Ve Frankfurtu a Mnichově cenzura projekce Depeche Mode

Cenzura lehce erotických scén video projekce skladby Strange love na Tour of the Universe se přesunula z Tel Aviv do Německa. Frankurt nad Mohanem a také Mnichov si moc neužili ze záběrů, které k této skladbě připravil Anton Corbijn a stejně jako v Tel Aviv v určitém momentě projekce zčervenala.

Zajímavé je, že v Lipsku ani v Berlíně nebyl s touto projekcí žádný problém, pouze v Mnichově a Frankfurtu, údajně proto, že promotér Marek Lieberberg pozval na tyto vystoupení hosty z Izraele. doufejme, že k nám cenzura nedorazí... Tel Aviv Frankfurt Berlín

Názory Devotees (72)

michelmark

 1    15. jún 2009 o 15:30

To je čo za argument. Ten klip je nejakým spôsobom namierený proti židom?  Postráda to logiku. Do Bratislavy príde zopár Izraelčanov a nás ochudobnia o Corbijnov klip ?! Až do detailu chcú riadiť svet? Nech sa prebudia, nie je to ich “Universe”

print_image

 2    15. jún 2009 o 15:49

@michelmark
presne, ak ma niekto rad DM a nechce ,alebo to narusa jeho vieru okrem vieri v “DM” nech na koncert nechodi a neobmedzuje tým iných. Tato projekcia k Strtangelove je velmi zaujimava ak nie najlepsia z tour:) Perfektna je tiež k Walking…

Radbuza

 3    15. jún 2009 o 15:55

Copak mají pánové proti ochutnávání nohou? grin)

Kikero

 4    15. jún 2009 o 16:28

tak to by bolo absurdne

Petr80

 5    15. jún 2009 o 17:05

Kefalín, čo si predstavuje ťe pod takým slovom absurdný ..... grin  ......... ja pevne verim ze to u nas nehrozi.

radoo

 6    15. jún 2009 o 17:18

je viac nez smutne-az zarazajuse ze 10 tisice piaznivcov DM prislo o skvely zazitok koli zopar zidom ,nic proti nim ale co je vela to je vela.

Kikero

 7    15. jún 2009 o 17:31

vsak ved o tom hovorim….a toto je demokracia?

jozef

 8    15. jún 2009 o 17:45

Projekcia k I feel you bola taktiež pikantná. Nie som bigotný, ale takéto šokovanie za každú cenu nemusím a je jedno akej oblasti sa to týka. Aj to multi-kulti obsadenie mi príde skôr také nasilu a formálne.

Blanche

 9    15. jún 2009 o 17:48

Tak je jasné, kto vládne Nemecku ! Nie som xenofóbna, ale kvôli pár nejakým Židom a Izraelitom takto zdehonestovať Antonovu prácu a pokazenie zážitku pre ďalšie státisíce fanúšikov…je to smiešne a dúfam, že u nás to nehrozí! Na túto projekciu sa teším najviac:)))))

Kikero

 10    15. jún 2009 o 18:00

neni to ironia? Nemci vysli v nemecku zidom v ustrety na ukor seba samych….no keby toto Adolf videl :D :D :D

peter1978

 11    15. jún 2009 o 18:01

priatelia ked nejde o zivot ide o h…

naco sa rozculujete nad blbostami, nechapem… je to rozhodnutie organizatora a s tym neurobi nikto nic, pockajme si s cim nas prekvapi XL…

Zero202

 12    15. jún 2009 o 18:01

Poradim vam precitat si este raz druhy odstavec.

michelmark

 13    15. jún 2009 o 19:02

@Zero202
Jasné, priezvisko promotéra znie podozrivo “obojživelne”

rastina123

 14    15. jún 2009 o 20:33

Ako keby zidia nikdy neje….li…To je priserne…

FletchOfOL

 15    15. jún 2009 o 21:55

No těžko říci že to bylo jen kvůli hostům z Izraele, nezapomínejte že Bavorsko je katolická země, Izrael byl v tomto smyslu kvůli - kvůli náboženství - taky jasnej že to tam stopnou v těch pikantních scénách. No a až budou hrát v Polsku a pokud to zase stopnou, překvapen nebudu….....ruku na srdce…Bratislavou si nejsem taky jist, Praha v tomto smylu by měla být ok.

sinner

 16    16. jún 2009 o 08:05

fuuuha - to co tu je nastahovany za antisemitsky povl ?!? ... 16 prispevkov a 6 z nich vyslovene rasistickych ... super ...

jediny normalny a k veci prispevok dal FletchOfOL - ano presne tak to je - si myslim ... a je to tak normalne ...

Dangerous

 17    16. jún 2009 o 08:55

Jistě, to nesmí být o vyvolávání antisemitských nálad, ale to o tom, jak ještě na začátku 21. století si někdo může dovolit zcenzurovat takovouto projekci ve svobodných zemí..nechápu, že někdo si může dovolit říct na co se lidi mají dívat a na co ne, ať z náboženských či jiných důvodů..tohle je prostě ostuda a je potřeba na to upozornit.

Ogrik

 18    16. jún 2009 o 09:23

no u nas by to hrozit nemalo, pokial sa teda promoter nebude volat goldenstein alebo roubicek smile

molon

 19    16. jún 2009 o 09:25

...hezsky…

Beladona

 20    16. jún 2009 o 09:37

Jsem zvědavá, jestli tahle projekce projde v Americe, když tam neprošel ani původní klip Strangelove.
Ještě že se cenzoři nešťourají v textech, to by našli další perly smile

Dangerous

 21    16. jún 2009 o 09:48

to snad ne, viděl někdo vystoupení amerických hvězd jako Madonna?
ta projekce s ožižláváním palce je naprosto neškodná, nepohoršující, a spíš vtipná, jestli tohle má být předmětem cenzury, tak to je hodně špatná cesta, a špatný směr proč nezačit pálit knížky? třeba Houellebecqa, Palahniuka a spousty dalších?

sinner

 22    16. jún 2009 o 10:03

mne zase pripada cudne - a podla mna na TO treba upozornovat - ze este v 21. storoci moze byt niekto natolko netolerantny ze nevie respektovat nabozenske alebo akekolvek vyhrady k explicitnemu zobrazovaniu sexuality alebo cohokolvek co sa prieci nabozenskym alebo inym akymkolvek zasadam znacnej casti ludi v danej krajine ...

Beladona

 23    16. jún 2009 o 10:21

Každá společnost má svoje hranice otevřenosti, ale neměla by svoje limity vnucovat ostatním. Decentní a vkusná erotika je součástí hudby DM odjakživa a je nepravděpodobné, že by to nějak uráželo lidi, kteří chodí na jejich koncerty.

Dangerous

 24    16. jún 2009 o 10:23

to sinner: ve svobodné společnosti máš možnost volby, jít či nejít, číst či nečíst, sledovat či nesledovat…
Nikdo nikoho přece nenutí chodit na ten “sexuálně explicitní” koncert a pokud to náboženské tradici dané země není po chuti, tak není problém v rámci náboženské doktríny ten koncert zakázat ale se všemi důsledky z toho vyplývajícími, tzn, otevřeně přiznat, ano děláme cenzuru, a patříme na úroveň zemí jako je Čína či Kuba, a ne “nenápadně” vypínat projekci během fakt “choulostivých scén”...

sinner

 25    16. jún 2009 o 10:36

len ja nechapem preco to hnat takto na hranu?!? ... naivne som si myslel ze ludia ktori sa vyhlasuju liberalov (teda ludia ktorym - okrem ineho samozrejme - nevadia sexualne explicitne sceny) nemaju tak ciernobiely svet - ze poznaju len bud vsetko alebo nic ... ale zjavne som sa mylil pretoze to vyzera tak ze “liberali” su ochotni akceptovat len ten ich pohlad na svet - co je vo svojej podstate velmi totalitne zmyslanie (cizo TOTO je uroven Kuba a Cina - nie vystrihnutie lechtivych scen) ...

som si isty ze za podiom nesedel nejaky rabin ktory by prepinal projekciu a vypipaval gahanov spev ked sa mu nieco nepozdavalo - to uz naozaj prehanas

btw kedy zacnete v mene “slobody” a “21. storocia” atd (cim sa tak radi ohanate) palit biblie a vypalovat kostoly? (ked na hranu tak na hranu nie? :o) )

Dangerous

 26    16. jún 2009 o 10:42

btw kedy zacnete v mene “slobody” a “21. storocia” atd (cim sa tak radi ohanate) palit biblie a vypalovat kostoly? (ked na hranu tak na hranu nie? :o) )

To právě liberálové nikdy nedělají, pálit knihy a dokonce lidi za jiný názor to byla doména církve…určitě znáš dobře historii

Ogrik

 27    16. jún 2009 o 10:49

no som zvedavy, ci by si snad nejaky promoter, ktory sa citi byt krestanom, a projekcia uraza jeho citenie, ci by mu preslo, keby chcel kvoli tomu cenzurovat video.
urcite by bol okolo toho povyk a hovorilo by sa o tmarstve. nehovoriac o tom, ze v ramci showbiznisu nemaju krestania taky vplyv ako Zidia. takze akekolvek snahy katolikov by narazili na neuspech u manazmentu skupiny…
ale kvoli hostom z Izraela - pohodicka, scenzuruje sa to a nehovori sa o tom velmi.

Ogrik

 28    16. jún 2009 o 10:51

BTW neohanajte sa tym, ze cirkev palila knihy. bolo to davno a dnes by si to nikto nedovolil. cirkev dnes zmysla inak. aj ked nepopieram, najdu sa ultrakonzervativne vynimky, na ktore sa potom chytaju liberali a kritici.

Dangerous

 29    16. jún 2009 o 10:57

to Ogrik: je to naprostý offtopic, ale v čem církev smýšlí jinak?

Beladona

 30    16. jún 2009 o 10:57

BTW neohanajte sa tym, ze cirkev palila knihy.

Kdyby knihy, upalovala ženy!!! Prý že nástroj ďábla!

sinner

 31    16. jún 2009 o 10:59

ale robili a robia ... od francuzskej revolucie v podstate dodnes ... a vzdy to volaju zvacsovanim slobody a tolerancie ... len keby za tym nebolo tolko krvi ...

a ano - mas pravdu - “nieco” o tom viem - vzhladom na to ze je to moja profesia ;o)

Ogrik

 32    16. jún 2009 o 11:13

dangerous: ak nevies, v com cirkev dnes rozmysla inak ako v 15. storoci, tak potom neviem, ako ti to mam vysvetlit.
sinner: myslis katolicku cirkev? za cim, co robi dnes, je vela krvi?

Ogrik

 33    16. jún 2009 o 11:17

a nechajme tuto temu, zacina to byt offtopic, vsetci sme tui odbornici, zhodneme sa asi v tom, ze to cenzurovanie nie je idealne, a asi nechajme tak ze preco a cez koho a za kolko.

sinner

 34    16. jún 2009 o 11:18

ogrik - to bola odpoved dangerousovi ... takze podla mna prave za liberalmi je plno krvi a este sa tvaria ako nas vsetkych oslobodzuju spod kruteho jarma intolerancie a neslobody ... dakujem pekne ... to co dnes presadzuje EU pod ruskom slobody a rovnosti pre vsetky mozne aj nemozne mensiny je kruta totalita pre vsetkych ostatnych - len nam to podavaju na peknom tanieriku takze nielen ze proti tomu neprotestujeme ale este sa nam to aj paci a tancujeme okolo toho ritualne oslavne tanceky ze aki sme konecne slobodni a rovni a tolerantni ... bohuzial opak je skutocnostou ...

Dangerous

 35    16. jún 2009 o 11:26

to Ogrik: já si nemyslím, že by rozmýšleli příliš jinak, jen nemají tolik moci k uskutečnění svých cílů, několik posledních papežových výroků jasně dokazuje, že speciálně katolická církev se zase tak moc nikam neposunula…ono by to také bylo pro ni velice riskantní...

sinner

 36    16. jún 2009 o 11:31

nuz budete sa musiet zmierit s tym ze nijaky papez (nielen tento) vam kondomy rozdavat nikdy nebude ... tam sa cirkev ani nema kam posunut a ani sa nikdy neposunie - lebo je to proti jej najzakladnejsim principom ktore vyznava ...

Ogrik

 37    16. jún 2009 o 11:37

este treba rozlisit cirkevnu vrchnost v zmysle svetskeho, organizacneho zmyslu.
cirkev samotna su veriaci dohromady, tvoria v zmysle duchovnom spolocenstvo. ludia, ktori rozmyslaju iba svetsky, nikdy nepochopia cirkev asi.

cirkev by nikdy nemala byt o moci, ale o sireni istych hodnot. ktore sa mlokomu pacia, lebo su “obmedzujuce”.

Dangerous

 38    16. jún 2009 o 11:39

to sinner: přesně tak, a tak je to správné, stejně jako pěkná Beniho návaznost na zvláštní zalíbení katolíků a jejich papežů v totalitních ideologiíí, viz PiusXII atd. smile

Dangerous

 39    16. jún 2009 o 11:45

cirkev by nikdy nemala byt o moci, ale o sireni istych hodnot. ktore sa mlokomu pacia, lebo su “obmedzujuce”.


výborně, to je přesně co se mi líbí, protože pokud je někdo přesvědčený ve své víře, je neetické mu jeho víru vymlouvat..
Jenže nelze zavírat oči předtím jak církev a církevní hodnostáři ve skutečnosti fungují, je to organizace jejíž cílem je především hromadění moci, vybírání drobných příspěvků od svých oveček v malých kostelících je neskutečně úsměvné v porovnání s celkovým majetkem katolické církve, k čemu vlastně tedy církev slouží?

Radbuza

 40    16. jún 2009 o 11:46

Původně jsem se nechtěl vyjadřovat k probíhajícímu tématu,ale tak budiž...
Co se týče církve,změnila se jen v tom,že teď už nemají tolik moci..  Pod záminkou pokřesťování se vraždili indiáni, pálili čarodějové a čarodějnice,dělali se z lidí blbci,něco jiného se kázalo a něco jiného bylo ve skutečnosti - viz Jan Hus…

Církev si takto nahrabala neuvěřitelné jmění,buď přímo zabavováním majetků a propadnutím hrdla,válečnými taženími ve jménu víry nebo různými daněni a výběry od věřících,nicméně drtivá většina peněz je získaných násilím… 

Když jsem asi před rokem a čtvrt byl na dědově pohřbu v kostele,byla to jedna neuvěřitelná propaganda církve - kázání se utopilo v reklamu na církev a musím říct,že jsme všichni žasli, slzy v očích a docela nechutná propaganda v uších…

No,a teď trochu oleje do ohně - komunisti teď nemají moc,proto nejsou nebezpeční, církev taky nemá moc,není nebezpečná...  Ale co kdyby tu moc měli jedni nebo druzí?

Když se člověk podívá na islám - plivneš na Korán nebo ho nějak ze srandy zparoduješ a hned tě chtějí zabít ? Nebylo to tu nedávno? ..  grin

Jinak v Ježíše nebo v něco nadpozemského mezi nebem a zemí věřím,ale kvůli tomu do kostela chodit nemusím….

sinner

 41    16. jún 2009 o 11:48

sorry dangerous ale myslim ze citas prilis bulvaru ... ked by si nemal informacie predtravene senzaciechtivymi ludmi ktori hladaju skandal vsade a najma v katolickej cirkvi (vid napr posledny pripad na slovensku ked si redaktor TV JOJ kompletne vymyslel obvinenie na frantiskanov - ale o tom ze to bola loz sa uz teraz tak masivne nepise ako sa pisalo o “semenom kompletne ostriekanej sakristii”) tak by si vedel ze nazory sucasneho (nepopularneho) papeza sa v nicom nelisi od nazorov toho predchadzajuceho popularneho a ze ani s tym Piom XII to nie je tak jednoznacne ako sa tvaris ze je ...

veci su hold zlozitejsie ako pise blesk a novy cas ...

sinner

 42    16. jún 2009 o 11:59

radbuza - pod zamienkou slobody bratstva rovnosti a demokracie sa vrazdili knazi znasilnovali a vrazdili reholnicky vypalovali kostoly a klastory nicili kniznice rucala cela jedna kultura ... a demokrati a slobodomyselni liberali nevyvrazdili len “zopar” tisic knazov a reholnikov ale vyhlasili stanne pravo na celom uzemi “revolucneho” francuzska a vrazdili a oberali o majetok aj obycajnych ludi - lebo boli veriaci lebo sa im nepacilo ze im zavrazdili farara alebo zemepana alebo len pproste chceli ziskat tvoj dom ktory sa im pacil alebo znasilnit tvoju dospievajucu dceru alebo cokolvek ... a to vsetko v mene slobody ...

rozumieme sa? ... kazdy ma na rovasi ... lenze vy sa dnes tvarite ze vy ste ti spravni a vsetko zlo je u katolikov ... a to len vdaka tomu ze mate moc ... a mate media ktore vas ohlupuju a utvrdzuju vo vasej “pravde” ...

sorry ale to je smiesne a zaslepene ...

Dangerous

 43    16. jún 2009 o 12:09

to sinner: zklamu tě, ale u nás se tyto témata neprobírají ani v bulvaru ani v “seriozním” denním tisku u nás církev není prakticky tématem, jelikož Česká republika je stát s nejvíce ateisty v Evropě (zdroj. Radio Vaticana) a to nám na druhou stranu dovoluje se dívat na všechny kroky církve at současné či v historii bez jakýkoliv předsudků i bez nekritického fanatismu…máš ty takovou možnost?

Radbuza

 44    16. jún 2009 o 12:14

sinner,
z tvé reakce jsem vlastně nepochopil,jestli mi dávaš za pravdu nebo naopak ne….. 

Psal jsem to všeobecně tak,jak je to všeobecně známo…  Každý,ať má víru,jakou chce,každý,ať si dělá,co chce,pokud tím neubližuje a nediskriminuje jiného…

Dál nemám,co bych k tomu napsal….

Nenávistný fanatismus ve jménu čehokoli je prostě hnus!

Beladona

 45    16. jún 2009 o 12:26

cirkev by nikdy nemala byt o moci, ale o sireni istych hodnot. ktore sa mlokomu pacia, lebo su “obmedzujuce”.

Duchovní hodnoty přece nemá smysl šířit cenzurou.
Skoro každý ví, co je správné. Jen najít sílu se podle toho chovat. A zákazy naopak zvyšují atraktivitu zakázaného ovoce.

sinner

 46    16. jún 2009 o 12:30

to je uplne nepochopenie dangerous ...

ateizmus je rovnako ideologia ako je ideologiou nabozenstvo ... rozhodne neplati ze ateizmus je “optimum” lebo nema ziaden ideologicky nanos a vsetky ideologie su len odchylkou od optima ktorou je ateizmus ... pozri sa co vsetko sa presadzuje pod ruskom ateizmu - vsetky smernice EU v kulturnej a vzdelavacej oblasti alebo oblasti prava ... vsade mas naoktrojovanu nejaku ideologiu - v mene ateizmu ... takze ateista nie je “nad vecou” v pripade nabozenstva - ale je len na druhej strane barikady ... takze sa rozhodne nepozera na veci suvisiace s nabozenstvom a cirkvou objektivne a nestranne ...

toto je presne ta manipulacia o ktorej som pisal v predchadzajucom prispevku ktorou sa chlacholite ... vy mate pocit ze ste lepsi ako veriaci v zmysle ze vy ste to “prekukli” (a veriaci nie) ... ze ste na to dosli ze to nie je tak ako hovoria veriaci ... a ze ste nad vecou ... ale to nie je pravda ... ateizmus je len jednou z ideologiou - v sutazi mnohych ...

Beladona

 47    16. jún 2009 o 12:35

sinner: ale vůbec ne.
I většina ateistů na něco věří, jen si vytvořili vlastní představu a nepotřebují poslouchat cizí ideologie.

Dangerous

 48    16. jún 2009 o 12:43

to sinner: mícháš hrušky a jablka dohromady
ateismus není přesvědčení ani tam dokonce nemusí být absence víry, jen ateista sám sebe necítí jako součást církevní struktury, víra a církev jsou dvě naprosto odlišné věci, a ty jsi věřící, dokonce se možná zajímáš o historii, tak se tě zeptám, myslíš si, že katolická církev skutečně stojí na původních křesťanských hodnotách?

sinner

 49    16. jún 2009 o 13:05

uplne zle dangerous ...

ateizmus nie je bytie mimo nejakej cirkevnej struktury alebo absencia viery v nejakeho boha ... ateizmus je VIERA ze neexistuje nejaky boh ...

a v tomto ma hodne ludi zmatok ... kopec ludi ktori nemaju radi RKC o sebe tvrdia ze su ateisti ... a zaroven tvrdia ze viera a cirkev su dve odlisne veci a ze na to aby mohli verit tak nemusia chodit do kostola ... cize uvazuju o existencii niecoho transcendentalneho ... ale tvrdia ze su ateisti ... proste urobte si v tom poriadok nech viete co ste ... zatial to vyzera len tak ze proste neznasate RKC a dost ... a zidov samozrejme ...

chmelko

 50    16. jún 2009 o 13:31

žiadne uskupenie, strana a pod, ktora neakceptuje aj ine pohlady na svet, ineho potreby a slepo ich odsudzuje, potiera je mi proti srsti a dufam,že sa už nikdy neujme moci

Ogrik

 51    16. jún 2009 o 13:41

sinner presne tak….neviem co by som dodal…
akurat len to, ze byt “ateistom” je dnes cool, a dany clovek sa citi nad vecou,
a mozno len preto, lebo mu nedochadza duchovny rozmer viery. vsetko vidi cez svetsku prizmu, a preto aj predpoklada, ze cirkev by sa chovala aj dnes strasne, keby mala moc. kazdy ma na rovasi, jedna strana, aj druha.
ad: zaluba katolickych knazov v totalitnych ideologiach: papaez pocas druhej svetovej vojny verejne odsudil vrazdenie a diskriminaciu zidov.
a co stovky a tisice knazov a reholnikov, ktori nesuhlasili s komunizmom? tych poslali do lagrov a do basy za to, ze si ako cirkevnici nahrabali, co? c c c….
“mam rad” tieto prazdne protikatolicke reci, ktore mnohi ludia poculi a prebrali bez toho, aby sa o tom zamysleli.

ad: cenzura: som proti cenzure, nech si kazdy uvedomi sam, s cim suhlasi a s cim nie, na co sa chce pozerat a na co nie. inak od DM to povazujem za lacny tah, pouzit toto DOST kontroverzne video. ale cenzurovat ho? to nie. kazdy ma slobodnu volu a moze sa rozhodnut napriklad dalej nepodporovat skupinu, ktoa taketo videa pouziva.

Dangerous

 52    16. jún 2009 o 13:42

to sinner: to se pleteš, určitě si dospělý a někdy formulář sčítání obyvatel, a pokud obyvatel není schopný zařadit se do nějaké církve, je počítán za ateistu-

sinner

 53    16. jún 2009 o 13:42

chmelko tak to mam pre teba zlu spravu - su prave pri moci a to dost masivne a vyzera to tak ze im to este nejaky cas vydrzi - europska liberalna lavica (vratane slovenskeho smeru a ceskej cssd - teda ti sa k nej dostanu pri najblizsich volbach) a americki demokrati su presne tie typy uskupeni ktore by ti mali byt proti srsti lebo “neakceptuju aj ine pohlady na svet, ineho potreby a slepo ich odsudzuju, potieraju” ...

Dangerous

 54    16. jún 2009 o 13:42

sinner:

ty jsi věřící, dokonce se možná zajímáš o historii, tak se tě zeptám, myslíš si, že katolická církev skutečně stojí na původních křesťanských hodnotách?

Ogrik

 55    16. jún 2009 o 13:42

chmelko: odusdzuje a potiera su dve uplne, ale uplne rozdielne veci.

sinner

 56    16. jún 2009 o 13:46

nie nie dangerous - pleties sa ty ... je tam kolonka “bez vyznania” ... co rozhodne neznamena “ateista” ...

vzhladom na to ze som sa na ostatnom scitani ludu (2001) sam aktivne podielal tak ver ze si to pamatam dobre ...

sinner

 57    16. jún 2009 o 13:50

dangerous:

1) preco si myslis ze ked argumentujem proti tebe (zrejme ateistovi) tak musim byt veriaci ?

2) ano myslim si ze katolicka cirkev stoji na povodnych krestanskych hodnotach ...

adrian

 58    16. jún 2009 o 13:55

napriek celkom prijemnemu citaniu a vysoko sofistikovanym prispevkom z roznych stran sa pripajam aj ja v zneni ...

ze mam chut pustit Get Right With Me ...
a ze sa velmi tesim na projekciu Strangelove smile

pripajam zopar riadkov s koncertu co cvakol puxo, ma tiez napadlo spontanne po precitani nizsich prispevkov

http://i109.photobucket.com/albums/n64/iamadrian/god1.jpg[/IMG]]god1
http://i109.photobucket.com/albums/n64/iamadrian/god1.jpg[/IMG]]god2

Dangerous

 59    16. jún 2009 o 13:55

nemyslím, že argumentuješ proti mne, a je mi jedno zda-li si věřící či nikoliv, mně osobně stačí tvoje níže uvedené vyjádření, už to více nebudu komentovat.

2) ano myslim si ze katolicka cirkev stoji na povodnych krestanskych hodnotach ...

adrian

 60    16. jún 2009 o 13:58

no jo, aj internetovy specialista :(


sinner

 61    16. jún 2009 o 14:03

to je v poriadku dangerous ...

teraz dovol ty mne jednu otazku: co TY povazujes za tie povodne krestanske hodnoty? ... ktore su to?

Dangerous

 62    16. jún 2009 o 14:06

to adrian:

http://www.poetseers.org/the_poetseers/hafiz/gift/i_have_learned_so_much

Flat

 63    16. jún 2009 o 14:15

Dangerous & Flat, preneste diskusiu na tuto temu do osobnych kanalov.

Dakujem, Flat

Ogrik

 64    16. jún 2009 o 14:20

hej, aby sa nahodou ostatni citatelia fora nemuseli nebodaj zamyslat….

Blanche

 65    16. jún 2009 o 14:24

Som tu správne na depechemode.sk?..či sme sa preorientovali na nejakú nábožensko-ideologickú stránku?...mne je úplne jedno, či bude na koncerte DM Slovák, Žid, Maďar, budhista, evanjelik, jehovista, baptista, moslim, hindiusta, ateista..pokiaľ si všetci užijú koncert, tak je všetko v poriadku:) Depeche Mode nepíšu vyslovene texty len pre katolíkov, aby to urážalo nejakých Židov ,alebo iné etnické skupiny?!..veď i Dave našiel ,,Boha, v sebe až po jeho zástave srdca…ako sa to hovorí?..Kto si bez viny, nech prvý hodí kameňom!..toto by sa teraz na Vás hodilo:)))

Dangerous

 66    16. jún 2009 o 14:27

okay Flate já jen sinnerovi odpovím, jelikož se mne slušně zeptal

to sinner: pokud to shrnu, tak podle mne láska, slušnost a tolerence.

chmelko

 67    16. jún 2009 o 14:37

sinner:preto mam proti ficovi a paroubEggovi neskutočny odpor..v CR zatial tento populizmus nevyhrava..naneštastie od Svk.

Ogrik:ved ja netvrdím,že su to rovnake veci, hovorim, čo mi vadi ak niekto robí

chmelko

 68    16. jún 2009 o 14:41

nemyslím,že by ta diskusia sa nedržala tematu..

cenzura tu je kvoli naboženskym dovodom, tak si myslim,zeby sa malo o nich diskutovat..parvdupovediac mam už dost kecov, kde sa len tešíme na koncert :-D

inak nieje nič jednoduchsie ako na listok napisat, že koncert nieje vhodny pre mladistvych..ak ak niekomu vadí ožužlavanie nohy, tak by ma zaujimalo aku zasterku mate pripravenu na TV ked pozerate obyč film

Radbuza

 69    16. jún 2009 o 14:43

chmelko,
politické diskuze bych vynechal úplně...  Děkuji…  grin))

chmelko

 70    16. jún 2009 o 14:53

Radbuza:celu dobu mam za to, že akakolvek cirkev sa rovna politicka strana, len nieje volena :-D

oki

deadofnight

 71    16. jún 2009 o 15:08

hm, vidiet who rules the world wink

Radbuza

 72    16. jún 2009 o 17:27

chmelko,no ono to svým způsobem je politická strana a takoví KDU politickou stranou jsou se vším všudy,ale spíše jsem myslel,aby se tu řešily věci jako víra a DM,nebo proč se cenzuruje videoprojekce místo diskuze Paroubegg versus Trotlolánek…  grin))