Tlačová konferencia v Berlíne

Martin a Dave opäť v štúdiu, spoločne!

"Nájsť stabilitu v tom, čo poznáme a milujeme, a zamerať sa na to, čo dáva životu zmysel a cieľ" ... tak toto motto sa dnes zobrazilo na všetkých oficiálnych informačných kanáloch Depeche Mode.

Áno, Martin a Dave v sebe našli dostatok síl, aby sa po strate Andyho spolu zišli v martinovom domácom štúdiu a začali pracovať na novom projekte. Držme im palce!

Dave Gahan a Martin Gore v štúdiu 2022, Santa Barbara

"Finding stability in what we know and love, and focusing on what gives life meaning and purpose."

Článok: Nový album Depeche Mode? Indície a klepy

Názory Devotees (60)

Gabriel

 1    15. august 2022 o 20:25

Táto fotka ma naozaj dostala a dojala. Oči mám zaliate zlzami…

In Your Memory

 2    15. august 2022 o 20:36

@Gabriel: Moja reakcia na tuto fotku bola presne taka ista. Radost, stastie, zaroven smutok za Fletchom… Myslim, ze nasledujuce turne bude plne emocii, aspon z mojho pohladu. Osobne by som si zelal, silny a emocionalny album, poznaceny Andyho odchodom…

giggs11

 3    15. august 2022 o 21:12

Toto nie je Martinove domace studio?Lebo….Uz vcera mi bolo divne video od Jenifer na instagrame s vlciakom….No a Dave vlciaka nema,ale Martin ano….

Monghi

 4    15. august 2022 o 21:19

@giggs11: podla tych modularnych syntakoch, v tych specialnych policiach, je to Martinove studio

Gabriel

 5    15. august 2022 o 21:44

Toto je jednznacne martinove studio.

Vcerajsia fotka/video vlciaka - z pozadia(stol a stolicky)  to vyzeralo, ze to je terasa domu gahanovdov nedaleko New Yorku. Ked si pozries video, kde Dave skace do bazena, tak jemtam rovnaky stol a stolicky a nazlto namalovany murik.

Gabriel

 6    15. august 2022 o 22:24

Info z udajne doveryhodneho zdroja hovoria, ze tato fotka je uz v poradi z druhej studio session prebiehajucej tento mesiac. Koniec nahravania je naoplanovane na November.

DM-80

 7    15. august 2022 o 22:28

Som dojatý a mám takmer slzy na krajíčku. Ďakujem chalani, naša milovaná kapela pokračuje ďalej.

Andy

 8    15. august 2022 o 22:44

no jo, tak toto ma fakt potesilo a zaroven prisla otazka ci by sa toto stalo keby nezomrel Fletch? dalej sa ponuka otazka ak to vydaju ( dufam ze hej ) vydaju to pod hlavickou Depeche Mode alebo nieco len ze D&M ( Dave & Martin ) projekt? no uvidi sa, dufam ze uz coskoro pridu konkretnejsie informacie dufajuc ze aj ten ” dalsi ” o ktorom sa nepise a jeho meno sa nehovori mozno prispeje svojou ” troskou ” do finalneho produktu, v kazdom pripade moznosti je vela pri uskutocnovani ” labutej piesne ” ....

Gabriel

 9    15. august 2022 o 22:56

@Andy [#8]: par indicii ako odpoved na tvoje otazky.

* fotku s odkazom uverejnili oficialne DM kanaly. V odkaze je zasifrovany odkaz na minulost a ich hudobnu historiu, otvarajuca dvere k buducnosti a pokracovaniu v tom, co miluju - tvorit hudbu.

* na fotke su dvaja zostavajuci clenovia DM a teda aj ich odkaz, ze pracuju na novej hudbe. Ak by boli traja, som si isty, ze aj fotka by vyzerala inak.

Andy

 10    15. august 2022 o 23:01

@Gabriel ako jasne, to beriem, ale samozrejme ze len oni dvaja to robit nebudu, pretoze ako vieme tak tam bude viac hudobnikov a producentov, cize priestor na dalsich ludi tu je viac nez dost a na kolko je vsetko v zaciatkoch, zmenit sa moze toho vela , ziadne oficialne info este nebolo povedane, cize priestor na uvah je tu tak isto viac nez dost ... v kazdom pripade je fajn ze sa nieco zacina diat

Gabriel

 11    15. august 2022 o 23:28

@Andy: nechcem ti brat iluzie. Sam by som chcel pocut, co by z nich vyliezlo, keby sa na nahravani podielal Alan. Ale bohuzial, Alan je hudobne mrtvejsi ako Fletch. Bohuzial, taka je realita. Preto im drzim palce a dufam, ze producentsky maju zabookovaneho napr. takeho Flood-a.

Andy

 12    15. august 2022 o 23:48

No Flood je urcite pravdepodobnejsi nez Alan, I ked po SOFAD by som bol prekvapeny keby znova robil producenta pre DM album… mozno len mix ako pri Delte…

ViolateYou

 13    16. august 2022 o 04:17

Tak predsa len este nieco bude..velmi sa tesim, uzasna sprava a super fotka

jozefst

 14    16. august 2022 o 07:01

Konečne dobrá správa z tábora DM. Tak som na to zvedavý.

DM-80

 15    16. august 2022 o 11:46

Kto dnes počúva celý deň DM ako ja? smile Včerajšia správa ma nabudila a neviem sa teraz odtrhnúť od ich skladieb. smile

jozefst

 16    16. august 2022 o 17:27

DM-80, nadviažem. Učím sa IT a popritom som začal počúvať diskografiu DM a teraz som pri CTA. Pred tým som počúval diskografiu Erasure. Mimochodom, tá fotografia Martia a Davida reprezentuje zlomové okamžiky v histórii skupiny. Po prvom albume ju opustil výhradný autor, po úspešnom období albumov Violator a SOFAD jeden z dôležitých členov a u fanúšikov veľmi cenený, aj keď to bol “ten chlapík v pozadí”. V tomto roku zomrel jeden zo zakladajúcich členov. Zosatli len dvaja. Som zvedavý, s čím prídu. Môže to byť niečo opäť dobré, zatiaľ ma nesklamali, alebo dúfam že nie a to stagnácia. Mnohé kapely po rokoch prestávky sklamali. Mnohé zas nie. Snáď prídu obrazne povedané s novým vetrom.

Paloq2

 17    16. august 2022 o 19:19

Len by ma zaujimalo ci naozaj tvoria nieco pod znackou DM,alebo ci to nebude zasa len nejaky bocny projekt…

jozefst

 18    16. august 2022 o 20:35

Len aby ten najnovší projekt DM, alebo pod hlavičkou Martina a Daveho nedopadol ako posledný album Erasure Day-glo (Based on true story). Inštrumentálny experimentálny album, ktorý mohli skôr vydať sólo (skôr Vince). Nie je to zlé, ale hodnotím to ako najzbytočnejší album Erasure, ale malo to byť v rámci ich projektov k albumu The Neon, ktorý je naozaj vydarený. Skôr by to mal byť vinceho experimentálny projekt. Najnovšieho albumu DM sa bojím, že to budú nejaké anlógové zvuky z Euroracku, nič nové, proste do počtu. A to majú na viac ako ak sa nemýlim päť ročnú pauzu po ktorej by sa nemali vracať k osvedčeným postupom. Čakám nejaké komorné pomaly folkové skladby popretkávené s novou elktornikou, žiadne staré mustre. Neviem. Možno toto prvý krát u DM skritizujem, čo by som bol nerád. Oni boli progresívna kapela. Tretí album pokrok, Violator po ňom žiaden Violator 2, ale geniálne dielo. Tak uvidíme. Keď sa vrátim k Erasure, ich predposledný “pesničkový” album The Neon je super. Len teraz vydali niečo experimentálne. Dá sa to, ale v diskografii na to asi bude najviac padať prach. Snáď takto nebudú pokračovať DM. Veď sú už ako Erasure duo.

Edit:

Keby nebolo drôg u Davida a hektického DM obdobia 1992/3/4, možno by Alan u DM zostal a dnes sú ako trio. A je tam toho asi viacej. Alan je už aj tak hudobne opäť nečinný. Netvrdím, že by ma jeho návrat k DM nepotešil, ale u mňa je téma Alan a jeho návrat k DM uzavretá. Keby boli teraz DM Gore, Gahan, Wiler, Clarke nebol bz som proti. Zaujímevé, žepo alanovom príchode fanúšikovia volajú, ale po clarkovom ani muk. Aleje to asi tým, že odišiel po prvom albume, ale Vince je skladateľ s Martinom v prvej lige. Martin je mol, Vince dur, by sa proste dopĺňali. Keď to zhrniem, DM sú už legenda, dinosauri, mladých zaujímejú iní interpreti, niektrí sa zaujímajú o starú popovú hudby, ale tých je menej. Ale zas DM nech nás potešia. Aj ten ich u mnohých fanúšikov preklínaný Exciter nebol krokom vedľa. Mali na ňom iný zvuk a album je vydarený.

DM-80

 19    16. august 2022 o 22:08

@jozefst [#18]: Áno, uvidíme teda. Ja očakávam melancholický album, nie veľmi energický a pozitívny. Nezdá sa mi, že Martin má chuť písať pozitívne skladby. Andyho odchod, covidová doba, situácia na Ukrajine a mnoho ďalších problémov, ktoré okolo seba vidíme v týchto zvláštnych časoch. Očakávam jednu maximálne dve skladby, ktoré sa budú niesť v pozitívnejšom duchu, ako to bolo na Spirite. Čo sa týka kvality, toho sa nejak nebojím. Aj keby to nebol nejaký výslovne parádny album, určite si tam nájdem svoje veci, pri ktorých si poviem, áno super, toto je ten náš milovaný Depeche. Verím chalanom, sú to predsa ostrieľaní borci. Doteraz ma ani raz s celým albumom nesklamali, vždy spravili niečo, čo ma zasiahlo. Aj na mojom najmenej obľúbenom albume Exciter. Tak sa už veľmi teším a snáď aj chalanov uvidíme live v našich končinách.

jozefst

 20    16. august 2022 o 22:29

DM-80, máš v mnohom pravdu, Martin Spiritom reagoval na vtedajšú dobu, ako sa vyjadroval, ale o čo je lepšia dnešná doba? Napríklad po Covidede, alebo v post Covidovej dobe, plná pseudo konšpiračných teŕii. O dosť ešte horšia. Vojna bola tuším vtedy v Sýrii, ku ktorej, ak sa namýlimsa Martin vyjadroval, ale teraz tu máme vojnu v Európe, v krajine susediacej za hranicou, len máme šťastie, že tí, ktorí ju prepadli sú zatiaľ mimo misu a mysleli si, že tú krajinu obsadia za cca tri dni. Len táto nezmyselná vojna môže trvať dlho. Žiaľ. Takže Depeche mode boli pre mňa hudbou reflektujúcou nielen to príjemné v mojom živote a všeobecne. Sú pre mňa prvou skupinou v hudobnou poradí, hudobnou láskou aj keď image DM nemusím, ja to mám v hlave. Zatiaľ všetky albumy DM to dokázali, sú pre mňa pestrosťou a myslím, že nasledujúcim si to u mňa nepokašlú. Aĺe ak áno, ide kritika. Zatiaľ u ich výtvoroch u mňa nebola.

jozefst

 21    16. august 2022 o 22:39

Ešte doplním, že keď som prvý krát počúval ich zatiaľ posledný akbum Spirit, tak pri prvom počútí prvých zvuky prvej skladby Going backwards ma príjemne šokovali. Hovorím si, že nieo opäť iné. Udrelo mi to do “dekla, ako prasa”. No uvidíme. Majú možnosti. Akurát teraz pri písaní tohto komentáru ju počúvam.

DM-80

 22    16. august 2022 o 22:45

@jozefst [#21]: Going Backwards bol fantastický opening albumu. Prvé slová na albume boli - we are not there yet, we have not envolved, čo hneď v človeku evokovalo mnoho pocitov. Som zvedavý ako začnú teraz.

cvengo

 23    17. august 2022 o 08:09

Mna toto samozrejme potesilo, ale absolutne neprekvapilo. Uz ked Andy zomrel, tak mi vyjadrenia, ze je to koniec DM pripadali nezmyselne. Hudba je pre hudobnika najlepsia moznost, ako zareagovat na tuto situaciu.

jozefst

 24    17. august 2022 o 21:27

Fotografia Martina a Daveho spolu v martinovom byte ma fakt veľmi potešila. Len taký paradox, ten čo mal umrieť myslím Daveho a jeho klinickú smrť to prežil a u toho, u ktorého by sme to nečakali, umrel. Neberte tento môj príspevok morbídne. Andyho smrť ma brutálne zasiahla. Mne to v ten večer, keď vyšla tá správa o jeho úmrtí poslal kamarát na whatsup. Až tak som bol z toho rozrušený, že som sa po pár pivách v miere, nie na opicu, som sa až roznadával čo nie je u mňa len tak zvykom. Nechápal som. Proste hudobný šok! Niečo ako keď zabili Lenonna. Chcel som ešte len dodať to, že na potencionálnom novom albume DM bude opäť nejaká pesnička brutálna “pecka”, tak ako majú na každom. Napríklad na A broken frame ich mám niekoľko, napríklad A photograph of you, alebo The sun and the rainfall. Spomínam tie nesinglové. A teraz o pokus o suchý anglický humor a robenie si srandy z klišé v štýle “Ty pinkfloyďák počúvaš Maduár”, tak teraz mi v pozadí hrá Rick Astley a jeho skladba She wants to dance with me. Ale to je schválne, pretože ja som koncom 80-tich rokoch fičal na tomto pope, potom Sandre a Pet shop boyse. Erasure a DM som vtedy žiaľ moc nepoznal. Nebyť DM ich Strangelove, čo bola vtedy pre mňa skladba kapely, ktorá by ma ako jediná z ich tvorby zaujala a poton už nič, tak neskôr po vypočutí si 101-tky už ma DM dostali a tak nebyť toho, asi tu nevypisujem tieto moje komenty. Teraz mi algoritmus youtube prehráva Erasure A ich Little respect. Tak asi toľko symboliky na záver. Teraz to po sebe opravujem a momentálne mi hrá Lever 42 a ich Lessons in love, tak toto už nepočujem moc v rádiách a pomienka na to pre mňa dobré v mojívh nie najlepších časoch.

Gabriel

 25    17. august 2022 o 21:43

Dam to tu sem, lebo jeden nikdy nevie…. pred par tyzdnami ma napadla alternativa, ze by DM na koncertoch nahradili Fletcha jeho synom. Malo by to urcite celkom peknu symboliku.

grapher

 26    19. august 2022 o 10:53

Gabriel [#25]:
Dam to tu sem, lebo jeden nikdy nevie…. pred par tyzdnami ma napadla alternativa, ze by DM na koncertoch nahradili Fletcha jeho synom. Malo by to urcite celkom peknu symboliku.

Skvelý nápad. Toto zrealizovali aj Led Zeppelin, ktorí zapojili na koncertné turné Jasona Bonhama, syna zosnulého legendárneho bubeníka Led Zeppelin Johna Bonhama.

outsider

 27    21. august 2022 o 19:19

Tento týždeň som sa rozprával s kolegom a hovorí mi niečo v tomto význame ” .. ak by mali nahrávať s exčlenom tak pravdepodobnejší je Vinco lebo on je ten kto založil DM”. Má to svoj význam ibaže jedným silným argumentom na rozbitie tejto myšlienky je minuloročná reedícia 101, Fletchova fyzická neprítomnosť a tohtoročné sólovky v októbri pod hlavičkou Mute Records je v prospech Alana. Nikto z DM oficiálne nepotvrdil ,že to je koniec kapely. Pravdepodobnejšie je, že Daniel Miller prispeje svojou tvorbou lebo on sa pravidelne stretával so Andym ešte pred jeho smrťou. Apropo aký by to malo význam ak by skončila DM a na pódiu by stál Peter Gordeno ?  Takýto koniec DM si ani vo sne nepripúšťam a vôbec jediný kto pozná produkciu kapely okrem spomínaného Daniela je aj Wilder. Po hudobných suchotách Andyho - in memoriam -  prišli Alanove, ktorý žije. Ja často vravievam “Nič nie je náhoda, náhody neexistujú”

Fido

 28    22. august 2022 o 11:15

Rad si od chlapcov vypocujem novy song, ale ze by som bol nejak nadseny nemozem povedat.  Pokial s nimi nebude spolupracovat ten spravny clovek bude to stat za staru backou.

Ale cest ich praci a klobuk dole.

Michaela 146

 29    24. august 2022 o 12:26

Je mi velmi líto, že již mezi námi není Andy…ten věk tomu, aby odešel do hudebního nebe neodpovídal…Ten důstojný důchodý život měl teprve celý před sebou…Život jde dál, ale v našich srdcích nikdy nezapomeneme ...Jak tiše žil, tak tiše odešel, skromný ve svém životě, velký ve své lásce a dobrotě.

Ale jsem velmi ráda, že to Dave a Martin nevzdali a směle pokračují dál…Jsem velmi zvědavá jakým hudebním směrem se to celé dále bude odvíjet…Moje velké přání je, aby se na posledním turné, sešli všichni jak Vince, tak Alan i když se třeba nebudou podílet na tvorbě alba, tak by to mělo skončit…wave goodbye ♫♪♫♪

trent

 30    26. august 2022 o 13:28

https://www.youtube.com/watch?v=zR1A5TIzijA
moja dalsia animacia na skladbu personal jesus

Dusan

 31    28. august 2022 o 09:41

Návrat Wildera, tak to si neviem predstaviť... zavolať ho za týchto okolností. Fletcher by bol proti, keby žil… tak to aspoň chápem z jeho vyjadrení. A Wilder? Už roky nič... ja to čítam tak, že ho produkcia hudby už moc nezaujíma, inak by tak dlho bez toho nedokázal byť. Opakom sú Martin a Dave, pre nich je hudba “životná energia” a teraz sa pravdepodobne aj odchodom Fletcha cítia “pohnutý” a plný pocitov, čo je vždy pohonom pre tvorbu. Veľmi sympatické, že sa zišli a chcú tvoriť. Neočakávam, že ma to moc zaujme, rád si vypočujem ale opäť to u mňa zapadne prachom ako ostatné albumy po odchode Wildera. Ale ako vravím, je to super, že sú v štúdiu.

trent

 32    28. august 2022 o 11:16

Presne tak ja si myslim ze ich novy album bude zvukovo uplne rozbity nebude mat kompletnu atmosferu. Po odochode Alana uz nemaju ucelene albumy zvuky su surove ich hudba absolutne stratila dynamiku jedine kde to uhrali bol album ultra ale to by museli zavolat zase Tima Simeona a verte ze to urcite neurobia.

In Your Memory

 33    28. august 2022 o 13:36

Dynamika je v ich pripade najvacsi problem. Dalsia vec je, netreba zabudat na to, ze Martin a Dave su tvorivou castou DM. Oni podla mna nikdy nerozumeli a ani nechceli rozumiet, celkovej atmosfere albumu, ci uz co sa tyka nejakej zvukovej celistvosti alebo nejakemu nasmerovaniu albumu. Kvalitna technika naokolo vas neurobi zdatnymi vo zvukovom fachu. Preto k nahravaniu kazdeho albumu potrebuju cudzieho cloveka, pricom toho spravneho nikdy nevedeli najst. Dobre, pripustime, ze Tim Simenon je svetla vynimka a Ultra sa im podarila. Nie je tajomstvom, ako Alan vzdy tvrdil, ze keby bolo vsetko na Martinovi, vydaval by skladby v demo podobe. Dalsia vec je a neukrizujte ma za to, ze Dave by nemal prispievat na albumy DM. Nechapte ma zle, niektore skladby su ohromujuce a mam ich fakt par velmi oblubenych, ale na albumy DM nie. Podla mna to dost ovplyvnuje aj Martina. Nikdy neprestanem tvrdit, ze Martin si nemal do svojej tvorivej bubliny DM nikoho pustit. Ved si len polozme otazku: Ako sa moze dvom ludom, ktori pisu skladby na ten isty album, ktori ale nepisu spolu, podarit vytvorit nejaku celistvu atmosferu albumu? Ked pisal iba Martin, ten duch albumu bol tam a Alan tomu pridal tu spravnu zvukovu ingredienciu. Vsimnite si jednu vec. Ked bol v kapele Alan, skladby v podstate vo vysledku zneli jednoducho, hoci Alan mnohokrat v rozhovoroch opisoval, ake komplikovane bolo pracovat na tej, ci onej skladbe. No teraz na albumoch po Alanovom odchode, skladby nemaju pravidelny rytmus, uplne obycajne automaticke bicie atd., no v konecnom vysledku zneju skladby strasne komplikovane. Nehovoriac o vsetkych tych pazvukoch, protichodnych rytmoch a inych zvukovych aspektoch. Tie albumy nie su zle, ale uz sa nedostanu tam, kam by sa mohli dostat. Nakoniec by som este poukazal na jednu vec. To Martinove starecke bpm skladieb je neskutocne nervy drasajuce…

Drzim im palce, osobne dufam vo Flooda, ako producenta albumu. Gahan mi dal nadej v nedavnom rozhovore k Imposteru, ze by opat rad pracoval s ludmi, ako je on. Samozrejme, ze sa tesim na novy album. Minimalne sa stane vynimocnym v jednom ohlade, tentokrat uz bude navzdy bez dalsieho clena kapely :(

Nakoniec to bude opat ale len o turne a mozno uz naposledy…

trent

 34    28. august 2022 o 16:49

Moc by som sa nenadejal ze Flood urobi zazraky lebo takisto Flood mixoval ich album delta machine a vysledok je surpovy a uplne rozbity. Ale mas pravdu Gahan by nemal prispievat na album jedna podarena vec od neho je suffer well ale napriklad ked zacal prispievat prvy krat na album exciter tam vidno aky to bol preadak ten album cele zle Depesaci uúplne nezvladaju stavbu skladieb po odchode Wildera si vsimni zaciatky a konce uplne odflaknute. Za tie roky co wilder bols nimi ich vela naucil ale mam úpocit ze Martin velke hrde alterego nascvhvaôl nechce sa riadit wilderom legbo ich opustila berie to ako velku zradu a podla mna si teraz vezmu producenta toho isteho co posledne produkoval album spirit.

trent

 35    28. august 2022 o 16:56

A podla mna sa novy album bude niest v duchu spirit uvidite ziadna slava nuda a samozrejme Martinove skladby stale su zaujimave ale aranzma budu totalne odflaknute a minimalisticke. Ja tiez tvorim vlastnu muziku a pochopil som jednu nikdy y neoklamete posluchaca zlozitostou a preplnenostou zvukov naopak cim jednoduhsia skladba ale zato atmosfericky zvladnuta tym je zaujimavejsia. A toto Alan vedel si vsimnite stipped ci shake disease malo zvukov prehladne ale zato perfekne tie zvuky zapadaju do seba a podla mna najlepsi ucerleny album mali music fir the masses to mi dufam date za pravdu

trent

 36    28. august 2022 o 17:08

a este posledna vec Alan nema zaujem o muziku vo svojom projekte recoil preto lebo mute record nechce vydavat jeho albumy

Get Right With Me

 37    28. august 2022 o 20:03

Ináč Gahan začal prispievať až od Playing The Angel,nie Exciter. Exciter to bol Goreho album. Tam sa trafili vedľa s výberom producenta. Po Ultra úplne stratili zvuk ako celok sa už nedajú počúvať ich albumy. Tie pazvuky a podobne rušivé zvuky to je des. A tým,že Gahan prispieva na albumy tak s tým nič neurobíme to je dozrievanie osobnosti k tomu muselo prísť. A Flood bol pri mixazi ale nebol hlavný producent. Bolo by zaujímavé keby bol producentom. Aj Brian Eno je zaujímavé meno. No ale aby to nebolo napokon tak,že si ho budú sami produkovať . Uvidíme

Get Right With Me

 38    28. august 2022 o 20:08

A ešte k tomu Wilderovi,ale veď on sa vyjadril že prečo už nemôže ďalej robiť hudbu a že konči.

lili ruza

 39    29. august 2022 o 19:02

Stále nad tým všetkým premýšľam a mám také tušenie, že nepracujú na klasickom štúdiovom albume. Možno to bude niečo ako EP (2-3 piesne Martin + 1-2 piesne Dave. A čo sa týka turné, tiež si myslím, že nebude vôbec také ako naposledy. Len veľké mestá Európy, možno tak 10 miest a po 2 koncerty v každom. Samozrejme si želám, aby to bolo tak ako naposledy, ale za posledné 2-3 roky sa toľko toho udialo a ešte stále sa deje. Veľmi netrpezlivo čakám na ďalšie, ale už oficiálne informácie. Poteší akákoľvek o ich aktivite.

Get Right With Me

 40    29. august 2022 o 19:12

Veru tušenia máme všelijaké a ja mám zas také tušenie že či si ho nebudú sami produkovať. A či to nebude taký šimpazovo soulsaversky štyl.Uvidíme ale bude to divný album. A ďalšie tušenie že keď to napokon vydajú tak to bude posledný album.

Dusan

 41    31. august 2022 o 21:54

@Get Right With Me
Aké bolo vyjadrenie Wildera o tom prečo už nemôže ďalej robiť hudbu a že končí? Nejako som nezachytil…

Gabriel

 42    31. august 2022 o 22:42

Ak tu ma niekto POCIT ze DM pridu s niecim polovicatym, tak by sa mal rychlo zresetovat. DM do konca roka dokoncia nahravanie plnohodnotneho albumu a na jar 2023 vyrazia na stadionove turne. A pojdu bomby. Kazdopadne o par tyzdnov sa vsetko dozvieme, vratane BA terminu.

ViolateYou

 43    1. september 2022 o 00:08

Najvyssi cas si zalozit fond DM tour 2023.
Som rad ze som sa s koncom DM mylil a cely tento cyklus este (aspon raz) zazijeme. Teda snad.
Album by som sudil az po vydani, no uz teraz viem, ze zly urcite nebude, pretoze DM este nenahrali zly album a po 40+ rokoch a najdlhsej 5+ rocnej pauze medzi 2 albumami s tym uz nebudu zacinat.
15 je pekne cislo a bude to nieco extra. A kludne sa tak moze ten album aj volat, pretoze to ze idu dalej je nieco extra. 

 

Get Right With Me

 44    1. september 2022 o 00:46

Gabriel mať tvoj optimizmus,ale ok sto ľudí sto chuti.

Get Right With Me

 45    1. september 2022 o 01:04

Dušan ako keď odišiel z DM tak sa vyjadril prečo odchádza. To hádam všetci zachytili to vyjadrenie. To od Wildera co sa týka projektu Recoil už asi málokto. Ja som ho čítal nemôžem to nájsť. Bola v tom politika vydavateľstva keďže Millerova Mute prechádzala pod Sony. On tam aj hovoril o tom,že už necíti podporu a politika vydavateľstva sa mení. Takže to co neprináša náležitý zisk toho sa Sony zbavil. Sony nemal záujem o stratové projekty.A bol znechutený tým všetkým. Je to všetko o peniazoch. Veď aj ten blue ray Budapešť horko ťažko vydal a to v limitovanom mnoztve keďže si to musel sám hradiť a sa mi zdá že aj s podporou fanúšikov.

Get Right With Me

 46    1. september 2022 o 01:07

Po tom všetkom fanúšikovia Recoil chceli jeho projekt financovať,aby mohol vydať album,ale odmietol to.

Dusan

 47    1. september 2022 o 08:48

Áno, vďaka, pamätám si. Ale aj tak si myslím, že keď sa chce a niečo Ťa naozaj baví, tak cesta sa nájde…

Get Right With Me

 48    1. september 2022 o 10:28

Veď hej cesta bola len on ju odmietol. Wilder sekol s hudbou úplne po tom všetkom. A úplne to ukončil tým rozpredanim všetkého v aukcii.

trent

 49    1. september 2022 o 17:04

Tiezi si myslim kebyze ho to bavi cesta sa najde a prinajhorsim nahra novy album projektu recoil vo svojom domackom studiu a vyda to iba elektronickou formou ziadne zbytocne naklady za lisovanie cd a vynilov. Staci ked to vycapi tie skladby na svoju webstranku. Wilder nieje este tak stari aby sa opustal niekde vyvaleny na gaci s pivom v ruke a len tak prepinal ovladacom programy v TV ved to je riadne depresivna vec pre obycajneho smrtelnika a nie aktivneho muzikanta.

Get Right With Me

 50    1. september 2022 o 18:34

Trent už nemá štúdio všetko predal mal veľký dom a v ňom štúdio. Sťahoval sa do menšieho tak všetko musel predať. Mal toho veľa. Mal aj rozvod za sebou a ten bol drahý.

outsider

 51    2. september 2022 o 10:21

Je pravda ,že Alan s tým všetkým sekol. Jeho najnovšie vyjadrenia o reedícií  Recoil naznačujú niečo iné. Jedna dôležitá vec uniká fanúšikom každé jedno cd teda album obsahuje aj bonusové tracky , ktoré ako viem vyprodukoval Alan spolu s DM. Takže po Millerovej intervencií s DM boxom , ktorý sa do posledného kusu vypredal má - okrem albumov Ultra až Spirit - príjem z autorských práv ako aj s tantiemov teda odohratia piesne v rádiu. Možno časom alebo pochopil ,že bude vždy jeho meno skloňované s DM to je proste fakt . A to som skoro zabudol na minuloročnú 101 takže nie je to náhoda s tými 12” vinylkami. Môže sa im na oplátku poďakovať  ako aj prispieť do ich nového albumu,že ho aspoň takýmto spôsobom finančne podporovali. Ak si myslíte ,že píšem fantasmagórie tak si spomeňte na vystúpenie v Royal Albert Hall alebo remix In chains. Alebo ste zabudl, že Alan dával dohromady The Best of? Som si na 1000% istý ,že ponuku na ďalšie dielo neodmietne avšak publikovať v médiach to nebudú. Zostali priateľmi ibaže nie pod značkou DM

jozefst

 52    6. september 2022 o 18:24

Mňa zaujal na mnohých skupinách progres v ich tvorbe.Napríklad The Beatles. To bola skupina ktorá sa posúvala dopredu, napríklad ich skladba Tomorrov never knows z albumu revolver predbehla sampling, aj keď vtedy tú technológiu nemali, ale tá skladba je postavená na magnetófonových smyčkách. Alebo idol DM Bowie, tak ten to dokázal v jeho neskoršej kariére v 90-tich rokoch, že nepatrí do starého železa. Little wonder a jeho album Eartling z 97-ho z minulého storočia svedčia o mnohom. Depedche mode je kapela, ktorá po svojíchdvoch albumochpríde s prevratným zvukom. Kapela, ktorá sa nebála experimentovať. Violator a po ňom album, ktorý vás udrie do tváre. Aj ten mnohými fanúšikmi preklínaný Exciter nebol krokom vedľa. Má iný zvuk. Tak DM, dnes hudobné duo na štýl Erasure a Pet shop boys, nevydjte nejakú hudobnú hlúposť, album do počtu. Len je mi divné, že teraz DM zverejnili len jednu fotku z nahrávania a voľakedy boli v tomto štedrejší. Za mňa osbne sa u tejto kapely bojím stagnácie. Čo sa týka Alana Wildera, bol somna hnusnej vojenskej základnej službe, keď som sa dozvedel, žeopúšťa DM. Už som to oželel a leziemi na nervy, či Alan sa vráti do DM, či bude produkovať ich album. Nevie v histórii pop music to bol vždy hráč v úzadí. Mnohí DM fans asi chcú, aby DM vyprodukovali nejaký ich pseudoštých v štýle Black celebration, Vilolator, SOFAD a budúsi korchkať blahom (tedanie tým z politickej strany SMER SD). Nie, DM by mali prísť sniečím faktnovým.Žiadne analógové bublanie Euroracku. Oni to v svojej hudobnej histórii dokázali. Alebo žiaľ to bude album do počtu, ako uErasure pri ich poslednom albume.

lili ruza

 53    6. september 2022 o 20:09

Jozefst: suhlasim, DM boli v minulosti ovela stedrejsi. Pri nahravani SOTU davali na YT pravidelne nejake videa. Aj ked kratsie, ale boli a velmi potesili.

Peteman

 54    8. september 2022 o 20:18

Idon´t want to start any blasphemous rumours…ale teraz do toho smrť  kráľovny. A do alba príde dávka temnoty naviac. Spiritu takto prospel brexit a Trump. Len teraz je to žiaľ smrť milovaných ľudí.

bob3

 55    19. september 2022 o 00:12

Už se ví kdo bude produkovat? Je divné že jsou ve studiu sami, moc nechci aby to produkovali Gore - Gahan.

Gabriel

 56    19. september 2022 o 01:12

@bob3: zatial sa nevie vobec nic. Ale na tlacovke sa rozrozpravaju wink

bob3

 57    19. september 2022 o 10:42

Gabriel [#56]:
@bob3: zatial sa nevie vobec nic. Ale na tlacovke sa rozrozpravaju

Chtel bych Reznora, ten je ale na turne, jiste by nasel vhodnou polohu smile

Wilder by mi nevadil, kdo vi kde je mu konec, byl by to dobry kauf, on ale vubec neprodukuje, je to zahada.

Spise pritahnou nekoho mladeho, pokud vubec nekoho.

Get Right With Me

 58    19. september 2022 o 11:18

Brian Eno , Flood , Rick Rubin , Tím Simeon alebo si to budú sami produkovať . Uvidíme čas ukáže.

trent

 59    19. september 2022 o 17:31

Mam silny pocit ze si to budu sami produkovat a nepridu z nicim novym mam pocit ze album sa bude niest v duchu spirit a verte mi urcite nebude lepsi tento novy album od spiritu. Pokial Martin bude komponovat muziku v style sloha refren druha slova refren a rychly koniec s prisernymi pazvukmi na konci kazdej skladby tak to bude len prepadak. Martin uz dolhodobo sklada predvidatelne skladby ktore nicim neprekvapia.  Uz take zaujimave zaciatky skladieb ai ch stavby ako walking in my shoes ci home uz nikdy nezlozi a myslim ze ani nema zaujem toto vsetko robil Alan Martin to nevie robit tie aranzmany a ani nema zaujem je to isty truc co od kedy ich Alan opustil nechce robit muziku takym sposobom ako Alan.

Gabriel

 60    24. september 2022 o 21:54

Jennifer na Instagrame prave zdiela videa zo Santa Barbary, na ktorych je aj martinova manzelka. Takze chlapci maju zrejme dalsiu nahravaciu session.

Diskutovať môžu iba zaregistrovaní a prihlásení užívatelia.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa