Recoil: Tracklist a obaly singla ‘Prey’

Prinášame vám tracklist a obal singla Prey z pripravovaného albumu Recoil "subHuman".

[b]Recoil - Prey (Digital Multitrack single)[/b] 1. Prey (Single Version) 5:56 2. Prey (Radio Edit) 3:56 3. Prey (Reduction) 6:11 4. Prey 8:03 Datum vydania je 27.6.2007

Názory Devotees (75)

Dangerous

 1    23. máj 2007 o 13:59

hmmm, tak to je povedené..tipuji, že autorem covers je Hep smile))

“Let’s play master and servant” smile)

DevotoM

 2    23. máj 2007 o 14:21

abstrakcia jak hovado….ale inac good smile

Gabriel

 3    23. máj 2007 o 14:21

Album sa uz povaluje na nete… tak pekne hladajte…

STUPLU

 4    23. máj 2007 o 14:39

Gejbrel:

Skús dať tip na mailíka!!!! Dženkuju!!!!

Beladona

 5    23. máj 2007 o 14:57

stuplu: koukni na mail grin

STUPLU

 6    23. máj 2007 o 15:17

Gejbrjel:
No za to máš u mňa pivečkoooooo!!!! Pravé, slovenskéééé!!!!:))))))))))

Som zvedavý, Ty brďo….... Ale originál bude originál, že jo…??:))))!!!


DĚKUJI! smile

STUPLU

 7    23. máj 2007 o 15:21

BELADONA:

Promiňte promiňte, ospravedlňujem sa…:)))) ďakujem samozrejme Tebe:):):):):):):):):):):)Ani som si od samej radosti nevšimol presne, kto mi to preposlal:)))))))))))))

DIKY ešte raz!!!

Beladona

 8    23. máj 2007 o 15:27

stuplu: není vůbec zač, mám radost, že máš radost grin

Gabriel

 9    23. máj 2007 o 15:46

spuplu: jj poslal som ti to aj aj smile

DevotoM

 10    23. máj 2007 o 16:10

tak stavu to urcite ma ale nemozem si pomoct, ten nadych Jezebel tam je dost vyrazny hmmm

DevotoM

 11    23. máj 2007 o 16:35

hm, u mna prevaha sklamanie :(

DevotoM

 12    23. máj 2007 o 16:37

*prevazuje

ivan

 13    23. máj 2007 o 17:07

hmm, na prvé počutie sa mi zdá, ako by sa zastavil pred šiestimi rokmi. nič nové, aj keď zaujímavé. uvidíme, čo to spraví na druhé počutie grin

Gabriel

 14    23. máj 2007 o 18:39

Kto este neobjavil na nete album a chcel by ho, nech mi napise email… Do diskusie ziadosti nedavajte…

Palo-

 15    23. máj 2007 o 19:20

Jo JO je to na nete a uz to je aj v kompe….....zatial prvy poslech..uvidime   :cool:

HALO

 16    23. máj 2007 o 19:58

sakra kde to mam hladat 8-)

DESIgNMAN

 17    23. máj 2007 o 20:25

fiha ziram…. :-o .. no som zvedavy

bobbymilk

 18    23. máj 2007 o 23:13

NAJVAAAC SA MI PACIA TI TRTKOVCI CO OJEBAVAJUUU ZE MAJU UZ NOVY ALBUM KTORY SAMOZREJME NEMAJU A STRASNE HO UZ AKOZE KOMENTUJU ZE AKY JE grin STE TRAPNY grin HAWK

Gabriel

 19    23. máj 2007 o 23:37

bobbymilk: wink no oni ho maju….

ivan

 20    24. máj 2007 o 07:20

bobbymilk: o čom akože?

Gabriel

 21    24. máj 2007 o 07:47

A mne sa paci trko, ktory nevie, ze album uz moze mat a ojebava sameho seba, ze nie je trapny, ked sa vyvysuje nad ostatnych, ze ho uz komentuju… wink

vocal

 22    24. máj 2007 o 08:07

dobre si mi to ... trtkovcom ....

STUPLU

 23    24. máj 2007 o 08:12

Gejbrjel:
Hehe, pjekne:))))))
No, vypočul som si to včera len z rýchlika doma, bo bolo už veľa hodín, keď som došiel, ALE…:)))))))) Moje pocity sú rôznorodého charakteru, ale najviac vo mne je pocit, že Uaaaaaaaaaaaaaaaaa:)))))))))) Jak decko..smile))))) Ale nie, je INÝ, zároveň tam cítiť minimálny posun od LIQUID, je tam kopec už známych zvukov a postupov, napriek tomu tie jeho basové podklady….. HMMMMM, MŇAMIII!!!!!! V tom je výborný:)))))))
Album je zasa príliš osobitý, podľa mňa, a nesadne kopcu ľudí, hlavne sa bude točiť o tom, že je príliš podobný LIQUIDu, ale povedzme si: Dá sa ísť niekam ďalej???????:))))))))))))))))))

Páni a dámy, subHuman je…........Výborný....... Som zvedavý po druhom, treťom a x-tom počutí, čo to povie…... Moje predpoklady to splnilo, už sa teším domov na sluchátečká:))))) Aj keď tých 192kb/s šumia jak ďas, ale aspoň niečo:))))))))

Majte sa krásne!!!

A ešte raz díky, BELADONA!!!

Palo-

 24    24. máj 2007 o 08:31

Podla mna,dost tazky album,teda pre mna ten najtazsi od Alana. Je vidiet ze Alan to mysli s hudbou trosku inak. Zaujimave su aj tie minutaze pesniciek,ze osem min.,devät min., jedenast min. Temny a tazky album pre velmi narocneho posluchaca. Co sa man tyka,mohol sa pohnut aj troska dalej. No ale, ALAN IS BACK   lol

Easytiger

 25    24. máj 2007 o 08:54

hmmm  hm ja neviem, mne sa album nepaci, nic nove ani prevratne

STUPLU

 26    24. máj 2007 o 09:30

No presne to som napísal, nie je tam až toľko nového a ani prevratného, presne ako píšeš Ízy…. Možno to chce čas… Ja si pamätám, že tiež som nebol nadšený z jeho albumov napoprvé, ani napodruhé..... Ale časom som zistil, že tie zvúčiky majú presne svoje miesto, ktoré je presne vypočítané...smile)))))))))
Mne sa album zamlouvá a dosť:))))) Teším sa domenko, na ďalší počuv:))) V robote sa nedá:((((((( Nič by som z toho nemal:))))))

Monghi

 27    24. máj 2007 o 09:37

subHuman je najlepsi, najdokonalejsi a hlavne najzaujimavejsi album Alana Wildera. Nic ine som necakal a bolo to logicke, ze to tak musi byt. Jehu hudba nie je pre bezneho posluchaca, mozno ani nie pre bezneho fanusika DM:)

Co ma vsak stve je fakt, ze bol album leaknuty (i ked sa to dalo cakat). Toto si Alan nijakym sposobom nezasluzi a ako pri vsetkych jeho albumoch, aj pri tomto ho podporim kupou ako albumu, tak aj singlov.

a pokial tu niekto stale nechce verit, ze album je dostupny, tu je dokaz zo side-line:

In less good news, some ‘journalist’ has started spreading the recording of the upcoming Recoil album “subHuman” out on June 22nd on the net. EMI should have no problems finding the source as every file offered to the media was audiomarked, meaning it has the id of the journalist who leaked it allover it. So he must be either very stupid or not afraid losing his/her job.

Dangerous

 28    24. máj 2007 o 09:49

Naprosto souhlasím s monghiho první větou.

Nerušivá hudba, sice žádná invence, nic převratného, zvuky (podle mne dokonce, které byly použity třeba na Mercy in You a praskání ze Sinner in Me!! etc.) a melodie už slyšené ale celkový dojem je příjemný. Úplně zbytečný prvek na celém albu mi ale přijde mužský vokál.

Pro mne nejlepší album projektu Recoil.

Palo-

 29    24. máj 2007 o 10:11

Pre mna tiez neznamena,ze ked som si album stiahol,ze by som si ho uz nekupil,prave naopak. Len cakam kedy bude v predaji a hned kupujem DVD verziu. Vzdy podporim Alana aj DM v predaji ich albumov.Len dufam,ze nas je takych viac…

Lojzo

 30    24. máj 2007 o 10:14

Urcite je nas viac… ja som si album nestiahol, lebo neviem kde… normalne si pockam na verziu CD+DVD a popocuvam kvalitny zvuk… wink

nothing

 31    24. máj 2007 o 10:15

Prave som ho dopocuval a snazim sa najst spravne slova. Mam pred vami mozno malu vyhodu, toto bol moj prvy vypocuty album od Recoil. Pocul som sice Jezebel a Control Freak (vyborny), ale bolo to uz davno. A som velmi prijemne prekvapeny, lebo po niektorych prispevkoch som ocakaval nieco narychlo splacane, bez nametu, bez inovacii, ale naplnili sa moje ocakavania, ze pan Wilder je ozajstny umelec. Mam rad takuto hudbu a prave toto je ten styl hudby, kde objavujem s kazdym vypocutim nove a nove zvuky. Takze sa uz tesim na vydanie tohto albumu na DVD verzii, zaujima ma 5.1, ako sa pohra so zvukmi, to bude krasny zazitok pocut nieco ine z kazdeho reproduktoru. A co je hlavne - netreba porovnavat, lebo to pokazi cely zazitok. Ja som to urobil len raz, ak poznate pesnicku Live with me od Massive Attack najdete v nej podobne prvky ako v niektorych novych Recoil piesnach, ale mne to nevadi :cool:
mmartin

Ringo

 32    24. máj 2007 o 10:21

tak ja postupuji tak, ze si alba nejdrive stahnu z netu, poslechnu a kdyz se mi libi, tak je proste musim mit origos a udelam najezd na musickatalog nebo vltavu a kupuji to po kvantech:-) MP3 z netu jsou pro me vzdy jen preview, abych nekupoval zajice v pytli. I kdyz lhal bych, kdybych nepriznal, ze mam v zasobe par MP3 kousku, ktere se mi jakz takz obcas libi, ale neni to na investici do originalu:-)

Dangerous

 33    24. máj 2007 o 10:56

Alan Wilder, který je až do dnešního dne v hlavním městě Německa, se měl údajně vyjádřit, že není potěšen leakem alba, hlavně kvůli špatné  kvalitě MP3.

 

chmelko

 34    24. máj 2007 o 11:11

no ja uz ho pomaly travim a tiez suhlasim s Monghim a dangerousom, ze je to zatial jeho najlepsi pocin..ale aj ako pise Alan-uvidime po 15/20 vypocutiach..
P.S:Gabo thanks a lot..

Gabriel

 35    24. máj 2007 o 11:19

Nie je zac smile

Dangerous

 36    24. máj 2007 o 12:01

fanoušek Alana vystupující pod nickem Recoil19 se s Alanem během jeho berlínského pobytu setkal, na následujícím odkazu je popis jejich setkání a dokonce i čerstvá fotografie slavného Alana Charlieho Wildera…


Berlin travelogue

chmelko

 37    24. máj 2007 o 12:13

tak to je frajerina:-))
ticho zavidim….

STUPLU

 38    24. máj 2007 o 13:19

JO JO…. Ty brďo, som si prečítal text a ani som nemukol… ...smile) Aspoň vidieť, jo jo, to musí byť fajné:)))))
Ale mne sa jeden takýto obrovský sen splní, aj keď nesúvisí s DM…. Toto leto sa stretnem s Bobby McFerrinom!!!:))))) Jou jou:)))

Zatiaľ sa majte!!!

RECOOOOOOOOOOOOIL!!!!!!:))) Takisto sa teším na 5.1 zvuk, len keby som mal doma priestorový, HEHEHEHEHE…:))) Ale ako kúpa do budúcnosti je to jasná voľba:))))

Seva!

Dangerous

 39    24. máj 2007 o 13:21

ve skladbě “Intruders” pěkně použitý samplík z I Feel You Life’s Too Short Mix smile)) Ale jinak skvělá skladba..Alan je prostě starej depešák smile)

Easytiger

 40    24. máj 2007 o 13:23

Inac mozno skoda ze Alan k sebe na subhuman nezavolal este dalsieho producenta, ak by mal niekto na to cele iny pohlad v studiu, myslim ze to by spravilo tento album lepsim a posunul by sa hudobne niekam dopredu. Ale inac… ambientna verzia albumu moze byt celkom fajn

Easytiger

 41    24. máj 2007 o 13:27

Inac ked uz intruders smile ... ma napadlo earth intruders z noveho albumu bjork volta je supa

Zenzucht

 42    24. máj 2007 o 14:17

Ač poslouchám DM krátce a Recoil si pustím jednou za uherský rok, tak mě SubHuman chytnul. Jedinou vadou je délka songů. Taky mám nebezpečné myšlenky co se týče koupě  :-D

STUPLU

 43    24. máj 2007 o 14:36

To Kuba:
Ty brďo, to máš koľko rokov???? 2007-1989=18??????? Skvelé, normálne žasnem, že sú aj medzi mladými takí, ktorí zabŕdnu do témy DM a im podobným…:))))) No nieje to úžasné?????:))))))
Čo sa týka kúpy… Určite si to kúp, myslím, že ten zvuk bude omnoho lepší než ten empúch so 192-kou… To je prdel, to malo byť minim.320kb/s:))))))))))
To ÍZY:
Novú Bjork zatiaľ zháňam:))) Ale kamoš už mi niečo avizovall, tak dúfam, že bude tento týždeň......
Inak som včera dosťahoval KOMPLET discografiu KRAFTWERKU….... Ty vole, začiatky el. scény…!!!:))))))))))))

ČAFTE!

!!RECOIL!!

Alizza

 44    24. máj 2007 o 17:56

toto je offtopic, ale neodpustim si to:

STUPLU: no tak ked to tu vidim, tak ta aj ja potesim: odpocitaj 2007-1993 wink

Radbuza

 45    24. máj 2007 o 18:09

Tak mě se ten nový album Recoil moc nelíbí....  :-( 
Ani jedna instrumentálka a taková směs zvuků - ach jo… 
Zůstanu u starších kousků....

ago

 46    25. máj 2007 o 08:45

no na prvé počutie ma to moc nezaujalo… ale uvidíme čo ukáže čas… na prvý posluch zaujala len Allelujah… no muzika do auta to asi nebude   :-D

Ringo

 47    25. máj 2007 o 09:00

Wilder je sice hudebni mag, ale nemuzu si pomoct - porad stejny rytmus, bici maji porad stejny zvuk, ktery je sice super, ale pokud to od SOFAD opakuje na kazdickem albu, zacne to unavovat. Absenci opravdovych melodickych partu nahrazuji jen ty bici do jakychsi elektronickych zvuku, ktere sice nejsou spatne, ale mohly by byt zaoblenejsi. Neda mi to abych nesrovnal s Enigmou, muze to nekdo povazovat klidne i za rouhani, ale podle me je Enigma daleko vice bohatsi, co se soundu tyce. Ale abych jen nekritizoval, Subhuman se poslouchat na rozdil od Liquidu da. Neprekonava sice asu Bloodlines a Unsound Methods, ale neni to zase takovy chaos jako Liquid. Ale porad citim, ze jakasi naklonnost k Recoilu z me strany spise jede pres Alanovo clenstvi v DM a odkaz jeho genialnich napadu v DM. Recoil defakto zvukove vychazi ze svych napadu v DM. Nasel jsem tam dokonce prvky NLMDA. Mimochodem jsem tam v jednom momentu zaslechl zvuk, ktery jsem slysel v Martinovem TTA preshow DJ setu. Zvlastni.

Dangerous

 48    25. máj 2007 o 09:11

no musím říct, že po x poslechnutí považuji skladby Allelujah a Intruders za jedny z nejlepších věcí, které sem kdy slyšel.. nemyslím originalitu zvuků, ale pocity které ty skladby vyvolávají..škoda, že jsou tam takové jen dvě...

Ringo

 49    25. máj 2007 o 09:15

DANGEROUS: Allelujah je fakt dobra, hodila by se do Martinova DJ setu:-))) Ale jinak mi tam strasne vadi u tech ostatnich pisni to blekotani. Proc do toho musi porad nekdo kecat?:-)

Dangerous

 50    25. máj 2007 o 09:44

to Ringo: smile))) dobrý, tohle až si přečtou Recoilovi hardcore fanoušci, tak budou radostí bez sebe:)))

Ringo

 51    25. máj 2007 o 09:55

DANGEROUS: tak znas me, ja neformuji sve nazory tak, abych nekomu za kazdou cenu delal radost. Znas to: “nikomu nedelej dobre, nebude ti zle”:-)

Dangerous

 52    25. máj 2007 o 10:01

to Ringo: jasně, ale mně si radost udělal, respektive si mně s tím DJ Setem pěkně rozesmál smile))

STUPLU

 53    25. máj 2007 o 10:06

Ringo, Dendži:
smile)) Šme še pobavili:))) Ale nie, pobavil som sa fakt na “blekotání”....smile))) Máte samozrejme v mnohom pravdu, album rozhodne nepatrí k tým ľahším a do auta asi nie, neviem si predstaviť, že by som si to tam pustil a natŕčal uši na každý zvúčik….. Ta tam by bola pozornosť, hehe:)))
Tie použité “staré” zvuky sú podľa mňa krásne prepojenie práve medzi ním /Alanom/ a DM, možno chcel tým niečo naznačiť.... Sú to zámerne použité zvuky, veď on si mohol vyberať z miliónov zvukov.. A vybral si už tie, s ktorými je spokojný a ktoré určite sám robil…:))) A tie bicie a tak…. Mne sa to páči, že použil tie isté zvuky na bicie, pokračuje v tom duchu Liquidu aspoň....Nemusíte si zvykať na nový sound….. Aj pri rockových kapelách majú bicie stále ten istý sound… smile))

STUPLU

 54    25. máj 2007 o 10:08

Alizza:
Kiež by bolo takých ako si Ty viac!!:))) Mlaď musí pokračovať v našich šľapajach….
Try walking in our shoes…:)))))))

Len tak ďalej…

Ringo

 55    25. máj 2007 o 10:10

STUPLU: tak ty zvuky jsou dobre, to je bez debat, ale mam proste pocit, ze at vemu kterekoliv Alanovo album, bude to jedno, protoze uslysim stale totez. Ja chapu Recoil spise jako Alanovou exhibici zvuku, ktera by vsak potrebovala hudebniho skladatele, ktery by z toho dokazal vytriskat poradne pisnicky. Proste mi to prijde jako spickovy kvalitni material pro tvorbu muziky, ne jako muzika samotna.

STUPLU

 56    25. máj 2007 o 10:22

STAR:
Ale on JE skladateľ!!:)) Tam je ten celý pes zakopaný, máš pravdu v tom, že keby si zobral tie isté zvuky Gore, tak by urobil niečo iné, ale ve´d práve o tom to je… Vieš, aj to naskladanie zvukov na seba má určité zákonitosti, neviem či si robil niekedy hudbu, ale ono to zasa až tak ľahké nie je, ako si myslíme….. A čím hutnejší zvuk, tým ho horšie dopasuješ do skladby, takže… Ale vráťme sa k tomu skladateľstvu…. Alan podľa všetkého nie je zrovna melodicky disponovaný, ak to mám tak hlúpo napísať.... Na melódie bol Martin. Alan pokračuje v tom svojom, v čom prispieval do DM, teda v kráse zvukov. A tie blekotania rotvárajú celkový feeling Alanových skladieb, ktorý je viacmenej stále pochmúrny a možno práve tým sa zdá, že jednoliaty…. Aj keď to v skutočnosti samozrejme tak nie je, len treba mať šikovné uši:))))))) Netvrdím teraz že nemáte, skôr naopak, Hudbu ako takú treba vnímať veľmi konkrétne a každý záchvev je treba aj pocítiť, nielen počuť.......

Alan je v tomto macher….. Len na počúvanie jeho Tvorby treba mať dostatok času….....

Ringo

 57    25. máj 2007 o 10:27

STUPLU: nesouhlasim s tim ze cim hutnejsi zvuk, tim slozitejsi jej napasovat do skladby. Alan v DM 10 let predvadel, jak se da do perfektni melodicke skladby napasovat hutny zvuk. V jeho solovem dile bohuzel ty melodie chybi, protoze on skutecne neni skladatel, on je hlavne producent. Za mixaznim pultem mu to jde fantasticky. Ale prace skladatele - melodie + text, to je trochu o necem jinem a tohle Alanovi zrovna moc nejde. O tom ze slozit takto zvuky k sobe jako to dela Alan je jednoduche jsem nerekl ani sluvko. Vim ze je to poctiva ne zrovna jednoducha prace.

STUPLU

 58    25. máj 2007 o 10:42

Ringo:
Hutným zvukom som myslel jednotlivý sampel, zle som sa vyjadril…. Zvuk ako taký mal DM väčšinou hutný práve vďaka basovým linkám, ktoré /podľa mňa/ pochádzali väčšinou od Alana…. Aj keď  na PTA je jedna krásna a to v závere I want It All, som ostal prekvapený, pretože to je basová linka a’la Wilder….. Ale k inému: Súhlas, že Alan melódiu proste asi nevie vymyslieť. To ale neznamená, že nie je dobrým skladateľom predsa… Takisto je skladateľ ako Gore, len mu ide viac práca so zvukmi… A slová.. MYslím, že odteraz to bolo v Recoiloch predsa tak, že tí jednotliví “speváci” si urobili texty sami, on nerobí takmer žiadne texty…. Aspoň tak som to niekde čítal, kľudne ma vyveďte z omylu, pokiaľ to tak nie je…..

Ja myslím, že dôležité je, že jeho album vyvoláva práve takéto diskusie, t.j. dosiahol to čo chcel..smile))))))
Presne je to o tom,niekomu sa to páči, niekomu len sčasti a niekto zahodí CD ako ja SOFAD, keď som ho prvý krát počul…....smile)))

Ringo

 59    25. máj 2007 o 10:47

STUPLU: tak sam jsi to rekl, Alan neumi slozit melodii - coz se vylucuje s pojmem dobry skladatel, protoze dobry skladatel melodii slozit umi. Pak-li ze ne, neni dobry skladatel:-)

STUPLU

 60    25. máj 2007 o 10:57

Star:
Myslím, že si prísny ku slovku SKLADATEĽ..... Každý skladateľ je iný. Každý má predsa ten svoj štýl skladania Hudby…. Ano, povedal som, že Alan asi nedokáže zložiť melodku, ale nepovedal som, že je zlý skladateľ. Ten súvis tam jednoducho nie je, že Dobrý skladateľ=melódia, Zlý skladateľ=žiadna melódia….. Prečo to staviaš do takéhoto svetla….?

Alan je výborný skladateľ.... Akurát mu robí problém urobiť melodku… Na druhej strane, chýba tomu albumu niečo? Ja si myslím, že až tak nie, keď ho zoberieš ako celok, je urobený tak, ako je, akurát má problém v sebe a to je ten, že je ťažký na počuv…... Toť vsjo….

Vieš, to je o jednotlivcovi, už som to tu zopárkrát písal…. Mne osobne sa páči album, výhrady mám aj ja, ale nie sú až tak obrovské, aby som nad nimi premýšľal, ako celok sa mi páči, akurá je ťažký..... ale to je výzva pre nás poslucháčov….smile NIE?

Uvidíme po čase, čo to všetko povie…..

Beladona

 61    25. máj 2007 o 11:13

Každý to chápe jinak, ale podle mě je SKLADATEL ten, kdo má nápad nebo vizi a tu převede do tónů a slov. Z Recoilu mám pocit, že si Alan prostě jen tak hraje se zvuky, až z toho něco vyleze grin

Ringo

 62    25. máj 2007 o 11:17

STUPLU: tak jsem dalek toho po par poslesich tvrdit jestli to je dobre nebo spatne. Jen bych byl opatrny k tomu pripadnemu spatnemu alibisticky argumentovat slovy “slozity”, “tezky” a podobnymi radoby intelektualni klise:-)

STUPLU

 63    25. máj 2007 o 11:21

ALL:

OK, ukončime to prosím Vás s tým, že HUDBA dáva každému niečo iné a každý jeden z nás ju vníma inak, tak ako aj spôsob jej Tvorby…. Práve preto jej je toľko rôznorodej na svete…...

RECOIL je o pocitoch a preto tú jeho Hudbu vnímajme cez ne… A nie či je alebo nie je dobrý skladateľ.................

Pekný svyšok dňa želám!!!

Beladona

 64    25. máj 2007 o 11:31

stuplu: s tím se nedá nesouhlasit grin

Ringo

 65    25. máj 2007 o 12:19

hmm, tak jsem to dal poslechnout brachovi a rikal ze hnusnejsi uz to byt nemohlo, pry desitky minut monotonniho rytmu + obcasne zarecitovani jakychsi nesmyslnych slov + obcasne pusteni samplu jakehosi zvuku. Hmm, tak ja zas az tak radikalni nazor teda nemam, doted jsem si myslel ze jsem nejkritrictejsi:-)

STUPLU

 66    25. máj 2007 o 13:17

STAR:

Brácho počúva folklór????:))))))))))))

STUPLU

 67    25. máj 2007 o 13:24

STAR:

ale ne, všetko v dobrom… Môj brácho by to ani nezapol, ako ho poznám… a to má DM celkom rád…:))))

Ringo

 68    25. máj 2007 o 13:50

STUPLU: bracha posloucha vesmes to co ja, az na nektere veci, ktere ja zboznuji a on nesnasi - treba Dead Can Dance, Oldfielda Enigmu a dokonce i The Curea pod. ale co se tyce DM, New Order, Duran Duran, Camouflage, De/Vision, Wolfsheim, to jsme na stejne vlne.

STUPLU

 69    25. máj 2007 o 14:10

No môj brácho je salámista, on počúva z DM iba staršie veci… A nič iné, teda z elektroniky.. On vyrastal na takých tých sračkách ako bol Scooter a iné pichoviny…. A ešte také že Charlie Lownosie a Mental Teo či jako to bolo,ale tí sa lúbili aj mne.. Robili taký ten happy hardcore:))))))))
DCD môže byť:))) Poznáš ARCANU? Niečo veľmi podobné DCD, akurát temnejšie:)))))

deepspace101

 70    26. máj 2007 o 11:36

To máte dobrý, můj bratr by si v životě nepustil ani DM natož Recoil.

to STUPLU: já si nemyslím, že by Alan nedokázal vytvořit melodii, vždyť se na jejich tvorbě do jisté míry podílel i v DM. Jen proto, že melodie ve skladbách Recoilu neodpovídají nějaké “všeobecně standardizované představě” o tom, jak by měly znít, ještě neznamená, že tam žádné nejsou. Nevím jak ty, ale já je tam tedy slyším grin

IvanV

 71    26. máj 2007 o 18:24

Kvůli časové vytíženosti jsem si novou desku poslechl zatím 2x a nemůžu dělat předčasné závěry. Ale na první dojem na mě všechny skladby zapůsobily skvěle. Není to sice tak progresivní, jak se asi čekalo, ale ty písně jsou opravdu silné a i ty vokály se tam perfektně hodí. P.S.: Díky moc Gabrielovi!

Dangerous

 72    28. máj 2007 o 12:52

ad Allelujah  podle mého do hudby přenesený milostný akt.. skvělé Alane!!  smile)

front

 73    31. máj 2007 o 09:00

Tak jsem uz take slysel novy Recoil a muj dojem je vice nez dobry. Wilder i nadale pouziva svuj typicky sound a v tomto smeru opravdu vyrazny posun neni, nicmene pro me je to jenom dobre, tenhle zvuk mam totiz rad. Co se tyka celkove koncepce a vyzneni alba tam posun je, album je jeste vice najazzle, pribyly kytary, prevazuje muzsky vocal. Deska ma stylove nejblize ke skladbam Jezebel a Electro blues for Bukka White a to jsou me nejoblibenejsi. Prekvapily me samply z In your room ve druhe skladbe a jeste vic samply z Drifting ve skladbe posledni.
K absenci melodie - Wilderovi skladby melodii maji a to, ze ji nekdo nedokaze vnimat, neznamena, ze tam neni. Samozrejme melodie max. na tri prsty ala Depeche, tam samozrejme nehledejte. Co by potom byl Jazz, ktery pro laika melodii uz vubec nema? Mate pocit, ze Wilder neumi slozit jednoduchou melodii nebo to proste citi takhle? Do jeho hudby proste tututata nepatri a me to tam nechybi.
Celkove mi prijde SubHuman posluchacsky vstricnejsi a pestrejsi nez predchozi Liquid.

deepspace101

 74    1. jún 2007 o 20:15

Já zatím slyšela jen tu kraťoučkou ukázku na MySpace a zní to vskutku slibně. Už aby subHuman konečně vyšel, nemůžu se dočkat.

deepspace101

 75    1. jún 2007 o 21:18

Mimochodem, Alan má dneska narozky. Tak všechno nej a moc to s tím pitím nepřežeň, chlape wink)