ShS: Enjoy The Silence 04 (Mp3 a video download)

Ešte s čerstvými dojmami práve skončeného priameho prenosu z piateho finálového večera "Slovensko hľadá SuperStar" s názvom Rock Edition vám prinášame na stiahnutie kompletné video z vystúpenia Mira Jaroša a jeho verzie Enjoy The Silence 04. Miro zaspieval skladbu spomedzi siedmych finalistov ako posledný a po priemernom speváckom výkone si vyslúžil nie veľmi lichotivé slová od poroty. Okrem videa máte možnosť stiahnutia Mirovho komentára, prečo si klasiku od Depeche Mode vybral.

Video (Miro Jaroš - Enjoy The Silence 04): [b]Intro rozhovor[/b] (wmv, 21MB) [b]Enjoy The Silence 04 (Live)[/b] (wmv, 56,9MB) [b]Hodnotenie poroty[/b] (wmv, 48MB) [b]Enjoy The Silence 04 (Live)[/b] (mp3, 4,9MB) [b]Miro Jaroš - Prečo práve Enjoy The Silence?[/b] (Mp3, 600kB) [b]Aktualizované 15.3.2005 - súbory vyššie už nie su dostupné![/b]

Názory Devotees (91)

KRISTINKA

 1    26. február 2005 o 00:46

DEBIL. JE TO JEDEN OBYCAJNY TRAPNY A TEPLY CHUDAK. NIC VIAC K TOMU

Roman

 2    26. február 2005 o 01:07

Dik za ochotu podelit sa s nami, co sme nemali moznost to vidiet v TV.

imi1

 3    26. február 2005 o 01:21

spievat nevie to treba uznat

aquila

 4    26. február 2005 o 03:10

ako povedal habera, ak postupi, postupi pesnicka a nie jaros.

Esterush

 5    26. február 2005 o 11:04

MIRO JE NAJLEPSIIIII!!!!! :D

sd

 6    26. február 2005 o 11:07

Halo…myslím že to byl dost slabý výkon,ale nevadí..do sbírky je to dobré  :D
Aquila:já by jsem mu pro Enjoy The Silence hlas klidně dal…. :cool:

ivo

 7    26. február 2005 o 11:09

Bylo to pro mě utrpení. Myslím, že něměl postoupit do první 10. Habera je dost sebevědomý a Lučeničův komentář jsem nepochopil. Jestli je tu někdo, kdo chápal závěr jeho výroku, tak prosím o vysvětlení.

marekf

 8    26. február 2005 o 11:22

taky bych se priklonil k hodnoceni habery, hlavne ze zacatku to bylo slabe.. anglicka vyslovnost mi prisla jako minusova, ale podobne souteze moc nesleduji, tak nevim zda je to v techto soutezich pravidlem nebo vyjimkou - a tedy zda to porota toleruje nebo ne.. myslim ze gore s gahanem by poteseni nebyli..
postoupil tedy nebo ne?

Flecke

 9    26. február 2005 o 11:36

Postoupil.

Flecke

 10    26. február 2005 o 13:05

Ako uz bolo niekde spomenute ,ze on si vybral tuto pesnicku preto ,aby “prezil” v superstar nakolko sa neciti v oblasti rocku “doma”. Podarilo sa mu to ,ale ta pesnicka si to nezasluzila aby ju takto “reprodukoval” ale to je moj nazor.

santa

 11    26. február 2005 o 13:46

to marekf:A ty co,studujes jazyky?

santa

 12    26. február 2005 o 13:49

Hej,myslim,ze by urcite boli poteseni.Mozno by sa im spev nepacil,ale kazdopadne by boli radi,lebo to svedci o zaujme o ich hudbu.

santa

 13    26. február 2005 o 13:51

to kristinka:sama si sa odprezentovala.Mne sa jeho spev nepaci,ale toto?

santa

 14    26. február 2005 o 13:58

to ivo: Lucenic je clovek,ktori ludi nezotiera,vie hodit kritiku ludskejsim sposobom.Hej,na co to pozeras,ked je to pre teba utrpenie?Stavim sa,ze si to vypozeral do konca.

Ultra

 15    26. február 2005 o 14:09

Ja som mu hlas poslal. Zviditelnil našu obľúbenú kapelu a vďaka tomu možno DM získali ďalšieho fanúšika niekde na Slovensku. Celú Superstar už pozerať ďalej nebudem. DM tam bolo a bude len raz.

Gabriel

 16    26. február 2005 o 14:11

santa, krot bezhave emocie a vaz slova skor, ako ich napises. Do marekf by som sa velmi nenavazal byt tebou, mozno raz v zivote pochopis preco…. K ivovi, kedze je spoza rieky Moravy a zaznam vyssie bol jediny sposb ako si vystupenie mohol pozriet, tak predpokladaj, ze ShS nepozerava a nestalo sa tomu tak ani vcera… a uz toboz nie az do konca.

peto

 17    26. február 2005 o 14:14

me sa to velmi pacilo.je pravda ze ten spev nebol velmi velkolepy,ale atmosferu ta pesnicka mala,aj kapela to zahrala velmi dobre.pre mna to bol vrchol vecera,dobre ze isiel posledny.a aspon nevyzeral pokrytecky ,nevaril sa ako velky rocker,ked nim nie je,ako predna alebo koscova.

Gabriel

 18    26. február 2005 o 14:17

Ivo, myslim si, ze Lucenic tou poslednou vetou chcel povedat, ze povazuje za plus, ze jeho verzia ETS mu pripominala verziu v gahanovom podani.

Ja-no

 19    26. február 2005 o 14:43

Pozdravujem Dušku aj Janička-ste zlatí. Ja sa stotoznujem s vetou: “the grabbing hands, grab all they can” myslim ze je to jasne co sa tyka Superstar, aj vsetkeho okolo. Pri Mirosovi nejde o to co spieva ako atd, ale ze jeden z masses. Ziadny uzasny hlas, ziadna znama priatelka, ziaden extra talent, proste sa tam pregraboval, cez vsetko co zatial prezil. TO sa ludom paci a inac LACI sa vyjadril ze moze byt. Kedze ho MUZIKANT NAJVYSIEHO( Pali) stale odjabuje tak mu poslem hlas choc by kamen cehlu jabal.  :cool:

Ja-no

 20    26. február 2005 o 14:45

Marekf neveril by si asi jak by to Martinovi alebo Davevovi hlavu prebijalo. :D

Flecke

 21    26. február 2005 o 14:55

santa: Co sa tyka jazykovej stranky tak to naozaj na zaciatku bolo awful. Poprve text a po druhe vyslovnost bola v niektorych momentoch naozaj hrozna.

dvestotri

 22    26. február 2005 o 15:05

Ako som uz spominal, nebolo to perfektne, ale nebolo to ani az take zle.
Zaspieval to v Jarosovskom style.
U mna moze byt.

joshua

 23    26. február 2005 o 17:36

sorry, nic proti m. jarosovi, ale ten “spev” bol otrasny!!!  raspberry

Rasťo

 24    26. február 2005 o 19:03

Podla mna bol, co sa tyka DM, uplne mimo. Spev, pohyb, image.

Maroš

 25    26. február 2005 o 22:11

Ahojte všetci !  Veľmi ste kritickí voči Mirovi !  Podľa mňa bol super ! Nemôžte čakať, že sa vyrovná Gahanovi !  Dave je super spevák, ale pamätám sa, že keď začínal tak tiež nebol oveľa lepší. Neberte to prosím v zlom ! Na DM nedám dopustiť !  Mám od nich všetky CD a DVD čo existujú a fandím im od začiatku ! Miro mi je sympatický od začiatku a veľmi som sa potešil, keď som sa dozvedel čo bude spievať. Myslím, že človek ktorý sa rozhodne spievať DM, tak musí mať trošku aj vzťah k tejto kapele. Ktosi tu písal, že Miro znehodnotil kvaitnú skladbu ! Omyl ! Habera označil Mirov výber za čosi jednoduché = slabé ! Habera je primitív, ktorý by túto skladbu vôbec nezvládol !  Nemyslite si, že Enjoy The Silence je taká jednoduchá ako vyzerá !  To len David Gahan to tak úžasne ľahko a fantasticky spieva. Tá skladba v skutočnosti je však veľmi náročná. Miro ju zaspieval skvele !  Habera nech sa pozrie čo znamená Team vo svete proti DM ?  Podľa mňa je celkom možné, že Miro súťaž vyhrá a Haberu porazí ! Už sa na to teším !  Mirovi držím palce ! Môže sa kľudne uberať podobným smerom ako DM, to by bolo niečo !!!

kinn

 26    26. február 2005 o 22:30

maros: keby team bol celosvetovy (rozumej anglikansky), bol by s DM na jednej urovni uspechu. rasto: No neviem, ale ja som si vsimol napriklad, ze to jeho tocenie sa okolo vlastnej osi napadne pripominalo napriklad hamburg ‘84 a vobec, je to gahanov oblubeny pohyb . .. neviem ci to mal schvalne napozerane, alebo ho to len tak napadlo, ale faktom je, ze to tam proste bolo.

kinn

 27    26. február 2005 o 22:31

Keby nemal cervene tenisky a punk na hlave, bolo by to uplne fajn (kedze bol cely v ciernom). Spev je zbytocne hodnotit, gahana sa neda napodobnit a vsetko ‘ine’ je z pohladu fanusikov len horsie.

Flecke

 28    26. február 2005 o 22:47

Maros, Haberu sa nezastavam nijak ale ja ho uznavam ako jedneho z mala slovenskych umelcov ktori nieco dosiahli. O jeho vztahu k DM neviem ale myslim ze bol v Prahe 2003 na Gahanovom koncerte.

Kinn ma pravdu ze z naseho pohladu co mame DM opocuvane dookola pozname kazdy ton kazdu zmenu intonacie tak sa nam jarosov “vykon” javy ako cosi zle. Ale navzdory tomuto si aj tak myslim ze to nebolo buhvico.

Maroš

 29    26. február 2005 o 23:09

Práve som si stiahol verziu Enjoy The Silence od Linkin Park. Hmm. Musím povedať, že Miro je podstatne lepší !  Je to môj názor, ale skúste si tú pesničku vypočuť ! Hlas speváka znie strašne umelo, je evidentne elktronicky upravený !!!! Miro spieval live a bol lepší ! Nebuďdte príliš kritickí ! Je to amatér, ktorý to však môže ešte dotiahnúť ďaleko. Ja osobne som veľmi rád, že vôbec niekto spieval niečo od DM. Ani som nedúfal, že to niekto skúsi !
Každopádne vďaka redakcii za video ! Už ho mám vo svojej zbierke DM !

fafjak

 30    26. február 2005 o 23:43

mne sa jarosov spev zdal dost zly.Strasne triasol hlasom,co mi doslo strasne neprirodzene.

kinn

 31    27. február 2005 o 02:28

Imo najlepsia mozna DM skladba pre takuto sutaz je Condemnation. Lenze .. kto by ju poriadne zaspieval? smile

Exxot

 32    27. február 2005 o 02:39

podla mna to zaspieval dost zle lebo zle a ostro vyslovoval slova.

Ivo

 33    27. február 2005 o 09:57

Pro Gabriela a Santu:  wink Sledoval jsem v přímém přenosu, protože mě asi 20 lidí informovalo, že bude ETS. Pravidelně nesleduji, ale čekal jsem, jak to bude vypadat a Miro mě zklamal. Na Slovensko to mám asi 20minut, takže i STV naladím. ...aby bylo jasno, proti Lacovi nic nemám, právě naopak. Jenom jsem měl pocit, že sám přesně nevěděl, co chce říct.
wink

Ja-no

 34    27. február 2005 o 13:49

Suhlasim s Marosom. Podla mna ked DM zacinali tak DAVE bol ovela trapnejsi - A just can´t get enough. A s tym Marosovym nazorom na toho ziariveho .uja(haberu) suhlasim uz uplne. OTAZKA pre Kinn: Jest ti chuti s tym na jednej urovni keby ze TEAM bol celosvetovy.

dvestotri

 35    27. február 2005 o 13:59

Maros, tiez s tebou suhlasim.Ale ako som uz povedal. Bolo to nazivo. AK by to spieval v studiu, vyzeralo by to celkom inak.

kinn

 36    27. február 2005 o 14:36

ja-no: To hadam nemyslis vazne, hovoril som len o komercnom aspekte veci.

Exxot

 37    27. február 2005 o 14:51

Tu verziu co spieval Jaros ta okolo Dm ani len nepachla zaspieval to otrasne!!!!

Ja-no

 38    27. február 2005 o 18:29

Tak to vazne nemyslim, ne maj boja Kinn

Soultrain

 39    27. február 2005 o 21:44

Jaros to neodpspieval zle. Tam kde nemusel to tahal dost dlho, no niekedy ma trosku prekvapil, co dotoho dodal zo svojho. Konecné “Enjoy The Silence” odspieval docela obstojne.

Inak spociatku som na nho frflal tiez, lebo Jaros nepozna kazdy ton DM,  ako skalní “fandové” DM!!! :confused:

Soultrain

 40    27. február 2005 o 21:53

Co? Jaros by xcel absolvovat koncert DM? :eek:

ria

 41    28. február 2005 o 06:51

Jaroš má veľmi slabý hlas,a už vôbec ho nemožno porovnávať z Davom,no musím dať zapravdu 203,že to bolo naživo,tak budme trocha ohľaduplný...a Ja-no,neviem,čo bolo trapné na Daveovi v A just can´t get enough,ale prekvapil ma Lučenič svojím-pripomenul si mi Gahana,viem,že on bol niekedy veľký fanúšik DM,ale toto zo seba vypluť :eek: ...to asi fakt nevedel,čo má povedať..a že TEAM na jednej úrovni z DM,to ma pobavilo a nie som “depešáčka” do morku kosti,mám rada kopu inej dobrej hudby….a čo takto METALINDA?

Jurgen

 42    28. február 2005 o 08:49

Hodnocení “spěváka” skupiny TEAM mně pobavilo,až jeho kapela dosáhne úrovně DM může kritizovat kvalitu jejich muziky. Miro se mi docela líbil,mělo to šťávu a snaha byla,rozhodně lepší než antikapela TEAM
“Ať ži je Fontána pre Zuzanu” :o

moongose

 43    28. február 2005 o 10:09

Nech mu Boh odpusti ale prislo mi v piatok fyzicke zle z toho… nech to radsej nabudude neskusa… a nech ide do riti

andrej

 44    28. február 2005 o 11:04

grin  skoro sama kritika, ale vsetci sa v podstate tesite z toho ze si niekto vybral skladbu od DM. Ja som tiez pri sledovani bol zhrozeny a ani som mu neposlal hlas lebo som to povazoval za vypocitavost z Mirovej strany ze si vybral prave tuto skladbu. Ale teraz po viacerych pozretiach si myslim ze si ten hlas zasluzil - ma to obrovsku sledovanost a zaujem o DM to podpori.

kinn

 45    28. február 2005 o 11:07

DM hadam nepotrebuje ziadnu superstar , aby vzbudzovala zaujem .. ;PP

stankas

 46    28. február 2005 o 12:19

raspberry :(  wink  :o raspberry :D Aj tak tipošlem hlas, drž sa!

gahanka

 47    28. február 2005 o 12:46

tak depesaci sleduju SUPERSTAR, to su mi srandicky…..

Jurgen

 48    28. február 2005 o 12:59

Posílejte mu hlasy ať se Palo Habera posere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

andrej

 49    28. február 2005 o 14:11

posielam dva zaujimave linky na ktore som dnes natrafil

http://ludia.sme.sk/clanok.asp?cl=1948825

sumo

 50    28. február 2005 o 14:18

Bolo to OK.Ale Gahan je Gahan :D

Gabriel

 51    28. február 2005 o 14:28

Vraj….

1. Martina Sindlerova 101486 16,3%
2. Tomas Bezdeda 95031 15,3%
3. Katka Koscova 93463 15,0%
4. Robo Mikla 91430 14,7%
5. Miro Jaros 83567 13,4%
6. Zdenka Predna 80166 12,9%
7. Samo Tomecek 77192 12,4% 2974

kinn

 52    28. február 2005 o 18:53

tie cisla su spravne, overene priamo pri zdroji.

Ja-no

 53    28. február 2005 o 19:40

ANO POSLEM MU HLAS NECH SA TEN ZIARIVY K00KOT-HABERA POSERE.
Ria: tym A just can´t….. som myslel jeho zaciatky

Ja-no

 54    28. február 2005 o 19:42

Ako Davove

Palko

 55    1. marec 2005 o 04:20

habera je mozno keket ale spevu sa rozumie.

katja

 56    1. marec 2005 o 11:21

...mitro to zaspieval dobre…..a este lepsie nez ten trulo bezdeda

Zero202

 57    1. marec 2005 o 12:02

Takze, pekne po poriadku. Habera je dobry debil, pretoze si mysli, ze zaspievat DM je pohoda (Bezdeda je taky supak). Lucenica som nepochopil, co myslel tym, ye je to Gahanova verzia. Vivodil som si z toho, ye ETS ‘04 naspieval aj dakto iny ako Gahan (bud Gore) alebo myslel original a nie remix. Jaros to nakonci pekne spackal, ked vravol frazu Enjoy The Silence. A aj cely spev, akokeby sa mu triasol spev. Ale CENI SA KED SI VOBEC SPOMENUL NA BOZSKU SKUPINU akou je excaim DEPECHE MODE excaim

miso

 58    1. marec 2005 o 14:37

myslim ze to vobec nezaspieval dobre ale hlavny problem je v tom ze sa do toho vobec pustil , jednoznacne na to nema.Mohol si ten trapas odpustit este ktomu taku kultovu vec ako je enjoy ... to fakt nemal.
Habera komentar o tom ze v skladbe ma spevova linka len 5tonov bola odveci.To nieje kriterium.Haberove skladby maju mozno vacsi rozsah ale on nikdy nenapise nic tak dobre ako DM.Ta skladba je genialna a Gahanov sposob spevu je vynimocny.

kinn

 59    1. marec 2005 o 15:41

to s tymi 5 tonmi je pravda, zbytocne si zakryvate oci. To ale neznamena ze ETS je zla vec, koniec koncov, habera jasne povedal ze postupi skladba a nie jaros.

BB

 60    1. marec 2005 o 19:10

Vsetci su mudri. Amater MJ bol 1 x live, 1 x s kapelou,  plus typ piesne…......

Som rad, ze som pocul v tejto sutazi kultovu kapelu DM a nie len reprizu pesnicky od The Calling alebo otrasnu Reklamu na ticho od dreveneho plysaka.

Uspech v hudobnom showbize sa meria len rozsahom oktav alebo co????? Myslim si, ze BMG nahra album v prvom rade s tym, kto ma najvacsi fanklub a “preda” najvia CD nosicov.

P.S. Chodte si pozriet muzikal Traja muskatieri, kde spieva Habera a spevak z Kabata. Nie Pali? Aky rozdiel medzi vami?

Flecke

 61    1. marec 2005 o 19:30

To ze ma niekto velky “fanclub” neznamena ze preda aj vela nosicov. A na slovensku toto plati 2x.

Exxot

 62    1. marec 2005 o 20:01

To ze sa Jaros pustil do DM bola jeho osudova chyba nikto nezaspieva dobre DM okrem nich a nie este taky nahovno spevak ako je Jaros a Habera mal pravbu aj Mikla zaspieval uz skoro 2 oktavu tu bude jednoznacne rozhodovat pesnicka a nie ten Jarosov nahovno spev.

Agentka

 63    1. marec 2005 o 22:55

beznadziejne wykonanie, obciach i porazka - kolega nawet angielskiego nie umie, wypada z rytmu - krotko mowiac nie dal rady :(  :(  :(  :(  :(  :(

Flecke

 64    1. marec 2005 o 23:20

:D Well said.

Faith

 65    2. marec 2005 o 00:53

Uff, ja neverím ze ten “spevák” by vobec rozumel anglictine, a to uz vobec, ze ju aj uci!!!

Vyslovnost odveci, posral aj ten text, zmenil vyznam textu!

Chudák mohol pozriet aspon nejake live video dM!

Habera mal pravdu s 5timi tónmy, ale pri dM nejde o tóny! dM neni hudba ale POCIT z hudby, ktorý sa nedá opísat. Asi nie náhodu dostali Grammy za ETS!

kinn

 66    2. marec 2005 o 01:01

grammy dnes dostane kazdy shit

marjon

 67    2. marec 2005 o 13:35

všetci sa zobudte….
ja si na jarošovi cením to ,že sa už len odhodlal zaspievať skladbu od DM.veď už toto samo o sebe je odvaha.je pravdou,že dave je len jediný a jeho hlas jedinečný,ale ja som mal pri pozeraní STV-čky bohovský pocit s toho že sa niekto aspoň posúša o niečo čo je nemožné.a myslím,že si miro aj tie hlasy na ďalšie účinkovanie v SST zaslúžil….....určite sa v jeho speve našli aj chyby….skúste to zaspievať lepšie a dám pred vami klobúk dole….........

dvestotri

 68    3. marec 2005 o 12:07

marjon: uplny suhlas :cool:

Qweentin

 69    3. marec 2005 o 22:00

Ja som si to taktiez nahraval, ale uz pri prvom pokuse o vypocutie som pochopil, ze to bude poslednyy raz…
Nevel som si predstavit moment, ktory by si to vyzadoval.
Jaros to proste odspieval, lepsie to prosto newie a o dva mesiace uz ani nebudeme wediet, ze vobec existuje…

*Pride druha seria SHS, ta bude mat slabsie kvoty, pretoze ostatne televizie (M) taktiez velmi rychlo dokazali zmenit svoj nazor na reality show´s a tie ludi taktiez omrzia, vid Big Brother v (GER, GB, NDL, SPA),  Idol (NOR, GER, SPA, USA) a hromadu dalsiich….

Flecke

 70    3. marec 2005 o 22:29

Tak tak ,proste slovensko si to bohuzial este nepreslo tento “vyvoj”. Ludia su este pozadu snad sa to zmeni.

Jakub

 71    4. marec 2005 o 11:47

Ja myslim, ze nazev pisnicky presne vystihl pocity tech, kteri ji museli poslouchat a pozorovat jejiho interpreta. Vsichni se museli strasne tesit na ticho. Co to bylo za blba, kterej zpival ETS??? Zblbnul text, neumi anglicky, jakoby svuj zpev tahal odnekud z hloubky sveho traviciho ustroji a tvaril se a pohyboval jako nekdo z Alexandrovcu. No priserny! To bylo finale Superstar? Jak se tam mohl dostat?

CuLiNo

 72    4. marec 2005 o 17:44

no tak to nebol ziadny blb, ale mirko jaros, anglictinu ma najlepsiu na svete a je uzasny spevak. on nie je taky debil ako ty

Jakub

 73    4. marec 2005 o 17:59

viem, že nie je taky dobry ako ja:-) to myslíš vážně, že ten člověk umí anglicky??? Je tvůj kamarád?

Flecke

 74    4. marec 2005 o 20:12

Culino prosim ziadne ofenziva. Zosmiesnujes tym seba a nie ostatnych.

PL

 75    5. marec 2005 o 21:48

my sem fany DM. pozdrawiaju czesku fany:)) smile

Jakub

 76    7. marec 2005 o 19:53

Abych nebyl jenom negativní. Chtěl bych poděkovat všem, kteří připravují stránky depechemode.sk. Je to můj nejlepší zdroj informací o DM.

Elvixxx

 77    11. marec 2005 o 14:52

A co hovorite na kapelu. Podla mna cool

Gabriel

 78    11. marec 2005 o 17:33

jakub: za vsetkych… dakujeme

Al Jazeera

 79    20. marec 2005 o 16:55

No zas s Marjon az tak velmi nesuhlasim, zaspievat ETS nie je az take tazke, nie je to komplikovana skladba a ani vysoko, takze s tou odvahou je to v norme. Je pravda, ze Gahan ma vyrazne sfarbeny hlas a je tazke mu konkurovat. Ale Jarosov problem je v tom, ze pre neho je Depeche kapela ako akakolvek ina, a tu skladbu neprezival, tak ako by sa malo. Nemalo to srdce ani grady, nema k tomu vztah.

PL

 80    21. marec 2005 o 17:21

My som fany DM, my lubju czesku fanu i czesku vodka. pozdrawiaju wszystku.

jankadM

 81    25. marec 2005 o 12:05

ubohy vykon! aj porota uboha!!!  :(((

glacon

 82    30. marec 2005 o 20:50

Hmm…, to, co predviedol Jaros bolo… ubohe. :evil: .  Pohyb bol biedny…, ja som tusila, ze to bude hroza, ak to bude spievat Jaros (a to si neviem predastavit ten horor, keby to spieval Mikla wink ).  Enjoy the Silence si vybrat nemal!!!  excaim
marjon, ak na nieco nemam, tak to nespievam. Co sa tyka rozsahu je to sice lahke. Ale aby to malo tie spravne grady, treba to precitit. Vzit sa do piesne. A mne nie je jasne, do coho sa vzival on.

Neviem, ci mam pravdu, ale ak to uz mal niekto spievat, tak potom podla mna Samo Tomecek.
question

glacon

 83    30. marec 2005 o 20:53

Taky dodatok: Som rada, ze som nasla stranku Depeche Mode.
Bohuzial, nove albumy nemam (okrem remixov a tam ma mnohe sklamali), a kazety kde boli stare sa mi znicili :(. bOLI CASTO OBOHRAVANE wink 

TECHNO JE ROZNE ALE DEPECHE MODE JE LEN JEDEN excaim  ;

Adka

 84    5. apríl 2005 o 17:09

Ale nerobte sa tu zase vsetci prilis mudrymi,  to ze nemate radi jarosa je jedna vec a spev druha. Aj Lucenic povedal, ze to zaspieval dobre!
Tam si nadavajte na haberu, ved vlastne on zdrbal skupinu DM a pesnicku Enjoy the silence.
A ty Jakub tam sa vyjadruj k finalistom vasej superstar, tie cajove vyvary co tam mate vy nesiahaju nasim finalistom ani po kotniky.

Renegade

 85    10. apríl 2005 o 19:14

jjajajjajjajajajaj yo kiero el tema enjoy the silence pero no lo encuentro

dony

 86    17. apríl 2005 o 16:47

Bola to naj pesnička v tom kole!!

ponky

 87    28. apríl 2005 o 12:01

bolo to celkom fajn…nepacilo sa mi ako sa snazil napodobnit DAVEa…ale inak aj skupina bola perfektna…
excaim  smile

deXTer

 88    11. máj 2005 o 15:48

Paaaaaaaaaaaalte do p°ce, s takym buzikom :evil:

deXTer

 89    31. máj 2005 o 12:20

Ale enjoy the silence zaspieval PERFEKTNE

jankadM

 90    14. jún 2005 o 14:12

SHAME!!!

Magor

 91    28. jún 2005 o 21:30

Myslim si ze v SHS vobec nemala zazniet akakolvek skladba od DM. Ich hudba je tak jedinecna a zvlastna ze je nenapodobitelna.