Dave z Paříže pro rádio San Diego91x

Dave Gahan v telefonickém rozhovoru pro San Diego91x řekl, že kapela je právě zrovna ve Francii a chystá se k odletu do Itálie.

Dave také řekl že našel režiséra Patricka Daughterse na YouTube, tak že tam viděl video, které on dělal. Zkontaktoval ho. Dave si okamžitě oblíbil jeho nápad pro videoklip k Wrong, Martin si tím nejprve nebyl vůbec jistý, kapela měla nejprve domluveno, že první klip bude točit Anton Corbijn, ale potom Martin změnil svůj názor, když viděl jaké má Daughters zkušenosti. Chtěli někoho, kdo na to bude nazírat s odstupem. Dave se v rozhovoru zmínil o svých třech dětech a také, jaké je to být tím, kdo všechno vždycky "vyslepičí", což ho prý často dostává do problémů, ale nevadí mu, že je tak nazýván, protože to o sobě dobře ví. Také se zmínil o spolupráci s Martinem, a řekl, že za ta léta udělali opravdu pár skvělých věcí. Celý rozhovor si můžete v mp3 formátu stáhnout zde

Názory Devotees (64)

Radbuza

 1    25. február 2009 o 21:10

Takže druhý klip bude dělat třeba Anton? Tak to Dave může ze ten první klip….

chmelko

 2    25. február 2009 o 22:03

tak Dave už začal robit aj PR agenta kapele…toto sa mu ale važne podarilo

chmelko

 3    25. február 2009 o 22:11

Chilania prirovnavaju tento klip k filu mlčanie jahnatiek a pýtali sa Davea čo robí vo Francuzsku..že nakupuje grin
a že maník v tom aute je ich producent grin

chmelko

 4    25. február 2009 o 22:20

počkat????

producent bol Ben? je toto Ben??

jozefst

 5    25. február 2009 o 23:00

Tak Antona nám presunuli na iný klip. Bolo by zaujímavé porovnať antonovu verziu Wrong. Aj keby natočil svoj najhorší videoklip v jeho kariére, vyšiel by stále víťazne. Čo sa týka videoklipov, tak metellica sa k day that never comes pokne pochlapila. Celý čas udržiavajú človeka v napätí a nakoniec sa nič vážne nestane. Kamera, strih, všetko super a to tá skladba má vyše sedem minút.

chmelko

 6    25. február 2009 o 23:06

depeche stale robí to čo vie najlepšie..

rozdeluje dve skupiny na total odlišne tabory, bud to miluješ,alebo nenávidiš..

Daveovi sa to týmto klipom zase podarilo grin

Dangerous

 7    26. február 2009 o 09:25

Mart v krátkém rozhovoru pro jiné radio ze San Diega řekl, že album Black Celebration byl pro ně zlomový bod a že Sounds je jiné než PTA, i když pracovali se stejnými lidmi, ale Sounds je mnohem rychlejší

jozefst

 8    26. február 2009 o 10:16

SOTU - iný čo sa týka tempa ale snáď aj iný čo sa týka aranží skladieb. O melódie nemám obavy. Gore a už aj Gahan zárukou kvality.

Daniel79

 9    26. február 2009 o 11:25

chmelko: no byly doby, kdy se jak hudba tak klipy DM libily v podstate vsem grin

Osobne nemam rad umeni, jehoz hlavnim poslanim je sokovat, resp. upoutat na sebe pozornost urcitou “kontroverznosti”, to je totiz velmi prvoplanove (tak jako klip k Wrong). Lepsi je umeni, ktere zaujme nezpochybnitelnou kvalitou (tak jako napr. cela rada klipu od Corbijna).

Dangerous

 10    26. február 2009 o 11:40

MTV koncem 90.let, “
Depeche Mode? a k tomu zase Corbijn? tak to vysílat nebudeme, to nikoho nebaví”

Daniel79

 11    26. február 2009 o 11:45

V tom pripade by bylo nejlepsi, kdyby DM zacal natacet klipy, ve kterych by se prohaneli v kabrioletech, oveseni zlatem, pricemz by se k nim 50 mulatek tisklo popredim. To by si nimi MTV byla urcite spokojena…a to je to hlavni.

Dangerous

 12    26. február 2009 o 12:30

to Daniel79: máš recht, ale já sem tím myslel, že DM se nemusí snažit zalíbit každému. Nemají to zapotřebí.

Podobně budu spokojený, pokud se tentokrát na novém albu nedočkáme x-té variace na Enjoy The Silence (Walking, It´s no good, Freelove, Precious) ale DM přijdou s podobně nehitovou kompaktností jako na albu Black Celebration.

Gabriel

 13    26. február 2009 o 13:37

@Daniel79: ak nieco clovek vytvara, nie je rozhodujuce, ci s tym budu spokojne nejake firmy, media ci ludia. Predovsetkym je to o tom, ze umelec je sam spokojny s tym, co vytvoril. Skutocne umelecke diela vznikaju z vlastnej vnutornej potreby autora, z vlastneho potesenia a pocitu naplnenia ze robi to, co ho bavi…. a vsteci okolo su len divaci. A hudba DM patri do tejto kategorie.

Takze hladanie “ako by mal ten klip vyzerat, ako by nemal, ake mali byt v skladbe bicie, ake zvuky zasa nie” a pod. su uplne hluposti. Ak predsa vy sami nahrate nejaku skladbu, ci natocite nejake video, ktore povazujete za umenie, nebudete to robit, aby ste niekomu nieco dokazali. Zaujimate sa o to a tvorite z potesenia a vlastnej potreby. Navyse vas potesi, ze vam je niekto ochotny dat peniaze za to, aby nieco z vasho umenia vlastnil. V momente, ked si poviete “mne sa to neoplati, lebo ma to neuzivi”, vlastne nemilujete to, co ste vytvorili, pretoze je pre vas dolezity nazor inych. Ak vsak clovek skutocne tvori z lasky k umeniu, je pre neho uplne bezpredmetne, ze pride ktokolvek a povie “tam si mal dat take a take zvuky, toto by malo vyzerat ta a tak”. A vy mu s kludom poviete. Chod do studia a natoc veci tak, ako ti vyhovuju a ako sa ti pacia.

Velki ludia tvoria.
Mali ludia vela rozpravaju o tom co by vytvorili.
A ti najmensi rozpravaju o tom, ako by velki mali spravne tvorit.

Beladona

 14    26. február 2009 o 13:53

Podle mě přesně takhle tvoří Martin.
Ale Dave je taky showman. Má to v krvi, že zároveň tvoří pro lidi a chce jim udělat radost. To ale není v rozporu s tím, co napsal Gabo.

Gabriel

 15    26. február 2009 o 14:13

@Beladona: Ale ved aj Davea dohnala k pisaniu vlastna tuzba realizovat sa. Sice dost neskoro ale predsa. V 2003 nataral do medii tolko hluposti pretoze citil frustracie a chcel sa realizovat. Neboli to fanusikovia, ktori mu pripominali, preco nieco neslozi. Vyslo to z neho a orbi to doteraz s este vacsou chutou a prospieva to aj samotnej kapele.

Daniel79

 16    26. február 2009 o 14:34

Dangerous: jenomze poukd se DM ohlizeji na pozadavky MTV, tak je v tom prave ta snaha zalibit se. Ale na druhou stranu nebudeme si nalhavat, ze DM nejsou komercni kapela, ze jo…

Daniel79

 17    26. február 2009 o 14:36

Gabriel: zajimavy nazor. Jiz po prvnim precteni me napadlo asi 80 bodu, o kterych bych s tebou velmi rad polemizoval, ale to by zabralo neumerne casu a energie a nejspis by to stejne k nicemu nevedlo. Nezbyva tedy nez odmitnou tvuj nazor jako celek, nebot se jedna o naprosto bezobsazny blabol.

Beladona

 18    26. február 2009 o 14:40

Gabo: jo jo, to je fakt. Ale podle mě Dave není ten umělec, který si tvoří sám pro sebe a nevadí mu, že je nepochopený. Kdyby to nemohl předávat lidem a vidět jejich odezvu, tak by to pro něj ztratilo smysl.

Daniel79

 19    26. február 2009 o 14:40

Gabriel: btw nevim jestli ti to doslo, ale tu svou poznamku o tom, jak by mely vypadat klipy DM jsem myslel sarkasticky.

A to tvoje zaverecne moudro o velkych a malych lidech jsi vycetl kde prosimte?

Zenzucht

 20    26. február 2009 o 14:41

Já osobně obdivuji trpělivost Gabriela s některými lidmi tady. S jeho názorem se stotožňuji. Na bláboly jsou tady přece jiní lidé grin

Zenzucht

 21    26. február 2009 o 14:43

A to tvoje zaverecne moudro o velkych a malych lidech jsi vycetl kde prosimte?

Stačí si číst zdejší diskuze wink

Emulator

 22    26. február 2009 o 14:46

taky pohodovy rozhovor, citit z tho rozhovoru ze Dave je naozaj pohodak

Daniel79

 23    26. február 2009 o 14:46

Zenzucht: a nejlepsi ze vseho je najit si nejakou prdel, do ktere se da vlezt, ze ano? grin

Dangerous

 24    26. február 2009 o 14:48

Velki ludia tvoria.
Mali ludia vela rozpravaju o tom co by vytvorili.
A ti najmensi rozpravaju o tom, ako by velki mali spravne tvorit.

Výstižně napsáno, nesouhlasí s tím snad někdo? grin

Daniel79

 25    26. február 2009 o 14:51

Danegerous: napr. ja. Je to totiz hovadina jak od nejakeho gymnazisty. V duchu teto logiky by se k hudbe mohli vyjadrovat jen muzikanti, k filmum jen filmari, ke kniham jen spisovatele a k praci politiku zase jenom politici. Tyhle moudra mozna nekomu mohou pripadat jako velke “pravdy”, ale ve skutecnosti je za nimi prazdno.

Dangerous

 26    26. február 2009 o 15:01

Daniel79: ale klidně se ke všemu vyjadřuj, od toho máš ústa a ruce na klávesnici, ale jak chceš radit někomu, kdo je min. 1 000 000x hudebně schopnější než ty, Hillier či Gore rozhodně jsou a to milionkrát je silně podhodnocuje. Nebo že bys byl sám velký boss Daniel Miller?

Ne, to nejsi, ale některým normálním fanouškům zde, tenhle ten nihilistický přístup, kdy pár lidí pořád dokola opakuje, tohle je na ho…, měli tam dát takovéhle bicí, a takovéhle zvuky, a takle to měli zrychlit a takhle neměli dělat ten obal, jak to vypadá, a co ten klip? to bych natočil líp, prostě kazí tu atmosféru tady.
Klidně řekni, že se ti to nelíbí, to je správné, ale na co dělat ramena: to bych “zvládl líp”  Sem většina lidí chodí se příjemně odreagovat, něco přečíst, pokecat o DM, ale unavuje je, prohrabávat se komentářema, kdy si pár fakt kvalifikovaných umělců masíruje svá zakrslá ega.

Daniel79

 27    26. február 2009 o 15:12

Dangerous: nevsiml jsem si, ze bych nekomu radil (pokud pomineme ten mozna nekym nepochopeny sarkasmus o MTV - btw je zajimave, ze v tomhle tematu si s tim Garbielem v podstate protirecis), jen jsem naznacil, ze se mi dany klip moc nelibi a ze Corbijn by to imho natocil lip.

Kazdopadne opet pouzivas tu absurdni logiku o tom kdo co vlastne muze kritizovat…coz je fakt unavne.

Atmosfera? Aha…takze kriticke nazory kazi atmosferu…no jo, fanatismus fanousku DM. CLovek si pomalu propada jako v nejake sekte. Kazi to atmosferu tady…to je neskutecny hlod grin

“ale na co dělat ramena: to bych “zvládl líp”” - vkladas mi do ust neco co jsem nerekl. To je dost podpasovka. Ale chapu, ze je to docela snadne: nazory oponenta prekroutit…a potom je nalezite zpranyrovat grin

Daniel79

 28    26. február 2009 o 15:16

...btw jeste k te kritice: ono plati, ze od cloveka, ktery porad jenom vsechno chvali ta chvala nakonec nema az takovou vahu.

Kdezto kdyz uz neco pochvali vecny nespokojenec…tak to uz asi bude fakt neco dobreho.

Gabriel

 29    26. február 2009 o 15:19

@Daniel79: vobec si to nepochopil a neprecital si si dosledne, co som napisal pred tym.

Uloha recenzii je uplne jasna a v poriadku a naozaj ju nemusi robit clovek od fachu.

Recenzia hodnoti dielo z vlastneho pohladu cloveka (co mu prinasa, z coho ubera a ake bude mat zrejme dielo dopad na inych ludi). Recenziu moze napisat ktokolvek, iba citatel rozhoduje, ci si precita recenziu na divadelnu hru na ktoru chce ist od instalatera, co v divadle robil rozvody, alebo od cloveka, co divadelne hry tvori. Ja som ale tu “mudrost” napisal na trosku iny typ osobnosti a to su taki, ktori pouzivaju vety typu “ja by som to urobil tak a tak, toto mali urobit inak, ja by som to urobil uplne inak”. Zda sa ti, ze clovek, ktory recenzuje cokolvek, pouziva taketo vety? Urcite nie. Clovek co pouziva take vety nekonstatuje, ale poucuje autora diela a dava mu na frak, ze on sam tomu rozumie a urobi to lepsie. A presne tym sa stava malym, pretoze miesto poucovania ma priestor tvorit sam. Rovnako tak, ako ten, koho poucuje.

Daniel79

 30    26. február 2009 o 15:27

Gabriel: hlavni otazka je, proc jsi to vubec psal, kdyz v teto diskusi prece nikdo nikomu nic neradil a nepoucoval. Navic…i kdyz nekdo napise, ze by neco udelal tak a tak…tak bych z toho proste vyvodil, ze tomu cloveku by se vic libilo, kdyby to bylo udelane tak a tak (napr. mne by se vic libilo, kdyby Wrong byl o neco rychlejsi…jak jsem psal v jine diskusi) a nehrotil bych to povidanim o velkych a malych lidech.

Snad nikdo tady neni takovy blazen, ze by si myslel, ze by si pri nahravani SOTU vedl lip nez Gore nebo Hillier.

Je to trochu skoda, ze kdo mezi fanousky DM prijde s negativnim nazorem na nejakou pisen nebo klip nebo cokoliv, tak obvykle tezce narazi…a musi celit replikam typu “tak sem nepis, neposlouchej DM, nejsi spravny depesak apod.”.

Daniel79

 31    26. február 2009 o 15:31

btw jeste k tem recenzim (trochu nad ramec debaty): ja treba nedavam moc velkou vahu recenzim, ktere pisou fanousci DM, protoze byvaji zaujate (vetsinou pozitivne, mene casto negativne - “uz to neni jako s Wilderem”).

Rad ctu recenze treba od Komankove, ktera do DM rada ryje…a to hlavne z toho duvodu, ze kdyz ona na DM neco pochvali (jakoze obcas ano), tak uz ma (na rozdil od extatickych vykriku fanousku) svou vahu.

Dangerous

 32    26. február 2009 o 15:32

Daniel79: “Kdezto kdyz uz neco pochvali vecny nespokojenec…tak to uz asi bude fakt neco dobreho”

to je dobrý blábol smile

Btw, jak víš, že Corbijn by ten klip natočil líp?? Máš takovou jistotu? Corbijn natočil také dost otřesných klipů..

Daniel79

 33    26. február 2009 o 15:39

Dangerou: neni to blabol…i kdyz teda trochu jo, ale jakysi racionalni zaklad to prece jenom ma grin

Corbijn: dalsi podpasovka (nevim jestli nedokazes interpretovat psany text nebo to delas umyslne). Nenapsal jsem, ze VIM, ze to Corbijn natocil lip, ze mam JISTOTU. Ja to jenom odhaduju, protoze natocil hodne opravdu skvelych klipu. Nektere se mu nepovedly…s tim souhlasim, ale na veci to nic nemeni.

Dangerous

 34    26. február 2009 o 15:40

to Daniel79: ad Jana Kománková:

“následují však dvě věci zpívané Martinem Gorem a to je tedy soda. První z nich je Judas, ještě nevýraznější a nijačejší než na desce. Na promítací ploše se třepetá pozpátku puštěná hořící svíčka. Neshledávám nic pravdy na tom, že Goreova činnost tohoto druhu je jakkoli interesantní. Je to pomalé, ale nemá to lutr nic, ani stavbu, ani melodii, ani nápad. Nemohu se zbavit dojmu, že Martin Gore si s ne právě velkou dávkou talentu vyzpívává mindráky malého člověka.”

přijde ti poslední věta jako něco co by mělo váhu? Obzvlášť pokud si někdy Kománkovou viděl grin

Daniel79

 35    26. február 2009 o 15:43

Dangerous: ach jo. Napsal jsem “kdyz ona na DM neco pochvali (jakoze obcas ano)”. Zde nechvali, beru to jako jednu z mnoha jejich jizlivosti.

Beladona

 36    26. február 2009 o 15:45

Kománková je držka a možná má taky nějaký svůj mindrák wink
Ale PTA na Rádiu 1 vynášela do nebes.

blueICH

 37    26. február 2009 o 15:46

WRONG ma skvely klip. Ak nemam rad jahodovu zmrzlinu tak ju nejem a neotravujem ludi s tym, ze ja by som ju urobil lepsie!

Dangerous

 38    26. február 2009 o 15:47

to Daniel79: no jízlivosti, ona je spíš takový chudák. Ano, v poslední dobách DM chválila, až moc, ale se stejnou neohrabaností jako je kritizovala. Nemyslím, že Kománková by patřila mezi ty jejichž názor je skutečně fundovaný a má nějakou hodnotu.

Daniel79

 39    26. február 2009 o 15:47

Beladona: presne tak. A prave kdyz uz Komankova, ktera neni zrovna predsedkyni fanklubu DM, pochvali PTA…tak si leckdo (napr. ja) rekne, ze ta deska bude teda asi fakt dobra…a pro mne ma jeji nazor vetsi vahu nez nazor DM fanatika.

Dangerous

 40    26. február 2009 o 15:51

to Daniel79: no já ti nevím, všimni si jak fanatici reagovali na Exciter. 90% fanoušků jej nějakým způsobem kritizovalo či kritizuje nebo dokonce odmítlo.
Nejlepšími kritiky hudebních alb, jsou většinou skalní fanoušci skupin, znají pozadí, chápou souvislosti a odkazy a dokaží snadno odhalit chyby a nesoulad, ostatní jsou vlastně jen poslouchači, tu s lepším tu s horším hudebním vnímáním.

Gabriel

 41    26. február 2009 o 15:52

@blueICH: asi si napisal vystiznejsie to, co som chcel Daniel79 vysvetlit a iba upravim:

Ak nemam rad jahodovu zmrzlinu, kludne to poviem, nejem ju a neotravujem ludi s tym, ze ja by som ju urobil lepsie!

A navyse Daniel79, cele som to sice pisal tebe, ale nepisal som o tebe, ale o niektorych inych ludoch v diskusiach.

Daniel79

 42    26. február 2009 o 15:52

Dangerous: ja vim, ze spousta DM fans je na JK nastvanych, ale JK neni blba a o elektronicke hudbe ma hodne velky prehled (rozhodne vetsi nez nejaky nadseny fanousek jehoz hudebni rozhled zacina u DM a konci u Camouflage)...to je myslim ferove uznat.

BTW nemyslim, ze by jeji kritka DM byla neohrabana, kdyz pred 16ti lety svou recenzi koncertu v Praze rozzurila tolik depesaku. Je to docela davno co jsem tu recenzi cetl, ale mam pocit, ze ona tam ty DM zas tak vylozene nepopravila…

Daniel79

 43    26. február 2009 o 15:53

Gabriel: OK…jinak omlouvam se, prece jenom jsem na tebe reagoval asi neprimerene podrazdene…

Dangerous

 44    26. február 2009 o 15:54

to Daniel79: to souhlasím, ale všimni si jak se k elektronické hudbě dostala, v 93 adorovala ještě úplně jinou music.

Dangerous

 45    26. február 2009 o 16:00

to Daniel79: ale to víš, že je nepopravila, popravdě to tenkrát DM dostávali slíznout od většiny kritiků, ale to jen ve spojení s ní zněly některé výroky hodně směšně smile

její recenzi si můžeš přečíst zde

Daniel79

 46    26. február 2009 o 16:01

Dangerous: na tom neco je, ale presto nesouhlasim. Vzpominam si na recenzi na excitera na DM.CZ, kde tehdy autor (fanousek, samozrejme) psal recenzi takovym stylem, ze ac bylo citit urcite zklamani, presto se snazil za kazdou cenu na tom albu najit co nejvic pozitiv a uzavrel to tim, ze je to stale velmi dobre album. ALe exciter je zrovna imho takovy specificky pripad - mnozi se snazili na te desce najit pozitiva, jini zase meli pocit, ze byli podvedeni a tuhle desku az (imho) nezaslouzene popravovali. Kdyby to nebylo album DM, tak odhaduju, ze by to presli, jako vcelku zajimave, ale nijak zvlast kvalitni album.

Ale kdyby to album vydal treba Gahan jako svou experimentalni solovku, tak by jeji prijeti ze strany fanousku bylo podle me mnohem shovivavejsi.

Beladona

 47    26. február 2009 o 16:03

Kománková je přesný produkt pražské klubové scény. Všichni tihle lidi vyrostli na DM, pak přešli na Cure a další rockovou hudbu, pak přišla taneční hudba… Je to banda intelektuálů, kteří mají DM rádi, ale nikdy by to ve společnosti nepřiznali grin

Daniel79

 48    26. február 2009 o 16:05

...co si pamatuju, tak uz v roce 93 Komankova psala o elektronice, hlavne o EBM, dost vyzdvihovala Vanessu a myslim, ze uz v te dobe v R&P vedla rubriku “Kdyby ty Kraftwerky nebyly”...

Dangerous

 49    26. február 2009 o 16:06

to Daniel79: no vidíš, a já ti k Exciteru řeknu, že na něm nic pozitivního nevidím.
A takových přešlapů je v tvorbě DM několik.

Až vyjde nové album, tak si tady přečti jak někteří skalní nenechaj na skladbách, které se jim nebudou líbit nit suchou. Pokud tak takové budou (a že pokaždé se nějaké takové našly smile

blueICH

 50    26. február 2009 o 16:07

Ta J. Komankova musi byt ina “celebrity” ked tu onej tolko tocite…

Dangerous

 51    26. február 2009 o 16:09

to Daniel79: v roce 93, Kománková nejvíce vychvalovala hospodský rockec pořádný bigbít ala Kabát, tenkrát jsme samozřejmě její recenze s radostí vyhledávali smile

Dangerous

 52    26. február 2009 o 16:11

to Daniel 79: nezamindrákovaná a velká Jana zde

Gabriel

 53    26. február 2009 o 16:13

@Daniel79: tiez som sa cudoval wink Povodne som reagoval na prispevok o klipe s autom a mulatkami na zadnom sedadle. Chcel som povedat, ze DM tvoria diela a tvoria ich bez ohladu na to, ci budu v rebrickoch alebo nie. S klipmi je to rovnake. A myslim, ze tento krat neodolali pokuseniu a s Wrong isli vedome do extremu. Vid. v madarsku dali klipu napelku do 18 rokov nepristupny, takze sa nemoze vysielat pred 22:00. A toto by ziadny tzv. “umelec” pozarajuci na to, ako vezme ich dielo MTV a pod., nikdy neurobil, pretoze by sa bal o svoje $$.

Ja mam rad trosku iny styl klipov. Po prvom zhliadnuti sa mi klip Wrong nepacil, povedal som si WTF? V podstate sa mi nepozdava ani teraz, ale akceptujem ho ako prostriedok toho, co chcu DM dosiahnut a to je, sokovat. Umyselne idu skladbou proti prudu sucasnej hudby a klip tomu zodpoveda.

Corbijna pritom beriem ako jedneho z mnoha a vobec nie ako modlu. Mal akurat stastie ze mu to s DM zafungovalo. Neprecenujem ho, ale ani nepodcenujem. Myslim si len, ze po svete beha strasne kvantum kreativnych ludi a fans bohuzial poznaju len Corbijna, tak sa k nemu modlia a bezhlavo porovnavaju vsetko a kazdeho, kto pre DM nieco urobi. A samozrejme tych ludi podcenuju.

Daniel79

 54    26. február 2009 o 16:16

Dangerous: jisteze nekteri skalni nove album totalne roztrhaji, to jsem taky uz napsal. Ale zase bude nemalo tech, kteri ho vychvali uz predtim nez si ho poslechnou.

Exciter: v me soukrome hitparade DM desek zaujima predposledni pricku…ale no taaak, zas tak uplne tragedie se snad nekona grin Je to proste takove…zvlastni…

Komankova 93 hospodsky rokec: tomu neverim.

Dangerous

 55    26. február 2009 o 16:21

to Daniel79: ale jistěže, stejně jako placení kritikové, část to album roztrhá a část vynese do nebes. Je to tak pokaždé, ani Violator či SOFAD nebylo výjimkou, tak co je vlastně správný názor?

ad Koma, tak tomu věř, tenkrát jsme opravdu chtěli vědět co ona uznává, když DM zkritizovala.

Daniel79

 56    26. február 2009 o 16:22

Gabriel: ten prispevek o mulatkach jsem prave myslel ironicky…a smyslem bylo, ze DM snad pri svem postaveni nejprodavanejsi britske kapely poslednich 30ti let nemaji zapotrebi ohlizet se na preference MTV.

Jinak ja jsem puvodne napsal, ze se mi prave moc nelibi ta snaha (jen) sokovat, ze tohle je prilis snadne.

Corbijn: jiste, neni to zadny neprekonatelny buh, ale podle meho nazoru se mu zatim zadny s reziseru pracujicich pro DM nevyrovnal.

Beladona

 57    26. február 2009 o 16:25

dangerous: tomu se mi taky nechce věřit. Kománková je skalní kjúrák.

Daniel79

 58    26. február 2009 o 16:25

Dangerous: jenomze u normalnich kritiku ta mira nadhodnoceni nebo podceneni podle me nebude takova jako u fanousku…proste od toho nemame ten odstup.

No nic, musim jit…jinak diky za perfektni hadku, misty to melo docela stavu, coz si myslim, ze je velmi dobre grin

Dangerous

 59    26. február 2009 o 16:39

to Daniel79: znáš nějakého kritika? Věř tomu, že kritici mají své oblíbence, a naopak ty které nesnášejí a tak k nim přistupují, jsou to koneckonců jen obyčejní lidé, kteří sledují danou scénu (hudební, filmovou, divadelní atd.) a mají své osobní preference. Popravdě jsou jejich názory k ničemu, měli význam v době kdy neexistoval internet, ale dnes si skladbu vyslechneš než si ji koupíš, a sám uznáš jestli za ní dáš peníz a nemusí ti nějakej Honza nebo Tonda říkat jestli to stojí za to. Máš snad svoje uši…

Zenzucht

 60    26. február 2009 o 17:29

@Daniel79: Někdo tady nedávno psal, že člověk si podvědomě vybírá společnost, se kterou si rozumí, a ve které se cítí dobře.

Gabriel, jako jeden z NĚKOLIKA dalších málo lidí, řekl to, co jsem chtěl říci sám už delší dobu, jelikož mi projevy některých vadí, ale jejich názor, jim na rozdíl od nich, neberu…

Neznáš mě a vůbec nevíš kdo jsem, tak se zdrž hodnocení komu všemu tady lezu do zadku… Děkuji

Gabriel

 61    26. február 2009 o 17:32

@Daniel79: moj nazor je totozny wink

Daniel79

 62    27. február 2009 o 00:48

Dangerous: znam osobne Ludka Stanka (Rodriguez) a potom jeste Mortena a Ivana Adamovice, kteri delali Zivel (ten byl mimochodem nedavno obnoven). AQno, kritici taky maji sve (ne)oblibence, ale prece jen mira zaujeti u nich neni takova jako u fanousku DM (ani nemuze byt).

Daniel79

 63    27. február 2009 o 00:49

Zenzucht: dobre dobre…nejsi ritolezec, zmylil jsem se, promin.

chmelko

 64    27. február 2009 o 23:35

tak som sa preluskal touto dlhou diskusiou..
Daniel79:vidíš, tak nejako si hned na prvy slepy výstrel odsudil aj mna a mal by si poznat,že sa to nevyplaca aspon tu, povačšinou ked tu už niekto niečo napíše,tak tu medzi nami nieje týžden dva,ale aj ked čítam niečo čo by nahodny návštevník pochopil inak, tak ja viem,že suvislosti su ine..

so tažko jak Wilder, tak Corbijn pozitiv ale aby som hladal chyby na wrong, alebo klipe, akoby to oni urobili inak je fakt zbytočne…
asi vieš,že Alana sa pýtali Xkrat na Ultru a ani raz z neho nedostali nič, pretože čokolvek by povedal by zavanalo nestrannostou a tak to je spravne

Diskutovať môžu iba zaregistrovaní a prihlásení užívatelia.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa