Kniha Depeche Mode by Anton Corbijn - aktualizované
22. októbra bude predstavená dlho očakávaná kniha fotografii Depeche Mode z dielne ich dvorného fotografa a režiséra Antona Corbijna v spolupráci s vydavateľstvom Taschen. Kniha na 500 stranách ponúkne 512 jedinečných záberov kapely. K svojim majiteľom sa dostane koncom novembra.
Kniha by sa mala na trhu objaviť už 22.októbra 2020, v náklade 1986 kusov, v troch edíciách: Art A, Art B a collector´s. Art edície obsahujú, ako bonus, zarámované fotografie z obdobia SOFAD (A) a SOTU (B). Cena Art edície, obe v náklade 100 kusov, je 1500 Euro, Collector´s edícia, v náklade 1786 kusov, bude stáť 750 Eur.
Tlačová správa vydavateľstva TASCHEN
Reach Out and Touch Me - Siahni a dotkni sa ma
Oficiálna ilustrovaná história Depeche Mode od holandského umelca Antona Corbijna.
"Anton dokázal dať zvuku DM, ktorý sme začali tvoriť, vizuálnu identitu." — Dave Gahan
"Predtým, ako sme s ním začali spolupracovať, sme boli veľkými fanúšikmi Antonovho umenia a po úžasných výsledkoch, ktoré sme videli po prvých fotografických stretnutiach a natočených videách, sme nemali dôvod pochybovať o jeho nápadoch." — Martin Gore
"Nakoniec sme ho chytili v roku 1986 a to viedlo k natočeniu videa ku skladbe 'A Question of Time' v Los Angeles. Zvyšok je už história." — Andrew Fletcher
Anton Corbijn formálne fotografoval idoly tínedžerského synth-popu po prvý krát v roku 1981, pre titulku časopisu NME. Fotenie prebehlo v Londýne a Basildone (grófstvo Essex); v popredí sa uškŕňal rozmazaný spevák Dave Gahan, a zaostrený zvyšok kapely stál a usmieval sa za ním. Podľa Corbijna bola kapela na jeho vkus až "príliš maková".
O päť rokov neskôr Depeche Mode zmenili svoj zvuk a čelili niečomu nervóznejšiemu a napätejšiemu. Corbijn pristúpil na natočenie jedného videoklipu a stal sa tak vlastne kreatívnym riaditeľom kapely. Od roku 1986 vytvoril všetky ich fotografie, väčšinu videoklipov, grafiku albumov a scénografií. Kniha Depeche Mode + Anton Corbijn je podrobne ilustrovanou históriou toho, ako corbijnove nadčasové vizuály a impozantná, ale úprimná estetika, pomohli upevniť reputáciu Depeche Mode, ako najväčšej kultovej kapely na svete.
Táto Zberateľská Edícia obsahuje viac ako 500 fotografií z antonovho rozsiahleho archívu, niektoré nikdy nevydané, vrátane formálnych aj neformálnych záberov z miest ako Madrid, Hamburg, Kalifornskej púšte, Prahy a Marrákeša (mnohé zábery pochádzajú z natáčania ikonických videí, ako sú "Enjoy the Silence" a "Personal Jesus"; množstvo úprimných nezverejnených obrázkov a úžasných záberov z každého turné kapely od roku 1988.
Okrem fotografií kniha obsahuje aj náčrty a návrhy pódií pre turné a obalov albumov. Kniha je sprevádzaná rukopismi Corbijna, ktoré čitateľa prenesú priamo do stredu deja natáčania. Nechýba ani rozsiahly rozhovor s holandským majstrom.
Dielo vzniklo za plnej spolupráce s Depeche Mode, ktorej členovia zdieľajú príhody zo spolupráce s Corbijnom. Depeche Mode + Anton Corbijn je oslavou toho, ako originálne a nezabudnuteľné vizuály jedného človeka pomohli formovať trvalú popularitu kapely. Corbijn, ktorý reaguje na svoju úlohu v Depeche, v úvode knihy pripomína: "Veľa z toho prišlo ku mne a chcel som, aby to bolo pre nich to pravé. Chcel som myslieť za nich. Aby boli pre nich skvelí." Táto kniha je dôkazom hĺbky a šírky tejto impozantnosti, oslavou jednej z najkreatívnejších a najtrvalejších spoluprác v histórii rocku.
ISBN: 978-3-8365-7197-5 (Anglicko, Francúzsko, Nemecko)
512 strán
Viazaná kniha vo véčkovej krabici, rozmery: 31,5 x 43,9 cm.
Cena: 900 USD
Update: Nemecký Amazon zverejnil prvé informácie o vydaní knihy na bežnom trhu. Na pulty predajní by sa kniha mala dostať 28.marca 2021. Kniha bude mať takisto 512 strán, bude však v menšom formáte (24cm/34cm, 3,2kg) a predpokladaná cena bude 100 Eur.
Update (11/03/2021): Z dôvodu pandémie koronavírusu sa vydanie na bežnom knižnom trhu posúva na 25.mája 2021.
Art Edition (kniha + corbijnom podpísaná forografia) - varianta A
Art Edition (kniha + corbijnom podpísaná forografia) - varianta B
Kompletnné informácie sú dostupné na taschen.com
Názory Devotees (213)
Get Right With Me
1 14. október 2020 o 12:35
No to určite nebude lacné uvidíme. Len dúfam že tam bude čo najviac z obdobia 86-93. Čakal som viac fotiek ako 512 . No ale asi vyberal tie najlepšie. Ináč ta predná strana knihy ak tak má vyzerať tak to je des. Veď uvidíme aká bude ta kniha.
cvengo
2 14. október 2020 o 13:09
GTWM: tiez ma to napadlo, ze ten dizajn je katastrofa.
Monghi
3 14. október 2020 o 13:31
“za vraj” ... €1,500 for the “art collection” edition and €750 for the collectors edition! ... a udajne len limitovany naklad v pocte 1980 kusov ...
Gabriel
4 14. október 2020 o 19:30
Kniha samotna stoji 900 USD. Naklad 1986 kusov.
Potom su tu dve podpisane Art Edition verzie - varianta A so SOFAD fotkou a B varianta s SOTU fotkou. Cena je 1800 USD. Naklad 100 kusov. Z Taschen mi odpisali, ze maju uz len 10 kusov Art Edition.
Datum vydania 22.10.
Kniha ma 512 stran, 500 fotiek a 6kg.
Ako vyzeraju Art Editions z dielne Taschen je mozne vidiet tu
https://www.taschen.com/pages/en/collectors_editions/available.htm?theme=music
Objednavat mozete cez email
.(Pre zobrazenie tejto e-mailovej adresy musíte mať zapnutý JavaScript)
Fun fact: Pan sa vola Karel a meno dostal po Gottovi
Tam spojitost s CR konci 
In Your Memory
5 14. október 2020 o 19:57
@Gabriel: Toto je akoze oficialna forma objednavky? Cez mail??? A ako to vlastne s tou knihou je? Pises, ze kniha samotna stoji 900 USD a naklad 1986 kusov. Lenze o tej tretej, udajne standardnej knihy samotnej sa este nikde nic nespomina, len tie dve drahsie verzie. Tak ako je to potom? Mali byt predsa 3 vydania a celkovy naklad na komplet vsetky 3 vydania 1986 kusov.
In Your Memory
6 14. október 2020 o 19:59
A zatial, kym cakame na nejake oficialne vyhlasenie k vydaniu, tak sa nejako mysteriozne kazdy jeden kus knihy rozpreda.
Get Right With Me
7 14. október 2020 o 20:07
No ako v poslednej dobe čo sa týka Depeche Mode….. LIMITED EDITION. Dátum vydania že 22.10 a nikde na nete ani zmienka o knihe…zvláštne
Gabriel
8 14. október 2020 o 20:12
@ In Your Memory: odpoved ta asi nepotesi, ale ja som to riskol. Info o knihe je vonku 48 hodin, poslal ju tam niekto z knihkupectva na FB do dm.sk skupiny aj s kontaktami na nakup - post vcera vymazali, boli tam aj fotky knihy a podpis. (ja blbec som ich nestiahol do PC). S kamaratom sme overili ze komunikujeme priamo s knihkupectvom.
Myslim ze kniha bude normalne od 22.10. na ich webe, teda to co z nakladu zostane. Ja som to riskol, nic take DM ci Corbijn uz nikdy nevydaju.
In Your Memory
9 14. október 2020 o 20:16
Vsak ved treba zarabat. Na tie singlove vinylove boxy som sa im rovno vybodol, to bol pre mna vrchol nenazranosti. Doteraz mi to hlava neberie…
A ta kniha? Vsak ved sam Anton z casu na cas vypustil nejaky status, co sa tyka knihy a chapal som to tak, ze to je kniha o DM pre fans, ono sa tie statusy aj tvarili ako sprava fanusikom a este do vcera si miliony fanusikov myslelo, ze reku dobre a ono sa to nejako nevysvetlitelne zmenilo na mysterioznu zalezitost pre zjavne mimozemske bytosti…
In Your Memory
10 14. október 2020 o 20:31
@Gabriel: Tak si teda ten predaj knihy pekne prespekulovali…
Dalsia zla sprava!!!
Udajne bude sice standard edition tak isto velka ako art, len bude mat menej stran, konkretne 350 oproti 512. WTF???
Gabriel
11 14. október 2020 o 20:40
Ja cerpam iba z informacii, ktore mam z komunikacie s Taschen. Nesledujem v tomto smere ziadne ine zdroje. Odkial mas tieto info? Ale nehovorim, ze su nepravdive.
Ja sa zajtra popytam na dalsie detaily. Mozno mi ich poskytnu.
Gabriel
12 14. október 2020 o 20:45
Este info z emailu o knihe:
“The limited edition book will contain infos, backstage interviews, never before seeing material, all from the personal archives of Mr. Corbijn and the members of the band. “
Get Right With Me
13 14. október 2020 o 20:47
Sila 40rokov kariéry a len 500 profifotiek. Taký Didi Zill Photos 82-87 skoro 500 fotiek!!!!!! To ak bude ta štandard verzia isto na 350stranach tak to nech si Corbijn strčí za klobúk.
In Your Memory
14 14. október 2020 o 20:48
@Gabriel: Na home fore sledujem diskusiu a aj ked uzivatel neuviedol zdroj, tomuto by som fakt aj veril… Ono tie rozdielne ceny tomu aj nasvedcuju. Nejaky rozdiel v tych ediciach prevdepodobne bude. No ale modlim sa, nech sa mylim lebo toto neustojim. Tak som sa tesil na tu knihu…
Ak budes nieco viac vediet, napis prosim info. Hlavne ma zaujima pravda/nepravda o tom pocte stran…
In Your Memory
15 14. október 2020 o 20:53
@Get Right With Me: Tu knihu Didi Zill Photos 82-87 mam aj ja. Velmi pekna kniha a som rad, ze som si ju vtedy kupil, ked vysla, lebo aj ta sa dnes uz pohybuje v inych cenovych relaciach. Lenze aj to je suvix oproti tomuto, co sa teraz chysta. Katastrofa!!!
Get Right With Me
16 14. október 2020 o 21:01
Ja ju nemôžem zohnať za normálnu cenu. Asi bez šance. A čo sa týka toho Corbijna možno každá strana bude zaramovana
)
) Preto ta cena. Ale co uz aj ja som sa tešil že konečne od Corbijna kniha DM. Take U2 photos či ako sa vola je pekná kniha a bola a cenovo dostupná. Nerozumiem tieto Corbijnove ťahy.
Gabriel
17 14. október 2020 o 21:09
Ja osobne som cakal nejaku knihu za 50 - 100 EUR. Ale tu ma uz naozaj nic neprekvapi…
“Pay the price for your paradise…”
In Your Memory
18 14. október 2020 o 21:10
Ja ked som videl tie ceny, tak ma skor napadlo ze sam Anton ich osobne bude dorucovat alebo ze tam bude DNA kazdeho clena DM :D Hadam sa to oficialne nejako vyjasni, ale ten pocet stran ma dal dole…
Ja som kupil od Antona aj 1-2-3-4 a vcera mi dokonca dorazila aj najnovsia MODE. Ta DM mala byt na zaver roka ako ceresnicka na torte…
A to si este pockajme na nove turne, ked konecne vyrazia tak si ani nechcem predstavit tie ceny vstupeniek. Ale to som uz asi zasiel pridaleko…
Get Right With Me
19 14. október 2020 o 21:35
In your memory ta kniha 1234 to sú všetci umelci čo kedy nafotil Corbijn však. A koľko tam dal priestoru DM či je tam len pár fotiek. A ta kniha Mode je o čom prosím ta. Čo sa týka týchto kníh ale hlavne Mode tak neviem presne o čom je.
Get Right With Me
20 14. október 2020 o 21:36
Ináč pozerám na internete a ani zmienka o tej knihe
In Your Memory
21 14. október 2020 o 21:38
Udajne:
So there are 2 art editions and a collectors edition.
1986 editions total all housed in clamshell box.
All signed by AC + DM.
Art Edition A with sofad era framed print signed & numbered 1-100. (Sold out)
Art Edition B with sotu era framed print signed & numbered 101-200.
Collectors edition signed & numbered 201-1986.
Standard editions although not confirmed by Taschen at this stage are very likely.
In Your Memory
22 14. október 2020 o 21:50
@Get Right With Me: Tak v tej 1-2-3-4, tam je strasne vela hudobnikov a pomerne dost vela priestoru tam ma aj DM. Ta druha Mode, ta je viac zamerana na modu, su tam aj rozni herci, aj hudobnici, v roznych kostymoch alebo netradicne obleceni atd…
Get Right With Me
23 14. október 2020 o 21:55
Vďaka za odpoved no a len dúfať že to s touto knihou nebude až tak zle. Veď uvidíme
Jarik
24 14. október 2020 o 22:17
Kuk sem
https://ibb.co/x6j2Fqb
https://ibb.co/51GpxVx
Jarik
25 14. október 2020 o 22:20
Zaramovane bonusy LOL:
https://ibb.co/TkGFwM9
https://ibb.co/zQbm0gD
Gabriel
26 15. október 2020 o 07:16
A naklad 1986 je symbolika - rok, kedy zacal Corbijn s DM spolupracovat.
Get Right With Me
27 15. október 2020 o 09:48
Nejaké nové info ohľadom tej knihy. Na internete zatiaľ ani zmienka o knihe.
Petrik12
28 15. október 2020 o 15:55
Nech si tu knihu antonio strci do riti…..
Get Right With Me
29 15. október 2020 o 16:17
No ak to bude limited Edition alebo nejaká okresaná verzia tak potom hej nech si ju strčí niekam. To si potom sám urobím knihu s DM fotkami ale 84-94.????????????
L@crimae
30 15. október 2020 o 21:12
Some info:
This Collector’s Edition features over 500 photographs from Corbijn’s extensive archives, some never seen before, including formal and informal portraits from places such as Madrid, Hamburg, the California desert, Prague, and Marrakech (many taken during the making of iconic videos such as “Enjoy the Silence” and “Personal Jesus”); a multitude of off-the-cuff, candid images; and stunning live shots from all their tours since 1988. In addition to the photographs, there are sketches and designs for stage sets and album covers, Corbijn’s handwritten captions throughout the book, placing the reader right in the middle of the shoot, and an extended interview with the Dutch master.
Created with the full collaboration of the band, who also share some insights on working with Corbijn, Depeche Mode. Anton Corbijn trumpets how one man’s original and unforgettable visuals helped shape the band’s enduring popularity. Reflecting on his expanded role in Depeche, Corbijn recalls in the book’s introduction: “A lot of it came down to me, and I wanted it to be right for them. I wanted to think for them. To be great for them.” This book is a testament to the depth and breadth of that greatness, a celebration of one of the most creative and enduring collaborations in rock history.
nord
31 16. október 2020 o 04:53
Ahoj Gabriel, Vdaka Ti za info. Uz su dostupne len Collectors edition. Vymenili sme si niekolo zaujimavych emailov s Karel.
Mam tu spravy ze je to po prvy krat v historii co podpisy su originalne a vsetci 4ria members (Anton je stvrty member))) to podpisali.
Neviem si predstavit tu logistiku toho, ale kazdopadne sa tesim ked to bude poslane do krajiny protinozcov 22.10. 2020.
Srdce mi zaplakalo ked som zistil ze Art Collection is gone, z Devotional obdobia.
Ak ste si pozreli Rolling Stone edition tak tam ta cena sa pohybuje medzi 10000 - 20000 USD za knihu.
Pekne Rano Vam prajem,
In Your Memory
32 16. október 2020 o 06:46
A bude podpisana aj ta collector’s edicia? A poctom stran sa zhoduje tiez? S tym objednavanim to nechapem. Treba objednavat teraz alebo cakat na 22.10. Napiste prosim niekto podrobnosti k tej objednavke cez mail, ako to prebieha. Dakujem.
Get Right With Me
33 16. október 2020 o 09:46
Tak toto vidím bez šance. To je tak limitovane veď čo to je 1986 ks. Ach jaj čo už kniha len pre vyvolených. A aby všetky ks nevykupili špekulanti.
Lojzo
34 16. október 2020 o 11:11
A neviete nahodou niekto ci sa bude predavat aj standardna verzia? resp. nejake info o nej, kolko bude mat stran pripadne kedy by mohla byt vydana?
Nasiel som obrazok s obalkou knihy ale neviem ci sa to tyka tej standardnej verzie :

nord
35 16. október 2020 o 11:49
Lojzo, tato kniha nie je o DEPECHE MODE aj ked tam asi budu photos.
Je bezne dostupna na Amazon. Inak jej nazov by sa asi perfektne hodil na to co vydavaju teraz.
Lojzo
36 16. október 2020 o 12:36
Aha, tak preto…ano nazov aj obal je urcite lepsi ako na tej novej
Tak snad neskor nieco vyjde a za rozumnejsiu cenu.
Trosku nerozumiem preco vybrali druhu verziu prave z obdobia SOTU, asi hociktore ine by bolo lepsie resp. popri SOFAD uz by bol vyrovnanym (superom) obdobim len BC alebo VIOLATOR
Sa necudujem ze SOFAD sa rozpredal v momente 
Get Right With Me
37 16. október 2020 o 19:20
No pri takom limitovanom vydaní to už je jedno si myslím že už je to vypredané teraz. 22.10 to má vyjsť a žiadny obchod ju neponúka a ani že ide vyjsť. Hádam potom Gabriel napíše aká ta kniha je,čo sa týka spracovania,fotiek atd.
In Your Memory
38 16. október 2020 o 20:08
Tak som sa na to dal aj ja. Objednal som Collector`s ediciu. Nechcel som riskovat, ze pridem o tie strany, v pripade ze bude aj standardna edicia. Karel je Boss!!!
Mam info, ze kniha je este stale k dispozicii (Collector`s edicia), dnes je ale posledny den kedy sa da este zarezervovat. Dnesnym dnom zanika akakolvek moznost ziskat knihu pred oficialnym dnom vydania. Maju totiz instrukcie to dnes ukoncit. Tak som teraz velmi zvedavy na stredu, kolko kusov z tej knihy zostalo a zaujimave bude sledovat aj ebay, este sa len ukaze, kolko budu dobrodruhovia za tu knihu pytat. Predpokladam, ze sa najde par magorov, ktori kupili aj po 4 knihy, no nenechaju si ani jednu…
Get Right With Me
39 16. október 2020 o 20:56
In your memory tak ty si pravý a srdcom na mieste fanda. Gratulujem daj potom vedieť hlavne tie dojmy. Toto je mimo mna dať za knihu 750 až 1500e. A na internete som nenašiel žiadnu stránku čo ponuka tu knihu
ViolateYou
40 17. október 2020 o 16:27
1500€ ?!. ked letmo pozriem na moju kniznicu to moze byt plus minus hodnota vsetkych knih co mam..
750€-1500€ je nehorazne vela za jednu jedinu knihu hudobnej skupiny s fotkami aj ked jednou podpisanou (ziadny vzacny vytlacok beletrie od autora XY z povodneho nakladu z roku 1920 povedzme)... nemam dovod ani peniaze to podporit ...
proti gustu ziadny disputat, iba tomu asi nerozumiem… bohate mi stacia fotky na bookletoch a na nete, ak by som sa velmi tuzil pozerat na clenov DM
exit music
41 17. október 2020 o 17:31
Konečne triezvy názor. Palec hore ViolateYou.
Michaela 146
42 17. október 2020 o 17:39
Nevykouzlím a nevykouzlím, spíše mi ztuhl úsměv na tváři, sním či bdím i cena je poetická...Všem oddaným fanouškům z lásky k DM ???? @}->—–
Teď vážně, myslím si, že ne každý si to za tak vysokou cenu může dovolit. Neříkám kniha vypadá více nežli slibně, ale ta cena je příliš vysoká.
@In Your Memory: Když tu možnost máš, rozhodně jsi udělal správné rozhodnutí. Jelikož kniha je dobrá investice a časem cena poletí strmě nahoru o tom žádná
Get Right With Me
43 17. október 2020 o 18:27
No veru nemôže si dovoliť a ak hej tak špekulant ktorý bude chcieť zarobiť. Už vidím na ebay pár ks po 3000-4000e. A ešte tak limitovaná edícia. Bez šance. A ani žiadny obchod ju neponúka čo som pozeral ani len zmienka že ide vyjsť. Dokonca na Facebooku Anton Corbijn tiež nič naposledy kniha Mode.
nord
44 18. október 2020 o 02:35
To Tomy & ViolateYou: 750 alebo 1500EUR nie je nehorazna cena. Co je to triezvy nazor? AC a Taschen vytvorili umelecke dielo. Ste si niekedy vsimli za kolko sa pohybuju AC fotografie? A ked clovek mysli “out of the box” tak si kupi dve knihy, ale viem ze som prave vyvolal vojnu)))).
Get Right with me: Odporucam Anton Corbijn: 1-2-3-4. Balada pre dusu.
Pekne rano Vam
In Your Memory
45 18. október 2020 o 08:33
@nord: Neboj, kryjem ti chrbat
Kniha 1-2-3-4 je skutocny skvost. Velmi pekna kniha…
Knihu DM AC povazujem za vynimocny projekt. Samozrejme, asi vsetci sme cakali trochu nizsie ceny, ale na druhu stranu som ani necakal taku velku knihu. Pre mna ma tato kniha obrovsku hodnotu, kedze ja zbieram postery, tour programy, knihy, kalendare, proste vsetko od DM takehoto charakteru. Vzdy ma fascinoval pohlad na DM ako kapelu. Ten ich imidz vzdy vycnieval a pohlad na DM v magazinoch ako Bravo, Pop Rocky, Popcorn je pre mna dodnes cistou vasnou. Na knihu som sa od zaciatku tesil a rozhodol som sa ju podporit, pretoze ak Antonovi v niecom verim, tak je to jeho foto praca. Ako fotografa ho neskutocne obdivujem. Dalsi dovod, preco som knihu kupil je, ze k 40 vyrociu posobenia na scene DM tento rok nic hodnotne dokopy nevydali. Koncert Live Spirits sice potesil, ale aj to je iba regulerny release k poslednemu turne. Samozrejme, ze si vydanie nechali na tento rok, aby nemuseli nic nove a extra vydavat. Tu ako priklad este uvediem The Cure, ktori k 40 odohrali a natocili koncert a k tomu pridali pre istotu este jeden. Takto sa vydava Live box k nejakemu velkemu vyrociu. Tie vinylove singles boxy povazujem za absolutne sklamanie. Za toto fanusik nema absolutne problem vysolit peniaze a poniektori dobrodruhovia si zakupili hned po dva boxy, aby sa na ten druhy mohli len pozerat, nedotknut, iba pozerat
Pre mna ale ani obsah tych boxov nema ziadnu hodnotu, lebo ich vydanim DM nepriniesli na trh nic nove. Odvolavat sa v tomto pripade na kvalitu je tiez mimo, pretoze to je to iste, ako keby vam teraz sam Martin Gore povedal, ze to co ste doteraz kupovali je zvukova sracka. Takze si to pre istotu zakupte este raz. Nechapte ma zle, tymto nechcem zpochybnovat kvalitu vinylu ako takeho, ale vydat nieco taketo je u DM absolutna provokacia. K tej knihe musim este povedat, ze porovnavat fyzicke listovanie knihy s pozeranim sa na clenov kapely na nete je tiez zcestne. Ani pri nahravkach DM nam nestaci download, ze?
K nazvu knihy DM AC ma napadla jedna vec. Mozno ze inicialy v tomto poradi su koli tomu, aby sa fanusikovia AC ϟ DC nepomylili a namiesto svojej oblubenej metalovej kapely nezakupili depesakov
To by bol cisty pruser
AC ϟ DM by bola asi cista provokacia 
exit music
46 18. október 2020 o 08:40
Hm, pre mňa mal najväčšiu hodnotu plagát DM z obdobia “For the Masses”, ktorý mi rodičia po dlhých prosbách dovolili nalepiť na dvere detskej izby a ktorý ma každý deň ráno nabil neskutočnou energiou, vierou a nádejou, že netreba prestať snívať. Vďaka nemu som dokázal vydržať tú socialistickú depresiu i panelákovú šeď a v neposlednom rade aj šikanu v škole od agresívnych učiteľov, hlavne jednej učiteľky, pre ktorú som bol triedny nepriateľ číslo 1. Iróniou bolo, že stále chodila v čiernom… Často som mal pocit, že ten plagát je mojim jediným priateľom, ktorý ma nikdy neopustí... S odstupom času som pochopil, čo pre väzňov znamená malá fotka milovanej osoby pod vankúšom na cele…
In Your Memory
47 18. október 2020 o 08:52
@tomy: Smiem sa opytat, o konkretne ktory plagat sa jedna?
Get Right With Me
48 18. október 2020 o 10:45
In your memory mám podobnú vášeň tiež zbieram čo sa týka tých posterov a pod. Ten ich imidž hlavne obdobie 84-94 je perfektný. Tie knihy hlavne Didi Zill alebo Strangers od Corbijna je ťažko zohnať tie mi chýbajú. Keď Corbijn oznamil,že pracuje na knihe DM tak ma to potešilo,že konečne. Veď o U2 čo vydal Corbijn je to pekná kniha a cenovo dostupná. Som sklamaný že je to limitovane len pre vyvolených. Tak to ako náhradu kúpim tu 1234. Keď už píšete že je pekná, hlavne cenovo dostupná. A ohľadom tých vynil boxov ja som rad, keď si pozriem že taký napr. In your room stojí na ebay 170e a cely nový box 149e, nieje o čom kúpa jasná. Ale tým čo majú už všetky tie singly tak to nedáva zmysel jedine asi ak je zberateľ všetkých vydaní. Ja ešte čakám ak sa dočkám že raz vydajú live koncerty či Liverpool,Basel 84,Birmingham 86,Milan,Lievin 93 ktoré útržky boli vydané na singloch.
exit music
49 18. október 2020 o 10:45
Jasné... Žiaľ, musím ti ho len opísať. Hľadal som ho dnes ráno na nete, lebo som tak trochu čakal podobnú otázku a ten môj som už dávnejšie zahodil… Všetci členovia boli odetí v čiernej koži (čo ma prekvapilo), Martin mal dosť ulízané vlasy dozadu, David mal na klopni taký odznak priateľstva medzi “západom” a “východom”, obaja stáli, jeden z nich dokonca na hliníkovom rebríku (tuším Martin)... Andy a Alan sedeli pod nimi (boli zobrazení len do pása). Formát asi A4. Je dosť možné, že som ten plagát našiel v českom časopise Mladý Svět, ktorý možno vyšiel ešte pred prvým koncertom v Prahe… Nuž, ako sa hovorí, veci najlacnejšie sú práve tie najdrahšie… Viem, že dnes to môže prísť mnohým na smiech, ale v tom čase som veci predsa len vnímal inak… Otázkou je, či som sa odvtedy posunul…
PS: Má to aj pokračovanie…
ViolateYou
50 18. október 2020 o 12:42
@nord [#47]: uplne v pohode ziadne vojny nie su nutne len mame na to odlisny nazor
to ze Anton je vyborny fotograf o tom ziadna. Mne sa ta cena ale zda premrstena.
O co mensiu umelecku hodnotu ma tato kniha za 80,75€ v martinuse od AC ako tato kniha za 750-1500€? https://www.martinus.sk/?uItem=224590
Priznavam, mozem byt aj zaujaty, osobne nie som velky fanusik fotografie. Na moju oblubenu maliarku som dokazal cakat 4 hodiny aby som sa dostal do galerie a nebolo ani iste ze sa tam dostaneme.. stalo to za to. Pri SOFAD alebo inych hudobnych veldielach mam uzasne pohnute pocity od smutku, stastia, nostalgie atd (ak by som mal špickovy gramofom vlastnim vsetky vinyly (nielen CD) a nemam najmensi problem s cenou - jedneho dna hadam
) jednoducho preferujem ine formy umeleckeho stvarnenia (este, o co menej hodnotny je SOFAD a vsetky albumy DM? vsetky albumy na vinyle dokopy zozeniem podstatne lacnejsie ako tuto knihu ktora sa tvari ako kultova zalezitost pre najvernejsich. Everithing counts in large amounts jak to tu niekto uz myslim trefne napisal. To im nezbastim.
Fotografie chlapcov DM si rad pozriem mozno niekedy, ale nie za 750-1500€ vo fotobooku (keby Anton zorganizuje vystavu, to by som si zasiel) . Takze subjektivne - tato kniha nie je pre mna a objektivne sa mi to zda premrstena cena - absolutne. Ak by stala 50-100€ nepoviem nic.
ViolateYou
51 18. október 2020 o 12:48
este doplnim.. kniha Monument za cca 45€ ci kolko… fantasticka kniha - asi najlepsia hudobna kniha co mam a perfektne vybalancovany zaujimavy text plus mnoho peknych fotiek… pre mna ma tato kniha vacsiu hodnotu a nie tato vyhajpovana predrazena fotokniha
In Your Memory
52 18. október 2020 o 13:35
@tomy: Ano, viem o ktory sa jedna. Velmi krasny zaber z toho obdobia, v nasich koncinach 4-clenna banda s nevidanym imidzom na plagate. Moj sused mal taky isty uces ako Martin a spolu s kamosmi (boli starsi rocnik) jedneho konkretneho dna v marci 1988 sadli do skodovky a vyrazili do Prahy na koncert DM. Strasne som im zavidel
Myslim, ze v tom obdobi este podnikli podobnu cestu na koncert Bros do Budapesti. Ciste dobrodruzstvo 
@Get Right With Me: No jo, ten imidz 84-94. Ved prave preto je mnoho tych foto alebo posterov tak zaujimavych. Napr. tour programy mam uz skoro vsetky, chyba mi len Some Great Reward (ten pekny japonsky) a este prve dva A broken Frame, jeden z nich je momentalne na ebay za 170. Devotional mam dokonca osobne podpisany Martinom a Andym a ten americky k Summer/Exotic tour som zohnal za 45. Je krasny, cisto novy, ani jedna mala vada, dokonca ma aj tu original papierovu zasuvku, tiez neposkodenu. Cele uplne cisto nove.
Tu najdes moje osobne stretnutie a podpisany Devotional Tour book:
https://www.depechemode.sk/magazin/aktualita/manchester-uk-manchester-arena-17-11-2017
Tych live nahravok a mozno trochu aj viac sa raz hadam dozijeme, tiez na to netrpezlivo cakam.
Get Right With Me
53 18. október 2020 o 16:15
In your memory no krása tak to hej ty si iný zberateľ. Teraz na ebay je v ponuke Strangers od Corbijna idem to kuknúť. Sú to pekne zberateľské kúsky. Aj tu knihu 1234 som našiel novú za 38e čo je celkom dobrá cena si myslím.
Get Right With Me
54 19. október 2020 o 10:48
In your memory ty si tu knihu objednal však. Chcem sa spýtať že to si asi štandardnú verziu objednal však. Koľko asi vyjde EUR. Pozeral som tu stranu čo má ponúkať tu knihu a ani zmienka a aj po napísaní Depeche mode nič nezobrazí. Vďaka za odpoved.
In Your Memory
55 19. október 2020 o 11:42
@Get Right With Me: Ja som objednal Collector’s ediciu za 750 EUR. Povodne som chcel pockat na standard ediciu, ale dodnes nie je iste ci vobec bude a drby aj tak naznacovali, ze pravdepodobne bude, ale udajne ochudobnena o asi 150-160 stran. Nakoniec som sa preto rozhodol kupit Collector’s ediciu. Skoda, ze ma nenapadlo sa opytat, ci bude aj standard edicia, mozno by pan nieco prezradil. Uvidime tuto stredu, co sa ide stat.
Get Right With Me
56 19. október 2020 o 11:49
Aha ok vďaka no keby tak bolo že menej strán že by tam nebolo obdobie 2001-2018 by mi vôbec nevadilo hlavne 86-94 keby že tam je čo najviac,ale uvidíme v stredu ak to má vyjsť.
exit music
57 19. október 2020 o 15:56
... pokračovanie: “A potom som si na strednej škole odoprel min. jeden mesiac školské obedy, aby som si za 80 Kčs (čo strana to 10 korún) kúpil od spolužiaka osemstránkový plagát z obdobia “Violation tour”, ktorý mi celú strednú školu (aj dlhšie) robil spoločnosť namiesto nežnej ľudskej bytosti…
Dave bol cez celé štyri strany, jeho oči vyžarovali taký šibalský úsmev, mal na sebe to biele tričko s tým typickým “violation motívom”, Martin bol na jednej strane v čiernom tričku s gitarou, Alan stál za bicími a Andy za klávesmi Emulator II. Musím povedať, že z toho plagátu vyžarovala taká magická príťažlivosť, že až... Veľmi dlho mi ten plagát visel na stene nad mojou posteľou… ” Tuším až do r. 1998, keď som opustil svoju izbu a vydal sa na “The Singles tour”... :(
Petrik12
58 20. október 2020 o 21:01
Nova správa o tej knihe bude,že ju pre verných fanúšikov zaokruhly nový vydavateľ na 5000 eura…..????????????????
Get Right With Me
59 20. október 2020 o 21:15
Treba počkať na vydanie tej knihy. Sa mi zdá že to všetko boli iba dohady keď vydavateľ požiadal o odstránenie pôvodného článku o knihe. Asi tam bolo kopu nepresnosťi. Ináč si neviem vysvetlit takú požiadavku.
Gabriel
60 20. október 2020 o 23:08
Nespekulujte. Prave ze vsetko bola pravda. Prelozena tlacova sprava podrobnosti uz su pripravene na uverejnenie 22.10. v povodnej aktualite. Na FB a Instagrame som napriek vsetkemu nazdielal nahlady z knihy apod.
Petrik12
61 21. október 2020 o 08:08
Jak vyhrám eurojacpot, tak si tu knihu kúpim, keď bude niekedy vôbec v predaji…..????
Get Right With Me
62 21. október 2020 o 09:40
Piko56 ta edícia za 1500e že je rozpredana,neboj ešte je ta za 750e. Skalný fanúšik ju musí mat no nie.
Petrik12
63 21. október 2020 o 09:46
Áno jasné,kúpim,ale v 2 živote…..
Get Right With Me
64 21. október 2020 o 10:25
Zober si to s tej lepšej strany ta kniha je dobrá investícia pozrieš zo pár krát urobíš si archív a predáš ďalej za lepšie peniaze niekde na ebay. Uvidíme u mna je teraz uprednostneny Devotion box čo má vyjsť budúci týždeň,kniha počká ak ešte niečo zostane v predaji. Ani som nepozeral či ju DM Shop má v ponuke.
Petrik12
65 21. október 2020 o 11:06
Tak v podstate máš pravdu,artefakty od DM a hlavne ten devotion box ja super,takže ta kniha možno bude,ono budem rád,keď sa niekto napr:Gabriel,ktorý má tu knihu objednanu,nejaké tie fotky potom ukáže na fóre.Vopred mu ďakujem….
Get Right With Me
66 21. október 2020 o 12:07
Presne tak a najlepšie by bolo keby ju celu ukázal,aby sme ju nemuseli kupovať. ????????????
Gabriel
67 21. október 2020 o 16:43
@piko56: uvidime. Som zvedavy, kedy kniha dorazi.
Knihy su vraj uz par dni pripravene na Taschen predajniach a tie objednane budu distribuovane zo skladu v Nemecku.
In Your Memory
68 21. október 2020 o 17:28
Tu uz nastupuju pocity
Uz davno som sa tak netesil na nieco, co suvisi s DM. Toto bude biblicke!!! 
Dufam, ze do konca buduceho tyzdna kniha dorazi…
In Your Memory
69 22. október 2020 o 10:27
A je to tu…
https://www.facebook.com/modeon.depeche/videos/391440305561002/
In Your Memory
70 22. október 2020 o 10:36
Skoro zlomilo Antona, ked tu knihu zdvihol
FletchOfOL
71 22. október 2020 o 10:37
https://www.taschen.com/pages/en/catalogue/music/all/66929/facts.depeche_mode_by_anton_corbijn.htm
Gabriel
72 22. október 2020 o 10:58
Pridane video s Antom, predstavujuci knihu. Info o knihe je uz na https://www.taschen.com/pages/en/catalogue/music/all/66929/facts.depeche_mode_by_anton_corbijn.htm
Dostupnost knihy bude koncom Novembra.
exit music
73 22. október 2020 o 12:06
A toto je ktorá verzia knihy? Tá drahšia? Nič nenasvedčuje tomu, že by som váhal, ale človek nikdy nevie…
Gabriel
74 22. október 2020 o 12:17
Colectors Edition = Kniha
Art Edition = Colectors Edition (kniha) + podpisana fotka
Get Right With Me
75 22. október 2020 o 12:18
Tak to je teda riadna kniha. Vyzerá veľmi zaujímavo. Tak ti čo si ju kúpia budú mat pekný zberateľský kúsok. To Anton prelistoval pár strán a musim povedať že vyzerá ale sakra zaujímavo. Ach jaj len ta cena,ale komu sa da nerieši 750e treba ju kúpiť. Potom môžte napísať nejakú recenziu,vaše dojmy.
Tomasito
76 22. október 2020 o 15:18
Necital som celu diskusiu, neviem, ci to uz niekto spominal, ale kupit si knihu za 900 euro a mat fotky cez strany zviazane, tak ako su zviazane - vsak to je otras - polovicu fotky nevidis, je to useknute - no hroza.
Straca to umelecky dojem a nemozessi tu fotku patricne vychutnat…
adrian
77 22. október 2020 o 18:03
” ktory blbec by to za tie prachy kupval sa pytam ” niektorym zberatelom nechapem pravi fantomas ...
In Your Memory
78 22. október 2020 o 18:23
@adrian: Napr. ja blbec som to kupil. A po dnesnej oficialnej uputavke to absolutne nelutujem. Ta kniha vyzera fantasticky, samozrejme pre fanusikov fotografie DM…
A vidis? Ja sa zase pytam, ktory chuj by si kupil vinyl singles boxy za tie prachy, nieco co uz vsetci davno mame. A ked si to tak preratas, tak tie prachy co niekto investuje do boxov, ja radsej dam dokopy a kupim si nieco, co este nikdy nikto nevydal…
adrian
79 22. október 2020 o 18:27
@In Your Memory: dal som tam uvodzovky neboj uz to zalievam pol dna osviezujucimi napojmi
teda ak mi nejake grose este ostali. kupene. jasne. must-have-buy….
In Your Memory
80 22. október 2020 o 18:51
@adrian: Vsak jasne. Ved kazdy z nas zbiera nieco ine, pripadne pre kazdeho maju iste DM veci roznu hodnotu. Ja v podstate suhlasim, ze cena je trochu prepisknuta, no mne to nevadi a radsej som kupil. A nemienim casom vobec predavat. Mna si ta skatula a zaroven to tazke hovado tak ziskalo, ze som dnes uplne mimo a neskutocne stastny a zaroven vdacny, ze nieco taketo vychadza a ja mozem byt majitelom. Boli casy, ked som o obycajnej knihe DM (napr. Strangers) iba snival a dnes, dnes to jednoducho mozem mat…
Ale ak napr. DM vydaju spominane boxy s live nahravkami, tak s tymto nebudem mat absolutne ziadny problem. Aj za nehoraznu cenu…
adrian
81 22. október 2020 o 18:58
@to all: chalani niekto pozicku pre mna lebo som si kupil knihu? :(
Get Right With Me
82 22. október 2020 o 19:27
In your memory dobre si spravil je to krásna kniha akože riadne velka. A tie fotky v špičkovej kvalite od Antona,kraaaasa. Ja milujem fotky a fotografovanie. Dneska som si to pozrel tie ukážky z tej knihy aspoň 20x. Ale každý fanda čo má na ňu tých 750e nech neváha. Taká kniha o DM už nebude. In your memory potom nápiš mini rezenziu keď ti príde. Mna to zaujíma. No ako malinku náhradu s porovnaním s týmto knižným klenotom si kúpim od Antona 1234.
Petrik12
83 22. október 2020 o 19:44
ešte som nesplatil jednu pôžíčku,ne to ešte druhu zobrať a na knihu…..
cvengo
84 22. október 2020 o 19:52
teraz vyzera ta kniha fakt super, normalne zavidim, ale ta cena je proste sialenstvo
inac to co ma znamenat, ze anton spomina inicialy vc, af, mg, dg ale nie aw?
Petrik12
85 22. október 2020 o 20:13
No,cvengo,to by zaujimalo aj mna,žiadna ucta k človeku,ktory ma na svedomi najväčšie hity kapely…..
Get Right With Me
86 22. október 2020 o 20:38
Kniha začína rokom 1981 a tam bol VC AF MG DG a ďalej rokom 86 alebo 87 bude aj AW. Žiadna panika Anton nezabudol na neho.
Gabriel
87 22. október 2020 o 23:58
Cvengo, na instagrame sa na to Antona opytal jeden clovek. Anton odpisal, ze vo videu su len ukazky z knihy a ze inicialy Alana v nej samozrejme su. vid. diskusia https://www.instagram.com/p/CGpoqAEFMgr/
Gabriel
88 23. október 2020 o 00:21
Jedna fakticka poznamka - kniha sa vola “Depeche Mode by Anton Corbijn”. Ziadne DM + AC 81-18 apod.
In Your Memory
89 23. október 2020 o 08:02
@Get Right With Me: Ano, kniha je krasna a ja to tiez obzeram dookola
Tu su dalsie fotky z knihy a tie zo SOFAD ery vyzeraju uzasne.
https://www.facebook.com/photo?fbid=10225141645432220&set=pcb.2709405289327047
Get Right With Me
90 23. október 2020 o 10:20
In your memory už je to odstránené skoda. Tak Devotion era je paráda.
In Your Memory
91 23. október 2020 o 12:14
@Get Right With Me: Tie fotky tam stale su, len ma napadlo, ze ak nie si pridany v tej DM stranke na FB, tak ti to mozno preto neukazuje. Neviem, mne to otvori uplne v pohode.
Gabriel
92 23. október 2020 o 14:35
Pani, neviem ci viete, ale tento web ma na FB najpocetnejsiu fanusikovsku DM page na svete (neskromna autoreklama) a su tam samozrejme aj tie spominane fotky - https://www.facebook.com/depechemode.sk/photos/3831434323555897
Mimo ineho, tieto fotky su z galerie knihy na https://www.taschen.com/pages/en/catalogue/music/all/66929/facts.depeche_mode_by_anton_corbijn.htm
Gabriel
93 23. október 2020 o 14:53
Fotky su nahrate do clanku.
In Your Memory
94 23. október 2020 o 15:13
@Gabriel [#95]: Ved my sme ako Slovaci na to samozrejme hrdi
Gabriel
95 23. október 2020 o 16:15
@In Your Memory: Aj tie fotky som pridal do clanku. Dakujem.
Poznamka: z FB sa nedaju linkovat fotky napriamo.
In Your Memory
96 23. október 2020 o 16:27
@Gabriel: OK jasne.
@Get Right With Me: No kukni na tie posledne spodne 3 fotky pod clankom. Kazdy den sa brlam na nete koli fotkam DM, ale tieto som este v zivote nevidel. Hlavne tie z 93, mozno Madrid alebo Hamburg???
Get Right With Me
97 23. október 2020 o 17:31
In Your Memory no čo ti poviem kraaasa. Tie fotky som veru nevidel. No máš sa na čo tešiť a ja ti môžem len ticho závidieť.
In Your Memory
98 23. október 2020 o 17:52
@Get Right With Me: Toto su velmi zaujimave fotky a dufam, ze ich v knihe bude viac a z roznych obdobi. Tu si clovek uvedomi, ake nudne mozu poniektore oficialne shoty byt, ci uz na obaloch albumov, tiez knihach atd… Ja osobne som sa preto na kupu tej knihy dal, pretoze som tak trochu mozno aj tusil, ze Anton nesklame a vypusti aj par rarit. Samozrejme, ze som netusil kolko stran bude kniha obsahovat, ale dufal som v peknu knihu. Strasne sa tesim…
Gabriel
99 23. október 2020 o 19:05
Pridal som do clanku reportaz ORF o knihe z 20.10.
In Your Memory
100 23. október 2020 o 19:18
@Gabriel: Vdaka za video. Z toho videa tie fotky vyzeraju este lepsie
Krasa.
Michaela 146
101 24. október 2020 o 09:35
DM mají na svém kontě, hnedle dva klenoty jeden hudební v podobě alba Violator a druhý knižní
Nemůžu se vynadívat na dechberoucí klasickou černobílou fotografii. Styl, který miluji a který nikdy nezestárne. Škoda toho hnědého obalu.
Zero202
102 24. október 2020 o 12:06
Mna hlavne zaujima, kolko fotiek bude cez dve strany tak, ze Dave (alebo iny clen kapely) bude presne v strede medzi stranami. Za toto v bookletoch by som Antonovi sekal ruky.
Get Right With Me
103 24. október 2020 o 12:21
Zero 202 a ako by si to urobil keď Corbijn chcel vyniknúť kvalitu fotky musel to dať cez dve strany formát nepustí. A na jednu stranu by bola mala ta fotka. Skús pracovať s fotkami a uvidis že to nepustí keď chceš nechať vyniknúť kvalitu fotky. Ja co som videl knihy tak všade bola fotka cez dve strany.
Paloq2
104 24. október 2020 o 13:21
V tej reportazi ORF je pekne vidiet,ze predny obal knihy nie je iba obycajny papier,ale je to take latkove a pismena a clenovia kapely su tam vylisovany,cize nie je to iba fotografia na hedom papieri.Je to taka lepsia kvalita.
Zero202
105 24. október 2020 o 17:14
Tak riešenie je, hoci nie ideálne, spraviť stranu rozkladaciu, kde stred vieš pekne vystrieť. Alebo tú fotku orezať a zachovať hlavný objekt fotky viditeľný. Mne to hlavne príde zvláštne tak tlačiť, keď to hlavné na fotke je skryté v strede knihy.
Petrik12
106 24. október 2020 o 19:01
Mne úplne stačí, že tu sa hodili niekoľko ukážky s knihy a som spokojný. Aj keby som mal toľko peňazí, isto by som nedal za knihu cez 1000 eura.To už je choré.....
Get Right With Me
107 24. október 2020 o 20:28
To hej je drahá, ale na druhej strane Corbijn chcel dať výnimočnosť tejto knihe. Je to limitovaná kniha preto aj ta cena.Veď čo to je 1976ks keďže tých 200ks po 1500e je vypredaný. A ešte to je výnimočne že každá kniha je očislovana a osobne podpísaná. Keď si vezmete že stojí 750e a je tam 512 fotiek to vychádza cca1,46e na fotku. A sú to kvalitne fotky. Na ebay niekto ponuka originálne fotky v rozmere 40x30cm U2 od Corbijna. Za jednu chce 1349e!!!!!!!
Gabriel
108 24. október 2020 o 21:46
Toto je vyhradne investicna zberatelska polozka, tomu zodpovedaju uplne vsetky jej atributy, vratane ceny. Ak sa na to niekto pokusa pozerat akokolvek inak, tak bude zarucene sklamany, pohorseny, az na*raty.
Pravom nasrdeny moze byt iba ten, kto si chcel kupit Art Edition za 1800 USD a nedostal ani oficialnu a regulernu sancu, pretoze sa to rozpredalo naozaj velmi podivnym sposobom.
Gratulujem kazdemu, kto si knihu kupil, myslim ze za par dni bude vypredana.
Mimochodm, vsimol si niekto, ze na taschen.com sa pise, ze je to multijazycne vydanie? Zistujem, ako je to myslene.
Gabriel
109 24. október 2020 o 21:58
Mas uplnu pravdu, kniha nazivo vyzera lepsie. Je to aj tym, ze na webe je vlastne prezentovany tzv. mockup obalu (grafici poznaju), teda na pocitaci vytvoreny vizual toho, ako ma obal knihy vyzerat. Cize to nie je fotka skutocnej knihy.
Gabriel
110 24. október 2020 o 22:09
Aktualna info - predanych uz je 1200 kusov.
In Your Memory
111 25. október 2020 o 05:38
@Gabriel: Mas nejake info, ci predobjednane knihy odosielali v den vydania?
Ja osobne uz pojdem jednoznacne len po takychto zalezitostiach, premierove, nikdy nevydane veci. Mna uz nenalakaju na ziadne dookola vydavane nahravky s davno znamym obsahom a pod. A mozu si tie boxy vyobkladat aj diamantami Od kapely sa sice asi tazko dockame nejakych rarit, tak ale hadam jedneho dna mozno ano.
A ti, co riesia cenu. Vsak ved kupte 2 knihy, jednu uz coskoro predate za cenu dvoch uplne v pohode a mate po probleme. Taky MODE box sa uz dnes pohybuje v cene 500 EUR, co som naposledy potrehol.
Gabriel
112 25. október 2020 o 20:36
@In Your Memory: neviem
Vraj Anton niekde potvrdil, ze bude aj bezna verzia knihy.
Get Right With Me
113 26. október 2020 o 10:22
Tak to by bolo super ak by bola bežná verzia tej knihy. No uvidíme,táto limited sa určite rýchlo rozpreda.
Lojzo
114 26. október 2020 o 10:23
@Gabriel: nevies, pod beznou verziou knihy si mam predstavit knihu s nizsim poctom stran/fotiek pripadne iny obal (obycajnejsi) a hlavne za cenu cca 50-80 EUR ?

Get Right With Me
115 26. október 2020 o 10:27
No ak tak bude tak určite bude menšia a aj tenšia…možno. Čas ukáže, zatiaľ sú to len dohady.
Lojzo
116 26. október 2020 o 11:20
Aha, no tak pockame ci je to vobec realne, aj ked by to bolo hlavne fer voci nam ostatnym ktori si tieto prve verzie nemozeme dovolit
Bol to fakt super pohlad hlavne na ten odznak s prekrizenymi vlajkami ZSSR a USA (palec hore) 
V zasade mne staci kniha Monument kedze ja som sa vzdy skor zaujimal o diskografiu ako o samotne fotky. Ale je fajn ze sme v tomto rozni a kazdy ma na DM rad nieco ine. Chapem uplne tych ktorych oslovia fotky, inych live nahravky alebo vinyly a kazdy zbiera to svoje. Ja som vzdy mal radsej studiove nahravky a remixy asi preto aj ta nachylnost ku knihe s kompletnou diskografiou. Mozno si pamatate 3 strankovu diskografiu z casopisu Popular, tu som mal v rukach v tych rokoch kazdy den a vzdy som si znacil ktore remixy a skladby mi este chybaju ci uz na MC kazetach alebo CD. A tymto pozdravujem TOMYHO a ten jeho plagat, ktory si pamatam ako dnes, aj ked som uz nanho zabudol, ale velka vdaka za pripomenutie
Get Right With Me
117 26. október 2020 o 11:34
Lojzo tak tu diskografiu z Populara mám doteraz. Aj ja som študoval a hlavne b-strany,čo som nepoznal. Vtedy sa to strašne ťažko zháňalo. Tak veru každý mame to svoje čo zbierame,preto ja osobne uvítam tu knihu ak vyjde.
Lojzo
118 26. október 2020 o 12:18
Ved presne ja som na tie nazvy tych b-stran cumel ako puk… a som si hovoril ze ja toto nikdy nedam dokopy a hla dnes mam vsetko co sa mi paci, aj to svedci o nas aki sme boli ubiti to sedou hnusnou dobou vsetko bolo pre nas nedosiahnutelne….

Sak mne niektore maxace nahraval chlapik z Prahy z vinylov na MC kazety, ale mal poriadny stroj lebo to znelo velmi dobre a minimum praskancov
A inak viem pochopit aj tych ktori chcu tuto knihu mat doma ako klenot, ja mam takto dve knihy od Kraftwerku a tiez su pre mna klenotom lebo Kraftwerk je pre mna No.1 a DM az No.2
Gabriel
119 26. október 2020 o 15:50
Uz som to nasiel, napisal to priamo na svojim Instagrame pri predstaveni knihy.
https://www.instagram.com/p/CGpoqAEFMgr/
Petrik12
120 26. október 2020 o 19:19
Tak to je myslim dobra sprava,aj ked bude stať standard verzia do 500 euro,dufam,že sa bude dať kupiť stale,kym si nasporim prachy.No a hlavne treba veriť,že to bude realne…...myslim ta standard verzia knihy…
Get Right With Me
121 26. október 2020 o 19:32
To si nemyslím tak do 100e ak bude stať. Môže ju spraviť na štýl U2 photograps. A to je pekná kniha. Uvidíme,ale určite sa bude líšiť od tejto limited. Necháme sa prekvapiť
Gabriel
122 26. október 2020 o 19:51
Inak ten status bol editovany, povodna verzia neobsahovala slova o luxusnom vydani ani o potrebe jedla a cisteho vzduchu. Anton to evidentne doplnil po tom, co ho v diskusii celkom vela ludi hejtovalo za cenu knihy.
In Your Memory
123 26. október 2020 o 20:59
Knihy zacnu rozposielat az buduci tyzden, cize v novembri. Plati to aj o tych, ktore boli predobjednane este pred oficialnym datumom.
Paloq2
124 27. október 2020 o 20:05
To je od ludi take úbohé,ze Corbjinovi vytykaju nejaku vyzsiu sumu za knihu,ved sa uz niektory zamyslite nad sebou. To ze na to nemam budem vytikat niekomu inemu, to naozaj?????!!!! Je super,ze vydal taketo edicie,ktore su akoze drahsie a to ,ze na to nemam je moja chyba a nikoho ineho.Fakt úbohé rozmyslanie.
MODRY
125 27. október 2020 o 23:30
Kniha vyzera naozaj pekne,tie prezentovane su rozsirene,limitovane,podpisane Anton/Martin/Dave/Andy-vid foto hore.
Pozrite si,mate moznost v case internetu ze take knizky su aj v tejto cenovej….
Ak chcete nieco lacne na listovanie,tak daky dennik nas….
Anton vdaka.
mr.kervic
126 28. október 2020 o 17:28
Knihu ponúka aj FNAC k dispozícií od 30.novembra: https://livre.fnac.com/a15237053/Anton-Corbijn-Depeche-Mode-by-Anton-Corbijn#omnsearchpos=5
ViolateYou
127 28. október 2020 o 18:42
Myslim ze vela ludi si tu knihu nekupi z principu je jedno ci na to maju alebo nie.. neviem co je na tom ubohe.
Ked vravim za seba, kazdy kto si ju kupi mu ju doprajem. Kto 30 rokov pocuva DM a zbiera od nich vsetky artefakty tak to moze brat ako “must have” polozku.
To Antonovo doplnenie je celkom trapne. Mohol si radsej obhajit tu cenu a nie trepat kliše v takom kontexte, ale chapem ze to je neobhajitelne lebo to je prestrelena cena
Get Right With Me
128 28. október 2020 o 19:41
Ale však je to limitovane 1786ks, každý kus má číslo a podpisy kapely. Ta cena je adekvátna k tomu v akom malom náklade ide vyjsť. To je celé. Ako som už pisal na ebay sú originálne fotky U2 od Corbijna a len za jednu pýtajú 1349e!!!!! alebo pár fotiek tiež od Corbijna z Violation tour za 420e. A tu je velka kniha s osobnými podpismi členov +Corbijn a 500 fotiek za 750e.
ViolateYou
129 28. október 2020 o 20:59
Get Right With Me: Ja som uz svoj nazor a argumenty vyjadril davnejsie nebudem sa asi opakovat iba som sa musel k tej “ubohosti” vyjadrit
a co ked to ma cislo a podpisy? to neni plus umelecka hodnota pre mna, je to absolutne preceňovana zalezitost po vsetkych strankach, nechapem ten boom vazne..umelo vytvorene.. podla mna ta cena adekvatna neni a to je cele a je to moj nazor ty mas svoj
Get Right With Me
130 28. október 2020 o 22:18
Asi že tých kníh bude na svete len 1986. Tie fotky sú v špičkovej kvalite,proste cela kniha. Skúšal som si sám urobiť knihu s fotkami vieš koľko mi vyhodilo cenu že 289e. Lenže fotky na internete sú v biednom rozlíšení nekvalitne. Práveže má to umeleckú hodnotu taká kniha o DM tu nebola a ani nebude. Veď to vychádza nejakých 1,5 na fotku. Zaujímavé že podpisy členov a perfektne spracovaná kniha u teba neni umelecká hodnota. Tak čo potom je umelecká hodnota. Tak to potom aj taký Devotion box je asi tiež drahý však.
ViolateYou
131 28. október 2020 o 23:59
A co im brani aby tych knih bolo 5 krat tolko a za aspon polovicnu cenu a netvarilo sa to ako ultra limitovane zlato? Nepovedal som ze umelecku hodnotu to nema to si si ty vykonspiroval, napisal som pridanu umelecku hodnotu.
https://www.martinus.sk/?uItem=224590
O co mensiu hodnotu umelecku ma tato Corbijnova kniha? A stoji 80e.
O co mensiu hodnotu maju fotobooky kde su fotky na ktore nestaci iba fotogenicky Dave ale silne fotky prirody, tretieho sveta, vojny, napaditych originalnych fotiek atd atd?
Myslis ten box 8 vinylovych platni za 170e? Neviem ked sa bavime o vinyle za jeden nemam problem dat 30e napriklad. Za 750 mam 2 diskografie DM na vinyle alebo 8 koncertov DM.. a 1500 ani nehovorim. Preco sa bavime len o 750.
Nechapem niekto pise knihu styri roky da do toho celu dusu ovplyvnuje tym generacie a mas na 300 stranach zazitok na cely zivot za par korun, to iste njaky album.. ved aj AC si to odmakal iba je to premrstena suma.. chapem ze je tam 512 fotiek a ten papier asi pozul sam Dave taky je kvalitny ale aj tak. Po odratani nakladov atd sa mi to zda furt chrapunska cena a aj nacasovanie je nie najvhodnejsie.
Gabriel
132 29. október 2020 o 01:37
Kniha je vypredana.
Gabriel
133 29. október 2020 o 01:56
@ViolateYou: Anton sa na Instagrame vyjadril, ze mal tuzbu, aby kniha bola vydana AJ v takejto luxusnej a limitovanej podobe.
Ja osobne beriem kupu tejto knihy cisto ako investiciu a to nie som ziadny zberatel. Je to memorablia a DM za 40 rokov svojej kariery nic take neurobili. Alanovu aukciu neratam, pretoze to nebolaa oslava DM kariery, akou je tato kniha. Aj mne trvalo par dni, aby som pochopil toto vydanie. Mozno mali najskor vydat tu beznu knihu a o par mesiacov na to tuto luxusnu ediciu.
Ale myslim, ze by to ludia vyhejtovali aj tak, ak by kniha stala 100 EUR a potom by ukazali tuto za 750/15O0 EUR. Ludia beru niektore veci az prilis osobne…
Gabriel
134 29. október 2020 o 02:08
Ponuku na predaj knihy v eshope sme 6.10. cez email dostali od Taschen aj my. Podmienka ale bola, ze musime sidlit v Anglcku, Francuzsku alebo Nemecku. Usmevna cast pribehu je, ze som ten email najskor odignoroval, pretoze ked som v prilohe zbadal obal, pomyslel som si, ze niekto napisal nejaku knihu a s tak amaterskym obalom to chce cez nad predavat. Email som preto dalej uz necital a fakt, ze mam kompletne info aj s fotkami knihy v schranke som zistil az o tyzden neskor, ked to zacalo lietat po nete. Prislovie “Nesud knihu podla jej obalu” nadobudlo plny vyznam!
exit music
135 29. október 2020 o 09:33
Súhlasím s poslednými príspevkami od “ViolateYou” ... Niet čo vytýkať... Už pravopis toho, ktorý niektorých z nás (tak to beriem) de facto označuje za úbohých je smutné... Aj keď to nemusí ostatných zaujímať, nemám problém zaplatiť takú cenu, ale sú tu ostatné faktory… Na strane druhej musím priznať, že som posledné dni prehodnotil môj záujem o knihu a asi sa pokúsim o nemožné...
In Your Memory
136 29. október 2020 o 12:06
@ViolateYou: OK. Obidve ceny su trosku prestrelene, urcite by sa dalo trochu spustit. Tiez my trochu trvalo, kym som sa spamatal. Ale…
Tato kniha ma obrovsku hodnotu. Jednak balenie (farbu naozaj neriesim), je velka, hruba, je tam obrovske mnozstvo raritnych a kvalitnych fotiek, ktore funusikovske DM oko este nevidelo, su tam podpisy. O Corbijnovi ako fotografovi mam vysoku mienku a fakt ho nebudem porovnavat s hociakym fotografom. Treba si uvedomit aj fakt, ze hodnota fotografie od Corbijna sa pri roznych objektoch moze lisit, hore alebo dole. Okolo DM je neskutocna aura a ma to silu, nielen nahravky, image, ale aj fotky. Samozrejme, ak niekto nie je fanusikom fotografie tak netreba kupovat, dokonca ani v pripade, ze sa jedna o DM. DM je pojem a fenomen, myslim ze prave preto vsetci z toho ryzuju.
K tym vinylovym singles boxom. So mnou to ani nepohlo a vysvetlim aj preco. Tu uz nejde o to, ci je clovek fanusikom nahravky, fotografie alebo niecoho ineho. Tu ide o to, ze za tu nehoraznu cenu sa snazia predat nieco, co uz vsetci maju, len osatene do noveho obleku. Takze hodnota takeho boxu u mna tym padom klesa, aj keby bola vykladana diamantami. Oni boxy ale naopak, predrazili. A v tomto je ten rozdiel. Preco by niekto opatovne kupoval diskografiu DM, za este viac ako povodne. A tiez treba spomenut fakt, ze hovorime o boxoch kde su len single. Keby bol trebars k boxu Violator singles pribaleny aj album a v neposlednom rade, spickovo zmixovany audio zaznam z Violation Tour, tak to by uz bolo za co zaplatit…
ViolateYou
137 29. október 2020 o 20:56
Gabriel/In your memory: dakujem za vas pohlad a rozumne argumenty.. beriem… vy mate svoj nazor ja svoj, kazdy ma v niecom pravdu.. temu knihy v sebe zatvaram ved som to vpustil a hned vypustil, nedalo mi ale nereagovat na tu ubohost..
In your memory: s tym boxom no to je kapitola sama o sebe, suhlasim. Ako keby vraveli zahodte co mate tu mate “lepsie”.
Nemam to zmapovane, ale robia toto vsetky mamutie kapely, neviete niekto? lebo je to proste otrasna politika a takymito tahmi sa mi kapela tak trochu vzdaluje. Neverim ze toto by spravili The Cure alebo Nine inch nails z ich zmyslanim (Za NIN to je na beton tak)
DM je korporacia v istom zmysle a fanusikovia si kupia vsetko a oni to dobre vedia. Je to na jednej strane smutne, na dalsej, byt v ich kozi pristupil by som na to iste? Mozno, ale skor si myslim ze nie.
Michaela 146
138 29. október 2020 o 22:33
Každý má nějaké to přání ohledně DM, kniha je krásná o tom žádná. Přiznám se, že moje největší přání je stále jedno jediné, tolik vytoužený záznam z World Violation Tour, vlastnit to, bych byla nejšťastnější člověk pod sluncem
Petrik12
139 30. október 2020 o 15:44
Nikdy si nekúpim od DM už taku nahrávku,ktorú už vlastním, nikdy,never, nie som cvok a zvuk na cd ckach aj tých starých je super a mnohokrát aj lepší.Takze,kto si to chce kúpiť, nech kupuje…..
Gabriel
140 30. október 2020 o 18:40
@ViolateYou: k tym vinylom. Pre mna osobne spociva hodnota tejto reedicie v digitalnom downloade zdrojovych suborov. Neviem, ci sledujes trosku veci okolo toho, ako to cele vznika. Opisem to teda v skratke. Daniel Barassi, webmaster a najnovsie uz aj archivar Depeche Mode dostal pristup do skladu nahravok v Londyne aby napomohol previest vsetko, co tam je, do digitalnej podoby v co najvyssej moznej kvality sucasnosti. Vsetky analogove nahravky boli v Abbey Road studios zdigitalizovane. Daniel potom vysledok kontroloval, korektne pomenoval atd. a poslal do SONY na pripravu vinylov + digitalneho downloadu. Vysledkom je o pocutelne lepsi zvuk tychto nahravok oproti tomu, co kedy vyslo na CD. Dalsim bonusom, ktory pride az pri vydani singlov z albumu Ultra je, ze vtedy prisiel do mody tzv. Loudness War, ktory prakticky az dodnes nici kazdu jednu nahravku ktoru DM vydali. Ale pri lisovani vinylov nahravka nesmie mat Loudness War a preto diigitalny download tychto singlov nebude obsahovat skreslenie, ktore Loudness War prinasa na beznych CD. Mimochodom, ked pocuvam na sluchadlach nahodnym vyberom DM katalog, okamzite rozpoznam zvuk tychto novo zdigitalizovanych nahravok od tych starych. Su cistejsie s lepsou dynamikou. A to je velmi dobre pocut. Je predsa len priepastny rozdiel, ked sa nieco digitalizovalo pred 30-40timi rokmi, ako dnes.
A ako to vyzera, ked sa nahravky pripravovali, je mozne vidiet na videu
https://vimeo.com/473936207/349da37463
Get Right With Me
141 30. október 2020 o 19:35
Gabriel presne tak napísal si to perfektne a zrozumiteľne. Ja osobne si tie boxy kúpim, hlavne Devotion ,tie singly nemám.Na ebay sú drahé a použité. A tu pekne zabalené v boxe za 149e. No nekúp to. Pre tých čo ich nemajú,jasná kúpa. A prosím ta nevieš kedy chce Corbijn vydať tu štandardnú knihu .
Michaela 146
142 31. október 2020 o 09:50
Neuvěřitelné, neuvěřitelné má přání se postupně plní...můj příspěvek
ze dne 12. január 2019
“Antone, překvap nás oddané fanoušky něčím výjimečným, už jen z hudebního hlediska, jelikož kapela DM dala hudebnímu světu “mimořádný přínos hudbě”. A stalo se tak podobě knihy
Petrik12
143 31. október 2020 o 09:59
myslim si,že ani gabriel tentokrat nievie,kedy ta udajna standard kniha vyjde,to je stale vo hviezdach pri terajšom magemente,aky ma v poslednych rokoch DM….
Michaela 146
144 31. október 2020 o 10:22
Vím, cena je příliš vysoká, dnes nikdo neví, co bude zítra, ale standardní verzi knihy bych si mohla dopřát snad i já
Petrik12
145 31. október 2020 o 10:50
Môj nazor je taky,že tejto knihy sa môžeš dočkať,ale mnimalne za 1 rok…....
Michaela 146
146 31. október 2020 o 10:53
....však já si počkám
ViolateYou
147 1. november 2020 o 00:06
@Gabriel [#144]: Diky za objasnenie, no tak aspon to nebol teda uplne zbytocny release
In Your Memory
148 1. november 2020 o 06:16
@Gabriel: “Daniel Barassi, webmaster a najnovsie uz aj archivar Depeche Mode dostal pristup do skladu nahravok v Londyne aby napomohol previest vsetko, co tam je, do digitalnej podoby v co najvyssej moznej kvality sucasnosti.”
Da sa teda predpokladat, ze ten prevod sa tykal aj live nahravok z kompletneho archivu DM. Vies o nejakych live raritach, ktore boli prevedene do digitalnej podoby? Myslim tym verejne uz znamych koncertoch, ale aj neznamych zalezitostiach, na ktore Daniel Barassi pri prevode mohol natrafit. Nesledujem Twitter ani Instagram, ci sa nieco sustlo v povetri…
Jarik
149 1. november 2020 o 08:18
pre predstavu ako vypada DM sklad nahravok:
In Your Memory
150 1. november 2020 o 08:47
@Jarik: Ano, tieto fotky som videl. Za povsimnutie stoji modre policko Crystal Palace 93.
Jarik
151 1. november 2020 o 10:02
ja dufam ze sa najde komplet live zazanam z 86 BC tour, kedze DM vydali niekolko live skladieb ako B z toho obdobia
Petrik12
152 1. november 2020 o 11:12
A ja tajne dufam,resp:snivam o nejakom kvalitnom zazname z US Final tour,alebo Exotic a summer tour…..94
exit music
153 1. november 2020 o 11:38
Ako napísal jeden fanúšik na nete:
“It’s almost criminal that there isn’t a professionally shot show of the Violator tour.”
In Your Memory
154 1. november 2020 o 12:54
@tomy: Violation Tour velku sancu nedavam, jedine ak by sa nahodou niekto chcel pohrat, vycistit a zmixovat Dodgers. Udajne su ale nahrate vsetky 3 Parizske koncerty, samozrejme iba audio. Bolo by aspon nieco, ked uz nie video…
@Jarik: Ten Birmingham 86 co je na singloch ano, ale udajne je natoceny aj cely video zaznam z Irvine Meadows a toto dokonca potvrdil sam Alan Wilder. Vtedy odohrali 2 koncerty, neviem vsak ci sa natocili obidva.
Tam je ale mnoho inych koncertov z roznych obdobi. Dokonca sam BRAT potvrdil, ze vacsina koncertov pocas vsetkych tych rokov sa natacala, ale ze svoje zdroje nikdy neprezradi. V archive British Library tiez udajne maju Wembley 88, nejaky fanusik ten zaznam mal moznost pocut atd, atd…
Petrik12
155 1. november 2020 o 13:24
Ja osobne si myslim,že prave zobdobia devotional-exotic-US summer a final tour budu nejake kvalitne original videa niekde uložene a minimalne audio…...
Get Right With Me
156 1. november 2020 o 13:51
Tak veru asi to chce čas kým to vydajú alebo až kým DM neukončia kariéru aby bolo čo vydávať. London 82, Liverpool,Basel84, Birmingham 86,Lievin,Milan 93,Los Angels 98. A aj ten Crystal palace93 môže byt tiež komplet natočený. No uvidíme. Na YouTube bol komplet Lievin 93 ale bol odstránený. Určite v tom archíve bude všetko.
violator_2008
157 1. november 2020 o 22:12
ahoj Gabriel,
aky je bitrate tych downoloadov?
mam vsetky boxy, ktore doteraz vysli (okrem SOFAD na ktory este cakam), ale neotvaral som ich, takze nemam ani tie downloady.
je to na urovni mp3 320kbps/44kHz alebo viac (HD)?
adrian
158 2. november 2020 o 09:27
vsetky knizky z tuzexu su sold out…
Jarik
159 2. november 2020 o 10:52
pockam si na PDF verziu LOL
Gabriel
160 2. november 2020 o 11:57
@violator_2008: Pytal som sa na to Daniela uz pred casom. On dostane zdigitalizovane subory v najvyssom sucasnom bitrate, ktore archivuje pre kapelu a z nich sa potom lisuju aj tieto vinyly. Pre digitalny download sa ale tieto subory konvertuju na “CD kvalitu” a teda 44kHz / 16 bit.
Ked sa budeme bavit aspon o nejakej tej kvalite, minimalne format mp3 vylucme, kedze je to stratovy format.
tulip
161 10. november 2020 o 16:46
A je to doma…
Get Right With Me
162 11. november 2020 o 19:00
Potom píšte dojmy aká je ta kniha. Na Facebooku sa už jeden fanda pochválil že už mu prišla.
tulip
163 11. november 2020 o 20:17
Kniha prekonala očakávania. Kvalitou, spracovaním, hmotnosťou, rozmerom, obsahom. A listujem priloženými rukavičkami…
Gabriel
164 11. november 2020 o 22:16
@tulip [#167]: takze rukavicky su v baleni, pekne.
BTW Art Edition sa zacne expedovat od 15.11.
Get Right With Me
165 12. november 2020 o 19:58
Tak knihy pomaličky začínajú pribúdať na ebay. Kšeftáry nesklamali a ceny tiež.
In Your Memory
166 13. november 2020 o 14:16
“Nechodi stale nechodi co je s nou je mi biedne…”
Teraz presne nechapem, co maju s knihou spolocne herci zo Spirits in the forest. To budu mat do konca zivota prednostny pristup ku vsetkemu co DM vydaju? A dovod? Trapne!!!
A mame tu aj prvu chybicku z knihy. Pri fotke, ktora bola urobena v Backstage pri prilezitosti MTV Europe Music Awards 2001, kde DM vtedy odohrali skladbu Never Let Me Down Again, je napisany rok 2011. No co, tak sa sekli o 10 rokov
https://www.facebook.com/mutemodemutemode/photos/pcb.649877899015740/649850972351766
Gabriel
167 14. november 2020 o 01:44
@In Your Memory [#170]: kde tam vidis ludi z filmu Spirits in the fotest?
In Your Memory
168 14. november 2020 o 06:39
@Gabriel: Tu su videa z rozbalovania knihy:
Unboxing Anton Corbijn’s DM AC book with Daniel Cassús
https://www.youtube.com/watch?v=Vhsoy2uxv9E
Cristian Flueraru
https://www.facebook.com/cristian.flueraru/videos/3752980461402035
Zjavne knihu este nemaju vsetci a prislo mi divne, ze minmalne dvaja z dokumentu uz ano. Mozno nahoda?
Get Right With Me
169 14. november 2020 o 11:15
In your memory na českej DM cz sa už jeden fanda pochválil že mu už prišla. Budúci týždeň ti určite príde. Len má zarazilo pri zhladnuti tých unboxing videa že nejak malo je tam z obdobia 87-94. Veľa je tam malých fotiek skoda nato v akej kvalite sú. No nikdy nebude všetko ideálne. Tak potom napíš dojmy keď ti dôjde a hlavne koľko priestoru dal obdobiu 87-94.
In Your Memory
170 15. november 2020 o 06:10
@Get Right With Me: Uz som aj ja videl na nete zopar ludi, ktori knihu uz dostali. Zrejme ale este neodoslali vsetky. Tak hadam uz buduci tyzden dorazi. Z toho obdobia 87-94 tam hadam bude toho viac. Zatial vsetky unboxing videa co som videl, boli prelistovane len tak na hrubo. Tak uvidime. Z tych live zaberov od 2000 hore, nie som az tak nadseny. Radsej mam rozne civilne foto sessions s kapelou 90/93. A ked uz live tak jednoznacne zo skorsieho obdobia 86-98. Tam fakt nie co vytknut. Ale asi si nemozeme navyberat vsetko, co by sme chceli my. Jednoznacne sa ale jedna o velmi zaujimavu knihu, podla toho co sme doteraz mali moznost vidiet.
Gabriel
171 16. november 2020 o 10:24
Kurier nemusel zvonit 2x
In Your Memory
172 16. november 2020 o 11:40
@Gabriel: Parada
Enjoy!!!
tulip
173 16. november 2020 o 11:44
Gabriel: Tak čo Ty na to?
Jakub73
174 20. november 2020 o 04:30
Otázka práv na fotografie DM je velice zajímavá. Pokud vím, tak promofotky k jednotlivým albům vznikají tak, že vydavatel alba, tedy ten který nese náklady na jeho nahrání, zaplacení studií a lidí, kteří v nich pracují a nezřídka mají na výsledku obří podíl, platí všechny tyto lidi od práce. Nevermind mělo rozpočet 65,000 USD. Producent Butch Vig mohl mit dohodu na menší plat, ale vymínit si pár drobných z každého prodaného alba…nicméně se kloním k první variantě. Butch Vig pak “vymyslel” Garbage, takže žádný chudák není. Producent je obvykle nejdražším outsiderem. V případě Antona Corbijna bude honorář vyšší, samozřejmě. Standardní proces je najmutí fotografa, dohoda o nakladech a odměně, načež fotograf + firma + umelec vyberou sadu fotek k alba/jinému projektu, které se stávají duševním vlastnictvím vydavatele. Myslím si, zcela, soukromě, že Anton pracoval pro kapely, u nichž se čekaly miliónové prodeje (U2, Metallica, Coldplay), takže si pravděpodobně nějakou formu vlastního komerčního použití, zajistil. Navíc je známo, že fotil umělce, k nimž měl vztah. Ale vztah nevztah, ikonické fotografie DM, jež měly obrovský vliv na vnímání skupiny veřejností, by dle standardních postupů labelů (tedy nyni Sony u nahrávek DM) a Anton by z jejich vydání měl prdlačku, což by nedávalo smysl. Takže by mě upřímně zajímalo, ví-li někdo, jak je to s právy fotografií DM pořízené AC.
Get Right With Me
175 20. november 2020 o 19:02
Jakub 73 majitelom fotky je fotograf. Corbijn ich pofoti za nejakým účelom napr.promo tour book. Oni si ho objednajú a zaplatia mu. Na bookletoch albumov to môže byt tak že od každého nosiča kde je jeho dielo môže mat Corbijn nejaký poplatok,alebo ako sa dohodnú.To môže fungovať na licenciách kedy da súhlas ako autor napr. Sony na používanie fotiek. Ja tiež keď som si objednal fotografa urobil mi pár fotiek zaplatil som mu autor tých fotiek je fotograf. Takze ak by som chcel znova tie fotky musim ich znova kúpiť. A keď by som ich chcel niekde zverejniť musim mat jeho súhlas.Je to o dohode všetko
cvengo
176 3. december 2020 o 10:39
Gabo, uz si ju precital? Co hovoris?
Jakub73
177 5. december 2020 o 06:01
@Get Right With Me [#179]: Já pracoval na labelu a fungovalo to tak, že majitelem fotek se stával vydavatel.
In Your Memory
178 16. december 2020 o 12:13
Hlasi sa kopia s cislom 1719. Kniha vcera konecne dorazila. S miernym meskanim so situaciou koli Brexitu, sa skory prichod do UK nekonal. Presiel som zatial najvacsou skuskou trpezlivosti v zivote vobec
Takuto krasu som este v zivote v rukach nedrzal. Samozrejme vychadzam z toho, ze sa jedna o moju najoblubenejsiu kapelu a ako fanusik fotografie, v tomto pripade Antona Corbijna, musim bez zaujatosti a akehokolvek rozcarovania povedat, ze sa jedna o krasne unikatne dielo. Je tam strasne vela cierno-bielych ale aj farebnych fotiek, ci uz oficialne alebo neoficialne prezentovanych doteraz. Fotky su natiahnute na celu plochu, takze konkretne zabery davaju dojem posterov, co je neskutocne. Samozrejme nejedna sa o vsetky fotografie v tejto velkosti, ale vacsina ano. Fotografie z obdobia Violator a Sofad su uzasne. Dave a Martin z Violation Tour Live in Orlando. Parada. Dave klasika z mikrofonon a Martin za klavesami v legendarnych sortkach od pasa dole. Dakujem Anton! Atd…
Celkovo kniha pri listovani dava dojem nekonecna, takze pri myslienke na cenu knihy, pocitujem velke uspokojenie.
exit music
179 16. december 2020 o 12:34
No super, teším sa s tebou. A dostal si k nej aj rukavičky, aby si nerobil na listoch packy… ?
In Your Memory
180 16. december 2020 o 20:12
@tomy: Dakujem. Ano, jemne a pohodlne rukavicky su pribalene.
Gabriel
181 16. december 2020 o 22:26
@In Your Memory: Gratulacia! Ja som svoju knihu ani po mesiaci este nerozbalil… planujem urobit listovaciu party s kamaratmi.
In Your Memory
182 17. december 2020 o 06:50
@Gabriel: Dakujem. Aj ja gratulujem tebe, ze si dokazal vydrzat
Ja som povodne planoval knihu rozbalit az na vianoce, kedze mi prisla len tento tyzden, ale bol som z delivery tak frustrovany, ze som to uz nevydrzal.
Get Right With Me
183 17. december 2020 o 19:26
In your Memory tak je super že si spokojný. Podľa videí čo som videl tak je to bezpochyby parádna kniha či svojou veľkosťou kvality fotiek a kvalitného fotopapiera či ako to nazvať. Len po tých videách som sa mi zdalo oprav ma ak sa mýlim tak to moje najobľúbenejšie obdobie 86-94 je tam malo fotiek počítam ledva 20%z knihy. A tých fotiek musí mat veľa. Vyberal asi tie najlepšie. Píšem to preto lebo jedno video čo som videl tak to fanda listoval stranu po strane až po Ultra. Nezdalo sa mi že by preskakoval strany. Ale ak sa mýlim oprav má ty ju máš určite už detailne prelistovanu. Vďaka za odpoved
In Your Memory
184 21. december 2020 o 11:49
@Get Right With Me: To obdobie 86-94 je medzi stranami 30 - 215. Ak som dobre pocital obratene listy, tak ich bolo okolo 93. Pravdaze niektore dvojstrany obsahuju viacej mensich zaberov, takze tych fotiek z toho obdobia na ktore sa pytas, je tam stale dost vela. Kniha hned po prvych zaberoch z roku 81, kedy Anton prisiel prvy krat do kontaktu s DM, hned skoci do roku 86. Z tohoto roku je tam ale tiez iba par zaberov, potom uz nasleduju roky 87-88 a toho je tam dost vela, vratane Pasadeny, myslim v porovnani s rokom 86. Z obdobi Violator a Sofad je tam pomerne dost fotiek, ci uz civilnych alebo live. Aj ked asi civilnych z roznych sessions trochu viac… Samozrejme, ze Anton toho musi mat urcite viac, lenze tam my uz asi tazko zasiahneme. V skutocnosti som naozaj spokojny, fotiek je tam neurekom. A velkost knihy dava pri listovani skvely zazitok
adrian
185 4. január 2021 o 18:14
cislo 110 zije. skoda ze mi prehodili cislice ha haaaaaaaa
adrian
186 4. január 2021 o 18:15
@Gabriel “citacia party s kamosmi” odporucam pri tom konzumovat pivo a mastny chlieb kacacia mast cibula ... ....
nord
187 9. január 2021 o 11:38
Ahojte Black Souls,
Books 165x a 170x su uz doma. 170x je rozbalena a priznam sa ze som cakal na ten pravy moment sa do toto pustit.
Tie biele rukavice su skvele. Mam skvely pocit z tej knihy. Antonove slova o “taking pictures” ked sa to najmenej ocakava maju svoje caro v porovnani so studio posing. Page 460-461, 2018 z Helsinki, z panov ide tazka pohoda… .
Mrzi ma ze som sa nedostal ku art edition s Devotional photo, ale verim ze jedneho dna.
Tazko sa asi opisuje moment ked je 2am, v sluchatkach hra WiMShoes a clovek sa tesi z pohladu na dvoj stranu so signatures a photo of bird-human co je tak tipicke pre WiMShoes video.
Nejak ten kruh vlastnej tuzby a uspokojenia sa uzavrel.
Pekny den Vam prajem.
Monghi
188 29. január 2021 o 11:15
tak pre bežný “plebs” bude kniha dostupná od 28.marca 2021 za cca 100 Eur, samozrejme, rozmerovo bude mensia. Obsah vsak bude, zda sa, bez zmeny.
Paloq2
189 26. február 2021 o 19:54
No tak to vyzera,ze kniha vôbec v marci nevyjde,ale az niekedy v Juni…
mr.kervic
190 27. február 2021 o 15:07
Dátum publikácie: 25. mája 2021
Petrik12
191 27. február 2021 o 21:23
O to vôbec nejde,hlavne,že vyjde a bude dostupna pre kazdeho fanušika,lebo to je už podla mna koniec koncertov,tak ako to bolo za starych dobrych časov,lebo oni už tiež maju svoj vek a ako to zatial vyzera,kym sa bude dať koncertovať,bude asi o cca 5-7 rokov a tym padom už je to asi nerealne….
mr.kervic
192 16. marec 2021 o 01:46
Uvažuje sa vydanie v českom jazyku.
duro101
193 19. apríl 2021 o 22:27
ahoj, na Taschen boli v piatok este 4 ks XXL knihy s podpismi. Sice cenu zdvojnasobili, ale neodolal som.
Monghi
194 29. apríl 2021 o 10:57
tak Slovensko ... 110 Eur ... napr. tu https://www.martinus.sk/?uItem=850431
Roman
195 29. apríl 2021 o 11:21
Necelych 90 Eur aj s postovnym. Este vcera bolo 85 E.
https://www.bookdepository.com/Depeche-Mode-by-Anton-Corbijn-Taschen/9783836586702
violator_2008
196 16. máj 2021 o 00:22
ja som kupil v Taschene (tu mensiu samozrejme) za 100 EUR aj s postovnym. Po tyzdni mi volali z Taschenu, ze im zostala 1 velka kniha a ze ci nechcem - za 1500 EUR. Bohuzial nemal som prachy, tak ako ked stala 800 EUR :(
Bohuzial.
Petrik12
197 17. máj 2021 o 11:40
No áno,kúpil si knihu v taschene za 100 eura, lenže ta vyjde až 25.5.2021,takže si si iba predobjednal, možno sa mýlim a už posielajú svojim vyvolenym pred vydaním…...????????????????????
Monghi
198 24. máj 2021 o 05:33
inak, otazka ... ta kniha je trojjazycna? Cize eng/fr/de? Aspon tak mi to tvrdili v kontaktom centre Martinus-u ...
adrian
199 26. máj 2021 o 08:04
tak teda pockajme si do vianoc na vydanie do nohavicoveho zadneho vrecka na cesy MHD ...
Paloq2
200 28. máj 2021 o 18:39
Tak super,lacnejsia verzia knihy uz je na ceste.Cena 89,50€ aj s postovnym.
suspy
201 29. máj 2021 o 12:13
Tak včera prišla. Fialová a v angličtine. Na plastovom obale boli udané tri jazyky, jak tvrdil Monghi, ale vnútri je všetko v angličtine….
Tak prezerám…..
Roman
202 29. máj 2021 o 17:50
Tiez som vcera dostal potvrdenie o odoslani.
mr.kervic
203 5. jún 2021 o 08:30
Už je doma 3,9kg. Predobjednavka v marci z talianského amazonu. Celková cena s poštovným činila 79,86€.
In Your Memory
204 21. jún 2021 o 22:04
Komu sa este nedostala do ruk kniha “Didi Zill - Depeche Mode - Photos 1982-1987”, na tomto videu je krasne cela prelistovana.
https://www.youtube.com/watch?v=bz5ELwl_97s
In Your Memory
205 27. jún 2021 o 05:54
Kompletne prelistovana “DM AC 1981 - 2018” - photobook Taschen XL edition.
https://www.youtube.com/watch?v=5RwuOoOj3GM
lili ruza
206 2. júl 2021 o 08:52
Objednával si niekto knihu z bookdepository.com a ešte mu neprišla? Mne ju poslali 26.mája stále nič :(
Roman
207 3. júl 2021 o 20:31
Ja som objednal knihu z bookdepository.com. Priniesol mi ju postovy kurier 21.06.
lili ruza
208 6. júl 2021 o 13:01
Prosím Ťa, a bol to kuriér Slovenskej pošty?
Roman
209 6. júl 2021 o 13:30
Ano. Bol to kurier Slovenskej posty.
Roman
210 6. júl 2021 o 13:34
lili ruza
211 6. júl 2021 o 13:40
Ja som uz volal na pobocky posty v nasom meste, ze ci nahodou ju niekde nemaju, ale nic :( este budem cakat
Roman
212 7. júl 2021 o 15:31
@lili ruza [#215]:
Nechcem tu vypisovat off topic ale vzhladom ze tento clanok uz bol odopnuty z prednej stranky tak je to aj tak jedno lebo to pojde do zabudnutia.
Asi ti naozaj neostava ine ako cakat. Nemyslim ze postovy kurier ktory mi doviezol knihu bol z lokalnej posty. Na krabici je ,pravdepodobne povodna ododsielatelova nalepka, prelepena nalepkou Custom Declaration. Dalsia nalepka odkazuje na vratnu adresu ktora je PO box v Bratislave. Ja v BA nebyvam, preto si myslim ze hladat treba asi na postovom colnom urade. Neviem kedy si objednaval, ja este zaciatkom aprila, ale mozno vybavovali najskor podla datumu objednavky a tvoja kniha este len pride. Na inom DM fore som cital ze prve vydanie tejto lacnejsej knihy je uz vypredane a pracuje sa na druhom vydani. Aj to moze byt dovod ci predajca necaka na doplnenie zasob. Od 1.7. sa zmenil sadzobnik za balicky mimo EU. Ci to niekde nedrzia aj zamerne.
Kazdopadne verim ze ti kniha pride coskoro. A prosim daj vediet ked dorazi!
Lojzo
213 18. júl 2021 o 14:37
Caute, off topic ne off topic to je fuk
Viete mi povedat aky je rozdiel medzi tou drahou verziou knihy a tou co sa teraz predava cca za 100 EUR? To len kvoli tym podpisom alebo je tam menej stran? Nechyba v tej lacnejsej nieco podstatne?
Trochu som sa v tom stratil… Jeden kamos mi ponukol ze by mi tu lacnejsiu verziu vedel zohnat za 87 EUR, vyplati sa to podla vas? Dikes, krasny den.