Londýn, 17/06/2023

Zatiaľ jediný britský "Memento Mori" koncert aktuálneho turné, ktorý sa Depeche Mode rozhodli usporiadať na najväčšom rugbyovom štadióne sveta, na Twickenhame, v Londýne.

Celá aktualita je dostupná iba členom webu.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa

Názory Devotees (41)

Dave & Mart

 1    17. jún 2023 o 13:11

Pri ‘Just Can’t Get Enough’ “spadne” štadión. Briti neskutočne milujú tento kolovrátok. Určite tam bude skvelá atmosféra, aj keď ma prekvapuje, že vo svojej rodnej krajine nemajú viac koncertov.


blackhound

 2    17. jún 2023 o 15:51

@Dave & Mart [#1]:

Ten jediný koncert v UK je jasným náznakem toho, že se DM do Evropy příští rok vrátí wink


Jaman77

 3    17. jún 2023 o 18:57

Tato produkcia je absolutne nepostacujuca pre takyto typ stadionov.


Milan B

 4    17. jún 2023 o 19:33

Dnes pride prvé veľké prekvapenie MM Tour, cítim to v kostiach ????????
Každopádne,  známy je tam osobne a dáva foto a video,  miesto má na sedenie priamo oproti stage a výhľad aj napriek veľkosti štadióna perfektný.  Počasie na Anglicko tiež výborne.  Domáci sú dosť oblečený v čiernom,  narozdiel od Francúzov alebo Švajčiarov. Tak snáď aj atmosféra bude guuut


Jarik

 5    17. jún 2023 o 21:12

same playlist different day


ItsSoGood

 6    17. jún 2023 o 21:58

@Jaman77 [#3]: ta produkcia je az trapna na taketo velke koncerty mala obrazovka za nimi a este mensie po bokoch :(


radoo

 7    17. jún 2023 o 21:59

vidim dobre ze FOS je naozaj tak ako ma byt,a nie do polky stadiona ako to bolo v BA ?


blackhound

 8    17. jún 2023 o 22:13

@ItsSoGood [#6]:

Souhlasím, že stage by celkově mohla být robustnější. Ale být to na mě, tak stage nechám jak je, a na těchto megalomanských stadionech koncerty DM vůbec nepořádám.

A protože jsem masochista, tak jedu tentokrát do Berlína na Olympiastadion grin což bude zatím ta největší masovka, jakou v případě DM zažiju. Bude to taková psychická příprava na Letňany…

Za mě ideální letní venue pro DM je třeba berlínská Waldbühne. Neskutečně mě mrzí, že mi v rámci GST nevyšlo je tam zažít. 


Dave & Mart

 9    17. jún 2023 o 22:13

Vyzerá to tak, že ‘Speak to Me’ vypadáva zo setlistu. Zahrali ‘My Favourite Stranger’ a za ňou išla ‘Question of Lust’.


blackhound

 10    17. jún 2023 o 22:25

@radoo [#7]:

Já tam tedy vidím jen pohled na “staveniště”, ze kterého to lze dost těžko posoudit. Ale fakt je ten, že v BA bylo FOS trošku… předimenzované grin
Zase to byl ale daleko menší stadion. Například v Düsseldorfu s cca dvakrát, možná třikrát větší kapacitou bylo FOS také téměř do poloviny, jen s tím rozdílem, že to bylo ještě rozdělené na FOS1 a FOS2, přičemž název toho druhého sektoru je v tom případě trochu zavádějící. Mělo by to být spíš něco jako FOFOS grin


blackhound

 11    17. jún 2023 o 22:33

@Dave & Mart [#9]:

Nebo prostě jen kombinují set1 a set2. Začali s tím už v Dublinu, kde do dvojky šoupli WFTN.

Ale vypadnutí STM bych se až zas tak nedivil. I v Německu skladba s bezpečně nejvlažnější reakcí publika. Na albu sedí dobře, ale není to úplně koncertní pecka…


blackhound

 12    17. jún 2023 o 22:36

@radoo [#7]:
Aha, tak ono mezitím došlo k výměně fotky u článku. Takže ano, takto nějak má vypadat FOS.


blackhound

 13    17. jún 2023 o 22:38

Hloupý dotaz: Proč je tady každých 5 minut jiná (už třetí) fotka? Člověk pak vypadá v komentářích jako pitomec grin


Monghi

 14    17. jún 2023 o 22:43

pretoze az teraz som sa dostal ku compu? :D uz s tym koncim ... len som chcel trochu ozivit Vasu diskusiu wink


Dave & Mart

 15    17. jún 2023 o 22:54

Ach ten Gordeno ... POMÓÓÓC!


blackhound

 16    17. jún 2023 o 23:00

Peter Gordeno, lovec zvuků grin


Dave & Mart

 17    17. jún 2023 o 23:09

Tak teraz som riadne zneistel. :D Ale za to môže zlý online prenos. Eigner začal búchať, ale bolo to o dosť rýchlejšie a chvíľami mi to pripomínalo ‘Photographic’. Potom sa prenos znormalizoval a áno, britská “hymna” ‘Just Can’t Get Enough’.


Milan B

 18    17. jún 2023 o 23:15

@Dave & Mart [#17]:
Ja som sledoval jeden prenos ale v polovici prestal stream,  to by ma zaujímalo kde presne sleduješ?
A JCGE bubnovačku rozoznam aj z 101 km ďaleko,  to snáď hádam ani nemôžeš napísať že si si to pomýlil :D


Dave & Mart

 19    17. jún 2023 o 23:20

@Milan B [#18]:

Však práve to píšem, že to bubnovanie malo o dosť rýchlejšie tempo ako ‘JCGE’, samozrejme rolu hrá aj zkreslený zvuk + prenos, ale ako náhle začal vyklepávať do tých malých bubnov, sa dal prenos do normálu. Ale tých pár sekúnd mi pripomenulo ‘Photographic’ z 2006.


Milan

 20    17. jún 2023 o 23:24

Ako sa vám to pozdáva v ich rodnej zemi? grin)
Videl som prvých cca 50 min, potom video skončilo, presne na začiatku MFS. Moje nervy -))

A Angličania dosť žijú aj na Everything Counts, z toho čo som videl.


Milan B

 21    18. jún 2023 o 00:39

@Dave & Mart [#19]:
Tak samozrejme Photographic by bolo super, ale myslím si že namiesto JCGE by sa perfektne hodila aj ďalšia Clarke Age vec a to Dreaming of Me smile
The Sun and the Rainfall bola zrejme len kec,  moc si ju prajem ale reálne neviem kde do setlistu by ju mohli dať. Sister of Night je tiež prekvapenie ale podľa mňa Daveovi moc nejde a tiež nechápem prečo tu nemá Martin gitaru, keď táto skladba obsahuje fakt skvelé gitarové rify. Možno sem by sa hodila vyššie spomenutá skladba, ale to je fakt asi extrémne nemožné


Milan B

 22    18. jún 2023 o 00:46

@Milan [#20]:
Skončilo presne tak a skoro ma vykotilo keď som videl že hrajú MFS ktorú som chcel vidieť s tou novou super projekciou,  no čo už, počkám kým niekto zavesi na YouTube…
DM sú z Anglicka ale paradoxne tam ani zďaleka nemajú najväčšiu fans základňu a nečudujem sa že ” doma ” dali iba 1 koncert.
Čo mňa už viac štve že ešte aj tam je čapované pivo a tu kde žijem v Nemecku tak sa ide len fľaškové a klasická krčma ako na Slovensku je pre nich čosi ako mýtus z dávnych čias :’( :D
Každopádne sledujem ďalej každý príspevok a hltám a zdieľam informácie ( kto ma pozná aj moje skupiny stránky na FB tak vie )
Hoci ma vnútorne zožiera že každý koncert sa mi vzďaľuje a nemôžem ani na jeden,  dúfam ze aj tu čoskoro oficiálne odprezentujem môj projekt ktorý som zatiaľ propagoval len skrz FB. A ak sa podarí,  poteší vás všetkých a mne sa zároveň náplní  sen smile


Milan

 23    18. jún 2023 o 01:30

@Milan B [#22]: či veríš alebo nie, ja som až doteraz, 1:27 h,,čakal čo sa zavesí na youtube.
MFS zatial nie, akurat PJ, ETS, ale na PJ som bol zvedavý ako publikum zareaguje na záver koncertu. Myslím, že slušná odozva.

Ale potom som si este dal MFS z Dusseldorfu, projekcia je fakt skvelá.


Monghi

 24    18. jún 2023 o 02:55

podla videa PJ v zavere koncertu celkom slusne prsalo ... ale nalada slusna smile A fans sa bavili v okoli stadiona este 2,5 hod, po konci koncertu smile

https://twitter.com/i/status/1670213464176861184


Michaela 146

 25    18. jún 2023 o 09:05

prosím Strangelove…
https://www.youtube.com/watch?v=6VdSXMLvWzk


samueldm

 26    18. jún 2023 o 10:39

@Milan B [#21]: pri Sister nemá Martin gitaru asi preto lebo by tam s nou 90% času iba stal a nič nerobil, ma tam len par tonov v refrene, na keyborde tam hrá určite ovela viac partov, takže tu gitaru radšej pustia z PC


Milan B

 27    18. jún 2023 o 11:46

@samueldm [#26]:
Dnes má výročie 101. Ak si pozrieš tak pri niektorých songoch hra na gitaru tiež len pár tónov, inak na syntak.  Ale aj pre tých pár tónov ju má zavesenú na sebe a kombinuje to. Iný príklad napr Sister ktorú spieva on sám a tiež zahrá len pár tónov a má ju.  Za mňa nepochopiteľný krok. A Dave by sa mal na Sister vykašľať a skúsiť po rokoch napr Shake the Disease


Peteman

 28    18. jún 2023 o 12:26

Dave & Mart [#17]:
Tak teraz som riadne zneistel. :D Ale za to môže zlý online prenos. Eigner začal búchať, ale bolo to o dosť rýchlejšie a chvíľami mi to pripomínalo ‘Photographic’. Potom sa prenos znormalizoval a áno, britská “hymna” ‘Just Can’t Get Enough’.

To sa mi stalo,ale v opačnom móde, na koncerte Forced to Mode. Začala skladba rýchlym kopákom a ja som sa zľakol že chcú hrať  JCGE… a zrazu k našemu nadšeniu začali hrať Photographic.


Dave & Mart

 29    18. jún 2023 o 12:39

@Peteman [#28]:

Inak, akí sú Forced to Mode naživo? Oplatí sa na nich ísť?


Peteman

 30    18. jún 2023 o 13:06

Dave & Mart [#29]:
@Peteman [#28]:

Inak, akí sú Forced to Mode naživo? Oplatí sa na nich ísť?

Počuť naživo veci ako Shake The Dissease, Hello, Leave in Silence a to vo vynikajúcich aranžmánoch…až som bol dojatý.


samueldm

 31    18. jún 2023 o 13:22

@Milan B [#27]: kombinovat by to mohol, ale asi sa im to nechce smile tak je rozdiel ked ju sam spieva a vtedy hra len par tonov ako keby tam len stal s gitarou smile ja som rád že hraju sister, aspon nejaké prekvapenie, aj ked samozrejme tiež by som si želal počut live rozne ine songy, ale je nerealne aby všetkym vyhoveli, a hlavne nám skalným, kedže za tie roky maju vela hitov a nebudú na ich úkor hrať “neznáme” songy


Rajny

 32    18. jún 2023 o 23:05

Milan B [#22]:
@Milan [#20]:
Skončilo presne tak a skoro ma vykotilo keď som videl že hrajú MFS ktorú som chcel vidieť s tou novou super projekciou,  no čo už, počkám kým niekto zavesi na YouTube…
DM sú z Anglicka ale paradoxne tam ani zďaleka nemajú najväčšiu fans základňu a nečudujem sa že ” doma ” dali iba 1 koncert.
Čo mňa už viac štve že ešte aj tam je čapované pivo a tu kde žijem v Nemecku tak sa ide len fľaškové a klasická krčma ako na Slovensku je pre nich čosi ako mýtus z dávnych čias :’( :D
Každopádne sledujem ďalej každý príspevok a hltám a zdieľam informácie ( kto ma pozná aj moje skupiny stránky na FB tak vie )
Hoci ma vnútorne zožiera že každý koncert sa mi vzďaľuje a nemôžem ani na jeden,  dúfam ze aj tu čoskoro oficiálne odprezentujem môj projekt ktorý som zatiaľ propagoval len skrz FB. A ak sa podarí,  poteší vás všetkých a mne sa zároveň náplní  sen

Kde maju najvacsiu zakladnu? Urcite ju v anglicku nemaju malu a urcite patri medzi najvacsie. S istotou je v UK perceno ludi, ktory poznaju DM najvyssie.


Milan

 33    19. jún 2023 o 11:46

Ak údaj nie je zavádzajúci, v Londýne to dali pred 55 tisíc divákmi.


ItsSoGood

 34    19. jún 2023 o 16:40

Milan [#33]:
Ak údaj nie je zavádzajúci, v Londýne to dali pred 55 tisíc divákmi.

urcite je zavadzajuci kapacita stadiona je cez 80tisic sedenie bolo na 3/4 +statie cca 15/20 tisic co som cital ine zdroje malo ist do predaja nieco medzi 70 az 80 tisic listkov ale nemusi to byt pravda


Jaman77

 35    19. jún 2023 o 16:43

Zil som v UK 10 rokov a mozem povedat,ze vo svojej rodnej krajine maju vela fanusikov aj ked sa to mozno nezda…Co som postrehol z vyjadreni tak starsi fans preferovali roky 81-85..a mladsi od Violatoru az po dnesnu tvorbu…Dost kladne sa vyjadrovali o albume ULTRA co si tak pametam o tom kecali najviac.


Rajny

 36    19. jún 2023 o 17:04

Jaman77 [#35]:
Zil som v UK 10 rokov a mozem povedat,ze vo svojej rodnej krajine maju vela fanusikov aj ked sa to mozno nezda…Co som postrehol z vyjadreni tak starsi fans preferovali roky 81-85..a mladsi od Violatoru az po dnesnu tvorbu…Dost kladne sa vyjadrovali o albume ULTRA co si tak pametam o tom kecali najviac.

V UK pozna DM, PTB, NO, SM, U2 uplne ze kazdy

 


Jaman77

 37    19. jún 2023 o 17:27

@Rajny [#36]: ..a Erasure,Queen,The Beatles,Rolling Stones,...az do aleluja


Rajny

 38    19. jún 2023 o 21:53

Jaman77 [#37]:
@Rajny [#36]: ..a Erasure,Queen,The Beatles,Rolling Stones,...az do aleluja

Ano, ano. Btw, v piatok idem na PSB do Liverpoolu…


Jaman77

 39    19. jún 2023 o 22:18

@Rajny [#38]: Super..uzi si koncert.


pepe17

 40    22. jún 2023 o 23:45

Chlapci, nechcel som do vas vrtat, lebo ma ubijete capicami, ale ked uz ste zacali temu, ze produkcia je trapna, svrbia ma prsty a neda mi zostat mlkvym pozorovatelom.

Pre vylucenie pochybnosti najskor uvediem, ze som dlhorocny DM fan a neskutocne ich hudbu milujem.
Napriek tomu, a mozno prave kvoli tomu poviem, ze cele ponatie koncertnej architektury je, podotykam vzhladom na rozmery kapely rangu DM nie trapne, ale priam ubohe.

Obycajny tuctovy koncertny duty podiovy kvader bez celnej steny, s 2 velkymi obrazovkami po boku a 1 za podiom.
Sorry, ale toto je standard, ktory dnes ma kazdy. Ziadna invencia, napad, myslienka, originalita, iba tuctovost, obcas mierne odlisena nejakou chabou Corbijnovskou trapnostou typu velkeho pismena M.
Vravim si: What? To je snad zly sen.

Boli ste niekto na vystupeniach Rammstein? Uz minimalne 15 rokov ukazuju, ze sa to da inak. A zdoraznujem, ze teraz nehovorim iba o pyro show, ktora tak na prvu asi uchvati kazdeho a najviac si ju zapamata. Aj keby tam nebol jediny pyroefekt, cela show je o niekolko tried dalej nez tieto biedne Corbijnovky.

Takze da sa to aj inak, ovela lepsie.

Nebyt toho, ze na podiu boli DM v koncertnej zostave a hrali hudbu, ktora mi je srdcu blizka, tak by som asi stravil koncert v bufete.
Nehovoriac o tom, ze na bratislavskom koncerte este aj ozvucenie sektora, v ktorom som bol, bolo take priserne, ze som som len plestil oci, ako sa toto moze stat takto velkej kapele. Toto by sa nemalo stat ani Dunco bandu z Hornej Dolnej. Aj ta ma zvukara, ktory nema permanentku v cakarni ORL. A veru ma aj napadlo, ci namiesto pripravy koncertu, zvukari, ktorych si najali DM, neboli na vysetreni sluchu.

Neviem, ci DM team tak velmi setri na nakladoch, alebo su si isti, ze fanusikov maju takych vernych, ze pridu, aj keby hrali na bambusovych paliciach v bazinach s gumakmi na nohach, ale mna, ako depesaka sklamali.
Ked uz to chcu robit ako ciste koncertne vystupenie bez nejakych aditiv, tak nech prerobia skladby na unplugged aranzmany (Personal Jesus sa vydaril a asi by sme to na zaciatku necakali, ze to pojde), hoc aj na to by potrebovali zvukarov, ktori do BA zjavne nestihli dorazit, alebo aspon nie triezvi, ale takto to bol iba slaby odvar toho na co maju a nevyuzity potencial.
Nastastie vyber skladieb a ich interpetacia boli skvele. Ale tym to zacina aj konci.

A skor, nez ma tu roznosite ako mliekarensky kon rannu roznasku, skuste to brat trosku nezaujato.


ItsSoGood

 41    23. jún 2023 o 14:42

@pepe17 [#40]:  ja suhlasim aj nesuhlasim popravde mi nevadi to ze podium je cisty kvader a nic na nom,je absolutne minimalisticke a sedi im su to pani v rokoch nepotrebujem tam vidiet ziadne gycove blbosti ved nie su Taylor Swift. Nevadi mi ani ze podium je zakryte a dokonca mi nevadi ani svetelny park ten je za mna vydareny a sedi ku kazdej jednej pesnicke vynikajuco, nevadi mi dokonca ani napad s mkom pred obrazovkou za mna to tam sedi a pekne hraje so svetelnou show nevadia mi ani bocne obrazovky co mne ale vadi je ta obrazovka za tym mkom ta je jednoducho mala. Viem je okolo nej panel svetiel ale do frasa to nemohli stage rozsirit a tym padom tu obrazovku zvacsit? Ak by ta obrazovka bola sirsia mozno trosku vysia nepovedal by som na produkciu ani pol slova bolo by to vkusne pekne a absolutne postacujuce takto to ma za mna velky potencial no bohuzial uzkost tej strednej obrazovky je za mna nepostacujuca.(porovnavanie s rammsteinom nie je na mieste totalne rozdielne kapely rammstein vystupuje s jednym podiom asi uz 5 rokov depeche ma kazde turne ine a vystupuju s nim rok a pol nie polku svojej kariery jak taky coldplay momentalne a pred tym ziadne mega vymozenosti na podiu rammstein okrem pyra nemali plus ten ich disney hrad len v ciernom mne osobne nesedi a ku depeche mode ta digitalnost obrazoviek ladi ovela viac. Svetelna show je velmi podobna kedze co som sa docital ze svetelnu show robila rovnaka firma ktora robi svetelnu show aj pre napr metallicu cize tam za mna nieje vobec problem vid napriklad pri in your room zephyr mix svetla hraju s pesnickou velmi pekne.)


Pridávať komentáre môžu iba zaregistrovaní a prihlásení depešáci.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa