Chystá se zemětřesení v setlistu

Zdroj blízký kapele informuje, že Depeche Mode jsou v obraze, co se týká disputace fanoušků nad současným setlistem. A chtějí s ním brzy trochu zatřást.

"Americký setlist" se pravděpodobně udrží asi tři první evropské show, protože kapela nemá nové skladby naplno nazkoušené, poté by se měl setlist znatelně obměnit. Co to přesně znamená ve světě Depeche Mode ukáže až budoucnost.

Názory Devotees (47)

Dimo

 1    3. november 2009 o 21:15

Juchů! Ale aby to nedopadlo tak, že vyhodí Fly of the windscreen a nahradí ji třeba něčím-opravdu-dlouho-nehraným jako třeba Just Can’t Get Enough.

Jarik

 2    3. november 2009 o 21:51

Takže to začne v Mannheime grin

MAIKI101

 3    4. november 2009 o 07:49

VaUUUUUUUUUUU ...... no v kutiku duse stale nejak verim , ze raz to pride .... tak sa necham prekvapit ci naozaj .

Dusan

 4    4. november 2009 o 07:55

A ja tajne dúfam v nejaké to B-čko grin

Monghi

 5    4. november 2009 o 09:06

no, budme realisti… malo casu na skusanie, pochybujem, ze by niekto pre nich nieco teraz programoval nanovo… bude to nieco, co uz tato zostava od roku 1998 zahrala… co moze byt vcelku tiez ok, tak to budu veci ako Only When I Lose Myself, Useless, Barrel Of A Gun… ak vypalia s JCGE, tak budem sakra sklamany, pretoze je to ta najotrasnejsia skladba DM vsetkych cias…

Dangerous

 6    4. november 2009 o 09:37

času na zkoušení mají dost, zkoušejí totiž již dlouho…

dvestotri

 7    4. november 2009 o 10:10

zasa daju tie stare obohrate veci + 5 akustickych
uz som stratil vsetku vieru ohladom setlistu

Zero202

 8    4. november 2009 o 10:16

BOAG a staci mi :D

edko

 9    4. november 2009 o 10:33

navrhujem black day, pipeline, nothing to fear….neviem, asi sa mi obohral cely depeche

Dimo

 10    4. november 2009 o 10:34

Monghi, máš pravdu, ale Only When I Lose Myself, Useless, Barrel Of A Gun by byly fajn, když je od Singles tour nehráli. Stále ale věřím v Rush, přece to DM musí slyšet, jak by Rush tady sedla.

Mimochodem, teď jsem si sjel ty tři “nové” akustické věci z Německa a jedno se musí nechat - Martin si s tím více vyhrál, že komunikuje s publikem a nechává jej zpívat. Takže alespoň tohle je fajn.

Monghi

 11    4. november 2009 o 10:35

ved toto je doslova az zarazajuce, ze Dave sa vedel na svojich vlastnych koncertoch paradne rozsupnut, improvizovat a v DM na to netlaci… a pritom to az tak vela usilia nepotrebuje… uz su dostatocne uvolneni od elektroniky, aby si dovolili trosku uletiet…

Dangerous

 12    4. november 2009 o 11:21

to dmdevotee: oni ho snad vyhodili? Nebo zbaběle zdrhnul, když se kapela potápěla? cheche

Dangerous

 13    4. november 2009 o 11:24

Wildera nepotřebují, za jeho dob setlist neměnili vůbec, připravuji článek o tom že Tour of the Universe ukazuje nejvíce pozměňovaný setlist v dějinách Depeche Mode. Navíc Wilder nejspíš seknul s muzikou a značka DM není charita pro důchodce.

Livec

 14    4. november 2009 o 11:26

to Dangerous : Obdivuju Tě za tu výdrž při komunikaci s těma ubrblanýma dědkama tady co se jim nikdy nic nelíbí... Na party si Tě najdu a koupím pivo nebo panáka…:-)

Dangerous

 15    4. november 2009 o 11:29

Hrozně bych si přál aby konečně vyhodili ze setlistu komerční  “wilderovsko/floodovskou”  verzi Enjoy The Silence, to je hudba pro komerční rádia a ne na koncert DM.

Dangerous

 16    4. november 2009 o 11:33

Sakra Depeche Mode přece nejsou hračka pro edka, dmdevotee nebo pohrobky Alana Wildera Amadea Mozarta (kteří začali poslouchat DM před 5 a půl lety a dnes tvrděj jak DM byli v 93 na vrcholu atd. Ale mně tihle lidé neunavují, naopak je to zábavné pozorovat smile

Depešáci?...chacháá, malý děti jsou to smile

Beladona

 17    4. november 2009 o 11:36

Osobně bych si přála, ale se k tomu postavili jako současná skupina a základem setlistu by byly songy za poslední fázi skupiny, od Ultra k současnosti a co nejvíc věcí ze SOTU. Ty největší hity z dřívějšího období samozřejmě musí být, ale tak 5,6 písniček. A dál do minulosti jak k Black Celebration bych rozhodně nešla.

Kikero

 18    4. november 2009 o 12:03

Martyr je pomerne nova vec- Singel a nikdy ho nehrali, takisto Lilian energicka rychla pesnicka, tiez singel a nic, velmi kvalitna nikdy nehrana Dangerous- ignore, Sacred- ignore, Rush - sleha a tiez ignore, Nothing -ignore, Useless, BOAG, In sympathy, here is the house, New dress, Its called A heart….aspon dve z tychto menovanych patria do setlistu

0_0

 19    4. november 2009 o 12:12

ja bych vratil In Sympathy, nevim proc jivyhodili, z toho Izraele ji v aute vzdycky damvic nahlas , pak bych pridal Suffer Well,zminovanou Rush, Nothing Impossible a I feel loved, to by na koncerte mohlo fungovat.Vyhodil bych strasne obehrany I Feel You , Behidn a Policy

Kikero

 20    4. november 2009 o 12:20

tak. I FEEL YOU, PERSONAL, IN YOUR ROOM, POLICY, QUESTION OF TIME, HOLE TO FEED, BEHIND THE WHEEL, STRIPPED, SLADAKY a všetky Goreovske nudne amaterske vybrnkavačky VON!

Dangerous

 21    4. november 2009 o 12:23

S posledními čtyřmi komentáři já naprosto souhlasím… navíc jsou napsány jako přání, a ne stylem, že skupina DM je banda idiotů, která nemyslí na své fanoušky….
Kdyby vám co brečíte vyhodili ze setlistu Enjoy a Never let me down again, jéé to by bylo nářku

Flexible

 22    4. november 2009 o 12:30

to Kikero: ten depes ma ale hnusnych pesniciek…
nepredas 2 ks listkov do Prahy???  alebo nevies o niekom, tusim by sa tu mohlo najst aj viac “fanusikov”...

Dangerous

 23    4. november 2009 o 12:30

jaká cenzura? vysaď kafe grin

btw. opravdu můžeš na Slovensku říci cokoliv? smile

0_0

 24    4. november 2009 o 12:32

teda In Your Room na CD co mam v aute, taky nejak preskakuju, na tu jsem zapomnel smile do Stripped by mohli zase zaradit mlaceni do tech desek, specialne pro Fletchera,aby taky neco delal a treba by mu to prospelo v boji s tim pupikem smile no a Gordena bych poslal do Reduty, at si tam jde hrat ty svoje pianka, na ty jsem taky slusne alergickej smile

Monghi

 25    4. november 2009 o 12:39

ono… hudobnik ma byt schopny sokovat aj tym, ze nezahra to, co od neho ini cakaju, cize dangi… mne osobne by ETS a NLMDA, ci PJ absolutne nechybali…


ale to je vsetko vec pohladu, proste kapela vidi svoje publikum v globale, nie tie 3 tisicky hard cores v dave, ale aj tych dalsich 12 tisic posluchacov Fun Radia alebo divakov MTV a podobnych s prepacenim sraciek… zaplatili si tak isto ako ti v prvej lajne, tak preco nie zdravy kompromis… ale ruku na srdce, kapela s 30 rocnou historiou a vyrazit na svetove turne so sotva 30-tkou ani nie nacvicenych, ako skor naprogramovanych skladieb (akusticke sa nerataju, tie sa daju nacvicit hodinu pred samotnym vystupenim), to mi pride az trochu opovazlive, obzvlast na kapelutakeho formatu ako DM. ale vravim, je mi to uz jedno, v globale DM neboli nikdy ozajstnou live kapelou, ani nikdy nebudu a okrem Gahana si to v DM vzdy uvedomovali vsetci. Stacia Goreho komentare ohladne turne a je to jasne. Su skveli, ale v studiu smile Je fakt, ze dokazu zabavit, ale len hlavne tych, ktori si trufnu len na jeden koncert turne. Poziadavky ostatnych, ktori si kvoli turne beru dovolenku a setria prachy uplne chapem a povazujem ich doslova za opravnene smile

joshua

 26    4. november 2009 o 12:39

ako tu uz niekto spomenul, na koncerty DM nechodia iba fanusikovia DM a preto napr. ETS tam musi byt! napr. vyhodit IFY a dat napr. Rush…

Zenzucht

 27    4. november 2009 o 12:45

Často přemýšlím, jak přišli na ten sample uprostřed ETS, takové ty “kosmické prdy”, jistě víte co myslím… Připadá mi to strašně neumělecké...

Anebo proč je nikdy nenapadne nehrát tu Wilder/Flood version a namísto toho zahrát acoustic alá Counterfeit2 tour. V tom okamžiku by Enjoy získala úplně nový rozměr a na koncertě by to byl moment jako prase…

A když už tak lpí na acoustic verzích, proč si něco nevystřihne i Gahan?

Já jsem líný člověk, ale DM a tohle jejich vydrbávání s fanoušky…

Marten

 28    4. november 2009 o 13:08

Porad se tu zehra, jak to ma vypadat atp. DM jsou elektronicka kapela a zive hrani takovychto kapel ma urcita specifika - je spousta zvuku, ktere spoluutvari atmosferu songu a patri tam - jsou naprogramovane a ani nejsou hrane live. To je proste udel elektronickych kapel - neni prilis mista na prostou improvizaci, kdy si se songem muzete delat co chcete. DM nejsou klasickou live kapelou - presto si troufam rici, ze jejich live vystoupeni jsou spickova, velmi energicka - nabita energii… Dost se tu nadava na Gordena (pripadne i na Christiana), ale prave tito dva jsou asi jedini, kteri dokazi i improvizovat - v ramci nejakych mantinelu. Jsou to oba velmi kvalitni hudebnici, at si rika kdo chce co chce. Wilder nebyl zadny imrovizator a ani live mistr. Byl silnej ve studiu a i sve nastroje ovladal slusne (bici trochu diskutabline - no budiz), ale delat z nej skoro boha mi prijde torchu mimo. Mne se live koncerty DM libi moc (myslim soucasne) a ac jsem uz mnohaletej fanousek teto particky, povazuji je zive za lepsi a lepsi. Kdyz porovnam napr. skladbu NLMDA hranou zive v roce 93 na povestnem Devotional tour a nyni, neni co resit - soucasna prezentace teto skladby ma mnohem vetsi grady nez drive. Je skvela a ja si ji uziju pokazde kdyz ji slysim - ma v soucasnem provedeni neskutecny naboj. Proste DM jsou zive silnejsi nez kdy byli.

Monghi

 29    4. november 2009 o 13:19

aby sme to trochu usmernili, len dodam, ze:

- Wildera nik neziada a viacmenej ani nespomina
- nik to nezvazuje, ze kapela nie je spickova

kazdy ju ma rad, z nejakeho konkretneho dovodu. Proste polemizujeme, ci by nemohli trochu “pridat” v kazdom smere. Ok… improvizacia vela priestoru nedava, kedze “elektronika”... lenze tu zasa nahrava do karat fakt, ze hardisky su dnes prakticky dostupne s tak obrovskou kapacitou, ze tam pomaly zmesti kompletne samplovy repertoar DM… a mat v zasobniku vacsie mnozstvo predprogramovanych skladieb, do ktorych sa trochu zaimprovizuje, sakra… to predsa pre hudobnika nemusi byt problem.. a hlavne… je to “live”!!! a uz to samotne slovo znamena, ze tam nemusi byt nic podla kostolneho poriadku a ulety su povolene. Goreho vystupenia s gitarou k tomu patria, ale trosku viac by skusit mohli. Uvidime teda, co predvedu na dalsom koncerte wink

Beladona

 30    4. november 2009 o 13:31

Osobně to beru stejně, jako když v divadle nazkouší nějakou hru a potom ji dávají v té samé podobě celou sezónu. Že někdo chodí pořád na stejnou hru, není problém herců.

Ale je fakt, že teď máme v Evropě novou sezónu, tak ať se chlapci předvedou smile

Dimo

 31    4. november 2009 o 14:08

- O Wilderovi tady vůbec nebyla řeč
- O tom, že DM nejsou úžasní atd., tady taky řeč nebyla
- O tom, že Gordeno i Christian nejsou schopni improvizovat a jsou to jediní profíci ve svém nástroji (Fletch nikdy hrá na nic neuměl a Martin je geniální skladatel, skvělý zpěvák, ale to jeho hraní na kytaru je spíše sranda), tady taky řeč nebyla

Řec byla o tom, že točí tytéž písně v aranžích z minulých tour. Neboli že kapela je líná nazkoušet cokoli nového - jak nějakou nehranou nebo málo hranou věc, tak často hranou, ale v jiné verzi - a místo toho točí jen ty jakože akustické verze s Gordenovým doprovodem, který na to ostatně taky už kašle - viz jeho doprovod na Exciter tour: srovnejte Sister of night a It doesnt matter II se současnými akustickými písněmi. To je jiná liga, tehdy to totiž ještě Gordena bavilo a byla tam snaha přinést něco nového.

Dangerous

 32    4. november 2009 o 14:12

to monghi: souhlasím, ale DM nejsou hudebníci, jsou něco na způsob alchymistů, jak ve studiu tak na podiu…ve studiu experimentují a hledají novou cestu a na podiu potom mají strach vložit novou ingredienci, aby náhodou nezjistili, že jim jejich “kámen mudrců” nefunguje…

NIN a jejich odehrání celého TDS to je to co DM nikdy neudělají, představa, že by v rámci setlistu zahráli celé Black Celebration či Ultra je úplně mimo…oni se prostě bojí, že jejich depešácký úspěch stojí na PJ a ETS, ale to jsou právě na omylu.. většina skalních preferuje mnoho nesinglových skladeb či b-stran (Dangerous live no to by byla bomba, to bych snad vylezl na podium smile) a nebo alba jako nerozbitné celky…místo toho se ale dočkávají výběru největších hitů, to je trochu škoda… ale letos se DM musí nechat, že se POKOUŠEJÍ setlist obměňovat a trochu reagovat.

Monghi

 33    4. november 2009 o 14:24

to dangerous: ale jasne priatelu, zhodneme sa… vsetky tieto prispevky su len zbozne priania a nakoniec pod podiom aj tak kazdy exploduje nakazeny tou zvlastnou chemiou, ktora z nich vyzaruje…

Beladona

 34    4. november 2009 o 14:24

DM nejsou hudebníci, jsou něco na způsob alchymistů, jak ve studiu tak na podiu…ve studiu experimentují a hledají novou cestu a na podiu potom mají strach vložit novou ingredienci, aby náhodou nezjistili, že jim jejich “kámen mudrců” nefunguje…

Jasně. Když tak dlouho hledají zvuk, až mají pocit, že je dokonalý, tak proč ho potom měnit?
To je celkový přístup k životu. Podívejte se, jak vypadají. Jsou celé roky čím dál stejnější grin

Flexible

 35    4. november 2009 o 14:38

to Beladona: velmi pekne si to vystihla grin

Odporucam precitat si diskusiu k clanku po oznameni setlistu k TOTU, to bolo chvalospevov, ale teraz to uz asi nestaci, lebo cosi pozmenili, tak ako viaceri chceli, ale ani to nie je dobre, lebo to malo byt inak a najlepsie by asi bolo keby uz ani nehrali. Napr.Clean nikto necakal, ale zlomila sa modla, lebo si to dovolil zaspievat v akustickej podobe jej tvorca, a to je zle ???  Ved chcete zmenu a ked pride tak je to zle!!!
Aj ked je pravda, ze albumy vydavaju skoro 30 rokov, ale stale su to obycajni chalani, teda uz pani bez hudobneho vzdelania, ktori na moje prekvapenie boli a su schopni ako elektronicka kapela hrat live a vytvorit aj uzasny koncert. Ked si pozriete setlisty z predchadzajucich turne, tak toto je naozaj najpestrejsie, to je fakt!

Monghi

 36    4. november 2009 o 15:31

to flexible: len trochu sa treba pozriet aj na tu druhu stranku… 30 rokov vydavania albumov a koncertnych turne = tolko skusenosti, ze ich musia mat na rozdavanie a nemal by im robit problem v podstate zahrat cokolvek. A to je to, co tu niektori z nas na adresu DM “vycitaju”, ze by sa tych 30 rokov malo v tom setliste odrazit. Je jedno, ze je pestry, to predsa nik nespochybnil, ale jazdit pol roka po svete prakticky bez razantnej zmeny a vecer od vecera hrat to iste… mam pocit, ze tu ide vo vacsine pripadov len o obavu, aby to na tychto jesennych koncertoch, na ktore mnohi z nas pojdu, nebolo to iste, ako v lete smile

marjon

 37    4. november 2009 o 16:47

nechcem sa nikoho dotknut,ale vacsina z vas by sa mohla prihlasit na konkurz noveho tour managera skupiny. jeden by vyhodil zo set listu to druhy zase hento,treti by pridal tamto,stvrty zase…..budme radi ze su dm stale aktivny,robia to co robia a mali sme ich moznost vidiet nazivo uz niekolkokrat a tu moznost este aj mame, v poslednej casti aktualneho turne,jasne aj ja by som si vedel predstavit nazivo zahranu trebars dreaming of me alebo lie to me,musim sa ale uspokojit s tym a tesit sa z toho ,ze moje idoly som videl uz tri x a este styri x ich na aktualnom turne uvidim a budem pocut,mozno to bude posledny krat…?
see you wien,prag,budapest,zagreb

marjon

 38    4. november 2009 o 17:02

budme vdacni,ked dobre vidim su tam aj puta….
http://www.youtube.com/watch?v=QHbEjwsmmwM

molon

 39    4. november 2009 o 17:09

...tak mojím želaním by bolo…celý best of Catching Up With + get the balance right…to by som omládol o 24 rokov…
=:o)

Night

 40    4. november 2009 o 19:36

Zažiť na koncerte tak piesne I am you, Here is the house, alebo z tých posledných Oh Well a Light….to by boli pecky….škoda len, že vôbec zatiaľ nemusím nič riešiť, nakoľko nemám lístky, hádam, ešte niečo poriešim, držte mi palce grin

Blanche

 41    4. november 2009 o 20:58

Myslím, že by zmena setlistu oživila nielen nás, ale hlavne ICH smile))...taký Barrel of a gun, Martyr alebo Suffer Well by nezaškodil:))))

Emulator

 42    4. november 2009 o 21:19

ta dufam ze z Barrel of The gun nespravia nejaku accustic sracku, lebo kazda setlist zmena je poznacena accustic srackou. sak si vsimnite, pride novy snog do setlistu waaaw a uz je z toho ihned Goreou accustic. Yes, po tom som vzdy tuzil. sak si vsimnite: Dressed in Black, Clean, Shake the Disease. na Condemnation sa netesim, a sak naco, sak aj to zaspieva Gore a pritom Dave na to ma hlas. opakujem Gore je super spevak , vazne, ale jednodcho Dave je Dave. proste tak to citim, na co sa budeme hrat

Kikero

 43    4. november 2009 o 21:44

piesne ktore na albumoch spieva Gahan a na ktore sme od jakziva zvyknuti ze je tam Gahanov vokal by mal spievat len Dave a nenechavat to lahostajne Goremu - to uz meni celu skladbu a nieje to ono take prave orechove na co sme boli pri Gahanovom kovovom hlase zvyknuti - aj ked to napisal Gore, lebo tie pesnicky su prave jedinecne a charakteristicke pre gahanov vokal a.
velka skoda Shake The Disease, Clean a Dressed In Black - toto je tomu prikladom, znicili na tych verziach jednak to ze to odflakli accoustic a na druhej strane to ze to nespieval Dave ale Gorac- na ktoreho sa s prepacenim cim dalej tym viac neda pozerat, vyzera uz ako 65 rocny stary alkoholik

Emulator

 44    4. november 2009 o 22:22

Kikero, uplne s tebou suhlasim, hoci Goreho nepovazujem za stareho alkoholika, podla mna vyzera super a najme jeho image je super.

Kikero

 45    5. november 2009 o 09:00

image je jedna vec ( ten ma kvalitny) a zvraskaveny prepity ksicht je vec druha…uz na live in Milan vyzeral hrozne pri detailnom zabere kamery…. ale s tym sa musi zmierit, zub casu je neuprosny

Kikero

 46    5. november 2009 o 15:14

ťažko definovať gahanov hutný hlboký hlas…ja som si to definoval takto, lepší výraz na to nemám. wink

Flexible

 47    5. november 2009 o 17:26

to Tomy: som rad, ze tu Martinovi a jeho spevackej kvalite konecne niekto vzda uznanie, kazdy tu na neho len kyda a pritom spieva s uzasnym citom a urcite istejsie ako Dave a aj hlas ma rovnako ako Dave nezamenitelny. Dal by som si povedat ist na jeho koncert. Inak o Davidovi sa to tak bezne hovorilo, ze ma kovovy hlas, ale skorej sa to hodi na roky 1983 az 1987, teda na tie albumy a mozno ciastocne aj Violator, potom to jeho spievanie a farba aspon podla mna uz ten kovovy nadych nemali.

Placebo, Bratislava

Diskutovať môžu iba zaregistrovaní a prihlásení užívatelia.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa