“Going Backwards” - ďalší singel - aktualizované

V poradí druhým singlom z úspešného albumu "Spirit", je jeho úvodná skladba - "Going Backwards". 11.august 2017 je oficiálnym dátumom digitálneho vydania singla.

Aktualita z 22.6.2017

Tracklist:
01 Going Backwards 5:43
02 Going Backwards (Highline Sessions Version) 5:27

℗ 2017 Venusnote Ltd., under exclusive license to Columbia Records, a Division of Sony Music Entertainment

download: itunes.apple.com, amazon.com, qobuz.com

Update 1: "Bola to prvá skladba, pri ktorej to "kliklo" a veci začali do seba zapadať," spomína spevák Dave Gahan.
"Je to dôležitá skladba," dodáva Martin Gore . "Myslím, že už od začiatku bolo zrejmé, že skladba bude otvárať celý album."
Dokonca aj s týmto druhým singlom odovzdávajú Depeche Mode politický odkaz.
"Niekedy naozaj váham, či toto všetko je skutočné alebo len nejaká šialená počítačová hra," dodáva Gore.

zdroj: jumpradio.de

Update 2: Remixy v digitálnej podobe budú zverejnené 23.6. a video singel o deň neskôr, 24.júna 2017.

Update 3 (1.8.2017): Údajný termín vydania fyzických nosičov (remixové CD a vinyl) by mal byť 15.9.2017.

Zdá sa, že Depeche Mode k tomuto termínu speje už niekoľko mesiacov pospiatky v zmysle textu samotnej skladby.

Update 4 (10.8.2017):

Zatiaľ stále oficiálne nepotvrdené zoznamy skladieb vydaní.

CD single
Columbia, 0889854774523
Dátum vydania: 1.9.2017

01 - Going Backwards (Radio Edit) 03:51                            
02 - Going Backwards (Chris Liebing Mix) 09:07                            
03 - Going Backwards (Solomun Extended Radio Remix) 08:25                            
04 - Going Backwards (The Belleville Three Full Vocal Mix) 06:44                            
05 - Going Backwards (Point Point Remix) 04:32                            
06 - Going Backwards (Chris Liebing Burn Slow Mix) 07:08                            
07 - Going Backwards (Maya Jane Coles Remix) 05:57                            
08 - Poison Heart (Soulsavers Re-Work) 03:45

Vinyl 2x12"
Columbia, 0889854774615
Dátum vydania: 15.9.2017

A1 - Going Backwards (Chris Liebig Mix)
B1 - Going Backwards (Solomun Club Remix)
B2 - Going Backwards (The Belleville Three Deep Bass)
C1 - Going Backwards (Chris Liebing Burn Slow Mix)
C2 - Going Backwards (Point Point Remix)
D1 - You Move (Latroit Remix)
D2 - Poison Heart (Soulsavers Re-Work)

Update 5: Digitálny download "Going Backwards (Official Remixes)" k dispozícii už v piatok 11.augusta

Update 6: iTunes - Going Backwards (Remixes)

01 Going Backwards (Radio Edit) 3:51
02 Going Backwards (Chris Liebing Mix) 9:08
03 Going Backwards (Chris Liebing Burn Slow Mix) 7:08
04 Going Backwards (Solomun Extended Radio Remix) 8:25
05 Going Backwards (Solomun Remix Radio Version) 4:40
06 Going Backwards (Solomun Club Remix) 7:53
07 Going Backwards (The Belleville Three Full Vocal Mix) 6:44
08 Going Backwards (The Belleville Three Deep Bass Dub) 5:58
09 Going Backwards (The Belleville Three Raw Detroit Dub) 6:44
10 Going Backwards (The Belleville Three Full Vocal Mix Radio Edit) 3:26
11 Going Backwards (Point Point Remix) 4:32
12 Going Backwards (Maya Jane Coles Remix) 5:56
13 Poison Heart (Soulsavers Re-Work) 3:40
14 You Move (Latroit Remix) 4:17

Ďalšie miesta pre nákup digitálneho downloadu

play.google.com
www.amazon.co.uk
www.qobuz.com (v bezstratovom formáte)


Názory Devotees (145)

19nodlisab73

 1    4. jún 2017 o 09:56

Uzasna sprava.Bombova skladba.Super volba.

Andy

 2    4. jún 2017 o 10:17

Going Backwards nie je az tak zla vec, som zvedavy na B-stranu, teda ak dajaka bude.. remixy budu podla mna aj tak na figu ako to uz byva zvykom poslednych 10-15 rokov…

Michaela 146

 3    4. jún 2017 o 10:27

19nodlisab73: Souhlasím smile


Ještě tam nejsme
Nerozvinuli jsme se
Nemáme respekt
Ztratili jsme kontrolu
Jdeme zpět
Ignorujeme reality
Jdeme zpět
Počítáte všechny ty oběti?

Ještě tam nejsme
Kde chceme být
Pořád jsme zadlužení
Našemu šílenství
Jdeme zpět
Obracíme svou minulost
Jdeme zpět
Zdravíme se s utrpením

Můžeme proniknout do všech satelitů
Mít vše na očích
Vidět lidi umírat v reálném čase
Ale uvnitř nic nemáme
Uvnitř nic necítíme

Ještě tam nejsme
Prodali jsme svou duši
Postup byl zadán
Kopeme si svou vlastí díru
Jdeme zpět
Ozbrojeni novými technologiemi
Jdeme zpět
K mentalitě neandertálců

Můžeme soupeřit s útěchou
Zabíjení, které neovládáme
Vrazi, kteří byli najati
Protože uvnitř nic nemáme
Uvnitř nic necítíme
Uvnitř nic necítíme
Nic necítíme
Uvnitř nic

Ogrik

 4    4. jún 2017 o 11:20

Ten preklad je odkial? smile Trosinku nesedi…

Michaela 146

 5    4. jún 2017 o 17:44

Ogrik: Ano, máš pravdu, není to úplně správně, upraveno pro nedělní chvilku poezie…tohle je můj překlad, snad už je to správně, ale kdyžtak mě oprav wink

Ještě tam nejsme
Ještě jsme tam nedospěli
Nerespektujeme nic
Ztratili jsme kontrolu

Jdeme zpět
Ignorujeme realitu
Jdeme zpět
Jdeme dozadu
Počítáš všechny ty oběti?

Ještě tam nejsme
Tam, kde pobřebujeme být
Stále jsme zadlužení
Nášemu šílenství

Jdeme zpět
Vracíme zpět dějiny
Jdeme zpět
Hromadíme utrpení

Všechno to sledujeme satelitmi
Vidíme to všechno jako na dlani
Lidi umírat v reálném čase
Ale uvnitř nic nemáme
Nic uvnitř sebe necítíme

Ještě tam nejsme
Ztratili jsme duši
Kurz byl nastavený
Kopeme si vlastní hrob

Jdeme zpět
Vyzbrojení novými technológiemi
Vracíme se
K mentalitě pračlověka

Na konzolích umíme eliminovat zabíjení
které máme pod kontrolou
S otupenými smysly
Protože uvnitř, nic nemáme
Nic uvnitř necítíme

Uvnitř nic necítíme
(Nic necítíme, uvnitř nic)

Protože uvnitř nic nemáme

Ogrik

 6    4. jún 2017 o 17:49

Jasne, pohoda, inak zaujimave interpretacie, tiez davaju zmysel.

somebody

 7    5. jún 2017 o 17:07

Michaela 146:  Ogrik tu ma clanok s komplet prekladom Spirit.  Toto dava v tvojom preklade opacny vyznam ako ma original - Na konzolích umíme eliminovat zabíjení  -  namiesto eliminovat ma byt emulovat…

Ogrik

 8    5. jún 2017 o 18:32

Fakt velmi trefny text o svete. Hi tech / Low life smile
BTW z tych textov o svete ma napadlo - zajtra 6.6. hraju v Prahe Skinny Puppy, tusim som tu aj zachytil niekoho s avatarom SP, kto ma rad take industrialno-elektronicke veci, urcite chodte.
Trochu som tu chcel ventilovat svoju frustraciu, ze nemozem ist.
No, problemy prveho sveta smile
Sorry za offtopic smile

ViolateYou

 9    5. jún 2017 o 19:57

Die krupps pecka

ViolateYou

 10    5. jún 2017 o 19:59

skinny puppy v Prahe uz zajtra no :( tiez nemozem ist koli praci velmi rad by som siel este som nebol:( pritom teraz som bol v prahe pracovne.. blbe nacasovanie.. tu sa nikto nenajde kto by ich sem dotiahol keby mam za zivot uz ina jeden koncik videt tak su to nin alebo skinny puppy

Michaela 146

 11    5. jún 2017 o 21:53

somebody: Ano, to je v pořádku, vlastně jsem zde napsala, kdyžtak mě oprav, já jsem otevřená všemu, děkuji za radu, máš pravdu, vyznělo to opačně smile
Je vidět, že pan Ogrik je velmi inteligentní a sympatický muž, kéž by takových fanoušků bylo více, již jednou jsem mu děkovala za překlady, já ráda ocením práci ostatních, stejně jako jsem si vážila na DMcz práce pana Dangerouse i zde výbornou práci odvádí pan Monghi smile Rozhodně vím, že to stojí čas i usílí wink

Ogrik

 12    5. jún 2017 o 22:08

A ja som sa rozhodne nechcel dotknut usilia niekoho ineho smile

Monghi

 13    5. jún 2017 o 22:19

off topic: a skinny puppy a die krupps uz v BA pred par rokmi nehrali? Ci to si s niecim mylim?

Ogrik

 14    5. jún 2017 o 22:29

2010 hrali SP aj v BA, aj v KE. Die Krupps hrali isto v BA.

suspy

 15    5. jún 2017 o 22:56

Ogrik, myslíš mňa? Áno tiež som ešte na SP nebol a chystám sa už riadne dlho na 7.jún. Zas mi to však dofrasa asi neklapne. Bývam na druhej strane Konfederácie:(

Ogrik

 16    5. jún 2017 o 23:05

Mne padol Depes aj Puppies. Zdravie.

Lojzo

 17    6. jún 2017 o 07:00

Krupps hrali v BA samostatny koncert a tiez spolu s Nitzer Ebb ak sa nemylim… a to ze SP hrali v KE to som nevedel, mozno aj hej ale zabudol som smile

jozefst

 18    6. jún 2017 o 10:32

Konečne vytiahli informáciu o ďalšom singli. To že to bude len digitálny download, tak nič moc. Snáď tam bude/budú aj nejaké neinštrumentálne b-strany. Cover Heroes v štúdiovej verzii by nebol zlý. Mnohé “rádia do pohody” nové veci od DM už aj tak hrať nebudú, lebo “hráme iba hity”.

Andy

 19    6. jún 2017 o 16:02

hmm… vydany iba digitalne. myslim ze chybny krok.. ako je mi jasne ze CD nosic ako taky je uz takmer mrtvy, ale aj tak.. ktovie v akej to bude kvalite, dufam ze to bude aj ako FLAC, ale predsa mi je blizsie kupit si cd singel, ohmatat ho, prelistovat booklet atd, atd napriek tomu ze si ho aj tak supnem do pc ako mp3…

ViolateYou

 20    6. jún 2017 o 16:45

kks BA aj KE a teraz nic.. v 2010 som este neobjavil ich caro to sa mna netykalo vtedy

Andy

 21    6. jún 2017 o 16:47

tomy: no ak by tam bol dajaky Wilder alebo Recoil remix:)))))

berco

 22    6. jún 2017 o 18:49

Digi download (m4a v 256 a neskôr možno FLAC)... smile )))))))) “Super” volba,aspoň nevyhodím prachy len za Corbijnove kresbičky k pokazenými rmixom k celkom obyčajskej piesni vydanej Columbiou smile )))))))

Andy

 23    6. jún 2017 o 19:34

berco: minule som akurat cital mp3 320 vs m4a 256… i ked m4a je slusna vec,stale je vraj mp3 320 lepsi format, skoda ze uz prestava byt podporovany.. sakra…

berco

 24    6. jún 2017 o 19:47

@andy: Ano je to škoda poprípade by mohli vydávať v STEMS formáte smile

Lojzo

 25    6. jún 2017 o 20:32

Ja som stara konzerva mne bude luto za klasickymi nosicmi, ale kym to bude dostupne vo FLAC tak to nejako prezijem smile
Ak by sa jednalo iba o vydavanie singlov a maxi v digitale tak mi to aj vyhovuje lebo tie ich remixy stoja za houby, cize si kupim len verziu ktora sa mi paci, ale kupit si takto album s tym mam uz problem, mam rad ten pocit ked pocuvam album a v ruke si drzim obal a citam si texty a pod.

PS: Alebo prejdem na vinyly a bude ! smile

jozefst

 26    8. jún 2017 o 07:45

Práveže vydávanie klasických singlov má svoje čaro. Najmä ak výjdu v 7’’ formáte s nejakou b-stranou. Vydať album bez singlov, alebo iba v nejakom digitálnom formáte a s remixami (nič proti nim) bez nejakej nealbumovej skladby, tak to je už také ochudobnenie.

radoo

 27    16. jún 2017 o 16:57

po tomto singli im neverim ze mali v talone dalsie skladby,ktore sa na spirit nemestili.nemali nic!andy trepal-bolo nam velmi luto,ze sa dalsie vyborne skladby na album nemestili.alebo uz su tak lenivi,ze si ich martin odlozil na dalsie 4 roky.

Monghi

 28    16. jún 2017 o 20:12

@radoo: tiez si myslim, ze ziadne nedokoncene skladby nie su. ani bonusove pre b-sides. z demosnimkov sa vybralo 12 skladieb a tie sa nahrali. hotovo.

Roman

 29    16. jún 2017 o 20:41

Dave raz niekde povedal ze v nejakej podobny este vydaju Heroes ale tiez sa obavam ze to bude vsetko. Mozno uz uplne vsetko.

radoo

 30    16. jún 2017 o 22:40

bum bum bum,a bolo to.

monocells

 31    17. jún 2017 o 02:12

... ako mne sa táto skladba páči, ale vydať ju ako Radio mix a dať tam
len jedenkrát refrén a to až v čase cca. 2:00 je povedal by som také trúfalé...

ale šak čo, bum bum bum bác a je to…

bel canto

 32    17. jún 2017 o 09:51

Ja by som sa spytal autorov : Chlapci preco tak obycajne bicie, ktore zahra kazda kapela na svatbe ? A kde sa stratila tvrda a napadita basa ? A co pridat zopar zvukov aby to nebolo tak ploche ? Preco ste to tak odflakli ?

jozefst

 33    17. jún 2017 o 10:32

Práveže je to dobrá skladba a je dobre urobená. Pri prvom počúvaní nového DM ulbumu mi už prvé sekundy udreli do uší. Najmä klavír s kopákom. Hovorím si, nesklamali. Opäť niečo inakšie, nové. Vyzerá to, že singlová verzia bude editovaná.

Michaela 146

 34    17. jún 2017 o 12:14

jozefst: Pravda na albu Exciter se neshodneme, ale zde jsme na stejné hudební vlně a vnímáme skladbu stejně. Jelikož i mě polapila do svých sítí již od prvního poslechu ♫

jozefst

 35    17. jún 2017 o 12:35

@Michaela 146: Mňa zaujal najmä jej netradičný úvod, ktorý otvára celý album. Je to niečo iné, ako na predošlých DM albumoch. Čo sa týka toho Excitera a podobných DM albumov, to že sa niekomu páči, alebo nie, to je v poriadku a aj tá polemika okolo toho. Len aby sa zas nezvrtla do niečoho, čo už nemá nič s normálom spoločné.

Lojzo

 36    17. jún 2017 o 12:58

bel canto: toto by som sa ich aj ja rad opytal, ale uz teraz viem ze prave taketo otazky by ich maximalne vytocili aj keby si sa ich to opytal akokolvek korektne… Pycha uz nepusti, oni si robia svoju muziku ak sa ti nepaci nechaj tak sak koncerty su vypredane a nosice a download tiez ciastocne predane…

Lojzo

 37    17. jún 2017 o 13:02

Keby aspon na remixoch si dali zalezat, ale oni uz svoju cast dohody splnili album je vydany teraz koncertuju a koho trapi co za mixy tam budu…. Inak chalani obdivujem vasu vytrvalost v tom ze stale dufate ze budu nejake b-cka. Ja som po vydani WTR pochopil ze nic nebude…

Michaela 146

 38    17. jún 2017 o 15:35

@jozefst: Mně se na albech od Depeche Mode asi nejvíce líbí, jak jsou specifická, jedinečná a neopakovatelná, prostě, každé  jednotlivé album má svůj půvab, je specifické pro to dané období, kdy vzniklo pro ten daný rok od A Broken Frame až po Sofad, jsou ty změny opravdu velké, stručně řečeno od New Wawe až do přelévající se příjemné rockové podoby, mám na mysli Sofad.
Osobně mám ráda celou jejich diskografii, kromě alba Exciter, ale je to čistě můj boj!

jozefst

 39    17. jún 2017 o 16:17

@Michaela 146, to s tými DM albumami si vytihla presne. Vystihujú jediné a to neustály vývoj. Napríklad posledné dva albumy Mobyho sú o tom istom, aj keď nehovorím, že sú zlé.

bel canto

 40    17. jún 2017 o 17:05

Vývoj hovoris. Slovo pad, upadok asi nepoznas .... Co je na tej skladbe dobre urobene ? Napis mi aspon jeden jediny invencny prvok.

jose1975

 41    17. jún 2017 o 20:00

Depeche Mode najvacsi lenivci..Martin Gore si zaskuzi pochvalu ,dokaze odsoievat rozne skladby,nema v nicom problem,lenze Gahan nech ide niekam do haaaja,uz ma ani neba y si poztiet DM na YouTube,vzdy to site a Gahan cim je Starsi tak je riadny ......t…o nicom ,cell deeps’ nech ide do haja

jozefst

 42    17. jún 2017 o 20:11

@bel canto: je to vývoj. Na Going backwards oceňujem iné aranžmány. Jednoduchý klavír, veľký kopák, niečo proste iné. Alternatívny synthy rock. Človek nevie, či je to programming, alebo živá kapela. Nemusia všetko tvoriť podľa zažitej synthy šablóny, ako často píšeš tvrdé bicie, basová linka, nejaké zvukové vrstvy. Nech skúšajú nové veci. Bál som sa ich novej tvorby, že to bude opakovanie, ale na Spirit-e sa niekam posunuli troška ďalej, čo mnohým nevyhovuje. Ja mám veľmi rád ich “wilderovskú” éru, odchodom Alana som bol veľmi šokovaný, oceňujem veľmi jeho prácu pre DM, to mi ver, ale aby mi ponúkali piatu kópiu Stripped, alebo Enjoy the silence, tak to neprosím. Ja som z ich hudobnou tvorbou nadmieru spokojný a to im vytýkam iné veci. Ak nahrajú nejaký omyl, napíšem to tu.

bel canto

 43    17. jún 2017 o 20:34

Ja si myslim ze DM by mali zniet ako DM.
Toto napr.zneje ako DM :
https://www.youtube.com/watch?v=4O97zgNorrM

bel canto

 44    17. jún 2017 o 20:40

Tomuto borcovi by mali dat mixovat skladby.
Potom by konecne zneli poriadne.
https://www.youtube.com/watch?v=xKw-rV3sVPs

MODRY

 45    17. jún 2017 o 20:41

MNE SA POSLEDNE ALBUMI “DELTA MACHINE” “SPIRIT” PACIA.
KEBY DEPECHE ZNELI AKO ODKAZ NADOMNOU,TAK BY SOM DEPECHE URCITE NEPOCUVAL.NIC V ZLOM.

Miloško39

 46    17. jún 2017 o 20:51

Mimo témy:  niekedy pred 11 rokmi hrali live aj tuto skvelu “gitarovku” In You Room
https://www.youtube.com/watch?v=dCGeKmGHwt4

jozefst

 47    17. jún 2017 o 20:53

@bel canto: to čo si sem postol neznie zle. Som momentálne v Hainburgu a preskakoval som skladbu cez telefón, čo svedčí o jej kvalite, keďže som ju nepočul celú, a pritom je dobrá, ale DM sú špecifickí. Majú svoj zvuk. Svoj rukopis Na čo hudobne siahli, to nepokašlali. Od prvého albumu, ktorý priniesol elektro buble pop až po súčasnÿ Spirit, ktorý má prvky alternatívneho rocku. Idú v šľapajách ich idola Bowieho, ktorý bol chameleón, ako to o ňom píšu, alebo The Beatles, ktorí sa nebránili novým veciam a priniesli progresívne veci. Veď Andy sám povedal, že DM sú The Beatles alternatívnej scénya a teraz jeho slová vyslovené niekde v počiatkoch kariéry DM vyznievajú po toľkých rokoch pravdivo. Som rád, že si DM fan, mnohé hudobné veci Ťa od DM netešia, čo chápem ale mne ich hudba príde stále dobrá. Asi toľko. Mimo tému, momentálne ulietavam na Arcade fire a ich novinke Creature comfort.

bel canto

 48    17. jún 2017 o 20:56

Modry jasne, Gesafelstein nie je komercak ako Gore s Gahanom.
Robi mixy a filmovu hudbu.
Obe veci co som tu linkol mi silne pripominaju stare DM mixy a aspon pre mna su nositelom DM myslienok.
Jozef ja to vnimam takto.
Albumy DM (za Alana) vzdy priniesli nove zvuky, tvorive pristupy k aranzmanom, prekvapive postupy.
Boli novatorske .
Going Backwards nepriniesol po tejto stranke absolutne nic nove.
Chapes ?
Nulovy posun.

Monghi

 49    17. jún 2017 o 21:07

heh… Andyho prirovnania k The Beatles :D Tych uz davno na Ostrovoch prekonali Oasis… a podla mna navzdy smile dokonca Liam s novymi skladbami uz strci do vrecka aj svojho brachu smile

DM je dnes proste David Gahan ... Gore pre mna nepochopitelne ustupil ...

jozefst

 50    17. jún 2017 o 21:26

Mne Oasis pripadali skôr vykrádačkou betlesákov. Aspoň v dobe ich najväčšej slávy. Tuším v Don’t lock back in anger sú použité akordy z lennonovej Imagine, aj keď to už nie je The Beatles, ale Gallagerovci k ním dosť zhliadali, ak sa nemýlim. Čo sa týka DM a Alana, za najprogresívnejšie albumy DM za jeho obdobia sa dajú považovať CTA, Violator a SOFAD, na ktorých menili radikálne zvuk, No DM sa hudobne hľadajú a vyvíjajú stále. Aj na Spirite, aj keď na ňom sú náznaky z poslednej DM tvorby, ale zas sú tu iné, nové hudobné postupy, čo je vlastne dobre a DM to zatiaľ vedia, či už samplujú, vrstvia zvuky, alebo to urovia bum bác a hotovo.

Lojzo

 51    17. jún 2017 o 21:36

Monghi mas pravdu a to az tak ze dokonca spieva jeho skladby o ktorych Gahan kedysi povedal ze sa mu vzdy spievali tazko…. Mne sa tiez kazdy ich album paci svojim sposobom, a je pravda ze aj ked su niektore skladby aranzmanmi slabsie stale v nich pocut DM rukopis… Mne je len divne ze Martin bol ochotny aj dalej pokracovat s Hillierom v produkcii to nepocul ze sa tie albumy zvukovo prlinaju? Pre mna je jedinym sklamanim zo Spiritu skladba So much love ktora je parodiou na soft touch… to v tom studiu nikto nepovedal ze toto sme uz nahrali na Delte? Tomu fakt nerozumiem, o com sa tam bavia??? A skladba The Worst crime mi tam nesedi kedze mi pripomina Soulsavers, myslim ze ta hadka ktorej sa zucastnil aj Ford bola asi o tychto ustupkoch Goreho voci Gahanovi ktore mal urobit, inak to nevidim… Ja som uz ako Gahan naozaj uz DM nerozumiem smile

Miloško39

 52    17. jún 2017 o 21:39

mnohí by si mali uvedomit ze oni su tu uz 37 rokov, a maju po 55tke. Co vlastne od nich chcete? grin))) Chcete Gahana z 88ho? Preboha budicek.

jozefst

 53    17. jún 2017 o 21:51

Mikloško39, vystihol si to dobre a to 101-tku mám veľmi rád. Len taká otázka do pléna, kde sú napríklad po 37-mich rokoch Ultravox, ktorí DM v začiatkoch ich tvorby predčili a či OMD, ktorí majú vydať nový album vypredajú nejaký štadión? A ostatné new romance kapely?

Lojzo

 54    17. jún 2017 o 21:52

Ja osobne nechcem Gahana z 88 roku, pisem skor o zmene pomerov v skupine a nasledny dopad na muziku… Rad ich pocuvam, len ma niektorymi vecami vzdy nemilo prekvapia smile

Lojzo

 55    17. jún 2017 o 21:57

Jozefst z tych menovanych obkrocmo sledujem iba OMD o ktorych viem ze tu svoju hudbu robia fakt pre zabavu a nemyslim ze by v prvom rade mysleli na vypredane stadiony oni su skor halova kapela su si toho vedomi a citia sa takto dobre na nich prave vidiet ze to nijako nesilia… Drzia sa svojho stylu ktory mierne zdokonaluju… Ich posledny album je toho dokazom.

jozefst

 56    17. jún 2017 o 22:19

Čo sa týka OMD a ich albumu History of modern, ktorý bol vydaný v poslednom období ich kariéry, tak ten sa im vydaril. Niekde som čítal, ževraj nakupovali staré syntenzátory, ktoré voľakedy používali. Len som chcel naznačiť to, že DM sa z týchto new romantic kapiel a pod. stali naozaj žijúcou legendou, ktorá dokáže stále vypredať štadión a neskončilo to pri Passadene bowl a to som tomu rád.

Lojzo

 57    17. jún 2017 o 22:28

Jasne ja som pochopil ako si to myslel wink
English Electric sa mne pacil viacej ako HOM, u nich je to ine v tom ze hraju pre svojch skalnych a tych nie je az tolko ako u DM smile

PS: vdaka za pripomenutie ze vydaju novy album, trochu som na to pozabudol teraz uz viem ze vyjde 1.9.2017

Andy

 58    17. jún 2017 o 23:01

... no musim sa do toho opat trochu vlozit… tvrdenia ako ze DM uz neurobia Violator 2, alebo ETS, NLTMA, Stripped atd, alebo mat Gahana opat ako v ere konca 80 rokov su uplne zvratene a je to uplne nerealna vec… jasne ze DM starnu a ich postoj k hudbe a roznym problemom tohto sveta sa meni… DM ci uz s Alanom alebo bez bude stale sucastou mojho zivota pretoze DM mi udal moj hudobny smer a ” otvoril ” dvere k roznym podobnym zanrom, atd, atd ALE jednoducho stracaju na kvalite a to bohuzial uz dlhsiu dobu… DM bola skupina vdaka ktorej vzniklo vela dalsich skvelych kapiel a dokonca aj DJ, festivalov atd, atd, DM bolo MENO ktore udavalo smer ale dnes je to uz tovaren DM ktora vyda produkt a takto bohuzial je… ono tie trapne proma pred kazdym novym albumom a reci ako NAJLEPSI album ktory kedy vytvorily by uz vazne mohly prestat vraviet, pretoze nie vzdy tomu tak je… podla mna DM ma problem so ” zvukovym parkom ” a da sa povedat aj s atmosferou skladby, respektive jej interpretaciu.. pustite si napriklad SOFAD v noci vecer na dobrych sluchatkach a hlavne v tme… ved ten album od A do Z ma uzasnu atmosferu, tie aranzma, ten spev, tie rozne samplovane a obratene zvuky v pozadi, ta uzasna suhra zvukov, ved to je absolutne super pocuvat. to iste Violator, MFTM, BC takmer kazdy album, este aj Ultra sa da celkom tak pocuvat, ale to skor clovek zaspi, ale ziaden iny album tak na mna neposobi… to iste single, single boly vzdy plne uzasnych remixov z ktorych mozno 1 alebo 2 boli slabsie.. teraz tazko najdes remix ktory je fakt dobry… Bohuzial DM sa snazi, ale uz NEMA co povedat…

inak teraz tak trochu ulietavam na starsich veciach od Nothing but Noise

https://www.youtube.com/watch?v=90QH05IRl9s
https://www.youtube.com/watch?v=S_B9xcqIS9c

Michaela 146

 59    18. jún 2017 o 00:04

Paráda pánové, pěkné počteníčko wink Koukám, že se nám tu zde diskuze pěkně rozjela…
Andy: Výborná hudba máš dobrý hudební vkus ♫
Co mě v poslední době hudebně mile překvapilo je Berlínské trio Moderat, pro milovníky elektronické hudby jako stvořené..
https://www.youtube.com/watch?v=l97eNm8_NNI

bel canto

 60    18. jún 2017 o 08:18

Jozef, prepac ale to ze neprinesu nic nove, ja vnimam tak ze na Going nepriniesli nic nove.
Tym padom to nie je vyvoj, chapes ?
Tak to vnimam ja.
Pani ze Oasis prekonali Beatles ?
Schuti som sa zasmial.
Oasis je nafuknuta bublina, uplne nuly oproti Beatles.
Ich melodie hranicia so skôlkarskymi popevkami, su primitivne a ubohe.

Michaela 146

 61    18. jún 2017 o 13:14

Miloško39: Oni čas od času, vytáhnou nějaké eso z rukávu, velmi příjemně překvapili při turné SOTU 2009/2010 kdy nasadili hnedle tři hudební lahůdky ....téměř raritní Fly On The Windscreen z roku 1986 a ještě o dva roky starší Master And Servant, které patřily k vrcholům koncertu a Strangelove ♫
https://www.youtube.com/watch?v=6WjKa1t8b7c

Andy

 62    18. jún 2017 o 15:16

... ked uz je rec o Oasis tak pre mna nie, nikdy som ich nemal rad, mozno tak 2-3 skladby su celkom pocuvatelne, ale to hnusne arogantske spravanie Liama my vzdy dost liezlo na nervy, to uz radsej Bona alebo Dave na zivo, to je afektovanost sama o sebe, ale aspon ked robia interview tak su normalny.. Ono Liam alebo obaja Galagherovci si strasne myslia ze su Mr. Manchester a fakt o sebe dost rozpravali ze su lepsi ako Beatles.. Neda sa to porovnat ... Z Manchestru vzislo ovela lepsich kapiel a hudobnikov, Oasis sa na tom len zviezol..

JuniorPainkiller

 63    18. jún 2017 o 17:08

@Monghi(52) - DM je dnes proste David Gahan ... Gore pre mna nepochopitelne ustupil ...

Absolutne suhlasim. A toto je najväčší dôvod úpadku DM - že to Gahan zobral tak nejak do svojích rúk a pretláča tam Eignera a Gordena(čistý zabiják tí dvaja). Niekto tu spomínal tiež Worst Crime=Soulsavers. Vnímam to rovnako, skladba mi tam nereže a remixy a b-strany ani nehovorím. Kde sú časi But not tonight, Pleasure, Dangerous, Kaleid, Sea of sin, Route 66, pri ktorích som si povedal koľko dém asi mali tam keď TOTO dali na b-side, keď na Spirite mali vraj 20 a b-side+mixy stoja za h . . . o ?????

bel canto

 64    19. jún 2017 o 07:21

To su suvisi aj s tym, ze ak ma Alan problem s Gorem - kde je David ?
Preco som nikde necital, ze David ide robit solovku a vola tam Alana ?
Pretoze Gahan roky pretlaca presne ako pises svoje “predstavy” od DM.
Soulsavers je stopercentna produkcna bieda.
To nech si pocuvaju ti, ktorym nevadi ze nepocuju nic a napisem este raz NIC nove.

radoo

 65    19. jún 2017 o 15:10

zial ten nestastny Soulsavers totalne ovplyvnil gahana,a co je najhorsie,ze to preniesol na dm.

Get Right With Me

 66    19. jún 2017 o 15:26

Bel canto Alan sa uz vyjadril prečo nebude spolupracovať s Gahanom. Jasne že Gahan tam pretláča svoje predstavy ináč by uz uz žiadny DM nebol. Goremu nič iné neostáva tak mu musí niekedy ustúpiť. Veď všetko je kompromisoch nie. A ako spevák tiež si určí čo bude a nebude spievať to je normálne. Predsa nebude niečo spievať čo nechce alebo sa mu tažko spieva. A k tej produkčnej biede zato že tam nemáš milión vrstiev tak je to nuda?A čo nové očakávaš od kapiel ktoré hrajú pomaly 40rokov aký posun. Veď svoje tvorivé a hudobne vrcholy uz majú za sebou. Čo ma taký DM hrať country, The Cure napr: techno,sak take albumy ešte nemajú to by bolo niečo nové od nich však. V určitých žánroch ti moc tých vrstiev netreba a znie to dobre napr. Johnny Cash a aj podľa teba nudný Soulsavers a iné. Takze keď ti tam nič nepocujes tak druhí áno a vedia si to aj narozdiel od teba vychutnať. A na záver daj tu nejakú produkčnú bombu nech su vypočujem ako ma znieť produkčné bohatý album.

bel canto

 67    19. jún 2017 o 16:51

Presne tak, kde sa nic nedeje, je to pre mna nuda.
Stale vsak hovorim aj Jarek Nohavica ma posluchacov, kde je len jedna gitara a nic viac a tak to ma byt.
Preto ho aj nepocuvam, mne to nestaci.
Produkcna bomba je napr.Simeonov Headstar.
To je energeticky ekrazit.

Michaela 146

 68    19. jún 2017 o 22:13

radoo: Tohle píšu s těžkým srdcem, ale nemůžu jinak nežli souhlasit, již před dvěma lety, jsem psala na DM Cz., že Dave se hudebně zhlédl v Soulsavers a pokud to přenese do DM tak je to konec, já to nadšení některých fanoušků z projektu Soulsavers nikdy nesdílela!

bel canto

 69    20. jún 2017 o 13:22

Ja si ani neviem predstavit, co moze byt na Soulsavers zaujimave.
To je uplne to iste akoby skodovka zacala vyrabat prvu fabiu.
Ak neprinesiem nic nove alebo zaujimave, teda ak nemam co povedat, mam byt ticho.
Bohuzial si myslim, ze Gahan za kazdu cenu ma potrebu vyhodit nieco von + jeho spolubojovnici, ktorym trcia z jeho zadku uz len nohy, mu v tom pomahaju, co to da.

ViolateYou

 70    20. jún 2017 o 14:34

bel canto: vela kapiel nic neprinasa nove, no to hned neznamena ze tvoria odpad, ved pesnicka ma viacero aspektov a niekomu staci ze to v nom vyvola emociu, paci sa mu, a moze mat aj slabu produkciu, primitivny text , moze to nieco kopirovat apod.. ja mam rad napr. tiez originalne veci hlavne, no najdem si pre seba vyborny song aj u Camouflage napriklad.  Ono je to, ci sa ti to paci alebo nie a to je hlavne kriterium :D Ja pocuvam rozne veci, divne, originalne, vysperkovane, melodicke, nemelodicke ptom mi hrabne pustim si Jenifer Lopez a je mi jedno ze je to brak, ked mam na to zrovna naladu raz za rok:) DM stale tvoria v ramci brandze nadpriemer aj ked mi moc nesadol Spirit, neni to vyslovene zly album..vplyv SOulsavers sa mi tiez nepaci a worst crime napr. je slaba (pre mna) no niekto si povie wau, ma to silu..a tak to ma byt, sme rozni. Ty si narocnejsi fanusik, co je tiez v poriadku, vidno ze si znaly, no hodnotis kvalitu pesnicky/albumu len z technickoprodukcneho hladiska, neverim ze sa Ti nepaci nieco z post wilderovskej ery okrem EP OWILM a pesnicky Newborn..

ViolateYou

 71    20. jún 2017 o 20:22

Tomy: Soulsavers poznam iba to co stvorili s Gahanom, nijak zvlast ma to nenadchlo mozno okrem 2,3 pesniciek… najlepsie na nich je asi Gahanov hlas.. a ano myslim ze si dost pomohli navzajom, napr. keby vystupi Soulsavers v BA, ja by som na nich siel ale iba koli D.G. ako myslim 95% ludi :D… co sa Oasis tyka, zachytil som, ze raz povedali ze su vacsi ako Beatles, v duchu som sa iba zasmial, ktorykolvek song od Beatles z ich neskorsieho obdobia je lepsi nez 100 wonderwallov a to nei som ziadny beatlesak…

Andy

 72    22. jún 2017 o 10:48

... no, netrva to nejak dlho to uverejnenie tracklistu atd… ?

Get Right With Me

 73    22. jún 2017 o 20:41

Bel canto máš to blbe veď to ani nemáš pomaly čo počúvať keďže si taký náročný fanúšik. No trpíš nejakou profesionálnou deformáciou. Stále si tu nedal tu super produkciu od nejakého interpreta. Ten Headstar… hm sto ľudí sto chuti a u mna s tých slabších veci to majú oveľa lepšie kúsky. Ja tiež môžem napísať čo je take zaujímavé na tej hudbe čo ty počúvaš. Stále nevieš pochopiť že čo sa tebe nepáči a je to biedne,tak u druhých je to dobrá hudba a opačne.Svet je pestrofarebný a nie ako ho ty vidíš,že je čiernobiely. Tak neviem načo tá ironia. No a podpriemerný je už aj DM ktorý bohužiaľ spadol do toho plytkého potôčika a nemá ho kto vytiahnuť. Taká je realita, takze najvyšši čas to ukončiť.

Gabriel

 74    22. jún 2017 o 21:12

23.6. - remixy Going Backwards
24.6. - regulérny videoklip

JuniorPainkiller

 75    22. jún 2017 o 21:48

No pekne grin Predčasný darček k meninám - videoklip….. jupí

jozefst

 76    22. jún 2017 o 23:04

Len aby ten videoklip zas nebol o nejakej horčici vo francúzskych bozkoch ako vo videoklipe k Hole to feed. Ten som videl v živote asi jeden krát a stačilo, aj keď možno zámer nebol zlý.

molon

 77    23. jún 2017 o 08:48

monghi…skutočne nechápem prečo si k tým dievčencom do toho stanu nevbehol ty??? ...mohol si mať krásne ráno. =:o)))))))

Monghi

 78    23. jún 2017 o 10:23

@molon: heh, bavime sa na spravnu temu na spravnej stranke?

molon

 79    23. jún 2017 o 11:29

hehehehehe…samozrejme že nie, len som si prečítal tvoj obsiahly “negatívny” príspevok na “danej inej” stránke….
=:o)))

Andy

 80    23. jún 2017 o 12:01

no jo, singel, ziadna b strana, nic.. som zvedavy ci vyjdu aj dajake remixy..

Gabriel

 81    23. jún 2017 o 12:23

Bohuzial (zatial?) len takto:

wav format
http://www.qobuz.com/gb-en/album/going-backwards-depeche-mode/0886446581439

kompresovany format
https://itunes.apple.com/de/album/going-backwards-single/id1250154792

Lojzo

 82    23. jún 2017 o 12:58

Gabriel ten lossless sa da kupit aj niekde inde ci len na tomto webe? a prva skladba je albumova verzia? To tam nebude Radio Edit?

bel canto

 83    24. jún 2017 o 15:20

Get Right With Me : nastastie skvelej hudby su plne vrecia, takze je co pocuvat. Tocim napr.tohto rakusana, videl som tohto borca nazivo u nas na festivale : https://www.youtube.com/watch?v=lYpw9Eiu2QE

gfru

 84    24. jún 2017 o 16:25

btw uniká mi zmysel vydávania takýchto “singlov”. Však je to obyčajná albumová verzia, nie je to ani žiadny špeciálny single/radio edit, ani remix, nemá to ani béčko, nevyšlo to fyzicky. Ak by som si chcel stiahnuť samostatnú Going Backwards digitálne, tak to spravím v deň vydania albumu zo služieb typu Amazon apod, kde sa popri plnom albume dajú za 1 euro sťahovať aj jednotlivé skladby. Alebo si snáď management myslí, že keď vydajú singel len naoko, tak sa z nich všetky média pos…ú a týždeň budú písať len o tom ako depeche mode vyšiel singel? Však sotva som niekde zachytil, že vydali Spirit..

Andy

 85    24. jún 2017 o 18:22

a kde je ten video klip?

In Your Memory

 87    25. jún 2017 o 08:40

Videoklip nam nejako meska smile Bude nieco?

Andy

 88    25. jún 2017 o 10:19

.. no chodia pospiatkocky, tak to bude trvat:) alebo ” nic nebude Bohusu, nech mna, nic nebude ” smile))))))))))))))))))

Michaela 146

 89    25. jún 2017 o 21:39

Taky se těším, no jsem velmi zvědavá v jakém duchu se videoklip ponese, uvidíme smile Čekání si zpříjemňuji poslechem elektronické kapely Desire ....
https://www.youtube.com/watch?v=9K7rmxjk5RQ

Nádhára…úžasné
https://www.youtube.com/watch?v=-DSVDcw6iW8

lili ruza

 90    28. jún 2017 o 11:36

Je možné, že tento singel vydaju tak ako WTR? Cize najskor digitalna verzia a neskor fyzicky remixy. Alebo je to uz definitivne, ze bude vsetko len digi?

Andy

 91    6. júl 2017 o 22:27

teda ako som nejak z toho vsetkeho zmateny… videl uz niekto ten ” tajomny Going Backwards videoklip ” ?:) alebo to je ten Highline session version ? alebo z toho nebude nic ?

Gabriel

 92    17. júl 2017 o 22:55

https://youtu.be/aKH6ZVbhl98
Jeden z oficialnych remixov.

Gabriel

 93    1. august 2017 o 08:29

Udajny termin vydania fyzickych nosicov by mal byt 15.9.2017.

jozefst

 94    1. august 2017 o 12:02

Neviem, ale nejako tejto novej politike DM ohľadom vydávania singlov nerozumiem a nejako ju nemusím. To boli voľakedy časy keď singel od DM vyšiel pomaly každé tri mesiace a čakalo sa na nejakú tu b-stranu. Napríklad objavovanie singla Only when I lose myself (aj keď tento bol nealbumový - iba vydaný k výberovke) s dvoma b-stranami, keď som ho po zakúpení pustil prvý krát na veži bol zážitok. Hneď prvá b-strana Surrender, že nejako sa tam už dlho nezačína spievať, asi opäť inštrumentálka (nič proti nim) a hľa, čo sa z tej skladby vykľulo. No čo už, doba sa mení.

Lojzo

 95    1. august 2017 o 14:43

...no po tomto update-te c.3 som sa utvrdil ze uz nic nie je ako kedysi, system spustil parne valce :D vsetko okolo DM by som nazval jednoducho take Bez Ladu a Skladu wink

The Revelator

 96    1. august 2017 o 14:48

https://www.youtube.com/watch?v=FpQSYt6bRn0#_=_
https://www.youtube.com/watch?v=FCSETRdzcKY
Co to znamená? :O

dvestotri

 97    1. august 2017 o 15:15

jozefst: presne ako vravis. Ani ja nerozumiem tejto ich novej politike. Ale mozno dacim prekvapia. Treba aspon verit, ked uz nic viac sa neda smile
A spominany singel OWLMS je uzasny.
Pamatam sa, ako som si kupil 3-singel In your room a bolo tam len 1CD a tie dalsie dve som zhanal po celej Viedni. Nakoniec som ich zohnal v BA pod Michalskou branou grin .

Andy

 98    1. august 2017 o 15:26

hmm, zaujimavy styl vydania Singlu, no uvidime ako to dopadne… v kazdom pripade som zvedavy na klip. Where is the Revolution sa mi nahodou pacil, teda po dlhsej dobe zaujimavy klip, dufam ze tento novy bude tiez od Corbijna…

berco

 99    1. august 2017 o 22:28

Tento krát to urobím s rozumu….najskôr si niekde vypočujem tie remix-trepaniny a až potom možno siahnem po rozhodnutí, či to vôbec do mojej zbierky patrí.Radšej kúpim ešte nejaký ten vietnamský ETS ako niečo z posledných hračkových songov.

Lojzo

 100    2. august 2017 o 09:16

berco [#99]:
Tento krát to urobím s rozumu….najskôr si niekde vypočujem tie remix-trepaniny a až potom možno siahnem po rozhodnutí, či to vôbec do mojej zbierky patrí.Radšej kúpim ešte nejaký ten vietnamský ETS ako niečo z posledných hračkových songov.

Ja to takto robim uz niekolko rokov a som spokojny wink Takto z mojej zbierky vypadli maxace zo SOTU a aj DM…

berco

 101    2. august 2017 o 18:02

@Lojzo [#100]:  toto máme tiež spoločné....zo SOTU okrem albumu nemám v zbierke nič.Posledne som vytrepal “komusi” 22 € za double vinyl Revolution a mrzí ma to doteraz….

Lojzo

 102    2. august 2017 o 20:24

@berco: ach jaj asi osudova chyba co? No nic sak clovek sa uci a najlepsie na svojich chybach, ja som zasa urobil chybu ze super maxace (napr. tu na fore uz spominany OWILM) som vtedy ked vysli na CD nekupil za normalnu cenu a dnes stoja 3x tolko a tam boli ine remixy a b-cka, tak sa musim uspokojit aspon s digitalnym downloadom :-\

berco

 103    2. august 2017 o 20:31

@Lojzo [#102]: OWILM som všetky 3 maxáče kúpil v deň vydania… a prvé dva s logom Mute CS….tretí vyšiel pozdejšie a double vinyl (Bontonland megastore) v Prahe na The Singles….ale to sa ešte bavíme o HUDBE od DM….a nie toto

Lojzo

 104    2. august 2017 o 20:45

@berco: ano mas pravdu to sa este bavime o hudbe :-D
Mna z maxaca WTR na vinyle zaujal iba tento mix Where’s the Revolution (Ewan Pearson Kompromat Dub)
Preto aj dufam ze z GB si najdem aspon jeden tiez….

berco

 105    2. august 2017 o 20:50

@Lojzo [#104]: Ano,ten od Ewana je jediný smile))))))))))) za 22€

Lojzo

 106    2. august 2017 o 21:20

berco [#105]:
@Lojzo [#104]: Ano,ten od Ewana je jediný ))))))))))) za 22€

No keby si kupil len tento remix za 22 EUR tak Ewan by sa urcite potesil smile No nic stalo sa… Skus predat pod cenu aspon sa ti nieco vrati…
Pri takychto maxacoch a remixoch ktore mi tahaju usi musim povedat aj ked som zo starej skoly ze vitam moznost si kupit jeden oblubeny mix v bezstratovom formate, ktory si urcite pustim…

tonot

 107    9. august 2017 o 13:47

Zo zahraničné fóra:

Depeche Mode | Going Backwards | 2x12” Maxi-Single

(Release: September 15th)

A1 | Going Backwards (Chris Liebig Mix)

B1 | Going Backwards (Solomun Club Remix) *

B2 | Going Backwards (The Belleville Three Deep Bass) *

C1 | Going Backwards (Chris Liebing Burn Slow Mix)

C2 | Going Backwards (Point Point Remix)

D1 | You Move (Latroit Remix) *

D2 | Poison Heart (Soulsavers Re-Work)

Depeche Mode | Going Backwards | MCD

(Release: September 15th)

01 | Going Backwards (Radio Edit) **

02 | Going Backwards (Chris Liebing Mix)

03 | Going Backwards (Solomun Extended Radio Remix) **

04 | Going Backwards (The Belleville Three Full Vocal) **

05 | Going Backwards (Point Point Remix)

06 | Going Backwards (Chris Liebing Burn Slow Mix)

07 | Going Backwards (Maya Jane Coles Remix) **

08 | Poison Heart (Soulsavers Re-Work)


* MCD only / ** Vinyl only

Lojzo

 108    9. august 2017 o 14:48

...a je to tu: Poison Heart (Soulsavers Re-Work), pani, drzte si klobouky, jedeme z kopce…

luban

 109    9. august 2017 o 15:19

https://www.youtube.com/watch?v=drbl6QN72wE

Gabriel

 110    9. august 2017 o 16:20

@tonot: tento tracklist koluje netom uz par dni. Na 99% je to vymysel fanusikov.

The Revelator

 111    9. august 2017 o 22:28

Soulsavers re-work? bože to neee! upřímně doufám, že to je jen zlý sen -_- respektuju, že se sousaveři můžou i někomu líbit, ale ať se nese*ou do DM!

Michaela 146

 112    9. august 2017 o 22:45

@The Revelator: Soulsavers, není můj šálek kávy, tomuto projektu asi nikdy nepřijdu na chuť, při poslechu se celkem i nudím, ach jo, tohle do DM vážně nepatří!

Gabriel

 113    10. august 2017 o 09:46

Zatiaľ stále oficiálne nepotvrdené zoznamy skladieb vydaní.

CD single
Columbia, 0889854774523
Dátum vydania: 1.9.2017

01 - Going Backwards (Radio Edit) 03:51                  
02 - Going Backwards (Chris Liebing Mix) 09:07                  
03 - Going Backwards (Solomun Extended Radio Remix) 08:25                  
04 - Going Backwards (The Belleville Three Full Vocal Mix) 06:44                  
05 - Going Backwards (Point Point Remix) 04:32                  
06 - Going Backwards (Chris Liebing Burn Slow Mix) 07:08                  
07 - Going Backwards (Maya Jane Coles Remix) 05:57                  
08 - Poison Heart (Soulsavers Re-Work) 03:45

Vinyl 2x12”
Columbia, 0889854774615
Dátum vydania: 15.9.2017

A1 - Going Backwards (Chris Liebig Mix)
B1 - Going Backwards (Solomun Club Remix)
B2 - Going Backwards (The Belleville Three Deep Bass)
C1 - Going Backwards (Chris Liebing Burn Slow Mix)
C2 - Going Backwards (Point Point Remix)
D1 - You Move (Latroit Remix)
D2 - Poison Heart (Soulsavers Re-Work)

The Revelator

 114    10. august 2017 o 09:50

@Michaela 146: Nechci se tu moc rozčilovat, ale pro mě jsou Soulsaveři absolutní dno hudební scény, které jen parazituje na slávě slavných hudebníků (ano, myslím Gahana), bez něj a dalších bychom o nějakém Soulsavers nikdy neslyšeli. Obě jejich alba s Davem jako vokalistou jsem za ty roky slyšel jen 1× a hle oni dokonce vyjeli na turné!!! (kolik peněz na tom asi vydělali?) Sorry všem jejich příznivcům, ale tahle hudba je dle mého soudu tak pro 70+ a ne pro mě. Depeche Mode zatím nejsou hudbou pro 70+ a proto si myslím, že by si Soulsavers měli hledět svých smyčců a nesnažit na sebe upozorňovat skrze DM… Howgh

Gabriel

 115    10. august 2017 o 12:57

@The Revelator: vseobecny pohlad na clenov DM je, akoby oni sami mali pocuvat DM. Z tejto nevyslovenej paradigmy vychadza mnoho myslienok fanusikov DM v rozlicnych diskusiach.

Staci sa iba pozriet, ake skladby Dave pise, ktore skladby ma v DM najradsej (ci uz tych starych, alebo aktualne novych, alebo z jeho soloviek). Vsimneme si ze su to vzdy tie najroztahanejsie a najpomalsie skladby. Dave je totiz hudobny melancholik a mäkota mäkšia ako najmäkšia mäkota. Gahanov hudobny vkus a obzvlast ked sa premietne do komponovania, nema gule.

To ze sa v Soulsavers nasiel, hovori ze je to poloha, kde sa citi dobre. To len potvrdzuje riadky vyssie. Z Gahana vylezie len vynimocne nieco co ma gule a nie je to melancholicky pomaly ploužák.

A co s tym? Jednoducho, treba sa zmierit s tym, resp. si uvedomit, kto Dave Gahan je iba charakteristicky hlas Depeche Mode. A nemat voc ziadne ocakavania od Dave Gahana skladatela. Pri produkcii DM je jeho skladbam pomoze producent, ale Soulsavers si ale nasiel melancholickych partakov. Takze to potom aj tak vyzera a bohuzial, takto je to v poriadku.

Lojzo

 116    10. august 2017 o 13:45

Ja len doplnim Gabov prispevok o to ze ma pravdu, ked si vypocujeme Paper Monsters tam to pekne pocut, tie roztahane a ublacane skladby. Ano Gahan je spevak ktory svoj hlas “prepozicia” hocijakemu hudobnemu stylu, ak by tomu tak nebolo tak po Paper Monsters by nikdy nevysiel Hourglass, to su zvukovo tak odlisne albumy ze az… Ja som si tiez chvilu myslel ze Gahan sa drzi viac na tej “elektronickej vlne” ale vlastne je to v jeho pripade logicke ked je taky mäkkýš :D
Ja aj dokazem pocuvat tie jeho pomalsie skladby len keby zrusil ten svoj afektovany vyraz, to je uz na mna moc (cez Haberu by v superstar nepresiel) :D srandujem samozrejme…

Gabriel

 117    10. august 2017 o 18:31

Dobra sprava je, ze remixy budu ako digitalny download dostupne od zajtra 11.8.

Takze nemusime cakat na CD minimalne uz len kvoli tomu, aby sme ich poculi.

Andy

 118    10. august 2017 o 21:58

... ocakavam ze Poison Heart sa bude niest v akustickom style ‘a la Sixtoes remix… ale ich Come Back remix sa mi paci urcite viac nez Peace i ked Peace znie tak Beatlesovsky ... hm…

Get Right With Me

 119    10. august 2017 o 22:06

No Revelator to že nejaký známy spevák naspieva niekomu album tak to musí vyznieť že parazituje. To čo máš za argument. To ti môžem napísať nebolo by Gahana v DM tak neštekne ani pes po nich. Len mi vychádza že sa prd rozumieš hudbe a ten tvoj príspevok pekne zaváňa fanatizmom. No a dôchodca ešte nie som a počúvam ich s radosťou a nielen tie albumy naspievane Gahanom. Za tie roky si to počul 1x hm….1x a absolútne dno hudobnej scény. A v čom prosím tá je to dno,preto že je to iný žáner. To ako sa mi nepáči napr. Camouflage Erasure alebo Pet shop boys tak napíšem že je to absolútne hudobne dno lebo parazitujú na slávnych DM ktorý začali skôr s elektronikou. Asi nechceš pochopiť že každý žáner má svojich fanúšikov a každému sa páči niečo iné. To absolútne dno je veeeeelmi relatívny pojem.

Andy

 120    10. august 2017 o 22:37

The Revelator: no jasne ze by si bez Davida Gahana nikdy v zivote nepocul o Soulsavers… mozno ani nie o Mirror, Fryars, Junkie XL, pretoze aj ty sa ” preslavily ” jedina vdaka Gahana… nuz to je divny nazor, ale budis… Tak isto by si mozno nepocul ani Primal Scream a ich ” famozne slavne ” vystupenie s Gahanom, tak isto mozno o Sigur Ros, pretoze Gahan ist dost casto spomina a Jonsi im aj robil remix, ale to je vedlajsie… Ale treba mat usi otvorene roznym veciam a mozno naozaj najdes to ” hudobne dno “... pre mna ani jedna z kapiel ktore som spomenul to nie su…

Ogrik

 121    11. august 2017 o 01:51

na Spotify to uz je: dve - tri veci su zaujimave a fajn, dokonca aj ta Soulsavers verzia moze byt pre niekoho zaujimava. Zbytok obvykle tuposti.

Monghi

 123    11. august 2017 o 07:59

Chris Liebing a Solomun k tomu pristupili celkom prijemne ... SoulSavers sa nemali “Poison Heart” radsej ani chytat .. znie to ako zo stareho tranzistora, Latroit a “You Move” celkom ujde, ale The Belleville Three a Point Point, to uz je u mna “cez ciaru” ...

dvestotri

 124    11. august 2017 o 09:13

U mna na prve pocutie jedina fakt zaujimava je - Liebing burn slow

Gabriel

 125    11. august 2017 o 11:18

U mna s remixami spokojnost.

Gabriel

 126    11. august 2017 o 11:26

Na chvíľku vám tu dám download: [nedostupne]

kuklac

 127    11. august 2017 o 13:09

u mna tiez spokojnost

The Revelator

 128    11. august 2017 o 13:21

zrovna jsem to sehnal ve FLAC formátu a jsem hodně spokojený, zatím u mě vede Solomun, to je fakt pecka… akorát mi tam vůbec nepasuje ten Soulsavers re-work, mezi ty ostatní rychlé a “tuc tuc” skladby tam nezapadá a je to takové moc ukvílené

NODLISAB1973

 129    11. august 2017 o 17:15

No vypocute a veruže spokojnosť sa dostavyla.Je to super a každý si tam určite nájde to svoje.

Michaela 146

 130    11. august 2017 o 18:37

Michaela 146 [#68]:
radoo: Tohle píšu s těžkým srdcem, ale nemůžu jinak nežli souhlasit, již před dvěma lety, jsem psala na DM Cz., že Dave se hudebně zhlédl v Soulsavers a pokud to přenese do DM tak je to konec, já to nadšení některých fanoušků z projektu Soulsavers nikdy nesdílela!

The Revelator: Co si myslím o Soulsavers jsem zde již psala v příspěvku 68, no pokud se to někomu líbí...“proti gustu žádný dišputát” jak říkám 100 lidí 100 chutí smile

Michaela 146

 131    11. august 2017 o 19:41

I’m waiting for the night to fall….po náročném pracovním týdnu, příjemný relaxační večer, zaposlouchám se a uvidím, který remix si zaslouží palec nahoru…There is a star in the sky…

In Your Memory

 132    11. august 2017 o 21:37

Nevie niekto, co je s tym oficialnym video klipom? Bude vobec?

Monghi

 133    11. august 2017 o 21:53

@in your memory: myslim, ze ine, ako to 360 stupnove / 2D nebude ... najnovsi clanok bude prave o tom.

The Revelator

 134    11. august 2017 o 21:54

@In Your Memory: určitě bude, ale tuším, že asi až s fyzickým vydáním singlu… aspoň doufám

In Your Memory

 135    11. august 2017 o 22:18

Ked vyslo to 360 stupnove video, myslim ze Gabriel v diskusii spominal, ze bude aj videoklip. Od vtedy sa uz o tom nehovorilo. Koli tomu som sa pytal, ci reku nahodou nebude.

The Revelator

 136    11. august 2017 o 22:23

vzpomínám si, že na dm.cz se mluvilo o tom, že natočili klip s nějakou herečkou, ale že prý bude až v srpnu.. hledal jsem to, ale na stránkách jsem to zatím zpětně nenašel hmmm ale snad nějaký klip bude no…

Gabriel

 137    11. august 2017 o 22:27

Na instagrame to na zaciatku roka pisala nejaka herecka s tym, ze to ma byt vydane v 8 mesiaci.

In Your Memory

 138    11. august 2017 o 22:31

No ved presne, aj na tu fotku Gahana s tou hereckou si pamatam. Tak nejaky ten material musi byt natoceny. Uvidime, ci sa nieco vynori…

The Revelator

 139    11. august 2017 o 22:34

no to bude to, co jsem myslel grin

Monghi

 140    11. august 2017 o 22:43

je ale otazne, s kym ta herecka a kapela vlastne tocila… pretoze ... Timothy Saccenti natocil pred samotnym natacanim 360 stupnoveho videa GB nejake zabery s kapelou, ktore boli jednym zo styroch videozdrojov, z ktorych sa potom to vysledne 360 video strihalo a “budovalo”. Kludne sa mohli zabery s hereckou nepouzit. Zasa na druhej strane, to, co ste doposial videli, myslim to video ku GB, je sucast 5 skladbovej prezentacie, ktoru DM stocili v Highline Stages a raz to bude snad aj prezentovane smile Nechame sa prekvapit ...

Gabriel

 141    11. august 2017 o 22:57

Monghi, session sa tocila pocas nahravania albumu. Ta herecka to ale spominala tento rok, tusim po zverejneni klipu WTR a pisala v pritomnom case. V tvojej uvahe nesedia casove udaje.

Michaela 146

 142    12. august 2017 o 10:00

The Revelator: Na srpen byla vzpomínaná premiéra filmu Atomic Blonde…
Berlín, 1989, těsně před pádem zdi. Britská tajná agentka (Charlize Theronová) má odhalit ruského superšpiona, najít superhodinky a zachránit východoněmeckého běžence, který má v hlavě superdůležitý seznam agentů. Nebo něco v tom smyslu…Jestli na tento film jít, to záleží především na tom, jak moc máte rádi 80. léta a Charlize Theron… jinak výborný hudební podkres… např. DM Personal Jesus, New Order Blue Monday
https://www.youtube.com/watch?v=EF6pc_wv9DA

Michaela 146

 143    12. august 2017 o 10:19

In Your Memory, The Revelator: Ano, vzpomínám si, má se jednat o modelku Sui Nakashima která měla hrát v klipech, k nové desce…Monghi má asi pravdu smile

The Revelator

 144    12. august 2017 o 11:23

něco jsme našel: http://www.depechemode.cz/aktualita/sui-nakashima-hraje-v-klipech-ktere-k-nove-desce-dm-natocil-tim-saccenti/ a tohle: https://www.instagram.com/p/BPXegrQh4ub/?hl=cs&taken-by=suinakashima
Bohužel to asi s klipem k Going Backwards nesouvisí hmmm

Jarik

 145    13. august 2017 o 21:23

tak dnes som sa donutil vypocut si dalsie ubohe remixy Going Backwards, z celeho balika stoji za vypocutie You Move (Latroit Remix) 4:17, zbytok tuc tuc bez absolutneho napadu, cisty odpad. Vsak ani nic ine som necakal :-(

Diskutovať môžu iba zaregistrovaní a prihlásení užívatelia.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa