Pretvorená Behind The Wheel vo filme Hallow Road
"Behind the Wheel" klasika od Depeche Mode dostáva nové poňatie v napínavej hudbe Lorna Balfeho a Petra Adamsa pre strhujúci nový film Babaka Anvariho s názvom Hallow Road, v ktorom hrajú Rosamund Pike a Matthew Rhys.


Názory Devotees (8)
Monghi
1 24. august 2025 o 22:23
tak ten film si pozrite ... pecka, mrazive, mysteriozne ... len zaver som nepochopil
suspy
2 25. august 2025 o 22:29
Až na druhýkrát som tam rozpoznal kúsok z Behind-u…
A vo filme som sa snažil pochopiť každú vetu v rôznych významoch, no ten záver jednoducho aj tak nepochopíš. Verím tomu, že je to tak schválne, proste neodtrhneš uši ani oči
BTW
3 27. august 2025 o 16:56
páči sa mi tento štýl,Alan bol expert na to dodať piesniam DM temnú stránku,ten ghotický štýl,dotiahnúť to do dokonalsti s jemnými aj výrazními detailmi že aj keď si tie skladby vypočuješ x krát stále vieš objavyť neaké iné tóny v pozadí ????aj preto nikdy neomrzí,no a od MFTM po SOFAD to sa ani nedá opísať slovami to sú božie dielá niečo nadprirodzené na tých albumoch by mohla byť každá skladba singlom vrátane b strán aj remixov
BTW
4 27. august 2025 o 17:04
Smútok,zámutok,smrť,posmrtný život,nádej,
Memento Mori tieto pocity vyvolávajú vo mne tie tóny
Kubec
5 31. august 2025 o 08:33
ad BTW (3): Dovolil by som si rozsirit rozsah albumov, ktory si uviedol: od BC po SOFAD.
Ano, mas pravdu s tymi novymi tonmi a detailami. Mimochodom, toto kedysi davno povedal Andy Fletcher, presne to, ze ked znovu a znovu pocuvate skladby DM, vzdy tam mozete najst (pocut) nieco nove. Nechapem, ako je to mozne a ako je to urobene, ale z vlastnej skusenosti mozem povedat, ze je to tak.
Walking in Secret Garden
6 31. august 2025 o 20:12
A ja by som si dolovil rozšíriť rozsah albumov od BC po ULTRA.
Ale už ani o jeden skôr a neskôr.
Walking in Secret Garden
7 31. august 2025 o 20:19
...Vždy nájsť a počuť niečo nové...

Myslím, že tajomstvo spočíva v tej náročnosti nahrávania albumov. Napr. keď občas počúvam vznik zvukov na wiki DM sample. Tak tam niekedy je nejaký jeden ťuk použitý raz v 33. sekunde piesne, ktorý vznikol samplovaním z dvoch iných piesni, vrstvením spomalení, prerobením… Namiesto toho, aby len urobili do klávesu s hotovým zvukom ťuk.
A takto je niekedy za úderom bicích ďalší úder ťuk a pod ním ešte jeden a často ten ťuk vznikol z komplexného zvuku inej piesne s viacerými nástrojmi…
Trochu trepem, ale asi rozumiete, čo som tým chcel opísať, povedať.
donniedarko
8 22. september 2025 o 11:22
Ahoj, suhlasim.
Zaujimave je, ze od roku 2006 od cias Playing The Angel ta kniznica so samplami je stale chudobnejsia a chudobnejsia. Martin sa uplne vykaslal na tie postupy v produkcii. Co dokazala Marta Salogni na MM je len slaby odvar cias minulych. Presne ako pisete, od albumu Black Celebration po SOFAD su skladby unikatne svojou atmosferou a technickou vycibrenostou. Ultru ako tak zachranil vyber producenta Tima Simenona. Vdaka bohu za neho.