Depeche Mode vydajú kolekciu 8 remixov Ghosts Again
5. mája vydavateľstvo Sony / Columbia konečne prinesie dlho očakávané remixy singla Ghosts Again. Na veľké sklamanie fanúšikov a zberateľov - zatiaľ v žiadnom z fyzických formátov, ale iba ako digitálny download 8 remixov. 12" vinylu by sme sa mali dočkať ku koncu tohto roka, o CD vydaní nemáme teraz žiadne informácie.


Názory Devotees (52)
Gabriel
1 3. máj 2023 o 21:31
Dočkali sme sa!
Monghi
2 3. máj 2023 o 22:30
tak som zvedavy!
Gabriel
3 3. máj 2023 o 22:38
Dufam, ze Davide Rossi neurobil vlastne remix, ale violoncelovy rework. Ako uz nazov hovori.
nord
4 4. máj 2023 o 02:10
Dakujem Vam Pani za skvelu spravu!
tommy
5 4. máj 2023 o 07:10
Hm, tak “violoncelovy rework” ... To znie super, pamätám si, aké som mal zimomriavky, keď niečo podobné urobili pri tom dlhom remixe Enjoy the Silence… Ten “sláčikový part” ma každý večer upokojoval a ponáral do hladiny “alpha”...
Kubec
6 4. máj 2023 o 08:53
Ak to vyjde len ako digitalny format, tak je to smutna devalvacia vlastnej prace kapely a remixerov a ponizenie vsetkych fanusikov DM, ktorym sa serviruju sr….y, za ktore este aj s radostou zaplatia. Povazujem to za urazku vsetkych dlhorocnych fanusikov DM. Je to to iste, ako keby sa zrusili vsetky galerie s vystavenymi originalnymi obrazmi majstrov a vsetko by sme si mohli prezriet na fotkach na obrazovkach svojich PC cez internet - ale ano, k tomu to fakt speje. Tak sme klesli, taki sme plytki… Menime sa na stroje bez emocii.
Monghi
7 4. máj 2023 o 09:38
@Kubec: ano, to je jedna vec, evidentne aj pravdiva, faktom je aj druha, na ktoru poukazal Martin v jednom z nedavnych rozhovorov. Album “Memento Mori” bol uz pol roka na komplet dokonceny a termin sa stanovoval s ohladom na vydanie vinylov! Tych vyrobcov vela nie je a ludia po tom bazia. Takze, kym sa zada objednavka, tak prve vylisky su schopni vyrobcovia dodat najskor o pol roka. Teraz si zrataj cas, kedy bol album dokonceny, kedy sa zhodli, ze “Ghosts Again” bude naozaj ten pilotny singel ... nasledne oslovili prvych remixerov, ktorym to tiez nejaky cas trva, kym vyprodukuju nieco hodnotne. Dave tiez nedavno prehlasil, ze s Martinom vyberali remixy niekedy na prelome januara a februara. Vo februari uz “Ghosts Again” zacinala rotovat ... takze, vyber remixov definitivne skoncil mozno v marci, teraz to dat dohromady ... k tomu uz promo, album, turne ... ratam, ze 12” vinyl bude tak v oktobri ... faktom je, ze nerozumiem, preco nie aspon CD ... mozno ten trh s fyzickymi nosicmi, vdaka Spotify a podobne, uz tak “padol na hubu”, ze tych vyrobcov je uz daleko menej ako kedysi, tym padom budu mozno drahsi ... prilis vela faktorov a este pekne blba doba.
Kubec
8 4. máj 2023 o 09:54
ad Monghi: Polozil si dobru otazku: preco teraz nie aspon to CD? Mozno si veru aj trafil odpoved…
Pre mna je velmi otazne, ci vobec 12-palcovy singel (koncom roka alebo inokedy) vyjde? Na oficialnej stranke DM zatial nic nie je (ani o tom zajtrajsom digitalnom downloade), tak ci vobec vinyl bude. Pre koho by ho tak neskoro este robili? Ocakavam, ze dovtedy vyjde dalsi singel z MM. Aspon jeden, ak nie aj dva. Pri predposlednom albume Spirit isli single po vydani albumu pomerne rychlo za sebou: jun a oktober.
Monghi
9 4. máj 2023 o 10:29
@Kubec: ja mam pocit, ze sa tu ukazuje, ako mal veci pod palcom Fletch, ako nastojil na istych veciach, ktore fanusikovia brali ako samozrejmost. Taketo veci jednoducho Martin a David nikdy neriesili. Svojho casu Alan velmi dbal na kvalitu vydani singlov, 12” a podobne. Potrpel si na to. Andy bol podla mna ten, co mal pod palcom marketing ... a zrazu tu nie je. Ukazuje sa, ze Depeche Mode nemaju okolo seba silny PR tim ... a mozno im je to uz aj jedno.
ad. oficialna stranka ... tak tu mal DM vzdy absolutne ubohu a neaktualnu. Viac zverejnuju na socialnych sietach, info o remixoch pustili vcera na Instagram a FCB ... mozno aj inde.
Kazdopadne ... som na remixy zvedavy, o com to bude. Aj ked velke ocakavania nemam ...
Kubec
10 4. máj 2023 o 10:44
ad Monghi: S ulohou Fletcha, ako si ju naznacil, to moze mat naozaj spojitost. A tesim sa, ze si ocenil prinos Alana, ktory tak dbal na kvalitu jednak hudby a potom toho, co nakoniec vyjde (v najsirsom zmysle slova) vonku do predaja.
Priznam sa, ze ani neviem, ako sa vlastne taka hudba cez digidownload vobec da zohnat/kupit?! Zatial som si kupil download iba raz v zivote, a to bolo od Supraphonu a islo o symfonicku basen Vodnik z diela Kytice od K. J. Erbena.
DM-80
11 4. máj 2023 o 10:45
Chcelo by to nejaký poriadny remix, snáď sa dočkáme.
mr.kervic
12 4. máj 2023 o 14:36
Single z MM vyjdú v 12” boxe ale až po Spirite.
Kubec
13 4. máj 2023 o 14:43
ad mr.kervic: Ak je to tak, tak to si pockame :-( Este maju pred sebou 3 albumy: SOFAD, Delta Machine a Spirit. Snad v tomto roku vyjde aspon jeden z boxov, k SOFAD.
A z akeho zdroja je Tvoja informacia?
Gabriel
14 4. máj 2023 o 15:53
Na qobuz.com si mozete vypocut ukazky z remixov
https://www.qobuz.com/nz-en/album/ghosts-again-remixes-depeche-mode/czpaqnk5z2cib
Gabriel
15 4. máj 2023 o 18:11
...
giggs11
16 4. máj 2023 o 18:32
https://twitter.com/depechemode_sk/status/1654102800941342723 ...a toto ako naozaj?
Gabriel
17 4. máj 2023 o 18:54
Moje prve hodnotenie (10 = top)
1. Massano Remix - 6.5/10
2. Liebing x Slater Remix - minus 1/10
3. Miss Grit Remix - 6/10
4. Rival Consoles Remix - 9/10
5. Matthew Herbert’s Feelings Remix - 8/10
6. Davide Rossi Strings Remix - 10/10
7. Bergsonist’s Shadow Remix - 4/10
8. Nik Colk Void Remix - 7/10
BTW
18 4. máj 2023 o 22:02
Going Backwards
BTW
19 4. máj 2023 o 22:21
Ja si nepotrpím velmi ani na cd ani na vinyle aj keď mám kvalitnú hifi zostavu tak je pre mňa jednoduchšie mať ich celú diskografiu ,,pod palcom,, niečo som posťahoval niečo ripol z cd a kvalita nahrávky je tá istá v digitálnej verzií niektoré veci znejú dokonca lepšie ...
Sťahoval som z overených internetových stránok nie z youtube a konvertoval :D
A väčšinou aj tak počúvam na slúchadlach kvalitných Sennheiser mtw3 sú veľmi kvalitné počuť každý detail čo Alan porobil :D
Čo som tým chcel povedať tak je že čo som si tie remixy vypočul tak sú dosť na hovno proste obdobie 90rokov ešte aj remixy boli super a to všetky niet jedného mixu čo by bol zlí tie nové nemusím tuc tuc bum bum zopár krát sa ozve Dave alebo spravia jeho hlas na mimozemšťana proste nemajú kvalitu,uroveň .. ENJOY THE SILENCE remixy ? Bomba škoda že nevidali mixy viacej na Halo a všetko ostatné
Michaela 146
20 5. máj 2023 o 05:59
Asi tak…Nesplněným snem každé kopie je dosažení kvalit originálu.
BTW
21 5. máj 2023 o 08:06
Ked by som ta posadil do kresla a pustil by som ti cd potom digitálny formát z usb tak by si mi nevedela povedať ktoré bolo ktoré .. samozrejme by som ti nasadil šatku na oči
asi tak
peto
22 5. máj 2023 o 08:07
@giggs11 [#16]: Sak dobre,pôjdu možno australia,azia a južne amerika,tak načo sa trepať do europy,už maju svoj vek.Stači uplne…..
Monghi
23 5. máj 2023 o 08:20
turne je planovane do 7.aprila 2024 ... zatial ... ak teda berieme za bernu mincu toto: https://www.charitybuzz.com/catalog_items/2679400?fbclid=IwAR1ZEuGRAY_XRdm9bXf38SsjrLg9UfvrPk9ITkRkRkgl8NjvYwgHR6fvQ00
Ak si trufaju na Australiu a Aziu, co sa da predpokladat prave na obdobie 01 - 04/2024 ... tak pripadny 2nd leg v EU o rok alebo vobec ... pri ich veku a aktualnej situacii vo svete ... podla mna nemaju obdobie po 04/2024 zatial ani v nejakych predstavach ...
Jaman77
24 5. máj 2023 o 09:10
Ked si spomeniem na tlacovku a kolko koncertov mali naplanovanych vtedy hm?...Nechcem ich podcenovat alebo dehonestovat kvoli ich veku ale aj tak si dost nalozili…
Gabriel
25 5. máj 2023 o 10:17
Vsetky remixy su aj na https://www.youtube.com/@depechemode/videos
Milan
26 5. máj 2023 o 18:08
No ja teda vôbec nie som remixovy
DM-80
27 5. máj 2023 o 18:39
@Milan [#26]: To je v poriadku, každý to cítime inak, avšak určite vieš, že niekoľko krát sa stalo, že remixy boli lepšie ako originály. Myslím samozrejme na hudbu všeobecne, nie iba na DM.
BTW
28 5. máj 2023 o 19:20
Teraz som poclčúval tie remixy na tidal-e ako to vážne ... ?! toto schválili aby vydali však youtuberský mixéry zrobia za 1deň lepšie mixy ... toto je už čo za sracky .... ale vážne prvý singel z dm diskografie kde ani jeden mix nie je dobrý,toto ani nemuseli vydať len tuc tuc bum bum to je celé
suspy
29 5. máj 2023 o 19:23
No Kubec, mne naozaj tieto shity na fyzických nosičoch vôbec nechýbajú…..
Nechápem, prečo niekto nedokáže spraviť remix pre depešákov…. Čo ja viem, na štýl metalmix, agromix, blindmix atď….
Samotnú pieseň mám rád a to by som si kúpil bez problémov aj na viacerých nisičoch, kvôli kvalite a zvedavosti.
Ale toto ??!!
Milan
30 5. máj 2023 o 19:29
@DM-80 [#27]: suhlasím a aj v prípade DM to tak bolo, niektoré boli šupy. Prešiel som si, síce dost rýchlo, vsetky remixy GA,,, no ale že ani jeden, ani jeden :-(
radoo
31 5. máj 2023 o 20:04
moja starka vravievala :pane boze ochran nas.
mr.kervic
32 5. máj 2023 o 22:09
@Kubec [#13]: Baresi už dávnejšie písal že každý album dostane 12” box
Kubec
33 6. máj 2023 o 00:19
ad suspy: Pisal som skor, ako som remixy pocul
ad DM-80: Suhlasim. Maval som casto ovela radsej remixy skladieb z 80tych a 90tych rokov, ako standardne skladby. Malokto ma chapal.
Z remixov GA po vypocuti mam zmiesane pocity. Na prve pocutie ma velmi oslovil prvy remix. Dost mi pripomina verziu Martyr (Booka Shade Dub Mix), ktoru povazujem za skvelu. Ostatne remixy GA sa tiez daju vypocut, ale nic prevratne. Slacikova verzia ma nenadchyna. Je to nieco ine, ako bezne pocujeme, tak sa nam to javi zaujimave a lakave, ale podla mna, je to slabe. Rychlo sa to zunuje a obohra. Zverejnene remixy sa mi javia presne na urovni remixov predposledneho albumu Spirit: ako celok nic prevratne, vypocut sa to da (raz za cas, ale nie casto) a najde sa tam par zaujimavych momentov, - ale to je vsetko.
Zamyslel som sa nad tym, preco je to to (ocakavane) tuc-tuc-bum-bum a neostava mi nic ine, len vytiahnut opat kostlivca zo skrine, teda AW. Podla mna sa remixy tohto tanecno-techno stylu sukaju od albumu Ultra. Co pod tym myslim: myslim to, ze su to remixy, na ktorych podla mna kapela vobec nepracovala. Za dokaz povazujem to, ze ked si to uvedomime, tak prevazna vacsina mixov od Ultra nesie konkretne meno (alebo prezyvku) remixera. Remixy z Ultra su ale podla mna este v pohode, ale od singla OWILM a potom albumu Exciter to s menami uz ide naplno a kvalitou dolu vodou. Vklad kapely tu vlastne neexistuje… - pardon, asi existuje (len) v tom, ze si trojica (a teraz uz len dvojica) vypocuje par takychto remixov urobenych roznymi znamymi techno a trance DJ-mi a rozhodne sa, co pusti (ponukne na predaj) a co nie fanusikom. Tym padom ten remix vobec nekoresponduje s posolstvom, ktore by mozno kapela chcela skladbou posunut dalej. Predtym, teda za posobenia AW to, pokial viem, fungovalo uplne inak a do tych remixov sa osobne vkladal asi casto aj spolu s Danielom Millerom. Ked vidime pri remixe, ze ho produkovali DM a Daniel Miller, tak realne to boli asi AW a Daniel Miller.
Fakt je len zbozne prianie (ale uplne nerealne), aby sa este niekedy objavil nejaky remix, ktory by rozvijal detaily a skryte uzasne nuancy zo zakladnych verzii skladieb. Takymi podla mna boli mixy oznacovane v 80tych a 90tych rokoch ako “extended” alebo nejako podobne. Kapela a producenti sa hrali so zvukmi, experimentovali s elektronikou. Je fantasticke pocuvat rozvinute detaily skladieb ako Leave in silence (Longer), See You (Extended), Stripped (Highland Mix), Work Hard (East End Remix), Black Celebration (Black Tulip Mix), Enjoy The Silence (Hands And Feet Mix, Ricki Tik Tik Mix, Quad Final Mix), Personal Jesus (Pump Mix) a mnohe dalsie (v podstate od zaciatku ich kariery az po rok 1998). O NLMDA verzii Split Mix ani nehovorim (mimochodom to je vraj posledny remix, na ktorom sa kapela priamo podielala). Nazov remixu Walking In My Shoes (Ambient Whale Mix) asi nehovori, ze ho urobila velryba, ale ze su tam zvuky hlasov velryb. Takze od roku 1998 to vyzera, ako keby remixy vydavane pod hlavickou kapely DM mali sluzit uz len na zviditelnenie toho, co ich mixoval a generovanie zisku od sklanych, ktori si to kupia (do svojej zbierky) , bez ohladu na to, ci je to dobre alebo nie. Akoby uz neslo o hudbu… Uz je to len zotrvacnik.
A to, co som tu dost podrobne opisal, podla mna uzko suvisi aj s dojmom, ktory niektori fanusikovia uvadzaju pri pocuvani najnovsieho albumu: teda, ze skladby zneju ako demoverzie. Vyborna skladba Before We Drown, ktora by mala este pokracovat a rozvijat sa (idealne ako extended, ci longer, dalsich cca 4-5 minut, mozno podobne ako Cover Me), zrazu skonci a dost. A to hned, ako Gahan dospieva JEDENkrat “Before We Drown” a uz nezaspieva ani to “We Drown”, ktore sa tam vyslovene pyta a je UEVDENE na oficialnej stranke DM v lyrics, ale aj na albume v textoch skladieb (a na DM.sk/cz v lyrics rovnako). Nemalo to tam povodne byt odspievane, ale predcasne a zbytocne to sekli? A takto seknutych skladieb na albume je pozehnane. Vlastne len jedina a to prva MCIM sa dostatocne dlho na konci stisuje. Velmi mi na tomto albume chyba to prelinanie medzi skladbami (ako napr. v BC prve tri skladby, jedna plynule prechadza do nasledujucej). Tymto podla mna zabyli inak vysoky potencial tohto noveho albumu. Ked som pocul album po prvykrat, tak som po takomto opat prudkom ukonceni skladby Never Let Me Go spontanne zahresil. Ved to ako keby bubenik padol na tie bubny
bob3
34 6. máj 2023 o 13:07
Co se tyce DM “remixu” 80-90 let, vetsina ani remixy nejsou, dost casto jde o pracovni verze songu, ktere neprosly a byla skoda je nepouzit, proc taky ne, kdyz to slo skvele prodat.
Miluji kolekce maxi singlu z Violatoru a SOFAD:
Personal Jesus
Policy of truth
Enjoy the silence
World in my eyes
I Feel You
Pak prislo obdobi, kdy kapela zacala davat songy k predelani, remixu znamym producentum.
Soucasna dila neznamych producentu jsou vice remake, nez remix, kazdy si jen vyzobne vokalni stopu a vysledek je takovy jaky je..hlavne si do zavorky za song nacpat svy jmeno..
Jaman77
35 6. máj 2023 o 13:11
Ked pocuvam remixy ja neviem trebars I feel you,In your room abo It’s no good tak padam na rit.Ale toto?WTF?
Lojzo
36 6. máj 2023 o 19:41
Chalani, ked tu tak pisete o remixoch z “davnych cias”
tak som si pustil singel ktory ma skoro 40 min. a to Recoil - Faith Healer a normalne sa mi vybavil rozhovor s Alanom (pustal ho Juraj Curny) kde hovoril o tom ako sa zmenil nejaky “zakon” ktory povoluje oznacovanie nazvu singel/maxisingel ak ma do 40 min. a tie remixy na nom? kazdy zanrovo iny ale pocuvat sa daju od zaciatku do konca
aspon podla mna 
Recoil - [Faith Healer (CDMute110) #01] Faith Healer (LP Version)
Recoil - [Faith Healer (CDMute110) #02] Faith Healer (Trance Mix)
Recoil - [Faith Healer (CDMute110) #03] Faith Healer (Conspiracy Theory)
Recoil - [Faith Healer (CDMute110) #04] Faith Healer (Disbeliever Mix)
Recoil - [Faith Healer (CDMute110) #05] Faith Healer (Deformity)
Recoil - [Faith Healer (CDMute110) #06] Faith Healer (Barracuda Mix)
Recoil - [Faith Healer (CDMute110) #07] Faith Healer (Conspiracy (Double Bullet) Theory)
Inak Juraj Curny pustal prave niektore z tychto remixov ako vsuvky medzi tym rozhovorom s Alanom, takze pre mna paradna nostalgia
Lojzo
37 6. máj 2023 o 19:48
@Kubec: ano EXTENDED remixy su MEGA! Ja som ich vzdy radsej pocuval ako klasicke skladby a ked urobili remix oznaceny DUB tak to bola pre mna este vacsia pecka, tam dali take pasaze a zvuky ze dovi dopo
a to nie len u DM ale aj u inych interpretov z POP music.
Dnes je doba “trosku” :D viacej plytka a neosobna, takze ludom na party je to jedno co sa hra hlavne ze je to TUC TUC, mne to nevadi ja to beriem ako ide a ked to chce niekto pocuvat alebo sa na to bavit nech sa paci… Remixy DM po 1998 uz nepocuvam ani nekupujem…
bob3
38 6. máj 2023 o 21:45
@Lojzo [#36]:
Maxisingle Faith Healer jsem si v posledni dobe poustel nekolikrat, vyborna zalezitost..dneska si to dam..
Na iTunes to najdete jako bonus na desce Bloodline..
Michaela 146
39 8. máj 2023 o 07:27
Jsem smutná z toho, kam naše politika klesla. Díky bohu, že mám ten svůj malý svět DM.
Walking in Secret Garden
40 8. máj 2023 o 21:19
Kubec a bob3
v tomto s vami plne súhlasím, myslím, že ste to vystihli:
“...ako keby remixy vydavane pod hlavickou kapely DM mali sluzit uz len na zviditelnenie toho, co ich mixoval.”
“Soucasna dila neznamych producentu jsou vice remake, nez remix, kazdy si jen vyzobne vokalni stopu a vysledek je takovy jaky je..hlavne si do zavorky za song nacpat svy jmeno.”
Na druhej strane musím povedať, že napr, Ghosts Again (Matthew Herbert Feelings Remix) mi stále znie v hlave, má to niečo do seba, to postupne rozvíjanie, gradácia, síce je to tak trochu aj na nervy, ale má to aj silu. A aj keď už takmer nič nečakám, znova dochádza aj pred koncom k zmene. Tiež napr. Ghosts Again (Rival Consoles Remix) stojí za zmienku.
Na tretej strane si uvedomujem, že ani originály nie sú zvukovo to čo kedysi, preto aj mixy nemajú z čoho ťažiť tak ako kedysi. Napr. kedysi platilo, že som chcel počuť každý zvuk v piesni, vyslovene som ich chytal a vyhľadával a púšťal znova, aby som sa vždy sústredil na nejaký iný. Teraz dokonca aj pri mojej najobľúbenejšej Before We Drown sa vedome radšej niektorým zvukom vyhýbam, snažím sa ich nevnímať. Páči sa mi nie aj kvôli ním, ale napriek ním. A to je problém. O iných skladbách už ani nehovoriac.
bob3
41 9. máj 2023 o 01:13
Walking in Secret Garden:
Nebrat osobne kamarade
, pustil jsem si to protoze o tom pises, zrovna u verze Matthew Herbert je ke slyseni to oddeleni zpevu od skladby, totalne to nejde k sobe, hororove tema jakoze nabusene atmosferou smrti a do toho vlepeny silne melodicky zpev, dve neslucitelne veci, ale nechci to tady shazovat, proc. Moznost verze instrumental autorovi nic nerika, velka skoda.
Walking in Secret Garden
42 9. máj 2023 o 08:22
bob3, to je v pohode, určite to neberiem osobne, skôr ma tvoj a každého názor (aj opačný) zaujíma.
Ešte mi napadlo, čo som už naznačil v predchádzajúcom komentári, že problém je pri dnešných skladbách aj to, že už tam nie je veľa špecifických, prepracovaných zvukov a doplňujúcich melódií a melodických či basových liniek, ktoré by boli úplne jednoznačné, originálne, jasne rozoznateľné, že ti naskočí hneď tá skladba. To potom tiež sa prejaví v remixoch.
bob3
43 9. máj 2023 o 08:53
Walking in Secret Garden:
Asi mas na mysli track, kdy jsou pouzity originalni stopy, ano to je pak to, cemu rikam ja remix, vezmes a neco potlacis, neco vypnes, upozadis, nebo naopak vytahnes na povrch zvuky vzadu, dub verze obsahuje nejakou prihravku nebo sample navic , beat atd. Starsi 12 palce vetsinou byly natahnute verze. Tohle se bohuzel neslucuje se sebepropagaci, ale myslim ze vysel remixovy nosic 5-ti track Spirit, ten byl original DM Gore pokud se nepletu.
Pak je tady moznost, jednoduchost strihu, editace. Kdysi to bylo strasne casove narocny, takzes to moc nedelal, dneska to rozemeles na kasi hned..
Peteman
44 9. máj 2023 o 10:26
Takže- zatiaľ som si vypočul dva. Miss Grit a Rival Consoles. Obidve sú strašné s prepáčením za slovo, .... Ale úplne zbytočné tracky. Tracky sračky. Zatiaľ len tie dve, na zbytok sa odhodlám behom dňa.
Peteman
45 9. máj 2023 o 13:36
Tak nič....Ako-tak sa dá počúvať len String remix.
jozefst
46 9. máj 2023 o 21:19
Dnes zakúpené, pred pár minútami vypočuté. Niečo sa mi páči viac, niečo menej ale za mňa spokojnosť. Keď ste však spomínali 80-tkové remixy, tak už na youtube som skúšal nájsť k tomu nejaký dokument. Aj keď technológie boli pokročilé, tak predsa len neboli na takej úrovni ako dnes. Neviem si predstaviť remixovanie napríklad It’s acelled heart v extended verzii. Možno sa strihali pásy, alebo sa skladba nanovo zaranžovala pre potreby remixu a naspievala, neviem. Dnes sú počítače a hudobný software pár rokov už niekdeinde. Tie staré skladby neboli moc “prekopané” tak ako posledné dekády.
BTW
47 10. máj 2023 o 10:02
Práve preto vydávajú také remixy lebo ľudia ako ty si ich aj tak kúpia ... čo majú tieto remixy spoločné s dm to mi povedz .. ?
bob3
48 10. máj 2023 o 11:48
It´s a called a heart uz byla podle me protahnuta v editoru, ATARI 520ST byl vydan v roce 1985 a 1040ST v roce 1986, poslechove, tohle by nikdo neustrihal rucne na pasech, jedine natahat stopy do sampleru.
jozefst
49 10. máj 2023 o 22:56
BTW, tak tie remixy majú stále niečo spoločné s DM. Už len tým, že sú remixované ich skladby. Čo sa týka tých remixov v klubovom tuc-tuc štýle, mne sa tá hudba páči (skôr tá alternatívna odnož klubovej scény). Aj som asi vedel, čo môžem od nového maxisingla Ghosts again očakávať. Momentálne počúvam album Ultra a maxisingle, ktoré boli k nemu vydané a mám rád napríklad remix Barrel of aGun (Underworld hard mix). Neviem, či to nebol tento remix, kde v pôvodnej verzii nebola ani vokálna linka, tak ju tam museli pridať (ak sa mýlim, opravte ma).
bob3, tak ten editor bol už na tú dobu asi na úrovni. Myslím a počul som, že počítače ATARI používali profesionálni hudobníci.
bob3
50 11. máj 2023 o 00:35
@jozefst [#49]:
1040ST je klasika, ruka v ruce s editorem Cubase 2.1 jako Midi editor v te dobe neprekonatelne, mel jsem tu cest vzpominam..tesne pred nastupem verze 3 Audio..
jozefst
51 11. máj 2023 o 05:33
@bob3 mňa rôzne syntenzátory a všetko okolo toho zaujíma, no som len “konzument”. Napríklad som aj hľadal nejaké veci, ktoré používali Erasure. Myslím že napríklad UMI sekvencer, ktorý sa aj objaví ak sa nemýlim na začiatkuklipu Oh’ lamour, alebo Roland MC-4 Microcomposer. Ohľadom Atari, tak ako píšem tento komentár, námatkovo som si pozrel videoklip k Blue savannah a vyzerá, že v klipe stojí Vince Clarke pred Atari (ale neviem to posúdiť).
bob3
52 11. máj 2023 o 10:31
@jozefst [#51]:
Clarke pouzival PC Acorn 6502 BBC Micro a UMI MIDI interface, jeste na konci 90tek, stejnej komp ve verzi B pouzivali predtim i DM. Byl to jinak britskej komp v roce 1985 zavedenej plosne do skol.