Ukradnutý gahanov album ?

V dnešnej dobe dostáva fanúšik na výber alternatívy, ktoré v minulosti nemal. Stavia sa pred neodolateľnú dilemu, či si album, ktorý ma vyjsť presne o dva mesiace vypočuje už teraz, alebo počká na oficiálny dátum vydania a pustí si ho z originálneho nosiča. Kam mierim? Ano, po albumoch Exciter, goreho Counterfeit² je už aj gahanov "Paper Monsters" na internete. (prosím v diskusii k článku ani vo fóre žiadne url odkazy na downloady)

Názory Devotees (59)

Gabriel

 1    2. apríl 2003 o 21:18

No myslim, že Dirty Sticky Floors je pekný odpalovák a osobne je to najlepšia skladba na albume.

Tuty

 2    2. apríl 2003 o 22:33

neodolal som a teraz to uz tocim… zaujimave, co dodat…. snad len, Dobry pokus, Dave!!!

cvengo

 3    3. apríl 2003 o 06:29

no takze uz to mam, teraz vaham ci si to vypocut, ale asi neodolam

johnny

 4    3. apríl 2003 o 06:50

neviem ako vy, ale ked by som aj album ziskal skor, tak si aj tak kupim original. ak by to nebolo dobre, tak nie. to je to iste ako ked ides do obchodu, pustis ci CD a potom sa rozhodnes, ze ho nechces. ale dufam, ze album bude dobry, listky na koncert uz mam grin

Milda

 5    3. apríl 2003 o 08:28

Parada, album naprosto splnilo me ocekavani! Uz se moc tesim na koncert :D

Gabriel

 6    3. apríl 2003 o 08:54

Ziadne ziadosti o linky v diskusiach!!!!! Kontaktujte si ludi osobne na maile ale nie v diskusii.

Robbie

 7    3. apríl 2003 o 11:48

To co jsem cekal, jsem taky dostal. Je to fakt super!!! A co se tyka clanku. Kde jsou ty casy,  kdy jsem o pulnoci si sel koupit SOFAD a pak hned ke znamemu do baru, ktery byl hned vedle prodejny, abychom ho tam do rana poslouchali. V dnesni dobe internetu clovek prichazi o tu radost jedinecnosti. Vsechny obrazky (Kobzanova grin) ), skladby, mate driv a mate je kolikrat driv, nez nektery skalni fanousek, ktery by si to zaslouzil. Takze zaver, kdyz pisi tento prizpevek v usich mi zni Hidden Houses z Paper Monsters, ale stejne si ho pujdu koupit. Ale je mozne, ze uz to nebude hned rano prvni den a nebudu z toho tak odvazanej, jako kdybych mel v ruce neco, co jeste neslyselo spousty lidi. Jako neco, kdyz muzu rict: Super, prave jsem si koupil novyho Gahana. Obavam se, ze reakce by byla: “Ty vole, teprve ted? Ja ho mam z netu stazenyho dva mesice, ale uz jsem ho vymaz. Ted uz posloucham novy album U2, ale taky nic moc. Spis se tesim na novou Britney, to bude teprve pecka….” No a takovej je zivot v moderni dobe

Gabriel

 8    3. apríl 2003 o 11:49

dakujem ze citate vsetci prispevky, este jedna ziadost o link na tomto webe a dotycny bude mat zablokovany pristup na dmsite

Milda

 9    3. apríl 2003 o 11:52

2robbie: jak trefne… bohuzel/bohudik?

srami

 10    3. apríl 2003 o 12:54

Teda to album splnilo mé očekávání, je skvělé, díky Dave. Všechny písně jsou bezva. Robbie má pravdu, kdo tomu odolá nestáhnout si to a posleschnout? Taky se těším na koncert. To album si samozřějmě koupím, to je jasný, nebudu tak překvapený a nadšený. Zato jsem nadšený teď. Fakt je to skvělé album!

juro

 11    3. apríl 2003 o 13:12

dirty sticky floor cool cool cool

palino

 12    3. apríl 2003 o 17:21

2Milda,Robbie: Skôr bohuzel…..

milada

 13    3. apríl 2003 o 18:20

:evil: ...ja som to este nepocula…

Voxless

 14    3. apríl 2003 o 19:48

Ja som počul “dirty sticky floor”. Dobrá rocková skladba so skvelým a výnimočným Davovým hlasom, ktorý sa tam ale akosi stráca. Dobrá skladba, ale nijako výnimočná, ako sme zvyknutý pri DM.

amigo[dM]

 15    3. apríl 2003 o 20:23

hmm ... dufam ze mu to vyjde lepsie na buduce ... hlavne s textami ktore su vyslovene ubohe ... jedine stastie ze Dave ma taky dobry hlas aky ma ... produkcia dost slaba ... (az na par trackov - Black And Blue Again, Hidden Houses, She Said) ako keby toho mal uz plne zuby a nexcelo sa mu to dotiahnut dalej ... najlepsi track jednoznacne Black And Blue Again - ma najzaujimavejsi text aj produkciu ... ako zvukovo je ten album mozno aj celkom fajn, ale tie texty su tak biedne ze to cely album kazi ... uz sa nedivim preco Martin odmieta Davidove texty wink) ..

amigo[dM]

 16    3. apríl 2003 o 20:56

btw, do oficialneho vydania su len 2 mesiace nie 3 wink

NivekOgre

 17    4. apríl 2003 o 15:58

Vypocul som si album a je fakt skvely. Uz som take nieco potreboval…

bugy

 18    4. apríl 2003 o 16:23

Cool album, ale stale je tam este vela syntakov, uz by sa na ne mal vykaslat a rozpalit to poriadne s gitarami. Alebo rovno robi spevaka s Billym Corganom vo Zwane smile Aj s bozskou Paz smile Ozaj co by ste povedali na to keby sa v DM niekedy ozval aj zensky hlas?  :D

Flecke

 19    4. apríl 2003 o 16:53

Super mne sa osobne paci.Bol som sice skepticky ale je to nad moje ocakavania.
Canna rulez

beryz

 20    4. apríl 2003 o 18:14

question

johnny

 21    7. apríl 2003 o 07:18

nuz sudruzky a sudruhovia, prave som to pocul. uf… asi si to pustim v klude cele, ale na prvy raz je to dost sok. osobne som cakal viac. musim suhlasit a AMIGOm. to co pise je asi fakt.  Robbieho super je asi prehnane. nemyslite?

cvengo

 22    7. apríl 2003 o 07:53

OK, je to zaujimave. DSF asi ma sance ohrozit vyysie pozicie hitparaad, lebo je to predsa len cosi insie ako dm vypustili v poslednych rokoch a je to hlavne menej pochmurne.
to amigodm> jo mas pravdu, texty co do porovnania s martinom, je to slabe, ale porovnavat zaciatocnika s martinom, je ako porovnavat zacinajuceho spisovatela s tolstojom. MArtin patri medzi najlepsich textarov na svete. Ale aspon, ze v tych davevovych textoch nie je, ziadne I love you baby.
Inac celkom zaujimava metafora> sitting on a porcelaine throne
no a teraz je uz hadam, kazdemu jasne, ze s tymto dave koncert neuhra

Gabriel

 23    7. apríl 2003 o 08:34

Môj pohľad na album možno nikoho z vás nepoteší, ale celkovo na mňa hudobne nezapôsobil. Zo 10 x som si album vypočul celý náhodným výberom, bez toho aby som vedel aká skladba hraje. Momentálne môžem povedať, že u mňa vedú:
1 - Dirty Sticky Floors (ma “drive” aj keď dalo by sa tam ešte čosi vylepšovať)
2 - I Need You (neviem prečo, ale páči sa mi to jednotvárne tempo v celej skladbe)
3 - Hidden Houses (zaujímavo pôsobí tá gitarka a páči sa mi aj text)

Skladby sú dosť uspávacie a to mi vadí najviac. Nechce sa mi ich počúvať a ani asi nebudem len kôli faktu, že je to Dave. Neočakával som nič hudobne ani textársky prevratné (čo sa ja potvrdilo), snáď len album omnoho rýchlejší a rockovejší. Čas ukáže, či sa medzi fans udrží a či osloví non DM, ktorí ani netušia kto Dave je.

Robbie

 24    7. apríl 2003 o 14:19

no s odstupem casu co album posloucham, musim souhlasit s vetsinou prizpevku tady uvedenych….kdyz jsem album slysel poprve, moc se mi libilo, ale mozna to bylo ovlivneno tim, ze slysim Daviduv hlas…komercne bude mit album urcite vetsi uspech nez Martinovo, ale zvukove se neda srovnavat….Po delsi dobe zjistuju, ze ho mam celkem rychle ohrany i kdyz nektery veci se mi opravdu libi…

johnny

 25    7. apríl 2003 o 14:30

urcite ma album aj dobre stranky, ale je to velmi velmi slabe. taky nejaky zlepenec. to si musime priznat. a mozno sme vela ocakavali. martinov album sa da pocuvat dookola a stale tam clovek nachadza nieco nove (ostatne ako pri celom DM). nuz som zvedavy co bude hrat na koncerte. z toho albumu dufam/tipujem zahra max 5 skladieb.

Verunka

 26    7. apríl 2003 o 17:53

Mě se tedy to album moc líbí, je to sice takovej popík krapet, ale Dejvův hlas je jako vždy neodolatelnej :o)

amigo[dM]

 27    7. apríl 2003 o 18:17

vacsina ludi Davidov album obranuje s tym ze je to jeho “prvy” atd ... s tymto ale nemozem vobec suhlasit ... po viac nez 20-tich rokoch ktore venoval profesionalne hudbe, nemoze David cakat, ze kritici sa nanho budu pozerat ako na novacika so solovym album ...

@cvengo ... no zober si napriklad “I Need You” ... staci zmenit hlas a je to typycky Backstreet Boys ... “I Need You” je absolutny hnus ... tento track si fakt mohol odpustit a radsej tam dat nieco instrumentalne bez textu ;-((( ...

@verunka ... myslim ze message board na davegahan.com je pre teba ako stvoreny wink ... mala ukazka:
“during which period does Dave look most sexy?
i know,i know, he’s sexy from birth but still.
i think the Masses period with his white jeans.
mmmmm…....” ... nemam slov ...

rastik

 28    7. apríl 2003 o 20:47

Pocuvam DM 16 rokov. Uplne ma ohuril a cele obdobie 87-03 mi ponukal nove pohlady na hudbu ako aj na okolity svet. Gahanov solo projekt beriem s rezervou. Je to zaujmave ale na ENJOY…,IT s No Good,I Feel You nesliape ani na PATY. Prepac DAVE ale vrat sa radsej k DM tvorbe :(

gulo

 29    7. apríl 2003 o 20:50

no jo
to cd som pocul 2x a otvtedy uz necitim nejak tuzbu pustit si ho znova.
viac sa mi paci Counterfeit 2 smile

juro

 30    8. apríl 2003 o 09:44

včera som si vypočul konečne celý album.
no neviem - neviem. už sa neteším ani na ďalší nový album od DM. už sa mi chce spať stých piesní  :(

beryz

 31    9. apríl 2003 o 18:11

No,poprvé kdyz jsem album slysel,tak se me libilo jen I need you.Posloucham to od rana do vecera a je to super cely.Ale?Koncert v Praze bude vypadat trochu jinak.Doufam ze Dave bude mit hlasivky jako na albu.Zdravi Breta.                      P.S. Album Goreho me hodne zklamal.Na to ze je dvornim skladatel Depeche Mode tak nic moc. :D

amigo[dM]

 32    9. apríl 2003 o 20:25

@beryz ... chcel by som byt na tvojom mieste wink ... vlastne mozno ani nie, lebo ten album je fakt slaby wink))

Dave

 33    10. apríl 2003 o 20:44

Pekne jsi to napsal,ale na mem mieste nikdy nebudes.Habera vydal nove album,mozna by sis ho mel koupit. J I T R N I C O !!!

amigo[dM]

 34    10. apríl 2003 o 20:56

nejake vysvetlivky? wink “J I T R N I C O” ????

rastik

 35    10. apríl 2003 o 21:08

moj rebricek
1. I Need You
2. Dirty Sticky Floors
3.She Said

grapher

 36    11. apríl 2003 o 08:30

Konecne som si aj ja vypocul Gahanov album. Podla mna je to podpriemerny brak bez napadu, velmi amaterske. Aj ked je to sice jeho prvy album, tak nemozno hovorit o novacikovi. Gahan je ako skladatel a hudobnik velmi slaby.

Milda

 37    11. apríl 2003 o 08:55

Gahan byl poslednich 23 let “jen” interpret… co jste cekali od jeho autorskeho alba? SOFAD???  :D :D

srami

 38    11. apríl 2003 o 09:49

Nazdárek, mě se Davidovo album líbí. Je to jeho první počin a nemůžeme po něm hned chtít, aby se líbilo každému fanouškovi a aby nesklidilo dost drsných kritik. Mě hlavě zajímalo, jak se projeví jako textař a hudebník. Myslím, že do Martina má daleko, ale není to zas tak špatný.  Je to prostě sám Dave. Martin skládá přes dvacet let pro DM, je to jeden z nejlepších textařů vůbec.  Kdyby Dave skládal taky dvacet let, mohl by potom být na stejné úrovni. Dave vždycky jen zpíval, co Martin napsal. Jsem zvědavej, jak bude znít další album DM.

grapher

 39    11. apríl 2003 o 09:50

SOFAD urcite nie. Ale ked je niekto 23 rokov profesialny spevak vo svetoznamej kapele, tak urcite kvalitnu a prepracovanu muziku.

Milda

 40    11. apríl 2003 o 10:25

2grapher: album se ti nelibi, ok- to respektuju…
Ja vic necekal, takze zklaman nejsem.
raspberry

grapher

 41    11. apríl 2003 o 12:48

Ja som tiez necakal zazraky, ale myslel som si, ze sa obklopi kvalitnymi hudobnikmi a producentmi, ktori daju albumu konecnu fazonu. Napr. Goreho Counterfeit2 je velmi dobry album a myslim, ze aj vdaka dobrej produkcii. Aranzmany su o niekolko tried lepsie ako pri Gahanovi.

Roman

 42    11. apríl 2003 o 17:57

Tak si myslim, ze som asi jediny ktory este nepocul solo Goreho a Gahana.A tesim sa az si kupim CD.
Nepisalo sa pred niekolkymi masiacmi ze spolupracovat s Gahanom by mali Bjork a dalsie neviem ake mena?

milada

 43    12. apríl 2003 o 15:19

Roman ani ja som Davida, este nepocula (akurat Martinov Stardust a to je fajn), ale chvilami mam pocit ze citat tieto komentare je lepsie ako cely Davidov album. Hlavne to Amigovo prirovnanie k Back Street Boys ci co to bolo a jeho dvorenie sa Verunke, alebo odporucania na Haberu (Dave a ty si toho Haberu pocul ked ho recenzujes? Lebo ja nie…) Mam celkom labilny pocitac, tak sa nepobite, lebo mi spadne system!

Roman

 44    12. apríl 2003 o 21:31

Martinov Stardust vyjde uzo 2dni, takze to si s radostou pockam.

amigo[dM]

 45    13. apríl 2003 o 01:45

@milada ... moje dvorenie sa Verunke ??? wtf? ... ja som zenaty wed~ ... wink)))) ... inak 24.4. koncert Gore-ho v Koline!!! uz sa tesiiiim ... dokonca som zrusil aj Budapest kde som chcel ist na Davida ... myslim ze jeden Davidov koncert v Prahe je az az ...

Gabriel

 46    13. apríl 2003 o 09:52

... a ja tymto dakujem amigovi za ponuknutie miesta v aute spolu s listkom na goreho koncert v Koline.
btw: dvorenim Verunke by som to nenazval, mne to pripadalo skor ako zhodenie.

milada

 47    13. apríl 2003 o 11:53

Ach Gabo, Gabo, ty si to nepochopil…a tušim ani Amigo? Ale ten asi hej…ok nabuduce dam uvodzovky. Ale Amores Peros priatelia! Laska je…. Vcera vecer som nieco z toho Davida pocula a neviem neviem… To je tak ked sa clovek “zalubi” - davam uvodzovky - do kapely a potom sa mu tazko kritizuje…

Gabriel

 48    13. apríl 2003 o 12:06

ano, davaj vsetko co myslis ironicky do uvodzoviek excaim

Painkiller

 49    13. apríl 2003 o 15:27

Paper monsters se mi zacinaji libit cim dal tim vici! 
Dobra deska,dobra…
:cool:

cvengo

 50    14. apríl 2003 o 11:45

to amigo> ok, to uz je udel dm, ze nie vsetko co nahraju je usiam lahodiace, povedz uprimne, ktory album zvladnes cely. U mna sa to priblizuje u SGR, SOFADu a Violatoru. Skladby ako little piece ci stay, tie sa mi nebudu pacit asi nikdy, ale zase bottle living, DSF alebo HH, tak to budu na koncertoch zrejme dobre pecky, alebo sa ti na albume nepaci ani jedna skladba<

Bibi

 51    14. apríl 2003 o 21:09

Konečne som si to mohol v kľude vypočuč a vychutnať. Som rád, že ten album je taký aký je, je to skvelá oddychovka. Mal som strach, že to bude rockovejšie ale vyšlo mu to perfektne.
K porovnaniu s Martinom len toľko - “kedy Martin nahrá album so svojimi textami a svojou hudbou (myslím sólovku) ? nieje nič jednoduchšie ako oprášiť pár starých hitou. Tento spôsob muzicírovania sa mi nepáčil ani za totáča a ani teraz” - (Nemám proti nemu nič.  Vypočul som si aj originál skladby a aj Counterfeit2 a povedal by som ,že väčšina znie lepšie v podaní MG)

amigo[dM]

 52    15. apríl 2003 o 09:43

@cvengo ... od 84-ho a vyssie zvladnem kazdy album komplet ... nikdy nezvyknem vybrat si len par skladieb a tie pocuvat ... ako som uz povedal, hudobne PM nie je najhorsie ... lenze bohuzial, ja vnimam songy hlavne textom ... v mojom pripade je to najdolezitejsia cast skladby (pokial sa tam ten text nachadza) ... to ze sa mi niektore skladby celkom pacia hudobne neznamena ze su tie skladby dobre ked maju nanic text ... vlastne drvivu vacsinu skladieb David vyplnil ubohymi textami a len to ze to spieva David (aj ked to spieva dobre) neznamena ze ten song je dobry ... pacia sa mi Goodbye, Hidden Houses a Black And Blue Again ... a tam to konci ... mozno este DSF ale hlavne radio edit ktory je trochu pozmeneny a viac chytlavi asi ...

@Bibi ... v tvojom pripade sa naozaj oplati dva-krat (aj 10x) si to premysliet a potom nieco napisat ... beriem ten tvoj prispevok ako dobre pobavenie dnesneho dna .. wink

cvengo

 53    15. apríl 2003 o 10:50

jasne mas pravdu, aj ja hodnotim skladbu, az ked si precitam text, ale ja som vobec necakal velke myslienky, dave si mozno myslel, ze ked vyleje na papier svoje prihody z obdobia sofadu, ze to bude super, ale dobry textar musi byt filozof a hlavne musi dozriet, takze ja to beriem ako experiment a nemyslim, ze by to dave odflakol. Aj alan priznal, ze prave dave bol ten, ktory vzdy v studiu mal najviac podnetnych navrhov a vzdy chcel nieco obmienat (samozrejme, ze po alanovi). Proste mysli, ze jemu sa to tak paci a podobne ako u dm, je mu jedno ci sa to bude pacit inym a ci to bude v hitparadach (teda okrem dsf, co je typicky komercial)

Trak-Tor

 54    13. máj 2003 o 09:17

Vcera, t.j. 12.5. odvysielala VH-1 video Dirty Sticky Floor v programe Then and Now hned po 20:00 - Then bola WIME od DM a Now siel Dave. Celkom sa to da pozerat. Piesen sa mi zda na prve pocutia nejaka prilis jednoducha na moj vkus. Ale urcite ju budeme pocut v radiach castejsie, ako Martinove veci.

caps

 55    16. máj 2003 o 11:47

dobre ... i visit the concert in volkshaus @ zurich on 5th june. i hope he plays also old dm songs :eek:

joe111

 56    17. jún 2003 o 21:23

poznate miladu vigerovu? akekolvek info o nej my pomoze :confused:

joe111

 57    17. jún 2003 o 21:24

prosim prosim

kvetka

 58    18. júl 2003 o 12:33

Ako nováčik v dmsite (pozn. dm počúvam cca od 1985) si dovolím zopar nazorov. Po dvoch vypočutiach Gahana a Goreho myslím, že DM už bolo na vrchole. Rozdelením kapely došlo k rozdrobeniu zvuku ktrorý bol v DM. Gahan sa nevie zbaviť liniek z pôvodných albumov DM. Gore trochu nasliu robí antikomerciu. Škoda tohto vývinu, myslím že DM bol jednoznačne lepší. Trochu málo sa tu hovorí o Alanovi a jeho sólovkách - myslím, že tam je viac nových motívov, ktoré mohli obohatiť DM. (Som zvedavý na reakcie…) question

Jaro

 59    14. október 2003 o 14:31

S nazorom musim jednoznacne suhlasit,je prijemnym spestrenim vypocut si Goreho ci Gahana v solovych veciach,ale DM boli, ci su, “rodicia” oboch. Kiez by tvorili dalej spolu, bolo by to pre vsetkych, ci uz samotny DM, alebo fanusika, obrovsky prinos.