Live In Glasgow, 26/03/2017 + video

Depeche Mode to v legendárnej glasgowskej.hale Barrowland Ballroom naložili absolútne skvelému publiku konečne na plný koncertný plyn.Koncert ste mohli sledovať a počúvať naživo.

Kapela odohrala headlinerový set v rámci víkendového BBC 6 Music Festival-u. 

Setlist:
01 Going Backwards
02 So Much Love
03 Corrupt
04 A Pain That I´m Used To
05 World In My Eyes
06 Cover Me
07 Home
08 Where´s The Revolution
09 Barrel Of A Gun
10 Walking In My Shoes
11 Personal Jesus
12 Enjoy The Silence

Názory Devotees (102)

Monghi

 1    26. marec 2017 o 22:05

http://www.bbc.co.uk/events/e368gw/live/c6fbj5

Roman

 2    26. marec 2017 o 22:05

BBC red button dava priamy prenos v TV. Prave zacina.

Monghi

 3    26. marec 2017 o 22:07

publikum super!!! audio prenos fantasticky!!!!!!!!

Gabriel

 4    26. marec 2017 o 22:11

Vo video-streame je zvuk ako keby zliaty do jednej urovne. Cez audio-stream je to o dost lepsie. Ale aj tam zatial zostava zvukovo najlepsie vystupenie z Pariza.

Monghi

 5    26. marec 2017 o 22:12

@tomy: tiez tak, naco sa trapit videom, ktore seka, ked audio ide daleko lepsie. Video bude beztak onedlho k stiahnutiu smile

Monghi

 6    26. marec 2017 o 22:14

@Gabriel: mozne to je, ale s vacsim publikom maju tie skladby uplne ine gule! smile So Much Love ma prekvapuje stale viac a viac smile

Monghi

 7    26. marec 2017 o 22:19

uvidime, ci zahraju dnes viac, nez v Berline ... minuly rok na tomto feste Underworld, ako headlineri, dali tak 70 minut ...

giggs11

 8    26. marec 2017 o 22:21

zatial asi najlepsie vystupenie…..

Roman

 9    26. marec 2017 o 22:22

Ano corrupt live je sleha. Preco mi na SOTU tak nereze?

Roman

 10    26. marec 2017 o 22:23

Gorden na gitare, Jasne APTIUT

Monghi

 11    26. marec 2017 o 22:24

Kokoooos… konecne idu na plny plyn!!!! APTIUT ... Martin, este gitarka! Chlape… na poslednom turne si to valal lepsie smile

Roman

 12    26. marec 2017 o 22:25

No priamy prenos v TV tak as snazia.

Monghi

 13    26. marec 2017 o 22:33

tipujem reprizu berlinskeho setlistu + ETS

Monghi

 14    26. marec 2017 o 22:39

ty vole!!! Martin!! odpustam ti vsetko!!!!! Home ...

Gabriel

 15    26. marec 2017 o 22:40

Ze by dnes ziadny akusticky track? Skvele!

Gabriel

 16    26. marec 2017 o 22:40

Podla mna dnes dojde aj na NLMDA

Monghi

 17    26. marec 2017 o 22:42

uz to tak vyzera ... ale publikum je absolutne uzasne!!!!

Gabriel

 18    26. marec 2017 o 22:44

Monghi, mas pravdu, idu v plnohodnotnom koncertnom nasadeni.

Gabriel

 19    26. marec 2017 o 22:48

Je pekne pocut, ako si tie skladby kazdym novym vystupenim hladaju svoju tvar. Ta zavijajuca Martinova gitara v WTR tam sedi perfektne.

Roman

 20    26. marec 2017 o 22:50

Barrel…

Monghi

 21    26. marec 2017 o 22:53

@tomy ... ty depešák!!! :D

Roman

 22    26. marec 2017 o 22:55

Take dobra piesnicka ale sprznena Martinovou gitarou znie ako vrzganie a spev tiez nejako nejde.

Monghi

 23    26. marec 2017 o 22:58

BOAG sa na podium a naslapany koncert jednoducho vobec nehodi! Ta skladba paradne vypali doma, pri stlmenom svetle, mozno aj stisenych reprakoch, ale nie na podiu. Zabije to rozbehnutu show ... mali by sa jej podla mna vzdat a nahradit ju niecim rezkejsim

giggs11

 24    26. marec 2017 o 22:59

@monghi…ja by som bol za,keby boag nahradili trebars skladbou useless alebo rush….

Monghi

 25    26. marec 2017 o 23:02

@giggs11: zdielam podobny nazor! Useless je skoda, ze sa na podium doterat nevratila ...

Roman

 26    26. marec 2017 o 23:03

Takze Paris setlist len Little Soul vymenili za Home.

Gabriel

 27    26. marec 2017 o 23:03

Zda sa, ze PJ je zaverecna.

Roman

 28    26. marec 2017 o 23:05

Tomy, ja som myslel iba BOAG. Zbytok je super.

Dusan

 29    26. marec 2017 o 23:05

Kurnik, v sluchatkach sa mi zdá, že tá gitarka v Personal má celkom dobrý Devotional rif… grin

Gabriel

 30    26. marec 2017 o 23:09

Neklanali sa spolocne, bude pridavok.

Roman

 31    26. marec 2017 o 23:09

A su spat na podiu. ETS

Monghi

 32    26. marec 2017 o 23:11

som vravel smile este je sanca na jeden song, i ked dost mala smile

giggs11

 33    26. marec 2017 o 23:13

Toto je vazne sila…

 

Monghi

 34    26. marec 2017 o 23:15

Goreho nove “monotonne” solo je fajn, len sa ku koncu stracalo ... ale ten Gordeno! vrrrrr

Roman

 35    26. marec 2017 o 23:16

Viete co je uzasne? Ze vsetci takto v pohodli domova sledujeme svoju oblubenu kapelu, popijame kazdy to svoje, bavime sa spolu o koncerte ktory prave sledujeme, pritom sme sa niektori nikdy v zivote nevideli.

Dusan

 36    26. marec 2017 o 23:17

No nevidím to, ale to čo stvára Gordeno v medzihre ETS je strach a hrôza, strašné, strašné, strašné... Inak sa mi to akosi lepšie počúva ako pozerá grin Viete, ja tie Gahanove niektoré súčasné prejavy na pódiu moc nemusím…

Monghi

 37    26. marec 2017 o 23:17

@Roman: lebo, aj o tom je Depeš! smile

Roman

 38    26. marec 2017 o 23:18

Zaverecne titulky, WTR instrumental hehe.

Monghi

 39    26. marec 2017 o 23:19

tak jo, az na Gordena v ETS som spokojny! Az moc! Tesim sa na koncert v BA! Ak to bude mat takyto svih a gule, ubehne to zasa ako voda, ale bude to pecka!

2FF Project

 40    26. marec 2017 o 23:19

za mna palec hore, podobne ako v Berline. Well done boys

Gabriel

 41    26. marec 2017 o 23:20

Dave nejako nadstandardne komunikoval s publikom.

Roman

 42    26. marec 2017 o 23:20

Cooo? Nasleduje Goldfrapp. Tak to si este pozriem.

Monghi

 43    26. marec 2017 o 23:25

nemohlo to dopadnut inak, ako fenomenalnym uspechom. Vytasili na ludi vsetky esa smile s NLMDA by to uz uplne zburali, ale to si nechaju asi na turne. Tam uz bude show delena na niekolko casti, kedze Dave bude potrebovat viac “timeout-ov” ... cize budu aj pomalsie skladby ako Poison Heart. Uvidime, co ukazu v Stockholme, som velmi zvedavy…

In Your Memory

 44    26. marec 2017 o 23:27

Tak toto bola parada. Prenos v TV je o niecom uplne inom. Nadhera. Gahan spieval ovela lepsie, ako na predoslych promo vystupeniach…

tomy; DM dobyli Glasgow uz davno. Koncert tam nevynecham ani jedno turne, pretoze to co sa dialo v publiku v 2009 pod podiom bolo neskutocne. Proste Skoti. Vrelo odporucam, kto ma moznost, neskutocna atmosfera.

In Your Memory

 45    26. marec 2017 o 23:31

A Going Backwards mala konecne tie spravne gule. Mne tie live streamy zneju o dost hodne zvukovo okresane, teda ked si to porovnam s tymto TV prenosom v Glasgowe. Nazivo na koncertoch ocakavam este lepsi zvuk.

jose1975

 46    27. marec 2017 o 02:24

No tak toto vystupenie bolo fantasticke vo vsetkom..zvuk perfektny,David spieval vsetky piesne famozne,ale ten Corrupt pana tak to nema chybu,Martin Home nadherne ...klobuk dole rozbiehaju sa DM…cele super

oberkorn

 47    27. marec 2017 o 08:07

Myslim,ze nasa milovana skupina vcera jasne ukazala,ze potencial ma neustale skvely. Pani si zive vystupenie uzivali vo velkom style,urcite tomu napomohlo aj paradne publikum.Komunikacia Davea sa mi zdala castejsia ako zvykne grin Pesnicky z noveho albumu zneju live skvelo,ostatne tiez pekne sperkuju.Asi viaceri sa tu zhodneme,ze BOAG by mohli vymenit,ale vyzera to,ze polovicu setlistu uz pozname grin Navyse si ku tomu priratame NLMDA, Everything counts, a aspon dve zo spiritu,myslim,ze v rozhovoroch avizovali poison heart. Ja by som si vedel predstavit taku worst crime a zaujima ma,ci Martin zaspieva eternal alebo fail..kazdopadne,potom uz ostavaju doplnit nejakych 5 zvysnych..ktore to budu?mate nejake tipy? grin

Monghi

 48    27. marec 2017 o 09:11

Policy Of Truth, I Feel You, In Your Room, Precious alebo nieco z BC ... dufam, ze to uz samotna BC nebude, verzia, ktoru hraju na poslednych turne, nema vobec stavu.

Inak, zo Spirit tipujem spomenutu Poison Heart (to uz Dave naznacil), Scum, No More ... ci sa Martin odvazi na Fail, to neviem, mozno na uplny zaver ...

Mozno to nakoniec bude vyzerat takto

01 Going Backwards
02 Where´s The Revolution
03 Scum
04 Policy Of Truth
05 Corrupt
06 Cover Me
07 Home alternovana OWILM
08 (Gore - accoustic)
09 Poison Heart
10 A Pain That I´m Used To
11 Precious
12 World In My Eyes
13 No More

14 Barrel Of A Gun
15 Walking In My Shoes
16 In Your Room (album version)

17 I Feel You
18 Personal Jesus
19 Enjoy The Silence
20 Never Let Me Down

21 Everything Counts?

Som zvedavy, s kolkymi sa trafim ... mozno vypustia BOAG, co dufam, ale na EC by sa mohli tiez vyprdnut. Tu od cias Masses tour uz vobec nevedia hrat.

Inak, napada ma.. co myslite, zahraju vobec nieco z “Delta Machine”? :D Do tych 20 - 21 skladieb natrieskat nieco zo Spirit a ich oblubene pecky… podla mna uz DM pojdu v jasnom style, ak este niekedy, snad ano ... novy album + ich oblubene veci

oberkorn

 49    27. marec 2017 o 11:26

Zo Spirit mozu zahrat kludne vsetko, uz teraz vidim,ze tie skladby nazivo funguju super..Vidite,vobec ma policy nenapadla,to uz bude stvrta z violator..fuu,skoda,ze nemaju 30skladbove koncertne sety grin to by bolo..bola by vacsia sanca,ze nam nieco zahraju z tych “nasich”,kedze ich reportoar je bohaty a nam fanusikom sa pacia rozne veci..ja by som uvital stripped-zboznujem ju a uuplne by ma dostali sinner in me, pre mna osobne je to priam nadpozemska piesen..zatial sa ale bude musiet uskromnit so zahratim na party :-D taktiez suffer well, nothing impossible..a jasne,delta zatial nic..should be higher, broken, alone ale to by sme chceli naozaj prilis..tak ako sa nedockame sun and the rainfull alebo ice machine grin

2FF Project

 50    27. marec 2017 o 11:30

Deltu podla mna vynechaju, kedze kazde ich nove turne za posledne roky preskakuje predposledny album. Ocakavam preto este nejaky kusok zo SOTU, napr. Wrong a mozno sa dockame nieco viac z PTA a Exciter. Taktiez si myslim, ze bude nejake prekvapenie v podobe SGR.

dvestotri

 51    27. marec 2017 o 11:34

Everything Counts mi pride uplne dokonala v 1993 - 1994. Hudba + spev.  Z tohto Monghiho playlistu by som dal prec A Pain That I´m Used To, lebo Gordeno (nic mi ten clovek nespravil, ale neznasam ho grin )...... a I Feel you, lebo mi uz nepride tak dobre zvladnuta, ako na sofade. Mozno by som ich nahradil s Halo a este dakou z nového albumu. Alebo taky Wrong by neuskodil smile

Monghi

 52    27. marec 2017 o 12:25

@dvestotri ... presne tieto dve mi tiez pridu ako vhodne na nahradu, spolu s BOAG, ta skladba je na koncerte ciste trapenie! Ja by som vyhadzal aj PJ, ETS a NLMDA smile (uz fakt stacilo), ale to by zasa ludia na koncert neprisli a kopec fans by zinfarktovalo smile

Rozhodne vsak uz bolo dost BC, AQOT, Stripped ... vlastne, Gore uz nema za syntakmi co robit, nech odtial vypadne! je to skor uz trapne. Je gitarista, tak nech hra na gitare! A nech podla toho vyberaju skladby. Pretoze traja chlapi za syntakmi a este k tomu zivy bicman, tak to by som ocakaval produkciu, z ktorej by som sa doslova posral. To uz Kraftwerk su v tomto uveritelnejsi, nez DM ...

chce to proste playlist, kde bude Gore cely cas s Gahanom vpredu, ci sa to niektorym starym DM pakam bude pacit alebo nie ... uz sa pise rok 2017, to co “produkuju” Gordeno a Fletchom zvladne jedna mala skrinka s par knoflikmi. Ine kapely si tam daju rovno laptop, co je daleko uprimnejsie. Ale tak, sam Fletch povedal, ze proste uprednostnuju klasicke syntaky .. aj tak ich maju na podiu az moc smile

radoo

 53    27. marec 2017 o 12:34

A Pain That I´m Used To bol najslabsi slanok koncertu.

dvestotri

 54    27. marec 2017 o 12:35

@Monghi, ano je trapenie, ale premyslal som nad skladbami, ktore uz hrali a maju niekde na HDD naprogramovane grin .  Keby bolo na mne a zili by sme v dokonalom svete, tak ten playlist je uplne iny. Taka Get Right With Me, alebo Rush .......
Ohladom toho spomínaného laptopu sa mi vzdy pacil na podiu Vinco. Andy na poslednom koncerte zobral papierik a cital text a spieval… Proste na nic sa nehraju grin . To bolo tak neprofesionalne, ze som ich zacal zrat este viac grin

Monghi

 55    27. marec 2017 o 12:48

@dvestotri: Erasure si z toho robia srandu uz od roku 1992, co vydali Chorus. Super boli na prvom koncerte v BA, tam si v jednej dlhsie instrumentalnej pasazi normalne otvorili pivo a sadli na okraj podia :D

Inak, v mojom vysnivanom playliste by bola napr. Mercy In You, ktoru mnohi nemusia, ale ja ju zboznujem smile Jej zaver mi este vzdy vyvola husiu kozu smile

Andy

 56    27. marec 2017 o 14:00

Monghi: tak Mercy in You je strasna pecka… uz ked som ju pocul na albume to bolo strasne dobre, SOFAD Live verzia je vazne este lepsia, mohutnejsia, dynamickejsia…. Inak Gordeno chytil dajaky ten ” VIRUS ” ?:)))))))))))) okrem toho uz dlhsie pozorujem Martinovu choreografiu… celkom slusna, ale poznate COKOVOKO? teda nie ze by som ja sam osobne bol dajaky Parketovy Kral horucky sobotnajsej noci, ale neviem ci COKOVOKO si bere inspiraciu od Martina alebo naopak smile)

jozefst

 57    27. marec 2017 o 14:22

Monghi, tak s tým prvým koncertom Erasure v BA, šialená spomienka. Tuším 22 júl 1997, opravujem 21 jún 1997. Myslím, že Vinco si tvoril to pivo, ak ma pamäť neklame pri Rock me gently. Na albume Erasure má tá skladba cca 10 minút a sú v nej vokály od Diamandy Galász.

Čokovoko som zaregistroval. Pekne sa vyhrávajú s veršovaním.

kobino38

 58    27. marec 2017 o 14:59

Po vypočutí a prezretí celého tohto vystúpenia môžem tvrdiť, že sa to začína kryštalizovať. Dave začína byť istejší v speve, ale mal by si niektoré pohybové kreácie trochu premyslieť. Čo sa týka zvuku, je to skvele vyvážené, bicie super, jedine tie činely mi niekedy liezli na nervy. Celkový dojem z tohto vystúpenia bol viac než dobrý. Berlín, Paríž a Bazilej sa mi neľúbili, ale toto bolo pre mňa oveľa oveľa lepšie.

Going Backwards – začína sa mi celkom ľúbiť, som zvedavý aké bude intro a napojenie na pesničku,
So Much Love – na tú si zatiaľ neviem zvyknúť, ale s bicími je to oveľa lepšie ako na album bez,
Corrupt – som prekvapený so zaradením, na albume SOTU je taká nenápadná, ale naživo znie v celku dobre,
Pain – minulé turné som ju zniesol, ale teraz už nie, vymenil by som ju za John the Revelator,
World in My Eyes – tak ako Andy a Martin neznášajú People Are People, tak rovnako ja neznášam práve túto pesničku, a taktiež rovnako aj I Feel You,
Cover Me – túto veľmi môžem, úžasná pieseň a ten náboj, proste je skvelá,
Home – už som sa bál, že to bude piano verzia, ale chvála Bohu je to albumová verzia,
Where’s the Revolution – tiež sa mi začína ľúbiť, ale len z hudobného hľadiska, text sa snažím nevnímať,
Barrel of a Gun – bola aj minulé turné, a potom ju vyradili zo setlistu, preto by som ju zaradil na striedačku trebárs s Useless. Má skvelý náboj a vždy ma rozpohybuje,
Walking in My Shoes – nemusím túto pieseň, ale beriem ju s rešpektom. Ten začiatok a koniec z Random Carpet Mix je ale skvelý nápad,
Personal Jesus – som šťastný, že vyradili to nafetlé pomalé gitarové intro, ktoré má neskutočné s*alo,
Enjoy – pesnička pesničiek, spomienka na moje detstvo smile ale viac sa mi ľúbi Devotional verzia, škoda, že s ňou neprekvapia.

Celkový dojem: 6/10. Držím palce, aby turné vyšlo na výbornú. DM do toho!

Monghi

 59    27. marec 2017 o 15:05

@jozefst: presne tak, bolo to počas “Rock Me Gently” a bol to sice “kulturákový”, úplne jednoduchý, no pritom parádny koncert. Pár ľudí, ale nálada ako hrom! Nakoniec, toto Erasure tiež vždy vedeli. Oni chcú len zabávať ľudí a to im ide najlepšie smile

K setlistu Depeche Mode je proste zbytočné sa vyjadrovať. 20 je proste to číslo, ktoré neprečúrajú, a aj to neskôr klesne na 18 ... a pritom čo to chce? Ukľudniť sa na pódiu, stále vravím, že k tomu aj tak raz dôjde. Kto ešte stále k životu potrebuje Davidove akrobacie? Ja viem, ono to ním hýbe samo, jednoducho sa odtrhne z reťaze a ide ... ak by pribrzdil, zvladol by 15 minut navyše a to sú hneď tri songy ... uvidíme, koľko vydrží! ... nech čo najdlhšie smile

kobino38

 60    27. marec 2017 o 16:09

Človeče až ma prešiel mráz, ale uvidíme. Takýto setlist by ma nas*al a to na plnej čiare. Samozrejme je to ťažká téma a vyhovieť ľuďom je ťažké, ale bol by som za rázne kroky, a niektoré piesne by som jednoznačne vyrazil von. Moje zbožné želanie, ako som už niekoľkokrát spomínal je People Are People 101, ale to na 100% nebude. Ale také Ice Machine, More than a Party alebo Shame, či The Things You Said od Martina by som prijal. Uvidíme, necháme sa prekvapiť. smile

Zero202

 61    27. marec 2017 o 17:23

Ja vam neviem, mna stale este tak velmi nepresvedcili. Na koncert samozrejme planujem prist, ale…
Gordeno vam vadi, ale to intro WIMS nie? Ta vyhravka na zaciatku je tam podla mna uplne mimo a inak v skladbe nezmenili od poslednych verzii nic.
Vlastne ani v PJ, ETS, WIME. Ako pise Monghi, nemozeme cakat zazraky, ale zial, zase je to to iste.
Nechcem zniet nijako pesimisticky, ale ako umelcov by ich to malo trapit, ci hraju posledne tri turne skladby v rovnakych verziach alebo nie. To uz Kraftwerk obmenili verzie skladieb viac ako DM za posledne roky :D Inak by som neuvazoval iba o Bratislave, ale aj inych mestach.

Zero202

 62    27. marec 2017 o 17:32

A zaroven mam pocit, ze je to prave ten Gordeno, ktory sa to snazi trochu ozivit.

Miloško39

 63    27. marec 2017 o 18:48

nemate niekto link na zaznam glasgowskeho koncertu? Dalsi koncert(ci sukromny,alebo promo,alebo oficialny) bude az 5.5. v Stokholme?

ViolateYou

 64    27. marec 2017 o 18:56

Ten Barrel a A pain that….. boli minule turne vtedy to bolo fajn prekvapenie nechapem na co to opakuju..inak nemam vyhrady ked budem na koncerte nebudem nic riesit uzijem si to ani ziadne fotenie nic, kedze neplanujem navstivit viacero koncertov vobec setlist neriesim nech hraju kazdu noc rovnaku sou pre 98 percent ludi to bude 1 a posledny koncert v ramci tour… ja by som chcel raz ist na koncert NIN to musi byt dokonaly audiovizualny zazitok ked som videl zaznam z min.turne padla mi sanka, dm je srdcovka ale nin to maju maximalne vymakane

giggs11

 65    27. marec 2017 o 20:16

useless alebo rush by neskutocne potesilo usi….a ja by som bol za,keby vynechali i feel you,precious….

gfru

 66    27. marec 2017 o 20:22

@ViolateYou “Ten Barrel a A pain that….. boli minule turne vtedy to bolo fajn prekvapenie nechapem na co to opakuju..” Tiež si to myslím smile To máš ako s opakovaným vtipom. Bral by som to radšej ako exkluzivity jedného tour a ďalej sa s tým nebabral.. navyše sa mi zdá, že tá Pain je o dosť horšia ako na Delta turné.. Tú Jacques verziu som naposledy vnímal ako dobrý krok, proste ako niečo nečakané a konečne originálne, ale tak ako sa mi to vtedy videlo originálne, tak mi to dnes pripadá už len ako ďalší stereotyp a skladba z povinnosti…
alebo “keď sa im to tak páčilo, tak im to, pánové, zahráme znovu” smile

Useless by bodla, a Wrong vlastne tiež, ten text by v tej politike nebol úplne odveci wink
Home ma trochu zaskočila, že pustili vlastne len inštrumentálku z cédečka wink Aj keď oproti opačnému akustickému extrému túto plnohodnotnú počujem radšej grin Inak ? Of Time bude v setliste určite.. Dave ju posl. turné spomínal medzi must-play vecami..

Monghi

 67    27. marec 2017 o 20:22

@tomy: Simon Gallup, ako vecny punker, by sa na DM z vysoka ... a poslal ich slusne do prec smile On a Depeche Mode smile On nie je Robert, ktory Martina obdivoval (schvalne pisem v minulom case, pretoze nevieme, co sa za tych 20 rokov zmenilo). DM vobec nepotrebuju bassgitaru, aj bassak dokaze hudbu spackat. DM by stacilo, keby dali svojmu zvuku spravne bassy, co dnes hravo zvladne elektronika a so zazmurenymi ocami by si rozdiel medzi zivou bassou a elektronickym samplom ani nepoznal.

Vsetko toto su utopie. Chlapi, treba prijat realitu. Snivat o tom, ze by mohli zahrat Ice Machine, People Are People, Told You So alebo Get The Balance right… to je ako ked 60tnik sniva o tom, ze zbali 20tku a nevola sa Robert De Niro ... x-krat to pisem… nik z nas do hlavy Gahana, Goreho a Fletcha nevidi. Nepocujeme ich usami ... s takymito uvahami a prianiami by ste ich najskor rozosmiali a potom by sa Gore podrazdene zodvihol a odisiel, Gahan by Vas este niekam poslal ... a snad neverite tomu, ked Gahan povie, ze pocas nahravania Spirit si presiel vsetky albumy DM ... zlate oci! Stacil mi moment, ked si nevedeli spomenut na jeden song pocas diskusie v NY. Pre nich je vsetko do roku 1986 oznacene “X” (krizikom). To, ze Gore zaspieva “Somebody”, to sa mi nechce verit, ze to dnes spieva z vlastnej vole, pretoze “Just Can´t Get Enough” tiez nehraju preto, ze chcu (hlavne ta skladba je cisty a obycajny kalkul, pri ktorom zatnu zuby, co ich nechapem, pretoze dost pochybujem, ze prave tento odrhovat chcu ludia pocut, mimo Anglicanov, ktorych tam z radii touto skladbou casto krmia)... opat to napisem ... texty, texty, texty ... pre non-english LYRICS ... to je to prvorade, prvopociatne a najdolezitejsie u DM. Od nich sa odvija vsetko, vratane koncertneho setlistu.

A ved je to jedno smile Prideme, uzijeme si to, zamavame im pri NLMDA a odideme domov s pocitom, ze sme dobre investovali smile A oni si povedia, vsetko je ok, ludia nam to stale zeru smile

A vobec ... ina bomba dnes vybuchla ... fanusikova shoegaze gitaroveho stylu dnes velebia organizatorov Pohody. Legendarni Slowdive k nam mieria ... a to si nenecham ujst! smile

Miloško39

 68    27. marec 2017 o 21:47

https://www.youtube.com/watch?v=PhuFDI1Z6lA  Mne sa zda ze tento koncert si velmi uzivali a mal silné grády.  Gorova Home super

fcst101dm

 69    27. marec 2017 o 22:42

No chlaci tomy a monghi, vy ste snad zezrali secku mudrost sveta. Vacsich expertov na hudbu som este nevidel. Jeden nech ide na Pohodu a druhy na Taslera, zazijete po cem tuzite

In Your Memory

 70    27. marec 2017 o 22:51

Na BBC Red Button prave teraz opat bezi koncert smile

pedro242

 71    27. marec 2017 o 22:54

Fcst101dm@: Plny suhlas.Gore na gitaru Gordeno na basu. To uz neni DM.

Roman

 72    27. marec 2017 o 23:04

In Your Memory, prave som to siel napisat. Nahodou som prepol a opakuju to.

fcst101dm

 73    27. marec 2017 o 23:08

Svojimi nazormi tu prznia znacku DM !!!

TOMY; Nie som fanúšik IMT SMILE, ale keď som zažil ich doprovod k Richardovi Mullerovi v r. 2003 /2004/, tak to bola sila… Aj tí by boli hádam lepší ako aktuálna takmer 20 ročná zostava DM live band

By som ta za toto roztrhal jak zabu

Lilien363

 74    27. marec 2017 o 23:23

No co tu citam niektore mazory na DM tak sa mi zda ze je tu par antidepesakov, ved ja by som isla na ich akykolvek koncert kamkolvek aj keby hrali to iste, ved su to moji milovani DM.

Roman

 75    27. marec 2017 o 23:32

Na BBC koncert znova zacina. Opakuju dokola. Vcera po DM davali Goldfrapp az do rana.

Monghi

 76    28. marec 2017 o 05:43

@fcst101dm: nie, my sa len zabavame a o tom to ma predsa byt, nie? DM su zabava… ak beries DM vazne a stavias to takmer do urovne filozofie, tak je to na zamyslenie smile Ale, aj to je len moj nazor wink Vsetko dobre prajem smile

dvestotri

 77    28. marec 2017 o 07:25

Presne tak, je to tu vsetko o zabave. Aj ked tu nadavame, vyplakavame, vynasame do nebies, chválime, cakame do pol noci, aby sme poculi pilotny singel a hned na to sa z neho sklamali ....... grin
Stale nas to na tomto webe bavi a ci uz nadavame, alebo chválime .... stale sme posahani depesaci grin

fcst101dm

 78    28. marec 2017 o 09:23

Monghi ty filozof, tie tvoje komenty su na zamyslenie. Bav sa jak chces ale kydat na DM a porovnavat ho z inymi kapelami ktore sa tu neustale spominaju, tak to je chore!!! Sme na stranke dm.sk
Ho

Monghi

 79    28. marec 2017 o 09:34

@fcst101dm: tak schvalne, kde na kapelu kydam?

ViolateYou

 80    28. marec 2017 o 09:54

Tomy: tak v dnesnej dobe kto sa neodfoti kdekolvek a necapne to na fb akoby nikde ani nebol :D.. zavidim, to si bol v Prahe v tom 2014 (?), lebo minule turne to mali asi najvymakanejsie vobec..

Gfru: minule turne bol vyborny setlist to muselo ukojit aj narocnejsich fans , prerobili A pain that…. potom halo - goldfrapp remix, co pre mna bol asi vrchol koncertu + but not tonight… navyse nove skladby fungovali perfektne nazivo kazda jedna, to napr. wrong alebo hole to feed na tour of the universe dost zaniklo. Nazivo som si to uzil celkom no ked sa na to spatne zo zaznamu pozriem bez koncertnej euforie tak slabota… wrong je pre mna pritom jedna z absolutne top skladieb DM no nazivo postradalo to kuzlo a vacsiu dynamiku, proste myslim to nezafungovalo s publikom…

Monghi: Robert S. obdivoval Martina? o tom sa zmienil stroho v nejakom rozhovore ci to aj rozvinul ?

Monghi

 81    28. marec 2017 o 10:28

@violateyou: v ramci kampane k tributu “For The Masses” poskytol Robert Smith tento rozhovor, kde vyjadril velke uznanie nielen kapele, ale aj Martinovi:

http://www.thecure.sk/pressfull_archiv7.php?id=699

Cesty DM a The Cure sa casto krizili, ved ich svojho casu spajali bratia Bamonteovci ...

ViolateYou

 82    28. marec 2017 o 11:02

monghi: no prijemne sa to cita, ked jedna oblubena kapela chvali inu oblubenu

martinpk

 83    28. marec 2017 o 16:25

101

radoo

 84    28. marec 2017 o 20:10

tak ten clanok bol super,dakujem.este nam povedz,ako to bolo s ponukou pre alana do cure.bola vobec?

Monghi

 85    28. marec 2017 o 20:55

@radoo: nebola. myslim, ze niekde mam na stranke aj rozhovor, kde to Robert vyvracia, ale to by som v tom mnozstve rozhovorov musel fakt patrat. Ked najdem, postnem. Pravda je taka, ze ked Alan ohlasil, ze z Depeche Mode odchadza, tak The Cure boli jednak v polovici nahravania albumu “Wild Mood Swings” a zaroven tesne pred letnym turne. Robert sa to samozrejme dozvedel od Perryho Bamontea a vtedy zazartoval, ze by ho mali najat. Perry to udajne povedal bratovi, Darylovi a uz sa to sirilo smile Neskor Robert povedal, ze to bol zart, pretoze Alanov potencial by bol v The Cure nevyuzity a v tom case sa k nim vratil klavesak Roger O´Donnell. O rok neskor sa stretli The Cure v New Yorku s Martinom (nie som si isty, ci tam bol aj Fletch, Dave urcite nie), kde sa prave pokusali nahravat album “Ultra” a The Cure boli na turne. Zasli spolu na veceru a na futbal.

Myslim, ze aj Alan v jednom rozhovore priznal, ze taka ponuka od Roberta nikdy neprisla, hoci o tom tiez pocul smile

radoo

 86    28. marec 2017 o 22:27

dakujem.

Monghi

 87    29. marec 2017 o 06:42

zatial som nasiel toto: http://www.thecure.sk/pressfull_archiv4.php?id=395

je to z rozhovoru so spomenutym klavesakom The Cure, Rogerom O´Donnellom, ktory do kapely prvykrat vratil par mesiacov predtym, co dal Alan DM zbohom. Otazka je samozrejme nespravne koncipovana, ale to uz je viacmenej neznalostou novinara.

Mimochodom, panujú všeobecne rozšírené fámy, že po tom, čo sa v roku 1995 rozpadli Depeche Mode, tak Robert Smith ponúkol Alanovi Wilderovi post v skupine. Myslím, že to bolo v období ešte predtým, ako si sa ty pripojil k The Cure. Vedel si o tom v tom čase?
Roger: Hahahaha! Vôbec to nie je pravda a som si istý, že Alan by v takom prostredí vydržal maximálne 5 minút, obzvlášť pre dôvody, pre ktoré odišiel z Depeche Mode! Pred nejakým časom som sa s Alanom stretol a považujem ho za priateľa, hoci spolu nie sme v žiadnom kontakte… Myslím, že on sa venuje svojim veciam a ja svojim, ale spolupráca by mohla byť zábavná.

bob3

 88    29. marec 2017 o 09:00

Ouu..a co takovy dvojkoncert DM a The Cure, to by byla takova mega show, to si nejde ani predstavit.

Monghi

 89    29. marec 2017 o 09:07

@bob3 ... heh, otazkou by bolo, kto by hral prvy ... a na tom by plany stroskotali smile

dvestotri

 90    29. marec 2017 o 11:02

no mohli by sa po troch skladbách striedat a na zaver by dali daku spolocnu smile

radoo

 91    29. marec 2017 o 11:47

ked uz tak pekne diskutujeme,preco odisiel z cure Pearl Thompson v 2009.bol to opät konflikt s robertom,alebo jeho vôla?podla mna ho bola skoda,jeho sposob hrania na gitare bol obdivuhodny.

Monghi

 92    29. marec 2017 o 11:52

@radoo: to uz je sice mimo temu, oficialne sa ani jedna strana k tomu nevyjadrila, ale neviem, ci Porla alebo Pearla sledujes ... cele to zacalo nahlym rozvodom, vtedy este Porla s manzelkou, inak Robertovou sestrou (co je asi dost podstatne), a potom ta zmena z Porla na Pearla… je to dnes chlap, ci zena? smile Ako umelec a gitarista je to vsak vynimocny clovek smile

inak, spolocne vystupenie Smitha a Goreho, v ramci nejakej akcie, by mnohych ludi potesilo a bolo by to velmi zaujimave

radoo

 93    29. marec 2017 o 13:15

vedel som ze ma,teda mal robertovu sestru za zenu,ale ze je rozvedeny nie.

bob3

 94    29. marec 2017 o 17:53

Stejně by mě zajímal recept Roberta na dlouhověkost jeho vztahu s Mary, pokud vím tak jsou spolu od školy, od 16 let? smile

jozefst

 95    30. marec 2017 o 14:04

“Mimochodom, panujú všeobecne rozšírené fámy, že po tom, čo sa v roku 1995 rozpadli Depeche Mode, tak Robert Smith ponúkol Alanovi Wilderovi post v skupine. Myslím, že to bolo v období ešte predtým, ako si sa ty pripojil k The Cure. Vedel si o tom v tom čase?”

Myslím, že s tým rozpadom DM to nie je myslené správne, keďže DM sa nikdy nerozpadli. Je to skôr asi myslené v tom zmysle, že kapelu opustila jedna z jej súčastí, ktorá tvorila jeden celok a tou bol Alan Wilder.

David Gahan, Martin Gore, Andy Fletcher a Alan Wilder, tak to bol pre mňa osobne jedna skupina. Dnes považujem za celok DM iba trojicu, ktorá ostala a ťahá to ďalej. Peter Gordeno a Christian Eigner sú pre mňa len koncertné doplnky a myslím, že takto to berú aj samotní DM, inak by sa na fotkách fotili už piati.

dvestotri

 96    30. marec 2017 o 14:26

...ved pamatam, ako som trpol pred prvou tlacovkou, ked ohlasovali toto turne, ci sa na podiu neobjavia aj Gordeno s Eignerom. Chvala Bohu tam boli len tri kresla.

Flexible

 97    30. marec 2017 o 15:49

@Monghi (69): Husia koza mi naskocila hned ako som si precital Mercy in you…zboznujem tu skladbu od prveho pocutia, ten “rozhadzany” rytmus, gitaru, Davidov spev, celu tu jej atmosferu…
@dvestotri: aj ja chcem Get right with me…a aj Halo a urcite aj ine kusky ale hlavne insight a Freestate a Martin by mohol dat The botom line, toto by sa mi fakt ratalo. btw. Enjoy na konci koncertu, uplna supa!!!

jozefmariaivan

 98    30. marec 2017 o 16:22

corrupt… sa naozaj dá...

radoo

 99    30. marec 2017 o 17:03

to aj ja,ale v A Pain That I´....sa uz gordeno s tou gitarou pchal pred martina.

Night

 100    1. apríl 2017 o 14:37

Čo to? Moja krásna Cover me a hneď potom Home? smile Ach teším sa. Nemohla som to sledovať online, preto veľmi pekne ďakujem za všetky komenty a postrehy ku koncertu. smile Cítila som sa, ako by som bola pri tom smile ...áno..i o tom je DM smile krasny deň DM priatelia…už sa nám to kráti smile smile wink

Andy

 101    2. apríl 2017 o 14:43

... ehm prepacte, nie je to moc DM ale vysiel novy Goldfrapp, celkovo dost dobry album a odporucam Vam vypocut si napriklad toto https://www.youtube.com/watch?v=dV_G0Xsbvhc

Night

 102    2. apríl 2017 o 19:48

Konečne som sa dostala k tomu pozrieť si koncert. Znie to super. Záver Cover me je úžasnýýýý... bude to na živo šupa. A už som i zabudla, ako znie popevok po Home smile ...blíži sa tooooo smile ...I´m not going down not today .... krásny večer všetkým

Diskutovať môžu iba zaregistrovaní a prihlásení užívatelia.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa