názor.


g0ne

 9    16. apríl 2023 o 07:29

Liba [#6]:
no ako sledujem tieto videá z turné, tak ma chytá smútok, už sú fakt starí, už sú to také posledné záchvevy posledného turné. Nič netrvá večne a tak znie aj posledný album - depresívne a zle. Na koncert v BA sa teším Good bay.

Zle neznie, len by som vyhodil par veci z toho albumu, ale nevyhovies kazdemu.
Za mna je uplne zbytocny cosmos, speak to me a ghosts, ja ich preskakujem.


tommy

 10    16. apríl 2023 o 07:31

Hm, čakal som, kto začne malú rekapituláciu úvodnej časti turné... Neviem, asi by ju mali zhrnúť fans, ktorí tam boli, napr. taký Adrian… Podľa jeho stručných, ale vzácnych postrehov, je všetko tak, ako má byť... Ja sám som si povedal, že tento krát už fakt neriešim nič, čo by mi už dopredu mohlo pokaziť zážitok… Nemať žiadne očakávanie je pri tejto skupine lepšie, ako ich mať prehnané... Veď sami o tom spievajú... Spolupráca s Antonom ide po vydaní albumu SOFAD a nasl. turné už len zo zotrvačnosti… Tým, že im pomohol vybudovať akýsi tajomný, mierne temný kult, tak ho berú ako člena rodiny, ktorému je niekedy tažké povedať nie… A to je obojstranné... Niekedy som mal pocit, akoby už ani Anton nemal chuť pracovať s DM, ale nedokázal im povedať nie… Dlhoročná spolupráca je v tomto prípade skôr zaväzujúca, ako inšpirujúca a niekedy som mal pocit, že si Anton sám povedal, že ak im podsuniem tento surový nápad, tak ho určite odmietnu a mám pokoj… A DM ho v tomto smere vždy mierne šokovali so svojím prístupom: “To je skvelý nápad, Anton.” A bolo vymaľované... smile Anton si nakoniec povedal, že žiadne peniaze od DM nesmrdia a mám to za minimum vynaloženej námahy… Koľkokrát sme čítali, že Bono Vox zhodil zo stola kopu Antonových návrhov… Bono to stručne okomentoval tak, že niekedy to Anton s nápadom vystihne na prvú... a niekedy na sebe musí zapracovať... U DM nemal takú spätnú väzbu….
Alan je síce zakázaná téma, ale chcem len povedať toľko, že on mal podľa mňa dosť veľké slovo, čo sa týka celkovej vizualizácie a synchronizácie pódia ako takého… Kto vlastní jeho originálne nosiče, tak si musí byť vedomý, že aj v tomto smere je to oveľa umeleckejšie dielo ako bežný nosič DM… Dodnes si pamätám, aký to bol pocit, držať a po prvýkrát listovať LIQUID… Stále tam bolo čo objavovať... Proste multimediálny zážitok s dôrazom na slovo “multi”...
SETLIST: Podľa mňa v Európe dajú aj novinku “Stranger” a možno dôjde aj na tú spomínanú “The Sun and the Rainfall”, aj keď neviem, kde by ju zapasovali, keďže ona je dosť pomalá a zatváracia… A možno vyhodia WRONG a vrátia sa k Policy… Kto vie, je mi to srdečne jedno. Určite nezmenia polovičku setlistu, akoby si viacerí fans želali…
Len nech neprší a bude dostatok miesta na parkovanie… smile V tomto smere krátka poznámka pod čiaru: V piatok som išiel do BA a už ma to na tej našej D1 v daždi nebaví... :(


g0ne

 11    16. apríl 2023 o 07:39

Naposledy som bol v 2009, potom 2x nie, nejak ma to netahalo po tych 2-3 albumoch. Teraz sa tesim, ale nie som koncertny typ, najradsej pocuvam sam a na sluchatkach…
Idem, lebo ich uvidim poslednykrat, toto je posledny album.


Monghi

 12    16. apríl 2023 o 08:14

No, najvacsi problem Depeche Mode, myslim koncertny, je fakt, ze oni sa na podiu nevidia!!! A co je horsie, Antonove napady vidia az vtedy, ked uz je neskoro nieco komentovat upravovat a podobne. Vsade sa cele roky chvalia, ako Antonovi plne doveruju a potom to tak vyzera. Na Spirit turne to boli totalne faily v pripade WIMS a ETS, to uz bolo pre mna totalne cez ciaru! Zmieril som sa s tym, ze uz to v pripade koncertov nikdy ine nebude. A mozno im sa to paci, tak neviem, preco to vobec riesim.

Celkom by ma zaujimalo, ci sa Martin alebo Dave vobec zaoberaju svojimi koncertami, ako napr. Robert Smith, Trent Reznor alebo nebohy Prince ... ti si nechali nahravat kazdy koncert a tu a tam si po koncerte sadli, vypoculi si to a hladali pripadne chyby a show pocas turne vylepsovali. Toto asi Depeche Mode nikdy nerobili a uz ani robit nikdy nebudu. Ich vec. Idem len na koncert do BA, takze ma aktualne, ani tie buduce koncerty netrapia. Do BA si to idem uzit a tak sa aj stane! smile


Jaman77

 13    16. apríl 2023 o 09:51

Co sa tyka konkretne ich setlistov,podiovej sceny,Corbijnovej zoo a produkcie poslednych rokov asi uz nestoji ani za komentar…


Milan

 14    16. apríl 2023 o 11:09

Hm, sklamaný som z týchto komentárov, ale rozumiem. Moja sledovanosť kapely rapídne stúpa a teraz toto. Na druhej strane som tu čítal komenty tých, ktorí boli na koncerte a vyjadrovali sa pozitívne. Možno v tom kotli to vyzerá a aj znie inak ako keď to takto na dialku odsledujeme, moze to byt mierne klamlivé aj čo sa týka scény, projekcie, atď (no sorry, chcem sa ich za každú cenu zastať grin
A ono asi ani neprekvapuje, keďže ide s najvacsou pravdepodobnostou o posledné tour, tak možno idú dost po povrchu, uvedomujuc si to, že je defakto koniec. Na druhej strane špičkový, uznávaný umelec (čo oni iste sú) práve svoje posledné vystúpenia vygraduje tak, aby si ho fans pamätali ako niekoho, kto odišiel so cťou vďaka kvalite, ktorú predviedol aj v závere.
Verím Európe, verím setlistu, verím “strangerovi”, verím Bratislave!!
Urobte to aj Vy.


Slovan

 15    16. apríl 2023 o 13:19

@Dave & Mart [#8]: Moj nazor, nebude absolutne ziadna zmena.
Vsimnime si, tam su skladby ktore Daveovi hlasovo sedia a nijak zvlast sa nemusi namahat.


Milan B

 16    16. apríl 2023 o 13:23

@Dave & Mart [#8]:
Neviem kto si ale píšeš mne z duše.  Presne tak


bob3

 17    16. apríl 2023 o 13:55

Projekce ETS je jasna, Anton chtel poukazat na fakt, ze v risi zvirat neni potreba slov, presto vsechno funuje, v navaznosti na text, zkus nekomu beze slov rict, ze je hajzl..

Mam rad jeho video rebusy, It´s no good je velky orisek, nic me nenapada…


Dave & Mart

 18    16. apríl 2023 o 13:57

Myslím si, že nie som jediný kto to tak vníma. Na druhej strane som veľmi šťastný, že sa budem môcť vyblázniť na koncerte, ale moje abstraktné myslenie mi nedovolí byť spokojným s tým, čo nám DM dnes ponúka. Po The Singles Tour DM potreboval podľa mňa ráznu zmenu, ale žiaľ k nej nedošlo. Zasekli sa. Súhlasím s tým, že Corbijn a DM fungovali kedysi na výbornú, po Devotional nastal absolútny prepad, svetlou výnimkou u mňa ostáva len Delta Machine + turné. Napríklad aj také Intro a umiestnenie Speak to Me v setliste je ak cez kopírak ... mám na mysli koncepciu Cover Me.

A či sa Dave nemusí namáhať? No keď vidím, akým spôsobom spieva It’s No Good, Precious, I Feel You alebo Wrong, verím, že by na bench-press vytlačil 150kg. A veľa piesní spieva dosť flagrantne, napr. Walking in My Shoes, World in My Eyes, Stripped alebo Enjoy the Silence a taká In Your Room mu absolútne nejde, žiaľ. Inak nechápem prečo nespievajú takú Nothing či I Feel Loved. Koncertovky ako vyšité a jednoduché aj na spievanie.

Viem, že byť kritikom je ľahké, ale Depeche Mode bol vždy aj o vizuálnej stránke a po Devotional sa to jednoducho stratilo. Na zmenu je už ale neskoro. No nič, vidíme sa v Bratislave a užijeme si to!


bob3

 19    16. apríl 2023 o 14:21

Me po jejich klasickem obdobi nesedl celkovy smer kam se vydali, smer ke vsedni rockove kapele. Bylo vsechno predtim jen revolta, provokace, nizke sebevedomi, nebo meli pocit, ze dal uz se v tom smeru rozvijet nelze?

Kazdopadne DM na podiu nikdy nebyli jako doma, krome Gahana, i kdyz i tady vaham. Proc se vydali zrovna smerem, ktery byl jejich nejslabsim clankem, to se asi nedozvime..stroj se nezastavil.


Dave & Mart

 20    16. apríl 2023 o 14:27

Súhlasím, ten prechod k prejavu všednej rockovej kapely je rozhodne problém. Akurát počúvam Devotional a jednoducho ... the best.

Inak tu celkom zaujímava recenzia, v ktorej čosi cítiť:

https://www.depechemode.cz/clanek/depeche-mode-prinesli-slzy-do-bell-centre/


bob3

 21    16. apríl 2023 o 15:11

Neni umeni byt negativni, ale co znamena byt negativni, popsat neco co mi nesedi? Nemusim to sledovat, pustim si starsi desky, k tomu novy material, ktery se mi libi, je to jiné, jen nemam pocit, ze posloucham neco vyjimecneho.

Kdyz vzpomenu, me se Violator dost dlouho nelibil, byl tam dobre znamy Personal Jesus, ktery mi na desku dodnes nezapada, bohuzel, u me funguje vyhradne pohromade jako celek maxisingle. Potom Enjoy The Silence, naladou kompletne oddelene od zbytku alba, dodnes zabehnuty stereotyp, spojeni Violator je prece Enjoy..


Milan

 22    16. apríl 2023 o 16:31

Uz som tu medzi riadkami viackrát písal, že moja pravidelná sledovanosť kapely netrvá dlho, ale po vydaní MM išla rapídne hore. Z toho dôvodu vsetko to, čo vzniklo desiatky rokov dozadu detailne nepoznám. Tolko na úvod.

A tak som si dobru hodinku prehral Devotional Tour, Paríž, 93,, bola tu o tom zmienka.
Hm, tak je to značný rozdiel vo výkone, prevedení, v atmosfére, vizuáli, svetelnej show, dynamike, ....
Čo skladba, to šok. Fakt strhujúce šialenstvo.
Značný rozdiel v Davidovej interpretácii, ten hlas - čistý a zvonivý, výborná pódiová práca, pre ženskú čast publika ani nehovorím. Mal (alebo stále má?) dar sa pútavo prezentovať a tým strhnúť publikum. Podium mu patrí, bezpochyby. Vek urobil svoje a s odstupom 30 rokov to vyzerá a pôsobí všetko inak. Ale to je prirodzenosť človeka, ktorú neovplyvníme a možno aj v tomto kontexte si dokážem vysvetliť myšlienku, ktorou sa nesie album MM (môj subjektívny pohlad).

Teraz sa tak sám seba pýtam, či je vôbec dobré a správne obzerat sa za minulostou, alebo žiť ich súčasnosť, ich súčasnú tvorbu (MM) a koncerty.

A možno mohli zostať len pri MM, bez koncertov. Určite by to bola dôstojná rozlúčka.

 

 


Michaela 146

 23    16. apríl 2023 o 16:52

@Dave & Mart [#20]:
Šikana!!!!


Michaela 146

 24    16. apríl 2023 o 16:58

Dave & Mart [#20]:
Súhlasím, ten prechod k prejavu všednej rockovej kapely je rozhodne problém. Akurát počúvam Devotional a jednoducho ... the best.

Inak tu celkom zaujímava recenzia, v ktorej čosi cítiť:

https://www.depechemode.cz/clanek/depeche-mode-prinesli-slzy-do-bell-centre/

Nemám chuť to číst.


Michaela 146

 25    16. apríl 2023 o 18:37

Přiznám se, že poslední dobou se nedokážu vůbec soustředit na jednu věc…Je to politika, maturita, příjímačky a spousta věcí mě trápí...Myšlenkové pochody stále v rozletu, a právě proto si potřebuji odpočinout a získat tak nový, čistý prostor. Hudba to je můj malý útěk do bezpečí. Konečně se více soustředÍm na nové album a začíná se mi dostávat pod kůži…Wagging Tongue, zní jako ztracená skladba z MFTM ♫


tommy

 26    16. apríl 2023 o 20:19

@Milan (22) - Súhlasím… Nik nechce žiť nostalgiou, nik ich už nechce kritizovať za koncertný zoznam piesní a nik by sa asi nehneval, keby nešli na turné... Možno mohli pár mesiacov počkať, ako sa budú veci vyvíjať (odozva albumu) a pri prvom výročí Andyho odchodu zahrať celý album (konceptuálnosť má Martin predsa rád a bola by to hodina pravdy aj pre Davida ako uznávaného speváka) ... Následne by zahrali krátky “Andyho set” ako poctu:
World In My Eyes
Halo (Goldfrapp remix)
Enjoy The Silence (harmonium, ale spievali by ho D&M spoločne) a táto by končila s albumovou medzihrou s oficiálnym názvom “Interlude no. 3 (to je tá, kde Andy na záver vysloví slovo “Crucified”)... Počas poslednej piesne by na organ hral Alan, t.j. na pódiu by ostala “svätá DM trojica “za “účasti jednej hviezdy už v hudobnom nebi… :(
Následne by opona spadla (slza z oka asi tiež), zhasli by svetlá... Dôstojná rozlúčka si zaslúži dôstojné miesto, takže asi Royal Albert Hall… Nakoniec, je to miesto, kde sa DM naposledy stretli v starej zostave… :(


Walking in Secret Garden

 27    16. apríl 2023 o 20:47

Kurník, tommy_stranger, ideme hneď na to. Vlastne nejdeme, ja nie som člen DM, iba jeden z fanúšikov. Ale tak si to opísal, až som sa do toho zasníval a stratil vnímanie reality. grin


Walking in Secret Garden

 28    16. apríl 2023 o 20:50

Ale inak, teraz vážne, s tým Alanom. Ale aj s Vincom. Už som to raz písal, že ich nenapadne teraz urobiť aspoň niektoré koncerty za prítomnosti ich dvoch ako hostí a spolu s nimi niečo nezahrať, to fakt nechápem. Veď to by bola taká bomba, dokonca aj z toho komerčného hľadiska.
Ako mali Nedvědi na Strahově tam hostí a dali dokopy na chvíľu Brontosaurov, aj Spirituál Kvintet.


Milan

 29    16. apríl 2023 o 20:51

@tommy_stranger [#26]:
ufff, silné, netajím- je mi všelijak.
Áno, vzhľadom na vysokú pravdepodobnosť hudobného finále, záver mohol mať iný koncept. A tých dôvodov je hneď viac, píšeš o nich - Andy, nový album, koniec koncertnej kariéry a pod.
Smutno.


Walking in Secret Garden

 30    16. apríl 2023 o 20:51

Možno to fakt ešte nie posledné turné a raz ich to s tým Vincom a Alanom napadne. Len aby nebolo neskoro, predsa len Memento Mori.


beny

 31    16. apríl 2023 o 23:04

Ano , mozno oni este necitia a nemyslia na koniec ,aj ked to tak bolo uz mnohokrat, este nastastie veria v buducnost Depeche Mode. Len tie ich silne ega, stale nepochopili, ze na sklonku kariery, by sa patrilo vzdat hold ludom ktory im pomahali a ktory to vsetko zacali, aj ked neskor odisli.Urcite by Alan a Vince prijali pozvanie na par koncertov, ved zijeme, len raz , urcite by to nikomu neublizilo, a my fanusikovia by sme boli v extaze smile a mozno aj k tomu dospeju , ved zivot je kratky -MEMENTO MORI!


Michaela 146

 32    16. apríl 2023 o 23:17

@Milan 1. apríl 2023 o 14:35

hned preč odtialto,...A DŮVOD?


Milan

 33    16. apríl 2023 o 23:44

@Michaela 146 [#32]:
nie je to moja “šialka” kávy grin
Pozrel som nieco aj z N. Yorku, v tej hudbe nie je žiadna melodickost, Podiova prezentacia ma tiez nijak nezaujala, vratane excentrickeho outfitu. K spevackemu vykonu sa ani nevyjadrujem.

Ale ako som písal pri prispevku, Stella nech robí hudbu, aka sa páči jej.
K fanúšikom však patriť nebudem.


Michaela 146

 34    16. apríl 2023 o 23:52

@Milan: V pořádku, každému se líbí něco jiného smile


jozefst

 35    17. apríl 2023 o 06:17

Ako spomenul BTW v piatom príspevku, kde sapýta na vydanie remixov ku Ghosts again, je divné, teda neviem o tom, žeby vydali ku Ghosts again klaciký singel plus maxisingle. Ktovie čo je za tým. Už prvý singel z konkrétneho albumu plus maxisingle k nemu vždy vydávali pred vydaním albumu. Napríklad som si kúpil CD singel Heaven z Delta machine v klasickom formáte, kde je titulná skladba a B-strana All that’s mine, ktorá nie je na albume, iba vdeluxe verzii a maxisingel s remixami.


Gabriel

 36    17. apríl 2023 o 09:08

Iba moja teoria - mozno si v Sony Music spocitali navratnost a zisk z predajnosti fyzickeho singla a zistili, ze ak vyuziju $$ ponuku od casopisov pre exkluzivne a jedine fyzicke vydanie skladby na vinyloch, MusicExpres atd., zarobia jednorazovo bez velkej namahy porovnatelnu ciastku. Zabudnime, ze tu sa nieco robi pre fanusikov. Vsetko sa meria v prvom aj druhom rade peniazmi.


peto

 37    17. apríl 2023 o 10:42

A zato mi stači len 1 koncert…............


Jaman77

 38    17. apríl 2023 o 11:00

The grabbing hands grab all they can,Everything counts in large amounts… smile


tommy

 39    17. apríl 2023 o 12:19

A možno všetky (potencionálne) single z tohto albumu vyjdú v limitovanej verzii na LP až po skončení turné aj s tými bonusmi… : Myslím si.


Kubec

 40    18. apríl 2023 o 09:11

ad BTW a jozefst: Aj ja na to cakam od zaciatku ohlasenia noveho singla a akosi sa neviem dockat. Zda sa, ze nejake remixy existuju, ale co sa deje, alebo aky je to zase marketingovi trik, - neviem!?
ad Gabriel, peto, Jaman77: je to smutne, ale zial, musim suhlasit. Download si urcite nekupim, povazujem to za ponizujuce a devalvujuce hodnotu hudobneho diela (myslim to vseobecne, nie len na samotnu skladbu GA, ktora ma az tak neberie). Stale pevne verim, ze singel GA s remixami vyjde, i ked tej strategii nerozumiem. Ak sa vydali cestou, aku teoreticky naznacil Gabriel, teda, ze vyrazia prachy z fanusikov vydanim 7palcoveho singla v hudobnych casopisoch, ktoreho kvalita je na urovni G+, tak je to velka hanba a neospravedlnitelne! Povazujem za ponizujuce vobec nam nieco taketo za take peniaze ponuknut. To sme uz tak klesli, ze nam naserviruju akekolvek sr..ky a my to zozerieme a este k tomu im aj zaplatime?! Povrchna doba a zapadna (vyspela) spolocnost…!


Dave & Mart

 41    18. apríl 2023 o 14:19

Ja chápem, že Dave a Martin stoja zakaždým pred veľkou výzvou zostaviť dobrý setlist a možno sú nejaké pokusy, ale potom zistia, že nevedia zaimprovizovať, vybrať niečo “nové” a zostanú pri starom kormidle ... však pre istotu, nie? Jednoducho mi to už nejde do hlavy.

Tak hokus-pokus z mojej strany, zobral som do úvahy všetky veličiny, mocniny i odmocniny, realitu aj sny, známe či menej známe a samozrejme aj súčasnosť. Myslím si a verím, že takýto setlist by bol absolútne v pohode a každý by bol spokojný, aj noví, oboznámení či skalní, (pravdepodobne by mal Martin problém s č. 19 ... LOL):

SETLIST:

01 Intro (Excerpt from “My Cosmos Is Mine”)
02 People Are Good
03 Behind the Wheel
04 Sister of Night
05 My Favourite Stranger
06 Ghosts Again
07 John the Revelator
08 Fly on the Windscreen
09 Personal Jesus
10 Soul with Me (Gore, Acoustic)
11 Sweetest Perfection (Gore, Full Band)
12 Wagging Tongue
13 Walking in My Shoes
14 World in My Eyes
15 Should Be Higher
16 Never Let Me Go
17 I Feel Loved
18 Enjoy the Silence
19 People Are People (101 Vers.)

20 Waiting for the Night (Bare)
21 Sun and Rainfall
22 Nothing
23 Everything Counts
24 Never Let Me Down Again


Peteman

 42    18. apríl 2023 o 18:14

Môže byť. Ale ja sa asi pomaly začínam viac tešiť  koncert Forced To Mode než vlastný DM.


suspy

 43    18. apríl 2023 o 21:38

Peteman: bol som na nich minulý piatok. Tiež som skôr klubový typ….Neveril som, že budem tancovať a mávať rukami na každú pieseň. Z DM sa mi to stalo naposledy na Exciter tour.
Forced To Mode nahrali snáď všetky skladby od DM
vrátane B-strán a na koncerte som netušil čo bude nasledovať. Proste super….spotený a unavený:-)


Michaela 146

 44    18. apríl 2023 o 22:51

Moje největší přání je skladba s názvem “Sama proti všem” výborná nadčasová věc. A kdo by ji nemiloval.


radoo

 45    20. apríl 2023 o 09:51

Forced To Mode hra nazivo to,co chceme pocut od DM.skoda ze hraju tak daleko od ba,inac by som siel.


Peteman

 46    20. apríl 2023 o 12:48

Rodoo, žartuješ? Žilinu máš bližšie než ja, a ja tam idem.


zahuba

 47    20. apríl 2023 o 15:16

@Milan [#22]:

To tu riesia furt len pindaju ako typicky slovaci ja som bol na turne 1. X v 2001 od vtedy kazde a viac venues ...

Lepsie ako na byvalom interi nebolo :(...

A kazde turne je co sa tyka ich vykonu a to hlavne zvukovo lepsie a lepsie ....

Neviem sa osobne dockat zase blavy ale po dlhorocnych skusenostiach uz na 2. koncert nepojdem zial vsade je to potichu a naprd zvuk ( vzdy FOS of course ; )

Jedine ze by som ten berlin v lete udrel inac nic


Dave & Mart

 48    20. apríl 2023 o 19:49

@zahuba [#47]:

Vsak vzdy si treba kopnut do Slovakov, okrem “umelcov” aj obycajni ludia. Stazovat sa je nase narodne dedicstvo, tak to nehajme tak.

Nikto nepinda, ale kazdy vyjadri svoj nazor, kazdy ma na to pravo, aj ked sa jedna o negativny nazor oblubenej kapely. Ja mam tych negativnych poznamok na zozname niekolko, ale nie je to staznost. Je to konstatovanie.

Keby som mal byt urazeny a pindat, tak si nekupim listky na 2 rozne koncerty a to este uvazujem nad zimnou castou turne.


molon

 50    27. apríl 2023 o 14:05

také nejaké vety: https://youtu.be/yGM-v6dBhn4


jozefst

 51    29. apríl 2023 o 19:02

Mnohí tu máte rôzne sny ohľadom playlistov a podobne čo je pochopiteľné. Ja sa k vám pridám, čo tak spraviť keby sa Alan a Vince pridali k DM. Ok, mnohým chýba Alan, bol to naozaj makač pre DM a ja som bol na hnusnej vojne, keď som sa dozvedel, že opúšťa DM myslím, že v roku 1995. Priznám sa, prebolelo ma to, ale prečo aj nie Vince Clarke. On je naozaj hit maker. Martin je v Mol, Vince jev Dur. Zostava Depeche mode vzor 2023 - a ďalej David Gahan, Martin Lee Gore, Vince Clarke, Alan Wilder. A ďalší album by vydali v takom naozaj odlišnom duchu.


Milan

 52    8. máj 2023 o 18:43

Sa tu tak vraciam do ich minulosti, ktorú ja tak detailne nepoznám a ked sa tu nekonečne riešia koncertné setlisty, tak ja by som zaradil Policy of truth,...
To ma teda sakra berie. Najma naživo v ramci Devotional tour to bolo šialené grin
Davidov hlas v niektorých polohách až zvonil. Dnes to už tak nie je, ale vôbec, ale že vôbec to neriešim.


Milan

 53    8. máj 2023 o 20:44

A fest ma baví aj The Sun and the Rainfall,..
Aj remixy.


Pridávať komentáre môžu iba zaregistrovaní a prihlásení depešáci.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa