08.11. - Stuttgart, Schleyerhalle (Germany)
Dangerous
0
Domov automobilek Porsche a Mercedes, hlavní město Bádenska-Württemberska - Stuttgart stojí jako další v cestě rozjetým mládencům z Depeche Mode.
Kapacita haly je 15.500
Setlist
Here we go ...
I- IN CHAINS
- WRONG
- HOLE TO FEED
- WALKING IN MY SHOES
- A QUESTION OF TIME
- PRECIOUS
- WORLD IN MY EYES
- FLY ON THE WINDSCREEN
- SISTER OF NIGHT
- HOME
- MILES AWAY
- POLICY OF TRUTH
- IT'S NO GOOD
- IN YOUR ROOM
- I FEEL YOU
- ENJOY THE SILENCE
- NEVER LET ME DOWN AGAIN
- DRESSED IN BLACK
- STRIPPED
- BEHIND THE WHEEL
- PERSONAL JESUS
Názory Devotees (72)
Light
1 8. november 2009 o 20:42
Pacia sa mi vzdy tie uvodne titulky, ze TONIGHT (LIVE).
Nieco neuveritelne.
Velka vdaka, Dangerous a opat sa dnes neskutocne tesim.
Night
2 8. november 2009 o 20:45
Tak čo asi prinesie dnešný koncert? Byť tak tam naživo….
Uvidíme, či prekvapia niečím, čo ešte nebolo v setliste?
Light
3 8. november 2009 o 20:52
No, nieco na nas urcite caka, pretoze z nacvicovanych veci nebola ani len Condemnation a ak aj odpocitame vcerajsiu Sister of Night, co je Martinova zalezitost, tak sa hadam este je naco tesit. Nejake perlicky musia mat prichystane a pravdepodobne ich nechcu vystrelit hned do eteru, pocas jedneho koncertu.
No ale spekulovat by sa dalo, pockajme na dnesny koncert a uvidime, co sa stane.
Light
4 8. november 2009 o 21:07
Tak zaciname…..
Night
5 8. november 2009 o 21:09
Díky Dangerous za tvoju snahu, ochotu…aspoň takto nám to trošku sprostredkuješ, vďaka
Light
6 8. november 2009 o 21:22
No a kdeze sa podela World In My Eyes ?
Asi nechavaju miesto na koniec pre nieco starsie, co tu este nebolo.
Dimo
7 8. november 2009 o 21:29
Dangerousi, díky, máš u mě pivo
Light
8 8. november 2009 o 21:40
Namiesto Fly On The Windscreen ide World In My Eyes ?

Snazia sa prejst fanusikom cez rozum.
Miesaju, miesaju, len ci im neprihori.
Light
9 8. november 2009 o 21:41
Uz som ticho….
Jarik
10 8. november 2009 o 21:47
dalsia lahodka. SISTER OF NIGHT
Light
11 8. november 2009 o 21:52
Super, ale ta tu uz bola vcera.
Gahanova
12 8. november 2009 o 21:52
Chceme vacsiu temnotuuu!!! A jeden Barrel… k narodeninam;))
Night
13 8. november 2009 o 21:54
neviem prečo, ale stále mi chýba nakoniec pomalá pieseň, kde si zaspievajú obaja spolu - tak ako to bolo do začatia tejto európskej časti turné...fanúšikovia tak mali možnosť upokojiť trošku svoje emócie….snáď nejakú baladu na koniec ešte presunú...
Light
14 8. november 2009 o 21:57
Evka, tomuto som prisiel na chut aj ja. Pacilo sa mi uz Goodnight Lovers v 2006.
Ako som uz vcera spominal, ja osobne si viem predstavit aj Condemnation na zaver. Som jeden z tych stastlivcov, ktorym sa tato skladba paci.
Jarik
15 8. november 2009 o 21:59
to Gahanova: temnota by bola RUSH na zaver!
Gahanova
16 8. november 2009 o 22:07
Jarik, aj Rush moze byt…
Nechame sa prekvapit
Martin L. J.
17 8. november 2009 o 22:09
A nechybí vám tam náhodou také nějaké ty nové songy??? Vždyť jich natočili tolik a živě jich hrají tak mááááááálo???? Mám rád starší to je jasné, ale co si vyslechnout ty novější LIVE? Je mi jasné, že jako na SOFAD 93 to asi nikdy nebude, ale nějakou by tam ještě mohli přihodit.
Tomas82
18 8. november 2009 o 22:09
Ja by som bral aj komornejsiu The Love Thieves alebo Insight
Light
19 8. november 2009 o 22:13
No, z tych novsich este ocakavam na tomto tour Perfect (moja srdcovka) a Light by ma velmi potesila, pretoze tuto skladbu by som kludne zaradil na album SOTU, nic jej totizto nechyba.
Night
20 8. november 2009 o 22:13
Z nových by som chcela vidieť naživo: The Sun and the Moon and the Stars a Oh Well…
PIKO DM
21 8. november 2009 o 22:15
Perfect by bol perfect!!!
Light
22 8. november 2009 o 22:16
Teraz pridu klasicke zalezitosti a mnou uz tak velmi nenavidene a nudne In Your Room a I Feel You, takze idem na velku prestavku, poprechadzat sa.
Martin L. J.
23 8. november 2009 o 22:18
To jsou všechno dobré názory, tak ted už jen aby je chlapci zkusili vyslechnout a něco tam poslat. Vždyť se přece nejedná o bestof turné, ale turné na podporu nového albumu SOTU a tak by se měli rozhzodně v tomto směru více snažit. Čtyři písničky jsou na můj vkuz doooost málo. Myslím tím v jednom setlistu a ne za celé turné, kde se jich naskládá postupně více…
Light
24 8. november 2009 o 22:18
to PIKO DM; Perfect bol od zaciatku, uz od prveho pocutia albumu pre mna velkym favoritom. Samozrejme, je to vec vkusu, ale pre mna po Wrong a In Chains dalsia najlepsia skladba na albume.
Light
25 8. november 2009 o 22:21
Ale treba uznat, ze z noveho albumu uz toho zatial pocas tour zahrali dost vela, ako vieme, co je dost velke pozitivum.
PIKO DM
26 8. november 2009 o 22:26
No prave- ved v USA bola Perfect dokonca aj singlom a ani tam nič? škoda
Night
27 8. november 2009 o 22:30
Ak sa nemýlim, tak i Fragile Tension hrali iba raz, čo je veľká škoda…možno fanúšikovia nereagovali tak, ako si predstavovali, ale mohli jej dať ďalšiu šancu…
Light
28 8. november 2009 o 22:32
V letnej casti sa bolo aspon naco tesit (Strangelove, Master & Servant), teraz uz nie som si isty, o com toto je.
tomassi
29 8. november 2009 o 22:35
RUSH by mal ostat uz nedoknutelny ako ked na zimaku vyvesia cislo-dres pod strechu
tak nechat RUSH z DEVOTIONAL-EXOTIC TOUR
uz by sa mohli zriect WiME,PoT,Stripped, . . .
a supnut tam HALO, BC, . . .
Jarik
30 8. november 2009 o 22:37
tak potom kua Stories Of Old ale full verzia a nie akusticka ******
Martin L. J.
31 8. november 2009 o 22:41
to Jarik: Tak to by byla teprve ta pravé bomba…
Light
32 8. november 2009 o 22:41
Davam za pravdu, ze niektore veci by naozaj mali zostat nedotknutelne, aj ked by som ich znovu rad pocul na zivo.
Halo, BC…, tieto skladby ma mrzia, ze zostali nedokonale na Exciter Tour, bola to obrovska slabota.
Doparopma; co tak Blasphemous Rumours, People Are People, Lie To Me atd…, je tam vela starsich-vynikajucich skladieb, ktore uz davo nehrali.
Light
33 8. november 2009 o 22:45
Storie Of Old; v studiu ju naspievaju, ale zahrat na koncertoch sa im to nechce.
Mne to pripada ako, podme si do garaze nieco zahrat…........
tomassi
34 8. november 2009 o 22:48
ako keby si neuvedomovali,
ze oni su DM a mozu zahrat doslova vsetko,
duplom v cca 15000 halach v xtej casti tour, kde budu takmer len skalni dM fans,
cize mozu zahrat uplne vsetko
a ak by vytiahli len 2-3 skladby typu MyJoy, Sea of Sin, . . .
tak by hala asi spadla,
no to je stale dookola tociaca sa pesnicka,
takze nezostava nic ine len cakat
Martin L. J.
35 8. november 2009 o 22:48
Jsem s tebou za jedno Ligt. Vždyť kdo to máte doma, tak se mrkněta jak krásně vypadá photographic 2006 na Rock Am Ring. Je to skoro třicet let stará pecka a jak to dokázali roztočit. No pro dnešek už končim stejně tak jako koncert. Na závěr nic nového jak se dalo čekat. No uvidíme, třeba začnou od nového roku 2010 nějak úúúplně nově na ten závěr tour. Čau všichni.
Light
36 8. november 2009 o 22:53
Stripped, Behind The Wheel; wow; tak toto tu uz naozaj davno nebolo…...... :(
giggs11
37 8. november 2009 o 22:56
moze mi niekto vysvetlit,aky vyznam malo medzipristatie vo frankfurte???co tam vlastne nacvicovali???
Jarik
38 8. november 2009 o 22:56
Personal Jesus as the biggest tonight surprise :-(
Night
39 8. november 2009 o 22:57
Sú to proste naši chlapci z DM a úprimne - som vďačná i za to, že hrajú tak ako hrajú... sú to oni, je to ich rozhodnutie a som rada, že fungujú, že ich zatiaľ nezlomili nejaké nepríjemnosti a zdravotné problémy…
Light
40 8. november 2009 o 22:58
to Martin L. J.; mas pravdu, ked som pocul Photographic na zivo v 2006, tak som zostal prekvapeny, ako dokazu depesaci este vynovit starsie skladby. Naozaj som zacal dufat, ze svita na lepsie casy, a ze postupne zacnu prerabat mnoho starsich skladieb. No asi som sa mylil.
Vsak v praci sa oddychuje najlepsie.
Night
41 8. november 2009 o 23:00
to giggs11: zahrali si tajne svoje obľúbené piesne…..treba im povedať, že už všetky piesne boli vydané....tak ich môžu hrať už verejne…...ale nie, už som zlá, dobrú noc všetkým
Light
42 8. november 2009 o 23:01
to giggs11; ja ti to poviem. Nacvicovali, aby nepokazili to, co uz maju nacvicene.
Light
43 8. november 2009 o 23:04
Sister Of Night, ako obrovske prekvapenie, pravdepodobne bude musiet vystacit do noveho roku, potom uvidime, ci nepridu raritno-nehrane veci ako: Behind The Wheel, Personal Jesus, I Feel You, In Your atd…...................................................
Light
44 8. november 2009 o 23:12
V kazdom pripade, DANGEROUS vdaka za Live Update, neprekvapilo, ale potvrdilo, ze DM pokracuju dalej.
Dobru noc vesetkym, uvidime sa v Geneve, ak bude TONIGHT (LIVE).
Dangerous
45 9. november 2009 o 07:57
Za týden začnou natáčet Live DVD, takže až do barcelony si myslím, že bude setlist naprosto stejný...
A QUESTION OF TIME? Proč ne A Pain that I´m used to?
HOME? Proč ne The Things you said?
POLICY OF TRUTH? Sakra, proč ne In Sympathy?
IT’S NO GOOD? Proč ne Fragile Tension?
IN YOUR ROOM? Proč ne Freestate?
I FEEL YOU? Proč ne Barrel of a gun?
STRIPPED? Proč Only when I lose myself?
BEHIND THE WHEEL Proč ne Useless????
Dave Gahan tento rok v jednom interview řekl, že by nechtěli být na podiu jako Rolling Stones, kteří jedou ať vydají jakoukoliv novou desku svoje Best of tour….ale tohle přesně Depeche Mode dělají..
deadofnight
46 9. november 2009 o 09:19
- IN CHAINS
- WRONG
- HOLE TO FEED
- WALKING IN MY SHOES
- USELESS
- FRAGILE TENSION
- SUFFER WELL
- FLY ON THE WINDSCREEN
- SISTER OF NIGHT
- HOME
- MILES AWAY
- IN SYMPATHY
- NOTHING’S POSSIBLE
- IN YOUR ROOM
- I FEEL YOU
- ENJOY THE SILENCE
- NEVER LET ME DOWN AGAIN
- DRESSED IN BLACK
- ONLY WHEN I LOOSE MYSELF
- BEHIND THE WHEEL
- PERSONAL JESUS
Beladona
47 9. november 2009 o 09:20
dangerous: mnoho správných otázek na nesprávném místě.
Přitom oni nejsou hitová skupina. Mají vyrovnané desky plné stejně kvalitních songů a je to skoro jedno, co z toho vyberou a proslaví.
0_0
48 9. november 2009 o 09:29
ja se jim fakt divim, ze je nenudi hrat porad to stejny (at se pak Gahan nedivi, ze v Manheimu zdravi Stuttgart
ale asi u nich uz vitezi lenost, coz je skoda.
deadofnight
49 9. november 2009 o 09:30
a este v pohode niekam Freelove…
Monghi
50 9. november 2009 o 10:09
to Dangerous: Gahan vie o RS potom asi pekne “velke houby”. Nech si pozrie Scorseseho film “Shine A Light”, ako sa zostavuju ich setlisty a po akych skladbach su ti dedkovia schopni siahnut… Ak by mali DM skoncit ako RS, az potom by boli vazni podiovi frajeri!!!
tu ide len a len o to, ze DM maju k turne vztah aky maju.. pre nich je to nutnost, nie radost… asi jediny, kto ma z koncertovania fakt pozitok je Dave, ale ten si to vedel naplno uzit az na vlastnom turne
Tam totiz naplno ukazal, co sa da robit so skladbami DM na podiu, ked sa naozaj chce!
Dangerous
51 9. november 2009 o 10:22
to Monghi,: no nedávno sem ten film na HBO viděl, a proto mne také překvapují vyjádření DM, že kdyby měli být jak o Stones, tak že to raději zabalí...protože to nebylo žádné Greatest hits a vážně skvělá show, Jagger nepostál ani minutu. A to se přiznám bez mučení, že RS vůbec nemusím.
Monghi
52 9. november 2009 o 10:24
do bodky s tym prispevkom suhlasim… proste, DM su jedinecna kapela a nemozu byt uplne dokonali
Hlavne, ze nas vedia zabavit 
Beladona
53 9. november 2009 o 10:32
Kdyby Dave předváděl takové macho manýry jako Jagger, tak na DM nejdu.
Dangerous
54 9. november 2009 o 11:05
to Beladona: jukni na Davea z let 87- 90
http://www.youtube.com/watch?v=F6vktvdQIK8
Dangerous
55 9. november 2009 o 12:07
to dmdevotee: ano, tvoje hodnověrnost je nulová, ale když já říkám, že kapela něco zkouší, tak se tomu dá věřit. Otázkou je odvaha kapely to zařadit, ale i to přijde.
Miluju tyhle fanoušky co poslouchaj DM sotva dva roky a tvářej se, jak tahle éra je na nic a jak to dřív bylo lepší.
Tomba
56 9. november 2009 o 12:19
Měl jsem včera tu čest být přímo v Schleyer Halle, tak jen pár mých dojmů:
- nejpříjemnější pro mě osobně bylo narozdíl od letní části zařazení mých top favoritů WIME + BTW (ale fakt tam ta hlavní melodická linka není, ???)
- mezi highlights večera patřily chvíle, kdy se k mikrofonu postavil Martin a kochal se “potlesky na otevřené scéně” (a to obvykle jeho songy beru jen jako určitou mezihru, aby si Dave odpočinul) - tentokrát mi běhal mráz po zádech, jak zazpíval Home (nádherně natáhnuté “from my first breeeeeeeeeeeeath”), Sister of Night zněla neskutečně našlápnutě (tvrdé bicí + synťáky, mnohem lepší než piano-verze) a po Dressed in Black si Dave musel stejně jako po Home chvilku počkat, když kotel dlouho “dozpívával” melodii
- Miles Away zní živě taky skvěle, líp než na desce
- Dave pozdravil správné město:)
- suma sumárum skvělý zážitek (jen po PJ jsem čekal, že to ještě není úplný konec:(, a zase jsem neměl štěstí na Question of Lust…
Beladona
57 9. november 2009 o 13:28
dangerous:
aspoň se u toho směje. Řekla bych, že se nebere tak vážně. Nebo aspoň doufám 
Flexible
58 9. november 2009 o 13:35
Tomba: zivo si to predstavujem a nahlas Ti zavidim aj s AQOL.
Night
59 9. november 2009 o 17:19
Tomba díky za postrehy priamo z koncertu…..viem si to predstaviť, ten jačiaci dav….Miles Away musí byť úžasná naživo, veď už pri zázname mám zimomriavky…teším sa s tebou so super zážitku….ešte tak zohnať lístky niekde pod pódium, kúrňa….
m-a-s
60 9. november 2009 o 22:08
muj nazor je takovy, ze s malou zmenou setlistu maji problem jen ti fanousci, kteri jdou na nekolik koncertu stejneho turne. pokud jde o ostatni, kterych je vetsina, problem s tim nemaji a jsou se show spokojeni. otazka je, kterych fandu je vic…. a zda se chce lenivcum ze staje dm kvuli nim neco radikalne menit… dm vyjedou se svoji vizí setlistu, casem sem tam neco pomeni /vetsinou acoustic od gorea/ a hotovo. je to byznys. smirme se s tim. kazdopadne kapela je to svetova a z kazdeho koncertu jsem byl posr….. nicmene hrat perly typu love thieves si muze dovolit pan gore v malem klubu sveho solo turne, ale asi ne dm na stadionech. maximalne jeden song za vecer…. bohuzel na jejich koncerty chodi krome nas skalnich i hromada popcornovych ´fandu´. nicmene radikalnejsi oziveni playlistu na tak dlouhem turne by fakt neskodilo…
Rasputin
61 9. november 2009 o 22:59
Maraf jestli ti je 15 let tak tě chápu
deadofnight
62 9. november 2009 o 23:04
tak ked sa setlist tak dramaticky nemeni, tak aspon sound system…
http://www.britanniarow.com/news/?story=150
mozeme sa tesit na TOP1 zvuk momentalne na trhu
kikinkadm
63 10. november 2009 o 09:09
Rasputin takze nizky vek je predpokladom na pocuvanie len jednej kapely?
aj ja pocuvam ONLY Depeche mode pretoze ja nemozem muziku len tak konzumovat a pocuvat ju kadetade hocikde a hocikedy to co bezi v radiach tam bezi ale ked si mam pustit CD tak je to len DM alebo Jarre nic viac nepotrebujem maju toho tolko ze na to moje obcasne pocuvanie to je uplne postacujuce, nemusi byt kazdy hudobny fanatik a pocuvat tony hudobneho materialu z ktoreho mi aj tak pride vacsina ako sracka ktorej aj tak nerozumiem 
Ogrik
64 10. november 2009 o 10:03
podla mojich skusenosti sa fanusikovia Dm delia na tieto hlavne skupiny:
1. DM fanatici, ktori pocuvaju len DM, a nepripustia si nic ine. bud preto, lebo tomu nerozumeju, alebo nechcu rozumiet. je to krehky, rokmi pestovany a krasny svet, aj ked sa clovek vacsinou zacne citit trochu tesne.
2. DM fanatici
, ktorych sposob, akym vnimaju hudbu DM priviedla k inym zalezitostiam, bud z elektronickej sceny, mozno ku cure, mozno k britpopu, mozno k industrialu, mozno k metalu (ale to je uz velmi nepravdepodobne
) ...DM prosto vie cloveka naucit nevnimat hudbu tak, ako vacsina ludi, teda ako nejake “krovi”, ale ako umenie, ktore treba vediet vychuynat a precitit.
Je malo pravdepodobne, ze clovek, ktory vyrastol na DM aleo niecom podobne kvalitnom, zacne pocuvat nejake bezne sracky.
3. plati to aj vice versa, teda ludia, ktori sa k DM dostanu cez ine zanre, inu hudbu. tiez su to vacsinou ludia vnimajuci svet velmi podobne.
Flat
65 10. november 2009 o 11:17
Vráťte sa prosím k téme aktuality, pod ktorou diskutujete.
Zanechajte prosim diskusiu o vzajomnej diskriminacii na zaklade porovnavania intenzity fandovstva ku kapela a pod.. Vznika tak urazliva diskusia bez akceptacie protinazoru.
Dakujem
Ogrik
66 10. november 2009 o 13:22
ok…takze k setlistu:
- vyhodil by som:
, pri pipeline alebo landscape by mi odletela hlava…dalej sa mi pokracovat nechce, ale zo speak and spell este tora tora tora/shout by bola riadna sleha…
hole to feed, precious, home (1000 x pocuta), ETS (detto), PJ (detto)...
-pridal by som nieco z tychto:
peace (neuveritelny koncertny song), corrupt, ghost, nothing is impossible, suffer well, prekvapenim by bola kingdom od gahana v nejakej DM verzii, dream on, barrel of a gun, love thieves (spievana gahanom a plne elektronicka), useless, insight, rush, one caress, sea of sin, clean, halo, strangelove, to have and to hold, nothing, things you said, black celebration, it doesn’t matter 2, shake the disease plne elektro, dave on vocals, people are people, something to do (alanova verzia z devotional), more than a party by bola infarktovym momentom pre mnohych
(ok mokry sen konci
)
- zmenil by som: co najmenej goreoviek - chlapik dosiahol velmi vysoke mety, co sa tyka patetickosti jeho hlasu…takze dressed in black spievana gahanom, please.
-in your room albumovu verziu, nie tento hybrid….
-zvuk bicich nech je menej typu “bezne-bicie-v-tublatanke”, viac hutny, nechcem tu hovorit ze “take ako na devotional”, ale uz som to vlastne povedal….
-chcem tak vela? hahaha
Flexible
67 10. november 2009 o 15:13
Chyba Vam viac ucty a pokory pred DM ludkovia, kazdy len chce a chce a chce vyhodit toto a hento, lebo to uz je stare a obohrate… Niekto tu pisal, ze zopar fanatikov obcestuje zemegulu pocas turne a potom ich uz nebavi pocuvat viac menej tie iste songy, ale naozaj vacsina aj skalnych ak ma to stastie ide na jeden dva koncerty a dockaju sa nezabudnutelneho zazitku a nepotrebuje na chalanov z DM vytvarat tlak. Samozrejme, ze aj ja by som rad pocul skladby nie casto alebo vobec hrane, ale vdacny som aj za tu kvalitu, ktoru nam na koncertoch ponuknu. A Martin nech na koncertoch len spieva co mu sily budu stacit!!!
Night
68 10. november 2009 o 16:40
To Flexible: súhlas
Písala som to už niekde inde - Sister of night - nádhera. Martin do toho!!!
Ogrik
69 10. november 2009 o 16:58
ucta a pokora….hm…
v tejto situacii, keby sme to chceli brat extremne, tak my sme zakaznici a oni dodavaju produkt. ich manazment to tak aspon berie a zarabaju na tom tazke prachy.
a ja nie som celkom spokojny s dodavanym tovarom.
mythmaker
70 10. november 2009 o 20:20
Ja som DM velmi vdacny, ze mi “otvorili dvere” ku tradicnymi mediami ignorovanej hudbe (najma u nas
). Vdaka nim som sa postupne dostal k elektronike, industrialu a obcas paradoxne az k metalu
. Preto na DM nedam dopustit a budem si ich stale vazit, ale ocakavania uz velke nemam. Som spokojny, ze este vobec su a dilemu biznis vs. hudba v ich pripade neriesim. Takze respekt, ale hudobnu invenciu uz hladam inde. A pocuvat len DM si ja osobne neviem predstavit, ale proti Gustovi ziaden disputat
).
mythmaker
71 10. november 2009 o 22:15
Uplne v pohode
. Nikde som nepisal, ze mi vadi ked niekto pocuva len DM. Nech si kazdy pocuva co chce, hudba je univerzalny jazyk a zaroven velmi subjektivna zalezitost. Takze ak ti vyhovuje pocuvat vylucne DM, je to tak ok. Nakoniec toto su stranky o DM a uz len to, ze sem prispievame nas vsetkych spaja
.
Ogrik
72 11. november 2009 o 09:26
ja len tolko, ze fanatizmus sa mi bridi….hudobny nevynimajuc. to platilo o a plati o ortodoxnych metalistoch, ktory odmietaju akekolvek elektronicke zvuky v hudbe, a takisto o DM-ultras, ktori su schopni vyvolat takmer fyzicky konflikt na DM party, ked su pod vplyvom alkoholu, v pripade, ze nevies, aku skladbu hrali v roku 1984 ako druhu napriklad.
to sa mi vazne stalo (pozdravujem nemenovaneho “fanusika” z kosic)