23.6. - Budapešť, Puskas Ferenc Stadium

Depeche Mode si to po viac ako úspešnom bratislavskom koncerte namierili rovno do Budapešti, kde sa udiala malá zmena v setliste. Martin odspieval "Jezebel" a "A Question Of Lust".

Rovnako ako v Bratislave, aj v Budapešti počas koncertu riadne pršalo. [b]Setlist[/b] 01. In Chains 02. Wrong 03. Hole To Feed 04. Walking In My Shoes 05. It’s No Good 06. A Question Of Time 07. Precious 08. Fly On The Windscreen 09. Jezebel 10. A Question Of Lust 11. Come Back 12. Peace 13. In Your Room 14. I Feel You 15. Policy Of Truth 16. Enjoy The Silence 17. Never Let Me Down Again [i]1. prídavok[/i] 18. Stripped 19. Master And Servant 20. Strangelove [i]2. prídavok[/i] 21. Personal Jesus 22. Waiting For The Night zdroj: setlist.fm

Názory Devotees (70)

Faith

 1    24. jún 2009 o 12:03

Stage tu mali iný, väčší, vyšší aj s guľou. Tá časť kde sa stavia stage je krytá, takže plafon posunuli tesne vysoko pod strechu. Martin mal striborne šaty. Na M&G mal Dave opäť hnusné textilové rukavice. Martin a Andy boli príjemný.

Martin L. J.

 2    24. jún 2009 o 12:14

to Faith: A nevíš taky jestli byla při Strangelove cenzura, jako v Blave??? To mě celkem překvapilo. Mokli jsme jak slepice ( i když jsem měl žížu, tak jsem to přijal jako osvěžení), ale ta cenzura mě dostala…. Doufám, že zítra to bude ful video on stage!!!!!

Faith

 3    24. jún 2009 o 12:17

Cenzúra bola. A asi už to tak bude všade.

Kass

 4    24. jún 2009 o 12:19

Jsem rád že zase zpětně zařadili “Jezebel” a “AQoL”... přál jsem si je slyšet v Praze…

Martin L. J.

 5    24. jún 2009 o 12:22

Tu cenzuru chápu jako u zemí ve kterých je na prvním, nebo aspoň na jednom z prvních míst náboženství, ale proč i u ostatních??? Vždyť tam není zase tak nic hrozného!!! Thajskou masáž a mačkání akupresurních bodů na noze je celkem běžná věc… grin Já tomu stejně tak trochu věřím, že tady v Praze to bude bez cenzury. No a když ne, tak si budu v PC uchovávat video z Luxemburku jako oko v hlavě, protože kdoví jestli to pak dají na DVD Live. Maximálně jako bonusový matroš tajně skrytý....

blueICH

 6    24. jún 2009 o 12:31

Viete niekto kolko tam bolo ludi?

peto

 7    24. jún 2009 o 12:35

Neviete,kedy budu dostupne nahravky na DM.com v sekcii LHN,aspon že kedy sa objavia tie ukažky z koncertov?

Faith

 8    24. jún 2009 o 12:37

Okolo 36.000

duhac

 9    24. jún 2009 o 12:48

podla videi tam bolo podium naozaj obrovske, dokonca aj bocne projekcie boli vacsie, ale hlavne, co ma v blave nasralo, tak svetla pod bocnymi projekciami boli vysoko ale v blave boli asi len meter nad zemou takze ich ani vidiet nebolo, na slovensku to je stale za opicami, tesim sa na vieden.

blueICH

 10    24. jún 2009 o 12:49

36 000. Takze asi nebolo vypredane.

MarekDM

 11    24. jún 2009 o 12:56

caute neviete nahodov ci sa daju kupit a kde listky na DM do Budapesti na 11.1.2010 dajte stranku alebo kde to kupit osobne aj dakujem vaaaam

deadofnight

 12    24. jún 2009 o 13:26

eventim.hu, musis si ich ale prevziat osobe, alebo za 8000 HUF si ich poslat postou ;-(
Dnes som kupil 4ks, je ich este dost ale len na sedenie

Dangerous

 13    24. jún 2009 o 13:33

Martin, Andy a Anton: Ludwig Museum in Budapest

http://uk.news.search.yahoo.com/search/news?p=corbijn&c=images&fr=news_sb_hd&ei=windows-1252&prop=uk

Dangerous

 14    24. jún 2009 o 13:35

Never let me down again…

http://www.rtlbulvar.hu/video/60505

Faith

 15    24. jún 2009 o 13:41

Bolo vypredané. Kapacita stadionu je teraz len 36.000, kvoli starym castiam, ktore staticky uz nie su vhodne. Preto hornu cast sektorov vobec neotvaraju. Listky na statie pod podiom boli vypredane hned na prvom dni predaja (28.10.2008). Cely koncert bol uplne vypredany uz v aprili. No niekolko dni pred koncertom zacali vypustat opat listky do vsetkych moznich sektorov. Dost velky uder pre fanusikov, ktori nestihli kupit listky pod podium a uz mali zakupene normalne stacie.

Faith

 16    24. jún 2009 o 13:48

Inac Anton Corbijn cez cely koncert chodil po stage a fotil chalanov. V tom dazdi sa mu urcite vydarilo zopar zaberov. Dufam, ze ich uvidime na nejakom tom obale.

adrian

 17    24. jún 2009 o 13:51

listky pod podium sa oficialne predavali pred koncertom za povodnu cenu, normalne som neveril az ked som si to sam nepreveril, normalne sa mi nepodarilo predat vstupenku pod pociium, nie na kseft ale jeden kamos nemohol ist.

Jeden anglicky hovoriaci pan mi ponukol 20 eur ale ze este pocka ze za desinu mozno kupi par minut pred koncertom, vela ludi predavalo vstupenky zo slabym uspechom. Zial som nemohol investovat viac casu zzhananim kupcov ako bolo cca. 25 min, tak som siel dnu. Vnutri pohoda, ziadna tlacenka, krasny koncertik na pozeranie ako v divadle ale ziadne sialenstvo, par riadkov som supo do fora, dobre ranko inak

Faith

 18    24. jún 2009 o 13:56

Áno, asi pred dvoma tyzdnami zacali predavat vsetky typy listkov znova. Brutal.
Inac pocit z koncertu je velmi zavisly na tom kde si stál a do akej partie si sa dostal.

blueICH

 19    24. jún 2009 o 14:17

D. za info chlapi. Uvidime ako Praha. Idem opat pod podium.

radoo

 20    24. jún 2009 o 14:45

tak tie svetla pod bocnymi projekciami som si vsimol az teraz ,ked na to upozornil duhac.v ba som ich vobec nevidel,aj zadnu projekciu mali vacsiu.mali by zo stabu DM na taketo detaily dozerat,lebo to kazi celkovy dojem z koncertu.alebo si povedia vsak co ,to im staci a odflaknu to.ludia za tie peniaze maju taky isty narok na kvalitnu vizualnu sou ako inde .a takto to je na slovensku skoro vo vsetkom.sme na seba strasne malo narocni.

Faith

 21    24. jún 2009 o 14:50

Oni maju dvoje stage, jeden mensi, a druhi vacsi. Ba mala takto trochu smolu, ale velky rozdiel aj tak nebol. A mozno si to rozdeluju podla velkosti stadionu, alebo podla moznosti v stadione.

Beladona

 22    24. jún 2009 o 14:54

Znamená to teda, že je střídají a v Praze bude taky to menší?

cabik

 23    24. jún 2009 o 15:01

Praha bude ako mesto dalsej (nabozenskej) krajiny takisto pri strange love cenzurovana…

radoo

 24    24. jún 2009 o 15:03

tak to neviem,podla mna si na to najimaju firmy v danom state a vozia si len ozvucenie a svetelny park.aj cela organizacia bol velky chaos.chlapci odviedli fantasticky vykon,doslova si to uzivali,a preto mzia taketo preslapy,lebo kazia celkovy zazitok.inac v budapesti tiez prsalo a zacinali o 21,00

deadofnight

 25    24. jún 2009 o 15:07

tie svetla tam boli, len boli polozene na zemi nie na bocnej casti podia, mam to pofotene, inac staci si pozriet youtube.com, na videach to vidis velmi dobre…

deadofnight

 26    24. jún 2009 o 15:09

a v Prahe bude podium=cela konsrukcia so strechou taka aku prenajal promoter koncertu v Prahe

giggs11

 27    24. jún 2009 o 15:15

bol som v BA a aj v BP,oba koncerty boli asi na rovnakej urovni,ten BA sa mi zdal asi trochu lepsi,ale to asi iba preto,lebo som bol pod podiom,kdezto v BP som pekne sedel vedla manzelky,ale organizacia….to,co bolo v BA by som nenazval organizaciou,ale organizovanym chaosom…napr:bez problemov sme sa dostali pod stage,kedze na nasom mieste,kde sme mali sediet uz niekto bol a poslal nas do p…ka,tymto ho pozdravujem a zaroven dakujem,aspon som si koncert lepsie uzil a pri vstupe pod stage listky nekontroloval nik,kdezto v BP,kym sme sa dostali do sektoru nas 3x kontrolovali,v BA nam trval vychod zo stadiona asi 40 min,v BP skoncil koncert okolo 23:15 a o 23:45 sme uz boli na vypadovke smerom von z mesta atd,atd….takze sa mame este velmi vela ucit….

radoo

 28    24. jún 2009 o 15:25

ak tam boli tie svetla polozene na zemi a nie zavesene pod obrazovkou na konstrukcii,je to lajdackost a ulahcena robota.keby boli zavesene boli by lepsie z dialky vidiet a celkovy vizualny zazitok by bol dokonalejsi.

deadofnight

 29    24. jún 2009 o 15:32

urcite ano, Budapesti ich mali “na mieste”

Livec

 30    24. jún 2009 o 15:41

Byl jsem na obou koncertech - Blava i Budapešť a musím říct, že jednoznačně lepší byl ten Budapešťský. Dave více pařil, lidi byli živější, hlasitější... Tím ovšem vůbec nechci říct, že Bratislava byla špatná.

radoo

 32    24. jún 2009 o 16:15

tak teraz z tohto linku si porovnajte kvalitu vizualizacie a posudte sami

adrian

 33    24. jún 2009 o 16:20

livec: ja mam pocit presne ako Ty len v opacnom garde, ale tak to ma byt kazdy to vnimame inac podla toho kde stojis atd. - ale suhlasim so zvukom, ten bol ovela lepsi, hutnejsi nez v bratislave, i ked to nedosahovalo nadupaneho soundu z lipska, tam mi bicie skoro popremiestnovali organy v tele az to bolo moc.

jednu neprijemnu udalost som musel v pesti zaregistrovat - nejaky magor zrazil faninku po odchode zo stadiona, bolo to otrasne, holka na zemi v priesvitnom prsiplasti - urcite plna krasnych dojmov z koncertu a lezala v lone inej zeny a cakali na sanitku. sofer pochopitelne tiez, auto bokom a podla pohladu vsetci v soku -  fuj neprajem nikomu, v mysli jej prajem len to najlepsie. akurat naco sa ponahlat aj tak minimalne hodinka je povinna zacpa v blizkosti konania a cez to musi ist kazdy kto pouziva motorizovane prostriedky.

duhac

 34    24. jún 2009 o 16:35

zase som sa len rozculil, pre niekoho su to len detaily ale tie su niekedy velmi dolezite, preto neni dobre ked si kapela nevozi stage so sebou ale dava ho stavat v kazdom state zvlast. Jedine podium ktore bolo na slovensku na svetovej urovni som videl iba raz a to na georgovi michaelovi, skoro mi oci vypadli. Keby aspon na DM tu konstrukciu pokryli ciernymi plachtami ale ani to sa im nechcelo, vyzeralo to naozaj iba ako lesenie. Som zvedavy na prahu.

radoo

 35    24. jún 2009 o 16:38

este rammstein v inchebe mal kvalitne podium

duhac

 36    24. jún 2009 o 16:40

a preco prave v blave musia byt vzdy nejake problemy s podiom? Nemali sme gulu, nemali sme kompletne svetla a nemali sme pohybujucu sa svetelenu konstrukciu. Preco prave tu? XLkaci sa hraju na velku agenturu, usporiadali 10tky koncertov ale stale su za opicami.

radoo

 37    24. jún 2009 o 16:43

ako pises,pre niekoho su to len detaily a hluposti ale ked sa nakopia vznikne nedokonale dielo.ked si zaplatim chcem taku kvalitu dostat ako inde.ked sa stale budeme k veci takto benevoletne stavat ,tak to aj bude vyzerat.

giggs11

 38    24. jún 2009 o 16:44

@duhac

po prvom bratislavskom koncerte v roku 2006 som si povedal,ze snad sa uz nijaky iny koncert horsie zorganizovat neda…mylil som sa bohovsky a pondelok to potvrdil na plnej ciare

deadofnight

 39    24. jún 2009 o 16:44

urcite ich prekvapilo pocasie wink to preto wink

duhac

 40    24. jún 2009 o 16:50

uz som sa tak rozculil, ze idem pisat skaredy mail do XL. Ja ked nieco urobim zle, tak sa poucim a uz to nezopakujem predsa a nie stale tie iste chyby, aj ked je pravda, ze vychody sa inak zorganizovat nedaju a inter sa nemoze porovnavat s puskasom v pesti, bol som tam na robbieho, 60 tisic ludi, este fungovala ta vrchna tribuna a ziadne tlacenice ale tam je okolo stadiona obrovska plocha kde by dohromady vosiel aj cely inter takze v tom xlko chybu nema ale to podium….!!!!!!!! a dokonca aj tej firme co to stavala by som napisal keby viem aka to bola.

deadofnight

 41    24. jún 2009 o 16:57

duhac: aj by som vedel, ale nechaj to tak… koncert bol vyborny to je dolezite.

duhac

 42    24. jún 2009 o 17:02

mohol byt este lepsi, tak ako pise, preco ked si zaplatime tak ako vsade inde, dostaneme menej radoo, tie videa z pesti su fakt ze dobre.

radoo

 43    24. jún 2009 o 17:03

tiez som dufal ze sa poucili z roku 2006,ale nic z toho.bud su maximalni amateri alebo lajdaci,mal by za to niekto niest zodpovednost aby sa to viac neopakovalo

peter1978

 44    24. jún 2009 o 17:48

radoo a duhac: na slovensku je to tak:-P takze chalani kaslite nato a uchovajte si len krasne spomienky!

radoo

 45    24. jún 2009 o 18:23

mne krasne spomienky nikto nevymaze a koncert som si pekne uzil.pokial sa ale na nich nebudu klast vyssie naroky,tak sa to nezmeni.aj preto nebol inter uplne plny,a ak vobec niekedy v buducnosti tam bude dalsi koncert pride este menej ludi.

mcfly

 46    24. jún 2009 o 19:07

na organizaciu musím nadávať aj ja agentura xl sa može hanbiť
ano je to otrasny socialisticky nelogicky štadion ale mohli v okolí
rozhlasovať že dm budu už 20:10 na podiu ahlavne podium
mohli dať nie na minimum ako maju nakázane 2m ale vyššie su to
u mna amatery….....ešte že DM bolli super!!!dufam že nabuduce bude robiť tento
koncert na Slovensku niekto iny…...Ešte že sme boli pod podiom akoncert
sme si užili aj v daždi!

radoo

 47    24. jún 2009 o 19:24

to mohli ,co som pocul bol polus este pred pol deviatou plny depesakov ,zrejme si vraveli ze v tom dazdi ozeleju predskupiny a nastupia az tesne pred 21.00.tyka sa to hlavne tych co mali listky na sedenie,ale aj to mali problem lebo na ich miestach uz boli ludia co tam nemali co robit. no a zase to nizke podium -katastrofa.no nabuduce neviem kto to bude robit lebo zrejme maju na toto monopol a preto si robia co chcu.

Gabriel

 48    24. jún 2009 o 20:09

@radoo: nemyslim si, ze si robia co chcu. Organizovanie podujatia ako je toto je zlozity kolos a zlozite na logistiku obzvlast, ak sa menia podmienky. To, co vnimate vy ako nieco spackane a iba ako vysledkok, stoji niekedy na dost zlozitom rozhodovacom procese. Ale ano,to nie je ospravedlnenie.

Mas pravdu, maju monopol ale len preto, ze maju u kapiel akymi su DM kredit a v portfoliu akcie intepretov porovnatelneho mena. A tento kredit nenasli na chodniku, ale vybudovali si ho za roky tvrdej prace v prostredi tvrdej konkurencie inych agentur. DM a manazment nepracuju s amatermi a s kade kym. Budte radi, ze tu DM poznaju aspon niekoho, kto dokaze na take nieco ako je Inter, doviest kapelu akou je prave DM. Hadam si niekto z vas nemysli pri pohlade na Inter, ze tam dostane spickove sluzby?

duhac

 49    24. jún 2009 o 20:27

Gabriel, ale to je vsetko pekne, je pekne ze zaplatia kapele, je pekne ze sa o nu postaraju, ale bez nas by to cele nebolo, bez nas by asi nezarobili, takze treba brat ohlad aj na ludi a snazit sa na maximum. Priklad, festival pohoda, ake ma meno, ovela vacsie poziadavky na organizaciu, postarat sa o 100 kapiel, ubytovanie, letenky, sluzby a pod. a ak tu niekto na tej pohode bol tak vidi co vsetko tam pre ludi je a pointa je ta ze to robi par ludi, ziadny velky stab a dokazu to, lebo chcu a uvedomuju si ze ludia su na prvom mieste pretoze mozu prist aj nabuduce.

radoo

 50    24. jún 2009 o 20:32

gabriel,vzhladom na to v akom stave je stadion,viem pochopit ze su tam obmedzenia,plne to chapem.vobec mi nevadili zetony a dalsie sprostosti ako tu niektori pisu.ale tazko sa zmierim s tym ze podium nebolo na takej urovni ako napr.v budapesti,alebo ludia v sektoroch co tam vobec nemali byt.nastastie vykon chlapcov bol genialny.zaciatok po 20-tej respektujem i ked sa stadion vlaste ako tak zaplnil az o 21.00

Faith

 51    24. jún 2009 o 20:38

Myslim si, ze organizátor som zacatim o 20.00 len pomohol. A tiez si mylim, ze to bolo rozhodnutie manazmentu dM. Su tam velmi prisne pravidla. Mal som moznost sa s nimi teraz stretnut, a aj s ludmi okolo toho. Je tam brutalna diktatura, robia co chcu.

Ludia, ktori vchadzaju na koncert az v cas, ked ma skupina vystupit si aj zasluzia zmeskanie! To ze posunuly koncert o hodinu skor, zrobilo, ze do polovice koncertu len prsalo a az potom zacalo liat, a nie cely cas. Keby zacali neskor, vyslo by to horsie. Ja absolutne ocenujem presun o hodinu skor. A este si pomyslite, ze ludia, ktori cestovali z dialky - ako aj my - mozu nastartovat domov o hodinu skor, a spat o hodinu viac pred dalsim koncertom, pochopite, ze to bol vlastne dar. wink

duhac

 52    24. jún 2009 o 20:53

dar ako dar, nezvladnuta doprava, keby nezaparkujem pri istropolise a rychlo neslapem na stadion tak zmeskam prve tri styri veci, lebo ako som tam vstupil v tom som zacul intro. Takze hladanim parkovania som stratil cca hodinu.

mims

 53    24. jún 2009 o 20:59

duhac, sorry, ale co s tym ma doprava? Chceli sme tu depes? Chceli. Radsej by si bol, keby neprisli, lebo nemas kde zaparkovat? Kazdy vie, ako je to s parkovanim v BA, aj ked sa ziaden koncert nekona. Mam pocit, ze niektori ludia uz nevedia, co by mali koncertu/organizacii vycitat. Jasne, od idealu to malo daleko, ale zasa skritizovat vsetko mozne i nemozne mi uz pride smiesne.

mac

 54    24. jún 2009 o 21:00

Toto bol môj piaty koncert DM. Budapešť, Praha, Viedeň. Prvý v Blave… Nikdy som si nerobil o tomto meste iluzie.Na touring the angel 2005/2006 som bol v Grazi. V hale. Užasné...Tento rok som kvôli práci musel absolvovať Blavu. Bránil som sa tomu, ale všade okolo bolo vypredané. A tak som videl realitu. Stanky s pivom, hajzle skoro pod podiom… Ľudia, čo sedeli (stali) v sektoroch C1,C2 na druhej strane VIP sektor, najdrahšie lístky na koncert, čumeli na slnečníky CocaCola… Ďeeeess!!!!
Dážď mi vôbec nevadil, aj keď som bol komplet premočený.  A keď som videl svoju 14 ročnú dcéru spievať In Your Room, Master And Servant… na pódiu starých známych, som spokojný. Predávam štafetu a verejne prehlasujem, Blava - poslednýkrát.

mcfly

 55    24. jún 2009 o 21:23

je to v podstate pravda budme radi že DM mali v Blave koncert
aj na tak hroznom na dnešnu dobu total out “štadione”,lebo iny
proste nieje…

giggs11

 56    24. jún 2009 o 21:24

....a ak to bude takto pokracovat,tak ani nebude:-((

Gabriel

 57    24. jún 2009 o 21:28

@duhac: v niecom pravdu nemas. Koncert by nebol bez sponzorov. To je aj dovod, preco nebude Bratislava figurovat v zimnom zozname turne, ci o Kosickom koncerte si mozete nechat iba zdat. Ziadny z bohatych sponozorov do projektu s DM uz ist nechce…. boli tu uz 2x a kazdy sponzor ocakava ze investuje do niecoho noveho, co tu este nebolo aby mohol oslovit novych zakaznikov. DM si uz svoj boom na Slovensku svojou pritomnostou uz uzili. Tieto info mam od organizatora, nie z brucha…

Co sa tyka Pohody, toto nemozes porovnavat. XL je agentura, ktora neorganizuje len koncerty, ich hlavne zamerianie je na organizaciu inych eventov. Behom roka ich urobia niekolko desiatok. Pohoda sa planuje a pripravuje cely rok, kde maka full time niekolko ludi. Vsetko potom zalezi, teda zisk od toho, ako sa odvinie tych par dni, kedy pohoda trva. Koncert DM nie je biznis, ktory taha financne agenturu cely rok a drzi ju nad hladinou. Niekto si mozno pocita kolko mohli zarobit na koncerte DM. Odpoved nie je taka jasna a jednoznacna. Kapela berie pausal + percenta z predanych listkov. Ale to je uz ina rozpravka wink

edit: aa kurna, to sme v teme o koncerte v pesti… sorry za offtopic

peter1978

 58    24. jún 2009 o 21:29

,,, by som sem nieco i napisal, co mi niekto “splechol” pred par dnami, ale nechcem vyvolavat vasne!

uprimne? pred 3 rokmi XL boli v tomto amateri, ale zvladli to bravurne, bohuzial tento rok akosik viacero veci opomenuli… esteze nezabudli navysit vstupne pre FOS, a samozrejme i pocet ludi pre FOS… hold dal by som za tu vstupenku i 200EUR, ale fakt by som poprosil aby boli doriesene malickosti do dokonalosti!!!

... a inak Dave si musel na zaciatku vsimnut poloprazdne tribuny….tongue laugh ... divne ze kvoli dazdu uz nerobili tieto “presuny” v Madarsku:-D mozno sa poucil niekto v BA

kraco

 59    24. jún 2009 o 23:58

ja som napr. prisiel o prve dva songy. Nie kvoli tomu ze som sa bal dazda ale kvoli praci. Neviem neviem vo Svajciarsku ked maju zacat o deviatej tak si podla toho mozete nastavit hodinky, snad mi nechcete tvrdit ze sa obavali ze v priebehu tych 45 min nejaky ludia odidu. Skor sa ten kto rozhodol aby zacali, mat pozriet na stadion ze je poloprazdny. Pripomina mi to neuctu ako na HC Slovan ze zapasy zacinaju cez tyzden o 17:00. To akoze kto dnes robi v privatnom sektore do stvrtej? Tesim sa na prahu, pre istotu dovolenka. A inter nech uz zburaju a postavia nieco solidne. Maju na to cca 3 roky

roman101

 60    25. jún 2009 o 00:51

Gabriel
Ahoj som rad ze i ked kratko tak som ta po dlhej dobe videl. Na party som nesiel lebo som mal za sebou 1300 kilometrov a este cestou som sa rozhodoval ci na koncert do BA pojdem po skusenosti s rokom 2006 a po zazitkoch zo San Sira.

Inak ludia co tu pisete o koncerte v BA plne s Vami suhlasim. Vyhovorky typu ze sme na Slovensku neakceptujem. Peniaze si musim tazsie zarobit ako napriklad v Taliansku a San Siro malo uplne inu uroven ako Blava a listok vysiel menej. Vazim si svoje zarobene sestaky a viem ze uz na koncert do Ba nepojdem. Neverim uz SK organizatorom pretoze tu je jeden velky bordel a v ich hlavach asi prudia organizacie spartakiad.
V 2006 som bol na stadione aj v hale v Budapesti a dovtedy to boli moje najsilnejsie zazitky. Aj organizacne. A preco mame ako zakaznici mlcat?

Prepac Gabriel ale to mi chces povedat ze ucelom podnikatela nie je biznis a ze XL na koncerte DM nezarobi? Prepac ale to ti neverim. Kto ti da dnes nieco zadarmo? Mne je jedno kolko na tom zarobia ved to nie je hanba ale ich sikovnost. Ale za rovnake peniaze chcem kvalitu a nejaku uroven. 

To o com tu ludia hovoria nema nic spolocne s interom ale s tym ze niekto si aj dnes mysli ze Slovakom staci polievka z bujonu a nevedia sa ozvat.

Rusi dokazali v Budve za jeden tyzden postavit stadion na plazi Beach aj s murovanymi stankami len koli Madonne asi pre 40 000 ludi. A listok stal len 295kn/39,80Euro. Keby som tam nebol tak neverim. Fotil som to ako to stavaju. Druha vec je ze Madonna nedokazala roztlieskat publikum a poslala nas niekam do prdele a nedala ani pridavky. Skoda ze nemam odlozeny vytlacok miestnych novin kde bol rozhovor s organizatorom a boli tam uverejnene aj sumy kolko stoji Madonna, R.Stones U2 a DM. DM boli vyrazne lacnejsi ako Madonna a pritom Madonna mala na plagatoch len jedneho sponzora a listok nestal ani 40 Euro.

mims

 62    25. jún 2009 o 08:29

Neviem, co tu este vzdy riesite, ze uz na DM na Slov. nepojdete. Ved Gabriel dost jasne naznacil, ze uz asi ani nepridu, ze sponzori uz nemaju zaujem..Skoda, lebo myslim, ze slovenski fans si ich zasluzia rovnako ako fans v okolitych statoch :(

@Roman101 chapem, co ches povedat, ale porovnavat San Siro s Interom?!

Gabriel

 63    25. jún 2009 o 08:45

Nehovorim ze nepridu, neobjavia sa v zime…. ale jeden nikdy nevie. Neobhajujem Inter ako miesto na koncerty ba prave naopak. Neobhajujem ani XL, je to ich biznis a organizacia. Ja som sa podielal s dm.sk na medialnej casti ich aktivit. Iba mi pride dost silene porovnavat Inter so San Siro. Viete si predstavit, ze by si obaja promoteri vymenili mesta a stadiony a tym cele zazemie? A mozno prave preto nie je mozne porovnavat. Ked vidim videa z Milana, San Siro, tak ano, je to parada, ale vedeli ste tiez, ze idete na Inter a to je popoluska tohoto turne. Promoteri na Slovensku nemaju priestor, kde urobit velke podujatia a to je prvy a zakladny problem, preco tu nie je ani viac vyznamnych promoterov, ktori si mozu konkurovat v urovni poriadania koncertov akymi su DM ci najvacsimi - U2 a Madonna.

Blanche

 64    25. jún 2009 o 09:13

Je pravda, že schopnosti organizačnej jednotky XXL Group sú príšerné!!! Zdevastovaným štadiónom Inter počnúc, otrasnou de-organizáciou na bráne(týmto zdravím českého bradatého ,,dôležitého usporiadateľa,, , ktorý si myslel, že otlačí 500ľudí na bráne o 2 metre dozadu?!), nepoznajúc koše na zhabaný tovar, nepokosenou trávou, drahými nápojmi, smiešnymi (ani zďaleka nie pamätnými) modrými žetónmi, rýchlo vypredaným merchandies..atď..atď..(toaletný papier na WC bol dokonca ,,vlhčený,,smile..dalo by sa tu ešte vymenúvať..
Veľké PLUS má u mňa jeden securiťák, ktorý po tom, čo mi prišlo zle a prevesila som sa na plot, aby som sa nadýchala…po tomto zážitku počas celého koncertu už zo mňa nespustil oči a dával pozor, či neodkvecnem!..týmto mu chcem poďakovať:)
Ale tento koment nemal byť pôvodne o negatívach koncertu..mne Depeche Mode stoja za to, aby som nad týmto všetkým privrela oči a šla si užiť jedinečnú skupinu, nabila si ich pozitívnou energiou, vychutnala to šťastie prúdom vody padajúcej z neba a plakala od krásy toho,že som hrdá depešáčka a môžem byť súčasťou tejto výnimočnej udalosti. Spievať na plné hrdlo na hudbu(nie len z reproduktorov na DM Party), ale naživo…veď Dave, Martin a Fletch spievali pre nás!!!
..a oni tú Lásku cítili, vychutnávali si tie momenty a úprimne, myslím,že aj Andy bol príjemne zaskočený,keď sme začali vykrikovať jeho meno:)
Som šťastná, že DM Bratislavu neobišli a dúfam,že v zime sa u nás ešte zastavia a my si opäť zaspievame…All I ever wanteeeed, all I ever needed…

roman101

 65    25. jún 2009 o 15:45

mims, gabriel
- porovnaval som aj sportovu halu v Budapesti a stadion v Budapesti v roku 2006 a myslim ze nie sme oproti Madarsku az tak zaostali aby sme nedostali to co oni - u nas vysnivana pridana hodnota u nich samozrejmost.

A porovnaval som aj Budvu ( Cierna Hora ) kde este citit totalitu na kazdom rohu a co dokazali vybudovat z Miramaxu (rusi) za jeden tyzden koli Madonne a za jednotnu cenu 40.- Euro na ploche? A pri niekolko nasobne vyssom honorari pre interpreta?  A to je realita.

Je to moj nazor ktory porovnavam s niecim inym aj porovnatelnym - nielen so San Siro. Vsetko sa da ked sa chce. Ale ak sme nauceny na vsetko hovorit to sa neda tak to tak potom dopadne. Blanche tu spomina tiez zopar veci ktore nemaju s interom nic spolocne.

Dnes som mal jednanie s klientom ktory bol tiez na DM v Ba. Chodi na koncerty po europe v ramci sluzobnych ciest roznych interpretov. Je nedepesak a bol z koncertu zhrozeny. Zial bral to tak ze nikdy viac na depes a tesi sa na U2 do katovic. Kamarat so zenou prisli na Slovensko mozno po roku len koli dm - ako privitanie Slovenska. Spolu sme boli v 2006 v Pesti. Rovnako bol zdeseny lebo mal s cim porovnavat.
Nemyslite ze to je na skodu znacke Depeche Mode ktoru si budovali 30 rokov? Predsa na koncert pride aj kopec ludi zo zvedavosti za kulturnym zazitkom. Aspon mne je luto ked potom nevedia ako nezainteresovany oddelit organizaciu od skupiny a dalej siria nikdy viac na depes ako celok.

Lutujem ze som nesiel do Pesti aj toto turne. Moja chyba. Ale v dobe rozhodovania sa u nas vyvolavali nepokoje voci madarom a mal som strach. naviac v januari som bol na operacii po ktorej som sa zotavoval az do aprila atd.

o to radsej si vychuttnavam videa z koncertu v budapesti.

moonchildx

 66    26. jún 2009 o 12:05

neviem co tu vlastne riesite ...na to v akom stave je Inter tak to bolo celkom v pohode ano podium bolo o dost nizsie ale verim ze organizatori na to mali dovod
...zorganizovat takito koncert nieje sranda (mozem potvrdit z vlastnej skusenosti)
a ja len dufam ze XL nezabudnu na slovenskxch fanusikov a pri najblizsej prilezitosti zorganizuju znova koncert DM…
XL bolo jeine ktorxch DM oslovili…

radoo

 67    26. jún 2009 o 14:18

prosim ta vysvetli nam aky ze to bol dovod na take nizke podium?porovnaj videa stage v budapesti a prahe.ked to tam je mozne preco u nas nie.ani tie svetla pod bocnymi projekciami neboli schopni dat na konstrukciu ale ich nechali na zemi,ani pohyblive rampy a gula,celkovo ochudobneny svetelny park a mensia projekcia.kvalita podia nema s interom nic spolocne.nic mi na koncerte nevadilo iba to odflaknute podium.najhorsie podium z celeho turne.

Dangerous

 68    26. jún 2009 o 17:44

Dave a jeho odposlech aneb M&S v Budapešti

http://www.youtube.com/watch?v=hyxlRs4WGlg

Night

 69    28. jún 2009 o 22:39

dobre som sa pobavila, čo už ....live performance….

skolab

 70    29. jún 2009 o 22:21

Staci si precitat co na adresu organizatorov pisu na oficialnom blogu DM. neverim, ze sem este niekedy pridu. Podla toho textu to vyzera, ze mozme byt radi ze odohrali koncert.
What a difference a day makes! Yesterday in Bratislava was a bit of a nightmare to be honest. The venue was awful, the weather was awful, and the local stage hadn’t been built to the band’s specifications resulting in a stressed out atmosphere the whole day and all sorts of technical problems.

A leaky “roof” on the side of the stage gave way to the massive amounts of water, and soaked a mixer, killed about 10 channels of audio, and left show opener MOTOR on stage playing with no audio on or off stage for a bit. Depeche Mode had to ditch the video sphere because the stage that had been provided wouldn’t hold the weight of the entire rig.

But it was a good show - the crowd was on fire despite being soaked!! Absolutely mental.

Diskutovať môžu iba zaregistrovaní a prihlásení užívatelia.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa