Koncert DM v Bratislave 2023 - Informácie (priebežne aktualizované)
Usporiadateľ koncertu Depeche Mode v Bratislave (28.5.2023), agentúra VIVIEN, nám poskytne detaily o cenách vstupeniek, zónach na štadióne a predajných miestach. Budete tak ešte pred spustením samotného predaja poznať dôležité podrobnosti.
Tento článok bude priebežne doplňovaný o najnovšie informácie.
Posledná úprava: 8.3.2023 o 16:14
Koncert Depeche Mode v Bratislave
- Miesto: Národný Futbalový štadión, Bratislava (web, mapa)
- Dátum konania: 28.5.2023 (nedeľa)
- Otvorenie brán štadióna: 17:00
- Začiatok predaja vstupeniek: 7.10.2022 o 10:00
- Oficiálna koncertná pozvánka na Facebooku
- Informácie na webe usporiadateľa: vivien.sk
- Predkapela: bude oznámené
Mapa štadióna a zóny
Zóny, balíčky a ceny vstupeniek
- Státie pod pódiom: 89 €
- Státie pod pódiom + skorší vstup: 133 €
- Státie: 68 €
- Sedenie (modré): 78 €
- Sedenie (oranžové): 85 €
- Sedenie (Hot seats + VIP balíček): 185 €
Maximálny počet vstupeniek pri jednom nákupe: 4 kusy
Fanúšikovský predpredaj nebude.
Informácia pre osoby s ťažkým zdravotným postihnutím (ŤZP)
Pred nákupom vstupenky musíte najskôr kontaktovať Ticketportal cez e-mail help@ticketportal.sk, ktorý overí váš nárok na vstupenku pre ŤZP a poskytne všetky potrebné informácie.
Formy vstupeniek
Iba e-ticket zakúpený online (tlačené vstupenky dostupné nebudú)
Dôležité poznámky
Každý návštevník, ktorý má viac ako 2 roky, potrebuje platnú vstupenku. Deti do 14 rokov musia byť v sprievode dospelej osoby. Koncert sa neodporúča deťom do 12 rokov. Čas otvorenia brán a začiatok podujatia sa môžu líšiť od časov pre majiteľov balíčkov. S presnými časmi bude Ticketportal e-mailovo informovať najneskôr 5 dní pred podujatím. Všetky balíčky sú nevratné a neprenosné. Žiadna refundácia nebude poskytnutá za žiadnych okolností okrem prípadu zrušenia koncertu. Žiadne zmeny mena majiteľa vstupenky nebudú za žiadnych okolností povolené. Akékoľvek fyzické predmety, ako napr. plagát a darčekový predmet budú rozdané priamo na mieste koncertu. Akýkoľvek darčekový predmet je pamätný a nezískava ani nepovoľuje vstup do priestorov koncertu ani do jeho zákulisia.
Predajné miesta - online
Kamenné predajné miesta
Predaj bude prebiehať iba online, v kamenných predajniach vstupenky dostupné nebudú
Oficiálna Warm Up + After Party (27.5. + 28.5.)
Miesto: HPK (Hopkirk) Club (Hurbanovo námestie 6, Bratislava) - mapa
Vstupenky: ticketportal.sk
Pozvávka na Facebooku
Pozvávka na depechemode.sk
Názory Devotees (137)
Dusan
1 6. október 2022 o 07:13
Tá neprenosnosť vstupenky je riadna blbosť. Nechápem, keď to toľké roky mohlo fungovať, ak niekto ochorel alebo mal nejaký iný dôvod prečo nemohol ísť, tak vstupenku predal alebo daroval. Takto bude voľné nevyužité sedadlo…
blackhound
2 6. október 2022 o 09:33
Podle mě je to jen strašák na překupníky. Pochybuji o tom, že budou securiťáci u vstupu kontrolovat totožnost, nehledě na to, že na to ze zákona ani nemají právo.
Get Right With Me
3 6. október 2022 o 10:53
Tak to sú pekne palky za vstupenku. Najlacnejší za 100e v vzadu na tribúne. A to idú hrať na veľkých štadiónoch. To som pozeral konkrétne Frankfurt. Nie ďakujem. To keď si spomeniem že v Blave som stal trocha ďalej od pódia za 40e. No vyzerá tie časy sú preč a to sa dalo čakať že budú vyššie ceny v tejto situácii.
Gabriel
4 6. október 2022 o 10:58
Clanok bol aktualizovany.
Mapka a ceny budu dostupne poobede
blackhound
5 6. október 2022 o 11:41
@Dusan: Tak jsem koupil před chvílí Budapešť a na vstupence je i jméno, což tedy vidím poprvé. Jsem zvědavý, jestli a jak to bude při vstupu někdo kontrolovat…
buxy01
6 6. október 2022 o 12:15
Aké sú ceny pre Budapešť?
blackhound
7 6. október 2022 o 12:36
@buxy01: Celkem slušné místo na tribuně (sektor 119, 4. řada) 35.100,- HUF (cca 85,- €) , což je zadarmo.
i_am_Recoil
8 6. október 2022 o 13:19
Teraz som pozeral Mnichov aj ten Frankfurt, na statie uplne vpredu za 280 eur
giggs11
9 6. október 2022 o 13:27
Najdrahsi listok nieco cez 80 eciek
Liba
10 6. október 2022 o 15:06
nikto poriadne nevie, koľko bude vstupné u nás a už tu vypisujete bludy! To chce klid a nohy v teple.
( lístok cca 100 € na sedenie je v pohode - máme rok 2022, čo by ste chceli? Skôr sa obávam, keď vidím toho Martina, či sa toho koncertu v BA vôbec dožije).
buxy01
11 6. október 2022 o 15:16
Chcem Bratislavu a Prahu, no neviem neviem…potrebujem 4 lístky aj BA aj Prahu….celkom pálka…ale beriem to tak, že je to jedno z posledných turné ak nie ich úplne posledné spoločné.
blackhound
12 6. október 2022 o 15:28
100 € je v pohodě, ale ceny regulérních lístků na lepší místa, které atakují 300 € už moc v pohodě nejsou. To už je hodně na hranici toho, kolik jsem ochoten zaplatit za dvouhodinový koncert, i když ty peníze mám a nebudou mi nijak extra chybět.
A Martin mi tedy rozhodně na umření nepřijde. To jsou zase bludy z tvé strany…
tommy
13 6. október 2022 o 15:34
Presne tak, treba počkať a to vo všetkom… Pred časom som čítal krátke úryvky z pera F. Kafku a tam spomínal, že sú dva smrteľné hriechy: “roztržitosť a ľahostajnosť”... No, do hája, v obidvoch celkom vynikám… :(
vivi0
14 6. október 2022 o 15:49
Má někdo zkušenost s tou vstupenkou na jméno prosím? Potřebujeme koupit lístky teď, jenomže příští jaro máme svatbu a tak budu mít v době koncertu už druhé nové příjmení. :D Takže mám sebou na koncert tahat i kopii oddacího listu nebo nějaký důkaz, že jsem to fakt já? :D
Gabriel
15 6. október 2022 o 15:58
Do clanku boli doplnene ceny vstuoeniek a mapka stadiona.
lili ruza
16 6. október 2022 o 16:09
Super, vdaka za take info
blackhound
17 6. október 2022 o 16:09
Tak to jsou luxusní ceny. V tomto případě asi půjdu do příplatkových “hot seats”, pokud je chytím
ViolateYou
18 6. október 2022 o 16:18
Ohladom statia pod podiom + skorsi vstup za 133e. Bude tento sektor od klasickeho statia pod podiom aj ohraniceny nejakym zabradlim?
ViolateYou
19 6. október 2022 o 16:21
Inak klasicke FOS za 89e je vyborna cena.. aj celkovo su ceny OK.. v tejto dobe a na to ze sa bavime o DM
blackhound
20 6. október 2022 o 16:26
Též jsem příjemně překvapen. Jinak early entry FOS je jen přednostní vstup do FOS, nikoliv další ohraničený sektor. Tam by ten přednostní vstup jinak nedával smysl.
tomassi
21 6. október 2022 o 16:30
rozmýšľam správne, keď sa chcem vyhnúť sektorom C102 C103 a C203 C204 kvôli zvukárskej veži?
alebo budú v pohode miesta - výhľad aj v týchto sektoroch?
ViolateYou
22 6. október 2022 o 16:35
@blackhound [#20]: dakujem.
Ano chcel som si to potvrdit. Ono vies clovek si kupi listok za 133e a v ten den sa niekde zdrzi tak potom by mi bol na nic taky listok.. alebo len odbehnes z 2/3 rady na zachod a uz sa naspat neprebojujes.
ViolateYou
23 6. október 2022 o 16:37
Kde su tie casy ked som v 2009 vydrzal 5 hodin pred koncertom stat bez potreby ist na wc
blackhound
24 6. október 2022 o 16:42
Naprosto tomu rozumím. Já už do FOS raději vůbec nelezu a dávám přednost tribunám
buxy01
25 6. október 2022 o 16:43
Presne…a v 2006-tom začali dnu púšťať asi o 16.00 a ja som tam vydržal do pol noci na jednom mieste….ale oplatilo sa. Aj Sisters of Mercy boli super
Gabriel
26 6. október 2022 o 17:07
Pridana informacia:
Informácia pre osoby s ťažkým zdravotným postihnutím (ŤZP)
Pred nákupom vstupenky musíte najskôr kontaktovať Ticketportal cez e-mail .(Pre zobrazenie tejto e-mailovej adresy musíte mať zapnutý JavaScript), ktorý overí váš nárok na vstupenku pre ŤZP a poskytne všetky potrebné informácie.
Gabriel
27 6. október 2022 o 17:50
Oficiálna Afterparty
Pozvávka na Facebooku - https://www.facebook.com/events/478798797620194
Podrobné informácie prinesieme čoskoro.
wilder01
28 6. október 2022 o 20:30
Zrejme pojde o imobilne osoby a nie drzitelov preukazu ZŤP.
A ta info ohladne oddelenia Státie pod pódiom + skorší vstup by zaujimala aj mna. Skorsi vstup bez oddelenia zabradlim nema zmysel..pride particka drzakov a lahko sa prederie dopredu pred tych, co tam sice boli skor, ale nie su fyzicky a vydrzou stavani, aby to tam vydrzali.
ViolateYou
29 6. október 2022 o 20:37
@blackhound [#24]: to pre mna nema tie spravne grady.. no ak by toto nebolo posledne turne tak to dalsie uz bude aj tribuna mozno????
ViolateYou
30 6. október 2022 o 20:39
@buxy01 [#25]: sisters by som bral vsetkymi 10timi ako predkapelu.. DM tu na SVK nemali okrem sisters poriadnu predkapelu
ViolateYou
31 6. október 2022 o 20:44
@wilder01 [#28]: ...a ze takych hovad je vzdy dost na koncertoch.. bez hanby dopredu uplne aj ked pridu 5 min.pred zaciatkom koncertu
radoo
32 6. október 2022 o 21:00
to su mi novoty.zaplatis o 40 eur viac,a este si to tam odstat navyse.
wilder01
33 6. október 2022 o 21:37
presne.. ziaden bonus, pustia ta tam skor aby ta potom cerstve sily odzadu prevalcovali. Tak zobrat bazanta, kosmodisk nech to tam vydrzis a nemas potrebu ist na wc. bez jedla a pitia clovek vydrzi dlhsie…
Doteraz som chodil od 93 vzdy FOS, posledne 3 turne vzdy Blava FOS a Wien sedenie. Wien bohuzial nie je, tak necham v Blave FOS mladsim.
blackhound
34 6. október 2022 o 22:14
Tak právě přesně z těch důvodů, které tu popisujete, chodím už raději na tribunu. Nemám náladu se s někým přetlačovat pod podiem a nejsem moc vysokého vzrůstu, takže pokud mám někoho před sebou, vidím kulové. Ještě navíc při té módě, kdy každý druhý vytáhne telefon, zvedne ho nad hlavu a zběsile fotí a natáčí. Když už FOS, tak jedině stát úplně vzadu mimo tlačenici. Pak to celkem jde.
bob3
35 6. október 2022 o 22:55
Ja myslel ze si to kazdy spise pres telefon priblizuje
nevim nedelam to…
pavelDM
36 7. október 2022 o 07:03
Podle planku to vypada, ze sektor Early Entry FOS bude oddelen od sektoru pod podium. Opravdu to tak bude? Ja doufam ze ano, a ze pak nebude dochazet k trapnym diskusim az si nekdo bude potrebovat chvilku pred koncertem odskocit na WC… idealni by bylo mit v samostatne WC ????
gallbladder
37 7. október 2022 o 07:47
Nie som si istá čo presne znamenajú hot seats. Viete niekto kde sú umiestnené? Je písané, že priamo pod pódiom ale tam je písaný aj sektor na státie. Na mapke vôbec nie je vyznačené kde tie hot seats sú. Viete niekto poradiť?
blackhound
38 7. október 2022 o 08:29
Podle mapky to chápu tak, že jde o červeně označené sektory A105 a A106 (odpovídá tomu i uvedená cena).
Není tam psáno pod podiem, ale u podia. Jsou to tribuny.
monocells
39 7. október 2022 o 08:30
Ahojte, aký je predpoklad, že dokedy sa budú dať kúpiť lístky FOS, ak sa predaj začne dnes o 10:00? Dík!
radoo
40 7. október 2022 o 08:37
@pavelDM [#36]: keby to tak bolo,pridem si komfortne tesne pred predkapelou.ale ako sa uvadza ten skorsi vstup mi vychadza ze ten sektor nebude oddeleny.bolo by treba to upresnit.
blackhound
41 7. október 2022 o 08:46
Kdyby to bylo oddělené, tak nedává smysl ten přednostní vstup.
Z tohoto popisu je to poměrně zřejmé:
“Balíček obsahuje:
Vstupenku na Státie A (státie pod pódiom)
Prednostný vstup – ešte pred oficiálnym otvorením brán”
peto
42 7. október 2022 o 08:57
Mam pocit,že blava sa pod podiom vypreda za 1-2 dni,no praha ostane ešte dlhe tyždne a mesiace volna hlavne vzhladom na to,že blava je lacnejšia o 21 eura pod podiom statie…..
Gabriel
43 7. október 2022 o 09:00
Kupte si vstupenky uz teraz
Kod: DMBA2023
SPECIALNY LINK
https://www.ticketportal.sk/event/DEPECHE_MODE?t=HN
blackhound
44 7. október 2022 o 09:03
Tak hlavně kapacita Letňan je mnohonásobně větší, než stadionu v Blavě, takže se tam prodává mnohem větší počet lístků. Pochybuji, že hromada lidí pojede do Blavy jen proto, aby ušetřili 21 € za vstupenku. To nedává smysl.
blackhound
45 7. október 2022 o 09:10
Gabo, VĎAKA!!! Je to tam
nothing
46 7. október 2022 o 09:17
Ďakujem Gabriel za pomoc!
wilder01
47 7. október 2022 o 09:34
K ZTP:
zľava sa týka len imobilných osôb držiteľov preukazu ZŤP-S s doprovodom do vyhradeného sektoru.
radoo
48 7. október 2022 o 09:42
hotovo.4 listky pod podiom a BEZ MENA.
i_am_Recoil
49 7. október 2022 o 09:50
Na sedenie blizsie k podiu sa nepredava alebo co..skusal to niekto?
kraco
50 7. október 2022 o 09:53
specialny link mi nefunguje. Par rokov dozadu si verni DM fans mohli kupit o jeden den v predstihu. Teraz som zvedavy ako zas padne server.
Tomas82
51 7. október 2022 o 09:54
A funguje vám ten link?
i_am_Recoil
52 7. október 2022 o 09:55
@Tomas82 [#51]: uz to nejde lebo zacne zachvilu predaj si myslim
radoo
53 7. október 2022 o 09:56
mne este fungoval,ale uz nie.
nord
54 7. október 2022 o 09:58
Konecne sa fanusikova DM v BA dockaju koncertu v civilizovanych priestoroch, bez hlupych zetonov a plnej produkcie.
Tomas82
55 7. október 2022 o 10:04
ako sorry B104 sa kedy stihlo vypredať?
kikinkadm
56 7. október 2022 o 10:07
kazdy dalsi koncert si vravim pojdem uz na tribunu ale aj tak stale skoncim vo FOSe
dokonca raz som si kupil silver VIP a presvedcil som security aby ma pustili do FOS takze volba je jasna do fosu za 89 je parada
)) tesim sa strasne
Tomasito
57 7. október 2022 o 10:11
listky su doma…
i_am_Recoil
58 7. október 2022 o 10:20
Tak to by aj mna zaujimalo preco nejdu tie miesta na sedenie ako B104 kupit ani v prednostnom ani teraz, zase sa to robi na Slovensky sposob. No nic, prajem vsetkym pekny koncert!
kraco
59 7. október 2022 o 10:20
no vyslo to, prvy krat zazije DM otec so synom, takze to bude specialny koncert.
wilder01
60 7. október 2022 o 10:23
Tak to je masaker… Kod isiel, ale B105, 106, 107, B206 komplet booknute, najblizsie k podiu B205, .. tak som vzal v B205 a pozeram ze uz je aj to cele prec.
Kazdopadne vdaka za kod, bez neho by som cakal v poradi.. skusal som aj po 10:00 ci sa neobjavia tie spodne sektory, ale objavilo sa, ze som 2545 v poradi…
Take nase slovenske.
radoo
61 7. október 2022 o 10:37
@wilder01 [#60]: podla mna to nie je prec.podla mna tie sektory este nespustili.
Gabriel
62 7. október 2022 o 10:39
Specialny link fungoval od 6.10. 10.00 do cca 9:30 dnesneho dna. Hospodarske noviny ho posieli v newsletteri svojim predplatitelom aby si vedeli prednostne nakupit. Mozno tak urobili aj ine media. Preto tribuny pri podiu nie su dostupne. Proste ich vykupili ludia skor, ako zacal oficialny predaj. Ja som sa k linku vdaka kamaratke dostal v noci a tie tribuny uz boli vypredane. Nevedel som vobec, ze takyto predaj prebieha. Ale to je uz biznis Ticketportalu a jeho partnerov (pozor, nie usporiadatela).
i_am_Recoil
63 7. október 2022 o 10:42
Tak tip mi vysiel, ze to bolo robene takymto sposobom…
i_am_Recoil
64 7. október 2022 o 10:43
Ale inak dik @Gabriel za snahu aspon.
blueICH
65 7. október 2022 o 10:49
No trosku peklo ale 5ks kupenych STÁTIE A (Tunel T2). Kupoval som to na tri krat. Ako keby priebezne doplnovali miesta…
Gabriel
66 7. október 2022 o 10:50
Paradoxne, DM v jednom rozhovore povedali, ze prednostny predaj robia preto, aby fans mali moznost si vybrat a kupit si dobre vstupenky. A potom pride taky Ticketportal a vstupenky v prednostnom predaji maju pani a damy, ktori citaju nejaky platok. Vrrr.
nord
67 7. október 2022 o 11:12
Prednostny predaj je joke, sluzi len na vytvorenie hype a skatulkovanie (zonovanie) as robi robi len kvoli peniazom! Keby DM “starali” of fans, tak neodsuhlasia LN zonovanie ako FOS, standing a tusim to bolo aj v Prahe v 2017, so early entry na FOS.
Pustia kazdeho in za rovnaku cenu a skalny si to pekne odstoja ked chcu byt v prednej linii.
Kolko priatelstiev, pribehov, vzniklo, ked sa clovek postavi do rady, dostane ciselko na ruku, obcas si vybehne mimo rady. Skvely cas to bol.
U2 to stale tak robia, a “wanabe celeb-ritkam” ponuknu red zone ticket za x nasobok ceny.
Vsetko zratane v velkych sumach.
Palko
68 7. október 2022 o 11:25
Toto je otras.
Palko
69 7. október 2022 o 11:26
Mimochodom státie je vypredané? Kamarátovi sa tam nepodarilo kúpiť, tak kúpil na C tribúnu.
peto
70 7. október 2022 o 11:42
Neni nič vypredane,už nerobte paniku…..
Palko
71 7. október 2022 o 11:48
Kto robí paniku? Ja lístok mám a nešlo mi to kúpiť pre neho ani mne, tak sa pýtam, lebo sa mi to nezdá, že by sa to vypredalo.
Gabriel
72 7. október 2022 o 11:54
Treba skusat, rezervacie ludi mozu miesto zablokovat na tusim 10 minut a ked nezaplati, tak sa uvolni. Cize skusajte a zachovajte chladnu hlavu.
wilder01
73 7. október 2022 o 12:19
Rezervacie su vidiet, ak je to blede, je to uz predane. Sedenie za 85 je az na par rezervacii a volnych vypredane.. takisto aj hot seat.
Ale uz su aj na Bazosi listky na predaj.. treba skusit aj tam.
buxy01
74 7. október 2022 o 15:37
Chvalabohu Budapešť aj Bratislava kúpené, ale úplne inde než sme chceli…tento postup predaja je možný asi len na Slovensku. Oficiálny predaj a zároveň neoficiálny, ale čo už....
radoo
75 7. október 2022 o 16:28
@wilder01 [#73]: nie je riziko kupit listok na inzerat?vytlacit a predat ho moze predsa viac krat.
Dusan
76 7. október 2022 o 16:44
A najlepšie je, že ja som predplatiteľom HNOnline, dostal som ten email o predpredaji v stredu, ale som si ho nevšimol
našťastie som kúpil do A108 druhý rad. Ale naštve to, je to nefér voči skalným fanúšikom.
i_am_Recoil
77 7. október 2022 o 17:08
@Dusan [#76]: Ale to nikoho z Ticketportalu nezaujima ze to je nefer, zijes predsa na Slovensku
kikinkadm
78 7. október 2022 o 18:43
neda sa mi kupit na FOS listok mam nervy
nord
79 7. október 2022 o 18:49
ahoj Radoo, je ale vyboxujes to naspat, nenechaj sa odbit. Ale to sklamanie ked prides s vytlacenym ticketom a Ti neprejde scannerom som zazil. Nastastie som dokazal kupit listok pri vstupe este raz. V London som kupil cez Viagogo asi trikrat ticket a bol som ok, tu na konci sveta raz a bol problem.
Anyway…
Pozdielam info a skusenost z konca sveta ako to funguje z eTicket. Dam vlastnu skusenost z L.G, koncertu, zo za kupenia listkov na koncert ako dar na Billie Eilish a na pripravovany koncert Nicka-a Cave-a a Warren-a
Tickets kupovane online, priplatis si zopar koruniek ako poistku ze tie listku mozes vratit aj v den koncertu, ak sa nemozem-s dostavit, je to na mojom rozhodnuti. B.E. boli kupovane na mna, ale bol to dar, takze som ich bez problemov dokazal preposlat osobe, co som chcel spravit radost, cez email. L.G., dva listky som mal, a ak by som bol v praci, tak ich preposlem partnerke nech si zoberie plus osobu, ked ja zostanem zaseknuty v praci mimo mesta kde zijem, cez email. Nick Cave, nestresujem sa ze by som nemohol, alebo by som zmeskal, alebo by som bol v praci alebo moja partnerka by nemohla zajst na koncert. Vsetko sa da spravit pomocou emailu a vygenerovania noveho QR kodu.
Vzdy sa da poslat email, ktory Vam vygeneruje novy QR kod, takze s listkom “hybes” ako sa da a pridas si to do apple wallet.
A ak chces na listku zarobit, uz som tu ten navod niekde pouzil.
Pes je zakopany ale hlavne nenazrany niekde inde, nie nadarmo boli sacovane kancelarie znamych ticket portalov v London policiou…
na vsetko je “bigger picture”
Meress
80 7. október 2022 o 19:03
Lístok na FOS A státie na Tehelné pole sa mi podarilo úspešne zakúpiť hneď po spustení predpredaja. Môj prvý koncert Depeche Mode - teším sa <3
Liba
81 7. október 2022 o 20:03
Mam dojem, akoby sa listky priebezne pustali do predaja, to predsa nie je mozne, ze su uz takmer vsetky vypredane v prvy den predaja alebo ano? Paci sa mi, ze sa dali poistit. Nikto nevie, co a ako bude takmer o rok.
& blackhound: Gore ma to memento mori doslova v ksichte. Vyzera strasne na cca 60. Hold za vsetko sa plati.
radoo
82 7. október 2022 o 20:55
@Liba [#81]: ja som od poistenia upustli z dovodu ze nie su na meno,tak v najhorsom pripate listok darujem alebo predam.ano,je mozne ze dobre sektory pozastavili,aby sa najprv popredavali tie horsie.
blackhound
83 7. október 2022 o 22:11
@Liba [#81]: To je celkem standardní postup, že se uvolňují lístky postupně, takže velice pravděpodobně ještě nějaké budou.
Gore nám od Spiritu trochu zestárnul, to je pravda, ale na to že se nedožije koncertu v BA fakt nevypadá.
Lacee74
84 8. október 2022 o 08:49
Akože zrazu tam prubudne celý sektor s voľnými miestami? To asi nie ????
Dave & Mart
85 8. október 2022 o 10:02
Ahojte všetci. Teším sa, že po rokoch tu môžem opäť byť a nedočkavo vyčakávať na koncert, na ktorý sa všetci určite tešíme. Na poslednú chvíľu som ešte kúpil lístky, ale som prekvapaný ako sa za pár hodín rozpŕchlo všetko ako teplé rožky v akcii. Ako pred každou Tour, aj teraz začínam uvažovať nad setlistom, nad pódiom, nad projekciami, ... či sa dokážu chalani prekonať a niečím nás prekvapiť alebo to ostane po starom a ničím nás extra neohúria a opäť nám ponuknú taký typický pohľad superstars ... “budte radi, že sme tu. Tu máte 2-3 prekvapenia (ako počas minulej Tour to bolo Things You Said, Useless, Wrong al. Corrupt) a hotovo. Budeme opäť hrať po svojom.” V tomto som dolhodobo kritik DM a snáď ma budúci rok prekvapia, lebo vždy naivne dúfam. Samozrejme, aj tu zostavím svoj dream-setlist, keď výjde nový album, na ktorý sa nesmierne teším. Podľa tej krátkej ukážky to vyzerá, že trafili môj súčasný vkus štýlu, pri ktorom rád relaxujem a rozmýšľam pozitívne. Taktiež som zvedavý na textáž od Martina. Spirit bol pre mňa v tomto smere problém, nakoľko bol pre mňa extrémne ľavičiarsky až pokrokársky. V konečnom dôsledku ma ale texty až tak nezaujímajú a ide skôr o melódiu, náladu, precit, či tá hudba je naozaj dobrá. Posledný album, ktorý bol naozaj dobrý a vydarený bol pre mňa Delta Machine. Tak, nech teda čas odsýpa a stretneme sa všetci 28. mája 2023 na Náradnom štadióne.
ViolateYou
86 8. október 2022 o 10:21
@Gabriel [#43]: velka vdaka!
FOS kupene
ViolateYou
87 8. október 2022 o 10:23
Budapest vsetky statia sa zaprasili jak teple rozky, myslel som ze po robote este zozeniem obyc.standing no nevadi tak zazijem DM prvy krat aj na sedenie ak dozijeme
ViolateYou
88 8. október 2022 o 10:25
Mimochodom mozno ste postrehli.. DM pridali Amsterdam dalsi termin ako aj Berlin.
blackhound
89 8. október 2022 o 11:47
@KOBO_101 [#85]: Mě překvapili už tím, že pokračují dál a jedou i na turné (abych byl upřímný, čekal jsem že Fletchův odchod je konečná). Všechno ostatní jsou prkotiny, kterými je zbytečné se zabývat. Každý máme svůj dream setlist, o kterém bezpečně víme, že ho nikdy nezahrají. Každý bychom si představovali překvapení po svém, ale překvapit a uspokojit všechny nelze. DM velice pravděpodobně i tentokrát vsadí na jistotu, zahrají pár věcí z nového alba, pár starých hitů, které prostě zahrát musejí, bude nejspíš nějaký tribute pro Fletche, třeba v podobě jeho oblíbené skladby. A dál se děj vůle boží, co do setlistu vyberou. Bude to jejich volba a nám nezbývá, než jí respektovat, i když bude v rozporu s naším sněním.
blackhound
90 8. október 2022 o 11:58
@Lacee74 [#84]: Celý sektor asi ne, ale většinou se neuvolňuje do prodeje celá kapacita najednou. Jestli je tomu tak i v případě BA koncertu, to je otázka spíš na soudruhy z Ticketportalu.
blackhound
91 8. október 2022 o 12:03
@ViolateYou [#88]: Frankfurt má již také druhý koncert.
kerinka
92 8. október 2022 o 14:17
Dobrý deň,
ďakujem za prijatie a prosím info, kedy cca by sme mohli očakávať info ohľadom avizovanej afterparty?
Liba
93 8. október 2022 o 18:18
@blackhound: dozije sa, proste musi, to je jasne, ale ano, zostarol nam. Dave vyzera velmi dobre, co ma tesi. Za Andym je mi smutno a proste tam bude chybat, aj ked nikdy naozaj nehral. Rovnako mi tam stale bude chybat Alan, patri k nim, ci sa to niekomu paci alebo nie. Vyrastla som na tejto stvorke.
@kikinkadm: sedim s muzom vzdy na tribunach ( len raz som bola vo FOS v Prahe v 98 a bola od Daveho na 2 m, no nedalo sa tam dychat ), no akonahle vyjdu na podium, stojim ani neviem ako, skacem, placem, hulakam s davom… boze, to su take emocie, ze sa z toho moze jeden po….t, ale je to nieco tak uzasne, tak silne, byt tam s nimi a s ostatnymi , co presne prezivaju to iste, ze si vzdy hovorim, ze este to stoji za to. Hudba DM je pre mna sila ist dalej, napriek vsetkemu. Mam 50 a dostavaju ma rovnako ako v tych 15, ked som po prvy raz pocula Black Celebration. Od tej chvile som vedela, ze toto je moja voda ziva.
I JUST CANT GET ENOUGH!
Liba
94 8. október 2022 o 18:35
@KOBO_101: urcite bude Enjoy the silence, Never let me down, Question of time…klasicke pecky, co kazdeho dostanu do varu. Keby som si mohla zapriat a oni by zahrali, tak by to bola Nothing.
DM-80
95 8. október 2022 o 19:52
ETS, NLMDA, Personal, Walking, Home sú jasné, okrem týchto očakávam dlhohrajky čo neboli na GST (ak dobre pamätám tak Behind the Wheel, Policy of Truth, A Question of Time…) a snáď nejaké veľké prekvapenie (Lie to Me???) fuuha, tak to by som sa potešil, asi utópia. Podľa mňa odznie Condemnation, dobre vystihuje túto dobu a aj nečakaný odchod Fletcha. Bude to ako to bude. Hlavne, že sú chalani späť a môžeme si ich hudbu opäť vychutnávať. ❤️ DM
Liba
96 8. október 2022 o 20:20
koncert v BA bude 28.5.23, Fletch zomrel 26.5.22…bude to hodne o nom. Necudovala by som sa, keby bol za nimi na platne po cely cas. Aj tak tam bude…niekde v eteri.
Gabriel
97 8. október 2022 o 20:38
@Liba [#96]: Rozmyslal som nad fan-action. Napr. pocas World in my Eyes (naojblubenejsia sklada Andyho) by ludia ukazali plagatik s Andyho tvarou (karikaturou).
Mikey
98 9. október 2022 o 12:44
Lístok kúpený
Dave & Mart
99 9. október 2022 o 19:14
@Gabriel [#97]: To znie ako dobrý nápad, myslím, že by to na kapelu zaspôsobilo.
remix
100 9. október 2022 o 22:00
Osobne si myslím že veľa ľudí ostane nemilo prekvapených ktorý kúpili “vstupenku - kód” z druhej ruky inzertných portáloch a ostanú zúfalý von pred štadiónom…
Sorry ale toto sa “Tiketportálu” ako jedinému predajcovi určite nepodarilo a kšeftovaniu nezamedzil práve naopak…
Sám som nestihol kúpiť 2 lístky na státie FOS a priekupníkom platiť za “kód” ktorý možno predali ďalším 10 nemá zmysel…
Nakoniec pravda - šťastie vyjde až budúci rok pred turniketom a to za tie nervy pre mňa určite nestojí...
Bavia ma aktuálne inzeráty typu:
“Predavam koli dovolenke svoje vstupenky na vypredany Depeche Mode v Bratislave
Statie A - 110 €/ks
Sedenie A104 - 90 €/ks
Listky su z ticketportalu. Napiste mi prosim aj pocet kusov ktory chcete kupit. Su elektronicke cize daju sa kupit online.”
Chlapík zrejme kupoval vstupenky pre celú “armádu” a netušil ešte že pôjde na dovolenku, zrejme chce aby sme sa mu na ňu zložili :D
Gabriel
101 9. október 2022 o 23:38
Toto nie je o predaji e-ticketov cez Ticketportal. Takto funguje predaj vsade. Kupovat e-ticket z inzeratu je uplny nonsens. Ale samozrejme, vzdy sa najdu ludia, ktori nerozumeju mechanizmu a technologii, takze nakupia. Preto e-ticket jedine od niekoho, koho naozaj osobne poznate a ak je predaj naozaj opodstatneny, tak to predava za povodu cenu.
remix
102 10. október 2022 o 00:39
@Gabriel [#101]:
Ideálne tak ako píšete ale šanca v mojom okolí je na takúto kúpu malá...
Posledne som na DM kupoval tuším cez Tiketportal farebné tlačené vstupenky a dodnes ich mam ako suvenír :D
Takáto vstupenka s hologramom sa predsa ľahšie kupuje trebárs aj z “2ruky” keď sa už inač nedá...
Skalným ostáva len brať čo zostalo alebo počkať na 2 vlnu predaja ak bude… bude???
Nezdá sa mi že všetky vstupenky na státie FOS sa vypredali za “hodínu”
wilder01
103 10. október 2022 o 07:46
Ja som kupoval listky do Viedne na 8.2.2014 cez inzerat, Ale stretol som sa s tou babou, usudil, ze vypada doveryhodne a mala listky poslane postou, tak som to riskol a oplatilo sa.
Ale hej, chapem ze je to riziko… urcite by som nikomu neposielal peniaze bez toho aby som sa s nim stretol a neposudil ho.
K tym listkom a vypredanym sektorom… bolo by to vrcholne drze voci vernym fanusikom, keby najskor predali horsie miesta a po tom co si skalni a oddani nakupili , pustia tie lepsie miesta pre tych ostatnych.
Liba
104 10. október 2022 o 08:41
...fakt tie lístky… kupovala som v piatok, 7.10., až poobede…hovorím si, mám čas, nový štadión, bude miest dosť a cez ticketportal, nemám obavy….otvorila som si hneď VIP ( azda posledný koncert, nech si to s mužom vychutnáme ) a takmer mi oči vypadli, všetko obsadené! Čo to je?! Srdce až v krku, no dobre, kľud, dýchaj, tak čo už, pôjdeš normálne na tribúny. Otvorím, lístky mi mizli doslova pred očami! Panika, srdce mi trieskalo v hlave ako stokilové kladivo, bože, ja to nestihnem, mala som čo robiť, aby som našla dva lístky vedľa seba, napokon, po panickom klikaní a zbesilom hľadaní dva lístky vedľa seba kúpené v sektore A111. Lístky som hneď vytlačila a až keď som ich fyzicky držala pevne v rukách, som si až vydýchla! Normálne ako po tisícpäťstovke v škole, som šťastná ” odpadla”. Už len dúfať, že koncert aj prebehne a že sa toho dožijem
.
A snažím sa pochopiť, čo sa vlastne stalo : po covidovom absťáku prichádza droga DM a je na dosah, stačí byť len medzi prvými a včas!
@Gabriel: to je výborný nápad s Andym nad hlavami. Aj keby ” World in my eyes ” nezahrali.
tommy
105 10. október 2022 o 10:29
Hm, ak je pravda to, čo už bolo napísané v komentári č. 62, t.j. že už deň predtým bol predpredaj na niektorých (mediálnych) weboch, tak to len dokazuje to, aké mám v živote šťastie (mal som na niektorých predplatné, ktoré mi skončilo mesiacom september a už som ich neobnovil), ale nevadí... Verím, že jeden lístok pod pódium ešte zoženiem a ak nie, tak sú aj iné miesta, ako to “naše”... :(
Liba
106 10. október 2022 o 13:40
...ešte premýšľam nad tým, že už organizátor nechcel zažiť tú blamáž s lístkami, čo bola pred pár rokmi cez viagogo - lístky nedodali a ani nevrátili peniaze, proste podvodníci. Preto je to teraz asi tak ako je - zabezpečené z každej strany.
Vtedy som tiež chcela cez viagogo objednať na koncert DM ( bolo to myslím turné s albumom Spirit ), no kvôli práve týmto podvodom som nešla a tak som na tomto tour nebola.
https://www.dtest.cz/clanek-9429/pozor-na-spolecnost-viagogo
Dusan
107 10. október 2022 o 15:07
Zdá sa, že nie všetko bolo dané do predaja a nechali si niečo na tzv. “Hot seats”. Teraz sektor B105, rad 13 za 175 eur ks. Takéto niečo som videl aj na Budapešti, sektor so štandardnou cenou na tribúne vypredaný a neskôr zrazu ponúknuté nejaké voľné miesta v tom sektore za 100% prirážku. Hm…
nord
108 10. október 2022 o 15:07
“Ticketmaster demand-based pricing system criticised”
Tato “nenazranost” je skutocna.
https://www.bbc.com/news/entertainment-arts-62919634
Ze vraj DM Golden Circle tickets pre Twickenham, London @ pre-sale boli za £140, dalsi den boli za £240, v Sobotu za £260 a dnes za £290.
Ma tu niekto skusenost s tym v UK momentalne?
Dik za zdielanie
tommy
109 10. október 2022 o 15:37
No, ja som v spore s jednou rakúskou agentúrou kvôli (opätovne) zrušenému koncertu spred dvoch rokov (nie DM, ale iný umelec) a poviem Vám, že je to na dlhé lakte… Už to de facto riešim právnou cestou, v januári 2023 by mi mali vyplatiť vstupné, tak uvidím… Stále žiadam vyššiu sumu ako náhradu škody, ale je to boj… Som realista (mierny pesimista)... Nakoniec budem rád, ak splnia to, čo som im poukázal… Kašlať na úroky, infláciu a iné straty… Takže Vám držím palce… :(
ViolateYou
110 10. október 2022 o 17:01
Nikdy by som nekupoval od cudzieho cloveka e-ticket klasickou formou. Ak ste nezohnali na DM listky, ktore ste chceli este to nie je stratene. Odporucam stranku Ticketswap co je asi najbezpecnejsia kupa a predaj e-ticketov na podujatia.
Hned ako listok kupite od predajcu, stranka vygeneruje novy ciarovy kod cize predajca by sa uz s povodnym listkom (povodnym ciarovym kodom) na koncert nedostal aj keby chcel.
Dokonca to vie byt v niektorych pripadoch lepsia volba na kupu. Z pohladu kupujuceho som kupil listok o niekolko desiatok eur lacnejsie - den pred podujatim (treba to vycihat, vela ludi na poslednu chvilu meni plany). Uz som tam listok aj predaval a tiez nebol problem..
Su tam poplatky. Ak kupis listok za 100€ a za 100€ ho chces predat - tak ano, predas ho, ale realne dostanes menej. Je to sluzba ako kazda ina.
Ja som tuto apku spoznal nahodou ked som si omylom kupil listok na zly festivalovy den a potreboval som sa toho hnusneho listka zbavit :D v zivote by som nepredaval e-ticket hocikomu cudziemu aj ked nie som ziadny podvodnik/spekulant, cize som musel najst nejaku cestu.
ViolateYou
111 10. október 2022 o 17:03
ked uz tu robim promo tak nech sa paci.
https://www.ticketswap.com/how-does-it-work
lili ruza
112 10. október 2022 o 17:11
Aktuálne sa dá kúpiť FOS
radoo
113 10. október 2022 o 20:34
@lili ruza [#112]: bud navysuju kapacity aby sme sa tam tlacili ako sardinky,alebo ako som predpokladal manipuluju,aby zaplnili horsie sektory.
LeoDM
114 10. október 2022 o 20:44
@lili ruza srdecne ti dakujem!!! vdaka tvojmu komentu mam listok do FOS, mas u mna drink na afterke
lili ruza
115 10. október 2022 o 21:01
Gabriel
116 10. október 2022 o 22:08
Co sa tyka predaja vstupeniek, prosim nekonspirujte.
7.10. (resp. 6.10) islo do predaja 90% vstupeniek. Zbytok je zatial rezervovany z rozlicnych dovodov. Cast je pomaly uvolnovana kvoli boju s priekupnikmi po vzore Ticketmaster, cast pojde do predaja, ked bude jasna konstrukcna specifikacia podia a zvukovej veze.
Dnes isla do predaja napr. cast vstupeniek FOS a nieco na tribunach. Ak bude nejaka sekcia dedinitivne vypredana, dam to tu na web. Zatial je vypredana definitivne FOS Early Entry, ale overim to.
kikinkadm
117 10. október 2022 o 22:31
tak som si vydychol nahodou som kukol a kupil FOS jeden listok uz som spokojny
)
remix
118 10. október 2022 o 23:05
Áno cca na obed pustili, žena mi volala a kúpila tiež FOS, ja som bol na cestách, lepšie sedenie už nieje ale pozerám FOS ešte stále je :D
vďaka za 2-vlnu…
toxto777
119 11. október 2022 o 06:37
FOS v predaji…
nothing
120 11. október 2022 o 08:59
Tento rok som bol na Red Hot Chili Peppers na tomto istom štadióne a mal som FOS. A keď som potom videl fotky, tak plocha na státie a FOS bola rozdelená skoro na polovicu.
Už to nie je exluzivita ako kedysi, že FOS bolo pre zopár štastlivcov a zbytok bolo klasické státie. Takže kľudne sa môžu hrať s veľkosťou FOS a keď je záujem, prečo nepredať zopár drahších lístkov do FOS ako na obyčajné státie…
remix
121 11. október 2022 o 09:26
Hmm, akurát keď prídeš neskoro tak v A-čku budeš zhruba vo štvrtine od pódia a v B-čku možno na konci štadióna ak to celé zaplnia…
Podľa mňa sa oplatí priplatiť cca 20ečiek ak ešte FOS je…
Dusan
122 11. október 2022 o 12:53
12 rada v sektore b105 za 175 eur
no nekúp to… fakt je, že lepšie ako od priekupníka za tú istú cenu.
remix
123 11. október 2022 o 13:38
To áno, nakaždý prípad je to lepšie ako cez známu inzerciu ... tam jeden “Slovák” ktorý sa volal každé 2 dni ináč a býval zakaždým v inom okrese ponúkal “svoje” online lístky za platbu vopred na Litevský účet ...
Inzerát už nieje bol nahlásený a nateraz vymazaný adminom…
Liba
124 12. október 2022 o 09:53
....ako to bude s parkovaním? Čo som pozerala, tak v podzemke NFS je 996 miest. Kto prvý príde, ten zaparkuje?
V BA je už parkovanie na rezidentské karty, nie?
Liba
125 12. október 2022 o 10:08
@Gabriel: tribúny vidím ako definitívne vypredané, všetky.
Dusan
126 12. október 2022 o 12:44
Nie, jedno miesto na B103
a potom tie drahé na B105
giggs11
127 12. október 2022 o 13:44
Bol som na Slipknote v Blave a parkoval som pri kauflande,co je pri stadione interu,tam je velke parkovisko,5 eciek som tusim platil aje to na skok od stadiona
dvd18
128 13. október 2022 o 14:55
Akurat som pozeral dostupnost listkov na sedenie, zrazu sektor b105 co bol povodne od spustenia predaja ultra rychlo vypredany je znova dostupny… samozrejme vsak uz nie za 78 ako bolo povodne sedenie, ale uz za 180 a miest je hadadej… vyzera to tak, ze ak sa tieto miesta vobec predaju, v sektoroch blizsie k podiu budu sediet turisti a kravataci a skalni budu zase v ofsajde na druhom konci stadiona… ta super proklientska firma predavajuca tickety zrejme stale nema dost a asi si zaumienila, ze z tohto koncertu vytrieska minimalne milion v cistom ...nehovoriac o nezmyselnom poplatku 2e za to, ze si este kupujuci listok vytlaci doma, zevraj archivacny poplatok (pritom na vstup v 21. storoci staci iba mobil s qr kodom). Ale ked bol covid tak za zruseny koncert lucie clovek cakal vyse 15 mesiacov kym sa uracili vratit peniaze a to az po vyziadani! Ten svet sa fakt uz na kravsku ... obracia, bohuzial
radoo
129 13. október 2022 o 17:59
FOS stale dostupne.oni naozaj tu barieru posunuli do polky stadiona.
nord
130 14. október 2022 o 08:55
Los Angeles: 2147 USD - sedenie v blocku priamo pred stage))) (Ticketmaster)
https://www.ticketmaster.com/depeche-mode-memento-mori-tour-inglewood-california-03-28-2023/event/09005D3D32F38269
Dynamic pricing v tom najlepsom)))))
NY 2295 USD - sedenie v blocku priamo pred stage (Ticketmaster)
Las Vegas - by sa este dalo zvladnut, cez AXS.com
4251.86 USD v prvej rade v strednom bloku pre NY show
Ondra.chlebis
131 23. október 2022 o 08:37
Nabízím k prodeji 3 lístky na Depeche Mode Bratislava 28.5.2023 na stání do sektoru B. Původní cena 68 E, prodám za 62 E, případně ekvivalent v českých korunách.
Možné zaslání poštou (mailem), předání v Ostravě, nebo v Trnavě
Případně vyměním za lístky do Prahy, koncertu se z důvodu vlastního sportovního klání nemohu zúčastnit
Tel. 737 811 494, mail: .(Pre zobrazenie tejto e-mailovej adresy musíte mať zapnutý JavaScript)
lili ruza
132 15. november 2022 o 07:41
Tak už je v predaji aj sektor B106. Takže to nebolo vypredané v predpredaji. Ale je zaujímavé, že vstupenky do sektorov B105 a B106 sa predávajú po 195Eur. Za sumu, ktorá nebola a nie je v cenách (zónach), ktoré boli zverejnené.
lili ruza
133 21. november 2022 o 10:19
Aktuálne sektor B106 po 200€!
peto
134 21. november 2022 o 16:55
Sak to jak zadarmo…..
Gabriel
135 24. november 2022 o 15:04
Kto nestihol nákup vstupeniek na Depeche Mode v Bratislave 28.5.2023, dnes ide do predaja dalších 1000 kúskov pod pódium (FOS). Zdroj: usporiadateľ koncertu
Kesko7
136 25. november 2022 o 10:31
Vie niekto či bude státie pod pódiom FRONT OF STAGE EARLY ENTRY nejak oddelené od ostatného státia ?
Ďakujem
angel
137 13. február 2023 o 16:26
Dobrý deň. Neviete, ci sa dajú ešte niekde kúpiť vstupenky na koncert v Bratislave. Diki