Videoklip k singlu Hole to Feed

Oficiálna stránka kapely zverejnila videoklip k tretiemu singlu z albumu Sounds Of The Universe - Hole to Feed.

Názory Devotees (115)

Gabriel

 1    25. september 2009 o 20:05

Az pri tomto klipe som si uvedomil, aky moze byt pohlad na “bozkavajucich sa” nechutny :( Dakujem, viac neprosim. Nebudem za tymto klipom radsej ani hladat “umenie”.

kamil d.m

 2    25. september 2009 o 20:25

No celkem šok grin ale tak nechutné jako Gaba bych to neviděl….asi si budeme muset zvyknout na čím dal více podivnější videa d.m Po Wrongu nejlepší skladba na albu…

Blanche

 3    25. september 2009 o 20:29

Formou strihania a výberu scén, farebných záberov bozkávajúcich sa ľudí a štýlom prenesenia nepochopeného významu interiérno-externého priestoru, akým bolo toto video natočené mi to pripomína zmesku Freelove + It’s no Good +  I feel loved..Možno tam hladal autor inšpiráciu…:D

Mne sa ten klip náhodou pozdáva, niežeby som naň vyčkávala pred telkou, kedy ho pustia, ale vzhľadom k tomu, že chlapci sú na turné a biznis sa robí aj v natáčaní  klipov, tak sa mi to vzdá v pohode. DM a stále niečo nepochopené skrátka patria k sebe smile

Kikero

 4    25. september 2009 o 20:33

boze to je nechutna, nevkusna, stupidita…ide to s nimi dolu vodou cim dalej tym viac…
btw.:  nemal byt singel v EU Fragile Tension? kde je teda to video??? alebo uz jebu na to a video ku fragile ani nebude…..uz ma nic neprekvapi…ani na koncert sa mi v zime nechce ist :( to je uz velka kriza

little_sheep

 5    25. september 2009 o 20:39

aj mne to hned pripomenulo freelove, ale ten je oproti tomuto tu na oscara. proste zle zle zle… ignorujem tento klip, “skutok sa nestal”, pre mna ako keby klip k HTF neexistoval…

little_sheep

 6    25. september 2009 o 20:46

teda myslela som skor klip k i feel loved… no som trochu mimo…

Paloq2

 7    25. september 2009 o 20:50

Ved tento klip snád ani nemôžu bežne dávať v tv či áno? V podstate to nie je až tak zlé ako tu všetci píšete,treba sa na to pozerať trošku s nadľadom. Ale nepáči sa mi že DM v klipoch nehrajú.

dvestotri

 8    25. september 2009 o 20:56

Chalani maju asi videa na haku vid wrong a peace. Dokazuju, ze videa su uz naozaj asi zbytocne. Mne osobne je jedno ake video ma skladba. Hudobne stale maju co povedat a to je najdolezitejsie.

jozef

 9    25. september 2009 o 21:03

Nebyť tam toho bozkávacieho motívu, tak docela dobrý klip. Chlapci nám chcú nejako v poslednej dobe šokovať, viď videoprojekcia k Strangelove. Alebo žeby to bola v oboch prípadoch paródia na sexuálne klišé vo filmoch. Potom troška extrémnou formou, ale o tomto pochybujem. Ktovie, čo by natočil Anton. No nedalo mi ho spomenúť, keďže s DM je stále spätý. Len dúfam, že nabudúce to nebude o psích výkaloch. K SOTU bol najlepším klipom Peace.

Jarik

 10    25. september 2009 o 21:28

To snad ani nie je mozne!!! STRASNEEEEEEEEEEE A OTRASNEEEEEEEEEEEEEE!

JAs

 11    25. september 2009 o 21:36

tieto nové klipy fakt stoja zaprd…....sa to ani zdaleka nedá porovnať z predošlými :(

Radbuza

 12    25. september 2009 o 21:46

Tak to je první klip,co jsem ani nedokoukal….  Co bude příště? Detailní záběry na holé prdele? Pěkně anální otvůrky zblízka? Třeba nám příště ukážou, jak lidi kakají?

No, nečekal jsem nic převratného, čekal jsem podobnou blbost, takže šokovaný nejsem…. 

Jen jsem se řezal jak blázen,jak je to hloupé a debilní....  V tomhle umění snad nikdo ani hledat nemůže….  grin)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

alf951

 13    25. september 2009 o 21:48

Bože to je hnus

dvd18

 14    25. september 2009 o 21:57

...dufam, ze zo SOTU uz nevydaju ziaden klip! ...od wrong to ide strmhlav dolu ...pripomina mi to “klipy” z cias 81-83 (ked v klipoch robili reziserom zo seba blbeckov) v modernom sate ...bohuzial (alebo chvalabohu) sa v tych novych uz chalani ani neukazuju

Dusan

 15    25. september 2009 o 22:20

Ach jáááááááj toto snáď nie je ani pravda… to nemôžu myslieť vážne! Neviem čo tým sledujú... asi nič, nemá zmysel sa nad tým ani zamýšľať, asi na to úplne kašlú a ak nie, tak je to jedno sklamanie za druhým a všetky klipy zo sotu radšej nech vyhodia do povetria. Na taký hnus, nevkus, shit a lacné nápady, možno drzo predostierané, že sa tým chcelo niečo povedať, sa nedá pozerať. Tak ako som si po wrong povedal, že už v živote si ten klip nepustím, tak to platí aj pre tento prípad…

scott

 16    25. september 2009 o 22:23

Myslím že éra dobrých videoklipov skončila nielen u DM. Čo sa dá robiť 90 roky už boli

marjon

 17    25. september 2009 o 22:29

tak to cumim ako pero z gaucu…...to co je????? na prvy pohlad pre mna negustiozne…..tolko jazykov som pokope este nevidel

chmelko

 18    25. september 2009 o 22:33

pýtam sa, kam až zajdu?...som sklamany, niesom puritan, nevadí mi v podstate nič, ale tento klip mi ani nič nepovedal..a to, že sa ani na sek.neukazali..existuje vobec ešte klip kde by neboli ani na chvilu?
kde su klipy z dob music for the massses, violator a sofad?? :-(

kikINkaDM

 19    25. september 2009 o 22:49

jeden za druhym kazdy prispevok a ludia zhrozeni; ludia vy sa nedokazete pozerat ani na seba a stale cakate to iste na ciernobielom pozadi iduceho chlapika s kockou na hlave a pripadne gitarou kamsi do pola .... tento klip je cekom fajn urcite zaujimavejsi ako peace nie az tak dobry ako wrong , je problem ked sa ludia nedokazu pozriet na normalne ludske zalezitosti…. kam ten svet speje

Radbuza

 20    25. september 2009 o 22:55

chmelko,
já miluju i klipy z Ultra….  Useless je můj TOP klip….

Tadytyhle blbce k režii vybírá Dave, měl by se zamyslet nad tím, jestli lidi sdílejí jeho názor na vizuální stránku DM klipů...

Jen tak přemýšlím, jestli v tom není nějaká symbolika,že se DM už skoro vůbec neukazují v klipech…

Kdyby vyšel singl Corrupted s tím klipem, co tu je, byl bych neskonale šťasten, ale mám zlé tušení, že je to pro Davea slabota a budeme brzy obdařeni zase nějakou fekálií... 

Fragile Tension - co k tomu dát za klip? Ááááá, už vím, pán nebo lépe slečna bude mít neustále pnutí - bude se jí chtít na záchod, budou velmi detailní záběry na její zadek v sukni, bude se svíjet a na konci klipu si sedne na mísu a pořádně si odprdne a záběr končí na její spokojené tváři - takže tu máme takový depešácký happyend….  grin)))

Přátelé, omlouvám se, asi mi už z toho hrabe, ale tohle si songy DM prostě nezaslouží - takovou stupidní a nekvalitní vizualizaci jejich písní....  :-((((((

Radbuza

 21    25. september 2009 o 23:02

kikINkaDM,
jasně,líbát se s hořčicí na puse je úplně normální...  Já to dělám pořád…  grin))))))

Ono, sedět na záchodě,prdět a kadit je taky taková lidská záležitost….

Klip má být takový, aby třeba šokoval nebo něco evokoval, případně se na něj dobře koukalo…  U mě to nesplňuje žádný požadavek!!!!  A to se mi dosud všechny klipy kromě Martyr líbily !!!  Některé více, některé méně, ale tohle je přímo jen odporné....  Nechutné a bez děje…. 

Teď jsem naopak velice rád, že tam DM nejsou ani na vteřinku….

Dusan

 22    25. september 2009 o 23:06

No to by bola paráda… na čiernobielom pozadí chlapík s gitarou idúci kamsi do pola…. grin
Normálne ľudské záležitosti… áno súhlasím, ale predsa, ak by sme nestanovili hranice, tak sa nám to zleje všetko dohromady a prestaneme vnímať rozdiely, ako napríklad vkus od nevkusu, krásu od nechutnosti…

jeanmichel

 23    25. september 2009 o 23:09

čakal som všeličo po Peace,ale z tohoto šom šokovaný.Na prvý krát ma nechytil ten klip,ale šokoval.

SUBhuman

 24    25. september 2009 o 23:15

odpad, hnus, fekal, odpor, to vsetko som citil pri pozerani tohto “klipu”. len som nejak necitil tu love, to share a ze sme here…

Light

 25    25. september 2009 o 23:24

Nic som neocakaval a vobec ma to neprekvapilo, nesokovalo, aj ked ani nepotesilo.

Vsetkym zarmutencom, som nasiel toto:

http://www.youtube.com/watch?v=l0gtxTa9vhU&feature=related

Mozno uz toto by bolo lepsie, ako to, co je. wink

Light

 26    25. september 2009 o 23:36

No, uz je vonku aj video ku piesni Perfect. smile

http://www.youtube.com/watch?v=2e6OoeY1X8c

Nechcem odbacat od temy, ale aj tam sa lizu, tak som si myslel, ze by sa to sem mohlo hodit. wink

majojo

 27    25. september 2009 o 23:39

No PEACE sa mi zdal totalne nanic klip - o nicom ........... Ale totalne na nic je asi tento vytvor . Ako som uz pisal davnejsie - na co by som si mal vobec aj kupovat klip akym je PEACE ? ..... a teraz sa sam seba pytam to iste znova , ibaze desatkrat tolko .
Wrong sa mne osobne paci / klip /  , ale toto su uz vytvory daleko za hranicou stupidity a debility . Je sranda , ze pri par zaberoch som doslova a dopismena odvratil hlavu , lebo mi to prislo skratka nechutne .
CHlapci su uz asi ozaj mimo normal svet ................. ja skratka neviem , fakt neviem , co im tak lezie na hlavicky .................
.............. bolii ma srdce , ale SKODA prevelika ich je . Na skladby uz som si aj zvykol a teraz to klincuju takymito vytvormi ............ hmm sakra .

Gabriel

 28    25. september 2009 o 23:41

@Light: k videu Perfect. je to fan vyroba, konkretne z madarska. Nema to nic spolocne s DM.

Tomasito

 29    25. september 2009 o 23:59

Zle - velmi zle tu nejde ani o tie jazyky a nechutne sceny, ale posledne klipy su strasne plytke / bez napadu / ziadna kamera / strih / farba - vsetko, vsetko je zle.
Nechapem to, ale vyzera to ako keby to robili celkom zamerne, alebo totalne na to kaslali - inak si to neviem vysvetlit.
Video by malo sediet s hudbou a popripade s textom, ale posledne pociny kapely su zbytocne hodnotit - ani by som sa pod ne nepodpisal. Nicia si meno DM (ako som spomenul - zamerne, alebo nahodou)
Je to skoda, ale bohuzial si budeme pustat dokola starsie kusy.

Prajem pekny vecer

Monghi

 30    26. september 2009 o 00:42

nuda, ako absolutna vacsina natocenych klipov vacsiny kapiel v poslednej dekade… umenie uz davno nie je umenim, pretoze sa stalo obycajny masovym produktom, prefabrikatom pre to more hudobnych TV stanic… videoklip sam o sebe ako format je uplne zbytocny, to tvrdim uz roky… a ze sa samotni DM v klipoch uz ani neobjavuju, to im len schvalujem. Myslim, ze pochopili, ze uz maju svoj vek… ak uz klip k singlu, tak len live z koncertu, taky klip bude mat vzdy stavu!!!

Jarik

 31    26. september 2009 o 00:58

Dovolim si tvrdit ze toto “video” bude horucim kandidatom na najhorise hudobne video roku ak nie desatrocia grin

Notik

 32    26. september 2009 o 07:08

mne to pripada ako travestity show, somarina na ntu , do hviezdnej roty k Haberovy,  odpad , uz ziadne bezduche klipy , protestujem

kamil d.m

 33    26. september 2009 o 07:10

Substance242:Souhlas,taky mě napadl nový klip Rammsteinu grin to je teprve mazec!Tak se na něj mrkněte a řeknete si ,že Hole To Feed je ještě zlatý grin Peace jsem viděl 2 krát a stačilo.Hole To Feed se asi do tv nedostane.

http://visit-x.net/rammstein/

Zana

 34    26. september 2009 o 08:59

Tiez som videla klip od Rammsteinu,  ale u nich mi to pride normalne, maju viac ,,sokujucich” klipov aj ked sa na tento posledny asi ziadny doposial nechytal…  Ale Rammstein je predsa o inom. Ich muzika, ktora je viac menej stale o tom istom a sokujuce klipy patria k sebe. Ale DM? To je predsa ina kapitola. A preto mi klipy k albumu SOTU nerezu.  U DM je v tvorbe vzdy posun k niecomu novemu, progresivny pristup. Tu je tiez posun v tvorbe klipov , ale tak nevnimam to ako posun k niecomu lepsiemu.  Posunuli sa, to ano, oslovili reziserov, mladych tvorcov s inovativnym pristupom. A vysledok?  Klip Wrong   bol svojim spôsobom zaujimavy, ale pustila som si ho 2 x a viac nemusim, aj ked WRONG je skvela pesnicka a milujem ju. Peace ma totalne sklamal, nuda…  Zachranila to zasa pesnicka, ktora ma vdaka koncertnemu prevedeniu oslovila a patri medzi moje oblubene. Toto som dopozerala s miernym pocitom nevolnosti a zistenim, ze si to uz nepozriem. To uz radsej projekciu k Strangelove, tu som si na oboch koncertoch, ktore som tento rok videla vyslovene uzila.  Pri kazdom albume DM ma nejaky klip chytil za srdce , ale o klipoch k SOTU sa to fakt   povedat neda.

Livec

 35    26. september 2009 o 09:19

Já jsem se u toho klipu zasmál…:-) Ta tlustá baba a pak hořčice…:-))) Trošku se nad to povzneste, inženýři…

Zuzike8

 36    26. september 2009 o 09:40

cista tagedia toto.. :(

scott

 37    26. september 2009 o 10:24

Mám pocit že DM sa vrátili k nevkusu ako na začiatku svojej kariéri. Vážnosti bolo zrejme dosť,tak chcú byť takí happy a sebaironickí. Dosť bolo čierneho kultu už sme zrelí páni

Martyr

 38    26. september 2009 o 11:43

Stále akosi neviem pochopiť , čo týmto klipom chcel autor povedať. Do istej miery chápem , že snažili šokovať ale to sa dá aj iným spôsobom. Toto fakt nemá nič s umením. Klipy DM sa väčšinou delia na zlé , dobré a potom sú tu ešte tie čo robil Anton . Tento klip je samo o sebe kategória. Myslím si , že týmto už na dno klesli a už to snáď bude len lepšie.

Palko

 39    26. september 2009 o 13:05

No to je pekne trápna klip.
Freelove2

12Ronny12

 40    26. september 2009 o 13:25

pre boha ziveho a toto je co? si snad robia srandu…to je horsie jak nejake raperske video, nehorazna traparen…tomu co to robil by mal nekdo dat po hube nech sa spamata

12Ronny12

 41    26. september 2009 o 13:28

ale k niecomu to je predsa len dobre, po vcerajsku mi je jaksik zle a vdaka tomuto sa mozem ist vyblvat…

depesanda101

 42    26. september 2009 o 13:39

Tento výtvor má niesť meno Depeche Mode? Kde ten depeš speje…  :(

Roman

 43    26. september 2009 o 14:19

Aspon to vyriesilo zahadu o tom co mysleli lidia z Home ze tento klip nema s DM nic spolocne.

dulus

 44    26. september 2009 o 14:24

No tento bordel asi v TV davat nebudu a pustia skor ten live zostrih.

Jakub73

 45    26. september 2009 o 14:24

Mně už nic nepřekvapí...naprosto nevhodnej výběr písničky pro singl (jen proto, že je spoluautorem Dave s největší pravděpodobností)...Evropa jde zase s něčím jiným než Amerika…od začátku tvrdím, že SOTU nemá kromě Wrong a In Sympathy skladbu se singlovým potenciálem.
Kdyby ta písnička měla ale hitové ambice, MTV by jí možná pouštěla právě proto, že v ní nefiguruje kapela. Hudební TV stanice jsou zaměřeny na tenagery…nechtějí pouštět klipy, kde hrají padesátiletý chlapíci. Vždyť i ve Wrong se kapela jen mihne.
Trochu mi to připomína New Order - Crystal. Kde místo pupkatého Barneyho a Hooka hraje fiktivní kapela složená z mladých krasavců. Spousta mladých lidí si tehdy myslela, že se jedná o skutečnou kapelu…Jenže na rozdíl od Hole To Feed byla Crystal hitovka.

Jakub73

 46    26. september 2009 o 14:30

Jeden z herců, kteří v klipu účinkovali, dal na youtube krátké video z natáčení : http://www.youtube.com/watch?v=iOiFnXR9T38
Je tam diskuse, kde někdo píše:
It was written / directed by Eric Wareheim of the “Tim and Eric Awesome Show. Great Job!”. If youre familiar with that show, then you get it. Its supposed to be a joke.

Takže vzhledem k tomu, kde žijeme, nám uniká důvod, proč je ten klip takovej, jakej je…

frankie

 47    26. september 2009 o 15:22

no neviem, je to uplne odveci… je to brak

marcel

 48    26. september 2009 o 16:08

Myslím, že všechno souvisí se vším. V dnešní době udělat kvalitní vizuální klip znamená vynaložit hodně energie, času a v neposlední řadě hlavně peněz. A co z toho, když to vlastně vůbec nic nepřinese, všechno se již před oficiálním vydáním objevuje na netu kde si to každý nemravně přehraje stejně tak jako samotnou hudbu. Myslím, že tato vizuální stránka spíš reflektuje postoj na stav společnosti a její chování vůči jakékoliv tvorbě a nerespektování duševního vlastnictví.
Vždyť si jen stačí uvědomit fakt, že kapela musí skoro rok objíždět křížem krážem celou zeměkouli aby něco vydělala. Netvrdím, že to dělají neradi nicméně mě nikdo nevymluví, že chlápci skoro v 55 jsou natolik nažhaveni do tak náročné aktivity po skoro 40 leté kariéře. Prostě doba stojí v jistém ohledu za ho… a i to se dá promítnout do vizuálního pojetí a vyjádření.

marcel

 49    26. september 2009 o 16:14

omluva za ty počty, o 10 let to snižuji, tím klipem jsem taky skoro o 10 let zestárnul vyděšením:)

ROBOTER

 50    26. september 2009 o 17:51

No ty vole! Tak tento snímeček je velmi - jak bych to řekl - nedepešácký? Popravdě nevím co si myslet o konceptu videoklipů z posledního alba, které vyprávějí nějaký příběh a ve kterých je totální absence členů skupiny. Videoklip k Peace je super, k Wrong je dobrý, a na tohleto se budu muset asi ještě párkrát kouknout, než se nějak vyjádřím.

edko

 51    26. september 2009 o 18:23

mam napad…nabuduce rovno hardcore porno
jaaaaaaj, velmi som sklamany.
pekny den.
ps: idem si pustit violator…

frankie

 52    26. september 2009 o 20:52

menim svoj nazor, po viacerych pozretiach mi to pride vtipne, drze a originalne… ziadny podobny klip som nikdy nevidel

Catherine_sk

 53    26. september 2009 o 21:01

No… Myslim, ze na chut tomuto klipu asi nepridem ani po desiatom jeho vzhliadnuti… Skoda tej “sokovej terapie”.

jozef

 54    26. september 2009 o 22:20

Najprv mi u starých antonových klipov vadilo to zrnenie, alebo vlastne, to, že DM vtedy nenatáčali tie hladké videoklipy, no neskôr som tomu došiel na chuť. Človek vždy z napatím čakal s čím prídu a nesklamal sa. Potom počas obdobia Ultry začali točiť klišé klipy ako Home, neskôr sa začali objavovať efekty ako v Only when I lose myself ako auto zavesené nad cestou. Toto boli už neantonovské videá. Ale nejako sa to dalo prežuť. Pri Wrong si človek povedal, že toto hororové klišé, no dosť silné kafé. S klipom k Peace sa vrátili k prirodzenosti a jednoduchosti a pri začiatku klipu k Hole to feed si človek myslel, že sa k tomu vracajú opäť, lenže potom sa objavili neprirodzené jazyky a mnohí fanúšikovia vracajú. To už inak mohli dať nejakú slide show, tak ako na youtube, alebo obal k albumu, ktorý by nechali ako jeden záber počas Hole to feed. Aj Warhol by závidel so svojím šesť hodinovým spánkom. To MGMT majú k the youth od režiséra k Hole to feed lepšie video.

Dimo

 55    26. september 2009 o 22:24

Tenle klip je naprostá a totální sračka.

Klip může být šokující, odvážný apod., ale pokud to má opodstatnění a nápad. Tohle nemá nápad, je to plytké, dělané jen pro tu obscénost.

Chápu, že Anton klipy točit nechce, že se vyčerpal a že klipy jako on nikdo dělat nebude. Ale přeci existují jiní dobří režiséři - viz Wrong.

Jediné dva klipy, které od dob Exciteru stály za to, byly Suffer well a Wrong. Jinak nula.

kronos

 56    26. september 2009 o 23:26

super klip smile
corbijna som mal velmi rad ale zacal sa tocit v jednej kapuste a variroval v podstate stale to iste.. myslim si ze 20 rokov to stacilo…
som rad ze to nestagnuje.  dobry klip. podstatne lepsi ako predosli… peace.

Night

 57    27. september 2009 o 00:49

Najprv nemý úžas, potom des a znechutenie ......no comment…..

Ani som to nemohla dopozerať, len som si to preklikala do konca.
Tak toto fakt nemusím….Hole to Feed je podľa mňa úžasná pieseň, stále mám v pamäti, ako som si na ňu v Blave riadne zaskákala….tento klip - už nikdy viac, musím rýchlo zabudnúť na to, čo som videla….pekný večer všetkým….grin

ROBOTER

 58    27. september 2009 o 00:51

Kdybych měl vypsat několik svých oblíbených a neoblíbených videoklipů od DM od dob Ultra, byly by to asi následující:
Oblíbené: Barrel of a Gun, Precious, Suffer Well, Peace
Neoblíbené: Home, Only When…, všechno z Exciteru, ale opravdu vše, Martyr ;o), Wrong, a toto :o)
Only When I Lose Myself je sice umělecky dosti klišé, ale nějak se mi k tomu songu hodí... hlavně ty barvy jakoby přes černé brýle, nevím no.
No a samozřejmě nejlepší klipy jsou k albům z let 1982 až 1985, to jsou sady ;o)

Dimo

 59    27. september 2009 o 01:10

Video k Home je rozhodně jedno z nejlepších vůbec.

somebody

 60    27. september 2009 o 05:41

toto si viackrat asi nepustim. Horcicu tiez isty cas jest nebudem.

Tento klip by mohol nanajvys nejakych homosexualov, transvestitov a humusakov oslovit…

molon

 61    27. september 2009 o 08:22

...hezsssky…čo dodať - všetko ste tu už napísali…snáď ak niekomu chýba “hardcore”, tak nech si pustí nový Rammstein - to je výborný clip, hlavne tá necenzúrovaná verzia

frankie

 62    27. september 2009 o 09:37

Tu je nejaky fan zostrih true blood s hole to feed: http://www.youtube.com/watch?v=VsN3STZZ-rc celkom zaujimave

DanaM

 63    27. september 2009 o 10:52

akozeeeeee…fuj, ze zle..na zaciatku som si pomyslela, ze pojde o dake travesti….. smile
pocit, ktory zanechal vo mne novy klip DM - je len hnus… nie som ziadna puritanka alebo co…ale toto je nechutny shit! pasaz s hotdogom a horcicou zagebrenou lizajucou sa zenskou ..hm. a uz si ho teda nepozriem, vsak naco!  mam rada DM - ale tento klip je krok mimo… preslap.

DanaM

 64    27. september 2009 o 12:21

zabudla som dodat - zo SOTU mam rada klip k Peace.. klip vystihol emocie v piesni.. Wrong beriem v pohode - samotna piesen nie je mojim favoritom zo SOTU. - ale oka. totok tu bolo vhodne tak skor pre Robbieho Williamsa a She is madona .alebo tak nejak. no uz som zvedava na Fragile Tension. smile smile

rogersofad

 65    27. september 2009 o 13:46

Tak nevím co k tomu říct. Jenom, že souhlasím se všema zapornýma příspěvkama. Je to fakt hnus a nevím co tím chtěl básník říct!!!! Ale už jsem si pomalu zvykl. Poslední dobou je to brak za brakem. Udělají lépe když nebudou nic točit. Jinak i celé Sotu u mně v žebříčku alb docela klesá. Už jsi to ani nepouštím. Ani mně nemrzí, že jsem nebyl ani na jednom koncertě. Všechny lupeny jsem prodal a to jich bylo!! Myslel jsem, že až dostanu znovu chuť tak si koupím lístek na nějaký  zimní koncert, ale s takovou chuť nikdy nedostanu. Takže universe tour je bez Rogersofada. Zlatý časy DM jsou nenávratně v prdeli!!!!!!!!!

geronimo

 66    27. september 2009 o 14:25

Na GRCANIE!!!!....Toto je to najhoršie, čím ma kedy DM prekvapili…skladba super, ale ten klip je odpad, hnus, septik!!!...Neviem, čo k tomu dodať - travesty kapela a oblizujúci sa ľudia…DM nemohli klesnúť hlbšie a zdá sa, že to najlepšie už DM majú naozaj za sebou!!!...čím ďalej, tým viac si myslím, že už by sa pomaly mohli pobrať do dôchodku, i keď ma to mrzí...

The Painkiller

 67    27. september 2009 o 14:33

Tak s takovouto prezentací to je (cílená) likvidace kultu Depeche Mode, velmi smutné...

Andy

 68    27. september 2009 o 16:04

ehm.. a toto je ako co? ako celkom sa mi zda, ze DM uz nejak stracaju kontrolu nad tym, co vypustia do sireho sveta… neviem, je toto DM? skor mi to pripomina len dajaky ” mozny projekt ” ako by mal videoklip vyzerat, ale toto vazne nie.. keby som to videl v telke bez zvuku, tak si pomyslim, aky idiot mohol natocit takyto klip k singlu a to som uz videl naozaj bohvie ake ” diela “.... bez ohladu aku to ma mat pointu, alebo ak sa to tak da nazvat myslim ze videoklip ma oslovit siroku verejnost a zaujat… ano, tento urcite zaujal, s tym ” hnusom ” alebo ako to nazvat… ak ciel DM a toho ” skveleho rezisera ” bolo zaujat tymto tak sa im to zdanlivo podarilo… ach boze… neviete kedy vyjde oficialny klip k Hole to Feed ? naozaj sa mi toto nezda… Ujo Corbijn, vrat sa prosim….!!!!!!

geronimo

 69    27. september 2009 o 16:44

Keď si porovnám klip napríklad k Stripped a k Hole to feed chce sa mi plakať...Ako to môže byť tá istá (úžasná) kapela???

Catherine_sk

 70    27. september 2009 o 17:46

Ja myslim, ze k tomuto klipu sa onedlho vyjadria aj oni sami. Je fakt, ze toto video posobi sokujuco na vsetkych, nieto este na nas “skalnych ortodoxnych”, ktori sme zvyknuti na nieco celkom ine… Myslim, ze nejake vyhlasenie urcite padne vzhladom k takej kritike… Nie je to vsak oficialny klip, takze… Dufam, ze ta oficialita uz bude vystihujucou k tak skvelej pesnicke ako je “Hole to Feed”. smile

Gabriel

 71    27. september 2009 o 17:59

@Catherine_sk: neviem ci som ta zle nepochopil, pretoze tvojim poslednym dvom vetam nerozumiem, ale toto je oficialny klip.

DanaM

 72    27. september 2009 o 18:09

Catherine, bohuzial je to oficialny klip….. radsej mohli spravit sutaz na klip pre mladych autorov a vysledok by bol iste lepsi smile

Catherine_sk

 73    27. september 2009 o 18:14

Cosi som citala a bolo tam pisane, ze toto nie je oficialnym klipom… Ale ako tak dalej hladam stranky, zda sa, ze je to skutocne tak ako pises… Uff…

Catherine_sk

 74    27. september 2009 o 18:30

Potom je uz hadam zbytocny akykolvek komentar… No… cim budeme prekvapeni nabuduce? smile

radevicz

 75    27. september 2009 o 20:57

Hole to Feed..to budou ústa.

geronimo

 76    27. september 2009 o 21:16

to RADEVICZ:
Veď to určite hej : “hole to feed” - “diera na kŕmenie” doslova:)...to ale neznamená, že z toho musia spraviť nechutný klip;)...

radevicz

 77    27. september 2009 o 21:30

To je ale potom hodně drsný text od Davida, to jsem nečekal..v podstatě sděluje, že když někoho získáš, znamená pro tebe jen další hladový krk..co už, Dm přece jen už nějaký ten pátek jedou v psychedelii..

radevicz

 78    27. september 2009 o 21:49

Video jde podle mého názoru hodně do hloubky, to co vidíš by tě asi nemělo odradit. Myslím že je to myšleno jako výsměch aktu líbání. Když si uvědomíš, kolik lidí se dokáže líbat jen tak, potom to nic neznamená.

Roman

 79    27. september 2009 o 22:27

Tu je zopar dalsich videi od Erica Wareheima. Oproti tomu prvemu je Hole to Feed este slusny klip.
http://www.timanderic.com/eric.html

Night

 80    27. september 2009 o 22:37

Des….,kde tento svet speje?....
Niektorým ľuďom by malo byť zakázané prezentovať svoju tvorbu!

radevicz

 81    27. september 2009 o 23:05

MGMT - The Youth se mi dost libi, dik za link.

rogersofad

 82    28. september 2009 o 08:03

A toto mám pustit své 5-leté dcerce která na DM vyrůstá.A co ji tak k tomu asi řeknu, až se mně zeptá - tati a to je jako co a o čem??.Tak to teda néé. Tento klip je tabu a budu rád když to dlouho neuvidí. Tolik hnusu je na světě a má nej. kapela ještě trochu toho hnusu přidá. Fakt nevím co tím DM sledují. Než další klip takový, tak to ať raději zabalí. A věnují se prospěšnějším věcím. Charitě a celkové situaci na naší zemegule. Jo aˇco řeknu Simonce k tomu klipu. Že tem pánom přeskočilo a půjdou se léčit.

kasty

 83    28. september 2009 o 08:04

Otrasné video

Gabriel

 84    28. september 2009 o 08:18

Dospel som k nazoru, ze bohuzial reziser videa si riesi cez “umenie” nejaky osobny problem. Nieco brutalnejsie z jeho tvorby:

http://www.dancefloordale.com/

Prvky, ktore najdete vo videu DM a ktore uz pouzil vo svojich predchadzajucich videach.
http://www.vimeo.com/5936810

Gabriel

 85    28. september 2009 o 08:21

A este jedno video: http://www.vimeo.com/1932058

Monghi

 86    28. september 2009 o 08:34

inak, prva “rough” verzia tohto songu bola aj tak lepsia, ako albumova…

lili ruza

 87    28. september 2009 o 08:38

...” A nebo byli inspirací fanoušci kapely Depeche Mode. Kteří, dost často, berou vše kolem kapely nesmírně vážně? Kapela zpívá: “Jsme zde, můžeme se milovat…” zpívá o “dalším prostoru (díře) k naplnění” a tak to ti fanoušci vezmou doslova, přesně jakto ten zpěvák v tričku Warm Leatherette, představující Gahana, zpívá. A kapela nechápe, co tou pouhou písní způsobili. Stojí, zírají a nechápou. Ten klip je zrcadlo fanouškům, kterým nevadí skoro 5 minut se líbající Gore v klipu Clean, ale už nejsou takový voyeristé, aby sledovali nechutné jazykové hrátky tlustých a bezzubých.

Není to povedený temný klip, je to žert. Je to vtípek. Utahování si z nekompromisních fanoušků a ti se pěkně chytili do pastičky “...

Gabriel

 88    28. september 2009 o 08:40

Pradoxne je to, ze scenzurovali videoprojekciu na turne k Strangelove, pretoze “maju deti atd.” a pritom dovolia vydat taketo video, ktore by malo skutocne nejaky drazdivy ci vzrusujuci sexualny prvok. Na rozdiel od videoprojekcie Strangelove si toto video ich deti mozu pozriet aj milionkrat na nete a bude sucastou ich historie vydavanej v buducnosti X krat na ich re-releasoch. Navyse, to co sa deje v klipe nie je ani bozkavanie.

Gabriel

 89    28. september 2009 o 08:52

@lili ruza: ano, to je uvaha z dm.cz. Otazkou ale je PRECO sa kapela zahrava s fanusikmi? preco sa im vysmieva? Preco ich sudi a snazi sa im takymto sposobom prehovorit do duse? Sucasna doba internetu priniesla moznost okamzitej odozvy na cokolvek, co sa udeje. Ludia ju vyuzivaju a prejavuju svoje pocity. DM tym vdaka internetu zistili, ze su popularnejsi nez si namyslali a uvedomovali kedykolvek pred 20-timi rokmi. Fakt, ze sa z DM stal pre mnohych fans fetis, nieco bez coho kazdy den nechcu fungovat je fakt. Prejavuju to predovsetkym na nete a povacsine iba nevinne pisanim do diskusii. Nie je to absolutne nic co by mohlo kapele ublizit. Ak fans toto video povazuju za zle, nepozru si ho uz. Ak kapela povazuje video za nastroj odoslania nejakeho odkazu fans, navyse ladeneho do minoritnych sex. praktik, potom nieco okolo kapely je nezdrave a povysenecke, co si nevazi tych, ktori z DM kult urobili a ktori ich dostali tam, kde teraz su.

Clean

 90    28. september 2009 o 09:01

Totalny odpad!!

lili ruza

 91    28. september 2009 o 09:03

Gabriel ...ja som sa dostal do stavu, ked uz vazne neviem co si mam o tom vsetkom mysliet. tu uvahu z dm.cz som tam dal preto, lebo to mi dava aspon aky-taky zmysel tohto klipu. ale ako pises Ty, ma to asi aj druhu stanku. mozno je uz v okoli kapely naozaj nieco nezdrave…

yo-yo

 92    28. september 2009 o 09:49

Preco ten klip beriete tak osobne? Preco by sa mali snazit zapasovat do vkusu fanusikov? O com by to potom bolo?
Klip vyvolal nebyvalu aktivitu tzv. DM fans. To je velmi pozitivne.
Video vnimam ako zrkadlo nastavene konzumnej spolocnosti, ktore je v urcitom zmysle infantilne a nechava sa krmit dusevnymi a materialnymi srackami.

Monghi

 93    28. september 2009 o 09:49

A ja im toto inak schvalujem.. proste opat sokovali a hlavne… zobudili fans po celom svete… vsetci su nastvati, pretoze to nie je podla ich gusta :D

yo-yo

 94    28. september 2009 o 10:00

Gabriel: “co si nevazi tych, ktori z DM kult urobili a ktori ich dostali tam, kde teraz su”
prepac ale toto je dost chybny pohlad na vec. DM sa dostali tam kde su hlavne kvoli svojej hudbe. Nie kvoli fanusikom. Bez hudby a ich vlastnej image by neboli ziadni fans.
Ak fanusikovia vyzaduju od umelcov tvorbu podla ich vkusu, tak to je uplne chore.

Gabriel

 95    28. september 2009 o 10:08

@yo-yo: trosku si to vytrhol z kontextu. Na oplatku, umenie je o interakcii dielo vs. obecenstvo. Ak skutocny umelec vyda dielo verejnosti, je zjavne, ze je to dielo z jeho vnutra, teda vysledok jeho vnimania bez ohladu na to, co si myslelo okolie. Ak sa niekomu take dielo paci, moze sa stat fanusikom tohoto diela, ktore moze prerast k fandeniu povodcu tohoto diela. ak sa niekomu nejake dielo nepaci, nesiesi ho, nezaujima sa o neho. To cele je v poriadku, pretoze ide o interakciu. Dielo nebude mat hodnotu bez ludi a ludia nemozu dat uznanie niecomu, co sa im nepaci.

To o com som pisal a na co si reagoval bol fakt, ze video by nemalo sluzit ako nastroj. Ak je video smerovane skutocne fans (teda ludom, ktorym sa paci ich tvorba) za ucelom sokovat, vysmiat sa im, davat im zrkadlo im fandeniu, je to voci nim dost nefer, pretoze si kapela “nevazi tych, ktori z DM kult urobili a ktori ich dostali tam, kde teraz su”.

radevicz

 96    28. september 2009 o 10:11

Gabriel: Když chceš něco zpochybnit nebo zesměšnit, uděláš to právě třeba takhle.

Jinak MGMT - The Youth, nevím koukám na to už asi po dvacáté, nemůžu toho nechat smile, zde se kombinace písně a videa dokonale skloubila, co se týče atmosféry.

Gabriel

 97    28. september 2009 o 10:16

@yo-yo: a este k tomu zlemu pohladu. Ja zastavam opacny nazor ako si mi prisudil. Precitaj si prispevky fans, ktori sa snazia DM dostat do “svojich” kolaji, vzyvaju Wildera, Corbijna, Flooda. V prispevkoch znasilnuju kapelu k tomu, co chcu pocut a vidiet oni a nerespektuju momentalne citenie kapely (pretoze aj to co sa deje teraz a co kapela prodkuje je znacka DM). Neakceptuju absolutne kapelu a vidia iba seba. Sklamani napisu bludy typu “uz by mali skoncit…” a pritom, ak sa im na kapele nieco, ci vsetko nepaci, mali by predsa skoncit oni… To ze sa im nieco nepaci je predsa ich problem, nie problem kapely. Boja sa vsak priznat si, ze veci a ludia sa menia. Meni sa aj DM a jej clenovia. Musi sa zmenit aj hudba napriec tymi desatrociami.

Definitivne mozem povedat ze DM ma prestavaju postupne od 2001 oslovovat. Ale neberiem to tragicky a na svete je dalsich milion zaujimavych veci, ktore ma mozu oslovit.

Gabriel

 98    28. september 2009 o 10:17

@radevicz: prave toho sa obavam, ze chcu DM (alebo manazment) niekoho tymto videom zosmiesnit.

dvestotri

 99    28. september 2009 o 10:20

nemyslim si, ze DM sa chceli vysmiat fanusikom, alebo nic podobne. Cely album ma velmi zaujimave a hlavne pre DM nezvycajne videa. Urcite to je zamer spravit nieco ine. Na co nie su ludia zvyknuti.
Aj hudobne sa posunuli niekam uplne inam, ako od nich ludia ocakavali.

yo-yo

 100    28. september 2009 o 10:33

Gabriel: v mnohom s tebou suhlasim. O akej hodnote diela hovoris? Penaznej? Dusevnej? Tu predsa ide o video klip, ktory ucel uz teraz uplne splnil. Suhlasim, ze sa netrafili do vkusu vacsiny “devoted” fanusikov, ale o to vobec nejde.

radevicz

 101    28. september 2009 o 10:38

gabriel: Nemám pocit, že by chtěli DM někoho zesměšnit a už vůbec ne fanoušky. Je pravda že od dob vydání Exciter se něco změnilo, z DM se stali tak trochu rebelové ve vztahu k fans. Na něčem pracovali, odměnou za to dostali facku, možná spíše pěstí do zubů. Jak se pak zachovat? Slabý se stáhne a ze silného se stane to, co z DM.

adrian

 102    28. september 2009 o 10:46

sracka najvacsia, nie je hodne ziadnej diskusie, Ende and over

Gabriel

 103    28. september 2009 o 11:05

@yo-yo: opisoval som dielo, ktore ma hodnotu pre toho, kto ho vytvoril bez ohladu na to co na neho hovori okolie. Umenie sa inak robit ani neda. V opacnom pripade sa jedna o komerciu. Ale vlastne nieco som si pri tvojom prispevku uvedomil. Klip je vlastne promo nastroj. Pri tomto pohlade naozaj svoj ucel splnil. Devotees ocakavaju od klipu pridanu hodnotu ku skladbe a nie len vyuzitie klipu ako marketingovy nastroj, pretoze tieto nastroje maju zivotnost par dni, pripadne tyzdnov. Tie uspesne sa zapisu do analov marketingu ako ucebnicovy priklad ako sa marketing robit ma, avsak ani toto nie je pripad tohoto videa.

@radevicz: jasne beriem. Z mojej strany to bolo len take zamyslenie, ktore nemalo za ulohu nieco vyriesit. Klip sa mi nepaci bez ohladu na to, co povie kapela, ci ini ludia. Ale neplacem kvoli tomu, ze to udajne ubera znacke DM na lesku, lebo kazdy ma v sebe ine meradlo a v tomto pripade kazdy inak meria DM a stavia sa k nim.

radevicz

 104    28. september 2009 o 11:16

gabriel: Ano záleží na osobním přístupu, já na tvorbu od A Broken Frame po Ultra nedám dopustit, tohle je mé období, poslední desky poslouchám velmi málo i když to se časem možná změní.

Nedávno jsem slyšel song od DM a vůbec jsem ho neznal, byl z Playing The Angels a zaujal mě, ani si nevzpomínám na název skladby..a tohle je možná cesta jak znovu objevit DM.

little_sheep

 105    28. september 2009 o 12:53

jedno pozitivum pre mna osobne ten klip ma - aspon som si uvedomila, ze moj bezhranicny obdiv k DM ma svoje hranice :-D

Gabriel

 106    28. september 2009 o 13:21

Alternativna, fan verzia videoklipu
http://www.depechemode.sk/media/video/video-true-blood-hole-to-feed-fan-videoklip/

Nata

 107    28. september 2009 o 17:50

no proste hrúza des… jak také dačo mohli pustiť von….

kikINkaDM

 108    28. september 2009 o 19:01

asi nik si nepozrl nic s warenhamovej tvorby pred tym nez bolo uverejnene toto video asi by boli konzervativni puritanski depesaci viac pripraveni na taketo video , cakat donekonecna na corbijnove klipy ktore patria do 20 rocnej minulosti je proste nerealne, take klipy uz nebudu nikdy ako nebude uz nikdy vioaltor, skor je zarazajuce ako malo sa vedia pozriet na niektore veci ludia sucastnosti. Kazdy kto bol zamilovany prezil rozne milostne sceny ktore pokial by boli verejne prezentovane mohli by vyzerat skor nechutne ako vkusne , drviva vacsina reakcii je normalne vedome vytesnenie nieco co si nik nechce pripustit , co ale cakate od skladby diera na krmenie ??? smile))

Catherine_sk

 109    28. september 2009 o 20:24

Nedalo mi, aby som sa znova nezacitala do tychto diskusii. Citam ich so zaujatim a uvedomujem si, ako nas tato diskusia zmobilizovala. Nie je aj to zmyslom toho vsetkeho? Faktom zostava, ze sme sa prebudili. Zostali sme mnohi v nejakej bubline, bavlnke, uspokojeni tym, ze tento rok sme mali moznost vidiet ich, byt im blizsie, nostalgicky si zaspominat na stare zlate casy. Co pre kazdeho z nas znamenaju? Myslim, ze kazdy z nas si prizna, ze sam sa zmenil, ze je iny. Ruku na srdce - kazdy z nas sa stal konzumentom doby. Pozrela som sa znova na ten klip, stale vo mne vzbudzuje hnus, ale… nie je to prave o tom, ze sa otocilo to pomyselne zrkadlo, do ktoreho nazerame kazdy den a to co vidime nas desi, znechucuje, odpudzuje, nuti ku kritike… Co ak v skutocnosti to vsetko je o tom, ze mame zacat samy od seba si “upratat” vo svojom vnutri, aby skutocne sa z nasho svedomia nestala “diera na krmenie”?

Catherine_sk

 110    28. september 2009 o 21:13

A este nieco… Urcite si spominate na dni, kedy sme sa dozvedali o ruseni koncertov pre zdravotny stav Davida. Boli sme z toho smutni, ale zaroven sme vysielali pozitivnu energiu a priali mu vsetko dobre, uzdravenie, tesili sme sa z uspesnej operacie, ktorej prognozy boli uspokojive a Dave sa zotavoval. Tri tyzdne nutenej rekonvalescencie zo strany lekarov boli vsak pre mnohych slovnymi utokmi na serioznost kapely. Vidina prepadnutych vstupeniek a nejasnych nahradnych terminov ich uplne oslepila. Toto ma skutocne poburilo. Akosi pozabudli na to, ze choroba je nieco, co sa so zivotom spaja, ze si nevybera. Je jej jedno ci ide o politicky cinneho cloveka, znamu osobu zo showbiznisu ci radoveho cloveka… Ked som citala tie diskusie, uprimne pisem - hanbila som sa za poniektorych fanusikov, ktori sa takto prezentovali. Ale aj to je odrazom zrkadla ich duse, ich citenia, ich “ludskosti” a “vone cloveciny”... Toto je mozno tiez jeden ten vyjav, ktory niekde na pozadi mozeme vidiet v tomto klipe… Kazdy nech si z toho vezme co chce…

Daniel79

 111    28. september 2009 o 21:52

Hm, natocili horsi klipy…ale taky mnohem lepsi. Mne by se to libilo vic, kdyby dej zustal v klubu a kdyby to libani neslo az do krajnosti co do nechutnosti (to vnimam jako takovou lacinou snahu sokovat). No vlastne ten motiv libani tam nemusel byt vubec (jakoze hole to feed, ha ha). Mohla z toho byt takova hezka parodie na soucasnou elektro scenu (ta kapela a “zhave” publikum…to bylo docela vtipne). Ale nejvetsi problem je v tom, ze ta pisnicka (imho) neni moc dobra (spolu s vrcholne stupidni Come Back je pro mne nejhorsi veci z alba). Kazdopadne nevidim v tom az takovou katastrofu, je to podle me celkem prumerny klip.

kikINkaDM

 112    28. september 2009 o 22:04

to video je skvele

kamil d.m

 113    29. september 2009 o 09:33

Musím říct,že ze začátku jsem byl v šoku.Díval jsem se na klip několikrát což u Peace se mi nestalo 2x a dost.Zjistil jsem,že se mi ten klip líbí a samostatná Hole To Feed je perfektní!!!!Už to prostě nebudou ty klipy co před 20 lety…. grin Hlavně,že hudebně mají d.m stále co říct a to je nejdůležitější.

Dangerous

 114    29. september 2009 o 11:22

Mne by se to libilo vic, kdyby dej zustal v klubu a kdyby to libani neslo az do krajnosti co do nechutnosti (to vnimam jako takovou lacinou snahu sokovat). No vlastne ten motiv libani tam nemusel byt vubec (jakoze hole to feed, ha ha).

přesně tak, to by se mi také líbilo mnohem víc, ale nezaujalo by to tolik lidí, podívej kolik se jich najednou zase čertí  smile

insight

 115    30. september 2009 o 22:35

dnes som si pozrel tento klip druhy krat, ale mal som pauzu 3 dni.
Mam pocit, ze veci sa daju povedat uplne inak, ako tymto sposobom.
depeche MODE to nie su.