Sounds of the Universe tracklist

Dlouho a netrpělivě očekávané album Depeche Mode vychází 20.4. 2009, předcházet mu bude 6.4. singl Wrong, kompletní tracklist alba níže

Depeche Mode - 'Sounds Of The Universe' 1. In Chains 2. Hole To Feed 3. Wrong 4. Fragile Tension 5. Little Soul 6. In Sympathy 7. Peace 8. Come Back 9. Spacewalker 10. Perfect 11. Miles Away / The Truth Is 12. Jezebel 13. Corrupt dm.com

Názory Devotees (137)

Radbuza

 1    28. január 2009 o 19:23

13 skladeb? Nemělo být 12? Uf, doufám,že tam nebude nějaká vata při takovém počtu….  :-(

Tak dvě skladby počítám,že budou industriální melodie….

print_image

 2    28. január 2009 o 19:38

Perfect znie perfektne, uvidime…este aj Hole To Feed….. no cipana to bude este, este sa nacakame .. rýchloooo..

isolator

 3    28. január 2009 o 19:42

vzhladom na nedockavost dm komunity by bolo vhodnejsie zacat vydanim “Hole To Feed”. uviest novy album “nespravnym” singlom ...  to si snad mozu dovolit len oni.

Gabriel

 4    28. január 2009 o 19:42

uf, Wrong az 6. aprila! Este ze budu lietat v eteri proma wink

dohy

 5    28. január 2009 o 19:58

ludia, tento stav cakania je priserny. neda sa to niekde liecit? alebo aspon zmiernit???

12Ronny12

 6    28. január 2009 o 20:30

este tam pod tym chyba tlacitko download :D

m-a-s

 7    28. január 2009 o 21:04

bomba!! od SOFAD jsem se netesil na zadne album tak jako na toto..
pokud i v dobach krize kapely vydali dobra alba, tak ted, v teto atmosfere pohody a tvurci tolerance to proste musi byt vyjimecne album.
nechci byt prehnany optimista, ale spatne to urcite nebude. to jsem si jisty.
s nazvy skladeb jsem spokojen…pocet prekvapil. uvidime..
jedine negativum je, ze to album nevyjde drive - mam pocit, ze se pred vydanim kazdeho noveho LP Depeche Mode vzdycky cas zpomali…. ale ukrutne..

Radbuza

 8    28. január 2009 o 21:11

m-a-s,
to je tím,že to sledujeme od 1.minuty nahrávání alba….  grin

depesanda101

 9    28. január 2009 o 21:13

toto cakanie je strasne…uz som taka nedockava…som velmi zvedava na pesnicku Jezebel v Martinovom podani smile

Gabriel

 10    28. január 2009 o 21:21

Zda sa, ze Little Soul a Spacewalker su instrumentalky.

Marten

 11    28. január 2009 o 21:36

Take bych odhadoval skladbu “spacewalker” na instrumentalku, u “litlle soul” nevim - tezko rici. To cekani je opravdu desny!

adrian

 12    28. január 2009 o 22:06

gabo, prosim Ta nehovor mi proma lebo uz teraz mi je spatne smile

Monghi

 13    28. január 2009 o 22:27

hmm… EMI sa snazi… dobry tah toto zverejnenie tracklistu (sice v dnesnej dobe uz nic nezvycajne, zverejnit to s paradnym predstihom), ako aj to promo “turne”...

vocal

 14    28. január 2009 o 22:48

už aby to tu bolo ....

Gabriel

 15    28. január 2009 o 23:04

@Substance242: predstav si, ze si toto precita clovek, ktory album uz pocul. Poznam jedneho takeho a ten ide zomriet od srandy, co tu niektori stvarate a uz neviete co so sebou wink

12Ronny12

 16    28. január 2009 o 23:09

gabriel…v tom pripade poprosime recenziu raspberry alebo link :D

giggs11

 17    28. január 2009 o 23:14

ale kazdopadne sa im dari,aby sa nijaky uryvok,toboz skladba nedostal von…teda aspon zatial

Gabriel

 18    28. január 2009 o 23:19

Z jedneho vypocutia sa recenzia napisat neda.

12Ronny12

 19    28. január 2009 o 23:22

ale prve pocity su vzdy najlepsie

giggs11

 20    28. január 2009 o 23:25

@gabriel….asi nie,ale prve dojmy sa daju opisat

dohy

 21    28. január 2009 o 23:32

ja silno gratulujem cloveku co album uz pocul aj tebe gabriel, ze takeho poznas, ale obavam sa ze my ostatni si budeme vylievat svoje pocity nedockavosti na podobnych forach nadalej wink

isolator

 22    28. január 2009 o 23:57

na instrumentalku by som tiez tipoval 9. track. okrem toho este sestku.

Gabriel

 23    29. január 2009 o 00:21

@m.arek: promo tour je vec, ktora dava do pozoru media. Nie fanusikov. Media potrebuju nejaky ten tyzden, aby pripravili TV reportaze, clanky do novin a periodik + natacanie Tv shows ako Top Of The Pops. V Aprili - marci to vsetko vybavia a ked pride prvy singel a klip na konci marca, media uz maju vsetko pripravene a vydaju to.

To, ze je zverejneny promo plan kapely pre nas neznamena vobec nic. Je to interna informacia MUTE. A preco Promo Tour? Pretoze to len fanusikovia tak nazvali.

Radbuza

 24    29. január 2009 o 06:33

Gabo,
a co říkal ten tvůj známý,který to už slyšel? Je to propracovanější? Je mi jasné,že toho asi moc říct nemůže,ale i tak člověk je nedočkavý...  grin

Jestli mu to zvukově přišlo jako PTA nebo mu to přišlo třeba propracovanější.. grin

Ach jo,to čekání....  :-(

Dangerous

 25    29. január 2009 o 08:36

to Radbuza: Určitě se zde na dm.sk objeví recenze na Wrong a posléze i na album ještě než budou vydány, buďmě trpěliví, dá se říct, že fanouškům DM zlehka začínají Vánoce, tak rozbalujme pěkně pomalu ať nám nezůstanou v ruce jen prázdné obaly, pěkně si to užijme, éra Sounds of the Universe začíná grin

Jakub73

 26    29. január 2009 o 09:08

PRO RADBUZU: ty tipuješ dvě instrumentálky. hmmmm, čím bych to trumfnul? Žeby dvěma baladami od Martina grin ??? Ale nevím, nevím…kromě posledních snad šesti alb do této formulky zapadají všechna, ale člověk nikdy neví grin

Dangerous

 27    29. január 2009 o 09:23

I Violator obsahoval instrumentálky, i když se jejich názvy neobjevily v tracklistu

Beladona

 28    29. január 2009 o 09:26

A není to škoda cpát na desku instrumentálky, když mají skladeb, že nevědí co s nima?

jozefst

 29    29. január 2009 o 10:07

No a ja som sa tešil na február, kedy bude aspoň singel. Tak toto je fakt brutal ten presun na apríl s tým singlom. Inak aj ja poznám ľudí, ktorí ten nový album počuli. Martin, Dave, Fletch, Ben a zopár technikov. Inak fakt som zvedavý čo to bude zač ten Univerz s jeho zvukmi. Len aby to nebola nejaká elektronická vatovina bez nápadov, aby sa nepovedalo, s ktorou sa zaradia medzi podpriemerné legendy, ktoré to voľakedy vedeli.

Beladona

 30    29. január 2009 o 10:16

Mně ty názvy skladeb připadají na jejich poměry hodně krátké a výstižné.

Dangerous

 31    29. január 2009 o 10:18

to jozef: až album vyjde, tak část fanoušků ho bude vynášet do nebes, část bude říkat že už to není ono, takhle přesně totiž reagují fanoušci DM už od Music for the Masses, reagovali tak na Violator i na bájné Faith and Devotion, a od Ultra se naučili ještě jednu větičku: “Chybí tam Alan” ...takže nové album DM pro někoho bude geniální pro někoho jen dalším výkřikem vymírajících dinosaurů... ale to už není problém Depeche Mode, oni udělali to nejlepší podle svých schopností a podle toho jak hudbu vnímají oni…

Marten

 32    29. január 2009 o 10:44

to Dangerous: to je presne a vystizne… Je to skoro uz unavne. DM prochazi urcitym vyvojem a stejne tak hudba obecne, ani s Alanem by tomu nebylo jinak. Proste zneji jinak a to je jen dobre - proc mit nejake pokracovani typu Violator II a delat stale to same. Je dobre, ze se snazi o opak a da se rici, ze kazda deska je jina, necim vyjimecna. Ja je mam zato rad a verim, ze nova placka bude skvela, plna vynikajicich songu. Ja jsem rad, ze nas tahle skvela kapela jeste neopustila a nehledam duvody proc tomu tak je - zda chut udelat dalsi skvele desky, nebo proste jen penize. Verim totiz, ze at uz je to jakkoli, tak jejich prirozenost jim nedovoli vydat neco, s cim nebudou spokojeni, resp. neco, o cem nebudou presvedceni, ze jeto kvalitni.

Beladona

 33    29. január 2009 o 11:17

Marten: myslím, že je to pro mě především výzva.
Už hrozně moc dokázali, žijí v blahobytu, svět jim leží u nohou, jsou z nich legendy. Ale Dave i Martin jsou věčně hledající povahy a v takovém postavení mají téměř neomezené možnosti. Chtějí tvořit, realizovat se a najít, co všechno v nich je a co můžou dokázat.

Věřím, že deska bude skvělá a že udělali to nejlepší, co dokázali. A jak bude přijatá, to záleží na otevřenosti fanoušků.

Dangerous

 34    29. január 2009 o 11:38

Preview listening for EMI People!

http://twitter.com/emimusic_de

“We have just finished the listening session for the new Depeche Mode album. Wow! This is going to be a massive release”

Marten

 35    29. január 2009 o 11:41

to Beladona: presne tak! Navic Gore i Gahan maji vyborny vkus pokud jde o hudbu jinych autoru a skupin. Gore ma obrovsky prehled o hudebnim deni a posloucha velke mnozstvi ruzne hudby - to ho musi (treba i nevedome) ovlivnovat. To nemyslim nijak spatne, to je normalni vec. Co tim chci rici je to, ze kombinace nekolika faktoru jako napr. touha udelat dalsi skvelou desku, velky hudebni prehled, talent, hlas Gahana atp. atp. je dle meho nazoru zaruka kvality. Je jasny, ze predstavy fanousku o idealnim albu se diametralne lisi a uspokojit vsechny je asi nadlidsky ukol, ale me kuci s Basildonu jeste nikdy nezklamali a ja verim, ze i tentokrat prijdou s necim, co bude nutne “objevovat”. Kdyz napr. vysel SOFAD, hodne dlouho jsem to rozdejchaval, ale s dalsim a dalsim poslechem prichazelo neuveritelne okouzleni a dodnes je to jedna z mych nejoblibenejsich desek. Pokud jde o zatim posledni pocin PTA, tak vzdy kdyz tuto nahravku pustim uvedomim si, jak mimoradna tahle skupina je - tolik let jsou jiz mezi nami a stale jsou schopni produkovat neco noveho, kvalitniho a nevsedniho. Nejsem zaslepenej fanda, klidne bych rekl, ze je neco spatne, ale ja nevim co! smile I nenavideni Exciter povazuji za dobrou desku - mozna slabsi v kontextu DM tvorby, ale porad dost kvalitni v kontextu obecnem.

Marten

 36    29. január 2009 o 12:09

to Dangerous: WOW! smile - zase jedna z tech zpravicek, ktere jeste zvysuji napeti a ocekavani! Ach jo… smile

jozefst

 37    29. január 2009 o 12:54

to Dangerous: Táto skupina mňa nikdy s ich albumami nesklamala, vždy je tam vidno životaschopnosť a vývoj. Akurát s Preciusom ma vystrašili, keď to znelo ako ich plagiátori, druhý singel to už napravil na pravú mieru. Nehovorím však, že Precious je zlý. Napríklad U2 s ich novinkou ma dosť sklamali a to ich tvorbu mám rád. Dúfam, že tohto sa nedožijem u DM a ich nových albumov. Inak to hudobné napätie pri očakávaní nového albumu a singla sa s jeho príchodom nepríjemne stupňuje a oni vydanie singla oddialili. Avizovaný február a vydanie Wrong s nejakou dobrou B-stranou sa proste nekoná. Čo sa týka DM albumov, aj keď fanúšikov rozdeľovali, boli vždy inakšie. Horšie by bolo, keby to bolo to isté, ale na viacero pokračovaní.

Beladona

 38    29. január 2009 o 13:00

dangerous: paráda!
Nahrávání PTA jsme tu taky takhle sledovali, ale tentokrát se mi zdá, že je to mnohem více napínavé.
Skoro si přeju, aby ta deska nikdy nevyšla a tohle tantricky stupňované vzrušení trvalo věčně smile

Dangerous

 39    29. január 2009 o 13:06

to Jozef: s Precious souhlasím, také bych si představoval údernější singl, ale Mart měl určitě důvod, proč chtěl, aby se křehké Precious objevilo právě v té době, že?...i když hudebně nesedělo do konceptu alba.

Co se týká februárového vydání Wrong, to byly první předpoklady, tak před půl rokem, že singl se objeví začátkem roku 09, v posledních týdnech sem tu i v nějakém komentáři psal, že to vypadá, že singl bude nejříve v marci. Ale to přece neznamená, že skladba Wrong se v éteru neobjeví mnohem dříve, pokud bude platit info o vystoupení DM na Echo Awards, tak Wrong tam DM určitě odprezentují.

Dangerous

 40    29. január 2009 o 13:09

to Beladona: tahle deska vyjde a hotovo, myšlenky že se vrátí Wilder jsou Čekání na Godota, ale Sounds už klepe na dveře grin

Beladona

 41    29. január 2009 o 13:38

dangerous: ok, tak vyjde, ty jsi tu šéf grin
Máš pravdu, věčné čekání na Godota není zas tak napínavé smile

Marten

 42    29. január 2009 o 13:58

Alan byl studiovej dric a dobrej muzikant - to mu nelze uprit. Jeho napady, pracovitost, preciznost a smysl pro detail doutvareji jedinecny zvuk DM alb urcite dekady. Nyni uz je vse jinak a je velice sporne rikat, ze jeto uz jen horsi. Nikdo nemuze s urcitosti rici, jak by znela nova alba DM pri ucasti Alana a uz vubec nezle zrici, ze zakonite lepe. Alan je nahraditelnej a muzikanti, kteri se ucastni nahravani jsou zcela jiste vysoce kvalifikovani lide. Navic dle poslednich zprav Martin na novem albu drel asi jako na zadnem jinem, takze… Boze ja se tesim smile

Dangerous

 43    29. január 2009 o 14:06

Jinak k tomu čekání, příští týden to bude už 4 měsíce, co jsme zde prožívali společně tiskovku v Berlíně, a jak rychle to od té doby uteklo grin

Marten

 44    29. január 2009 o 14:08

no po albu nastane zase Cekani na Gorea (a spol.) smile

macadm

 45    29. január 2009 o 14:46

Naozaj to najkrajšie je práve to čakanie, ktoré sa len stupňuje a stupňuje. A keď sa už dočkáme dňa D o pár okamihov je po všetkom.No a potom začíname od znova a znova máme pred sebou to nekonečné čakanie ale len zo začiatku a potom sa to nekonečno znova stráca. V našom prípade je to zatiaľ nekonečný kolobeh, ktorého sa nedokážeme nabažiť.

Dangerous

 46    29. január 2009 o 15:37

Myslím, že se nebude rozhodně jednat o Violator II. Možná spíš o jeho protipól.
Corrupt vs. Clean.

Jakub73

 47    29. január 2009 o 15:45

Jak si mám představit protipól Violatora grin ?

Beladona

 48    29. január 2009 o 15:48

V době Violatora byli zkažení a toužili po čistotě a teď coby solidní abstinenti s láskou vzpomínají na hříchy mládí??? grin

Jakub73

 49    29. január 2009 o 16:01

pro: Beladona a Macadm - vaše příspěvky jsou prodchnuté až sexuální touhou! A zaměstnanci EMI těžko budou říkat..dobrý, no, ale Black Celebration to není..

Mrzí mě, že DM neexperimentují víc, pokud jde o zažitý mustr svých alb…dvě instrumentálky, dvě Goreovky, tří skladby od tria Gahana/Phillpott/Eigner.

Dvojalba se od nich asi nikdy nedočkáme. Ale i tak se těším. A srovnávání s Violatorem - to album je skvělé, ale neční nijak vysoko nad ostatními. Jak řekl Alan, “Violator měl prostě víc štěstí než ostatní alba”.

Doufám, že budou aspoň 3-4 B-strany singlů

Jakub73

 50    29. január 2009 o 16:10

pro Beladonu: když je ti necelejch třicet, uděláš album, ze kterýho si svět sedne na zadek, tak zkus nebýt zkažený a neodávat se hedonismu..o tom je rock ´n´roll! Ostatně jak těžké je zvládnout sebe sama, příval slávy a všechny možnosti, ktereé se před člověkem otvírají, bohužel dokazuje mnou tak zbožňovaná Amy Winehouse.
Ale ta zkaženost, to bláto, odcizení od okolního světa, pomatení se většinou přináší i vrcholná díla umělců.
Všimněte si, že většina velkých kapel/zpěvaček/zpěváků natočí svá vrcholná alba kolem třicítky. Je to jako ve sportu. Neočekávám to, co jsem očekával před vydáním Violatora, Songs, Ultra atd… tedy zvukovou bombu, expertimenty atd… Underworld, Massive Attack, The Cure, U2, Kraftwerk, Led zeppelin, The Beatles nahráli své “masterpiecy” právě v době, kdy jim bylo oněch plus minus třicet…

Jakub73

 51    29. január 2009 o 16:19

pro Gabriela proč jsi zavřel diskusi u Sounds Of The Universe promo tour? Nebylo tam vulgárního. Ano, často se tady zmiňují U2, ale to se mi zdá logické, vždyť jsou to z Ostrovů jediné dvě kapely, které si i po bezmála třiceti letech udržují status megahvězd. Diskuse má nějaká dogmatická  pravidla? Jakub

Dangerous

 52    29. január 2009 o 16:35

to Jakub73: Sounds by nemuselo být tak sterilní jako Violator.

zažitý mustr alb? Mustr o kterém píšeš DM zatím použili jen na Playing the Angel.

Dvojalbum? na co? v historii moderní hudby není moc zajímavých dvojalb, buď je každý disk hudebně jiný a potom není důvod dvojalbum vůbec vydávat a nebo jsou stejné a potom už může zvolené téma 16. či 20. písni trochu nudit.

Dangerous

 53    29. január 2009 o 16:42

to Jakub73: Dave Gahan, který z DM jako jediný propadl na chvíli r&r klišé nebyl zblázněný ze své slávy, ale z prostředí v kterém žil a z ženy s kterou byl, toť vše (Dave byl v té době slavný více než 10let… smile

Amy Winehouse, (to radši nekomentuji)
The Cure vrcholné album kolem 30?? to si nemyslím.

Marten

 54    29. január 2009 o 16:47

Taky bych rekl, ze magicka 13tka je az az… Najde se nejake to dvojalbum, ktere stoji za hrich - napr. legendarni The Wall od Pink Floyd, ale to je spis vyjimka. Jak pise Dangerous onen “mustr” je pouzit teprve podruhe. Navic 13 songu na albu DM je velmi mnoho, k tomu by tam mel byt i duet - peace…

Dangerous

 55    29. január 2009 o 17:04

Belgické rádio Studio Brussel údajně oznámilo, že poprvé uvede Wrong od DM 23.2.

Jakub73

 56    29. január 2009 o 17:18

Máte pravdu, že tento mustr je použit teprve podruhé, jen proto, že Dave začal taky psát. Ale s výjimkou Black Celebration tu máme vždy dvě Martinovy balady. Dříve také instrumentálky nečíslovali, takže písniček jako takových bude jedenáct. Nechci se přít, koukám, že jsme všichni znalci, ale přijde mi, že DM si jedou to nalinkované už pěkně dlouho s jednou výjimkou a to jsou Daveovy skladby.
Proč bych si přál dvojalbum - poněvač ta kapela na to má. Viz. béčka u Angela nebo Hourglass. A právě proto, že to dnes již málokdo dělá. Rád bych vzpomenul Bílé dvojalbum od The Beatles, nebo Kiss Me Kiss me Kiss Me od The Cure, kdy Hey you byla z CD verze vyřazena, neboť se na ní nevešla. Byznys je byznys a tak se budou (snad) dobře prodávat i singly, kde budou nové věci.
Robert Smith je ročník 1959 a pro mě jsou právě alba Kiss me a Disintegration vrcholem jeho formy. Takže bych to na třicítku viděl, nemáte-li raději jiné věci od Cure.
A propos, co máte proti Amy Winehouse? Jako zpěvačka je úžasná!

Jakub73

 57    29. január 2009 o 17:32

A z čeho se pomátl Dave - ano byl slavný 10 let. Ale furt to byla “druhá liga”. S Violatorem a SOFAD se dostali do té první. A myslím, že Dave tu slávu prostě neunesl.  Theresa Conroy mu samosebou na té cestě “píchla” (mimochodem na 101 když hovoří do toho velkého bílého tlefonu vypadala ještě docela zdravě). Gahan sám několikrát řekl, že chtěl být posledním r´n´r Bohem a když se zastřelil Kurt byl DG naštvanej, že mu Kurt “ukradl nápad”. Dle mého názoru tu slávu neunesl. Moje kámoška Míša Olexová, která dělala taky na Warnerech, a tady v Praze tiskla bong, jela s kapelou část Devotional a je velká kamarádka s Antonem, tak ta mi vyprávěla věci…
Jinak souhlasím, že Violator zní z dnešního pohldu příliš vycelizovaně, příliš dokonale.
Mně osobně se líbí produkce Hourglass!
Mimocvchodem neviděli jste někdo sobotní MFD, kde Roman Holý hovoří o nových MB a doslova tvrdí, že ” pracoval na něm Miles Showell, který stojí za zvukem Groove Armady, Underworld, Depeche Mode a spousty dalších.” Všechny tři kapely mám rád, ale jméno Miles Showell mi nic neříká..co vám?

m-a-s

 58    29. január 2009 o 17:44

ten napad s duetem je dost dobry - pokud teda budou síly rozdeleny stejnomerne - ne aby jen jeden druhemu delali krovi..
na TTA se mi libil napad v Macro s backvokaly Davea - bylo to neco zbrusu noveho..
ale necekam na novem albu zadnou vyraznou zmenu co se tyce rozdeleni sil, co kdo zazpiva.. snad krome black celebration Gore nezpival na albu vic nez dve pisne.
jinak muj nazor na dvojalba: ani bych to od DM nechtel, radsi at vydaji za dalsi tri ctyri roky dalsi dobrou desku. i becka dm maji bezesporu svoji uroven, ale uplne ackovou snad ne. takze dvojalbum by asi dopadlo jako směs acek a becek v jednom baleni. to radsi at vydaji vic b-singlu. fanousek si k nim vzdycky cestu najde.. miluju My joy, ale In your room to není -  asi tak. a neverim ze i takova esa jako DM by nahrali za stejny cas dostatek opravdu ackovych veci na dvojalbum.
napr. i Exciter na me dosud pusobi jako ackovo-beckove album.
proste kvalitativne znacne nevyrovnane. tecnicka kvalita dobra, ale jaksi tomu COSI chybi.. vzdycky jsou ´hity´a řadovky, ale Exciter me proste jako fandu trochu mrzi. a to neni dvojalbum - akorat mel Martin slabsi chvilky, proste neni Superman. jako kazdy… ale jinak je to hudebni genius, o tom zadna..

Dangerous

 59    29. január 2009 o 17:45

to Jakunb73:
Miles Showell dělal mastering 12” Policy of Truth a I feel you

Jakub73

 60    29. január 2009 o 18:00

Kazdej máme jinej vkus…já bych na PTA dal všechna tři béčka + Martyr a pryč s Lilian a The Darkest Star. Ale ted se zvedne vlna odporu, že tahle joooo a tahle nééééé. Na hudbě je nejlepší, že ani největší expert do poslední chvíle neví, zda má v ruce hit nebo brak.
Díky za info o Milesi Showellovi. Nemám rád, když si místní hvězdy honí triko na zahrničních hvězdách. Tvrzení, že “dělal zvuk DM” je dost nadnesené.
Duet mi přijde jako výbornej nápad. A stýská se mi po jedné dvě věci, kde by Martin zpíval “bridge” nebo refrén grin

isolator

 61    29. január 2009 o 18:12

dalsia tipovacka na odlahcenie - ocakavam, ze jednou z martinovych (nim spievanych) “balad” by mohol byt “Perfect”, a to s viac ci menej erotickym podtextom. Nieco na sposob “Macrovision”, alebo “I want you now”, i ked tam sa o podtexte snad uz ani neda hovorit grin

m-a-s

 62    29. január 2009 o 18:13

to Marten: Technicky vzato Alan nahraditelny je, ale kym? Cizimi lidmi mimo kapelu. DM samozrejme spolupracovali s jinymy programatory a zvukari atd., ale prijde mi, ze uz je tam tech lidi nejak moc..jsou to zajiste machři,kvalita zustava, ale uz tam spoustu veci nedelaji členove kapely, Alan spoustu veci oddřel, ale byl z DM.
To mi trošku vadí. Na plakatech totiž vzdycky budou jen DAVE, MARTIN A FLETCH.
A necervenaji se…
kazdopadne jaka alba by byla s Alanem nebo bez Alana, to nikdo nevi. urcite dobra, urcite trochu nebo hodne jina, ale budme radi, ze se z toho DM vyhrabali bez ostudy. je nutno brat to jako jejich novou profesni kapitolu..

Dangerous

 63    29. január 2009 o 18:21

Clarkova odrhovačka opět v akci
http://www.digitalspy.co.uk/music/a145016/saturdays-record-comic-relief-single.html

Marten

 64    29. január 2009 o 18:35

m-a-s: ber to zase z toho pohledu, ze jelikoz se nejedna o lidi primo ze skupiny, ma to tu vyhodu, ze tam muze byt urcity odstup a nadhled. Zaroven muzou prinest do procesu nove postupy, napady atp. atp. Ja myslim, ze DM jsou velice kreativni i bez Alana a jsem presvedceny, ze nove album bude neco mimoradneho. Citim to v kostech. smile

Co si budeme povidat, Alan se jiz trochu opakuje a popravde nepovazuji jeho posledni dilko za neco mimoradneho. Zajimave to je, to ano, ale do neceho vyjimecneho to ma daleko - tot muj nazor.

Jinak ve finale je to vzdy o songu jako takovem - kdyz je kvalitni, muze mit i primitivni aranze a bude znit skvele. Napr. cover Personal Jesus od Cashe - vynikajici zalezitost.

m-a-s

 65    29. január 2009 o 18:39

s Lilian mas pravdu castecne v tom, ze do alba absolutne nezapada, zni jako z obdobi kolem black celebration, ale mozna to album chteli trochu ozvlastnit takovym retrosongem. Darkest star je pro hodne narocne posluchace, neni to zadna rádiovka, ale tim lip. na becko je hudebne dost dobra. bohuzel Free, Newborn i Better days maji sice hudebni kvalitu, ale statut acka bych jim asi fakt nedal… vec nazoru.. kazdopadne Lilian by bylo velice dobre a mezi fandy hodne oblibene becko, prave pro ten retrostyl. Futuristicky zamereny Alan by ho urcite na album nedal. ale uz tam neni..
kazdopadne uz se tesim, az se budeme moct nazorově ´přít´u novych songu a nerozebirat starsi alba..

profile

 66    29. január 2009 o 18:50

@m-a-s
...ale “progresivitu” Macro (M-lead D-back) vidí “slyší”(ocení) jen Fanda nebo člověk, který zná historii DM. “Obyčejný” posluchač člověk který by slyšel Macro a před tím slyšel 2 897,3 jiných duetů, to nemůže považovat za objevnou věc.
Jestli si to ti kucí trochu neulehčují a veškeré experimentování nevymezily mantinely posluchačské platformy DM.smile

milllis

 67    29. január 2009 o 18:51

... no, čítam tu rôzne názory, vidím, že ten ošial sa začína nekontrolovane stupňovať. Čo je dobré.
Zareagujem možno na ten názor s “B-čkami”. Zrejme si aj v tomto prípade nechá
kapela mimo albumoviek nejaké kvalitné songy. Na PTA to bolo výrazné.
Priznám sa, že mám v PC svoju vlastnú verziu albumu PTA. Vyhodil som odtial
niektoré ťažkopočúvateľné pomalé skladby a mám tam pridané B-čka Newborn,
Martyr, Free a Better Days. Čo vám poviem, skvelý album! grin

m-a-s

 68    29. január 2009 o 18:51

to Marten: plně s tebou souhlasim - pohled z venku je jen k dobru, kapela ziskava jiny rozmer, ktery by treba nikdy nemela. ale aby to nedopadlo tak, ze Gore napise u kytary a piana pisne, a Eigner a spol./ mimochodem jiste skveli hudebnici/ dodelaji zbytek… ale snad ne..
jinak Alana jsem mel vzdycky z DM nejradeji pro jeho profesionalitu a hudebni vizionarstvi, ktere Goreho dema posouvali do dalsich dimenzi. Recoil ma svuj styl, ale urcite kazde album zni trochu jinak. Jsem rad, ze aspon takto si jeho hudebni nadani muzeme uzivat. Sklada si pro radost, nikomu to necpe. vzdycky mel rad spis praci ve studiu a ne reprodukci uz hotovych veci na koncertech, tak mu to prejme. az vyjde dalsi recoil, koupim si ho, uz z ucty k tomu, co dokazal v DM.
A taky proto, ze to urcite nebude zadna vylozena srajda jako DAMICHI..

Zenzucht

 69    29. január 2009 o 18:57

@Jakub73: Zkusil jsi požádat paní Olexovou o napsání článku na dm.sk? My bychom to určitě ocenili…

Na druhou stranu, začíná mi ohánění se jejím jménem lézt na nervy.

giggs11

 70    29. január 2009 o 18:58

@dangerous

ze:Belgické rádio Studio Brussel údajně oznámilo, že poprvé uvede Wrong od DM 23.2

kurna,ved to je este mesiac,do prcic,kto to ma vydrzat:- ))))

m-a-s

 71    29. január 2009 o 18:59

to profile: tak progresivni bych to taky nevidel. jen paradicka na efekt. samozrejme pro fandy. ale na koncertech jsou jich mraky.
ale to by gore mohl dotedka stat nad davem za klavesami jako v v ranych dobach a neozivovat vystoupeni kytarou. taky to oceni hlavne fandove.
protoze fandove maji VZDYCKY tu vyhodu, ze oceni jine verze, odkazy na minulost apod.. a nefandove pri cteni techto nasich nazoru by asi ani nevedeli., co je za den. to vidim u sve manzelky…......................................

Marten

 72    29. január 2009 o 19:46

m-a-s: sleduju tvorbu noveho alba opravdu bedlive a Martin na novem projektu pracoval skutecne tvrde. Dle informaci, ktere jsou jiz pomerne stare, velmi intenzivne pracoval jiz na demo-snimcich a predprodukci noveho materialu bral velmi vazne. I samotne nahravani bylo dle vseho velmi intenzivni a plne kreativity. Gahan se dokonce nechal slyset, ze je radost byt s Martinem ve studiu a sledovat ho pri praci. Vsak ono to utece a vse budeme moci posoudit na vlastni usi smile Jinak rovnez chovam k Alanavi uctu za jeho nesporny prinos pro DM, ale proste uz tam neni a DM slapou i bez nej.

m-a-s

 73    29. január 2009 o 20:38

to Marten: jisteze slapou i bez Alana, proste jen zmenili pracovni postup. je to lepsi, nez kdyby to zabalili. jinak Martinuv pristup pri praci na novem albu ocenuji - celkove z nich vsech vyrazuje radost z nahravani. uz na PTA bylo jasne citit, ze nahravani bylo v klidu a nebyl to Exciter, ktery vylozene ´vypotili´.. ale kazda kapela ma sva lepsi a horsi alba. dokonalost mimochodem nudí.........
toto album bude urcite minimalne na urovni PTA. pripada mi to logicke.
jinak by to bylo ale opravdu hořké zklamání.
kazdopadne nam hoši mohli dat trochu vic casu si album naposlouchat pred koncertem a vstrebat dojmy. aspon o mesic..

goran

 74    30. január 2009 o 00:54

Jezebel ? martin ako ma byt :D

Beladona

 75    30. január 2009 o 08:08

Souhlasím s Jakubem73, že Dave neunesl svou slávu, která ho v té době izolovala od lidí. Je směšné házet to pořád na Theresu Conroy. Byl dospělý, svéprávný a dobře věděl, koho si bere. Dostal jen to, co sám chtěl.

Beladona

 76    30. január 2009 o 08:23

Jinak určitě máte pravdu, že třicítka je magický věk, kdy je většina lidí na vrcholu sil. A spousta lidí začne vyvádět a nemusí to být ani rockové hvězdy smile

Dangerous

 77    30. január 2009 o 08:28

to Beladona: pardon, ale myslím, že to není až taková pravda, Dave nebyl dospělý. S heroinem začal už před svým příchodem do DM. Potom působil v Depeche Mode a tvrdé drogy na dlouho dobu přehlížel, potom se seznámil s Therese na Tour for The Masses, v už době vydání 101 a během natáčení alba Violator se na něm projevovala opětovná závislost na heroinu a Therese (ta první se projevovala na jeho nepředvídatelném chování, kdy se ostatní členové DM nestačili divit, když třeba v Itálii vyprovokoval na ulici bitku s místními), Po World Violation Tour se definitivně přestěhoval do LA a tím to vše jen eskalovalo. Dave není dospělý v pravém slova smyslu…jeho status je v současnosti “abstinující závislý na drogách”. a s těma začal už dááááávno před svou vesmírnou slávou grin

Beladona

 78    30. január 2009 o 08:46

dangerous: jo, s tímhle souhlasím smile
Dave měl problémové chování odjakživa, ale sláva to určitě hodně znásobila.
Problémem nebyla Theresa, ale jeho posedlost Theresou.
Koneckonců, ona byla o hodně mladší než on, ale přesto měla víc rozumu a nikdy do toho nespadla tak hluboko.

Dangerous

 79    30. január 2009 o 09:03

to Beladona: jistěže Therese za to nemohla, a byla oproti Daveovi rozumná, a také trochu vychytralá, nevadilo jí, že Dave se v tom topí až po uši, hlavně, že ji na konto teče hodně penízků. Už jenom proto, jak Dave a vlastně i Martin, přes svá jmění  a talent prožívají naprosto obyčejné pády, jim musí člověk přát úspěch smile

Beladona

 80    30. január 2009 o 09:36

dangerous: nepopírám, že Theresa je určitě zvláštní postava a nejspíš pěkně cílevědomá. Ale lidi závislí na drogách mají dost svých problémů a těžko od nich čekat pomoc.
Trošku mi to připomíná ty nesmyslné teorie o tom, že Cobaina nechala oddělat Courtney Love smile

Dangerous

 81    30. január 2009 o 09:44

to Beladona: no, takže, tvůj osobní názor, k čemu Therese potřebovala Davea?

Beladona

 82    30. január 2009 o 09:51

dangerous: proč potřebovala? Není těžké si představit, že ji Dave přitahoval wink Sám Dave řekl, že ten vztah byl založený na sexu.

Dangerous

 83    30. január 2009 o 10:00

to Beladona: no jasně, to si myslel Dave, ehm ehm

Marten

 84    30. január 2009 o 10:11

tak dnes nove video nejspise - copak nas v nem asi ceka!? smile Kousek nejake nove skladby (ve finalni podobe) by nebyl spatnej… smile) njn neco takoveho pravdepodobne nehrozi - je jeste prilis brzy. Stastni to lide, kteri pracuji pro EMI a meli moznost si to poslechnout - asi zmenim job smile

dohy

 85    30. január 2009 o 10:15

maraf.: po prvom vypocuti Better days boli moje pocity podobne, niektore chaoticke pasaze sa nedali len tak prežuť. u depesakov sa mi to ale stalo niekolkokrat. potom mame na vyber. odsudit a ignorovat alebo vypocut viackrat a najst tam ten zmysel. podla mna je Better days celkom prijemne retro smile ale jasne, kolko ludi tolko chuti.
jo a surrender je fajn, najma jeho bare version

Beladona

 86    30. január 2009 o 10:16

dangerous: a co si myslela Theresa, to nikdo neví. Možná jsem naivní, ale pořád si myslím, že každý člověk chce primárně lásku.

Beladona

 87    30. január 2009 o 10:25

Marten: kéž by, aspoň kousek smile Ale ty muka jsou pak možná ještě větší, když už víš, na co se těšit smile

Marten

 88    30. január 2009 o 10:27

Beladona: jsi cista duse, ale ver, ze ne kazdy je stejny!

Marten

 89    30. január 2009 o 10:33

Beladona: “muka” to je to spravny slovo, ktere jsem hledal - to presne vystihuje muj soucasny stav smile

Beladona

 90    30. január 2009 o 10:42

Marten: jsem optimista a věřím, že v každém je kus čisté duše. Jen je třeba ho hledat a pěstovat smile

Marten

 91    30. január 2009 o 10:54

Beladona: ja jsem taky optimista, ale nekdy je treba prestat se snazit hledat na stejnem miste (mohlo by to totiz byt stejne jako to zminene “Cekani na Godota”) a najit v sobe odvahu vydat se jinym smerem - Dave to nakonec dokazal a to je dobre smile

SUBhuman

 92    30. január 2009 o 11:26

reakcia na makro - nasiel som zauimavu spojitost s textom tejto skladby a knihou Bhagvad Gita . Zeby sa Mart inspiroval ucenim transcendentalneho? Vsetci sme jeden boh. Mikrokozmos v makrokozme.
K B stranam singlov. Mojimi favoritmi je Dangerous a My joy. Na koncerte by som sa ich rad dockal.

Jakub73

 93    30. január 2009 o 11:37

Já se nechci příliš “ohánět” jménem Míši Olexové, ale který jiný Čech/Češka má poděkování na albech DM? Konkrétně na Ultra a Exciter. Míša teď žije v Londýně a věnuje se józe, ale pokud b byl zájem, mohl bych jí snad požádat o článek o tom, jak se k DM dostala a jaké to bylo jet s nimi Devotional (jela část turné). Myslím, že béčka z PTA nemají na to býti A-stranami singlů, ale kvalitu stát se albovým trackem určitě mají. Lilian mi připomíná But Not Tonight, maximálně dobrá na B-stranu, zvukově jsou to osmdesátý léta jak vyšitý.
Někdo se tady ptal, kde ty béčka může slyšet, doporučuji youtube, kde všechny jsou.  Výhodou mp3 přehrávačů je právě to, že si člověk může udělat album dle svých představ.
Co se týče drog, tak ty byly u DM dávno před “slavným” Gahanovým úletem. Violator se natáčel v době “léta lásky” a v Miláně prý tekla MDMA proudem.
A k té rvačce - Gahan jí vyprovokoval v Madridu, ne v Itálii.

Mým přáním je, aby DM někdy natočili desku s Alanem Moulderem jako producentem. Ten člověk cítí věci podobně - viz. jeho singlová vrze Useless, které dodal tu nádhernou “plochu” - velmi jednoduché a účinné. Nedávno si Alan Moulder spolu s Floodem zařídili společné studio v Londýně. To by bylo producentské duo!

Marten

 94    30. január 2009 o 11:44

to jakub73: te joze se venuje kvuli Devotional? smile ne to byl jen zert…

Dangerous

 95    30. január 2009 o 11:46

to Jakub73: v Madridu 92 Dave vyprovokoval rvačku v nightclubu se členy Hell´s Angel, která se přenesla do ulic, kdežto během natáčení Violator v Miláně vyprovokoval z ničeho nic bitku přímo na ulici…

0_0

 96    30. január 2009 o 13:02

tak Wrong uz je venku i s perfektnim klipem !

http://www.youtube.com/watch?v=bIH6yyUx0ac&feature=related

jeanmichel

 97    30. január 2009 o 13:20

Skladby budú aj v tomto poradí na albume?

Dangerous

 98    30. január 2009 o 13:29

to jeanmichel: no když jsou takto očíslované tak pravděpodobně ano

Night

 99    30. január 2009 o 13:50

to 0_0: díky, dobre som sa pobavila…..pekný deň!

Marten

 100    30. január 2009 o 14:32

to MARAF: ja bych to jeste upresnil - bez Davea by to neslo to je jasne, ale konec DM by nastal i bez Martina, protoze DM jsou predevsim oni dva. Fletch je dulezita “soucastka”, ale i bez nej by to mohlo pokracovat…

Dangerous

 101    30. január 2009 o 14:58

to MARAF: Mart nezazpíval sólo songy, ale jediný, který kapela mohla dát během té chvilky dohromady a to byla skladba Death´s Door, a tak zatímco v zákulisí se snažili Daveovi poskytnout první pomoc do příjezdu záchranky, tak srdečním záchvatem postiženému Gahanovi znělo v uších:
“Well I’m knocking
on Death’s door”

giggs11

 102    30. január 2009 o 15:35

@0_0

nevies,ze je zakazane vkladat linky oficialnych nahravok do diskusii.-))

milllis

 103    30. január 2009 o 19:27

... velmi rád si inak púšťam aj Happiest Girl a Sea Of Sin.
Ja tak natáčať Violátor a nedať tam tieto skladby, tomu by som asi neodolal ...

goran

 104    30. január 2009 o 20:29

maraf… hovoris mi z duse… My joy a Surrender su moje oblubene a nie obohrane vecicky co casto pocuvam zo singlov (:

jozefst

 105    30. január 2009 o 21:20

Všetky béčka k PTA boli vydarené. Better days znie na DM dosť veselo a svižne. Inak pamatám sa, ako ma Free ako b-strana Precious vyviedla zo sklamania na Precious camouflage zvukom. Možnože nový album sa bude uberať štýlom béčiek zo singlov k PTA. Inak DM to s b-éčkami vždy vedeli. Sea of sin mohla byť kľudne na Violatore a aj singlom. Surrender, super vec. A takto by sa dalo ďalej.

Jakub73

 106    31. január 2009 o 08:46

Dangerous: díky za upřesnění Gahanových rvaček. Ale chtěl bych vidět Hellś Angels, když na ně padesátikilovej Gahan nastoupil. Ti se museli počůrat. Smíchy…
Ad U2 : souhlas, že je třeba oddělovat muziku a Bona, jenže ono to dost dobře nejde, jelikož jeho politicjké aktivity ovlivňují vše okolo týhle kapely. Já měl až do Zooropy vše, co vydali. Pak přišel Pop a od tý doby U2 moc nemusím. Achtung Baby a Zooropa jsou senzační desky. Nebo s Pavarottim jako Passengers - je to kýč, ale dojímá mě to.
Jednou jem četl v Q, jak Larry Mulllen vyprávěl o Bonově nápadu, že si všichni koupěj baráky v Provence a budou spolu s rodinami trávit dovolenou. Naež Larry dodal, že má Bona rád, ale trávit s ním ještě i dovolenou, asi by ho zabil.
Myslím, že bez DG či MG by už nešlo o Depeche. A dave jednou řekl: Fletch tam byl, když jsme začínali a bude tam až do konce!
To ukazuje na Fletchovu pevnou pozici. Navíc u něj by asi nehrozila sólová dráha

Jakub73

 107    31. január 2009 o 09:03

Substance: Ultra mělo nějaké dobré B-strany? Jestli mě paměť neklame, tak na singlech k Ultra nebyly žádné nealbové písničky vyjma Slowblow, což je ale instrumentálka.
Na Ultra nasekali vše, co měli. Vzít 5-6 věcí z Ultra a ten samý počet z Exciteru, by dalo dohromady slušné alnum.
Nicméně Ultra mělo řadu pozitiv: - získané sebevědomí, hitparádový úspěch i bez turné a navrch singly z týhle desky jsou super. Rád bych skyšel opět Useless na koncertě. Ale největší klasikou se dost překvapivě stalo Home.
A k těm béčkům : nejlepší b-strana je Fly On The Windscreen. To je mistrovskej kusanec!

Jo a Libor Lisý z EMI mi psal, že nové album je totální bomba! Ale Kočandrle ho má něke v trezoru…

Jakub73

 108    31. január 2009 o 10:26

Na ty remastery jem tím neměl prachy. Album si koupím jako vždy, ale platit 300Kč za bonus tracky a remixy se mi mopc nechce a ímto se doznávám k pirátsví. Nemám rád lidi, který prachy maj a vyoalujou všechno. To je tak nedůstojné

giggs11

 109    1. február 2009 o 09:48

inac gabriel sa davno nevyjadril k nijakej teme….zeby nonstop pocuval novy album?:-)))

milllis

 110    1. február 2009 o 10:30

grin) ... asi počúva dookola ten pársekundový nástup skladby Wrong z toho videa.
(inak keď som pri tom, z kompozičnej stránky by ma celkom zaujímalo, či sme
mali možnosť počuť verziu (nástup), alebo to je refrén?)
Ale v pohode, ja sa tiež niekedy pristihnem ako si tu skladbu “pohmmkávam”
a to vlastne ešte nebola v žiadnych médiách. :-((

m-a-s

 111    1. február 2009 o 13:05

ze dave prezil svoji smrt je samozrejme hodne dulezite - nahradit davea nejde /viz inxs bez hutchence../, gorea taky ne /neverim, ze by dave utahnul cele dm album - hourglass je super, ale dm je porad jeste lepsi/,
no a fletch se ani po hudebni strance nahrazovat nemusi, ale jaksi tam proste patri… fanousci moc dobre vedi, ze co se tyce muziky je tam uplne na nic, ale ja ho beru jako maskota a svym zpusobem ho mam rad..
kazdopadne dm ve dvou je pro me nocni mura. uz tak 13 let rozdychavam, ze jsou tri.. no a funkci alana jako studioveho drice se samozrejme dalo nahradit partou profesionalu.
kazdopadne trojka dave - martin - alan by se mi zamlouvala vic.. pokud by se mart a alan navzajem nesezrali.

Marten

 112    2. február 2009 o 13:31

Sakra ja uz nemuzu - udelejte se mnou nekdo neco smile Takhle vyrizenej (psychicky) jsem snad jeste nikdy nebyl! Unor uz nam sice prozradi vice, ale i tak jeste skoro 3 mesice do vydani - to je proste hruza… Proc, ptam se proc nas takhle trestaji???? smile
Nezlobte se, mam dneska depku.

Dangerous

 113    2. február 2009 o 13:47

to Marten: klid příteli, za prvé už jen necelé 3 měsíce do vydání nového alba Depeche Mode - před rokem touhle dobou jsme to rozhodně tvrdit nemohli smile  a za druhé, singl se v rádiích objeví už brzy, 2-3 týdny…

Marten

 114    2. február 2009 o 14:04

to Dangerous: ja vim, ale ten finish je prave nejtezsi - musim se nad to povznesti a hlavne se obalit jakousi trpelivosti smile . Mam samozrejme velkou radost z toho, ze zmakli dalsi album, chystaji dalsi velke turne atp. atp. Dneska me to ale nejak vzalo, venku pod mrakem, novinky zadne a cas se vlece jak smrad za ... smile

Beladona

 115    2. február 2009 o 14:07

Marten: máš pravdu, pěkně si zahrávají smile Vloni touhle dobou zas mlžili, jestli půjdou do toho studia nebo ne smile

Flexible

 116    2. február 2009 o 14:25

...ten cas tak blaznivo leti :O) 
ja sa uz tiez nemozem dockat, ale treba zamestnat mysel a aj telo niecim inym, zmysluplnejsim, cakat v depke by bolo WRONG!

Dangerous

 117    2. február 2009 o 14:27

to Marten: zítra by se údajně DM měli sejít a snad nazkoušet co budou na turné hrát a v jakých úpravách a připravovat se na promo kampaň po Evropě, ale není to oficiální, uvidíme co chlapci chystaji, jen žádný stres smile

Marten

 118    2. február 2009 o 14:41

Sam se podivuju nad tim, jak moc me to tentokrat bere. Je zvlastni, ze ac jsem starsi, tak naopak prozivam soucasne deni kolem DM intenzivneji, nez treba v obdobi vydani alba SOFAD - coz mi bylo kolem 17ti.

Pravda, ze je treba zamestnat mysl necim jinym - bohuzel mam nejakej moribundus a nejsem v praci smile Takze myslenky jsou krajne nepracovni a ma mysl je zavalena hudbou, resp. myslenkama na ni.

Beladona

 119    2. február 2009 o 14:42

Možná že oni sami jsou ještě víc vystresovaní než my smile
Tiskovky, jak lidi přijmou desku, ty velké stadiony na turné...

Marten

 120    2. február 2009 o 14:44

to Dangerous: natukl si zajimavou vec! Co budou DM hrat a zejmena v jakych upravach - on Fletch neco naznacil, ze jim muze byt inspiraci i remix… Mozna tak berou v potaz prani fanousku a starsi skladby nam zahraji v jinych upravach nez obvykle.

Marten

 121    2. február 2009 o 14:46

to Beladona: mozna mas pravdu smile

Beladona

 122    2. február 2009 o 14:48

Marten: tak to je zlý, když se nemůžeš zaměstnat. Mně pomáhá fyzická práce, včera jsem komplet uklidila celý byt a jsem vyrovnaná grin

Dangerous

 123    2. február 2009 o 14:49

to Marten: za prvé tvé rozpoložení plně chápu, co se týká těch úprav, myslím, že ty hlavní hity budou chtít upravit, když už si na něčem dáváš záležet, tak chceš aby celý výsledek byl dokonalý, přece si to nepokazeji opakováním starých verzí smile

Flexible

 124    2. február 2009 o 14:52

keby nebolo internetu neboli by sme taki “nadrzani”, ani pri Violatore ani SOFAD a ani ULTRE to take nebolo, zacalo to pri EXCITERi a stupnuje sa to cez PTA az po SOTU a napriek pribudajucim rokom je to vzrusenie naozaj stale vacsie, darmo DM vie zapalit vasen a necha ju riadne horiet, snad to bude stat za to!
Urcite si pojdem zasportovat a vyvetram tak makovicu.

Marten

 125    2. február 2009 o 14:54

to Beladona: uklizeno uz je smile

to Dangerous: verim, ze jejich pristup bude presne takovy jaky pises. Za puntickare byl v DM vzdy Alan, ale myslim, ze Martinuv pristup k veci se u posledniho alba dosti zmenil - alespon se to vsude pise. Je tedy dosti pravdepodobne, ze se to odrazi i v pripravach na turne.

Beladona

 126    2. február 2009 o 14:55

dangerous: myslíš? To by bylo bezva. Ale jestli chtějí začít zkoušet už takhle brzo, tak to o něčem vypovídá.

Beladona

 127    2. február 2009 o 14:58

Flexible: ano, máš pravdu. A nejen DM dokážou rozpálit vášeň, ale i vášniví fanoušci se nakazí navzájem smile

Dangerous

 128    2. február 2009 o 14:59

to Beladona: tak pokud budou chtít písně upravovat, tak se sejdou v pravý čas, potom se rozjede kampaň kolem Sounds, no a před turné si také od sebe budou chtít odpočinout, vždyť se nejspíš uviděj celý zbytek tohoto a asi i část příštího roku smile

Marten

 129    2. február 2009 o 15:46

to Flexible: mas pravdu, internet je skutecne mocny nastroj a dostupnost informaci je neuveritelna… sportovat bych sel, ale jak jsem psal, moribundus mi to ted nedovoli.

to Dangerous: jinak Wrong by mel zaznit (jak zde bylo uvedeno) z playbacku v unoru na cenach “echo” - to me trochu uklidnuje smile

Dangerous

 130    2. február 2009 o 15:51

to Marten: ad Wrong na Echo awards, uvidíme, byla to informace z interního plánu Mute UK, ale data se mohou změnit.

Dangerous

 131    2. február 2009 o 15:52

to Marten: ale pravděpodobně DM Wrong předvedou ve více TV show, podobně jako Precious před 4 léty smile

Marten

 132    2. február 2009 o 16:03

to Dangerous: to mas asi pravdu - skoda jen, ze vetsinou jsou ty pisne o dost zkraceny - neni to pak ono. U Wrong to mozna bude jinak - uz takhle je dle vseho velice kratka! smile

Marten

 133    2. február 2009 o 16:06

Jeste me napadlo, kdyz se uz mozna zitra stretnou, aby zacali s pripravou skladeb na tour, mohlo by se i stati, ze Wrong predvedou i zive - Echo awards je halova zalezitost ne!?

Beladona

 134    2. február 2009 o 16:07

Když tenkrát uniklo Precious, měla jsem zrovna dovolenou a mezi tím to všude smazali. Pak se tu objevil ten remix od Sashi z dj setu. Měla jsem z toho takovou euforii, že dodneška se mi líbí víc než originál smile

Marten

 135    2. február 2009 o 16:12

to Beladona: k Precious jsem mel vzdy relativne chladny vztah - pripadala mi prilis retro a tak trochu jak kdyby DM nevedeli kudy kam. Postupem casu jsem ji ale prisel na chut - ma v sobe urcite kouzlo a i zvuk neni spatny.

milllis

 136    2. február 2009 o 19:09

... súhlasím aj ja so spomínanými pocitmi okolo Precious, ale na DVD Live In Milan
sa mi páčila VEEEĽMI!

kodl

 137    3. február 2009 o 08:55

Rytmicky a textove nema Precious chybu, trochu mi tam ale chybela jeste nejaka dalsi linka v pozadi, ktera by to obohatila, jeste vic nez v US verzi. To se mi vkradalo, kdyz jsem ji poslouchal L.P. 2005. U LIVE verze me bere ten zacatek, monotonni a prece se stupnujici…

Diskutovať môžu iba zaregistrovaní a prihlásení užívatelia.

  Vytvorte si účet   Prihláste sa