Depeche Mode (party) V Košiciach - recenzia

V dnešnom pop- premedializovanom svete človek doslova pri čítaní dennej tlače čaká, kto na neho zaútočí". O Depeche Mode to neplatí. Pravdou je, že informácie o tejto všestrannej skupine treba poctivo vyhľadávať.

Miesto konania: KD Jánošík, Košice
Dátum: 20.10.2001
Vstupné: 70,-

DEJ:
Októbrová akcia slávila hojný počet, čo by sa dalo zaznamenať ako +, ale ostaňme len pri dalo,... okolo 1 hodiny ráno ľudí z parketu záhadne ubúdalo... Atmosféra si zachovala svoj status. V tento deň pochmúrne myšlienky nemali šancu, s výnimkou na pár incidentov a notorických ,,naliatych" depešákov D. Organizátori vypustili plán videoprojekcia, čo urobili naozaj dobre, pretože, kto ju zažil posledných pár akcií, musí uznať, že nebola dokonalá. Tentoraz, dej bol obohatený o tombolu. O tom radšej potom. Alebo, len dodám, že najbližšie by mohla byť lepšie domyslená. Celkovým dojmom sa celý večer niesol v duchu - post koncertu v Prahe, o čom svedčili prevažne hrávané live verzie z ,,exciter tour".
Okrem DM boli dlhé!!! (nebolo to už dávno) pasáže pritvrdených skupín, ako Rammstein, Oceán, obľúbenci depešákov, košický Black Rose + klasický zbytok.

KLADY:
Prvé prekvapenie, ktoré udrelo do očí, bola nečakaná výzdoba klubu a efektívne osvetlenie. (vybodlo sa na to, až ku koncu)
K zostave playlistu všetka česť. Už naozaj dávno nebolo, že zaznelo takmer všetko.
Ako som už spomenula, dominovali zaujímavé live verzie z,, ecxiter tour", kvalitne zaznamenané z Los Angeles a poniektoré aj z Prahy. (perfektné Black Celebration, Breathe...). Zaznelo niekoľko cover verzií z Counterfeitu, dlho nehratá Insight... jedným slovom z každého albumu niečo..( neodpustím si pochvalu na chaotickú "Never Let Me Down Again" B verzie singlov, boli takisto hraté, len čo ak by boli púšťané aj staré B- skladby???

ZÁPORY:
Tentoraz toho bude menej:
V prvom rade, možno by to uvítali alebo potvrdili viacerí, bol dusný, vydýchaný vzduch. Nečudujem sa, že veľa ľudí sa "spratalo" už o pol noci... Ďalšia slabá stránka bola v mixáži. Žiaľ tentoraz to nevyšlo... Condemnation sa 1 pasáž zopakovala 3x a vzápätí, keď to už vyzeralo sľubne do nej sa "zamiešala" Question of time. The Cure bol mizerne slabo púšťaný, smola pre toho, kto prišiel aj kvôli tomu. )))) Ako vždy "Friday I 'm in love" a dlho nehratá "Just like heaven"

DLŽKA:
nezmenená.

VERDIKT: