“Heroes” (Stockholm, 05/05/2017)

Do setlistu premiérového koncertu Global Spirit Tour zaradili Depeche Mode aj svoju interpretáciu legendárnej skladby Davida Bowieho - "Heroes". Páči sa Vám?

Názory Devotees (37)

cvengo

 1    6. máj 2017 o 08:12

Uvidim, ked zazijem nazivo. Ale skor si myslim, ze by to mali po istej dobe vymenit. Ked pridu zase v zime do Europy.

Monghi

 2    6. máj 2017 o 08:43

a ja musim vziat spat svoj nazor z komentov pod spravou o koncerte. Je to perfektne!!! Dokonca to ma dve casti ... a ten nastup zivych bicich, krasa ... k tomu Dave prida do vokalov silu ... toto chcem aj v BA! Su to machri!

A inak, v tak kratkom case taky vydareny multicam… klobuk dolu! Radost pocuvat a sledovat ...

Andy

 3    6. máj 2017 o 08:54

je to fakt ze dobre, dokonca sa dave snazi aj robit pohyby ako Bowie…. naozaj fajn, dufam ze to vyjde aj ako b strana alebo dajaka studiova verzia.. Gordeno na gitare? hmm, stale mi tam ten clovek dajako nesedi..

imiafan

 4    6. máj 2017 o 10:02

uplne ma to dojima

titi14

 5    6. máj 2017 o 10:37

Nema to chybu.

molon

 6    6. máj 2017 o 10:51

Martin prosím ťa - veľmi ťa prosím…nauč sa už konečne hrať na gitare - katastrofa!!! ....hrúúúza!!! ...ako 6 ročný chlapec po týždni v ľudovej škole umenia..

Zero202

 7    6. máj 2017 o 14:03

A este mu aj zatlieskaju :D niet Gordena a Eignera, tak vacsina skladieb by sla iba z pasky.

kobino38

 8    6. máj 2017 o 15:44

Takže takto. Včera som to sledoval live na webe ako väčšina z nás, ale nakoľko som mal po koncerte horúcu hlavu, svoj názor vyjadrím až dnes.
Začnem s Heroes. Nie som fanúšik coverov a dúfam, že časom ho vyradia, ale musím uznať, že to nebolo až tak zlé, naopak to bolo veľmi citlivé, ale neustále mám pocit, že Gahanovi to jednoducho nesedí.
Čo sa týka koncertu ako takého, som nesmierne sklamaný (samozrejme, tŕňom v oku je setlist). Jedine čomu som sa potešil bola albumová verzia In Your Room, Everything Counts (to bola skutočne bomba), Cover Me (ten klip k tomu, nádhera), ale najväčšie zimomriavky som mal, keď začalo intro Wrong. Tú skladbu milujem. Ostatok je pre mňa “odpad” a hlavne Pain, I Feel You a Barrel, čo sa týka “katastrof” pre mňa vyhráva jednoznačne Somebody, ďalej Walking a Enjoy (a tá projekcia ... nebudem ani komentovať).
Čo sa týka prídavku (ako obsahu) 0 bodov, keď si spomeniem na 2009-ty rok, kde odzneli Master a Strangelove, tak mi je smutno. To Heroes mi tam až tak nevadí, ale ostatok neskutočne. Tá okázala ignorancia skalných fanúšikov ma neuveriteľne hnevá. Stačili by 2 pesničky (hitovky) z 80-tych rokov (samozrejme nie tie, kt. hrajú furt dokola) a hneď by to bolo lepšie.
Ďalej, ja chcem ísť na Depešákov a nie na “slniečkárskych hipis”. To čo mal kurňa Eigner na tom bubne?! Projekcia Going Backwards, dúhové farby. Where’s the Revolution - “Patriotic Junkies” - za tieto slová by som Goreho nakopal a Walking, to bol vrchol.
A skoro by som zabudol, Poison Heart - otrasné, ja čakám nadupaný originál, nie zase ten klavír. A náš obľúbený Scum??? Nikde!

Celkové hodnotenie: 3/10 - ale to je len môj názor, každý má svoj.

JuniorPainkiller

 9    6. máj 2017 o 16:24

Kobino38 (8) - čo sa týka mňa, absolútne s tebou súhlasím

radoo

 10    6. máj 2017 o 19:27

kobino,to bola rec ako vino,velmi kvalitne vino.

radoo

 11    6. máj 2017 o 19:29

Poison Heart v zivom prevedeni bola neskutocna katastrofa.

KRABAT

 12    6. máj 2017 o 19:46

... Tiež musím zmeniť názor na Heroes , podľa mňa tam nemal čo robiť , ale bolo to fakt super. Bol som milo prekvapený - žiadne silenie, žiadny vreskot , inteligentné.

advokat

 13    6. máj 2017 o 20:08

Heroes a In your room 2 vrcholy večera.Inak neutrál,taká klasika,ani dobré ani zlé až na Somebody(to je na kazajku,minimálne na pomoc psychológa).Ale nedá mi,zažil som to v roku2009 v Londýne,brat namiesto vychutnávania momentum neustále esemeskoval s priateľkou(je to blízky človek,v podstate ja som mu bol vzor takže toto ma šokovalo),tu si jeden kolega na českých stránkach ani nevšimol,že je na futbalovom štadióne a odhadoval návštevu na 18000 ľudí,hlavná vec,že prispieval počas koncertu na stránky.Naozaj ste sa všetci zbláznili s tými telefónmi,internetom a pod.To sa ani nečudujem,že ste všetci nasratí na celý svet,keď to málo,čo ešte zostalo pekné si neviete vychutnať.

giggs11

 14    6. máj 2017 o 20:44

nehnevajte sa na mna,ale mne ta heroes absolutne nesmakuje…..

Dusan

 15    6. máj 2017 o 21:07

Tak toto je jeden špičkový, vynikajúci cover, dúfam, že ho v set liste nechajú natrvalo. Jasný palec hore, super !

martinpk

 16    6. máj 2017 o 21:52

Palec hore, bez debaty.

Michaela 146

 17    6. máj 2017 o 22:44

Vážně skvostné, vždy jsem milovala písně od Davida Bowieho, vlastně je to možná tím, že Davida poslouchali i moji rodiče, tak přes Bowieho jsem se dostala k hudebnímu žánru New Wawe no v tomto duchu jsem se dostala k DM, nádherná pocta pro BOWIEHO ♫
Touto skladbou to pro mě celé začalo China Girl..
https://www.youtube.com/watch?v=4wr-pp6W9hs

Ogrik

 18    7. máj 2017 o 00:42

Kaslat na to. Nebudem radsej ani velmi komentovat, mate tu poniektori pekne nehnedle nazory.

 

molon

 19    7. máj 2017 o 07:55

kobino38…slušné písmenká - asi tak ako si napísal…...normálne sa obávam, že štadión v ba bude poloprázdny…

Ogrik

 20    7. máj 2017 o 10:55

Treba sa zamysliet, ci ste cely ten cas nepocuvali nespravnu kapelu a ci by vam nesadol viac napriklad taky Ortel. Ked chcete nakopavat Goraca za jeho nazory kritizujuce ludsku obmedzenost…neviem, neviem, taketo nazory a postoj k veciam by som ocakaval od nazi skinheada a nie od fanusika DM.

molon

 21    7. máj 2017 o 12:15

Ogrik…myslel si Orlík???

Ogrik

 22    7. máj 2017 o 12:56

Ortel som myslel. Ceska nackovska kapela. Orlik bol davno.

Monghi

 23    7. máj 2017 o 13:07

mam lepsi tip pre oba “tabory” ... skuste novy album Slowdive, s ktorym prisli po 20! rokoch ... podla mna album roka! Pustite si ho, zavrite oci a v srdci Vam zavladne nekonecny mier smile

Ogrik

 24    7. máj 2017 o 14:22

Inac setlist je taky letny, uvidime, v zimnom mozno dajake prekvapenie predsa len bude…

In Your Memory

 25    7. máj 2017 o 14:40

Vyborna “Heroes”, velmi citlive prevedenie. Skvela Martinova gitara. Dufam, ze bude aj na DVD/BluRay. Hmm, setlist je uz ina kava. Az mi beha mraz po chrbte, ako sa zo setlistu pomaly vytraca stary-dobry DM. Toto uz inac nebude. Este tak dva albumy a uz nebude priestor ani pre tie stare hitovky, ktore omielaju do nemoty. No ja som sa s tym uz davno zmieril a po Stockholmskom koncerte som ani nebol prekvapeny. Samozrejme “Everyting Counts” ma potesila. Ale tak uvidime v zime, ci nastane nejaka zmena. Mali by si aspon pripravit nejake tri alternativy, kde by iste skladby obmienali.

Viem, ze este je prilis skoro hovorit o DVD/BluRay, ale aspon na tomto by mohli trochu zapracovat a pripravit nejaky dobry setlist s obrovskymi prekvapeniami. Zahrat pocas dvoch noci koli nahravaniu napr. “Blasphemous Rumours”, “Nothing”, “People are People”, “Somethimg To Do” a co ja viem co este, by ich naozaj nezabilo.

Monghi

 26    7. máj 2017 o 15:05

@In Your Memory ... tak ruku na srdce ... ako by asi celkovo vyznelo, nielen hudobne, ale aj vizualne, keby Dave, dnes s tym podivnym imidzom s fuzikmi, zacal spievat Something To Do? Vsak si to priznajme, ze mu to neslo uz v Bruseli 1993!!! A spomenme si na Master And Servant (2009), ktora nastastie v BA este odznela, ved aj to uz bolo trapenie. Preco to velmi skoro z playlistu vypustili?
Chces nemozne podla mna ... “Nothing”, ta by este k sucasnemu DM sadla vcelku paradne, ale “Blasphemous Rumours”? To uz malo svoje dovody, ze nezaznela v ramci VWT ... ak fanusikovsky “planovat” tuzby a priania, treba brat ohlad na DM 2.0, nie na samotne skladby ... smile

Tu je skor uz fakt otazka pre samotnu kapelu, preco nie veci, ktore k nim aktualne fakt pasuju, ako napr. Useless, preco kompletne obchadzaju Delta Machine, preco sa Gore vyhyba jeho paradnym veciam a vytiahne uz trapnu “Somebody” (na jednom fore na mna vybafli, ze je to bomba a najvacsia bola v Royal Albert Hall ... no a? Ako inak sa dal vtedy uviest na podiu Alan Wilder? Ina moznost nebola) ... mali by sa orientovat, ked uz sa na to hraju, fakt rockovejsie aj na podiu. Naco tie blbe projekcie, ktore len odvadzaju pozornost a niektore aj kazia celkovy dojem. Ja fakt nerozumiem umeleckemu zameru projekcie k ETS, in your room uz vobec ... a walking in my shoes mi pride az prilis silena. A to prosim neberte, akoze som xenofob. Skor mi to pride ako “ked vsetci, tak aj my, aby sme boli v hlavnom prude” (mne su LGBT ludia uplne ukradnuti, nech si zije ako kto chce, pokial tym nikoho neobmedzuje, ci neohrozuje). Corbijn uz fakt povedal vsetko, ale to su zasa DM, verni svojim vzorcom a tradiciam ... lepsie povedane Martin.

Ale nevadi, oni su umelci, oni asi vedia, stare lasky vzdy raz stretnem, pretoze som sa s nimi nerozisiel zle a aj Depeche Mode bude mat vzdy rad smile Ale chapem vsetky rozhorcenia a zaroven chapem vsetky nadsenia. Ja som ten, co sa vzdy pozera smile A ked sa mu nieco nezda, tak si pusti nieco ine a najde v tom daleko vacsiu krasu wink

Nakoniec, uz len 13 dni a potom to budem aj ja moct skutocne posudit! smile

JuniorPainkiller

 27    7. máj 2017 o 15:47

Hmm, zaujimave. Dnes som tak premýšľal ako by vyzeral setlist DM ak by chceli zhrnuť obdobie 2001-2017. Vlastne ma to už napadlo skôr či vôbec niečo také bude a či by to malo zmysel. Pre mňa jediná výrazná skladba tohto obdobia je Precious, taká ETS tohto tisícročia, ale inak neviem či by dali dokopy niečo s wow efektom ako bola The Singles Tour (pre mňa)

Ogrik

 28    7. máj 2017 o 16:12

Monghi mne napriklad je uplne jedno, ci si nejaky fob, ani neslo o teba. Islo o to, ze sa tu neustale riesi, ako si kapela dovoluje vyjadrovat sa k temam, ktore povazuje za dolezite. Akurat len vidno, ako na to kto reaguje, kto by koho nakopal atd. Trosku urovne by to chcelo. Ked niekoho poburuje nejaka transka, a pritom pocuva kapelu, ktora ma texty odsudzujuce rasizmus, ktora sa prezentovala vystrednym imidzom, ktora pritahuje fanusikov, ktori su ini ako vacsina, tak ja neviem.

In Your Memory

 29    7. máj 2017 o 16:18

Monghi; vsak ale ja sa nehadam. A ako som pisal, nic som neocakaval, takze ani neprekvapilo. A kedze ja obsolvujem v ramci DM tour viac koncertov, beriem to ako zabavu. Uz davno nefotim a neriesim. A z koncertu odchadzam stastny s tour bookom a plagatom, v spolocnosti manzelky smile

Ale… Nemozeme vymazat a zabudnut na DM historiu. Aj tak sa popularizuju starymi hitmi ako Enjoy The Silence, Personal Jesus, A Question Of Time atd… U DM to vzdy skor bolo ako keby o strachu, ze sa to novemu publiku nebude pacit. Taky Robert Smith pride na koncert a vytiahne hocico, ked aj B stranu a je uplne jedno, ci je to naivny song po textovej stranke alebo ju bude spievat zarasteny, ci pribraty. Na tom absolutne nezalezi. Pozri sa napr. aj nato, ze taku Somebody Martin vytiahne aj o sto rokov, ale taku Something To Do, People are People, ci Lie to Me uz hrat nebudu a budu sa do nemoty vykrucat, ze to by uz nebolo aktualne a ja neviem co. Oni sa boja. Ale hlavna vec, ze chcu oslovovat nove publikum. Nech sa paci, tak oslovujte. Ved mate co povedat skladbami People Are People, Shame atd…

DM sa prilis umelo stylizuju a nastavuju do inych nezmyselnych dimenzii. Dnes je z DM uplne ina kapela a hraju uplne inac. Co je samozrejme v poriadku, nemozeme ocakavat aby zneli rovnako ako pred tridsiatimi rokmi, ale mne nebude vobec vadit, ak zahraju napr. Blasphemous Rumours acousitc, ako napr. urobili Stories of Old, hoci ju nazivo v 2009 nikde nehrali. No a preco nie???

Niekedy si naozaj myslim, ze by DM mali viac koncertovat a nevydavat pravidelne albumy, tak ako to robia napr. The Cure. Nesudte ma, ze pouzivam Cure ako priklad. proste nech idu DM na cesty a nech hraju. DM vzdy boli skvela Live kapela a na nicom inom nezalezalo.

A este… Spirit milujem, schvalne som si nechal viac ako mesacnu prestavku a ten skvely pocit tu stale je. Podla mna sa im ten album podaril. Ako Martin povedal, ze ma svoju vlastnu identitu, ale ma kurevsky vynikajucu atmosferu, to si myslim ja.

A projekcie? Komu na tom zalezi? Kapela ma prist na podium a hrat. A ja sa mam z toho posrat. Ak chcem pozerat na projekcie, idem do kina. Neriesim. Sila kapely je v zivom hrani, a skupina ktora to aj po tridsiatich rokoch stale dokaze, si zasluzi respekt. DM a The Cure forever!!! wink

kobino38

 30    7. máj 2017 o 16:23

@Ogrik: Obmedzenec je ten, kt. dobrovoľne ničí národnú identitu, pán Štúr by ti to hneď vysvetlil. Akonáhle človek má “iný” názor tak je už xenofób, vlastenecký feťák, nacista,... To je ale typické pre dnešnú dobu. Preto táto doba je taka aká je, lebo ľudia sa neustále len prispôsobujú, však to je moderné. S nakopanim som to myslel obrazne. Ja mam svoj názor a aj ho poviem, a aj na koncert pôjdem, ale naposledy. Užijem si Wrong a EC, a finito.

ViolateYou

 31    7. máj 2017 o 17:44

Potesili ma v setliste World In My Eyes, Corrupt, Stripped a Bowieho Heroes to bola pecka jak to Dave dal…

Setlist nic neocakavane az na Wrong, no nevadi mi to.. nove skladby fajn ze iba 5 kusov, na delta tour bolo 7 - kazdu jednu som si uzil + uzasne projekcie Should Be Higher, Heaven, Goodbye, tuto asi budem mat viac problem, nechava ma to chladnym az na Going Backwards
Celkovo tie projekcie si myslim nebudem vobec vnimat, takto ked som sledoval zo zaznamu ma to rusi, vadi mi Enjoy neviem naco sa opakuju ved Precious malo podobnu zvieraciu projekciu , ten zlaty zajko to nezachrani… In Your Room stratilo kuzlo, ta projekcia to uplne dovrzala vobec sa to nehodi taky tanec k tej skladbe uplne to ruši, walking - no comment,  toto mohli spravit 10 rokov dozadu ak by o tom posolstve boli tak presvedceni nie teraz ked je to moderne a kazdy to robi, nic proti tomu v podstate ale aj tak ked uz pribeh mohol sa s tym Anton viac vyhrat, pride mi to bez napadu

ViolateYou

 32    7. máj 2017 o 17:48

Na BA sa uz velmi tesim, som velmi rad ze sem znova zavitali, myslim ze Bratislavu registruju ako miesto kde su hlucni fanusikovia ktori sa vedia odviazat! Aspon tomu verim

Ogrik

 33    7. máj 2017 o 19:29

“Ďalej, ja chcem ísť na Depešákov a nie na “slniečkárskych hipis”. To čo mal kurňa Eigner na tom bubne?! Projekcia Going Backwards, dúhové farby. Where’s the Revolution - “Patriotic Junkies” - za tieto slová by som Goreho nakopal a Walking, to bol vrchol.”

kobino, tvoje slova. Nikto ti neberie slobodu vyjadrit sa, ale ocakavaj takisto aj kritiku. Nepovedal som, ze si nacek, iba som sa snazil vyjadrit svoj pocit, ze taketo slova by som cakal nazoaj niekde na fore u Ortelovcov a nie tu.
Ako transka na projekcii, znak mieru alebo duhove farby ohrozuju tvoj koncept narodnej identity, mi jasne nie je.
Gore kritizoval ako vlasteneckych etakov ludi, ktori si vlastenectvo pletu so sovinizmom a fasizmom a nenavidia vsetko dookola. Ak si sa tam spoznal, tak to je uz tvoj problem.

kobino38

 34    7. máj 2017 o 19:53

@Ogrik: pozri, ja som sa v tom určite nenašiel. Ale určite nesúhlasím ani s inakosťou. Najhoršie na tom je, že všetci odsudzujú stratu ľudskosti, no kde bol Martin, keď napr. NATO humanitárne bombardovalo Juhosláviu. Pokiaľ nebude rovnosť na celom svete, tak nemienim rešpektovať ani len inakosť ľudstva. Takže znak mieru u DM je pre mňa obyčajné pokrytectvo. Ale to už zachádzame príliš ďaleko, navrhujem ukončiť tému.

Ja teraz dúfam, aby Dave podal v BA dobrý výkon a veľmi sa teším na Wrong.

Monghi

 35    7. máj 2017 o 19:55

@In Your Memory… no este to tak, aby sme sa hadali! Ja s tebou v podstate uplne suhlasim. Len, ked tak premyslam… neviem, ci najdeme vela kapiel, ktore presli takou stylovou premenou, ako DM. Zvoleja ma napadnu tak Ministry. Ti odhodili velmi skoro syntaky a dali sa na industrial metal najtvrdsieho zrna. Neviem, vlastne pochybujem, ci vobec niekedy nieco zahrali z tak kultoveho EBM albumu, akym bol “Twitch”. Taki U2 alebo aj teda The Cure ... oni v podstate az tak velmi svoj styl nemenia, stale je to gitara, bassa, bicie ako zaklad a nech U2 zahraju napr. “I Will Follow”, stale su to oni! Ako pred 37 rokmi, tak aj dnes .. to iste plati pre The Cure.

Ale DM ... DM totalne zmenili styl ... to, co bolo do roku 1988, je uz davno davno prec, ako aj na podiu. Takze, bohuzial pre mna, nech zahraju cokolvek z tej doby, uz to nebude velmi presvedcive… teda v ich prezentacii. Aj taka “Black Celebration” nema v novom podani ten drive, ako kedysi… si tymi zivymi bicimi a spomalenym refrenom to uz vobec nie je ono ... a myslim si, ze s tymto DM totalne bojuju ... a pritom, kedy trochu chceli, aky by bol problem zahrat tolko spominanu “Rush” alebo keby odpalili “Pleasure Little Treasure”... vsak sa publikum pri tom totalne vyblazni, bez ohladu na to, ci tu skladbu dobre poznaju alebo nie ...

nuz ale, oni su oni a my sme my smile Ak su spokojni, tak sa to v tej energii z podia musi prejavit a dufam, ze nas to v BA prevalcuje. Drzme si palce… a drzim palce v tomto kazdemu na ktoromkolvek koncerte turne smile

Ogrik

 36    7. máj 2017 o 22:05

kobino: nesuhlasim s tebou, ale jasne, bavme sa o niecom inom, suhlasim.
Monghi: Pleasure little treasure! to by bolo panecku! Dobry napad. Ale mozeme snivat smile

Jakub73

 37    7. máj 2017 o 23:03

Heroes nebyl jediný cover. Teď jsem při prohlížení záznamu koncertu zde: https://www.youtube.com/watch?v=ZEpPDIE7nP4 zjistil, že v čase 21:01 na závěr Barrel of a Gun Dave Gahan rapuje úryvek skladby The Message, největšího hitu Grandmaster Flash z roku 1982, Konkrétně rapuje či zpívá tuhle část textu: Don’t push me cause I’m close to the edge, I’m trying not to lose my head

Diskutovať môžu iba zaregistrovaní a prihlásení užívatelia.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa