17.november 2014 - aktualizované

Predpredaje spustené, čakanie sa blíži k svojmu konečnému bodu, šťastlivci si užili premiéru v kine... nuž a my ostatní sa aspoň nabuďme novým trailerom z "Live In Berlin". Je sa na čo tešiť!

update: "Should Be Higher" z Berlína na noisey.vice.com

Forced To Mode (Live) / Košice, Bratislava, Žilina / Depeche Mode After Party

Názory Devotees (114)

Lojzo

 1    14. november 2014 o 21:40

Este otazocka: budu na tomto vydani CZ titulky pri rozhovoroch s fanusikmi a kapelou?


Paloq2

 2    14. november 2014 o 22:21

Fúúha zle je…...tak som necakal ze by to prislo dnes ale minimalne som cakal ze z dmshop.cz pride aspon email ze odoslane,ale ani to nie sakra.


Monghi

 3    15. november 2014 o 09:09

audio z dvd uz lieta svetom a musim snat klobuk z hlavy, uklonit sa a vzdat hold ludom, ktori za nim stoja… to sme sa nacakali!! asi top live audio DM, ake kedy ponukli svetu… balzam pre usi ...


martinpk

 4    15. november 2014 o 09:42

Potvrdzujem smile


Paloq2

 5    15. november 2014 o 10:49

No konečne som si našiel v pošte radostnú správu smile
Vaša zásilka s objednaným zbožím byla odeslána a je na cestě k Vám.


radoo

 6    15. november 2014 o 13:30

hotovo,uz sa tesim na vecer ked pridem z roboty a pustim to na aparature.


eternal outsider

 7    15. november 2014 o 14:28

Kdyby někomu nestačilo DVD tak si může Alive in Berlin stáhnout v HD na iTunes :D


Monghi

 8    15. november 2014 o 15:11

tak zatial u mna vedie jednoznacne “I Feel You”... najhutnejsi song z audio verzie… mega!!! raz darmo, DM patria do haly s dokonalou akustikou, ziadne magastadiony! smile

A ako inak, “Heaven”... tak to je balzam na dusu…


Paloq2

 9    15. november 2014 o 17:25

Prosím vas kdo to má doma,napíšte sem aký je tom obraz a či je tam zvuk DTS alebo Dolby Digital.Dakujem.


Notik

 10    15. november 2014 o 18:49

kua zvuk jak blazon


Petrik12

 11    15. november 2014 o 19:41

MNA ZAUJIMA KED Už sa pytate,že či na tom 2 disku dvd nie je nahodou vyber kvality videa,alebo v v HD.Myslim to alive video.


Paloq2

 12    15. november 2014 o 20:22

piko56
Taký výber tam byť nemôže lebo je to DVD formát a na DVD nemôže byť niečo v HD,čiže 1920x1080.


Gabriel

 13    15. november 2014 o 20:29

@piko56:
To je prave ten problem, ze DVD ma rozlisenie max. 720x480 (NTSC), alebo 720x576 (PAL). A pride mi naozaj krute, ze DM pustaju na YouTube promo klipy z DVD v HD kvalite.


Petrik12

 14    15. november 2014 o 20:34

Aha,tak to je dalši argument,že zatial si ten koncert nemusim kupovať,radšej si ho stiahnem vo vyššom rozlišeni.Je ešte jedna možnosť,že si to dvd kupim,akonahle zistim,že dvd je fakt prehravane na blu rayku prehravači v 5-krat vyššiom rozlíšení...uvidíme…


Gabriel

 15    15. november 2014 o 21:01

@piko56: pixely neojekabátiš :D


Petrik12

 16    15. november 2014 o 22:33

Gabriel.No nič,obavam sa,že maš asi pravdu.


smidak101

 17    15. november 2014 o 23:53

Excelentní zvuk.


marjon

 18    16. november 2014 o 11:53

neskutocny audio zvuk,grandiozny asi naj,naj co kedy vyslo nazivo.kopa zvukov ktore na stadionoch pocut nebolo,fantasticka praca….....


Michaela 146

 19    16. november 2014 o 12:31

Naprosto geniální smile Od začátku jsem věřila v práci Antona, že to bude naprosto dokonalý zážitek, a také jsem věřila v album Delta Machine, které  jsem si vysnila, intenzivně jsem na to myslela a došlo na má slova smile
Věřit=Vědět


Michaela 146

 20    16. november 2014 o 12:46

Bráška to je tam pro tebe nahoru:-(


smidak101

 21    16. november 2014 o 12:57

Depeche Mode jsou super.Už 27 let je poslouchám, ale tímto mi udělali radost.Audio je perla.


Monghi

 22    16. november 2014 o 14:47

heh, musim to tu napisat a kludne ma za to ukrizujte… “Heaven” je najsilnejsi a najkvalitnejsi singel Depeche Mode post-wilderovskej ery… pochopil som to uz na koncerte v Nice 2013, no po x-tom vypocuti z berlinskeho soundtracku som stratil posledne pochybnosti… vsetky tie ostatne hopsandy, co sa snazili vydat a za par dni zapadli prochom, tomu singlu nesiahaju ani po clenky smile Bavime sa samozrejme o samotnom songu, nie o obsahu singla samotneho smile


radoo

 23    16. november 2014 o 17:16

hladal som to ako blbec,dakujem gabriel.inac si ma prekvapil ze si to sem vlozil,chvalabohu.


Notik

 24    16. november 2014 o 19:57

to Gabo :toto by si nemal…


smidak101

 25    16. november 2014 o 20:39

14-týho jsme to měli mít doma podle objednávek.No nemám.Třeba to využiju, díky.


Gabriel

 26    16. november 2014 o 20:49

@notik: jasne, a teraz si to mozete posielat medzi sebou sukromne. Ja uz to mam doma.


smidak101

 27    16. november 2014 o 22:18

A jaký to je Gabriel?


Michaela 146

 28    16. november 2014 o 22:29

Otevřít či neotevřít, toť otázka, jelikož miluju překvapení, já si ráda počkám, příjemně se naladím a udělám si domácí pohodu u krbu, zapalím svíčky, musí být taková ta správná ponurá atmosféra a pěkně v klidu si to sama vychutnám smile


smidak101

 29    16. november 2014 o 22:35

Masochistko.


Michaela 146

 30    16. november 2014 o 22:47

to smidak101: Já tě velmi ráda vyvedu z omylu, tohle není masochismus, ale romantismus smile
Já jsem každým coulem romantička smile


radoo

 31    17. november 2014 o 10:30

zvuk je naozaj dobry,rezia ok ale nicim neprekvapi,ale ten obraz je katastrofa,lutujem ludi co maju metrove obrazovky a viac.


Gabriel

 32    17. november 2014 o 12:23

Zvuk výborný, réžia a strih porovnateľné s Devotional. Obraz, ako sme očakávali - “umelecký” výsmech fanúšikom.


radoo

 33    17. november 2014 o 12:53

dokonca sa mi este vidi,ze ten obraz ani nedosahuje tu kvalitu,ktoru je mozne z daneho rozlisenia vytiahnut.


radoo

 34    17. november 2014 o 13:00

tak teraz som si na tv cez youtube schvalne pozrel Should Be Higher cez 1080p a ta kvalita s dvd je neporovnatelna.ak chcu s nami vyj.ebat a neskor vypustia ediciu fuul hd tak sa pekne preratali.


Monghi

 35    17. november 2014 o 13:28

je to uz na plac, ale pre mna je vzdy dolezitejsie audio, ja live videa velmi nepozeram. na druhej strane je to vsak presne o tom, co stale kritizujem… lahostajnost a lenivost. a zvlast mi to vadi u Martina, ktory sa tak vyzna v modernych trendoch. Nevadi, v usiach to znie bozsky a ked to bude stat v tescu 7 euro (ako svojho vasu 2cd + dvd edicia Barcelony), vtedy to bude mat realnu hodnotu smile


radoo

 36    17. november 2014 o 14:59

pred 3.rokmi bol dobry obraz a zbytok stal za nic.teraz to je naopak.


Petrik12

 37    17. november 2014 o 15:07

Tak to vôbec neni pravda.Obraz musi byť tiež špičkovy.Problem je v tom,že väčšina dvd prehravačoch je na koncovkach scart kabla atu je asi hačik.Pustte si dvd live in berlin na blu ray prehravači a malo by byť všetko ok.Alebo koncovka HDMI a malo by to byť ok.Ved na youtube a inom videu na nete je aj najvyššie rozlišenie 1920*1080,tak predsa neverim,že je to tak a enjoy na youtube je nadherny obraz už len v rozlišeni 720…..


Gabriel

 38    17. november 2014 o 15:13

@piko56: to je prave ten paradox. Kapela pustila na YouTube ako promo ETS vo Full HD a predava koncert na DVD s 3x nizsim rozlisenim. Nie je to v koncovkach, je to tak tazke pochopit? Pixely n-e-o-j-e-b-e-š. Ked tam nie su, znamena to, ze tam nie su. No keby ludia co tomu nerozumeli videli na YouTube to, co si kupia, tak si to asi nekupia.


radoo

 39    17. november 2014 o 15:14

piko-videl si uz koncert?a na akej uhlopriecke?hdmi.clip na youtube ne je identicky s kvalitou na dvd.


Petrik12

 40    17. november 2014 o 15:27

Gabriel.Prave preto si tento koncert nekupim,kym nebude na blu ray,alebo si to stiahnem z netu,verim,že vo ful hd na youtube bude.Sice na itunes je vo ful HD za 15.99,ale ešte si počkam.


Gabriel

 41    17. november 2014 o 15:32

@piko56: pozri sa prosim na toto:

A ano, tvoja posledna uvaha je logicka. Na iTunes bude ponukana HD verzia, snad to nebude odrb. Avsak je to verzia koncertu s rozhovormi.


Petrik12

 42    17. november 2014 o 15:37

No nič.Diky gabriel za ukažku a asi isto si počkam na blu ray,ked vôbec niekedy vyjde,uvidime.No ked je to tak,ako si mi dokonale znazornil,tak je to škoda,že to vyšlo len na DVD.


radoo

 43    17. november 2014 o 15:54

pockam si full,alebo zostanem iba na audiu.


Gabriel

 44    17. november 2014 o 16:38

Obávam sa, že pri takomto trende, ak DM natočia ešte nejaké živé video, tak vydajú už len čierny obraz s podtitulom “Ak ste chceli vidieť DM vo FUll HD, mali ste ísť na koncert; Váš AC”.


grapher

 45    17. november 2014 o 17:18

Kur..a, tak Kraftwerk robí 3D koncerty a oni vydajú live v roku 2014 na DVD. Mali by ešte vydať Ultra Deluxe edíciu a k tomu DVD pribaliť aj CRT telkáč.


Paloq2

 46    17. november 2014 o 22:22

Tak to bude na velkom platne pekný shit obraz.Depeche Mode a zase raz krok vedľa,bohužial pre fanúšika.


puxo

 47    18. november 2014 o 05:30

ja si myslím, že do kín majú určite verziu s vyšším rozlíšením a určite tam nepúšťajú DVD…


Monghi

 48    18. november 2014 o 07:28

inak, ruku na srdce.. kolkokrat si to video pozriete? Ja som si to pustil druhykrat a uz som sa nudil… nebavi ma pozerat stale na tie iste tvare, tie iste pohyby, postradam tam totiz predstavivost… audio ma bavi rozhodne viac. To u mna plati vseobecne pri akejkolvek kapele.


dvestotri

 49    18. november 2014 o 08:47

Audio je v slusnej kvalite konecne.
Ale tie Eignerove sola ma zabijaju.


Gabriel

 50    18. november 2014 o 14:14

Ripnute anglicke titulky k Alive in Berlin. Zacal som ich prekladat do slovenciny, ale neviem kedy (a ci vobec) ich dokoncim. Ak by s tym ale chcel niekto pomoct, ocenim to.

http://www.depechemode.sk/media/rozne/English-subtitle-Depeche-Mode-Alive-In-Berlin.zip


David87

 51    18. november 2014 o 19:51

Dnes som kúpil Live in Berlin Delux Box Set, ale bohužiaľ neskutočné sklamanie čo sa týka kvality obrazu. Myslel som, že mám niečo špatne nastavené ne telke. Vlastním Full HD televizor + 5.1 domáce kino, ale obraz je úplne katastrofálny a na veľmi nízkej úrovni, napriek tomu, že píšeme rok 2014. Keď si pustím DVD One night in Paris z roku 2001 obraz je ovela ostrejší, čistejší. Zaplatil som 40 Euro, a po pol hodinke som to musel vypnúť lebo na to sa nedá pozerať.


Dusan

 52    18. november 2014 o 19:54

Tak, v kontexte tohto čo som si prečítal vo vašich komentároch a tie Gabrielove ukážky (všimnite si, že na DVD tú ruku na spodu ani nevidno, je to jedna veľká machuľa)... mi to vyjadrenie AC, že chce starý formát, lebo ho má rád, vyznieva ako riadne klišé. Ja som už vtedy hovoril, že o čom to točí... že nerozumiem takýmto umeleckým myšlienkam, že, ak by to bolo full HD, tak to bude menej umelecké či čo… úplne od veci. Podľa tejto logiky, by ten obraz mohol byť čierno biely, kvalita VHS, k tomu nejaké staré zrnenie a podobne a pomaly zabijeme celé video, až to nebude záznam koncertu, ale nejaká divná projekcia. Či mám mať pocit nejakého bootlegu alebo starého záznamu? Ale to je predsa nemožné, ten pocit sa nedá vytvoriť, vždy to bude záznam koncertu z turné z roku 2014. Takže veľký omyl.
P.S.: Zaujímavé, ešte som si to nekúpil, nestiahol a vôbec mi to nechýba… Hádam dostanem chuť si to niekedy pustiť... Aspoň, že ten zvuk je fajn, na audio sa celkom teším.


Monghi

 53    18. november 2014 o 20:35

Inak, “Precious” je vazny pruser… min, prva polovica, tie nepodarene zabery na velke platno, to tam radsej byt nemalo, uplne to likviduje oci…


Lojzo

 54    18. november 2014 o 20:54

ked tak citam tie vase prispevky tak som az teraz “pochopil” preco vlastne vysiel Berlin aj ako soundtrack grin


Paloq2

 55    18. november 2014 o 22:32

Tak že práve som to dopozeral na plátne na ktorom to má obraz uhlopriečku skoro 3 metre to celé cez full hd lcd projektor,signál videa išiel z bluray prehravača.
Výsledok : Na to že je to iba DVD tak bol obraz docela schopný a na to že to bola taká velká uhlopriečka tak bol až prekvapivo dobrý.
Následne som to skúšal na full hd TV uhlopriečka 117cm,obraz išiel tiež z bluray prehravača.
Výsledok : Obraz úplne ostrý,detailný a na to že je to iba DVD tak absolútne k tomu obrazu nemám výhrady.Tak že ak si to niekto púšťa cez bluray prehravač prepojený cez HDMI na Full HD TV tak neverím tu nikomu že je obraz zlý,To sú akurát tak velké kecy!A to som samozrejme od začiatku zástanca bluray formátu.


In Your Memory

 56    18. november 2014 o 22:57

Ti co videli, ako zacina koncert? Je tam zaber aj do zakulisia ako vychadzaju DM na podium?

napr. https://www.youtube.com/watch?v=NHK6PCZb8gI

alebo

napr. https://www.youtube.com/watch?v=MGA9Z442ybQ

alebo je to iba zbozne zelanie?


Paloq2

 57    18. november 2014 o 23:03

In Your Memory
Ano je to tam.


In Your Memory

 58    18. november 2014 o 23:15

Paloq2; vdaka smile


Night

 59    18. november 2014 o 23:24

nooo…už sa neviem dočkať, kým si to kúpim a budem mať vlastný názor smile


Gabriel

 60    18. november 2014 o 23:40

Paloq2: ano, sucasne velke TV maju funkcie ako vytazit z nizkeho rozlisenia obstojny pozeratelny vystup.. Aj mne toteraz na velkej TV bezi aj ked je to mierne rozmazane. Skus si ale stiahnut ETS z youtube z rovnakeho koncertu a zisits, ze mas o tri triedy lepsiu TV ako si si dposoial pri pozeraní DVD Live in Berlin myslel.

Projekcia je za nieco ine. Z hrania parties dobre viem, ze projekcia skrz svojho charakteru znesie aj tie najnekvalitnejsien videa a vylezie z toho celkom pozeratelny vysledok. Skratka preto, ze platno nie je dokonaly povrch a inteoretacna schpnost pixelov je nedokonala.


Paloq2

 61    19. november 2014 o 05:58

ETS som si stiahol hned ako to bolo možné vo full hd a obraz je zase niekde inde ja viem.Ved ako som už napísal vždy som bol zástanca toho aby to bolo na Bluray a ani vo sne ma nenapadlo že by sa to v dnešnej dobe na bluray nevydali,to je samozrejme obrovské sklamanie.Ano ak to niekto má zapojené do TV cez scart-kábel čo by sa dalo v dnešnej dobe tiež skritizovať ako ked to mám porovnať s tým že to nevyšlo na bluray ale iba na DVD - staršom formáte,alebo to má zapojené cez obyčajné cinch káble tak samozrejme výsledok musí byť zaručene zlý.Skrátka na to že to v tejto dobe vyšlo iba na DVD tak si myslím že si sony na tom obraze dalo záležať.


Monghi

 62    19. november 2014 o 06:55

ako citam zahranicne fora, v podstate padaju rovnake nazory, ako tuna… a ci uz to malo vyjst na dvd alebo br je v podstate uplne jedno, pretoze AC uz davno davno vyhorel. Je dobry fotograf, ale ako reziser/filmar (myslim hudobny, nie filmovy) ... zasa na druhej strane, co uz moze zaznam koncertu ponuknut, vsakze…

Problem ale je, ze sa tu nevyuzil ani potencial dvoch dvd!!!! To “Alive In Berlin” ma vyznam aky?? Nerozumiem… ako, ok, pre TV vysielanie je to fajn, ale tam nema vyznam davat vsetky songy (ziadna TV to nikdy neodvysiela cele, vzdy sa to striha) a balit to dohromady s normalnym zaznamom koncertu?? Sialene… rozhovory s kapelou velmi kratke a nehovoria nic… ked sa ohlasilo vydanie tohto “filmu”, tak som si myslel, ze DM zhromazdia komplet vsetko, co sa tykalo Delta Machine a jeho turne… cize, studio session, projekcie, rozhovory (ucelene) a podobne…

ale vsak dobre, aj tak sluzia tieto diela vacsinou ako kulisa niekde v baroch a podobne… sediet pri tom doma, to je hodne unavne… a co sa mi trochu nepaci… tak zabery na podium z dialky su teda fakt hrozne a je to cele presytene Gahanom a Gorem, az prilis!!!

Ono, povodne som si myslel, ze napisem aj nejaku tu “oslavnu” recenziu, ale po vcerajsom zhliadnuti zaznamu som sa toho vzdal a vytesujem sa iba z audia, pri ktorom slape predstavivost na plne pecky smile ...


vocal

 63    19. november 2014 o 09:47

mám doma jedno BR od Depeche a tiež nie je fullHD teda 1080p. keď to už nechcel vydať v tej najlepšej kvalite mohol to vydať na BR ale iba tak ako bolo to prvé teda 1080i. veď obraz s tým zrnením sa dá dať aj na BR. ale tiež zdieľam ten názor, že si to pozriem raz možno dvakrát a potom to odložím na dlhočizný čas k ostatným. hlavne že je k tomu audio. už aby som to mal doma ....


mr.kervic

 64    19. november 2014 o 13:25

Ahoj všetci, máte už doma 5diskovú verziu? Ja ešte nie. Keď som napísal do dmshopu kedy to odošlú, napísali mi toto > Došlo k neočakávaným komplikáciám pri výrobe nosiča, ktoré zasiahli celý európsky trh, a tak výroba nepokryla dostatočne dopyt. Na základe informácií firmy Sony Music, ktorá informovala o tomto probléme, je najneskorší dátum expedície vašej objednávky 27.11. 2014.


Gabriel

 65    19. november 2014 o 13:32

Tu je inak k dispozicii Shoul Be Higher v HD kvalite.

http://noisey.vice.com/blog/depeche-mode-should-be-higher-live-in-berlin-dvd-anton-corbijn-video-premiere

Ak si to viete stiahnut, bod pre vas smile

Tato linka priamo na subor by mala fungovat:
hls-lvl3.vevo.com/v3/hls/2014/11/USQX91402059/2b1ef006-2c47-4ae4-b274-e0e39ecc4a89/5200/usqx91402059_5200k_1920x1080_h264_5200_aac_128_34.ts


Gabriel

 66    19. november 2014 o 13:39

mr.kervic: ako mozes vidiet europske eshopy, uvadzaju najnovsie datum 27.11. Ako pise DMshop, je to z dovodu globalneho problemov s distribuciou.


Gabriel

 67    19. november 2014 o 14:22

Dorazil…


Petrik12

 68    19. november 2014 o 14:53

Paloq2.Presne toto som potreboval vedieťa to som chcel vysvetliť,že ked si pustiš toto dvd cez blu-ray hdmi vystup,tak je obraz super.Proste cez blu rayko je klasicke DVD-čko až 5-krat ostrejši obraz.


LK87

 69    19. november 2014 o 15:50

Tak Antona by som sa zastal. Stale robi skvelu pracu pre DM, fotky, nove font pri kazdom albume, tourbook, obaly CD. videoprojekcie ( ak sa obcas vykrada ,ale robi to sikovne).  Len mam pocit, ze ho Depeche Mode nevedia vyuzit jeho potencial o sa tyka celkovej show a obmedzuje ho rozpocet. Pocas devotional turne nemal predstavu o cene podia a vytvoril nieco uzasne.  Exciter tour (jungle lights) Touring the Angel…nedotiahnute napady, pri ktorych by sme boli uzase, kedze technologie pokrocili- (TAIT TOWERS robia skvele veci ) . Skupiny ktore maju mensie turne a predaje listkov maju vacsiu produkciu- dokonca aj ceska skupina LUCIE pri poslednom turne ☺

Potom ked hraju skoro ten isty setlist a show je kazde 4 roky taka ista plus nie je v HD, tak je nemozne spravit zaznam, z ktoreho padneme na zadok. Na DVD2 mne chybaju veci pre hardcore fans ake uz spomenul Monghi- studio sessions, poriadne rozhovory s kapelou a viac info o produkcii turne-rozhovory z Johnom Schrimptonom, Shawnom Saucierom atd…pikosky ohladom turne…

Pozitivum je najlepsia live nahravka od DM aj Delta machine. …to zachranilo zaznam z Berlina…


Petrik12

 70    19. november 2014 o 17:37

Ja som si 100% isty,že blu ray live in berlin vyjde,lebo posunuty datum vydania na iTunes na 19.12. 2014 naznačuje,že toto všetko je z hladiska komercie a obchodu typicke.Tu ide hlavne o to,že ty ,čo si kupili DVD a nie je ich iste malo,si naisto kupia aj blu-ray video….


radoo

 71    19. november 2014 o 17:51

tak to sa piko sakramentsky mylis,nekupia si to uz len z principu,ze vyhodili peniaze za 1.nepodarene dvd.


Petrik12

 72    19. november 2014 o 18:07

Absolutne sa nemylim,chyba tam iba vysoke rozlišenie,koncert je super a depešakov dobre poznam,kupia si do archivu všetko…...


smidak101

 73    19. november 2014 o 22:12

Závěr.Koupit, nebo nekoupit.


Monghi

 74    20. november 2014 o 07:15

Riesenie? Pockat… na 2 moznosti:

1. Po roku pojde cena rapidne dolu, obzvlast ked sa predaj presunie do supermarketov (vid Barcelona 2CD+DVD za 7 Eur. mozno menej, uz si nepamatam)

2. O par mesiacov sa na trhu objavi HD zaznam, pripadne kvalitnejsia dvd edicia… pravdepodobnost je sice nizka, ale vzhladom na celosvetove sklamanie fans by som to videl ako realnu moznost…


Paloq2

 75    20. november 2014 o 13:45

Ja som si to kúpil,a to som nekompromisný zástanca bluray formatu.Keby to vyšlo znovu na bluray tak si to kúpim aj ked je to brutál podraz na fanúšika.


Petrik12

 76    20. november 2014 o 18:56

Ani memôžem najsť na nete žiadny link na stianhutie live in berlin,nema niekto taky program?


PIKO DM

 77    20. november 2014 o 19:39

hej kamo nekaz mi meno   -  kúp si originál smile


Petrik12

 78    20. november 2014 o 19:49

Ano,kupim, jasné.


puxo

 79    20. november 2014 o 20:41

nechápem tieto vaše trápne komentáre o HD alebo FullHD rozlíšení nového záznamu z turné... jasné, že by bolo lepšie ak by to vyšlo vo vyššom rozlíšení ale keď si to neprial samotný autor, tak by sme to mali akceptovať a neriešiť to…

To mi chcete tu všetci čo oslavujete FullHD rozlíšenie a BlueRay formát povedať že Barcelona aj keď vyšla na BlueRay je lepšia ako Live in Berlin na DVD???
Pre mňa teda určite nie.
Vďaka Corbijnovi za skvelú prácu a záznam z Berlína a aj keby to vyšlo na VHS tak je to určite lepší záznam ako z Barcelony a Milána dokopy.
Kto tvrdí že nie, tak klame buď ostatných alebo aj sám seba.


Logic

 80    20. november 2014 o 20:48

To dvd je slušné a zvuk je vážne fantastický. U mňa je dôležitý obsah a ako hovorím dvd verzia je slušná kvalita, zatiaľ som spokojný. Piko56 viem, kde sa to dá stiahnuť, ale není vhodné to sem dávať, sorry.


puxo

 81    20. november 2014 o 20:53

ináč čo sa týka DVD2 tak aj ja som čakal viac materiálu - hlavne Studio Session, bonusy z prvého koncertu v Berlíne - aj keď reálne je tam v setliste rozdiel len jednej skladby (Behind The Wheel/Soothe My Soul), tak rozdiel mohol byť minimálne v dvoch Martinových skladbách (The Child Inside + But Not Tonight mohli nahradiť skladby Slow, Judas, Blue Dress, Home, ďalej Shake The Disease mohli nahradiť Somebody alebo Condemantion), ďalej Stripped namiesto Black Celebration, In Your Room namiesto Policy of Truth alebo Should Be Higher ako bolo v alternatívnych setlistoch na iných koncertoch a všetky tieto skladby mohli byť v bonusoch na druhom disku.
Ďalej mi tam chýbajú aj videoklipy z posledného albumu, nejaké kompletnejšie rozhovory atď, atď, atď


Paloq2

 82    20. november 2014 o 21:01

puxo
Vdaka bohu za corbijnovu prácu,som neskutočne rád že to robil on,nikdy som ani nechcel aby im koncerty robil niekto iný.Ked píšeš o barcelone.Barcelona,dobrý obraz fullhd síce 1080i a zlý strih a zlý chabý zvuk.Berlín,pre mňa dokonalý strih a výborný zvuk a obraz slabý.Je to pre mňa strašný paradox že toto nevedia dať DM dokopy.Stačilo tak málo.
PS: ked už som pri tom čo mi vadí,dalšia vec čo neznášam su tie odporné papierové obaly do ktorých balia single a teraz ešte aj celých 5 diskov z barcelony.Je to otrasné a neznášam tie obaly,podľa mňa to stráca u fanúška DM na hodnote,teda u mňa určie.


puxo

 83    20. november 2014 o 21:42

Paloq2
papierové obaly - teda konkrétne digipaky sú to najkrajšie čo môže byť - v tom máme teda úplne odlišné názor…
páčia sa mi od čias SOFAD kedy tak vychádzali rozkladacie single a In Your Room je úplne najkrajší obal asi zo všetkých…
akurát s tým človek musí zaobchádzať opatrno aby to aj trochu vydržalo a hneď sa to nezodralo… ale na image je to beautiful…


Paloq2

 84    20. november 2014 o 22:01

puxo
Ano z čias SOFAD ked vychádzali tie ROZKLADACIE papierové obaly tak to je úplne iná dimenzia,tie boli neskutočne krásne,no tieto jednoduché sú velmi slabé a naozaj ich neznášam.


giggs11

 85    20. november 2014 o 22:22

dnes som bol v ravensburgu v mediamarku a noveho dvd je tam habadej..cena 31.99€


giggs11

 86    20. november 2014 o 22:24

ja som ho tam kupil minuly piatok


LK87

 87    20. november 2014 o 22:39

to PUXO: problem je v tom, ze cely koncert z Berlina je asi natoceny HD ( ETS, Should Be Higher, Trailer 1-2 je v HD) na iTunes je v ponuke Alive in Berlin v HD. Takze DM aj Anton si z nas vystrelili ohladom stareho sposobu tocenia….a cierne ovecky kupia vsetko smile


puxo

 88    21. november 2014 o 10:55

to LK87: ale ja viem, že koncert ja natočený vo vyššom rozlíšení.
Ale z nejakého dôvodu to autor tohto diela nechcel vydať v takom rozlíšení, tak by to ostatný mali akceptovať.
Čo chcete vidieť na tom koncerte detailnejšie? Martinove chlpy pod pazuchou? Ja to stále nechápem o čo vám ide… Ja ten koncert pozerám kvôli spomienke a celkovej atmosfére a tá tam je zachovalá velice dobre - narozdiel od Barcelony, ktorá síce je vo FullHD na BlueRay disku ale pozrel som si ju len raz, lebo sa na to jednoducho nedá pozerať ako to je zostrihané.
Takže radšej umelecké dielo od Antona aj keď nie v HD alebo fullHD rozlíšení ako dielo ako je Live in Barecelona vo FullHD.
Rozumieme si?


eternal outsider

 89    21. november 2014 o 12:27

Včera jsme se koukli doma na kousek koncertu a je to takové pěkné retro smile
Pominu diskuzi o rozlišení obrazu. Záznam se nese v takovém introvertním duchu, nebýt tam pár záběrů na zaplněný stadion, tak divák pomalu ani nepozná, že DM hrají před takovým davem… a skupina mě dobře pobavila.
Projekce jsou výborné, Delta tůr měla jedny z nejlepších projekcí, vůbec mi nevadí, že na nich Corbijn při záznamu stavěl.


LK87

 90    21. november 2014 o 14:26

to PUXO: vobec si nepochopil moj prispevok :D


Petrik12

 91    21. november 2014 o 17:18

No fajn.Audio live in berlin stiahnute,už len teraz video a bude kompletka zadara.


Notik

 92    21. november 2014 o 19:39

inak shake the disease je katastofalne co sa tyka klavira , ja neviem , zlata brana , otrasne , spev bomba ale gordeno, to ani nie je pravda


Dusan

 93    21. november 2014 o 21:25

No ja neviem. Zachraňujú to piesne z Delty + a pain that i’m used to, halo, but not tonight. Je dosť možné, že prvý krát po 25 rokoch si oficiálne live nekúpim, lebo toto je stále dokola to isté... možno až za 7 € v Tescu grin Ale nejde o prachy, ale o princíp, nebudem niečo kupovať len preto, že je to DM a pritom na to bude padať prach. Zatiaľ som to len počul, stiahol som si flac, audio je kvalitné, ale pri Shake the Disease som to chcel vypnúť. Tú pieseň mám veľmi rád, vyrastal som na nej, ale toto už je odrhovanie klavírnej verzie dokola. Personal a Enjoy určite krátke verzie, to čo s Enjoy robí Gordeno je trestuhodné a nie len s touto piesňou. Na koncerte to akosi znášam cez tú atmosféru, ale keď to mám počúvať doma, tak ma “vystiera” ako to ničí. Vôbec podľa mňa nerozumie a necíti tvorbu DM, a to potom nemôže inak ani dopadnúť. A aj Eigner nejako “blbne” a Dave tiež má hlasové “úlety”, napr. to dlhé Góóóóóóóóóóóóór. A zle je… keď už AQOT a POT (a nie len tie) sa mi “ťažko” počúvajú na live zázname, lebo sú neskutočne opakované, tak už neviem… Bože a toľko perál to mohlo oživiť... ale to je stará téma. Užívajte si, kto môže. Ja si idem radšej pustiť:

http://www.youtube.com/watch?v=XI_XAFqvkpw
http://www.youtube.com/watch?v=S-06FSk1pBo


Lojzo

 94    21. november 2014 o 21:46

Ja davam za pravdu puxo-vi, a co sa tyka tych dvoch panakov, ktori akoze pomahaju DM v zivom hrani, to som pisal uz pred par rokmi ze to bol omyl ich tam mat ale myslim si ze Gore a Gahan by nevedeli hrat v trojici aj s roztlieskavacom, ja na DM live neznasam tie zive bicie a Gordeno to je total amater co do hrania na piano. Sksute si pustit Somebody z Albert Hall ktoru hral Alan a jeho verziu z ktoreho kolvek turne! Nepochopim Goreho lenivost, preco si to nezahra sam za syntakom alebo na gitare urcite by to bolo 1000 krat lepsie ako to Gordenovo tukanie do klaves. A suhlasim aj s Dusanom ze PJ a ETS by som chcel konecne pocut v normalnych verziach co do casomiery teda okolo 4-5 min. z tej instrumentalnej medzihry v ETS mi je na grcanie zakazdym ked ju pocujem live, jedine turne pri ktorom mi to nevadilo bolo The Singles Tour kde to bolo myslim pouzite prvy krat… Je az divne ako DM funguju protichodne oproti fanusikom. Ale nikto sa nemoze stazovat lebo keby aj nic nezahrali normalne tak vypredaju stadiony, keby si ludia nekupili listky asi by ich tuklo ze nieco nie je v poriadku, lebo predsa len oni su komercna kapela a robia hudbu pre ludi nie pre seba…


Lojzo

 95    21. november 2014 o 21:55

hej a este som zabudol povedat ze sa mi otvara nozik vo vrecku ked pocujem od Gahana slovne spojenie “JE DAC RAJT” mal by zmenit pokriky, oblecenie a pohybove kreacie, minule som nasiel jedno video z koncertu a bol som presvedceny az za hrob ze je to z turne TTA, mylil som sa bolo to TOTU :( Kokos normalne uz niekedy neviem co je z ktoreho turne. Od DM mam radsej iba studiove veci prave kvoli tomu co som pisal aj nizsie….


Dusan

 96    21. november 2014 o 22:14

tArGeT nie si bohužiaľ sám. Posledné 3 turné sú na nerozoznanie aj pre mňa. Myslím, že som za starých čias raz zachytil, keď Dave spomínal, že na každé turné sa snaží si pripraviť nové tanečné kreácie. To len ako príklad toho, aký mali prístup… Inak tie jeho výkriky sú fakt už akési “uletené”. Napríklad to “once more” pri JCGE. Ako keby už nevedel ako inak “zaujať”.


Lojzo

 97    21. november 2014 o 22:48

Presne na JCGE som nie ze zabudol ale to uz radsej ani nespominam, to je skladba ktora uz do setlistu nepatri, bol som cely stastny ked som po dlhych rokoch pocul pocas koncertu Rock am Ring Photographic a neskor aj v BA pocas PTA tour, kokos kolko energie islo z tej skladby ci uz cez obrazovku alebo na koncerte… To bola supa jak svina smile naposledy ma tak potesili so skladbou Stories of old zo studio session na SOTU boxe… A Gahanov hlas ide dolu to bolo pocut uz pri TTA, pri tolkych koncertoch sa necudujem, neviem ako to bolo toho roku v BA v hale (som tam nebol) ale co pocuvam sem tam live nahravky tak to dost Gore taha za neho a uz vobec nechapem tomu jeho skriekaniu v I Feel You to ako ked pocujem tak prepinam dalsiu skladbu, studiovu verziu milujem ale koncertnu nie…


smidak101

 98    21. november 2014 o 23:51

Fajn, ale jedem Depeš ne?


Dusan

 99    22. november 2014 o 10:01

Správne slovo je AFEKT…


Night

 100    22. november 2014 o 10:49

Ako zahnať sklamanie, že ešte nemám Live in Berlin? Pustiť si Barcelonu smile ooooo oooo ooooo? oooo ooooo oooo! Krásnu sobotu Depešáci smile


smidak101

 101    22. november 2014 o 11:06

Mě to sklamání přešlo.Mám audio, za to jsem rád a spokojenej max.


Notik

 102    22. november 2014 o 17:09

ja by som Daveho hlas nechal ten je v pohode ale hudba , boze ved si pustite if you want , jako do kolien


David87

 103    22. november 2014 o 20:20

Dneska som stiahlo záznam z iTunes vo fullHD 1080p kvalite, som spokojný, je to super, veľmi kvalitný, presne tak má vyzerať záznam v roku 2014 grin


Petrik12

 104    23. november 2014 o 19:19

otazka jedna na david87.Ked si stiahol to video z itunes,musel si aj zaplatiť?alebo sa da aj tak stiahnuť?


Lojzo

 105    23. november 2014 o 20:21

Myslim ze je to za poplatok okolo 15,50 EUR… Ked teraz vidim ako to funguje s predajom tohto zaznamu (kvalitou obrazu), tak nic proti, proste kto chce nech si zaplati za nadstandard (asi podla Antona) a ostatni si kupia iba standard (DVD kvalita), problem vsak je v tom ze to mohli dat vediet este pred spustenim predaja 5 diskovych boxov, ale to by im z toho asi az tolko nekvaplo ako teraz. Vychadzam z toho co tu bolo napisane ze asi viacej ludi by chcelo mat doma FullHD kvalitu. No nic sak koho je naj osklbat ak nie fanusika, ten si predsa priplati aj 3x ak bude treba :(


David87

 106    23. november 2014 o 21:23

piko56, záznam stojí 15,90 eur, potrebujes k tomu iTunes account, 6 GB voľného miesta na pevnom disku, a kreditnú kartu grin


Lojzo

 107    23. november 2014 o 21:31

...a kolko GB to ma po stiahnuti na HDD?


David87

 108    23. november 2014 o 21:42

tArGeT 6 GB miesta potrebuješ, ale záznam sa nedá kopírovať na USB alebo na externý HDD, záznam sa dá pustiť len cez iTunes, ale ja pozerám tak, že LCD televízor spájam cez HDMI kábel s Notebookom, pustím film cez iTunes a potom to krásne pozerám v telke grin


Lojzo

 109    23. november 2014 o 21:47

Takze vlastne zaplatis za nieco co mozes pozerat iba ak si online a nie si toho vlastnikom? Nieco podobne ako internetove DVD pozicovne?


David87

 110    23. november 2014 o 22:00

tArGeT nesúhlasím s tebou, presne naopak, si vlastníkom, a ani pripojenie k internetu k tomu nepotrebuješ, aby si mohol pozerať záznam. K tomu, aby si to mohol pozerať, musíš stiahnuť do počítača softver iTunes. Apple to robí podla mňa dobre, lebo predstav si, keby si to vedel nahrať na USB, potom by si to mohol požičať hocikomu, a tým pádom by to už bolo ilegálne.


Lojzo

 111    23. november 2014 o 22:08

Ako nemusis so mnou suhlasit smile Ja som sa normalne pytal, lebo vobec nemam sajnu ako to funguje, len som chcel vediet… Nejako to neriesim a je mi jasne ze potom by sa to kopirovalo kade tade smile Skor ma zaujimalo ze ked za to zaplatim ci to potom mozem pozerat aj mimo internetu, teda je mozne ze prides ku kamosovi na navstevu a staci ze ma soft iTunes a mozete pozerat aj unho alebo to vzdy treba stiahnut do ineho pc nez do toho co mas doma? Dik za odpoved wink


David87

 112    24. november 2014 o 11:08

tArGeT to čo som písal neber v zlom grin Napíšem presne, že ako funguje iTunes.
1. Musíš stiahnuť do počítača softver iTunes
2. Po stiahnutí musíš vytvoriť svoje vlastné konto používateľa
3. Keď si našiel záznam (Alive in Berlin v tvojom prípade), musíš to stiahnuť, tam vieš nastaviť aj napr. že akú kvalitu potrebuješ 720p/1080p fullHd
4. Po stiahnutí ti iTunes na HDD vygeneruje jeden MP4 súbor cca.6 GB
5. finta je v tom, že keď chceš tento MP4 súbor pustiť napr. cez Media Player, DivX atď, tak to nebude fungovať grin to j sebaobrana zo strany Apple grin záznam vieš prehrať jedine cez iTunes softvér.

varianta č.1:
odporúčam, keď, ako si písal, chcete záznam pozerať u kamoša, ulož vygenerovaný 6 GB-ový súbor na USB, kamoš stiahne cez internet iTunes do svojho počítača, tam u kamoša prihlásiš do iTunes do vlastného profilu, tam je záznam, a keď na to klikneš objaví sa ti nové okno, tam musíš vybrať MP4 súbor uložený na USB (alebo môžeš to kopírovať aj do PC to je jedno), a potom krásne viete pozerať film. Je to trošku zložité, ale podľa mňa sa to dá zvládnuť. grin

varianta č.2:
Apple poskytuje možnosť bezplatne zdieľať súbory, viac info:

https://www.apple.com/sk/icloud/

Aj ja som začiatočník čo sa týka iTunesu, toľko som naučil za 1 deň grin

Verím, že som ti trošku vedel pomôcť grin


Lojzo

 114    25. november 2014 o 07:38

to David87: Velka vdaka za podrobny popis ako veci funguju wink Na druhej strane som rad ze sa AC ku kvalite videa vyjadril ale zasa ked si clovek precita to ze natocil film v BR tak uz potom nie som si isty ci je hudba ine umenie ako film :(


Diskutovať môžu iba zaregistrovaní a prihlásení užívatelia.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa