Londýnska O2 Aréna sa stala dejiskom úvodného koncertu (zatiaľ) poslednej časti úspešného "Memento Mori" turné, ktorým kapela propaguje rovnomenný album. Setlist bez výrazných zmien.
Prvy krat idem na DM koncert ze vlastne nebudem vediet co zahraju dalsiu skladbu.
Predtym som vzdy viac menej na 90% tusil co zahraju dalej. Bude to zaujimava skusenost
Dave & Mart
4
22. január 2024 o 12:59
@EverythingCounts [#1]:
Rovnako prajem pekný zážitok, snáď s niečím prekvapia, aj keď infá zo zákulisia k tomu nie sú moc naklonené. Uvidíme, zatiaľ rátam s ‘Behind The Wheel’ a ‘Photographic’. Každopádne prajem skvelý večer a dobre si to uži. Aj ja by som tam rád bol.
DM-80
5
22. január 2024 o 13:13
Očakávam Behind the Wheel a to je asi tak všetko. Keby že ešte vytiahnu niečo z MM tak búcham šampanské, ale asi ťažká utópia.
tommy
6
22. január 2024 o 14:47
Hm, pripájam sa k želaniu krásneho zážitku, setlist neriešte, dokonca by som sa vsadil, že všetko ostane po starom, t.j. zahrajú to, čo už počas tohto turné aspoň raz zahrali… Myslím to bez štipky irónie.
EverythingCounts
7
22. január 2024 o 16:36
@tommy [#6]:
Kludne sa to moze stat, aj na to som myslel. V Mexiku urobili to iste, vsetci cakali zmeny…a tie neprisli
MilanBanáš101
8
22. január 2024 o 17:56
Sledujúc rôzne sociálne siete tak v Londýne je dnes celkom pekná kopa fans zo Slovenska, Česka alebo Nemecka…
K setlistu, čakám už dnes Behind the Wheel, Photographic či iné avizované skvosty, ale nejako už neverím že sa ich aj naozaj dočkám.
Je ale známy oficiálny časový harmonogram a ten hovorí o štarte Depeche 20:45 takže by to mohlo naznačiť aspoň ten prekvapivý fakt, že setlist sa tentokrát nebude skracovať. A už aj to je celkom potešiteľné
blackhound
9
22. január 2024 o 19:38
@MilanBanáš101 [#8]:
20:45 je poměrně standardní čas pro začátek vystoupení, který za mě nemá nic společného s jeho samotnou délkou. Přibližně v tuto hodinu začínaly v minulosti i koncerty s kratším setlistem.
Byl bych pochopitelně rád, kdyby set nezkrátili, ale toto je čistá spekulace.
MilanBanáš101
10
22. január 2024 o 19:42
@blackhound [#9]:
20:45 -23:00 Depeche Mode
Rovnaká dĺžka ako pri LEG1-3
Ale uvidíme
blackhound
11
22. január 2024 o 20:00
@MilanBanáš101 [#10]:
Jsou to čistě orientační časy, takže bych z toho fakt nic nevyvozoval.
Např. Waldbühne 2018: Show: 8:45 pm – 10:55 pm - krátký setlist o dvaceti kouscích.
Nedělejme si plané naděje a vyčkejme…
EverythingCounts
12
22. január 2024 o 20:54
Predkapela zacala o 19:45 miestneho casu. Atmosfera zatial slabsia, ale uvidime neskor
Uz sa neviem dockat, early entry ticket, takto blizko som asi ani nebol este
Dave & Mart
13
22. január 2024 o 20:58
@EverythingCounts [#12]:
To jest 20:45 u nás, čiže DM začnú až po 21:30.
EverythingCounts
14
22. január 2024 o 21:00
@Dave & Mart [#13]:
ale UK casu nie ved ked hraju v LA tiez nepiseme ze zacali o 6 rano
Dave & Mart
15
22. január 2024 o 21:18
@EverythingCounts [#14]:
Jasné, že UK čas. V komente som myslel ale už náš čas +1:00. Aká je teraz atmosféra v O2 aréne? Ešte stále ponurá? A čo predkapela, dobré, či?
EverythingCounts
16
22. január 2024 o 21:36
Uz to vrie
Btw plachta pred znakom M je stale spustena, predpokladam ze to daju dole po Cosmos is Mine, myslel som ze od Prahy to prestali robit
Tak zatím beze změny US setlist. Cením, že nevyhodili Wagging, ale začínám se bát…
Dave & Mart
19
22. január 2024 o 22:26
Ach jo, ten ‘In Your Room’ v Zephyre ma bude prenasledovať aj v Prahe. Budem sa s tým musieť zmieriť. Rovnako som veľmi rád, že ‘Wagging’ prežil v setliste.
Jarik
20
22. január 2024 o 22:40
zatiaľ nudaaaaa a hľadisko ako keby bolo na balete
Dave & Mart
21
22. január 2024 o 22:51
Ach nieee, 2 akustické verzie, ale no taaak, Martin! Do frasa chalani ... čo to s vami je?!
ItsSoGood
22
22. január 2024 o 22:53
Zacinam lutovat Prahu :(
eXCITERjAN
23
22. január 2024 o 22:56
Precious je fakt prokletí. Přítom na začátku Spirit Tour to šlo i bez ní
Milan
24
22. január 2024 o 23:04
Ako som ja začal naháňať listky na túto časť turné, tak chvalabohu že som v tom nepokračoval. Niečo som videl na sociálnych sieťach a fakt nuda.
Dave & Mart
25
22. január 2024 o 23:09
@Milan [#24]:
Uvidíme, aké dojmy bude mať @EverythingCounts, ktorý tam je. Ale áno, z toho čo som aj ja videl, sa zdá, že atmosféra nie je nič extra. Ale z videí so zlým zvukom sa ťažko hodnotí.
EverythingCounts
26
22. január 2024 o 23:10
Pobehuje tu aj Anton
Dave & Mart
27
22. január 2024 o 23:49
Mnô! Čo k tomu dodať. Sklamanie obrovské, opäť raz! Tak ako na začiatku 3. časti turné, tak aj na žačiatku 4. časti turné som očakával minimálne 1-2 zmeny. Zas a znova nás DM arogantne vyškolil a poslal do hája s úsmevom na perách. Neviem, či to je už nemohúcnosť alebo neschopnosť, ale ich prístup je teraz už vážne na smiech. No nič, opäť sa budem musieť profesionálne, ako fanúšik, pripraviť, aby som sa mohol počas koncertu v Prahe zabávať. Aspoň si budem môcť počas niektorých pesničiek oddýchnuť. Škoda, je to sklamanie.
@EverythingCounts - dúfam, že sa s nami podelíš o dojmy priamo “z miesta činu”.
blackhound
28
22. január 2024 o 23:53
@Dave & Mart [#27]:
Tvoje starosti na mojí hlavu… Mám lístky na 6 koncertů
Dave & Mart
29
22. január 2024 o 23:56
@blackhound [#28]:
Júúújha, to je dosť. Asi záleží na tom, ako to vnímaš ty? Možno teba to tak nerozladilo ako mňa. Či?
Dave & Mart
30
23. január 2024 o 00:06
Na soc. sieťach vidím dosť silnú nespokojnosť so setlistom. Čím to asi bude? Ale nádej stále existuje, po Birminghame nás čaká 2. londýnsky koncert.
blackhound
31
23. január 2024 o 00:06
@Dave & Mart [#29]:
Přiznám se bez mučení, že nadšený z toho nejsem. Tohle snad nikdy předtím neudělali…
Na druhou stranu je zas pozitivní, že není setlist kratší, těším se na BC, na koncertní halu v Dublinu (od toho si slibuju úplně jiný zážitek), na Lisabon celkově (budu tam 3 dny), Praha je 2x, tak snad nějaká změna bude, Budapešť asi nakonec vypustím a Kolín uvidíme (už mám koupenou letenku, ale pokud mě to přestane bavit, tak to nechám plavat).
Naděje umírá poslední, a třeba ještě nějaká drobná změna bude…
BTW
32
23. január 2024 o 01:14
Ja sklamaný niesom,bola zmena BC,POT dobre uvítal by som aj BTW miesto Precious ale no nič sa nedeje .. ináč kto má záujem mám na predaj 2 Lístky na sedenie Budapešť sektor 111 VIP sedenie za pôvodnú cenu kupoval som štyri ale rodičia nepríjdu tak ich ponúknem
EverythingCounts
33
23. január 2024 o 01:21
Konecne na hoteli, tak moze sa hodnotit
ATMOSFERA: davam 8/10
Bol som vpredu vlavo na Martinovej strane, na urovni catwalku. Boli tam skupinky co to pumpovali, snazili sa, no boli okolo mna aj taki co nepohli nicim (ani rozumom, specialne ten co dosiel o 20:40 za nas a tvari sa ze to ma booknute…)
SETLIST: davam 10/10
A to z toho dovodu ze si velmi vazim ze este vystupuju, ze bavia ludi, ze ich tu vzdy mame a ze Gahan to dava v takom tempe.
Inac po stranke ocakavania zmien davam 0/10 - tazko nieco ine napisat. Cakal som aj ja aspon jednu zmenu, no fakt ze dal Martin 2 akusticke je este asi horsia vec. Vyzera ze sa im uz nic nechce skusat / riskovat, uz asi pojdu do konca na tomto setliste. Este musim ku Just Can’t Get Enough nie je to moja oblubena skladba, ale asi som si ju uzil najviac. Briti ju proste miluju, po Enjoy The Silence to bola asi top skladba pre ludi (podla toho ako som vnimal ze sa bavia)
ZVUK: davam 100/10!!! Naozaj vazne
Bol to moj 18ty Depeš koncert, ale toto bola sila kamarati! Basy uplne bomby, spev krasne cisty, bolo to fakt super. K tomuto sa priblizila mozno iba Vieden kde Stadthalle ma podla mna vyborny zvuk. Klobuk dole o2 arena
Dakujem Depeš ze ste, dakujem ze nam robite radost.
Dalsia (dvoj)zastavka: milovana Praha
MilanBanáš101
34
23. január 2024 o 09:12
Prekvapenie je ale že ten set neskrátili :D ???? haha dobre som tipoval.
Najväčšie sklamanie je že ani Martin nespieva ” svoje ” typické songy, toto mňa napríklad vytáča moc.
MilanBanáš101
35
23. január 2024 o 10:19
Jedna pozitívna vec. Setlist sa neskrátil na 20 songov ako to bolo pravidlo v minulosti.
Negatívne, že nenastala žiadna zmena, pričom v minulosti bola minimálne 2 songy. Naskúšané majú napr Behind the Wheel alebo Photographic, tak kde sú?
Uvidíme čo ďalej ale akosi už neverím ani v zázrak. Čo mňa osobne hnevá najviac, že som ani nedufal že sa dožijem že ani Martin nedá ani jeden ” svoj” pôvodný song. Sakra, to naozaj nikomu nevadia tie “barové” verzie? ????
radoo
36
23. január 2024 o 10:27
to co od nich stale ocakavam som dostal v sobotu v majesticu,kde ma prekvapil excelentny zvuk.
blackhound
37
23. január 2024 o 10:28
Barové verze mi nevadí, pokud mi dávají smysl. Ale zrovna Strangelove a Heaven to nejsou. Naštěstí je v případě Martinových věcí reálná šance na obměnu.
Monghi
38
23. január 2024 o 10:58
stale je to o tom istom a uz nikdy ani inak nebude ... jedna ved je predstava fanusikov, ze aka by to bola bomba, keby zahrali co i len polovicu z toho, co vedia zahrat napr. Forced To Mode ... ale ... aj FTM su iba fanusikovia, ktori miluju tie stare pecky ... lenze je tu druha strana mince, Depeche Mode a Dave Gahan hlavne ... oni tie stare pecky vnimaju uplne inak a vzdy to inak vnimat budu. Ak by to robili cisto pre fans a ich potesenie, tak by ich to prestalo bavit. Evidentne ich to, co hraju, asi sakra bavi ... inak by to nerobili. Nik z nas im nevidi do hlavy, ani do duse ... a vsetko, co fanusikom zostava, je sa s tym zmierit, pripadne sa na tuto temu vyventilovat v diskusiach :D
EverythingCounts
39
23. január 2024 o 11:06
Suhlasim s Monghim
Setlist riesi velmi mala cast publika, velmi velmi mala. Viac to riesia ludia ktori ani na koncerte nie su ale je to normalne, kazdy spravny fanusik ma tu nejaku svoju oblubenu staru pecku / raritku, ale takto to nefunguje a u nich uz ani nikdy nebude. Pridu, zahraju, (zarobia) a idu dalej
tommy
40
23. január 2024 o 11:26
Takže môj tip ohľadom žiadnych zmien vyšiel a vôbec ma to neškrie… Som rád, že som sa už dávno vysporiadal s otázkou setlistu a na koncerty chodím ako bežný , takmer nezaujatý návštevník… Nakoniec, aj keby prišli zmeny, tak by len zahrali veci, ktoré sa už kedysi hrali… Neviem, či v tomto prípade teda môžeme hovoriť o zmene. Skôr ide o spestrenie ...
Čo mi vadí a spomína na sa to aj na * dm.cz je sebecké správanie sa návštevníkov koncertov, ktorí po celý čas držia v ruke tie digitálne tehly, nerešpektujú diskrétnu zónu ostatných účastníkov koncertu, tí, ktorí sa drzo predierajú dopredu a podnapití... Našťastie, ja už neplánujem žiadny koncert…
*fanoušek Mode On Vinyl na Redditu:
Depeche Mode dnes večer odehráli v Londýně fantastický koncert. Škoda, že jsme odešli během Black Celebration.
Ale jaká škoda, že mezi stojícími diváky byli jedni z nejsobečtějších kreténů, s jakými jsem se kdy setkal.
S manželkou jsme strávili víkend péčí o jejího umírajícího otce a mou chronicky nemocnou matku a dnešní večer jsme opravdu potřebovali jako odreagování.
To sobectví lidí, kteří se tlačili před námi a měli telefony před očima, bylo prostě příliš.
Na koncerty chodím už více než 45 let, ale dnešní večer byl nejsobečtější.
V Británii jsme se dostali do pasti, kde se sobecké chování stalo normou a je zcela proti všemu, co Depeche Mode znamenají.
Upřímně si myslím, že dnešní večer bude nejen posledním koncertem Depeche Mode, na který v Británii půjdu, ale pravděpodobně i posledním.
Přestaňte kurva strkat lidem telefony do obličeje a ničit koncerty. Všichni, kdo to děláte, jste sobecký hajzlové.
bohus
41
23. január 2024 o 15:25
Už teraz teším na Dublin 3.februára
Milan
42
23. január 2024 o 16:09
@EverythingCounts [#33]: toto je podla mna velmi šikovne napísané, ako od účastnika koncertu.
Vnímavo voči setlistu z dôvodu že “budme radi že hraju ” a kriticky z dovodu ” bez zmeny”.
Najviac ma asi potešil názor týkajúci sa čistého spevu. To je moc dôležité v prípade Davida v rokoch
A ano, na margo iných komentov, 2 akustiky je za mna príliš uspávajúce.
To ako DM takmer nemenia setlist nie je absolutne nicim novym v ich historii. DM je obrovsky kolos, v dobrom slova zmysle cirkus, ktory ma svoj presne zabehnuty scenar. Nemozte cakat od kapely, kde napriklad spevak koncert co koncert vzdy v tej istej sekunde konkretnej skladby jemne “posoti” basgitaristu ako sucast show (a najdem x dalsich prikladov), ze taktato kapela bude robit vyraznejsie zmeny v setliste. Nie su ani jazzmani ani nemaju naskusanych 50 skladieb a ani uz nemaju potrebu hrat veci typu Blasphemous Rumours napriklad. Co je samozrejme skoda. Dave potrebuje hlavne sebaistotu na podiu a on ocividne v tomto nema rad zmeny.
A mimochodom, to co predvadza DM, robi drviva vacsina velkych aj mensich kapiel, malokto vyrazne meni setlisty noc co noc. Je par vynimiek - klobuk dolu - no DM toto nikdy nerobili (dokonca ked to porovnam s niektorymi inymi DM to predsa len trochu viac obmienaju, su taki co cele tour nezmenia 1 song, max skratia koncert a nieco vypustia)
Za mna kedze uz zachvilu absolvujem dalsi koncert MM tour a potom este dalsi a mozno aj dalsi, tak by som rozhodne vacsie zmeny uvital, ale necakal som to a ani to necakam. Obdiv kazdemu kto da napriklad 10 koncikov v ramci tour, to by ma uz fakt nebavilo - to by museli patrit k tym vynimkam, co velmi obmienaju veci.
Mrzi ma tento londyn, ze nevytiahli predsa len este nejaky poklad z Memento Mori, to by ma asi potesilo osobne viac ako nejaka stara pecka. ALe zas Rush, Something to do, ci To Have and to hold vymenim za cokolvek to je pravda.
Jarik
45
23. január 2024 o 16:45
pozri ako “nemenia” plalylisty the cure, Metallica, u2 ????
ViolateYou
46
23. január 2024 o 16:48
@tommy [#40]: Je mi ho luto, ale tych 45 rokov ked chodi na koncerty tak vacsinu z nich asi absolvoval, ked este neboli smartfony. Pretoze to co popisuje je uz vcelku bezne vsade a na DM duplom bohuzial. Sebecki kreteni na koncertoch su vazne rarita asi ako burina na zahrade a najma v kotli. Netreba sa tym znechutit, treba sa bud ozvat alebo presunut inam.
ViolateYou
47
23. január 2024 o 16:52
@Jarik [#45]: na Cure som urcite nenarazal oni praveze patria k tym vynimkam, vsetka cest, ostatne dve menovane kapely absolutne nepocuvam a neviem ake mavaju setlisty. Ak to obmienaju, super, ich som nemyslel, metallica a u2 nie su pupok hudobneho sveta. Aspon pre mna teda.
blackhound
48
23. január 2024 o 17:35
ViolateYou [#44]:
Nie su ani jazzmani ani nemaju naskusanych 50 skladieb
Tak nikdo soudný po nich nechce, aby měnili setlist každý večer nebo během koncertů improvizovali. To je samozřejmě hovadina, která v jejich případě nedává smysl. Spíš jsme tak trochu čekali aspoň nějakou trvalou obměnu na další evropský leg, jako tomu bylo během posledních tour, kdy jeli Evropu podruhé.
EverythingCounts
49
23. január 2024 o 19:17
Celkom slusne sme tu podebatovali o starte “noveho” tour.
Skoro 50 komentarov, to len znaci ze aj ked si ponadavame, vzdy ich milujeme
ViolateYou
50
23. január 2024 o 20:00
@blackhound [#48]: asi to brali tak, ze obmenili sister of night a wrong za policy a BC pocas tretieho legu a uspokojili sa s tymto.. EU tieto skladby zatial nazivo vlastne nemala, mozno nad tym rozmyslaju takto a samozrejme su aj pohodlni, kedy by to naskusali.. dalo by sa, ale museli by chciet :D mozno pri niecom co tocili aj minule turne by ani nemuseli ..ak by sa hecli na nieco este vobec nehrane z MM, to je asi ina rec.
Pozitivom pre mna je, co som necakal, ze vobec nic nevypustili a hraju stale rovnako dlho..
blackhound
51
23. január 2024 o 20:34
@ViolateYou [#50]:
To je dost pravděpodobný scénář. Za BC, navíc v této verzi, jsem třeba hodně rád, ale něco z minulého turné k tomu klidně zrecyklovat mohli (třeba za Corrupt bych se vůbec nezlobil).
S tím, že by vytáhli něco nového z MM, jsem popravdě vůbec nepočítal, takže z toho fakt depresi nemám, ale třeba Stripped už bych vyměnil za něco svižnějšího (klidně za BTW), a It’s No Good už asi za cokoliv ..ale jinak s tím setem celkem nemám problém.
Spousta lidí třeba hudruje nad Precious, ale ta podle mě na koncertech výborně funguje. Jenže jsme zase u toho… podle mě... ale podle jiného je to všechno samozřejmě jinak
Každopádně, nezkrácený setlist je všeobecně pozitivním překvapením.
Monghi
52
24. január 2024 o 07:04
@Jarik: The Cure uz nie su velmi dobry priklad Sice vzdy maju v talone mozno 60-70 naskusanych skladieb, ale uz nie je rok 1996, kedy teda menili setlisty este 5 minut pred nastupom na podium ... uz aj oni idu totalne na istotu ... vek nepusti. Ale zasa, produkciu maju stale lepsiu a lepsiu ...
tommy
53
24. január 2024 o 09:09
Hm, včera som si pustil nejaké ukážky, hlavne dve Martinove akustické veci a zaujali ma tie nové záverečné popevky aj počas STRANGELOVE, ako aj pri HEAVEN. Pri Blackcelebration sa mi zdalo, že Christian má tendenciu byť o čosi razantnejší a údernejší, viac, ako je treba a pri “Just Can’t Get Enough” som mal pocit, že sa Peter na začiatku trošku pomýlil - chcel zahrať hlavný riff o čosi skorej, ale rýchlo si to po prvom tóne uvedomil…
A keby niekto predo mnou nespomenul, ktoré piesne nahradili klasiky ako POLICY OF TRUTH a pod,, ani by som si nespomenul… A to mám SISTER OF NIGHT veľmi rád, tak v albumovej verzii, ako aj tú prvú akustickú z r. 1998, ktorú zahrali počas KROQ show 12.12.1998… Tá je veľmi podarená.
Dave & Mart
54
24. január 2024 o 20:45
@tommy [#53]:
No ja keď počujem tú akustickú verziu ‘Strangelove’ s Martinovými vokálmi tak mi srdce krváca. Toto Daveovi nejak “neviem” odpustiť. Samozrejme sa za to naňho nehnevám. Ale čo mi vadí, niekto vyššie to už spomínal, že Martin nespieva tzv. svoje piesne, ktoré v štúdiu naspieval on. Napr. som očákval pre toto turné piesne ako ‘The Child Inside’, ‘Damaged People’ či ‘Never Turn Your Back On Mother Earth’ alebo ‘Sweetest Perfection’. Tá by po MFS sedela ako uliatá. Ale som rád, že AQOL neodznela v akustickej podobe.
blackhound
55
24. január 2024 o 21:05
@Dave & Mart [#54]:
Tak zrovna The Child Inside nebo Damaged People považuju za ty méně vydařené goreovky. Lze určitě vybírat ze spousty mnohem lepších skladeb, ale to je samozřejmě můj subjektivní názor.
Never Turn Your Back On Mother Earth si představit umím, ale bohužel není z repertoáru DM a Martin jí ani nenapsal, takže to není příliš reálné.
U mě, co se Martinových akustických verzí týká, zatím paradoxně vede But Not Tonight, která je původně zpívaná Davem. To můžu poslouchat do nekonečna
Dave & Mart
56
24. január 2024 o 21:08
@blackhound [#55]:
Súhlasím, ‘But Not Tonight’ je asi jediná pieseň, ktorá mi v akustickej verzii s Martinovými vokálmi nevadí. A spomenul som si aj na ‘Dressed In Black’, akustická verzia je tiež v pohode.
blackhound
57
24. január 2024 o 21:16
@Dave & Mart [#56]:
Pravda. Dressed In Black je také fajn.
Pridávať komentáre môžu iba zaregistrovaní a prihlásení depešáci.
Názory Devotees (57)
EverythingCounts
1 22. január 2024 o 11:44
Juchuu uz sa tesim na dalsi krasny DM zazitok , prave sme pristali v Londyne
Dufam ze nejake zmeny v setliste budu
Monghi
2 22. január 2024 o 11:56
@EverythingCounts: parada!!!! krasny zazitok prajem
EverythingCounts
3 22. január 2024 o 12:48
Diky Monghi
Prvy krat idem na DM koncert ze vlastne nebudem vediet co zahraju dalsiu skladbu.
Predtym som vzdy viac menej na 90% tusil co zahraju dalej. Bude to zaujimava skusenost
Dave & Mart
4 22. január 2024 o 12:59
@EverythingCounts [#1]:
Rovnako prajem pekný zážitok, snáď s niečím prekvapia, aj keď infá zo zákulisia k tomu nie sú moc naklonené. Uvidíme, zatiaľ rátam s ‘Behind The Wheel’ a ‘Photographic’. Každopádne prajem skvelý večer a dobre si to uži. Aj ja by som tam rád bol.
DM-80
5 22. január 2024 o 13:13
Očakávam Behind the Wheel a to je asi tak všetko. Keby že ešte vytiahnu niečo z MM tak búcham šampanské, ale asi ťažká utópia.
tommy
6 22. január 2024 o 14:47
Hm, pripájam sa k želaniu krásneho zážitku, setlist neriešte, dokonca by som sa vsadil, že všetko ostane po starom, t.j. zahrajú to, čo už počas tohto turné aspoň raz zahrali… Myslím to bez štipky irónie.
EverythingCounts
7 22. január 2024 o 16:36
@tommy [#6]:
Kludne sa to moze stat, aj na to som myslel. V Mexiku urobili to iste, vsetci cakali zmeny…a tie neprisli
MilanBanáš101
8 22. január 2024 o 17:56
Sledujúc rôzne sociálne siete tak v Londýne je dnes celkom pekná kopa fans zo Slovenska, Česka alebo Nemecka…
K setlistu, čakám už dnes Behind the Wheel, Photographic či iné avizované skvosty, ale nejako už neverím že sa ich aj naozaj dočkám.
Je ale známy oficiálny časový harmonogram a ten hovorí o štarte Depeche 20:45 takže by to mohlo naznačiť aspoň ten prekvapivý fakt, že setlist sa tentokrát nebude skracovať. A už aj to je celkom potešiteľné
blackhound
9 22. január 2024 o 19:38
@MilanBanáš101 [#8]:
20:45 je poměrně standardní čas pro začátek vystoupení, který za mě nemá nic společného s jeho samotnou délkou. Přibližně v tuto hodinu začínaly v minulosti i koncerty s kratším setlistem.
Byl bych pochopitelně rád, kdyby set nezkrátili, ale toto je čistá spekulace.
MilanBanáš101
10 22. január 2024 o 19:42
@blackhound [#9]:
20:45 -23:00 Depeche Mode
Rovnaká dĺžka ako pri LEG1-3
Ale uvidíme
blackhound
11 22. január 2024 o 20:00
@MilanBanáš101 [#10]:
Jsou to čistě orientační časy, takže bych z toho fakt nic nevyvozoval.
Např. Waldbühne 2018: Show: 8:45 pm – 10:55 pm - krátký setlist o dvaceti kouscích.
Nedělejme si plané naděje a vyčkejme…
EverythingCounts
12 22. január 2024 o 20:54
Predkapela zacala o 19:45 miestneho casu. Atmosfera zatial slabsia, ale uvidime neskor
Uz sa neviem dockat, early entry ticket, takto blizko som asi ani nebol este
Dave & Mart
13 22. január 2024 o 20:58
@EverythingCounts [#12]:
To jest 20:45 u nás, čiže DM začnú až po 21:30.
EverythingCounts
14 22. január 2024 o 21:00
@Dave & Mart [#13]:
Dave & Mart
15 22. január 2024 o 21:18
@EverythingCounts [#14]:
Jasné, že UK čas.
V komente som myslel ale už náš čas +1:00. Aká je teraz atmosféra v O2 aréne? Ešte stále ponurá? A čo predkapela, dobré, či?
EverythingCounts
16 22. január 2024 o 21:36
Uz to vrie
Btw plachta pred znakom M je stale spustena, predpokladam ze to daju dole po Cosmos is Mine, myslel som ze od Prahy to prestali robit
Edit: Dali to dole pred Cosmos is Mine
Monghi
17 22. január 2024 o 21:55
https://www.facebook.com/fellner.adel/videos/1563897981032253/
blackhound
18 22. január 2024 o 22:22
Tak zatím beze změny US setlist. Cením, že nevyhodili Wagging, ale začínám se bát…
Dave & Mart
19 22. január 2024 o 22:26
Ach jo, ten ‘In Your Room’ v Zephyre ma bude prenasledovať aj v Prahe. Budem sa s tým musieť zmieriť. Rovnako som veľmi rád, že ‘Wagging’ prežil v setliste.
Jarik
20 22. január 2024 o 22:40
zatiaľ nudaaaaa a hľadisko ako keby bolo na balete
Dave & Mart
21 22. január 2024 o 22:51
Ach nieee, 2 akustické verzie, ale no taaak, Martin! Do frasa chalani ... čo to s vami je?!
ItsSoGood
22 22. január 2024 o 22:53
Zacinam lutovat Prahu :(
eXCITERjAN
23 22. január 2024 o 22:56
Precious je fakt prokletí. Přítom na začátku Spirit Tour to šlo i bez ní
Milan
24 22. január 2024 o 23:04
Ako som ja začal naháňať listky na túto časť turné, tak chvalabohu že som v tom nepokračoval. Niečo som videl na sociálnych sieťach a fakt nuda.
Dave & Mart
25 22. január 2024 o 23:09
@Milan [#24]:
Uvidíme, aké dojmy bude mať @EverythingCounts, ktorý tam je. Ale áno, z toho čo som aj ja videl, sa zdá, že atmosféra nie je nič extra. Ale z videí so zlým zvukom sa ťažko hodnotí.
EverythingCounts
26 22. január 2024 o 23:10
Pobehuje tu aj Anton
Dave & Mart
27 22. január 2024 o 23:49
Mnô! Čo k tomu dodať. Sklamanie obrovské, opäť raz! Tak ako na začiatku 3. časti turné, tak aj na žačiatku 4. časti turné som očakával minimálne 1-2 zmeny. Zas a znova nás DM arogantne vyškolil a poslal do hája s úsmevom na perách. Neviem, či to je už nemohúcnosť alebo neschopnosť, ale ich prístup je teraz už vážne na smiech. No nič, opäť sa budem musieť profesionálne, ako fanúšik, pripraviť, aby som sa mohol počas koncertu v Prahe zabávať. Aspoň si budem môcť počas niektorých pesničiek oddýchnuť. Škoda, je to sklamanie.
@EverythingCounts - dúfam, že sa s nami podelíš o dojmy priamo “z miesta činu”.
blackhound
28 22. január 2024 o 23:53
@Dave & Mart [#27]:
Tvoje starosti na mojí hlavu… Mám lístky na 6 koncertů
Dave & Mart
29 22. január 2024 o 23:56
@blackhound [#28]:
Júúújha, to je dosť.
Asi záleží na tom, ako to vnímaš ty? Možno teba to tak nerozladilo ako mňa. Či?
Dave & Mart
30 23. január 2024 o 00:06
Na soc. sieťach vidím dosť silnú nespokojnosť so setlistom. Čím to asi bude? Ale nádej stále existuje, po Birminghame nás čaká 2. londýnsky koncert.
blackhound
31 23. január 2024 o 00:06
@Dave & Mart [#29]:
Přiznám se bez mučení, že nadšený z toho nejsem. Tohle snad nikdy předtím neudělali…
Na druhou stranu je zas pozitivní, že není setlist kratší, těším se na BC, na koncertní halu v Dublinu (od toho si slibuju úplně jiný zážitek), na Lisabon celkově (budu tam 3 dny), Praha je 2x, tak snad nějaká změna bude, Budapešť asi nakonec vypustím a Kolín uvidíme (už mám koupenou letenku, ale pokud mě to přestane bavit, tak to nechám plavat).
Naděje umírá poslední, a třeba ještě nějaká drobná změna bude…
BTW
32 23. január 2024 o 01:14
Ja sklamaný niesom,bola zmena BC,POT dobre uvítal by som aj BTW miesto Precious ale no nič sa nedeje .. ináč kto má záujem mám na predaj 2 Lístky na sedenie Budapešť sektor 111 VIP sedenie za pôvodnú cenu kupoval som štyri ale rodičia nepríjdu tak ich ponúknem
EverythingCounts
33 23. január 2024 o 01:21
Konecne na hoteli, tak moze sa hodnotit
ATMOSFERA: davam 8/10
Bol som vpredu vlavo na Martinovej strane, na urovni catwalku. Boli tam skupinky co to pumpovali, snazili sa, no boli okolo mna aj taki co nepohli nicim (ani rozumom, specialne ten co dosiel o 20:40 za nas a tvari sa ze to ma booknute…)
SETLIST: davam 10/10
A to z toho dovodu ze si velmi vazim ze este vystupuju, ze bavia ludi, ze ich tu vzdy mame a ze Gahan to dava v takom tempe.
nie je to moja oblubena skladba, ale asi som si ju uzil najviac. Briti ju proste miluju, po Enjoy The Silence to bola asi top skladba pre ludi (podla toho ako som vnimal ze sa bavia)
Inac po stranke ocakavania zmien davam 0/10 - tazko nieco ine napisat. Cakal som aj ja aspon jednu zmenu, no fakt ze dal Martin 2 akusticke je este asi horsia vec. Vyzera ze sa im uz nic nechce skusat / riskovat, uz asi pojdu do konca na tomto setliste. Este musim ku Just Can’t Get Enough
ZVUK: davam 100/10!!! Naozaj vazne
Bol to moj 18ty Depeš koncert, ale toto bola sila kamarati! Basy uplne bomby, spev krasne cisty, bolo to fakt super. K tomuto sa priblizila mozno iba Vieden kde Stadthalle ma podla mna vyborny zvuk. Klobuk dole o2 arena
Dakujem Depeš ze ste, dakujem ze nam robite radost.
Dalsia (dvoj)zastavka: milovana Praha
MilanBanáš101
34 23. január 2024 o 09:12
Prekvapenie je ale že ten set neskrátili :D ???? haha dobre som tipoval.
Najväčšie sklamanie je že ani Martin nespieva ” svoje ” typické songy, toto mňa napríklad vytáča moc.
MilanBanáš101
35 23. január 2024 o 10:19
Jedna pozitívna vec. Setlist sa neskrátil na 20 songov ako to bolo pravidlo v minulosti.
Negatívne, že nenastala žiadna zmena, pričom v minulosti bola minimálne 2 songy. Naskúšané majú napr Behind the Wheel alebo Photographic, tak kde sú?
Uvidíme čo ďalej ale akosi už neverím ani v zázrak. Čo mňa osobne hnevá najviac, že som ani nedufal že sa dožijem že ani Martin nedá ani jeden ” svoj” pôvodný song. Sakra, to naozaj nikomu nevadia tie “barové” verzie? ????
radoo
36 23. január 2024 o 10:27
to co od nich stale ocakavam som dostal v sobotu v majesticu,kde ma prekvapil excelentny zvuk.
blackhound
37 23. január 2024 o 10:28
Barové verze mi nevadí, pokud mi dávají smysl. Ale zrovna Strangelove a Heaven to nejsou. Naštěstí je v případě Martinových věcí reálná šance na obměnu.
Monghi
38 23. január 2024 o 10:58
stale je to o tom istom
a uz nikdy ani inak nebude ... jedna ved je predstava fanusikov, ze aka by to bola bomba, keby zahrali co i len polovicu z toho, co vedia zahrat napr. Forced To Mode ... ale ... aj FTM su iba fanusikovia, ktori miluju tie stare pecky ... lenze je tu druha strana mince, Depeche Mode a Dave Gahan hlavne ... oni tie stare pecky vnimaju uplne inak a vzdy to inak vnimat budu. Ak by to robili cisto pre fans a ich potesenie, tak by ich to prestalo bavit. Evidentne ich to, co hraju, asi sakra bavi ... inak by to nerobili. Nik z nas im nevidi do hlavy, ani do duse ... a vsetko, co fanusikom zostava, je sa s tym zmierit, pripadne sa na tuto temu vyventilovat v diskusiach :D
EverythingCounts
39 23. január 2024 o 11:06
Suhlasim s Monghim
Setlist riesi velmi mala cast publika, velmi velmi mala. Viac to riesia ludia ktori ani na koncerte nie su
ale je to normalne, kazdy spravny fanusik ma tu nejaku svoju oblubenu staru pecku / raritku, ale takto to nefunguje a u nich uz ani nikdy nebude. Pridu, zahraju, (zarobia) a idu dalej
tommy
40 23. január 2024 o 11:26
Takže môj tip ohľadom žiadnych zmien vyšiel a vôbec ma to neškrie… Som rád, že som sa už dávno vysporiadal s otázkou setlistu a na koncerty chodím ako bežný , takmer nezaujatý návštevník… Nakoniec, aj keby prišli zmeny, tak by len zahrali veci, ktoré sa už kedysi hrali… Neviem, či v tomto prípade teda môžeme hovoriť o zmene. Skôr ide o spestrenie ...
Čo mi vadí a spomína na sa to aj na * dm.cz je sebecké správanie sa návštevníkov koncertov, ktorí po celý čas držia v ruke tie digitálne tehly, nerešpektujú diskrétnu zónu ostatných účastníkov koncertu, tí, ktorí sa drzo predierajú dopredu a podnapití... Našťastie, ja už neplánujem žiadny koncert…
*fanoušek Mode On Vinyl na Redditu:
Depeche Mode dnes večer odehráli v Londýně fantastický koncert. Škoda, že jsme odešli během Black Celebration.
Ale jaká škoda, že mezi stojícími diváky byli jedni z nejsobečtějších kreténů, s jakými jsem se kdy setkal.
S manželkou jsme strávili víkend péčí o jejího umírajícího otce a mou chronicky nemocnou matku a dnešní večer jsme opravdu potřebovali jako odreagování.
To sobectví lidí, kteří se tlačili před námi a měli telefony před očima, bylo prostě příliš.
Na koncerty chodím už více než 45 let, ale dnešní večer byl nejsobečtější.
V Británii jsme se dostali do pasti, kde se sobecké chování stalo normou a je zcela proti všemu, co Depeche Mode znamenají.
Upřímně si myslím, že dnešní večer bude nejen posledním koncertem Depeche Mode, na který v Británii půjdu, ale pravděpodobně i posledním.
Přestaňte kurva strkat lidem telefony do obličeje a ničit koncerty. Všichni, kdo to děláte, jste sobecký hajzlové.
bohus
41 23. január 2024 o 15:25
Už teraz teším na Dublin 3.februára
Milan
42 23. január 2024 o 16:09
@EverythingCounts [#33]: toto je podla mna velmi šikovne napísané, ako od účastnika koncertu.
Vnímavo voči setlistu z dôvodu že “budme radi že hraju ” a kriticky z dovodu ” bez zmeny”.
Najviac ma asi potešil názor týkajúci sa čistého spevu. To je moc dôležité v prípade Davida v rokoch
A ano, na margo iných komentov, 2 akustiky je za mna príliš uspávajúce.
tommy
43 23. január 2024 o 16:34
NME: https://www.nme.com/news/music/depeche-mode-2024-uk-european-tour-kicks-off-the-o2-london-setlist-photos-tickets-3575576
ViolateYou
44 23. január 2024 o 16:42
To ako DM takmer nemenia setlist nie je absolutne nicim novym v ich historii. DM je obrovsky kolos, v dobrom slova zmysle cirkus, ktory ma svoj presne zabehnuty scenar. Nemozte cakat od kapely, kde napriklad spevak koncert co koncert vzdy v tej istej sekunde konkretnej skladby jemne “posoti” basgitaristu ako sucast show (a najdem x dalsich prikladov), ze taktato kapela bude robit vyraznejsie zmeny v setliste. Nie su ani jazzmani ani nemaju naskusanych 50 skladieb a ani uz nemaju potrebu hrat veci typu Blasphemous Rumours napriklad. Co je samozrejme skoda. Dave potrebuje hlavne sebaistotu na podiu a on ocividne v tomto nema rad zmeny.
A mimochodom, to co predvadza DM, robi drviva vacsina velkych aj mensich kapiel, malokto vyrazne meni setlisty noc co noc. Je par vynimiek - klobuk dolu - no DM toto nikdy nerobili (dokonca ked to porovnam s niektorymi inymi DM to predsa len trochu viac obmienaju, su taki co cele tour nezmenia 1 song, max skratia koncert a nieco vypustia)
Za mna kedze uz zachvilu absolvujem dalsi koncert MM tour a potom este dalsi a mozno aj dalsi, tak by som rozhodne vacsie zmeny uvital, ale necakal som to a ani to necakam. Obdiv kazdemu kto da napriklad 10 koncikov v ramci tour, to by ma uz fakt nebavilo - to by museli patrit k tym vynimkam, co velmi obmienaju veci.
Mrzi ma tento londyn, ze nevytiahli predsa len este nejaky poklad z Memento Mori, to by ma asi potesilo osobne viac ako nejaka stara pecka. ALe zas Rush, Something to do, ci To Have and to hold vymenim za cokolvek to je pravda.
Jarik
45 23. január 2024 o 16:45
pozri ako “nemenia” plalylisty the cure, Metallica, u2 ????
ViolateYou
46 23. január 2024 o 16:48
@tommy [#40]: Je mi ho luto, ale tych 45 rokov ked chodi na koncerty tak vacsinu z nich asi absolvoval, ked este neboli smartfony. Pretoze to co popisuje je uz vcelku bezne vsade a na DM duplom bohuzial. Sebecki kreteni na koncertoch su vazne rarita asi ako burina na zahrade a najma v kotli. Netreba sa tym znechutit, treba sa bud ozvat alebo presunut inam.
ViolateYou
47 23. január 2024 o 16:52
@Jarik [#45]: na Cure som urcite nenarazal oni praveze patria k tym vynimkam, vsetka cest, ostatne dve menovane kapely absolutne nepocuvam a neviem ake mavaju setlisty. Ak to obmienaju, super, ich som nemyslel, metallica a u2 nie su pupok hudobneho sveta. Aspon pre mna teda.
blackhound
48 23. január 2024 o 17:35
Tak nikdo soudný po nich nechce, aby měnili setlist každý večer nebo během koncertů improvizovali. To je samozřejmě hovadina, která v jejich případě nedává smysl. Spíš jsme tak trochu čekali aspoň nějakou trvalou obměnu na další evropský leg, jako tomu bylo během posledních tour, kdy jeli Evropu podruhé.
EverythingCounts
49 23. január 2024 o 19:17
Celkom slusne sme tu podebatovali o starte “noveho” tour.
Skoro 50 komentarov, to len znaci ze aj ked si ponadavame, vzdy ich milujeme
ViolateYou
50 23. január 2024 o 20:00
@blackhound [#48]: asi to brali tak, ze obmenili sister of night a wrong za policy a BC pocas tretieho legu a uspokojili sa s tymto.. EU tieto skladby zatial nazivo vlastne nemala, mozno nad tym rozmyslaju takto a samozrejme su aj pohodlni, kedy by to naskusali.. dalo by sa, ale museli by chciet :D mozno pri niecom co tocili aj minule turne by ani nemuseli ..ak by sa hecli na nieco este vobec nehrane z MM, to je asi ina rec.
Pozitivom pre mna je, co som necakal, ze vobec nic nevypustili a hraju stale rovnako dlho..
blackhound
51 23. január 2024 o 20:34
@ViolateYou [#50]:
To je dost pravděpodobný scénář. Za BC, navíc v této verzi, jsem třeba hodně rád, ale něco z minulého turné k tomu klidně zrecyklovat mohli (třeba za Corrupt bych se vůbec nezlobil).
S tím, že by vytáhli něco nového z MM, jsem popravdě vůbec nepočítal, takže z toho fakt depresi nemám, ale třeba Stripped už bych vyměnil za něco svižnějšího (klidně za BTW), a It’s No Good už asi za cokoliv
..ale jinak s tím setem celkem nemám problém.
Spousta lidí třeba hudruje nad Precious, ale ta podle mě na koncertech výborně funguje. Jenže jsme zase u toho… podle mě... ale podle jiného je to všechno samozřejmě jinak
Každopádně, nezkrácený setlist je všeobecně pozitivním překvapením.
Monghi
52 24. január 2024 o 07:04
@Jarik: The Cure uz nie su velmi dobry priklad
Sice vzdy maju v talone mozno 60-70 naskusanych skladieb, ale uz nie je rok 1996, kedy teda menili setlisty este 5 minut pred nastupom na podium ... uz aj oni idu totalne na istotu ... vek nepusti. Ale zasa, produkciu maju stale lepsiu a lepsiu ...
tommy
53 24. január 2024 o 09:09
Hm, včera som si pustil nejaké ukážky, hlavne dve Martinove akustické veci a zaujali ma tie nové záverečné popevky aj počas STRANGELOVE, ako aj pri HEAVEN. Pri Blackcelebration sa mi zdalo, že Christian má tendenciu byť o čosi razantnejší a údernejší, viac, ako je treba a pri “Just Can’t Get Enough” som mal pocit, že sa Peter na začiatku trošku pomýlil - chcel zahrať hlavný riff o čosi skorej, ale rýchlo si to po prvom tóne uvedomil…
A keby niekto predo mnou nespomenul, ktoré piesne nahradili klasiky ako POLICY OF TRUTH a pod,, ani by som si nespomenul… A to mám SISTER OF NIGHT veľmi rád, tak v albumovej verzii, ako aj tú prvú akustickú z r. 1998, ktorú zahrali počas KROQ show 12.12.1998… Tá je veľmi podarená.
Dave & Mart
54 24. január 2024 o 20:45
@tommy [#53]:
No ja keď počujem tú akustickú verziu ‘Strangelove’ s Martinovými vokálmi tak mi srdce krváca. Toto Daveovi nejak “neviem” odpustiť. Samozrejme sa za to naňho nehnevám.
Ale čo mi vadí, niekto vyššie to už spomínal, že Martin nespieva tzv. svoje piesne, ktoré v štúdiu naspieval on. Napr. som očákval pre toto turné piesne ako ‘The Child Inside’, ‘Damaged People’ či ‘Never Turn Your Back On Mother Earth’ alebo ‘Sweetest Perfection’. Tá by po MFS sedela ako uliatá. Ale som rád, že AQOL neodznela v akustickej podobe.
blackhound
55 24. január 2024 o 21:05
@Dave & Mart [#54]:
Tak zrovna The Child Inside nebo Damaged People považuju za ty méně vydařené goreovky. Lze určitě vybírat ze spousty mnohem lepších skladeb, ale to je samozřejmě můj subjektivní názor.
Never Turn Your Back On Mother Earth si představit umím, ale bohužel není z repertoáru DM a Martin jí ani nenapsal, takže to není příliš reálné.
U mě, co se Martinových akustických verzí týká, zatím paradoxně vede But Not Tonight, která je původně zpívaná Davem. To můžu poslouchat do nekonečna
Dave & Mart
56 24. január 2024 o 21:08
@blackhound [#55]:
Súhlasím, ‘But Not Tonight’ je asi jediná pieseň, ktorá mi v akustickej verzii s Martinovými vokálmi nevadí. A spomenul som si aj na ‘Dressed In Black’, akustická verzia je tiež v pohode.
blackhound
57 24. január 2024 o 21:16
@Dave & Mart [#56]:
Pravda. Dressed In Black je také fajn.