Pozvánka: DM Experience – autentický zážitok pre fanúšikov Depeche Mode

Z Buenos Aires prichádza 9. augusta na Slovensko mimoriadna tribute show kapely DM Experience, ktorá od roku 2015 nadchýna fanúšikov Depeche Mode po celom svete.

Táto argentínska kapela, založená v roku 2015, je považovaná za jednu z najautentickejších tribute kapiel legendárnej skupiny, prinášajúc ich hudbu s neuveriteľnou presnosťou a vášňou. Po úspešných vystúpeniach v krajinách ako Taliansko, Španielsko, Kolumbia či Brazília teraz prvýkrát zavíta na Slovensko. Čaká vás nezabudnuteľná show plná hitov ako Enjoy the Silence, Personal Jesus a Strangelove, ktoré definovali generáciu. Ich energické prevedenie vás vtiahne do zlatého veku synthpopu s emóciou, ktorá oslovuje tisíce fanúšikov. Nechajte sa uniesť atmosférou Depeche Mode v podaní kapely, ktorá ctí odkaz originálu!

DÁTUM: 9. august 2025 o 20.00
MIESTO: Majestic Music Club, Karpatská 3089/2, Bratislava
VSTUPNÉ: 35 €, 40 €, 45 €, 60 €

Vstupenky sú dostupné na ticketportal.sk

Web DM Experience: dm-experience.com

Udalosť na Facebooku: facebook.com/events/2451306625226915/

Usporiadateľ: dB Solutions Slovakia s.r.o.

Názory Devotees (37)

Kubec

 1    15. júl 2025 o 14:10

Pozrel som si ten koncert, ktory je tu v odkaze. Nuz, skvele prevedenie, po vizualnej aj zvukovej stranke, absolutne profesionalne. Ak by som mal len zvuk, mal by som veru problem odlisit originalny DM od tohto tribute projektu (okrem skladby Home). Napriek tomu mi to vsak v niektorych okamihoch bolo az neprijemne, veru neviem, ci by som to chcel vidiet nazivo?!
Oni to naozaj hraju tak presne, alebo idu na play-back? A tiez by ma zaujimali otazky autorskych prav? To vsetko sa deje s oficialnym suhlasom DM, prip. maju z tejto produkcie dokonca prijmy?


bob3

 2    15. júl 2025 o 21:34

Skoda ze nikdo neudela verzi show 84-86 kolem Live in Hamburg atd. i s ucesy. Zasel bych, vousatej Gore me neoslovuje a jak vidim lakyrky na Gahanovi, ne ne..

https://youtu.be/Wo3sStzREVs?si=07nODwcn6qYF8AZK


Kubec

 3    16. júl 2025 o 08:10

ad bob3: Live in Hamburg je fantasticky koncert. Je podivne, ze pre UK/USA oficialne vysiel len na VHS, co je format mrtvy a audio vobec. To je velka skoda. Tak som musel zhanat japonske vidanie, CD + DVD a to je v pohode.
Vdaka za ten link: ako pozeram, tak to bolo este pred obdobim spoluprace s Corbijnom, ale okrem Fletchera sa tam uz u vsetkych crta klasicky DM cierny styl, predovsetkym Gahan a Wilder grin


bob3

 4    16. júl 2025 o 08:53

@Kubec [#3]:

Pro me bylo zajimave porovnani produkce, projevu a image DM s ostatnimi ucinkujicimi v Peter´s Pop Show 1984, kde predvedli aktualni singly Blasphemous Rumours a People Are People, na Youtube je cely porad, dam tady link, byli minimalne o 5 let popredu ve vsem.

Depeche Mode - od 1h 13 min

https://youtu.be/n6cKlVFk1sI?si=EKC2Znfd-1TmIFjM

 


bob3

 5    16. júl 2025 o 17:38

Kubec [#3]:
ad bob3: Tak som musel zhanat japonske vidanie, CD + DVD a to je v pohode.

Velkej fanousek, koukam ze se ten set prodava za 20.000,- czk


Walking in Secret Garden

 6    16. júl 2025 o 18:04

bob3 DM ako z iného sveta. Ale to bolo tak aj na diskotékach, v rádiu a pod. Atmosféra, melódia, zvuk… Nehovoriac, ak to bolo aj s obrazom.
Bol to punk v pope. grin


Kubec

 7    17. júl 2025 o 08:57

ad bob3 (5): To neviem, skus mi prosim poslat link, kde to za tu cenu vidis (ja pozriem discogs), ci je to to vydanie, ktore mam. Ale take drahe ako pises to vtedy zdaleka nebolo. Myslim si, ze to bude neoficialne vydanie. Kupil som to tu na dm shope na tychto strankach (resp. na cz mutacii)  a myslim, ze to stalo do 50,- EUR. Pamatam si, ze som to zaplatil a velmi dlho sa nic nedialo - asi 2-3 mesiace - a ked som to po niekolkykrat urgoval a nakoniec napisal, aby mi to bude do tyzdna poslali alebo vratili peniaze, tak do toho tyzdna mi to nakoniec prislo.


bob3

 8    17. júl 2025 o 18:13

Kubec [#7]:
ad bob3 (5): To neviem, skus mi prosim poslat link, kde to za tu cenu vidis

Na obalu vidim Japonsky znaky, melo by se tedy jednat o tvoji verzi.

https://www.shop4fans.cz/Live-in-Hamburg-Deluxe-Limited-Special-Edition-d4300.htm?sznaiid=7528084015976328626&sznclid=OQgJDwoKDg0ACQsMDAAKDQ4IAQ8B


Kubec

 9    18. júl 2025 o 08:49

ad bob3: Dakujem Ti za link! Vyzera to, ze je to ono, este to ale doma pozriem a overim. Vcera som to hladal na Discogs-e, kde som nasiel niekolko verzii (asi 2 alebo 3) s japonskymi znakmi (nieco bolo len CD, nieco len DVD). Vsetky boli oznacene ako neoficialne vydania a ich predaj je na discogs zablokovany. Oficialne vydanie pre Japonsko a USA mi discogs ukazoval len na nosici LaserDisku, co ani poriadne neviem, co je za format. Podla mna sa tento format u nas v CSSR nikdy nepouzival.
Na tej stranke, ktorej link si mi poslal, je to teda riadne predrazene; samozrejme, ze som ani zdaleka za to tolko vtedy neplatil. Ale je to pekne vydanie a na pouzitelnom fyzickom nosici, teda CD a DVD. Ten koncert ma vzdy fascinoval. Pocul som z neho hodinovy vyber, ktory niekedy v 90tych rokoch odvysielali na Radiu RockFM v nedelnej relacii “RockFM Live”, ktora bezala od 20:00 do 21:00 h a davali tam rozne koncerty. Stale mam tuto relaciu nahratu na magnetofonovej kazete. Preto som sa velmi potesil a kupil som si to, ked sa tento koncert dal ziskat na CD (DVD to uz je tam navyse pre radost).
Aktualne to niekto z Nymburku ponuka na bazosi.cz na VHS za tisic CZK, co je asi 40,- EUR. No len co s takou kazetou? Drviva vacsina ludi si ju moze pretacat tak na prste.


mr.kervic

 10    18. júl 2025 o 13:57

Kubec: kúpil si pirátsky set. Oficiálne v Japonsku vyšlo iba LD, VHS a BETAMAX.
Pozri TU


Kubec

 11    18. júl 2025 o 14:15

ad bob3 (8): Pozrel som sa detailnejsie na ponuku na tej stranke a zistil som, ze mam majland :-D Ceny su tam - mierne povedane - premrstene. Je mi jasne, ze niektore veci sa uz zohnat daju len velmi tazko. Ale aj tak pytat za album MFTM nemecke vydanie na modrom vinyle pol melona CZK mi pride trochu uletene: tato platna na discogs MINT od 180 do 360,- EUR, NM od 80,- EUR.
A zaujimalo by ma, ako je mozne ponukat 7 palcove single original zabalene? Boli aj tieto platne v 80tych rokoch standardne zabalene v ochrannej folii?


Kubec

 12    18. júl 2025 o 14:18

ad mr.kervic (10): Ano, predpokladal som to grin Nastastie nie za 19 999,- CZK, ako to isté ponukaju na stranke, ktoru sem dal bob3.


Kubec

 13    18. júl 2025 o 23:42

ad bob3 a mr.kervic: je to ten set, ktory bol v ponuke na linku od bob3; ale na moje prekvapenie, z ponuky zmizol - hmmm, zvlastna zhoda okolnosti…?!


bob3

 14    19. júl 2025 o 01:50

Kubec [#13]:
ad bob3 a mr.kervic: je to ten set, ktory bol v ponuke na linku od bob3; ale na moje prekvapenie, z ponuky zmizol - hmmm, zvlastna zhoda ookolnosti…?!

Tys to za tech dvacet koupil smile

No, pul melounu za modry MFTM, taky jsem neveril, husty.

Originaly mozna ve folii i byly, vzpominam ze bratr kupoval MFTM CZ verzi a ta byla vsunuta do folie, ale nevim jestli si ji tehdy sam vyrobil, nebo to byla nechana original..


bob3

 15    19. júl 2025 o 02:34

@Kubec [#9]:

Ja mel starsiho bratra Depesaka, vim ze jsme meli VHS 101 verzi samotny full koncert, bez tour busu a roadie fanousku, vubec nevim kde to sehnal, potom Live In Hamburg a to jsme nemeli video player smile chodil se na to divat ke kamosovi, jednou me vzal jako maleho sebou, rikal to musis videt zpevak mlati hlavou o zvukovou bednu..smile pro zajimavost je to behem instrumentalni pasaze v Told You So, Gahan tam radi a povedl se mu takovy gig..

https://youtu.be/HVGcPWwfV5Q?si=QPa1XRKL4cRmvJXM


Kubec

 16    19. júl 2025 o 21:06

ad bob3: Porovnaval som to a teda mam to iste vydanie CD+DVD Live in Hamburg, ktore sa za tych 20 litrov (vraj) predalo. Neboj sa, nemal som dovod to kupovat za tu premrstenu sumu grin
ad bob3 (14): Uvazoval som len o 7 palcovych singloch, ci bezne mali alebo nemali folie! To, ze ich mohli mat 12palce, povazujem za pravdepodobne. Ale isto ich niekedy mali aj 7palcove single. Konkretne mam doma este stale original zabaleny (!) anglicky singel It´s called a Hearth, ktory vysiel spolu s plagatom kapely (CB ich tvare, myslim, ze je to presne ta ista fotka, ktora sa objavila na obale LP The Singles 81-85 vydanom v roku 1985). Predpokladam, ze to v tomto konkretnom pripade pre tento plagat bolo vtedy zapecatene vo folii.
ad bob3 (15): Koncert z Hamburgu mam celkom dobre napocuvany, ale nie napozerany, takze Ti dakujem za tu zaujimavu spomienku z Tvojej mladosti a upozornenie na to trieskanie do reproduktoru. Nevsimol som si to, ked som to v minulosti pozeral, teraz som si to pozrel na linku od Teba. Fakt super, divim sa, ze hlavou neroztrhol tu ochrannu latku. - Vyborne!


bob3

 17    19. júl 2025 o 22:58

@Kubec [#16]:  Fakt super, divim sa, ze hlavou neroztrhol tu ochrannu latku. - Vyborne!

No, ale myslim ze Dave jen imituje ty udery, sranda kdyz to porovnas s jeho soucasnym umeleckym projevem smile

Konkretne mam doma este stale original zabaleny (!) anglicky singel It´s called a Hearth.

No do pr…., vim ze hodne lidi ten song nema rad, vcetne Wildera, ale ja hodne, skvely text a velmi dobre video i kdyz ho nedelal Anton. Pro me predstavuje typickou ukazku DM zvuku industrialni ery.


Kubec

 18    21. júl 2025 o 07:51

ad bob3 (17):  It´s called a Hearth urcite nie je ich najlepsi singel, ale aj mne sa paci a rad si ho vypocujem. Mas uplnu pravdu s tym typickym industrialnym zvukom. V kombinacii so skvelou skladbou Fly on the Windscreen je to vyborny singel. Este lepsia ako singlova It´s called a Hearth je Shake the Disease. Boli to oba velmi, velmi silne nealbumove single v case, ked vysli.
Pre zaujimavost som pozeral na discogs na ceny singla It´s called a Hearth. Original zabaleny s posterom (Poster Edition) sa da kupit od 10,- libier. V tom obchode, na ktory si dal link vyssie, by to stalo 99.999,- CZK.


bob3

 19    21. júl 2025 o 15:38

@Kubec [#18]:  Nevim jestli se daji nahravky DM brat jako investice, nerikam ze nejsou fans co jsou pri penezich, ale budiz, je to kazdeho vec..

Shake ma sve kouzlo, to bez debat.


Walking in Secret Garden

 20    21. júl 2025 o 20:03

Nechcel som sa veľmi zapájať, hoci vás čítam v tejto diskusii, je to veľmi zaujímavé. Ale už sa musím trochu podeliť s údivom. Ja som ten obchod nepochopil s tými cenami. grin
Pozeral som aj nejaké recenzie, hodnotenia, že či to nie je len nejaký fejk, ale zdá sa, že nie. Hodnotenia väčšinou dobré a tak stále nechápem. grin Akože chápem, že staré originály môžu byť vzácne a drahé, to je v poriadku, to čo nechápem, že až tááááák. Obzvlášť ak pri mnohých existuje lacnejšia alternatíva v iných obchodov. Len príklad, SP Shake the Disease rozbalená 120 až 200 € a pod., maxi od 800 €. Chápem, že je aj dosť bohatých ľudí, ktorí možno cenu neriešia, ale že ich je až toľko.
No nič, údiv zostáva. grin


bob3

 21    22. júl 2025 o 03:07

@Walking in Secret Garden [#20]:

Singly z 80. let tam jsou asi vsechny reedice 1991, aspon je tam uveden tento rok, nejsou to kusy z prvnich vydani, pokud existuji specialni burzy DM, je dost mozny ze tam takovy cifry litaj, kdo vi.


Kubec

 22    22. júl 2025 o 14:48

ad Walking in Secret Garden (20) + bob3: Presne aj mne napadlo, ci to nie je nejaky podfuk, ale vraj maju kamennu predajnu, kde sa to da ist vsetko pozriet, tak to si nemyslim, ze by taka stranka mala dlhe trvanie, ak by bola podfukom. Ono to asi fakt bude zalozene na tom, ze sa niekto najde, kto peniaze neriesi a da za to taku sumu.

ad bob3 (19): Suhlasim s Tebou. Myslim si, ze nahravky DM uz ako investicia koncia. Urcite to ako investiciu nema zmysel nakupovat. Konkretny priklad: ako investiciu som kupil Violator box set a podarilo sa mi ho po vyse roku predat cez discogs za 900,- EUR (stav MN, raz hrany, skontrolovany a singel World In My Eyes zabaleny v neotvorenom povodnom modrom obale, nepouzity download kod). Predal som ho pred 21 mesiacmi. Odvety sa predalo dalsich len 9 ks (cize cca 1 box za 2 mesiace), z toho 1 za vyssiu cenu ako moj (950,- EUR) a 1 za rovnaku cenu. Ostatne boli lacnejsie, niektore dokonca vyrazne (515,- alebo 430,- EUR). Skalni DMFans postupne vymieraju, resp. vsetko maju a novych tolko nepribuda, aby bol odbyt a mal niekto zaujem si to kupit za tazke prachy. My sme podla mna ta posledna generacia, ktora je este ochotna do niecoho takeho trochu investovat, pretoze v 80tych rokoch, ked sme zili a na tom vyrastali, toto bol uplne nedostatkovy artikel. To dnes vobec neplati a mladym staci vlastnit nieco fiktivne, teda pchat prachy do Spotify a pod. kde si mozu dat hrat co len chcu.

ad bob3 (21): len namatkou som presiel par 7palcovych singlov a na vsetky som nadabil s tym, ze su to originalne vydania z roku prveho vydania. Nenasiel som nic, co by mali oznacene ako reedicie z roku 1991. Mozno som sa prave trafil do povodnych prvych vydani, ale to znamena, ze deklaruju, ze su to prve vydania a nie ako pises, ze maju uvedeny len rok 1991.

Specialne som pozeral vobec prvy singel DM Dreaming of Me, ktory ponukaju rozbaleny aj “nerozbaleny” a pisu, ze rok vydania je 1981, Prve vydanie. Cena 9.999 resp. 299.999 CZK (teda 12 000,- EUR!).

Ked som na tej stranke dnes hladal, narazil som v ponuke aj na singel It´s Called a Hearth, podla vsetkeho UK vydanie. Ked som pisal svoj komentar (18), napisal som, ze v tom obchode,  na ktory dal bob3 link by nova a zabalena platna, ktoru mam doma, stala 99.999 CZK. To som napisal fakt len na zaklade toho, ze som pochopil zaklad ich cenotvorby. No a teraz sa pozrite, za kolko je ponukana nova, zabalena (a to sa mi zda, ze to nie je vydanie s plagatom):
https://www.shop4fans.cz/It-s-Called-A-Heart-SP-vinyl-d4198.htm

Pozeral som si faktury a nasiel, ze ja som to kupil z UK za 15,- Libier.


bob3

 23    22. júl 2025 o 18:43

@Kubec [#22]: ad bob3 (21): len namatkou som presiel par 7palcovych singlov a na vsetky som nadabil s tym, ze su to originalne vydania z roku prveho vydania. Nenasiel som nic, co by mali oznacene ako reedicie z roku 1991.

OK, ja byl v Maxi CD sekci, to jsem si nevsiml, moje chyba.


Walking in Secret Garden

 24    22. júl 2025 o 20:14

Kubec zaujímavé.
Stále mi to však rozum neberie. Akože jasné, ak je záujem kúpiť, tak sa predáva. Ale aj tak mi to hlava neberie, že sa im to míňa. Lebo aj ak je človek bohatý, tak som myslel, že míňa peniaze s rozumom. Že vyhodí napr. 12 000 za tričko D. Gahana, ktoré mal na 101 (to som len ako vymyslený príklad), alebo kúpi prsteň, čo nosila Marilyn Monroe, za 100 000 €, alebo gitaru M. Gore za xy €, čiže naozaj absolútne rarity, ale nie 10 000 € za 1 SP, ktorú možno stále zoženie aj inde a za oveľa menej.


Kubec

 25    22. júl 2025 o 20:55

ad bob3 (23): Aha, tam som zase ja tak detailne nepozeral.

ad Walking in Secret Garden (24): Uplne s Tebou suhlasim, uvazujeme rovnako, ale asi su aj inak uvazujuci ludia, ako sme mi.

Mimochodom chlapci, vsimli ste si, ze tam najdete aj kusky za milion CZK bez 1,- kacky?! Napriklad nemecke vydanie Just Can’t Get Enough nove, nerozbalene. A dalsie polozky v sekcii 12inch maxi SP. Pokochajte sa… grin Je to fakt sialene!

(Tu istu platnu mozete mat na tejto stranke od 34 do 100,- EUR v stave MINT - neviem, ci aj original zabalenu, ale to je detail: https://www.discogs.com/sell/release/752470?condition=Mint+(M))

Nemaju tam singel Behind the Wheel DJ Bong 15. To je podla mojich poznatkov najdrahsia polozka z produkcie DM, ktora sa predava za vyse 2000,- EUR. No a potom by sa este naslo par drahych rarit, napr. album Music for the Masses, ktory vysiel v nejakej zamyslanej lacnej edicii, ktora sa ale nikdy nakoniec oficialne nepredavala a len par kusov sa zachovalo. Pise sa o tom v knihe Monument. Ak sa dobre pamatam, tak to kupil niekto priamo od Wildera, ktory mal jeden zachraneny kus a bolo to myslim za vyse 4000,- EUR.

P.S. pre Walking… Som velmi rad, ze Ta nasa debata s bob3 zaujala a ze si sa aj zapojil grin


Walking in Secret Garden

 26    22. júl 2025 o 21:09

ozaj, trochu mimo, ale vždy som sa chcel spýtať, prečo je na obaloch Behind the Wheel t (the) s dvomi bodkami. Neviete niekto?


Kubec

 27    22. júl 2025 o 21:23

Nestretol som sa s nejakym vysvetlenim, ale predpokladam, ze je to len taka typograficka okrasa, aby to bolo zaujimave. Teda necakam, ze sa za tym skryva nejaky hlbsi zmysel. Ale mozno strielam vedla.


bob3

 28    22. júl 2025 o 21:34

Walking in Secret Garden [#26]:
ozaj, trochu mimo, ale vždy som sa chcel spýtať, prečo je na obaloch Behind the Wheel t (the) s dvomi bodkami. Neviete niekto?

Nikdy jsem si toho nevsiml, zajimave.


Walking in Secret Garden

 29    22. júl 2025 o 21:37

bob3 ja ešte aj za starých čias, keď som prepisoval názvy z CD na kópiu kazety, som tam tie bodky dával grin
A pritom možno to je len dizajnová vec, fakt neviem. Ale vyzerá to ako fakt keby to malo byť súčasť písma.


bob3

 30    22. júl 2025 o 21:41

Walking in Secret Garden [#29]:
bob3 ja ešte aj za starých čias, keď som prepisoval názvy z CD na kópiu kazety, som tam tie bodky dával
A pritom možno to je len dizajnová vec, fakt neviem. Ale vyzerá to ako fakt keby to malo byť súčasť písma.

No, je to orisek, tady zajimave video z podia kapely 1983, taky dukaz ze Andy opravdu hraval basovou linku..a fousaty Martin!

https://youtu.be/SWX4BkK-goU?si=EqQixxlF9-JLxqzn


Kubec

 31    22. júl 2025 o 21:49

ad Walking in Secret Garden (29): Podla mna to urcite ma byt akoze sucast pismena T, o tom nepochybujem. Ma to byt na tu dobu netypicke pismeno. Dobry napad grin


Kubec

 32    22. júl 2025 o 22:40

ad ad Walking in Secret Garden (26+29): Inspiroval si ma zamysliet sa nad tym a dokladne si to este raz pozriet na obale. Mam napad: to pismeno T by mohla byt cesta, “T"ckova krizovatka a tie dve bodky nad, kolesa, mozno motocykla, ktory po tej ceste ide! Co Ty na toto vysvetlenie?


Kubec

 33    22. júl 2025 o 22:56

Ked som dal do Google vyhladavaca toto “depeche mode behind the wheel cover T with 2 dots meaning” AI mi vyhodila tuto odpoved:

The two dots above the “T” in the Depeche Mode “Behind the Wheel” cover art, often referred to as an umlaut, are a stylistic choice that visually represents the band’s name, which is derived from the French term “Dépêche Mode”. While the dots don’t have a direct meaning within the context of the song or its lyrics, they are a visual cue connecting the artwork to the band’s name and its origin.
Here’s a more detailed explanation:
Depeche Mode’s Name:
The band’s name is taken from a French fashion magazine, “Dépêche Mode,” which translates to “fashion news” or “fashion update”.
Umlaut:
The two dots, or umlaut, are a visual element borrowed from the French spelling of “Dépêche”.
Stylistic Choice:
The dots are not intended to have a specific meaning within the song’s narrative or lyrics. Instead, they serve as a visual representation of the band’s name and its origin.
“Behind The Wheel” Context:
The song “Behind the Wheel” itself is thematically related to motor travel, incorporating sounds like a spinning hubcap and exploring themes of movement and journey. However, the dots on the cover art are not directly related to this theme.

Ci je to naozaj tak, mozeme len hadat grin


bob3

 34    22. júl 2025 o 23:02

@Kubec [#32]:  Dve tecky nad T muzou symbolizovat Davida a devce na skutru, ve videu se setkaji, David naseda a spolecne odjizdi na skutru, jen chybi pohled na cestu, ta asi nebyla ve tvaru T.


Walking in Secret Garden

 35    22. júl 2025 o 23:20

Kubec je síce pravda, že AI niekedy pomôže, ale niekedy si aj vymýšľa (treba kontrolovať), no nejaká spojitosť s francúzštinou mi naskočila už dávno. Hoci som to nemal tak pekne prepojené s tým názvom DM ako AI.
No ako píšeš, naozaj môžeme len hádať, či je to naozaj tak.


Kubec

 36    23. júl 2025 o 09:56

ad Walking in Secret Garden (35): “AI niekedy pomôže, ale niekedy si aj vymýšľa (treba kontrolovať)”, ano, urcite, aj mne sa to jej vysvetlovanie zda pritiahnute za vlasy a dost nepravdepodobne.

ad bob3 (34): Tiez zaujimave vysvetlenie. Ako texty M. Goreho, tak aj obrazky mozno mozu byt viacvyznamove a kazdy si v nich najde to, co chce.


bob3

 37    23. júl 2025 o 12:39

@Kubec [#36]: Nekdy jsou veci jednoduche, jen clovek ma sklony videt veci slozite, bohuzel vetsinou. Vzpomenu na mala cisla na obalech SOFAD, dlouho jsem dumal co jsou zac, byly to datumy narozeni clenu bez tecek, myslim ze to byl Maxi CD single I Feel You.


Pridávať komentáre môžu iba zaregistrovaní a prihlásení depešáci.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa