Pod hlavičkou Legacy Recordings, ktorá je súčasťou Sony Music Entertainment, vyjde 22.11. špeciálny box obsahujúci 18 CD Depeche Mode a knihu textov v cene okolo 210-250 €.
To som tu jediny frustrovany? Je pre mna neuveritelne, co sa z kapely DM stalo. Ked nabuduce podpisu zmluvu s inym vydavatelstvom, tak podme este raz, vsetko dookola…
To sa fakt nenajde nikto z okolia kapely, kto by mal zaujem vytiahnut a oprasit stare live koncerty? Neverim, ze sa ku vsetkym tym ludom nedostali tieto frustracie. To je fakt take komplikovane vydat aspon minimalne starsie audio koncerty, trebars aj v takomto boxe? Akosi ma nenapada, pre koho je urcene toto vydanie. Ja dufam, ze budu v strate, aby si uvedomili, ake faux pas to bolo.
A najhorsie, no a zaroven aj paradoxne na tom je, ze ked vydaju novy album, tak vlastne to najdolezitejsie je koncertne turne. Na druhu stranu, ked sa jedna o release, nikto to neriesi. Mame tu singles boxy, mame tu dokument o fans, mame tu box plny albumov dobre ze nie vo zvuku 100.1, no a koncertny release stale nikde
Inac ma u DM vobec neprekvapi, ak projekt 101 v 4k bude zmietnuty zo stola. Vsak 101tku tu uz predsa mame, komu by naco bolo treba vydat to iste este raz
Otrasne!!!
In Your Memory
2
13. október 2019 o 08:36
Mnoho inych kapiel robi neuveritelne veci. A odvolavaju sa na hlas fanusikov. U DM sa to robi opacne. Udajne chcu urobit nieco pre fanusikov, ale nic sme dokopy nedostali
Gabriel
3
13. október 2019 o 09:09
@In Your Memory: Nie je zatial zname, co bude obsahom boxu. Nesudme skor, ako vieme detaily. A ak box bude obsahovat, to, co uz vsetci doma maju, tak jednoducho nie sme cielovka a ide sa dalej. Antologiu Depeche Mode este nikdy nevydali.
In Your Memory
4
13. október 2019 o 09:30
@Gabriel: Aha, ja som myslel ze obsah je uz znamy. Nesledujem to ako som niekde postrehol, ze to maju byt albumy v 5.1 a co ja viem co vsetko…
40 vyrocie kapely je za dverami a ja este stale zijem v nejakom dreamlande. Neviem preco sa tym stale rajcujem, ale do poslednej chvile verim, ze niecim kapela v buducom roku prekvapi, co sa samozrejme tyka live zaznamov…
Get Right With Me
5
13. október 2019 o 09:31
No to by museli ist preč od Sony a spraviť si vlastne vydavateľstvo ako taký Rolling Stones ktorý každú chvíli niečo vydáva pre fanúšikov. DM má tiež toho veľa v archíve len kedy to vydá je otázne. Hm taký box Live 81-2017 to by bolo. Hádam sa dočkáme
In Your Memory
6
13. október 2019 o 09:48
Strasne vela kapiel robi neuveritelne veci. Neviem, ci je to vydavatelstvom pri takom formate akym su DM. Ked kapela, nehovoriac o tom ked sa jedna o velku kapelu, chce nieco vydat, cesta sa najde…
Nieviem preco, ale u DM je toto neskutocnou sci-fi zahadou. Koncerty, pokial sa jedna o releasy uplne ignoruju. Neviem totizto, komu predaju napr. taky zaznam z Black Celebration tour, ked generacia fans ktora na tom odrastla vyhynie???
bob3
7
13. október 2019 o 17:08
V 1986 hrali na koncertech zajimave veci, celkove kdyby udelali release nevydanych live tracku byl by to mezi fans trhak, skoda..
tommy
8
13. október 2019 o 17:39
Presne, ako sa píše v príspevku č. 5 - DM mali mať už dávno vlastné vydavateľstvo… Tým by si zachovali ako-takú nezávislosť a odstup… Proste v duchu svojej prapôvodnej filozofie… Ale v poslednom čase mám pri DM taký zvláštny pocit, ako keby chceli siahať a dosiahnuť také (bez)významné statusy… Príde mi to ako taký “Basildonský komplex”.
vocal
9
14. október 2019 o 07:51
verím, že sa dočkáme ... a možno aj acoustic live nahrávku ...
Petrik12
10
14. október 2019 o 17:56
Len človek,čo ma napisane na hlave oot,si môže kupiť tuto kompilaciu….Za 300 eura kupim neskutočne množstvo inych veci a nie tych istych.To je fakt choreeee.Ked už niečo mam,tak si to pre boha nekupim ešte raz.jedine tak pivo,aj 100 razy…....cha cha chaaaaa…..
Get Right With Me
11
14. október 2019 o 18:22
Tak veru,ak to budú len albumy zabalené v peknom boxe,tak to si určite veľa fanúšikov nekúpi,ja určite nie. Jedine ak niekto začína s DM alebo nemá ich albumy tak to kúpi. Ale koľko ich bude. Ti najskalnejší už dávno majú kompletnú zbierku. No uvidíme aj keď čo asi očakávať od Sony…. recyklácia. No blízky čas ukáže čo to bude nechajme sa (ne)milo prekvapiť.
In Your Memory
12
14. október 2019 o 20:17
Vydavatelstvo vie, ze fanusik uz davno vsetko ma a na druhu stranu kolko nefanusikov si nieco taketo drahe od jednej kapely kupi? Som velmi zvedavy aku raritu tam prilozia, aby si zabezpecili dobru predajnost…
Ale povedzme si otvorene, aj keby tam bolo pribalene audio-video z Violation tour, kto by bol ochotny za to zaplatit 300 EUR?
Monghi
13
14. október 2019 o 21:13
asi takto ... ten datum vydania hovori za vsetko ... a ono, fanusik si to nekupi. A viete preco? Pretoze mu to kupi bud frajerka alebo niekto z rodiny “pod stromcek” A argument, ze 300 Euro frajerka na darcek neda, si nechajte. SK/CZ nie je trh pre kapelu DM Budte si isti, ze to bude mat slusny predaj a osobne si myslim, ze aj ked to nebude mat oznacenie “limited edition”, tych boxov zasa az tak vela vyrobenych nebude. A taketo vydania uz roky nie su nicim vynimocne. Najdete to u kazdej “legendarnej” kapely Staci patrat ...
tommy
14
15. október 2019 o 08:37
Ale nepríde ti ako zbytočné... Už je tých kompilácií na túto kapelu akosi dosť... A to je kapela, ktorá predtým vydávala jeden album každý rok a vyhýbala sa takýmto “prvoplánovým veciam”... Odkedy tam nie je Alan, tak jeden výber strieda druhý... Nezabudnime, že dnes má väčšina mladých (a nielen oni) zaplatenú službu Spotify a kašle na takéto “skvosty” do knižnice, ktoré časom zapadnú prachom…
Monghi
15
15. október 2019 o 09:27
obdobny priklad ... kolko biografii ktorejkolvek slavnej kapely existuje? A naco? Pribeh je predsa jeden ... proste to Sony vydava, zrejme je to sucast zmluvy ... a co? Komu to uskodi, ze to vyjde??
Meky
16
15. október 2019 o 12:24
Takže, tracklist je jasný a takto som to nejako čakal, akurát som myslel, že namiesto B.strán tam bude nejaký live album. Ale kvoli skladbe Heroes to kupovať určite nebudem…
violator_2008
17
15. október 2019 o 12:38
ja tiez nechapem, preco sa tu tak zavzdusnujete. nieto si to kupi (ja napr urcite, lebo to chcem mat v zbierke) niekto nie.
niekomu staci mat po jednom z kazdeho albumu resp singla a je mu jedno ci je to EU, USA, alebo nemecke ci francuzske vydanie, niekto chce mat aj druhu variantu tretieho spanielskeho vydania (album Black Celebration mam zatial v 172 roznych verziach - LP,CD,SACD,MC - a furt nemam dost :D )
velke kapely, resp vydavatelstva velkych kapiel to proste tak robia - pozrite si discogs.com a diskografie Beatles, U2, Rolling Stones, Metallica atd atd - to su kvanta a kvanta vydani - a nie je na tom nic cudne. ludia - ci uz fanusikovia alebo zberatelia to proste chcu a kupuju a púreto sa to vydava. DM su v tomto podla mna dost pozadu - pred 3 rokmi bolo 30te vyrocie Black Celebration - a nic - ziaden box alebo specialne vydanie, pred 2 rokmi MFTM - detto, 25te vyrocie Violatora - nula bodov. A vsetko to boli prelomove albumy.
Porovnajte to s U2 - Achtung Baby 20te vyrocie:
Achtung Baby (12xFile, Album, Dlx, RM, 44. + 14xFile, Comp, Dlx,) Island Records, Universal Music Group B0016043-02 BK02 2011
Achtung Baby (2xCD, Album, Promo, Box) Universal Music Group none Argentina 2011
Achtung Baby (2xCD, Album, RE) Mercury Music Group, Universal Music Group, Interscope Records 00602527788265 Mexico 2011
Achtung Baby (2xCD, Album, RE + 4xCD + 4xDVD-V, NTSC + Box, Ltd,) Mercury, Interscope Records 00602527793702, 2779370 UK, Europe & US 2011
Achtung Baby (2xCDr, Album, Promo, RM, 20t) Island Records, Universal Music Group 00147 147 2011
Achtung Baby (6xCD + 4xDVD-V, NTSC + 2xLP, Album + 5x7”, Cle + B) Universal Music, Mercury Music Group UICY 91796 Japan 2011
Achtung Baby (6xCD + 4xDVD-V, NTSC + Box, Dlx, Sup) Mercury, Universal Music UICY-91797 Japan 2011
Achtung Baby (Box, Ltd, 20t + 2xLP, Album + 2x12”, Blu) Mercury Music Group, Interscope Records 602527788272 Europe 2011
Achtung Baby (Box, Ltd, Num, RE, 20t + 6xCD, Comp + 4xDVD-V, NTS) Mercury, Interscope Records, Universal Music Group 00602527788333 UK, Europe & US 2011
Achtung Baby (CD, Album, Dlx, RM + CD, Comp) Universal Music UICY-10020/1 Japan 2011
Achtung Baby (CD, Album, RE) Universal Records 2778825 Australia 2011
Achtung Baby (CD, Album, RE) Universal Music New Zealand 2778825 New Zealand 2011
Achtung Baby (CD, Album, RE + CD, Comp + Dlx) Universal Records 2778826 Australia 2011
Achtung Baby (CD, Album, RE, RM) Universal, Island Records, Interscope Records, UMe B0016042-02 US 2011
Achtung Baby (CD, Album, RE, RM) Universal, Mercury Music Group UICY-10022 Japan 2011
Achtung Baby (CD, Album, RE, RM) Universal, Interscope Records, Mercury 0252778825 Canada 2011
Achtung Baby (CD, Album, RE, RM + CD, Comp + Dlx) Island Records, Universal B0016043-02 US 2011
Achtung Baby (CD, Album, RE, RM + CD, Comp + Dlx, Dig) Mercury Music Group, Interscope Records 00602527788265 UK & Europe 2011
Achtung Baby (CD, Album, RE, RM + CD, Comp + Dlx, Dig) Interscope Records, Universal Music 60252778826 Brazil 2011
Achtung Baby (CD, Album, RM) Universal Music Russia 4605026709416 Russia 2011
Achtung Baby (CD, Album, RM + CD, Comp) Mercury Records 9787888800984 China 2011
Achtung Baby (CD, Album, RM + CD, Comp) Island Records, Universal Music Group 60252778826 Brazil 2011
Achtung Baby (CD, Album, RM + CD, Comp + Dig) Mercury, Interscope Records 00602527788265 Canada 2011
Achtung Baby (CD, Album, RM + CD, Comp + Dig) Mercury Music Group, Interscope Records 00602527788265 South East Asia 2011
Achtung Baby (CD, Album, RM + CD, Comp + Dig) Mercury, Interscope Records 00602527788265 Malaysia 2011
Achtung Baby (CD, Album, RM + CD, Comp + Dig) Universal Records 2778826 Argentina 2011
Achtung Baby (CD, Album, RM + CD, Comp + Dig) Universal Records 2778826 Indonesia 2011
Achtung Baby (CD, Album, RM, RP) Universal 00602527849041(86) Poland 2011
Achtung Baby (CD, Album, RM, RP) Mercury Music Group, Interscope Records, Universal 00602527788258 Europe 2011
Achtung Baby (CD, Album, RM, RP, 20t) Mercury Music Group, Interscope Records, Universal 00602527788258 Europe 2011
Tak Sony nesklamalo tak kto si toto kúpi neviem.Takze žiadne Live koncerty ku každému album. Hmmm bstrany ktoré už mame na reedícií z 2006. Sony si točí svoj recyklo kolovratok. Nemám slov a zachvilu určite oprášia box singly. Ach jaj Depeche Depeche preč čo najďalej od Sony.
CD 15
1. Photographic - seems like Some Bizarre Version for sure
2. Sometimes I Wish I Was Dead - Flexi Disc Version? 1st time on CD then
CD 16
1. Dressed In Black - Record Mirror Version? 1st time on CD then
CD 17
2. Death’s Door - Soundtrack Version?
3. Death’s Door - Jazz Mix or Live? as the box features studio versions only this should be Jazz Mix
Disc: 18
1. Oh Well - Edit from 7”? 1st time on CD then
2. Oh Well - Black Light Odyssey Remix? If so it’s strange, maybe it’s Amazon’s typo and there’s only 1 Oh Well track
11. Heroes - Highline Sessions Version - 1st time on CD then
violator_2008
23
15. október 2019 o 14:20
vyzera to pekne a tesim sa. este ked by to bolo limited edition… :D
Get Right With Me
24
15. október 2019 o 14:27
Jednoducho recyklácia už vydaného. Sony si ide svoje… money money. Žiadna pridaná hodnota tohto boxu žiadny koncert,žiadne nevydané remixy,žiadne štúdio a Live session.
Get Right With Me
25
15. október 2019 o 14:30
No to ti závidím že sa tešíš. ????Ja nie nemám z čoho, pretože to všetko už mám. Obsah rovnaký len obal iný.
Get Right With Me
26
15. október 2019 o 14:31
Get Right With Me [#25]:
No to ti závidím že sa tešíš. Ja nie nemám z čoho, pretože to všetko už mám. Obsah rovnaký len obal iný.
violator_2008
27
15. október 2019 o 15:26
Get Right With Me [#25]:
No to ti závidím že sa tešíš. ????Ja nie nemám z čoho, pretože to všetko už mám. Obsah rovnaký len obal iný.
vidis - mne zas nechybaju tie “nove” veci. ked by boli po PTA skoncili a nevydali uz nic nove, tak by sa nic nestalo (resp dost by som usetril a mohol investovat do dalsich verzii Black Celebration :D)
ale iste by sa mi pacilo, ked by vydali nejake starsie, dosial nevydane veci (vid Violation tour, alebo nejake skladby, ktore by nikdy nedali nikam), lenze vyzera to tak, ze nic take nemaju. Violation tour nemaju kvalitny video zaznam (resp neviem presne CO sa tam stalo, ze to nikdy nedali von, dost o tom mlzia - ten soundboard zvukovy zaznam z Londyna je celkom dobry, ktovie) a ine skladby, ktore by dosial nevydali zrejme nemaju - vzdy mali problem s dostatkom skladieb na cely album + B-sides singlov.
A nejake zašumené a zahuhlané bootlegy ma fakt nezaujimaju (TOTO fakt nechapem, ze to niekto kupuje - piratske nahravky so strasnym zvukom a falosnym spevom…)
Gabriel
28
15. október 2019 o 15:40
@violator_2008 [#23]: kazdy release je limited edition. Ziadna nahravka sa nelisuje vecne. Vynilove boxy maju naklad cca 12000 - 18000 kusov. Tento box bude vzhladom na cenu zrejme naklad par tisic kusov.
Rajny
29
15. október 2019 o 17:11
The grabbing hands grab all they can
All for themselves after all
.... in large amounts
AgentOrange
30
15. október 2019 o 17:46
Dal jsem jim na oficilani FB comment
“I promise I will buy it when Alan Wilder is back”
udelejte totez
ViolateYou
31
15. október 2019 o 18:57
Radsej si tie peniaze co by som dal za tento zbytocny box odlozim na 3-4 koncerty DM na dalsie 2 tour
Get Right With Me
32
15. október 2019 o 19:08
Violator 2008 nemyslel som bootlegy ale normálne koncerty nimi natočené. Taký London 1982 pár piesni je na singloch, London 1983,84 Liverpool,Basel 1984,Birmingham 1986, Lievin a Milan 1993. Tieto koncerty som myslel. Potom je parádny soundboard Los Angels sa mi zdá z 1998 a z Violator tour je parádny San Francisko a Los Angels. A ešte viac toho je len Sony sa proste bude držať len oficiálneho katalógu takze keď by len prišiel taký Barassi le s nejakým koncertom to by asi nepochodil. Preto bola možnosť to všetko pichnúť k tým albumom ako bonusové CD. Ako take U2 Joshua Three 1cd klasika album a druhé koncert z toho obdobia.
Get Right With Me
33
15. október 2019 o 19:17
ViolateYou presne tak sú to vyhodené peniaze. Úplne zbytočný box a tie čiernobiele covery… nemám slov. Vedieť tak anglicky by som sa spýtal čo to ma znamenať či si robia srandu. A ako som uz písal prídu na rad single boxy potom všetky albumy na vynile v jednom boxe a nakoniec to Sony zaklincuje veľkým Best Of… ach jaj
1. CD1 - CD10 su remastre z 2006/2007. Vylisovane boli z Mute UK DDP suborov. (poznamka: DDP sa nazyva zdrojovy subor z ktoreho sa lisuju CD, cize nieco ako master nahravky), O tom, co DDP subor: https://www.justmastering.com/article-ddpfileformat.php
2. CD11 - CD14 su obycajne albumy, ktore neboli nijako remastrovane. Opat boli vylisovane z DDP suboru, a nie ripovanim predtym vydaneho CD.
3. koncept CD15 - CD18 bol povodne urceny iba skladbam z b-stran singlov a tak tak tam nie su remixy.
4. skladbu “Dressed In Black (Record Mirror Version)” prepasoval v dlzke bez fade-out, ktory tam povodne bol. V sklade DM totiz nasiel verziu bez fade-outu.
5. Na otazku, preco nevydali dema skladieb odpovedal, ze v sklade DM sa dema skladieb nenachadzaju.
In Your Memory
35
15. október 2019 o 20:20
@violator_2008: Zavzdusnovanie sa tu ma svoje opodstatnenie. Ty sa nezavzdusnujes, lebo si to ides kupit, kedze si zberatelom takejto povahy. Ja som napr. nikdy nechapal, preco niekto potrebuje jeden singel alebo album vydany v kazdom state. Naco by mi to bolo, ked obsah nosica je rovnaky. Ale nekritizujem, len som to nikdy nevedel pochopit. To je vsetko. Chapem zberatelstvo ako take, sam zbieram postery DM z roznych starych casakov (Pop Rocky, Popcorn atd..), zbieram knihy (oficialne/neoficialne), tour programy, vsetko z tochto sudka… My sme tu poniektori zavzdusneni koli koncertnym releasom a ver, ze by bolo z coho v archive vyberat…
Tento box je sice pekny, ale mna uz DM rozkami neopiju. A Heroes v original kvalite bude zachvilu lietat po nete ako volny stebotavy vtacik. Ja som vlastne aj stastny, ze tam nie je nic co by ma nutilo ten box kupovat. Tym by to vlastne riadne pokakali, keby tam vlozili nieco raritne, nevydane. Prajem vsetkym prijemnu vychutnavku. Mne bohuzial neostava nic ine, len opat dufat, verit a kracat dalej.
@Get Right With Me: Tych Live veci, hlavne z 80s je tam neurekom. To by bola cista almazia, dostat sa oficialne k tymto skvostom. A mam na mysli aj video zaznamy. Teraz nie som si uplne isty, ale na home fore sa tam o tom aj diskutovalo a jeden fanusik dokonca spominal zaznam tusim z LA 1986 (neviem, ci len audio alebo aj video). Udajne to potvrdil sam Alan Wilder a bolo to v plane k vydaniu, ale ze nechavali si to na horsie casy. Takto si tu diskusiu pamatam ja. verim, ze tych video/audio zaznamov jesto v archive dost, ale…???
Get Right With Me
36
15. október 2019 o 21:12
In your Memory spomínam si tiež na jeden rozhovor s Widerom kde spomína že majú zaznamenane každé turné. Len otázka je kde to všetko leží keďže Barassi odpovedal na tie dema že u DM sa nenachádzajú. Takze určite ani tie koncerty či už obrazové alebo audio. Buď to bude u Wildera alebo u Millera. Niečo má BBC a radia v archíve. Otázka je ešte čo má vlastne Barassi k dispozícii v tom archíve DM. Veď si určite videl to bonusové DVD k black celebration tam sa mihnu super zábery z Black celebration tour. No ale jedno je iste že DM sú v tomto riadne pozadu oproti iným kapelám že keď niečo vydajú tak aby sa to aj oplatilo kúpiť že je tam niečo navyše čo ešte nevyšlo.
ingle
37
15. október 2019 o 21:35
Jako dárek mají DM pro fans přichystané senzační překvapení v
září chtějí v Anglii sestavit vůbec své první live-album. Ještě před vánoci by se mělo 2LP
jako dokument World Tour ‘8G objevit v obchodech.
Bravo (16. 12. 1986)
DM své plánované SLP-live z posledního turné nechali zemřít. Za to již plnou silou pracují
na novém albu, které je očekáváno v květnu 1987
ingle
38
15. október 2019 o 21:40
1986-07-14 Irvine Meadows, Irvine, CA, USA. Mělo jít o tenhle dvojkoncert ,. Z videa kus lze zhlédnout,na Black celebration remastered 2006 ,, někde v místech kde hrají Black celebration,,, video musí být famózní.
Tomba
39
16. október 2019 o 01:02
Promoval bych to skladbou č.6 z devátého CD.
Monghi
40
16. október 2019 o 08:04
pozrite, treba sa tesit, ze Alanovi pribudnu na ucet nejake bubaciky zasa, co aj tak neovplyvni nic, ani jeho zaujem vratit sa k hudbe. Pre mna osobne su zaujimave len posledne disky s b-stranami, kvoli atmosfere ...
aj tak je to cisto biznis dielo a ma co docinenia s nominaciou do Hall Of Fame a samozrejme s chystanym filmom “Spirits In The Forest”
tommy
41
16. október 2019 o 10:34
Veď to ma presne napadlo… Alan sa môže tešiť, že staré veci sa stále dobre predávajú a často hrajú na turné... Ale nový album bude určite najlepší v histórii a naživo znie úžasne… Povie Andy na tlačovke na nejakom “mega” štadióne…
In Your Memory
42
16. október 2019 o 21:28
Get Right With Me [#36]:
In your Memory spomínam si tiež na jeden rozhovor s Widerom kde spomína že majú zaznamenane každé turné. Len otázka je kde to všetko leží keďže Barassi odpovedal na tie dema že u DM sa nenachádzajú. Takze určite ani tie koncerty či už obrazové alebo audio. Buď to bude u Wildera alebo u Millera. Niečo má BBC a radia v archíve. Otázka je ešte čo má vlastne Barassi k dispozícii v tom archíve DM. Veď si určite videl to bonusové DVD k black celebration tam sa mihnu super zábery z Black celebration tour. No ale jedno je iste že DM sú v tomto riadne pozadu oproti iným kapelám že keď niečo vydajú tak aby sa to aj oplatilo kúpiť že je tam niečo navyše čo ešte nevyšlo.
Je uplne jedno, kde sa tie koncerty nachadzaju. Oni o nich velmi dobre vedia. A neverim, ze by sa k nim nedostali vsetky tie komenty a frustracie na ofiko strankach a forach. Stale maju pocit, ze to nikto nechce? Vo vydavatelstve by len cumeli, ako by sa po nich zaprasilo… Osobne si myslim, ze kazdym rokom sa vytraca sanca, ze sa niekedy k takemuto niecomu dostaneme, lebo ked vyhynie generacia fans ktora si to pamata, nebude to uz pre koho robit. A nikto sa potom do takychto projektov uz pustat nebude, bez moznosti nieco z toho vytrieskat. Stretol som Alana par krat, ale bol som z neho na sracky, tak taketo otazky isli bokom Mat este sancu stretnut aspon Millera, tak sa ho nieco taketo opytam.
Get Right With Me
43
16. október 2019 o 21:40
In Your Memory alebo to budú všetko vypúšťať až keď DM oznámia definitívny koniec. Veď niekto musel mat prístup dajme tomu k tým koncertom keď sa robili singly. To by bola otázka na Barrasiho či to je na sklade DM, alebo klasika nemáme ,neevidujeme.
Lojzo
44
16. október 2019 o 21:50
Ja si skor myslim ze taketo veci sa budu predavat vzdy a za dobre prachy tak ako posledny MODE Box, po nom sa tiez zaprasi, myslim ze aj v tomto idu na istotu, ved ak ja svoj archiv necham synovi a poviem mu ze este toto nam chyba a bolo by dobre to mat doma ako oficialne vydanie tak to kupi on o par rokov ak to vydaju, rozhodujuca bude cena a ako pisal Monghi kdesi vyssie tie ceny nie su urcene pre nas trh ked mas za box vysolit polovicu vyplaty… ved ked sa pozriete kolko toho vyslo uz od Elvisa tak dovi dopo a furt to vela ludi kupi aj x rokov po jeho smrti… a mozno sa mylim
In Your Memory
45
16. október 2019 o 21:51
K tomu boxu, ja by som si ho aj kupil, keby vydavali z casu nacas aj nejake koncertne raritky, ludia by on podla mna prejavili vacsi zaujem, pretoze by neboli frustrovani ze vychadza stale dookola to iste. Samozrejme by to poniektori aj odignorovali, ale brali by to ako doplnok do zbierky, s tym ze nabuduce vyjde aj nieco raritnejsie. Takto si premyslia, do coho investuju, kedze je tam predpoklad, ze takychto boxikov nas caka este vela. A dalsia vec, naco je 40-50rocnemu fanusikovi takyto box s vecami ktore uz davno ma? Cas bezi, roky pribudaju… Aj keby som bol ochotny zaplatit, no naco mi to bude?
@Monghi: Dnes opustila Amazon krasna krabicka obsahujuca 6 diskov s nazvom The Cure “40 LIVE – CURÆTION-25 + ANNIVERSARY”, mimochodom 2xBluRay + 4CD. Smeruje na moju adresu a v piatok v den vydania ju mam na stole
A takto pekne by som si to predstavoval aj s DM. Krasny obal, dvojzivak s rozdielnym setlistom, vyborne natocene atd…
Get Right With Me
46
16. október 2019 o 21:59
In Your Memory chystám sa ho kúpiť tiež. Tak to je paráda. Trilogy z Berlína je bomba moje tri najobľúbenejšie albumy zahrané v plnej dĺžke. U DM môžme len snívať o niečo takom.
In Your Memory
47
16. október 2019 o 22:08
Get Right With Me [#43]:
In Your Memory alebo to budú všetko vypúšťať až keď DM oznámia definitívny koniec. Veď niekto musel mat prístup dajme tomu k tým koncertom keď sa robili singly. To by bola otázka na Barrasiho či to je na sklade DM, alebo klasika nemáme ,neevidujeme.
Lenze ak sa opytas mailom Barrasiho, Millera, Kesslera a pod., nikto na takuto otazku fanusikovi neodpovie, len pre jeho krasne modre oci, alebo preto ze to chceme vediet. Budu sa vyhovarat, to je ista vec. Zahadou stale ostava, preco stale ignoruju koncertne nahravky. Si zober, ze k dnesnemu dnu neboli schopny vydat DVD Hamburg 1984, no a to je oficialny VHS release. Ta predstava, ze za prvych 20 rokov svojej najplodnejsej kariery nevydali dokopy nic koncertne, ma zabija. A to sa bavime hlavne o 80s, kedy koncertovali kazdy rok, s novym turne. Mame tu: VHS Hamburg 1984, 101 dokument (to ani nie je cely zaznam, mimo audio nahravky), potom tu je Devotional (zlepeny na padrt) a to je vsetko. Cize dokopy absolutne nic, pretoze to je velmi malo na 20 rokov. Jedine, ze v tych archivoch sa naozaj nieco nachadza, ako si spominal ten rozhovor s Wilderom, no ale ani to nikto dodnes oficialne nepotvrdil a nevyhlasil.
In Your Memory
48
16. október 2019 o 22:19
Get Right With Me [#46]:
In Your Memory chystám sa ho kúpiť tiež. Tak to je paráda. Trilogy z Berlína je bomba moje tri najobľúbenejšie albumy zahrané v plnej dĺžke. U DM môžme len snívať o niečo takom.
No jo, Trilogy je pecka a na tento novy box sa neskutocne tesim. Na Hyde Park som bol aj v kine, takze cista spokojnost… Ma strasne stve, ze taketo peripetie musim prezivat s DM, mojou najoblubenejsou kapelou. Je fajn si o tom pokecat, ale bohuzial si nic nevynariekame. Budeme musiet cakat, cakat a cakat. lenze ako sa u nas hovori, treba dozit
Get Right With Me
49
16. október 2019 o 22:19
Zaujímavý postreh ale pravdivý. Je to bieda a ten Hamburg tak to že nevydali aspoň na DVD je smutne. Taký koncert, mám ho rad a oni ho ignorujú. Na druhej strane to sa sa mi zdá Gore vyjadril že neboli s ním spokojný ako to bolo natočené. No ťažko s nimi . A zas keď vidím taký Rolling Stones čo všetko vydávajú tak žasnem a na druhej strane som smutný že DM nič . Len samé recyklácie toho co už vyšlo. Ináč 8.11 Rolling Stones vychádza další je to starší koncert. No neporazí ta
In Your Memory
50
16. október 2019 o 22:30
Get Right With Me [#49]:
Zaujímavý postreh ale pravdivý. Je to bieda a ten Hamburg tak to že nevydali aspoň na DVD je smutne. Taký koncert, mám ho rad a oni ho ignorujú. Na druhej strane to sa sa mi zdá Gore vyjadril že neboli s ním spokojný ako to bolo natočené. No ťažko s nimi . A zas keď vidím taký Rolling Stones čo všetko vydávajú tak žasnem a na druhej strane som smutný že DM nič . Len samé recyklácie toho co už vyšlo. Ináč 8.11 Rolling Stones vychádza další je to starší koncert. No neporazí ta
No, ten Hamburg nie je najkrajsi koncert, co sa videa tyka, to treba uznat. Navyse je dost tak akosi temne natoceny. Dost tmave video. Ale ten setlist a live verzie skladieb su uzasne…
Ten Rolling Stones evidujem, nakolko som zberatelom live zaznamov od roznych interpretov, teda kapely ktore mam rad. Veru je to na porazenie
bob3
51
17. október 2019 o 06:17
Tohle je pomerne znamy BBC dokument z tour 1983, ale nahravany z tv vysilani na video takze tam jsou i jine veci, na konci je pro me ukryta rarita, live studio performance 84 singlu Somebody / Blasphemous Rumours hrane a zpivane nazivo v poradu Whistle Test, dokonce Andy hraje v Rumours basovou linku, pro me suprovy objev..
@In Your Memory: Miller nenosi v hlave co je v sklade DM, cize on ani odpovedat nevie. Podobne Kessler, on navyse na fanusikovske otazky nema dovod odpovedat.
Zastanem sa ale Barassiho. Ja sa ho obcas opytam na nejake detaily. Otazky ale nesmu byt naivne a treba mat prehlad, na co ma vplyv a na co zasa uz nie. Cize ak sa opytas Barassiho, v akych formatoch boli v sklade videa z Hamburgu, a ci v ramci jeho prace robil transfer do digitalneho formatu on alebo Sony, tak ti urcite odpovie. Ak sa ale opytas, ze preco DM nevydaju Hamburg na dvd, tak odpoved nedostanes, lebo on za vydavanie nahravok zodpovedny nie je a ak by aj vedel, ze sa nieco vydat chysta, je pod zmluvou o mlcanlivosti.
mr.kervic
53
17. október 2019 o 20:28
@Get Right With Me: Hamburg 84 je vydaný na DVD, síce neoficiálne ale je. Ja ho mám tiež. Použitý záznam je z laserdisku a kvalita veľmi dobrá.
In Your Memory
54
17. október 2019 o 21:19
@Gabriel: Skor by ma zaujimali koncerty, o ktorych sa nevie ci existuju, pripadne ak ano, ci su cele atd. A kedze sa jedna hlavne o obdobie 80-90, Miller ma napadol v suvislosti s tym, ze on bol v tom obdobi s DM uplne vsade a robil uplne vsetko, kedze DM spadali pod Mute. Ak sa nejedna o zaznamy, ktore natacala nejaka TV, potom musel byt pri takychto projektoch osobne. Vtedy natacanie neprebiehalo ako dnes, takze tie koncerty museli byt v archive Mute. Kde su ale teraz a ci ich posunul do skladu DM, to by uz Barassi mohol vediet. Ale toto z neho nevytiahnes, nech naformulujes otazku akokolvek, kedze sa jedna o koncerty o ktorych siroka verejnost pravdepodobne ani nevie. Mozno niekto z Fans ano, mozno nie. Neviem, ale chcel by som vediet…
V tomto smere bol Alan vzdy najvacsi macher. Ten by ti odpovedal na vsetko, co by si len chcel. Vzdy bol s odpovedami uprimny, priamy, vystizny a strucny…
In Your Memory
55
17. október 2019 o 21:20
@Get Right With Me: BluRay/CD box The Cure dnes prisiel Je prekrasny
@Gabriel [#56]: Vybavene. Uspokojiva odpoved Hadam raz vyjde…
Get Right With Me
58
17. október 2019 o 23:48
In Your Memory super ja až budúci tyzden dnes som to len objednal. Mr.kervic viem že je už na DVD ale nie to oficiálne,škoda. Tiež som si to chcel objednať ale strašne mi tam chýbajú Ice Machine a Puppets,čo by pri oficiálnom vydaní tie piesne boli asi ako bonus. Ale čo už,ináč ale to je záhada s tým DM čo sa týka nahrávok a tak mi to pripadá že ten ich katalóg obsahuje len albumy a singly. Veď to neni možné tie koncerty musí niekto mat čo útržky z nich vyšli na singloch. London 82,Liverpool,Basel 84,Birmingham 86,Lievin a Milan 93. Ach Jaj idem si pustiť nejaký koncert od Rolling Stones aspoň ti myslia na fanúšikov vyber je bohatý na rozdiel od DM. A budúci tyzden The Cure.Sakra je to smutne sere ma to.Hotovo,bodka dobru noc všetkým.
Monghi
59
19. október 2019 o 19:19
Nikdy ma neprestane na DM stvat jedna zasadna vec ... a to ako s vysoka kadia na svoju minulost. Nemaju k nej absolutne ziaden vztah, doslova ich vedia spomienky vyviest z rovnovahy. Stale sa akoze pozeraju do buducna, prezentuju sa ako kapela, ktora sa akoze nepozera dozadu a najviac ma vie pobavit, ako, hlavne Fletch, neustále machruje s tym, ze oni pritahuju stale mlade publikum. Heh, lenze si akosi neuvedomuju, ze to mlade publikum sa velmi rychlo zacne pozerat do ich minulosti a zamiluje si ju ... a to z jednoducheho dovodu. Mlady clovek totiz dospelackym, pomaly “stareckym” temam aktualnych albumov nerozumie a odpovede na svoje otazky najde prave v tych starych skladbach, ked Gore zapasil s rovnakymi citovymi problemami, ako zapasia ti mladi fanusikovia ... to su veci, ktore sa jednoducho nemenia. Tieto problemy su a budu vecne.
Ze preco dnes stare kapely pritahuju mladych? No prave pre toto!!! Sucasne popove, pozerske a odpadove hudobne produkty nejdu vobec do hlbky, klzu po povrchu a zaoberaju sa konzumnym sposobom zivota. Produkuju seno a toto seno ich publikum zerie. Preto ten svet vyzera tak, ako vyzera. Ale najdu sa medzi pubertiakmi stale trochu viac premyslajuci a citiaci, ti, co chcu ist do hlbky a nakoniec skoncia pri vsetkych tych skvelych kapelach ako U2, Cure, Stones, Doors, Bowie, Nick Cave a podobne. A budu snivat o tom, ako radi by ich koncerty zazili ... a su kapely, ktore si toto uvedomuju a z casu na cas to tym mladym dopraju zazit. By ste mali vidiet, co s pubertiakmi, ci 20tnikmi, dokazu v prvych radoch robit stare pecky napr. od Cure. Doslova padaju do kolien a po liciach im stekaju krokodylie slzy, pretoze Robo spieva presne o tom, co prezivaju a on to na podiu preziva s nimi.
Nechapem preto, preco sa DM tomuto brania, Gahan sa hra na tazkeho pozera a pritom je dnes uz len lacnou kopiou inych “frajerov”. Svoj jedinecny styl pochoval s nastupom albumu Exciter. Ta ich mylna predstava, ze fanusikovia chcu do nemoty pocuvat len NLMDA, ETS, PJ, EC, ci Stripped ... a ked siahnut do minulosti, tak JCGE ... to im akoze trapne nie je )) A pritom to tak zaposobi len na Britov ... tak bohaty archiv, tolko skladieb, ktore dokazu poslat cloveka do kolien, ale oni idu akoze stale vpred ... co je fajn, len by to chcelo mysliet aj na skutocnych fanusikov, nielen tych, ktori idu na koncert DM, pretoze oni su “must see” a dame si selficko, ze sme tam boli ... fans DM mozu len snivat o tom, co dokazu robit pre svojich fanusikov taki U2 ...
Gabriel
60
19. október 2019 o 19:47
@Monghi [#59]: prelozit, vytlacit a poslat do Santa Barbary!
Gabriel
61
19. október 2019 o 19:53
@Get Right With Me [#58]: Kde chyba Puppets a Ice Machine? Obe v boxe najdes.
Gabriel
62
19. október 2019 o 19:57
Cim viac nad tym premyslam, tak do toho boxu asi pojdem. Mozno len preto, ze DM nikdy nic podobne za 40 rokov nevydali… a co my vieme ci to nebude labutia piesen kapely…
Monghi
63
19. október 2019 o 20:58
ten box ma, podla mna, svoju logiku a je fajn, ze sa to vyda ...
Get Right With Me
64
19. október 2019 o 21:13
Gabriel to som myslel Hamburg 84 tam chýbajú Ice Machine a Puppets
Get Right With Me
65
19. október 2019 o 21:25
No logiku to má že sú všetky albumy a b-strany pokope v jednom boxe. No ale kupcov si určite nájde. Ja osobne si to určite nekúpim pretože už mám ich albumy aj s b-stranami. To iste určite spravia aj s albumami na vynile v jednom boxe. To takisto nebude mať vôbec zmysel kupovať . Ale ako to býva sto ľudí sto chuti. A ináč tie covery albumov podľa obrázka sú fakt čiernobiele?
mr.kervic
66
19. október 2019 o 21:56
Heroes tam dajú ale čo napríklad taký SO CRUEL cover U2 ?
Gabriel
67
19. október 2019 o 22:35
@mr.kervic [#66]: Barassi napisal, ze nevie, preco nebola So Cruel zaradena na CD.
Spekulovat o dovodoch je teda mozne v rozsahu “zamer az nedbalost”. Ja si myslim, ze zauradovala nedbalost a zabudli na nu.
Osobne mne chybat nebude, pocul som ju asi 2x a treti krat si ju pustit uz neplaujem.
Gabriel
68
19. október 2019 o 23:19
A len male doplnenie, jedna sa o cislovanu limitovanu ediciu boxov.
Notik
69
20. október 2019 o 08:53
inak trefne velmi od Monghi ho, uplny traposko Gahan na koncerte kde pozuje z puskou.
Pusti si StD - Remixed Extended. Hned zaciatok.
A v soundcloude 4:04
Je to taky Zdeno z Popradu ale myslim, ze je to ono. Jedine, ze by som sa mylil
Rajny
74
21. október 2019 o 23:00
4:03-4:04 sorry, ze pisem az 3 prispevky.
jozefst
75
22. október 2019 o 15:31
Tak to že v boxe nie je So cruel, tak to nie je dobrá vizitka. Keď už sa jedná o takýto veľký box, tak na ňom mala byť. Divné, že táto skladba nevyšla v ich diskografii napríklad ako b-strana singla. To isté aj Heroes, ktorú vydajú len v rámci tohto boxu. V niektorých veciach ich vydavateľská politika zlyháva a to ešte treba napríklad spomenúť video verziu Enjoy the silence s predohrou, ktorá sa doteraz na nosiči neobjavila (aspoň si myslím) a aj Death’s door, ktorá na singli Condemnation vyšla iba v jazz mixe a až teraz ju zaradili na tento box.
Get Right With Me
76
22. október 2019 o 19:28
Jozefst So Cruel nemohla vyjsť v ich diskografii lebo to bola špeciálne natočená pieseň pre U2. Ten Enjoy sa mi zdá vyšiel volalo sa to tuším Mute collection ako video edit. A ten Death’s Door tiež vyšiel je na soundtrack cd Until the end of the world v roku 1991.
jozefst
77
22. október 2019 o 19:49
Get Right With Me, tie skladby, ako spomínaš povychádzali inde, len nie na nejakom konkrétnom DM singli a práve to som mal na mysli. Napr. ETS s tou predohrou by sa kľudne hodila aj na album. Lepšie by vyznela. So cruel, je to cover na špeciálny album U2 k výročiu albumu Achtung baby, ale tiež mohla byť zaradená na nejaký singel a chýba dokonca aj na tomto boxe. Death’s door v klasickej verzí by bola na singli Condemnation lepšou voľbou.
Get Right With Me
78
22. október 2019 o 20:03
To hej súhlasím s tebou ale realita je iná. Mne je tiež ľúto že ten Enjoy nevyšiel ako singel to si pamätám dodnes aký som bol sklamaný keď vyšiel čakal som som ten z videoklipu. A Deaht’s Door tiež ,na singly iba jazz mix. Popravde ten má nebaví taký je uťahaný. Ten So Cruel to bude asi zámer prečo neni na boxe. Určite je to politika vydavateľstva alebo U2. Boli oslovený o nahratie piesne dostali money a týmto zhaslo.
bob3
79
23. október 2019 o 18:16
Tento track se nenachází na žádném CD z připravovaného boxetu Mode:
@Rajny [#74]:
aj ja som to tam pocul. Hned ma napadol ten mix
Rajny
81
24. október 2019 o 16:19
ml101 [#81]:
@Rajny [#74]:
aj ja som to tam pocul. Hned ma napadol ten mix
Bingo, super. Mas depesacky sluch. Kto to este pocul?
Gabriel
82
24. október 2019 o 20:51
Jeden silny offtopic: Navstevuje prosim tento web, alebo pozna niekto z vas depesaka, ktory sa venuje web / Facebook marketingu? Ak ano, prosim skontaktujte sa so mnou cez .(Pre zobrazenie tejto e-mailovej adresy musíte mať zapnutý JavaScript). Dakujem.
Nemuslim si, ze je to rozpredane. V Panta Rhei sa to bude povalovat medzi OPUSmi dlho predpokladam.
Kto dnes vysoli 300€ za nieco co vie streamovat…
Kto z vas niekedy v poslednej dobe otvoril Universe box (ak ho ma)?
Taky zavadzac a sadac prachu sa z neho stal.
Pridávať komentáre môžu iba zaregistrovaní a prihlásení depešáci.
Názory Devotees (84)
In Your Memory
1 13. október 2019 o 08:30
To som tu jediny frustrovany? Je pre mna neuveritelne, co sa z kapely DM stalo. Ked nabuduce podpisu zmluvu s inym vydavatelstvom, tak podme este raz, vsetko dookola…
To sa fakt nenajde nikto z okolia kapely, kto by mal zaujem vytiahnut a oprasit stare live koncerty? Neverim, ze sa ku vsetkym tym ludom nedostali tieto frustracie. To je fakt take komplikovane vydat aspon minimalne starsie audio koncerty, trebars aj v takomto boxe? Akosi ma nenapada, pre koho je urcene toto vydanie. Ja dufam, ze budu v strate, aby si uvedomili, ake faux pas to bolo.
A najhorsie, no a zaroven aj paradoxne na tom je, ze ked vydaju novy album, tak vlastne to najdolezitejsie je koncertne turne. Na druhu stranu, ked sa jedna o release, nikto to neriesi. Mame tu singles boxy, mame tu dokument o fans, mame tu box plny albumov dobre ze nie vo zvuku 100.1, no a koncertny release stale nikde
Inac ma u DM vobec neprekvapi, ak projekt 101 v 4k bude zmietnuty zo stola. Vsak 101tku tu uz predsa mame, komu by naco bolo treba vydat to iste este raz
Otrasne!!!
In Your Memory
2 13. október 2019 o 08:36
Mnoho inych kapiel robi neuveritelne veci. A odvolavaju sa na hlas fanusikov. U DM sa to robi opacne. Udajne chcu urobit nieco pre fanusikov, ale nic sme dokopy nedostali
Gabriel
3 13. október 2019 o 09:09
@In Your Memory: Nie je zatial zname, co bude obsahom boxu. Nesudme skor, ako vieme detaily. A ak box bude obsahovat, to, co uz vsetci doma maju, tak jednoducho nie sme cielovka a ide sa dalej. Antologiu Depeche Mode este nikdy nevydali.
In Your Memory
4 13. október 2019 o 09:30
@Gabriel: Aha, ja som myslel ze obsah je uz znamy. Nesledujem to ako som niekde postrehol, ze to maju byt albumy v 5.1 a co ja viem co vsetko…
40 vyrocie kapely je za dverami a ja este stale zijem v nejakom dreamlande. Neviem preco sa tym stale rajcujem, ale do poslednej chvile verim, ze niecim kapela v buducom roku prekvapi, co sa samozrejme tyka live zaznamov…
Get Right With Me
5 13. október 2019 o 09:31
No to by museli ist preč od Sony a spraviť si vlastne vydavateľstvo ako taký Rolling Stones ktorý každú chvíli niečo vydáva pre fanúšikov. DM má tiež toho veľa v archíve len kedy to vydá je otázne. Hm taký box Live 81-2017 to by bolo. Hádam sa dočkáme
In Your Memory
6 13. október 2019 o 09:48
Strasne vela kapiel robi neuveritelne veci. Neviem, ci je to vydavatelstvom pri takom formate akym su DM. Ked kapela, nehovoriac o tom ked sa jedna o velku kapelu, chce nieco vydat, cesta sa najde…
Nieviem preco, ale u DM je toto neskutocnou sci-fi zahadou. Koncerty, pokial sa jedna o releasy uplne ignoruju. Neviem totizto, komu predaju napr. taky zaznam z Black Celebration tour, ked generacia fans ktora na tom odrastla vyhynie???
bob3
7 13. október 2019 o 17:08
V 1986 hrali na koncertech zajimave veci, celkove kdyby udelali release nevydanych live tracku byl by to mezi fans trhak, skoda..
tommy
8 13. október 2019 o 17:39
Presne, ako sa píše v príspevku č. 5 - DM mali mať už dávno vlastné vydavateľstvo… Tým by si zachovali ako-takú nezávislosť a odstup… Proste v duchu svojej prapôvodnej filozofie… Ale v poslednom čase mám pri DM taký zvláštny pocit, ako keby chceli siahať a dosiahnuť také (bez)významné statusy… Príde mi to ako taký “Basildonský komplex”.
vocal
9 14. október 2019 o 07:51
verím, že sa dočkáme ... a možno aj acoustic live nahrávku ...
Petrik12
10 14. október 2019 o 17:56
Len človek,čo ma napisane na hlave oot,si môže kupiť tuto kompilaciu….Za 300 eura kupim neskutočne množstvo inych veci a nie tych istych.To je fakt choreeee.Ked už niečo mam,tak si to pre boha nekupim ešte raz.jedine tak pivo,aj 100 razy…....cha cha chaaaaa…..
Get Right With Me
11 14. október 2019 o 18:22
Tak veru,ak to budú len albumy zabalené v peknom boxe,tak to si určite veľa fanúšikov nekúpi,ja určite nie. Jedine ak niekto začína s DM alebo nemá ich albumy tak to kúpi. Ale koľko ich bude. Ti najskalnejší už dávno majú kompletnú zbierku. No uvidíme aj keď čo asi očakávať od Sony…. recyklácia. No blízky čas ukáže čo to bude nechajme sa (ne)milo prekvapiť.
In Your Memory
12 14. október 2019 o 20:17
Vydavatelstvo vie, ze fanusik uz davno vsetko ma a na druhu stranu kolko nefanusikov si nieco taketo drahe od jednej kapely kupi? Som velmi zvedavy aku raritu tam prilozia, aby si zabezpecili dobru predajnost…
Ale povedzme si otvorene, aj keby tam bolo pribalene audio-video z Violation tour, kto by bol ochotny za to zaplatit 300 EUR?
Monghi
13 14. október 2019 o 21:13
asi takto ... ten datum vydania hovori za vsetko ... a ono, fanusik si to nekupi. A viete preco? Pretoze mu to kupi bud frajerka alebo niekto z rodiny “pod stromcek”
A argument, ze 300 Euro frajerka na darcek neda, si nechajte. SK/CZ nie je trh pre kapelu DM
Budte si isti, ze to bude mat slusny predaj a osobne si myslim, ze aj ked to nebude mat oznacenie “limited edition”, tych boxov zasa az tak vela vyrobenych nebude. A taketo vydania uz roky nie su nicim vynimocne. Najdete to u kazdej “legendarnej” kapely
Staci patrat ...
tommy
14 15. október 2019 o 08:37
Ale nepríde ti ako zbytočné... Už je tých kompilácií na túto kapelu akosi dosť... A to je kapela, ktorá predtým vydávala jeden album každý rok a vyhýbala sa takýmto “prvoplánovým veciam”... Odkedy tam nie je Alan, tak jeden výber strieda druhý... Nezabudnime, že dnes má väčšina mladých (a nielen oni) zaplatenú službu Spotify a kašle na takéto “skvosty” do knižnice, ktoré časom zapadnú prachom…
Monghi
15 15. október 2019 o 09:27
obdobny priklad ... kolko biografii ktorejkolvek slavnej kapely existuje? A naco? Pribeh je predsa jeden ... proste to Sony vydava, zrejme je to sucast zmluvy ... a co? Komu to uskodi, ze to vyjde??
Meky
16 15. október 2019 o 12:24
Takže, tracklist je jasný a takto som to nejako čakal, akurát som myslel, že namiesto B.strán tam bude nejaký live album. Ale kvoli skladbe Heroes to kupovať určite nebudem…
violator_2008
17 15. október 2019 o 12:38
ja tiez nechapem, preco sa tu tak zavzdusnujete. nieto si to kupi (ja napr urcite, lebo to chcem mat v zbierke) niekto nie.
niekomu staci mat po jednom z kazdeho albumu resp singla a je mu jedno ci je to EU, USA, alebo nemecke ci francuzske vydanie, niekto chce mat aj druhu variantu tretieho spanielskeho vydania (album Black Celebration mam zatial v 172 roznych verziach - LP,CD,SACD,MC - a furt nemam dost :D )
velke kapely, resp vydavatelstva velkych kapiel to proste tak robia - pozrite si discogs.com a diskografie Beatles, U2, Rolling Stones, Metallica atd atd - to su kvanta a kvanta vydani - a nie je na tom nic cudne. ludia - ci uz fanusikovia alebo zberatelia to proste chcu a kupuju a púreto sa to vydava. DM su v tomto podla mna dost pozadu - pred 3 rokmi bolo 30te vyrocie Black Celebration - a nic - ziaden box alebo specialne vydanie, pred 2 rokmi MFTM - detto, 25te vyrocie Violatora - nula bodov. A vsetko to boli prelomove albumy.
Porovnajte to s U2 - Achtung Baby 20te vyrocie:
Achtung Baby (12xFile, Album, Dlx, RM, 44. + 14xFile, Comp, Dlx,) Island Records, Universal Music Group B0016043-02 BK02 2011
Achtung Baby (2xCD, Album, Promo, Box) Universal Music Group none Argentina 2011
Achtung Baby (2xCD, Album, RE) Mercury Music Group, Universal Music Group, Interscope Records 00602527788265 Mexico 2011
Achtung Baby (2xCD, Album, RE + 4xCD + 4xDVD-V, NTSC + Box, Ltd,) Mercury, Interscope Records 00602527793702, 2779370 UK, Europe & US 2011
Achtung Baby (2xCDr, Album, Promo, RM, 20t) Island Records, Universal Music Group 00147 147 2011
Achtung Baby (6xCD + 4xDVD-V, NTSC + 2xLP, Album + 5x7”, Cle + B) Universal Music, Mercury Music Group UICY 91796 Japan 2011
Achtung Baby (6xCD + 4xDVD-V, NTSC + Box, Dlx, Sup) Mercury, Universal Music UICY-91797 Japan 2011
Achtung Baby (Box, Ltd, 20t + 2xLP, Album + 2x12”, Blu) Mercury Music Group, Interscope Records 602527788272 Europe 2011
Achtung Baby (Box, Ltd, Num, RE, 20t + 6xCD, Comp + 4xDVD-V, NTS) Mercury, Interscope Records, Universal Music Group 00602527788333 UK, Europe & US 2011
Achtung Baby (CD, Album, Dlx, RM + CD, Comp) Universal Music UICY-10020/1 Japan 2011
Achtung Baby (CD, Album, RE) Universal Records 2778825 Australia 2011
Achtung Baby (CD, Album, RE) Universal Music New Zealand 2778825 New Zealand 2011
Achtung Baby (CD, Album, RE + CD, Comp + Dlx) Universal Records 2778826 Australia 2011
Achtung Baby (CD, Album, RE, RM) Universal, Island Records, Interscope Records, UMe B0016042-02 US 2011
Achtung Baby (CD, Album, RE, RM) Universal, Mercury Music Group UICY-10022 Japan 2011
Achtung Baby (CD, Album, RE, RM) Universal, Interscope Records, Mercury 0252778825 Canada 2011
Achtung Baby (CD, Album, RE, RM + CD, Comp + Dlx) Island Records, Universal B0016043-02 US 2011
Achtung Baby (CD, Album, RE, RM + CD, Comp + Dlx, Dig) Mercury Music Group, Interscope Records 00602527788265 UK & Europe 2011
Achtung Baby (CD, Album, RE, RM + CD, Comp + Dlx, Dig) Interscope Records, Universal Music 60252778826 Brazil 2011
Achtung Baby (CD, Album, RM) Universal Music Russia 4605026709416 Russia 2011
Achtung Baby (CD, Album, RM + CD, Comp) Mercury Records 9787888800984 China 2011
Achtung Baby (CD, Album, RM + CD, Comp) Island Records, Universal Music Group 60252778826 Brazil 2011
Achtung Baby (CD, Album, RM + CD, Comp + Dig) Mercury, Interscope Records 00602527788265 Canada 2011
Achtung Baby (CD, Album, RM + CD, Comp + Dig) Mercury Music Group, Interscope Records 00602527788265 South East Asia 2011
Achtung Baby (CD, Album, RM + CD, Comp + Dig) Mercury, Interscope Records 00602527788265 Malaysia 2011
Achtung Baby (CD, Album, RM + CD, Comp + Dig) Universal Records 2778826 Argentina 2011
Achtung Baby (CD, Album, RM + CD, Comp + Dig) Universal Records 2778826 Indonesia 2011
Achtung Baby (CD, Album, RM, RP) Universal 00602527849041(86) Poland 2011
Achtung Baby (CD, Album, RM, RP) Mercury Music Group, Interscope Records, Universal 00602527788258 Europe 2011
Achtung Baby (CD, Album, RM, RP, 20t) Mercury Music Group, Interscope Records, Universal 00602527788258 Europe 2011
Achtung Baby (CD, Album, RM, RP, Sup) Mercury 00602527788258 Mexico 2011
Get Right With Me
18 15. október 2019 o 12:41
Tak Sony nesklamalo tak kto si toto kúpi neviem.Takze žiadne Live koncerty ku každému album. Hmmm bstrany ktoré už mame na reedícií z 2006. Sony si točí svoj recyklo kolovratok. Nemám slov a zachvilu určite oprášia box singly. Ach jaj Depeche Depeche preč čo najďalej od Sony.
Gabriel
19 15. október 2019 o 13:32
Gabriel
20 15. október 2019 o 13:58
Clanok bol doplneny o podrobnosti o box-sete.
Gabriel
21 15. október 2019 o 14:09
250 EUR @ https://www.amazon.de/dp/B07Z4BQW4F/
Gabriel
22 15. október 2019 o 14:15
Zamyslenie z Home fora:
CD 15
1. Photographic - seems like Some Bizarre Version for sure
2. Sometimes I Wish I Was Dead - Flexi Disc Version? 1st time on CD then
CD 16
1. Dressed In Black - Record Mirror Version? 1st time on CD then
CD 17
2. Death’s Door - Soundtrack Version?
3. Death’s Door - Jazz Mix or Live? as the box features studio versions only this should be Jazz Mix
Disc: 18
1. Oh Well - Edit from 7”? 1st time on CD then
2. Oh Well - Black Light Odyssey Remix? If so it’s strange, maybe it’s Amazon’s typo and there’s only 1 Oh Well track
11. Heroes - Highline Sessions Version - 1st time on CD then
violator_2008
23 15. október 2019 o 14:20
vyzera to pekne a tesim sa. este ked by to bolo limited edition… :D
Get Right With Me
24 15. október 2019 o 14:27
Jednoducho recyklácia už vydaného. Sony si ide svoje… money money. Žiadna pridaná hodnota tohto boxu žiadny koncert,žiadne nevydané remixy,žiadne štúdio a Live session.
Get Right With Me
25 15. október 2019 o 14:30
No to ti závidím že sa tešíš. ????Ja nie nemám z čoho, pretože to všetko už mám. Obsah rovnaký len obal iný.
Get Right With Me
26 15. október 2019 o 14:31
violator_2008
27 15. október 2019 o 15:26
vidis - mne zas nechybaju tie “nove” veci. ked by boli po PTA skoncili a nevydali uz nic nove, tak by sa nic nestalo (resp dost by som usetril a mohol investovat do dalsich verzii Black Celebration :D)
ale iste by sa mi pacilo, ked by vydali nejake starsie, dosial nevydane veci (vid Violation tour, alebo nejake skladby, ktore by nikdy nedali nikam), lenze vyzera to tak, ze nic take nemaju. Violation tour nemaju kvalitny video zaznam (resp neviem presne CO sa tam stalo, ze to nikdy nedali von, dost o tom mlzia - ten soundboard zvukovy zaznam z Londyna je celkom dobry, ktovie) a ine skladby, ktore by dosial nevydali zrejme nemaju - vzdy mali problem s dostatkom skladieb na cely album + B-sides singlov.
A nejake zašumené a zahuhlané bootlegy ma fakt nezaujimaju (TOTO fakt nechapem, ze to niekto kupuje - piratske nahravky so strasnym zvukom a falosnym spevom…)
Gabriel
28 15. október 2019 o 15:40
@violator_2008 [#23]: kazdy release je limited edition. Ziadna nahravka sa nelisuje vecne. Vynilove boxy maju naklad cca 12000 - 18000 kusov. Tento box bude vzhladom na cenu zrejme naklad par tisic kusov.
Rajny
29 15. október 2019 o 17:11
The grabbing hands grab all they can
All for themselves after all
.... in large amounts
AgentOrange
30 15. október 2019 o 17:46
Dal jsem jim na oficilani FB comment
“I promise I will buy it when Alan Wilder is back”
udelejte totez
ViolateYou
31 15. október 2019 o 18:57
Radsej si tie peniaze co by som dal za tento zbytocny box odlozim na 3-4 koncerty DM na dalsie 2 tour
Get Right With Me
32 15. október 2019 o 19:08
Violator 2008 nemyslel som bootlegy ale normálne koncerty nimi natočené. Taký London 1982 pár piesni je na singloch, London 1983,84 Liverpool,Basel 1984,Birmingham 1986, Lievin a Milan 1993. Tieto koncerty som myslel. Potom je parádny soundboard Los Angels sa mi zdá z 1998 a z Violator tour je parádny San Francisko a Los Angels. A ešte viac toho je len Sony sa proste bude držať len oficiálneho katalógu takze keď by len prišiel taký Barassi le s nejakým koncertom to by asi nepochodil. Preto bola možnosť to všetko pichnúť k tým albumom ako bonusové CD. Ako take U2 Joshua Three 1cd klasika album a druhé koncert z toho obdobia.
Get Right With Me
33 15. október 2019 o 19:17
ViolateYou presne tak sú to vyhodené peniaze. Úplne zbytočný box a tie čiernobiele covery… nemám slov. Vedieť tak anglicky by som sa spýtal čo to ma znamenať či si robia srandu. A ako som uz písal prídu na rad single boxy potom všetky albumy na vynile v jednom boxe a nakoniec to Sony zaklincuje veľkým Best Of… ach jaj
Gabriel
34 15. október 2019 o 20:08
Tracklist bol aktualizovany podla oficialnej stranky:
http://archives.depechemode.com/discography/boxsets/23_mode.html
The BRAT uviedol niektore fakty:
1. CD1 - CD10 su remastre z 2006/2007. Vylisovane boli z Mute UK DDP suborov. (poznamka: DDP sa nazyva zdrojovy subor z ktoreho sa lisuju CD, cize nieco ako master nahravky), O tom, co DDP subor: https://www.justmastering.com/article-ddpfileformat.php
2. CD11 - CD14 su obycajne albumy, ktore neboli nijako remastrovane. Opat boli vylisovane z DDP suboru, a nie ripovanim predtym vydaneho CD.
3. koncept CD15 - CD18 bol povodne urceny iba skladbam z b-stran singlov a tak tak tam nie su remixy.
4. skladbu “Dressed In Black (Record Mirror Version)” prepasoval v dlzke bez fade-out, ktory tam povodne bol. V sklade DM totiz nasiel verziu bez fade-outu.
5. Na otazku, preco nevydali dema skladieb odpovedal, ze v sklade DM sa dema skladieb nenachadzaju.
In Your Memory
35 15. október 2019 o 20:20
@violator_2008: Zavzdusnovanie sa tu ma svoje opodstatnenie. Ty sa nezavzdusnujes, lebo si to ides kupit, kedze si zberatelom takejto povahy. Ja som napr. nikdy nechapal, preco niekto potrebuje jeden singel alebo album vydany v kazdom state. Naco by mi to bolo, ked obsah nosica je rovnaky. Ale nekritizujem, len som to nikdy nevedel pochopit. To je vsetko. Chapem zberatelstvo ako take, sam zbieram postery DM z roznych starych casakov (Pop Rocky, Popcorn atd..), zbieram knihy (oficialne/neoficialne), tour programy, vsetko z tochto sudka… My sme tu poniektori zavzdusneni koli koncertnym releasom a ver, ze by bolo z coho v archive vyberat…
Tento box je sice pekny, ale mna uz DM rozkami neopiju. A Heroes v original kvalite bude zachvilu lietat po nete ako volny stebotavy vtacik. Ja som vlastne aj stastny, ze tam nie je nic co by ma nutilo ten box kupovat. Tym by to vlastne riadne pokakali, keby tam vlozili nieco raritne, nevydane. Prajem vsetkym prijemnu vychutnavku. Mne bohuzial neostava nic ine, len opat dufat, verit a kracat dalej.
@Get Right With Me: Tych Live veci, hlavne z 80s je tam neurekom. To by bola cista almazia, dostat sa oficialne k tymto skvostom. A mam na mysli aj video zaznamy. Teraz nie som si uplne isty, ale na home fore sa tam o tom aj diskutovalo a jeden fanusik dokonca spominal zaznam tusim z LA 1986 (neviem, ci len audio alebo aj video). Udajne to potvrdil sam Alan Wilder a bolo to v plane k vydaniu, ale ze nechavali si to na horsie casy. Takto si tu diskusiu pamatam ja. verim, ze tych video/audio zaznamov jesto v archive dost, ale…???
Get Right With Me
36 15. október 2019 o 21:12
In your Memory spomínam si tiež na jeden rozhovor s Widerom kde spomína že majú zaznamenane každé turné. Len otázka je kde to všetko leží keďže Barassi odpovedal na tie dema že u DM sa nenachádzajú. Takze určite ani tie koncerty či už obrazové alebo audio. Buď to bude u Wildera alebo u Millera. Niečo má BBC a radia v archíve. Otázka je ešte čo má vlastne Barassi k dispozícii v tom archíve DM. Veď si určite videl to bonusové DVD k black celebration tam sa mihnu super zábery z Black celebration tour. No ale jedno je iste že DM sú v tomto riadne pozadu oproti iným kapelám že keď niečo vydajú tak aby sa to aj oplatilo kúpiť že je tam niečo navyše čo ešte nevyšlo.
ingle
37 15. október 2019 o 21:35
Jako dárek mají DM pro fans přichystané senzační překvapení v
září chtějí v Anglii sestavit vůbec své první live-album. Ještě před vánoci by se mělo 2LP
jako dokument World Tour ‘8G objevit v obchodech.
Bravo (16. 12. 1986)
DM své plánované SLP-live z posledního turné nechali zemřít. Za to již plnou silou pracují
na novém albu, které je očekáváno v květnu 1987
ingle
38 15. október 2019 o 21:40
1986-07-14 Irvine Meadows, Irvine, CA, USA. Mělo jít o tenhle dvojkoncert ,. Z videa kus lze zhlédnout,na Black celebration remastered 2006 ,, někde v místech kde hrají Black celebration,,, video musí být famózní.
Tomba
39 16. október 2019 o 01:02
Promoval bych to skladbou č.6 z devátého CD.
Monghi
40 16. október 2019 o 08:04
pozrite, treba sa tesit, ze Alanovi pribudnu na ucet nejake bubaciky zasa, co aj tak neovplyvni nic, ani jeho zaujem vratit sa k hudbe. Pre mna osobne su zaujimave len posledne disky s b-stranami, kvoli atmosfere ...
aj tak je to cisto biznis dielo a ma co docinenia s nominaciou do Hall Of Fame a samozrejme s chystanym filmom “Spirits In The Forest”
tommy
41 16. október 2019 o 10:34
Veď to ma presne napadlo… Alan sa môže tešiť, že staré veci sa stále dobre predávajú a často hrajú na turné...
Ale nový album bude určite najlepší v histórii a naživo znie úžasne… Povie Andy na tlačovke na nejakom “mega” štadióne… 
In Your Memory
42 16. október 2019 o 21:28
Je uplne jedno, kde sa tie koncerty nachadzaju. Oni o nich velmi dobre vedia. A neverim, ze by sa k nim nedostali vsetky tie komenty a frustracie na ofiko strankach a forach. Stale maju pocit, ze to nikto nechce? Vo vydavatelstve by len cumeli, ako by sa po nich zaprasilo… Osobne si myslim, ze kazdym rokom sa vytraca sanca, ze sa niekedy k takemuto niecomu dostaneme, lebo ked vyhynie generacia fans ktora si to pamata, nebude to uz pre koho robit. A nikto sa potom do takychto projektov uz pustat nebude, bez moznosti nieco z toho vytrieskat. Stretol som Alana par krat, ale bol som z neho na sracky, tak taketo otazky isli bokom
Get Right With Me
43 16. október 2019 o 21:40
In Your Memory alebo to budú všetko vypúšťať až keď DM oznámia definitívny koniec. Veď niekto musel mat prístup dajme tomu k tým koncertom keď sa robili singly. To by bola otázka na Barrasiho či to je na sklade DM, alebo klasika nemáme ,neevidujeme.
Lojzo
44 16. október 2019 o 21:50
Ja si skor myslim ze taketo veci sa budu predavat vzdy a za dobre prachy tak ako posledny MODE Box, po nom sa tiez zaprasi, myslim ze aj v tomto idu na istotu, ved ak ja svoj archiv necham synovi a poviem mu ze este toto nam chyba a bolo by dobre to mat doma ako oficialne vydanie tak to kupi on o par rokov ak to vydaju, rozhodujuca bude cena a ako pisal Monghi kdesi vyssie tie ceny nie su urcene pre nas trh ked mas za box vysolit polovicu vyplaty… ved ked sa pozriete kolko toho vyslo uz od Elvisa tak dovi dopo a furt to vela ludi kupi aj x rokov po jeho smrti… a mozno sa mylim
In Your Memory
45 16. október 2019 o 21:51
K tomu boxu, ja by som si ho aj kupil, keby vydavali z casu nacas aj nejake koncertne raritky, ludia by on podla mna prejavili vacsi zaujem, pretoze by neboli frustrovani ze vychadza stale dookola to iste. Samozrejme by to poniektori aj odignorovali, ale brali by to ako doplnok do zbierky, s tym ze nabuduce vyjde aj nieco raritnejsie. Takto si premyslia, do coho investuju, kedze je tam predpoklad, ze takychto boxikov nas caka este vela. A dalsia vec, naco je 40-50rocnemu fanusikovi takyto box s vecami ktore uz davno ma? Cas bezi, roky pribudaju… Aj keby som bol ochotny zaplatit, no naco mi to bude?
@Monghi: Dnes opustila Amazon krasna krabicka obsahujuca 6 diskov s nazvom The Cure “40 LIVE – CURÆTION-25 + ANNIVERSARY”, mimochodom 2xBluRay + 4CD. Smeruje na moju adresu a v piatok v den vydania ju mam na stole
A takto pekne by som si to predstavoval aj s DM. Krasny obal, dvojzivak s rozdielnym setlistom, vyborne natocene atd…
Get Right With Me
46 16. október 2019 o 21:59
In Your Memory chystám sa ho kúpiť tiež. Tak to je paráda. Trilogy z Berlína je bomba moje tri najobľúbenejšie albumy zahrané v plnej dĺžke. U DM môžme len snívať o niečo takom.
In Your Memory
47 16. október 2019 o 22:08
Lenze ak sa opytas mailom Barrasiho, Millera, Kesslera a pod., nikto na takuto otazku fanusikovi neodpovie, len pre jeho krasne modre oci, alebo preto ze to chceme vediet. Budu sa vyhovarat, to je ista vec. Zahadou stale ostava, preco stale ignoruju koncertne nahravky. Si zober, ze k dnesnemu dnu neboli schopny vydat DVD Hamburg 1984, no a to je oficialny VHS release. Ta predstava, ze za prvych 20 rokov svojej najplodnejsej kariery nevydali dokopy nic koncertne, ma zabija. A to sa bavime hlavne o 80s, kedy koncertovali kazdy rok, s novym turne. Mame tu: VHS Hamburg 1984, 101 dokument (to ani nie je cely zaznam, mimo audio nahravky), potom tu je Devotional (zlepeny na padrt) a to je vsetko. Cize dokopy absolutne nic, pretoze to je velmi malo na 20 rokov. Jedine, ze v tych archivoch sa naozaj nieco nachadza, ako si spominal ten rozhovor s Wilderom, no ale ani to nikto dodnes oficialne nepotvrdil a nevyhlasil.
In Your Memory
48 16. október 2019 o 22:19
No jo, Trilogy je pecka a na tento novy box sa neskutocne tesim. Na Hyde Park som bol aj v kine, takze cista spokojnost… Ma strasne stve, ze taketo peripetie musim prezivat s DM, mojou najoblubenejsou kapelou. Je fajn si o tom pokecat, ale bohuzial si nic nevynariekame. Budeme musiet cakat, cakat a cakat. lenze ako sa u nas hovori, treba dozit
Get Right With Me
49 16. október 2019 o 22:19
Zaujímavý postreh ale pravdivý. Je to bieda a ten Hamburg tak to že nevydali aspoň na DVD je smutne. Taký koncert, mám ho rad a oni ho ignorujú. Na druhej strane to sa sa mi zdá Gore vyjadril že neboli s ním spokojný ako to bolo natočené. No ťažko s nimi . A zas keď vidím taký Rolling Stones čo všetko vydávajú tak žasnem a na druhej strane som smutný že DM nič . Len samé recyklácie toho co už vyšlo. Ináč 8.11 Rolling Stones vychádza další je to starší koncert. No neporazí ta
In Your Memory
50 16. október 2019 o 22:30
Ten Rolling Stones evidujem, nakolko som zberatelom live zaznamov od roznych interpretov, teda kapely ktore mam rad. Veru je to na porazenie
bob3
51 17. október 2019 o 06:17
Tohle je pomerne znamy BBC dokument z tour 1983, ale nahravany z tv vysilani na video takze tam jsou i jine veci, na konci je pro me ukryta rarita, live studio performance 84 singlu Somebody / Blasphemous Rumours hrane a zpivane nazivo v poradu Whistle Test, dokonce Andy hraje v Rumours basovou linku, pro me suprovy objev..
https://m.youtube.com/watch?v=gaZTpl0WyPg
Gabriel
52 17. október 2019 o 15:48
@In Your Memory: Miller nenosi v hlave co je v sklade DM, cize on ani odpovedat nevie. Podobne Kessler, on navyse na fanusikovske otazky nema dovod odpovedat.
Zastanem sa ale Barassiho. Ja sa ho obcas opytam na nejake detaily. Otazky ale nesmu byt naivne a treba mat prehlad, na co ma vplyv a na co zasa uz nie. Cize ak sa opytas Barassiho, v akych formatoch boli v sklade videa z Hamburgu, a ci v ramci jeho prace robil transfer do digitalneho formatu on alebo Sony, tak ti urcite odpovie. Ak sa ale opytas, ze preco DM nevydaju Hamburg na dvd, tak odpoved nedostanes, lebo on za vydavanie nahravok zodpovedny nie je a ak by aj vedel, ze sa nieco vydat chysta, je pod zmluvou o mlcanlivosti.
mr.kervic
53 17. október 2019 o 20:28
@Get Right With Me: Hamburg 84 je vydaný na DVD, síce neoficiálne ale je. Ja ho mám tiež. Použitý záznam je z laserdisku a kvalita veľmi dobrá.
In Your Memory
54 17. október 2019 o 21:19
@Gabriel: Skor by ma zaujimali koncerty, o ktorych sa nevie ci existuju, pripadne ak ano, ci su cele atd. A kedze sa jedna hlavne o obdobie 80-90, Miller ma napadol v suvislosti s tym, ze on bol v tom obdobi s DM uplne vsade a robil uplne vsetko, kedze DM spadali pod Mute. Ak sa nejedna o zaznamy, ktore natacala nejaka TV, potom musel byt pri takychto projektoch osobne. Vtedy natacanie neprebiehalo ako dnes, takze tie koncerty museli byt v archive Mute. Kde su ale teraz a ci ich posunul do skladu DM, to by uz Barassi mohol vediet. Ale toto z neho nevytiahnes, nech naformulujes otazku akokolvek, kedze sa jedna o koncerty o ktorych siroka verejnost pravdepodobne ani nevie. Mozno niekto z Fans ano, mozno nie. Neviem, ale chcel by som vediet…
V tomto smere bol Alan vzdy najvacsi macher. Ten by ti odpovedal na vsetko, co by si len chcel. Vzdy bol s odpovedami uprimny, priamy, vystizny a strucny…
In Your Memory
55 17. október 2019 o 21:20
@Get Right With Me: BluRay/CD box The Cure dnes prisiel
Je prekrasny 
Gabriel
56 17. október 2019 o 21:26
Tu sa jeden pyta Barassiho na vydanie Hamburgu. Odpoveda, ze nikdy nehovor nikdy, ale ze nic o tom nepocul.
https://twitter.com/bratmix/status/1184306344058163204?s=21
In Your Memory
57 17. október 2019 o 21:32
@Gabriel [#56]: Vybavene. Uspokojiva odpoved
Hadam raz vyjde…
Get Right With Me
58 17. október 2019 o 23:48
In Your Memory super ja až budúci tyzden dnes som to len objednal. Mr.kervic viem že je už na DVD ale nie to oficiálne,škoda. Tiež som si to chcel objednať ale strašne mi tam chýbajú Ice Machine a Puppets,čo by pri oficiálnom vydaní tie piesne boli asi ako bonus. Ale čo už,ináč ale to je záhada s tým DM čo sa týka nahrávok a tak mi to pripadá že ten ich katalóg obsahuje len albumy a singly. Veď to neni možné tie koncerty musí niekto mat čo útržky z nich vyšli na singloch. London 82,Liverpool,Basel 84,Birmingham 86,Lievin a Milan 93. Ach Jaj idem si pustiť nejaký koncert od Rolling Stones aspoň ti myslia na fanúšikov vyber je bohatý na rozdiel od DM. A budúci tyzden The Cure.Sakra je to smutne sere ma to.Hotovo,bodka dobru noc všetkým.
Monghi
59 19. október 2019 o 19:19
Nikdy ma neprestane na DM stvat jedna zasadna vec ... a to ako s vysoka kadia na svoju minulost. Nemaju k nej absolutne ziaden vztah, doslova ich vedia spomienky vyviest z rovnovahy. Stale sa akoze pozeraju do buducna, prezentuju sa ako kapela, ktora sa akoze nepozera dozadu a najviac ma vie pobavit, ako, hlavne Fletch, neustále machruje s tym, ze oni pritahuju stale mlade publikum. Heh, lenze si akosi neuvedomuju, ze to mlade publikum sa velmi rychlo zacne pozerat do ich minulosti a zamiluje si ju ... a to z jednoducheho dovodu. Mlady clovek totiz dospelackym, pomaly “stareckym” temam aktualnych albumov nerozumie a odpovede na svoje otazky najde prave v tych starych skladbach, ked Gore zapasil s rovnakymi citovymi problemami, ako zapasia ti mladi fanusikovia ... to su veci, ktore sa jednoducho nemenia. Tieto problemy su a budu vecne.
Ze preco dnes stare kapely pritahuju mladych? No prave pre toto!!! Sucasne popove, pozerske a odpadove hudobne produkty nejdu vobec do hlbky, klzu po povrchu a zaoberaju sa konzumnym sposobom zivota. Produkuju seno a toto seno ich publikum zerie. Preto ten svet vyzera tak, ako vyzera. Ale najdu sa medzi pubertiakmi stale trochu viac premyslajuci a citiaci, ti, co chcu ist do hlbky a nakoniec skoncia pri vsetkych tych skvelych kapelach ako U2, Cure, Stones, Doors, Bowie, Nick Cave a podobne. A budu snivat o tom, ako radi by ich koncerty zazili ... a su kapely, ktore si toto uvedomuju a z casu na cas to tym mladym dopraju zazit. By ste mali vidiet, co s pubertiakmi, ci 20tnikmi, dokazu v prvych radoch robit stare pecky napr. od Cure. Doslova padaju do kolien a po liciach im stekaju krokodylie slzy, pretoze Robo spieva presne o tom, co prezivaju a on to na podiu preziva s nimi.
Nechapem preto, preco sa DM tomuto brania, Gahan sa hra na tazkeho pozera a pritom je dnes uz len lacnou kopiou inych “frajerov”. Svoj jedinecny styl pochoval s nastupom albumu Exciter. Ta ich mylna predstava, ze fanusikovia chcu do nemoty pocuvat len NLMDA, ETS, PJ, EC, ci Stripped ... a ked siahnut do minulosti, tak JCGE ... to im akoze trapne nie je
)) A pritom to tak zaposobi len na Britov ... tak bohaty archiv, tolko skladieb, ktore dokazu poslat cloveka do kolien, ale oni idu akoze stale vpred ... co je fajn, len by to chcelo mysliet aj na skutocnych fanusikov, nielen tych, ktori idu na koncert DM, pretoze oni su “must see” a dame si selficko, ze sme tam boli ... fans DM mozu len snivat o tom, co dokazu robit pre svojich fanusikov taki U2 ...
Gabriel
60 19. október 2019 o 19:47
@Monghi [#59]: prelozit, vytlacit a poslat do Santa Barbary!
Gabriel
61 19. október 2019 o 19:53
@Get Right With Me [#58]: Kde chyba Puppets a Ice Machine? Obe v boxe najdes.
Gabriel
62 19. október 2019 o 19:57
Cim viac nad tym premyslam, tak do toho boxu asi pojdem. Mozno len preto, ze DM nikdy nic podobne za 40 rokov nevydali… a co my vieme ci to nebude labutia piesen kapely…
Monghi
63 19. október 2019 o 20:58
ten box ma, podla mna, svoju logiku a je fajn, ze sa to vyda ...
Get Right With Me
64 19. október 2019 o 21:13
Gabriel to som myslel Hamburg 84 tam chýbajú Ice Machine a Puppets
Get Right With Me
65 19. október 2019 o 21:25
No logiku to má že sú všetky albumy a b-strany pokope v jednom boxe. No ale kupcov si určite nájde. Ja osobne si to určite nekúpim pretože už mám ich albumy aj s b-stranami. To iste určite spravia aj s albumami na vynile v jednom boxe. To takisto nebude mať vôbec zmysel kupovať . Ale ako to býva sto ľudí sto chuti. A ináč tie covery albumov podľa obrázka sú fakt čiernobiele?
mr.kervic
66 19. október 2019 o 21:56
Heroes tam dajú ale čo napríklad taký SO CRUEL cover U2 ?
Gabriel
67 19. október 2019 o 22:35
@mr.kervic [#66]: Barassi napisal, ze nevie, preco nebola So Cruel zaradena na CD.
Spekulovat o dovodoch je teda mozne v rozsahu “zamer az nedbalost”. Ja si myslim, ze zauradovala nedbalost a zabudli na nu.
Osobne mne chybat nebude, pocul som ju asi 2x a treti krat si ju pustit uz neplaujem.
Gabriel
68 19. október 2019 o 23:19
A len male doplnenie, jedna sa o cislovanu limitovanu ediciu boxov.
Notik
69 20. október 2019 o 08:53
inak trefne velmi od Monghi ho, uplny traposko Gahan na koncerte kde pozuje z puskou.
Rajny
70 21. október 2019 o 20:02
https://mediaboom.sk/nezaradene/najpocuvanejsie-radio-rtvs-od-septembra-s-velkymi-zmenami-novu-zvukova-grafika-slogan-aj-stanicny-hlas/
Btw: vsimli ste si, ze nove jongle radia slovensko sa napadne podoba Shake the Disease? Dajte si 1:51 alebo pocivajte Radio SK.
To len na odlahcenie…
Gabriel
71 21. október 2019 o 22:05
Rajny, ako si tam to tam nepocujem. Tu su vsetky nove jungle, kde to pocujes?
https://soundcloud.com/majooo/radio-slovensko-jingle
Rajny
72 21. október 2019 o 22:41
4:04
Rajny
73 21. október 2019 o 22:51
Pusti si StD - Remixed Extended. Hned zaciatok.
A v soundcloude 4:04
Je to taky Zdeno z Popradu ale myslim, ze je to ono. Jedine, ze by som sa mylil
Rajny
74 21. október 2019 o 23:00
4:03-4:04 sorry, ze pisem az 3 prispevky.
jozefst
75 22. október 2019 o 15:31
Tak to že v boxe nie je So cruel, tak to nie je dobrá vizitka. Keď už sa jedná o takýto veľký box, tak na ňom mala byť. Divné, že táto skladba nevyšla v ich diskografii napríklad ako b-strana singla. To isté aj Heroes, ktorú vydajú len v rámci tohto boxu. V niektorých veciach ich vydavateľská politika zlyháva a to ešte treba napríklad spomenúť video verziu Enjoy the silence s predohrou, ktorá sa doteraz na nosiči neobjavila (aspoň si myslím) a aj Death’s door, ktorá na singli Condemnation vyšla iba v jazz mixe a až teraz ju zaradili na tento box.
Get Right With Me
76 22. október 2019 o 19:28
Jozefst So Cruel nemohla vyjsť v ich diskografii lebo to bola špeciálne natočená pieseň pre U2. Ten Enjoy sa mi zdá vyšiel volalo sa to tuším Mute collection ako video edit. A ten Death’s Door tiež vyšiel je na soundtrack cd Until the end of the world v roku 1991.
jozefst
77 22. október 2019 o 19:49
Get Right With Me, tie skladby, ako spomínaš povychádzali inde, len nie na nejakom konkrétnom DM singli a práve to som mal na mysli. Napr. ETS s tou predohrou by sa kľudne hodila aj na album. Lepšie by vyznela. So cruel, je to cover na špeciálny album U2 k výročiu albumu Achtung baby, ale tiež mohla byť zaradená na nejaký singel a chýba dokonca aj na tomto boxe. Death’s door v klasickej verzí by bola na singli Condemnation lepšou voľbou.
Get Right With Me
78 22. október 2019 o 20:03
To hej súhlasím s tebou ale realita je iná. Mne je tiež ľúto že ten Enjoy nevyšiel ako singel to si pamätám dodnes aký som bol sklamaný keď vyšiel čakal som som ten z videoklipu. A Deaht’s Door tiež ,na singly iba jazz mix. Popravde ten má nebaví taký je uťahaný. Ten So Cruel to bude asi zámer prečo neni na boxe. Určite je to politika vydavateľstva alebo U2. Boli oslovený o nahratie piesne dostali money a týmto zhaslo.
bob3
79 23. október 2019 o 18:16
Tento track se nenachází na žádném CD z připravovaného boxetu Mode:
https://www.youtube.com/watch?v=UAXnkCOqU7o
Hlavně to nikde nesdílejte!
ml101
80 24. október 2019 o 11:04
@Rajny [#74]:
aj ja som to tam pocul. Hned ma napadol ten mix
Rajny
81 24. október 2019 o 16:19
Bingo, super. Mas depesacky sluch. Kto to este pocul?
Gabriel
82 24. október 2019 o 20:51
Jeden silny offtopic: Navstevuje prosim tento web, alebo pozna niekto z vas depesaka, ktory sa venuje web / Facebook marketingu? Ak ano, prosim skontaktujte sa so mnou cez .(Pre zobrazenie tejto e-mailovej adresy musíte mať zapnutý JavaScript). Dakujem.
Gabriel
83 10. november 2019 o 23:35
Takze uz aj oficialne sa zacalo uvadzat, ze boxset sa opozdi a vyjde az 24 januara 2020.
https://www.legacyrecordings.co.uk/news/depeche-mode-mode
Rajny
84 5. december 2019 o 05:15
Nemuslim si, ze je to rozpredane. V Panta Rhei sa to bude povalovat medzi OPUSmi dlho predpokladam.
Kto dnes vysoli 300€ za nieco co vie streamovat…
Kto z vas niekedy v poslednej dobe otvoril Universe box (ak ho ma)?
Taky zavadzac a sadac prachu sa z neho stal.