Depeche Mode naživo v Bratislave 2006!

Na základe nepotvrdených informácií kolujúcich internetom o pripravovanom koncerte Depeche Mode v Bratislave sme sa obrátili na organizátora (XL Group) s dotazom, ci môže tieto dohady potvrdiť, alebo vyvrátiť.

Zo strany XL Group nám zatiaľ bola potvrdená skutočnosť, že agentúra v súčasnosti začala rokovanie s tour manažmentom Depeche Mode o open-air koncerte na futbalovom štadióne bratislavského Interu v termíne 8.6.2006. Zmluva so skupinou však zatiaľ ešte nie je podpísaná, no má sa tak stať v priebehu najbližších týždňov.

O všetkých oficiálnych podrobnostiach priamo od organizátora pripravovaného koncertu vás budeme čoskoro informovať.

Názory Devotees (265)

Flecke

 1    5. september 2005 o 13:35

To zase bude diskusia smile


dvestotri

 2    5. september 2005 o 13:37

Inter?? to je novinka :D


kinn

 3    5. september 2005 o 13:38

Ja len, ze stadion Interu je podla mna lepsia alternativa ako tehelne pole, ktore je predsalen zbytocne velke.


Gabriel

 4    5. september 2005 o 13:40

Ano, Inter.


Dangerous

 5    5. september 2005 o 13:45

To je super!!!!
navíc je to velká šance na Open air koncert i v Praze, protože lístky na zimní koncert do středy nevydržej grin))))))))))


Buddy

 6    5. september 2005 o 13:47

super grin tak to urcite prijedu….ze by Pasadena II?! wink))


Romik

 7    5. september 2005 o 13:49

A aka tam je odhadom kapacita?Inter som videl raz asi pred 10rokmi a prisiel mi ubohy.Asi tak jek prazska Slavia.No uvidime…Az to bude iste.Nechcu si to nahodou este rozmysliet s tym Spartakom :eek:


Gabriel

 8    5. september 2005 o 13:49

dangerous: europe boli ponuknute terminy v dalsich europskych mestach, v ktorych organizatori pracuju na tom, aby aj u nich bol v ramci letnej casti koncert, Praha tam vsak nefiguruje.


Shine

 9    5. september 2005 o 13:51

žiadna Pasadena II, ale Bratislava I

jáj to bude pekloooo.  No proste tam vypľujem dušu. A určite nie sám.


Gabriel

 10    5. september 2005 o 13:51

romik002: je asi mensi ako slovan, ale kapacita sa neda odhadovat. Pockajme si, ked to bude podpisane a potom tu bude aj info, kolko bude v predaji listkov.


Dangerous

 11    5. september 2005 o 13:52

To neva, Bratislava je blízko, a hlavně je super, že Open air Tour vůbec pojedou, to něco jiného než se dusit v hale!!!


seaf

 12    5. september 2005 o 13:55

tak přátelé, uvidíme se v Praze a pak tedy v Bratislavě, paráda..lístek do Prahy už mám, tak až budou do Blavy, tak neváhám….snad přijedete Vy slováci také podpořit smile


Flecke

 13    5. september 2005 o 13:57

Slovaci pridu to si pis.


dvestotri

 14    5. september 2005 o 13:57

Chcelo by to video aj audio wink


Romik

 15    5. september 2005 o 13:58

Tak to si bud isty.Slovenska vacsina uz ma listky.Dufam len,ze zas nebudu vidiet skurveny psonci a nebudu strkat Davemu svoju zastavu do pazurov…Ako naposledy.


seaf

 16    5. september 2005 o 13:59

tak to jsi mě teď dostal….přesně tak, jak si na to vzpomenu otevírá se mi kudla v ruce….never again…


Dangerous

 17    5. september 2005 o 14:01

to máš pravdu romik002!!!
Dave by taky moh mít trošku vzdělání a vědět co brát do rukou grin))
Praha 5.9.14:00 zbývá - 1908 lístků.


Monghi

 18    5. september 2005 o 14:02

dangerous… vsetko ma svoje vyhody… aj hala, tu ocenis hlavne vtedy, ked vonku prsi.. taky lejak pocas koncertu, fakt nic prijemne… smile


aries

 19    5. september 2005 o 14:02

dovi dopo…nemozem uverit :eek:  heheeej…tak nie len mode jesen a zima ale este aj dalej raspberry o listkoch sa este nic nevie?


seaf

 20    5. september 2005 o 14:03

nevíte někdo kolik šlo do prodeje lístků v Praze a kolik má kapacita plocha na stání ?
díky moc


Dangerous

 21    5. september 2005 o 14:06

DM vydaj nejlepší album a ještě budou koncertovat v Česku a na Slovensku. To je třeba oslavit!!!


Dangerous

 22    5. september 2005 o 14:07

to seaf: mělo jít do prodeje 15000 z 18000 kapacity!


Gabriel

 23    5. september 2005 o 14:07

aries, pre boha, ved citaj tu spravu… o koncerte sa este len rokuje.
Ved predsa nemozes chciet vediet, ako bude kolac chutit, ked sa este len pecie!!!


seaf

 24    5. september 2005 o 14:08

to dangerous : děkuji a co ty zbývající 3.000 lístků to je copak, blokace ?


Dangerous

 25    5. september 2005 o 14:10

to Monghi: letní deštík je paráda. v 93 taky sprchlo a jak to bylo příjemný, když jsme se tam od 8 hodin od rána pařili!!! Jsem fakt rád, že Blava bude venku a myslím, že udělat i jinej playlist, že by “Exotic tour” v Evropě?!


Dangerous

 26    5. september 2005 o 14:12

VIP, soutěže a další. A šoupnou i něco do prodeje i v den koncertu.

Pořadatel: Interkoncerts, CSG, s.r.o.

DEPECHE MODE               www.depechemode.com
TOURING THE ANGEL

23. ledna 2006, 20.00 hod.
Praha – SAZKA ARENA

Vstupenky k sezení za 1 500 Kč, 1 250 Kč a 950 Kč,
vstupenky k stání u pódia za 1 260 Kč a k stání za 960 Kč
k dispozici v síti SAZKA TICKET.

                                  Plán rozložení cenových kategorií.

Prodejní místa od 1. září 2005           ID akce: 1501286

Internet od 2. září 2005 do 21. ledna 2006  

Call centrum – hromadné objednávky (od 20 ks)
                            od 6. září 2005
                – objednávky držitelů průkazů ZTP/P

Pokladny SAZKA ARENA pouze 23. ledna 2006
Držitel průkazu ZTP/P – vozíčkář hradí vstupenku na vyhrazená místa v hodnotě 950 Kč, průvodce vozíčkáře vstup 1 Kč. Ostatním držitelům průkazu ZTP/P se poskytuje vstupenka k stání v hodnotě 960 Kč, průvodce hradí vstupné 1 Kč.


painkiller

 27    5. september 2005 o 14:15

Navstevu publika aka bude buduce leto stadion Interu este nezazil….


Monghi

 28    5. september 2005 o 14:17

dangerous: heh, keby dokazali zmenit playlist (co by logicky mali), tak si pomyslim, ze to s nimi este neni take zle:)


seaf

 29    5. september 2005 o 14:17

děkuji, všiml jsem si totiž, že v sobotu již byly vyprodány lístky také na stání, tedy nejen pod podiem. Dnes ráno bylo ovšem k dispozici dalších 700 lístků (ty už taky nejsou). Myslíš si, že to uvolnili z oné jakési ,,blokace,, ?


Dangerous

 30    5. september 2005 o 14:23

Je to možný, ale i těch 3000 blok.lístků byla prvotní informace, a v tuto chvíli je možné, že to pustěji téměř vše. Ikdyž rozumné jak zabránit překupníkům v kšeftování s lístkama je podržet určitý počet do začátku koncertu, ale je tady samozřejmě riziko, že lidi si je koupěj od překupníků stejně a Sazc zůstanou poslední den lístky v ruce.


Buddy

 31    5. september 2005 o 14:23

seaf: ja spis myslim, ze to byly rezervace, ktere si lidi nevyzvedli


seaf

 32    5. september 2005 o 14:29

1889 lístků


Gabriel

 33    5. september 2005 o 14:35

TO ALL: prosim, nebavte sa tu o Prazskom koncerte!!!! na to mate prislusne diskusie k tomuto koncertu.

Dovod: chodia sem aj obcasni navstevnici a ti mozu nadobudnut dojem, ze sa bavite o predaji listkov na BA koncert a uz mam v schranke par ziadosti o liskty…


Romik

 34    5. september 2005 o 14:47

Az bude na buduci rok leto ako toto,tak ma ten letny dazdik na Intery moc neschladi,ale rovno posle pod kiticky:-).Uz teraz sa teda modlim za pocasie a hojnu ucast.


Roman

 35    5. september 2005 o 15:00

Inter stadion ma sice mensiu kapacitu miest na sedenie ako Slovan, ale ma omnoho vacsiu plochu na statie. Okolo travniku je je este bezecka draha a rozne ine pre atletiku. Kazdy rok sa tam predsa konal atleticky miting P-T-S.
Jedina nevyhoda je, ze v juni su najdlhsie dni. Tak do 10-11. Takze koncert sa asi uskutocni za denneho svetla.
Len aby to vyslo.


peterj

 36    5. september 2005 o 15:04

to asi ani nie je mozne….......ja som o tom bratislavskom koncerte pocul uz pred tromi tyzdnami a toho kto mi to hovoril som vysmial a neveril som mu.a neverim tomu ani teraz.uverim az v okamihu ked budem stat pred podiom na ktorom uvidim daveho,martina a andyho….....................
dovtedy si ich pojdem pozriet do prahy,viedne,budapesti kam uz mam listky a do zenevy kam su uz listky na ceste…...........a mozno sa mi podari este nejaky live.ale na buduce leto sa rad zobudim z toho sna na stadione interu a prezijem krasny cierny vecer…........................................


Dangerous

 37    5. september 2005 o 15:06

Can you feel a little love?


Dangerous

 38    5. september 2005 o 15:07

dream on, dream on grin)


Romik

 39    5. september 2005 o 15:10

Roman,ved prave.To,ze je taka velka plocha bude v pripade,ze nebude uplne vypredane dost na skodu.To uz mam okuknute…Inter tak ako bola Prazska Slavia je podla mna spatna volda.No uvidime…


painkiller

 40    5. september 2005 o 15:15

zacinam rozmyslat ci ten termin nebude kolidovat napr. s Pohodou, takze nejaky letny festivlal by mohol ubrat z poctu navstevnikov


painkiller

 41    5. september 2005 o 15:17

blbost - Phoda byva v auguste - takze o plny dom strach uz nemam


Gabriel

 42    5. september 2005 o 15:17

painkiller: Pohoda byva predsa cez prazdniny, toto bude v juni!!! Niektori studenti budu mat pekny darcek k statniciam smile


Ado

 43    5. september 2005 o 15:40

Pohoda bude druhy julovy vikend,to je viac nez mesiac po DM,ja sa plneho domu neobavam.


dvestotri

 44    5. september 2005 o 15:57

Roman, neboj sa svetla.
Predkapela zacne o 20:15. DM zacne 21:30.A to uz tma bude :D


Romik

 45    5. september 2005 o 16:03

Dalsia zaujimava tema-predkapela…kto to odsere v Prahe? raspberry


Romik

 46    5. september 2005 o 16:04

Omluva.Kto to odsere v Blave? raspberry


Gabriel

 47    5. september 2005 o 16:05

romik002: hehe, som zvedavy na vase tipy wink


Romik

 48    5. september 2005 o 16:08

Ja by som typol Senzus,alebo toho gigola Mojseja… :eek:


Romik

 49    5. september 2005 o 16:15

JankadM 100 prispevkov a Ty sa zmozes len na jeden kratucky orgazmus?


Monghi

 50    5. september 2005 o 16:21

a one… ked uz koncerty… a na HIM nejdeme :D :D :D?


Flecke

 51    5. september 2005 o 16:24

Ked mate potrebu pisat kraviny (vid romik) tak sa snazte trocha k teme a OFFTOPIC minimalizovat.

Dik.


Romik

 52    5. september 2005 o 16:27

Aby si to prezil Flecke…


Gabriel

 53    5. september 2005 o 16:28

Monghi: grrrrrr, nerob offtopic wink


dvestotri

 54    5. september 2005 o 16:32

Predkapela???
Peha, Monte Rosa…... neviem , kto este realne moze byt???


Romik

 55    5. september 2005 o 16:35

Realne ten toho koho si DM vyberie.A kedze na Slovensku nikto taky nie je ,tak si niekoho privezu sami…A Monte Rosa este existuje?


Madein79

 56    5. september 2005 o 16:41

Ja myslim ze nemusi to byt kapela na styl depeche, sak moze byt aj no name,noc a den(nemusi to byt prave no name to len som chcel povedat aby to nebolo velmi pribuzne depechu)aspon pride viac ludi.
No v kazdom pripade pridem budem slavit narodky 2 dni po sebe


dodger

 57    5. september 2005 o 18:19

Bloody hell..


aries

 58    5. september 2005 o 18:38

ak by bola peha tak sa odpalim uplne na komplet :D


Flecke

 59    5. september 2005 o 18:57

Dufam ze nic slovenske.


Monghi

 60    5. september 2005 o 19:03

predkapela?? hmmm… len tak nahodou ... Monte Rosa sa dala dokopy v povodnej zostave… smile


Shine

 61    5. september 2005 o 19:16

Myslím si, že ak by to bola MonteRosa, tak by to bol zážitok pre nich, aj pre nás na celý život. Konečne predkapela, ktorá bude mať úspech. DM predkapely to nemajú moc ľahké.


Madein79

 62    5. september 2005 o 19:25

Peha by bola dobra, lubi sa mi, len pre starych by to bola hroza kedze su niekde inde


jozefst

 63    5. september 2005 o 19:45

Po tom, čo bol Gahan v Bratislave, verím, že aj DM môžu prísť.  Bola by to hudobná udalosť roka!!!


Ja-no

 64    5. september 2005 o 21:05

pehu alebo Noc a Deň by som bral všetkymi 23. ( fingers, legs, gun ) :D


Monghi

 65    5. september 2005 o 21:24

alebo taki Last Days Of Jesus, ti by vedeli urobit dobry odpal! smile


Romik

 66    6. september 2005 o 07:07

A co tak LaPayzo ci Lapajaco ci ako sa pisu?To je slusny ulet…


Romik

 67    6. september 2005 o 07:30

Madein,koho si myslel pod tymi starymi?? :o


Dangerous

 68    6. september 2005 o 07:40

Za 1. nebudou regionální předkapely
za 2. předkapela je vybrána
za 3. má to být obrovské překvapení
za 4. je to Alan Wilder

Sbohem a amen


Jurgen

 69    6. september 2005 o 07:48

Gratuluji Bratislavo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Určitě přijedem. Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :D :D :D :D :D :D :D


strangelover

 70    6. september 2005 o 07:50

Myslím, že ten Inter je dobrá voľba…pre agentúru, ktorá organizuje koncert, aby predali čo najviac lístkov a dobre sa nabalili wink  Ale inak bomba, už sa teším.


Romik

 71    6. september 2005 o 07:52

Wilder sa uz urcite nemoze dockat,aby si zahral v Blave…


Depesak101

 72    6. september 2005 o 08:29

Alan Wilder? To myslite vazne? Odkial ste to zobrali? To by bola bombaaaaaaaaaa!


Dangerous

 73    6. september 2005 o 08:36

Trooška sci-fi, ale má to být obrovské překvapení, a větší by mohlo být jedině kdyby jim dělali předkapelu Beatles v původní sestavě.


Shine

 74    6. september 2005 o 08:39

DeVisioner - strang(l)elover si robil len srandu. Kľud. Žiadny Wilder.


dvestotri

 75    6. september 2005 o 09:00

Ta foto co je teraz je skvela. Podla mna je to uplne jedno z akeho obdobia je. Hlavne ze je kvalitna a pekna.


Depesak101

 76    6. september 2005 o 09:11

Aka je vlastne kapacita interu pre koncert? Vie niekto?


Gabriel

 77    6. september 2005 o 09:51

enjoyme: vies, ono to vobec nie je postavene na logike, ale od financii a schopnosti organizatora v tom-ktorom meste.


Romik

 78    6. september 2005 o 10:06

No to aj mna zaujima od zaciatku,kolko asi ludi sa tam vojde.Nejaky futbalista by to mohol odhadnut.kapacita tribun minus 30 percent plus plocha….Takze asi 25 az 30 tisic ???


Shine

 79    6. september 2005 o 10:07

podľa mňa sa tam vojde tak zhruba plus mínus toľko, koľko je kapacita štadióna. Závisí to samozrejme od toho, kde bude stáť pódium.


Pedro

 80    6. september 2005 o 11:49

tak David nas nesklamal , asi splni co slubil na koncerte so svojim albumom, teraz treba iba dufat ze to naozaj bude a potom sa konecne otvoria oci slovenskym hodobnym managerom , ktory pozyvaju kapely typu habla sabla , ale skupinu typu DM , nie a nie . Ale verim ze teraz to dotiahnu do konca a zasantime si na DM .


Romik

 81    6. september 2005 o 12:26

Pedro myslis si,ze David vie co na koncertoch slubuje a hlavne,ze si to pamata?Mne zasa celkom vyhovuje,ze sa ziadne vacsie koncerty na Slovensku nekonaju.Preto ze si za kazdym koncertom radi zacestujeme a spojime s tym malu dovolenku.Doma mam radsej dobru klubovu scenu a musim uznat,ze pred casom ma uplne sokovala/velmi prijemne/navsteva Moldavskej kapelky Zdob Shi Zdub.To bolo v Piestanoch pozdvihnutie.A musim uznat,ze som sa bavil viac nez na Gahanovi a za 190sk…


Romik

 82    6. september 2005 o 15:01

enjoyme,nepisem to rad,ale Slovensko je dedina s hnojom…A mas trochu pravdu.Som aj na inu muziku,ale DM ma primat…


Monghi

 83    6. september 2005 o 15:22

Romik… rodnu hrudu mas za dedinu s hnojom? A co si pre tu dedinu urobil, aby v tvojich ociach taka nebola? ... ale, kaslat na to… to nie je tema pre tuto diskusiu

aj tak v pripade DM ide hlavne o prachy… navnadia trojuholnik Praha - Budapest - Vieden, dobre sa to tu nazhavi a potom vpalia ranu priamo do stredu a urobia tu taky koncert, na ktori nik z Vas nezabudne, a co my vieme, mozno aj kamery budu:), myslim take, official… pretoze na turne sa bude natacat hooodne:)


Romik

 84    6. september 2005 o 15:39

monghi ano mam,napriek tomu,ze mam Slovensko rad.A urobil som dost.Poctivo platim dane,nekradnem,kupujem org CD,chodim k volbam…. :cool:


Gabriel

 85    6. september 2005 o 15:53

Monghi: pytal som sa organizatora, s kamerami sa nepocita…


Monghi

 86    6. september 2005 o 16:03

gabo: nie? tak prinesieme nejake:))


Freebabe

 87    6. september 2005 o 16:37

Jedinecny Gahan opat v BA ... :D
mmmmmmmmm


Ja-no

 88    6. september 2005 o 18:45

Do Prahy uz listok mam, lenze toho roku mam prijímačky na vysoku a obavam sa ze sa mi to bude trochu kryt.  :(


rastik

 89    6. september 2005 o 19:34

DEPECHE MODE Live in BRATISLAVA 2006

vyzera to super….bez komentara


sean

 90    7. september 2005 o 00:09

ale ja-no… to snad nemyslis vazne :D :D


dovolenkar

 91    7. september 2005 o 11:24

Mne sa nejako nezda ten termin 8.6.06 a myslim, ze nic v BA nebude :(  (aspon nie v takomto termine)
Pozrite si kedy je posledny koncert celeho turne (3.4.06).
Myslite si, ze budu davat dohromady pre jeden koncert v BA cely realizacny team (technici, osvetlovaci, kuchar atd.) dva mesiace po skonceni turne?  question


Gabriel

 92    7. september 2005 o 11:30

dovolenkar: vitaj z dovolenky smile Takze len pre info, DM budu v lete koncertovat, teda nieco take ako Summer Tour, navstivia par festivalov a popri Bratislave su v rokovani aj dalsie Europske mesta pobliz BA. Myslim ze v juli sa mozete tesit do Budapesti (opat). Okrem toho je v rokovani Warsava, Bukurest a Belehrad. Vsetky tieto koncerty po BA termine.


Dangerous

 93    7. september 2005 o 12:28

to gabriel: sylšel jsem dobře, že včetně festivalu Rock am Ring by se jednalo celkem o 16 letních koncertů?


Gabriel

 94    7. september 2005 o 12:32

dangerous: neviem o kolko koncertov sa bude jednat, ja vsak viem od organizatora BA koncertu o 5 roznych mestach vratane BA s konkretnymi datumami. Ale to pustit na net nemozem. Vsetky koncerty su vsak stale v jednani.


Depesak101

 95    7. september 2005 o 13:01

Gabo co robis drahoty? Vsak to pusti na net , my to aj tak nikomu nepovieme grin


Gabriel

 96    7. september 2005 o 13:32

wink


Romik

 97    7. september 2005 o 20:21

Skoda,ze sa neda kupit aj nejaky VIP listok.Dat si v Blave drink s chalanmi,urobit si fotecku,dostat podpis…Vsetko v klude:-)Takych 101 extra listkov kazdy za 101 libier… :eek:


Romik

 98    7. september 2005 o 21:54

Tak to by sme mali.Podla hlasovania 40 fanusikov na DM v Blave je uz istych   :eek:


Monghi

 99    8. september 2005 o 07:56

dnes rano ma napadlo, ze najlepsim “predskokanom” DM by bol dj… ale nie hocaky, napr. Philip TBC zo susednych Ciech… tak manik je vazne dobry… mixoval by v rohu podia, depesakom by to nevadilo, podium by bolo nachytsane iba pre DM, niektori by si na jeho skvelu produkciu i zatancovali… no a potom by mu jednoducho odtiahli stol s gramcami a na podium by vybehli DM…


aries

 100    8. september 2005 o 08:53

philip tbc je gut… smile zly napad by to ani nemusel byt…kde je napisane ze to musi byt skupina?


dodych

 101    8. september 2005 o 10:22

Samozrejme , ze to to nebude skupina, bude to Miro Jaroš, ktory tam so svojim karaoke mikrofonom odpali Enjoy The Silence 2006, samozrejme v hebrejcine, specialne prepracovane na duet s KK.


Monghi

 102    8. september 2005 o 10:35

:D


sean

 103    8. september 2005 o 15:05

:D :D


aries

 104    8. september 2005 o 18:11

looooooooooooooooooool :D ano a pomedzi to bude rozpravat ako bol v izraeli s arashom a ako planuje ist do izraela a izrael je super a proste superstar rulezz a seeci do izraela pojdeme :D :D


jankadM

 105    8. september 2005 o 20:17

aaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! uz aj mi s efkou mame listky na DM!!!!! boze, ja tu umrem!!! :D depesaci, ide sa depesovat!!! a rovno k podiu!!! :D :D :D MILUJEM DEPECHE MODEEEEEEEEEEEE!!!!!! my joy!


rolo2

 106    9. september 2005 o 00:59

OMG-kolký z týx co pojdu na koncert aspon poculi niečo ako dreaming of me, new life…..ale jedno je isté.....že mám obavu že z tolkého boomu bude potom veeeeelmy blbo….kopa koncertov kopa ludi šade a potom už načo kam ísť...a zeberte si to dotrepu sa sem až teraz ked mam 33 2 deti a žena dojde asi o robotu…..no de ja zeberem na lístek..asi na leasing….. :D ALE VERIM ZE Z NITRY AK S TOHO NIEčO BUDE POJDU ASPOŇ STARÉ PASTY…..


Dangerous

 107    9. september 2005 o 11:58

poslední lístek….........


Gabriel

 108    9. september 2005 o 12:03

dangerous: ja neviem ci sa v tom vyzivas, posledny krat (hlavne) tebe napisem, ze svoje zanietenie pre prazsky koncert vyjadruj v temach o tomto koncerte a nie k BA koncertu. neveril by si, kolko ludi si moze mysliet, ze listky do BA sa uz predavaju a z tvojich prispevkom mozu usudit, ze su snad uz vypredane.

Tymto Ta posledny krat varujem, este raz niekde napises nieco, kde o tom nie je vedena diskusia, budem nuteny ta zrusit pre totalne neakceprovanie pravidiel diskusie.


Dangerous

 109    9. september 2005 o 12:07

Monghi: Ještě pořád tam je, sektor 413, poslední lístek 950Kč,


Dangerous

 110    9. september 2005 o 12:08

sorry Gabo, přečetl jsem si to až po odeslaání a mám prosbu, jak je možné, že vposlední době my komentáře naskaují až s velkým zpožděním ?


Gabriel

 111    9. september 2005 o 12:12

dangerous: ale nenapisal som totu po prvy krat. Sakra, ale si ma teraz nasral.

Server je pomaly, lebo je tu hodne downloadov a ludia su sialeni. Takze niekedy je server pretazeny.


Dangerous

 112    9. september 2005 o 12:16

Už to neudělám, máš pravdu, napsal jsi to víckrát, pardon, pardon, pardon


Gabriel

 113    9. september 2005 o 12:19

a monghiho nelam, on by nesiel do prahy, ani keby tam mal ist na meet&greet; s kapelou.


Marten

 114    9. september 2005 o 12:33

Dangerous: tak uz toho nech a prestan monghiho lamat….. a ty se Gabo nerozciluj - vsak mame vsicky radost obrouvskou! DM jsou zpet a jak to tak navic vypada, tak v plny sile!!! Takhle popularni snad nikdy nebyli…. Je to super! A k tematu: mam velkou radost, ze se jedna o koncerte u vas v Brat…. samo, jestli to klapne, tak si ho nenecham ujit a prijedu podporit DM na Slovensko! Drzim vam vsem palec a preju vam, aby pripadny koncert na Slovensku patril mezi nejvetsi zazitky z tour i pro kapelu!


Gabriel

 115    9. september 2005 o 13:01

Marten: budem sa rozculovat vzdy, ked sa budu ludia spravat ako prasata, ktore si myslia, ze na internete si mozu dovolit to, co v beznom zivote nie.

Predstav si situaciu, ze niekde v podniku sa rozprava 10 ludi o niecom a zrazu niekto kazdych 5 minut sialene vykrikne do davu informaciu o niecom, co totalne tych ludi nemusi zaujimat, kedze sa evidentne bavia o uplne niecom inom. Ja by som povazovat takehoto cloveka za… a myslim, ze aj ten dotycny by sa citil trapne, ked by nedostaval ziadnu reakciu. V tom pripade tento clovek musi ist za partiou, ktora sa o tom bavi (v tomto pripade napisat svoju hlasku do diskusie o prazskom koncerte). Rozumelno?

PS: a prosim, nerob rovnake prasarny aj ty (vid diskusia o TOTP)


guly

 116    9. september 2005 o 13:21

dm v ba nebude….do phy nemam listky….zlostiiiiiiiiiiiim saaaaaaaaaaa!!!!”!!!!!!


guly

 117    9. september 2005 o 13:22

Kto nema listky, nesmutte, budapest bude nasa….


Gabriel

 118    9. september 2005 o 13:46

guly: nesir prosim poplasne spravy, ktore sa nezakladaju na pravde. Vid pravidla diskusie.


dvestotri

 119    9. september 2005 o 14:40

Ak sa koncert podari, tak som zvedavy ci bude mozne zobrat fotak bez toho, aby som ho musel schovavat. V Prahe2001 som mohol kludne fotit a nik ma neohrozoval.Gahan-BA to bolo horsie. :confused:


guly

 120    9. september 2005 o 16:12

Gabriel : len hovorim svoj nazor, na co je potom nejaka diskusia.???mimochodom toto kde piseme je rozprava, vymena a obhajoba nazorov, debata…. to je diskusia gabo.A v PHE uz listky niesu, volal som do sazky…


Gabriel

 121    9. september 2005 o 16:49

guly: poplasna sprava je “dm v ba nebude” Na to som Ta upozrnil. Nazor mozes napisat, ale nezabudni pred to napisat “myslim si ze…”.

A neviem preco zasa pises do tejto diskusie, ze listky uz nie su, ked je tu o tom clanok a tam to mozes napisat.


guly

 122    9. september 2005 o 17:37

Gabo : troska sa mi zda, ako by som sa vratil pred rok 89, ale podstata veci je , ze aj ja by som chcel ist na DM do BA a vela ludi so mnou.dufam, ze aspon na tomto bode sa zhodneme.

prosim ta velmi nedramatizuj a nestavaj kazdeho ucastnika do laty, ked len reaguje na predchadzajuci prispevok.


Gabriel

 123    10. september 2005 o 09:58

guly: mas pravdu, dramatizovat nemusim, rovnako, ako ty prispievat do tejto diskusie. Upozornil som ta na zaklade pravidiel. Ak ich nemienis respektovat, bude to tvoj problem. A neviem preco tu spominas eru pred 89. Ak Ti to nevadi, toto je sukromny server a hoc sa Ti to nepaci, ale to, ako sa tu ludia budu v diskusiach spravat urcujem ja. Pravidla su jednoznacne urcene a ak sa Ti cokolvek nepaci, urob si vlastny server, kde mozes vkladat svoje hlasky typu “dm v ba nebude”, pretoze sa nezakladaju na pravde. urcite by sa Ti nepacilo, ak by nan prisiel niekto, kto zacne do Teba rypat, alebo sa mylim? Takze rozumelno?


Flecke

 124    10. september 2005 o 10:14

Guly prosim neventiluj svoju nasranost v tejto diskusii. Listky este su ale nie na sazke. A tymto by sme ukoncili offtopic a dalsie nezmyselne spravy.


Freebabe

 125    10. september 2005 o 11:13

LISTKY V PRAHE SU UZ 3 dni VYPREDANE .. ale co neznamena, ze sa nedaju kupit. Predpokladam, ze za dva tyzdne bude oznam, ze listocek za par tisic naviac a hlavne tesne pred koncertom sa ix par preda kto tam nebude moct ist smile
takze bude super zabava ...  kto ho dostane prvy smile
Lebo informacia z areny bola jasna ... STE TAK 432 v poradi ktora chce ten listok .. ale uz su skutocne vsetky vypredane! :D tak viem, ze niesom sama ktora ho nema


kraco

 126    10. september 2005 o 12:01

A sakra, BA by bola super, mám posledný koncert v Londýne, Prahu pod podium, a bol som v Ljubljane kde sa malo začať predávať 5.9. ale zatiaľ nič, nedohodli sa kto tam bude predávať vstupenky. Ak by niekto mal info hodte to na web. Osobitne pre Gabriela: myslím že nie všetci sú zdatní a hromade ľudí by pomohlo ak by si informoval kde a kedy sa dajú zakúpiť vstupenky. Takisto sa mi stále nepodarilo stiahnuť digital download PRECIOUS, nikde som neprišiel na to ako zaplatiť kreditkou. Iba nejaký T-PAY pre Nemcov. Ak si z inej krajiny máte smolu. Poradte ak viete. .(Pre zobrazenie tejto e-mailovej adresy musíte mať zapnutý JavaScript)


maxipes

 127    11. september 2005 o 21:51

Nič sa nebojte. Treba sa vybrať do Prahy aj tak a posuň tomu čo je pri bráne a nejakých pár stoviek naviac, koľko stojí lístok a uvidíš či sa tam nedostaneš. Vždy je to lepšie ako dať 3 litre za lístok.!! :o


Romik

 128    11. september 2005 o 22:18

maxipes ,to islo v T mobil arene ale v Sazke to nehrozi…
Trosku som si bol obzriet Inter/keby sa tam nahodou DM zastavili/a musim priznat,ze ten stadion stoji za prd…


Dangerous

 129    12. september 2005 o 10:49

Now this is fun grin)


Dangerous

 130    12. september 2005 o 10:51

Depeche Mode na Medarda 2006 v Bratislavě je jistá věc, jinak by se to neobjevilo na stránkách depechemode.sk, viď Gabo?


andy3

 131    12. september 2005 o 17:29

pre gabriela, prip. niekto, kto ma info : kde najdem kontakt na tour management dm? pls, poslite maila, “d” andy3


gone

 132    13. september 2005 o 07:13

Uz nech je ta Blava ista, lebo Praha mi usla, takto rozpredat listky…


andy3

 133    13. september 2005 o 13:13

enjoyme : hej, celkom dobre si to popisal, nie kazdy, kto pocuva dm teraz par rokov a ma aktualne info je u mna velky depesak, heh, uprimne, ja som zil depeche od 88eho roku a podla mna to bola ta prava vlna a skutocna dm generation…deticky, co tu vyrastli na exciteri nemozu poxopit obdobie music for the masses, 101cky a vrxolu dm, ktorym bol urcite violator…mno, ale teraz je tu tu dm v novej sile a ja ix xcem zazit live…praha usla aj mne a tak ma potesila tvoja sprava o live koncerte v BA, je to nadej a nam vsetkym ostava verit, ze sa to stane krasnou skutocnostou…a bude to nas black day


andy3

 134    13. september 2005 o 13:18

enjoyme : ete raz k tebe, posli mi kontakt na tour managenent dm, teda ak mas…dik


chmelko

 135    13. september 2005 o 13:24

andy3:ja zase považujem vrchol DM SOFAD, tak tu prosím nezobecnuj, kto je aký pravý DM-že kedy ho začal počúvat. Ak niekto začal počuvat DM v období exciter, je pre mna taký istý fan ako napríklad Ty…


andy3

 136    13. september 2005 o 13:36

chmelko : heh, neviem, kolko mas rockov, no myslim si, ze stara garda mi da za pravdu, skoda, ze to nemozes porovnat…spytaj sa staryx depechemanov, co s nimi robi, ked pocujes niekde nahodou v radiu strangelove…zimomriavky, kamarade grin)) vravim, kto to nezazil, nemoze poxopit…ale ja sa tu nexcem prudit, ze ten alebo ten je taky alebo onaky, heh, vsetci sme v ciernom…a tesime sa na blavu, tak je?


Dangerous

 137    13. september 2005 o 13:40

to Andy3: ty zimomriavky můžou bejt taky věkem grin))


chmelko

 138    13. september 2005 o 13:44

andy3:som určite mladší ,ale DM fan sa cítim od 88-aj ked to je smiešne-mal som 8 rokov, hned v mojom rebríčku im šlapal na paty Žbirka :D, takže 101 je pre mna niečo ako biblia. Len mi prišlo malinko od teba arogantné, že ten kto nebol v tej vlne, tak v podstate nemá šajnu akí boli DM niekedy velkí..
Ale s druhým odkazom som Ta už pochopil, takže tešme sa aj na Blavu, dúfam, že budem mat čas a hlavne na afterparty-ak niejaká bude wink


Dangerous

 139    13. september 2005 o 13:53

to chmelko:
taky už jsem prožíval toto slavné období (88)jako andy3, ale přišly slavnější 90, 93 a 2005!!!


chmelko

 140    13. september 2005 o 14:06

dangerous:opakujem sa, ale si moja krvná skupina wink


Romik

 141    13. september 2005 o 15:20

andy3 kua suhlas,ja valim DM pd 84teho.a mohol by som pisat analy o kvazidepesakoch..Asi to bude o tom ze stare bunky odumieraju a musi nas niekto vystriedat.A nove generacie sa nam asi moc nepozdavaju,lebo im nerozumieme.Ale DM mi co sme zacali davno ,urcite chapeme viac!


Monghi

 142    13. september 2005 o 15:52

trochu tu mate vsetci pravdu, pre mna sa stare nahravky DM vzdy viazu k urctemu odbobiu, ked pocujem AQOT tam sa mi vybavi ta neskora jesen 1986, kedy som to pocul po prvykrat a bol som z toho mrtvy, dodnes povazujem BC za najlepsi album DM… nove albumy po SOFAD pre mna nemaju ziadnu, ani len spomienkovu hodnotu, neviem preco, to bude asi vekom… ale hodnotit kto je aky DM fan, to si netrufam sam som si nikdy o sebe nedokazal povedat, ze som fanusik DM, pretoze som sa nim nikdy necitil byt, mal som ich proste rad… mam aj teraz, ale uz nie tak intenzivne, v kazdom pripade, koncert v BA bude plny nostalgie, to mi verte, mna uz kontaktovala cela nasa stara banda, fotrovci a maminy, ktore si tuto akciu nenechaju ujst…. pre staru gardu to bude viac ako koncert v ramci turne, bude to jedna velka stretavka… a tym bude ten koncert este viac vynimocny.


andy3

 143    13. september 2005 o 18:12

to Monghi : uplny suhlas, ta blava je pre nas krasna nostalgicka spomienka na stare zlate casy, teda ak sa to podari dotiahnut do uspesneho konca…musime verit…inak absolutne sa zhodneme aj co sa tyka albumu SOFAD, prvy singel ma ete oslovil, mozno ete dve tri skladby ale co prislo potom :-(((  no citim, ze teraz xcem zazit dm nazivo…aj tu u nas v kosiciax sa da dokopy cela stara garda…bude to sqle, vidiet vsetky stare pasty grin)) a vsetci budeme jedno, vybavia sa spomienky na dm zrazy, stary dobry dmf, ete ceskoslovensky, party v klubox, kde okrem dm zneli the cure,. front 242, nitzer ebb, laibach, ...vsetci na pivku, sama ciernava grin)) hehe, teraz ma napadlo, som si spomenul ako sme s kamosom, teraz zijucim v prahe, kradli “bongy” na autobusovej stanici v kosiciax grin)) ale ta party v style MFTM stala potom zato…skusim ho ete pohladat, jeden krasny taky oranzovocerveny mam niekde odlozeny…jaj, uz som sa tu rozlial…


Freebabe

 144    13. september 2005 o 18:37

to andy3. ... deticky co vyrastli na exciter ... myslim, ze tym vyjadrenim si nasrdil 2O rocne Gahanove zalubene macicky
:evil:  Ja nemozem za to, ze sa pre mna rozhodli az v 84 :idea:  :D


andy3

 145    13. september 2005 o 19:18

to Freebabe : xixi, co mi urobis?


andy3

 146    13. september 2005 o 19:25

to Freebabe : nic v zlom, my sme radi, ze ste grin)) david uz ma vystarane a my sa mozme aspon pohladom potesit, jaj, no nex ta blava vyjde,,,


Freebabe

 147    13. september 2005 o 19:32

to ANDY ... ved pockaj ked ta stretnem v BA :eek:  :D


andy3

 148    13. september 2005 o 19:44

to Freebabe : grin)) mno, ked ta blava vyjde, tu pred vsetkymi slubujem, ze ta…pozvem na zmrzlinu…ked nahodou 08.06. pojdes okolo bratislavskeho interu a uvidis tam stat typka so zmrzlinou v ruke, tak to budem ja…aku mas rada?


Freebabe

 149    13. september 2005 o 22:36

ja nexcem Teba .. ja xcem Gahana smile


Flecke

 150    13. september 2005 o 23:41

andy3 a mas to. Bolo ti to treba?  :D :D raspberry


Romik

 151    13. september 2005 o 23:46

freebabe ty si naivna trubka ,kup si Gahana ved je vsade plno CD… :eek:  :idea:


aries

 152    14. september 2005 o 07:41

romik a preco by freebabe bala byt naivna trubka?koli veku?ja som tiez rok vyroby 85 a ked vysiel shake the disease som mal 2 mesiace…ja sa tu nemienim skatulkovat sam dobre viem nakolko som devotee…a v PHE a BA patricne predvediem :cool:


Dangerous

 153    14. september 2005 o 08:00

Nerad volím tvrdé výrazy, ale kdo se povyšuje na někoho, jenom protože je starší, je minimálně hodně hloupoučký, éru 80´ jsem zažil, byla to fantazie, ale je to minulost…..Wake up!!!!


Dangerous

 154    14. september 2005 o 08:21

navíc, kdo si pamatuje skutečně rok 87, tak, a to jsem tu již psal, nebyl pro DM tak slavný jak se z dnešního, hodně vzdáleného pohledu zdá. Haly poloprázdné, a skalní fanoušci milující kultovní a neskutečně homogenní Black Celebration, začali od kapely odlupovat,
Hudba pro masy, tak to si děláte srandu, když chcete dělat komerční hudbu, tak bez nás tak reagovali fans ve svobodné Evropě, za zdí byla situace trošku jiná, a velký množství fans ze sebe dělali fanoušky kapely, ale doma poslouchali Michala Davida atd.
Takže nějáké stories of old bych bral dost s rezervou  Těším se na Prahu, Bratislavu, Budapest, Vídeň a jsem rád, že na těch koncert uslyším minimum písní z ´80….


seaf

 155    14. september 2005 o 08:25

co to tady smažíte ? Není Vám trapně ? Já jsem šťastný, když potkám někoho z ,,nové vlny,, Všiml jsem si navíc, že nostalgikové pořád jenom brblají - a to je špatně a to už není ono a posun a neusmál se a usmál se a playback a nepodepsal se….depešáci vzpamatujte se, to je diskuze k smíchu….


seaf

 156    14. september 2005 o 08:28

to dangerous : PŘESNĚ TAK!!!! Tady frčíme na nostalgické vlně, ale PTA vyjde letos a pojedeme na koncerty a jsou tu dnes!! Tak tady přestaňte smažit hlluposti. Sorry, ale už mi to přijde trapné.


Ringo

 157    14. september 2005 o 08:28

ANDY3: no, precetl jsem si par tvych postu a nestacim se divit. Kdyz vznikli DM, mel jsem 3 roky. V 90. roce se mi do podvedomi dostal Personal Jesus ktery porad hral v radiich a v te chvili jsem nejak citil, ze tohle se mi fakt hodne libi a ze to bude ta prava skupina. Jenze ke vsem jejim albumum jsem se dostal az nekdy v roce 977. Pozde, ale prece. A troufam si tvrdit, ze jsem rovnocennym DM fanouskem jako ty, ktery jsi razoval po DM turne od 88 roku. Kdyz si poslechnu jakekoliv album, tak nezazil jsem sice tu dobu, ale plne ji dokazi pochopit, i kdyz si treba myslis ze ne. Jejich industrialni alba mi tu dobu perfektne zprostredkovavaji a kdyz slysim treba mou oblibenou Something to do, umim si predstavit smutnou melancholickou dobu 80. let, temne podium plne zeleza a nevzhledne obri zelezne syntaky a kapelu, ktera na podiu predvadi ne obycejny koncert, ale defakto kultovni obrad. Nevim co te vede k myslence ze kdo nezazil, nepochopi. Je navic spousta materialu a videi, ktere si mohou fanousci zhlednout a zprostredkovane tu atmosferu zazit. Navic ja osobne mam ke kazde DM pisni jakysi vztah, jako bych fakt zil a prozival tu pisen v danem obdobi co vysla. Mozna jsem divny, ale sam k sobe mam pocit, ze jsem se mel narodit tak o 10 - 20 let driv, ze sem jaksi nepatrim:-)) Zeru DM hudbu a jine skupiny ktere se dnes snazi prosadit a vydavaji ruzne brecky jsou mi defakto odporne. Kdyz slysim synthpop skupiny vznikle v 80. letech, prozivam to s nostalgii a smutkem, jako bych snad zil v te dobe v produktivnim veku, a pritom jsem byl jen male nevedome dite, kteremu komancismus odeprel vsechny pristupy k hudbe.


Ringo

 158    14. september 2005 o 08:32

97 ne 977 pochopitelne:-)


gone

 159    14. september 2005 o 08:35

no ja som tiez senior, ale bez alana je to v poho.
Netvrdim, ze je to lepsie, ale napriklad Ultra je vyborny album.(pre mna No.1)


chmelko

 160    14. september 2005 o 08:36

Čakáme na nový album, tak ta nostalgia fakt nieje na mieste. Pripada mi to ako keby oznámili koniec a nie nove tour. Tiež dúfam, že PTA bude konečne album, ktorý ma osloví aj bez Alana…


Ringo

 161    14. september 2005 o 08:37

ENJOYME: nejsem senior, presto povazuji za nej obdobi DM 84 - 90. Obzvlastne Some Great Reward mam hrozne rad, mozna je to i proto, ze to bylo prvni cele album DM, krtere jsem vlastnil. Taky si neumim zvyknout na DM bez Alana, ale uz davno jsem odrostl z ubekavani nad tim, ze tam Andy neni a proto uz DM zvuk nikdy nebude tak skvely. Proste jdu dal, DM tu stale jsou a jsem tomu nesmirne rad. Navic na PTA se opravdu neskutecne tesim, protoze producent Hillier vdechl do kapely neco, co jsem prave citival pri jejich starych albech. Chut makat, prinaset nove napady a pod.


seaf

 162    14. september 2005 o 08:38

to ringo :
musím se upřímně usmát - jako bych to psal já smile Mě Personal Jesus natolik uchvátil, že jsem vůbec nechápal, jak může něco tak krásného vzniknout! Cítím všechny Tvé pocity absolutně stejně. Nevím proč, ale kápl jsi mi do noty na 100% Mimochodem já DM znám od 90. Předtím chodili všichni kolem mě v černém a já 11-letý koukal na ten odvážný styl vlasů, oblečení a kožených kabátů smile


Ringo

 163    14. september 2005 o 08:40

A bez Alana umeli udelat skvele Ultra, ktere me teda oslovuje. Ne tak jako Violator samozrejme, ale je plne dokonalych pisni. SOFAD je taky precizni a bezchybne, byt me treba taky neoslovilo az tak moc jako MFTM ci Violator. U exciteru jsem se zacal trochu bat, ze sklouzli k undergroundove experimentalnosti a vydavani demonahravek misto poslechovych cistych pisni a zacal jsem silne citit dusledek odchodu Alana, ale PTA me z teto obyvy myslim velmi rychle dostane.


Ringo

 164    14. september 2005 o 08:46

SEAF: pro me tehdy byla katastrofa, ze jsem fakt slysel hudbu jen z radia, zadny kazetak, zadne kazety, nic. A kdyz se me jeste v 8. tride ptali, jaka je ma oblibena kapela, tak jsem koukal jako zjara, protoze jsem zadnou neznal, jen zprostredkovane z debilnich casopisu jako je Bravo, ale defakto jsem nevedel co hraji, jaky styl a pod. U Personal Jesus jsem citil, ze tohle je pisen ktera se mi fakt libi, ale kde ji sakra sehnat? V Polsku jsem tehdy koupil osuntelou kazetu s Depeche Mode a neuveris, ale byl jsem zklaman a to proto, ze tam nebylo Personal Jesus, ale jakesi kovove orgie - Some Great Reward. Krasu tohoto alba jsem si uvedomil az dost pozde a dnes na nej nedam dopustit:-) A kdyz jsem pak sehnal vsechny jejich alba, tak jsem okouzlen v naprostem deliriu poslouchal a poslouchal a hlavou mi bezely dve myslenky - neuveritelne krasna hudba + sakra, ja to uz nekde ale musel slyset, tyhle melodie si odnekud pamatuji. Ale fakt nevim odkud, jedine ze bych zil 2 paralelni zivoty a v jednom mel v 80. letech 20 roku a paril na DM, zatimco v tom druhem zil v tupe nevedomosti a hledani toho, co se mi fakt libi az do chvile, kdy oba tyto zivoty splynuly v jeden v momente, kdy jsem i v tom druhem objevil DM:-)


chmelko

 165    14. september 2005 o 08:48

Na ULtra sa neviem zbavit pocitu, ako keby tie skladby boli povyberané s rozných albumov a vydané ako jeden album. Necitim ju ako celok, tiež je pravda, že ju nahravali na neviem kolko session…


Ringo

 166    14. september 2005 o 09:05

CHMELKO: na me jako naprosty celek pusobi od pisne Useless. Ale jinak co se soundu tyce, tak to ucelene je od zacatku, drzi to takovy spravny rytmus, ktery album provazi od zacatku do konce.


andy3

 167    14. september 2005 o 11:36

mier a laska, priatelia…vidim, ze je tu par sqlyx prudicov, tak poriesime jedneho po druhom, mno “jst”  pstros strka hlavu do piesku a ty by si si ju mal strcit tam, co spominas v prvej vete, doma ta neucili, ze sa treba slusne spravat? dalej “Ringo”, neviem, co ta tak udivilo na mojix prispevkox, no posepkam ti do uska, comu sa divim ja, teda ked si pocul prvykrat personal jesus v radiu, to sa pamatam, bol to rok 1990, fakt sa divim ako moze jednemu cloveku trvat dat v tom case dokopy 9 albumov do roku 1997??? 7 rokov clovece, fuu, to vo vsetkom si take maslo? a dalsi postreh, popisujes tu, ze dm fans si mozu atmosferu sprostredkovane “zazit” z nejakyx videi a tak!??? pozri, bud si s depesakmi v 90 tom roku sedel na pive alebo nesedel…ja som sedel a ty nie, preto viem, ze ja xapat a ty nie grin)) mno, kto tam bol dalsi, aaa “seaf” tebe co sa zda trapne? co ze tu brblame? co nexapes? tak aby som to uviedol na spravnu mieru, ti starsi proste mali to stastie ak mohli casy black celebration, music for the masses, 101cky a violatoru prezit na vlastnej kozi a taktiez aj toto novsie obdobie, proste ak xces porovnavat, musis to prezit, ja nikoho nexcem urazat preto, ze sa dostal k hudbe dm po 93 alebo ete neskor, len som presvedceny o tom, ze to starsie nedokaze precitit srdcom…no, dalsi na odstrel “dangerous” asi budes v pohode typek, len ma prekvapilo, ze xces pocut na koncerte minimum z 80tyx rokov..a nikto sa nepovysuje, kamo, nie tym si clovek, aku hudbu pocuvas ani ako dlho ale ide o srdiecko grin)) a na zaver posledny postreh, co tu vsetci pisete, najviac v pohodicke su “Romik” a “enjoyme” mate sqle nazory hosi, xvalim…a posledny odkaz pre “Fleckeho” ked ta blava vyjde aj tebe sa ujde, tej zmrlinky grin)) tak, je hotovo…


Dangerous

 168    14. september 2005 o 11:55

to Andy3: A co by si chtěl slyšet z 80´ grin) třeba Personal Jesus, protože ten nśe neobjevil v 90 ale v srpnu 89, ty velkej depešáku grin)))


Dangerous

 169    14. september 2005 o 12:02

to Andy3: Jo a v tý hospodě v 90 si zažil, uplně to samé co děláme teď na netu, jenom kecy, ale byl si v 84 na koncetě v Londýně, nebo 86 v Leedsu nebo v 80 v Basildonu? Ne? No tak to si DM v osmdesátých letech taky moc nezažil grin))))Tak přemýšlej Andy, přemýšlej a uvidíme se v BA!


andy3

 170    14. september 2005 o 12:23

to dangerous : co do mna furt prudis? ty si pan profesor dm? a citaj poriadne, co pisu ludia, to ringo pisal, ze ho pocul v 90tom roku a ja si to tiez pamatam, ze tunajsie radia hrali personal jesus v 90tom roku…to, ze singel vysiel v 89 ja dobre viem, nemusis ma poucovat, uz par dni po vydani som ho mal vtedy ete na originalnel kazete od mute records z madarska, aj s “b” stranou a songom, co tu pouzivas ako svoj nick…sa mi paci, jak tu povysujes koncerty na nieco viac ako realny zivot so skutocnymi ludmi, ja si tie roky velmi cenim, vsetky stretavky na pive, na zrazox, pokec a tak…a ty si pis o svojix koncertox o ries si svoju dilemu, co si zazil a co si moc nezazil…pianko kamo


chmelko

 171    14. september 2005 o 12:26

andy3:podla toho čo si tu napísal by som s tebou nešiel na zmrzlinu(na pivo už úplne) prejavuješ sa úplne ako starý fotr, ktorý obhajuje svoju éru a,že čo je teraz je všetko na h…, ak máš deti, tak s nich DM fans nikdy nebudú-úplne im to sprotivíš..ja som ani s jedného príspevku prudivca neobjavil(okrem teba)...


andy3

 172    14. september 2005 o 12:36

to chmelko : teba nikto ani nepozyva


chmelko

 173    14. september 2005 o 12:39

Tak to som si oddýchol…


Dangerous

 174    14. september 2005 o 12:40

to Andy: nikdo kromě tebe neprudí, ale přečti si ještě jednou co píšeš, a pak mi teda řekni o co přišli Ringo,Chmelko a jiní tím, že se narodil později a zažili Dm až od 90. let, protože do 88, skoro nikdo znás stejně neviděl na vlastní oči a všechny alba a sinlíky jsme získavali se značným zpožděním od PJ se to naštěstí změnilo…
Jasně ty lidi s kterýma jsme tu dobu prožívali byli perfektní, byla sranda atd, ....ale to je dneska taky! Možná to chce přestat mentorovat z pohledu staršího a uvidíš, že tihle mladý kluci jsou skvělí a že tihle 20 letí kluci a holky budou na koncertě v Praze a v Bratislavě převažovat a budou dělat atmosféru.


Marten

 175    14. september 2005 o 12:52

Osobne si myslim, ze je to predevsim o hudbe!!! Jestli nekdo kouzlo alb jako BC, MFTM, Violator, SOFAD atd. objevil az ted nebo uz je fandou radu let je uplne jedno….. Nevidim napr. nic uzasneho na chovani fandu, ktere zachytil dokument 101 - spis se tomu smeju…. To ze si nekdo nekdy barvil palici na zluto, chodil vyhradne v cernem atp. z nej jeste nedela vetsiho a lepsiho fandu! Neni to o ucesech, obleceni…...alespon doufam!!!! HUDBA je to podstatne a tu mame prec vsichni radi ne!?


andy3

 176    14. september 2005 o 12:53

to dangerous : v jednoduxosti je krasa a tak ti odpoviem o co prisli ” O VELA “


andy3

 177    14. september 2005 o 12:58

to dangerous : a ete na margo k tebe osobne, nieje prudic ten, kto ma na veci alebo iste udalosti svoj vlastny nazor a stoji si za nim…prudic je ten, kto nema o tom ani paru a nevie sa slusne vyjadrovat…tak premyslaj, pan nebezpecny…


chmelko

 178    14. september 2005 o 13:01

andy3:už to nechajme o.k? Tebe asi chýba doba ked depešáci s matalistami pokrikovali po sebe, v krčmách sa bavili len s tými ktorý boli na krátko, predhánali sa kto má účes a la Gore, Gahan, čiernejšiu košelu a tak…Mohla byt sranda, ale už je to vážne preč. Tiež som ako magor stal pred Gahanovým barákom a čakal či sa mi zjaví, ale myslím, že muzika o tom nieje…
Síce ta osobne nepoznám ale po 12-13 príspevkov mi zas až tak hard core fan nepríjdeš....


andy3

 179    14. september 2005 o 13:12

to chmelko : ty tiez citaj poriadne, ja som len vyjadril svoje pocity a popisal dobu, ktoru sme prezili…ani ti velmi nerozumiem, kto to ma byt, ten “HARD CORE FAN” mozno si to ty, hehe…ja sa do takej stupidity s tebou zaplietat nebudem…


Ringo

 180    14. september 2005 o 13:16

MARTEN: naprosty souhlas a presne to jsem chtel mym dlouhym postem prave rici.


Ringo

 181    14. september 2005 o 13:19

ANDY3: prudic jsi skutecne ty, protoze tu vystupujes jako nejvetsi pan chytry a vsichni ostatni jsou sracky. Jestli jsi dobre cetl co jsem psal, pochopils, ze jsem se po 89 roce nachazel na stredni skole. Bylo po revoluci, zivotni uroven jeste na bode nula…v cem jsem sracka, v tom ze jsem na ty alba do prdele nemel a ze jsem vsechny sve prvni vydelane prachy utratil v roce 97 prave za vsechny CD od DM? Ze jsem do te doby poslouchal jedine album co jsem mel cele na kazeta - SGR? Ze jsem ostatni pisnicky DM trapne chytal tlacitkem record na kazetaku v momente, kdy hrali v radiu? Uvedom si co pises. Tys mel mozna prachy, kontakty a moznosti. Ja ne. Ty prachy, kontakty a moznosti z tebe nedelaji DM fandu. Spise bych rekl ze tu machrujes, zes tam byl a to je tak vsechno.


chmelko

 182    14. september 2005 o 13:19

andy3:Prepáč mi, nenapadlo ma, že nie každý ma aspon aké také základy angl.sám si sa tak prezentoval, že vy ste tí, ktorí sú pravovernými fans, ostatní sú len také omrvinky, ktorí tomu vobec nerozumejú.Tak sa Ti ešte raz, za všetky moje názory ospravedlnujem-od takeho stupida si to nečakal, všakže?...


andy3

 183    14. september 2005 o 13:23

to ringo a marten : hosi, je to ako by ste xceli tvrdit, ze je jedno a to iste vidiet sixtinsku kaplnku v telke alebo v casaku a to iste je byt tam nazivo a citit, ako vonia nadpozemska krasa…


andy3

 184    14. september 2005 o 13:27

to chmelko : ty uz nic nepis, lebo evidentne nemas na to, aby si zvladol bez urazok diskusiu…ti to vysvetlim po lopate, tentokrat neslo o anglictinu, xixi…


Ringo

 185    14. september 2005 o 13:28

ANDY3: promin, ale pleskas tu magoriny. Bavime se o hudbe, to je poslechova zalezitost. Koncertni turne k tomu jiste patri, ale predevsim jde stale o hudbu. Zacinam mit pocit, ze jses houby fanda a ze navstevujes koncerty jen kvuli seslosti hafo lidi, kdysi hafo pankacu, kteri vyuzivali davu k tropeni vytrznosti. Asi budes takovy ten typ ortodoxniho fan jako jsou fotbalovi fanousci, kteri nejdou na fotbal, ale jen delat bordel. Jeste takovy dotazecek: co jako nemuzeme chapat na tom, jake to bylo na koncerte treba na BC turne? Povez mi to prosim. Co potrebuji pochopit jineho krom atmosfery te desky jako takove k tomu, aby byl ze me skutecne uceny fanda DM a ne jen pleva ktera posloucha DM doma a diva se na live videozaznamy?


Ringo

 186    14. september 2005 o 13:30

ANDY3: a myslim ze bys mel prestat psat Ty, narusujes tu poklidneho ducha diskuse fanousku Depeche Mode, kteri se tesi na koncert. Na nejake Tve zblepty tu je nejspise malokdo zvedavy.


Marten

 187    14. september 2005 o 13:33

andy3: jak uz jsem psal - pro me je to predevsim o tom co slysim, ne o tom co vidim!!!!! Cili hlavne o HUDBE - za tu mam DM rad!!!! A ver mi, ze moc a hodne dlouho!!! P.S.: na srazy jsem chodil, na koncerty jezdim, singly kupuju…........ :o)


andy3

 188    14. september 2005 o 13:35

to ringo : musim bezat, sa ti povenujem zajtra…no jedno ma tebe prekvapuje, ty si psyxolog a analytik v jednej osobe? je nadherne ako vies vykreslit obraz cloveka po precitani par prispevkov, az sa smejem, aky by som mal podla teba byt…


Beladona

 189    14. september 2005 o 13:35

Andy 3: Ano, mas pravdu, jsi nejvetsi depesak na svete, protoze jsi pred 20 lety pil pivo s depesaky. A prestan uz urazet ostatni lidi.


chmelko

 190    14. september 2005 o 13:39

andy3:ako som ta to urazil?ako kedy nešlo o angličtinu?Začínaš sa do toho nejako zamotávat…Ak si pravidelne chodil do Jánošíka, tak sa divím, že si tam nerobil nejakú show-bola by fakt sranda, počúvat DM pastora


Dangerous

 191    14. september 2005 o 13:39

to Andy3: pěknej filmovej citát:-) ještě si mohl napsat z jakého to je filmu grin)

“hosi, je to ako by ste xceli tvrdit, ze je jedno a to iste vidiet sixtinsku kaplnku v telke alebo v casaku a to iste je byt tam nazivo a citit, ako vonia nadpozemska krasa…”


Marten

 192    14. september 2005 o 13:41

to dangerous:  :D


andy3

 193    14. september 2005 o 13:43

to dangerous : grin)) vies, v dobryx filmox sa povedia dobre veci…DOBRY WILL HUNTING grin))


Dangerous

 194    14. september 2005 o 13:52

Já vím, že je to z Good Will Hunting, ale vadí mi, když někdo necituje zdroj.


Ringo

 195    14. september 2005 o 13:55

ANDY3: nejsem psycholog, jen jsem si to vydedukoval z tvych tvrzeni - kdo tam nebyl, nemuze pochopit. Vis, ono i historie se nejlepe soudi az s odstupem a ne v pritomnosti plne vasni. Takze mozna je dnes nekdejsi hudba DM pochopitelnejsi nez kdysi, kdy byli britskymi casopisy urazeni a dokonce nazyvani “curacky”, zatimco dnes dostavaji nejvyssi oceneni za kreativitu a jsou povazovani za krale synthpopu.


seaf

 196    14. september 2005 o 15:28

to all :
bude 100 x lepší nereagovat na Andyho 3 a už vůbec ne agresivně. Podle toho co napsal je jeho postoj příliš radikální. A přátelé, abychom tady měřili kdo je jaký depešák…tak to je k smíchu. Já se těším na Prahu, snad Blavu, těším se na album, rád čtu příspěvky od Ringa, vážím si práce kluků, kteří makají na tomto webu a Andy 3 ? ...opravdu no comment..to nemá cenu. Ringo, že se na to nevykašleš. Pusť si Waiting for the night a dej se do klidu smile


aries

 197    14. september 2005 o 18:06

takto: suhlas s beladonou, ringom, chmelkom, dangerous, marten, seaf…

dalej…zavidim ludom ktori mohli zazit dM v rokoch 80 alebo 90 a zaroven ist na koncert teraz a porovnat si to…zaroven nechapem tých ktori to zazit mohli a ostali v tom obdobi zacyklený aj nadalej, vsetko beru cez sablony 80ych rokov, na očiach klapky a nikto nieje viac ako oni… títo ludia maju asi svoj svet a nikto nieje viac ako oni…teraz do nikoho nerypem neskačem ale trafena hus zagaga a tak čakam od dotyčneho reakciu :D raspberry wink


Freebabe

 198    14. september 2005 o 23:21

:D dost veselo je tu smile
Je samozrejmost, ze nie je mozne prezivat pocity z ULTRA ked som DM nepocuvala ked vysla ultra alebo iny album. Ale ked som na koncerte tak mam urcite taky isty super pocit ako DM fans okolo. Svojim sposobom Vam zavidim tie krasne xvile. Ja som bola len na jednom koncerte a to bol len Gahan a nie Dm. Ale je to neopisatelne krasny zazitok :D
Jeden z tyx najkrajsix a najsilnejsix. Je jedno kolko mate rokov ked tam stojite.


Dangerous

 199    15. september 2005 o 13:27

Hodně zajímavá o news o Alanovi !

http://www.side-line.com/


chmelko

 200    15. september 2005 o 13:50

Tak to je bomba Mr.Wilder žije, vychoval deti a už mu začala muzika chybat….Ten rework skladieb SOFAD, Violator ma dost prekvapil. Rád by som od neho ale počul takú freelove v jeho podaní-nerealne ,škoda..
ináč dangerous dík za odkaz, ak to bude pravda tak nas čaka neskutočný rok 2006 wink


Dangerous

 201    15. september 2005 o 13:55

to máš pravdu chmelko, to budou žně!!!
po tolika letech půstu si je zasloužíme:-))


chmelko

 202    15. september 2005 o 14:02

ešte k včerajšiej debate:jeden maník v primackej reality show, tam zbalil 20 ročnú holku, aspon takto ona tvrdila-na depešaky. On má 24 a ani každý večer zo starou gardou na pivo chodit nemusel… :D


Beladona

 203    15. september 2005 o 14:20

Myslim, ze kdyby dm vydali vybornou desku i bez alana, jakoze asi vydaji, brzo by se na nej zapomnelo… Vince taky za chvili nikomu neschazel.


Dangerous

 204    15. september 2005 o 14:20

to chmelko smile

btw: kam zmizeli Gabo, Monghi, Cvengo a Flecke ? smile


Dangerous

 205    15. september 2005 o 14:21

to Beladona: vydají výbornou desku!
Ale Alík bude mít svoje fans stejně...


chmelko

 206    15. september 2005 o 14:27

dnes to je fakt nejako mrtve, asi mame všetci vela prace…
S Vincem to bolo malinko iné ako s Alanom. Hlavne po Vinceho odchode začal DM oslovovat aj niekoho iného ako ludí s mliečných barov…Po Alanovom odchode sa hladali-trvalo im to 10 rokov, ale tiež-dúfam-to zvládli, zatial tomu všetko nasvedčuje wink


Marten

 207    15. september 2005 o 16:56

Precetl jsem si velmi zajimavou recenzi na cz strankach - vypada to, ze PTA bude neskutecna bomba!!!! Jedninej problem je, ze ten cas se neskutecne vlece - jsem z toho dost nervozni! A ta zprava ohledne Alana je taky super - modernejsi kabat pro stare pecky…..to by bylo neco!!!!!


imi1

 208    15. september 2005 o 20:51

bombicka spravicka

Alan Wilder is back!


Flecke

 209    15. september 2005 o 21:07

dangerous co potrebujes?


mr. sandman

 210    15. september 2005 o 21:48

ej bistu pekne to tu bezi…
ja len tolko ze mam 18 a DM so mnou robi tak neskutocne veci (niekto tu spominal zimomriavky raspberry ) ze si nemyslim ze by som v tomto bol horsi od starej gardy. a aj ked som mal 3 roky tak si velmi dobre pamatam na depesacke bandy (aj na ampliony vystavene v oknach - toto mi uz ale pride trochu mimo, nic v zlom), takze atmosku som ako-tak chytil. mozno som personal jesus zachytil len nahodou niekedy v 98om na MTV ale po prvych tonoch som vedel ze toto je ono. a tiez som mal ten pocit ze to uz poznam, ze to je hudba mojho srdca…
a co ze sme to nezazili? zazijeme to teraz, tiez nemam rad take pindy ze aaa to uz nie je ono (a teraz nemyslim len na DM)... post-alanovska era sice bola mozno trochu o znovunajdeni, ale ultra a exciter su oproti hocicomu inemu pecky. ad exciterovska mladez - no ale si ich najprv ten exciter musel ziskat a ze to dokazal o niecom svedci (napr. aj o diskutabilnej kvalite albumu). dnesna mladez sa totiz necha zlakat barscim.
a na zaver: na zapade DM ziju PREVAZNE z mladeho publika. sice tak maju v byvalom vych. bloku akysi kultovejsi status, ale napr. v USA je to aj pre nich stale akysi boj o fanusika (samozrejme ze s ich menom je to uz trochu ine). a taky Pariz? tam je DM medzi mladezou nieco ako legenda, kult, proste… ved vy viete wink


yamaha

 211    16. september 2005 o 09:50

Tak to s tym Alanom je super!!! Zaujimalo by ma, co na to DM. Ved autorsky su to predsa skladby M. Goreho a tym padom by sa dalo cakat, ze Alan asi volal Martinovi ci mozes prerobit jeho skladby a vydat ich ako nejaky album. Ze by sa medzi nimi prelomili lady?....


chmelko

 212    16. september 2005 o 10:04

Myslím, že to bude riešit cez Dana a Mute…


chmelko

 213    16. september 2005 o 10:14

Pamatám sa len, že chystá nejaké reworky SOFAD a Violator….haló dangerous, kde si? wink


Beladona

 214    16. september 2005 o 10:23

Cely clanek je na
cz.depeche-mode.com

“Dave Gahan potvrdil našim kolegom z D-Side, že Alan chce prepracovaŤ niektoré zo skladieb od Depeche Mode, hlavne skladby z albumu “Songs Of Faith And Devotion” a “Violator” a využiť nové technológie pre vytvorenie surround sound a 5.1 mixu.”


Dangerous

 215    16. september 2005 o 10:27

Alan plánuje vlastní album a začne na něm pracovat na podzim. Dave prý potvrdil, že Alan chce přepracovat některé ze skladeb od Depeche Mode, hlavně ! skladby z albumů “Songs Of Faith And Devotion” a “Violator” a využít nové technologie pro vytvořenísurround sound a 5.1 mixu. 

Možná bude dělat support na koncertě v Bratislavě, aby jsme nebyli moc offtopic:-)))


chmelko

 216    16. september 2005 o 10:32

Myslím, že to Gabo vymyslel dobre, že sa budu moct vytvarat aj články niekým iným-ak ma niekto zaujímavu news-a tato zaručene je…, aby sme tu nekecali vždy off-topic, aj ked pre mna to je o.k-vstup do diskusie je pre mna zdlhavejší ako na hlavný článok.. wink


yamaha

 217    16. september 2005 o 11:44

No nebolo by to zvlastne, keby Alan robil predkapelu so svojimi verziami skladieb od DM v Blave:-)? Tak by sme vlaste zazili DM so styrmi clenmi, i ked pekne postupne po sebe. No to by Alam musel byt asi mechom udrety, aby na nieco take prostupil. I ked…. :D


andy3

 218    16. september 2005 o 12:01

to yamaha : uz to, ze zazijeme dm v blave, by bol splneny sen…alan by sa k niecomu takemu nikdy neznizil, robit predkapelu niecomu, co bolo “jeho dietatom” osobne som velmi rad, ze aj sucasni fans dm na alana nezabudli a jeho projekt recoil je absolutne sqla vecicka…to, ze planuje oprasit stare veci sucasne s vydanim PTA je pre vsetkyx len dobre, spokojni budu dm, alan, nahravacie spolocnosti a najme MY VSETCI…


somebody

 219    16. september 2005 o 15:22

to chmelko:  Aj mna by ovela viac zaujimalo co by Alan dokazal s piesnami z Ultry a Exciteru.


chmelko

 220    16. september 2005 o 15:27

Ked sa ho pýtali, aby zhodnotil ULTRU tak odmietol-a je to tak správne.Ak by už povedal čokolvek, vyvolalo by to obrovské diskusie. Ak by sa do toho pustil-tak by to ostatní brali ako podpásovku-ale som si istý, že by sa mi to páčilo určite viac. Ale všetko je keby, keby…
Ale už sa velmi teším s čím príjde wink


somebody

 221    16. september 2005 o 16:03

to chmelko: ale podla toho clanku som to tak pochopil ze to len chcu nanovo vydat v surround 5.1 tak asi nic prekvapujuce to nebude…


yamaha

 222    16. september 2005 o 17:42

to somebody: Ja si naopak myslim, ze to nejako upravi viac na svoj hudobny vkus. Predsa nebude Alan vydavat novy album, kde bude len zvuk upraveny do 5.1. To by nedavalo zmysel.


Monghi

 223    16. september 2005 o 19:52

to all: ja by som to vsetko bral s velkou opatrnostou… pokial to Alan neoznami cez svoje stranky sam, tak to s DM pravda nikdy nebude… a ked uz… pre Alana bude prvorady jeho projekt, DM bude az na tretom mieste… pretoze na tom prvom je rodina, potom Recoil a potom vsetko ostatne…


Roman

 224    16. september 2005 o 23:39

Ja som to tiez pochopil tak ze sa jedna iba o upravu zvuku do 5.1. Ziadne mixy alebo nove verzie skladieb.


Dangerous

 225    3. október 2005 o 13:26

to Gabo: je už smlouva podepsána?


mia

 226    4. október 2005 o 12:51

...mam tiez len 18, ale depeche mode milujem ..a to si dokonca nepamatam tu eru, ako spominal sandman, ale na tom nezalezi! aj ja som verny fanusik..a dufam ¨, ze ta bratislava vyjde :D


Freebabe

 227    4. október 2005 o 13:31

Gabo su nove info o BA?  question


attrey

 228    4. október 2005 o 14:17

Naozaj, co je nove o koncerte v BA… ide ma roztrhnut, ze sa budapest aj praha tak skoro vypredali… toto je posledna nadej… ze pridu, pravda?


castel

 229    7. október 2005 o 14:47

na prazsky koncert som si bol pre listky hned v prvom dni predaja,ale ak bude ta blava tak sa mi splni moj sen.mimochodom posledne vystupenie DM v Prahe bolo spickove.tesim sa na BA.


Micha

 230    7. október 2005 o 17:41

Je tam niekto, kto má informácie o tej smluve? Ale kedze sa uz zacalo hovorit aj o letnom koncerte v Budapesti, tak to letné “miniturné” urcite bude, ze? Ah, modlim sa…


MACO z Pezinka

 231    12. október 2005 o 09:59

To all: Depeche Mode bude naisto v Bratislave a naisto 11.06.2006.. nepytajte sa odkial to mam, ale mozete tomu verit. Fakt..  wink  Tesim sa.


Kesko7

 232    12. október 2005 o 15:06

Dnes som aj ja pocul v nejakom radiu ze DM budu naisto v Ba .


attrey

 233    18. október 2005 o 18:11

Maco, mam to potvrdene aj ja, ale nemam to vykrikovat, tak to neurobim… smile


Gonerg85

 234    18. október 2005 o 19:23

Kedy budem moct zacat kupovat listky a ako bude rozcleneny stadion do sektorov?
  raspberry


JAs

 235    19. október 2005 o 10:43

Sa preberte,jasne ze do Blavy nepridu,budu unaveny po celom turne :( skoda


Gabriel

 236    19. október 2005 o 11:39

Na party v BA bude aj organizator koncertu a zrejme to urobime tak, aby suhlasil, ze oznami konanie koncertu aj s odrobnostami prave na party.


Micha

 237    19. október 2005 o 14:11

JAs: ty si ale pessimista! veď letné turné bolo oficiálne oznámené skupinou- čítala som to na maďarských stránkach DM.
A prosím každého, kto bude vediet podrobnosti napíšte to sem lebo na párty neidem a som netrpezlivá! To by už moje srdiečko neprežilo, keď sa na ten koncert v Blave nedostanem. :(


Dato

 238    20. október 2005 o 11:48

Gahan v Blave bol, takže DM už aspoň vedia kde to je. Tak dúfam, že nás nesklamú.


Severiina

 239    24. október 2005 o 14:55

Dostala sa ku mne informacia o termine 16.8.2006 na stadione Inter v BA ?
Co je na tom pravdy? question  :confused:


Gabriel

 240    24. október 2005 o 15:31

Severiina: vidis, ake su straty prenosom informacii JBP? smile  Nie 16.8.2006, ale 8.6.2006


attrey

 241    24. október 2005 o 20:08

a uz je to teda na isto? a kedy sa zacnu predavat listky? :eek:  :eek:  :eek:


Jack

 242    26. október 2005 o 17:54

ohladne koncertu v BA
mam zdroj nepriamo napojeny na agenturu a v pondelok mi prisla sms…nasledujuceho znenia…
citujem…
Tak to vyzera, ze 8.6.2006 je ten BLACK DAY!

no a ja tomu VERIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMMMMM


smack88

 243    26. október 2005 o 18:28

hey men… vie mi niekto povedat ze kde sa najskor dozviem o predaji vstupeniek???????
.......plizzs skuste mi to niekto napisat ak mate predstavu…. thanks… cya in BA excaim


Jack

 244    26. október 2005 o 20:05

dost nestastne zvoleny nick :evil:


Manic

 245    29. október 2005 o 12:25

Už je to isté že depeche príde aj do BA? dufam že hej excaim


octodon

 246    31. október 2005 o 07:25

sakrys uz sem nekdo potvrdte nebo vyvratte tu Bratislavu, to nevydrzim :evil:  wink


domka

 247    2. november 2005 o 08:12

ludkovia, ja sa na ten koncert v ba strasne moc tesim a spolieham sa, ze bude… dufam, ze vysledok rokovania bude kladny!!!!!!!!!!!  :D bude to vazny ustav, takze tesim sa na vas, ked sa tam stretneme!!!! pa zatim


clco

 248    2. november 2005 o 16:59

Teď mi volal kamarád, že Bratislava je potvrzená, údajně to měli říkat na Radiu Krokodýl. Prahu jsem prošvihl, kdyby klapla Bratislava jako open air, to by bylo super, jejich poslední album je konečně zase více než poslouchatelné  grin


Hellik

 249    2. november 2005 o 17:21

Mohl by mi někdo říct, kdy se začnou prodávat lístky?Dík! Moc se do Bratislavy těším, protože Prahu jsem prošvihla..  PA


Gabriel

 250    2. november 2005 o 17:46

Predaj listkov by sa mal zacat koncom novembra. Potvrdene info prinesieme vtedy, ak si to organizator koncertu bude zelat.


DESIgNMAN

 251    4. november 2005 o 18:09

bla bla bla_naco rozruch_ podme do BA a hotovo_ :cool:  :cool:  :cool: _Respect DM_
_jedoducho setrite na vstupenky a nezmeskajte vlak do BA !!!


Wish

 252    6. november 2005 o 17:58

    Dúfajme že sa to podarí, už by mohla byť konečne premiera v SR! Dúfam že niekto zasa nepúšťal do sveta bludy - ...


lukas235

 253    7. november 2005 o 15:07

Som rad, ze sa tu konecne zjavia. Dufam, ze o predaji listkov budeme informovani vopred a ze sa dostane na kazdeho smile . Chcem sa este spytat, preco mi nejde v profile zaskrtnut autom.prijem horucich sprav na mail. Za odpoved vopred dakujem.
Lukas


ottelo

 254    14. november 2005 o 09:02

caute ak bude niekto vediet kedy a kde budu listky v predaji mohli by ste mi dat prosim vas vediet, moja kamoska je do nich totalne fanatik(poyna vsetky texty a pesnicky naspamat a presne poradie na kazdom albume) a tak by som jej chcel tym koncertom urobit poriadne prekvapko….
dik
.(Pre zobrazenie tejto e-mailovej adresy musíte mať zapnutý JavaScript) :D


ifeelloved

 255    14. november 2005 o 11:18

smile  :(  :D :blush:  :eek:


Micha

 256    14. november 2005 o 12:25

Nechcem sa miesat do vasej diskusie, ale mne- kto tu nikoho nepozná a je tento web jedinym zdrojom informácii- sa tiez zdalo hlavne z Gabrielovych komentárov, ze ten koncert je uz potvrdeny. Teda ak nie potvrdeny tak ze aspon dohodnuty ked bol uz raz vyhláseny na tej party… Ide o to, aby ste tu zverejnovali konkrétne informácie ktorym sa dá rozumiet, nie?( Ze nemusim dodávat, ze nic nemyslim v zlom, len vyjadrujem svoj názor.. wink )


Jack

 257    14. november 2005 o 19:28

vsetko je v poradecku…
zimomriavky idu uz napr. aj z toho ze “Depeche Mode - Koncert - Bratislava 8.6.2006” ma svoj vlastny odkaz na http://shop.depeche-mode.cz/


Kwasak

 258    16. november 2005 o 14:20

Mna by fakt zaujimalo, kto vam to povedal, ze tu bude koncert??? Kde su nejake oficialne zdroje tychto sprav? Tu moze hocikdo hocico napisat a vsetci sa toho chytia. Ja to chcem vidiet cierne na bielom. Inac neuverim… Lebo jedna babka povedala!  :evil: Ked tu ten koncert bude, tak tam budem uz rana stat. :D


clco

 259    18. november 2005 o 08:33

nezapoměl někdo přidat další dvě písničky z koncertu ve Wembley?


Gabriel

 260    18. november 2005 o 11:38

clco: ked sa vratim z dovolenky, teda na konci mesiaca… budu vsetky skladby, ktore mali byt doteraz online, pristupne naraz


clco

 261    18. november 2005 o 17:04

Gabriel: ok, kdyby jsi tam přidal ty první dvě, bylo by to super. Bohužel jsem je nechytl. Čus bus


Medvegyi

 262    18. november 2005 o 21:22

Citát z prispevku od prispievateľa menom marec:  ...a dokonca myslím aj na to, že Alan je nahraditeľný, čo som 12 rokov nemohol napísať... BRAVOOOO!!!! BravOOOOO!!!, BRAVOOOOO!!!  Ano, na tomto albume dokazali takmer plnohodnotne vykompenzovat Alanovu nepritomnost v skupine. Trebars aj ta finalova pesnicka The Darkest Star - to je husty nater, alebo Suffer Well, alebo Macro, alebo, alebo, alebo…
Kedy uz potvrdite tu Blavu (koncert)!!! To bude absolutne najvacsi zazitok patrocnice, ja uz teraz nemozem. Dojdeme tam cela partia fakt vernyx a takych nas tam bude absolutna vacsina, vsakze!!! Viem, ze je to na tyxto strankach absolutne banalne konstatovanie, ale DM ma absolutne najoddanejsie publikum vobec.


clco

 263    21. november 2005 o 21:29

Tož bratia, povedlo se mi získat lístek na koncert do Prahy a srašně móoooc se těším..ale jestli klapne Blava, jedu znova


smack88

 264    6. december 2005 o 09:31

jo je to doma excaim


attrey

 265    13. december 2005 o 17:01

a uz listok mam, sice som stihol len za 1290, dva dni po otvoreni predaja, ale viete co? je mi to fuk, IDEM NA DEPES!!!!


Diskutovať môžu iba zaregistrovaní a prihlásení užívatelia.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa