Výber toho najpodstatnejšieho z tlačovej konferencie Depeche Mode v Miláne, 11.10.2016, kde ohlásili vydanie nového albumu, ako aj Global Spirit turné, s ktorým zavítajú aj do Bratislavy.
... no možno už na prvom single uvidíme, nakoľko sú informácie o práci
a prínose nového producenta “silné”...
ViolateYou
2
11. október 2016 o 19:23
je mi trapne za toho novinara co sa spytal na Alana uz by mali fanusikovia pochopit ze je to uzavreta kapitola a odpoved Davea hovori za vsetko, uz sto krat taktne naznacili ze to nehrozi ale novinari sa to budu stale pytat dookola
Monghi
3
11. október 2016 o 19:38
heh, ale Goráčov outfit vážne pecka! ako vždy pri takýchto príležitostiach, rovnako napr. pri prezentacii Delta Machine vo Viedni Ten chlap to ma proste v sebe, navždy! :D
MODRY
4
11. október 2016 o 20:18
UKAZKY- JA TAM POCUJEM 3.PRVA V STYLE MG.DRUHA PEKNE POCHMURNA,POCUT TAM BICIE.TRETIA RYCHLEJSIA A DOST MODERNA.2 a 3 U MNA OK.
bel canto
5
12. október 2016 o 08:48
Preco ViolateYuo - ked je uplne zretelne ze DM bez Alana je dobra ale nie je vynimocna kapela tak je uplne namieste sa pytat, ci sa niekedy jeho prichodom stanu opat vynimocnou.
Gabriel
6
12. október 2016 o 09:14
@bel canto: mas pravdu, trapne to nebolo iba z pohladu, ze vsetci dostali jednozacnu odpoved “Nie”. A tym by som akukolvek dalsiu debatu o sucasnych DM a Alanovi uzavrel.
Edo
7
12. október 2016 o 10:24
Ukážky vyzerajú sľubne
Pár poznámok k prekladu:
- k otázke maďarského žurnalistu mi chýbajú odpovede Andyho a Martina.
- pri odpovedi na Maxovu otázku kde spomína Violator tour mám pocit, že Daveova odpoveď je “Prepáčte, ale neodpoviem Vám, pretože ak NEPOZNÁTE Depeche Mode z obdobia pred albumom “Violator”, tak nie ste pravý fanúšik” (If you haven’t had an album before Violator…)
Edo
8
12. október 2016 o 10:36
Ešte úplne chýba otázka “Johan” z Nemecka, ktorá sa pýtala ako vyberajú predkapely.
Monghi
9
12. október 2016 o 12:00
ano viem. nie je to kompletny preklad, vybral som len to najpodstatnejsie… a o tych predkapelach to velmi zaujimave nebolo… pre mna
Pokial ide o odpovede Andyho a Martina ohladne Budapesti, mal som problem im viackrat porozumiet, tak som to nechal tak. Nebolo to nic vyznamne…
bel canto
10
12. október 2016 o 13:18
Je usmevne odpovedat ako zneje novy album.
To je to iste ako pocuvat hokej v rozhlase a rozmylat ako to na lade vyzera ...
Sklamalo ma ze nehovoria nic o retro a pod.
Zas to bude pokus hladat “nove” cesty a pod ...
Ice Choir vydali fantasticky retro album a nemam s tym osemdesiatkovym zvukom najmensi problem.
jeanmichel
11
12. október 2016 o 16:35
K albumu.
Vlastne vieme že bude mať lepší,iný zvuk,čo vlastne DM potvrdili.
Vieme ,že vyjde na jar,mnohých sklame,ako sa vyjdril Martin.
Osobne si myslím,že skalných nesklame. Ono je milion možností,
ako môže znieť. Verní fans to vezmú tak,či tak.Všetci ho budeme
počúvať niekolko krát za sebou,aby sme si ho napočúvali,odhalili
nové zvuky,prechody,zvuk a atmosféru. Zasa nám bude pripomínať
isté obdobie života,ktoré budeme prežívať.
Môžeme len dakovať Martinovi a celej kapele,že majú chuť,silu
a odhodlanie v tomto pokračovať.Mnoho kapiel 80-tich rokov sa
po pár albumoch stiahli a užívali si miliony zarobené za chvílku.
DM to nespravili. A mohli.Teraz je to síce z väčšími pauzami,ale je.
Stále nám dávajú nádej,že sa môžeme tešiť na niečo nové,iné od nich.
A verím,že nebudú len albumové songy,ale aj bonusy ako naposledy.
Takže hurááá a tešíme sa na SPIRIT.
Hammersmith Odeon
12
12. október 2016 o 16:54
Žiadne prekvapko, idú vo svojich koľajniciach - žiadne vybočenie. Takto to funguje od r. 2001, všetko pekne podľa šablóny. Zahlásenie nového albumu (samozrejme vždy toho najlepšieho, čo doteraz urobili), tlačovečka, koncertné turné a dlha dovolenečka. Prvý krát sa mi pri DM stalo, že ma celé to dianie okolo nijako “nenakoplo”-skôr cítim sklamanie, a to som sa na to ešte vyspal, aby sa mi to pre istotu uležalo v hlave - no a -NIČ!! Bude to presne také isté ako v roku 2001, ako v roku 2005, ako v roku 2009 a presne také isté, ako v roku 2013/14. Dave si nechá vyčistiť šatstvo určené na turné (po 4 turné ešte nemusí dokúpiť nič nové, veď toto turné to ešte vydrží - potom uvidíme), Martin vybalí turné gitarky - naladí ich, to stačí, veď nové aranžmány netreba, Flečovi to je jedno - oblečie si to, čo mu prinesie Ježiško (Santa Claus), no a synťak dá pod pazuchu, snáď ešte ten z roku ´81-veď to stačí a ide sa zarobiť love. Ach jo, total sklamanie, a to až natoľko, že ma ani samotný koncert vôbec neláka - veď som to už videl 4x predtým (doteraz neviem identifikovať, na ktoré z nich vlastne pozerám, všetko rovnaké). Please, Never Let Me Down Again….
bel canto
13
12. október 2016 o 18:52
Presne tak stale ten isty kolotoc dokola. Potom pozeras turne BC a je to jasna identifikacia, 101 takisto, vsetko zretelne odlisene a to nehovorim o skvostnych Alanovych prerabkach na Sofad turne. Iba blazon dufa v nejaku nenormalnu supu, myslim ze tych 5 albumov bez Alana je jasny dôkaz, ze bez neho nemaju gule.
Notik
14
12. október 2016 o 19:13
tesim sa vzdy a ocakavam pecku , aj ked pocuvam novy album stale tam hladam to tajomno , co ma posadi do kolien , nahovaram si to , z odstupom casu ked to zacne,m porovnavat , neviem , pada na to prach
ViolateYou
15
12. október 2016 o 19:18
halooo DM maju vyse 50!!!! maju rodiny, iste priority… ako uz sami vraveli kapela uz neni NUMERO UNO ako v 80tych rokoch, co je pochopitelne. Je super ze to stale robia aj ked su pauzy medzi albumami dost dlhe.. a preco by nemala byt tlacovka ja si uzivam ten hype okolo toho, je to lepsie ako keby hned zajtra maju vydat album a nevieme absolutne nic o tom… a s tymi setlistami uz sa tesim na tie dohadovacky pricom kazda velka kapela to robi tak ze neobmiena takmer vobec setlist uz to pochopte raz a navzdy. Na koncerte aj tak ziadny normalny clovek nefnuka ze nedali ice machine ale uziva si pritomnost a dany koncert. Problem DM fanusikov je ze beru DM niekedy az moc osobne
ViolateYou
16
12. október 2016 o 19:25
a kolotoc nebudte smiesni keby nieco tak funguje, tak na ich mieste robite to iste… je to mašineria ktora funguje a ked nieco funguje tak to uplatnujem aj nadalej, je to biznys model, ktory zaraba a ja pevne verim alebo aspon chcem verit ze ich to aj bavi
jeanmichel
17
12. október 2016 o 20:07
Samozrejme že rodina žije aj s mojím náklonom k DM.
Syn hovorí.Oci,oni si sami robia aj texty?Lebo majú dosť
zmyselné texty sa mi zdá.
Hovorím,áno sami. Dcéra hovorí.Oci a tie depeš pesničky
nie sú tak dosť depresívne?
No áno,sú aj také,ale pustím ti aj veselšie,ako JUST CANT…
Takže sme prekladali text COME BACK a potom NEVER…
LET ME DOWN AGAIN…no áno…DM poznačí celú rodinu
generácie a možno aj iné civilizácie….ak sa tu objavia…
ved už sa spájame cez Playing the Angel,cez Sounds….
...a teraz SPIRIT…
GORE prehlásil….verím v Boha na 100%.
Hammersmith Odeon
18
12. október 2016 o 20:14
@ViolateYou(15,16): ViolateYou, ja chapem, ze maju rodiny, svoje priority, chapem aj to, ze kapela nie NUMERO UNO, ja len tvrdim, ze zapadli do totalneho stereotypu, co je na mienkotvornu kapelu docela “pruser”. V ´80 chrlili kazdy rok album a boli inovativni. Teraz, ako vravis, maju rodiny, svoje priority a kapela nie je NUMERO UNO, tak asi preto to urobia raz za 4 roky a napriek tomu nie su inovativni. Chyba tomu ista esencia, taky DM “smrad”, teraz je to len nalepka DM-zbuchajme to coby-dup, rychlo zarobme na turne a pome po svojom. Hovor co chces, tuto esenciu tam daval Alan, no ten si daval so vsetkym nacas, chcel to mat tip-top-nielen v studiu, ale aj na turne. Tym samozrejme robil nervy ostatnym a hlavne Fletchovi. Ten sa dokonca (po tom, co Alan napisal “vypoved” z kapely) vyjadril, ze si nevie predstavit, ze by s nim robil dalsi album!!! Dokonca si myslim, ze ani David uz nespieva, ale len tak zvlastne skuci a natahuje slabiky, akoby to flakal. Mne toto dost vadi. Jasne, ze ked kolotoc funguje, je to super. Ja by som na ich mieste mozno robil to iste, ale na druhej strane, ako divak nemusim vidiet to iste po piaty krat po sebe, este k tomu za 162,-Eur. Setlist bude na 100% taky isty ako na ostatnych 4 turne, akurat piesne z predchadzajuceho albumu nahradia skladbami z noveho albumu.
Tomba
19
12. október 2016 o 20:26
S každou další tiskovkou ohlašující novou desku a turné stále méně chápu smysl podobných akcí. Celkem logicky totiž na většinu otázek přicházejí odpovědi “zatím nevíme, o tom se zatím nedá hovořit, to jsme ještě neřešili…” Nebylo by elegantnější prostě hodit na oficiální web termíny koncertů a nazdar? A zachovat tak napětí z očekávání? Nevím, jak to máte vy, ale ještě trapnější pocity mám u každé 4 roky se opakujících dotazů typu “co vás po těch všech letech ještě motivuje dělat novou muziku”, “nebudou nějaká překvapení v setlistu” atd. Opravdu jsem měl z té včerejší prezentace velmi “nekomfortní” dojem.
ViolateYou
20
12. október 2016 o 20:55
to Hammersmith Odeon: to ze zapadli do stereotypu ok mozno ano, aj ked si to uzivam, z objektivneho hladiska to je stereotyp a je to ako cez kopirak uznavam (myslim vsetko okolo kapely, koncerty, tlacovka, odpovede na otazky) , ale som za to rad tak ci onak lebo DM je srdcova zalezitost a nepotrebuju v hudobnom svete nieco dokazovat, dokazali toho vela a aj ked su DM inovatorska kapela (resp. byvala teraz uz pomenej), mne sa DM spaja so stotoznenim sa ludi s tou kapelou, lebo ked Dave spieva svojim barytonom krasne Martinove skladby s vybornymi melodiami stale sa s tym vela ludi dokaze stotoznit a paci sa im samotna skladba aj ked to uz nie je take vyspickovane ako s Alanom. Ja prichadzam na chut aj novym albumom aj ked su zvukovo niektore plochejsie . Hlavne ono to clovek asi inac berie ked DM pocuva 30 rokov a ma povedzme 45 alebo ked pocuva DM 10 rokov a ma povedzme 24.
Fletch moze byt rad ze je rad, on ze povedal ze si nevie predstavit s nim robit dalsi album tak to uz je sila, tie krizovky by mohol lustit aj v inej miestnosti, radsej sa nebudem vyjadrovat.
Co sa tyka Daveovho spevu s tym nesuhlasim, nemam z toho pocit ze by to flakal… alebo si to aspon nepamatam asi som bol v euforii na koncerte.
Hammersmith Odeon
21
12. október 2016 o 21:15
@ViolateYou(20): Mam 43 :-( a som DM pozitiv cca od 101. Samozrejme ich vnimam cca od ´84, ale 101 bol u mna total sfanatizovanie, kedy som zacal zhanat skorsie albumy - u mna to bolo tak, ze ´87 az ´81, cize v opacnomporadi a bol som neskutocne nadseny. Potom samozrejme vrcholy:´90 a ´93. Ultra je pre mna s odstupom casu taka bodka, ktora vyvrcholila so Singles tour, a to napriek tomu, ze tam uz Alan nebol. Velmi rad si ju pustam este aj teraz. Potom uz zacina sablona. Doesn´t metter, toto by bolo skor na osobne stretko, lebo by som sa nedopisal. Chodis na DM party??
ViolateYou
22
12. október 2016 o 21:55
to Hammersmith Odeon: ja mam o nieco menej:D a vnimam DM od podstatne mladsieho data, takze sa s tunajsimi havranmi nemozem ani porovnavat v dlzke fandenia :D co uz ja viem o DM a o zivote pche. Na DM party zvyknem chodit s frajerkou, aj ked teraz som uz riadne dlhu dobu nebol, lebo ma ta posledna celkom otravila co si pamatam - nemam rad ked hraju 3-4 krat za vecer Enjoy a podobne a malo beciek. Ale na nejaku sa urcite v blizkej buducnosti dostavim a ak nevadi ze nemam v zivotopise dlzku fandenia viac nez 20 rokov tak nemam problem stretnut sa.
Hammersmith Odeon
23
12. október 2016 o 22:26
@ViolateYou(22): Jasne, ze nevadi, skor mi vadi, ze ja mam tak vela :-((. Ale mam svoju rodinu, svoje priority a kapela uz pre mna nie je NUMERO UNO ). Pravdou je, ze ani ja som uz dlho nebol na ziadnej DM party, ale uz by som si trosku “zaDejvoval”. Odkial si? Resp. kam by si prisiel na DM party? Ja najskôr do BA, tam to poznam, aj ked tam uz 13 rockov nebyvam.
Gabriel
24
13. október 2016 o 05:39
@Tomba: staci sa trosku zamysliet a pozriet sa na tento tyzden ocami DM.
DM verejnou tlacovou konferenciou vzbudia zaujem medii a fanusikov. Tento krat pouzili k live prenosu Facebook, kde je v sucasnosti najjednoduchsie oslovit masu a predsunut im obsah. Zmysel tejto casti c.1 je je v ohlaseni terminov turne, aby mohli promoteri zacat predavat vstupenky! Koncerty su prave to, co kapelu zivi.
Dalsou castou su privatne rozhovory pre tlac a predovsetkym TV. Tie prebiehali vcera a zrejme aj dnes. Zo Slovenska tam bola TV JOJ a z CR Prima. Boli to prave promoteri lokalnych koncertov, ktori rozhodli, ktori novinari pojdu robit rozhovory a v danom mediu tym odpromuju, ze v krajine budu DM nazivo a ze si maju kupit vstupenky.
Ak si vsimnes, po tomto tyzdni DM neurobia uz pre ziadne medium rozhovor o albume a turne. Media budu az do konca turne robit clanky a TV reportaze uz len z toho, co si natocia a opytaju prave v tento tyzden. DM si tak behom 2-3 dni odbiju takmer vsetky medialne povinnosti a nakrmia media materialom. Ziskaju tak klud pocas vydavania albumu a hlavne pocas koncertovania. Nemusia v tej-ktorej krajine robit lokalne rozhovory a tlacovky. Tento cas kapela vyuziva na oddych a regeneraciu medzi koncertami a uz nic ine neriesi.
Dava to zmysel?
Treba si vsimnut, ze DM su od PTA len akasi masina. Ma nastavene procesy (aby clenovia DM efektivne odovzdali svoj vykon a mali svoj komfort). Oni su uz ako vrcholovi sportovci, ktori idu podat vykon. Smutne na tom je, ze DM su pri tom bez prejavovania spontannych emocii a beru jedno mesto za druhym. Show - hotel - lietadlo a tak stale dookola.
Zavidim spontannost niektorych frontmanov na podiu, ktori dokazu vytvorit s publikom ini level spojenia. Prihovoria sa publiku, vyjadria pocity a su schopni rozviest nejaku nepripravenu myslienku a podelit sa s nou uveritelnym sposobom. Toto dokaze urcite aj Dave, ale on show berie iba ako sustredeny profesionalny vykon a uplne sa vytratila spontannost. Ukazuje, aky je spevak a idol, ale neukazuje, ze je clovekom s emociami a zranitelny. DM bohuzial emociu vkladaju iba do hudby, aj ked mozno, chvalabohu. Spontanneho na podiu z Davea robili asi iba drogy.
.koniec hlasenia.
Hammersmith Odeon
25
13. október 2016 o 10:05
@Gabriel(24): Mas uplnu pravdu, ako si to popisal. Ja mam presne tento isty pocit, az na jednu vec - nemyslim si, ze spontánneho Davea robili drogy. Staci si pozriet veci od ´81 do ´88, tam bol spontanny aj bez fetu (mozno s chlastom). ´90-´95 to uz je ina kava - tam je spontanny az hroza. Osobitnou kapitolou je ´97-´99, tu bol rad, ze zije, a ze sa na neho nezabudlo. Ono je to na nom krasne vidno.
Gabriel
26
13. október 2016 o 12:50
@Hammersmith Odeon: tou spontannostou som myslel to, ze urobi nieco, co nema nacvicene pre show a neopakuje to v kazdom meste.
Monghi
27
13. október 2016 o 13:33
k spontannosti asi jedine: jednak to suvisi s vekom, blaznovstva a srandicky si uz Dave dovoli asi len pred kamerou v kresle… a na podiu? Tak to by musela mat kapela v ramci turne tak max. 2 koncerty za tyzden a byt na turne max. 2 mesiace. Inak, podla mna je scestne porovnavat koncertu minulost DM s tou sucasnou… sami to povedali na plne usta… predtym trvalo turne tak 3 mesiace, potom tam bol dostatok casu na to, aby sa spracovali nove napady a vydaval sa album kazdy rok. Dnes trva turne vyse roka, hraju kazdy druhy vecer, su 50tnici, presne ako to prirovnal Gabriel, v podstate su sportovci na podiu, Gahan najviac… je vobec rad, ked sa zregeneruje do dalsieho koncertu… podla mna je vobec zazrak, ze DM vydavaju uz po 4 rokoch dalsi album a medzitym vznikli solovky. Teste sa, dlho to trvat nebude, pochybujem, ze to budu chciet natahovat ako Rolling Stones, ktori sa uz davno rozhodli na podiu zomriet :D
A k tej progresivite… mozete mi prosim hodit do placu nazov nejakej “vetrom a zivotom oslahanej” kapely / legendy, ktora je aj po 30tich rokoch stale progresivna a inovativna? Fakt som zvedavy U2? Nerobte si srandu! Metallica? Ale no! Nick Cave? Ale u neho fakt ruku na srdce! Iron Maiden? :D The Cure? :D :D :D Rolling Stones? Kolko mam dat usmevov? Skusme este starsich.. Dylan? Cohen? nesrandujte! Skusime mladsich? Prodigy? Hahaha! Doherty? Gallagher? Albarn? No fakt, skuste ... “Zabava a relax” ... Fletchove slova sa hodia ku vsetkym vyssie spomenutym. Hudba je pre nich ako nikotinova zavislost! Dolezite je, ze sa za svoju produkciu nemusia ani trochu hanbit, ani po tolkych rokoch! Je to stale pocuvatelnejsie, ako cokolvek z tych modernych, ze vraj hudobnych, “sraciek”.
Hammersmith Odeon
28
13. október 2016 o 14:29
@Gabriel(26), Monghi(27): Chalosi, ja sa s Vami plne suhlasim, len akosi sa o tom “blbo"pise - niekedy sa daju veci pochopit tak, niekedy onak. A vobec, toto by bolo na osobnu debatu “online” a nie na vytukavanie do klavesnice “offline” . Kym nieco napisem, uz mi ujde dalsia myslienka, potom sa to cela snazim nejak rychlo zbuchat, a uz som “glbany” ). Mne sa napr. pacila spontannost na 101, ked si Dave cupol na podiu a nieco si tak sam sebe brblal, usmieval sa popod fuz, az sa mu tisli slzy do ocu. Vôbec to nie je “baletnych” vykonoch. Kua chlapi, chodíte na DM party s El Diablom???
Monghi
29
13. október 2016 o 14:49
Hammersmith Odeon: sme rovnako stari ale na DM party uz nechodim, uz 10 rokov Ale porovnavat oficialne live video s beznym “kazdodennym” koncertom, to tiez nie je ten spravny ukazovatel spontannosti
na druhej strane, a co na tom, hlavne ze im to stale hra a ze bude koncert v BA zasa!!!
Robbie
30
13. október 2016 o 14:50
Zdar, musim rict, ze kdyz jsem videl tiskovku k Delte, rikal jsem si co je to za pitomy otazky, typu: Jak se vam libi v Belarus apod. Kdyz zacla tiskovka v Milane, byly nastaveny pravidla, ze se nejdriv ptaji novinari a pak fanousci. Vzhledem k tomu, ze novinari se moc nehlasili, tak nejak podivne se predaly moznosti dotazu na fanousky, ac by to nekdo zaregistroval. Musim rict, ze otazky tentokrat byly o trochu lepsi, ale z pohledu toho, kdyz tam sedite a nemate otazku pripravenou, tak ji nepolozite. Bylo to hrozne rychle, ac tiskovka trvala hodinu. Dost informaci prozradil Dave na zacatku tiskovky a pak to melo hrozne rychlej spad.
Z rad fanousku se k otazkam hlasilo take malo lidi, rek bych ze strach, stres, nervozita, obava, aby otazka nebyla blba atd.
Osobne jsem take presvedcen, ze otazky mohly byt lepsi. Bohuzel otakzam typu: “Jak vam chutnaji klobasy v Madarsku?” se nevyhneme. Co mohlo zaznit? Dotaz na terminy vydani singlu. Rezisera klipu singlu, Jestli maji vubec jasno, co bude singl atd.
Ale taky se mi to pri sledovani internetu lepe hodnotilo, nez kdyz jsem videl tu realitu, ktera strasne rychle utekla a mozna, ze i nekdo mel pripraveny dobry dotaz, ale bal se zeptat nebo to nestihl.
bel canto
31
13. október 2016 o 15:16
Nech si hovori co kto chce ale Davidovi hodiny spevu uskodili. DM bol zalozeny na jeho hlbokom a jednoduchom spievani, to bola znacka ako hrom. Teraz spieva vysoko, akoze “lepsie” - mozno z technickeho hladiska ano - ale je to nieco ine. Vsetko co DM zdobilo je dnes ine. Stale to hovorim, z 3 nohami sa uz utekat neda. Ze Fletch povedal ze si nevie predstavit s nim robit dalsi album ? Ja som Fletcha nemusel nikdy, ked sme na VHS tocili dokola 101 na intraku a chlapec len tlieskal, sme sa sli usulat. Toto je svetovy fenomen, nula, ktora nedokaze nic zlozit, zaspievat, zahrat je v byvalej najlepsej elektronickej kapele sveta ....
Gabriel
32
13. október 2016 o 15:20
Hammersmith Odeon: ” Kua chlapi, chodíte na DM party s El Diablom???”
DM nahrali v studiu pocas nahravania live session aj skladbu Heroes od Davida Bowieho.
Hammersmith Odeon
35
13. október 2016 o 18:11
@Gabriel(32): Sorry, to vies, vek nezastavis - pan Alzheimer. Aspon vidis(te), ze som uz poooriadne dlho nebol na ziadnej akcoske. Snad este od kultových v Dune. Ved Andy Ti to potvrdi ). Anyway, nasledujucu si urcite nenecham ujst. Ozaj, kedy bude???
Hammersmith Odeon
36
13. október 2016 o 18:29
@Monghi(29): Neurobime vynimku a nedame pivecko na DM party s Diablom A GABRIELom?? Ziveho depesaka som nevidel, ani nepamatam )
ViolateYou
37
13. október 2016 o 20:26
to Hammersmith Odeon (23): ja chodievam na DM party do BA odtial aj som… dalsia neviem kedy bude, viem ze bola v KC Dunaj 1.10. tam bol moj brat na jeho prvej dm party :D ja som prec zrovna
to Gabriel: hrate aj na zelanie povedzme raritku? ani za boha si neviem spomenut kde som bol naposledy ale tocilo sa mam pocit 20 skladieb dokola…no neviem ci to bolo kcečko, mmcečko alebo nu spirit teraz
ViolateYou
38
13. október 2016 o 20:27
*som bol prec zrovna
Hammersmith Odeon
39
13. október 2016 o 20:56
@ViolateYou(37): Vyborne, tak sa tam na nasledujúcej uvidime. Este sa musíme nejak identifikovat a bude to OK.
@ViolateYou: samozrejme zahrame. A ak das dopredu vediet o to lepsie, pretoze sa snazime hrat celu party s videami a mozeme nejaku tu raritku pripravit aj s videoprojekciou.
@Hammersmith Odeon: S Diablom a Krtom momentalne hravame niekolko krat do roka v KC Dunaj. V British Rockstars, ci Nu-Spirit hraju ini ludia. V BA hravame aj oficialne afterparties po koncertoch a ja potom hravam este aj na oficialnych afterparties po koncerte v Prahe. Takze staci zamierit na stage a urcite tam na mna narazis a naozaj rad pofilozofujem.
Hammersmith Odeon
42
13. október 2016 o 23:27
@ViolateYou(40): Ten weekend by som mal byt v BA. Ak sa neudeje nic zlého, mozme pokecat.
@Gabriel(41): Tuto Vasu akcosku si urcite nenecham ujst. Na Andyho akcie (este ked ich robil s Romanom Bombosom v Dune) sa neda zabudnut. Zazil som kopec veci. Vidíme sa tam…
ViolateYou
43
14. október 2016 o 07:45
to Hammersmith Odeon: super v pohode
to Gabriel: no ja som napr. este na ziadnej akcii nepocul ze by zahrali ice machine, to by ma velmi potesilo a tiez by som rad pocul sea of sin a z novsich napr. newborn :D ale uplne by som sa uskromnil s tou ice machine
Gabriel
44
14. október 2016 o 09:53
@ViolateYou: taketo veci sa hravaju skor na konci, nehovorim, ze je to pravidlo. Problem je ten (ak sa to problemom nazvat da), ze sa hra podla nalady ludi. Hravame vzdy pre niekolko stovak ludi a ak je plny parket (a ten sa naplni prave pustenim notoricky znamych skladieb), ak v takom sete clovek pusti Newborn, ludia odidu k baru. Niektori skladbu poznat nemusia (ano, aj taki maju pravo na DM party prist) a .jednak rytmicky nemusi sadnut. Takze pri vybere skladieb sa nejde podla nejakeho vopred napisaneho zoznamu skladieb, ale vzdy sa dalsia skladba vybera pocas tej, ktora hraje a berie sa ohlad na to, co sa deje na parkete.
Beriem ta ale za slovo, nabuduce si dame pozor aby sme nevynechali Ice machine, Sea of sin a ani Newborn.
Hammersmith Odeon
45
14. október 2016 o 10:22
@Gabriel(44): V tomto bol specialista Dialblo (mozno stale je). Ked spustil svoj playlist raritiek, barmani sa mali co ohanat a nechapali, preco je pri bare zrazu tolko ludi
ViolateYou
46
14. október 2016 o 10:29
Gabriel: jasne tomu rozumiem no tak to mas u mna 3 piva potom
Gabriel
47
14. október 2016 o 10:44
@ViolateYou: Boze, konecne! Kolki (vsetci) chodia naprazdno pytat o zahratie skladby, ja ju nezahram a oni sa hnevaju :-D :-D
Gabriel
48
14. október 2016 o 10:46
@Hammersmith Odeon: musis prist, aby si ho na bare drzal ty :D
ViolateYou
49
14. október 2016 o 10:54
to Gabriel: zlaty mok je kluc, nabuduce im to naznac ak nebudu chapat :D
Liba
50
19. október 2016 o 22:06
...tak to bol pekne pochmúrny začiatok…no som zatiaľ skeptická ako vždy, keď niečo nové vydajú, potom to napočúvam a zas a znovu, až zistím, že veď to je celkom pekný depeš a že sa to dá a zakončím to aj tak svojou ” enjoy the silence ” ako vždy….a neviem, prečo by sa nemohol ktosi spýtať na Alana, aj ja by som sa spýtala, byť tam. Alan mi chýba a nikdy neprestal a rozhodne to nie je uzavretá kapitola…už sa predsa raz, aj keď na chvíľku vrátil, pri Somebody a ľudia šaleli a dobre vieme prečo, všetci fans DM by chceli, aby sa vrátil….tak ako všetci na koncertoch čakajú aj tak len na staré, dobré hity a s tým nikto nič nenarobí a oni to vedia.
Liba
51
19. október 2016 o 22:22
..tak ich nepočúvaj, zabudni, že sú...pre mňa boli, sú a budú vždy number ONE, nech majú aj 100 rokov, len nech sa ich dožijú, nech tu sú a spievajú. Depeš je proste depeš, a Ty to nerieš! Mne je šuma fuk, čo majú kedy a kde na sebe, či je to to isté dookola, no a čo?! Nech je, len nech je! Po každé, keď Dave vyjde na pódium, plačem jak blbá, spievam s nimi celý koncert, nevnímam nič okolo, len ich a tie piesne. Keby stáli vstupenky 500 €, tak ja tam budem! Pre mňa sú ohromná energia, sila a Ty sa k nim, buď taký dobrý, ani nevyjadruj, nemáš pojem, čo je DM.
Pridávať komentáre môžu iba zaregistrovaní a prihlásení depešáci.
Názory Devotees (51)
monocells
1 11. október 2016 o 19:09
... no možno už na prvom single uvidíme, nakoľko sú informácie o práci
a prínose nového producenta “silné”...
ViolateYou
2 11. október 2016 o 19:23
je mi trapne za toho novinara co sa spytal na Alana uz by mali fanusikovia pochopit ze je to uzavreta kapitola a odpoved Davea hovori za vsetko, uz sto krat taktne naznacili ze to nehrozi ale novinari sa to budu stale pytat dookola
Monghi
3 11. október 2016 o 19:38
heh, ale Goráčov outfit vážne pecka! ako vždy pri takýchto príležitostiach, rovnako napr. pri prezentacii Delta Machine vo Viedni
Ten chlap to ma proste v sebe, navždy! :D
MODRY
4 11. október 2016 o 20:18
UKAZKY- JA TAM POCUJEM 3.PRVA V STYLE MG.DRUHA PEKNE POCHMURNA,POCUT TAM BICIE.TRETIA RYCHLEJSIA A DOST MODERNA.2 a 3 U MNA OK.
bel canto
5 12. október 2016 o 08:48
Preco ViolateYuo - ked je uplne zretelne ze DM bez Alana je dobra ale nie je vynimocna kapela tak je uplne namieste sa pytat, ci sa niekedy jeho prichodom stanu opat vynimocnou.
Gabriel
6 12. október 2016 o 09:14
@bel canto: mas pravdu, trapne to nebolo iba z pohladu, ze vsetci dostali jednozacnu odpoved “Nie”. A tym by som akukolvek dalsiu debatu o sucasnych DM a Alanovi uzavrel.
Edo
7 12. október 2016 o 10:24
Ukážky vyzerajú sľubne
Pár poznámok k prekladu:
- k otázke maďarského žurnalistu mi chýbajú odpovede Andyho a Martina.
- pri odpovedi na Maxovu otázku kde spomína Violator tour mám pocit, že Daveova odpoveď je “Prepáčte, ale neodpoviem Vám, pretože ak NEPOZNÁTE Depeche Mode z obdobia pred albumom “Violator”, tak nie ste pravý fanúšik” (If you haven’t had an album before Violator…)
Edo
8 12. október 2016 o 10:36
Ešte úplne chýba otázka “Johan” z Nemecka, ktorá sa pýtala ako vyberajú predkapely.
Monghi
9 12. október 2016 o 12:00
ano viem. nie je to kompletny preklad, vybral som len to najpodstatnejsie… a o tych predkapelach to velmi zaujimave nebolo… pre mna
Pokial ide o odpovede Andyho a Martina ohladne Budapesti, mal som problem im viackrat porozumiet, tak som to nechal tak. Nebolo to nic vyznamne…
bel canto
10 12. október 2016 o 13:18
Je usmevne odpovedat ako zneje novy album.
To je to iste ako pocuvat hokej v rozhlase a rozmylat ako to na lade vyzera ...
Sklamalo ma ze nehovoria nic o retro a pod.
Zas to bude pokus hladat “nove” cesty a pod ...
Ice Choir vydali fantasticky retro album a nemam s tym osemdesiatkovym zvukom najmensi problem.
jeanmichel
11 12. október 2016 o 16:35
K albumu.
Vlastne vieme že bude mať lepší,iný zvuk,čo vlastne DM potvrdili.
Vieme ,že vyjde na jar,mnohých sklame,ako sa vyjdril Martin.
Osobne si myslím,že skalných nesklame. Ono je milion možností,
ako môže znieť. Verní fans to vezmú tak,či tak.Všetci ho budeme
počúvať niekolko krát za sebou,aby sme si ho napočúvali,odhalili
nové zvuky,prechody,zvuk a atmosféru. Zasa nám bude pripomínať
isté obdobie života,ktoré budeme prežívať.
Môžeme len dakovať Martinovi a celej kapele,že majú chuť,silu
a odhodlanie v tomto pokračovať.Mnoho kapiel 80-tich rokov sa
po pár albumoch stiahli a užívali si miliony zarobené za chvílku.
DM to nespravili. A mohli.Teraz je to síce z väčšími pauzami,ale je.
Stále nám dávajú nádej,že sa môžeme tešiť na niečo nové,iné od nich.
A verím,že nebudú len albumové songy,ale aj bonusy ako naposledy.
Takže hurááá a tešíme sa na SPIRIT.
Hammersmith Odeon
12 12. október 2016 o 16:54
Žiadne prekvapko, idú vo svojich koľajniciach - žiadne vybočenie. Takto to funguje od r. 2001, všetko pekne podľa šablóny. Zahlásenie nového albumu (samozrejme vždy toho najlepšieho, čo doteraz urobili), tlačovečka, koncertné turné a dlha dovolenečka. Prvý krát sa mi pri DM stalo, že ma celé to dianie okolo nijako “nenakoplo”-skôr cítim sklamanie, a to som sa na to ešte vyspal, aby sa mi to pre istotu uležalo v hlave - no a -NIČ!! Bude to presne také isté ako v roku 2001, ako v roku 2005, ako v roku 2009 a presne také isté, ako v roku 2013/14. Dave si nechá vyčistiť šatstvo určené na turné (po 4 turné ešte nemusí dokúpiť nič nové, veď toto turné to ešte vydrží - potom uvidíme), Martin vybalí turné gitarky - naladí ich, to stačí, veď nové aranžmány netreba, Flečovi to je jedno - oblečie si to, čo mu prinesie Ježiško (Santa Claus), no a synťak dá pod pazuchu, snáď ešte ten z roku ´81-veď to stačí a ide sa zarobiť love. Ach jo, total sklamanie, a to až natoľko, že ma ani samotný koncert vôbec neláka - veď som to už videl 4x predtým (doteraz neviem identifikovať, na ktoré z nich vlastne pozerám, všetko rovnaké). Please, Never Let Me Down Again….
bel canto
13 12. október 2016 o 18:52
Presne tak stale ten isty kolotoc dokola. Potom pozeras turne BC a je to jasna identifikacia, 101 takisto, vsetko zretelne odlisene a to nehovorim o skvostnych Alanovych prerabkach na Sofad turne. Iba blazon dufa v nejaku nenormalnu supu, myslim ze tych 5 albumov bez Alana je jasny dôkaz, ze bez neho nemaju gule.
Notik
14 12. október 2016 o 19:13
tesim sa vzdy a ocakavam pecku , aj ked pocuvam novy album stale tam hladam to tajomno , co ma posadi do kolien , nahovaram si to , z odstupom casu ked to zacne,m porovnavat , neviem , pada na to prach
ViolateYou
15 12. október 2016 o 19:18
halooo DM maju vyse 50!!!! maju rodiny, iste priority… ako uz sami vraveli kapela uz neni NUMERO UNO ako v 80tych rokoch, co je pochopitelne. Je super ze to stale robia aj ked su pauzy medzi albumami dost dlhe.. a preco by nemala byt tlacovka ja si uzivam ten hype okolo toho, je to lepsie ako keby hned zajtra maju vydat album a nevieme absolutne nic o tom… a s tymi setlistami uz sa tesim na tie dohadovacky pricom kazda velka kapela to robi tak ze neobmiena takmer vobec setlist uz to pochopte raz a navzdy. Na koncerte aj tak ziadny normalny clovek nefnuka ze nedali ice machine ale uziva si pritomnost a dany koncert. Problem DM fanusikov je ze beru DM niekedy az moc osobne
ViolateYou
16 12. október 2016 o 19:25
a kolotoc nebudte smiesni keby nieco tak funguje, tak na ich mieste robite to iste… je to mašineria ktora funguje a ked nieco funguje tak to uplatnujem aj nadalej, je to biznys model, ktory zaraba a ja pevne verim alebo aspon chcem verit ze ich to aj bavi
jeanmichel
17 12. október 2016 o 20:07
Samozrejme že rodina žije aj s mojím náklonom k DM.
Syn hovorí.Oci,oni si sami robia aj texty?Lebo majú dosť
zmyselné texty sa mi zdá.
Hovorím,áno sami. Dcéra hovorí.Oci a tie depeš pesničky
nie sú tak dosť depresívne?
No áno,sú aj také,ale pustím ti aj veselšie,ako JUST CANT…
Takže sme prekladali text COME BACK a potom NEVER…
LET ME DOWN AGAIN…no áno…DM poznačí celú rodinu
generácie a možno aj iné civilizácie….ak sa tu objavia…
ved už sa spájame cez Playing the Angel,cez Sounds….
...a teraz SPIRIT…
GORE prehlásil….verím v Boha na 100%.
Hammersmith Odeon
18 12. október 2016 o 20:14
@ViolateYou(15,16): ViolateYou, ja chapem, ze maju rodiny, svoje priority, chapem aj to, ze kapela nie NUMERO UNO, ja len tvrdim, ze zapadli do totalneho stereotypu, co je na mienkotvornu kapelu docela “pruser”. V ´80 chrlili kazdy rok album a boli inovativni. Teraz, ako vravis, maju rodiny, svoje priority a kapela nie je NUMERO UNO, tak asi preto to urobia raz za 4 roky a napriek tomu nie su inovativni. Chyba tomu ista esencia, taky DM “smrad”, teraz je to len nalepka DM-zbuchajme to coby-dup, rychlo zarobme na turne a pome po svojom. Hovor co chces, tuto esenciu tam daval Alan, no ten si daval so vsetkym nacas, chcel to mat tip-top-nielen v studiu, ale aj na turne. Tym samozrejme robil nervy ostatnym a hlavne Fletchovi. Ten sa dokonca (po tom, co Alan napisal “vypoved” z kapely) vyjadril, ze si nevie predstavit, ze by s nim robil dalsi album!!! Dokonca si myslim, ze ani David uz nespieva, ale len tak zvlastne skuci a natahuje slabiky, akoby to flakal. Mne toto dost vadi. Jasne, ze ked kolotoc funguje, je to super. Ja by som na ich mieste mozno robil to iste, ale na druhej strane, ako divak nemusim vidiet to iste po piaty krat po sebe, este k tomu za 162,-Eur. Setlist bude na 100% taky isty ako na ostatnych 4 turne, akurat piesne z predchadzajuceho albumu nahradia skladbami z noveho albumu.
Tomba
19 12. október 2016 o 20:26
S každou další tiskovkou ohlašující novou desku a turné stále méně chápu smysl podobných akcí. Celkem logicky totiž na většinu otázek přicházejí odpovědi “zatím nevíme, o tom se zatím nedá hovořit, to jsme ještě neřešili…” Nebylo by elegantnější prostě hodit na oficiální web termíny koncertů a nazdar? A zachovat tak napětí z očekávání? Nevím, jak to máte vy, ale ještě trapnější pocity mám u každé 4 roky se opakujících dotazů typu “co vás po těch všech letech ještě motivuje dělat novou muziku”, “nebudou nějaká překvapení v setlistu” atd. Opravdu jsem měl z té včerejší prezentace velmi “nekomfortní” dojem.
ViolateYou
20 12. október 2016 o 20:55
to Hammersmith Odeon: to ze zapadli do stereotypu ok mozno ano, aj ked si to uzivam, z objektivneho hladiska to je stereotyp a je to ako cez kopirak uznavam (myslim vsetko okolo kapely, koncerty, tlacovka, odpovede na otazky) , ale som za to rad tak ci onak lebo DM je srdcova zalezitost a nepotrebuju v hudobnom svete nieco dokazovat, dokazali toho vela a aj ked su DM inovatorska kapela (resp. byvala teraz uz pomenej), mne sa DM spaja so stotoznenim sa ludi s tou kapelou, lebo ked Dave spieva svojim barytonom krasne Martinove skladby s vybornymi melodiami stale sa s tym vela ludi dokaze stotoznit a paci sa im samotna skladba aj ked to uz nie je take vyspickovane ako s Alanom. Ja prichadzam na chut aj novym albumom aj ked su zvukovo niektore plochejsie . Hlavne ono to clovek asi inac berie ked DM pocuva 30 rokov a ma povedzme 45 alebo ked pocuva DM 10 rokov a ma povedzme 24.
Fletch moze byt rad ze je rad, on ze povedal ze si nevie predstavit s nim robit dalsi album tak to uz je sila, tie krizovky by mohol lustit aj v inej miestnosti, radsej sa nebudem vyjadrovat.
Co sa tyka Daveovho spevu s tym nesuhlasim, nemam z toho pocit ze by to flakal… alebo si to aspon nepamatam asi som bol v euforii na koncerte.
Hammersmith Odeon
21 12. október 2016 o 21:15
@ViolateYou(20): Mam 43 :-( a som DM pozitiv cca od 101. Samozrejme ich vnimam cca od ´84, ale 101 bol u mna total sfanatizovanie, kedy som zacal zhanat skorsie albumy - u mna to bolo tak, ze ´87 az ´81, cize v opacnomporadi a bol som neskutocne nadseny. Potom samozrejme vrcholy:´90 a ´93. Ultra je pre mna s odstupom casu taka bodka, ktora vyvrcholila so Singles tour, a to napriek tomu, ze tam uz Alan nebol. Velmi rad si ju pustam este aj teraz. Potom uz zacina sablona. Doesn´t metter, toto by bolo skor na osobne stretko, lebo by som sa nedopisal. Chodis na DM party??
ViolateYou
22 12. október 2016 o 21:55
to Hammersmith Odeon: ja mam o nieco menej:D a vnimam DM od podstatne mladsieho data, takze sa s tunajsimi havranmi nemozem ani porovnavat v dlzke fandenia :D co uz ja viem o DM a o zivote pche. Na DM party zvyknem chodit s frajerkou, aj ked teraz som uz riadne dlhu dobu nebol, lebo ma ta posledna celkom otravila co si pamatam - nemam rad ked hraju 3-4 krat za vecer Enjoy a podobne a malo beciek. Ale na nejaku sa urcite v blizkej buducnosti dostavim a ak nevadi ze nemam v zivotopise dlzku fandenia viac nez 20 rokov tak nemam problem stretnut sa.
Hammersmith Odeon
23 12. október 2016 o 22:26
@ViolateYou(22): Jasne, ze nevadi, skor mi vadi, ze ja mam tak vela :-((. Ale mam svoju rodinu, svoje priority a kapela uz pre mna nie je NUMERO UNO
). Pravdou je, ze ani ja som uz dlho nebol na ziadnej DM party, ale uz by som si trosku “zaDejvoval”. Odkial si? Resp. kam by si prisiel na DM party? Ja najskôr do BA, tam to poznam, aj ked tam uz 13 rockov nebyvam.
Gabriel
24 13. október 2016 o 05:39
@Tomba: staci sa trosku zamysliet a pozriet sa na tento tyzden ocami DM.
DM verejnou tlacovou konferenciou vzbudia zaujem medii a fanusikov. Tento krat pouzili k live prenosu Facebook, kde je v sucasnosti najjednoduchsie oslovit masu a predsunut im obsah. Zmysel tejto casti c.1 je je v ohlaseni terminov turne, aby mohli promoteri zacat predavat vstupenky! Koncerty su prave to, co kapelu zivi.
Dalsou castou su privatne rozhovory pre tlac a predovsetkym TV. Tie prebiehali vcera a zrejme aj dnes. Zo Slovenska tam bola TV JOJ a z CR Prima. Boli to prave promoteri lokalnych koncertov, ktori rozhodli, ktori novinari pojdu robit rozhovory a v danom mediu tym odpromuju, ze v krajine budu DM nazivo a ze si maju kupit vstupenky.
Ak si vsimnes, po tomto tyzdni DM neurobia uz pre ziadne medium rozhovor o albume a turne. Media budu az do konca turne robit clanky a TV reportaze uz len z toho, co si natocia a opytaju prave v tento tyzden. DM si tak behom 2-3 dni odbiju takmer vsetky medialne povinnosti a nakrmia media materialom. Ziskaju tak klud pocas vydavania albumu a hlavne pocas koncertovania. Nemusia v tej-ktorej krajine robit lokalne rozhovory a tlacovky. Tento cas kapela vyuziva na oddych a regeneraciu medzi koncertami a uz nic ine neriesi.
Dava to zmysel?
Treba si vsimnut, ze DM su od PTA len akasi masina. Ma nastavene procesy (aby clenovia DM efektivne odovzdali svoj vykon a mali svoj komfort). Oni su uz ako vrcholovi sportovci, ktori idu podat vykon. Smutne na tom je, ze DM su pri tom bez prejavovania spontannych emocii a beru jedno mesto za druhym. Show - hotel - lietadlo a tak stale dookola.
Zavidim spontannost niektorych frontmanov na podiu, ktori dokazu vytvorit s publikom ini level spojenia. Prihovoria sa publiku, vyjadria pocity a su schopni rozviest nejaku nepripravenu myslienku a podelit sa s nou uveritelnym sposobom. Toto dokaze urcite aj Dave, ale on show berie iba ako sustredeny profesionalny vykon a uplne sa vytratila spontannost. Ukazuje, aky je spevak a idol, ale neukazuje, ze je clovekom s emociami a zranitelny. DM bohuzial emociu vkladaju iba do hudby, aj ked mozno, chvalabohu. Spontanneho na podiu z Davea robili asi iba drogy.
.koniec hlasenia.
Hammersmith Odeon
25 13. október 2016 o 10:05
@Gabriel(24): Mas uplnu pravdu, ako si to popisal. Ja mam presne tento isty pocit, az na jednu vec - nemyslim si, ze spontánneho Davea robili drogy. Staci si pozriet veci od ´81 do ´88, tam bol spontanny aj bez fetu (mozno s chlastom). ´90-´95 to uz je ina kava - tam je spontanny az hroza. Osobitnou kapitolou je ´97-´99, tu bol rad, ze zije, a ze sa na neho nezabudlo. Ono je to na nom krasne vidno.
Gabriel
26 13. október 2016 o 12:50
@Hammersmith Odeon: tou spontannostou som myslel to, ze urobi nieco, co nema nacvicene pre show a neopakuje to v kazdom meste.
Monghi
27 13. október 2016 o 13:33
k spontannosti asi jedine: jednak to suvisi s vekom, blaznovstva a srandicky si uz Dave dovoli asi len pred kamerou v kresle… a na podiu? Tak to by musela mat kapela v ramci turne tak max. 2 koncerty za tyzden a byt na turne max. 2 mesiace. Inak, podla mna je scestne porovnavat koncertu minulost DM s tou sucasnou… sami to povedali na plne usta… predtym trvalo turne tak 3 mesiace, potom tam bol dostatok casu na to, aby sa spracovali nove napady a vydaval sa album kazdy rok. Dnes trva turne vyse roka, hraju kazdy druhy vecer, su 50tnici, presne ako to prirovnal Gabriel, v podstate su sportovci na podiu, Gahan najviac… je vobec rad, ked sa zregeneruje do dalsieho koncertu… podla mna je vobec zazrak, ze DM vydavaju uz po 4 rokoch dalsi album a medzitym vznikli solovky. Teste sa, dlho to trvat nebude, pochybujem, ze to budu chciet natahovat ako Rolling Stones, ktori sa uz davno rozhodli na podiu zomriet :D
A k tej progresivite… mozete mi prosim hodit do placu nazov nejakej “vetrom a zivotom oslahanej” kapely / legendy, ktora je aj po 30tich rokoch stale progresivna a inovativna? Fakt som zvedavy
U2? Nerobte si srandu! Metallica? Ale no! Nick Cave? Ale u neho fakt ruku na srdce! Iron Maiden? :D The Cure? :D :D :D Rolling Stones? Kolko mam dat usmevov? Skusme este starsich.. Dylan? Cohen? nesrandujte! Skusime mladsich? Prodigy? Hahaha! Doherty? Gallagher? Albarn? No fakt, skuste ... “Zabava a relax” ... Fletchove slova sa hodia ku vsetkym vyssie spomenutym. Hudba je pre nich ako nikotinova zavislost! Dolezite je, ze sa za svoju produkciu nemusia ani trochu hanbit, ani po tolkych rokoch! Je to stale pocuvatelnejsie, ako cokolvek z tych modernych, ze vraj hudobnych, “sraciek”.
Hammersmith Odeon
28 13. október 2016 o 14:29
@Gabriel(26), Monghi(27): Chalosi, ja sa s Vami plne suhlasim, len akosi sa o tom “blbo"pise - niekedy sa daju veci pochopit tak, niekedy onak. A vobec, toto by bolo na osobnu debatu “online” a nie na vytukavanie do klavesnice “offline”
. Kym nieco napisem, uz mi ujde dalsia myslienka, potom sa to cela snazim nejak rychlo zbuchat, a uz som “glbany”
). Mne sa napr. pacila spontannost na 101, ked si Dave cupol na podiu a nieco si tak sam sebe brblal, usmieval sa popod fuz, az sa mu tisli slzy do ocu. Vôbec to nie je “baletnych” vykonoch. Kua chlapi, chodíte na DM party s El Diablom???
Monghi
29 13. október 2016 o 14:49
Hammersmith Odeon: sme rovnako stari ale na DM party uz nechodim, uz 10 rokov
Ale porovnavat oficialne live video s beznym “kazdodennym” koncertom, to tiez nie je ten spravny ukazovatel spontannosti 
na druhej strane, a co na tom, hlavne ze im to stale hra a ze bude koncert v BA zasa!!!
Robbie
30 13. október 2016 o 14:50
Zdar, musim rict, ze kdyz jsem videl tiskovku k Delte, rikal jsem si co je to za pitomy otazky, typu: Jak se vam libi v Belarus apod. Kdyz zacla tiskovka v Milane, byly nastaveny pravidla, ze se nejdriv ptaji novinari a pak fanousci. Vzhledem k tomu, ze novinari se moc nehlasili, tak nejak podivne se predaly moznosti dotazu na fanousky, ac by to nekdo zaregistroval. Musim rict, ze otazky tentokrat byly o trochu lepsi, ale z pohledu toho, kdyz tam sedite a nemate otazku pripravenou, tak ji nepolozite. Bylo to hrozne rychle, ac tiskovka trvala hodinu. Dost informaci prozradil Dave na zacatku tiskovky a pak to melo hrozne rychlej spad.
Z rad fanousku se k otazkam hlasilo take malo lidi, rek bych ze strach, stres, nervozita, obava, aby otazka nebyla blba atd.
Osobne jsem take presvedcen, ze otazky mohly byt lepsi. Bohuzel otakzam typu: “Jak vam chutnaji klobasy v Madarsku?” se nevyhneme. Co mohlo zaznit? Dotaz na terminy vydani singlu. Rezisera klipu singlu, Jestli maji vubec jasno, co bude singl atd.
Ale taky se mi to pri sledovani internetu lepe hodnotilo, nez kdyz jsem videl tu realitu, ktera strasne rychle utekla a mozna, ze i nekdo mel pripraveny dobry dotaz, ale bal se zeptat nebo to nestihl.
bel canto
31 13. október 2016 o 15:16
Nech si hovori co kto chce ale Davidovi hodiny spevu uskodili. DM bol zalozeny na jeho hlbokom a jednoduchom spievani, to bola znacka ako hrom. Teraz spieva vysoko, akoze “lepsie” - mozno z technickeho hladiska ano - ale je to nieco ine. Vsetko co DM zdobilo je dnes ine. Stale to hovorim, z 3 nohami sa uz utekat neda. Ze Fletch povedal ze si nevie predstavit s nim robit dalsi album ? Ja som Fletcha nemusel nikdy, ked sme na VHS tocili dokola 101 na intraku a chlapec len tlieskal, sme sa sli usulat. Toto je svetovy fenomen, nula, ktora nedokaze nic zlozit, zaspievat, zahrat je v byvalej najlepsej elektronickej kapele sveta ....
Gabriel
32 13. október 2016 o 15:20
Ehm, no ja ich tam s Diablom a Krtom hram
Gabriel
33 13. október 2016 o 16:23
@Edo: tu je cely transcript.
www.depechemode-live.com
Gabriel
34 13. október 2016 o 17:21
Pracovne nazvy niektorych skladieb:
Revolution
Scum
Move (co-written with Gore)
Backwards
Worst Crime
Album bude mat 12 skladieb.
DM nahrali v studiu pocas nahravania live session aj skladbu Heroes od Davida Bowieho.
Hammersmith Odeon
35 13. október 2016 o 18:11
@Gabriel(32): Sorry, to vies, vek nezastavis - pan Alzheimer. Aspon vidis(te), ze som uz poooriadne dlho nebol na ziadnej akcoske. Snad este od kultových v Dune. Ved Andy Ti to potvrdi
). Anyway, nasledujucu si urcite nenecham ujst. Ozaj, kedy bude???
Hammersmith Odeon
36 13. október 2016 o 18:29
@Monghi(29): Neurobime vynimku a nedame pivecko na DM party s Diablom A GABRIELom?? Ziveho depesaka som nevidel, ani nepamatam
)
ViolateYou
37 13. október 2016 o 20:26
to Hammersmith Odeon (23): ja chodievam na DM party do BA
odtial aj som… dalsia neviem kedy bude, viem ze bola v KC Dunaj 1.10. tam bol moj brat na jeho prvej dm party :D ja som prec zrovna
to Gabriel: hrate aj na zelanie povedzme raritku? ani za boha si neviem spomenut kde som bol naposledy ale tocilo sa mam pocit 20 skladieb dokola…no neviem ci to bolo kcečko, mmcečko alebo nu spirit teraz
ViolateYou
38 13. október 2016 o 20:27
*som bol prec zrovna
Hammersmith Odeon
39 13. október 2016 o 20:56
@ViolateYou(37): Vyborne, tak sa tam na nasledujúcej uvidime. Este sa musíme nejak identifikovat a bude to OK.
ViolateYou
40 13. október 2016 o 21:20
to Hammersmith Odeon: http://www.depechemode.sk/kalendar/udalost/bratislava-depeche-mode-party
V British Rock stars bude akcia 10.12. ak ti nieco hovori ten klub
Gabriel
41 13. október 2016 o 22:36
@ViolateYou: samozrejme zahrame. A ak das dopredu vediet o to lepsie, pretoze sa snazime hrat celu party s videami a mozeme nejaku tu raritku pripravit aj s videoprojekciou.
@Hammersmith Odeon: S Diablom a Krtom momentalne hravame niekolko krat do roka v KC Dunaj. V British Rockstars, ci Nu-Spirit hraju ini ludia. V BA hravame aj oficialne afterparties po koncertoch a ja potom hravam este aj na oficialnych afterparties po koncerte v Prahe. Takze staci zamierit na stage a urcite tam na mna narazis a naozaj rad pofilozofujem.
Hammersmith Odeon
42 13. október 2016 o 23:27
@ViolateYou(40): Ten weekend by som mal byt v BA. Ak sa neudeje nic zlého, mozme pokecat.
@Gabriel(41): Tuto Vasu akcosku si urcite nenecham ujst. Na Andyho akcie (este ked ich robil s Romanom Bombosom v Dune) sa neda zabudnut. Zazil som kopec veci. Vidíme sa tam…
ViolateYou
43 14. október 2016 o 07:45
to Hammersmith Odeon: super v pohode
to Gabriel: no ja som napr. este na ziadnej akcii nepocul ze by zahrali ice machine, to by ma velmi potesilo a tiez by som rad pocul sea of sin a z novsich napr. newborn :D ale uplne by som sa uskromnil s tou ice machine
Gabriel
44 14. október 2016 o 09:53
@ViolateYou: taketo veci sa hravaju skor na konci, nehovorim, ze je to pravidlo. Problem je ten (ak sa to problemom nazvat da), ze sa hra podla nalady ludi. Hravame vzdy pre niekolko stovak ludi a ak je plny parket (a ten sa naplni prave pustenim notoricky znamych skladieb), ak v takom sete clovek pusti Newborn, ludia odidu k baru. Niektori skladbu poznat nemusia (ano, aj taki maju pravo na DM party prist) a .jednak rytmicky nemusi sadnut. Takze pri vybere skladieb sa nejde podla nejakeho vopred napisaneho zoznamu skladieb, ale vzdy sa dalsia skladba vybera pocas tej, ktora hraje a berie sa ohlad na to, co sa deje na parkete.
Beriem ta ale za slovo, nabuduce si dame pozor aby sme nevynechali Ice machine, Sea of sin a ani Newborn.
Hammersmith Odeon
45 14. október 2016 o 10:22
@Gabriel(44): V tomto bol specialista Dialblo (mozno stale je). Ked spustil svoj playlist raritiek, barmani sa mali co ohanat a nechapali, preco je pri bare zrazu tolko ludi
ViolateYou
46 14. október 2016 o 10:29
Gabriel: jasne tomu rozumiem
no tak to mas u mna 3 piva potom 
Gabriel
47 14. október 2016 o 10:44
@ViolateYou: Boze, konecne! Kolki (vsetci) chodia naprazdno pytat o zahratie skladby, ja ju nezahram a oni sa hnevaju :-D :-D
Gabriel
48 14. október 2016 o 10:46
@Hammersmith Odeon: musis prist, aby si ho na bare drzal ty :D
ViolateYou
49 14. október 2016 o 10:54
to Gabriel: zlaty mok je kluc, nabuduce im to naznac ak nebudu chapat :D
Liba
50 19. október 2016 o 22:06
...tak to bol pekne pochmúrny začiatok…no som zatiaľ skeptická ako vždy, keď niečo nové vydajú, potom to napočúvam a zas a znovu, až zistím, že veď to je celkom pekný depeš a že sa to dá a zakončím to aj tak svojou ” enjoy the silence ” ako vždy….a neviem, prečo by sa nemohol ktosi spýtať na Alana, aj ja by som sa spýtala, byť tam. Alan mi chýba a nikdy neprestal a rozhodne to nie je uzavretá kapitola…už sa predsa raz, aj keď na chvíľku vrátil, pri Somebody a ľudia šaleli a dobre vieme prečo, všetci fans DM by chceli, aby sa vrátil….tak ako všetci na koncertoch čakajú aj tak len na staré, dobré hity a s tým nikto nič nenarobí a oni to vedia.
Liba
51 19. október 2016 o 22:22
..tak ich nepočúvaj, zabudni, že sú...pre mňa boli, sú a budú vždy number ONE, nech majú aj 100 rokov, len nech sa ich dožijú, nech tu sú a spievajú. Depeš je proste depeš, a Ty to nerieš! Mne je šuma fuk, čo majú kedy a kde na sebe, či je to to isté dookola, no a čo?! Nech je, len nech je! Po každé, keď Dave vyjde na pódium, plačem jak blbá, spievam s nimi celý koncert, nevnímam nič okolo, len ich a tie piesne. Keby stáli vstupenky 500 €, tak ja tam budem! Pre mňa sú ohromná energia, sila a Ty sa k nim, buď taký dobrý, ani nevyjadruj, nemáš pojem, čo je DM.